Genoeg verbeterd om als je nu 09 speelt om niet meer terug te gaan naar 08. Ik zou er wel is aan beginnen, de 3d is net zo goed als de 2d was. Het is even bagger qua kwaliteit maar 3d biedt een extra dimensie wat het wel leuker/beter maakt. Je kan ook gewoon is een game opstarten in fm09.Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:00:
Vraagje tussendoor, hoe bevalt FM2009 tot nu toe tegenover de vorige delen? Ik speel nog FM2008 momenteel omdat ik een hele leuke game daarin heb die ik nog wil doorspelen, maar ik wil toch ook niet te lang wachten met overstappen.
Maar waarom zo lang wachten met overstappen? De kat uit de boom kijken snap ik wel maar je kan het ook wel een beetje overdrijven ;-). Ik Ben altijd erg blij met een nieuwe fm zodra de eerste 2 a 3 patches uitzijn.
Nieuwe trainer methode met sterren is ook een verbetering gelukkig.
Btw ik doe nu met afc wimbledon mee met promotie naar de championship, met mijn stadion van 4,6k man hahahahahha. Ach wel een talentvolle ploeg.
Btw zijn keepers ook zo schaars bij jullie? Echt goede? Nietvoor mezelf maar bijna alle europese topclubs hebben een waardeloze keeper(zeg maar net zo goed als de keeper die ik heb, en de keeper is eigelijk zwakste plek in mijn elftal)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k