HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.379 views

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heeft al eens iemand gehad dat hij/zij zijn wifi niet meer kon aanzetten? :P

Heb het dus aan de hand, heb gereboot / soft reset, instellingen bekeken.. Maar niks :? Bleh, toch geen hard reset :(

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

YEAH!! _/-\o_ na mn TD 1,5 week kwijt te zijn ivm reparatie, heb ik hem eindelijk terug!! damnn wat duurde die 1,5 week lang!! 8)7
eens kijke welke rom ik erop ga gooien.. 8)

Anoniem: 270487

Anoniem: 136100 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:07:
Zo kan ik het tot op de dag van vandaag de TD niet aan z'n verstand brengen dat ik het woordje 'hey' toe wil voegen. Daar open ik 99% van de smsjes mee, maar telkens moet ik via 'add' het woord toevoegen. Wazig...
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30716273

210667

Zo kan ik het tot op de dag van vandaag de TD niet aan z'n verstand brengen dat ik het woordje 'hey' toe wil voegen. Daar open ik 99% van de smsjes mee, maar telkens moet ik via 'add' het woord toevoegen. Wazig...
Geen enkel probleem mee. Ik heb dat woord nog nooit gebruikt in een sms, en T9 geeft m gewoon als derde optie als ik dat woord intik. En gewoon op een WWE-rom zonder ook maar te hebben toegevoegd. Hebben jullie wel de instellingen goed staan en de goede T9-pack?
ind0mi schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:38:
[...]
Dat lijkt me niet zo moeilijk, gezien je sig.. :+

[ Voor 15% gewijzigd door 210667 op 18-09-2008 18:33 ]

Anoniem: 203771

ind0mi schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:38:
YEAH!! _/-\o_ na mn TD 1,5 week kwijt te zijn ivm reparatie, heb ik hem eindelijk terug!! damnn wat duurde die 1,5 week lang!! 8)7
En toch is dat erg snel hoor, 1.5 week ;) Voor een reparatie dan. Wat was er kapot als ik vragen mag? Ben nog altijd erg benieuwd naar hoe goed het toestel is en het valt me op dat er nog niet veel kapot zijn gegaan hier op het forum dan. Ik heb wel wat speling tussen scherm en hardware toetsen, maar dat hebben er meer zo te lezen.

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 08:48
Zeu, v0.4 van m'n Answerkeys Disabler is uit :) Inclusief source code voor de liefhebbers.

[ Voor 7% gewijzigd door DRvDijk op 18-09-2008 18:42 ]

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-04 20:44
Blijven de toetsen dan wel nog bruikbaar?

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
turbojonny schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:50:
Blijven de toetsen dan wel nog bruikbaar?
Precies, kan je wel opnemen met de toetsen?

Anoniem: 224189

Na een tijd aan te hebben gemodderd met S2U2 en SensorLock ben ik het zat. Kunnen we HTC niet net zo lang mailen totdat ze zelf iets implanteren wat werkt?

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Remius schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:03:
[...]

Precies, kan je wel opnemen met de toetsen?
ja dat kan.
en het werkt weer super dat programma

[ Voor 5% gewijzigd door firefighter2 op 18-09-2008 19:25 ]

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07-2024

Crusader

Arc Nature

Da's inderdaad eerder al langsgekomen, nog geen oplossing hier bekend...
DRvDijk schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:41:
Zeu, v0.4 van m'n Answerkeys Disabler is uit :) Inclusief source code voor de liefhebbers.
M'n complimenten voor dit proggie! De enige voor mij goed werkende oplossing, in combinatie met de standaard device lock van WM6.
Ik zal er wel overheen kijken, maar heb je ook ergens een changelog die ik kan bekijken, om te zien of het voor mij de moeite waard is om te upgraden?

Edit: al gevonden op XDA (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425650)
(waarom kan ik geen changelog vinden op Google dan?)

[ Voor 46% gewijzigd door Crusader op 18-09-2008 20:21 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• DRvDijk
Ik moet die oude versies ook nog naar Google uploaden.. tzt ;)

• MRE-Inc
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hoe zit het met de bijgeleverde oordopjes. Ik ga zondag op vakantie en wil in het vliegtuig wel muziek luisteren. Ik sluit dat ding aan, komt er maar uit 1 dopje muziek. Toen andere dopjes gepakt die waren bij geleverde bij de Touch Pro, die zijn exact het zelfde, maar daar ook maar geluid uit 1 dopje. Daarna met de audio booster lopen kloten, maar niks werkt. Zie ik iets over het hoofd of is dat ding gewoon brak of is dit een of andere built-in "feature" ?

XBL: MRE Inc

• Crusader

Crusader

Arc Nature

MRELynx schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:18:
Hoe zit het met de bijgeleverde oordopjes. Ik ga zondag op vakantie en wil in het vliegtuig wel muziek luisteren. Ik sluit dat ding aan, komt er maar uit 1 dopje muziek. Toen andere dopjes gepakt die waren bij geleverde bij de Touch Pro, die zijn exact het zelfde, maar daar ook maar geluid uit 1 dopje. Daarna met de audio booster lopen kloten, maar niks werkt. Zie ik iets over het hoofd of is dat ding gewoon brak of is dit een of andere built-in "feature" ?
Denk eerder een defecte connector/hardware. Verschijnsel zou niet mogen gebeuren lijkt mij.

Anoniem: 219161

Ik zag op de website van windows mobile 6.1 een filmpje staan met een interface die me wel aan spreekt. Maar als ik alle touch flo 3d uitschakel, dan krijg ik nog niet die nieuwe panel interface. Weet iemand hoe je dat op je diamond kan krijgen?

• DRvDijk
Anoniem: 219161 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:37:
Ik zag op de website van windows mobile 6.1 een filmpje staan met een interface die me wel aan spreekt. Maar als ik alle touch flo 3d uitschakel, dan krijg ik nog niet die nieuwe panel interface. Weet iemand hoe je dat op je diamond kan krijgen?
Welk filmpje waar?

Anoniem: 219161

Sorry link vergeten te posten:

Klik

Dit filmpje bedoel ik, daar laten ze een sliding panel interface zien.

Anoniem: 269722

Beste mensen,
Er wordt ontzettend veel geschreven en geklaagd over de slecht werkende telefooninterface van de Diamond. Er wordt door veel mensen naar oplossingen gezocht die allemaal hun specifieke voor- en nadelen hebben. Waarom proberen jullie niet gewoon de originele Windows-Mobile interface. Dan zijn al jullie problemen in één keer opgelost, worden er geen softkeys onbedoeld geactiveerd en komt er ook nog eens 10% extra geheugen vrij. Ik geef deze mogelijkheid nu voor de derde en laatste keer aan. Er heeft tot dusver niemand gereageerd. Probeer het gewoon en laat jullie ervaringen weten. De standaard WM-interface is in te stellen met DiamonTweak 0.5 optie 1.8.

210667

Anoniem: 269722 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:10:
Beste mensen,
Er wordt ontzettend veel geschreven en geklaagd over de slecht werkende telefooninterface van de Diamond. Er wordt door veel mensen naar oplossingen gezocht die allemaal hun specifieke voor- en nadelen hebben. Waarom proberen jullie niet gewoon de originele Windows-Mobile interface. Dan zijn al jullie problemen in één keer opgelost, worden er geen softkeys onbedoeld geactiveerd en komt er ook nog eens 10% extra geheugen vrij. Ik geef deze mogelijkheid nu voor de derde en laatste keer aan. Er heeft tot dusver niemand gereageerd. Probeer het gewoon en laat jullie ervaringen weten. De standaard WM-interface is in te stellen met DiamonTweak 0.5 optie 1.8.
Bedankt voor de tip.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Beste mensen,
Hoewel ik absoluut geloof dat dit een oplossing kán zijn, heb ik geen TD gekocht om de TF3D interface uit te schakelen. Voor mij een no-go dus. Ik ben op dit moment 100% tevreden met de combinatie WM6 eigen locking mechanisme en Answerkeys Disabler.

Anoniem: 269722

Crusader schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:27:
[...]

Hoewel ik absoluut geloof dat dit een oplossing kán zijn, heb ik geen TD gekocht om de TF3D interface uit te schakelen. Voor mij een no-go dus. Ik ben op dit moment 100% tevreden met de combinatie WM6 eigen locking mechanisme en Answerkeys Disabler.
OK, je hebt duidelijk en bewuste keuze voor TF3D gemaakt. Ik heb inderdaad TF3D uitgeschakeld en gebruik tot grote tevredenheid SPB Mobile Shell in combinatie met de SPB Phone Suite.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik heb jouw suggestie geprobeerd Herman en het werkte wel redelijk. Was weer de oude interface van mijn M600, maar die TFL3D he....ik ben echt zo'n eye candy freak, dus heb hem weer aangezet na een dagje. Overigens neem ik al die nadelen voor lief. Ik moet zeggen dat ik er niet zoveel last van heb. Meestal ligt mn telefoon toch op mn buro en in het weekend als ik hem in mn broekzak heb zitten en ik wordt gebeld, dan gaat het bij mij altijd goed. Heb nog nooit een gesprek gemist omdat de keys net gelocked waren ofzo.

Beste mensen,
Ik ga het eens proberen! Bedankt voor je tip. Nu moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk nooit zoveel last heb van automatisch opnemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 18-09-2008 22:52 ]

Anoniem: 94989

nou, heb mijn TD nu ook met de exchange server van de uni verbonden. vet ideaal, overal mail, contactgegevens en agenda bij de hand :D

werkt allemaal super.
vandaag ook torrents gedownload, werkt ook zolang de accu het trekt :P

die accu is wel het enige minpuntje, beetje intensief gebruik en dan haal je een dag niet.

trouwens kent iemand deze site --> http://qik.com/

kun je via internet video uitzendingen maken die dan daar of op youtube online komen.
kan alleen het installatieprogje voor de diamond niet vinden :S

trouwens iemand een idee of er aan die dienst kosten zijn verbonden, kon zelf niks vinden.

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-02 13:19

JeRa

Authentic

Als ik kijk bij Device Information, dan staat daar dat er 192 MB aan RAM in het toestel moet zitten. Als ik bij de process manager en de advanced task manager van touchxperience.com kijk, dan zie ik dat ik 111,02 MB aan RAM in totaal heb, waarvan (zonder de TFLO3D interface!) al 54 MB van wordt weggesnoept.

Nu vind ik het geheugengebruik van 135 MB nogal aan de hoge kant voor een toestel dat de simpelst mogelijke interface draait en claimt 192 MB aan RAM te bieden. Links en rechts lees ik dat het OS dat verschil tussen de 192 MB en 111 MB 'claimt', maar waarom hij dit doet wordt achterwege gelaten. Iemand een gedegen verklaring waarom het toestel minder RAM vrijgeeft dan HTC ons belooft?

ifconfig eth0 down

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:09

wontcachme

You catch me? No you wont

JeRa schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:18:
Als ik kijk bij Device Information, dan staat daar dat er 192 MB aan RAM in het toestel moet zitten. Als ik bij de process manager en de advanced task manager van touchxperience.com kijk, dan zie ik dat ik 111,02 MB aan RAM in totaal heb, waarvan (zonder de TFLO3D interface!) al 54 MB van wordt weggesnoept.

Nu vind ik het geheugengebruik van 135 MB nogal aan de hoge kant voor een toestel dat de simpelst mogelijke interface draait en claimt 192 MB aan RAM te bieden. Links en rechts lees ik dat het OS dat verschil tussen de 192 MB en 111 MB 'claimt', maar waarom hij dit doet wordt achterwege gelaten. Iemand een gedegen verklaring waarom het toestel minder RAM vrijgeeft dan HTC ons belooft?
HTC belooft je toch 192MB? Dat is er toch ook. Of verwacht je 192MB te hebben met daarnaast het besturingssysteem en alles erin? Dat verschil is waar windows mobile 6.1 en alle progjes opstaan.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• JeRa

JeRa

Authentic

wontcachme schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:23:
[...]

HTC belooft je toch 192MB? Dat is er toch ook. Of verwacht je 192MB te hebben met daarnaast het besturingssysteem en alles erin? Dat verschil is waar windows mobile 6.1 en alle progjes opstaan.
Nee, je volgt me niet geloof ik. Ze beloven 192 MB. Elk tooltje dat ik heb geprobeerd geeft echter aan dat er ongeveer 111 MB aan RAM in zit (kijk maar eens bij dat icoontje rechtsbovenin als je in de TouchFlo3D interface zit). Hier gaat nog eens 54 MB aan RAM vanaf door alle meuk die draait (OS, interface, etc) en dus hou ik vrij weinig over. Waar is dat missende stuk tussen die 111 MB en de beloofde 192 MB? :)

[ Voor 6% gewijzigd door JeRa op 18-09-2008 23:38 ]

ifconfig eth0 down

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:04

vr6-only

Blub Blub

Dezelfde vraag wordt door anderen ook gesteld en mezelf.

Je zou eerder rond de 100 MB over moeten houden en niet 100 MB bruikbaar, waarvan ook nog eens 50+ MB eraf gaat voor alle programma's die draaien.

Dat zou leuk zijn he. Mijn P3300 heeft 64 MB. Echter als je het opstart, heb je 30 MB bruikbaar en daar gaan ook nog eens de programma's vanaf hahaha. Houd je 5 MB of zo, over.

Sinds tijden geven de custom ROMs dan ook 128 MB aan en niet 192 MB.

Verder ondervind ik geen last daarvan. Met het aantal MB's kom ik gemakkelijk mee uit de voeten.
Het programma Oxios memory om de zoveel tijd draaien en je vermijd zo een reboot. Het is dat er zo snel nieuwe cooked ROMs uit komen, anders hoef ik niet te resetten om door te kunnen werken.

[ Voor 24% gewijzigd door vr6-only op 18-09-2008 23:47 ]

It ain't stupid if it works!

• wontcachme
  • Laatst online: 19:09

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik snap jullie nu. Dan is het voor de radio volgens mij. Zie http://forum.xda-develope...hread.php?t=402747&page=1

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Ah, interessant! Het is niet geheel duidelijk waar die 64MB aan besteed wordt, maar dat gedeelte van het geheugen schijnt wel benaderbaar te zijn. Het lijkt me absoluut geen overbodige luxe als die toegevoegd kan worden aan de schamele 30 MB aan RAM die ik nu nog over heb.

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Nou..mn telefoon 1,5 week niet gehad ivm reparatie..(kon niet registreren op netwerk + valt uit bij registreren of opstarten)
Gisteren de TD weer ontvangen.. leek goed te werken.. nou..geflashed nieuwe rom van Swiftblade erop gezet..TomTom weer erop gezet.. alles werkte perfect.. Netwerk vond ie ook goed en kon gewoon registeren (handmatig)
Nou kom ik vannochtend op het werk aan..haal de TD uit me broekzak..en zie dat ie wéér uit is!!
IK zet hem dus weer aan en probeer op netwerk(t-mobile) te registreren.. en dan valt die weeer uit!
pffff wat is het toch met deze telefoon! :( |:(
kheb em nu aan de pc hangen, nu blijft ie wel aan..maar kan nog steeds niet registreren op een netwerk.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v474/indowmi/Screen02.png
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v474/indowmi/Screen03.png
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v474/indowmi/Screen04.png

[ Voor 13% gewijzigd door ind0mi op 19-09-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Bij Touchinvoerinstellingen heb ik 'Woordaanvulling in T9-modus', 'Woordaanvulling in ABC-modus' en 'Autom. vervangen' aanstaan.Bij Intellingen > Invoer > Woordaanvulling heb ik 'Woorden suggeren bij invoeren tekst' aanstaan, 'Suggereer na invoer van: een spatie' en 'Suggereer 1 woord(en)', de rest uit.

Wat 'ie nu doet: als ik 'voorb' intype en dan een spatie geeft, zet ie 'voorbereid' neer.
Wat ik wil: als ik 'voorb' intype moet ie 'voorbereid' en 'voorbeeld' suggereren, maar als ik gewoon op spatie druk moet ie 'voorb' neerzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door TheLunatic op 19-09-2008 08:25 ]

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Anoniem: 219161 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:07:
Sorry link vergeten te posten:

Klik

Dit filmpje bedoel ik, daar laten ze een sliding panel interface zien.
Tot zover ik weet is die sliding interface enkel beschikbaar op Windows Mobile Standard (SmartPhones) en niet voor Windows Mobile Professional (PocketPC)

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Heb ik, maar toch krijg ik het niet voor elkaar. Ik vind 't maar vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274648

Hoe kom op een gepaste wijze aan IGO? wil hem graag hebben incl kaarten. en hoe krijg je hem op de TD?
Ik ben het! schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:13:
Ik heb Igo 2006 erop staan, en die vind ook ik 100 keer mooier en beter werken dan Tom Tom... Ik zou zeggen: probeer 'm is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Anoniem: 274648 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:54:
Hoe kom op een gepaste wijze aan IGO? wil hem graag hebben incl kaarten. en hoe krijg je hem op de TD?
[...]
Als je em in de winkel gaat kopen ( :') ) dan krijg je er waarschijnlijk een SD kaartje bij...die zal je via een pc met SD reader helemaal moeten kopieren naar de root van je 4GB vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 15:11
Anoniem: 274648 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:54:
[...]
Hier is het mogelijk I-Go aan te schafffen of bedoel je dat niet :9. Ik zelf heb al een tijd I-go 2008 draaien en vind het zeer zeker mooier dan TomTom.

Edit: door de langzame verbinding was ik dus te laat haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Binnetie op 19-09-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 11:15
ind0mi schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:01:
Nou..mn telefoon 1,5 week niet gehad ivm reparatie..(kon niet registreren op netwerk + valt uit bij registreren of opstarten)
...
Welke radio versie draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

-ROM: SwiftBL WWE Diamond v6.5 Full ROM 16MB
-Radio: 1.00.25.05
-SPL: 1.40.OliNex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

ind0mi schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:44:
[...]

-ROM: SwiftBL WWE Diamond v6.5 Full ROM 16MB
-Radio: 1.00.25.05
-SPL: 1.40.OliNex
Heb ik ook gehad.
Lag aan de SIM kaart.
Kwam erachter ddor een andere SIM kaart te proberen die toen wel werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

running man schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:01:
[...]

Heb ik ook gehad.
Lag aan de SIM kaart.
Kwam erachter ddor een andere SIM kaart te proberen die toen wel werkte.
kheb de TD nu met 4 verschillende sim's getest maar zelfde probleem..
dat rebooten of uitvallen kan toch nix met simkaart te maken hebben..

[ Voor 23% gewijzigd door ind0mi op 19-09-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

ind0mi schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:04:
[...]

Klopt maar het niet kunnen verbinden wel. Ik weet neit precies wat een slecht functionerende SIM kaart allemaal aan kan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Laatst online: 15-04 09:53
Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:12:
[...]

Als je em in de winkel gaat kopen ( :') ) dan krijg je er waarschijnlijk een SD kaartje bij...die zal je via een pc met SD reader helemaal moeten kopieren naar de root van je 4GB vermoed ik.
Nou, krijg 'm mooi niet aan de praat. Hele zooi naar Intern geheugen gekopieerd en dan de aanwijzingen van de XDA-thread gevolgd, maar zonder resultaat.
Als ik 'm wil starten, zie ik het "wieltje" draaien en dan.... niets....

En o ja. SensorLock crashed bij het starten van IGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 15:37

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

kwakkie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:57:
[...]

Nou, krijg 'm mooi niet aan de praat. Hele zooi naar Intern geheugen gekopieerd en dan de aanwijzingen van de XDA-thread gevolgd, maar zonder resultaat.

sensorlock crashed zowieso om de haveklap ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 23:08
kwakkie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:57:
[...]

wel de juiste versie van Igo, er werkt geloof ik maar 1 versie (Igo 8.heel.veel.dingetjes moet dan kloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
dangerousp schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:22:
wel de juiste versie van Igo, er werkt geloof ik maar 1 versie (Igo 8.heel.veel.dingetjes moet dan kloppen)
mmm, dat zal het wel zijn dan... Weer een kat in de zak gedownload O-)
sensorlock crashed zowieso om de haveklap
Daar heb ik totaal geen last van. Bij starten IGo was het de eerste keer...

[ Voor 18% gewijzigd door marco_balk op 19-09-2008 13:29 . Reden: Extra quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8519

Weet iemand als ik in Adobe Reader LE op fullscreen zet, hoe ik weer terug kom in normale scherm?
Tot nu toe, moet ik op de Home knop drukken en via taskmanager Adobe sluiten.
Het schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258838

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:59:
[...]

sensorlock crashed zowieso om de haveklap ;)
Je kunt StylusLock proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426730
Deze crashed in ieder geval bij mij nooit en ik gebruik deze ook in combinatie met IGO8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 258838 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:45:
[...]

Je kunt StylusLock proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426730
Deze crashed in ieder geval bij mij nooit en ik gebruik deze ook in combinatie met IGO8.
Die crashed net zo hard .... :x

Het gekke van alles is dat ik ooit geen problemen ermee had, maar sinds ik swiftBL draai wel...

[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-09-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

ind0mi schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:04:
[...]

Doe eens een nieuwe flash en daarna een harde reset. Ik heb dezelfde rom, radio en hspl en met Vodafone geen problemen met network connection. [anders even deze HTC connectionsetup proberen]
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:02:
[...]

Die crashed net zo hard .... :x

Het gekke van alles is dat ik ooit geen problemen ermee had, maar sinds ik swiftBL draai wel...
Volgens mij gebruiken die proggies de G-sensor voor het locken en unlocken. Als je dan Gsen ook nog aan hebt staan [zit in de rom van Swift] zou dat conflicten kunnen geven. Crashed Igo ook als je die styluslock en sensorlock verwijderd ook? Zou eens in die richting gaan zoeken.

[ Voor 45% gewijzigd door 210667 op 19-09-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274586

Anoniem: 274586 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:07:
[...]

Heb me proxy uit staan en krijg geen waarschuwing van Youtube oid. Dit staat al voor geinstalleerd op de telefoon, dus in principe hoef je het alleen maar aan te klikken. Wist ik veel dat me dat 100 euro ging kosten.

Aangezien ik die koppeling (nog) niet weg kan krijgen is dit best belachelijk.

Wordt aangemerkt als 19.9 mb I-mode gebruik wat dus buiten de bundel valt. Geen idee wat ik verkeerd heb gedaan en hoe ik dit in de toekomst ga voorkomen.

Zie dus met grote angst me volgende telefoon rekening te gemoet.
Gister bij de Hi-winkel geweest en daar konden ze me niet helpen, konden ze me niet eens echt uitleggen wat die Eindeloos online bundel nu echt inhoud.

Vandaag weer contact gehad met de Hi klanten service en toen bleek die rekening toch niet te kloppen. De 100E wordt gecrediteerd. Paar keer gevraagd wat nu het probleem was en hoe het tot die fout heeft kunnen komen, maar dat wou ze me niet vertellen. Weet dus ook niet of ik dit in de toekomst nog weer ga meemaken maar ik geloof dat ze pas veel later mijn eindeloos online abo. hebben laten ingaan.

Mja, mooie oplichters bij Hi. Eerste keer contact konden ze me niet uitleggen wat het probleeem precies was, alleen dat ik moest gaan betalen en dat het aan mij lag. Tweede keer weer bellen en ze geven direct toe dat het hun eigen fout is. De aanhouder wint dus, in mijn geval 100E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109551

kwakkie schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:28:
[...]

mmm, dat zal het wel zijn dan... Weer een kat in de zak gedownload O-)

[...]

Daar heb ik totaal geen last van. Bij starten IGo was het de eerste keer...
je moet erop letten dat je in de dir van igo het bestand sys.txt aanpast
want standaard klopt daar de naam van je 4gb kaartje niet kijk maar hij verwijst naar sdcard en dat moet je even veranderen dan doet die het ook

[folders]
app="%SDCARD%/igo8" [interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1

[timezone]
sync_os_timezone=0
reset_os_timezone=0

[debug]
sound_q_length=200
queue_length=200
disable_outlookpoi=1
show_oneway=1
show_speed_limit=1

[sound]
sound_q_length=200
queue_length=200
;ding=0
;0 - no ding before speak, 1 - one ding, 2 - ding-din

[rawdisplay]
driver="GDI"
;driver="GX"

;[folders]
;content="%SDCARD%/igo8/content"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Ja, deze heb ik inderdaad aangepast. Stond ook beschreven in het XDA topic.
Die andere (content) stond niet in mijn sys.txt bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274586

Btw, hoe kan ik zien wie me belt?

Als me telefoon over gaat, gaat alleen de ringtone af, er is niet te zien wie me dan belt omdat dit niet weergeven wordt. Het scherm licht ook niet op ofzo. Vind dit best lelijk! xD

Vriendje google heeft er geen antwoord op, jullie wel?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@vort3c, dat is vreemd. Als ik word gebeld gaat hij uit toetsblokkade, licht het scherm op en zie ik wie er beld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Anoniem: 274586 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:51:
[...]
Mja, mooie oplichters bij Hi. Eerste keer contact konden ze me niet uitleggen wat het probleeem precies was, alleen dat ik moest gaan betalen en dat het aan mij lag. Tweede keer weer bellen en ze geven direct toe dat het hun eigen fout is. De aanhouder wint dus, in mijn geval 100E.
Mooi dat je die 100 euro terug hebt :*) Toch blijft het een raar verhaal.
p.s. ik heb begrepen dat je een TP hebt, er is ook een TP topic hè, misschien verstandiger om daar in te gaan posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

TheLunatic schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:23:
[...]

Bij Touchinvoerinstellingen heb ik 'Woordaanvulling in T9-modus', 'Woordaanvulling in ABC-modus' en 'Autom. vervangen' aanstaan.Bij Intellingen > Invoer > Woordaanvulling heb ik 'Woorden suggeren bij invoeren tekst' aanstaan, 'Suggereer na invoer van: een spatie' en 'Suggereer 1 woord(en)', de rest uit.

Wat 'ie nu doet: als ik 'voorb' intype en dan een spatie geeft, zet ie 'voorbereid' neer.
Wat ik wil: als ik 'voorb' intype moet ie 'voorbereid' en 'voorbeeld' suggereren, maar als ik gewoon op spatie druk moet ie 'voorb' neerzetten.
Yep, hij doet het nu goed, ik had woordaanvulling in ABC modus uitstaan. Nu kent hij ook 'hey'. Ik ben weer blij, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80492

Ik kom er echt niet uit, en hoop dat iemand me kan helpen met Advanced config.

ik heb deze link en ook deze link bekeken. Heb verschillende versies van AC gedownload en geïnstalleerd (momenteel staat 6.1 op m'n TD) en na de installatie steeds een soft reset uitgevoerd. Heb ook nog de wiki van AC geprobeerd maar ik kom er gewoon niet uit.

Na de installatie kijk ik in de programma's folder (start > programma's) maar er is geen icoon voor AC. Heb ook in mijn systeem map gekeken (start > instellingen > tab:systeem) en ook daar geen succes.

Voor ik advanced config installeerde heb ik ook total commander geïnstalleerd en deze werkt prima. Wat doe ik fout :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244384

Sinds het installeren van pocketCM kan kan ik alleen maar cijfers invoeren via het htc touch keyboard...

Het typen met 1 hand is verrekte lastig met pocketCM, dus weet iemand hoe ik het touch keyboard weer kan herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 244384 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:09:
Sinds het installeren van pocketCM kan kan ik alleen maar cijfers invoeren via het htc touch keyboard...

Het typen met 1 hand is verrekte lastig met pocketCM, dus weet iemand hoe ik het touch keyboard weer kan herstellen?
Klik eens op het kleine driehoekje naast het toetsenbord icon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
iGo8 is zeker mooier dan tt7, maar heeft wel een groot nadeel. Met igo zie ik heel even dat er een inkomende oproep komt, maar die kan ik met geen mogelijkheid beantwoorden. Of ik kan hem wel beantwoorden, maar vervolgens wordt igo afgesloten.
Ik weet dat tt hier geen last van heeft en je gewoon tussendoor kunt bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

matvkeulen schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:14:
iGo8 is zeker mooier dan tt7, maar heeft wel een groot nadeel. Met igo zie ik heel even dat er een inkomende oproep komt, maar die kan ik met geen mogelijkheid beantwoorden. Of ik kan hem wel beantwoorden, maar vervolgens wordt igo afgesloten.
Ik weet dat tt hier geen last van heeft en je gewoon tussendoor kunt bellen.
Ben maar blij dat je igo uberhaupt aan de gang hebt, ik heb hetzelfde probleem als hierboven bij kwakkie.
ik heb de system.txt aangepast enzo maar hij blijft zeuren dat hij de sdcard niet heeft ....

Program Application database cannot be found. PLease insert original application SD Card

welke versie van iGO8 hebben jullie ?

[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-09-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
DRvDijk schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:41:
Handig :), alleen een beetje vreemd dat HTC dit zelf niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
iemand die Navigon op de diamond gebruikt? Bij mij draait hij best traag na de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274185

Ten aanzien van het notificatielampje wat na 5 minuten uit gaat:

quote:
Dat probleem had ik ook. Op xda vond ik de oplossing, je kan het aantal minuten hier invoeren:
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\Default\Duration

Ik heb dit dus uitgevoerd, en bij mij is het altijd nog hetzelfde. Misschien noemenswaardig om te vermelden dat ik een mda heb, maar dit lijkt mij zelf irrelevant. Maakt het uit wat voor waarde je invoert en wat voor 'eenheid' die waarde moet hebben, bv. binair, decimaal etc... Heb van alles ingevoerd maar krijg hem niet an de gang helaas. Dus als iemand nog een tip heeft, graag....

En weet iemand hoe ik de contactenlijst in 1 keer leeg kan maken, zonder eerst contact na contact te moeten verwijderen.....

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258838

210667 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:28:
[...]

Doe eens een nieuwe flash en daarna een harde reset. Ik heb dezelfde rom, radio en hspl en met Vodafone geen problemen met network connection. [anders even deze HTC connectionsetup proberen]

[...]

Volgens mij gebruiken die proggies de G-sensor voor het locken en unlocken. Als je dan Gsen ook nog aan hebt staan [zit in de rom van Swift] zou dat conflicten kunnen geven. Crashed Igo ook als je die styluslock en sensorlock verwijderd ook? Zou eens in die richting gaan zoeken.
StylusLock gebruikt geen G-sensor, dus daar kan het niet aan liggen. Echter wanneer je StylusLock gebruikt, moet je wel SensorLock deinstalleren, aangezien ze elkaar dan in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

running man schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:12:
[...]

Klik eens op het kleine driehoekje naast het toetsenbord icon...
Het veranderen van toetsenbord lukt wel en het veranderen van de opties ook, maar als ik het touch keyboard of keypad wil gebruiken komt het probleem voor.

Ook de toets lang indrukken, wat normaal pas een cijfer opleverd werkt nu niet. Er gebeurt juist niets bij het lang indrukken. (super kort indrukken geeft al een cijfer, dus heel misschien is er een parameter gewijzigd die dat meet?)

Op internet is ook een htc touch cab te vinden. Kan ik deze zomaar eroverheen gooien?

BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56

ChromeFR

Qui est l'exemple?

spone schreef op woensdag 17 september 2008 @ 00:45:
[...]

Ja, de toetsen zitten gewoon vanzelf goed gemapped en werken naar behoren.

Hoe ik mijn MDA flashte:
- Hard-SPL 1.40 unsigned flashen
- Officiele HTC ROM downloaden en .exe uitpakken
- Met NBHUtil 0.92 de .nbh file extracten
- Met NBHUtil het OS en Splash gedeelte (en eventueel radio) weer samenvoegen tot een nieuwe .nbh file
- Deze file flashen met RUU.
Ik wil mijn MDA Compact IV ook gaan flashen. Ik heb de handleiding op modmydiamond.info gelezen en vroeg mij naar aanleiding daarvan af waarom jij gebruik heb gemaakt van NBHUtil? Aangezien ik het flashen zorgvuldig wil uitvoeren hoor ik graag hoe en wat...

Mijn idee was om het zo te doen, kan dit?

STAP 1: Hard-SPL 1.40 Olinex Developer Edition-unsigned
STAP 2: _QMR_RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe

Hiermee vervangen ik toch de originele t-mobile rom+radio, zodat al die 'troep' van t-mobile weg gaat? Of kan dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 274185 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:01:
Ten aanzien van het notificatielampje wat na 5 minuten uit gaat:

quote:
Dat probleem had ik ook. Op xda vond ik de oplossing, je kan het aantal minuten hier invoeren:
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\Default\Duration

Ik heb dit dus uitgevoerd, en bij mij is het altijd nog hetzelfde. Misschien noemenswaardig om te vermelden dat ik een mda heb, maar dit lijkt mij zelf irrelevant. Maakt het uit wat voor waarde je invoert en wat voor 'eenheid' die waarde moet hebben, bv. binair, decimaal etc... Heb van alles ingevoerd maar krijg hem niet an de gang helaas. Dus als iemand nog een tip heeft, graag....
Bij Dword gebruik je decimaal 1, dan done aanklikken en na 30 seconden een softreset..moet het doen.
En weet iemand hoe ik de contactenlijst in 1 keer leeg kan maken, zonder eerst contact na contact te moeten verwijderen.....
In de root staat een bestand pim.vol. Volgens de geleerden zou die moeten renamen naar pim.bak. Daar na resetten en je contactlijst moet schoon zijn. Er staat dan een nieuwe pim.vol in de root en je kan de pim.bak wissen. Let op! Dat zeggen de geleerden. Garantie tot aan de voordeur.
Anoniem: 258838 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:45:
[...]

StylusLock gebruikt geen G-sensor, dus daar kan het niet aan liggen. Echter wanneer je StylusLock gebruikt, moet je wel SensorLock deinstalleren, aangezien ze elkaar dan in de weg zitten.
Daarom zei ik ook dat het zou kunnen liggen aan een combinatie van die proggies en Gsen. Om de genoemde problemen op te lossen, moet je tactiek van uitsluiting volgen.
Anoniem: 80492 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:59:

Na de installatie kijk ik in de programma's folder (start > programma's) maar er is geen icoon voor AC. Heb ook in mijn systeem map gekeken (start > instellingen > tab:systeem) en ook daar geen succes.

Voor ik advanced config installeerde heb ik ook total commander geïnstalleerd en deze werkt prima. Wat doe ik fout :? :?
Welk bestand heb je gedownload? Het .cab bestand op je 4Gb zetten en uitvoeren, dan installed ie gewoon met icoontjes. Als je het .zip bestand hebt uitgepakt en naar je diamond hebt gekopieerd, dan zou je zelf een snelkoppeling naar je startmenu moeten maken. Copy het .exe en paste als shortcut.
RutgerFR schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:47:
[...]

Ik wil mijn MDA Compact IV ook gaan flashen. Ik heb de handleiding op modmydiamond.info gelezen en vroeg mij naar aanleiding daarvan af waarom jij gebruik heb gemaakt van NBHUtil? Aangezien ik het flashen zorgvuldig wil uitvoeren hoor ik graag hoe en wat...

Mijn idee was om het zo te doen, kan dit?

STAP 1: Hard-SPL 1.40 Olinex Developer Edition-unsigned
STAP 2: _QMR_RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe

Hiermee vervangen ik toch de originele t-mobile rom+radio, zodat al die 'troep' van t-mobile weg gaat? Of kan dit niet?
Dat is dus inderdaad gewoon de meest gebruikte en handigste manier.. 8) Enjoy je nieuwe rom.. :+

[ Voor 46% gewijzigd door 210667 op 19-09-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Hoi,
Ik had een vraagje, de HTC Diamond is voor een groot deel van metaal gemaakt dat voel je ook wel als je hem vasthoudt. Hoe zit dat bij de t-mobile compact IV variant ?? Is deze van dezelfde kwaliteit ? Dan nog iets, zou de achterkant van de compact IV ook passen op de HTC Diamond ?

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244384 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:46:
[...]

Het veranderen van toetsenbord lukt wel en het veranderen van de opties ook, maar als ik het touch keyboard of keypad wil gebruiken komt het probleem voor.

Ook de toets lang indrukken, wat normaal pas een cijfer opleverd werkt nu niet. Er gebeurt juist niets bij het lang indrukken. (super kort indrukken geeft al een cijfer, dus heel misschien is er een parameter gewijzigd die dat meet?)

Op internet is ook een htc touch cab te vinden. Kan ik deze zomaar eroverheen gooien?

BvD
Gefixed: touch diamond cab erop gezet. (let op zet deze wel op je telefoongeheugen als je m wilt installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 114042 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:12:
Hoi,
Ik had een vraagje, de HTC Diamond is voor een groot deel van metaal gemaakt dat voel je ook wel als je hem vasthoudt. Hoe zit dat bij de t-mobile compact IV variant ?? Is deze van dezelfde kwaliteit ? Dan nog iets, zou de achterkant van de compact IV ook passen op de HTC Diamond ?

cor
Wanneer ik de MDA Compact IV in mijn handen heb, heb ik niet het gevoel met een gammel toestel te maken te hebben. Hij is lekker stevig, het plastic buigt niet erg mee als je erop drukt, als dat is wat je bedoelt. Ik denk niet dat de TD cover hetzelfde formaat is als de MDA, maar dat weet ik niet zeker.

@RutgerFR:
Denk dat het zo ook wel werkt. Ik had echter zelf geen behoefte aan een nieuwe Radio ROM en SPL, alleen een nieuw OS en een splashscreen dus even het een en ander eruit gehaald. Ook had ik gelezen op xda over invalid model ID's (flashes die stoppen op 0%, 1% en 5%) dus meteen ff aangepast om 100% zeker te zijn dat het goed ging.

[ Voor 18% gewijzigd door spone op 19-09-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93057

Sinds ik een 'hard-reset' heb uitgevoerd ben ik m'n 3D touchflo functie kwijt.

Volgens HTC ligt dit aan de rom-versie van Vodafone, die blijkbaar niet standaard de touchflo functie terugzet na een hard reset. Vodofone blijft op zijn beurt uitstellen om een nieuwe rom naar mij op te sturen, terwijl HTC deze allang beschikbaar heeft.

Zijn er meer mensen die dit probleem(pje) hebben? Moet zeggen dat het best een gemis is qua gebruiksgemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
En als je naar start>instellingen>vandaag gaat en daar TouchFlow 3D weer aanzet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
hallo iGO 8 nu te verkrijgen in HTC Diamond

http://navngo.com/pages/global/eng/n.../htc_touch_eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 21:20

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Hey allen,

Ik volg nu al een tijdje met belangstelling dit topic. veel tweaks heb ik met succes gebruikt. Het enige waar ik echter geen wijs uit kon worden is deze: Anoniem: 181496 in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"

Daar staat het in het engels beschreven, maar als ik de stappen op mn eigen telefoon in t Nederlands volg, kan ik het echt nergens vinden. Iemand anders misschien al uitgekomen?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Spacecowboy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:28:
Hey allen,

Ik volg nu al een tijdje met belangstelling dit topic. veel tweaks heb ik met succes gebruikt. Het enige waar ik echter geen wijs uit kon worden is deze: Anoniem: 181496 in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"

Daar staat het in het engels beschreven, maar als ik de stappen op mn eigen telefoon in t Nederlands volg, kan ik het echt nergens vinden. Iemand anders misschien al uitgekomen?
Wat precies kan je nergens vinden? Als ik naar start/instellingen/geluiden en meldingen ga dan kan ik voor verschillende meldingen geluiden aan/uitvinken? Doet ie messages dan niet direct op display weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274185

[quote]210667 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:00:

In de root staat een bestand pim.vol. Volgens de geleerden zou die moeten renamen naar pim.bak. Daar na resetten en je contactlijst moet schoon zijn. Er staat dan een nieuwe pim.vol in de root en je kan de pim.bak wissen. Let op! Dat zeggen de geleerden. Garantie tot aan de voordeur.

Het werkt allemaal perfect, eindelijk weer een opgeruimde contactenlijst. En het ledje knippert ook langer dan 5 minuten :)

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

spone schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:34:
[...]

Wat precies kan je nergens vinden? Als ik naar start/instellingen/geluiden en meldingen ga dan kan ik voor verschillende meldingen geluiden aan/uitvinken? Doet ie messages dan niet direct op display weergeven?
Ik blijf dus alleen het klokje op mn balk bovenaan zien...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Net eventjes een alarmpje ingesteld in inderdaad, hij geeft geen message, alleen een belletje in de tray :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

spone schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:05:
Net eventjes een alarmpje ingesteld in inderdaad, hij geeft geen message, alleen een belletje in de tray :X
hehehe. Juist. Dat heb ik dus ook. Ik ben echt wel leip met gadgets enzo, gebruiksaanwijzingen lees ik nooit en zelf prutsen staat voorop, maar ik ben het nu echt ff kwijt.

Daarbij wordt mn vriendin d'r ook moe van, omdat ik met mn slaaphoofd dat ding nooit uitkrijg :P

Misschien iemand anders nog n tip?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Spacecowboy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:13:
[...]
Koop 'n wekker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ik koop 'n telefoon van €500, mag toch minimaal verwachten dat de wekkerfucntie het goed doet :P

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

Anoniem: 180282 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:47:
Ik wil met mijn TD gegevens overbrengen en afhalen van andere pc's.
Kan dat met een bluetoothstick zonder software of drivers op die andere pc's te zetten ?

Maw, dat een andere pc mijn TD gewoon herkent als harde schijf zoals een usb memorystick.
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Wanneer je een usb kabel in de telefoon en computer steekt krijg je een schermpje als in deze post: MRELynx in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..." . Voor de rest kan je via bluetooth gewoon bestanden versturen, of vanaf de pc door je telefoon browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Active sync gebruiken?!
Spacecowboy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:35:
[...]

Ik koop 'n telefoon van €500, mag toch minimaal verwachten dat de wekkerfucntie het goed doet :P
De wekkerfunctie doet het toch "out of the box"!? Je kan moeilijk van HTC verwachten dat ze voor elke gebruiker een persoonsspecifieke wekkerfunctie in bouwen. Misschien verlang je wel teveel en zou je eens moeten gaan kijken naar een ander proggie

[ Voor 59% gewijzigd door 210667 op 19-09-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

210667 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:39:
[...]

Active sync gebruiken?!

[...]

De wekkerfunctie doet het toch "out of the box"!? Je kan moeilijk van HTC verwachten dat ze voor elke gebruiker een persoonsspecifieke wekkerfunctie in bouwen. Misschien verlang je wel teveel en zou je eens moeten gaan kijken naar een ander proggie
Tijdelijke work-around (je moet pragmatisch blijven): Gewoon een agenda item maken als je op moet. Die komen wel up-front...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:19
Spacecowboy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:13:
[...]

hehehe. Juist. Dat heb ik dus ook. Ik ben echt wel leip met gadgets enzo, gebruiksaanwijzingen lees ik nooit en zelf prutsen staat voorop, maar ik ben het nu echt ff kwijt.

Daarbij wordt mn vriendin d'r ook moe van, omdat ik met mn slaaphoofd dat ding nooit uitkrijg :P

Bij mij werkt die gelijk. Ik ging naar Instellingen -> Geluiden en Meldingen -> Meldingen (tweede tabblad) -> in combobox herrineringen aanklikken -> Bericht in scherm weergeven

Alarm ingesteld en ik kreeg nu gelijk onderin dat pop-up venstertje, ipv dat je bovenin via het belletje er naar toe moet gaan. Weet ook niet waarom het dan bij jullie niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
Anoniem: 93057 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:14:
Sinds ik een 'hard-reset' heb uitgevoerd ben ik m'n 3D touchflo functie kwijt.
Waarschijnlijk ben je na je harde reset te snel met het apparaat gaan werken of heb je een soft-reset gedaan. Dan is TF3D nog niet geïnstalleerd. Ik zou je aanraden om opnieuw een hard-reset te doen en wat langer te wachten (eerst scherm calibreren en tijd instellen en zo).
Spacecowboy schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:35:
[...]
Kijk eens naar Klaxon, een freeware wekker met allerlei g-sensor mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik draai nu answerkey 0.3.1 en werkt zoals eerder gezegd perfect. Ik heb alleen wel wat vreemd gedrag bij een wisselgesprek. Ik heb het nog niet echt kunnen reproduceren want ik heb niet zo vaak een wissel.

Als ik het goed herinner krijg je zonder answerkeys tijdens een wissel een scherm waarmee je van gesprek kunt wisselen. Met Answerkeys krijg ik een 2e inkomende call en locked het scherm. Ik kan niet wisselen, alleen met de ophangtoets beide gesprekken beeindigen of met de aanneem toets de wissel aannemen en automatisch de eerste call ophangen. Herkenbaar probleem of gebruik ik iets niet goed?

Heb nu 0.4.1, kijken hoe die zich tijdens een wissel gedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Shinji schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:52:
[...]
Bij mij werkt die gelijk. Ik ging naar Instellingen -> Geluiden en Meldingen -> Meldingen (tweede tabblad) -> in combobox herrineringen aanklikken -> Bericht in scherm weergeven
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodejodel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-04 17:32
Anoniem: 181496 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:08:
Wekker kan ook makkelijker worden uit gezet :)
setting/sound/notifications/Reminders en display message on screen aanzetten.

Hoef je niet meer op dat belletje te drukken ;)
Het zal wel aan mij liggen... maar zou het kunnen dat deze setting in een T-Mobile MDA Vario IV er niet is of ergens anders staat?

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
ik heb sinds 2 dagen dat tomtom en gps raar doen.
gps signaal 4 blokjes, maar hij "valt" vaak weg dan geeft tomtom aan geen gps device en dan duurt het twee minuten en dan doet die het misschien weer een minuut of 20 sec ofzo.
vet irritant.

gps bereik is goed alleen het lijkt wel of tomtom het interne gps device slecht herkent

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 27-04 01:12
Voor hen die het nog niet gezien hebben (had hem zelf nog niet voorbij zien komen in dit topic): 3G versie van de TD in de VS.
Blijkbaar krijgen ze in de VS een grotere batterij meegeleverd: 1340 mAh.

Is dat nu een dikkere batterij of niet?

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:18
Dit toestel gaat vanzelf op standby, dus dan wordt het scherm donker etc, om dan weer beeld te krijgen moet je de hele tijd op de aan / uit knop drukken.

Is het niet mogelijk hem weer uit standby te halen door op het rondje te drukken?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Blackbird-ce schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 01:26:
Voor hen die het nog niet gezien hebben (had hem zelf nog niet voorbij zien komen in dit topic): 3G versie van de TD in de VS.
Blijkbaar krijgen ze in de VS een grotere batterij meegeleverd: 1340 mAh.

Is dat nu een dikkere batterij of niet?
Size: 4.0” x 2.0” x 0.6”. 4.0 ounces.

dat is dus 101mm x 51mm x 15mm met een gewicht van 113 gram

Uit de faq: Afmetingen 11,3x102x51 (mm)

Dus ja, hij is iet dikker als ik het met een online converter gebruik van inches naar mm http://www.worldwidemetric.com/metcal.htm

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
wd200 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:46:
ik heb sinds 2 dagen dat tomtom en gps raar doen.
gps signaal 4 blokjes, maar hij "valt" vaak weg dan geeft tomtom aan geen gps device en dan duurt het twee minuten en dan doet die het misschien weer een minuut of 20 sec ofzo.
Zie FAQ
GranCanaria schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 03:59:
Dit toestel gaat vanzelf op standby, dus dan wordt het scherm donker etc, om dan weer beeld te krijgen moet je de hele tijd op de aan / uit knop drukken.

Is het niet mogelijk hem weer uit standby te halen door op het rondje te drukken?
Ik denk Settings->System->Key Lock en dan een andere optie kiezen.

• Spacecowboy

Spacecowboy

sandeman schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 09:50:
[...]

Zie FAQ

[...]

Ik denk Settings->System->Key Lock en dan een andere optie kiezen.
Daar kan je alleen de actie's kiezen die de telefoon moet uitvoeren als je 'm lockt; je kan geen custom key instellen.

HENG HENG

Even een vraagje, ik erger me soms aan mijn schermbeschermer. Het is onmogelijk hem zonder een enkel stofje aan te brengen, en het geeft een soort lichte waas in bepaald licht. Tevens hoopt er een klein beetje stof altijd op aan het dunne randje van de protector. Het is de brando ultra clear. Nu kan ik me wel een hele middag bezig houden met stofjes verwijderen tot hij er perfect opzit, maar ik vroeg me af hoe belangrijk die protector is. Zijn er hier mensen zonder protector? En zo ja, heb je last van krasjes of beschadigingen?

Beter gevraagd: kan ik mijn protector er gewoon afhalen, ik heb hem verder altijd in een phonesock zitten die goed beschermd tegen krasjes.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 203771 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:57:
Even een vraagje, ik erger me soms aan mijn schermbeschermer. Het is onmogelijk hem zonder een enkel stofje aan te brengen, en het geeft een soort lichte waas in bepaald licht. Tevens hoopt er een klein beetje stof altijd op aan het dunne randje van de protector. Het is de brando ultra clear. Nu kan ik me wel een hele middag bezig houden met stofjes verwijderen tot hij er perfect opzit, maar ik vroeg me af hoe belangrijk die protector is. Zijn er hier mensen zonder protector? En zo ja, heb je last van krasjes of beschadigingen?

Beter gevraagd: kan ik mijn protector er gewoon afhalen, ik heb hem verder altijd in een phonesock zitten die goed beschermd tegen krasjes.
Liever een stofje op het scherm dan een kras. Ik heb mijn Ultra Clear er zonder problemen op gekregen. Doe het anders eens in de badkamer waar je eerst de hete douche hebt aangezet. In zo'n dampende ruimte is geen stofje te bekennen...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.