Hier had uw reclame kunnen staan.
heb je ook eens vob files in een video_ts map geprobeerd , bij mij gaat dit minder , dezelfde film als ISO gaat primaEiríkr schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:26:
Daar heb je een punt, alleen ware het niet zo dat mijn MacBook Pro toch altijd aanstaatIk ben het zo gewend en het werkt op deze manier prima voor mij.
Via ethernet streamen levert overigens geen haperingen oid op in mijn situatie. Ook niet met een 13GB MKV file.
Ik heb op dit moment alleen maar ISO/IMG en MKV files geprobeerd.perco schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:39:
[...]
heb je ook eens vob files in een video_ts map geprobeerd , bij mij gaat dit minder , dezelfde film als ISO gaat prima
Wellicht dat je op de MPC Club meer informatie kunt vinden.
Zie bijvoorbeeld dit topic http://mpcclub.com/module...s&file=viewtopic&p=142098
Ik zal anders vanavond eens kijken of ik ergens een video_ts map heb om te testen.
is inderdaad een goed forum , dit subject was ook van mijEiríkr schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:47:
[...]
Ik heb op dit moment alleen maar ISO/IMG en MKV files geprobeerd.
Wellicht dat je op de MPC Club meer informatie kunt vinden.
Zie bijvoorbeeld dit topic http://mpcclub.com/module...s&file=viewtopic&p=142098
Ik zal anders vanavond eens kijken of ik ergens een video_ts map heb om te testen.
Ik zal eens via streaming over ethernet proberen of ik het probleem kan reproduceren.
2 vragen:
- is het nu wel of niet mogelijk om via dit apparaat uitzending gemist of rtlgemist oid te bekijken?
- ik lees van alles over 'nas' etc en probeer dat te begrijpen. Wanneer er een schijf in de HDX zit, kan deze HDX dan zelf ook als NAS dienen? Dus dat je van buitenshuis via FTP bij je bestanden kunt?
Ik heb hem zelf nog niet binnen maar ik denk dat ik wel een antwoord kan geven op je vragen:Epafroditus schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 02:20:
Ik overweeg een HDX-1000 te bestellen.
2 vragen:
- is het nu wel of niet mogelijk om via dit apparaat uitzending gemist of rtlgemist oid te bekijken?
- ik lees van alles over 'nas' etc en probeer dat te begrijpen. Wanneer er een schijf in de HDX zit, kan deze HDX dan zelf ook als NAS dienen? Dus dat je van buitenshuis via FTP bij je bestanden kunt?
Vraag 1: Voor de PCH is daar iets voor gemaakt (zie mediatank topic) aangezien de hdx dezelfde middleware heeft is de kans zeer groot dat daar dus idd een oplossing voor is
Vraag 2: NAS staat voor Network Attached Storage. Aangezien er van de HDX een storagedevice kan worden gemaakt en al een netwerk aansluiting heeft kan deze dus idd als NAS functioneren
Al het goeie.......
Ik heb net een dvd afgespeeld met video_ts map, ging prima. Ik hoefde die de video_ts niet eens te open toen ik de map opende waar die in stond ging begon hij gelijk met afspelen. Geen haperingen in beeld of geluid....perco schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:39:
[...]
heb je ook eens vob files in een video_ts map geprobeerd , bij mij gaat dit minder , dezelfde film als ISO gaat prima
Let er wel op dat je op play drukt en niet gewoon op de enter toets in het midden van het rondje van de afstandsbediening. Als je een map met nummers met play opent zou je moeten kunnen skippen....Beyond schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:49:
Ik heb op een usb stick even een mp3 cd gekopieerd en als ik een nummer selecteer dan speelt de NMT deze netjes af. Als het nummer af is gaat de NMT niet automatisch naar het volgende nummer. Tevens kan ik niet skippen naar het volgende nnummer. Erg irritant. Waarom kan ik dat niet of doe ik iets verkeerd?
[ Voor 40% gewijzigd door Sleepyhead op 22-10-2008 21:55 ]
Dat was inderdaad het probleem. Rare werking trouwens. Zal mijn Logitech Harmony er binnenkort op aansluitenSleepyhead schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:53:
[...]
Let er wel op dat je op play drukt en niet gewoon op de enter toets in het midden van het rondje van de afstandsbediening. Als je een map met nummers met play opent zou je moeten kunnen skippen....
Al het goeie.......
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Idemmrc16 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:00:
Die van mij is nu bij de afleverkoerier. Ik zal ook eens een klein reviewtje posten.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Anoniem: 149084
Wanneer heb je hem besteld? Ben wel benieuwd wanneer ik die van mij kan verwachten. Er ligt ondertussen ook al een TP-Link WiFi-stickje, dus ik ben er helemaal klaar voormrc16 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:00:
Die van mij is nu bij de afleverkoerier. Ik zal ook eens een klein reviewtje posten.
Tja... "belastingvrij" importeren blijft altijd een loterijAnoniem: 149084 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:41:
Heb de mijne ontvangen. Echter in tegenstelling tot wat vaak beweert wordt moest ik wel bijna 30 euro belasting betalen aan de douane! DUS PAS OP!
[ Voor 30% gewijzigd door Millgate op 23-10-2008 21:50 ]
Ik niks, ze hadden netjes erop geplakt dat de waarde 50 dollar is, en goedgekeurd vervolgens door de douane. Uiteindelijk 198,- betaald.Anoniem: 149084 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:41:
Heb de mijne ontvangen. Echter in tegenstelling tot wat vaak beweert wordt moest ik wel bijna 30 euro belasting betalen aan de douane! DUS PAS OP!
@Millgate, heb m 29 sept besteld. Dus nog best lang op gewacht. Duurt maar 2 dagen voordat ie hier was. Alleen vanwege de vakantie in china duurde het even.
[ Voor 16% gewijzigd door WidgetTWW op 23-10-2008 21:50 ]
Edit: Besteld op 28 September
Het is een loterij of je belasting moet betalen. Ze controleren af en toe, en je kan erdoor glippen of niet. De mijne kost me 215 euro incl shipping. Zou ik er nog 30 euro bovenop krijgen dan zit ik nog steeds dik 50 euro onder de retailprijs in Nederland.Anoniem: 149084 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:41:
Het duurt dus 3-4 weken eer ik hem heb

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Erg tevreden mee tot op heden
Paar keer een vastloper gehad omdat mijn ext-harddisk om een of andere reden in de "sleep-mode" ging... daar kon de HDX niks mee en liep vast. Daarna heb ik hem opnieuw opgestart en speelde hij geen content af... Weer opnieuw opgestart en daarna ging het as usual!
Ben erg benieuwd hoe de NAS functionaliteit werkt en hoe van newsgroups downloaden gaat.
Later meer
Anoniem: 278360
Misschien een HDMI poort op je TV gepakt zonder audio input?Anoniem: 278360 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:20:
Ik heb vandaag mijn HDX binnen gekregen. Gelijk geprobeerd alles af te spelen maar helaas wel beeld maar geen geluid. HDMI heb ik goed ingesteld want als ik een Avi of WMF afspeel gaat het wel goed. Ook zie ik geen iso files staan die kan afspelen die er wel zijn. Verder denk ik dat de HDMI kabel die er bij geleverd is niet 100% is. Zie ik iets over het hoofd. Ik berijp er niets meer van......
Op mijn Samsung TV heb ik 2 HDMI poorten 1tje met HDMI beeld/Audio, 1tje met alleen beeld en een aparte plug voor de audio. (DVI audio)
The Otherside schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:25:
[...]
Misschien een HDMI poort op je TV gepakt zonder audio input?
Op mijn Samsung TV heb ik 2 HDMI poorten 1tje met HDMI beeld/Audio, 1tje met alleen beeld en een aparte plug voor de audio. (DVI audio)
Kijk even op hun eigen forum. Heb meerdere malen gelezen dat hier problemen mee waren. Soms lag het aan de meegeleverde HDMI kabel (even een andere proberen als je die hebt), en er schijnt iets met mkv 1080p met 5.1 DTS te zijn. 4.1 en 7.1 DTS zouden wel werken dacht ik (weet niet of dit klopt, helaas geen expert op dit gebied). Overigens zijn ze bezig met een nieuwe firmware (tijdje geleden gepland op eind oktober) waarin dit opgelost wordt.Anoniem: 278360 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:39:
Ik heb een Philips LCD. Als ik avi afspeel gaat het wel goed. dan heb ik ook geluid alleen als ik mkv 1080p met DTS wil afspelen dat heb ik geen geluid...
[...]
Maar zoals ik zei, ben helaas geen expert, dus check hun eigen forum even als je het fijne ervan wilt weten
Weet niet of het een loterij is. Ik heb gister (meer als een week na ontvangst) een factuur van TNT Express binnen met de douane kosten. Denk dat HDX1000 netjes in het douane systeem staat, bijna 30 euro. Klopt dus redelijk. Verwacht dat sinds divxplayer ze importeert ze nu wel weten dat dat ding meer als 50 dollar kostasing schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:27:
[...]
Het is een loterij of je belasting moet betalen. Ze controleren af en toe, en je kan erdoor glippen of niet. De mijne kost me 215 euro incl shipping. Zou ik er nog 30 euro bovenop krijgen dan zit ik nog steeds dik 50 euro onder de retailprijs in Nederland.
Het duurt dus 3-4 weken eer ik hem heb.
Met 30 euro erbij is het nog steeds ruim onder de prijs van onze NL leveranciers.
Was de zending open gemaakt? Als het goed is zit er een fake factuur bij voor een hard drive casing van 50 euro.jordy5 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:41:
[...]
Weet niet of het een loterij is. Ik heb gister (meer als een week na ontvangst) een factuur van TNT Express binnen met de douane kosten. Denk dat HDX1000 netjes in het douane systeem staat, bijna 30 euro. Klopt dus redelijk. Verwacht dat sinds divxplayer ze importeert ze nu wel weten dat dat ding meer als 50 dollar kost
Met 30 euro erbij is het nog steeds ruim onder de prijs van onze NL leveranciers.
Waar en voor hoeveel heb jij die tp-link besteld?Millgate schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:48:
Wanneer heb je hem besteld? Ben wel benieuwd wanneer ik die van mij kan verwachten. Er ligt ondertussen ook al een TP-Link WiFi-stickje, dus ik ben er helemaal klaar voor
Ik ben er inmiddels achter dat ik via de optische of Coax het geluid kan afspelen.Superbol schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:50:
[...]
Kijk even op hun eigen forum. Heb meerdere malen gelezen dat hier problemen mee waren. Soms lag het aan de meegeleverde HDMI kabel (even een andere proberen als je die hebt), en er schijnt iets met mkv 1080p met 5.1 DTS te zijn. 4.1 en 7.1 DTS zouden wel werken dacht ik (weet niet of dit klopt, helaas geen expert op dit gebied). Overigens zijn ze bezig met een nieuwe firmware (tijdje geleden gepland op eind oktober) waarin dit opgelost wordt.
Maar zoals ik zei, ben helaas geen expert, dus check hun eigen forum even als je het fijne ervan wilt weten
Nee de zending was niet opengemaakt. Het bijgevoegd factuur was fake, maar het product "HDX 1000" (stond daar ook op) is waarschijnlijk bekend bij de douane denk ik. Aangezien HD Tech.. in batches verstuurd, was die van mij niet de enige HDX 1000 die over de balie schuift. 1 hoeft er maar voor open en neem aan dat ze producten dan registreren. Vooral als bijvoorbeeld divxplayer ze wel netjes inklaart. Neem aan dat ze niet zo dom zijn. Vooral ook aan het bedrag te zien. Normaal houden ze hem dan vast tot je de facturen stuurt.asing schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:06:
[...]
Was de zending open gemaakt? Als het goed is zit er een fake factuur bij voor een hard drive casing van 50 euro.
In de brief van TNT stond dat ze het voorgeschoten hebben en dat factuur bevat alle informatie HDX1000 HD Tech.. etc. en een productnummer ofzo. Aangezien ik de zending in 2 dagen thuis had, verwacht ik dat het bekend is bij hun en dus alle vervolg zendingen gewoon nageheven worden.
[ Voor 15% gewijzigd door jordy5 op 24-10-2008 10:15 ]
Voor zover ik het gelezen heb draait het systeem op een Linux/Unix kernel. Het systeem wil de harddisk dus op EXT3 formatteren.Er is bij mijn weten geen convert tooltje, dus ik vrees dat al je werk voor niets was.mrc16 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:38:
Zojuist al mijn films op een harddisk gezet, nu wil ik de NMT installatie doen(dus ondersteuning voor torrent,etc), nu staat er de optie dat ie weer gaat formatteren, heb ik voor niks alles erop gezet? Of is dat te omzeilen.
[ Voor 9% gewijzigd door asing op 24-10-2008 12:16 ]
- Als ik de HDX-1000 in Amerika bestel, wat voor een stroom-stekker zit er dan aan? Foto eens goed bekeken en dat lijkt me geen probleem. Gewoon een NL-stekker te gebruiken.
- Wat zijn de zoekmogelijkheden van muziek? Ik heb een verzameling mp3-tjes die steeds groter wordt en zou het fijn vinden als er gezocht kan worden op bv artiest, titel of album.
Kan iemand wellicht een paar screenshots hiervan plaatsen? - Heeft er al iemand andere dan de door leverancier aangegevens USB-Wlan-sticks gebruikt?
- Hoe is de ondertiteling bij Divx-films? Wordt srt ondersteund? Ja! Goed alle info lezen is ook een vak
Ondertussen nog een mooie review gevonden.
@Sleepyhead: bedankt voor de snelle en duidelijke reactie. Jammer dat de HDX-1000 niet echt goed overweg kan met muziek.
[ Voor 34% gewijzigd door Dmitri op 24-10-2008 22:11 ]
Harde schijf formatteren ext2 of ext 3?
Dmitri schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:46:
Voordat tot aanschaf over gegaan wordt een paar vraagjes:Alvast bedankt voor de info.
- Als ik de HDX-1000 in Amerika bestel, wat voor een stroom-stekker zit er dan aan? Foto eens goed bekeken en dat lijkt me geen probleem. Gewoon een NL-stekker te gebruiken.
- Wat zijn de zoekmogelijkheden van muziek? Ik heb een verzameling mp3-tjes die steeds groter wordt en zou het fijn vinden als er gezocht kan worden op bv artiest, titel of album.
Kan iemand wellicht een paar screenshots hiervan plaatsen?- Heeft er al iemand andere dan de door leverancier aangegevens USB-Wlan-sticks gebruikt?
- Hoe is de ondertiteling bij Divx-films? Wordt srt ondersteund? Ja! Goed alle info lezen is ook een vak
Ondertussen nog een mooie review gevonden.
- Als je hem besteld rechtstreeks bij HDX of bij een NL shop maakt allebei niet uit, ze doen er een NL stekker bij.
- Muziek blijft een probleem, als je gewoon muziek op je pc hebt staan of via een externe of interne HD hebt aangesloten werkt alleen afspelen. Je kunt een map afspelen door op play te drukken en dan skippen, shuffle en dat soort dingen werkt niet. Er is een oplossing voor, als je je muziek collectie op je pc hebt staan en je installeert de myiHome software dan zijn er wat extra opties. Shuffle werkt, je kunt tijdens het afspelen van muziek foto's laten zien en er is ook een search optie bij gekomen (heb deze nog niet getest dus weet niet hoe deze werkt). Maar het muziek gedeelte is niet de troef van dit apparaat, dat is echt het afspelen van films in alle soorten en maten....
- Volgens mij is er nog steeds maar officieel maar 1 stick die ondersteund word, de TPLINK TL-WN821N. Bij Popcorn Hour zijn ze bezig met een eigen Wireless N usb stick, aangezien de PH en de HDX op dezelfde firmware lopen zou deze ook moeten werken. Over de prestaties word hier iets gezegd.
- Ondertitels in de vorm van .srt bestanden worden idd ondersteund. Geef ze dezelfde naam als het bestand dat afgespeeld word en hij pakt ze automatisch. Ook het aanpassen van grote, kleur, positie en syncen van subs werkt prima!
Tot nu toe streamde ik al mijn films naar een ps3, maar ik werd helemaal gek van het re-encoden/muxen dat nodig was om het te laten werken, nouja ik kan dat apparaat nog altijd als blu-ray speler gebruiken.
Het enige wat ik nu nog moet testen is 1080p24, maar dat komt morgen wel
[ Voor 7% gewijzigd door et36s op 24-10-2008 20:50 ]
Het ligt denk ik vooral aan de kwaliteit van het bestand dat je hebt, dus welke compressie/resolutie. Een andere belangrijke factor is het scherm of tv waar je het op laat zien. De chip die gebruikt word moet eigenlijk vooral krachtig genoeg zijn om het allemaal te kunnen decoderen. De videokaart die je in je pc hebt zitten heeft er zoiezo niks mee te maken.et36s schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:49:
Hm waar hangt eigenlijk de beeldkwaliteit van af? Van een chip in de HDX1000 zelf of is het slechts een doorgeefluik en bepaalt de grafische chip in de server/pc waar je vanaf streamt uiteindelijk de kwaliteit van het beeld die het scherm te verwerken krijgt.
Nee de grafische chip van je buurman z'n magnetron bepaalt het... natuurlijk is het de chip van de hdx zelf.et36s schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:49:
Hm waar hangt eigenlijk de beeldkwaliteit van af? Van een chip in de HDX1000 zelf of is het slechts een doorgeefluik en bepaalt de grafische chip in de server/pc waar je vanaf streamt uiteindelijk de kwaliteit van het beeld die het scherm te verwerken krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door oXygeN op 24-10-2008 21:49 ]
\o/
Via je HDX formateren hij maakt 3 partities waarvan de eerste 2 echt in EXT 3 moeten (voor de NMT apps) de opslag partitie kan je in EXT3 laten als je onder linux werkt. Anders als je met windows werkt is het makkelijker deze om te formateren naar NTFS. (via Partition Magic o.i.d.)quizmaster schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:16:
Heb de mijne ook binnen. Helaas vanavond geen tijd, wordt dus morgen.
Harde schijf formatteren ext2 of ext 3?
Wij zitten nu te genieten van een Slide show van alle foto's!
Heb de harde schijf nog niet ingebouwd, maar hij speelt video's en foto's af via de USB.
Kwaliteit ben ik nog niet helemaal uit, maar lijkt prima!
Helaas ligt m'n vaste internet eruit, gaat een tijdje duren voordat die het weer doet dus daar nog niet naar kunnen kijken. Straks harde schijf erin!
@Sleepyhead, Thanks voor het starten van dit topic, anders was ik nooit achter dit apparaat gekomen. Tot dusver erg blij mee.
ftp://192.168.1.16 werkt niet omdat ik waarschijnlijk het port nummer nog moet opgeven, die ik dus niet weet.
Thanks alvast
P.s. Verbaas me echt over de slechte documentatie.
-----
Is opgelost..
Zie voor een betere handleiding:
http://www.popcornhour.co..._A110_NMT_Quick_Guide.pdf
Deze geldt ook voor in grote lijnen voor de HDX-1000
Trouwens staat hier dat er een manual binnenkort beschikbaar komt:
http://hdxdirect.com/index.php/support-for-hdx-1000-hdx-900
Deze bestaat al in het chinees maar mijn chinees is niet zo best
[ Voor 49% gewijzigd door Beyond op 25-10-2008 15:40 ]
Al het goeie.......
Ik heb wat vragen m.b.t. de HDX 1000, (en ja heb alles doorgelezen maaarrrrr..)
-valt er rechtstreeks op de schijf te downloaden als je deze aan je netwerk hebt hangen? theoretisch moet het mogelijk zijn maar heeft iemand hier ervaring mee?
-Als ik de player bij HDX bestel hoe werkt dit dan preceis?? (ben een beetje een leek met spullen uit USA bestellen) krijg je gewoon het bedrag in dollars te zien en moet je dan zelf dit naar euro's omrekenen? Hoe lang gaat hier meestal overheen??
Verder lijkt het mee een super apparaat, geloof een van de eerste die TrueHD en DTS-HD speelt!
Gr.
Kan maar dan zou ik dat lekker je HDX zelf laten doen met de ingebouwde bittorrent of newsgroups client.lion78 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:18:
Hey
Ik heb wat vragen m.b.t. de HDX 1000, (en ja heb alles doorgelezen maaarrrrr..)
-valt er rechtstreeks op de schijf te downloaden als je deze aan je netwerk hebt hangen? theoretisch moet het mogelijk zijn maar heeft iemand hier ervaring mee?
-Als ik de player bij HDX bestel hoe werkt dit dan preceis?? (ben een beetje een leek met spullen uit USA bestellen) krijg je gewoon het bedrag in dollars te zien en moet je dan zelf dit naar euro's omrekenen? Hoe lang gaat hier meestal overheen??
Verder lijkt het mee een super apparaat, geloof een van de eerste die TrueHD en DTS-HD speelt!
Gr.
Of achteraf pas kopieren naar je HDX.
Als je via HDX besteld komt hij uit China niet amerika. Er word geen prijs gegeven in euro's je moet zelfs dus inderdaad even omrekenen naar euro's. Ik heb mijn HDX 4 oktober besteld en de 23ste afgeleverd gekregen. Ga dus maar uit van 2,5/3 weken levertijd.
Ik heb een HDMI kabel van de HDX naar mijn receiver en voor audio die coax digitale aansluiting. Vraag me wel af of het misschien beter is om die SPDIF (optical) aansluiting te gebruiken. Iemand een idee/mening?
Zou het trouwens ook allemaal via HDMI kunnen (audio en video)? Zag nl. wel zo'n optie in het menu en mijn receiver ondersteunt HDMI 1.3a
Beyond
Al het goeie.......
Ik heb 'em bij komplett.nl besteld. Hij is daar op voorraad en kost €24,50.DarkChylde schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:39:
[...]
Waar en voor hoeveel heb jij die tp-link besteld?
Hier sluit ik mij van harte bij aan!quizmaster schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:49:
...
@Sleepyhead, Thanks voor het starten van dit topic, anders was ik nooit achter dit apparaat gekomen. Tot dusver erg blij mee.
Het maak niet meer uit of je hem optische of coax aansluit. Ik heb zelf mijn dvd recorder op coax zitten en Optical voor HDX. Je moet wel een heel goed oor en aparatuur hebben om het verschil te horen. Maar een van deze aansluitingen heb je wel nodig om DTS en andere digitale sounds af te spelen. Alleen ac3... worden via HDMI kabel afgespeeld. Verder heb ik hem aangesloten via HDMI maar niet met de kabel die er is bijgeleverd. Gezien 1.3a toch niet word ondersteund door mijn Tv en toch wat problemen veroorzaakt. Maar dat kan eventueel door de nieuwe firmware al opgelost zijn.Beyond schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:40:
Ben trouwens wel benieuwd hoe jullie de hdx hebben aangesloten.
Ik heb een HDMI kabel van de HDX naar mijn receiver en voor audio die coax digitale aansluiting. Vraag me wel af of het misschien beter is om die SPDIF (optical) aansluiting te gebruiken. Iemand een idee/mening?
Zou het trouwens ook allemaal via HDMI kunnen (audio en video)? Zag nl. wel zo'n optie in het menu en mijn receiver ondersteunt HDMI 1.3a
Beyond
thx for the info!Millgate schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:49:
[...]
Ik heb 'em bij komplett.nl besteld. Hij is daar op voorraad en kost €24,50.
Prijs van de stick valt me nog erg mee..
Anoniem: 278614
1) Welke voordelen zijn er eigenlijk tussen een HTPC en deze HDX-1000
2) Hoe is het rarren en parren met de HDX-1000
Als het een beetje goed presteert ga ik toch wel voor de HDX-1000 in plaats van een htpc alvast bedankt voor diegene die mijn vragen kunnen beantwoorden.
Ik zelf heb ook lang zitten kijken naar een HTPC, wat mij daar vooral aansprak was de aanpasbaarheid. Dus je eigen onderdelen, software ook upgradebaar. Maar wat mij tegensprak was het gebruiksgemak, voordat alles werkt zoals je het wilt ben je wel ff bezig (moet geen probleem zijn voor een beetje tweakerAnoniem: 278614 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:25:
Ben ondertussen wel geïnteresseerd geworden in deze NMT ,maar voordat ik het wil gaan kopen heb ik toch een aantal vragen:
1) Welke voordelen zijn er eigenlijk tussen een HTPC en deze HDX-1000
Als het een beetje goed presteert ga ik toch wel voor de HDX-1000 in plaats van een htpc alvast bedankt voor diegene die mijn vragen kunnen beantwoorden.
Wat mij echt aanspraak om deze NMT te kiezen is het volgende:
- Een van de eerste NMTs die HDMI 1.3a ondersteunde
- Prestaties van het afspelen van HD matriaal
- Gebruiksgemak
- Constante werk aan firmware en updates met ondersteuning voor steeds meer dingen
- Ondersteuning voor bittorrent en usenet (heb helaas nog geen geld voor HD, maar komt nog)
- En als laatste waarom ik deze echt heb gekozen ipv anderen, het uiterlijk. Vind geen NMT er zo strak uit zien als deze
Heb zelf alleen ervaring met het Unrarren en het is niet heel erg snel to say the least... parren zal nog veel langer duren ben ik bang. Mijn 1080p en 720p begon zelfs vreselijk te schokken toen hij ging unrarren dus echt veel heb je er niet aan tenzij je je downloads s'avonds aanzet.[b][message=30951099,noline]
Daarnaast is het downloaden (via newsgroups iig) minder snel als een normale workstation of HTPC. Ik haal hier max 1400 kb (maar gem zit hij op 1200/1300 kb) terwijl ik op mijn workstation altijd 1600+ kb haal.
Krijg het maar niet voor elkaar.
Heb de schijf in de HDX ext3 geformatteerd. Een driver Ext2ifs (http://www.fs-driver.org/index.html) geïnstalleerd maar het lukt niet. Heb het idee dat het dan ook de bedoeling is om de harde schijf fysiek in je PC te hangen.
Is er een mogelijkheid / driver om via de USB vanaf Windows de harde schijf te benaderen?
Het is mij gelukt met EXT2IFS maar je moet je partitie wel een drive letter toewijzenquizmaster schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:12:
Is er iemand die al de harde schijf van de HDX kan benaderen via USB?
Krijg het maar niet voor elkaar.
Heb de schijf in de HDX ext3 geformatteerd. Een driver Ext2ifs (http://www.fs-driver.org/index.html) geïnstalleerd maar het lukt niet. Heb het idee dat het dan ook de bedoeling is om de harde schijf fysiek in je PC te hangen.
Is er een mogelijkheid / driver om via de USB vanaf Windows de harde schijf te benaderen?
In je configuratie scherm heb je nu een progje IFS Drives daar kan je hem een drive letter toewijzen. (maar natuurlijk ook via windows. Dan kan je er content op zetten.
Vandaag het bericht gekregen dat ze mijn HDX morgen op de post gaan doen vanuit Singapore.
Nu heb ik nóg geen HDTV maar een gewone oude 100Hz Sony breedbeeld tv.
Nu de vraag, op welke manier ga ik de HDX aansluiten, om op deze tv de beste kwaliteit naar boven te halen.
De tv heeft S-video, SCART, en losse tulpstekkers (geel, rood, wit). Ik leg het misschien een beetje amateuristisch uit maar jullie snappen me vast wel. Ik zat zelf te denken aan component naar scart, maar misschien ondersteund die tv dat wel helemaal niet. Iig, brand los
edit : wanneer heb je besteld? Ik vorige week, maar ik heb geen verzendbericht ontvangen.
[ Voor 24% gewijzigd door asing op 27-10-2008 16:08 ]
Ik heb hem 12 oktober al besteld. Kreeg ook eerst nog een mailtje dat ze me betaling ontvangen hadden, die zal jij waarschijnlijk ook eerst krijgen.asing schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:06:
Ik jouw geval zou ik een RGB-Scart kabel kopen en het op die manier aansluiten. Composite is zowiezo minder in kwaliteit en HDMI zit niet op je TV.
edit : wanneer heb je besteld? Ik vorige week, maar ik heb geen verzendbericht ontvangen.
Maar je bedoelt dus RGB scart met aan de andere kant losse tulpstekkers, waarvan ik dan de gele in de HDX plug voor het beeld?

Ik dacht dat component beter was, omdat de xbox 360 dat ook gebruikt om hd kwaliteit naar een lcd tv te brengen (i.p.v. scart). Dus in het geval van de HDX, zo'n kabel:

[ Voor 6% gewijzigd door Smi3l op 27-10-2008 16:25 ]
Zitten geen fans in, je hoort dus alleen de spinnende HD I suppose..Largo schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:51:
Is de HDX een beetje stil? Hoor je de fans?
Correct, ik gebruik een samsung spinpoint die je vrijwel niet hoort.Smi3l schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:56:
[...]
Zitten geen fans in, je hoort dus alleen de spinnende HD I suppose..
Ik heb voor de geïnteresseerde vandaag wat foto's gemaakt van mijn HDX-1000 en van MNT:
http://picasaweb.google.com/firefox.2004/HDX1000Pictures#
Nice.The Otherside schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:29:
[...]
Correct, ik gebruik een samsung spinpoint die je vrijwel niet hoort.
Ik heb voor de geïnteresseerde vandaag wat foto's gemaakt van mijn HDX-1000 en van MNT:
http://picasaweb.google.com/firefox.2004/HDX1000Pictures#
En de interface voor muziek en films?
Is die met plaatjes te verfraaien?
Heb helaas niet al te veel verstand van netwerken, en begrijp dan ook niet helemaal waar het hier verkeerd gaat. Werk zelf met een Belkin N-Router, en alle overige apparaten werken gewoon...iemand die toevallig weet wat ik hier mis? Hij vind dus overigens mn netwerk wel gewoon, maar hij wil helaas geen verbinding maken...
Nope naar mijn weten niet, precies het zelfde als Video gewoon folders.Largo schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:08:
[...]
Nice.
En de interface voor muziek en films?
Is die met plaatjes te verfraaien?
Het ding is vind ik toch al niet al te geschikt voor foto's en muziek.
Ik heb nog een paar vraagjes over de hdx
-is er een mogelijkheid om een filmdatabase aan te maken en zo ja zoekt het apparaat dan zelf op internet naar de informatie van de film
-zijn er skins beschikbaar
wil iemand nog wat foto's maken van de interface?
Valt alleen tegen dat als ik een dvd via het netwerk (100 mbit) stream, dat het beeld na ongeveer 10 seconden begint te schokken en het geluid wegvalt
Ik stream van een MyBookWorld (Samba). Kan dat het probleem zijn?
Mijn belangstelling was gewekt door dit topic en vooral de voordelige prijs die je zou kunnen krijgen bij het online bestellen.
Of het mij ook voordelig zonder extra douane kosten gaat lukken betwijfel ik na het lezen van dit topic op Mpcclub. Ik ben benieuwd.
Dat is een RGB kabel, die moet je hebben. De andere was een composite. Maak jezelf blij en koop een goede kabel! Het verschil is duidelijk te zien.Smi3l schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:23:
[...]
Ik dacht dat component beter was, omdat de xbox 360 dat ook gebruikt om hd kwaliteit naar een lcd tv te brengen (i.p.v. scart). Dus in het geval van de HDX, zo'n kabel:
[afbeelding]
Ik heb omgerekend 215 euro betaald. Hij moet nog afgeleverd worden. Er is een kans dat hij door de controle glipt en ik met 215 euro klaar ben. Mocht er een controle plaatsvinden, dan betaal ik 30 euro BTW. Maakt 245 euro en dat is ietsjes goedkoper dan de 299 die je in NL moet aftikken.Epafroditus schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 07:18:
Ik heb ook een HDX-1000 gekozen:)
Mijn belangstelling was gewekt door dit topic en vooral de voordelige prijs die je zou kunnen krijgen bij het online bestellen.
Of het mij ook voordelig zonder extra douane kosten gaat lukken betwijfel ik na het lezen van dit topic op Mpcclub. Ik ben benieuwd.
Daar is wel mogelijkheid toe in de vorm van een programma/skin van iemand anders. Deze namelijk ziet er erg gelikt uit, is alleen ff knutselen voor het werk. Hieronder staan daar wat screenshotjes van. Als je wat screenshots wilt zien van de standaard interface kun je hier ff kijken.mdeb schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:24:
ik ben nog aan het tweifelen of ik een HTPC of deze hdx1000 ga aanschaffen.
Ik heb nog een paar vraagjes over de hdx
-is er een mogelijkheid om een filmdatabase aan te maken en zo ja zoekt het apparaat dan zelf op internet naar de informatie van de film
-zijn er skins beschikbaar
wil iemand nog wat foto's maken van de interface?

Speel je een iso af of een video_ts folder? Sommige mensen hadden namelijk problemen met video_ts folders. Anders moet het aan de MyBookWorld liggen want ik heb nog geen dvd of HD film gehad waarbij het netwerk het niet trok....JvdS schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:30:
Ik heb hem ook eindelijk binnen. Alles aangesloten, werkt prima.
Valt alleen tegen dat als ik een dvd via het netwerk (100 mbit) stream, dat het beeld na ongeveer 10 seconden begint te schokken en het geluid wegvalt
[ Voor 5% gewijzigd door Sleepyhead op 28-10-2008 11:01 ]
http://www.nmtank.fr/
Volgens de site is die daar op voorraad, en bezorgen ze binnen een week, en ze rekenen voorlopig geen bezorgkosten.
Site lijkt betrouwbaar omdat de eigenaar nmtank ook op ebay.fr zit en daar alleen maar goede reviews heeft. Hou jullie op de hoogte over de afloop van de bestelling
Dankjewel!asing schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:52:
[...]
Dat is een RGB kabel, die moet je hebben. De andere was een composite. Maak jezelf blij en koop een goede kabel! Het verschil is duidelijk te zien.
Alleen weet ik nog niet of me grote (geen lcd/plasma) Sony breedbeeld tv dit ook ondersteund, want ik zie telkens staan bij webshops 'Let op apparatuur dien via de scart aansluiting geschikt te zijn voor component video'.

[ Voor 28% gewijzigd door Smi3l op 28-10-2008 12:43 ]
Had ik wel met mijn Synology 207+. NFS was veel stabieler.JvdS schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:30:
Ik heb hem ook eindelijk binnen. Alles aangesloten, werkt prima.
Zijn de switches in je netwerk 100mbit?
Gebruik m nu in combi met de Samsung Spinpoint F1 1TB HD103UJ (SATA!! 7200RPM 32MB). Erg stil, heerlijk.
Review:
http://www.tomshardware.c...vertakes-a-bang,1730.html
Al het goeie.......
Net de HDX 1000 ontvangen, ziet er erg netjes uit allemaal!!Toch maar in Nederland besteld, had geen zin om 2,5 week te gaan wachten. Alleen het eerste probleem dient zich aan; geen geluid!!! Dus dat is mooi KL#TE!! En ik weet niet of het aan mijn configuratie ligt, ik heb maar een DVI aansluiting op mijn TV en die gaat naar mijn versterker waar twee app. aan kan sluiten en een naar de TV.Op een zit een PS3 die wel gewoon geluid doorgeeft, op de ander een HDMI 4 poorts switch. Op die switch zit een xbox 360 deze geeft gewoon geluid door via HDMI, echter de HDX-1000 niet???? Ik heb de firmware gecontroleerd geeft aan dat de laatste firmware aanwezig is? Ik snap er niks van?? Iemand raad??
Overigens wel jammer dat X264 niet ondersteund word!! en H264 schijnbaar wel??
Gr.
Ray
Snap het niet helemaal, DVI kan geen geluid doorgeven. Je moet sowieso in de instellingen aangeven dat je geluid via HDMI wilt doorgeven, moet je ff bij setup kijken. Ook kun je daar instellen of je het geluidssignaal RAW of Analoge wilt doorgeven, moet je op Analoge zetten.lion78 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:29:
Hey
Net de HDX 1000 ontvangen, ziet er erg netjes uit allemaal!!Toch maar in Nederland besteld, had geen zin om 2,5 week te gaan wachten. Alleen het eerste probleem dient zich aan; geen geluid!!! Dus dat is mooi KL#TE!! En ik weet niet of het aan mijn configuratie ligt, ik heb maar een DVI aansluiting op mijn TV en die gaat naar mijn versterker waar twee app. aan kan sluiten en een naar de TV.Op een zit een PS3 die wel gewoon geluid doorgeeft, op de ander een HDMI 4 poorts switch. Op die switch zit een xbox 360 deze geeft gewoon geluid door via HDMI, echter de HDX-1000 niet???? Ik heb de firmware gecontroleerd geeft aan dat de laatste firmware aanwezig is? Ik snap er niks van?? Iemand raad??
Overigens wel jammer dat X264 niet ondersteund word!! en H264 schijnbaar wel??
Gr.
Ray
En x264 word wel ondersteund.... Heb alles x264 en speelt super af, zit iets fout bij jou...
Anoniem: 14346
ben heel benieuwd. had ik een eerdere opwelling de emtech movie cube q120 besteld. Wat een pruts ding. speelt bijna geen enkele hd format af. en als je al iets hebt in hd dat het kan spelen.. hapert het! niet doen dus! nu maar hopen dat de hdx alles heeft wat we zoeken!
Ja, x264 is alleen maar de applicatie waarmee H.264 encodes worden gemaakt, dus in principe is x264 gewoon H.264Sleepyhead schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:06:
[...]
En x264 word wel ondersteund.... Heb alles x264 en speelt super af, zit iets fout bij jou...
Ik heb overigens wel problemen met het streamen van H.264 encodes met High profile, zowel level 4.1 als 5.0 en met 4 en 5 referentie frames. Wat ik zie is alsof de kleuren van bewegende objecten uitgesmeerd worden en bij het bereiken van een keyframe wordt alles weer normaal, en begint het uitsmeren opnieuw.
Alle encodes op High@L5.1 lijken wel goed te werken. Dit is getest met 1080p encodes in een mkv container. Hopelijk lossen ze deze problemen ook nog even op in een toekomstige update
Ik heb 1xDVI(HDMI) op mijn TV op deze uitgang zit mijn versterker, deze splits hem in twee.
Ik heb inderdaad geprobeerd in het menu de HDMI audio uivoer aan en uit rest van de instellingen ook geprobeerd maar geen resultaat?? Ga vanavond even de firmware controleren misschien dat dat helpt??
Ik heb de player ook rechtstreeks op de tv aangesloten, ook geen geluid probleem zit dus echt in de player heb ik het vermoeden??
Over X264/H264 ik heb hier verder geen ervaring mee zal me er vanavond is in gaan verdiepen gezien het gewoon moet werken, althans wat hier op het forum staat. Maar ja als je geen geluid hebt heeft het geen zin om een film te gaan zitten kijken.
Ben echt benieuwd waar het in zit? mocht iemand iets soort gelijks hebben/ of gehad en de oplossing weten laat het aub even weten, want weet het op het moment niet.
Gr.
Ray
Noem me eigenwijs, maar de aansluitingen op de HDX zijn toch component aansluitingen (Pr, Pb,Y)?asing schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:01:
Vaag, zelfs mijn 8 jaar oude TV had RGB over SCART. Iedere DVD speler heeft dat ook. Dus beetje onzin. Gewoon RGB insturen.
Dit is iets anders dan RGB, en daarom ook NIET compatibel met oude CRT bakken (die inderdaad wel vaak RGB ondersteunen over SCART). Oftewel, de HDX valt niet RGB aan te sluiten, alleen via composite (geel tulpstekkertje). Shoot me if I'm wrong
Je bent eigenwijs!Smi3l schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:42:
[...]
Noem me eigenwijs, maar de aansluitingen op de HDX zijn toch component aansluitingen (Pr, Pb,Y)?
Dit is iets anders dan RGB, en daarom ook NIET compatibel met oude CRT bakken (die inderdaad wel vaak RGB ondersteunen over SCART). Oftewel, de HDX valt niet RGB aan te sluiten, alleen via composite (geel tulpstekkertje). Shoot me if I'm wrong
De gele is composite (alle signalen bij elkaar), daarboven zie je Pr, Pb en Y. Oftewel de RGB signalen die ook op je SCART aansluiting te vinden zijn.
Wikipedia: SCART
Oftewel, pinnetje 11, 13 en 15. Pin 18 is composite in.
De HDX-1000 staat op het punt om marktplaats op te gaan, samen met mijn versterker!!!
Wat een geklooi, krijg alleen stereo geluid echt heel vreemd allemaal!!
Heb je met de ps3 en xbox wel surround geluid via je versterker (dus zowel rechtstreeks als via je hdmi switch)?lion78 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:09:
PPfffff,
De HDX-1000 staat op het punt om marktplaats op te gaan, samen met mijn versterker!!!
uhm component (niet composite dus) is niet hetzelfde als RGB.asing schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:52:
[...]
Je bent eigenwijs!
[afbeelding]
De gele is composite (alle signalen bij elkaar), daarboven zie je Pr, Pb en Y. Oftewel de RGB signalen die ook op je SCART aansluiting te vinden zijn.
Wikipedia: SCART
Oftewel, pinnetje 11, 13 en 15. Pin 18 is composite in.
zie je eigen wiki link:
je kan YPbPr selecteren d.m.v. een RGB kabel, dit is volgens mij niet hetzelfde als een rgb signaal.SCART cannot officially carry non-RGB (e.g., YPbPr) component video signals, which are gaining ground as an improvement over S-Video in markets where SCART is not used. However, some manufacturers of set-top-boxes and DVD players are known to provide optional (menu-selectable), non-standard YPbPr output through the pins that are officially reserved for RGB color components
* DarkChylde weet het ook niet zeker, maar kijk er een beetje mee uit
Je kan em ook aan mij geven / doneren voor een leuke prijs!lion78 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:09:
PPfffff,
[ Voor 4% gewijzigd door glmona op 30-10-2008 12:00 ]
Anoniem: 90569
Nu, ik zie dat de HXD-1000 een Sigma Designs 8635c chip heeft (http://www.sigmadesigns.c.../pdf_files/SMP8634_br.pdf) met o.a. volgende hardware video decoding:
- MPEG-4.10 (H.264) BP@L3, MP@L4.0* and HP@L4.0* - *L4.1 for Blu-ray applications
Echter, ik zie hier geen L5.1 tussenstaan waardoor ik me de vraag stel of deze L5.1 content wel afspeelbaar is? Mocht dat niet het geval zijn, dan vrees ik dat zulke playback ook niet mogelijk is met toekomstige firmware aangezien deze playback nu eenmaal afgehandeld wordt door de hardware (door de Sigma Designs 8635c dus).
Heeft iemand hier al ervaringen mee ?
Anoniem: 25735
na het topic door te lezen zit ik nog wel met een twijfel of het nou wel of niet mogelijk is.
Is het nou wel mogelijk om met deze HDX-1000 mijn beeld van mijn laptop draadloos te streamen of kan ik beter op zoek naar een ander apparaat?
Het beeld wat ik wil streamen zal grotendeels foto's zijn, maar ook filmpjes van bijv. uitzending gemist, youtube en als het echt goed bevalt van DVD's.
Hallo, zoals je het beschrijft, klinkt het alsof je je computerbeeld (dus bureaublad zeg maar) op de TV wilt afspelen, draadloos. Is dat wat je bedoeld?Anoniem: 25735 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:59:
Ik ben al een tijdje zo nu en dan op zoek gegaan naar een apparaat die mijn beeld van mijn laptop draadloos naar mijn tv kan streamen.
Gewoon foto's en video kun je inderdaad streamen vanaf je pc.
Ik heb de HTX nog niet, maar je kunt volgens mij de HTX laten browsen op netwerkmappen en zo dus foto's en video afspelen.
Anoniem: 25735
Ik wil inderdaad mijn bureaublad op mijn tv tonen, maar dan wel draadloos.Epafroditus schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:03:
[...]
Hallo, zoals je het beschrijft, klinkt het alsof je je computerbeeld (dus bureaublad zeg maar) op de TV wilt afspelen, draadloos. Is dat wat je bedoeld?
Gewoon foto's en video kun je inderdaad streamen vanaf je pc.
Ik heb de HTX nog niet, maar je kunt volgens mij de HTX laten browsen op netwerkmappen en zo dus foto's en video afspelen.
Dat kan dit apparaat niet....Anoniem: 25735 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:15:
[...]
Ik wil inderdaad mijn bureaublad op mijn tv tonen, maar dan wel draadloos.
Ik weet niet welke versterker/receiver je hebt maar ik moest mijn inputs van de versterker nog "assignen". Misschien moet jij dat ook nog doen? Trouwens heb ik wel een aparte kabel lopen, van HDX naar receiver, voor het geluid ondanks dat mijn receiver HDMI 1,3a ondersteunt.lion78 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:09:
PPfffff,
Al het goeie.......
In het geval van de HDX moet je je CRT bak dus via composiet aansluiten.
Als je geen RGB signaal op je tv krijgt en je weet zeker dat zowel de speler als de tv het ondersteunen, dan kan het ook zo zijn dat de door jou gebruikt SCART kabel niet alle 21 pinnen doorverbonden heeft. Dan werkt allen composiet goed. Oftewel, dan heb je dus een cheap ass kabel.... en moet je een fatsoenlijke kopen.
Smi3l schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:42:
[...]
Noem me eigenwijs, maar de aansluitingen op de HDX zijn toch component aansluitingen (Pr, Pb,Y)?
[ Voor 16% gewijzigd door LeNNy op 01-11-2008 10:56 . Reden: SCART kabel issue toegevoegd. ]
Ik heb lang zitten twijfelen of ik een htpc ga aanschaffen. ik gebruik nu een oudere pc met vista en mediaportal en op zich is de combinatie prima alleen maakt het appaaat veel te veel geluid.
Ik ben nu toch aan het denken om te switchen naar een NMT.
Ik zie uit de tests dat de HDX-1000 er goed uitkomt.
Zonder harddisk maakt het apparaat geen geluid.
Stel ik doe er een HD in:
- Western digital caviar
- samsung spinpoint T166
Hoor ik het kastje dan op 3 meter afstand.
Niets horen heeft natuurlijk mijn voorkeur.
Alternatief is natuurlijk streamen.
LARGO ik zag dat jij al eerder iets gereplyed had over geluidsproductie
hans
Ik heb zelf een tvix met een fan, dat maakt best veel lawaai.hke schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:47:
Ik wil toch nog graag een keer een vraag stellen over het geluidsniveau.
Ik heb lang zitten twijfelen of ik een htpc ga aanschaffen. ik gebruik nu een oudere pc met vista en mediaportal en op zich is de combinatie prima alleen maakt het appaaat veel te veel geluid.
- Western digital caviar
- samsung spinpoint T166
De harddisk hoor je bijna altijd wel als hi begint te draaien, dat voorkom je niet, maar een spinnende disk tijdens de film is mi niet irritant..
Aangezien de HDX-1000 fanless is hoor je daar zoiezo niks van. Uit ervaringen van andere tweakers (zie hier) blijkt dat de geluidsproductie niet te horen. Dus het zou idd een verbetering zijn tov je HTPC die je nu hebt staan...hke schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:47:
Ik wil toch nog graag een keer een vraag stellen over het geluidsniveau.
- Western digital caviar
- samsung spinpoint T166
http://www.nmtank.fr/
Afgelopen vrijdag de postbode aan de deur met de hdx.. Dit is dus een goed alternatief voor de nederlandse winkels..
Dit topic is gesloten.
Alle posts m.b.t. levertijd zullen direct worden verwijderd, dit is namelijk _niet_ de bedoeling van dit topic!