wel lullig dat dat nummer dan ook automatisch een smsje toegestuurd krijgtVerwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:36:
Sky Fire (wordt het de ideale browser),
Skyfire gives you speedy page loads, full audio, images and video.
Supports every Web 2.0 technology under the sun, including Ajax, Flash, and Java. That means you can visit the real YouTube and Hulu to watch videos, the real Yahoo Mail and Facebook to check your messages, and the real Last.fm to stream music
Site: SkyFire
Hoe kom je aan SkyFire...
1.
Ga naar het registratiegedeelte v/d site
http://www.skyfire.com/register
2.
Nu moet je een willekeurig VS telefoonnummer invullen, kan je dus even uit de White Pages halen...
http://www.whitepages.com...31&show_truncated=1&view=
3.
Vul een willekeurig gekozen telefoonnummer en je email-adres in op het registratieformulier.
4. Nu krijg je per Email een bevestiging met de downloadlink waarmee je SkyFire kunt downloaden en kan het feest beginnen.
Screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Demofilmpje: HIER
Andere demo's, zie HIER
Vreemd... Ik kan het niet zozeer bewijzen, maar ik krijg het gevoel dat ik met mijn nieuwe USim minder bereik heb met mijn Diamond dat met mijn oude Sim (geen USim)...
Ik zie met de nieuwe sim bij mij thuis 2 streepjes, waar ik normaal gewend ben aan wat meer, maar of dat resulteert in slecht bereik, kan ik dus niet zeggen...
Ik zie met de nieuwe sim bij mij thuis 2 streepjes, waar ik normaal gewend ben aan wat meer, maar of dat resulteert in slecht bereik, kan ik dus niet zeggen...
Verwijderd
Is daar niet een freeware progje voor?Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:13:
[...]
SPB Time is daar perfect voor, daar zit een o.a. ook een CountDown teller in (5 tellers tegelijk is mogelijk!)
Overigens voor de Diamond is er ook een mooie Silver Skin.
En met een beetje inventief googlen komt je een heel eind...
[afbeelding]
Verdere screenshots, HIER
Verwijderd
Inderdaad, werkt perfect! meer heb je niet nodig... Gebruikt weinig geheugen! Ideaal..retlaw1967 schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:08:
Ik zelf gebruik deze eierkoker
http://www.prolor.dk/download/EggTimer_v0.7.CAB
Dat skyfire ziet er wel netjes uit, maar zul je zien dat je ineens allerlei bedrijven aan de lijn hebt.
Heb je gezocht voor een huis of auto en dan krijgen ineens frisia.nl aan de telefoon.
Dat ze de ideale lening voor je hebben die precies voldoet aan je gesurfde budget
Heb je gezocht voor een huis of auto en dan krijgen ineens frisia.nl aan de telefoon.
Dat ze de ideale lening voor je hebben die precies voldoet aan je gesurfde budget

De taalHelp!!!! schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:10:
Wat zijn nou precies het verschil tussen de NL versie van deze phone en de UK versie
Ik vind het prettiger om UK windows te hebben maar wil wel T9 ook in NL hebben!
Voor zover ik weet zal je voor een Nederlandse T9 officieel een Nederlandse ROM moeten hebben. Daar zal vast wel een omweggetje voor zijn daarentegen
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Verwijderd
Ben ondertussen ook al een tijdje aan het denken om de Diamond aan te schaffen. Heb me al wat proberen te verdiepen in de ROM-doolhof. Maar wat me nog niet helemaal duidelijk is: kan ik een Diamond UK-versie gewoon een Nederlandstalige ROM op flashen? De UK-versie is hier in België immers dikwijls heel wat goedkoper.
Verwijderd
Ja dat kan, maar da's dan je eigen schuld!Floris-K schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:37:
Dat skyfire ziet er wel netjes uit, maar zul je zien dat je ineens allerlei bedrijven aan de lijn hebt.
In dit geval moet je dus ook een USA telefoonnummer invullen (SkyFire is eigenlijk ook alleen te downloaden voor US Citizens only!) dus jij krijgt echt géén belletje hoor.
Echter je moet in dit geval wel een (tijdelijk) emailadres invoeren die in gebruik is, maar daar heb je keus genoeg aan!
En als de bèta fase achter de rug is...
Ook dan nooit je echte gegevens invullen, maar fictief... dus laat ze dan maar bellen
Enigste wat ze dan nog kunnen doen is via WWW advertentie's op maat weergeven, maar dat doen ze in principe allemaal...
Overigens op de Diamond en andere VGA toestellen werkt het (nog) niet goed (half beeld), dus hebben we er nog niks aan!
Ik moet weer werken, tot over tig maanden

Verwijderd
Doe je rustig aan onder de palmbomen..Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:45:
[...]
[...knip]
Ik moet weer werken, tot over tig maanden
Heb nu toch wel een raar probleem. Als ik de foon heb aangesloten op m'n pc of laptop dan laadt ie niet meer op.
Wanneer de telefoon uit staat dan wel. Softreset heeft geen nut.
Verwijderd
Super! Bedankt voor de moeite.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:22:
[...]
Neen, ik heb m niet zelf hoeven te gebruiken. Maar ik heb m net getest en hij maakt op het moment dat je bij de stap "build nbh" aangekomen bent , wel een nieuwe nbh aan maar overschrijft daarbij de oude! [sla m maar eens in een andere dir op] Vandaar dat je misschien denkt, dat hij geen nbh aanmaakt. Maar nog even een andere vraag, kan je wel een andere rom flashen, zoals ik aangaf? Dan weet je in ieder geval zeker dat je hspl goed is!
Anders stuur je even een DM met je msn..zal ik wel even meedoen/helpen]
Ok, ik ben zelf dus maar even aan de gang met die util en heb de aangepaste rom op 4shared geplaatst. Kijk eens of die lukt? Het is gewoon de HTC-NLD 1.93 met radio .25 Hier heb je de link
Ik heb zoals je zei een andere rom geprobeerd. (De rom in jouw signature
Zodra ik vanavond thuis ben zal ik de rom die je heb geupload proberen. (Als je een nieuwe rom erop zet, delete hij dan automatisch alles van de vorige rom?)
Verwijderd
Nah..dan ben je eigenlijk al klaar! Meer hoef je niet te doen..Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:02:
[...]
Super! Bedankt voor de moeite.
Ik heb zoals je zei een andere rom geprobeerd. (De rom in jouw signature) En die werkt wel gewoon.

Inderdaad vreemd. Ik heb een gewoon ergens een dir aangemaakt, daar de rom uitgepakt met WinRar en toen met die NBHUtil exact de beschrijving gevolgd zoals op XDA staat. Bij rebuilt nbh, heb ik de originele nbh laten overschrijven, en dat werkte zonder problemen. Daarna die 3 files die die aanmaakt, de flash.nb, de os.nb en radio.nb uit die dir verwijderd. Maar het zou zo maar kunnen dat je misschien een klikje teveel, te weinig of verkeerd om hebt gedaan..het blijft soms gewoon wat aan prutsen..Als ik die met NBHUtil open staat er ook gewoon DIAM***** ipv DIAM10000. Maar NBHUtil maakt bij mij echt geen NBH file aan. Er verschijnt een temp file van 0kb wanneer hij bezig is, maar die verdwijnt weer zodra hij klaar is, heel vreemd.
Ben benieuwd of dat gaat lukken..Heb daar wel vertrouwen in. Nog even gekeken welk model-id die aangeeft, en dat is dus : DIAM*****, Target CID 11111111, Version 1.00.Diamond, Language NLD, en Chunk Size 64.Zodra ik vanavond thuis ben zal ik de rom die je heb geupload proberen. (Als je een nieuwe rom erop zet, delete hij dan automatisch alles van de vorige rom?)
En ja..de oude rom wordt gewoon verwijderd bij het flashen
Kan maar één ding verzinnen, en dat is dat op de één of ander manier bij je batterij settings de optie bij tabblad Battery ==> When device is turned on,do not charge the battery when connected to the pc, aangevinkt staat.Vlooi schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:01:
Heb nu toch wel een raar probleem. Als ik de foon heb aangesloten op m'n pc of laptop dan laadt ie niet meer op.
Maar dat zal wel te gemakkelijk zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 12:37 ]
Verwijderd
Voor diegenen die gebruik maken van de camera en graag willen dat foto's en video's op hun 4Gb worden opgeslagen i.p.v. de default opslag op je device [ wat je storage doet vol lopen op den duur] Een zeer gewaardeerd lid ook in dit topic heeft daar de register settings opgegeven hoe te zorgen dat je camera-settings worden aangepast.
Eén opmerking, in tegenstelling tot wat hij daar in het vetgedrukt schrijft, moest ik in het register \\ gebruiken i.p.v. \
Dat moet je dan maar even uittesten.
Hier de link met de settings.
Let op, alleen het "savefolder" pad veranderen. De rest vanaf blijven..
Garantie tot aan de voordeur uiteraard
Eén opmerking, in tegenstelling tot wat hij daar in het vetgedrukt schrijft, moest ik in het register \\ gebruiken i.p.v. \
Let op, alleen het "savefolder" pad veranderen. De rest vanaf blijven..
Dat vraagt je tel je al gewoon als je de cam voor de eerste keer aanzetVerwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:00:
Voor diegenen die gebruik maken van de camera en graag willen dat foto's en video's op hun 4Gb worden opgeslagen i.p.v. de default opslag op je device \[ wat je storage doet vol lopen op den duur] Een zeer gewaardeerd lid ook in dit topic heeft daar de register settings opgegeven hoe te zorgen dat je camera-settings worden aangepast.
Let op, alleen het "savefolder" pad veranderen. De rest vanaf blijven..Garantie tot aan de voordeur uiteraard
althans bij mij wel
Theres a storage card, would you like this for your storage ? (oid !)
En dan slaat hij alles netjes op de 4gb op ?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Bij mij vroeg ie het ook..alleen hij deed het niet. Ergo..?! Het was ook maar een tip, niet meer en niet minder. Controleer je settings in je reg zou ik zeggen. P1 t/m P10CrankyGamerOG schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:09:
[...]
Dat vraagt je tel je al gewoon als je de cam voor de eerste keer aanzet?
althans bij mij wel
Theres a storage card, would you like this for your storage ? (oid !)
En dan slaat hij alles netjes op de 4gb op ?
bij mij doet hij het wel degelijkVerwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:15:
[...]
Bij mij vroeg ie het ook..alleen hij deed het niet. Ergo..?! Het was ook maar een tip, niet meer en niet minder. Controleer je settings in je reg zou ik zeggen. P1 t/m P10
Verwijderd
Hihi..bij jou dus wel, bij mij dus niet..bij meerderen dus wel, misschien bij meerderen dus ook niet..CrankyGamerOG schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:28:
[...]
bij mij doet hij het wel degelijkik zie toch echt de fotos in internal storage staan
Weet iemand nog of de cradle van de mda en diamond overeen komen?
In de topic start zie je namelijk een apart inlegstuk voor de orginele bureau cradle maar op ebay zie je weer cradles die geschikt zijn voor beide toestellen en weer cradles die alleen geschikt zijn voor een diamond, hoet zit het nu precies. (na het doorspitten van alle topics ben ik nog geen duidelijk antwoord tegengekomen.
In de topic start zie je namelijk een apart inlegstuk voor de orginele bureau cradle maar op ebay zie je weer cradles die geschikt zijn voor beide toestellen en weer cradles die alleen geschikt zijn voor een diamond, hoet zit het nu precies. (na het doorspitten van alle topics ben ik nog geen duidelijk antwoord tegengekomen.
Verwijderd
Iemand enig idee wat nou de beste van deze progs is? Heb gelezen dat S2U2 veel energie vreet, en dat hij niet compatibel is met TF3D... Hier moet je dan weer instellingen voor aanpassen (waar kan ik deze vinden?)DRvDijk schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:48:
De volgende vraag staat in de FAQ:
Ik neem al op door mn TD uit mn broekzak te halen, maar ik wil niet S2UL gebruiken?
Ontwikkelingen op het gebied van het locken voor het opnemen zijn enorm. De alternatieven op dit moment zijn:
Thanx
probeer "answerkeys disable" eens, voor de meesten is dat precies wat ze zoeken (en zoniet dan is ie iig makkelijk te verwijderen itt pdavietVerwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:06:
[...]
Iemand enig idee wat nou de beste van deze progs is? Heb gelezen dat S2U2 veel energie vreet, en dat hij niet compatibel is met TF3D... Hier moet je dan weer instellingen voor aanpassen (waar kan ik deze vinden?)
Thanx
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Wat moet ik me bij deze Rom voorstellen:
"Touch Diamond ROM update for TMN customers"
"Touch Diamond ROM update for TMN customers"
Search in het vorige topic, is al ruim aan bod gekomen!!
Ik gebruik de nieuwste versie van S2U2 1.22 en die verbuikt niet meer zoveel energie zoals die versies daarvoor.Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:06:
[...]
Iemand enig idee wat nou de beste van deze progs is? Heb gelezen dat S2U2 veel energie vreet, en dat hij niet compatibel is met TF3D... Hier moet je dan weer instellingen voor aanpassen (waar kan ik deze vinden?)
Thanx
Na 2 keer mailen eindelijk antwoord gehad op mn vodafone firmware vraag:
Dan blijkt dat ik beter gewoon dit topic in de gaten had kunnen houdenOnderwerp
Goedendag, OP 2 september heb ik via deze contactpagina een mail gestuurd met...
29-09-2008 Ons antwoord
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Binnenkort zal er een firware upgrade komen voor de vodafone HTC touch diamond toestellen. Deze zal via de website van vodafone beschikbaar komen.
Met vriendelijke groet,
Vodafone klantenservice
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
NOS tevreden over mobiele toepassingen
Uitgegeven: 29 september 2008 17:08
Laatst gewijzigd: 29 september 2008 17:13
HILVERSUM - Ruim 100.000 mensen hebben een speciale applicatie gedownload waarmee ze via hun mobiele telefoon programma's van de NOS kunnen bekijken. De omroep is, vier maanden na de start van NOS Mobiel, zeer tevreden met dit resultaat.
Dat meldde een woordvoerder van de omroep maandag. De zendgemachtigde maakte maandag verder bekend dat een groeiend aantal gebruikers ook een Teletekstapplicatie heeft geïnstalleerd: 12.000 keer voor een Blackberry en 34.000 keer voor de iPhone (40 procent van alle Nederlandse iPhone-bezitters).
In totaal werden in september via al deze mobiele sites en applicaties al meer dan 7 miljoen pagina's opgevraagd.
Nieuws
Aanvullend representatief onderzoek, uitgevoerd door onderzoeksbureau Synovate, leert onder meer dat ruim de helft van de personen die de NOS Mobiel-applicatie heeft geïnstalleerd, dagelijks gebruikmaakt van de dienst. Voor 77 procent van de respondenten is het volgen van het laatste nieuws de belangrijkste reden om de applicatie te installeren.
Trots
Roeland Stekelenburg, hoofd Nieuwe Media NOS: "De gebruikersaantallen, aangevuld met de resultaten van het representatieve onderzoek van Synovate, tonen aan dat het Nederlands publiek ons mobiele platform in toenemende mate weet te vinden en te waarderen. We zijn bijzonder trots dat we al na vier maanden kunnen concluderen dat de NOS een van de grootste mobiele platforms is in Nederland. We groeien als kool."
Sport
De NOS is op 3 juni met haar mobiele platform begonnen om ook de groeiende groep mobiele gebruikers van nieuws te voorzien. Het gebruik heeft tijdens de sportzomer een grote vlucht genomen. Er is veel (video)content beschikbaar gesteld via NOS Mobiel, waaronder alle etappes van de Tour de France, 13 live kanalen tijdens de Olympische Spelen, clips, het NOS Journaal, Teletekst, file-informatie en het weerbericht.
Jammer dat erop de mailtjes van Diamond bezitters niet wordt gereageerd, want daar werkt het niet goed door het grote scherm...................................................................jammer hoor, want het is echt een leuk programma.
Uitgegeven: 29 september 2008 17:08
Laatst gewijzigd: 29 september 2008 17:13
HILVERSUM - Ruim 100.000 mensen hebben een speciale applicatie gedownload waarmee ze via hun mobiele telefoon programma's van de NOS kunnen bekijken. De omroep is, vier maanden na de start van NOS Mobiel, zeer tevreden met dit resultaat.
Dat meldde een woordvoerder van de omroep maandag. De zendgemachtigde maakte maandag verder bekend dat een groeiend aantal gebruikers ook een Teletekstapplicatie heeft geïnstalleerd: 12.000 keer voor een Blackberry en 34.000 keer voor de iPhone (40 procent van alle Nederlandse iPhone-bezitters).
In totaal werden in september via al deze mobiele sites en applicaties al meer dan 7 miljoen pagina's opgevraagd.
Nieuws
Aanvullend representatief onderzoek, uitgevoerd door onderzoeksbureau Synovate, leert onder meer dat ruim de helft van de personen die de NOS Mobiel-applicatie heeft geïnstalleerd, dagelijks gebruikmaakt van de dienst. Voor 77 procent van de respondenten is het volgen van het laatste nieuws de belangrijkste reden om de applicatie te installeren.
Trots
Roeland Stekelenburg, hoofd Nieuwe Media NOS: "De gebruikersaantallen, aangevuld met de resultaten van het representatieve onderzoek van Synovate, tonen aan dat het Nederlands publiek ons mobiele platform in toenemende mate weet te vinden en te waarderen. We zijn bijzonder trots dat we al na vier maanden kunnen concluderen dat de NOS een van de grootste mobiele platforms is in Nederland. We groeien als kool."
Sport
De NOS is op 3 juni met haar mobiele platform begonnen om ook de groeiende groep mobiele gebruikers van nieuws te voorzien. Het gebruik heeft tijdens de sportzomer een grote vlucht genomen. Er is veel (video)content beschikbaar gesteld via NOS Mobiel, waaronder alle etappes van de Tour de France, 13 live kanalen tijdens de Olympische Spelen, clips, het NOS Journaal, Teletekst, file-informatie en het weerbericht.
Jammer dat erop de mailtjes van Diamond bezitters niet wordt gereageerd, want daar werkt het niet goed door het grote scherm...................................................................jammer hoor, want het is echt een leuk programma.
Verwijderd
Vraagje:
Die batterij met hoesje van 1350mAh gaat die nog steeds in de carkit? En kan je deze dan ook nog in de cradle steken?
Die batterij met hoesje van 1350mAh gaat die nog steeds in de carkit? En kan je deze dan ook nog in de cradle steken?
Verwijderd
Geweldig die MDA IV compact. Alleen die batterijduur. Met Tom Tom is het soms moeilijk het einde van een rit te halen.
Vraag:
Als ik een reserve accu en een car charger koop, loop ik dan risico mijn apparaatje te verknallen als ik een niet orgineel koop?
In Hong Kong winkels op Ebay zijn ze vaak ongelooflijk goedkoop. Is er iets waar je op moet letten?
Thx
Vraag:
Als ik een reserve accu en een car charger koop, loop ik dan risico mijn apparaatje te verknallen als ik een niet orgineel koop?
In Hong Kong winkels op Ebay zijn ze vaak ongelooflijk goedkoop. Is er iets waar je op moet letten?
Thx
Tis zelfs zo erg dat ie zelfs aan de lader meer stroom vreet dan ie bij laadt. Moest echt de brightness van max afhalen, daarna ging het goed.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:34:
Geweldig die MDA IV compact. Alleen die batterijduur. Met Tom Tom is het soms moeilijk het einde van een rit te halen.
Vraag:
Thx
Je weet dat we inmiddels al geruime tijd bookmarks hebben?

En voor wat betreft het NOS mobiel issue, de applicatie ziet er inderdaad leuk uit, maar je kunt er totaal niets mee..
Bij mij idem, dat werkt prima. Dagenlang gewoon gebruikt, zelfs nog met een GPS logging tool aan.Blueone schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:59:
Bij mij laad hij in de auto gewoon bij terwijl ik bluetooth + tomtom continu heb draaien?
[ Voor 24% gewijzigd door J0YR1D3R op 30-09-2008 11:25 ]
Bij mij werkt die (originele) carcharger ook prima. En heb 2 niet originele accu's en die doen het ook top, behalve bij die van 1800 mAh, dan werkt de GPS opeens niet meer
Verwijderd
Ik krijg bij die NOS Mobiel applicatie na een minuutje laden een "verzoek is verlopen" melding.
Meer mensen met problemen met het runnen van deze applicatie?
Of heeft dit weer te maken met het feit dat mijn proxy-server aan staat? Ik wordt daar een beetje moe van. Met proxy werkt msn, youtube etc. niet. Zonder proxy werkt internet niet bij mij. Is er geen oplossing dat alles gewoon altijd werkt?
Heb Orange World trouwens...
Of heeft dit weer te maken met het feit dat mijn proxy-server aan staat? Ik wordt daar een beetje moe van. Met proxy werkt msn, youtube etc. niet. Zonder proxy werkt internet niet bij mij. Is er geen oplossing dat alles gewoon altijd werkt?
Verwijderd
Voor mensen met problemen met de G-Sensor, ik weet overigens niet of ie al langs gekomen is, maar sinds 26 sept, staat een ijk-tool op de site van HTC.
http://www.htc.com/www/Su...?p_id=133&cat=0&dl_id=112
edit: overigens werkt het bij mij niet, wie heeft hem ook geprobeerd en werkt ie wel?
http://www.htc.com/www/Su...?p_id=133&cat=0&dl_id=112
edit: overigens werkt het bij mij niet, wie heeft hem ook geprobeerd en werkt ie wel?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 13:35 ]
Bij mij werkt het wel, je moet wel rom 1.93 of hoger hebben. Kun je het niet installeren of uitvoeren?
Verwijderd
Heb 1.93.404.1 NLD. Hij voert prima uit, maar als ik hem ijk dan zegt hij dat hij geijkt is en dan staan de meters weer net zo als ervoor. Hij verandert dus niks. Als ik als test mn toestel schuin houdt en hem dan calibreer verandert er ook niks nadat hij gecalibreert is.pisart schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:04:
Bij mij werkt het wel, je moet wel rom 1.93 of hoger hebben. Kun je het niet installeren of uitvoeren?
Verwijderd
Mijn telefoon slaat gemaakte foto's niet op.
Als ik een foto maakt gaat hij eerst een minuut nadenken en vervolgend gaat hij weer in camera modus maar is de foto niet opgeslagen.
Hij maakt wel filmpjes en deze slaat hij ook netjes op.
Ik heb al gekeken in Advanced Config waar hij foto's opslaat maar op de hele telefoon is niks te vinden.
Iemand een idee?
Als ik een foto maakt gaat hij eerst een minuut nadenken en vervolgend gaat hij weer in camera modus maar is de foto niet opgeslagen.
Ik heb al gekeken in Advanced Config waar hij foto's opslaat maar op de hele telefoon is niks te vinden.
Iemand een idee?
Verwijderd
Mn aan/uit-standby knop werkt niet goed meer:( Heb m nu 2 maanden, eerder nog geen problemen mee gehad. Heel zacht drukken, en de telefoon vraagt of hij uitgeschakeld moet worden. Soms gebeurt het ook zonder te drukken. Maar gewoon ter reparatie aanbieden? Of zou het iets softwarematigs kunnen zijn?
Heb het zelfde probleem gehad, oorzaak niet kunnen achterhalen. Ten slotte hielp een hard reset.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:17:
Mijn telefoon slaat gemaakte foto's niet op.
Iemand een idee?
Bing
Verwijderd
Hi,
Sinds zaterdag heb mijn Vodafone TD en kom nou al 2 problemen tegen waar ik nog geen antwoord op kon vinden.
Als ik iets met bluetooth ontvang, hoe stel ik het dan in dat hij het meteen op intern geheugen (4GB) moet opslaan want als ik soms een grotere bestand wil ontvangen dan wilt hij het niet helemaal ontvangen en dan zegt hij dat er te weinig ruimte is.
En 2de probleem is dat soms als ik wakker word en kijk op me TD hoe laat het is dan is hele TouchFlo3D vol met allemaal strepen en knopjes die soms tot 4 mm uit elkaar zijn " gescheurd". Het is al 2 keer gebeurd en altijd s'ochtends. TD is dan nog aan de lader en hij ligt ook onder me kussen dus ik vraag me af of het geen warmte probleem is.
Sinds zaterdag heb mijn Vodafone TD en kom nou al 2 problemen tegen waar ik nog geen antwoord op kon vinden.
Als ik iets met bluetooth ontvang, hoe stel ik het dan in dat hij het meteen op intern geheugen (4GB) moet opslaan want als ik soms een grotere bestand wil ontvangen dan wilt hij het niet helemaal ontvangen en dan zegt hij dat er te weinig ruimte is.
En 2de probleem is dat soms als ik wakker word en kijk op me TD hoe laat het is dan is hele TouchFlo3D vol met allemaal strepen en knopjes die soms tot 4 mm uit elkaar zijn " gescheurd". Het is al 2 keer gebeurd en altijd s'ochtends. TD is dan nog aan de lader en hij ligt ook onder me kussen dus ik vraag me af of het geen warmte probleem is.
Merk de laatste tijd toch op dat er een soort geheugen/resources lek optreed. Bij een soft reset zit ik rond de 50%, enkele dagen later (bij normaal) gebruik is het gebruik opgelopen tot 68% en heb vandaag zelfs 72% gezien.
Maak gebruik van de laatste officiele ROM. Dacht dat dit opgelost zou zijn in deze laatste update?
Maak gebruik van de laatste officiele ROM. Dacht dat dit opgelost zou zijn in deze laatste update?
Verwijderd
Net al mijn oude mp3's eraf gegooid en nieuwe erop gezet (zelfde map: intern geheugen\mijn doucmenten\mijn muziek). In de bibliotheek zit ie alles inclusief album art, maar in de speler zelf zegt ie dat ie geen muziek kan vinden. Linksboven begint een cirkeltje te lopen (ik neem aan dat ie dan aan het scannen is), maar hij geeft geen resultaten...
Hoe kan dat? Voorheen deed ie het altijd prima...
Of moet ik ergens handmatig scannen of het te scannen pad opgeven? Heb in de FAQ geen antwoord kunnen vinden...
Of moet ik ergens handmatig scannen of het te scannen pad opgeven? Heb in de FAQ geen antwoord kunnen vinden...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 20:29 ]
Verwijderd
Low level heeft dit al eerder aangegeven. Er bestaat een .cab die je even moet installeren. Deze maakt een pictogram aan in je start\settings\connections en met dat proggie kan je aangeven waar bleutooth bestanden moeten worden opgeslagen. De link vindt je hierVerwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:08:
Hi,
...
Slapen met de diamond onder je kussen? De liefde is wel erg groot dan..En 2de probleem is dat soms als ik wakker word en kijk op me TD hoe laat het is dan is hele TouchFlo3D vol met allemaal strepen en knopjes die soms tot 4 mm uit elkaar zijn " gescheurd". Het is al 2 keer gebeurd en altijd s'ochtends. TD is dan nog aan de lader en hij ligt ook onder me kussen dus ik vraag me af of het geen warmte probleem is.
Je moet even je AudioManager_Eng.vol renamen naar .bak. Daarna je diamond herstarten. Dan vindt ie je muziek weer.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:27:
Net al mijn oude mp3's eraf gegooid en nieuwe erop gezet (zelfde map: intern geheugen\mijn doucmenten\mijn muziek). In de bibliotheek zit ie alles inclusief album art, maar in de speler zelf zegt ie dat ie geen muziek kan vinden. Linksboven begint een cirkeltje te lopen (ik neem aan dat ie dan aan het scannen is), maar hij geeft geen resultaten...
\my device\application data\HTC\audiomanager ==> audiomanager_eng.vol
En ja , dat stond ook al ergens in het topic..
72% na enkele dagen, dat is netjes. Sommige programma's blijven gewoon wat gebruik maken van je geheugen, ondanks dat je denkt dat je ze het afgesloten. Ik zou daar niet al te wakker van liggen. Je zou ook nog Free-upRam kunnen gebruiken wat in SKtools zit. Of Memmaid kunnen gebruiken om ram terug te claimen zonder te resettenbluecupra schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:24:
Merk de laatste tijd toch op dat er een soort geheugen/resources lek optreed. Bij een soft reset zit ik rond de 50%, enkele dagen later (bij normaal) gebruik is het gebruik opgelopen tot 68% en heb vandaag zelfs 72% gezien.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 20:48 ]
Verwijderd
Had ik ook al gelezen, maar kon me niet voorstellen dat dat de enige oplossing zou zijn. Voorheen deed ie het namelijk wel prima.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:31:
Je moet even je AudioManager_Eng.vol renamen naar .bak. Daarna je diamond herstarten. Dan vindt ie je muziek weer.
\my device\application data\HTC\audiomanager ==> audiomanager_eng.vol
En ja , dat stond ook al ergens in het topic..
Beetje vreemd allemaal. Had vandaag ook ineens dat mijn belvolume op 0 stond, mijn schermtikken stonden ineens uit (volumeknoppen ongewijzigd en gewoon standaard belprofiel aanstaan) en meldingen op scherm bij herrineringen stond uit (staat normaal aan).
Verder had ik ineens "dunne" letters op mijn qwerty toetsenbord. Nadat ik even had geswitchd waren ze weer "bold".
Blijf het een beetje raar vinden allemaal, is niet de eerste keer dat instellingen zomaar veranderen zonder dat ik het doe. Of zou het kunnen liggen aan de installatie van software?
Verwijderd
Zit voor het eerst echt te kloten met die Music Player.
Het moet toch mogelijk zijn om in de TouchFlo 3D music player alle albums te kunnen zien en erdoorheen te scrollen met je vinger en met de pijltjestoetsen rechts door de nummers van het album te bladeren?
Ik kreeg aanvankelijk alle losse nummers random in de music player, dat is niet echt wat ik wil. Hoe krijg ik gewoon alle albums erin?
Als ik een playlist wil maken van alle albums, moet ik volgens mij ieder nummer 1 voor 1 toevoegen (ik kan geen album selecteren aangezien hij dan het album opent en ik alleen een enkel nummer kan selecteren in de bibliotheek). Wat een klote software...
Het moet toch mogelijk zijn om in de TouchFlo 3D music player alle albums te kunnen zien en erdoorheen te scrollen met je vinger en met de pijltjestoetsen rechts door de nummers van het album te bladeren?
Ik kreeg aanvankelijk alle losse nummers random in de music player, dat is niet echt wat ik wil. Hoe krijg ik gewoon alle albums erin?
Als ik een playlist wil maken van alle albums, moet ik volgens mij ieder nummer 1 voor 1 toevoegen (ik kan geen album selecteren aangezien hij dan het album opent en ik alleen een enkel nummer kan selecteren in de bibliotheek). Wat een klote software...
Verwijderd
Als je iets leest en je kan je niet voorstellen dat dat de oplossing of de enige oplossing is/zou zijn, dan noem ik dat....Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:04:
[...]
Had ik ook al gelezen, maar kon me niet voorstellen dat dat de enige oplossing zou zijn. Voorheen deed ie het namelijk wel prima.

Meestal veranderd er iets niet zomaar "out of the bleu" . Maar het blijft windows natuurlijk, dus je weet maar nooit. En ja, het zou aan de installatie van software kunnen liggen. Je zelf afvragen, wat heb ik gedaan tussen het moment dat het goed ging, en het moment dat het fout gaat. Daar tussen zit waarschijnlijk de oorzaak van het probleem..Blijf het een beetje raar vinden allemaal, is niet de eerste keer dat instellingen zomaar veranderen zonder dat ik het doe. Of zou het kunnen liggen aan de installatie van software?

Als je het pennetje eruit haalt en het scherm gaat aan dan komt dat toch niet door de magneet die in het pennetje zit?Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:58:
[...]
Ik hoef het pennetje er helemaal niet in te rossen.
Wanneer ik de Stylus er in doe, pakt deze al wanneer het zwarte stuk van de Stylus nog uit de TD steekt. Kan het zijn dat jouw magneetje en sensor verschoven is in je TD. Ik heb ook al eens eerder gelezen dat bij sommige mensen de magneet los geraakt is.
Ik neem aan, dat je weet dat Stylus UIT/IN binnen 3 seconden toggled tussen StylusLock mode. En dat deze alleen locked wanneer de StylusLock mode enabled is?
het crashen van StylusLock is vreemd. Zeker omdat alleen maar naar een registry setting gekeken wordt voor de Stylus:
HKCU\ControlPanel\Keybd\StylusOutStatus
Bevat jouw TD deze registry key wel?
Daarnaast wordt er gekeken of the TD op battery draait of niet, ook standaard.
Crashed StylusLock meteen, of na een tijdje?
Er zit in de de telefoon, waar je het pennetje instopt, ongeveer 1 cm onder de accu een klein schakelaartje.
Als daar rommel tussen zit doet die ook niks meer.
Bij mij doet die het ook niet, krijg een error:Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:52:
Ik krijg bij die NOS Mobiel applicatie na een minuutje laden een "verzoek is verlopen" melding.
code:
1
2
3
4
| Server Error in '/nosmobiel' Application. Runtime Error nog meer geblaat |
Heb hem ook via sms link van hun geprobeerd maar krijg daar hetzelfde bij (is ook dezelfde pagina).
Zit hem denk ik in Java ofzo, of wat certificaten.
Ik merk dat bij het regelmatig gebruiken van het Outlook dit probleem op treed. Openen en afsluiten is killing. Vandaag eigenlijk voor het eerst gehad dat ie totaal niet meer responsive was, 0 programma's had draaien maar toch aan de 85% geheugen gebruik zat. Hij heeft wel vaker op 83-84% gestaan, maar dan gaf ie geen problemen.bluecupra schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:24:
Is daar iets tegen te doen?
Windows Media opstarten, de juiste plek kiezen waar je muziek op staat en dan de bibliotheek een update geven (je interne geheugen opnieuw laten scannen). Heb er al wat eerder over gepost.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 20:27:
[ Voor 34% gewijzigd door jules op 01-10-2008 02:13 ]
Verwijderd
Outlook niet meer opstarten..jules schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 02:10:
[...]
Ik merk dat bij het regelmatig gebruiken van het Outlook dit probleem op treed. Openen en afsluiten is killing. Vandaag eigenlijk voor het eerst gehad dat ie totaal niet meer responsive was, 0 programma's had draaien maar toch aan de 85% geheugen gebruik zat. Hij heeft wel vaker op 83-84% gestaan, maar dan gaf ie geen problemen
Is daar iets tegen te doen?
[...]

Of een paar posts boven die van jou even lezen. Misschien dat daar wat in staat wat je kan helpen..

Off topic
/me knijpt er eens tussen uit. Over de diamond is nu wel zo n beetje alles gezegd. Ga me eens bezig houden met een ander toestel. Dank aan allen voor de input
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 03:03 ]
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb sinds 2 dagen G-alarm op de TD gezet en sindsdien gaat mijn verlichting na 1sec uit.
Als ik mijn vinger bij de ronde knop houd of het touchscreen gaat de verlichting aan en direct weer uit.
Ik heb al gekeken naar de registerinstelling zoals in de FAQ, maar alle 3 de instellingen staan op 0.
Verder kan ik hier niet direct iets over vinden. Ik heb zelfs G-alarm al een keer verwijderd en zelfs dan geen verbetering.
Iemand een idee?
Ik heb sinds 2 dagen G-alarm op de TD gezet en sindsdien gaat mijn verlichting na 1sec uit.
Als ik mijn vinger bij de ronde knop houd of het touchscreen gaat de verlichting aan en direct weer uit.
Ik heb al gekeken naar de registerinstelling zoals in de FAQ, maar alle 3 de instellingen staan op 0.
Verder kan ik hier niet direct iets over vinden. Ik heb zelfs G-alarm al een keer verwijderd en zelfs dan geen verbetering.
Iemand een idee?
Verwijderd
voor mensen die Skyfire willen hebben en iemand in de US niet met een smsje op willen schepen:
download link: http://www.skyfire.com/pub/tmp/Skyfire_6883_PPC50.CAB
werkt toch nog niet op TD?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:43:
voor mensen die Skyfire willen hebben en iemand in de US niet met een smsje op willen schepen:
Verwijderd
Hallo,
Ik heb ergens gelezen dat de Diamond op stil gaat als je hem op zijn voorkant legt. Ik heb de MDA, maar dit lijkt bij mij niet te werken. Of is dit een aparte instelling die ik nog niet ben tegengekomen?
Ik heb ergens gelezen dat de Diamond op stil gaat als je hem op zijn voorkant legt. Ik heb de MDA, maar dit lijkt bij mij niet te werken. Of is dit een aparte instelling die ik nog niet ben tegengekomen?
Switch Mute Call on phone flipped face down: HKLM\Software\HTC\PHONE : FaceDownMuteRing: change value to "1"
------------------------------------------------------------------------
Even een vraagje van mij. Kan je op de TF3D startpagina het klokje forceren dat ie de "kleine" vorm vasthoud ipv steeds weer die grote klok?
------------------------------------------------------------------------
Even een vraagje van mij. Kan je op de TF3D startpagina het klokje forceren dat ie de "kleine" vorm vasthoud ipv steeds weer die grote klok?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik krijg de volgende foutmelding bij het openen van bepaaplde programmas die ik op de diamond heb gezet
" Voor deze toepassing is een nieuwere versie van het microsoft.net compact framework vereist"
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Heb al update gprobeerd via diamond en heb ook op de MS site gezocht maar kom een versie tegen die voor WM 5.0 is
" Voor deze toepassing is een nieuwere versie van het microsoft.net compact framework vereist"
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Heb al update gprobeerd via diamond en heb ook op de MS site gezocht maar kom een versie tegen die voor WM 5.0 is
Download hier de laatste versie van het Compact Framework!
Verwijderd
? Ik kan gewoon die laatste nieuwe Rom niet downloaden als ik mijn S/N ingeef. (op HTC website)
Heb nu 1.37.404.3 NLD
Is er nog een nieuwere Rom voor mijn Rom versie?
Heb nu 1.37.404.3 NLD
Verwijderd
Hallo,
Enkele weken geleden heb ik deze vraag ook al gesteld maar er kwam toen geen antwoord vandaar nog maals
Ik heb een vodafone branded TD en daar ziet de Internet Tab er heel andere uit. Ik mis de Wereldbol met "launch browser". Hoe kan ik deze tevoorschijn toveren?
Alvast bedankt voor de reacties!
Enkele weken geleden heb ik deze vraag ook al gesteld maar er kwam toen geen antwoord vandaar nog maals
Ik heb een vodafone branded TD en daar ziet de Internet Tab er heel andere uit. Ik mis de Wereldbol met "launch browser". Hoe kan ik deze tevoorschijn toveren?
En ik snap je wel , alles is al gezegd, zoekfunctie doet wonderen (ja ik maakte me er ook schuldig aan)Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 02:45:
[...]
Outlook niet meer opstarten..
Of een paar posts boven die van jou even lezen. Misschien dat daar wat in staat wat je kan helpen..
Off topic
* CrankyGamerOG knijpt er eens tussen uit. Over de diamond is nu wel zo n beetje alles gezegd. Ga me eens bezig houden met een ander toestel. Dank aan allen voor de input
Zoekfunctie !, andere rom erop knallen....Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:34:
Hallo,
[ Voor 28% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-10-2008 14:54 ]
Verwijderd
Probleem reeds opgelost door de cab bestandjes niet op het ''interne'' geheugen te kopiëren.
Sinds gister heb ik mijn compact iv binnen. Ben er erg tevreden over
Alleen lukt het niet om extra pragromma's te installeren. Ik heb een aantal cab bestandjes geprobeerd (een andere wekker, manila om t-mobile tf3d te verwijderen) maar iedere keer krijg ik de melding: 'installatie mislukt'
Ik heb al even in de startpost en het topic rond gekeken. Maar helaas nog niks erover kunnen vinden
Iemand enig idee wat ik fout doe, of waar het aan ligt?
Sinds gister heb ik mijn compact iv binnen. Ben er erg tevreden over
Alleen lukt het niet om extra pragromma's te installeren. Ik heb een aantal cab bestandjes geprobeerd (een andere wekker, manila om t-mobile tf3d te verwijderen) maar iedere keer krijg ik de melding: 'installatie mislukt'
Ik heb al even in de startpost en het topic rond gekeken. Maar helaas nog niks erover kunnen vinden
Iemand enig idee wat ik fout doe, of waar het aan ligt?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 19:52 ]
Verwijderd
Geen andere manier?CrankyGamerOG schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:54:
[...]
En ik snap je wel , alles is al gezegd, zoekfunctie doet wonderen (ja ik maakte me er ook schuldig aan)
[...]
Zoekfunctie !, andere rom erop knallen....
Andere rom, ik weet het niet... op mijn tytn is het 2x achter elkaar mislukt, 2x op kunnen sturen voor garantie... hij deed het gewoon echt niet ... dus durf het niet goed meer...
Heb je een originele diamond of een branded van vodafone, tmobile of zoiets dergelijks?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:19:
? Ik kan gewoon die laatste nieuwe Rom niet downloaden als ik mijn S/N ingeef. (op HTC website)
Heb nu 1.37.404.3 NLD
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Het is een gewone Diamond heb hem zonder iets bij gekocht. (Via PDA-shop)wontcachme schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:09:
[...]
Heb je een originele diamond of een branded van vodafone, tmobile of zoiets dergelijks?
Heb je je aangemeld bij HTC en je TD geregistreerd?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:18:
[...]
Het is een gewone Diamond heb hem zonder iets bij gekocht. (Via PDA-shop)
hoi
Verwijderd
Jep!jerry_a schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:24:
[...]
Heb je je aangemeld bij HTC en je TD geregistreerd?
Thanx, nu kan ik weer verderkwakkie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:12:
Download hier de laatste versie van het Compact Framework!
Na iets meer dan 2 maanden de telefoon in bezit te hebben en er al veel plezier van te hebben gehad, een nieuw vraagje:
Is het mogelijk om met bijv. een remote desktop en activesync o.i.d. de Diamond vanaf je pc te besturen? Ik kan veel vinden over servers en pc's besturen met de Diamond, maar niet andersom.
Is het mogelijk om met bijv. een remote desktop en activesync o.i.d. de Diamond vanaf je pc te besturen? Ik kan veel vinden over servers en pc's besturen met de Diamond, maar niet andersom.
Leegte
Soti Pocket Controller Pro.Kiwiknaapje schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:54:
Na iets meer dan 2 maanden de telefoon in bezit te hebben en er al veel plezier van te hebben gehad, een nieuw vraagje:
hoi
Verwijderd
Ik heb reeds 2 x de storing gehad dat er geen geluidsignaal te horen was terwijl de ik gebeld werd. Wel melding in scherm. Alle mogelijke instellingen mi stonden goed. ( stond dus ook niet op stil) Pas na harde reset weer oproeptoon. iemand enig idee??
Hey,
Ik heb een probleem met mijn tilt sensor. Het lijkt alsof hij op een of andere manier opnieuw gecalibreerd moet worden, omdat hij een sterke afwijking naar onder heeft (duidelijk te merken bij dat meegeinstalleerde balspelletje).
Weet iemand waar ik dat ding kan calibreren, of is er meer aan de hand?
Ik heb een probleem met mijn tilt sensor. Het lijkt alsof hij op een of andere manier opnieuw gecalibreerd moet worden, omdat hij een sterke afwijking naar onder heeft (duidelijk te merken bij dat meegeinstalleerde balspelletje).
HTC heeft de calibratie-software die standaard op de Pro zit vrijgegeven, zie hier. Hiermee kan je de boel weer goed afstellen.DaneV schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:16:
Hey,
[ Voor 3% gewijzigd door Remius op 01-10-2008 20:21 ]
Ik denk dat ik het hier wel even kan vragen..
hoe stel ik gsen in dat die alleen maar draait bij tomtom ?
hoe stel ik gsen in dat die alleen maar draait bij tomtom ?
Ik gebruik My Mobiler (Freeware)Kiwiknaapje schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:54:
Verwijderd
kan iemand voor mij de nieuwste rom er op zetten?
liefst in de buurt van zeist of ede
uiteraard tegen een kleine vergoeding
Verwijderd
Welke versie staat er nu op?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:28:
kan iemand voor mij de nieuwste rom er op zetten?
Is je toestel branded?
Verwijderd
ik vermoed de 1e versie, hij is van juni
toestel is niet branded
edit; 1.35.404.4 nld
toestel is niet branded
edit; 1.35.404.4 nld
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 21:55 ]
Verwijderd
Dan kan je toch via HTC de laatste versie binnen halen?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:53:
ik vermoed de 1e versie, hij is van juni
toestel is niet branded
edit; 1.35.404.4 nld
Een geüpdate rom is nu beschikbaar als download voor gebruikers van HTC Touch Diamond. Net als altijd streeft HTC ernaar haar klanten de best mogelijke mobiele ervaring te bieden.
Instructies voor installatie: Follow the instructions below to install this software onto your device.
Voordat u verder gaat, bevestigt u dat deze softwareüpgrade een nieuwere versie is dan wat momenteel op het toestel is geïnstalleerd. Als het dezelfde versie is en uw toestel functioneert normaal, is het niet nodig de software opnieuw te installeren.
U kunt controleren welke versie op uw toestel is geïnstalleerd door te klikken op Start > Instellingen > tabblad Systeem > Apparaatinformatie > tabblad Versie. Lees vervolgens de rom-versie, cpu en radioversie.
Waarschuwing!
* Dit is een algemene softwareüpdate. Andere extra programma’s of instellingen, die door de netwerkaanbieder of organisatie zijn geleverd, gaan verloren. Als u deze aanpassing nodig heeft, neem dan contact op met de leverancier voordat u verder gaat.
* Let op dat deze upgrade alle gegevens op het toestel zal wissen.
Maak eerst een back-up van uw gegevens voordat u het toestel upgradet. Voordat u de ROM Upgrade Utility (RUU) gebruikt, controleert u eerst het volgende:
* De usb-sync-kabel is aansloten op toestel en pc. Als de pc gebruik maakt van Windows XP®, start ActiveSync® automatisch om een verbinding tot stand te brengen. Als uw pc gebruik maakt van Windows Vista™, brengt Windows Mobile Apparaatcentrum een verbinding tot stand tussen toestel en pc.
* Alle actieve programma's op het toestel zijn gesloten.
* Zorg dat het batterijniveau van het toestel ten minste 50% is (6 groene rechthoeken). Tik op Start > Instellingen > tabblad Systeem > Energie om dit te controleren.
* De update kan maximaal 30 minuten duren. Onderbreek de update NIET, bel NIET, verbreek NIET de verbinding tussen toestel en pc, en druk NIET op welke knop dan ook totdat de update voltooid is.
Zodra de RUU is gedownload, start u de toepassing op de pc en volgt u de instructies.
Ik heb de versie 93 er al op staan, dus ik heb dit niet hoeven doen, maar moeilijk kan het niet zijn.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 22:47 . Reden: Handleiding van HTC geplaatst . ]
Super! Dankje
Nog iets wat me te binnen schoot. Het volume via de Music Player van TF3D is door de oordopjes altijd kei, maar dan ook keihard. Op de allerlaagste volumestand vrees ik nog steeds voor m'n trommelvliezen en de rest van de omgeving luistert gezellig mee.. De FM-radio daarentegen is goed in te stellen wat volume betreft. Iemand hier een omweg voor? Verbaasde me dat ik er via google nagenoeg niks over kan vinden.
Leegte
Verwijderd
gelukt, en werkt idd een stuk sneller
ben helaas wel een aantal progammas kwijt, die ik opnieuw moet installeren, maar het zij zo
thanks
ben helaas wel een aantal progammas kwijt, die ik opnieuw moet installeren, maar het zij zo
thanks
Verwijderd
De laatste dagen loopt mijn batterij steeds sneller leeg! Na volledig opladen en daarna 8 uur minimaal gebruik is hij leeg. Ik draai S2U2, maar in het verleden deed ik zeker twee dagen met de batterij, behalve bij heel intensief gebruik.
Iemand enig idee ?
Iemand enig idee ?
Hey, das mijn tipVerwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:00:
Voor diegenen die gebruik maken van de camera en graag willen dat foto's en video's op hun 4Gb worden opgeslagen i.p.v. de default opslag op je device \[ wat je storage doet vol lopen op den duur] Een zeer gewaardeerd lid ook in dit topic heeft daar de register settings opgegeven hoe te zorgen dat je camera-settings worden aangepast.
Let op, alleen het "savefolder" pad veranderen. De rest vanaf blijven..Garantie tot aan de voordeur uiteraard
XBL: MRE Inc
3D WALLPAPERS VOOR JE DIAMOND?
Kijk in onderstaande link, staan er 169!
Geweldige wallpapers zitten er tussen!
Heb inmiddels wel 250 wallpapers ofzo, maar goed ;)!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431849
Kijk in onderstaande link, staan er 169!
Geweldige wallpapers zitten er tussen!
Heb inmiddels wel 250 wallpapers ofzo, maar goed ;)!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431849
Ik snap nog steeds niet waarom je daar een tweak voor nodig hebt.MRELynx schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:37:
[...]
Hey, das mijn tipEn het klopt wel wat ik schrijf overigens. Wanneer je het pad naar de savefolder op je diamond met een Regeditor aanpast, moet je maar één \ gebruiken. Zodra je de zooi exporteert naar een .reg bestand en dit gaat implementeren in een of andere tweak icm een .cab, dan moet je twee \\ gebruiken.

Het is gewoon bij de opties in te stellen.
hoi
Verwijderd
Ach soms zijn dingen niet zo logisch en voorspelbaar als je zou verwachtenjerry_a schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:01:
[...]
Ik snap nog steeds niet waarom je daar een tweak voor nodig hebt.
Verwijderd
Ik heb sinds gister een raar en niet zo prettig probleem.
Gistermiddag op kantoor werkte alles nog gewoon, heb in Tomtom een route opgezocht, agenda gebruikt, alles weer netjes afgesloten en vervolgens naar huis gegaan.
Bij thuiskomst wilde ik tomtom weer gebruiken om naar een afspraak te gaan maar deze bleek het niet meer te doen omdat het programma niet meer te vinden was. Het bleek dat meer van de recent geinstalleerde programmas op het geheugen het ook niet meer deden maar dat ook mijn fotos niet meer gevonden werden in de pictureviewer.
Nog gekker werd het toen bleek dat van de 15 mp3 mappen op mijn geheugen er nog maar twee werden gevonden....
Als ik echter met verkenner ga kijken staan mijn fotos er nog en mijn mp3 tjes doen het in media player ook nog allemaal. Blijkbaar is het dus iets geks in de touchflo3d, denk ik dan
Ik heb voor zover ik weet geen gekke dingen gedaanen ik draai de gewone HTC 1.93 versie. Ik wordt een beetje nerveus van dit soort dingen, ik hoop dan ook dat iemand hier het verlossende antwoord heeft.
Sowieso zat ik al te kijken naar een andere ROM, maar na dit ga ik die er dit weekende ook meteen opzetten, heeft iemand nog tips voor wat eern goed is? Zit zelf te kijken naar Duttys maar ik had op mijn 3300 artemis touch van Meschle, maar van hem kan ik niks meer vinden.
Gistermiddag op kantoor werkte alles nog gewoon, heb in Tomtom een route opgezocht, agenda gebruikt, alles weer netjes afgesloten en vervolgens naar huis gegaan.
Bij thuiskomst wilde ik tomtom weer gebruiken om naar een afspraak te gaan maar deze bleek het niet meer te doen omdat het programma niet meer te vinden was. Het bleek dat meer van de recent geinstalleerde programmas op het geheugen het ook niet meer deden maar dat ook mijn fotos niet meer gevonden werden in de pictureviewer.
Nog gekker werd het toen bleek dat van de 15 mp3 mappen op mijn geheugen er nog maar twee werden gevonden....
Als ik echter met verkenner ga kijken staan mijn fotos er nog en mijn mp3 tjes doen het in media player ook nog allemaal. Blijkbaar is het dus iets geks in de touchflo3d, denk ik dan
Ik heb voor zover ik weet geen gekke dingen gedaanen ik draai de gewone HTC 1.93 versie. Ik wordt een beetje nerveus van dit soort dingen, ik hoop dan ook dat iemand hier het verlossende antwoord heeft.
Sowieso zat ik al te kijken naar een andere ROM, maar na dit ga ik die er dit weekende ook meteen opzetten, heeft iemand nog tips voor wat eern goed is? Zit zelf te kijken naar Duttys maar ik had op mijn 3300 artemis touch van Meschle, maar van hem kan ik niks meer vinden.
Is hiet al eerder aan bod geweest. Je hebt een programma geinstalleerd dat je opslaggeheugen heeft hernoemd.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:04:
nog iets raars: mijn intern geheugen heet nu ineens intern geheugen2
Ik dacht dat misschien een deel van het geheugen kaduuk was maar er staat nog steeds 3832.50MB.
Ik dacht Igo o.i.d.. De oplossing was hernoemen of zo.
Iets anders: Op mijn zoon zijn Iphone heeft hij een programma staat wat muziek herkend, Je houd hem bij de speaker even later komt de naam, artist album enz. in het scherm te staan. Is zoiets er ook voor de PDA?
hoi
Verwijderd
Had ik ook op mijn Nokia N95 staan. Shaizam ID heette het geloof ik. Je kunt ff proberen of dat er ook voor PDA is. Zou het eigenlijk ook wel weer willen hebben, geniaal progje was dat, kende echt mega veel muziek. Heb nu ff geen tijd om op zoek te gaan, zit op 't werkjerry_a schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:12:
[...]
Iets anders: Op mijn zoon zijn Iphone heeft hij een programma staat wat muziek herkend, Je houd hem bij de speaker even later komt de naam, artist album enz. in het scherm te staan. Is zoiets er ook voor de PDA?
Verwijderd
@jerry a: Ik heb alleen helemaal geen programmas recent geinstalleerd, maar goed ik zal eens nog dieper het forum induiken om te kijken of het kan vinden (ik had wel behoorlijk wat paginas en de opening doorgenomen maar nog niks gevonden)
Het rare is nu weer dat ik nadat ik mijn telefoon aan mijn werkpc had gekoppeld mijn muziek ineens allemaal weer terug was.... helaas doen nog niet alle programmas het, maar ik ga eens proberen om intern geheugen2 om te noemen naar intern geheugen.
Het rare is nu weer dat ik nadat ik mijn telefoon aan mijn werkpc had gekoppeld mijn muziek ineens allemaal weer terug was.... helaas doen nog niet alle programmas het, maar ik ga eens proberen om intern geheugen2 om te noemen naar intern geheugen.
Volgens mij gebeurt dit als je je telefoon in diskmode aan je computer hebt hangen en daarna een programma op je telefoon iets naar Intern Geheugen probeert te schrijven (RSS hub bijv.)
[ Voor 3% gewijzigd door Polster op 02-10-2008 15:53 ]
Verwijderd
OK, ik heb nu de naam van het intern geheugen weer gecorrigeerd en nu werkt alles weer! Bedankt voor de tip!
Lol...nooit gezien die optie, maar hij zit er wel degelijk....Thanx manjerry_a schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:01:
[...]
Ik snap nog steeds niet waarom je daar een tweak voor nodig hebt.
[afbeelding]
Het is gewoon bij de opties in te stellen.
XBL: MRE Inc
Shasam ID, maar helaas alleen voor Symbian of Iphone.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:06:
[...]
Had ik ook op mijn Nokia N95 staan. Shaizam ID heette het geloof ik. Je kunt ff proberen of dat er ook voor PDA is. Zou het eigenlijk ook wel weer willen hebben, geniaal progje was dat, kende echt mega veel muziek. Heb nu ff geen tijd om op zoek te gaan, zit op 't werk
hoi
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, ik heb gewoon een hard reset gedaan en de hele tel gewist, inc storage, hierna was het uiteraard opgelostVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:04:
nog iets raars: mijn intern geheugen heet nu ineens intern geheugen2
Ik dacht dat misschien een deel van het geheugen kaduuk was maar er staat nog steeds 3832.50MB.
Dat is inderdaad de oplossing. Werkt bij een computer ook. Alles formateren en Windows opnieuw installeren. Lekker radikaal.CrankyGamerOG schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:43:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, ik heb gewoon een hard reset gedaan en de hele tel gewist, inc storage, hierna was het uiteraard opgelost![]()
Wel effectief maar zeker niet ideaal. Als je een up to date backup hebt kan het wel.
hoi
Dit topic is gesloten.