Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Richi E. schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:59:
Ja, waarom zou je niet gratis spelers mogen halen. Tenslotte zul je ze nog wel salaris aan moeten bieden dus je doet niets tegen de regels. In het echt gebeurt dit ook gewoon.

Het is echter wel krom dat in FM soms grote talenten met een vrije transfer weg kunnen gaan en dat niemand deze dan oppikt. Heb ik al in een aantal games met Bojan gehad. Die laat ik natuurlijk niet vrij rondlopen ;)
Had ik in mijn Arsenal game ook ja, Bojan gratis naar de Rangers gegaan, en na 1 jaar al 25M waard, helaas accepteerden ze mijn bod van 40M al niet :P

Loting voor de groepsfase UEFA Cup: Fenerbahce, Napoli en Partizan. Mjah Partizan kan ik misschien wel hebben, Napoli misschien een gelijkspel, maar Fenerbahce ga ik dik verliezen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 25-03-2009 19:05 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja, waarom zou je niet gratis spelers mogen halen. Tenslotte zul je ze nog wel salaris aan moeten bieden dus je doet niets tegen de regels. In het echt gebeurt dit ook gewoon.

Het is echter wel krom dat in FM soms grote talenten met een vrije transfer weg kunnen gaan en dat niemand deze dan oppikt. Heb ik al in een aantal games met Bojan gehad. Die laat ik natuurlijk niet vrij rondlopen ;)
Ja, de Bojan-bug. Als het goed is, is die met de laatste patch opgelost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-02 10:51

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Oké, dat is wel beter dan. Want het was te onrealistisch dat ze iemand met de status 'wonderkind' gratis laten vertrekken.

Is er trouwens iemand hier die de TT&F guide heeft gelezen? Ik heb hem hier al een aantal maanden liggen, maar heb nog niet echt de motivatie om deze te gaan lezen. Ben wel benieuwd of deze tactieken ook echt effectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277935

Richi E. schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:20:
Is er trouwens iemand hier die de TT&F guide heeft gelezen? Ik heb hem hier al een aantal maanden liggen, maar heb nog niet echt de motivatie om deze te gaan lezen. Ben wel benieuwd of deze tactieken ook echt effectief zijn.
Ik zou niet de tactieken gebruiken, maar er staat een hoop tactische kennis in die je kan gebruiken om zelf tactieken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:21

Vos

AFCA

Tuurlijk mag je wel gratis spelers ophalen...maar spelers voor nop halen met enkel als doel om ze weer te verkopen vind ik wat lame. Dat was enige wat ik zei. Zoiets gebeurt in echt ook niet ;). Op een sporadische speler na die zich niet kan aarden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vos schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 01:01:
[...]

Tuurlijk mag je wel gratis spelers ophalen...maar spelers voor nop halen met enkel als doel om ze weer te verkopen vind ik wat lame. Dat was enige wat ik zei. Zoiets gebeurt in echt ook niet ;). Op een sporadische speler na die zich niet kan aarden oid.
Hmm, Milan heeft dat trucje de afgelopen jaren toch met enige regelmaat gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293346

Ik heb die guide gelezen en heb mijn opstellingen o.b.v. die guide gemaakt. Heb in ieder geval het idee dat het dan 'staat', je hebt dan alsnog goede spelers nodig om resultaten te halen. Ik heb er in ieder geval goede resultaten mee behaald.

Het gaat dan vooral om de mentaliteit van spelers, i.c.m. pressing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Anoniem: 293346 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:21:
Ik heb die guide gelezen en heb mijn opstellingen o.b.v. die guide gemaakt. Heb in ieder geval het idee dat het dan 'staat', je hebt dan alsnog goede spelers nodig om resultaten te halen. Ik heb er in ieder geval goede resultaten mee behaald.

Het gaat dan vooral om de mentaliteit van spelers, i.c.m. pressing...
Oké, bedankt. Ik zal ook eens naar de guide kijken dan. De tactiek blijft toch altijd het moeilijkste onderdeel van FM. Heb vaak ook geen zin om voor elke wedstrijd opnieuw naar mijn tactiek te kijken.
Vos schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 01:01:
[...]

Ja, maar wanneer je spelers gratis weghaalt hoeft dat nog niet te zeggen dat je ze later ook kunt verkopen. Vaak zijn ze niet voor niets gratis, op ontevreden toppers na dan. En je moet er zelf tijd in steken om deze spelers meer waard te maken, dus als iemand op deze manier geld probeert te verdienen vind ik dat prima. Ik neem de moeite alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De keeper van Valladolid is jullie allen bekend?
Ik speel met Valladolid en over een keeper hoef ik mij geen zorgen te maken voorlopig.
Sta rond de helft van de comp. 17de, zoals van me wordt verwacht. Ik scout me helemaal gek.
Het is trouwens vrij simpel om in 1 keer 60 spelers te laten scouten. Werk met de shift knop om meerdere spelers te selecteren. Deze kan je dan in 1x laten scouten. Erg handig vind ik zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

De keeper van valloadolid is mij inderdaad al een aantal keer aanbevolen door scouts. Ziet er uit als een groot talent inderdaad, heb hem nog nooit gehaald. Ga hem proberen te halen in mijn Atletico game. In mijn vorige game heb ik Mandanda gehaald, dat was ook echt een wereld keeper. Hield de meest onmogelijke ballen tegen!

En die feature om meerdere spelers tegelijk te scouten wist ik ook nog niet. Maar ik laat meestal gewoon mijn scouts overal rondkijken, dan komen ze vanzelf wel met wat spelers aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Wang Dalei topkeeper !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 20:17

On_E

Housemusic

Vinden jullie ook niet dat ze in FM09 nogal zijn doorgeslagen voor wat betreft transfer-speculaties ?

Vooral in de transferperiodes krijg ik echt tientallen berichten over interesse van managers in mijn hele basis-elftal, soms wel 6 op een dag ofzo.
Je zou misschien kunnen zeggen dat het realistisch is, omdat er tegenwoordig 1.001 geruchten te vinden zijn op internet, maar wat ik wel onrealistisch vind is het effect wat die speculaties hebben op je spelers.

Stel je koopt een nieuwe speler in de zomerstop, dik contract voor 5 jaar, hij is superblij dat ie bij je gaat spelen, en een half seizoen later na wat gespeculeer in de pers wil ie percé vertrekken, en wordt ie unhappy als je m niet laat gaan.

En een unhappy speler gaat vrijwel altijd beduidend minder goed voetballen…

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Ja, ik ben het gedeeltelijk wel met je eens. Zoals je zelf ook aangeeft gebeurd dit in de echte voetbalwereld ook. Hierbij is het voorbeeld dat een speler ergens pas een half jaar speelt wel heel extreem, maar het komt wel eens voor.

Ik vind het af en toe wel vreemd dat ik mijn eigen naam voorbij zie komen in de transfer speculaties. Er staat dan iets dat ik interesse heb getoond in een bepaalde speler en dat ik er alles aan zal doen om hem aan mijn selectie toe te voegen, terwijl ik in sommige gevallen heel die speler niet ken. Ik vind het raar dat dit zomaar naar buiten komt en dat ik hier ook niet op kan reageren dat het onzin is bijvoorbeeld.

Maar het zou inderdaad wel iets minder mogen en de spelers mogen er wat mij betreft ook wel iets realistischer mee om gaan, want iedereen kan van alles roepen maar zolang er niets concreet wordt heb je er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Oi oi eerste wedstrijd van het 2e seizoen in de eredivisie met Emmen gelijk gespeeld thuis tegen AZ. En ik had gewoon kunnen/moeten winnen :o .

Schoten 21 om 13
Op doel 6 om 3

Maar Didulica pakte paar goede ballen. Naja toch erg tevreden met een 1-1 :).

Dit seizoen 5507 seizoenskaarten verkocht, tegenover 1402 het 1e jaar :p.

FC Emmen seizoen 2008/2009

Transfers IN
Franck Grandel (GK) free
Cho Joo-Young (AMRLC) 5k
Miguel Garcia (DR) free
Seyfo Soley (DM/MC) free

Winterstop:

Geovanny Caicedo (DC) 200k
Mohamed Diame (DM/MC) 22k
Kamani Hill (AMR/ST) free
Ali Al-Thunaiyan (ST) free (winterstop en regen)

Total in: 225k

Transfers OUT
Callum Little (MC) 16k
Thomas Villadsen (GK) 400k
Tim Siekman (DC) 16k
Silas Prijs (MC) free
Jeroen Bergsma (MC) free

Winterstop:

Frank Hoolsema (AMC) free
Mark Bevaart (DR) 50k
Gil Gobel (AML) free
Martijn Kamps (MC) 65k

Total out: 550k

Tot de winterstop steeds 2e of 3e gestaan, met Veendam en Excelsior als grootste concurrenten. Outsiders waren MVV, VVV, Helmond Sport, Haarlem en Cambuur....tot de winterstop.

Met 8 wedstrijden voor het einde moest ik tegen Veendam. Deze won ik met 2-1....ik stond nu 4 punten voor op de nummer 2 Veendam. Ik won nog een lastige uitpot bij Excelsior en Veendam was het spoor bijster op het eind. Met slechts 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden voor hun tegenover 7 voor mij werd ik kampioen! Het gat tussen van de nr3 naar de n4 is ook gigantisch...

De winteraankopen Caicedo en Al-Thunaiyan waren erg belangrijk voor mij! Al-Thunaiyan met 11 goals in 15 wedstrijden en 3 assists (avg 7.21) en Caicedo als DC met 6 goals in 17 wedstrijden (avg 7.37).

Qua financiën sloot ik af met 850.000 negatief.

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/emmen-table.jpg

FC Emmen seizoen 2009/2010

Door o.a. een beter sponsor contract en veel seizoenskaarten sta ik weer in de plus qua financiën (600.000). Qua aankopen heb ik mij enkel gericht op vrije spelers, want geld was er nauwelijks. De spelers die ik kan huren zijn allemaal erg dramatisch. Mijn transferbudget is nu 148.000, heb Stroeve nét verkocht. Dus misschien vind ik nog wat leuks in de laatste paar dagen voor sluiting van de markt.

Transfers IN
Damien Le Tallec (AM/FC) free
Andrea Russotto (AMRC) free
Kevin Olimpa (GK) free
Koen van der Biezen (ST) free
Abderaouf Zarabi (DLC) free
Raffaele De Martino (DM/MC) free
Eric Addo (DC) free
Patrick Mtiliga (D/ML) free
Said Bakkati (DR) free
Nick Hofs (AMRC) free

Total out: 0k

Transfers OUT
Ferdy de Jonge (DC) free
Kevin Gortz (DRLC) free
Rogier Krohne (ST) free
Jesse Schotman (D/MR) 50k
Sander Danes (GK) free
Jeffrey Brammer (GK) free
Morten Friis (FC) free
Wesley Wakker (ST) free
Niek Ripson (D/DMC) 60k
Kiran Bechan (AM RL) 85k
Robin Demeijer (DRC) free
Guus de Vries (DL) 60k
Roy Stroeve (AMC) 725k

Total out: 975k

Heb wel wat gezeur dat spelers hogerop willen...eens in de winterstop kijken hoe dat uitpakt. De basis 11 is wel compleet anders nu...met nog maar 1 originele Emmen speler (Haemhouts) ..maarjah wat er zat was gewoon poep ;).

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/emmen-basis.jpg

Speel nu met 2 controleurs...eventueel vervang ik er 1 door de meer aanvallende en creatievere Russotto. Maar ik begin even wat behoedzamer en kies voor de verdedigend sterkere spelers.

Updates volgen ;).

[ Voor 97% gewijzigd door Vos op 27-03-2009 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/03/28/1238244750-370.jpg

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Met ado is dat toch niet zo moeilijk? Had in 08 binnen 5 jaar 2 keer finale ueafa cup gehaald en jaar daarna hlave finale CL met een elftal met oa: Freddy Edu, Vagner Love, Breno, Adrian Hora, Matusiak((van heerenveen) en wat regen talentjes uit argentinie (die ene keeper uit israel), en nog wat spelers). Mogelijkheden zat!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Check de schoten op doel en scorelijn verhoudingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha indd...lekkere overwinningen zijn dat :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

:X :D

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/emmen-psv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Angeloonie schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:20:
Check de schoten op doel en scorelijn verhoudingen :P
Oh lol, ok dat zijn leuke overwinningen, maar als het andersom gebeurd is het wel naar want dat gebeurt ook nogal eens xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoe vaak heb je die wedstrijd overgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293346 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:39:
Goh, iets met een zelfbeeld en projecteren. ;)

Dit soort resultaten zijn heel goed mogelijk, nergens voor nodig om direct dit soort opmerkingen te plaatsen. Er zijn nu eenmaal ook mensen die gewoon handig zijn in FM of een flinke dosis geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Let op de knipoog hé, komt ie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 293346 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:39:
Als je op mij doelt, 0x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7 8)7 8)7

En dan win je als ADO even in de UEFA Cup met 1-5 van Fenerbahce 8)7

Goed, ze speelden dan ook met een "grijze" speler als keeper (niet bestaand en niet te contracteren etc) ivm blessures, maar toch _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Netjes hoor, ga je de groepsfase overleven?

@Vos: Ook goede prestaties met Emmen. Volgens mij is die Caicedo wel een aardige speler. Hij scoort zeker veel uit corners?

Ik heb de laatste tijd weinig tijd meer gehad om Football Manager te spelen, zal komend weekend weer eens verder gaan met mijn game en de resultaten hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Richi E. schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 00:11:
Zou zomaar eens kunnen :)

TeamPlayedWonDrawnLostPoints
Napoli32107
Ado Den Haag31205
Partizan31114
Fenerbahce30030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Richi E. schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 00:11:

@Vos: Ook goede prestaties met Emmen. Volgens mij is die Caicedo wel een aardige speler. Hij scoort zeker veel uit corners?

Ik heb de laatste tijd weinig tijd meer gehad om Football Manager te spelen, zal komend weekend weer eens verder gaan met mijn game en de resultaten hier posten.
Vorig jaar 6 goals in 17 league wedstrijden...nu al 10 in 13. Hij is mede topscoorder met Makaay 8)7.
Wel vreemd gezien zijn geringe lengte...jumping en heading zijn wel ok maar niet super. Lengte telt in deze fm versie toch wel mee?

Naja ik klaag niet haha.

De grote clubs zitten nu al achter hem aan: Leverkusen, HSV, Stuttgart, Genoa, Parma, AEK, en nog aantal meer.

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/emmen-caicedo.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 31-03-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:16
Mensen, ik heb zojuist een cd key gekocht bij onlinekeystore.com voor net iets meer dan 12 euro. Ik begrijp dat het de bedoeling is dat je zelf aan het spel komt, maar als ik deze dus ergens vandaan wil halen dan heb ik toch een probleem omdat ik geen CD heb of niet?
Ik doel hiermee op de melding dat er geen CD in de pc zit oid.. dus kan ik dan alsnog zitten kloten met cracks etc.? XD

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het is dan inderdaad geen probleem dat je geen CD hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Ah, bedankt. ;) Wel raar dat je het product niet via Steam kunt activeren, zeg. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

CaptainCharisma schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:19:
Ah, bedankt. ;) Wel raar dat je het product niet via Steam kunt activeren, zeg. :'(
Vreemd, pakt hij je key niet? Dan heb je wel een probleem denk ik. Ik heb de mijne 2x besteld, en heb ook 2 keys die werken op Steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Nee, Steam pakt mijn productcode niet. Maar Christiano007 had volgens mij hetzelfde probleem, dus ik maak me (voorlopig) geen zorgen. Even wachten tot ik FM2009 'binnen' heb ;)
Christiano007 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:47:
Ik heb het geprobeerd via steam maar dat is mij zelf niet gelukt, misschien dat een ander wel weet hoe het daar moet. Zelf heb ik gewoon FM09 gedownload van nieuwsgroepen , mijn oude installatie verwijderd (samegames en databases even in apart mapje opgeslagen), computer opnieuw opgestart en weer FM opnieuw met de patches geïnstalleerd. Daarna via het activatie scherm de internet optie gekozen en de key ingevoerd. En Voila ik kon spelen, nu ook op vakantie en geen gezeik met patches meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:00
Dit bericht kreeg ik ineens in FM in mijn PSV game, ik kon mijn ogen niet geloven. :9~
Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/3006/maartenvandijk.th.png

Blijkt het een dramatische 1 april grap te zijn.. :'(
Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/795/maartenvandijk2.th.png

Weet niet of het te maken heeft met de 'real life' datum of de datum in FM van 1 april. Anders zouden jullie 'm ook nog kunnen krijgen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

MaartenFM schreef op woensdag 01 april 2009 @ 02:01:
Dit bericht kreeg ik ineens in FM in mijn PSV game, ik kon mijn ogen niet geloven. :9~
[afbeelding]

Blijkt het een dramatische 1 april grap te zijn.. :'(
[afbeelding]

Weet niet of het te maken heeft met de 'real life' datum of de datum in FM van 1 april. Anders zouden jullie 'm ook nog kunnen krijgen vandaag.
Haha! Geweldig! Ik denk door de combi van echt 1 april én ingame. Want heb ingame vaak genoeg 1 april meegemaakt en dan gebeurt er nooit wat. Ik zal het spel zo eens opstarten, ga ook richting de 1 april meen ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 01-04-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Is idd de combi van 1 april ingame en irl. Op je verjaardag ingame en irl krijg je ook wat leuks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ben ik ook heel benieuwd wat er op je verjaardag gebeurt??

Dus mijn vraag...wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
CaptainCharisma schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:27:
Nee, Steam pakt mijn productcode niet. Maar Christiano007 had volgens mij hetzelfde probleem, dus ik maak me (voorlopig) geen zorgen. Even wachten tot ik FM2009 'binnen' heb ;)

[...]
Fijn. Wanneer ik hem wil activeren(via SoftAnchor, Steam doet het nog steeds niet..) zegt hij dat 'Football Manager 2009 niet meer werkt en moet worden afgesloten.' Heb nu twee keer gedownload en geïnstalleerd, steeds hetzelfde probleem.
Heb het gevoel dat die gedownloade versie niet goed is. Ook leuk, koop je legaal een key.. kun je nog niet spelen :X

[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 01-04-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik kreeg hem net ook, wel grappig ja.

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/emmen-april.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 01-04-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik snap er echt niets van maar alles loopt als een trein bij mij :? .

Met 18 overwinngen, 9 gelijke spelen en 7 verliespartijen ben ik gewoon 3e geworden met Emmen :o . Mijn DC Caicedo scoort als een topspits...24 goals in 39 wedstrijden. Mijn striker Al-Thunaiyan zit op 19 goals in 32 wedstrijden. Man van de assists is Mtiliga als linker winger met 20 assists. Heamhouts heeft er 15 en Hofs 13.

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/emmen-table2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/emmen-squad.jpg

En we zijn er nog niet... de beker:

2e ronde Lisse (H) 4-1
3e ronde Fortuna Sittard (A) 3-0
4e ronde De Graafschap (H) 4-0
Kwart finale AZ (H) 3-0
Halve finale Ajax (H) 1-1 w.n.s.
Finale Feyenoord (N) 4-3 n.v.

Met de opmerkingen dat Ajax en Feyenoord gewoon beter waren en meer kansen hadden, maar ik door veel geluk won. Ik had 5 schoten op doel in de finale en maak er 4...
(hier beker finale als match file http://jasperstevens.nl/f...noord%20(cup%20final).zip)

De tactic heb ik overigens gedownload en iets aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 02-04-2009 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

*O* *O*

Raad eens wie er door is in de UEFA Cup en ook 1e van de groep is geworden?
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/02/1238656778-960.jpg

:D

Was enorm spannend de laatste wedstrijd. Partizan stond voor tegen Napoli, en ik stond bij rust 2-0 achter tegen Fenerbahce. Met de huidige stand zou ik er nét uit liggen. Ik had waarschijnlijk aan 1 punt genoeg gehad om door te gaan (op doelsaldo dan geloof ik), maar uiteindelijk besloten mijn spelers dat ze Fenerbahce hun 6e nederlag wilden bezorgen. Uitstekende comeback in een wedstrijd waar we duidelijk beter waren, en waar Fenerbahce nu wél hun normale keeper had :+

En de loting voor de knockoutfase: Bayer Leverkussen. Momenteel 12e in de Bundesliga. In de volgende ronde tegen Girondins de Bordeaux of Sampdoria. Ik zie mogelijkheden :)

Zolang mijn spitsen heel blijven overigens. Heb er nu nog maar 2 over, de rest is stuk :P

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 02-04-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zo, erg netjes! Ook over geluk niet te klagen denk ik soms? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:01:
Zo, erg netjes! Ook over geluk niet te klagen denk ik soms? :p
Tegen Napoli niet nee :P Maar Partizan was niet bijster goed eigenlijk, en Fenerbahce was echt kansloos slecht, weet niet wat er met die ploeg aan de hand is, alles verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou, mijn UEFA Cup avontuur is waarschijnlijk ten einde. Ben wel ver gekomen!

Eerst dus tegen Bayer Leverkussen, was best spannend, en uiteindelijk uit met 2-1 gewonnen en thuis ook, beide keren eerst op achterstand gekomen.
Daarna tegen Girondins de Bordeaux, waar ik met wat geluk thuis met 3-1 van gewonnen heb (rode kaart, penalty) en uit 1-1 gelijk (wederom een rode kaart voor Girondins).

Maar toen kwam de loting voor de kwartfinale: Liverpool :/ Maar goed, elke andere tegenstander was net zo erg eigenlijk (Juventus, Werder Bremen, Newcastle, Fiorentina etc.). Ik ga lekker op de counter spelen en hopen dat het niet echt een te grote afgang wordt :P
edit: Nou, uit 3-1 verloren, de eretreffer is binnen :P. Thuis 4-1 verloren.

Arsenal doet het weer goed in mijn game. Vorig seizoen de Champions League, Super Cup, de Community Shield en de Leage Cup. Ze gaan de EPL duidelijk winnen (81 punten, Man Utd volgt op 69) en in de CL gaan ze ook supergoed. Ze hebben Ribery en Tymoschuk gehaald (zomer/winter) :P

Heb in de winterstop Danny Buijs verkocht aan PSV, die boden 4,7M. Van het gedeelte wat ik mocht gebruiken heb ik 2 spitsen gehaald. Gavazov van Hearts en Choco (:+) van CFR Cluj. Beiden doen het goed, en ik had hard 2 spitsen nodig :P Ze scoren beiden in 50% van hun wedstrijden en leveren ook veel assists.
Aan het einde van het seizoen gaat een groot aantal spelers weg ivm aflopende contracten. Dat moet flink wat ruimte op de wage bill opleveren dacht ik zo. Want ik kan best leuke free transfer spelers vinden, maar alleen het salaris niet betalen. Een aantal spelers die ik aan het begin van het seizoen transfervrij heb gehaald mogen meteen weer weg, maar de meesten presteerden goed of enorm goed. Andrea Russotto heeft er 20 in geschoten na 41 wedstrijden en 4 anderen zijn ook basisspelers geworden. Geloof dat ik iets van 15 spelers gehaald heb, en 20 heb laten gaan (gratis of niet)

[ Voor 43% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als je gratis wonderkindjes wilt moet je in argentinie scouten, er is 1 moment per jaar dat alle regens daar bijn tegelijkertijd 17 worden als je dan binnen 3 of 4 dagen die speler een contract aanbied ben je sneller dan de club :D

Zo heb ik met willem 2 enkele kids binne gehaald die binnen 3 maanden 4+ milj waard zijn. Fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bij mijn Emmen game heb ik Russotto niet kunnen houden, PSV bood 7.25M + 25% bij doorverkoop en dat accepteerde de voorzitter. Heb er een talent voor teruggehaald.

Nu wel balans van 11M ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 03-04-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:31:
Bij mijn Emmen game heb ik Russotto niet kunnen houden, PSV bood 7.25M + 25% bij doorverkoop en dat accepteerde de voorzitter. Heb er een talent voor teruggehaald.

Nu wel balans van 11M ;).
Ik hoop echt zo dat ik hem kan houden. Hij is de beste speler en heeft in z'n eentje 1/3 van de doelpunten dit seizoen (70 totaal) op zich genomen. Als hij weg gaat moet ik wel een goede vervanger kunnen vinden :P En hij gaat echt voor minder dan 10M +>15% clausule niet weg.
Heb nu een balans van 7,15M, waarvan 1,75M profit. Het ontbinden van contracten van nutteloze spelers heeft me flink wat opgeleverd dit seizoen. Volgend seizoen heb ik nóg 8 spelers oid minder, en dat compenseert de nieuwe spelers weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik had hem ook graag gehouden, maar de chairman he...soms erg irritant. Ik had echt wel meer voor hem kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

*O* *O* *O*

Heb weer een paar goede spelers erg cheap kunnen halen :)

André Bikey (DRC,DM,MC) - Gratissss
Javi García (DM,MC) - Real Madrid, 1,8M, was 2,5M waard _O_
Víctor Hugo Hernández (GK) - Gratissss
Rãzvan Ochirosii (AML) - Gratissss

En nog 2 nutteloze spelers verkocht :D Onverwacht voor meer dan het dubbele van hun waarde:

Samir El Moussaoui (MC) - 500K (+35% sell on clause)
Leroy Resodihardjo (MRLC) - 575K

Intussen zitten een aantal clubs aan Zwinkels (GK) te trekken, en aan Russotto en een van m'n nieuwe spitsen. Die gaan dus echt niet weg he :P

Heb eindelijk toestemming van het Board om meer dan 6 coaches te contracteren :X 6 coaches is echt te weinig, en heb er nu 11, dus 6 nieuwe kunnen vinden met 5 sterren of meer voor een onderdeel, en ook nog eens voor een paar honderd euro per week })

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:32
CaptainCharisma schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:19:
heb ze 5 minuten geleden een mailtje gestuurd of de key ook werkt met steam want dan heb ik ook wel interesse 2 minuten geleden dit als antwoord terug gekregen:

Hello,

this is not a steam key. U will need DVD or image for install.
Thats why its so cheap. If u want a steam key, we can organize it for u.
It will cost 28$ and will work on steam.
If u get your own copy it will cost only 16$ direct from my shop.
If u want it let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 10:27
Vandaag een deal gesloten en de game voor 20 euro gekocht. Een vrouw had de game gewonnen bij een prijsvraag en heeft hem sindsdien niet eens uit de seal gehaald. Dus 20 euro lijkt me een goede deal :).

Dan ga ik ook maar es 2009 een kans geven. In 2008 was ik 3 maanden helemaal verslaafd, maar na een paar dagen was ik er weer ineens helemaal uit. Ook meteen weer verkocht en geen spijt van gehad. Heel af en toe wel, maar niet echt.

Ben benieuwd of de game me nu weer kan triggeren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo, ben met ADO weer het nieuwe seizoen begonnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/07/1239120887-480.jpg
Heb de voorronde CL gehaald, en heb daar eerst Panathinaikos 2x verslagen met 1-0. Daarna tegen Club Brugge. Thuis had ik 3-1 gewonnen, en uit 2-1 verloren, dus door. Zit nu in de CL in de poule met Villarreal, Roma en Toulouse. Bij voorbaat acht ik mezelf kansloos, maar de eerste wedstrijd uit tegen Villarreal heb ik zowaar met 1-0 weten te winnen! Ik ga nu voor de derde plaats en daardoor hopelijk weer naar de UEFA Cup. Toulouse kan ik denk ik wel hebben, maar ik verwacht de rest van de wedstrijden niet veel.
Edit: hmm, en dan win je ineens met 5-1 van Toulouse 8)7 Mijn spits (Gavazov) was in vorm, 4 goals! :o
en WTF 8)7 6-0 gewonnen van Twente? Wtf is er aan de hand? :D

Verder heb ik in de Johan Cruijff schaal met 2-0 van Ajax gewonnen. Ik had de KNVB beker gewonnen van Twente in de finale met penalties. Voorgaande ronde PSV via penalties uitgeschakeld, en daarvoor van Vitesse gewonnen, en daarvoor van Groningen met penalties.
Penalties gaan goed dus :)

Verder op de transfermarkt erg actief geweest:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/07/1239120902-660.jpg
Heb een groot aantal spelers laten gaan, omdat die erg drukten op mijn loonbudget. Een aantal spelers weten te verkopen voor een leuke vergoeding, en de grootste klapper was Pennant, vorig seizoen gratis binnengehaald, en nu voor 5,5M (in 1x betaald) verkocht. Hij was op dat moment 2,8M waard geloof ik. Verder Stendardo, een vaste waarde sinds zijn komst vorig seizoen, verkocht. Hij was al oud, en wou graag weg. Dus heb hem voor een leuk bedrag kunnen verkopen, anders was hij toch weg, want zijn contract wilde hij niet verlengen. Verder een aantal spelers naar mijn feeder club Telstar gestuurd, ben benieuwd hoe ze het daar gaan doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/07/1239120895-620.jpg
Omdat ik met Pennant een MR/AMR kwijt was, en met Stendardo een DC verloor, heb ik ook wat nieuws gehaald. Een aantal spelers gratis, waarvan ik van Bikey, Benzerga en Hernandéz veel verwacht in de komende seizoenen. Voor de DC posities heb ik Bikey, Danny Simpson, en Eduardo gehaald. Alledrie toppers en die gaan het zeker goed doen. De AML positie is opgevuld door Rãzvan Ochirosii, eind juni gratis overgekomen van Steaua. AMR is voor Alejandro Alfaro, die direct indruk maakte en nu een gemiddelde van 7.5 heeft. Op MC/DM kan ik Bikey, Javi Garcia en Eduardo kwijt. Qua keepers heb ik Erick Delgado als eerste keus gehaald, en Hernandéz is 2e keeper. Zwinkels is verhuurd met optie tot koop. Verder had ik nog een paar talentjes gehaald voor de toekomst.

De waarde van de gratis spelers is nu al behoorlijk hoog. Bikey is 1,9M waard, Benzerga 1,4M en Ochirosii al 2,7M

Tot mijn grote vreugde heb ik én Russotto, én Kum, én Peña kunnen behouden. Mijn 3 altijd-in-de-basis spelers :) Russotto is niet eens ontevreden, want er is wel op hem geboden. Nu hopen dat hij straks a) of voor heel veel geld weg gaat, of b) bijtekent :)

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 07-04-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Emmen dé verrassing in de UEFA cup :p

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/emmen-uefa-cup.jpg

Een grotere update volgt...

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 07-04-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
RenaldoNiels schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:37:
[...]

heb ze 5 minuten geleden een mailtje gestuurd of de key ook werkt met steam want dan heb ik ook wel interesse 2 minuten geleden dit als antwoord terug gekregen:

Hello,

this is not a steam key. U will need DVD or image for install.
Thats why its so cheap. If u want a steam key, we can organize it for u.
It will cost 28$ and will work on steam.
If u get your own copy it will cost only 16$ direct from my shop.
If u want it let me know.
Ah oké! Dankjewel dat je dit meldt, noem me maar gek maar ik heb het dus wel gedaan. Ik krijg nu binnen een dag een steam product activatiecode voor FM 2009(die was niet op voorraad), maar heb dus nog wel een productcode voor de retail versie over. Iemand geïnteresseerd? Voor 5 euro is 'ie van jou. Deze is dus niet bruikbaar op Steam!

offtopic: Angeloonie, mag ik vragen welke skin jij gebruikt? Ik vind 'm er mooi en overzichtelijk uit zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 18:08
CaptainCharisma schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:16:
[...]

Ah oké! Dankjewel dat je dit meldt, noem me maar gek maar ik heb het dus wel gedaan. Ik krijg nu binnen een dag een steam product activatiecode voor FM 2009(die was niet op voorraad), maar heb dus nog wel een productcode voor de retail versie over. Iemand geïnteresseerd? Voor 5 euro is 'ie van jou. Deze is dus niet bruikbaar op Steam!

offtopic: Angeloonie, mag ik vragen welke skin jij gebruikt? Ik vind 'm er mooi en overzichtelijk uit zien! :)
Oeh, voor 5 euro kan ik er wel een collega blij mee maken :9

Heb je paypal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
jpg97 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:04:
[...]

Oeh, voor 5 euro kan ik er wel een collega blij mee maken :9

Heb je paypal? :P
offtopic:
Ik heb je toegevoegd op MSN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat een kansloze shit. Ik wissel een speler omdat hij die wedstrijd slecht speelt. Mijn assistent geeft dit ook aan. Krijg ik na afloop alsnog dat hij bij de Key Man Watch staat en dat hij een goede wedstrijd had. Ik heb hem gewisseld omdat hij slecht was, en dan is hij ineens toch nog wel goed volgens diezelfde assistent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 20:08
Angeloonie schreef op woensdag 08 april 2009 @ 21:16:
Wat een kansloze shit. Ik wissel een speler omdat hij die wedstrijd slecht speelt. Mijn assistent geeft dit ook aan. Krijg ik na afloop alsnog dat hij bij de Key Man Watch staat en dat hij een goede wedstrijd had. Ik heb hem gewisseld omdat hij slecht was, en dan is hij ineens toch nog wel goed volgens diezelfde assistent 8)7
Key Man Watch wordt van te voren bepaald. Spelers die al een paar wedstrijden goed spelen komen daar te staan, staat ook bij de voorbeschouwing. ;) Hoe er dan komen te staan dat hij goed gespeeld heeft, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/12/1239531340-920.jpg

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
De uitslag is al 8)7, maar om dan ook nog 2 keer in blessuretijd te scoren 7(8)7 . Waren zeker ook maar 3 minuten blessuretijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JanW schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:52:
De uitslag is al 8)7, maar om dan ook nog 2 keer in blessuretijd te scoren 7(8)7 . Waren zeker ook maar 3 minuten blessuretijd?
5 min blessuretijd :P Dat dan wel :D

Ik zat al te balen met een verlenging, want m'n spelers waren kapot :P Sta je 5-2 voor, komen ze alsnog terug... :/
Tevens al mijn Shots on target er ook in :Y)

Overigens is het niet echt raar meer dat ik van Ajax win. M'n spelers zijn over het algemeen beter dan die van Ajax, met een paar uitzonderingen. Heb het hele seizoen nog geen wedstrijd verloren in de Eredivisie. 26 gewonnen, 6 gelijk. 87 doelpunten voor, 27 tegen. Ajax staat 2e en heeft er 3 verloren. Blijft dus nog spannend, want 1x verliezen en Ajax staat weer naast me.

In de CL ben ik uiteindelijk 3e in de groep geworden, mocht dus door naar de UEFA Cup. Heb wel een indrukwekkende prestatie neergezet in de CL, want ik heb Villarreal verslagen met 1-0 (uit ook nog), Toulouse met 5-1 en heb nog gelijk gespeeld tegen Roma en Toulouse (beide 1-1). Uiteindelijk met 8 punten maar 3 achter #1/2.

In de UEFA Cup heb ik Partizan Belgrado verslagen, daarna Aston Villa en nu wacht Atletico Madrid in de halve finale.

Qua transfers ben ik ook veel bezig geweest. Heb uiteindelijk iets van 30 spelers laten gaan/verkocht/verhuurd met optie tot koop, totaal aan verkopen was €13,5M. Heb er 13 spelers voor terug gehaald, met een totale waarde van €12,5M. Van die spelers zijn er 4 die echt topspelers zijn qua stats. Alle clubs zaten er in de winterstop al achter, maar ze zijn allemaal gebleven. Er komen in juli 2011 nog 10 spelers aan, aan het einde van hun contract. M'n selectie is nu redelijk klein, ik ga aan het einde van het seizoen nog een drietal spelers laten gaan, dan is mijn selectie perfect.
Gratis transfers zijn ideaal. Je kunt topspelers voor niets binnenhalen. Als je geluk hebt kan je ze heel snel weer met vette winst verkopen. Zo kon ik een gratis speler in de winterstop alweer kwijt voor 6,25M. Niet gedaan, want het is een aanwinst voor het elftal, maar als het een reserve was geweest, dan was hij zo weg.
Genoeg slijmen bij spelers die niet willen komen zorgt er voor dat ze ook naar jou willen uiteindelijk. Of gewoon constant een belachelijk bod doen op de speler totdat hij "unsettled" is :Y)

[ Voor 92% gewijzigd door Angeloonie op 12-04-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:')

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/13/1239618020-680.jpg

Jaja, dat is dé Freddy Adu! :D Was voor een prikkie te koop (9,25M, m'n hele transferbudget :P) en hij wilde nog komen ook :D

[ Voor 44% gewijzigd door Angeloonie op 13-04-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 10:27
Mensen!

Ik zit met 2 problemen. Ik heb FM09 geinstallleerd op mijn iBook G4, hier heb ik ook FM08 probleemloos op gespeeld. Als ik de game opstart, krijg ik een grijsachtig scherm zonder tekst o.i.d., alleen mijn cursor. Als ik die dan ga bewegen wordt het een handje op sommige stukken, net of dat ik dus over bepaalde buttons heenga die ik niet zie, maar die er wel zijn!

Ik denk; dan installeer ik de 9.3.0 patch. Ik heb 2 versies gedownload (torrent en rapidshare) en bij allebei stopt de installatie na 6% met het bericht: installatieproblemen, probeer opnieuw. Maar na 10x proberen gaat de lol er wel een beetje af!

Dit werkt dus ok niet. Heeft iemand dit ook gehad en is hier een oplossing voor? IK hoop het wel!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:10

Christiano007

Ich bin der champion

Euhm, ik weet niet hoe het met een Ibook zit, maar heb je de laatste grafische drivers al?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

drivers en dat soort dingen zijn geen mac issue, dus dat is het niet. wat het wel is, is dat je geen intel cpu hebt.. en ik weet niet of je op je g4 leopard draait of niet, maar zo niet, dan heb je al twee redenen waarom het niet gaat werken.. fm09 ondersteunt alleen intel cpu's en 10.5...

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Angeloonie schreef op maandag 13 april 2009 @ 12:39:
:')

[afbeelding]

Jaja, dat is dé Freddy Adu! :D Was voor een prikkie te koop (9,25M, m'n hele transferbudget :P) en hij wilde nog komen ook :D
Gheheheeh das toeval die had ik in fm 07 samen met vagner love in mijn ado team :D Ado is tof.

Edit:
Begonnen in de Blue square south, net gepromoveerd praktisch ongeslagen met AFC wimbledon, iedere thuiswedstrijd 2k+ man op de tribunes. Niet slecht voor amateur voetbal.
Draaide dik verlies moet ik in de FA cup 4de ronde tegen arsenal, uit. Uitverkocht stadion met 60k mensen, ik kreeg helft van de opbrengst, heb ik in 1x 1,5mil. verdient. HOLY F*CK dacht ik toen wel even(mijn hele jaar begroting van de club is iets van 120k ofzo xD). Ik heb nu een transfer budget van 350k(als amateur club xD), dus dit jaar komt er weer makkelijke promotie. Dan even een tussen jaar in de league 2 en dan doorstoten naar championship!

[ Voor 41% gewijzigd door Postius op 15-04-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Afbeeldingslocatie: http://xs138.xs.to/xs138/09165/rofl872.gif.xs.jpg
(T~HUMBNAIL)

Oke, hier denk ik echt van: WTF =P. Staat ook een dikke P bij de fixtures :)

[ Voor 3% gewijzigd door Nilsinho op 17-04-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nilsinho schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:27:
[afbeelding]
(T~HUMBNAIL)

Oke, hier denk ik echt van: WTF =P. Staat ook een dikke P bij de fixtures :)
Dat ben ik nog nooit tegengekomen, ondanks dat het ik het in oude CM versies wel geregeld tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

Tjeez, ik dacht dat Mutu bij mij wel aardig speelde over het algemeen (7.1 gemiddeld dit seizoen)... Dus deze wedstrijd schiet hij er een vrije trap in, krijg ik daarna de message dat hij al 25 (!!) uur niet gescoord heeft :|.

Hij speelt in de spits btw

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 19-04-2009 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hebben jullie dat ook dat als jouw ploeg in het echt onwijs hard wordt ingemaakt, dat je dan gelijk fm wilt spelen om te laten zien hoe het wel moet? :P

Ai, wat een kutmiddag. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
irritableskillz schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:26:
Hebben jullie dat ook dat als jouw ploeg in het echt onwijs hard wordt ingemaakt, dat je dan gelijk fm wilt spelen om te laten zien hoe het wel moet? :P

Ai, wat een kutmiddag. :'(
Oleguer was weer lekker bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299929

Heeft iemand van jullie een goede tactiek? Ik gebruik nu al een tijdje deze maar hij werkt nu niet echt goed meer... en ik ben echt een drama als het aankomt op tactiek:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 299929 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:04:
Heeft iemand van jullie een goede tactiek? Ik gebruik nu al een tijdje deze maar hij werkt nu niet echt goed meer... en ik ben echt een drama als het aankomt op tactiek:P
Voor welk team? Welke spelers heb je? Formatie en tacktiek hangen van veel dingen af. Niet iedere tacktiek werkt even goed bij ieder team. Als ik met Real Madrid een goede tacktiek heb, wil dat niet zeggen dat die bij Leeds ook werkt. Iets meer informatie over je spelers en zo zou welkom zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik gebruik Tylerbode...heb ik Emmen nu mee de CL in gebracht :p. In een poule met Inter, Barca en Celtic...ik ga voor plek 3.

http://community.sigames.com/showthread.php?t=106733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tylerbode werkt goed. Ik speel met Motherwell en Ghana, en ik pak nu elk seizoen wel een prijs in Schotland. Europees gezien heb ik de halve finale gehaald van de UEFA Cup. Met Ghana de Afrika Cup gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb nu al 3 jaar op rij dat het stadion alle thuiswedstrijden nagenoeg vol zit...maar uitbreiden is niet mogelijk zegt de club (FC Emmen). Is er een kans dat het ooit wel gebeurd? Mijn balans groeit wel, maar de lonen worden steeds hoger omdat er betere spelers komen...echter de inkomsten blijven wat achter. Een topwedstrijd levert maar 180.000 op aan recette ofzo...8600 man...

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 24-04-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij moet je echt een keer kampioen worden o.i.d., dan krijg je een nieuw stadion. Een vriend van me werd kampioen met Eagles en kreeg toen direct een stadion van 20000 plaatsten, die een half jaar later al werd uitgebreid naar 30000.

Met motherwell zit ik in het 8ste seizoen, en ook altijd uitverkocht (17000), maar uitbreiden of nieuwbouw, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die Tylerbode tactiek is echt niet leuk meer, met ADO winnen van Man Utd waar ze geen kansen kregen :X Wordt nu wel erg makkelijk..

Overigens wordt Man Utd nu gemanaged door Jose Mourinho _O-
Wenger is na 1 seizoen al weggegaan bij Arsenal naar Inter, en na 1 seizoen met pension gegaan 8)7 Dat is me tot nu toe in geen enkele game overkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 00:57

TTD

Weet iemand waar het aan ligt dat ik zo weinig scoor? Ik heb wedstrijden waar ik bijna 30 keer schiet waarvan er maar 3 erin gaan en nog erger uit 15 schoten 0 doelpunten. Ook halen mijn spelers nauwelijks boven de 8, vaak is het maar rond de 6,5. Ik speel 4-4-2 met Arsenal en mijn instellingen zijn vrij aanvallend. Aan de spelers zal het wel niet liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Angeloonie schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 10:51:
Die Tylerbode tactiek is echt niet leuk meer, met ADO winnen van Man Utd waar ze geen kansen kregen :X Wordt nu wel erg makkelijk..

Overigens wordt Man Utd nu gemanaged door Jose Mourinho _O-
Wenger is na 1 seizoen al weggegaan bij Arsenal naar Inter, en na 1 seizoen met pension gegaan 8)7 Dat is me tot nu toe in geen enkele game overkomen :+
Nou, in eerste instantie leek de Tylerbode tactiek inderdaad goed te werken, maar een paar wedstrijden verder ben ik mijn 5de wedstrijd op rij aan het verliezen... :(
Speel nu met Tottenham (eind 2011). De doelpunten vliegen om mijn oren.
Nou moet ik wel zeggen dat Gomes geblesseerd is en zijn vervanger niet echt denderend is... :'(

Zou dit kunnen komen omdat ik nog met een niet up-to-date gepatched spel speel?

[ Voor 4% gewijzigd door marco_balk op 27-04-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

kwakkie schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:26:
[...]

Nou, in eerste instantie leek de Tylerbode tactiek inderdaad goed te werken, maar een paar wedstrijden verder ben ik mijn 5de wedstrijd op rij aan het verliezen... :(
Speel nu met Tottenham (eind 2011). De doelpunten vliegen om mijn oren.
Nou moet ik wel zeggen dat Gomes geblesseerd is en zijn vervanger niet echt denderend is... :'(

Zou dit kunnen komen omdat ik nog met een niet up-to-date gepatched spel speel?
Met welke fm versie speel je? Je hebt verschillende versies van Tylerbode die geoptimaliseerd zijn voor een bepaalde fm versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Ik speel nog met 9.10, na het spel een paar dagen geleden weer uit het stof te hebben gehaald.
Het zal dus inderdaad komen door de tactic die niet geheel optimaal is voor de FM-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 16:19
Seizoen 2008-2009

Voorin : Suarez met Cardozo
Middenveld : + Sulemani - Aissatti - Gabri - Kennedy +
Verdediging : + Emanuelson - Vertongen - Silva/Vermaelen - Olequer +
Keeper : Stekelenburg

+ = aanvallend ingesteld.

Met 9.30 begonnen bij Ajax en het e.e.a. qua jeugd de deur uitgeschopt.
Ik heb Cardozo aangetrokken voor 1.9M wat een schijntje is imho.
Hij is dan ook direct zijn waarde waard om er meer dan 1-op-1 te lopen :P

Matej Rapnik (DLC) heb ik transfervrij overgehaald.
Deze is reserve voor DL of DC, daarnaast laat ik hem altijd meedoen met de reservers / -19.
Hij heeft tevens 5-8 wedstrijden in de basis gestaan bij een blessure van Emanuelson.
Al om al.. geen klagen over de jongen. :)

Reservere achter Stekelburg is Josh Lambo welke ik tevens transfervrij heb overgehaald.

Suarez naast Cardozo werkt ook lekker aangezien hij lekker rap is en Cardozo ook redelijk vaak
doorsteekpasjes geeft ..

Het seizoen sterk begonnen met 6 gewonnen en 1 gelijk. Doelpunten vliegen er goed in.
(uit vs. Willem II en thuis vs. Ado was beide 6-0 winst :D )

Stekelenburg helaas voor een aantal maanden kwijt geweest (nov. t/m febr.) wat Lambo zijn kans was.
Deze heeft hij goed benut en hij heeft laten zien dat hij het nu al redelijk aankan :P

Na de winsterstop liep het stroef en Cardozo was week op en af licht geblesseerd.
Hetzelfde in de verdediging met vertonghen en vermealen.
Cvitanisch (oid :P ) voor Cardozo, Rapnik voor Vertonghen en Silva voor Vermealen.. ging redelijk.
Als is Cvitanisch zo onstabiel als wat :(

Daarnaast leek Kennedy met een pacemaker te lopen.. wat heeft die jongen een rot conditie.
Ik verloor gelukkig niets (zelf een keer uit bij NEC 1-1 gemaakt in de 93e :P ) ..
Kwam wel op de 2e plek met PSC op 1 punt voorsprong op #1.

Met nog 2 wedstrijden te gaan was dit gekanteld en stond ik eerste met 1 pnt. voorsprong op PSV.
Mijn wedstrijden, Roda thuis en AZ uit..
PSV, Ado thuis en Heerenveen uit..

Beide wonnen de thuis wedstrijden.. dus het kwam op de laatste dag aan.
Bij AZ kwam ik achter in de 43e minuut waarbij ik zelf nog geen kans had kunnen creeeren.. :(
Stekelenburg stond gelukkig z'n mannetje en met wat geluk (ik dacht 1x paal en 1x lat) :P
PSV stond met rust nog op 0-0 ..

Uiteindelijk in de 80e minuut de 1-1 van natuurlijk Cardozo..!
Eindsignaal.. en snel ff kijken.. 0-0 !!

De titel dus binnen gehaald met 0x verliezen en +46 doelpnt. saldo.
Vervolgens in de finale van de beker wederom tegen AZ (waarbij ik de halve finale in diepe verlenging van Volendam had gewonnen ).
Kort en bondig.. 3-0 van de mat geveegd.. en de dubbel binnengehaald.

Doel is nu met een MR ht team te gaan versterken aangezien Gabri een super seizoen heeft gehad en de aanbiedingen binnen komen vliegen :D
Vervolgens kijken hoever we komen in de CL ..
Beetje geld op potten en zien wat we kunnen aantrekken in de winterstop.

Eigenlijk wil ik nog een goede MC hebben als backup.. Enoh en Anita mogen weg .. :z

[ Voor 3% gewijzigd door Zephyer op 28-04-2009 16:28 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 21:25

kevin33

Welkom in Utopia.

Zephyer schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:15:
Seizoen 2008-2009

Voorin : Suarez met Cardozo
Middenveld : + Sulemani - Aissatti - Gabri - Kennedy +
Verdediging : + Emanuelson - Vertongen - Silva/Vermaelen - Olequer +
Keeper : Stekelenburg

+ = aanvallend ingesteld.

Met 9.30 begonnen bij Ajax en het e.e.a. qua jeugd de deur uitgeschopt.
Ik heb Cardozo aangetrokken voor 1.9M wat een schijntje is imho.
Hij is dan ook direct zijn waarde waard om er meer dan 1-op-1 te lopen :P

Matej Rapnik (DLC) heb ik transfervrij overgehaald.
Deze is reserve voor DL of DC, daarnaast laat ik hem altijd meedoen met de reservers / -19.
Hij heeft tevens 5-8 wedstrijden in de basis gestaan bij een blessure van Emanuelson.
Al om al.. geen klagen over de jongen. :)

Reservere achter Stekelburg is Josh Lambo welke ik tevens transfervrij heb overgehaald.

Suarez naast Cardozo werkt ook lekker aangezien hij lekker rap is en Cardozo ook redelijk vaak
doorsteekpasjes geeft ..

Het seizoen sterk begonnen met 6 gewonnen en 1 gelijk. Doelpunten vliegen er goed in.
(uit vs. Willem II en thuis vs. Ado was beide 6-0 winst :D )

Stekelenburg helaas voor een aantal maanden kwijt geweest (nov. t/m febr.) wat Lambo zijn kans was.
Deze heeft hij goed benut en hij heeft laten zien dat hij het nu al redelijk aankan :P

Na de winsterstop liep het stroef en Cardozo was week op en af licht geblesseerd.
Hetzelfde in de verdediging met vertonghen en vermealen.
Cvitanisch (oid :P ) voor Cardozo, Rapnik voor Vertonghen en Silva voor Vermealen.. ging redelijk.
Als is Cvitanisch zo onstabiel als wat :(

Daarnaast leek Kennedy met een pacemaker te lopen.. wat heeft die jongen een rot conditie.
Ik verloor gelukkig niets (zelf een keer uit bij NEC 1-1 gemaakt in de 93e :P ) ..
Kwam wel op de 2e plek met PSC op 1 punt voorsprong op #1.

Met nog 2 wedstrijden te gaan was dit gekanteld en stond ik eerste met 1 pnt. voorsprong op PSV.
Mijn wedstrijden, Roda thuis en AZ uit..
PSV, Ado thuis en Heerenveen uit..

Beide wonnen de thuis wedstrijden.. dus het kwam op de laatste dag aan.
Bij AZ kwam ik achter in de 43e minuut waarbij ik zelf nog geen kans had kunnen creeeren.. :(
Stekelenburg stond gelukkig z'n mannetje en met wat geluk (ik dacht 1x paal en 1x lat) :P
PSV stond met rust nog op 0-0 ..

Uiteindelijk in de 80e minuut de 1-1 van natuurlijk Cardozo..!
Eindsignaal.. en snel ff kijken.. 0-0 !!

De titel dus binnen gehaald met 0x verliezen en +46 doelpnt. saldo.
Vervolgens in de finale van de beker wederom tegen AZ (waarbij ik de halve finale in diepe verlenging van Volendam had gewonnen ).
Kort en bondig.. 3-0 van de mat geveegd.. en de dubbel binnengehaald.

Doel is nu met een MR ht team te gaan versterken aangezien Gabri een super seizoen heeft gehad en de aanbiedingen binnen komen vliegen :D
Vervolgens kijken hoever we komen in de CL ..
Beetje geld op potten en zien wat we kunnen aantrekken in de winterstop.

Eigenlijk wil ik nog een goede MC hebben als backup.. Enoh en Anita mogen weg .. :z
Kijk ff naar Binya, Tiago of Sielva

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zephyer schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:15:
Seizoen 2008-2009

Gelukkig wordt Enog niet zo heel goed, goed genoeg voor de wereldtop maar he, je moet ergens een grens trekken.
(ik weet niet welk seizoen je zit maar ik ben al iets verder en enoh is een monster(maar dacht dat iedereen dat wel wist ondertussen)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 19:49
Postius schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:02:
[...]

Gelukkig wordt Enog niet zo heel goed, goed genoeg voor de wereldtop maar he, je moet ergens een grens trekken.
(ik weet niet welk seizoen je zit maar ik ben al iets verder en enoh is een monster(maar dacht dat iedereen dat wel wist ondertussen)).
Enoh heerft volgens mij geen vaste potential ability maar een variabele, dus hij wordt niet _altijd_ een wereldtopper. Hier (2013) speelt hij bij Duisburg en staat hij op het lijstje bij Wolfsburg. Best een aardige middenvelder, maar hij komt niet in de buurt bij middenvelders als Ekici en Mascio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
BoB_HenK schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:36:
[...]

Enoh heerft volgens mij geen vaste potential ability maar een variabele, dus hij wordt niet _altijd_ een wereldtopper. Hier (2013) speelt hij bij Duisburg en staat hij op het lijstje bij Wolfsburg. Best een aardige middenvelder, maar hij komt niet in de buurt bij middenvelders als Ekici en Mascio.
Ik heb nog maar 1 keer meegemaakt dat ie middelmatig was als je hem laat spelen wordt het echt een goddelijke middenvelder! Maar ajax doet wel slechtere dingen, Sulejmani voor 16milj? 8)7 Als ik dat in fm zie denk ik dat het spel niet klopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Enoh wordt niets meer dan een aardige middenvelder. Er zitten veel betere in het spel en Ajax kan ook zeker betere middenvelders gebruiken dan een Enoh (update 9.3 heb ik het dan over. In 9.0 is hij redelijk overrated, maar daar speel ik nooit meer mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300031

Ben zojuist aan me 3de seizoen begonnen bij AFC AJAX. 1ste jaar kampioen en verliezend finalist UEFA cup
2de jaar Champions league gewonnen en ook kampioen met 1 puntje op SC Heereveen en psv. Ben nu ook bondscoach van Servië:

1ste wedstrijd tegen Azerbedjan(EK kwali 2012)
Rust stand 7-0:P
Afbeeldingslocatie: http://i589.photobucket.com/albums/ss338/rammsteinfan13_2009/Servi-Azerbeidzjanrust.png

eindstand
Afbeeldingslocatie: http://i589.photobucket.com/albums/ss338/rammsteinfan13_2009/Servi-Azerbeidzjan.png
1ste speelronde voor AFC AJAX en 2de voor PSV
PSV verloor de eerste wedstrijd al met 8-3 van Feyenoord
Afbeeldingslocatie: http://i589.photobucket.com/albums/ss338/rammsteinfan13_2009/Eredivisie.png

Me maat speelt overigens met SC Heereveen.

Morgen even een overzicht van de selectie en de aankopen van de afgelopen 3 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 16:19
Postius schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:02:
[...]

Enoh speelt bij mij dus echt niet lekker / goed. :)
Hij staat nog op de lijst.. dus wellicht hou ik hem nog even aan om eens te zien hoe het wellicht in het 2e seizoen gaat }:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik zou zeggen gun em wat tijd, wil anders wel ff een screenie maken van hoe goed hij hier is geworden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Vraagje tussendoor, hoe bevalt FM2009 tot nu toe tegenover de vorige delen? Ik speel nog FM2008 momenteel omdat ik een hele leuke game daarin heb die ik nog wil doorspelen, maar ik wil toch ook niet te lang wachten met overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Het ligt er vooral aan welke patch je hebt. De 3d-view valt enigszins tegen - ik zou gewoon doorgaan met je game en over een half jaartje overstappen naar 2010 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 2557 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 17:00:
Vraagje tussendoor, hoe bevalt FM2009 tot nu toe tegenover de vorige delen? Ik speel nog FM2008 momenteel omdat ik een hele leuke game daarin heb die ik nog wil doorspelen, maar ik wil toch ook niet te lang wachten met overstappen.
Genoeg verbeterd om als je nu 09 speelt om niet meer terug te gaan naar 08. Ik zou er wel is aan beginnen, de 3d is net zo goed als de 2d was. Het is even bagger qua kwaliteit maar 3d biedt een extra dimensie wat het wel leuker/beter maakt. Je kan ook gewoon is een game opstarten in fm09.
Maar waarom zo lang wachten met overstappen? De kat uit de boom kijken snap ik wel maar je kan het ook wel een beetje overdrijven ;-). Ik Ben altijd erg blij met een nieuwe fm zodra de eerste 2 a 3 patches uitzijn.

Nieuwe trainer methode met sterren is ook een verbetering gelukkig.

Btw ik doe nu met afc wimbledon mee met promotie naar de championship, met mijn stadion van 4,6k man hahahahahha. Ach wel een talentvolle ploeg.

Btw zijn keepers ook zo schaars bij jullie? Echt goede? Nietvoor mezelf maar bijna alle europese topclubs hebben een waardeloze keeper(zeg maar net zo goed als de keeper die ik heb, en de keeper is eigelijk zwakste plek in mijn elftal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:32
zit nu in 2013 met feyenoord. gaat goed sta gedeeld eerste met ajax en ruim 10 punten voorsprong op de nummer 3 na 24 wedstrijden.

in de champions leage overwinterd en moet nu de eerste knockout tegen manchester united.

ik speel over het algemeen met een 4-2-3-1 opstelling waarbij veel ballen via jovanovic gaan die jongen is echt een supertalent paar jaar geleden voor 2mln van twente gekocht en nu staan alle topclubs in de rij waarbij ze ook met miljoenen strooien tussen de 25/30mln.
mijn opstelling is ongeveer als volgt (zit nu niet bij de pc dus moet alles uit mijn geheugen halen :P)

Doel: Steppe
verde: josinei, donk, ballaid, ollson
midctr: Elm, Bradley
aanval: Guzman, diego souza, jovanovic
spits: Keirrison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Postius schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:44:
Maar waarom zo lang wachten met overstappen? De kat uit de boom kijken snap ik wel maar je kan het ook wel een beetje overdrijven ;-). Ik Ben altijd erg blij met een nieuwe fm zodra de eerste 2 a 3 patches uitzijn.
Oh dat was niet bewust ofzo hoor...ik was nog lekker met een FM2008 game bezig maar heb vrij weinig tijd om te spelen. Dus ik kan nu mijn oude game weer oppakken, wat een hele leuke game was, of FM2009 aanschaffen. Meestal sta ik vooraan de rij als er een nieuwe versie uitkomt hoor :+ nu is het per toeval niet zo geweest, dus kan ik net zo goed even naar wat ervaringen vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 2557 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:10:
[...]

Oh dat was niet bewust ofzo hoor...ik was nog lekker met een FM2008 game bezig maar heb vrij weinig tijd om te spelen. Dus ik kan nu mijn oude game weer oppakken, wat een hele leuke game was, of FM2009 aanschaffen. Meestal sta ik vooraan de rij als er een nieuwe versie uitkomt hoor :+ nu is het per toeval niet zo geweest, dus kan ik net zo goed even naar wat ervaringen vragen :)
Sinds de 9.0.3 patch is ie goed te spelen. Ik dacht hem al voor budget prijs gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Geniaal, 4 keer gepromoveerd in 4 jaar. Banksaldo van 12mil(god ik hou van gratis spelers halen), stadion van 4600 man. Komt er uitbreiding van.......550 plaatsen!
Dus ziet het er als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/6800/stadions.th.jpg

LEUK! @$%^#%^@#@#@#$%^#@@!%&!~Achterl***k** bestuur ook altijd.
Nouja er spelen wel 4 wonderkids in mijn elftal geloof ik(ik weet het niet want wonderkids worden alleen bestempeld als wonderkids als ze bij topclubs zitten).

[ Voor 25% gewijzigd door Postius op 14-05-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
*bump* iemand die nog fm speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiteraard, maar ik moet soms ook mijn huwelijk redden ;)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste