HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 96.637 views

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
1475paul schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:43:
Zijn er nof die de A.Z.T.O.R rom al op hun diamond gezet hebben zoj wat zijn jullie ervaringen doen of niet doen
een paar posts terug:
Blueone in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

Het valt me nu wel overigens op dat ik een onzettende lag heb met tomtom, zelfs met die rom en bijvoorbeeld het tooltje Gpsbot
Shinji schreef op donderdag 25 september 2008 @ 00:56:
[...]

Morgen krijg ik mijn Brodit Active Holder + mount set en een Adapt bluetooth GPS. Kijken of daar mijn ontvangst wat beter mee is want die interne is echt 10x niks. Valt om de seconde weg ongeveer. Misschien dat dat met de nieuwe ROM ook opgelost is.
Agps uitzetten en je probleem is opgelost. Ik had namelijk ook exact hetzelfde.

[ Voor 49% gewijzigd door Avvd op 25-09-2008 07:45 ]

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Blueone schreef op donderdag 25 september 2008 @ 07:38:
[...]

Agps uitzetten en je probleem is opgelost. Ik had namelijk ook exact hetzelfde.
Heb het zowel met aGPS aan als uit..

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Shinji schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:30:
[...]

Heb het zowel met aGPS aan als uit..
pcies, want ik heb aGPS aan, en ook nergens last van, dus het lijkt me sterk dat het aGPS is.

Bij mij valt hij ook niet weg, het duurt wel even voordat hij een fix heeft, maar daarna blijft hij het doen (tot de accu leeg is lol :P)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb een enkele keer ook gehad dat ik een lag had in TomTom. Dat ie opeens zegt dat je af moet slaan terwijl je eigenlijk recht door moet rijden. Klinkt heel vervelend, maar na het ding een softreset gegeven te hebben werkte ie weer vlekkenloos. En ja, ik heb er mijn auto voor aan de kant moeten zetten :s

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Avvd
  • Niet online
Ik had het probleem met het wegvallen van de gps eerst continu, ik had daarna aGPS uitgezet en toen was dan probleem gewoon helemaal weg. Alleen heb ik dus nog last van een flinke lag, maar dit schijnt volgens het xda forum een algemeen probleem te zijn. Hopelijk wordt het met een nieuwe rom opgelost.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn diamond.
Het geluid valt soms weg. Een softreset verhelpt dit maar het komt na een niette voorspellen tijd weer terug.

Geen geluid is ook echt geen geluid. muziek / bellen / beltonen etc. niks nada.

Iemand hier al eerder last van gehad ?

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

geforce5_guy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 11:52:
Ik heb een probleem met mijn diamond.
Het geluid valt soms weg. Een softreset verhelpt dit maar het komt na een niette voorspellen tijd weer terug.

Geen geluid is ook echt geen geluid. muziek / bellen / beltonen etc. niks nada.

Iemand hier al eerder last van gehad ?
Zie; jules in "Het Touch Diamond problemen topic"
Wellicht helpt het? Bij mij hielp een soft reset iig niet op dat moment.

• geforce5_guy
  • Niet online
jules schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:16:
[...]

Zie; jules in "Het Touch Diamond problemen topic"
Wellicht helpt het? Bij mij hielp een soft reset iig niet op dat moment.
Ik gebruik het Touch3d niet, maar zal het als het weer voorkomt eens kijken of dat het probleem is.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kent iemand van jullie het contacts progje van Sunnysoft?
Ik heb het gisteren geinstalleerd en werkt echt fijn ! Je kan van alles aanpassen en instellen enz.
Er is alleen nog geen Nederlandse variant aanwezig.

Kost je wel 15 dollar, maar ook via andere kanalen te downloaden (google,r-share)

Verwijderd

Drivo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:27:
Ik wil graag nog even terugkomen op het feit dat een aantal mensen (waaronder ik) niet kunnen smsen met Telfort met de nieuwste officiele rom (1.93)

Het schijnt zo te zijn dat de simkaart verouderd is. Ik kan wel smsen met een debitel simkaart (ook roaming kpn) onder 1.93. Ik wilde dus net naar de Telfort shop gaan om een andere simkaart te proberen, maar die is gesloten wegens verbouwing. Ik kan er als het goed is de 25e van september weer terecht. Ik zal dan meteen mijn bevindingen posten.

Op XDA staat het volgende:
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2563312)
----------------
I had the same problem with 1.93.456_Radio v1.00.25.05
1. Turn back to only stock Radio version (may be Radio v1.00.25.03)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407956
2. Or, change your sim card with a brand new one.
Both solved my problem...
-----------------

Ik ga dus donderdag of vrijdag even langs de telfort shop. Als zij geen gehoor geven (wat ik me niet kan voorstellen), probeer ik de radio versie te veranderen. Was in eerste instantie niet van plan om dit te doen, omdat ik daarvoor een andere spl moet laden. Wilde bij de officiele HTC roms blijven.
He Drivo (collega ;))

Ik had precies hetzelfde probleem als jij had. Ook een telfort sim ook niet werken met 1.93. Ik ben ook naar de Telfort Shop gegaan, maar die konden me niet verder helpen. Ze hebben schijnbaar geen test sims daar. Fijn was die trip voor niks. Ik heb uiteindelijk het probleem met een nieuwe Sim kaart opgelost. Ik heb inmiddels een bombrief neergelegd bij Telfort om dat geld terug te krijgen. Want ik ga niet opdraaien voor de problemen die telfort sims hebben met dit toestel.

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 21:13
Ik heb TomTom Navigator 7 op mijn MDA Compact IV staan. Opzich werkt de navigatie wel maar er worden geen satellieten gevonden, maar het navigeren doet het wel. Er worden dus wel degelijk satellieten gevonden maar TomTom laat ze niet zien (signaalsterkte meter geeft ook niks aan).

Iemand een oplossing?

• Drivo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01 13:41
Drivo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:27:
Ik wil graag nog even terugkomen op het feit dat een aantal mensen (waaronder ik) niet kunnen smsen met Telfort met de nieuwste officiele rom (1.93)

Het schijnt zo te zijn dat de simkaart verouderd is. Ik kan wel smsen met een debitel simkaart (ook roaming kpn) onder 1.93. Ik wilde dus net naar de Telfort shop gaan om een andere simkaart te proberen, maar die is gesloten wegens verbouwing. Ik kan er als het goed is de 25e van september weer terecht. Ik zal dan meteen mijn bevindingen posten.

Op XDA staat het volgende:
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2563312)
----------------
I had the same problem with 1.93.456_Radio v1.00.25.05
1. Turn back to only stock Radio version (may be Radio v1.00.25.03)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=407956
2. Or, change your sim card with a brand new one.
Both solved my problem...
-----------------

Ik ga dus donderdag of vrijdag even langs de telfort shop. Als zij geen gehoor geven (wat ik me niet kan voorstellen), probeer ik de radio versie te veranderen. Was in eerste instantie niet van plan om dit te doen, omdat ik daarvoor een andere spl moet laden. Wilde bij de officiele HTC roms blijven.
Ik ben zojuist bij Telfort geweest. Ze waren officieel nog niet open, maar wilden me wel te woord staan. Het verhaal uitgelegd en simkaartjes met de verkoper geswitched. Hij kon het zich niet voorstellen dat het aan het sim-kaartje lag, maar wonderbaarlijk genoeg kon ik met zijn (nieuwere) simkaart wel smsen. Wanneer ze open zijn (hoplijk vanavond, internetverbinding werkte nog niet) krijg ik een gratis simkaart.

Ik hoop dat meer mensen hiermee uit de brand zijn geholpen..

AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb een Telfort sim van maart/april 2007, geen last van het sms probleem. Wel tot half juli dat ik niet op het 3G/HSDPA netwerk kon komen. Ik werd teruggetrapt naar GSM/GPRS (lekker traag toen :X ). Ben happy dat ie nu opo HSDPA loopt iig.

• Drivo
Die van mij is al wat ouder... geen idee hoe oud precies, ik heb ooit een nieuwe ontvangen. Ik denk zo van half 2006. Ik heb btw nooit problemen om 3g op te komen. Sinds vandaag onbeperkt internet, dus na 2 rekeningen van dik boven de 100 euro ben ik daar blij mee ;) Lekker rss'en, youtuben en mailen!

AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.

Verwijderd

Ik heb een vraagje voordat ik het uitprobeer en al mijn gegevens verlies.

Wat gebeurt er als je je accu eruit haalt. heeft dit hetzelfde effect als een hard reset? Of gebeurt er niks?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:51:

Wat gebeurt er als je je accu eruit haalt. heeft dit hetzelfde effect als een hard reset? Of gebeurt er niks?

Alvast bedankt!
Tja..wat zou er kunnen gebeuren?
Zwart scherm denk ik?

Verwijderd

Hallo,

Misschien een domme vraag, maar ik heb het antwoord nog niet via de zoekfunctie kunnen vinden:

Weet iemand hoe ik het toetsenbord tevoorschijn haal TIJDENS een telefoongesprek met de Touch Diamond?

Het keyboard logo'tje staat dan niet in beeld, en ook bij het menuutje dat je op je scherm hebt tijdens een telefoongesprek geeft geen optie.

Is toch wel handig als je je voicemail belt, of een andere telefoondienst waar je een keuzemenu hebt......

Iemand een idee???

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
links onderin je scherm staat een softkey 'Keypad'

• geforce5_guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:51:

Alvast bedankt!
Hij gaat uit. Maar heeft het zelfde effect als een softreset. Met andere woorden blijft alles gewoon zoals het is/was.

Verwijderd

Haha, dank je Mack... je hebt gelijk.

Bij mij stond er "toetsenblok" (Nederlands menu) en ik dacht dat dat toetsblokkering was.......

Probleem opgelost!

Verwijderd

geforce5_guy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:30:
[...]

Hij gaat uit. Maar heeft het zelfde effect als een softreset. Met andere woorden blijft alles gewoon zoals het is/was.
Thanks!

• ChromeFR
dinkelover schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:56:
[...]
Ja hier. Ik ben het wachten op T-Mobile gisteren helemaal beu geworden. Zo traag. Ik heb allerlei tweaks geprobeerd en het hielp een beetje. Dus vergelijken met eerdere roms kan ik niet. Maar die AZTOR is tot nu toe stabiel en inderdaad zo vlot als het hoort. Allerlei dingetjes zitten standaard al beter in elkaar. Echt super. GPS, Google maps, T9 (uit) alles doet het zoals het hoort. Alleen blijft de dataverbinding weer open staan waardoor hij warm blijft en accu dus snel leeg is, maarja, daar hebben gelukkig tooltje voor.

Betreffende mail versturen. Je telefoon is niets anders dan een computer hoor. Als je met je computer gaat wisselen van internetverbinding krijg je ook dat probleem. Via wifi dien je nu eenmaal de smtp server van je "wifi" isp (adsl/kabel enz) te nemen, en via GPRS/3G dien je de SMTP van T-Mobile of Vodafone of KPN te nemen. Dood eenvoudig. Of je kiest inderdaad voor een mailserver waarvoor je je kan aanmelden, heb je daar geen gezeur over.
Welk tooltje gebruik je daarvoor?

Ik gebruik overigens ook AZTOR V6. Bevalt prima!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sinds vanochtend dimt de verlichting van mijn toestel al na 1 seconde. Als ik het scherm aantik gaat hij weer aan. Maar na een seconde dimt deze weer. Het laatste wat ik heb geinstalleer is. G alarm maar dit is alweer een paar dagen terug. Iemand een soortgelijk probleem of kan ik dit ergens instellen via opties of regedit ofzo??

Verwijderd

Heb je iets aan je stroominstellingen verandert?

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
RutgerFR schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:54:
[...]

Ik gebruik overigens ook AZTOR V6. Bevalt prima!
Ik kom van de diamondSurface af en moet zeggen dat ik spijt heb dat ik naar die AZTOR rom ben overgestapt. Eigenlijk vond ik hem een stuk langzamer als die diamondSurface. Echter nu ben ik na een halve dag op de SWIFT rom overgestapt en deze is echt super! 44 procent geheugen in gebruik na een restart met touchflo3d aan!!! :D Vind het jammer dat het een WWE rom is maar met een nederlandse touchflo3d erover is het prima te doen!

Blijf voorlopig even bij deze want ik werd zo moe van het opnieuw installeren van alles. Alhoewel het nu aardig snel gaat en ik mijn persoonlijke T9 woordenboek ook mee kan nemen :P:D

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Verwijderd

peugeot206gt schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:14:
[...]

... 44 procent geheugen in gebruik na een restart met touchflo3d aan
Hoe groot is je pagepool? Heb je full of de Lite?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 18:24 ]

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
Heb een pagepool van 12 MB, Hou niet van een 0 pagepool en 16 had ik hiervoor, moet zeggen dat ik nog geen negatieve dingen aan die 12 MB heb gemerkt, heb overigens ook de LITE versie, eindelijk verlost van al die crap :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Verwijderd

peugeot206gt schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:25:
Heb een pagepool van 12 MB, Hou niet van een 0 pagepool en 16 had ik hiervoor, moet zeggen dat ik nog geen negatieve dingen aan die 12 MB heb gemerkt, heb overigens ook de LITE versie, eindelijk verlost van al die crap :P
Dat is een mooie tussenweg.. ;) Draai zelf de full met 12Mb pp. En die "crap", kan je er altijd nog middels cabs opzetten. .. 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:26:
Heb je iets aan je stroominstellingen verandert?
Had ik ook na het installeren van G alarm. Heb het weer verwijderd en handmatig teruggezet naar 30 seconden bij energiebeheer (instellingen>systeem). Weet niet of er een oplossing voor is om het handmatig in te stellen terwijl je G alarm runt...

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik wil de nieuwe AZTOR ROM op mn TD flashen, maar ik heb geen idee welke hardSPL zij aanraden. Weten jullie het?

//edit:
In het topic wordt gesproken over Olinex, Version en Tor, ligt er nog ergens de voorkeur bij?

[ Voor 22% gewijzigd door Neok_ op 25-09-2008 22:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:00:
[...]

Had ik ook na het installeren van G alarm. Heb het weer verwijderd en handmatig teruggezet naar 30 seconden bij energiebeheer (instellingen>systeem). Weet niet of er een oplossing voor is om het handmatig in te stellen terwijl je G alarm runt...
Ik gebruik G-Alarm vanaf het begin tot heden (nieuwste versie v0.63) en heb hier geen last van.

Enigste wat G-Alarm terecht aanpast, is de welbekende Windows bug, zie onderstaande
Bron: http://www.ageye.de/index...nual/limitations#AlarmBug

2. Windows alarm bug

Windows Mobile has on some devices a strange behaviour: Although an alarm is successfully added to the WM notification queue (it's like a scheduler) it doesn't go off.
Searching the web gave me following information:
At midnight WM rebuilds the notification queue, therefore it wakes up for about 15 seconds. If the notification queue is too big or the device too slow WM goes to sleep again before it could finish building the queue for the next day.
If you force WM too stay awake for a longer time, it should successfully build the queue on at least more devices.

If you start G-Alarm and it complains about the Windows alarm bug, you've got the default WM settings (15 seconds WakeUpTime). If you press "Yes" G-Alarm changes it to 120 seconds which should be enough.

Here are the registry values G-Alarm changes:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\Timeouts\ACResumingSuspendTimeout
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\Timeouts\BattResumingSuspendTimeout

Verwijderd

Drivo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:25:
[...]

Ik ben zojuist bij Telfort geweest. Ze waren officieel nog niet open, maar wilden me wel te woord staan. Het verhaal uitgelegd en simkaartjes met de verkoper geswitched. Hij kon het zich niet voorstellen dat het aan het sim-kaartje lag, maar wonderbaarlijk genoeg kon ik met zijn (nieuwere) simkaart wel smsen. Wanneer ze open zijn (hoplijk vanavond, internetverbinding werkte nog niet) krijg ik een gratis simkaart.

Ik hoop dat meer mensen hiermee uit de brand zijn geholpen..
Ik heb het inmiddels ook ervaren het probleem. Mijn sim kwam dan zelfs al uit 2001. alleen had de telfort shop hier in enschede geen reserve sim om te testen en moest ik er dus gewoon voor betalen. Hopen dat ik het nog terug krijg via de klachtenafdeling.
Drivo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:44:
Die van mij is al wat ouder... geen idee hoe oud precies, ik heb ooit een nieuwe ontvangen. Ik denk zo van half 2006. Ik heb btw nooit problemen om 3g op te komen. Sinds vandaag onbeperkt internet, dus na 2 rekeningen van dik boven de 100 euro ben ik daar blij mee ;) Lekker rss'en, youtuben en mailen!
Voor youtuben moet je toch juist extra betalen omdat het streaming video is of heb ik de voorwaarden nou weer verkeerd gelezen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 22:50 ]

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 06:49
Neok_ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:14:
Ik wil de nieuwe AZTOR ROM op mn TD flashen, maar ik heb geen idee welke hardSPL zij aanraden. Weten jullie het?

//edit:
In het topic wordt gesproken over Olinex, Version en Tor, ligt er nog ergens de voorkeur bij?
Ik ben ook benieuwd naar die AZTOR ROM... Als ze waar maken wat ze pretenderen, dan zou het een verdomd mooie rom kunnen worden... Even wachten tot morgen. :*)

by alphazero; Today at 01:55 PM
"tomorrow i release a public release candidate wwe version of the next aztor version.
you have then time over weekend to test it first and see what is awaiting you. (V7 alpha)
i attached a screenshot of the potential of aztor v7. its a big step and a total new generation of roms."

Check ook het onderstaande programma eens. Ik was erg enthousiast over deze G-sensor app. Het laat de mogelijkheden van de G-sensor zien, en de kracht van de diamond. :D

http://forum.xda-develope...=425216&highlight=youtube
Filmpje: http://ca.youtube.com/watch?v=zbUehyyuwLM

• Neok_
  • Niet online
Ik ben het! schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:14:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar die AZTOR ROM... Als ze waar maken wat ze pretenderen, dan zou het een verdomd mooie rom kunnen worden... Even wachten tot morgen. :*)

by alphazero; Today at 01:55 PM
"tomorrow i release a public release candidate wwe version of the next aztor version.
you have then time over weekend to test it first and see what is awaiting you. (V7 alpha)
i attached a screenshot of the potential of aztor v7. its a big step and a total new generation of roms."

Check ook het onderstaande programma eens. Ik was erg enthousiast over deze G-sensor app. Het laat de mogelijkheden van de G-sensor zien, en de kracht van de diamond. :D

http://forum.xda-develope...=425216&highlight=youtube
Filmpje: http://ca.youtube.com/watch?v=zbUehyyuwLM
Van dat hologram proggie was ik ook erg onder de indruk. Volgens mij begon het met een hoax dat de Iphone zoiets had in de appstore, maar Diamond heeft het daadwerkelijk }) Anyhow ik zag ook al dat V7 opkomend was, maar ik heb meer trek in een stabiele versie met niet als te veel addons (die install ik zelf wel). Ik ga nu gewoon de NLD versie proberen met de Olinex hardSPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Neok_ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:30:
[...]

Van dat hologram proggie was ik ook erg onder de indruk. Volgens mij begon het met een hoax dat de Iphone zoiets had in de appstore, maar Diamond heeft het daadwerkelijk }) Anyhow ik zag ook al dat V7 opkomend was, maar ik heb meer trek in een stabiele versie met niet als te veel addons (die install ik zelf wel). Ik ga nu gewoon de NLD versie proberen met de Olinex hardSPL.
Ik heb slechts eenmaal een andere SPL erop geflashed, en dat was die van Olinex. Volgens mij heb je daarna simpelweg nooit meer iets anders nodig, welke ROM je ook flasht.

Lukt het verder een beetje met flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Blueone schreef op donderdag 25 september 2008 @ 10:00:
Ik had het probleem met het wegvallen van de gps eerst continu, ik had daarna aGPS uitgezet en toen was dan probleem gewoon helemaal weg. Alleen heb ik dus nog last van een flinke lag, maar dit schijnt volgens het xda forum een algemeen probleem te zijn. Hopelijk wordt het met een nieuwe rom opgelost.
dat is raar want ik heb het probleem zelf niet. gewoon mn gps ingesteld in tomtom als "andere NMEA GPS" baudrate op 4800 en poort op com4 en werkt gewoon prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Past de mda eigenlijk in de zelfde bureau houder als de touch diamond? Op ebay zie je soms staan dat ze alleen voor de diamond zijn en niet voor de mda en bij een andere advertentie zie je weer staan dat ze er allebei in passen terwijl op de foto gewoon dezelfde cradle staat. Hoe zit het nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:37

sanzut

It's always christmas time

Ik heb de TD intussen al 2 maanden. Het enig eprobleem dat ik heb is dat als ik gebeld word, en opneem via de softkeys op het scherm, en ik de telefoon naar mn oor breng, dan hoort de beller mijn eerste (paar) seconden niet. Dus net het stuk tussen het opnemen en 'Met sanzut'.

zijn er meer mensen met dit probleem? En weet iemand een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanzut schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:33:
Ik heb de TD intussen al 2 maanden. Het enig eprobleem dat ik heb is dat als ik gebeld word, en opneem via de softkeys op het scherm, en ik de telefoon naar mn oor breng, dan hoort de beller mijn eerste (paar) seconden niet. Dus net het stuk tussen het opnemen en 'Met sanzut'.

Hier heb ik (vooralsnog) geen last van (4weken oud). Had je dit probleem van dag 1? Ik kreeg het op mijn TytN 2 na enkele maanden ook. Een hard-reset hielp toen.

Waar ikzelf tegenaanloop met mijn vodafone branded TD is dat ik bij het tabblad internet niet de mooie wereldbol zie met daaronder de bladwijzers, maar alleen de bladwijzers. Weet iemand hoe ik die mooie wereldbol tevoorschijn kan toveren? Zoasls op het plaatje hieronder?

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedimages/WWW/Product/Diamond_Mobile_Internet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even een andere Skin gemaakt voor G-Alarm!

Skin: Dunia,
Download HIER
Géén tekst, dus deze skin is met elk taal te gebruiken.

G-Alarm
Download de niewste G-Alarm HIER

Afbeeldingslocatie: http://www.ageye.de/imgs/galarm/skins/Dunia/big/Screen03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ageye.de/imgs/galarm/skins/Dunia/big/Screen02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ageye.de/imgs/galarm/skins/Dunia/big/Screen01.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
DRvDijk schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 00:14:
[...]

Ik heb slechts eenmaal een andere SPL erop geflashed, en dat was die van Olinex. Volgens mij heb je daarna simpelweg nooit meer iets anders nodig, welke ROM je ook flasht.

Lukt het verder een beetje met flashen?
Super, thanks for asking :P

Om eerlijk te zeggen: kwam wat tussen en toen ik net wou beginnen was het 00:30. Geen zin om te haasten hiermee dus het gaat vanavond worden. Het ziet er allemaal vrij duidelijk uit..

Ik heb alles foto's ed gebackuped, contacten zitten in outlook, etc. HardSPL erover, en dan vervolgens flashen met nieuwe ROM. Enige vraag: er zit geen radio bij inbegrepen, laat hij dan de origenele radio gewoon staan bij flashen of moet je alsnog een radio met de ROM bijsluiten voor je flashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
hij houd dan de oude radio gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook, ben benieuwd naar wat je hier aan kan doen. Ik druk op opnemen, breng hem naar m'n oor, en vervolgens krijg je een conversatie als:

ik: "met bounzer"
ander: stilte
ik: "hallo"
ander: "hallo, ja ik hoorde niks"

Gebeurd me bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Hmm lange tijd niets ondernomen kwa tweaking, toch eens kijken hoe ik een nieuwe rom op mijn HTC Diamond krijg. Is er echt vooruitgang kwa snelheid? Ik zag ook dat hele leuke 3d motion programma zoals er voor de Wii is, die ga ik zeker erop gooien.

Zoveel ROM's... word er niet wijzer op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:54:
[...]

, laat hij dan de originele radio gewoon staan bij flashen of moet je alsnog een radio met de ROM bijsluiten voor je flashed?
Hangt een beetje van de bakker af. Dutty wil in zijn roms nog wel eens van radio veranderen. De meesten doen het echter niet. E.e.a. kan je meestal in the change-logs vinden. Enjoy flashing.. :+
MOAW schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:25:
...

Zoveel ROM's... word er niet wijzer op. :P
Gewoon eens een paar proberen. En dan kiezen welke je het beste bevalt. De originele 1.93 komt trouwens ook goed uit de benchmarks.. :) Als je die na een schone flash tweaked met AdvancedConfig en DiamondTweak, dan kom je al aardig in de buurt van de snelheid van de "cooked" roms. Nogmaals, gewoon een paar proberen.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:20:
[...]

Heb ik ook, ben benieuwd naar wat je hier aan kan doen. Ik druk op opnemen, breng hem naar m'n oor, en vervolgens krijg je een conversatie als:

ik: "met bounzer"
ander: stilte
ik: "hallo"
ander: "hallo, ja ik hoorde niks"

Gebeurd me bijna altijd.
Dat stoorde mij ook, dus heb ik eens wat rond gekeken op xda en kwam een tijdje geleden de volgende oplossing tegen. Laat ik het zo zeggen, het werkt voor mij. Let er wel op dat je even de originele waardes opschrijft. Dat wanneer het fout gaat je de originele setting weer terug kan zetten.. 8)

Kijk eens naar onderstaande;

Trouwens..tijdens het testen vannacht, viel mij op dat er een aantal seconden zit tussen het overgaan van de telefoon en het moment waarop de andere zijde [beller] al meent dat er verbinding is. [De diamond heeft dus een vertraging] Je kan de volgende regkeys wijzigen zodat dat er ook niet meer is. Als je het doet, onthoudt of schrijf even de originele waarde op, zodat als het niet goed gaat je de originele settings weer terug kan zetten.

To delete 3secs ring delay:

HKCU\ControlPanel\Sounds\Dialing
Script=(change to "ap")

HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0
Script=(change to "av0pr")

Zonder de aanhalingstekens uiteraard. De "O" in de laatste string is een nul en geen hoofdletter O.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik in het begin geen last van. Toen ik de nieuwste officiele rom erop gooide (de 1.93) ineens wel.
Na het installeren van answerkeysdisabler heb ik ineens geen last meer van een vertraging.
Probeer dat eens zou ik zeggen. Is geschreven door iemand van hier en is ook nog eens superhandig. Je kunt bij een binnenkomende oproep het touchscreen niet gebruken en dus alleen opnemen of weigeren met de hardkeys. Dit voorkomt "per ongeluk" opnemen of wegdrukken als je hem bv. uit je broekzak moet halen en het touchscreen raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Neok_ schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:54:
[...]
Enige vraag: er zit geen radio bij inbegrepen, laat hij dan de origenele radio gewoon staan bij flashen of moet je alsnog een radio met de ROM bijsluiten voor je flashed?
Is al beantwoord, maar ik wil nog wat toevoegen: een nieuwe radio-rom installeren vereist geen harde reset (je data blijft dus staan). Je moet wel eenmalig een HardSPL hebben geïnstalleerd waarvoor wel een harde reset nodig is, maar daarna kan je zo vaak van radio rom wisselen als je maar wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
sandeman schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:40:
[...]

Is al beantwoord, maar ik wil nog wat toevoegen: een nieuwe radio-rom installeren vereist geen harde reset (je data blijft dus staan). Je moet wel eenmalig een HardSPL hebben geïnstalleerd waarvoor wel een harde reset nodig is, maar daarna kan je zo vaak van radio rom wisselen als je maar wilt.
Dank je, dat wist ik niet..

Ik zit nu op radio rom .7 en deze is niet super goed en vreet batterijen, deze zat in dutty's rom ingebakken. Weer terug naar de .5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Ik vond deze 3-1 plug, heel handig als b.v. MP3 / Streaming Radio luistert via de HTC Touch naar b.v. Autoradio!

Zal het ook werken voor de HTC Touch Diamond? (staat niet in het lijstje van de aanbieding...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:29:
Ik vond deze 3-1 plug, heel handig als b.v. MP3 / Streaming Radio luistert via de HTC Touch naar b.v. Autoradio!

Zal het ook werken voor de HTC Touch Diamond? (staat niet in het lijstje van de aanbieding...)
Zou het dezelfde zijn als deze? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

RutgerFR schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:29:

Laden + muziek luisteren, da's best flex, dat miste ik nog. En $12,- vind ik nog meevallen :+

Sinds ik SensorLock geïnstalleerd heb ervaar ik hetzelfde probleem. Heb hem een harde reset gegeven, de nieuwste (3.1) SensorLock erop gezet en heb nog steeds hetzelfde :s. SensorLock is handig om tijdens TomTom-en het scherm uit te gooien als je op de fiets zit, maar verder vind ik het vaker vervelend dan prettig inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig iedee of het mogelijk is om Opera om te wisselen voor Internet explorer, ik kan het in ieder geval niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Kwa stroomverbruik zie ik hier nog een tip; http://www.modaco.com/con...life/page/40/#entry919314

Ik, of snap hem niet, of mijn TD doet niet wat hij omschrijft. Kan iemand mij dit uitleggen/bevestigen?

Heb trouwens een oplossing gevonden om een gelockte inbox na een teruggezette backup vanuit spritebackup weer unlocked te krijgen. DM me voor de oplossing! (om het bestand te bemachtigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:05:
Kwa stroomverbruik zie ik hier nog een tip; http://www.modaco.com/con...life/page/40/#entry919314

Ik, of snap hem niet, of mijn TD doet niet wat hij omschrijft. Kan iemand mij dit uitleggen/bevestigen?
Waarschijnlijk snapt hij het zelf ook niet.. 8)
Heb trouwens een oplossing gevonden om een gelockte inbox na een teruggezette backup vanuit spritebackup weer unlocked te krijgen. DM me voor de oplossing! (om het bestand te bemachtigen)
Een gelockte inbox na het terug zetten van een backup? Dat snap ik ook niet!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:58:
Iemand enig iedee of het mogelijk is om Opera om te wisselen voor Internet explorer, ik kan het in ieder geval niet vinden.
Dat schijnt mogelijk te zijn.
http://forum.xda-develope...t=407777&highlight=ssmapa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
peugeot206gt schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:14:
[...]

Ik kom van de diamondSurface af en moet zeggen dat ik spijt heb dat ik naar die AZTOR rom ben overgestapt. Eigenlijk vond ik hem een stuk langzamer als die diamondSurface. Echter nu ben ik na een halve dag op de SWIFT rom overgestapt en deze is echt super! 44 procent geheugen in gebruik na een restart met touchflo3d aan!!! :D Vind het jammer dat het een WWE rom is maar met een nederlandse touchflo3d erover is het prima te doen!

Blijf voorlopig even bij deze want ik werd zo moe van het opnieuw installeren van alles. Alhoewel het nu aardig snel gaat en ik mijn persoonlijke T9 woordenboek ook mee kan nemen :P:D
Waar heb jij ergens die nederlandse touchflo3d vandaan gehaald? Ik wil namelijk ook eens een andere rom proberen maar ze zijn allemaal wwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 21:09:
[...]

Waar heb jij ergens die nederlandse touchflo3d vandaan gehaald? Ik wil namelijk ook eens een andere rom proberen maar ze zijn allemaal wwe.
Dat is ook echt al tig keer aan bod gekomen.. |:(
Diamond TF3D config

Appearance

* Change theme: Themes
* Restore default theme
* Change date format on home screen

* Change language
* Remove branding on home screen

Een makkelijker manier om je taal aan te passen is met een reg-editor. Dat programma doet hetzelfde, maar dan voor je..

HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang

Voor de juiste lancodes kan je hier terecht Let op dat je wel de juiste waarde neemt. Hex of Dword

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey maar dan moet je internet explorer zelf nog downloaden of zit die in de htc td? en hoe zou dat moeten gaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Jeej flashen is gelukt: het is echt kinderspel, stelt werkelijk geen kale balzak voor *O*
Direct na het flashen 'trilde' de pixeltjes op mn scherm, maar een hardreset later was er niets meer aan de hand. Omdat ik de AZTOR ROM heb gebruikt mag ik nu alleen wel weer mn scheepslading aan tools gaan installeren.. ach ja het houd je van de straat he :)

[ Voor 0% gewijzigd door Neok_ op 26-09-2008 21:40 . Reden: dtdtdtdd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:49:
[...]

Een gelockte inbox na het terug zetten van een backup? Dat snap ik ook niet!
Met Sprite Backup kun je je smsjes backuppen en meenemen na een harde reset/nieuwe rom. Probleem is echter dan de mailbox gecodeerd is per "installatie". Bij een nieuwe installatie herkend hij de codering van de inbox niet en laat hij hem vervolgens ook niet zien in Outlook. TF3D laat hem vreemd genoeg wel in de interface zien. Je kunt ook door de mailtjes bladeren die er nog instonden, maar openen lukt dan weer niet.
Helaas is het ook niet zo dat je de smsjes los van de mailtjes kan importeren, aangezien het schijnbaar 1 database is waar zowel mailtjes als smsjes in staan. Echter zijn de smsjes dan weer niet gecodeerd opgeslagen.

Ook het opnieuw aanmaken van een mailbox met dezelfde naam als de oude werkt niet. Sterker nog, vanwege een overeenkomstige naam krijg je een foutmelding. Zie her en der ook de topics op de verschillende fora hierover.

Bij een van de volgende updates van SpriteBackup zal dit probleem wel verholpen worden. In de tussentijd bieden ze een tool aan waarmee je die inbox kunt "unlocken". Ik hoor het graag wie er geïnteresseerd is in deze tool. (heb geen plek om hem online te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het niet gewoon mailaccountrepair? Daar lijkt het heel erg op iig als ik je zo hoor..

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ClearMailAccountSettings om precies te zijn.

Verwijderd

jules schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 00:41:
ClearMailAccountSettings om precies te zijn.
Kan je toch gewoon van hun site ophalen?
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 21:21:
[...]
Okey maar dan moet je internet explorer zelf nog downloaden of zit die in de htc td? en hoe zou dat moeten gaan dan?
IE staat op je toestel in de windows-dir. En hoe het moet?! Staat in die link, maar daar gaat ie.. 8)

Download het programmaatje/Unzip het en plaats het .exe bestand op je 4Gb in een dir die je aanmaakt [i.e. SSMaPa]

Maak een snelkoppeling van IE-explorer vanuit je windows-dir naar je 4Gb in een dir [i.e. windows]

Start SSMaPa op door op het bestand te klikken. Klik op "init" er zal dan een lijst met programma's tevoorschijn komen. Kies voor replace opera . Vink Patch Enabled aan. Bij New program vul je het pad in naar de snelkoppeling van IE die je zojuist hebt gemaakt. Als je dat hebt gedaan klik je op save. Dan ga je naar tabblad "deploy" en klik je op "deploy patch". Waarschuwing ter harte nemen en dan op OK drukken. Een softreset doet de rest en je zal als je naar je internet tab gaat nu zien dat IE opstart i.p.v. Opera.

Uiteraard weer garantie tot aan de deur. Maar hier is het gewoon gelukt. .. 8)

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 09:18 ]

Verwijderd

Zo ver was ik inmiddels ook alleen ik kan geen snelkoppeling maken in mijn telefoon en als ik hem aan me computer plaatst zie ik de windows map niet en kan ik ook geen snelkoppeling aanmaken. Ik gebruik de gewone verkenner. Ik denk dat ik ergens niet genoeg rechten heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 09:46:
Zo ver was ik inmiddels ook alleen ik kan geen snelkoppeling maken in mijn telefoon en als ik hem aan me computer plaatst zie ik de windows map niet en kan ik ook geen snelkoppeling aanmaken. Ik gebruik de gewone verkenner. Ik denk dat ik ergens niet genoeg rechten heb.
Je hoeft m niet op je pc aan te sluiten. Die snelkoppeling met file-explorer of totalcommander aanmaken op je 4Gb!

• Neok_
  • Niet online
Ik kon het niet laten en ik heb vandaag ff geflashed naar SwiftBL v7, even kijken wat dat is. Wat mij niet duidelijk is: moet je na het flashen van je ROM perse een hardreset doen, doet hij dat automatisch al, of is het niet nodig? Zonder handmatig een hardreset lijkt hij het prima te doen..

[ Voor 11% gewijzigd door Neok_ op 27-09-2008 13:30 ]

Verwijderd

Neok_ schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:30:
Ik kon het niet laten en ik heb vandaag ff geflashed naar SwiftBL v7, even kijken wat dat is. Wat mij niet duidelijk is: moet je na het flashen van je ROM perse een hardreset doen, doet hij dat automatisch al, of is het niet nodig? Zonder handmatig een hardreset lijkt hij het prima te doen..
Als je geflashed hebt, dan reset ie altijd automatisch. Sommige bakkers adviseren om na de flash nog een keer een harde reset te doen en daarna een softreset. Maar of het nodig is? Daar zijn de geleerden het niet echt over eens.. O-)

/me moet gaan werken van ze baas! Wat een lul zeg.. :+

Verwijderd

Here are some tips that HTC are currently offering customers on how to preserver battery life -

1. Stop running the GPS software if not in use. (Tap Start > Settings > System tab >Task Manager.)

2. Disconnect your data connection if not in use. (Tap Start > Programs > Comm Manager.)

3. Turn off your Bluetooth connection if not in use. (Tap Start > Programs > Comm Manager.)

4. Turn off your Wi-Fi connection if not in use. (Tap Start > Programs > Comm Manager.)

5. Change Power Save Mode from Best Battery to Best Performance in the Wireless LAN setting. (Tap Start > Settings > Connections tab > Wireless LAN > Power Mode tab...)

6. Please check the sync schedule for receiving and downloading incoming mails. For after work hours, it is recommended that you increase the time interval for receiving e-mails to save battery. (Tap Start> Programs > ActiveSync > Menu > Schedule to adjust the sync status in Peak time and Off-peak time.)

7. Set your device to auto adjust the backlight so that the light sensor will automatically adjust the brightness of the screen. (Tap Start > Settings > Backlight tab and then select check Auto adjust backlight.)

8. In standby mode, WCDMA uses lesser power than GSM mode. On the other hand, in talk mode, GSM uses lesser power than WCDMA. You can tap Start > Settings > Phone > Band tab, and then set your network type to Auto.

9. Stop running the applications that are not in use. (Tap Start > Settings > System tab > Task Manager.)

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:17:
5. Change Power Save Mode from Best Battery to Best Performance in the Wireless LAN setting. (Tap Start > Settings > Connections tab > Wireless LAN > Power Mode tab...)
Spreken ze zichzelf niet tegen in het bovenstaande punt? Best Performance impliceert dat het beter presteert ten koste van de batterij...

Verwijderd

Wat is het toch precies met het locken van het apparaat?
Is het niet gewoon het handigst om gewoon de knop bovenop te gebruiken als je de Diamond niet gebruikt om hem in standby te zetten?
Of mis ik nu compleet iets? Wat zijn de voordelen van locken?

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Ik zet 'm ook altijd met die knop bovenop uit. Maar bij het ontvangen van een telefoontje, kan je dan die 2 knoppen op je scherm indrukken (dus ook als hij in je broek zit), waardoor je: OF te vroeg opneemt OF mensen per ongeluk wegdrukt.
Daarom worden zulke applicaties gebruikt...

Verwijderd

kwakkie schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:58:
Ik zet 'm ook altijd met die knop bovenop uit. Maar bij het ontvangen van een telefoontje, kan je dan die 2 knoppen op je scherm indrukken (dus ook als hij in je broek zit), waardoor je: OF te vroeg opneemt OF mensen per ongeluk wegdrukt.
Daarom worden zulke applicaties gebruikt...
Ah, ok. Dat heb ik gewoon met answerkeydisabler opgelost...

Verwijderd

peugeot206gt schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:40:
.......

EDIT: Ik heb hiervoor wel de tomtom spraakbestanden circa 0,5 sec. vertraagd, zodat er niets meer wegvalt.

........
kun je aangeven hoe je die vertraging hebt ingesteld? kan dat in TT of is dat een regedit in de TD?

Verwijderd

kwakkie schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:38:
[...]

Spreken ze zichzelf niet tegen in het bovenstaande punt? Best Performance impliceert dat het beter presteert ten koste van de batterij...
Dat vraag ik me dus ook af, beetje vreemd.Moet ik hem dus op best performance zetten om én de beste performance te hebben en de beste energiemodus? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 19:01 ]

Verwijderd

Brinsonet ScreenRotator (26 september 2008) beter dan GSen :X probeer het zelf...

Download HIER

Afbeeldingslocatie: http://projects.brins0.net/WM-Brins0net_ScreenRotator/images/Applications.png

Afbeeldingslocatie: http://projects.brins0.net/WM-Brins0net_ScreenRotator/images/MainMenuL.png

Afbeeldingslocatie: http://projects.brins0.net/WM-Brins0net_ScreenRotator/images/Orientation.png

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 21:09 ]

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
Ik heb sinds vandaag ook een HTC diamond, en nu krijg ik het niet voor elkaar om iets geinstalleerd te krijgen, hoe gaat dit in zijn werk?(het gaat om tf3d) dit om van de vodafone thema af te komen.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Er staan in dit topic meer dan genoeg suggesties volgens mij. Kijk maar eens op XDA developers.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sky Fire (wordt het de ideale browser :? ),

Skyfire gives you speedy page loads, full audio, images and video.
Supports every Web 2.0 technology under the sun, including Ajax, Flash, and Java. That means you can visit the real YouTube and Hulu to watch videos, the real Yahoo Mail and Facebook to check your messages, and the real Last.fm to stream music

Site: SkyFire

Hoe kom je aan SkyFire...

1.
Ga naar het registratiegedeelte v/d site
http://www.skyfire.com/register

2.
Nu moet je een willekeurig VS telefoonnummer invullen, kan je dus even uit de White Pages halen...
http://www.whitepages.com...31&show_truncated=1&view=

3.
Vul een willekeurig gekozen telefoonnummer en je email-adres in op het registratieformulier.

4. Nu krijg je per Email een bevestiging met de downloadlink waarmee je SkyFire kunt downloaden en kan het feest beginnen.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://img6.uploadhouse.com/fileuploads/2710/2710798e2a787f7dc7fafa4059206d7098fd738.png
Afbeeldingslocatie: http://img7.uploadhouse.com/fileuploads/2710/2710800f37522e5478d93df81a67d74bdbe9cb3.png

Demofilmpje: HIER

Andere demo's, zie HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:39:
[...]

Ik heb het inmiddels ook ervaren het probleem. Mijn sim kwam dan zelfs al uit 2001. alleen had de telfort shop hier in enschede geen reserve sim om te testen en moest ik er dus gewoon voor betalen. Hopen dat ik het nog terug krijg via de klachtenafdeling.

[...]

Voor youtuben moet je toch juist extra betalen omdat het streaming video is of heb ik de voorwaarden nou weer verkeerd gelezen?
Gisteren nieuwe sim ontvangen, kostenloos. Erg vriendelijke mensen hier in Groningen. SMS probleem was direct opgelost en na het activeren van het kaartje kon ik ook probleemloos bellen.

Voor zover ik weet, is er geen verschil tussen youtube en mailen, dataverkeer is dataverkeer. Hou wel de FUP in de gaten, je telefoon dus niet als modem gaan gebruiken voor een laptop, dat is officieel niet toegestaan (Telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drivo schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:36:
Voor zover ik weet, is er geen verschil tussen youtube en mailen, dataverkeer is dataverkeer. Hou wel de FUP in de gaten, je telefoon dus niet als modem gaan gebruiken voor een laptop, dat is officieel niet toegestaan (Telfort)
Klopt, iedereen weet dat er geen verschil is tussen YouTube(streaming) en mail, en data is inderdaad tenslotte alleen maar data ;)

Maar...
Helaas denken (de meeste) providers daar toch echt anders over ;)

Met name streaming, voice-over-IP, pushmail, VPN en andere handelingen waarbij een grote hoeveelheid data wordt verbruikt, vandaar ook dat men dergelijke poorten al dan niet blokkeert enz.(!) [/i][/b]

Gewoon de meest recente voorwaarden opvragen, want obeperkt internet / FUP is voor elke provider een totaal ander begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:36:

Supports every Web 2.0 technology under the sun, including Ajax, Flash, and Java. That means you can visit the real YouTube and Hulu to watch videos, the real Yahoo Mail and Facebook to check your messages, and the real Last.fm to stream music

[..]
Uiteraard had ik daar ook al een tijdje interesse in.. :+ Maar het volgende hield mij tegen..

Privacy Policy:
"Once you have subscribed to and begin to use the Browser, we will collect information about your use of the Browser on your Device (“Browser Usage Information”). Browser Usage Information includes such information as which websites and programs you access or download on your Device, how long you visit such websites and use such programs, your activities (such as products purchased or advertisements viewed) on such websites, which specific areas of a website or webpage you use and for how long, websites you bookmark, search terms you use, referring/exit pages, browser and platform types, the geographic location in which your Device is being used and information you provide on third party websites. All of your Browser Usage Information is stored by Skyfire under an automatically generated, random identification number (“ID Number”) that will not be associated with or linked to your Personal Information. Please be aware, though, that your Browser Usage Information, when viewed in the aggregate, may reveal your identity even if it is not associated with or linked to your Personal Information."

In other words, when you use our browser, we track everything you do, and assign an "anonymous" ID number to that information. And oh, by the way, the "anonymous" ID number may be linked to your identity.

Verder krijg je de accountgegevens en het password om de browser te activeren per sms gestuurd.. lastig dus.. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb van de week een Mda compact IV gehaald bij T-Mobile, maar het flashen wil niet helemaal lukken. Excuses als ik iets vraag wat al eerder beantwoord is, maar ik heb het zelf niet kunnen vinden.

Ik heb Unsigned hardSPL Olinex erop gezet, dat ging allemaal goed. Maar wanneer ik een rom erop wil zetten (QMR_Ruu_Diamond_HTC_NLD etc.) krijg ik de fout dat mn telefoon een invalid model id heeft.
Ik begrijp dat dat iets met een lock van t-mobile heeft te maken? Op xda is er een thread waarin staat dat je moet betalen om die lock eraf te krijgen, maar in een andere thread staat weer dat er een tool voor is (NBHUtil? ).
Kan iemand mij hier verder mee helpen, want zo te zien is het andere gebruikers met een MDA compact IV wel gelukt om hem te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:20:
Hallo allemaal, ik heb van de week een Mda compact IV gehaald bij T-Mobile, maar het flashen wil niet helemaal lukken. Excuses als ik iets vraag wat al eerder beantwoord is, maar ik heb het zelf niet kunnen vinden.

Ik heb Unsigned hardSPL Olinex erop gezet, dat ging allemaal goed. Maar wanneer ik een rom erop wil zetten (QMR_Ruu_Diamond_HTC_NLD etc.) krijg ik de fout dat mn telefoon een invalid model id heeft.
Ik begrijp dat dat iets met een lock van t-mobile heeft te maken? Op xda is er een thread waarin staat dat je moet betalen om die lock eraf te krijgen, maar in een andere thread staat weer dat er een tool voor is (NBHUtil? ).
Kan iemand mij hier verder mee helpen, want zo te zien is het andere gebruikers met een MDA compact IV wel gelukt om hem te flashen.
Ik heb exact het zelfde probleem dus ben ook erg benieuwd wat de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:20:

Vermoedelijk komt het in de rom gebakken ID-model inderdaad niet overéén met dat van je toestel. Je zou eens kunnen proberen een willekeurige andere rom te flashen om te kijken of die het wel doet. Als die het wel doet , dan moet je aan de gang met de workaround zoals je die zelf al gevonden hebt, om die HTC-rom NLD te flashen..Die workaround had je dus al gevonden hier dus. :)

Edit,

Las net ook je post op XDA.. ;) Dat exe bestand kan je uitpakken met WinRar. Dan hou je wat bestanden over, waaronder die nbh.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reactie :D Ik zal het vanavond proberen en posten of het gelukt is.

EDIT: Helaas nog niet gelukt. Ik heb nu wel de NBH file gevonden, maar bij het builden van een nieuwe NBH file zegt hij "Done", maar dan is er helemaal geen nieuwe file aangemaakt :S
Heb jij deze util ook zelf moeten gebruiken? en had jij hetzelfde probleem?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Bestaat er een programma waaruit ik vanuit Windows simpel mijn contacts kan toevoegen/wijzigen etc in mijn HTC Touch Diamond (zoiets als Nokia PC Suite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:32

Speedmaster

Make my day...

RutgerFR schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:35:
Bestaat er een programma waaruit ik vanuit Windows simpel mijn contacts kan toevoegen/wijzigen etc in mijn HTC Touch Diamond (zoiets als Nokia PC Suite).
Windows = Microsoft = Office = Outlook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een timerprogje voor op de Diamand, maar het zoeken heeft nog niets opgeleverd.
Iemand een idee?

Want dat is handig bij het eieren koken :-))

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:45:
[...]
Heel verhaal over policy...

Verder krijg je de accountgegevens en het password om de browser te activeren per sms gestuurd.. lastig dus.. >:)
Dan heb je het niet goed begrepen :'(

De accountgegevens krijg je helemaal niet per per sms!

Enigste wat je krijgt is een download-link per SMS (wat het ingevulde USA nummer is, maar who cares) en tevens krijg je deze downloadlink ook gewoon per email.
En daar gaat het om!, dus gewoon via het door jezelf opgegeven emailadres ;)

En dat hele password gedoe is niet echt relevant!

Tijdens downloaden moet je dus je eerder opgegeven emailadres opgeven en daarna moet je zelf een password kiezen en invoeren (zelf bepalen wat) , daarna kan je dus gewoon het *.cab bestandje downloaden.

Pas bij het opstraten van SkyFire moet je weer ter controle dat opgegeven emailadres en zelf gekozen password intypen, dat is alles.

Overigens op mijn eigen Rom (experimenteer fase) werkt het scherm niet goed (half beeld)!, misschien ligt dat dus aan mij, nog even verder uitzoeken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:57:
Ik ben opzoek naar een timerprogje voor op de Diamand, maar het zoeken heeft nog niets opgeleverd.
Iemand een idee?

SPB Time is daar perfect voor, daar zit een o.a. ook een CountDown teller in (5 tellers tegelijk is mogelijk!)
Overigens voor de Diamond is er ook een mooie Silver Skin.

En met een beetje inventief googlen komt je een heel eind...

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/time/screenshots/05.gif

Verdere screenshots, HIER

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 15:44

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 17:57:
Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/25rmsjs.jpg

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:42:
Bedankt voor de snelle reactie :D Ik zal het vanavond proberen en posten of het gelukt is.

EDIT: Helaas nog niet gelukt. Ik heb nu wel de NBH file gevonden, maar bij het builden van een nieuwe NBH file zegt hij "Done", maar dan is er helemaal geen nieuwe file aangemaakt :S
Heb jij deze util ook zelf moeten gebruiken? en had jij hetzelfde probleem?
Neen, ik heb m niet zelf hoeven te gebruiken. Maar ik heb m net getest en hij maakt op het moment dat je bij de stap "build nbh" aangekomen bent , wel een nieuwe nbh aan maar overschrijft daarbij de oude! [sla m maar eens in een andere dir op] Vandaar dat je misschien denkt, dat hij geen nbh aanmaakt. Maar nog even een andere vraag, kan je wel een andere rom flashen, zoals ik aangaf? Dan weet je in ieder geval zeker dat je hspl goed is!

Anders stuur je even een DM met je msn..zal ik wel even meedoen/helpen]

Ok, ik ben zelf dus maar even aan de gang met die util en heb de aangepaste rom op 4shared geplaatst. Kijk eens of die lukt? Het is gewoon de HTC-NLD 1.93 met radio .25 Hier heb je de link

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 15:44

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:13:
[...]

SPB Timer is daar perfect voor, daar zit een o.a. ook een CountDown teller in (5 tellers tegelijk is mogelijk!)
Overigens voor de Diamond is er ook een mooie Silver Skin.

En met een beetje inventief googlen komt je een heel eind...

[afbeelding]

Verdere screenshots, HIER
We hebben dezelfde mening. Perfect programma.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:06:
[...]

Dan heb je het niet goed begrepen :'(

[knip]
Overigens op mijn eigen Rom (experimenteer fase) werkt het scherm niet goed (half beeld)!, misschien ligt dat dus aan mij, nog even verder uitzoeken dus!
Ah ok..zal het morgen eens proberen en laat weten of het werkt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:36:

Site: SkyFire

Hoe kom je aan SkyFire...

1.
Ga naar het registratiegedeelte v/d site
http://www.skyfire.com/register

2.
Nu moet je een willekeurig VS telefoonnummer invullen, kan je dus even uit de White Pages halen...
http://www.whitepages.com...31&show_truncated=1&view=

3.
Vul een willekeurig gekozen telefoonnummer en je email-adres in op het registratieformulier.

4. Nu krijg je per Email een bevestiging met de downloadlink waarmee je SkyFire kunt downloaden en kan het feest beginnen.

Screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]

Demofilmpje: HIER

Andere demo's, zie HIER
Geinstalleerd, maar ik krijg maar een half scherm (in de lengte, links wel beeld, rechts niet).

Is Skyfire niet compatible met VGA misschien of moet ik het probleem ergens anders zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekeboe100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 08:56
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:06:
Op het forum van skyfire beetje gezocht, en VGA resolutie wordt momenteel nog niet ondersteund. Hierdoor krijg je dus enkel voor de helft beeld.

Spijtig, maar het zal wachten worden op een volgende beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Hoe kan ik er voor zorgen dat wanneer als mijn TD in de breedte voor mij op tafel ligt dat het beeld in 'landscape mode' blijft staan. De registry tweak waarmee dat handmatig is te doen, werkt hiermee niet, dan 'crashed' de browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:34:
[...]

Geinstalleerd, maar ik krijg maar een half scherm (in de lengte, links wel beeld, rechts niet).

Is Skyfire niet compatible met VGA misschien of moet ik het probleem ergens anders zoeken?
Ja dat had ik ook, dacht eerst nog dat het aan m'n Rom-brouwsel lag...
Zal dan inderdaad wel met VGA te maken hebben, op mijn QVGA toestel werkt hij overigens probleemloos.
We kunnen dus voor de Diamond beter even wachten op een verbeterde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:25:
[...]

Ah ok..zal het morgen eens proberen en laat weten of het werkt.. ;)
Niet doen, 't werkt niet op VGA (alleen QVGA), even wahcten op een nieuwe bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat zijn nou precies het verschil tussen de NL versie van deze phone en de UK versie :?

Ik vind het prettiger om UK windows te hebben maar wil wel T9 ook in NL hebben!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:45:
[...]

Uiteraard had ik daar ook al een tijdje interesse in.. :+ Maar het volgende hield mij tegen..

Privacy Policy:
"Once you have subscribed to and begin to use the Browser, we will collect information about your use of the Browser on your Device (“Browser Usage Information”). Browser Usage Information includes such information as which websites and programs you access or download on your Device, how long you visit such websites and use such programs, your activities (such as products purchased or advertisements viewed) on such websites, which specific areas of a website or webpage you use and for how long, websites you bookmark, search terms you use, referring/exit pages, browser and platform types, the geographic location in which your Device is being used and information you provide on third party websites. All of your Browser Usage Information is stored by Skyfire under an automatically generated, random identification number (“ID Number”) that will not be associated with or linked to your Personal Information. Please be aware, though, that your Browser Usage Information, when viewed in the aggregate, may reveal your identity even if it is not associated with or linked to your Personal Information."

In other words, when you use our browser, we track everything you do, and assign an "anonymous" ID number to that information. And oh, by the way, the "anonymous" ID number may be linked to your identity.

Dit is inderdaad wel een heel belangrijk punt en hiervoor zal ik hem ook niet nemen. thanks voor het uizoeken
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.