HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 96.480 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269158

het is mij opgevallen dat als men bij "mensen" dus je favorieten maar bepaald aantal mensen toe kunt voegen beter gezegd maar 15 dat vind ik behoorlijk kl...

ik kwam er achter dat opeens deplus teken er niet meer was en dat ik er een moest verwijderen om de plus teken weer te zien.
weet iemand of er een oplossing is om dit uit te breiden
ik heb het bij een andere site gevraagd maar daar krijg je domme reacties, in plaats van een antwoordt .men kan ook gewoon zegggen weet ik niet ,of zo maar goed misschien dat iemand dat hier weet .of het ook gemerkt heeft ik zie foto

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/smybdi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-04 11:04
probleem met de mda4 wordt alleen maar erger, ik ben van de 1,73 t-mobile versie gegaan naar de 1,93 en zit nu met swifb7.5 echter
elke dag vastlopers( handig in gesprekken en je wekker te laten aflopen)
vaak al met installeren na een softreset problemen met opstarten touchflo3d en vaak manila.exe foutmelding hierna als hij uberhoubt al zo ver komt
hard reset loopt ook vaak al halverwege vast.

Kortom ideaal toestel om terug te sturen en mijn oude mda3 weer te gebruiken,

Maar is het mogelijk om terug te gaan naar de orginele 1.73 tmobile en waar is deze te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:09
marz01 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 06:55:
probleem met de mda4 wordt alleen maar erger, ik ben van de 1,73 t-mobile versie gegaan naar de 1,93 en zit nu met swifb7.5 echter
elke dag vastlopers( handig in gesprekken en je wekker te laten aflopen)
vaak al met installeren na een softreset problemen met opstarten touchflo3d en vaak manila.exe foutmelding hierna als hij uberhoubt al zo ver komt
hard reset loopt ook vaak al halverwege vast.

Kortom ideaal toestel om terug te sturen en mijn oude mda3 weer te gebruiken,

Maar is het mogelijk om terug te gaan naar de orginele 1.73 tmobile en waar is deze te vinden?
Als ik jou was zou ik niet terug gaan naar 1.73....de 1.93 rom is veel sneller...probeer anders eens een hard reset en lost dat niets op dan zou ik duttys diam Rom proberen ik heb hier geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Michel242186 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:21:
[...]

Als ik jou was zou ik niet terug gaan naar 1.73....de 1.93 rom is veel sneller...probeer anders eens een hard reset en lost dat niets op dan zou ik duttys diam Rom proberen ik heb hier geen problemen mee.
Hij wil juist terug naar 1.73 zodat hij 'm schoon terug kan sturen en zodoende zijn garantie te behouden.
Tevens heeft hij al aangegeven dat hij als hard resets heeft uitgevoerd.
Een specifieke T-Mobile Rom vinden lijkt me erg lastig. Al op XDA forums gekeken toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 10:02

SveNRG

Onderweg

Ik had op m'n MDA IV de HTC black theme geinstalleerd via de link naar dat XDA dev topic. Ziet er geweldig uit vergeleken met het wit/roze T-mobile thema, maar het blijkt voor vastlopers te zorgen van TF3D. Er staat dan regelmatig 'Tik hier om TouchFlo 3D te openen' maar het apparaat reageert nergens meer op.

Harde reset gedaan naar factory settings en nergens meer last van. Ik weet zeker dat het aan de theme installatie ligt omdat ik verder geen software geinstalleerd had of settings gewijzigd. Mijn firmware is T-Mobile 1.37

Ik heb ook geprobeerd om te flashen naar stock HTC firmware. Olinex 1.40 installeren is gelukt maar hij weigerde verder bij het daadwerkelijke flashen. Verkeerde device ID of iets dergelijks. Gelukkig niet gebricked.

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:09
kwakkie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:32:
[...]

Hij wil juist terug naar 1.73 zodat hij 'm schoon terug kan sturen en zodoende zijn garantie te behouden.
Tevens heeft hij al aangegeven dat hij als hard resets heeft uitgevoerd.
Een specifieke T-Mobile Rom vinden lijkt me erg lastig. Al op XDA forums gekeken toevallig?
de T-Mobile Rom 1.37 is inderdaad op XDA te vinden. Ik heb hem er ook ooit vanaf gehaald voor als ik mijn device moet terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

SveNRG schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

Ik heb ook geprobeerd om te flashen naar stock HTC firmware. Olinex 1.40 installeren is gelukt maar hij weigerde verder bij het daadwerkelijke flashen. Verkeerde device ID of iets dergelijks. Gelukkig niet gebricked.
De originele HTC-rom, kijkt inderdaad of je het juiste device-id hebt. Uiteraard hebben ze daar weer een truukje op bedacht. Welke, dat kan je hier lezen.
Omdat een paar anderen jouw probleem ook hadden, heb ik die HTC-1.93 rom eens op die manier bewerkt en een link hier gepost. Je kan die rom hier vinden. Probeer die eens en laat weten of het lukt? Bricken van je toestel met een hspl erop, dat is een minimale kans omdat je altijd via de bootloader weer een nieuwe poging kan wagen.. 8)
marz01 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 06:55:
[..]

Ik neem aan dat je de 1.37 rom bedoeld? Die staat hier..klikklik

Die vastlopers die je krijgt, dat snap ik ook niet. Men geeft als tip vaak, dat je na een flash, eerst weer hard moet resetten en dan meteen een softreset. Misschien dat dat nog helpt?!
Anoniem: 269158 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 04:15:

het is mij opgevallen dat als men bij "mensen" dus je favorieten maar bepaald aantal mensen toe kunt voegen beter gezegd maar 15 dat [...]
Het zijn er inderdaad, standaard maar 15. Aan de ander kant, als ik 15 "mensen" in die lijst zou hebben, dan had ik vrienden en zat in de kroeg.. :*)

Maar je zou die vraag een op XDA kunnen stellen, misschien dat er daar gasten zijn die jouw probleem kunnen oplossen

[ Voor 18% gewijzigd door 210667 op 14-10-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115024

Ik ben bezig om Callerutility aan de praat te krijgen:
http://forum.xda-develope...ghlight=dutch#post2764769

Het is een programma dat opzoekt als een nummer je belt wat niet in je contacten staat.

Het enige probleem is alleen dat volgens mij als iemand belt de GPRS uitgeschakeld wordt. Is dit bij iedereen zo of is dit een instelling? Hoe zit het met HSPDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 12:41
SveNRG schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:02:
Ik had op m'n MDA IV de HTC black theme geinstalleerd via de link naar dat XDA dev topic. Ziet er geweldig uit vergeleken met het wit/roze T-mobile thema, maar het blijkt voor vastlopers te zorgen van TF3D. Er staat dan regelmatig 'Tik hier om TouchFlo 3D te openen' maar het apparaat reageert nergens meer op.

Harde reset gedaan naar factory settings en nergens meer last van. Ik weet zeker dat het aan de theme installatie ligt omdat ik verder geen software geinstalleerd had of settings gewijzigd. Mijn firmware is T-Mobile 1.37

Ik had hetzelfde met mijn MDA, tot ik erachter kwam dat de zelfgebrouwen ROMs beter aan mijn eisen voldeden, en deze kun je dan ook zonder problemen er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Ik zou graag in de weather applicatie mijn eigen woonplaats willen hebben. Nu kon dat geloof ik door in het register een bepaalde regel toe te voegen die je van een website haalt? Heeft iemand dit al eens gedaan en zou hij/zij mij dit uit kunnen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:22:
Ik zou graag in de weather applicatie mijn eigen woonplaats willen hebben. Nu kon dat geloof ik door in het register een bepaalde regel toe te voegen die je van een website haalt? Heeft iemand dit al eens gedaan en zou hij/zij mij dit uit kunnen leggen?
Hier vindt je een workaround. Als je gaat editten, wel even je touchflo3d uitzetten. Succes..[en maar hopen dat je dorp op accuweather.com staat.. :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:33:
[...]

Hier vindt je een workaround. Als je gaat editten, wel even je touchflo3d uitzetten. Succes..[en maar hopen dat je dorp op accuweather.com staat.. :+ ]
Thnx voor de vlotte reply, gaan we dat eens proberen! Het is idd nogal een gat waar ik woon, maar leek me wel grappig om in de weather app te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:44:
[...]

Thnx voor de vlotte reply, gaan we dat eens proberen! Het is idd nogal een gat waar ik woon, maar leek me wel grappig om in de weather app te hebben ;)
Als dat gehucht niet op accuweather staat, kan je altijd nog de dichtsbijzijnde kroeg nemen..dat moest natuurlijk dorp/stad zijn.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

Als dat gehucht niet op accuweather staat, kan je altijd nog de dichtsbijzijnde kroeg nemen..dat moest natuurlijk dorp/stad zijn.. :9
Lol, hij staat er wel tussen :) Ben nu nog op 't werk, straks thuis maar is ff prutsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 08:21
Na de installatie van G-Alarm 0.8.5 krijg ik de volgende melding bij het starten van de applicatie:

Fout
Galarm.exe
NulReferenceException

Bij System.Drawing.Bitmap..ctor ()
bij GAlarm.Functions.LoadImage()
bij GAlarm.frmstart.Loadskin()
bij GAlarm.frmstart..ctor()
bij GAlarm.Program.Main()

Ook na de-installatie van de Dunia Skin blijft de melding bestaan. Wie heeft hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251977

hallo,

ik heb laatst een rom update gedaan, via de htc site
nu wil ik een hard reset doen
ga ik nu weer terug naar 1.37 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 15:59

jerry_a

doei

Anoniem: 251977 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:04:
hallo,

ik heb laatst een rom update gedaan, via de htc site
nu wil ik een hard reset doen
ga ik nu weer terug naar 1.37 ?
Nee, je krijgt gewoon dezelfde rom.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Hallo,

1 van de voornaamste redenen waarom ik mijn Diamond heb gekocht is omdat ik er navigatie op kan zetten. Dus ook voor 20 luttelige euro's heb ik route66 er bij gekocht.
Alles heeft altijd prima gewerkt totdat ik heb geupdate naar rom 1.93
Sindsdien als ik route66 opstart komt dat wereldbolletje een klein stukje naar me toe draaien om vervolgens nooit meer te bewegen. Onderin het scherm staat detecteren van gps, en veranderd na 1 seconde in GPS positie bepalen... Verder gebeurt er niets meer.
Ik heb dit uiteraard buiten geprobeerd, en ook via quickgps de laatste satalietgegevens binnen.

Dan heb ik het volgende geprobeerd:
Route66 verwijderen en er opnieuw opzetten.
Hoef je trouwens niet eens zelf te doen want als je het verwijderd zegt hij dat je opnieuw moet opstarten.
Ga je opnieuw opstarten dan vraagt hij ook gelijk weer of je route66 wilt installeren.
Nou dat gedaan. Niks, hij blijft hetzelfde zeggen.

Nu heb ik het grootser aangepakt.
Hard reset uitgevoerd.
Gelijk na het aanzetten krijg ik weer de melding of ik route66 wil installeren
Doe maar dan. En het blijft (na opnieuw ophalen gps gegevens via quickgps) hetzelfde.
Het programma loopt verder niet vast, ik kan wel inzoomen op het wereldbolletje enz enz.
Er blijft alleen staan gps positie bepalen... THATS IT!

En waarom gaat bij een hard reset trouwens niet alles weg???
Zodat ik vanaf de cd route66 er opnieuw op moet zetten, cdkey weer in moet voeren enz.
Want ik heb na de hard reset niet eens de cdkey opnieuw hoeven in te voeren...

Heb ik hier alleen problemen mee????
Vind het ERG vervelend dat waar ik het toestel voor koop niet meer werkt.

Alvast heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43

wontcachme

You catch me? No you wont

Doe voordat je hard reset eens het 4GB intern geheugen handmatig wissen en daarna een hard reset. Zal waarschijnlijk alle bestanden op de 4Gb staan, en die wordt niet geformateerd

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik heb ooit eens gehoord dat het mogelijk moet zijn je telefoon op sommige momenten op stil te zetten (bepaalde gebeurtenissen in de agenda waarbij de telefoon op stil gaat), hoe doe ik zoiets precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 10:02

SveNRG

Onderweg

210667 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:13:

De originele HTC-rom, kijkt inderdaad of je het juiste device-id hebt. Uiteraard hebben ze daar weer een truukje op bedacht. Welke, dat kan je hier lezen.
Omdat een paar anderen jouw probleem ook hadden, heb ik die HTC-1.93 rom eens op die manier bewerkt en een link hier gepost. Je kan die rom hier vinden. Probeer die eens en laat weten of het lukt?
Super! Ik heb zonder problemen die ROM van jou geflashed en het werkt als een zonnetje. Die 1.93 rom werkt een stuk soepeler dan 1.37 ook. Bedankt! _/-\o_

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 22:03
wontcachme schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:29:
[...]

Doe voordat je hard reset eens het 4GB intern geheugen handmatig wissen en daarna een hard reset. Zal waarschijnlijk alle bestanden op de 4Gb staan, en die wordt niet geformateerd
Ik heb na een rom update ook regelmatig last dat er geen fix wordt gevonden. De volgende tip:

ga opzoek naar Nadavi_HTC_GPS_TOOL.cab en doe via dit programma een coldstart (ik heb mijn diamond in een ijsbak midden in de tuin een uur laten liggen). Zodra je eenmaal een fix heb werkt alles weer supersnel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:53
llpineapple schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:28:
[...]
... en doe via dit programma een coldstart (ik heb mijn diamond in een ijsbak midden in de tuin een uur laten liggen)...
Lekkere tips heb jij |:( ... Je weet dat de temperatuur niets te maken heeft met een cold- of hotstart?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 10:57
Mania-92 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:41:
Ik heb ooit eens gehoord dat het mogelijk moet zijn je telefoon op sommige momenten op stil te zetten (bepaalde gebeurtenissen in de agenda waarbij de telefoon op stil gaat), hoe doe ik zoiets precies?
Standaard kan dat in de Diamond bij "vergaderingen", maar volgens mij niet specifieker. Zul je een programma als Phonealarm voor moeten gebruiken als je meer wil.

Vraagje over het gebruik van Tomtom 7 en andere GPS-software die geen eigen "energiebeheer" hebben; hoe gaan jullie daar mee om?

- Tomtom7: geen eigen energieinstellingen meer (v6 op mijn N73 had een scherminstelling zodat ie alleen bij aanwijzingen de backlight aanzette, maar tussendoor niet. TT7 blijft gewoon continue aanstaan, als ik de powerknop indruk dan ben je ook je fix kwijt (maar dat pikt TT7 op zich wel weer snel op, dus niet zo'n ramp)
- GPS Speed Sentry (o.a. GPS logging) wordt overruled door de energieinstellingen, m.a.w.: na een paar minuten schakelt de telefoon zichzelf uit en ben je je log kwijt.

Vind het zo'n gedoe om elke keer die energieinstellingen te wijzigen, en Blackme vind ik ook niet lekker werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 13:15

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Kan iemand mij helpen?
Ik probeer een videocall te doen naar een andere Diamond maar krijg de melding: "Voeren van videogesprek mislukt"
Ik kan het zo vaak proberen als ik wil maar het werkt gewoon niet. Beide Diamonds draaien op de 1.93 Rom van HTC.

Iemand suggesties? :?

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:25

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het is wel mogelijk volgens je provider?
Bij Vodafone bijvoorbeeld moet de proxy aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-05 12:07
en minimaal 3g verbionding hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

SveNRG schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 01:39:
[...]

Super! Ik heb zonder problemen die ROM van jou geflashed en het werkt als een zonnetje. Die 1.93 rom werkt een stuk soepeler dan 1.37 ook. Bedankt! _/-\o_
Bedankt voor de feedback...veel plezier met je speeltje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
210667 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:13:
[...]

[...]

Ik neem aan dat je de 1.37 rom bedoeld? Die staat hier..klikklik

Die vastlopers die je krijgt, dat snap ik ook niet. Men geeft als tip vaak, dat je na een flash, eerst weer hard moet resetten en dan meteen een softreset. Misschien dat dat nog helpt?!

[...]
Thx voor de hulp, ik heb met hardspl1.24 de t-mobile 1.37 erop gezet en is nog steeds onstabiel ( radio blijft trouwen 2505 ?)
Hij start ook nog steeds op met touch diamond echter ik kan mij herinneren dat dit niet bij de oude t-mobile rom te zien was?
Ik snap echt niks van die mda4, met al de voorgaande modellen nooit deze problemen gehad.
Hard en soft resets moest ik soms 8 keer per dag doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door marz01 op 15-10-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Laatst online: 30-09-2024
Anoniem: 115024 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:25:
Ik ben bezig om Callerutility aan de praat te krijgen:
http://forum.xda-develope...ghlight=dutch#post2764769

Het is een programma dat opzoekt als een nummer je belt wat niet in je contacten staat.

Het enige probleem is alleen dat volgens mij als iemand belt de GPRS uitgeschakeld wordt. Is dit bij iedereen zo of is dit een instelling? Hoe zit het met HSPDA?
Bij mij crasht de app bij openen, ook bij starten van de Diamond...
kan jij de callerutility wel starten vanuit programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

marz01 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:56:
[...]

Thx voor de hulp, ik heb met hardspl1.24 de t-mobile 1.37 erop gezet en is nog steeds onstabiel ( radio blijft trouwen 2505 ?)
Hij start ook nog steeds op met touch diamond echter ik kan mij herinneren dat dit niet bij de oude t-mobile rom te zien was?
Ik snap echt niks van die mda4, met al de voorgaande modellen nooit deze problemen gehad.
Hard en soft resets moest ik soms 8 keer per dag doen :)
Blijft een naar iets, maar wat betreft het splashscreen bij het opstarten, daar zou ik me niet druk om maken. De radio ook niet, want dat is gewoon de meest gebruikte en stabiele op dit moment. Wat ik nog zou proberen is, de hspl van Jocky die jij er op hebt staan te vervangen door die van Olinex.!? Sommige hspl's geven wat problemen op verschillende apparaten. Ik ga er hierbij vanuit dat je problemen pas zijn ontstaan na het flashen van de hspl!?

Verder zou je eens kunnen flashen naar de roms van Swiftblade. De 7.0 en 7.5 12mb pagepool zijn op mijn toestel in ieder geval zeer stabiel en betrouwbaar. Probeer die eens een paar dagen zonder dat je er meteen allerlei poespas opgooit. Blijft die wel stabiel, dan kan je één voor éé weer wat apps erop gooien en kijken wanneer die weer instabiel wordt. Het is een hoop gedoe, maar zo kom je er wel achter waar het aan zou kunnen liggen.

Het vervangen van je hspl is uiteraard op eigen risico.. 8)

@all

Kwam nog een tip tegen waarmee je je applicaties in "landscape" kan forceren. Nadat je de reg-entry hebt veranderd 30 seconden wachten, dan rebooten en dan pas met die button-setting aan de slag gaan.. O-)

Change your registry to enable screen rotation:
HKLM - System - GDI - Rotation - HideOrientationUI (Change from 1 to 0)

Then, map your button to the rotation tweak:
Settings -> Buttons -> Map with <Rotate Screen>

When you would like to rotate your screen, just hold your Phone button.
works with all programmes on any rom including opera and tomtom

[ Voor 33% gewijzigd door 210667 op 15-10-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 13:15

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Floris-K schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:26:
Het is wel mogelijk volgens je provider?
Bij Vodafone bijvoorbeeld moet de proxy aan staan.
3g werkt, en of er voor t-mobile nog extra instellingen nodig zijn weet ik zo 1,2,3 eigenlijk niet. Ik ga nog even e.a. uitzoeken.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 22:58
Mania-92 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:41:
In de TF3D tab instellingen -> Geluid -> Profielen -> Automatisch (trillen tijdens vergaderingen).
Ik weet niet of je hiervoor je afspraken een speciale status moet geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 21:01

TDB

210667 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:24:
@all

Kwam nog een tip tegen waarmee je je applicaties in "landscape" kan forceren. Nadat je de reg-entry hebt veranderd 30 seconden wachten, dan rebooten en dan pas met die button-setting aan de slag gaan.. O-)

Change your registry to enable screen rotation:
HKLM - System - GDI - Rotation - HideOrientationUI (Change from 1 to 0)

Then, map your button to the rotation tweak:
Settings -> Buttons -> Map with <Rotate Screen>

When you would like to rotate your screen, just hold your Phone button.
works with all programmes on any rom including opera and tomtom
_/-\o_ _/-\o_

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
210667 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:24:
[...]

Blijft een naar iets, maar wat betreft het splashscreen bij het opstarten, daar zou ik me niet druk om maken. De radio ook niet, want dat is gewoon de meest gebruikte en stabiele op dit moment. Wat ik nog zou proberen is, de hspl van Jocky die jij er op hebt staan te vervangen door die van Olinex.!? Sommige hspl's geven wat problemen op verschillende apparaten. Ik ga er hierbij vanuit dat je problemen pas zijn ontstaan na het flashen van de hspl!?

Verder zou je eens kunnen flashen naar de roms van Swiftblade. De 7.0 en 7.5 12mb pagepool zijn op mijn toestel in ieder geval zeer stabiel en betrouwbaar. Probeer die eens een paar dagen zonder dat je er meteen allerlei poespas opgooit. Blijft die wel stabiel, dan kan je één voor éé weer wat apps erop gooien en kijken wanneer die weer instabiel wordt. Het is een hoop gedoe, maar zo kom je er wel achter waar het aan zou kunnen liggen.

Het vervangen van je hspl is uiteraard op eigen risico.. 8)

[b[/i]
Hiervoor draaide ik op olinex tesamen met swiftblade 7.5 full.
Ik wil echter het toestel weer standaard maken en terugbrengen aangezien ik vermoed dat er meer aan de hand is dan enkel een software probleem.
Mijn toestel is verder altijd vrij van apps op tomtom7 na.
Maar ik kan het toestel niet inleveren met deze 05 radio en htcdiamond opstart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

marz01 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:13:
[...]

Hiervoor draaide ik op olinex tesamen met swiftblade 7.5 full.
Ik wil echter het toestel weer standaard maken en terugbrengen aangezien ik vermoed dat er meer aan de hand is dan enkel een software probleem.
Mijn toestel is verder altijd vrij van apps op tomtom7 na.
Maar ik kan het toestel niet inleveren met deze 05 radio en htcdiamond opstart scherm.
Misschien dat de post van cmonex je verder kan helpen. Daar staan wat stockspl's [ weet je nog welke het was?] Als je er aan begint, doe het dan wel in de volgorde die hij aangeeft. Eerst je OS [t-mobile rom] dan je radio v03 die vindt je hier en dat pas je rollback naar de spl. Hoop voor je dat het gaat lukken. Aan de andere kant denk ik niet dat men echt problemen gaat maken als ze zien dat je er een rom etc op hebt gezet. Maar ja, dat is slechts mijn vermoeden. Laat ze dat maar hard maken met de voorwaarden. Zelf denk ik dat, ze dat niet als argument mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er een trucje voor dat bij het kiezen van de band (GSM of HSDPA) het ook echt soepel gaat als je hem op automatisch zet? Heb het nu een aantal keren geprobeerd, maar het is in 1 woord: bedroevend. Op het werk zit ik vol in het HSDPA dekkingsgebied (en natuurlijk wil ik er dan ook graag gebruik van maken, snel internet van T-mobile). Bij mij thuis echter zit ik helaas niet meer in het H gebied, maar slechts GPRS. Nu staat de band bij mij helaas nog vast op GSM (GPRS, 3G), omdat ik de overgangen niet vertrouw als ik hem op automatisch zet. Het is me nu een paar keer mis gegaan dat hij de internet verbinding niet automatisch oppakt (met het risico van misgelopen push mail), maar ook dat de dekking niet goed gaat (met name van H naar G). Wanneer ik van werk naar huis ga en ik kijk thuis op de telefoon dan is er slechte G dekking, terwijl ik thuis wel volle G dekking heb. Snappen jullie het nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 136100 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:55:
Is er een trucje voor dat bij het kiezen van de band (GSM of HSDPA) het ook echt soepel gaat als je hem op automatisch zet? Heb het nu een aantal keren geprobeerd, maar het is 1 woord: bedroevend. Op het werk zit ik vol in het HSDPA dekkingsgebied (en natuurlijk wil ik er dan ook graag gebruik van maken, snel internet van T-mobile). Bij mij thuis echter zit ik helaas niet meer in het H gebied, maar slechts GPRS. Nu staat de band bij mij helaas nog vast op GSM (GPRS, 3G), omdat ik de overgangen niet vertrouw als ik hem op automatisch zet. Het is me nu een paar keer mis gegaan dat hij de internet verbinding niet automatisch oppakt (met het risico van misgelopen push mail), maar ook dat de dekking niet goed gaat (met name van H naar G). Wanneer ik van werk naar huis ga en ik kijk thuis op de telefoon dan is er slechte G dekking, terwijl ik thuis wel volle G dekking heb. Snappen jullie het nog? :)
Natuurlijk snap ik het nog.. |:( Maar ik zou geen truuk weten hoe je dat sneller kan laten verlopen. Denk dat het erg van de netwerkdekking van je provider afhangt en van de radio die je gebruikt. Ergo; zoek een betere provider.. :P Of stoei eens wat met verschillende radio's. Zelf ben ik nu bezig met radio Radio v1.00.25.BS14 te testen. Eerste indruk; snellere fixes en meer streepjes ook bij dataverkeer via H. Batterij leven kan ik nog niets zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:04:
Zelf ben ik nu bezig met radio Radio v1.00.25.BS14 te testen. Eerste indruk; snellere fixes en meer streepjes ook bij dataverkeer via H. Batterij leven kan ik nog niets zinnigs over zeggen.
Dat klinkt erg hoopgevend, dan volg ik jouw ontwikkelingen op de voet...
Er vanuit gaande dat je je bevindingen hier post natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 136100 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:08:
[...]

Dat klinkt erg hoopgevend, dan volg ik jouw ontwikkelingen op de voet...
Er vanuit gaande dat je je bevindingen hier post natuurlijk :P
Natuurlijk doe ik dat..ik deel graag mijn kennis.. :P

Is het nog gelukt met het toevoegen van die kroeg in je weathertab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:28:
[...]

Natuurlijk doe ik dat..ik deel graag mijn kennis.. :P

Is het nog gelukt met het toevoegen van die kroeg in je weathertab?
Moet ik nog steeds doen... :$ Gister bijna niet thuis geweest, dus nog geen tijd voor gehad... Zal nog ff laten weten hier of 't gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270487

Ik kan wel gewoon het weer van dit moment opvragen als ik mijn dorp toevoeg in de weather tab, maar als ik op de 5-daagse voorspelling druk, gebeurt er niks... als ik dan naar Amsterdam ga en ik druk op de 5-daagse voorspelling, doet ie het wel. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welk dorp hebben we het over?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Dit dorp

Grapje.. :9

En erg off topic..later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 22:58
Anoniem: 270487 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:25:
Ik kan wel gewoon het weer van dit moment opvragen als ik mijn dorp toevoeg in de weather tab, maar als ik op de 5-daagse voorspelling druk, gebeurt er niks... als ik dan naar Amsterdam ga en ik druk op de 5-daagse voorspelling, doet ie het wel. Is dit een bekend probleem?
Heb ik ook gehad. Kon niet bedenken hoe het toch kon. Updaten werkte ook niet meer. Na een hard rest herinstallatie van het programma om opnieuw mijn woonplaats toe te voegen. Hierna het programma niet verwijderd, wat ik eerst wel had gedaan. Nu blijft hij het doen.
Ik weet dus niet zeker of dat het probleem is maar je kunt het proberen. Overigens lijkt het mij geen logische beredenering omdat hij gewoon de database met plaatsen update en verder niks hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik ga vandeweek kijken voor een gebruikte MDA Compact IV, ofwel P3702 als het goed is?
Waar moet ik allemaal op letten bij het kopen van een gebruikte MDA Compact 4? Zijn er bepaalde dingen die slecht kunnen zijn? Bepaalde bekende kwaaltjes? En dingen waar ik sowieso op moet letten?

En is er op de vormgeving na helemaal niets anders aan de compact versie versus de Diamond versie? Ik kan gewoon alle roms flashen en etc.?

En tot slot, wat zijn mooie prijzen voor zo'n Mda Compact 4? Ik wil geen hoofdprijs betalen voor een gebruikte..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178894

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:42

geerttttt

Manisch positief

llpineapple schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:28:
[...]
en doe via dit programma een coldstart (ik heb mijn diamond in een ijsbak midden in de tuin een uur laten liggen).
Ik hoop dat dit een grapje is, anders verdien je bij deze de domste misinterpretatie award 2009 alvast.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258838

Na StylusLock, heb ik een Proof of Concept programma gemaakt, welke gebruikt maakt van de capacative panel (waar de hardware toetsen zitten). Je kunt dit hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=436671.

Er blijken meer mogelijkheden op de Touch Diamond en Touch Pro te zitten dan je in eerste instantie zou denken. Ik denk dat er in de toekomst heel wat programma's komen die hier ook gebruik van gaan maken en hun eigen toepassingen/operaties er aan gaan koppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

Zo, na een paar daagjes spelen met mijn MDA moet ik zeggen dat ik er geen spijt van heb!
Er valt zoveel te ontdekken, niet normaal. Ik ben erg blij dat jullie al zoveel topics volgespamd hebben, scheelt mij veel werk \0/
Binnenkort ook maar eens een nieuwe rom erop knallen, zo te lezen is dat niet gevaarlijk. Mrja, ik wil eerst even alles goed op een rijtje hebben voor ik daar aan ga beginnen :).

Ik moet zeggen dat ik wel even moet wennen aan de contactmanager, agenda, outlook en al dat andere windowsspul. Ik kan er nog steeds niet echt mee uit de voeten, maar hopelijk vind ik binnenkort uit hoe ik mijn contacten via mijn pc over kan zetten en editten. :') (toch wel redelijk basis :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 08:05
Ik heb de laatste tijd wat gps problemen met tomtom.

hij zoekt satellieten als die, die gevonden heeft zegt tom tom wisselend van x sec geen gps signaal en dan geen gps apparaat.
vet irritant.

als ik dan quick gps opnieuw download doet die het in een keer.
het rare is dat quick gps data nog niet verlopen is en gedownload de vorige keer binnen een straal van 20 km.

meer mensen hier last van ?

swift 6.0 en 0.5 radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 15:59

jerry_a

doei

geerttttt schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:54:
[...]

Ik hoop dat dit een grapje is, anders verdien je bij deze de domste misinterpretatie award 2009 alvast.
Nee hoor, hij is bloedserieus. Bij een koude start van auto's gaan die ook de koelcel in. :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

jerry_a schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:10:
[...]

Nee hoor, hij is bloedserieus. Bij een koude start van auto's gaan die ook de koelcel in. :)
Een telefoon is geen auto :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 22:03
geerttttt schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:54:
[...]

misunderstanding...ijsbak was leeg. Om te voorkomen dat de telefoon nat werd door de regen heb ik hem in een lege ijsbak gestopt. Kan natuurlijk ook een andere bak zijn, of je neemt de gok dat het niet gaat regenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
llpineapple schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 07:20:
[...]
misunderstanding...ijsbak was leeg. Om te voorkomen dat de telefoon nat werd door de regen heb ik hem in een lege ijsbak gestopt. Kan natuurlijk ook een andere bak zijn, of je neemt de gok dat het niet gaat regenen....
Daarvoor gebruik ik altijd buienradar op mijn Diamond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:26:
Ik ga vandeweek kijken voor een gebruikte MDA Compact IV, ofwel P3702 als het goed is?
Waar moet ik allemaal op letten bij het kopen van een gebruikte MDA Compact 4? Zijn er bepaalde dingen die slecht kunnen zijn? Bepaalde bekende kwaaltjes? En dingen waar ik sowieso op moet letten?

En is er op de vormgeving na helemaal niets anders aan de compact versie versus de Diamond versie? Ik kan gewoon alle roms flashen en etc.?

En tot slot, wat zijn mooie prijzen voor zo'n Mda Compact 4? Ik wil geen hoofdprijs betalen voor een gebruikte..!
ik ga waarschijnlijk vanavond kijken. Dus mochten er mensen tips hebben voor mij waar ik op moet letten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:15
Ik heb net TomTom op mijn TD gezet en ik heb daar wat vraagjes over.
Waarom wordt die baterij zo enorm warm? Kan hier wat aan gedaan worden?
Kun je ergens het licht van het scherm dimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Laatst online: 21-05 12:41
Moreno schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:49:
Op de eerste vraag, verschillende roms verhelpen dit probleem, er is al veel over geschreven

Vraag over het licht.. heb je hier al echt naar gezocht? staat gewoon bij instellingen->systeem->energie->verlichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Na nu ongeveer een week de HTC Diamond te hebben, moet ik zeggen
Een geweldig apparaat, ik ben er zeer en zeer blij mee.
Eindelijk me mail checken, youtube zien, rss feeds makkelijk uitlezen.

En dit is pas het topje van de ijsberg wat je ermee kan.

Ik heb wel een paar vraagjes waar ik niet helemaal aan uitkom
Ik heb de HTC Diamond in combinatie met vodafone ( staat de 1.37 rom op volgens mij van vodafone brand )
Ik wil deze dus updaten naar de officiele 1.93 rom aangezien deze sneller zou werken. maar als ik me registeer via de HTC website en mijn S/N in vul zegt hij dat er geen update of rom beschikbaar is. erg vervelend! meer mensen hier last van of een work a round voor ?

Daarnaast deed eerst mijn mail het niet, na hier te hebben gelezen dat je proxy moet uitzetten werkt deze perfect. eigenlijk werkt alles perfect ( internet, mail, push, youtube, weather enz. ) dus standaard is bij mij de proxy nu uit. mag dit van vodafone ( heb natuurlijk een i-net abbo-tje van 10 eur in de maand met fair use policy ) wat zijn dus de voor en nadelen van die proxy ?

ga vandaag, na het leren van mijn tentamens maar eens zoeken naar leuke themes. vind de theme van vodafone zelf niet zo erg mooi ;-)

Wederom, voor mijn wensen een geweldig toestel !!
Lang wachten via vodafone, maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Vecodo schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:18:
Na nu ongeveer een week de HTC Diamond te hebben, moet ik zeggen
Een geweldig apparaat, ik ben er zeer en zeer blij mee.
Eindelijk me mail checken, youtube zien, rss feeds makkelijk uitlezen.

En dit is pas het topje van de ijsberg wat je ermee kan.

Ik heb wel een paar vraagjes waar ik niet helemaal aan uitkom
Ik heb de HTC Diamond in combinatie met vodafone ( staat de 1.37 rom op volgens mij van vodafone brand )
Ik wil deze dus updaten naar de officiele 1.93 rom aangezien deze sneller zou werken. maar als ik me registeer via de HTC website en mijn S/N in vul zegt hij dat er geen update of rom beschikbaar is. erg vervelend! meer mensen hier last van of een work a round voor ?

Daarnaast deed eerst mijn mail het niet, na hier te hebben gelezen dat je proxy moet uitzetten werkt deze perfect. eigenlijk werkt alles perfect ( internet, mail, push, youtube, weather enz. ) dus standaard is bij mij de proxy nu uit. mag dit van vodafone ( heb natuurlijk een i-net abbo-tje van 10 eur in de maand met fair use policy ) wat zijn dus de voor en nadelen van die proxy ?

ga vandaag, na het leren van mijn tentamens maar eens zoeken naar leuke themes. vind de theme van vodafone zelf niet zo erg mooi ;-)

Wederom, voor mijn wensen een geweldig toestel !!
Lang wachten via vodafone, maar dan heb je ook wat ;)
Je hebt een Vodafone-branded dus moet je wachten op een update van Vodafone. Wil je een andere officiele HTC of zgn cooked-rom erop hebben, dan ontkom je niet aan een Hspl.[daar is al meer dan genoeg over gezegd]

Uiteraard mag je je proxy uitzetten. De voordelen heb je zelf al benoemd. De nadelen zijn dat je de live-diensten van Vodafone niet kan gebruiken.[ live.vodafone.com b.v.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Laatst online: 27-05 21:02
210667 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:10:
[...]

Je hebt een Vodafone-branded dus moet je wachten op een update van Vodafone. Wil je een andere officiele HTC of zgn cooked-rom erop hebben, dan ontkom je niet aan een Hspl.[daar is al meer dan genoeg over gezegd]

Uiteraard mag je je proxy uitzetten. De voordelen heb je zelf al benoemd. De nadelen zijn dat je de live-diensten van Vodafone niet kan gebruiken.[ live.vodafone.com b.v.]
Je over flashen enz heb ik gelezen. dat ga ik niet doen ( hou hem officieel ;) )
maar ik dacht dat er al een update van vodafone was van 1.93 ?
ach die live diensten boeien me niet echt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270487

Het mooie Boxmeer... Ik zal eens hardreset doen en programma op nieuwe installen. Kijken of dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Vecodo schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:41:
[...]

Je over flashen enz heb ik gelezen. dat ga ik niet doen ( hou hem officieel ;) )
maar ik dacht dat er al een update van vodafone was van 1.93 ?
ach die live diensten boeien me niet echt !
Denk dat je nog enige weken moet wachten of even aan de bel trekken bij Vodafone.. O-)

Webrelations van Vodafone schreef een paar weken geleden in dit topic het volgende;

De Nederlandse Vodafone versie van de HTC Touch Diamond ROM verwachten we binnen enkele weken aan te kunnen bieden. Deze update wordt dan via de HTC website beschikbaar gesteld.

Achtergrond: De toestelfabrikant (in dit geval HTC) past de update aan, aan de specificaties van de provider, in dit geval Vodafone. Voordat we een ROM update aanbieden, wordt deze eerst uitgebreid getest. Pas als de update aan alle kwaliteitseisen voldoet, alle tijdens het testen gevonden bugs eruit gehaald zijn en volledig betrouwbaar werkt met alle diensten die we op ons netwerk aanbieden, volgt er een goedkeuring. De Vodafone versie van de TD update heeft deze goedkeuring nog niet gekregen.

Anoniem: 229972 in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

Webrelations is bereikbaar via : vodafonewebrelations[punt]nl[at]vodafone[punt]com. Kan je verwijzen naar de post die ze hier 17 september hebben gedaan.. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door 210667 op 16-10-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Het is toch wat. Vertellen ze dat ze binnen enkele weken met een nieuwe ROM komen en dan hoor je alweer een maand niets... Eigenlijk best schandalig, want ondertussen hebben ze hierover toch aardig wat klachten gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moreno schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:49:
Als je goed oplet waar de warmte echt zit, zul je zien dat dit net onder de batterij is...precies waar de chip al zn werk doet :).

Dus bij intensief gebruik wordt de 'CPU' van dit ding warm, en die is niet echt gekoeld zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31
Anoniem: 33810 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:58:
[...]

Als je goed oplet waar de warmte echt zit, zul je zien dat dit net onder de batterij is...precies waar de chip al zn werk doet :).

Dus bij intensief gebruik wordt de 'CPU' van dit ding warm, en die is niet echt gekoeld zegmaar.
Kan dat kwaad eigenlijk?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Nee, ik denk het niet. Een gemiddelde CPU wil warmer worden onder belasting.
Het is eerder minder aangenaam voor jou, dan dat het kwaad kan voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang je het toestel nog in je handen kan houden zal de chip het ook wel overleven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267809

Dag mensen,

Is er ook de mogelijkheid om je notities weer te geven op je starscherm? (Op dezelfde manier als je agenda)

Mvg,
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163716

Hey hallo,

Weet niet of het normaal is maar elke keer als ik met me TD een aantal programmas heb uitgevoerd (bv word, opera, youtube, tomtom) en daarna correct heb afgesloten zit mijn geheugen op ongeveer 75% vol en begint TF3D te haperen.
Enig idee?

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 163716 op 16-10-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Anoniem: 163716 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:15:
Hey hallo,

Weet niet of het normaal is maar elke keer als ik met me TD een aantal programmas heb uitgevoerd (bv word, opera, youtube, tomtom) en daarna correct heb afgesloten zit mijn geheugen op ongeveer 75% vol en begint TF3D te haperen.
Enig idee?
Na hoeveel tijd is dat?
Bij mij loopt het ook langzaam op, maar dat is een kwestie van dagen...
Dat het geheugen langzaam vol loopt, is "normaal". Daar heeft zo'n beetje iedereen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Hm, Is er geen optie binnen Windows Mobile om je beltoon langzaam op te voeren qua volume als je gebelt wordt? Of kijk ik eroverheen..

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
domi235 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:16:
Hm, Is er geen optie binnen Windows Mobile om je beltoon langzaam op te voeren qua volume als je gebelt wordt? Of kijk ik eroverheen..
Daar kijk je duidelijk overheen dan :)

Start -> Instellingen -> Geluiden en Meldingen -> Tabblad meldingen.
Kies in de eerste dropdownbox: "Telefoon: ink. oproep"
Daarna in de tweede dropdownbox: "belvolume verhogen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

kwakkie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:45:
[...]

Daar kijk je duidelijk overheen dan :)

Start -> Instellingen -> Geluiden en Meldingen -> Tabblad meldingen.
Kies in de eerste dropdownbox: "Telefoon: ink. oproep"
Daarna in de tweede dropdownbox: "belvolume verhogen"
Ah, geen idee dat het daar verstopt zou zitten, thanx !

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Laatst online: 30-09-2024
Randeazy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:08:
[...]

Bij mij crasht de app bij openen, ook bij starten van de Diamond...
kan jij de callerutility wel starten vanuit programma's?
het werkt alweer,

kwas vergeten .NET Compact 3.5 te installeren...
en idd, het werkt alleen met 3G en HSDPA...en niet met GPRS...heeft te maken met CLASS B toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276230

Iemand enig idee waarom ik geen mmsjes kan openen, maar ze via internet moet bekijken? Gegevens staan precies zoals Vodafone ze wil. Kon t nergens vinden eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276230 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:17:
Iemand enig idee waarom ik geen mmsjes kan openen, maar ze via internet moet bekijken? Gegevens staan precies zoals Vodafone ze wil. Kon t nergens vinden eigenlijk...
Helpt 't als je alle instellingen even opnieuw door Vodafone toe laat sturen en dan alles opnieuw opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Bij een nieuw abonnement moet je geloof ik eerst een mms-je versturen voor je ze kunt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Bij je mms-instellingen;

mms-options\servers, zie je staan "vodafone MMS". Even aanklikken en bij Connect via: Vodafone GPRS kiezen. Dat moet het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga het even proberen! Ik had al contact gezocht met vodafone, en die zeiden ook dat je eerst iets moet verzenden omdat zo de centrale weet dat je toestel de mogelijkheid heeft om te mmsen. Helaas lukte dat sowieso niet, kan niets versturen ook. Ga nu even op Vodafone GPRS zetten..kijken of dat wil werken!

Edit: wil ook niet werken! Andere verbindingstypen ook niet. Heb inmiddels weer contact gehad met VF en ze gaan nu overleggen met de technische dienst, word zo teruggebeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 276230 op 17-10-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakkie schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:48:
[...]

Na hoeveel tijd is dat?
Bij mij loopt het ook langzaam op, maar dat is een kwestie van dagen...
Dat het geheugen langzaam vol loopt, is "normaal". Daar heeft zo'n beetje iedereen last van.
Halve dag al, hij start op met +/- 54% en loopt dan door naar +/- 75%.
Is niet echt een probleem, maar vond het gewoon raar, een rebootje is zo gedaan, alhoewel het wel makkelijk zou zijn als je het via start kon doen.

Misschien een rare vraag maar ik heb Hi abbo met eindeloos online, nu staat er de hele tijd de signaalsterkte met een klein G en daarnaast een dikke G. Neem aan dat dit van de internet connectie is maar weet niet wat ze betekenen. Wel gezien dat het kan veranderen in een H maar dat gebeurt zelden.
Stomste is nog die icoontjes staan er wel, er staat ook dat ie connectie heeft met Hi Internet, maar ik heb geen internet..... vaag? Heb namelijk wel bereik.

edit: Na soft reset werkt het weer... zeer fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 276230 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:43:
Ik ga het even proberen! Ik had al contact gezocht met vodafone, en die zeiden ook dat je eerst iets moet verzenden omdat zo de centrale weet dat je toestel de mogelijkheid heeft om te mmsen. Helaas lukte dat sowieso niet, kan niets versturen ook. Ga nu even op Vodafone GPRS zetten..kijken of dat wil werken!

Edit: wil ook niet werken! Andere verbindingstypen ook niet. Heb inmiddels weer contact gehad met VF en ze gaan nu overleggen met de technische dienst, word zo teruggebeld.
Vreemd. Net nog even getest. Proxy uit. Naar je mail inbox gaan en dan menu\ mms-options. Tab server kiezen, Vodafone mms aanklikken en daar in het dropdown menu bij connect via: Vodafone Gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163716 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

Misschien een rare vraag maar ik heb Hi abbo met eindeloos online, nu staat er de hele tijd de signaalsterkte met een klein G en daarnaast een dikke G. Neem aan dat dit van de internet connectie is maar weet niet wat ze betekenen. Wel gezien dat het kan veranderen in een H maar dat gebeurt zelden.
Stomste is nog die icoontjes staan er wel, er staat ook dat ie connectie heeft met Hi Internet, maar ik heb geen internet..... vaag? Heb namelijk wel bereik.
Die kleine G is dat je GPRS in gebruik is. Die grote G is dat GPRS beschikbaar is en die H is van HSDPA, als je die H in beeld krijgt moet je sowieso verbinding kunnen hebben met internet..zie je ook pijltjes heen en weer gaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 276230 op 17-10-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 163716 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

Halve dag al, hij start op met +/- 54% en loopt dan door naar +/- 75%.
Is niet echt een probleem, maar vond het gewoon raar, een rebootje is zo gedaan, alhoewel het wel makkelijk zou zijn als je het via start kon doen.

[knip]
Dan is psShutXP misschien wel wat voor je. Kan je in je startmenu zetten en dan van daar uit softresetten

Afbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/psshutxp-timer.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/psshutxp.jpg

VGA versie en skins kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276230 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Die kleine G is dat je GPRS in gebruik is. Die grote G is dat GPRS beschikbaar is en die H is van HSDPA, als je die H in beeld krijgt moet je sowieso verbinding kunnen hebben met internet..zie je ook pijltjes heen en weer gaan?
Nu zie ik wel pijltjes heen en weer gaan, maar voorheen niet. Vond ik al vaag.
Maargoed het is opgelost bedankt voor je reactie in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:30:
[...]

Dan is psShutXP misschien wel wat voor je. Kan je in je startmenu zetten en dan van daar uit softresetten

[afbeelding][afbeelding]

VGA versie en skins kan je hier vinden.
Bedankt! Misschien dat jij dit ook weet, heb geprobeerd bij het vandaag scherm extra opties aan te vinken als taken en dat soort dingen maar deze worden niet weergegeven.
Enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Alvast bedankt

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 163716 op 17-10-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 163716 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

Bedankt! Misschien dat jij dit ook weet, heb geprobeerd bij het vandaag scherm extra opties aan te vinken als taken en dat soort dingen maar deze worden niet weergegeven.
Enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Alvast bedankt
Die extra opties werken alleen maar als je Touchflo3D uitvinkt. Je moet dus een keuze maken, of touchflo3D of een todayscreen zonder , maar met alle andere opties.

Maar goed, probeer ook zelf even wat te onderzoeken in dit topic. Veel vragen zijn al beantwoord.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Net even een paar testjes gedaan op speedtest.net. Niet echt je van het... :+

Provider: Vodafone
Radio: 25BS14

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/340445513.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271609

erikven1978 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:07:
(...)

Dat is toch wel bijzonder eigelijk!
het hele frontpaneel is dus capacitief..... zelfs met 2 vingers tegelijkertijd....
Ben benieuwd wat onze vrienden op XDA hier mee gaan kunnen 8)

(...)
Heeft deze ontwikkeling nog een vervolg gekregen?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 17-10-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267809

Anoniem: 267809 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:27:
Dag mensen,

Is er ook de mogelijkheid om je notities weer te geven op je starscherm? (Op dezelfde manier als je agenda)

Mvg,
Koen
Niemand? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272436

ik heb vandaag olinex 1.40 erop gezet, maar als ik een reset doe verschijnt er nog steeds de 1.93 rom.
Tevens heb ik Swiftrom 7.5 erop gezet, is deze variant er ook in het Nederlands.

ook heb ik het probleem dat mijn toetsenbord met geen mogelijkheid op Full Qwerty te zetten is, deze blijft ten allen tijde op Compact Qwerty.

Wie helpt mij een stapje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 272436 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:11:
ik heb vandaag olinex 1.40 erop gezet, maar als ik een reset doe verschijnt er nog steeds de 1.93 rom.
Tevens heb ik Swiftrom 7.5 erop gezet, is deze variant er ook in het Nederlands.

ook heb ik het probleem dat mijn toetsenbord met geen mogelijkheid op Full Qwerty te zetten is, deze blijft ten allen tijde op Compact Qwerty.

Wie helpt mij een stapje verder.
1.40 is de SPL, niet de rom. En SWIFT is alleen engels volgens mij, al is de touchflo3d interface vaak wel NL te maken

[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 17-10-2008 21:41 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272436 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:11:
HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang

Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.

Om je TF3D in het NL te zetten

(Staat trouwens ook netjes bij de FAQ; dit is een copy paste uit deeltje drie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272436

Bedankt, is gelukt.

Heb je toevallig ook nog een trucje voor mijn Qwerty probleem?
Anoniem: 178894 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:15:
[...]

HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang

Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.

Om je TF3D in het NL te zetten

(Staat trouwens ook netjes bij de FAQ; dit is een copy paste uit deeltje drie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 08:05
wd200 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:00:
Ik heb de laatste tijd wat gps problemen met tomtom.

hij zoekt satellieten als die, die gevonden heeft zegt tom tom wisselend van x sec geen gps signaal en dan geen gps apparaat.
vet irritant.

als ik dan quick gps opnieuw download doet die het in een keer.
het rare is dat quick gps data nog niet verlopen is en gedownload de vorige keer binnen een straal van 20 km.

meer mensen hier last van ?

swift 6.0 en 0.5 radio
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik block recognizer. Ingesteld via ervius sip (soft input panel) selector, qwerty zou het denk ik ook moeten doen:

http://forum.xda-develope...&highlight=keyboard - 83k
Anoniem: 272436 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:25:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 272436 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:25:
Bedankt, is gelukt.

[...]
Zelf gebruik ik Swift al geruime tijd en ben dat probleem nog nooit tegengekomen. Wat ik wel als T9-junk altijd doe na een flash, is meteen T9-all languages installeren. Misschien dat dat het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

[crosspost van het Touch Pro Topic]

Hé misschien zouden jullie ook mee willen helpen?

Ik ben bezig de orginele Touch Diamond dialer te skinnen maar ik heb zelf geen VGA device dus als jullie willen helpen testen of gewoon proberen zou dat tof zijn!

Hij is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het nieuwe deel is hier te vinden :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.