Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 149.764 views

Verwijderd

Wow dit ziet er pas cool uit.. Hopenlijk komt deze techniek snel naar de PDA's:

http://www.youtube.com/watch?v=PvxqIcKzVeY

Oh.. En een plaatje van de TV-Out kabel:

http://www.lojasamsung.com/item.php?id=313

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 15:57 ]

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Zat die 2 vinger bediening niet in de nieuwe WM7?

Verwijderd

CDRK schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:54:
Klein vraag tussendoor over Spb Shell:

Haalt hij 't informatie over het weer van internet vandaan?

(aangezien mijn nieuwe abbo+data pas in nov. aangaat, heb ik geen zin om extra €,- te betalen op mijn oude abbo) :(
ja ik neem aan van wel
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:48:
Weet iemand of het toevallig instelbaar is als je de muis niet gebruikt, dat hij niet zichtbaar wordt?
Hij staat nu altijd in beeld en ik wil dit pas als ik hem gebruik.
standaard gaat dit niet werken misschien bij een ROM update

• TheMess
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2018
Heeft iemand die de voucher heeft ingevuld al een hoesje ontvangen?
Want was al balen dat hij er niet in zat maar dan mag ik toch wel hopen dat ze een beetje vaart maken met het opsturen.

Verwijderd

Bij mij zat het hoesje met stylus er al bij in de Milionair Pack.
Maar ik gebruik hem niet.

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:39

OKA

Ik heb de Omnia ook sinds gisteren.

Kan al inloggen op mijn eigen wifi. Maar hoe kan ik instellen dat alleen de wifi gebruikt moet worden, en geen gprs/hspda?
Soms word er spontaan een gprs/hspda verbinding gemaakt. Dit wil ik (nog) niet, omdat ik nog geen internetbundel heb.

Ik las hier eerder dat Youtube niet werkte, maar bij mij werkt het wel via http://m.youtube.com
Als ik een video aanklik, wordt deze afgespeeld via stream player. (wel in lagere kwaliteit)

Verwijderd

OKA schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:07:

Kan al inloggen op mijn eigen wifi. Maar hoe kan ik instellen dat alleen de wifi gebruikt moet worden, en geen gprs/hspda?
Soms word er spontaan een gprs/hspda verbinding gemaakt. Dit wil ik (nog) niet, omdat ik nog geen internetbundel heb.

Ik las hier eerder dat Youtube niet werkte, maar bij mij werkt het wel via http://m.youtube.com
Als ik een video aanklik, wordt deze afgespeeld via stream player. (wel in lagere kwaliteit)
zie openings post http://new-free-utility-t246171.html/

het werkt ook wel maar kunnen wel kosten aan verbonden zijn dus pas op

Verwijderd

OKA schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:07:

Om GPRS uit te schakelen kun je 2 dingen doen:
GPRS instellingen verwijderen (tot je internet bundel ingaat)
NODATA downloaden (prgramma dat internet verbindingen stopt)

Ik weet niet of het verstandig is om youtube te kijken.
Ik zag ergens dat het 0,25 cent kost per minuut.

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Youtube valt onder streaming en niet elke provider heeft dat in zijn data pakket zitten.
Informeer dus heel goed voordat je er aan begint om een hoge data rekening te voorkomen.

• passion fruit
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:18:
[...]

klik eens op je blauwe mannetje
Nou dat had ik al gedaan, maar daar staat geen email adres :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:28:
zet hem eens uit en aan probeer opnieuw uit te lijnen zorg dat je goed het midden van het kruisje raakt (doe dit met het pennetje) dan zou ie moeten werken
Dankje, gelukt!

Verwijderd

Op mijn vorige (leen) toestel kwam ik ook achter dat ik YouTube kon kijken.
Maar toen ik de rekening kreeg bleek ik 60 euro over mijn bundel te zijn gegaan, terwijl ik niet echt veel heb gekeken.
Dus wees gewaarschuwd!

Verwijderd

passion fruit schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:13:
[...]

wel je eigen blauwe mannetje he niet de mijne
graag gedaan wat ging er fout bij je

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
TheMess schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:03:
Heeft iemand die de voucher heeft ingevuld al een hoesje ontvangen?
Want was al balen dat hij er niet in zat maar dan mag ik toch wel hopen dat ze een beetje vaart maken met het opsturen.
Nope nog niet ontvangen en het is al 2 weken geleden. Weet zo ook niet eens of ik ergens een nr van heb waar ik/we naartoe kunnen bellen. Er was nog iemand op het forum die ook nog niks heeft ontvangen. (Jannekevd?)
Tja same here, maar ik heb NoData erop zitten en hij liet wel het weer zien.
Er kan neem ik aan toch nergens anders informatie (over het weer) vandaan gehaald worden...

Stay Frosty!

• passion fruit
passion fruit schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:13:
[...]

Ehm, my bad. Tis natuurlijk mijn blauwe ventje. Duh! 8)7 Thanx man

Verwijderd

heb je je wifi aan staan maybe ?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
Ik heb ook nog ff een vraagje met betrekking to Spb mobile shell.
Als je bijvoorbeeld de iphone skin selecteerd, zijn dan alleen de eerste buttons iphone look-a-like of
ook de menu's daar weer na? Op youtube stond namelijk een filmpje waarbij een windows mobile phone de gehele iphone interface hetzelfde had. Ikzelf heb echter alleen maar 1 scherm met iphone tekens wanneer ik deze skin laad.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

reken met al die opstuur dingen twee maanden,, met dat geheugenkaartje en die film was de levertijd ook 2 maanden.. dus zal bij de voucher ong hetzelfde zijn gok ik

• CDRK
Meh, heb niet veel zin om 2 maand erop te wachten met de kans dat er krassen op mn Omnia komen.
Zal dan denk ik maar een ander hoesje/protector moeten vinden.

Stay Frosty!

Verwijderd

Al mensen die dit skin pack hebben geprobeerd?

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Zijn er al mensen die de try versie van SPB (15 dgn) daadwerkelijk hebben aangeschaft? Ik heb inmiddels een activatiecode gekocht maar heb geen idee waar ik die in moet voeren, of is het gewoon wachten tot ie ermee ophoudt en dan het nieuwe exe file+code installeren?

Verwijderd

voor alle mcguider fans:

Het Sygic McGuider Topic

Verwijderd

kan je trouwens radio luisteren met dit toestel? dus gewoon wat er in de ether wordt gespeeld.

Voor internetradio moet je meer betalen toch?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:11:
kan je trouwens radio luisteren met dit toestel? dus gewoon wat er in de ether wordt gespeeld.

Voor internetradio moet je meer betalen toch?
RTFM :( sorry hoor maar dit is echt een te domme vraag kijk maar bij de specificaties
en ja voor streaming audio moet je betalen

Verwijderd

Heb de i900 nu 2 weekjes en bevalt me prima.
Er zijn dingen waar ik me aan stoor en waarvan ik niet weet hoe ik het kan verhelpen.

1.
Bij instellingen voor geluiden en meldingen, kun je bij binnenkomend gesprek kiezen tussen bellen, trillen, belvolume verhogen etc.
Als ik kies voor belvolume verhogen begint ie (bij binnenkomend gesprek) inderdaad zachtjes te bellen en dan steeds harder.
Als ik kies voor bellen, zou ik verwachten dat ie direct op het volume begint wat ik heb ingesteld. Echter, de eerste beltoon is zacht en daarna wel het goede volume.
Lijkt me niet te horen?

2.
Als ik bij postvak in kijk, hetzij van email of sms, dan zie je de lijst met headers van berichten.
De headers kun je goed lezen, zijn gewoon zwarte letters. Wat ik nu vervelen vind is dat de achtergrond van die headers niet wit is. Het is een heel fijn streepjespatroon.
Iemand een idee hoe ik hier een witte achtergrond kan krijgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:20:
[...]

RTFM :( sorry hoor maar dit is echt een te domme vraag kijk maar bij de specificaties
en ja voor streaming audio moet je betalen
Ik heb et toestel nog niet :p

kan niet wachten dus ik stel domme vragen :o

Verwijderd

Iemand een idee waarom mijn WMA muziek bestanden het niet meer doen??

Op mijn "oude" PDA met Windows mobile 5.1 en op mijn Sony MP3 speler doen ze het zonder problemen, op de nieuwe I900 (Windows mobile 6.1) komt windows media player met de melding:
Kan de gevraagde actie niet uitvoeren.

Ik krijg het idee dat Windows mobile 6.1 WMA niet meer ondersteund, wat op zich wel erg vreemd zou zijn aangezien ze er wel mee adverteren....

Wie weet een oplossing, wellicht andere WMA players of aanpassing in windows??

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Ik heb sinds kleine 3 weken de Samsung Omnia Millionairs pack gekocht a 620 euro(dus geheel simlock vrij) en begin dit toestel steeds meer een afknapper te vinden, voor hetgeen biedt en kan.
Had er meer van verwacht. Moet wel zeggen dat ik totaal onbekend was met een Windows mobile toestel en andere high end telefoons, had meestal een wegwerp telefoon van 30 euro.

Iphone is de hype met touchscreen begonnen.
Eigenlijk bestond het al eerder, maar voor de consument werd het toen pas echt bereikbaar.

De achterliggende gedachten van touch screen is leuk maar kent ook vele nadelen:

* Tijdens internetten vaak beeld gevuld door je "toetsenbord", moet deze dan weer weg klikken om normaal te kunnen lezen. (en wat in mijn ogen ook al problematisch gaat qua surfen, kom hier nader op terug)
* Reageerd niet altijd perfect. Te denken aan te ver doorscrollen of net de verkeerde applicatie of letter aantikken.
* Werken met een Stylus, ipv met je vingers. (Bij windows mobile telefoons)

Andere dingen wat me aan de telefoon / applicaties storen zijn:

* Stylus bengelt maar een eind rond, kan zo je telefoon in je zak beschadigen of je kan deze verliezen, want het touwtje eraan lijkt me op den duur door het getrek niet echt te volstaan.
* Geen TV- out kabel meegeleverd even als een aanstekerplug aansluiting voor auto. Voor 620 euro mag je toch wel verwachten dat dit wordt meegeleverd.
* Geen Lederen tasje in de doos, moet je moeilijk doen met een voucher en invullen aan gegevens en dan is de vraag maar wanneer je het lederen tasje ontvangt, mogelijk Omnia dan al onder de krassen.
* FM radio luisteren alleen mogelijk met bijgeleverde kabel waarop je dan je hoofdtelefoon kan aansluiten.
* Internet pagina's worden chaotisch weergegevens als deze niet voor mobiel geschreven zijn.
* Het is leuk dat je een foto kan maken en 5 mega pixel camera heeft, kwaliteit is echt korrelig en niet helemaal natuur getrouw.
* Filmen is leuke optie maar bij de resolutie van 640x480 filmen merk je dat het schokkerig gaat door te weinig frames per seconde.
* Zodra een applicatie gestart is en je drukt op kruisje dan wordt deze niet afgesloten, je moet dan deze in taakbeheer uitschakelen, scheelt ook weer processor kracht, wat weer resulteert in betere accu duur.
* Het is hier al eens vaker voorbij gekomen maar contactpersonen toevoegen van Messenger levert een rotzooi bij je telefoonnummers.
Verwijder deze contact personen niet!!! dan ben je ze in MSN ook kwijt. Hoe je dit kan veranderen is alsvolgt je maakt weer je nieuwe account aan met dezelfde naam en voeg deze niet toe (synchroniseren.)

Tip : Sla in MSN van iedereen hun adres, telefoon en email gegevens op waarvan je het nodig acht. Hoe je dit doet kan op 2 manieren.
1e methode is :
Data invullen bij Messenger op pc
Je hebt rechtsboven van je contactpersoon meestal een foto staan, klik daaronder op het pijltje dat naar beneden wijst > Mobiele telefoonnummer toevoegen en vul dan de rest in.
Methode 2 =
Vul alle persoonsgegevens handmatig in op je Windows Mobile toestel door middel van :
Kies een persoon die normaal op je simkaart staat > selecteer rechtsonderin menu > Opslaan in contacten.
Het is een rot werk maar je wordt er wel voor beloond. Momenteel ben ik nog bezig met alles te perfectioneren aan mijn contactgegevens lijst dus kan nog niet helemaal zeggen hoe het werkt. maar als het goed is en je zou je contactpersonen van messenger synchroniseren met je toestel dan is het gelijk overzichtelijker bij telefoonnummers en email adressen en contact personen.

Mocht je Tom Tom erop hebben dan hoef je niet altijd meer de straat of een bedrijf of postcode te zoeken, deze gegevens staan al in je contactgegevens mits je de bovenstaande handeling gedaan heb. Hoe contactpersonen in Tom Tom selecteren :
Druk op je beeld > Navigeer naar > rechts onder pijltje drukken, 2e pagina zie je dan contact persoon en Tom Tom zal je er naar toe begeleiden.
Bij geen contactpersonen / adres gegevens ingevuld wordt deze optie niet aangevinkt.

Internetten
T-Mobile adverteerde met razendsnel internetten, echter duurt een pagina laden wel 2 a 4 minuten in sommige gevallen, omdat ik hier in Vlissingen geen tot slechte 3g verbinding heb. Heb ook geklaagt en wordt gekeken wat ze voor me kunnen doen.

Na veel negativiteit wil ik ook paar pluspuntjes opnoemen van deze telefoon:

mp3speler functie geweldig
mp3 beltonen
Mooi design
Past lekker in de broek (is niet te dik)
Interne gps
Messenger

Kort samengevat :

Persoonlijk had ik beter achteraf gezien voor een mobiele toestel kunnen gaan met volledig toetsenbord.
Dit had veel ergenis moeten schelen.
Maar ik kon de looks van de Omnia niet weerstaan en de release van de Sony Experia X1 was voor mij te ver weg.
Ook was ik onbekend met de wat exotischere telefoons waardoor het allemaal voor mij een moeilijke stap was, vond en vind het nog steeds de bediening niet prettig. Ik zou deze telefoon aan een ander niet zomaar geven in verband met gebruikersonvriendelijkheid.

Verder heb ik nog een paar vragen:

Ik kan mijn contactpersonen niet backuppen met het Windows Mobile apparaatcentrum op de pc onder de categorie : Instellingen voor mobiel apparaat. > Instellingen voor inhoudssynchronisatie wijzigen.
De enige die aangevinkt zijn : Mobiele favorieten en Bestanden, de anderen zijn niet aan te vinken.
Ik maak gebruik van Windows Live mail en heb geen Outlook. Volgens mij werkt Outlook niet met MSN / WLM. Iemand een oplossing hiervoor?

De vraag die eerder al in het forum gesteld was en benieuwd naar ben is:
Er is dus een file te downloaden voor een niet branded Omnia toestel op de site van Samsung. Wat gebeurd er als ik deze installeer?
Ben ik dan al mijn contact personen en andere gegevens kwijt of is het een normale update?

Ik las hier dat iemand een 2e stylus erbij kreeg, ik kreeg er echter maar 1, wat is het correcte antwoord?

Is er geen alternatief om je radio te beluisteren zonder de bijgeleverde kabel?
Wilde namelijk via bluetooth radio luisteren. Te denken aan een virtuele (software matige) ontvanger anders moet ik het met internet radio doen, maar heb dus niet altijd goed bereik hier.

Hopende dat iemand me met mijn vragen kan helpen, mocht je zelf nog vragen hebben of iets is je niet duidelijk vraag maar raak.

Kennis begint met informatie vergaren.

Verwijderd

Punt 2 is inmiddels opgelost, door het thema te veranderen en weer terug te zetten op de vorige waarde zijn de streepjes verdwenen...

Wat ik overigens nog wel wennen vind, is dat alle sms berichten worden gegroepeerd op persoon. Op mn tytn zag ik gewoon de berichten op volgorde van datum. De sorteer volgorde staat nu ook op datum, Maar toch worden ze per persoon gegroepeerd. Vind ik niet handig maar zie ook geen optie om dat aan te passen..

Verwijderd

Ik heb de omnia vandaag ook maar besteld. Ik lees nu dat er veel problemen zijn met contactpersonen/windows messenger. Hoe kan ik dit voorkomen? ik heb posts aandachtig doorgelezen, maar hoe kan ik dus voorkomen dat ik die contacten in mijn telefoonlijst krijg? Wordt er in het begin gevraagd of je wil synchroniseren oid? En dan moet ik dus op nee drukken, of hoe is het allemaal te omzeilen?

Verwijderd

Over die contactpersonen in msn: Dat is helemaal geen probleem. Ik volg het topic al een tijdje en heb nu zelf sinds vorige weer ook een omnia. In deel 1 of 2 stond er volgens mij ook iemand met dit probleem. Antwoord wat erop gegeven werd (plus wat erg logisch is als je MSN insteld) is dat als je je de eerste keer aanmeld op msn je kan kiezen om je contactpersonen op je gsm wil opslaan. NATUURLIJK wil je dit niet (of wel ;)). Maar als je je contacten dus niet in je gsm wil hebben moet je dit uit zetten

Nog iets wat ik dus ook vervelend vind, Flatdog had het er ook al over. Het groeperen van de smsjes. Alle smsjes staan inderdaad per naam. En ook als je ze opent heeft ie het over een gesprek. En alle smsjes staan dan onder elkaar.
Voorderest heeeel erg tevreden. Tomtom doet t prima. Nodata is ook een ideaal programma aangezien ik helft van de week in t buitenland zit.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
iemand nog een idee over mijn vorige vraag bij msn en gmail je wachtwoord te kunnen zien??
en tevens ook opgemerkt dat de omnia het prima doet op een oude bt parrot carkit alleen hij niet me bel toon afspeelt of parrot maar een ander ringeltje en op me mobiel het ingestelde bel toon.

• leosand
als je het hoesje krijgt daar zit een 2e stylus bij
tevens mis als plus punt de divx player :)

over interneten heb je een klein punt, ik had vandaag een pulldown menu in het scherm en elke keer als ik die wou klikken word het scherm groter omdat die ook aan die kant zit. best irri wel gelukt maar duurd ff.

Verwijderd

Tomtom doet t prima.
Welke versie van TT heb jij?

• leosand
ik heb hier versie 7.450 draaien samen met gpsgate

Verwijderd

Yes hier ook 7.450 met GPSGate. Eastern and Western europe kaartjes 7.20. Werkt allemaal smoothly.

Trouwens viel mij vandaag ook op dat als ik muziek luisterde in men zak dat de muziek dan redelijk vaak werd onderbroken door een stilte van een seconde en soms en paar. Heb al een beetje met het kabeltje en stekkertje op en neer bewogen als ie uit men zak was maar dat is het probleem niet. Daarna eens met t apparaat geschud als ie muziek aant afspelen was. Was het ook niet. Toen weer terug in men zak en begon ie weer. Nou heb ik al van meer mensen gelezen dat zij tzelfde probleem hadden, maar ik heb nog geen concreet antwoord gezien helaas. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? alvast bedankt!

• jpvaneijk
  • Laatst online: 07-02 13:25
Zojuist mijn screenprotector binnengekregen en erop gezet. Helemaal top! _/-\o_
Het is even rommelen voor hij erop zit, ik heb namelijk de totale body-pack, maar als tie eenmaal zit is het geweldig.

Levenslange garantie (ja,ja _/-\o_ ), je ziet bijna niet dat tie er omheen zit, en is zo ongelofelijk sterk dat je er eng van wordt. Ik vind het een aanrader en ondanks dat het wellicht een beetje off-topic is, wilde ik het jullie niet onthouden.

Asl ik wil kan ik hem weer verwijderen en opnieuw bevestigen maar dat lijkt me niet zo snel nodig. Met een half uurtje zat hij er helemaal op. Ik had mijn bedenkingen over de achterkant omdat deze niet glad is, maar ook dat was no problemo :P

Hier kunnen jullie eventueel kijken wat voor topmateriaal het betreft en of ik wel of niet zit te overdrijven. 8)

Brando eat your heart out!

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Verwijderd

Nog steeds niemand die problemen heeft om geconnecteerd te blijven met Wifi-netwerken?

Ligt niet aan router, ook niet aan batterij-wifi-instellingen

Verwijderd

jpvaneijk schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:22:
Zojuist mijn screenprotector binnengekregen en erop gezet. Helemaal top! _/-\o_
Het is even rommelen voor hij erop zit, ik heb namelijk de totale body-pack, maar als tie eenmaal zit is het geweldig.

Levenslange garantie (ja,ja _/-\o_ ), je ziet bijna niet dat tie er omheen zit, en is zo ongelofelijk sterk dat je er eng van wordt. Ik vind het een aanrader en ondanks dat het wellicht een beetje off-topic is, wilde ik het jullie niet onthouden.

Asl ik wil kan ik hem weer verwijderen en opnieuw bevestigen maar dat lijkt me niet zo snel nodig. Met een half uurtje zat hij er helemaal op. Ik had mijn bedenkingen over de achterkant omdat deze niet glad is, maar ook dat was no problemo :P

Hier kunnen jullie eventueel kijken wat voor topmateriaal het betreft en of ik wel of niet zit te overdrijven. 8)

Brando eat your heart out!
Voelt je touchscreen niet een beetje anders aan?

Laatst een Touch Diamond in me handen gehad met een screenprotector en het voelt toch wat anders aan dan zonder 1. (vooral als je het met je vingers bedient)

deze invisibleshield is al vaker langs geweest, sommige mensen hebben zelfs kortingscodes gepost!

• mariconjo
leosand schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:45:
iemand nog een idee over mijn vorige vraag bij msn en gmail je wachtwoord te kunnen zien??
en tevens ook opgemerkt dat de omnia het prima doet op een oude bt parrot carkit alleen hij niet me bel toon afspeelt of parrot maar een ander ringeltje en op me mobiel het ingestelde bel toon.
Ik heb ook een parrot in de auto en wat me opvalt is het volgende: als ik gebeld wordt en opneem mute het radiogeluid (zoals het hoort) maar als de persoon die me belt langer dan een seconde niets zegt (en dat is al gauw natuurlijk) hoor je de radio weer!! De eerste keer dacht ik dat de verbinding verbroken was maar toen ik begon te schelden hoorde ik doodleuk de beller vragen wat er aan de hand was...Dit blijft zich maar herhalen en is bijzonder irritant.Heb nog geen instelling gevonden om het veranderd te krijgen.

• Coennos
  • Laatst online: 08-05 09:04
Ik heb deze vraag al eerder gesteld,maar jammer genoeg geen antwoord gekregen.
Dus stel ik hem nog maar eens, misschien heeft iemand al een houder voor in de auto gekocht.
Zijn ze er al,zo ja waar?en zijn er ook laders voor in de auto?

Verwijderd

Msn werkt nu wel.. dus gaat de goede kant op.

Ik heb echter nog een probleem dat als m'n omnia in de oplader zit dat na een tijd ik mijn omnia niet meer aankrijg.
Hij staat nog wel aan, want als ik de powerknop boven lang ingedrukt houd dan gaat ie wel uit, maar ik zie niks op me scherm.
Wanneer die weer gereset is doet ie het weer prima. Er draait dan niks spannends alleen de spb shell en hij checkt elk uur m'n email. Iemand een idee?? ik draai versie hh1

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:08:
Yes hier ook 7.450 met GPSGate. Eastern and Western europe kaartjes 7.20. Werkt allemaal smoothly.

Trouwens viel mij vandaag ook op dat als ik muziek luisterde in men zak dat de muziek dan redelijk vaak werd onderbroken door een stilte van een seconde en soms en paar. Heb al een beetje met het kabeltje en stekkertje op en neer bewogen als ie uit men zak was maar dat is het probleem niet. Daarna eens met t apparaat geschud als ie muziek aant afspelen was. Was het ook niet. Toen weer terug in men zak en begon ie weer. Nou heb ik al van meer mensen gelezen dat zij tzelfde probleem hadden, maar ik heb nog geen concreet antwoord gezien helaas. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? alvast bedankt!
staat je omnia niet in etiquettestand? ik had er ook last van maar bleek dat ie nog op etiquettestand stond waardoor ie door het schudden telkens ging muten

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:13:
Msn werkt nu wel.. dus gaat de goede kant op.

Ik heb echter nog een probleem dat als m'n omnia in de oplader zit dat na een tijd ik mijn omnia niet meer aankrijg.
Hij staat nog wel aan, want als ik de powerknop boven lang ingedrukt houd dan gaat ie wel uit, maar ik zie niks op me scherm.
Wanneer die weer gereset is doet ie het weer prima. Er draait dan niks spannends alleen de spb shell en hij checkt elk uur m'n email. Iemand een idee?? ik draai versie hh1
Is al eerder aan bod geweest. Bij mij helpt het als ik wifi uitzet als hij in de lader zit

• bancker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 23:06
Ho stop! Er is een Omnia killer van Asus onderweg! De Glaxy 7.
Ziet er goed uit! Vooral de enorme resoltie :P . Het wachten waard???
Er is al een TS. Zie hier.

[ Voor 76% gewijzigd door bancker op 17-09-2008 22:33 ]

Verwijderd

ok nou mijn wifi staat niet aan dus daar ligt het ook niet aan ...
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:24:
[...]

Is al eerder aan bod geweest. Bij mij helpt het als ik wifi uitzet als hij in de lader zit

• mc0il
  • Laatst online: 08-01 11:52

mc0il

ICT'ert

bancker schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:24:
Ik vind hem zelf ook wel mooi.. maar hij heeft geen flash wat best wel belangrijk is voor bepaalde foto's dacht ik zo.

Ik heb vandaag bevestiging gehad van GSMweb dat mijn contract binnen is.
Hopelijke kan ik nog voor vrijdag aan de slag met mijn Omnia _/-\o_

Verwijderd

Voor mensen die het geluid te laag vinden van hun omnia via de headset. Dit kun je wijzigen door in de phonepad *#0002*28346# in te toetsen .. je kan dan het geluid van je headset regelen door naar het menu NORMAL te gaan en dan HEADSET bij DAC(0C) kan je de db versterking regelen.

thanx to Hendrickson van Modaco

Verwijderd

nu bij screenprotector.nl 2 huismerk screenprotectors voor 6 euro. Heb ze besteld, ben benieuwd of het wat is...

Verwijderd

Wow!! Dat ziet er goed uit zeg!

• leosand
Coennos schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:10:
Dus stel ik hem nog maar eens, misschien heeft iemand al een houder voor in de auto gekocht.
eum er was toch al zo'n brodit houder voor?
maar er moeten voor de omnia nog veel "dingen"uit komen omdat het toestel relatief nieuw is

[ Voor 10% gewijzigd door leosand op 17-09-2008 22:38 ]

Verwijderd

Er is al een TS. Zie hier.
maar 4GB flash (omnia 8 of 16)
geen flits (nou is die van de omnia ook niet super, maar toch...)
en die enorme resolutie, wat heb je daar aan op een 3,5 inch scherm, gaat alleen ten koste van de snelheid. Ben benieuwd naar de processor.

Moet wel zeggen dat ie er mooi (zakelijk) uitziet door dat RVS (antenne problemen????)

Denk eerder dat de omnia een glaxy7 killer is :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2008 22:48 ]

• leosand
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:43:
[...]

maar 4GB flash (omnia 8 of 16)
geen flits (nou is die van de omnia ook niet super, maar toch...)
en die enorme resolutie, wat heb je daar aan op een 3,5 inch scherm, gaat alleen ten koste van de snelheid. Ben benieuwd naar de processor.

Moet wel zeggen dat ie er mooi (zakelijk) uitziet door dat RVS (antenne problemen????)

Denk eerder dat de omnia een glaxy7 killer is :P
snelheid en misschien ook wel accu
hijs wel mooi maar haalt het niet bij me omnia met spb black

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik zit te twijfelen om ook een Omnia te nemen :P
Ik twijfel omdat bijv. de HTC Touch HD en HTC Touch Pro en Sony Ericsson Xperia X1 bijna even grootte scherm hebben maar de resolutie van die zijn veel hoger dan die van Omnia. Maar de processor van Omnia is wel het snelste van hun :?

Is de conclusie dan een Omnia te nemen omdat die met een lagere resolutie veel sneller en stabieler zou/zal draaien dan de concurrenten?

B.T.W. moet je het Stylus draaien of trekkend eruit krijgen. Want als het trekkend is ( wat uit filmpjes blijkt) kan die niet na een periode eruit vallen? Draaiend zou beter zijn geweest. :D En krijg je een beschermhoesje bij?

Signature

• leosand
BMW_M3 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:40:
Ik zit te twijfelen om ook een Omnia te nemen :P
Ik twijfel omdat bijv. de HTC Touch HD en HTC Touch Pro en Sony Ericsson Xperia X1 bijna even grootte scherm hebben maar de resolutie van die zijn veel hoger dan die van Omnia. Maar de processor van Omnia is wel het snelste van hun :?

Is de conclusie dan een Omnia te nemen omdat die met een lagere resolutie veel sneller en stabieler zou/zal draaien dan de concurrenten?

B.T.W. moet je het Stylus draaien of trekkend eruit krijgen. Want als het trekkend is ( wat uit filmpjes blijkt) kan die niet na een periode eruit vallen? Draaiend zou beter zijn geweest. :D En krijg je een beschermhoesje bij?
eum als je de miljonairs uitvoering neemt krijg je een hoesje erbij met daarin een stylus
verder zit er los een stylus bij met een touwtje dan kun je hem er aan doen. zit dus geen stylus in.
opzich ben je de stylus niet echt nodig zelfs ik met dikke vingers kan nog goed typen op scherm.
verder is de resolutie best te doen als ik een divx erop kijk is hij goed scherp.
tot nu toe is het een aardig ding maar laat me je niet beinvloeden.
mij duurde het wachten op de s.e.x.1 te lang daarom maar de omnia.
en de nieuwe htc zal ook nog wel ff duren toch? omdat ze net 2 nieuwe hebben uitgebracht.

• passion fruit
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met het afspelen van muziek bij het rennen? Ik moest een trein halen dus hard rennen en toen viel me op dat de omnia niet bepaald shokproof is. haper-de-haper ging het.. |:(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Beetje gek voor een apparaat wat flashgeheugen heeft. Zit het probleem misschien bij de aansluiting van de oordopjes?

• VPMercedes
  • Laatst online: 03-07 19:12
SPB shell is wel mooi, maar het kan beter.

Ik zou het alleen gebruiken als de volgende punten opgelost zouden kunnen worden:

- Het moet gelijk op het NU scherm komen als ik de telefoon aan zet, want als ik op de ophangtoets druk op mijn omnia gaat die gewoon terug naar het standaard windows mobile scherm.

- Als je zelf de links kan aanpassen, bijv. als je op het e-mail icoontje klikt dan pak hij automatisch
Outlook :S

- Op de kalender ook week nummers te zien krijgt.

- In kan stellen welke contactenlijst hij gebruikt.

- In kan stellen welke Alarm hij gebruikt.

Als die punten verwerkt zouden kunnen worden dan is SPB SUPER..!!

Uiteraard met deze skin:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424479

Skin werkt lekker maarja, ik mis uiteraard de bovenstaande punten erin .

• passion fruit
RoD schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:51:
Beetje gek voor een apparaat wat flashgeheugen heeft. Zit het probleem misschien bij de aansluiting van de oordopjes?
Ja dat d8 ik ook; aan het flashgeheugen zal het wel niet liggen. Heb toen idd de aansluiting van mijn headphone gechecked; ook dat was in orde. Daarom vind ik het ook zo raar :/

Verwijderd

passion fruit schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:46:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met het afspelen van muziek bij het rennen? Ik moest een trein halen dus hard rennen en toen viel me op dat de omnia niet bepaald shokproof is. haper-de-haper ging het.. |:(
Jop, ik heb het constant op de fiets...

• leosand
las net op xda forum dat waarschijnlijk de 16 gig gewoon gaat werken dat hij rond/eind q4 uitkomt en rond de ahum 100 euro gaat kosten? dat kan toch niet? maar goed afwachten dus

• passion fruit
Voor diegenen die steeds de taskmanager erbij moet halen om alles te sluiten: gebruik Magic Button
Dan wordt de applicatie die je start daadwerkelijk gesloten op het moment dat je op het kruisje (x) klikt.

link: http://www.trancreative.com/mb.aspx
Ik weet niet of dit al langsgekomen is zo ja dan haal ik het weer weg

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
passion fruit schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:17:
Voor diegenen die steeds de taskmanager erbij moet halen om alles te sluiten: gebruik Magic Button
Dan wordt de applicatie die je start daadwerkelijk gesloten op het moment dat je op het kruisje (x) klikt.

link: http://www.trancreative.com/mb.aspx
Ik weet niet of dit al langsgekomen is zo ja dan haal ik het weer weg
bedankt voor de info dit is echt iets wat ik zocht, nu nog uitproberen.

EDIT

Het programma'tje werkt makkelijk en snel, echter merkte ik na verloop van tijd dat mijn toetsenbord met het veld van contactpersonen bellen niet werd afgesloten. Dit gebeurde meestal na 5 a 10 minuten terwijl ik aan het spelen was met de Omnia.
Ben nu een 3e poging aan het doen anders ga ik hem de-installeren.

Hou jullie op de hoogte.

[ Voor 25% gewijzigd door aliberto op 18-09-2008 02:45 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:30:
Nog steeds niemand die problemen heeft om geconnecteerd te blijven met Wifi-netwerken?

Ligt niet aan router, ook niet aan batterij-wifi-instellingen
yep, heb ik ook last van. Geen idee wat hieraan te doen valt. Op een gegeven moment kan hij het draadloze netwerk niet meer vinden. Het toestel 'tegen' de antenne aanhouden van de draadloze router helpt, maar ja daar word je ook niet vrolijk van als je dat eens in de zoveel tijd moet doen.

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

Super tips:

1. volumeknop (+) langer vasthouden. Krijg je zoom functie. (scherm wordt groter)
2. volumeknop (-) langer vasthouden. flitser aan. (wel eerst mogelijkheid aanzetten via >instellingen>knoppen en naar rechts bladeren tabje Flitslicht)
3. menuknop (rechterkant boven) langer vasthouden krijg je alt+tab effect. Dus door programma's die openstaan bladeren.
4. Hoorn neerleg knop lang vasthouden kun je je omnia vergrendelen en weer ontgrendelen.
5. camera knop lang vasthouden. Kom je bij je foto's

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• CDRK
Er is een prog/hackje uit van MoDaCO, waarbij je af bent van dat gesprek-achtige SMSjes en je ze gewoon als normaal binnenkrijgt/verzend.

MoDaCo_NoThreadedSMS.CAB
Meer info hier

DisableSMSThreading.CAB
Meer info hier

Stay Frosty!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:57:
Weet iemand toevallig hoe dat programmatje heet dat allemaal taken kan instellen:
- WIFI aan en uit zo laat
- Reset telefoon zo laat
- etc.

Ik dacht dat ik een screenshot ergens voorbij zag komen en heb al gezocht maar kan die niet meer vinden.
Ja dat kan met phoneAlarm. Ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe de poweruser functies werken van dit programma want het is echt een tweakers progje, waar je enorm veel mee kan maar wat er verder niet uitziet en niet zo'n goeie UI heeft. Een andere skin installeren helpt al enigszins..
Wat verder erg cool is, is dat je bepaalde acties kunt laten afhangen van je locatie (ahv gsm mast of gps), maar ook op tijd.
Coennos schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:10:
lader voor in de auto heb ik gehaald bij vaag shopje op de kinkerstraat. Is zelfde plug als de Samsung i780. Merk Telly, prijs 8 euro.
Voor een houdertje moet ik nog ff bij de halfords langs om zo'n standaard ding te kopen en ergens in te klussen..

Ben ik trouwens de enige die in het e-mail programma niet normaal kan scrollen? Vooral bij lange emails of een volle inbox in het scrollen echt onmogelijk met de vinger. Iemand al geprobeerd om hier FTouchSL voor te gebruiken of een andere tip (behalve styles en scrollbalk gebruiken) om handig je langere emails te lezen?

[ Voor 10% gewijzigd door Yannick op 18-09-2008 03:07 ]

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

CDRK schreef op donderdag 18 september 2008 @ 01:55:
Er is een prog/hackje uit van MoDaCO, waarbij je af bent van dat gesprek-achtige SMSjes en je ze gewoon als normaal binnenkrijgt/verzend.

MoDaCo_NoThreadedSMS.CAB
Meer info hier

DisableSMSThreading.CAB
Meer info hier
Je hebt ook een andere tool waar je niet alleen threaded sms mee uit kunt zetten maar ook ander zaakjes kunt tweaken. Ik gebruik het ook en werkt prima.

Advanced Config
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=418151

Het is de moeite waard om deze te installeren ;)

• hnzlb
  • Laatst online: 04-12-2020
Het niet aan krijgen van het scherm word nu toch wel irritant.
Al 3 ochtenden achter elkaar (telefoon niet aan de oplader en ook geen wifi aan). Dat het alarm gaat of ik word gebeld, en het scherm blijft mooi zwart. Kan de telefoon dan wel weer uitzetten en aanzetten en het werkt weer.
Voor degene die hier ook last van hebben, ik gebruik de spb shell en heb deze maar eens gedeinstalleerd om te testen of het daar aan ligt.

verder een top telefoon!

• mariconjo
Ik moet heel regelmatig sms-jes verzenden met het telefoonnummer+naam van iemand uit mijn contactenlijst. Bij het maken van een sms bericht kun je dan menu-invoegen-tekst-contactpersoon, maar tot mijn verbazing voegt ie dan alleen het telefoonnummer in...weet iemand of er een trucje is zodat ook de naam van de contactpersoon wordt ingevoegd?

Verwijderd

Ben ik trouwens de enige die in het e-mail programma niet normaal kan scrollen? Vooral bij lange emails of een volle inbox in het scrollen echt onmogelijk met de vinger. Iemand al geprobeerd om hier FTouchSL voor te gebruiken of een andere tip (behalve styles en scrollbalk gebruiken) om handig je langere emails te lezen?
Als het goed is, kun je met een dubbel tap (2x drukken ergens in je E-Mail) dezelfde scroll functionaliteit krijgen als in Opera.. Werkt erg handig, je kan dan ook nog in en uitzoomen...

Verwijderd

Yannick schreef op donderdag 18 september 2008 @ 02:26:
Ja dat kan met phoneAlarm. Ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe de poweruser functies werken van dit programma want het is echt een tweakers progje, waar je enorm veel mee kan maar wat er verder niet uitziet en niet zo'n goeie UI heeft. Een andere skin installeren helpt al enigszins..
Wat verder erg cool is, is dat je bepaalde acties kunt laten afhangen van je locatie (ahv gsm mast of gps), maar ook op tijd.
Ja zo een programma moet ik hebben, alleen is het nog steeds niet die die ik bedoel.
Ik kan hem niet meer vinden.

Verwijderd

Sinds 2 september mijn omnia in gebruik, wat een gaaf toestel. Wel al een en ander "getweaked" SPB shell er overheen met Mortskin Kyro Carbon in combinatie met Slide2Unlock. Helemaal kicken!!
Igo8 krijg ik helaas nog niet aan de praat, Een goede GPS fix binnen Google earth was ff moeilijk, maar relatief snel juist ingesteld. Sinds 11 september een screenprotector van Martin Fields geplaatst, fantastisch. Super helder en zeer eenvoudig aan te brengen.

Een puntje van aandacht is dat na het verwijderen van het laadsnoertje na opladen van de accu terwijl de telefoon aan staat, de telefoon soms "denkt"dat de oplader nog zit aangesloten. Ik heb dit inmiddels een keer of 4 gehad. Eén keer is het na verloop van tijd zelf opgelost, de andere keren heb ik het toestel een softreset gegeven.

Zijn er meer gebruikers die dit ervaren?

Verwijderd

Ik heb sinds gister het volgende probleem. Mijn camera start niet meer op. Ik hou de foto knop lang ingedrukt en zie links boven het woord camera verschijnen. Vervolgens krijg is de mededeling op een zwart scherm bezig met laden. Na ongeveer 5 sec keert hij terug naar het vandaag scherm. Wat is hier aan de hand. Bij taakbeheer zie ik de camera niet staan. Ik heb de telefoon al enkele malen opnieuwe opgestart maar dat mag niet baten. Rest nog niet geprobeerd omdat ik niet weet welke info er verloren gaat als ik de reset konp indruk

wie kan mij helpen

groet FKZ

Verwijderd

als je de reset knop indrukt wis je niks het is alleen een reset button
doe je een hard reset dan wis je nog geen bestanden alleen geinstalleerde software

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:32:
Voor mensen die het geluid te laag vinden van hun omnia via de headset. Dit kun je wijzigen door in de phonepad *#0002*28346# in te toetsen .. je kan dan het geluid van je headset regelen door naar het menu NORMAL te gaan en dan HEADSET bij DAC(0C) kan je de db versterking regelen.

thanx to Hendrickson van Modaco
SUPERTIP, Thanxs.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Inderdaad helemaal SUPER, voor de startpost!

• passion fruit
aliberto schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:41:
[...]

bedankt voor de info dit is echt iets wat ik zocht, nu nog uitproberen.

EDIT

Het programma'tje werkt makkelijk en snel, echter merkte ik na verloop van tijd dat mijn toetsenbord met het veld van contactpersonen bellen niet werd afgesloten. Dit gebeurde meestal na 5 a 10 minuten terwijl ik aan het spelen was met de Omnia.
Ben nu een 3e poging aan het doen anders ga ik hem de-installeren.

Hou jullie op de hoogte.
Ik heb hier geen last van op mijn Omnia, Bovenin het balkje bij je ontvangst en netwerkinfo zie je alle pictogrammetjes van programma's die open staan. Als daar niks staat dan heeft Magic Button alles al afgesloten. Zit er wel een pictogrammetje dan kun je erop klikken; lang inhouden en dan kiezen voor close. Zorg ervoor dat het vinkje "Keep Alive" niet gezet is.

Verwijderd

ben benieuwd of ik vandaag mail terug krijg van samsung over de verschillende versies die er zijn en over de updates die online staan op de samsung site

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

VPMercedes schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:55:
SPB shell is wel mooi, maar het kan beter.

Ik zou het alleen gebruiken als de volgende punten opgelost zouden kunnen worden:

- Het moet gelijk op het NU scherm komen als ik de telefoon aan zet, want als ik op de ophangtoets druk op mijn omnia gaat die gewoon terug naar het standaard windows mobile scherm.
/me zoek eens op google op spbwatcher, dit zorgt ervoor dat telkens als je today scherm aangeroepen wordt je SPB Now scherm geopend wordt

- Als je zelf de links kan aanpassen, bijv. als je op het e-mail icoontje klikt dan pak hij automatisch
Outlook :S
/me kan dit niet via het customize menu onder settings? Zie de manual blz 10, anders vind je hier hoe je programma's aan je "My Menu" toe kan voegen, misschien dat je daar iets aan hebt

- Op de kalender ook week nummers te zien krijgt.

- In kan stellen welke contactenlijst hij gebruikt.
/me http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=384448

- In kan stellen welke Alarm hij gebruikt.

Als die punten verwerkt zouden kunnen worden dan is SPB SUPER..!!

Uiteraard met deze skin:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424479

Skin werkt lekker maarja, ik mis uiteraard de bovenstaande punten erin .
edit:
never mind

[ Voor 28% gewijzigd door floriske.nl op 18-09-2008 10:50 ]

Verwijderd

sommige mensen weten helaas niet welke zoektermen je daarvoor moet gebruiken en als ze dan toch wat denken te hebben gevonden moet je je of registreren of ze zien door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer dan vindt ik dit soort vragen nog wel op zijn plaats hier
zo helpen we elkaar op een goede manier

maar als je van die figuren hier ziet die gaan vragen of er wel of niet een radio opzit daar zakt mijn broek nog van af als ik de handstand zou doen

Verwijderd

Helaas lost een reset het camera probleem niet op. Heb al druk gegoogled maar ik vind dit probleem niet. Wel het probleem van het geheugen wat bij mij gewoon een kwestie is van alle prog afsluiten via taakbeheer. Iemand dit probleem eerder gehad? of een oplossing.

groet FKZ

ps bij een harde reset ben je neem ik aan ook al je berichten en instellingen kwijt of is dit een foute aanname?

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Ik ga over 3 weken naar America en nou wil ik de GPS gebruiken (heb nog niet besloten welke routeplanner ik ga aanschaffen) maar zitten daar nou kosten aan verbonden ? Zit er zoiezo kosten aan verbonden als ik bijv. tomtom gebruik op de Omnia (in Ned. of daarbuiten) ? Of is het gewoon zoals in de auto gps aan verbonden hij wijst mij de weg.

Verwijderd

Hom3r schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:26:
Ik ga over 3 weken naar America en nou wil ik de GPS gebruiken (heb nog niet besloten welke routeplanner ik ga aanschaffen) maar zitten daar nou kosten aan verbonden ? Zit er zoiezo kosten aan verbonden als ik bijv. tomtom gebruik op de Omnia (in Ned. of daarbuiten) ? Of is het gewoon zoals in de auto gps aan verbonden hij wijst mij de weg.
GPS gebruik is gratis. Gps zijn satteliet signalen die door de interne gps ontvanger worden ontvangen. Let wel op dat bij het aanschaffen je een navigatie programma koopt welke kaarten voor america verkoopt. Dus ontvangen van gps signalen is gratis een navigatie programma is niet gratis. Let bij aanschaf op ondersteuning van USA kaarten.

mvg FKZ

Verwijderd

zorg dan wel dat je je A-GPS uit hebt staan anders kost het je klauwen met geld voor je data verbruik

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

GPS = ontvangen van informatie van satellieten = gratis

GPRS = dataverkeer via telefoonmasten = duur (in het buitenland). Je telefoon zal alleen meer van UMTS/HSDPA gebruik maken als het goed is.

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:30:
[...]

GPS gebruik is gratis. Gps zijn satteliet signalen die door de interne gps ontvanger worden ontvangen. Let wel op dat bij het aanschaffen je een navigatie programma koopt welke kaarten voor america verkoopt. Dus ontvangen van gps signalen is gratis een navigatie programma is niet gratis. Let bij aanschaf op ondersteuning van USA kaarten.

mvg FKZ
Dank je voor de info. Tijd om te gaan shoppen, iemand een aanrader welke lekker werkt op de Omnia ?

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:31:
zorg dan wel dat je je A-GPS uit hebt staan anders kost het je klauwen met geld voor je data verbruik
Ja dat had ik gelezen in de openings post, maar bedankt voor de reminder. Sta niet graag voor verassingen als ik thuis kom O-)

Verwijderd

google maps zal standaard wel in de states werken maar die eist weer data verbruik
google eens voor McGuider met noord amerika ondersteuning de europa versie is super iig

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Even ter info: http://www.imarche.net/omnia/history.htm <- nu dus ook ondersteuning voor nederlands en een aantal nieuwe skins toegevoegd

Verwijderd

gister al eens gevraagd maar geen antwoord op gekregen :'(

heeftiemand een oplossing voor het probleem dat als je MSN Messenger aan hebt staan dat ie geen geluid/trilling geeft bij inkomend nieuw bericht terwijl deze bij meldingen wel aanstaat

Verwijderd

Krijg mijn navi nog steeds niet aan de praat, kan jij als I900 goeroe mij helpen?
Tevens doet mijn trilfunctie het niet meer, enig idee?

Verwijderd

Bij mij werkt de Omnia prima (ook TT7), alleen een probleem met Skype/Fringe. Als ik een testcall doe, dan hoor ik mijn stem niet terug. Ik heb dit in beide programma's.

Iemand enig idee hoe dit komt of hoe dit op te lossen is?

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:05:

heeftiemand een oplossing voor het probleem dat als je MSN Messenger aan hebt staan dat ie geen geluid/trilling geeft bij inkomend nieuw bericht terwijl deze bij meldingen wel aanstaat
Helaas, heb ff gezocht voor je, maar niets kunnen vinden.

Wel mensen die hetzelfde probleem hadden met nieuwe mail in oudere versies van outlook, maar daar bleek dat outlook alleen meldingen gaf als het programma niet actief was of geminimaliseerd. Misschien met msn hetzelfde verhaal.

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 23:14
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:05:

Je hebt het zelfde waarschijnlijk als wat ik heb.
Als je namelijk bij de settings van het geluid op het eerste tabblad het vinkje weg haald bij Programma's dan geeft deze dus geen geluiden meer bij SMS, MMS en binnen komende meldingen van MSN ondanks dat deze aan staan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:22:
[...]

Krijg mijn navi nog steeds niet aan de praat, kan jij als I900 goeroe mij helpen?
Tevens doet mijn trilfunctie het niet meer, enig idee?
i900 goeroe hahahaha dankjewel _/-\o_

wat lukt er niet met je McGuider ?
tril functie wel aanstaan in het meldingen scherm ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:51:
[...]

i900 goeroe hahahaha dankjewel _/-\o_

wat lukt er niet met je McGuider ?
tril functie wel aanstaan in het meldingen scherm ?
Hij vind geen gps signaal.
Kan je me anders de gegevens doorgeven voor de com settings?
Trilfunctie is echt weird, heeft wel gewerkt.
Als ik bij "ritmisch trillen" het play knopje wil aantoetsen gebeurd er niks.

Verwijderd

Grrrrr, mijn datum wordt af en toe gewoon op 19 december 2008 gezet!
Gevolg daarvan is dat na 1 dag mijn SPB trial is verlopen... terugzetten van de tijd heeft geen effect. Irritant hoor!

Wat is er overigens zo geweldig aan slide to unlock? Waarom is dat beter dan de standaard lock functie?

Verwijderd

Moet je een programma als McGuider perse kopen op memory card? En werkt het programma dan alleen als die card erin zit? Lijkt me onhandig als ik een andere card met al mn muziek erin heb zitten? Is het niet ook gewoon te downloaden (legaal) en te installeren?

Verwijderd

Compoort instellingen staan in de Topicstart deze gelden voor google maps maar ook voor McGuider
Al eens een fix van GPS gehad met Googlemaps ? dus niet alleen de a-gps functie maar dat ie daadwerkelijk je exacte positie heeft gevonden
Doe dit eerst even dan heb je zodra McGuider werkt sneller een fix
en wat betreft je tril functie probeer eens een soft reset
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.