Fuck it, word toch geen Duitse Bondscoach
Nederland zit erbij dus prima
werkelijke excuus; geen zin om weer opnieuw op te starten
Nederland zit erbij dus prima
werkelijke excuus; geen zin om weer opnieuw op te starten
Verwijderd
Verwijderd
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Dit is een aloud item uit FM/CM. Eerst seizoen doe je het goed want de pc kent jouw tactics nog niet ect. Als je heel het seizoen op 1 manier hebt gespeeld. Dan zal de CPU daar in seizoen 2 meer op inspelen. Beetje aanpassen, even in de 2d/3d view kijken waar het misgaat en wat aanpassingen doen. Altijd je tactiek blijven tweaken is mijn sugggestie.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:58:
Top spel! "netjes" 3e met AZ na 1 seizoen, begonnen aan 2e seizoen stort als een kaartenhuis in elkaar... win niks meer![]()
Tips?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nou, dat heeft er gewoon wel mee te maken. Met het gebruik van een bepaalde crack is het niet mogelijk om op vakantie te gaanVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:51:
Heeft er niets mee te maken, Heb de legale dvd versie en heb precies hetzelfde..
Wat ik op Sigames gelezen hebt komt het door de crack. Maar ik had dit ook bij de demo die ik gewoon van hun servers had gedownload.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:51:
Heeft er niets mee te maken, Heb de legale dvd versie en heb precies hetzelfde..
Verwijderd
welke "crack" ?? van de "illegale"?Christiano007 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:35:
[...]
Wat ik op Sigames gelezen hebt komt het door de crack. Maar ik had dit ook bij de demo die ik gewoon van hun servers had gedownload.
Welke crack dan? Want ik heb de fucking steam versie en ik heb het ook (FF getest)JanW schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:27:
[...]
Nou, dat heeft er gewoon wel mee te maken. Met het gebruik van een bepaalde crack is het niet mogelijk om op vakantie te gaan
sudo apt-get rekt
Verwijderd
MazeMouse schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:58:
[...]
Welke crack dan? Want ik heb de fucking steam versie en ik heb het ook (FF getest)
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:12:
Iedere keer er een stomme bug in het spel zit, is er wel ergens een wijsneus die zegt dat het aan een crack ligt...
Voor zover ik weet zijn er maar enkele spellen geweest die echt een gameplay beveiliging hadden tegen illegale copies...
[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 20-11-2008 16:34 ]
Verwijderd
En ik kan nog steeds niet op vakantie!! terwijl ik genoeg salaris krijg in fmJanW schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:30:
[...]
[...]
Sorry hoor, ik heb dit gelezen op het SI forum en daarom ging ik ervan uit dat het zo was. Dan hoef je me nog niet uit te maken voor wijsneus of zo geïrriteerd te reageren
Daarnaast gebeurde er vorig jaar ook iets dergelijks door installatie van een crack.
Verwijderd
Mijn excuses, ik bedoelde niet dat u een wijsneus was; wel diegene op het SI forumJanW schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:30:
[...]
[...]
Sorry hoor, ik heb dit gelezen op het SI forum en daarom ging ik ervan uit dat het zo was. Dan hoef je me nog niet uit te maken voor wijsneus of zo geïrriteerd te reageren
Daarnaast gebeurde er vorig jaar ook iets dergelijks door installatie van een crack.
En bij 08 kwalificeerden juist de landen die onderin de kwalificatiereeks eindigden voor een EK/WK...dus een no cd/dvd patch zou zoiets zeker kunnen veroorzaken.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:40:
[...]
Mijn excuses, ik bedoelde niet dat u een wijsneus was; wel diegene op het SI forum
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Lekker realistische financiën daar danVerwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:33:
Met feyenoord kreeg ik 11miljoen transferbudget en een saldo van 20
Verwijderd
Ja ik was ook (aangenaam) verrast. Ach, tis wel een topclub nog steeds dus dat mag ook wel
Met de illegale versie had ik dat probleem wel, met de legale versie niet. Nu aan het holidayen tot einde 1e seizoen zodat ik de Dafuge challenge kan gaan doen, lekker LLM'enNilsinho schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:35:
Ook ik heb het spel, en ook ik kan niet op vakantie. Wat mij echt vreemd is want ik heb de legale versie (zonder cracks en dergelijke).
Maar ff met Ajax spelen dan
[ Voor 54% gewijzigd door Postius op 22-11-2008 18:18 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hier hetzelfde..het is voor mij bijna niet te spelen op deze manier. Ik kan namelijk geen tactische wissels doen, omdat ik van te voren al weet dat ik iedere wedstrijd 2 of 3 blessures heb. En dan telkens ook voor minimaal een maand uitgeschakeld...elke wedstrijd weer! Ik wissel dus alleen maar geblesseerde spelers, anders eindig ik de wedstrijd met 10 man.Angeloonie schreef op zondag 23 november 2008 @ 02:08:
Volgens mij hadden ze het spel beter "Injury Manager 2009" kunnen noemen. Niet normaal hoeveel blessures ik telkens heb...
Virussen? Scan ze hier!
Ok, as match injuries fall under my responsibility here is my take.
Yes, there are a few too many, but I won’t be allowing the patch to go out with too few either as they are part and parcel of modern football as one can see from the real life injury tables.
A major thing for the user to remember is that tired players get injured easier. So pre-season is a real danger time.....treat those games as run-outs and replace players who are tired at half time etc.
What I intend to do for the patch is:
- Reduce the pre-season condition drop ( players coming back from summer at 75% etc ) in order to reduce pre-season injuries
- Make a higher proportion of match injuries of the lighter variety
Cheers,
Paul Collyer
Goed, nu we dit uit de wereld hebben kunnen we kijken op welke wijze het aantal blessures in ieder geval beperkt kan worden. Een belangrijke rol hierin speelt de voorbereiding. Persoonlijk speel ik ieder seizoen 6 wedstrijden om het elftal voor te bereiden op het seizoen. 2 wedstrijden tegen amateurelftallen, 2 wedstrijden tegen Europese subtoppers en 2 wedstrijden tegen de absolute top. In de eerste 2 wedstrijden wissel ik het gehele elftal in de rust, in de 2 wedstrijden tegen de Europese subtop wissel ik het gehele elftal na 60 minuten. Op deze manier wordt de belasting langzaam opgebouwd, tegen de Europese top vinden de wissels namelijk pas in de 75ste minuut plaats.
Naast een gedegen voorbereiding op het nieuwe seizoen is het van belang om een trainingsschema te hanteren die de selectie niet te zwaar belast, maar er wel voor zorgt dat de selectie beter wordt. Met andere woorden, het is van belang hier een goede balans in te vinden. Zwaarder dan medium belasting is in ieder geval niet wenselijk.
Een derde aspect om rekening mee te houden is het voldoende rust gunnen aan spelers. Ik kies er zelf voor om spelers met minder dan 80% conditie niet op te stellen en spelers met minder dan 90% conditie maximaal een helft te laten spelen. Op deze manier voorkom je dat spelers gedurende de wedstrijd tegen zware blessures oplopen. Verder is het belangrijk om tijdens de wedstrijd de conditie van de spelers in de gaten te houden. Het is verstandiger om preventief te wisselen dan een speler geblesseerd te laten raken.
Al met al is er voldoende te doen om het aantal blessures te minimaliseren en het speelgenot te vergroten. Denk logisch na over je beslissingen met betrekking tot de conditie van spelers en er is een hoop te realiseren.
[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 23-11-2008 14:14 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
[ Voor 84% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2008 15:23 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Masch op 23-11-2008 16:12 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
[ Voor 15% gewijzigd door Nilsinho op 23-11-2008 17:19 ]
Start een nieuw spel?Nilsinho schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:13:
Komt er binnenkort een FMM uit? Ik heb namelijk spijt van mijn beslissing geen transfergeld beschikbaar te stellen bij het opstarten van het spel.
Edit: Daarbij ,spel loopt ineens vast?
[ Voor 40% gewijzigd door Nilsinho op 23-11-2008 17:21 ]
Er is een real time editor die dit kan: FMRTENilsinho schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:13:
Komt er binnenkort een FMM uit? Ik heb namelijk spijt van mijn beslissing geen transfergeld beschikbaar te stellen bij het opstarten van het spel.
Edit: Daarbij ,spel loopt ineens vast?
Edit2: nvm, moest op een of andere manier wat langer laden. Vreemd
Ik speel al jaren FM, dus ik weet wel hoe het werkt. Ik stel uit principe al geen spelers op met minder dan 85% condition. Verder wissel ik standaard 3 man per wedstrijd, en dan meestal degenen met de minste conditie op dat moment. Ook rust ik spelers af en toe.JanW schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:54:
Heb je mijn post gelezen hierboven?
JanW in "\[PC/PSP] Football Manager 2009"
Want ik denk toch echt dat je wat verkeerd doet hoor, want ik heb echt helemaal nergens last van, af en toe een blessure, maar zo overdreven veel als jij er hebt...
Bedankt :)!Vos schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:49:
[...]
Er is een real time editor die dit kan: FMRTE
Zie ook http://community.sigames.com/showthread.php?t=57016
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ja, inderdaad. Was mij ook al opgevallen. Vind het op zich wel grappig om te zien...Masch schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:43:
Minpunt in dit deel; let eens op hoeveel assist de keepers maken; niet meer realistisch. Dit gaat er in de volgende patch waarschijnlijk wel uit.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Postius op 25-11-2008 14:32 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 15:07 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Zou je in het vervolg enkel voor jezelf willen spreken, en niet mede namens mij?Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:43:
Volgens mij heeft iedereen ontzettend last van die blessures.
Virussen? Scan ze hier!
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Strengthen team: Je gaat degraderen dus zorg dat we sterk genoeg zijn om na degradatie meteen weer terug omhoog te komen.Masch schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:36:
Weet iemand van jullie wat er precies bedoeld wordt met de verwachtingen in het begin van het seizoen?
Bijvoorbeeld Engeland vindt ik onduidelijk:
- Tegen degradatie vechten: duidelijk; alles behalve degraderen is goed.
- Middenmoot: Plaats ?? tot 20??
- Linkerrijtje: Plaats ?? tot 14?
- Promoveren: snap ik niet; is het goed genoeg als je de playoffs haalt?
- Gooi naar de titel: zelfde als hierboven, play offs halen is genoeg?
- Kampioen: duidelijk.
Weet iemand hoe dit precies zit?
Ik moet bv het linkerrijtje halen en sta 14e, maar m'n board is wel tevreden. Terwijl ik 14e van de 24 niet echt linkerrijtje vindt.
sudo apt-get rekt
Hey bedankt voor de info! Ik sta 14e na 30 van de 46 speeldagen. Wel is het zo dat de groep van plaats 8 t/m 16 binnen 6 punten staan, wellicht gaat het op aantal behaalde punten??MazeMouse schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:46:
[...]
Strengthen team: Je gaat degraderen dus zorg dat we sterk genoeg zijn om na degradatie meteen weer terug omhoog te komen.
Consolidate: "Doe maar wa, als het maar niet slechter is dan vorig jaar"
Fight Bravely against relegation: Niet degraderen
Middle league: ergens halverwege eindigen.
Top of the league: Deel de hoeveelheid teams door 2 en zorg dat je een van die top x plaatsen hebt. Rond 3-4-5-6 meestal
Promoveren: PROMOVEREN, op welke manier dan ook.
Gooi naar de titel: top3 plaats
Kampioen: Spreekt voor zich
En 14 van 24 op welke speeldag? Aan het einde of pas ergens halverwege? Dat kan namelijk ook nog meespelen
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
Die twee dingen zijn inderdaad heel simpel zelf aan te passen. Je kan echter ook op de sites in de TS kijken of er misschien al een site is die een data-update heeft uitgebrachtL1nt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:26:
Weet iemand waar ik een goede custom database kan vinden? Een waar bijvoorbeeld Twente een transfer budget heeft en Feyenooit geen 11 miljoen? MAW een iets realistischer qua Nederland.....
Even wachten totdat de FM editor en en genie scout etc weer uitkomen. Ik ben er wel blij mee dat de sponsors zijn verbeterd(eindelijk).L1nt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:26:
Weet iemand waar ik een goede custom database kan vinden? Een waar bijvoorbeeld Twente een transfer budget heeft en Feyenooit geen 11 miljoen? MAW een iets realistischer qua Nederland.....
Dat deed ik in het verleden zelf wel maar als er al iemand is geweest die al een goeie had gemaakt had mij dat weet wat werk gescheeldstefboerrigter schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:31:
zelf maken met de data editor misschien? staat in dit forum wel uitgelegd..
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
PSN: Rich_E1988
Punt 1 is per dit seizoen ingevoerd irl, klopt dus.Richi E. schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:55:
Hallo mensen,
Ik speel sinds kort ook de nieuwe versie van FM. Speel het spel al vanaf CM2.
Heb wel een aantal vraagjes:
- Klopt het dat er geen play-offs zijn voor de nummers 2 t/m 4? Ben 2e geworden met AZ, maar was klaar met het seizoen. Ik weet wel dat de KNVB hier mee bezig was, maar heb nooit gehoord dat dit al is doorgevoerd.
- Verder heb ik het probleem dat mijn assistent-manager geen oefenwedstrijden regelt. Is redelijk irritant omdat mijn voorbereiding nu gewoon beroerd was. Hebben meer mensen hier last van?
Verder vind ik de nieuwe versie niet veel beter dan FM 2008. Ik kan ook nog niet wennen aan de 3D wedstrijden, dus maak nog stug gebruik van 2D klassiek.. Mensen die wel 3D gebruiken en mij kunnen vertellen waarom dit leuker/beter is?
Misschien die van MU.. http://forum.manutd.nl/forumdisplay.php?f=196L1nt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:46:
[...]
Dat deed ik in het verleden zelf wel maar als er al iemand is geweest die al een goeie had gemaakt had mij dat weet wat werk gescheeld
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 27-11-2008 17:02 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Vos op 27-11-2008 17:02 ]
FMM 2009? Chinees? Bedoel je gewoon Football Manager 2009? Als je deze in de winkel koopt heb je gewoon netjes de Nederlandse taal erbij.Nilsinho schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:24:
FMM 2009 is uit las ik ergens! Jammer alleen dat het chinees is en er dus nog even gewacht moet worden op de engelse versie.
Champignon League dus(nee geen spelfout.)
PSN: Rich_E1988
FMM heeft hij het overRichi E. schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:42:
[...]
FMM 2009? Chinees? Bedoel je gewoon Football Manager 2009? Als je deze in de winkel koopt heb je gewoon netjes de Nederlandse taal erbij.
Verder is het voor iedereen hier wel een aanrader om de data update van Managers United te downloaden. http://www.megaupload.com/nl/?d=GHNP48CA
Dat weet ik nog net niet zo, met de 2007 versie heb ik niet zo'n goede ervaring, toen beschouwden ze zichzelf als halve scouts en hebben ze echt veel te veel stats aangepast van spelers imo dus hou ik het tegenwoordig gewoon bij de update van SI.Richi E. schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:42:
[...]
FMM 2009? Chinees? Bedoel je gewoon Football Manager 2009? Als je deze in de winkel koopt heb je gewoon netjes de Nederlandse taal erbij.
Verder is het voor iedereen hier wel een aanrader om de data update van Managers United te downloaden. http://www.megaupload.com/nl/?d=GHNP48CA
FMM, Football manager ModifierRichi E. schreef op donderdag 27 november 2008 @ 22:42:
[...]
Alsof die niet subjectief zijn.....de researcher voor nederland schijnt een Ado fan te zijn die Ado altijd te hoog inschaalt. In FM08 hadden mensen dat Ado altijd promoveerde (dik kampioen) en jaar erop bovenin meespeelde in de Ere divisie.....mister_S schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:11:
De Data update team van MU brengt te veel veranderingen in de stats van spelers, wat natuurlijk erg subjectief is. Je kunt het beste de updates van SI zelf nemen of één van de betere data updates op de officiele forum zelf nemen.
Je kunt systemen ook weer laten deactiveren als je FM daarop niet meer gebruikt. Dan word de teller weer verhoogd.SYQ schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:14:
Ik wilde gister voor het eerst FM manager kopen ipv illegaal te spelen wat ik voorheen altijd. Dus gisteravond even een steam account aangemaakt, wil ik hem net kopen viel me opeens op dat het spel maar 5x geinstalleerd mag worden?!?! grote voordeel van steam was toch dat ik hem altijd en overal kon installeren (natuurlijk met je eigen account).. en wat als ik een ander videokaart erin stop, wordt dat 5 dan gelijk 4 bij wijze van??
[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 28-11-2008 14:44 ]
Virussen? Scan ze hier!
Iedereen is subjectief, daar ontkom je niet aan. Mijn ervaring is dat de researchers van SI Games zelf ver boven de 'amateurs' uitsteken. Er zullen altijd spelers zijn die jij beter of slechter vindt, daarom kun je ook beter gewoon de update van de spelmaker zelf nemen. Dan speel je als het ware 'zoals het moet zijn'.L1nt schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:33:
[...]
Alsof die niet subjectief zijn.....de researcher voor nederland schijnt een Ado fan te zijn die Ado altijd te hoog inschaalt. In FM08 hadden mensen dat Ado altijd promoveerde (dik kampioen) en jaar erop bovenin meespeelde in de Ere divisie.....
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 14:36 ]
Clichy en Nasri zijn echt spelers die je moet houden, als je die verkoopt ben je héél erg dom bezig. Zeker Clichy is erg belangrijk. Vela is een toptalent, en Bendtner is een goede sub, maar die kan je op zich wel verkopen (aan het einde van het seizoen als je hem regelmatig laat invallen levert hij veel op). Eduardo moet je laten spelen tot de winterstop en dan verkopen, levert een leuke zak geld op.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:29:
- Bij Arsenal werk ik allefransen eruit
, dat betekent geen:
Gallas, Silvestre, Clichy, Traore, Diaby, Nasri, Sagna
- Keepers eruit, dus Almunia, Fabianski + jeugdkeepers eruit
- Verder nog een aantal spelers die van mij weg mogen:
Vela, Eduardo, Bendtner, Rosicky, stuk voor stuk goede spelers, maar ik moet ergens mijn ergens ruimte creeëren voor MIJN Arsenal (lees: ruimte voor aankopen)
Die is dus helemaal niet zo goed als hij lijkt- Gareth Bale (wales), 19 jarige linksback van Spurs voor 25 miljoen, eveneens toekomst 'suprieure' LB
Wederom: Nasri niet verkopenToen was me geld op, heb de rest van de A1 aangevuld met talenten uit de jeugd totdat ik dus Almunia, Silvestre, Diaby, Rosicky, Eduardo en Nasri heb verkocht.
Ashley Young is niet echt een goede aanwinst..Target in de winterstop is iig Ashley Young (winger Aston Villa), verder moet ik me selectie nog opvullen met A1waardige back-ups, tot die tijd doe ik het gewoon met talent uit eigen jeugd, weet ik meteen waar ze staan. Heb tot de winterstopt om Britten te scouten
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 29-11-2008 15:42 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 29-11-2008 15:43 ]
Verwijderd
Clichy en Nasri zijn zeker goed, dat is ook niet mijn argument, ik wil gewoon geen FransenAngeloonie schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:32:
[...]
Clichy en Nasri zijn echt spelers die je moet houden, als je die verkoopt ben je héél erg dom bezig. Zeker Clichy is erg belangrijk. Vela is een toptalent, en Bendtner is een goede sub, maar die kan je op zich wel verkopen (aan het einde van het seizoen als je hem regelmatig laat invallen levert hij veel op). Eduardo moet je laten spelen tot de winterstop en dan verkopen, levert een leuke zak geld op.
[...]
Die is dus helemaal niet zo goed als hij lijkt
[...]
Wederom: Nasri niet verkopen
[...]
Ashley Young is niet echt een goede aanwinst..
[ Voor 62% gewijzigd door Vos op 29-11-2008 15:53 ]
Verwijderd
City is hier ook echt als een gek aant kopen iddVos schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:40:
@ Ziggy...was is je doel? Een Engels Arsenal?
Ik speel ook met Arsenal en veel betere backs dan Clichy en Sagna vind je niet. Verder wordt Nasri erg goed ja!
En van Vela zul je nog gaan smullen in de toekomst! Wonderkid hier.
Ik heb na één seizoen weggewerkt uit het 'eerste team':
- Gallas
- Eboue
- Rosicky
- Senderos
- Eduardo
- Song
- Silvestre
- Almunia
City is ook bezig haha.
Seizoen 1: 143M in, 1.1M out
Seizoen 2: 164M in, 17.25M out
En ze bieden nog steeds op spelers nu...
Verwijderd
Ja Capel zeker beter. RvP zie ik echt als spits. Ik laat overigens 75% van me spelers trainen op meerdere posities om zo meer mogelijkheden binnen de selectie te creeëren.Vos schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:46:
Kopen om het kopen. Jozy redt het nooit niet bij Vela...maar een ieder zijn invulling van het spel he.
Beoordeel je Capel beter dan RvP op AML?
Heb ook wat talentjes gekocht o.a. de nieuwe:
- Nadal
- Ballack
- Henry
- Rafael Alkorta
En ben bezig met volgen van de nieuwe:
- Xavi
- Xabi Alonso
- Maxwell
Ook paar leuke Engelse talenten gehaald welke als quality signings werden gezien.
Verwijderd
Daarom, eerst maar is tot de winterstop knallen en me overige spelers verkopen en dan afhankelijke van het budget en de analyse maar is kijken hoe of wat. Spelen jullie ook met een talentenopstelling in de Leaque Cup? Ik ben dan weer zo'n idioot die dat ook wil doen zoals in het echt, in tegenstelling tot het selectiebeleidVos schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:55:
De huidige leuke Engelse spelers halen is bijna geen optie nee, veel te duur. Voor minder haal je beter in het buitenland...zoals Arsenal in het echt ook doet![]()
Lennon vind ik maar weer tegenvallen in 09....in eerdere versies ging hij altijd voor veel geld van club naar club maar nergens presteerde hij.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 16:03 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 29-11-2008 16:07 ]
Verwijderd
Ik speel heel af toe ook FM tussendoor, ook met arsenal.. en ik heb ook belachelijk veel blessures, niet van een paar dagen of een week maar altijd van 1 tot 5 maanden.. snap er ook al niks vanAngeloonie schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:38:
Ongelofelijk dit FM09...
Arsenal - Sunderland
18' - Breno injured - 3 weeks
26' - Ramsey injured - 3 weeks
56' - Clichy injured - 2 months
78' - Van Persie injured - 2 months
Dit slaat nergens meer op, ben ik even blij dat ik nu echt voor élke wedstrijd save zeg...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq