{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Goed al dat flashen heeft nog niets geholpen, nog steeds, geen fix, wel talloze satellieten maar geen fix.
Lukt me overigens ook niet om een fix te krijgen met een extern GPS apparaat. Ik raak een beetje clueless zo
[ Voor 22% gewijzigd door MaDLiVe op 22-09-2008 14:36 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Drie opties: phoneskin disablen, of als je in die skin zit op dat kleine telefoontje in het midden van het scherm drukken. Dan komt je contactlijst tevoorschijn. Als derde optie kan je de softkey in je homescreen veranderen naar contacten. Andere oplossingen middels een reg-aanpassing o.i.d. ben ik nog niet tegen gekomen.Lygun schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:28:
Ik heb de vraag al een keer gesteld, maar nog geen reactie. Is er niemand met het zelfde probleem of die een oplossing weet?
Ik heb mijn ROM van NL 1.37........ geupdate naar NL 1.93........
Sinds de update zijn er 2 dingen die ik wil veranderen/niet werken.
1) Als je op het "groene hoorentje" drukt kom je in de TF3D belscherm terecht. De linker softkey is nu Videogesprek en de rechter menu. Hoe kan ik dit anpassen, want ik wil van videogesprek eigenlijk contacten maken (was ook zo bij de oude rom).
Toevallig Vodafone? Zo ja, je proxy uitzetten. Zo nee..2) Sinds de ROM update werkt de Youtube applicatie niet meer. Hij start wel op en ik kan video's zoeken. Als ik een video wil afspelen gaat hij naar de "player" en na een paar seconde laden krijg ik een foutmelding in de trand van: kan video niet afspelen. Internet via 3G en H werkt overigens prima.

Blijft maar aanprutsen met dat gps..zelf heb ik er geen problemen mee. Na een schone flash, doe ik meestal meteen een harde reset. Daarna een keer een softreset en installeer dan TomTom. Dan doe ik quickgps, een softreset en start dan TomTom op. Eerste fix duurt meestal een minuut of 2 tot 5 en hoe vaker ik TomTom dan gebruik, des te sneller komen de fixes. Buiten binnen de laagbouw fixed die binnen 20 tot 30 seconden.MaDLiVe schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:30:
[...]
Goed al dat flashen heeft nog niets geholpen, nog steeds, geen fix, wel talloze satellieten maar geen fix.
Lukt me overigens ook niet om een fix te krijgen met een extern GPS apparaat. Ik raak een beetje clueless zo
Agps staat gewoon uit, heb je toch niets aan omdat Agps via de zendmasten van de telecomproviders werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 15:15 ]
9 satellieten, maar de staafbars gevens geen signaal.
Verwijderd
Zal wel aan de chipset van de diamond liggen. Las net ergens op xda, dat sommigen wel tot een half uur nodig hebben voor de eerste fix. [buiten in de open lucht] Flash anders weer eens naar de 1.37rom om te checken of ie het dan wel doet.MaDLiVe schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:45:
2 tot 5 minuten, de MTK chip pakt hem zelfs binnen huis binnen 4 minuten. Ik probeer het nu even met Tom tom 6, de MTK werkt gelijk. De interne GPS ontvanger geeft het volgende weer:
Optie 1: waar kan ik de phoneskin disablen? Dan kan is kijken of dat wat is.Drie opties: phoneskin disablen, of als je in die skin zit op dat kleine telefoontje in het midden van het scherm drukken. Dan komt je contactlijst tevoorschijn. Als derde optie kan je de softkey in je homescreen veranderen naar contacten. Andere oplossingen middels een reg-aanpassing o.i.d. ben ik nog niet tegen gekomen.
Optie 2: als je op het telefoontje (softkey) in het midden drukt, krijg je de laatste oproepen te zien en niet je contacten lijst met de A t/m Z balk rechts en dat was bij de oude ROM wel zo.
Optie 3: Ik weet wel hoe ik in de home screen de 2 softkeys kan aanpassen, maar kan dat ook in de submenu's? en zo ja hoe en waar?
Ja staat al uit en dat maakt niet uit helaas. Internet werkt prima. ÿoutube ook wel, maar dan alleen via de link http://m.youtube.com, maar dat is gewoon via internet en niet via de handige youtube apliactie.Toevallig Vodafone? Zo ja, je proxy uitzetten. Zo nee..
Als je eenmaal in de telefoon skin zit (vanuit home schermpje op "telefoon" klikken, of op de links onderste hardware knop), gewoon beginnen met T9 style van de betreffende naam te tikken. Vind deze telefoonskin veel relaxter werken dan het contacten lijstjeLygun schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:28:
Ik heb de vraag al een keer gesteld, maar nog geen reactie. Is er niemand met het zelfde probleem of die een oplossing weet?
Ik heb mijn ROM van NL 1.37........ geupdate naar NL 1.93........
Sinds de update zijn er 2 dingen die ik wil veranderen/niet werken.
1) Als je op het "groene hoorentje" drukt kom je in de TF3D belscherm terecht. De linker softkey is nu Videogesprek en de rechter menu. Hoe kan ik dit anpassen, want ik wil van videogesprek eigenlijk contacten maken (was ook zo bij de oude rom).
En wat Heppieboeddah zegt klopt wel. Je hebt als eerste je laatste gesprekken, maar daaronder komen je contacten te voorschijn. Hoe meer gesprekken je hebt gehad des te langer dat lijstje word volgens mij. Je hoeft niet persee dat middelste soft knopje in te drukken, gewoon naar boven of naar beneden scrollen en de keypad verdwijnt vanzelf.
Ben overigens wel benieuwd hoe je de soft key in je home scherm kan veranderen. Dat mag hij mij eens gaan uitleggen
Das een goeie, die kende ik nog nietAls je eenmaal in de telefoon skin zit (vanuit home schermpje op "telefoon" klikken, of op de links onderste hardware knop), gewoon beginnen met T9 style van de betreffende naam te tikken. Vind deze telefoonskin veel relaxter werken dan het contacten lijstje
Gebruik reg editor (zie FAQ openingstopic) en je kan o.a. de home softkeys aanpassen (zie http://forum.xda-develope...77f58d459bd634c3&t=398265 voor meer tweaks) of gebruik het programma remap softkeys (google en vind).Ben overigens wel benieuwd hoe je de soft key in je home scherm kan veranderen. Dat mag hij mij eens gaan uitleggen
Verwijderd
Mmzzz..zit je wel bij vodafone? Daar weet ik zeker van dat je de proxy moet uitzetten. Als je een andere telecom-aanbieder hebt, kan ik helaas niets voor je doen.Lygun schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:02:
[...]
[...]
Ja staat al uit en dat maakt niet uit helaas. Internet werkt prima. ÿoutube ook wel, maar dan alleen via de link http://m.youtube.com, maar dat is gewoon via internet en niet via de handige youtube apliactie.
Je andere vragen zijn dacht ik wel beantwoord, daar is weinig aan toe te voegen. Of het moet zijn dat véél instellingen en tweaks op een schone rom keurig zijn uit te voeren met Advancedconfig3.2 en Diamondtweak0.5 , scheelt een hoop gepruts met een reg-editor. Een must voor iedereen..
Zie boven. Alhoewel lekker in de reg prutsen met een reg-editor ook wel zijn uitdagende kanten heeft..[...]
Gebruik reg editor (zie FAQ openingstopic) en je kan o.a. de home softkeys aanpassen (zie http://forum.xda-develope...77f58d459bd634c3&t=398265 voor meer tweaks) of gebruik het programma remap softkeys (google en vind).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 18:08 ]
Verwijderd
Tis ook zo gemakkelijk als je het weetRandeazy schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:45:
[...]
dat ligt aan het geluid van de wekker setting..
je kan per TIJD een geluid instellen door op het Belletje te klikken achter de naam!
succes!

Ik zie dan wel slide to unlock maar kan niet meer "sliden". Hij pakt het gewoon niet.
Terwijl het unlocken gewoon goed gaat als ik niet wordt gebeld.
Heeft iemand een idee? Heb de nieuwste S2U2 en verder geen rare dingen gedaan.
There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't
Hoe staat het met die videodrivers van de Diamond? Er waren toch HTC toestellen die niet de juiste drivers hadden voor videodingen omdat HTC hier geen licente voor had (was geloof ik bij de TyTN II o.a.)
Is dit ook zo met de Diamond?
En heeft iemand een idee of HTC nog met een nieuwe ROM komt? Hoor ik ook weinig verhalen/geruchten over...
Deze rom heb ik er gisterenavond ook opgezet maar ik kan toch niet zeggen dat ik helemaal tevreden ben. Hiervoor heb ik SwiftBL gehad welke niet nederlands is maar de hardware buttons werken beter. De middelste navigatie knop, waarmee gedraaid kan worden (zoomen ed.) werkt alleen bij htc album en opera. Dit terwijl bij SwiftBL het ook werkt in de verkenner ed. In de auto vind ik dat toch wel zo prettig. Hebben jullie dat ook?GranCanaria schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:18:
Even voor de mensen die een goedwerkende Nederlandse rom zoeken, aztor heb ik er gisteren opgezet en ben hier zeer tevreden mee. Hiervoor heb ik verschillende WWE roms geprobeerd echter heb ik toch liever alles in het Nederlands.
edit: Gewoon weer terug naar SwftBL. Dutch T9 geactiveerd dus weer helemaal blij!
[ Voor 5% gewijzigd door mrcage op 22-09-2008 23:43 ]
Verwijderd
Omdat ik pas vorige week de Diamond in het bezit heb gekregen, is het mij niet duidelijk hoe oud de huidige rom is die HTC aanbied (1.93.404.1 Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship)kwakkie schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:01:
Ben even benieuwd.
Hoe staat het met die videodrivers van de Diamond? Er waren toch HTC toestellen die niet de juiste drivers hadden voor videodingen omdat HTC hier geen licente voor had (was geloof ik bij de TyTN II o.a.)
En heeft iemand een idee of HTC nog met een nieuwe ROM komt? Hoor ik ook weinig verhalen/geruchten over...
En ja ik ben altijd in voor een update.
Heb het progje Klaxon ff getest, maar die moet je iedere keer opnieuw instellen, dus weg ermee.
ROM @ Meuktracker. Hij is dus van 31 juli, bijna 2 maanden oud...Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:09:
[...]
Omdat ik pas vorige week de Diamond in het bezit heb gekregen, is het mij niet duidelijk hoe oud de huidige rom is die HTC aanbied (1.93.404.1 Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship)
En ja ik ben altijd in voor een update.
Heb het progje Klaxon ff getest, maar die moet je iedere keer opnieuw instellen, dus weg ermee.
Edit: nee wacht, die ROM op meuktracker is een oudere ROM (1.93.401.2)
Edit2: dit is een reactie in de meuktracker (het klopt dus toch wel):
De 1.93 geeft het versie nummer aan.
De getallen daarachter zijn taal/cid gebonden.
Het is dus dezelfde versie, alleen een andere taal.
Overigens werkt de NL download hier nog niet
[ Voor 21% gewijzigd door marco_balk op 22-09-2008 21:30 . Reden: Vergissing in versie ROM ]
Verwijderd
Dus de kans bestaat dat er binnenkort weer een update komt?kwakkie schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:16:
[...]
ROM @ Meuktracker. Hij is dus van 31 juli, bijna 2 maanden oud...
Edit: nee wacht, die ROM op meuktracker is een oudere ROM (1.93.401.2)
Edit2: dit is een reactie in de meuktracker (het klopt dus toch wel):
[...]
Vraagje het progje Batterystatus welke ik op mijn P3450 had draaien, kan die ook op de Diamond gezet worden? ik vraag het maar voordat ik iets fout doe............
En anders verwijder je het toch weer?
Verder nog een andere vraag:
Ik gebruik pocket informant als mijn PIM. Echter lukt het me niet om deze applicatie als default agenda applicatie te laten starten vanuit de touchflo interface. Iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen?
Mother, will they like this song?
Ik had gisteren hard reset gedaan, dus tel helemaal schoon. daarna kon ik weer registreren op t-mobile netwerk. tot vannochtend werkte hij perfect! waar ik woon heeft die HSPDA verbinding.. maar waar ik werk is de dekking blijkbaar slecht en gaat ie over naar 3G verbinding..
Daar gaat blijkbaar steeds iets fout.. want bij die omschakeling van H naar 3G valt mn toestel uit... en wanneer ik hem aanzet krijg ik hem niet verder dan de pincode invullen van mn sim en valt daarna meteen weer uit..
Ik heb hem al 1 x naar laten repareren (gsmweb)..maar kreeg hem terug met de melding geen fout
gevonden

Verwijderd
probeer in tomtom 7 je gps in te stellen als "andere NMEA GPS" en dan de goede compoort van je GPS kiezen (geloof com4) en dan baudrate op 4800 dat werkte bij mij gewoon prima. de eerste keer moet je behoorlijk geduldig zijn. duurde bij mij ook een hele tijd voor ik een lock hadMaDLiVe schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:45:
2 tot 5 minuten, de MTK chip pakt hem zelfs binnen huis binnen 4 minuten. Ik probeer het nu even met Tom tom 6, de MTK werkt gelijk. De interne GPS ontvanger geeft het volgende weer:
ja das niet helemaal duidelijk. de HTC tflo3d werkt weer wel met versnelling overduidelijk. maar als ik dan kijk naar mn tomtom vind ik het toch wat schokkerig. dus dan denk ik weer he die ouwe toestellen met 3d deden het veel beter met tomtom. dus ik denk zelf dat er verder geen fatsoenlijke drivers zijn en dat tomtom daarom nog wat lag vertoontkwakkie schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:01:
Ben even benieuwd.
Had hem al uitgezet en dat hielp niet. Na jouw post nog een keer aan en uit en het werkt nu wel. Zal wel HTC logica zijnMmzzz..zit je wel bij vodafone? Daar weet ik zeker van dat je de proxy moet uitzetten. Als je een andere telecom-aanbieder hebt, kan ik helaas niets voor je doen.

Ik kan weer verderJe andere vragen zijn dacht ik wel beantwoord, daar is weinig aan toe te voegen. Of het moet zijn dat véél instellingen en tweaks op een schone rom keurig zijn uit te voeren met Advancedconfig3.2 en Diamondtweak0.5 , scheelt een hoop gepruts met een reg-editor. Een must voor iedereen..
thx allen
Verwijderd
Kan je gewoon installeren, alleen heb je er weinig aan als je touchflo3D gebruikt. Dan zie je de mooie balkjes niet van battery-status..Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 21:42:
[...]
Vraagje het progje Batterystatus welke ik op mijn P3450 had draaien, kan die ook op de Diamond gezet worden? ik vraag het maar voordat ik iets fout doe............
Probeer het gewoon eens en laat het ons weten?! Je kan touchflo3D gewoon even uitzetten en als het je niet bevalt, weer aanzetten..TheLunatic schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 07:55:
Als je TouchFLO3D er af haalt, kun je dan nog wel steeds door je contacts scrollen door met je vinger de lijst 'mee te trekken', en heb je nog steeds threaded sms?
Wat heb je toch met dat Agps? Voor navigeren heb je er niet echt wat aan, omdat het via de zendmasten van de telemaanbieders werkt en het geen enkele invloed uitoefend op het gps-gedrag.MaDLiVe schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 00:45:
... Wil het toch nog een keer met a-gps proberen,maar dat kan morgen wel.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 09:44 ]
Verwijderd
Misschien een te simpel antwoord hoor; maar staat het nummer van de sms centrale van je provider goed ingesteld? Wat je ook even zou kunnen doen is de providerinstellingen even naar je telefoon laten sturen (is dacht ik bij alle providers gewoon gratis) en dan alles ff installeren. Suc6.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:50:
Ik kan niet sms'en met mijn TD. Niemand naar wie ik sms'jes stuur, ontvangt ze. Ik kan ze zelf wel ontvangen. Suggesties?
Heb al in de instellingen gekeken van opera, ma zoveel zijn er nu ook weer niet
Verwijderd
Edit; hard-reset helpt ook niet...
Edit; na een half uur doet hij het opeens weer?! Iemand vaker dit probleem gehad?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 12:39 ]
Ik dacht aGPS, conventionele GPS kon helpen om een snellere fix te krijgen. Vooral in urban areas waar klassieke satelliet ontvangst niet al te goed zou zijn. Of werkt dat niet zo?Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:37:
[...]
Wat heb je toch met dat Agps? Voor navigeren heb je er niet echt wat aan, omdat het via de zendmasten van de telemaanbieders werkt en het geen enkele invloed uitoefend op het gps-gedrag.
Nadat ik alle register instellingen en S2U2 had verwijderd en opnieuw heb geinstalleerd werkt hij weer perfect. Maar nu krijg ik de de knoppen onderin niet uit. Als ik nu wordt gebeld en de telefoon zit in mijn zak dan kan dus nog opnemen via de normale knoppen, via answer disabler krijg ik deze niet uit. Iemand anders dit probleem ook gehad en opgelost?IC3M4N schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:53:
Ik heb sinds eergisteren dat ik niet meer op kan nemen met S2U2...
Ik zie dan wel slide to unlock maar kan niet meer "sliden". Hij pakt het gewoon niet.
Terwijl het unlocken gewoon goed gaat als ik niet wordt gebeld.
Heeft iemand een idee? Heb de nieuwste S2U2 en verder geen rare dingen gedaan.
There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't
Verwijderd
Voor zover ik het heb begrepen geeft haalt agps data op en geeft deze door aan de gps-ontvanger. Volgens mij is agps hetzelfde als quickgps op de diamond?! Van het verhaal op wiki wordt ik ook niet echt wijzer..:-) Maar je gps doet het in ieder geval weer..MaDLiVe schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:47:
[...]
Ik dacht aGPS, conventionele GPS kon helpen om een snellere fix te krijgen. Vooral in urban areas waar klassieke satelliet ontvangst niet al te goed zou zijn. Of werkt dat niet zo?
volgens mij kan agps via de zendmasten een preciezere locatie van jou doorgeven in geval van nood en kunnen hulpdiensten sneller ter plekke zijn. met name in de vs moet dat een voordeel opleveren waar sommige plekken soms uren van een ziekenhuis zittenMaDLiVe schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:47:
[...]
Ik dacht aGPS, conventionele GPS kon helpen om een snellere fix te krijgen. Vooral in urban areas waar klassieke satelliet ontvangst niet al te goed zou zijn. Of werkt dat niet zo?
Heb het geprobeerd en threaded sms bleef enabled... bij lezen tenminste. Nieuwe berichten (schrijven en ontvangen) heb ik niet getest. Ik denk er sterk over om TF3D weg te laten en een SPB shell te installeren. Dat maakt iets meer een PDA van dit apparaat, en ik denk dat het beter te customizen is.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:37:
[...]
Probeer het gewoon eens en laat het ons weten?! Je kan touchflo3D gewoon even uitzetten en als het je niet bevalt, weer aanzetten..
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Een ander probleem is met radio vooral bij zwakke radiostations. ik hoor interferentie op het geluid als lcd beeld geeft. Zodra die op zwart gaat na 1 min is het geluid storingsvrij. dit gaat alleen op bij zwakke radiostations. uiteraard bij sterke sations heb ik geen storing omdat het radiosignaal sterker is dan de interferentie van het lcd-scherm. Bij mijn Sony K800I heb ik daar geen last van. hebben jullie daar ook lastvan??
Verwijderd
Iemand tips?
Hoe heb je 'm gekoppeld? Als ActiveSync? Of Diskdrive...Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:00:
Getracht route 66 op mijn telefoon te installeren. helaas gaat het met het kopieren van de bestanden naar het interne geheugen steeds mis ( blijft halverwege hangen , terwijl er genoeg ruimte is). Tevens wordt mijn telefoon (of althans het interne geheugen) nu weergegeven als Route 66 in de verkenner van mijn PC.
Iemand tips?
Diskdrive is namelijk veel sneller met kopieren..

[ Voor 92% gewijzigd door Stephan224 op 23-09-2008 16:19 ]
Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)
Nu wil ik echter met Sprite backup alleen m'n smsjes terug zetten. Weet iemand welke instelling ik daarvoor moet hebben? Ik wil dus met nadruk niet m'n mail settings terugzetten omdat die deffect lijken te zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door jules op 23-09-2008 16:27 ]
Het schijnt zo te zijn dat de simkaart verouderd is. Ik kan wel smsen met een debitel simkaart (ook roaming kpn) onder 1.93. Ik wilde dus net naar de Telfort shop gaan om een andere simkaart te proberen, maar die is gesloten wegens verbouwing. Ik kan er als het goed is de 25e van september weer terecht. Ik zal dan meteen mijn bevindingen posten.
Op XDA staat het volgende:
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2563312)
----------------
I had the same problem with 1.93.456_Radio v1.00.25.05
1. Turn back to only stock Radio version (may be Radio v1.00.25.03)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407956
2. Or, change your sim card with a brand new one.
Both solved my problem...
-----------------
Ik ga dus donderdag of vrijdag even langs de telfort shop. Als zij geen gehoor geven (wat ik me niet kan voorstellen), probeer ik de radio versie te veranderen. Was in eerste instantie niet van plan om dit te doen, omdat ik daarvoor een andere spl moet laden. Wilde bij de officiele HTC roms blijven.
AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.
Het zal vreemd klinken, maar ik had hetzelfde probleem... tot ik het via een andere PC probeerde (waarmee ik dus niet de gegevens synchroniseer) en...in 1 keer gelukt. Dus wie weet, probeer het eens via een andere PC, wie weet...Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:00:
Getracht route 66 op mijn telefoon te installeren. helaas gaat het met het kopieren van de bestanden naar het interne geheugen steeds mis ( blijft halverwege hangen , terwijl er genoeg ruimte is). Tevens wordt mijn telefoon (of althans het interne geheugen) nu weergegeven als Route 66 in de verkenner van mijn PC.
Iemand tips?
Verwijderd
ik heb 2 probleempjes met mijn mda compact4
1) ik wil software verwijderen (programmas verwijderen) maar die hele lijst is opeens leeg terwijl er tal van applicaties moeten staan.
2) ik wil software installeren van ebuddy en logmein en dan zegt dat ding dat ik geen rechten heb die applicaties te installeren
en eigenlijk als laatste, vervalt mijn garantie als ik de htc rom erop knal en heb ik dan eventueel garantie van htc zelf?
Verwijderd
Beetje erg late reactie van mij, maar ik ben nu even weer in NL (maandag ga ik weer terug!), dus bij deze een nieuwe link van het tweak bestandje waar je om vroeg.
Download HIER
@Iedereen
Nieuwe LowLevel SKIN (voor de Diamond) voor gebruik in G-Alarm!
Download HIER
(Skin downloaden en installeren daarna in G-Alarm even in het menu de gewenste skin selecteren.) Alles is met de duim/vinger te bedienen geen stylus nodig!
G-Alarm Changelog
0.6.1 (2008/09/23)
[ADDED] Multilanguage support
[ADDED] German language to the default skin
[ADDED] Languages added: croatian, czech, dutch, french, german, spanish
Bevat de Engelse & Nederlandse Skins!
De nieuwste G-Alarm kan je overigens HIER downloaden.
Of volg DIT draadje op XDA...
Enkele screenshots...

-

-

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 11:47 . Reden: Update van de Link... - NL & UK SKIN ]
Verwijderd
WB Low Level. Hoe was het onder palmbomen? Goed dat je er weer bent, kan ik nu even gaan uitrusten..
Held! Dit verhelpt al mijn wekker issues!Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:25:
@Neok_
Beetje erg late reactie van mij, maar ik ben nu even weer in NL (maandag ga ik weer terug!), dus bij deze een nieuwe link van het tweak bestandje waar je om vroeg.
Download HIER
@Iedereen
Nieuwe LowLevel SKIN (voor de Diamond) voor gebruik in G-Alarm!
Download HIER
(Skin downloaden en installeren daarna in G-Alarm even in het menu de gewenste skin selecteren.) Alles is met de duim/vinger te bedienen geen stylus nodig!
De nieuwste G-Alarm v0.6 kan je overigens HIER downloaden.
Of volg DIT draadje op XDA...
Enkele screenshots...
[afbeelding]
-
[afbeelding]
-
[afbeelding]
Deze mag wat mij betreft in de TS!
HENG HENG
Daar had ik ook last van met mijn Telfort SIM kaart. Een nieuwe(re) SIM kaart bleek bij mij, en anderen, de oplossing.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:50:
Ik kan niet sms'en met mijn TD. Niemand naar wie ik sms'jes stuur, ontvangt ze. Ik kan ze zelf wel ontvangen. Suggesties?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422417
(ziet er exact hetzelfde uit alleen een stuk sneller)
Ik probeer trouwens al een paar keer de 4 lijns sms cab te installeren maar hij pakt het gewoon niet, hij installeert heb wel maar je ziet er verder helemaal niets. Dit was met de officiele 1.93 rom en met de A.Z.T.O.R. rom.
[ Voor 34% gewijzigd door Avvd op 23-09-2008 19:13 ]
vertel eens wat meerBlueone schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:00:
Ik had zojuist de A.Z.T.O.R. rom op mijn mda gezet en het scheelt enorm kwa snelheid. Een echte aanrader:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422417
(ziet er exact hetzelfde uit alleen een stuk sneller)
Ik probeer trouwens al een paar keer de 4 lijns sms cab te installeren maar hij pakt het gewoon niet, hij installeert heb wel maar je ziet er verder helemaal niets. Dit was met de officiele 1.93 rom en met de A.Z.T.O.R. rom.
+ punten
en
- punten
- geen
dat is ook de insteek van die rom, alles ziet er 100% hetzelfde uit alleen een stuk sneller. lees die post maar eens.
Er zit ook geen enkel extra programmatje in.
[ Voor 14% gewijzigd door Avvd op 23-09-2008 19:27 ]
Denk dat dat gewoon een kwestie van smaak is de een vind de ander beter dan die. Ze zijn allemaal zover ik weet een stuk sneller. De een heeft in register meer aangepast zodat je beter kan scrollen etc. Denk gewoon proberen en testen. Daar heb je Hard-SPL inmiddels voor.1475paul schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:17:
[...]
vertel eens wat meer
+ punten
en
- punten
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Het gaat om dit adres: http://www.tv-radio.com/c...littoral/littoral-64k.asx
Moet ik een andere applicatie downloaden?
Bij mij speelt hij gewoon af in MP. Het bufferen duurt wel een poos.RutgerFR schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:01:
Ik wil graag franse radiozenders kunnen luisteren op mijn HTC TD. Ik krijg het alleen niet aan de praat... Als ik naar www.littoralfm.com ga bijvoorbeeld speelt mediaplayer het niet af...
Littoral FM 64 Kbps.
hoi
ik heb er zojuist 1.00.25.08 op gezet, heeft iemand ervaring met deze rom?
ik denk de meeste hier welGranCanaria schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:38:
Heeft er al iemand een andere radio rom op de diamond gezet?
ik heb er zojuist 1.00.25.08 op gezet, heeft iemand ervaring met deze rom?
nee geen ervaring met .08 ik heb 1.00.25.05 erop met oLiNex 1.40 en SwiftBL 7
KPN - Vodafone Ziggo Partner
de 1.00.25.05 had ik hiervoor
[ Voor 46% gewijzigd door GranCanaria op 23-09-2008 21:50 ]
Verwijderd
Probeer eens een ander progje, streams via de browser werken vaak beperkt/langzaam/onhandig, probeer voor Radio eens Resco Pocket Radio.RutgerFR schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:01:
Ik wil graag franse radiozenders kunnen luisteren op mijn HTC TD. Ik krijg het alleen niet aan de praat... Als ik naar www.littoralfm.com ga bijvoorbeeld speelt mediaplayer het niet af...
Kijk HIER voor de mogelijkheden en/of google eens op "resco radio 1.90 rapidshare"

(*Nieuwste versie v1.90 Nederlands 24 september 2008)

Of kijk eens naar SPB Online (TV & Radio), ben ik toevallig net aan het downloaden

zie HIER

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 15:11 . Reden: Update Resco Radio v1.90 Nederlands ]
Maar daar kan je geen NL zenders mee ontvangen ofwel???Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:58:
[...]
Probeer eens een ander progje, streams via de browser werken vaak beperkt/langzaam/onhandig, probeer voor Radio eens Resco Pocket Radio.
Kijk HIER voor de mogelijkheden en/of google eens op "resco radio 1.71 rapidshare"![]()
[afbeelding]
Of kijk eens naar SPB Online (TV & Radio), ben ik toevallig net aan het downloaden,
zie HIER
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag mijn vodafone branded TD, en ik loop tegen het volgende probleem aan.
Wanneer ik in opera een pagina open, dan laat hij de internetpagina niet goed zien. Opera maakt een deel van het venster zwart en bij het inzoomen wordt steeds meer van de pagina zwart.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen of hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt
Heb ik ook allemaal maar je kan ook gewoon audio en videostreams in MP afspelen.0Burner0 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:38:
[...]
Maar daar kan je geen NL zenders mee ontvangen ofwel???
Heb je bij Opties-netwerk de snelheid op max. gezet?

hoi
//edit
Overigens, zoeken op google met 'Sprite Backup HTC Touch Diamond mislukt' gaf helaas geen nuttige resultaten.
[ Voor 17% gewijzigd door Shinji op 24-09-2008 00:07 ]
Verwijderd
Ik heb alleen een vraag.
Hoe snel is het internet precies (de daadwerkelijke snelheid die je dus gemiddeld haald).
2 mbps of 3mbps of nog hoger?
Zit er nog verschil tussen de verschillende providers (abbo's) kwa internetsnelheden?
Ik zit namelijk te denken om als ik deze telefoon heb inclusief internet.
Dat ik dan b.v. via de laptop kan internetten (d.m.v. internet delen op de telefoon) wanneer ik ergens anders ben dan thuis.
Is de snelheid hiervoor toereikend of is dit een drama?
Greetz Davidoff006.
Verwijderd
Vraag me alleen af of dit binnen je internet-bundel valt en/of men dit zal doorberekenen als extra data verkeer?! Misschien toch wel handig om dat eerts even te vragen bij je provider. Voor je het weet zit je misschien tegen een torenhoge rekening aan te kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:58:
[...]
Probeer eens een ander progje, streams via de browser werken vaak beperkt/langzaam/onhandig, probeer voor Radio eens Resco Pocket Radio.
Kijk HIER voor de mogelijkheden en/of google eens op "resco radio 1.71 rapidshare"![]()
[afbeelding]
Of kijk eens naar SPB Online (TV & Radio), ben ik toevallig net aan het downloaden,
zie HIER
[afbeelding]
[afbeelding]
Olinex, is de spl [Secundairy Program Loader] die je in staat stelt alle roms op je toestel te flashen.GranCanaria schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:50:
wat is olinex 1.40?
de 1.00.25.05 had ik hiervoor
Radio is het ontvangst gedeelte van je toestel [de antenne] .05 is op dit moment de meest gebruikte. 07 heb ik erop gehad en gebruikt teveel vermogen [batterij] .08 lijkt wat beter met ontvangst, maar dat kan ik verder niet echt onderbouwen. Verder werken de radio's in verschillende landen anders. Las dat iemand in zuid-duitsland met 07 b.v. een veel betere ontvangst had dan met .05 of .03! Vooralsnog lijkt 1.00.25.05 de radio voor dit moment te zijn.
Probeer deze eens van rapidshare. Exe-bestand uitvoeren op je pc met active sync. Het terugzetten van een backup naar een niet compatibele rom is trouwens niet aan te raden. Wellicht wel voor je pim-data, maar niet voor programma's etc. Op een schone rom, kan je beter alle proggies weer opnieuw installeren.Shinji schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 23:57:
Heeft een van jullie ook problemen met het installeren van de Sprite Backup tool (van HTC). Bij mij geeft die op mijn telefoon aan dat de installatie is mislukt, verder geen reden waarom het niet gelukt is ofzo. Wil mijn ROM gaan flashen maar heb er geen zin in dat ik straks dan alles kwijt ben
Normaliter onthoudt ik mij van commentaar op roms, omdat het gewoon iets puur persoonljks is. Maar deze gast maakt zijn roms dus met een dynamische pagepool of een zero-pagepool. Dat maakt zijn rom erg snel. Gevolg zou kunnnen zijn /is, dat je geheugen zo snel vol loopt dat je je toestel wat vaker moet resetten omdat ie zo traag wordt als dikke S....t. En verder is het natuurlijk een vreselijke eikel die alleen maar om donaties vraagt...Blueone schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 19:24:
+ veel sneller
- geen
dat is ook de insteek van die rom, alles ziet er 100% hetzelfde uit alleen een stuk sneller. lees die post maar eens.
Vodafone zegt tot 3,6 Mbps te leveren. Theoretisch. Als ik via me laptop werk, haal ik ongeveer 1.2Mbps. dat is goed te doen.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 01:47:
Hoe snel is het internet precies (de daadwerkelijke snelheid die je dus gemiddeld haald).
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 08:10 ]
maar ik kijk gewoon even hoe 1.00.25.08 presteert, anders zet ik 05 er weer op.
Verwijderd
Hoger wil niet altijd zeggen beter..GranCanaria schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:03:
hmm raar, ik dacht altijd dat met een hogere versie problemen met voorgaande versies verholpen werden.
maar ik kijk gewoon even hoe 1.00.25.08 presteert, anders zet ik 05 er weer op.
Verwijderd
- Mijn locatie en GPS gebruiken zijn bij mij in Google Maps disabled. Ik kan ze simpelweg niet indrukken. Weet iemand hier een oplossing voor?!
- Ik heb de laatste tijd last van een bug in TouchFlow 3d. Het gebeurt me steeds vaker dat er staat "Tik hier om TF3d te starten" , maar tikken heeft op dat moment geen zin, want hij start dan gewoon niet meer! Een softreset is op dat moment de enigste oplossing. Dit moet toch anders kunnen?!
Voor velen zal de 1.40 Olinex goed werken maar als je een (nieuwe?) MDA Compact IV hebt (zoals ik na veel moeite heb achterhaald) dan kun je bv de 1.93 NLD alleen flashen als je de 1.93 Olinex gebruikt.GranCanaria schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:56:
maakt het overigens uit welke hardspl je pakt? en zoja wat maakt het verschil
Kortom ook hiervoor geld even kijken wat je hebt, wat er is en wat je precies nodig hebt.
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Ok bedankt voor de uitleg, ik had gewoon hardspl gebruikt, deze werkte gelijk, ik dacht echter dat je hem met een andere spl versie ook nog kon verbeteren.tismij schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:16:
[...]
Voor velen zal de 1.40 Olinex goed werken maar als je een (nieuwe?) MDA Compact IV hebt (zoals ik na veel moeite heb achterhaald) dan kun je bv de 1.93 NLD alleen flashen als je de 1.93 Olinex gebruikt.
Kortom ook hiervoor geld even kijken wat je hebt, wat er is en wat je precies nodig hebt.
Verwijderd
Is er een manier ok de 3g/gprs verbinding automatisch te laten afsluiten na een bepaalde tijd? Op mijn Tytn2 heb ik hier een tooltje voor. Dit scheelt aanzienlijk in het stroomverbruik namelijk.
Bij mij werkte de 1.40 gewoon goed op mijn mda om hem vervolgens naar verschillende roms te flashen.tismij schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:16:
[...]
Voor velen zal de 1.40 Olinex goed werken maar als je een (nieuwe?) MDA Compact IV hebt (zoals ik na veel moeite heb achterhaald) dan kun je bv de 1.93 NLD alleen flashen als je de 1.93 Olinex gebruikt.
Verwijderd
Ik had ook dit probleem, wanneer in vliegtuigmodus. Zie hier:Shinji schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 23:57:
Heeft een van jullie ook problemen met het installeren van de Sprite Backup tool (van HTC). Bij mij geeft die op mijn telefoon aan dat de installatie is mislukt, verder geen reden waarom het niet gelukt is ofzo. Wil mijn ROM gaan flashen maar heb er geen zin in dat ik straks dan alles kwijt ben
//edit
Overigens, zoeken op google met 'Sprite Backup HTC Touch Diamond mislukt' gaf helaas geen nuttige resultaten.
http://gathering.tweakers...message/30392337#30392337
Met branding wel http://www.belnu.nl/T-Mobile/MDA%20IV.htm, maar dan is ie meer dan €400,-Apoca schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:26:
Is de P3702 ook reeds ergens los te koop? Dus zonder de T-Mobile branding?
Via Telfort haal ik 100-120 KB/s down (1-1,2mbps) en 30 KB/s up (300-320 kbps). Ik vind het voor een telefoon behoorlijk rap!Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 01:47:
Ik zit erover te denken om ook deze telefoon binnenkort aan te schaffen.
Ik heb alleen een vraag.
Zit er nog verschil tussen de verschillende providers (abbo's) kwa internetsnelheden?
Ik zit namelijk te denken om als ik deze telefoon heb inclusief internet.
Dat ik dan b.v. via de laptop kan internetten (d.m.v. internet delen op de telefoon) wanneer ik ergens anders ben dan thuis.
Is de snelheid hiervoor toereikend of is dit een drama?
Greetz Davidoff006.
Overigens is het bij veel providers niet toegestaan om met je pc/laptop te internetten via je telefoon abonnement. Hoe ze het willen checken is een tweede.
Verwijderd
Bedankt voor je reactieVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 05:35:
Vodafone zegt tot 3,6 Mbps te leveren. Theoretisch. Als ik via me laptop werk, haal ik ongeveer 1.2Mbps. dat is goed te doen.
Iemand anders ervaring met T-Mobile? (dit aangezien ik nu bij Orange / T-mobile zit en waarschijnlijk mijn contract laat verlengen, en ik gehoord/ergens gelezen heb dat T-mobile een betere dekking heeft?)
Greetz Davidoff007.
Als je de e-mail aanvingt in het hoofd scherm doe je een backup van je e-mail & sms inbox. Helaas zijn deze niet te scheiden. Mijn probleem was dat ik geen e-mailtjes meer kon versturen. Nu kwam ik het volgende topic tegen;jules schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:21:
Sinds gisteravond lukte het me opeens niet meer om mailtjes te versturen. Precies het probleem wat ik in het begin ook had. Zojuist maar weer een harde reset uitgevoerd, die zat er toch al aan te komen.
Nu wil ik echter met Sprite backup alleen m'n smsjes terug zetten. Weet iemand welke instelling ik daarvoor moet hebben? Ik wil dus met nadruk niet m'n mail settings terugzetten omdat die deffect lijken te zijn.
http://www.spritesoftware...store+mail+account#p14019
Heb bij de helpdesk maar even een verzoek ingediend voor de ClearMailAccountSettings utility.
In Google Maps, Menu, Options, Disable My Location uitzetten.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:12:
Twee onbeantwoorde vraagjes, misschien nog maar een keer dan
- Mijn locatie en GPS gebruiken zijn bij mij in Google Maps disabled. Ik kan ze simpelweg niet indrukken. Weet iemand hier een oplossing voor?!
Verwijderd
Verwijderd
Grote voordeel bij T-Mobile is dat ze geen datalimiet hebben en geen addertjes onder het gras. Dus streamen van bijvoorbeeld youtube en radio enz is gewoon toegestaan. Het is wel zo dat wanneer je PIT+ neemt (1mbps) dat na 2gig dataverkeer je snelheid wat gecapt wordt. Maar het blijft onbeperkt.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:49:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Iemand anders ervaring met T-Mobile? (dit aangezien ik nu bij Orange / T-mobile zit en waarschijnlijk mijn contract laat verlengen, en ik gehoord/ergens gelezen heb dat T-mobile een betere dekking heeft?)
Greetz Davidoff007.
Verwijderd
Ik heb een raar probleem met mijn diamond.
Ik kan mijn mail bij casema wel ophalen maar verzenden lukt niet(via gprs/umts).
Doe ik met mijn wifi verbinding maken (en de instellingen van outlook op internet zetten)dan kan ik wel verzenden en ontvangen.
Wie weet wat ik fout doe??

Alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
G-Alarm
Nieuwe SKIN Multilanguage (Dutch & English) voor G-Alarm (24 september 2008)
Download HERE
Resco Pocket Radio
Is vandaag een nieuwe versie uitgekomen, v1.90 Nederlands.
Heb even in de code gekeken en hij gebruikt dezelfde registratiecode als Resco Explorer 2008. Dus als je die al geregistreerd hebt (of dezelfde code gebruiken) dan is dit progje gewoon gratis te gebruiken en hoef je hem niet eens meer te registreren.
Uitgespeeld met Teeter ga dan nu verder met...
Resco Bubbles
Recentelijk uitgekomen 5 spetember 2008.
Grappig spelletje dat gebruik maakt van de G-Sensor, en deze calibreert de G-Sensor ook nog eens!
De eerste 5 levels zijn gratis, daarna mag je betalen of...
Even .... je mag ook niks hier

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 16:37 ]
Verwijderd
Is toch al lang aan bod gekomen...Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:59:
Beste diamond gebruikers,
Ik kan mijn mail bij casema wel ophalen maar verzenden lukt niet(via gprs/umts).
Doe ik met mijn wifi verbinding maken (en de instellingen van outlook op internet zetten)dan kan ik wel verzenden en ontvangen.
Wie weet wat ik fout doe??![]()
![]()
Alvast bedankt
Mail ontvangen is meestal geen probleem, maar verzenden veelal wel.
Als het via je eigen Wifi-Router gaat, is dus je ip-adres/reeks bekend bij je provider en kan je veelal gewoon mail versturen.
Maar als je via een Telecom-provider GPRS/UMTS/3G/H mail wilt versturen, heb je een ander/onbekend IP-adres voor Casema en kan je dus niks versturen (om spam en andere shit te voorkomen)
Daarom moet je dus OOK voor de SMTP je inloggegevens (server/inlognaam/wachtwoord) even invoeren/aanvinken, dan moet het geen probleem zijn.
[ Voor 113% gewijzigd door Crusader op 24-09-2008 16:18 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Maar eehh ik dump hem hier toch niet en ik geef nergens een link, dus geen stress...Crusader schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:14:
[...]
* Crusader speelt heel even de moraalridder
Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat je hiermee enkele GoT regels overtreedt en dat hier santies op kunnen staan
geen stress hier hoor, maar zou het zonde vinden als we jouw bijdragen moeten missen doordat een mod het anders ziet...Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:17:
[...]
Maar eehh ik dump hem hier toch niet en ik geef nergens een link, dus geen stress...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Bedankt, dit programma zocht ik inderdaad! is gelijk aan KaiserTweak bij de Tytn2. Bedankt!kwakkie schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:39:
Met het programma Diamond Tweak 0.5 kan je instellen dat de verbinding automatisch wordt verbroken na X minuten (zonder dataverkeer).
Verwijderd
kan ik mijn accu's via de usb oplader ook direct via het stopcontact opladen?
ik heb een usb stopcontact oplader en die heeft een output van 5V 1A
op de usb lader die bij de accu's zat staat: 5,5 VDC (800mA Max.)
een klein verschil maar is dat schadelijk voor de accu's/oplader?
nm. traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:59:
Beste diamond gebruikers,
Wie weet wat ik fout doe??![]()
![]()
Alvast bedankt
[ Voor 40% gewijzigd door Spacecowboy op 24-09-2008 18:20 ]
HENG HENG
Verwijderd
Via outlook op de pc lukt dit uiterraard wel, maar op het diamantje kan ik het niet vinden.
Wat zijn de ideale instellingen om de accu te sparen? want ook ik vind de accu aan de zwakke kant.
Dus aantal bytes verzonden en ontvangen, aantal gesprekken gevoerd, gemist etc.
Op mijn oude Nokia vond ik dit altijd heel makkelijk om af en toe eens te controleren of ik niet teveel dataverbruik had enzo (en ja ik weet dat er een GPRS monitor cabje meegeleverd word op de CD maar ik wil gewoon weten of WM6.1 dit net als symbian zelf bijhoudt, net als alle andere logs trouwens ik kan er nog geeneen vinden).
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Bedankt in ieder geval voor alle info die ik gevonden heb hier, denk dat ik gelijk aan de slag kan. Denk dat mijn vriendin de aankomende paar dagen weinig aan mij heeft
Ja hier. Ik ben het wachten op T-Mobile gisteren helemaal beu geworden. Zo traag. Ik heb allerlei tweaks geprobeerd en het hielp een beetje. Dus vergelijken met eerdere roms kan ik niet. Maar die AZTOR is tot nu toe stabiel en inderdaad zo vlot als het hoort. Allerlei dingetjes zitten standaard al beter in elkaar. Echt super. GPS, Google maps, T9 (uit) alles doet het zoals het hoort. Alleen blijft de dataverbinding weer open staan waardoor hij warm blijft en accu dus snel leeg is, maarja, daar hebben gelukkig tooltje voor.1475paul schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:43:
Zijn er nof die de A.Z.T.O.R rom al op hun diamond gezet hebben zoj wat zijn jullie ervaringen doen of niet doen
Betreffende mail versturen. Je telefoon is niets anders dan een computer hoor. Als je met je computer gaat wisselen van internetverbinding krijg je ook dat probleem. Via wifi dien je nu eenmaal de smtp server van je "wifi" isp (adsl/kabel enz) te nemen, en via GPRS/3G dien je de SMTP van T-Mobile of Vodafone of KPN te nemen. Dood eenvoudig. Of je kiest inderdaad voor een mailserver waarvoor je je kan aanmelden, heb je daar geen gezeur over.
pepernooot
Verwijderd
Klein verschil zou ik het niet noemen, is natuurlijk relatief en 200mA is toch 20% van die 1A, en dat is veel. Ik snap alleen niet echt wat je nu bedoelt, je haalt er zoveel laders bij in je post. Gaat het om een lader die in je TD gaat of om een externe lader waar je de accu's in kan pluggen?Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:07:
ik heb recent twee accus en een usb lader besteld via ebay maar had een vraagje.
kan ik mijn accu's via de usb oplader ook direct via het stopcontact opladen?
ik heb een usb stopcontact oplader en die heeft een output van 5V 1A
op de usb lader die bij de accu's zat staat: 5,5 VDC (800mA Max.)
een klein verschil maar is dat schadelijk voor de accu's/oplader?
Gaat het om een externe lader waar je de accu's in kunt doen en waar je een usb kabel inplugt (die weer uit je stopcontact-usb lader komt)? Dan kan het misschien wel kwaad, als er 800mA max opstaat is die 1A teveel en ik weet niet of de lader zelf dan nog een weerstandje bevat om de stroom omlaag te krijgen. 800mA max klinkt dan echter zorgwekkend. Ach ik ben ook geen expert, hoop dat je eruit komt!
Succes ermee!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 23:39 ]
Het oproepen overzicht;tismij schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:56:
ms toch niet goed gelezen maar..... zijn er ook logs te vinden met alle bel/internet gegevens ?
Dus aantal bytes verzonden en ontvangen, aantal gesprekken gevoerd, gemist etc.
In de telefoon skin, druk op menu > oproepen
Helaas alleen niet voor data...
[ Voor 4% gewijzigd door jules op 25-09-2008 00:56 ]
Helaas, zelfde mededeling. Het gaat me erom dat ik zeker weet dat ik al mijn smsjes, contactpersonen en dergelijke bewaart blijven. Heb sinds ik hem heb diverse tools getest en daardoor is het nu beetje een rommeltje. En er is ook nieuwe ROM en Radio tov die ik er nu op heb staan. Maar goed, laat het voor nu maar even, eerst naar duitsland.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 05:35:
[...]
Probeer deze eens van rapidshare. Exe-bestand uitvoeren op je pc met active sync. Het terugzetten van een backup naar een niet compatibele rom is trouwens niet aan te raden. Wellicht wel voor je pim-data, maar niet voor programma's etc. Op een schone rom, kan je beter alle proggies weer opnieuw installeren.
Bij mij staat die niet in vliegtuig modus, dus dat is het bij mij in ieder geval niet.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:57:
[...]
Ik had ook dit probleem, wanneer in vliegtuigmodus. Zie hier:
http://gathering.tweakers...message/30392337#30392337
Gisteren mijn S322 hoesje binnen gekregen en moet zeggen dat ik er tevreden mee ben. Vind het nog steeds jammer dat het een klittenband sluiting is en geen magneetje. Overigens is hij volgens mij ruim genoeg om ook met de 1350(?)mA accu er in te kunnen. Niet getest dus weet het niet zeker, maar zo oogt het in ieder geval.
Morgen krijg ik mijn Brodit Active Holder + mount set en een Adapt bluetooth GPS. Kijken of daar mijn ontvangst wat beter mee is want die interne is echt 10x niks. Valt om de seconde weg ongeveer. Misschien dat dat met de nieuwe ROM ook opgelost is.
Dit topic is gesloten.