Bedankt voor je tip, zal het nog eens proberen. Hoe krijg ik de stofjes er makkelijk af die op de protector zitten geplakt? Had het de vorige keer met ducktape gedaan en die er dan weer afgetrokken, dat hielp wel goed maar ik hou nog net wat over.Crusader schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:19:
[...]
Liever een stofje op het scherm dan een kras. Ik heb mijn Ultra Clear er zonder problemen op gekregen. Doe het anders eens in de badkamer waar je eerst de hete douche hebt aangezet. In zo'n dampende ruimte is geen stofje te bekennen...
En dan nog een vraag, ik heb gisteren icontacts gedownload, dat werkt echt vele stukken beter, ik heb hier ook ssmapa voor gedownload om dit als standaard contacts browser te gebruiken echter is het me niet gelukt de directory toe te voegen, zou iemand me daarbij willen helpen?
En wat is overigens de nieuwste officele htc rom? op de nederlandse site kwam ik gisteren 18/08/08 tegen en op xda developers hebben ze het over een rom uit september.
En wat is overigens de nieuwste officele htc rom? op de nederlandse site kwam ik gisteren 18/08/08 tegen en op xda developers hebben ze het over een rom uit september.
Zou ik eigenlijk niet doen, eerste paar daagjes heb ik gewerkt zonder de meegeleverde screenprotector en ik merkte wat putjes nadien.
Om het te monteren heb ik eigenlijk niks speciaals gedaan, gewoon microvezel doek het scherm mooi proper gemaakt en geplaatst. Geen stofje te zien, geen waas of geen luchtophopingen.
Dus ik zou een andere protector zoeken, misschien eentje van HTC zelf. Ben er echt content van, ik merk het totaal niet dat er eentje opzit.
Mijn wifi werkt weer btw, het werkte gewoon 2 daagjes niet en toen plotseling wel. Had er geen aandacht aan besteed buiten wat resets, na 2 dagen toch geprobeerd om te surfen en het ging weer. It has got a mind of its own
Om het te monteren heb ik eigenlijk niks speciaals gedaan, gewoon microvezel doek het scherm mooi proper gemaakt en geplaatst. Geen stofje te zien, geen waas of geen luchtophopingen.
Dus ik zou een andere protector zoeken, misschien eentje van HTC zelf. Ben er echt content van, ik merk het totaal niet dat er eentje opzit.
Mijn wifi werkt weer btw, het werkte gewoon 2 daagjes niet en toen plotseling wel. Had er geen aandacht aan besteed buiten wat resets, na 2 dagen toch geprobeerd om te surfen en het ging weer. It has got a mind of its own

Nee, maar door te kiezen dat hij met elke toets wakker wordt, wordt hij dus ook wakker met de centrale toets. Of wilde je juist de power-toets uitschakelen? Daarvoor zou denk ik een speciaal programma geschreven moeten worden.Spacecowboy schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:00:
[...]
Daar kan je alleen de actie's kiezen die de telefoon moet uitvoeren als je 'm lockt; je kan geen custom key instellen.
Nee dit is precies wat ik wilde, ik vind de powertoets best slecht en ben bang dat ik deze per ongeluk kapot maak, nu heb ik hem zo staan dat ik hem vergrendel en met elke toets weer aan kan zetten.sandeman schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:33:
[...]
Nee, maar door te kiezen dat hij met elke toets wakker wordt, wordt hij dus ook wakker met de centrale toets. Of wilde je juist de power-toets uitschakelen? Daarvoor zou denk ik een speciaal programma geschreven moeten worden.
Heeft iemand toevallig tips voor een goede rom?
[Voor 4% gewijzigd door GranCanaria op 20-09-2008 11:37]
Gewoon een paar verschillende roms proberen. Met zo n open vraag, krijg je teveel antwoorden. [denk ik..GranCanaria schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:36:
[...]
Heeft iemand toevallig tips voor een goede rom?

Ik doe zonder Screen protector. Nog helemaal geen krasje. Nu de TD 2 maand in bezit.Anoniem: 203771 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:57:
Even een vraagje, ik erger me soms aan mijn schermbeschermer. Het is onmogelijk hem zonder een enkel stofje aan te brengen, en het geeft een soort lichte waas in bepaald licht. Tevens hoopt er een klein beetje stof altijd op aan het dunne randje van de protector. Het is de brando ultra clear. Nu kan ik me wel een hele middag bezig houden met stofjes verwijderen tot hij er perfect opzit, maar ik vroeg me af hoe belangrijk die protector is. Zijn er hier mensen zonder protector? En zo ja, heb je last van krasjes of beschadigingen?
Beter gevraagd: kan ik mijn protector er gewoon afhalen, ik heb hem verder altijd in een phonesock zitten die goed beschermd tegen krasjes.
Ik heb ook 2 jaar de HTC TYTN gehad, ook altijd zonder screen protector en nog nooit krassen oid erop gehad.
Hopelijk heb je wat aan mijn ervaring.
Ik denk dus dat als je er voorzichtig mee bent is het volgens mij niet echt nodig is.
Ik heb nu een enorme kras zitten over mijn (meegeleverde) screenprotector...dus ik ben wel blij dat ie erop zit
.
Verder heb ik niks bijzonders gedaan tegen stof ofzo, met een normaal papieren keukendoekje + schoonmaak alcohol het scherm schoongemaakt...en dat ding erop gegooid

Verder heb ik niks bijzonders gedaan tegen stof ofzo, met een normaal papieren keukendoekje + schoonmaak alcohol het scherm schoongemaakt...en dat ding erop gegooid

Denk dat het beter is om uit te leggen hoe jij dan precies je TD krasvrij houd. In een aparte pouch of zo.
Anoniem: 203771
Ik ben overgehaald, heb hem er even afgehaald en alles goed schoongemaakt. Daarna met tape eenmaal over de protector waardoor al het stof dat op de protector zat eraf is, en nu zit hij er vrijwel stofvrij op. In het licht hou je altijd wel iets over, maar ach het beschermt je TD toch wel goed want zie in het licht ook een aantal kleine krasjes op de protector. Ondanks dat ik hem altijd in een phonesock hou blijf je die kans dus toch lopen. Ik ben overgehaald, hij blijft erop 
Thanks voor de reacties iedereen.

Thanks voor de reacties iedereen.
ja dat kan, doe ik ook al weken, geen krasjes, ziet er 100 keer beter uit (en dat gezeur met in de badkamer opbrengen en zo... heeft allemaal geen zin kost je alleen je geduld en humeur als je niet uitkijkt, heb ik met 3 verschillend emerken geprobeerd, allemaal waardeloos stickerspul imho)Anoniem: 203771 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:57:
Even een vraagje, ik erger me soms aan mijn schermbeschermer. Het is onmogelijk hem zonder een enkel stofje aan te brengen, en het geeft een soort lichte waas in bepaald licht. Tevens hoopt er een klein beetje stof altijd op aan het dunne randje van de protector. Het is de brando ultra clear. Nu kan ik me wel een hele middag bezig houden met stofjes verwijderen tot hij er perfect opzit, maar ik vroeg me af hoe belangrijk die protector is. Zijn er hier mensen zonder protector? En zo ja, heb je last van krasjes of beschadigingen?
Beter gevraagd: kan ik mijn protector er gewoon afhalen, ik heb hem verder altijd in een phonesock zitten die goed beschermd tegen krasjes.
Damn... was ik zo blij met de combo Answerkeys Disabler en de device lock van WM6 zelf... Eén enorme irritatie: tijdens gesprek raakt toestel gelocked en bij een binnenkomend wisselgesprek is het één en al ergernis, geen mogelijkheid tot unlocken.
Nou maar even zoeken waar ik aangeef dat het ding niet moet locken tijdens een gesprek...
Nou maar even zoeken waar ik aangeef dat het ding niet moet locken tijdens een gesprek...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Heb de TD nu bijna 2 maanden in gebruik. Heb er zelf geen display protectie opzitten en nog altijd geen krassen. de Phone zit altijd in mijn broekzak zonder problemen. Denk dat er krassen komen op de screenprotectors omdat dit materiaal zachter is dan het schermdisplay van de TD
Tijdens het gesprek de stylus even uit de telefoon halen en je telefoon unlocked, sinds versie 0.4Crusader schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 15:12:
Damn... was ik zo blij met de combo Answerkeys Disabler en de device lock van WM6 zelf... Eén enorme irritatie: tijdens gesprek raakt toestel gelocked en bij een binnenkomend wisselgesprek is het één en al ergernis, geen mogelijkheid tot unlocken.

Hoe vaak zal het voorkomen zo n tweede oproep als je aan het bellen bent? Naar uiteraard, maar een optie is ook wisselgesprek uit zetten. Xzie mezelf nu niet zo snel op de fiets of in de auto even snel de stylus uit de foon trekken..Crusader schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 15:12:

Edit
het locken terwijl ik een gesprek voer is bij mij nog niet voorgekomen Maar ik heb m dan ook zo staan dat "sleep during call" is disabled.
[Voor 10% gewijzigd door 210667 op 20-09-2008 15:46]
Gisteren en toen het vandaag weer voorkwam had ik er een beetje genoeg van. Zal de truc met de stylus eens proberen (bedankt voor de tip) en die optie "sleep during call" bekijken...210667 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 15:38:
[...]
Hoe vaak zal het voorkomen zo n tweede oproep als je aan het bellen bent?
Anoniem: 258838
Of StylusLock gebruiken:Crusader schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 16:13:
[...]
Gisteren en toen het vandaag weer voorkwam had ik er een beetje genoeg van. Zal de truc met de stylus eens proberen (bedankt voor de tip) en die optie "sleep during call" bekijken...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426730
Je lijkt wel een reclame buro. Helaas kan ik niet met losse handen fietsen en in de auto lijkt het mij ook niet echt handig. Op zich wel een leuke uitvinding, maar je hebt er twee handen voor nodig.Anoniem: 258838 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:40:
[...]
Of StylusLock gebruiken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426730
IK kreeg vandaag ineens op de achtergrond van mijn Home Page op TD op de achtergrond een afbeelding van een grijze Hoofd. Heel vraamd. Om de andere menu onderdelen gewoon zwarte met witte strepen achtergrond (met diepte zegmaar) en ineens op de home pagina een afbeelding met een grijze hoofd erop. wist iet hoe ik hem eraf moest halen dus heb maar heel TD weer geformatteerd....
weet iemand hier een oplossing voor iemand al eens eerder gehad? Dan hoef ik niet steeds me TD te formatteren....
weet iemand hier een oplossing voor iemand al eens eerder gehad? Dan hoef ik niet steeds me TD te formatteren....
Go go go go goooooooooo
Zeg ,
Ik heb nu HardSPL 1.40 OliNex met radio 1.00.25.05 en SwiftBL.
Ik zag dat Dutty zn V2 uitgebracht heeft en wil deze wel eens proberen.
Kan ik gewoon Dutty "installeren" of moet ik eerst de SwiftBL erafhalen oid?
http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL
Gewoon flashen..die van Swift wordt gewoon vervangen Swift komt vanavond of morgen met een 7.0 trouwens..Def!ance schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:02:
Zeg ,

[Voor 6% gewijzigd door 210667 op 20-09-2008 19:06]
Als je b.v. Swift of Dutty gebruikt, blijft de taal van je telefoon dan wel NL?210667 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:05:
[...]
Gewoon flashen..die van Swift wordt gewoon vervangen Swift komt vanavond of morgen met een 7.0 trouwens..
Nee.... Gelukkig nietRutgerFR schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:58:
[...]
Als je b.v. Swift of Dutty gebruikt, blijft de taal van je telefoon dan wel NL?

Nederlands brrrr.....
Humm dan denk ik dat ik die meteen weer probeer, Dutty stelt me nu meteen al teleur , ik kan je niet vertellen waarom, niks specifieks, gewoon een gevoel...210667 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:05:
[...]
Gewoon flashen..die van Swift wordt gewoon vervangen Swift komt vanavond of morgen met een 7.0 trouwens..
Ik heb nog nooit van mijn leven T9 gebruiktgebruikershaes schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:13:
[...]
Maar je kan wel T9 in NL krijgen dmv een cabje

[Voor 63% gewijzigd door Def!ance op 20-09-2008 20:13]
Maar je kan wel T9 in NL krijgen dmv een cabjeDef!ance schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:11:
[...]
Nee.... Gelukkig niet
Nederlands brrrr.....
Ligt eraan wat de taal van de ROM is. SkippyCentraal en Aztor zijn de enige Nederlandse zover ik weet.
[Voor 6% gewijzigd door PsYkOfOoL op 20-09-2008 20:16]
Vraagje:
Wie heeft er Orange World aan de praat gekregen i.c.m. de MDA Compact IV? En vooral: hoe?
Op de HTC Touch zit een mooie verbindingswizard, maar die heeft t-mobile er op de MDA dus uitgesloopt...
Op mijn Sony W950i werkt(e) alles perfect, maar helaas kan ik via de mijnorange site de benodigde instellingen niet downloaden voor de touch diamond.
Ik heb geprobeerd handmatig de gegevens van mijn W950i over te zetten in het verbingsbeheer van de MDA, maar tot op heden geen geluk.
edit: foutje gecorrigeerd, ik heb een Compact IV, maar had per ongeluk Vario neergezet. De posts van jerry-a heb ik al bekeken, maar die zijn helaas niet gedetailleerd genoeg. De link naar windowsmobiles.nl is dood. Het gaat echt om de precieze instellingen voor Orange. Het mooiste zou zijn als iemand zijn goedwerkende Orange World configuratie hier neer zou willen zetten (of naar mij toe wil mailen).
Wie heeft er Orange World aan de praat gekregen i.c.m. de MDA Compact IV? En vooral: hoe?
Op de HTC Touch zit een mooie verbindingswizard, maar die heeft t-mobile er op de MDA dus uitgesloopt...
Op mijn Sony W950i werkt(e) alles perfect, maar helaas kan ik via de mijnorange site de benodigde instellingen niet downloaden voor de touch diamond.
Ik heb geprobeerd handmatig de gegevens van mijn W950i over te zetten in het verbingsbeheer van de MDA, maar tot op heden geen geluk.
edit: foutje gecorrigeerd, ik heb een Compact IV, maar had per ongeluk Vario neergezet. De posts van jerry-a heb ik al bekeken, maar die zijn helaas niet gedetailleerd genoeg. De link naar windowsmobiles.nl is dood. Het gaat echt om de precieze instellingen voor Orange. Het mooiste zou zijn als iemand zijn goedwerkende Orange World configuratie hier neer zou willen zetten (of naar mij toe wil mailen).
[Voor 30% gewijzigd door bogaards op 21-09-2008 11:33]
Probeer het anders eens in Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3], aangezien je Vario IV eigenlijk een Touch Pro is

[Voor 9% gewijzigd door spone op 20-09-2008 21:53]
Kijk hier eens naar de posts van jerry-a. Misschien heb je daar wat aan?bogaards schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:36:
Vraagje:
Wie heeft er Orange World aan de praat gekregen i.c.m. de MDA Vario IV? En vooral: hoe?
Grappig, heb gisteren precies hetzelfde gedaanGranCanaria schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:29:
En dan nog een vraag, ik heb gisteren icontacts gedownload, dat werkt echt vele stukken beter, ik heb hier ook ssmapa voor gedownload om dit als standaard contacts browser te gebruiken echter is het me niet gelukt de directory toe te voegen, zou iemand me daarbij willen helpen?

Ik heb zelf het hele pad naar iContact.exe ingevoerd (dus: "\programmabestanden\iContact\iContact.exe"), wat lijkt te werken voor mij. Succes!
Hier valt dat wel uit te halen.bogaards schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:36:
Wie heeft er Orange World aan de praat gekregen i.c.m. de MDA Vario IV? En vooral: hoe?
Morgen voor mij de laatste dag Orange (snik). Dan is het jammergenoeg T-Mobile.
Misschien denk ik er maandag anders over.
hoi
Heb hem inmiddels ook sinds een halve week binnen. Mijn indrukken;Bizzarro schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:20:
[...]
Ik heb hem zojuist binnengekregen. Eerst maar even wat foto's.
[afbeelding]
De verpakking
[afbeelding]
Uitgepakt
[afbeelding]
Origineel en nieuwe
[afbeelding]
Ander perspectief
[afbeelding]
De batterij zelf
[afbeelding]
Originele cover: 1,2cm
[afbeelding]
Vervang cover: 1,9cm (komt door de hoek van de foto dat hij 1,7cm lijkt).
[afbeelding]
Op de diamond.
Eerste indruk: lelijk/goedkoop plastic, zonder goede pasvorm, en mijn god wat is ie dik...
Dit is, wat mij betreft, geen vervanger voor dagelijks gebruik. Ik zou deze batterij erop knallen/meenemen zodra ik voor langere tijd weg moet, of die dag veel ga doen met de telefoon (navigeren, chatten, surfen enz..).
Later (misschien) meer, over batterijduur enz. Tot nu toe nog niet echt enthousiast.
TD word een stuk groter (duh), maar niet bijzonder veel zwaarder. Doordat het grootste gedeelte hol is aan de achterkant geeft dit een goedkope indruk. De achterkant is mat uitgevoerd (itt de originele achterkant) waardoor vinger afdrukken veel minder snel opvallen. Bij het maken van foto's krijg je last van zogenaamde vignetting (randen worden donkerder). Op de originele cover zit een venstertje voor de sensor, deze mist in deze nieuwe achterkant.
Tevens doet zich een vreemd probleem voor; als ik deze accu erop heb, doen de GPS functionaliteiten het niet of heel slecht. Wissel ik weer terug naar de originele of een niet originele accu, dan heb ik vervolgens geen problemen met GPS ontvangst. Iemand anders ook hetzelfde probleem?
ik heb via expansis de originele vervancover besteld met de 1380 mah batterij.jules schreef op zondag 21 september 2008 @ 01:42:
[...]
Heb hem inmiddels ook sinds een halve week binnen. Mijn indrukken;
TD word een stuk groter (duh), maar niet bijzonder veel zwaarder. Doordat het grootste gedeelte hol is aan de achterkant geeft dit een goedkope indruk. De achterkant is mat uitgevoerd (itt de originele achterkant) waardoor vinger afdrukken veel minder snel opvallen. Bij het maken van foto's krijg je last van zogenaamde vignetting (randen worden donkerder). Op de originele cover zit een venstertje voor de sensor, deze mist in deze nieuwe achterkant.
Tevens doet zich een vreemd probleem voor; als ik deze accu erop heb, doen de GPS functionaliteiten het niet of heel slecht. Wissel ik weer terug naar de originele of een niet originele accu, dan heb ik vervolgens geen problemen met GPS ontvangst. Iemand anders ook hetzelfde probleem?
http://www.htcaccessoryst...spx?i=166204&sbadd=166204
telefoon wordt inderdaad iets dikker maar minder dan jullie laten zien.
accuduur: met standaard batterij krap 2 dagen.
met deze nieuwe batterij 4 dagen en een beetje.
ik sms veel en zit sinds deze nieuwe batterij meer op internet.
batterij klepje komt niet goedkoop over en pasvorm is super.
ook zit er een schermpje voor de lens.
dit is een origineel htc product.
groeten marc
[Voor 3% gewijzigd door firefighter2 op 21-09-2008 09:41]
Heppie je had gelijk
Swift V7 is uit, die maar eens snel proberen.
Ik ben namelijk erachter wat me stoorde aan dutty
Bij Swift kon ik snel in me com manager, en hier kon ik ook beam e.d. in en uit schakelen, nu moet ik steeds te veel navigeren.
Enigste verschil is dus wel dat... Sensorlock/styluslock NIET crashen onder dutty , en WEL onder Swift V6.5

Bij Swift kon ik snel in me com manager, en hier kon ik ook beam e.d. in en uit schakelen, nu moet ik steeds te veel navigeren.
Enigste verschil is dus wel dat... Sensorlock/styluslock NIET crashen onder dutty , en WEL onder Swift V6.5
Anoniem: 62126
Hoi
ik ben enkele dagen in bezig van de telefoon en vind hem super....
Heb overigens wel de tmobile versie maar volgens mij scheelt dit niet zoveel.
Ben er heel tevreden over.
Wil alleen een ding weten, ik wil graag mij bookmarks (van internet pagina's) direct in het today scherm hangen. dus wanneer ik daar de optie Internet selecteren, dat dan onder search (heb ik alleen) mijn overige bookmarks staan.
Is dit mogelijk en hoe? Heb hier in deze draadjes ook al lopen zoeken maar kon het niet vinden....
thx
ik ben enkele dagen in bezig van de telefoon en vind hem super....
Heb overigens wel de tmobile versie maar volgens mij scheelt dit niet zoveel.
Ben er heel tevreden over.
Wil alleen een ding weten, ik wil graag mij bookmarks (van internet pagina's) direct in het today scherm hangen. dus wanneer ik daar de optie Internet selecteren, dat dan onder search (heb ik alleen) mijn overige bookmarks staan.
Is dit mogelijk en hoe? Heb hier in deze draadjes ook al lopen zoeken maar kon het niet vinden....
thx
Hoe is de GPS ontvangst en heb je met die cover ook last van donkere randen om de foto's (vignetting)?firefighter2 schreef op zondag 21 september 2008 @ 08:49:
[...]
ik heb via expansis de originele vervancover besteld met de 1380 mah batterij.
http://www.htcaccessoryst...spx?i=166204&sbadd=166204
telefoon wordt inderdaad iets dikker maar minder dan jullie laten zien.
accuduur: met standaard batterij krap 2 dagen.
met deze nieuwe batterij 4 dagen en een beetje.
ik sms veel en zit sinds deze nieuwe batterij meer op internet.
batterij klepje komt niet goedkoop over en pasvorm is super.
ook zit er een schermpje voor de lens.
dit is een origineel htc product.
groeten marc
Kwam in het vorige topic ook al ten sprake, schijnbaar met een niet originele accu te maken waardoor gps niet kan fixxen. Krijg zelf tomtom ook niet aan de praat met de 1800mAH accu. Kortom apart verhaaljules schreef op zondag 21 september 2008 @ 01:42:
[...]
Heb hem inmiddels ook sinds een halve week binnen. Mijn indrukken;
[Voor 3% gewijzigd door pascalheister op 21-09-2008 12:18]
heb 1 originele 900 mAh, die doet het goedpascalheister schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:16:
[...]
Kwam in het vorige topic ook al ten sprake, schijnbaar met een niet originele accu te maken waardoor gps niet kan fixxen. Krijg zelf tomtom ook niet aan de praat met de 1800mAH accu. Kortom apart verhaal
een niet originele 900 mAh die het ook goed doet
en die 1800 mAh waarbij GPS opeens geen trek meer heeft

Zijn er 1800mAh varianten met cover waarbij de GPS het wel prima doet? Heb hem nl gekocht voornamelijk om icm GPS te gaan gebruiken (GPS tracking).
Als die comm-manager het enige probleem is wat je bij Dutty's irriteert, zou je met advanced config met keymapping [advancedconfig/menu/more settings] de key kunnen veranderen. Over sensorlock/styluslock, kan ik geen zinnig woord zeggen. Ik gebruik namelijk naar volle tevredenheid "answerkeydisabler"..Def!ance schreef op zondag 21 september 2008 @ 09:25:
Heppie je had gelijkSwift V7 is uit, die maar eens snel proberen.

Vermoedelijk zit de gps-chip onder, of in de buurt van de batterij en door de dikte van die 1800 heeft ie geen ontvangst. Ik had al eerder gevraagd om eens te kijken hoe het gaat zonder de backcover erop. Kan natuurlijk ook zijn, dat die backcover teveel afschermd. Voorlopig weerhoudt dat gps-probleem mij ervan, om ook een 1800 of de originele 1350 van HTC aan te schaffen.jules schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:41:
[...]
heb 1 originele 900 mAh, die doet het goed
een niet originele 900 mAh die het ook goed doet
en die 1800 mAh waarbij GPS opeens geen trek meer heeft.
Zijn er 1800mAh varianten met cover waarbij de GPS het wel prima doet? Heb hem nl gekocht voornamelijk om icm GPS te gaan gebruiken (GPS tracking).
[Voor 33% gewijzigd door 210667 op 21-09-2008 13:13]
Anoniem: 217443
Beste mensen,
Sinds deze week trotse bezitter van de Diamond.
Na gebruiker te zijn van HTC Touch (P3450) ben ik ook uitermate te spreken over dit toestel
Na me flink te hebben ingelezen in bijna alle topics over dit toestel, heb ik een vraag die ik ook al een paar keer eerder voorbij heb zien komen, maar nog steeds zonder passend antwoord.
Op de P3450 werkte NOS Mobiel perfect en op de Diamond (ook) maar is het beeld heel erg klein en niet te lezen. Is er iemand die hier al iets op heeft gevonden?? want het is eigenlijk zonde dat zo'n mooi programma niet werkt (is het niet mogelijk om de scherm resolutie te verlagen?, ik kan het tenminste niet vinden) en dat ik tijdens mijn werkzaamheden die file info best vaak gebruikte.
Ik zie jullie antwoord dan ook met spanning tegemoet.
Verder draait TomTom 7 hier uitstekend met een zeer snelle fix, meestal binnen 10 seconden.
Ik heb de volgende rom erop staan, die ook via HTC zelf is te downloaden (zag ik achteraf opzoek naar een nieuwere versie bij HTC zelf)
1.93.404.1 NLD
1.00.25.05
52.29.25.12
Tot nu toe ben ik best tevreden, maar doordat ik ff vacantie had heb ik nog niet de batterij uit kunnen testen, maar dit gaat van de week gebeuren.
Voor de rest zal ik nog wel ff moeten zoeken om alle juiste instellingen te vinden (fine tuning) , maar dat gaat zeker goed komen.
Sinds deze week trotse bezitter van de Diamond.
Na gebruiker te zijn van HTC Touch (P3450) ben ik ook uitermate te spreken over dit toestel
Na me flink te hebben ingelezen in bijna alle topics over dit toestel, heb ik een vraag die ik ook al een paar keer eerder voorbij heb zien komen, maar nog steeds zonder passend antwoord.
Op de P3450 werkte NOS Mobiel perfect en op de Diamond (ook) maar is het beeld heel erg klein en niet te lezen. Is er iemand die hier al iets op heeft gevonden?? want het is eigenlijk zonde dat zo'n mooi programma niet werkt (is het niet mogelijk om de scherm resolutie te verlagen?, ik kan het tenminste niet vinden) en dat ik tijdens mijn werkzaamheden die file info best vaak gebruikte.
Ik zie jullie antwoord dan ook met spanning tegemoet.
Verder draait TomTom 7 hier uitstekend met een zeer snelle fix, meestal binnen 10 seconden.
Ik heb de volgende rom erop staan, die ook via HTC zelf is te downloaden (zag ik achteraf opzoek naar een nieuwere versie bij HTC zelf)
1.93.404.1 NLD
1.00.25.05
52.29.25.12
Tot nu toe ben ik best tevreden, maar doordat ik ff vacantie had heb ik nog niet de batterij uit kunnen testen, maar dit gaat van de week gebeuren.
Voor de rest zal ik nog wel ff moeten zoeken om alle juiste instellingen te vinden (fine tuning) , maar dat gaat zeker goed komen.
Erg vreemd, nu ik weer SwiftBL draai, crashen zowel SensorLock als StylusLock weer.
Trouwens Rick, vraagje voor jou, waarom moet ik in godsnaam altijd het pennetje erin "rossen", als ik hem er te rustig induw dan lijkt hij hem niet te registreren en locked hij niet.....
Trouwens Rick, vraagje voor jou, waarom moet ik in godsnaam altijd het pennetje erin "rossen", als ik hem er te rustig induw dan lijkt hij hem niet te registreren en locked hij niet.....
Heb je die 10 seconden ook met een coldfix? want ik draai dezelfde rom en radio maar heb meestal pas een fix na 2 minuten zelfs met quickgpsAnoniem: 217443 schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:12:
Beste mensen,
1.93.404.1 NLD
1.00.25.05
52.29.25.12
Dat soort vergelijkingen gaat natuurlijk manco. Dan zou je naast elkaar moeten gaan staan met dezelfde config. Pas dan zou je kunnen beoordelen of de één een snellere fix heeft dan de ander.Blueone schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:50:
[...]
Heb je die 10 seconden ook met een coldfix? want ik draai dezelfde rom en radio maar heb meestal pas een fix na 2 minuten zelfs met quickgps
*weg*
Dit topic gaat over de Touch Diamond, niet over de abonnementen die je erbij kunt nemen.
Dit topic gaat over de Touch Diamond, niet over de abonnementen die je erbij kunt nemen.
[Voor 77% gewijzigd door pven op 22-09-2008 14:07]
Ja dit heb ik ook met een coldfix en quickgps heb ik nog niet gebruikt.Blueone schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:50:
[...]
Heb je die 10 seconden ook met een coldfix? want ik draai dezelfde rom en radio maar heb meestal pas een fix na 2 minuten zelfs met quickgps
Al iemand die het Gmail progje zelf aan het werk gekregen?
Op de P3450 wilde dit niet lukken door een ongeldige of ontbrekende javamidlet?, deze melding kreeg ik ook bij de Diamond maar had nog niet gelezen over een werkende fix o.i.d.
[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 21-09-2008 16:06]
Anoniem: 115024
Weet iemand of er een oplossing is om de POI's in TomTom 7 groter te krijgen?
Ze zijn veels te klein... niet handig bij flitspalen ;-)
Help dit je op weg?Anoniem: 217443 schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:04:
[...]
Al iemand die het Gmail progje zelf aan het werk gekregen?
[..]
Nou nee, niet echt

Ik spreek Engels als de beste, maar het lezen ervan levert wat problemen als het te technisch word, en in dit geval wordt het me te technisch

Maar ik kom tot het volgende, je zou 2 bestanden bij elkaar moeten zetten, en het is .cab bestand dus dat lijkt niet te werken. Ook wordt niet duidelijk waar dat 2e bestand vandaan moet komen?
Dus nee het helpt mij niet verder............

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 21-09-2008 18:00]
ik zie sinds gisteren een G in mijn bovenbalk staan. wat is dit? toch geen gprs of iets he?
tussen 10seconden 2 minuten zit natuurlijk wel een groot verschil dus dat gaat wel degelijk op.210667 schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:53:
[...]
Dat soort vergelijkingen gaat natuurlijk manco. Dan zou je naast elkaar moeten gaan staan met dezelfde config. Pas dan zou je kunnen beoordelen of de één een snellere fix heeft dan de ander.
overigens had ik geprobeerd dit te doen:
Ik heb de files aangepast en dat lukte ook gewoon goed, alleen krijg ik ze met geen mogelijkheid terug gezet in de windows folder. Ik mag de oude namelijk niet overschrijven omdat ze in de rom zitten. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?Wontcachme schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:12:
[...]
Even een aanvulling op mijn vorige post van het weather programmatje (de volgende tip is daar los van en niet nodig tenzij je extra wilt klooien):
Voor de landen in de weer tab zijn er 2 files die je moet editten, namelijk _2330fc3c_manila en 2330fc3c_manila. Deze kan je openen met een sqlite editor. Dit heb ik net gedaan en alle landen eruit gegooid, alles cities eruit gegooid behalve 4 die ik wil blijven gebruiken. Daarna het commando "vacuum" gedraaid. De 2 files zijn nu nog maar 3kb ipv 320kb. Vervolgens teruggeplaats in de windows map op de diamond en naar het weer tab gegaan. Als ik nu een locatie wil toevoegen is er nog maar 1 land (NL) en alleen de locaties die ik zelf heb ik gevoerd. Tevens is de weer tab in mijn geval nu ook retesnel geworden
Zelf al eens gekeken op de hulplijn? In ieder geval heeft het iets met JVM te maken.Anoniem: 217443 schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:22:
[...]
Nou nee, niet echt![]()
Ik spreek Engels als de beste, maar het lezen ervan levert wat problemen als het te technisch word, en in dit geval wordt het me te technischiemand die de oplossing wil vertalen?
Waarom gebruiken jullie geen Weather Database Editor ? veel handiger dan zelf met de manilla files rommelen imho...Blueone schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:44:
[...]
tussen 10seconden 2 minuten zit natuurlijk wel een groot verschil dus dat gaat wel degelijk op.
overigens had ik geprobeerd dit te doen:
[...]
Ik heb de files aangepast en dat lukte ook gewoon goed, alleen krijg ik ze met geen mogelijkheid terug gezet in de windows folder. Ik mag de oude namelijk niet overschrijven omdat ze in de rom zitten. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

Wel degelijk. Als er een grote G staat, heb je een 3G netwerk, als er een G boven je verbindingsicoontje ook daadwerkelijk een GPRS verbinding.GranCanaria schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:34:
ik zie sinds gisteren een G in mijn bovenbalk staan. wat is dit? toch geen gprs of iets he?
Zo heb ik het in ieder geval geinterpreteerd...
Niet helemaal. 3G = UMTS. G = GPRS.Spacecowboy schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:54:
[...]
Wel degelijk. Als er een grote G staat, heb je een 3G netwerk, als er een G boven je verbindingsicoontje ook daadwerkelijk een GPRS verbinding.
Zo heb ik het in ieder geval geinterpreteerd...
Ga maar eens 3000 steden verwijderen met die editorDef!ance schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:50:
[...]
Waarom gebruiken jullie geen Weather Database Editor ? veel handiger dan zelf met de manilla files rommelen imho...

Dat het iets met JVM te maken had schreef ik al op pagina 10.210667 schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:47:
[...]
Zelf al eens gekeken op de hulplijn? In ieder geval heeft het iets met JVM te maken.
En de hulplijn geeft ook geen antwoord in mijn zoek tocht, behalve dat je wordt doorgewezen en daar loop ik spaak

Installeer eens een ander java?! Jblend bijvoorbeeld. En ik bedoel met hulplijn niet bellen maar even op de link klikken die onder hulplijn zat..Anoniem: 217443 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:14:
[...]
Dat het iets met JVM te maken had schreef ik al op pagina 10.
En de hulplijn geeft ook geen antwoord in mijn zoek tocht, behalve dat je wordt doorgewezen en daar loop ik spaak

Bij een snelle search lees ik trouwens;
De Gmail-toepassing wordt op dit moment nog niet officieel ondersteund voor Windows Mobile-apparaten.
Probeer het gerust op eigen risico uit. Er moet een Java Virtual Machine op de mobiel zijn geïnstalleerd. Bij de meeste nieuwe modellen is dit vooraf geïnstalleerd.
[Voor 19% gewijzigd door 210667 op 21-09-2008 18:47. Reden: aanvulling]
Er staat een grote G, echter heb ik in mijn connection manager alles uit staan.
Is er een manier na te gaan of hij nu een verbinding via GPRS heeft? want dan ben ik namelijk flink de Sjaak, hij staat hier al sinds gisteren op
Ik heb op de P3450 al meerdere versies van java programma's uitgeprobeerd, zonder resultaat.210667 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:37:
[...]
Installeer eens een ander java?! Jblend bijvoorbeeld. En ik bedoel met hulplijn niet bellen maar even op de link klikken die onder hulplijn zat..Hoop dat het je toch nog allemaal gaat lukken. En als het gelukt is, dump je oplossing dan ook even hier, misschien help je anderen er mee.
Misschien dat een van de laatste versie die nu uit is werkt, maar dat weet ik niet.
Ik snapte je "hulplijn" wel, die kende ik al en ook al vaker bezocht, zonder resultaat overigens.
Mocht ik wat vinden, dan zal ik dit zeker hier vermelden.
Ja dat was bekend, en dan kun je nog verder doorlinken en daar raak ik de weg een beetje kwijt.210667 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:37:Bij een snelle search lees ik trouwens;
De Gmail-toepassing wordt op dit moment nog niet officieel ondersteund voor Windows Mobile-apparaten.
Probeer het gerust op eigen risico uit. Er moet een Java Virtual Machine op de mobiel zijn geïnstalleerd. Bij de meeste nieuwe modellen is dit vooraf geïnstalleerd.
Bij mij staat er altijd een grote G. Zolang er GEEN G staat bij je ontvangst-streepjes zit je goed!GranCanaria schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:29:
[...]
Is er een manier na te gaan of hij nu een verbinding via GPRS heeft? want dan ben ik namelijk flink de Sjaak, hij staat hier al sinds gisteren op
Als in de connection manager alles uit staat, heb je ook geen telefonie en kan er geen G/3G/H(/E) staan. Er staat iets aan en ik denk dat dat gewoon je telefoon is. De dataverbinding staat onderin, daar kun je duidelijk zien of ie actief of uit is. Als ie actief is kun je 'm daar ook uitzetten.GranCanaria schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:29:
[...]
Anoniem: 93057
Dit was het inderdaad, heb opnieuw hard reset gedaan en nu geduldig alles afgewacht. Het probleem is nu opgelosd, TF3D is weer terug!sandeman schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 21:35:
[...]
Waarschijnlijk ben je na je harde reset te snel met het apparaat gaan werken of heb je een soft-reset gedaan. Dan is TF3D nog niet geïnstalleerd. Ik zou je aanraden om opnieuw een hard-reset te doen en wat langer te wachten (eerst scherm calibreren en tijd instellen en zo).
Ik ben zelf nog op zoek naar een nieuw toestel en mijn oog vial op de Touch Diamond nadat ik teveel slechte reviews over de Samsung Omnia heb gelezen, teveel beperkingen en veel te groot. Echter merk ik ook dat er met de Touch wat problemen zijn en vooral het geluid.
Is dit laatste iets wat nog opgelost gaat worden of is het simpelweg de hardware die dit schelle geluid veroorzaakt? Voornaamste reden van een telefoon is bellen. Dus het ontvangst en geluid moet gewoon goed zijn.
Is dit laatste iets wat nog opgelost gaat worden of is het simpelweg de hardware die dit schelle geluid veroorzaakt? Voornaamste reden van een telefoon is bellen. Dus het ontvangst en geluid moet gewoon goed zijn.
Geen problemen met het geluid hier. Als je 'm gewoon als telefoon gebruikt tenminste. Verwacht geen hi-fi als je je muziek gaat afspelen.
Hier ook, leuke telefoon en goed geluid.Crusader schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:20:
Geen problemen met het geluid hier. Als je 'm gewoon als telefoon gebruikt tenminste. Verwacht geen hi-fi als je je muziek gaat afspelen.
In de FAQ las ik dat flashen naar een andere ROM dan de originele NL ROM betekent dat je NIET MEER terug kan naar de oude NL ROM.
Dus als ik mijn MDA Compact IV flash met de 1.93 rom dan is het niet meer mogelijk om (indien nodig) terug te gaan de de Rom van t-mobile?
Geldt dit nog steeds of is er ondertussen een roll-back mogelijk.
http://gathering.tweakers...message/30284792#30284792
Dus als ik mijn MDA Compact IV flash met de 1.93 rom dan is het niet meer mogelijk om (indien nodig) terug te gaan de de Rom van t-mobile?
Geluid is echt wel veel minder dan bij andere telefoons. Minder volume en schel in vergelijk met mijn p3300. Dan heb ik het dus over de speaker. Koptelefoon geen probleem. Vooral bij Tomtom gebruik vervelend. Samen met de matige accu voor mij het minpunt van de Diamond. Hier zijn ook al vele fora threads over. Hierbij worden zelfs gaten in Diamond geboord om beter geluid te krijgen. Software matig is het mij nog niet gelukt verbetering te krijgen. Ook de plakband truc vond ik geen succes.Crusader schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:20:
Vraagje; ik luister op het werk regelmatig een mp3tje op mn diamond. Uiteraard wil ik mijn fijne collega's niet storen met mijn telefoon dus heb ik mijn beltoon altijd op "stil" staan (via de zijknoppen). Heel vervelend, want als ik dan een MP3 aanzet heb ik geen geluid. Dus zet ik het geluid aan en schrikt iedereen zich rot als mijn telefoon gaat. Want, dat geluid komt gewoon over het speakertje in plaats van de koptelefoon (wat is daar in godesnaam de logica achter?)
Als ik het systeemvolume hoger zet gaat het belvolume mee.. dus moet ik kiezen.
Dus:
- Is er een mogelijkheid om mijn ringtone via de koptelefoon te laten lopen als die is aangesloten
- Of is het mogelijk om het ringtone volume uit te zetten terwijl ik wel gewoon muziek kan beluisteren.
(vreemd trouwens, zelfs mn oude W800i wist mijn beltoon via de koptelefoon te laten lopen als ik die op had..)
Dus:
- Is er een mogelijkheid om mijn ringtone via de koptelefoon te laten lopen als die is aangesloten
- Of is het mogelijk om het ringtone volume uit te zetten terwijl ik wel gewoon muziek kan beluisteren.
(vreemd trouwens, zelfs mn oude W800i wist mijn beltoon via de koptelefoon te laten lopen als ik die op had..)
Flickr PSN ID= cheironnl
Weet er al iemand of er een screenprotector beschikbaar is voor de mda compact? Brando gaat er ooit één leveren maar volgens een webshop ging het nog wel even duren voordat die uit kwam. Weet iemand welk ander merk zo'n screenprotector leverd? Mijn orginele screenprotector is overigens weg omdat het fout was gaat met het erop plakken dus ik heb nu helemaal geen bescherming.
Ik heb deze en ben er zeer tevreden mee...Blueone schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:12:
Weet er al iemand of er een screenprotector beschikbaar is voor de mda compact? Brando gaat er ooit één leveren maar volgens een webshop ging het nog wel even duren voordat die uit kwam. Weet iemand welk ander merk zo'n screenprotector leverd? Mijn orginele screenprotector is overigens weg omdat het fout was gaat met het erop plakken dus ik heb nu helemaal geen bescherming.
welke auto houder gebruiken jullie? de brodit?
Anoniem: 214109
wat dacht je van trillencheiron schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:54:
Vraagje; ik luister op het werk regelmatig een mp3tje op mn diamond. Uiteraard wil ik mijn fijne collega's niet storen met mijn telefoon dus heb ik mijn beltoon altijd op "stil" staan (via de zijknoppen). Heel vervelend, want als ik dan een MP3 aanzet heb ik geen geluid. Dus zet ik het geluid aan en schrikt iedereen zich rot als mijn telefoon gaat. Want, dat geluid komt gewoon over het speakertje in plaats van de koptelefoon (wat is daar in godesnaam de logica achter?)
Dus:

ik had laatst ook mn headset in en geluid gewoon op 3 streepjes want dan gaan die oordoppen al LOEihard maar toen werd ik dus gebeld dus neem op en tering wat gaat het geluid dan in 1 x SUPER hard trok mn doppe van schrik uit mn ore

Is/was al niet waar. Je kan altijd terugflashen naar de oorspronkelijke rom. Voor de originele t-mobile rom staat er zelf wat pagina's terug een download link.RutgerFR schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:26:
In de FAQ las ik dat flashen naar een andere ROM dan de originele NL ROM betekent dat je NIET MEER terug kan naar de oude NL ROM.
Zie hier.
[Voor 6% gewijzigd door 210667 op 21-09-2008 23:38]
Bedankt voor de link!RutgerFR schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:22:
[...]
Ik heb deze en ben er zeer tevreden mee...
Gelijk maar even besteld want er zat al een klein krasje op. Wat was ongeveer de levertijd?
Anderhalve week ongeveer...Blueone schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:44:
[...]
Bedankt voor de link!
Gelijk maar even besteld want er zat al een klein krasje op. Wat was ongeveer de levertijd?
Als je muziek via de speaker af speelt is dit inderdaad schel. Speel je het via de meegeleverde headset af is het ook schel. Sluit je je eigen koptelefoon aan dan is het geluid top. (afhankelijk van je eigen koptelefoon natuurlijkn00bs schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:15:
Ik ben zelf nog op zoek naar een nieuw toestel en mijn oog vial op de Touch Diamond nadat ik teveel slechte reviews over de Samsung Omnia heb gelezen, teveel beperkingen en veel te groot. Echter merk ik ook dat er met de Touch wat problemen zijn en vooral het geluid.

Bij een gesprek is het geluid prima (andere speaker dan bij afspelen muziek)
Bij de W800i kon je instellen via welke weg de ringtone ging.cheiron schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:54:
Dus:
Zo'n optie zie ik bij de TD niet direct terug. Wel een optie om hem bij vergaderingen automagisch in de trilstand te gooien. Hoef je alleen nog in je agenda te zetten wanneer je moet werken...
Sinds kort een beetje vervelend probleem met de GPS, het lukt mij namelijk niet meer om een fix te krijgen. Niet in google maps maar ook niet met HTC GPS tool. Onder het kopje satellite ziet ik meerdere cijfers op de radar (sattelieten) maar gebruikt hij er geen. Verder zie ik staan mode 2: fix not available. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Bij de wekker kan je 3 tijden instellen.
Nu stel ik normaal altijd 2 tijden in om op te staan met een interval van 5 minuten, tot zover gaat alles goed. Bij de beltoon van de 1e wekker en 2e daar is iets vreemds aan de gang, namelijk 2 verschillende tonen, De omschrijving van beide wekkers is het zelfde. Hoe kan dit? en hoe stel ik dit in dat beide tonen gelijk is?
Nu stel ik normaal altijd 2 tijden in om op te staan met een interval van 5 minuten, tot zover gaat alles goed. Bij de beltoon van de 1e wekker en 2e daar is iets vreemds aan de gang, namelijk 2 verschillende tonen, De omschrijving van beide wekkers is het zelfde. Hoe kan dit? en hoe stel ik dit in dat beide tonen gelijk is?
zelfde probleem hier opeens, kan geen lock krijgen.MaDLiVe schreef op maandag 22 september 2008 @ 03:05:
Sinds kort een beetje vervelend probleem met de GPS, het lukt mij namelijk niet meer om een fix te krijgen. Niet in google maps maar ook niet met HTC GPS tool. Onder het kopje satellite ziet ik meerdere cijfers op de radar (sattelieten) maar gebruikt hij er geen. Verder zie ik staan mode 2: fix not available. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Bleek A-GPS uit te staan in de nieuwe rom van SwiftBL
[Voor 5% gewijzigd door Def!ance op 22-09-2008 09:22]
hello tweakers, ik heb een tijdje mn TD en ben er eigenlijk wel tevreden over,
alleen sinds kort een raar probleempje gemerkt. ik krijg nu opeens erg vaak de standaard windows mobile balloon aan de onderkant die dingen laat zien. dus die bijvoorbeeld de sms tekst laat zien. of dat de batterij bijna leeg is. of als de wekker afgaat.
terwijl ik dit voorheen niet had. dit heb ik ook niet veranderd en in de settings van de sms staat nog steeds dat smsjes niet getoond moeten worden bij binnenkomst. heel raar dus.
voor mijn gevoel is dit gekomen na het installeren (en ondertussen ook alweer gedeinstalleerd) van een versie van answerkeydisabler. helemaal zeker weet ik het niet. ook in de tweak programmas kom ik niets tegen wat ik hieraan kan veranderen.
iemand een idee wat ik eventueel kan doen?
alleen sinds kort een raar probleempje gemerkt. ik krijg nu opeens erg vaak de standaard windows mobile balloon aan de onderkant die dingen laat zien. dus die bijvoorbeeld de sms tekst laat zien. of dat de batterij bijna leeg is. of als de wekker afgaat.
terwijl ik dit voorheen niet had. dit heb ik ook niet veranderd en in de settings van de sms staat nog steeds dat smsjes niet getoond moeten worden bij binnenkomst. heel raar dus.
voor mijn gevoel is dit gekomen na het installeren (en ondertussen ook alweer gedeinstalleerd) van een versie van answerkeydisabler. helemaal zeker weet ik het niet. ook in de tweak programmas kom ik niets tegen wat ik hieraan kan veranderen.
iemand een idee wat ik eventueel kan doen?
Anoniem: 273148
Ik heb wat vragen die ik zo 1,2,3 niet kon oplossen...
- Mijn locatie en GPS gebruiken zijn bij mij in Google Maps disabled. Ik kan ze simpelweg niet indrukken. Weet iemand hier een oplossing voor?!
- Ik heb de laatste tijd last van een bug in TouchFlow 3d. Het gebeurt me steeds vaker dat er staat "Tik hier om TF3d te starten" , maar tikken heeft op dat moment geen zin, want hij start dan gewoon niet meer! Een softreset is op dat moment de enigste oplossing. Dit moet toch anders kunnen?!
B.v.d!
- Mijn locatie en GPS gebruiken zijn bij mij in Google Maps disabled. Ik kan ze simpelweg niet indrukken. Weet iemand hier een oplossing voor?!
- Ik heb de laatste tijd last van een bug in TouchFlow 3d. Het gebeurt me steeds vaker dat er staat "Tik hier om TF3d te starten" , maar tikken heeft op dat moment geen zin, want hij start dan gewoon niet meer! Een softreset is op dat moment de enigste oplossing. Dit moet toch anders kunnen?!
B.v.d!
Tijdens meeting zit ik meestal niet met mijn oordoppen injules schreef op maandag 22 september 2008 @ 01:56:
[...]
Bij de W800i kon je instellen via welke weg de ringtone ging.
Zo'n optie zie ik bij de TD niet direct terug. Wel een optie om hem bij vergaderingen automagisch in de trilstand te gooien. Hoef je alleen nog in je agenda te zetten wanneer je moet werken...

Als ik hem op trilstand zet heb ik ook geen muziek over de oordoppen..
Flickr PSN ID= cheironnl
@ dangerpaki
Harde reset doen. Je kan hiervoor eindeloos gaan zoeken in settings en het register etc. Maar denk dat die programmaatjes de instellingen niet helemaal goed hebben teruggezet bij deïnstallatie. Heb op het moment ook SensorLock 0.2.3 draaien. Maar ik doe ook binnenkort weer eens een harde reset omdat ie soms vreemde bokken sprongen maakt.
Wellicht is er een applicatie die het mogelijk maakt om profielen aan te maken, maar die zit er standaard nog niet op volgens mij. Wellicht een idee om op XDA eens te zoeken of aan te vragen. En als ze dan toch bezig zijn, meteen erin bouwen dat je de keuze hebt dat ringtone geluid bij een aangesloten headset wel of niet door de speaker gaat.
[edit]Zoiets dus. Of een nog uitgebreidere.
Harde reset doen. Je kan hiervoor eindeloos gaan zoeken in settings en het register etc. Maar denk dat die programmaatjes de instellingen niet helemaal goed hebben teruggezet bij deïnstallatie. Heb op het moment ook SensorLock 0.2.3 draaien. Maar ik doe ook binnenkort weer eens een harde reset omdat ie soms vreemde bokken sprongen maakt.
True, heb je helemaal gelijk in. Dan zit er volgens mij verder niks anders op dan de beltoon uit te schakelen. Dan voel je hem als het goed is alleen nog maar trillen (mits je hem op trillen hebt gezet).cheiron schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:05:
[...]
Tijdens meeting zit ik meestal niet met mijn oordoppen in
Wellicht is er een applicatie die het mogelijk maakt om profielen aan te maken, maar die zit er standaard nog niet op volgens mij. Wellicht een idee om op XDA eens te zoeken of aan te vragen. En als ze dan toch bezig zijn, meteen erin bouwen dat je de keuze hebt dat ringtone geluid bij een aangesloten headset wel of niet door de speaker gaat.
[edit]Zoiets dus. Of een nog uitgebreidere.
[Voor 10% gewijzigd door jules op 22-09-2008 10:52]
Hier heb ik ook ooit last van, welke rom gebruik jij?Anoniem: 273148 schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:44:
Ik heb wat vragen die ik zo 1,2,3 niet kon oplossen...
B.v.d!
Even voor de mensen die een goedwerkende Nederlandse rom zoeken, aztor heb ik er gisteren opgezet en ben hier zeer tevreden mee. Hiervoor heb ik verschillende WWE roms geprobeerd echter heb ik toch liever alles in het Nederlands.
Ik heb de vraag al een keer gesteld, maar nog geen reactie. Is er niemand met het zelfde probleem of die een oplossing weet?
Ik heb mijn ROM van NL 1.37........ geupdate naar NL 1.93........
Sinds de update zijn er 2 dingen die ik wil veranderen/niet werken.
1) Als je op het "groene hoorentje" drukt kom je in de TF3D belscherm terecht. De linker softkey is nu Videogesprek en de rechter menu. Hoe kan ik dit anpassen, want ik wil van videogesprek eigenlijk contacten maken (was ook zo bij de oude rom).
2) Sinds de ROM update werkt de Youtube applicatie niet meer. Hij start wel op en ik kan video's zoeken. Als ik een video wil afspelen gaat hij naar de "player" en na een paar seconde laden krijg ik een foutmelding in de trand van: kan video niet afspelen. Internet via 3G en H werkt overigens prima.
thx
1) Als je op het "groene hoorentje" drukt kom je in de TF3D belscherm terecht. De linker softkey is nu Videogesprek en de rechter menu. Hoe kan ik dit anpassen, want ik wil van videogesprek eigenlijk contacten maken (was ook zo bij de oude rom).
2) Sinds de ROM update werkt de Youtube applicatie niet meer. Hij start wel op en ik kan video's zoeken. Als ik een video wil afspelen gaat hij naar de "player" en na een paar seconde laden krijg ik een foutmelding in de trand van: kan video niet afspelen. Internet via 3G en H werkt overigens prima.
thx

ja was al bang dat dat eigenlijk de meest handige oplossing zou zijn. nou heb ik niet zo heel veel aparts opstaan en die tweaks die zet ik er dan wel zelf weer op... mja het zal helaas dan maar moeten. zal ik wel een keertje doen als ik weer tijd heb. en dit keer gewoon mn tweaks bijhouden die ik doorvoer en die in een cab zetten voor de volgende keer.jules schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:32:
@ dangerpaki
Je moet 'm niet op trillen zetten doormiddel van de knoppen aan de zijkant.cheiron schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:05:
[...]
Tijdens meeting zit ik meestal niet met mijn oordoppen in
Maar via Start>Settings>Phone..
Daar kan je 'm ook op bijvoorbeeld "vibrate then ring" zetten.. Als je dan op je werk zit hoor je 'm wel trillen.. Als ie in je zak zit op een ander moment, en het misschien niet voelt, dan begint ie op een bepaald moment ook geluid te maken.. Ideaal!

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat dit komt doordat het een VGA scherm is met die resoluties. Dit heeft als gevolg dat de plaatjes een stuk kleiner zijn.Anoniem: 115024 schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:18:
Weet iemand of er een oplossing is om de POI's in TomTom 7 groter te krijgen?
Bleek bij mij niets uit te maken. Kan nog steeds geen fix krijgen. Ziet wel een hoop satellieten maar daar houdt het dan ook mee op.Def!ance schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:47:
[...]
zelfde probleem hier opeens, kan geen lock krijgen.
Bleek A-GPS uit te staan in de nieuwe rom van SwiftBL
Niemand een idee?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1, komt van xda.[Welke ROM heb je? Een stock of custom ROM?
[Voor 41% gewijzigd door Lygun op 22-09-2008 12:06]
Bij mij doet ie het ook heel af en toe niet. Wel satelieten zien, maar geen fix. Een soft reset lost dit dan op. Je staat neem ik aan wel buiten en hebt de quickgps gegevens gedownload? Probeer ook eens verschillende programma's. Igo2006 doet het bij mij heel goed.
MaDLiVe schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:02:
[...]
Bleek bij mij niets uit te maken. Kan nog steeds geen fix krijgen. Ziet wel een hoop satellieten maar daar houdt het dan ook mee op.
Niemand een idee?
dat ligt aan het geluid van de wekker setting..Anoniem: 217443 schreef op maandag 22 september 2008 @ 06:58:
Bij de wekker kan je 3 tijden instellen.
je kan per TIJD een geluid instellen door op het Belletje te klikken achter de naam!
succes!
Anoniem: 258838
Ik hoef het pennetje er helemaal niet in te rossen.Def!ance schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:32:
Erg vreemd, nu ik weer SwiftBL draai, crashen zowel SensorLock als StylusLock weer.
Wanneer ik de Stylus er in doe, pakt deze al wanneer het zwarte stuk van de Stylus nog uit de TD steekt. Kan het zijn dat jouw magneetje en sensor verschoven is in je TD. Ik heb ook al eens eerder gelezen dat bij sommige mensen de magneet los geraakt is.
Ik neem aan, dat je weet dat Stylus UIT/IN binnen 3 seconden toggled tussen StylusLock mode. En dat deze alleen locked wanneer de StylusLock mode enabled is?
het crashen van StylusLock is vreemd. Zeker omdat alleen maar naar een registry setting gekeken wordt voor de Stylus:
HKCU\ControlPanel\Keybd\StylusOutStatus
Bevat jouw TD deze registry key wel?
Daarnaast wordt er gekeken of the TD op battery draait of niet, ook standaard.
Crashed StylusLock meteen, of na een tijdje?
Ik ben nu bezig met een ROM update (eigenlijk een reflash) in de hoop dat het iets uitmaakt. Heb gister ook de radio geupdate alhoewel ik niet zeker weet of radio updates ook invloed hebben op de GPS. Met mijn losse MKT chip (keychain 2k) kan ik binnen gewoon een fix krijgen. Ik zal het zo buiten ff proberen. a-GPS en quickfix staan beide aan, lukte mij gister in de auto ook niet. Ik zal Igo2006 zo ook ff proberen. Bedankt voor de tips tot zover.Ik ben het! schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:32:
Bij mij doet ie het ook heel af en toe niet. Wel satelieten zien, maar geen fix. Een soft reset lost dit dan op. Je staat neem ik aan wel buiten en hebt de quickgps gegevens gedownload? Probeer ook eens verschillende programma's. Igo2006 doet het bij mij heel goed.
[...]
Ik heb dit ook na een upgrade van 1.37 na 1.93. Ik heb gewoon de orginele rom gebruikt. is er een mogelijkheid dat je dit kan aanpassen?`Lygun schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:28:
Ik heb de vraag al een keer gesteld, maar nog geen reactie. Is er niemand met het zelfde probleem of die een oplossing weet?
thx
Is het overigens ook mogelijk dat het synchroniseren via bluetooth autmatisch start als hij in de buurt zit of van standby terug komt? Nu moet ik het namelijk iedere keer met de hand aanzetten.
[Voor 8% gewijzigd door Avvd op 22-09-2008 13:52]
Zeker ook zonder a-GPS proberen!! Daar had ik (en vele met mij geloof ik) veel problemen mee.MaDLiVe schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:01:
[...]
Ik ben nu bezig met een ROM update (eigenlijk een reflash) in de hoop dat het iets uitmaakt. Heb gister ook de radio geupdate alhoewel ik niet zeker weet of radio updates ook invloed hebben op de GPS. Met mijn losse MKT chip (keychain 2k) kan ik binnen gewoon een fix krijgen. Ik zal het zo buiten ff proberen. a-GPS en quickfix staan beide aan, lukte mij gister in de auto ook niet. Ik zal Igo2006 zo ook ff proberen. Bedankt voor de tips tot zover.
Dit topic is gesloten.