Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 94.247 views

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 21:13

geerttttt

Manisch positief

llpineapple schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:28:
[...]
en doe via dit programma een coldstart (ik heb mijn diamond in een ijsbak midden in de tuin een uur laten liggen).
Ik hoop dat dit een grapje is, anders verdien je bij deze de domste misinterpretatie award 2009 alvast.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Anoniem: 258838

Na StylusLock, heb ik een Proof of Concept programma gemaakt, welke gebruikt maakt van de capacative panel (waar de hardware toetsen zitten). Je kunt dit hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=436671.

Er blijken meer mogelijkheden op de Touch Diamond en Touch Pro te zitten dan je in eerste instantie zou denken. Ik denk dat er in de toekomst heel wat programma's komen die hier ook gebruik van gaan maken en hun eigen toepassingen/operaties er aan gaan koppelen :)

Anoniem: 246088

Zo, na een paar daagjes spelen met mijn MDA moet ik zeggen dat ik er geen spijt van heb!
Er valt zoveel te ontdekken, niet normaal. Ik ben erg blij dat jullie al zoveel topics volgespamd hebben, scheelt mij veel werk \0/
Binnenkort ook maar eens een nieuwe rom erop knallen, zo te lezen is dat niet gevaarlijk. Mrja, ik wil eerst even alles goed op een rijtje hebben voor ik daar aan ga beginnen :).

Ik moet zeggen dat ik wel even moet wennen aan de contactmanager, agenda, outlook en al dat andere windowsspul. Ik kan er nog steeds niet echt mee uit de voeten, maar hopelijk vind ik binnenkort uit hoe ik mijn contacten via mijn pc over kan zetten en editten. :') (toch wel redelijk basis :P)

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-03 16:51
Ik heb de laatste tijd wat gps problemen met tomtom.

hij zoekt satellieten als die, die gevonden heeft zegt tom tom wisselend van x sec geen gps signaal en dan geen gps apparaat.
vet irritant.

als ik dan quick gps opnieuw download doet die het in een keer.
het rare is dat quick gps data nog niet verlopen is en gedownload de vorige keer binnen een straal van 20 km.

meer mensen hier last van ?

swift 6.0 en 0.5 radio

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:31
geerttttt schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:54:
[...]

Ik hoop dat dit een grapje is, anders verdien je bij deze de domste misinterpretatie award 2009 alvast.
Nee hoor, hij is bloedserieus. Bij een koude start van auto's gaan die ook de koelcel in. :)

hoi

• Anoniem: 33810
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
jerry_a schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:10:
[...]

Nee hoor, hij is bloedserieus. Bij een koude start van auto's gaan die ook de koelcel in. :)
Een telefoon is geen auto :D.

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:11
geerttttt schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:54:
[...]

misunderstanding...ijsbak was leeg. Om te voorkomen dat de telefoon nat werd door de regen heb ik hem in een lege ijsbak gestopt. Kan natuurlijk ook een andere bak zijn, of je neemt de gok dat het niet gaat regenen....

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
llpineapple schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 07:20:
[...]
misunderstanding...ijsbak was leeg. Om te voorkomen dat de telefoon nat werd door de regen heb ik hem in een lege ijsbak gestopt. Kan natuurlijk ook een andere bak zijn, of je neemt de gok dat het niet gaat regenen....
Daarvoor gebruik ik altijd buienradar op mijn Diamond :)

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:31

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:26:
Ik ga vandeweek kijken voor een gebruikte MDA Compact IV, ofwel P3702 als het goed is?
Waar moet ik allemaal op letten bij het kopen van een gebruikte MDA Compact 4? Zijn er bepaalde dingen die slecht kunnen zijn? Bepaalde bekende kwaaltjes? En dingen waar ik sowieso op moet letten?

En is er op de vormgeving na helemaal niets anders aan de compact versie versus de Diamond versie? Ik kan gewoon alle roms flashen en etc.?

En tot slot, wat zijn mooie prijzen voor zo'n Mda Compact 4? Ik wil geen hoofdprijs betalen voor een gebruikte..!
ik ga waarschijnlijk vanavond kijken. Dus mochten er mensen tips hebben voor mij waar ik op moet letten O-)

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:45
Ik heb net TomTom op mijn TD gezet en ik heb daar wat vraagjes over.
Waarom wordt die baterij zo enorm warm? Kan hier wat aan gedaan worden?
Kun je ergens het licht van het scherm dimmen?

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:20
Moreno schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:49:
Op de eerste vraag, verschillende roms verhelpen dit probleem, er is al veel over geschreven

Vraag over het licht.. heb je hier al echt naar gezocht? staat gewoon bij instellingen->systeem->energie->verlichting

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-03 22:39
Na nu ongeveer een week de HTC Diamond te hebben, moet ik zeggen
Een geweldig apparaat, ik ben er zeer en zeer blij mee.
Eindelijk me mail checken, youtube zien, rss feeds makkelijk uitlezen.

En dit is pas het topje van de ijsberg wat je ermee kan.

Ik heb wel een paar vraagjes waar ik niet helemaal aan uitkom
Ik heb de HTC Diamond in combinatie met vodafone ( staat de 1.37 rom op volgens mij van vodafone brand )
Ik wil deze dus updaten naar de officiele 1.93 rom aangezien deze sneller zou werken. maar als ik me registeer via de HTC website en mijn S/N in vul zegt hij dat er geen update of rom beschikbaar is. erg vervelend! meer mensen hier last van of een work a round voor ?

Daarnaast deed eerst mijn mail het niet, na hier te hebben gelezen dat je proxy moet uitzetten werkt deze perfect. eigenlijk werkt alles perfect ( internet, mail, push, youtube, weather enz. ) dus standaard is bij mij de proxy nu uit. mag dit van vodafone ( heb natuurlijk een i-net abbo-tje van 10 eur in de maand met fair use policy ) wat zijn dus de voor en nadelen van die proxy ?

ga vandaag, na het leren van mijn tentamens maar eens zoeken naar leuke themes. vind de theme van vodafone zelf niet zo erg mooi ;-)

Wederom, voor mijn wensen een geweldig toestel !!
Lang wachten via vodafone, maar dan heb je ook wat ;)

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Vecodo schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:18:
Na nu ongeveer een week de HTC Diamond te hebben, moet ik zeggen
Een geweldig apparaat, ik ben er zeer en zeer blij mee.
Eindelijk me mail checken, youtube zien, rss feeds makkelijk uitlezen.

En dit is pas het topje van de ijsberg wat je ermee kan.

Ik heb wel een paar vraagjes waar ik niet helemaal aan uitkom
Ik heb de HTC Diamond in combinatie met vodafone ( staat de 1.37 rom op volgens mij van vodafone brand )
Ik wil deze dus updaten naar de officiele 1.93 rom aangezien deze sneller zou werken. maar als ik me registeer via de HTC website en mijn S/N in vul zegt hij dat er geen update of rom beschikbaar is. erg vervelend! meer mensen hier last van of een work a round voor ?

Daarnaast deed eerst mijn mail het niet, na hier te hebben gelezen dat je proxy moet uitzetten werkt deze perfect. eigenlijk werkt alles perfect ( internet, mail, push, youtube, weather enz. ) dus standaard is bij mij de proxy nu uit. mag dit van vodafone ( heb natuurlijk een i-net abbo-tje van 10 eur in de maand met fair use policy ) wat zijn dus de voor en nadelen van die proxy ?

ga vandaag, na het leren van mijn tentamens maar eens zoeken naar leuke themes. vind de theme van vodafone zelf niet zo erg mooi ;-)

Wederom, voor mijn wensen een geweldig toestel !!
Lang wachten via vodafone, maar dan heb je ook wat ;)
Je hebt een Vodafone-branded dus moet je wachten op een update van Vodafone. Wil je een andere officiele HTC of zgn cooked-rom erop hebben, dan ontkom je niet aan een Hspl.[daar is al meer dan genoeg over gezegd]

Uiteraard mag je je proxy uitzetten. De voordelen heb je zelf al benoemd. De nadelen zijn dat je de live-diensten van Vodafone niet kan gebruiken.[ live.vodafone.com b.v.]

• Vecodo
  • Laatst online: 17-03 22:39
210667 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:10:
[...]

Je hebt een Vodafone-branded dus moet je wachten op een update van Vodafone. Wil je een andere officiele HTC of zgn cooked-rom erop hebben, dan ontkom je niet aan een Hspl.[daar is al meer dan genoeg over gezegd]

Uiteraard mag je je proxy uitzetten. De voordelen heb je zelf al benoemd. De nadelen zijn dat je de live-diensten van Vodafone niet kan gebruiken.[ live.vodafone.com b.v.]
Je over flashen enz heb ik gelezen. dat ga ik niet doen ( hou hem officieel ;) )
maar ik dacht dat er al een update van vodafone was van 1.93 ?
ach die live diensten boeien me niet echt !

Anoniem: 270487

Het mooie Boxmeer... Ik zal eens hardreset doen en programma op nieuwe installen. Kijken of dat helpt

• 210667
  • Niet online
Vecodo schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:41:
[...]

Je over flashen enz heb ik gelezen. dat ga ik niet doen ( hou hem officieel ;) )
maar ik dacht dat er al een update van vodafone was van 1.93 ?
ach die live diensten boeien me niet echt !
Denk dat je nog enige weken moet wachten of even aan de bel trekken bij Vodafone.. O-)

Webrelations van Vodafone schreef een paar weken geleden in dit topic het volgende;

De Nederlandse Vodafone versie van de HTC Touch Diamond ROM verwachten we binnen enkele weken aan te kunnen bieden. Deze update wordt dan via de HTC website beschikbaar gesteld.

Achtergrond: De toestelfabrikant (in dit geval HTC) past de update aan, aan de specificaties van de provider, in dit geval Vodafone. Voordat we een ROM update aanbieden, wordt deze eerst uitgebreid getest. Pas als de update aan alle kwaliteitseisen voldoet, alle tijdens het testen gevonden bugs eruit gehaald zijn en volledig betrouwbaar werkt met alle diensten die we op ons netwerk aanbieden, volgt er een goedkeuring. De Vodafone versie van de TD update heeft deze goedkeuring nog niet gekregen.

Anoniem: 229972 in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

Webrelations is bereikbaar via : vodafonewebrelations[punt]nl[at]vodafone[punt]com. Kan je verwijzen naar de post die ze hier 17 september hebben gedaan.. 8)

[Voor 6% gewijzigd door 210667 op 16-10-2008 13:37]

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-03 13:50
Het is toch wat. Vertellen ze dat ze binnen enkele weken met een nieuwe ROM komen en dan hoor je alweer een maand niets... Eigenlijk best schandalig, want ondertussen hebben ze hierover toch aardig wat klachten gehad...

• Niet online
Moreno schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:49:
Als je goed oplet waar de warmte echt zit, zul je zien dat dit net onder de batterij is...precies waar de chip al zn werk doet :).

Dus bij intensief gebruik wordt de 'CPU' van dit ding warm, en die is niet echt gekoeld zegmaar.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:02
Anoniem: 33810 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:58:
[...]

Als je goed oplet waar de warmte echt zit, zul je zien dat dit net onder de batterij is...precies waar de chip al zn werk doet :).

Dus bij intensief gebruik wordt de 'CPU' van dit ding warm, en die is niet echt gekoeld zegmaar.
Kan dat kwaad eigenlijk?

omniscale.nl

• marco_balk
Nee, ik denk het niet. Een gemiddelde CPU wil warmer worden onder belasting.
Het is eerder minder aangenaam voor jou, dan dat het kwaad kan voor het toestel.

• Niet online
Zolang je het toestel nog in je handen kan houden zal de chip het ook wel overleven ;).

Anoniem: 267809

Dag mensen,

Is er ook de mogelijkheid om je notities weer te geven op je starscherm? (Op dezelfde manier als je agenda)

Mvg,
Koen

Anoniem: 163716

Hey hallo,

Weet niet of het normaal is maar elke keer als ik met me TD een aantal programmas heb uitgevoerd (bv word, opera, youtube, tomtom) en daarna correct heb afgesloten zit mijn geheugen op ongeveer 75% vol en begint TF3D te haperen.
Enig idee?

[Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 163716 op 16-10-2008 23:22]

• marco_balk
Anoniem: 163716 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:15:
Hey hallo,

Weet niet of het normaal is maar elke keer als ik met me TD een aantal programmas heb uitgevoerd (bv word, opera, youtube, tomtom) en daarna correct heb afgesloten zit mijn geheugen op ongeveer 75% vol en begint TF3D te haperen.
Enig idee?
Na hoeveel tijd is dat?
Bij mij loopt het ook langzaam op, maar dat is een kwestie van dagen...
Dat het geheugen langzaam vol loopt, is "normaal". Daar heeft zo'n beetje iedereen last van.

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Hm, Is er geen optie binnen Windows Mobile om je beltoon langzaam op te voeren qua volume als je gebelt wordt? Of kijk ik eroverheen..

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• marco_balk
domi235 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:16:
Hm, Is er geen optie binnen Windows Mobile om je beltoon langzaam op te voeren qua volume als je gebelt wordt? Of kijk ik eroverheen..
Daar kijk je duidelijk overheen dan :)

Start -> Instellingen -> Geluiden en Meldingen -> Tabblad meldingen.
Kies in de eerste dropdownbox: "Telefoon: ink. oproep"
Daarna in de tweede dropdownbox: "belvolume verhogen"

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

kwakkie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:45:
[...]

Daar kijk je duidelijk overheen dan :)

Start -> Instellingen -> Geluiden en Meldingen -> Tabblad meldingen.
Kies in de eerste dropdownbox: "Telefoon: ink. oproep"
Daarna in de tweede dropdownbox: "belvolume verhogen"
Ah, geen idee dat het daar verstopt zou zitten, thanx !

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• rnieraeth
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-03 23:03
GAMED0G schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:08:
[...]

Bij mij crasht de app bij openen, ook bij starten van de Diamond...
kan jij de callerutility wel starten vanuit programma's?
het werkt alweer,

kwas vergeten .NET Compact 3.5 te installeren...
en idd, het werkt alleen met 3G en HSDPA...en niet met GPRS...heeft te maken met CLASS B toestel...

Anoniem: 276230

Iemand enig idee waarom ik geen mmsjes kan openen, maar ze via internet moet bekijken? Gegevens staan precies zoals Vodafone ze wil. Kon t nergens vinden eigenlijk...

Anoniem: 136100

Anoniem: 276230 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:17:
Iemand enig idee waarom ik geen mmsjes kan openen, maar ze via internet moet bekijken? Gegevens staan precies zoals Vodafone ze wil. Kon t nergens vinden eigenlijk...
Helpt 't als je alle instellingen even opnieuw door Vodafone toe laat sturen en dan alles opnieuw opslaan?

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Bij een nieuw abonnement moet je geloof ik eerst een mms-je versturen voor je ze kunt ontvangen.

• 210667
  • Niet online
Bij je mms-instellingen;

mms-options\servers, zie je staan "vodafone MMS". Even aanklikken en bij Connect via: Vodafone GPRS kiezen. Dat moet het doen.

Ik ga het even proberen! Ik had al contact gezocht met vodafone, en die zeiden ook dat je eerst iets moet verzenden omdat zo de centrale weet dat je toestel de mogelijkheid heeft om te mmsen. Helaas lukte dat sowieso niet, kan niets versturen ook. Ga nu even op Vodafone GPRS zetten..kijken of dat wil werken!

Edit: wil ook niet werken! Andere verbindingstypen ook niet. Heb inmiddels weer contact gehad met VF en ze gaan nu overleggen met de technische dienst, word zo teruggebeld.

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 276230 op 17-10-2008 15:07]

kwakkie schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:48:
[...]

Na hoeveel tijd is dat?
Bij mij loopt het ook langzaam op, maar dat is een kwestie van dagen...
Dat het geheugen langzaam vol loopt, is "normaal". Daar heeft zo'n beetje iedereen last van.
Halve dag al, hij start op met +/- 54% en loopt dan door naar +/- 75%.
Is niet echt een probleem, maar vond het gewoon raar, een rebootje is zo gedaan, alhoewel het wel makkelijk zou zijn als je het via start kon doen.

Misschien een rare vraag maar ik heb Hi abbo met eindeloos online, nu staat er de hele tijd de signaalsterkte met een klein G en daarnaast een dikke G. Neem aan dat dit van de internet connectie is maar weet niet wat ze betekenen. Wel gezien dat het kan veranderen in een H maar dat gebeurt zelden.
Stomste is nog die icoontjes staan er wel, er staat ook dat ie connectie heeft met Hi Internet, maar ik heb geen internet..... vaag? Heb namelijk wel bereik.

edit: Na soft reset werkt het weer... zeer fijn!

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 276230 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:43:
Ik ga het even proberen! Ik had al contact gezocht met vodafone, en die zeiden ook dat je eerst iets moet verzenden omdat zo de centrale weet dat je toestel de mogelijkheid heeft om te mmsen. Helaas lukte dat sowieso niet, kan niets versturen ook. Ga nu even op Vodafone GPRS zetten..kijken of dat wil werken!

Edit: wil ook niet werken! Andere verbindingstypen ook niet. Heb inmiddels weer contact gehad met VF en ze gaan nu overleggen met de technische dienst, word zo teruggebeld.
Vreemd. Net nog even getest. Proxy uit. Naar je mail inbox gaan en dan menu\ mms-options. Tab server kiezen, Vodafone mms aanklikken en daar in het dropdown menu bij connect via: Vodafone Gprs.

Anoniem: 163716 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

Misschien een rare vraag maar ik heb Hi abbo met eindeloos online, nu staat er de hele tijd de signaalsterkte met een klein G en daarnaast een dikke G. Neem aan dat dit van de internet connectie is maar weet niet wat ze betekenen. Wel gezien dat het kan veranderen in een H maar dat gebeurt zelden.
Stomste is nog die icoontjes staan er wel, er staat ook dat ie connectie heeft met Hi Internet, maar ik heb geen internet..... vaag? Heb namelijk wel bereik.
Die kleine G is dat je GPRS in gebruik is. Die grote G is dat GPRS beschikbaar is en die H is van HSDPA, als je die H in beeld krijgt moet je sowieso verbinding kunnen hebben met internet..zie je ook pijltjes heen en weer gaan?

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 276230 op 17-10-2008 15:21]

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 163716 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

Halve dag al, hij start op met +/- 54% en loopt dan door naar +/- 75%.
Is niet echt een probleem, maar vond het gewoon raar, een rebootje is zo gedaan, alhoewel het wel makkelijk zou zijn als je het via start kon doen.

[knip]
Dan is psShutXP misschien wel wat voor je. Kan je in je startmenu zetten en dan van daar uit softresetten

http://www.freewarepocketpc.net/img2/psshutxp-timer.jpghttp://www.freewarepocketpc.net/img2/psshutxp.jpg

VGA versie en skins kan je hier vinden.

Anoniem: 276230 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Die kleine G is dat je GPRS in gebruik is. Die grote G is dat GPRS beschikbaar is en die H is van HSDPA, als je die H in beeld krijgt moet je sowieso verbinding kunnen hebben met internet..zie je ook pijltjes heen en weer gaan?
Nu zie ik wel pijltjes heen en weer gaan, maar voorheen niet. Vond ik al vaag.
Maargoed het is opgelost bedankt voor je reactie in ieder geval.

210667 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:30:
[...]

Dan is psShutXP misschien wel wat voor je. Kan je in je startmenu zetten en dan van daar uit softresetten

[afbeelding][afbeelding]

VGA versie en skins kan je hier vinden.
Bedankt! Misschien dat jij dit ook weet, heb geprobeerd bij het vandaag scherm extra opties aan te vinken als taken en dat soort dingen maar deze worden niet weergegeven.
Enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Alvast bedankt

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 163716 op 17-10-2008 15:48]

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 163716 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

Bedankt! Misschien dat jij dit ook weet, heb geprobeerd bij het vandaag scherm extra opties aan te vinken als taken en dat soort dingen maar deze worden niet weergegeven.
Enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Alvast bedankt
Die extra opties werken alleen maar als je Touchflo3D uitvinkt. Je moet dus een keuze maken, of touchflo3D of een todayscreen zonder , maar met alle andere opties.

Maar goed, probeer ook zelf even wat te onderzoeken in dit topic. Veel vragen zijn al beantwoord.. ;)

• 210667
  • Niet online
Net even een paar testjes gedaan op speedtest.net. Niet echt je van het... :+

Provider: Vodafone
Radio: 25BS14

http://www.speedtest.net/result/340445513.png

Anoniem: 271609

erikven1978 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:07:
(...)

Dat is toch wel bijzonder eigelijk!
het hele frontpaneel is dus capacitief..... zelfs met 2 vingers tegelijkertijd....
Ben benieuwd wat onze vrienden op XDA hier mee gaan kunnen 8)

(...)
Heeft deze ontwikkeling nog een vervolg gekregen?

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 17-10-2008 16:59]

Anoniem: 267809

Anoniem: 267809 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:27:
Dag mensen,

Is er ook de mogelijkheid om je notities weer te geven op je starscherm? (Op dezelfde manier als je agenda)

Mvg,
Koen
Niemand? O-)

Anoniem: 272436

ik heb vandaag olinex 1.40 erop gezet, maar als ik een reset doe verschijnt er nog steeds de 1.93 rom.
Tevens heb ik Swiftrom 7.5 erop gezet, is deze variant er ook in het Nederlands.

ook heb ik het probleem dat mijn toetsenbord met geen mogelijkheid op Full Qwerty te zetten is, deze blijft ten allen tijde op Compact Qwerty.

Wie helpt mij een stapje verder.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 272436 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:11:
ik heb vandaag olinex 1.40 erop gezet, maar als ik een reset doe verschijnt er nog steeds de 1.93 rom.
Tevens heb ik Swiftrom 7.5 erop gezet, is deze variant er ook in het Nederlands.

ook heb ik het probleem dat mijn toetsenbord met geen mogelijkheid op Full Qwerty te zetten is, deze blijft ten allen tijde op Compact Qwerty.

Wie helpt mij een stapje verder.
1.40 is de SPL, niet de rom. En SWIFT is alleen engels volgens mij, al is de touchflo3d interface vaak wel NL te maken

[Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 17-10-2008 21:41]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Anoniem: 178894

Anoniem: 272436 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:11:
HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang

Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.

Om je TF3D in het NL te zetten

(Staat trouwens ook netjes bij de FAQ; dit is een copy paste uit deeltje drie)

Anoniem: 272436

Bedankt, is gelukt.

Heb je toevallig ook nog een trucje voor mijn Qwerty probleem?
Anoniem: 178894 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:15:
[...]

HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang

Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.

Om je TF3D in het NL te zetten

(Staat trouwens ook netjes bij de FAQ; dit is een copy paste uit deeltje drie)

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-03 16:51
wd200 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:00:
Ik heb de laatste tijd wat gps problemen met tomtom.

hij zoekt satellieten als die, die gevonden heeft zegt tom tom wisselend van x sec geen gps signaal en dan geen gps apparaat.
vet irritant.

als ik dan quick gps opnieuw download doet die het in een keer.
het rare is dat quick gps data nog niet verlopen is en gedownload de vorige keer binnen een straal van 20 km.

meer mensen hier last van ?

swift 6.0 en 0.5 radio
???

Anoniem: 178894

Ik gebruik block recognizer. Ingesteld via ervius sip (soft input panel) selector, qwerty zou het denk ik ook moeten doen:

http://forum.xda-develope...&highlight=keyboard - 83k
Anoniem: 272436 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:25:
[...]

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 272436 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:25:
Bedankt, is gelukt.

[...]
Zelf gebruik ik Swift al geruime tijd en ben dat probleem nog nooit tegengekomen. Wat ik wel als T9-junk altijd doe na een flash, is meteen T9-all languages installeren. Misschien dat dat het verschil is.

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

[crosspost van het Touch Pro Topic]

Hé misschien zouden jullie ook mee willen helpen?

Ik ben bezig de orginele Touch Diamond dialer te skinnen maar ik heb zelf geen VGA device dus als jullie willen helpen testen of gewoon proberen zou dat tof zijn!

Hij is hier te vinden.

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het nieuwe deel is hier te vinden :)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee