Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 149.665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69051

Anoniem: 272449 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:11:
[...]

Dat had ik ook, is uiteindelijk toch gelukt. Ga maar eens vlak onder het laatste bestand klikken. Het lijkt dat er geen ruimte meer is, mmar toch proberen, zo is het mij gelukt.
Thanks, werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
8gb is nu de grootste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Dokter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48
Anoniem: 69051 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:53:
Hoe groot mag maximaal het geheugenkaartje zijn wat ik erin wil zetten?
optioneel 32GB heb ik ergens gelezen (SDHC kaartje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183627

hallo allemaal,

lijkt me een prachttoestel, zit te twijfelen tussen deze en de IPHONE,

alleen kan je met deze je laptop aansluiten op je telefoon om zo vervolgens te internetten? want kan namelijk niet met iphone met met nokia N95

gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 08:29
Anoniem: 69051 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:53:
Hoe groot mag maximaal het geheugenkaartje zijn wat ik erin wil zetten?
ik dacht zon 8 gig
dus totaal 16 gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
zwembroek schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:25:
Heren, ik heb een vraag....het zal wel ontzettend noob van me zijn maar het lukt me maar niet om
Spd Mobile shell te installeren.
Heb op google gezocht en op dit forum maar het lukt me gewoon niet. Misschien ben ik gewoon moe, en moet ik het morgen nog eens rustig proberen want ben nu in staat alles van me balkon te flikkeren. Wat ik doe is het volgende:
Unzip de Rar file
2. Via activesync copieer ik de files naar program files
3. Dan ga ik op de omnia naar program files en start de setup op.
Opera browser start op en alles wordt wit en er gebeurt niets...wat doe ik fout?

8)7
huh? je kunt de setup toch starten van je pc. als je tel er mee geconnected hebt. en dan dan komt er op je tel een bericht te staan van wil je instaleren enz...
zo had ik hem wel in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Laatst online: 10:14
Ik probeer een Adapt gps-muis (750) aan te sluiten op mijn Omnia. Opzich het vinden van de muis gaat goed, maar hij pakt de picode, 0000, niet....hierdoor ook geen comport etc....Iemand ervaring mee, danwel oplossing?
Iemand al een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPMercedes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 18:34
Weet iemand misschien hoe je de kleur kan veranderen van de onderse Hoofdmenu balk, die blijft namelijk altijd hetzelfde kleur bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

ind0mi schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:09:
sinds vandaag krijg ik de samsung widgets niet meer te zien op beginscherm.. terwijl die wel staat ingeschakeld bij vandaag?! hoe kan dit? ik heb alleens s2u2 geinstalleerd.. maar nadat ik die weer heb verwijderd ware de widgets nog weg :S
volgens mij komt het doordat ik flashlite 3.1 erop heb willen gooien... khad em geinstalleerd.. maar zie em nie staan by geinstalleerde progs.. dus kan ik em ook nie verwijderen.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240934

Mooie mobiel!

Anoniem: 122082

Nog mensen met problemen met de MP3-functie + earphones?
Bij mij valt het geluid vaak uit (soms kort, soms enkele seconden) als hij in mijn broek zit tijdens het fietsen/wandelen...

Anoniem: 99767

ind0mi schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:09:
[...]

volgens mij komt het doordat ik flashlite 3.1 erop heb willen gooien... khad em geinstalleerd.. maar zie em nie staan by geinstalleerde progs.. dus kan ik em ook nie verwijderen.. :S
Dit had ik ook, de Wigets werken niet met flashlite 3.1, maar je kunt het er wel afgooien, het heeft een andere naam in de remove programs lijst die ik weer kwijt ben maar het begint met een A iig.

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
zwembroek schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:25:
Heren, ik heb een vraag....het zal wel ontzettend noob van me zijn maar het lukt me maar niet om
Spd Mobile shell te installeren.
Heb op google gezocht en op dit forum maar het lukt me gewoon niet. Misschien ben ik gewoon moe, en moet ik het morgen nog eens rustig proberen want ben nu in staat alles van me balkon te flikkeren. Wat ik doe is het volgende:
Unzip de Rar file
2. Via activesync copieer ik de files naar program files
3. Dan ga ik op de omnia naar program files en start de setup op.
Opera browser start op en alles wordt wit en er gebeurt niets...wat doe ik fout?

8)7
Ik neem aan dat je het exe-file van SPB op je pc hebt staan. Je verbindt je Omnia via active sync met je pc, het exe-file op je pc openen, en de rest wijst zich vanzelf. Probeer dat eens.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
mariconjo schreef op woensdag 17 september 2008 @ 07:09:
[...]

Ik neem aan dat je het exe-file van SPB op je pc hebt staan. Je verbindt je Omnia via active sync met je pc, het exe-file op je pc openen, en de rest wijst zich vanzelf. Probeer dat eens.
leosand schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:13:
[...]

huh? je kunt de setup toch starten van je pc. als je tel er mee geconnected hebt. en dan dan komt er op je tel een bericht te staan van wil je instaleren enz...
zo had ik hem wel in elk geval
Het is al gelukt. Normaal gesproken heb ik idd een .exe file. Dan is het heel simpel met activesync.
Zo installeerde ik ook alles op mijn pda. Maar nu had ik die .cab file, en dat werkt net even iets anders. Ik wist ook niet dat er ook een .exe file te downloaden was. Je moet die .cab file volledig ingepakt naar je Omnia kopieren, en dan via de telefoon de file zoeken en aanklikken. Wat ik deed omdat die .cab file gewoon op een rar file lijkt, is eerst uitpakken, en dan naar de Omnia kopieren en de setup starten. Dat gaat dus niet.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Anoniem: 272067

Helaas heb ik afgelopen zaterdag mijn i900 vodafone uitvoering proberen te updaten van de samsung site.Mijn telefoon is toen helemaal in de soep gelopen. Volgens Samsung was het pas mogelijk om vanaf 15 sept de software te downloaden en had dit vermeld moeten staan in een bijgevoegde brief.Deze brief zat er 100% niet bij. Als er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben laten wij die dan delen aangezien het vervolg nog erg onzeker is.

Anoniem: 270859

Ik heb nu mijn S2U2 aan de praat gekregen, alleen werkt het alarm niet zo goed nu.
Hij gaat nu maar een keer af en dat was het, normaal gaat hij vaker af tot ik Snooze of uitdruk.

Is het makkelijker om een andere alarm systeem erop te zetten of heeft iemand tips?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:34

knakworst

Get more sats!

osuijk schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:57:
Ik probeer een Adapt gps-muis (750) aan te sluiten op mijn Omnia. Opzich het vinden van de muis gaat goed, maar hij pakt de picode, 0000, niet....hierdoor ook geen comport etc....Iemand ervaring mee, danwel oplossing?
Iemand al een idee?
Waarom zou je dat willen, de interne GPS werkt super!

Anoniem: 268916

Anoniem: 272067 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:39:
Helaas heb ik afgelopen zaterdag mijn i900 vodafone uitvoering proberen te updaten van de samsung site.Mijn telefoon is toen helemaal in de soep gelopen. Volgens Samsung was het pas mogelijk om vanaf 15 sept de software te downloaden en had dit vermeld moeten staan in een bijgevoegde brief.Deze brief zat er 100% niet bij. Als er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben laten wij die dan delen aangezien het vervolg nog erg onzeker is.
welke update heb je geprobeerd ?
i900 ? i900V ? of i900C ?

Helaas was er toen volgens mij maar 1 update en dat was die voor de I900 en werd er toen nog niet gesproken over updates voor de i900v.

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Goedemorgen, ik merk dat ik vaker online moet komen, want nu heb ik steeds weer een uur nodig om alles door te nemen!

Allereerst;

Thiazz, Fantastische openingspost! Chapeau!

Omnia werkt nog steeds perfect, alleen heb ik af en toe problemen met de touchplayer. In mijn speellijst van een serie staat een eigen gemaakt video'tje van me. Wanneer ik dat filmpje afspeel, en daarna weer een serie probeer te starten, dan kan de omnia deze serie niet meer herkennen. Na een kleine reboot wel weer gewoon....what gives!?

Anoniem: 272067 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:26:
Helaas was er toen volgens mij maar 1 update en dat was die voor de I900 en werd er toen nog niet gesproken over updates voor de i900v.
sorry maar wel een beetje dom om een update te gaan uitvoeren met een ongeschikte versie
vorige week had je al kunnen zien dat er meerdere versies op de markt zijn en dat er dan voor jouw versie geen update is .......

Bedankt daar kan ik iets mee, maar even voor alle duidelijkheid, ik ben niet de enige die dit overkomen is en op de samsung site werd helemaal niet gesproken over meerdere versies. Daar komt bij kijken dat ik heel lang op de i900 heb gewacht en vodafone nooit heeft gesproken over een ander typ nml de i900v. Dus een vergissing is snel gemaakt en dom vind ik dan iets heel anders maar wil hier niet de discussie aangaan wel of niet dom want ik baal er verschrikkelijk van mijn telefoon nu stuk is maar wat ik wel belangrijk vind is om te horen is hoe dit verhaal verloopt bij andere mensen die dit overkomen is en het is natuurlijk gelijk een waarschuwing naar andere toe om niet het zelfde te doen.

Anoniem: 273334

ik heb SPB Mobile Shell draaien nu wil ik skins er op zetten hoe doe je dat
waar moet ik de map in voegen als ik hem er zo op zet doet het niks,
als ik mortscript uit voer dan kan ik voor iphone kiezen dan gebeurt er weinig

heel begrijpelijk dat je baalt maar als je naar de samsung site was gegaan en in het zoekbalkje i900 had ingevuld sprongen er gelijk meerdere versies in de suggestie balk dus dan had er al een lampje kunnen gaan branden

maargoed idd aan iedereen:
DRAAI GEEN UPDATE ALS JE NIET ZEKER BENT WELKE VERSIE JE HEBT
VRAAG HET VAN TE VOREN HIER OF GA NAAR EEN SAMSUNG SERVICE PUNT

• superericje
  • Laatst online: 28-05 19:20
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:19:
[...]

welke update heb je geprobeerd ?
i900 ? i900V ? of i900C ?
Als ik deze update ga draaien ben ik dan al mijn programma's kwijt?
Of is het net als mijn oude N82 dat hij gewoon eroverheen draait en ik ik na de update alles nog op de telefoon heb?!?!

@ superericje welke versie heb je zelf ?
i900
i900V of
i900C

welke Rom versie heb je ? G5,H1 of H4 ????

• superericje
  • Laatst online: 28-05 19:20
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:53:
@ superericje welke versie heb je zelf ?
i900
i900V of
i900C

welke Rom versie heb je ? G5,H1 of H4 ????
@Splendes:

Ik heb (denk ik) de voda versie (staat er ook op :P)
pda: i900xkhg5/ argh5
en telefoon i900buhg5

ga dan voor de zekerheid eerst contact opnemen met de samsung helpdesk: 0900-7267864 voor verdere info of loop langs een samsung service punt (phonehouse) als er dan wat mis zou gaan kun je hun iig de schuld geven mocht er wat mis gaan

maak iig even een back up mocht er wat mis gaan ben je je bestanden iig niet kwijt

Anoniem: 137498

Anoniem: 272067 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:39:
Mijn toestel is momenteel nog bij het Vodafone Service Center. Ik zal wel horen hoe het uitpakt. Als ze zeggen dat het flashen niet onder de garantievoorwaarden valt dan ga ik daar uiteraard niet mee akkoord. Ten eerste staat er niets van dergelijke strekking in de bijgeleverde "warranty card" en ten tweede staat zowel op mijn factuur als op mijn contract dat ik een i900 heb aangeschaft. Dan is het dus niet zo vreemd dat ik ook voor dát typenummer software ga zoeken. Sterker nog, op de servicebon die ik kreeg nadat ik het toestel voor reparatie heb afgegeven staat ook gewoon "I900 Samsung".

heeeeeeeeey ik heb mail terug van samsung:

ik vroeg ze wat de verschillen waren tussen de i900,i900V en i900C

dit is hun antwoord:

De verschillen van de toestellen zijn:
SGH-i900: is gewoon een normale versie.
SGH-i900V: is een versie dat alleen Vodafone verkoopt en alleen Vodafone
kaarten in gaat.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
Hoogachtend,
Customer Services
Samsung Electronics Benelux B.V.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux
www.samsung.com

weten we nog niet wat de i900C voor versie is |:(

Anoniem: 268916 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:36:
[...]

sorry maar wel een beetje dom om een update te gaan uitvoeren met een ongeschikte versie
vorige week had je al kunnen zien dat er meerdere versies op de markt zijn en dat er dan voor jouw versie geen update is .......
Als ik op de Samsung website het toestel uit een rijtje van al hun modelnummers had moeten kiezen dan had dát de eerste keer geweest dat ik geconfronteerd zou zijn geweest dat er meerdere typen i900's zijn en dan had ik uiteraard wel de juiste gekozen, maar omdat de i900 direct op de hoofdpagina van het downloadcentrum stond gelinkt heb ik daar uiteraard op geklikt (nogmaals, niet wetende dat er meerdere type nummers bestonden). Ook op de pagina waar ik de i900 software heb gedownload stond nergens een waarschuwing of überhaupt een verwijzing naar de andere typenummers. Heel onzorgvuldig dus van zowel Vodafone als Samsung. Gsm freaks die zich 24 per dag met mobiele telefoons bezighouden zullen het ongetwijfeld geweten hebben, maar als consument zijnde moet je uit kunnen gaan van enkel de informatie die bij het product zelf geleverd wordt en hoor je er geen studie van hoeven te maken.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Waarschijnlijk weten ze het zelf ook niet O-)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Anoniem: 137498 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:17:
[...]

Als ik op de Samsung website het toestel uit een rijtje van al hun modelnummers had moeten kiezen dan had dát de eerste keer geweest dat ik geconfronteerd zou zijn geweest dat er meerdere typen i900's zijn en dan had ik uiteraard wel de juiste gekozen, maar omdat de i900 direct op de hoofdpagina van het downloadcentrum stond gelinkt heb ik daar uiteraard op geklikt (nogmaals, niet wetende dat er meerdere type nummers bestonden). Ook op de pagina waar ik de i900 software heb gedownload stond nergens een waarschuwing of überhaupt een verwijzing naar de andere typenummers. Heel onzorgvuldig dus van zowel Vodafone als Samsung. Gsm freaks die zich 24 per dag met mobiele telefoons bezighouden zullen het ongetwijfeld geweten hebben, maar als consument zijnde moet je uit kunnen gaan van enkel de informatie die bij het product zelf geleverd wordt en hoor je er geen studie van hoeven te maken.
Ik ben het helemaal met je eens. Vanaf de downloadpagina van de i900 moet je de keuze hebben tussen de Vodafone firmware en de gewone firmware. Dan snapt iedereen welke hij moet hebben. Dit is echt heel dom gedaan van Samsung.

heb samsung wederom een mail gestuurd:
Geachte heer / mevrouw,

Gister heb ik gemailt met de vraag over de diverse versies van de i900

je hebt namelijk:
i900
i900V
en de i900C
hartelijk dank voor de vlotte reactie

nu is me duidelijk welke versie de i900 en de i900V zijn maar wat is nou de i900C voor versie ???

Verder heb ik nog een vraag:
als ik op dit moment een update wil uitvoeren en downloaden van de samsung site om dat ik op welke versie dan ook een oudere ROM versie heb draaien zal deze dan werken ?

ben benieuwd of ik nu een wat vollediger antwoord krijg

Anoniem: 273927

Nou gezellig feest hier... ik heb dus net (vandaag) de i900V update (voor mijn Vodafone i900 omnia) gedraaid van de samsung site en krijg alleen nog het samsung omnia scherm! Dus juiste versie op juiste telefoon werkt ook niet! GV de GV!!!! Any suggestions?

• osuijk
knakworst schreef op woensdag 17 september 2008 @ 08:57:
[...]

Waarom zou je dat willen, de interne GPS werkt super!
Vind ik van niet...vind 'm vrij zwak en deze GPS muis had ik nog liggen en werkt wel super..
Dus als er mensen zijn met een oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door osuijk op 17-09-2008 10:51 ]

al eens een hard reset geprobeerd ?
de 2 hardware buttons aan de onderkant van het scherm indrukken en danmet het pennetje de reset knop indrukken na 3 seconden krijg je dan als het goed is een scherm te zien met de vraag: Hardreset uitvoeren ?
werkt dit niet:
naar een samsung service punt gaan kijken of zij er wat mee kunnen

VODAFONE UPDATE WARNING!!!!!!
GOED! Heb SAMSUNG gebeld... en ook de i900V is de verkeerde versie!!!
DUS NIET INSTALLEREN!!!!!!!!!!!!!

Software had weggehaald moeten worden van de site, maar was nog niet gebeurd.
Ook de language pack is in chinese tekens, dus ook niet correct.
Met andere woorden, voorlopig niet updaten!!!
Kan nu naar KPN business center en hopelijk daar een nieuwe wm upload.

Anoniem: 273927 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:02:
VODAFONE UPDATE WARNING!!!!!!
GOED! Heb SAMSUNG gebeld... en ook de i900V is de verkeerde versie!!!
DUS NIET INSTALLEREN!!!!!!!!!!!!!

Software had weggehaald moeten worden van de site, maar was nog niet gebeurd.
Ook de language pack is in chinese tekens, dus ook niet correct.
Met andere woorden, voorlopig niet updaten!!!
Kan nu naar KPN business center en hopelijk daar een nieuwe wm upload.
huh ?????

voor een vodafone telefoon naar een KPN Businesspoint WTF is dat voor iets vaags

Anoniem: 253024

Anoniem: 137498 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:17:
[...]

........................................... Gsm freaks die zich 24 per dag met mobiele telefoons bezighouden zullen het ongetwijfeld geweten hebben, maar als consument zijnde moet je uit kunnen gaan van enkel de informatie die bij het product zelf geleverd wordt en hoor je er geen studie van hoeven te maken.
Dan lijkt het mij dat je het er wel mee eens bent dat consumenten dus ook niet hun software zelf moeten gaan updaten of wel?

Weet iemand inmiddels al hoe het komt dan foto's gemaakt met de Omnia die als achtergrond gebruikt worden heel erg flets worden? Heeft dit te maken met de resolutie misschien?

KPN bus.point is een algemeen sp voor samsung... ongeacht provider... moest ook 2 keer vragen of dat wel correct was... wel dus... vreemd maar waar...

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-06 06:58
Hmm, wil ook wel graag de nieuwe rom, maar ik denk dat ik maar even lekker wacht.

Ik ga wel de vodafone site in de gaten houden, denk dat als er een rom voor vodafone komt, deze daar ook te halen is.
(tenminste, wel voor mijn blackberry)

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 14:36
Zolang je nog 't samsung logo te zien krijgt zou je 'm zelf moeten kunnen flashen nog...
Zelf heb ik de HH3 (unbranded) versie erop geflashed, dat ging opzich prima maar m'n accu lijkt wel sneller leeg dan met de G5 firmware.
Overigens is 't natuurlijk niet normaal dat zoiets op de site staat en gewoon niet werkt :@

[ Voor 9% gewijzigd door NIKDCC op 17-09-2008 11:29 ]

Bedankt voor de info HCHybrid. Hopelijk kunnen ze 'm direct repareren waar je bij staat.

• osuijk
NIKDCC schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:27:
Zolang je nog 't samsung logo te zien krijgt zou je 'm zelf moeten kunnen flashen nog...
Zelf heb ik de HH3 (unbranded) versie erop geflashed, dat ging opzich prima maar m'n accu lijkt wel sneller leeg dan met de G5 firmware.
Overigens is 't natuurlijk niet normaal dat zoiets op de site staat en gewoon niet werkt :@
Battery is prima, alleen de battery status indicator geeft te weinig aan....Schijnt een probleem te zijn die in alle ROM's voorkomt op een random wijze....

Anoniem: 266809

Ik krijg maar steeds mijn IGO 8 niet aan de praat :s
Tijdens het opstarten krijg ik nu deze melding : failed to open file ui_igo8/400_240/main _schele.ui
exiting application

Verder geraak ik helaas niet.

Thx

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:51
Dr.Dokter schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:28:
[...]

Kijk eens in de eerste post vriend...
Mag jij mij de link geven naar de foto :P

6.8 kWp op zuid en west

• floriske.nl
  • Laatst online: 09-06 10:28

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Gdzr schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:48:
[...]

Mag jij mij de link geven naar de foto :P
Onder "Samsung i900 overige links"

Foto's gemaakt met die Omnia, Bron: Jouw Mobiel.nl 7(8)7

• passion fruit
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:24:
voor de gene die McGuider hebben draaien: (en iedereen die er verder in geinteresseerd is)

ik heb er nu alleen zo'n irritante standaard stem in staan, weet iemand of je ook die leuke stemmen zoals darthvader, kim holland, ursel de geer in kan zetten net zoals bij TomTom
Splendes, zou je me kunnen helpen Mc Guider werkend te krijgen op mijn Omnia?
Mag ik je mailen? Zo ja op welk email adres?
Thanx alvast! _/-\o_

• Jos84
volgens mij zou voor de H1 versie pas in oktober een update komen...

ben net ff wat aan het klooien met MSN maar als ik met iemand in gesprek ben op MSN dan geeft ie geen geluid als er een 2e gesprek binnenkomt
in mn geluids instellingen staat wel dat ie een notify moet geven bij nieuwe berichten maar deze worden niet afgespeeld

heeft iemand hier een oplossing voor ?

• Jos84
leosand schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:10:
[...]

ik dacht zon 8 gig
dus totaal 16 gig
de Omnia kan met een kaartje van max. 16g uitgebreidt worden...

passion fruit schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:12:
[...]

Splendes, zou je me kunnen helpen Mc Guider werkend te krijgen op mijn Omnia?
Mag ik je mailen? Zo ja op welk email adres?
Thanx alvast! _/-\o_
klik eens op je blauwe mannetje

Jos84 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:17:
[...]

de Omnia kan met een kaartje van max. 16g uitgebreidt worden...
Weet je dit zeker? Kan nergens nou echt de ondersteuning vinden voor de Omnia. De een heeft het over 8GB, de ander over 16GB. En ik wil niet een 16GB bestellen natuurlijk die er vervolgens niet inpast omdat hij maar max. 8GB ondersteunt...

• leosand
zowww eindelijk tomtom aan de praat met de gpsgate natuurlijk en werkt als een zonnetje.

wat me wel opvalt aan de spb shell dat de accu nog wel eens weer wil op lopen met 10% dus gaat hij eerst naar 80% en dan zo weer naar 90%

vind levensduur na opladen accu nog niet je van het binnen dag leeg en dan niet eens veel gebruikt
maar las dat na 3 keer opladen de accu volledig tot recht komt?

je kan een 16GB kaartje bestellen wat je wilt ze zijn alleen nog niet op de markt
als over een tijd de 32GB versie uitkomt zal deze ook moeten kunnen draaien

• Jos84
Heb nogmaals maar even een mailtje gestuurd naar Samsung met de vraag van wanneer de TV-out kabel beschikbaar komt in NL. En daarbij of er misschien ook een dockingsysteem zal komen.

• Jos84
leosand schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:35:
zowww eindelijk tomtom aan de praat met de gpsgate natuurlijk en werkt als een zonnetje.

wat me wel opvalt aan de spb shell dat de accu nog wel eens weer wil op lopen met 10% dus gaat hij eerst naar 80% en dan zo weer naar 90%

vind levensduur na opladen accu nog niet je van het binnen dag leeg en dan niet eens veel gebruikt
Mijn accu gaat het steeds beter volhouden. Maar het is ook maar net hoeveel en waarvoor je het toestel gebruikt.
Tevens moet ik zeggen dat het systeem op de Omnia steeds soepeler gaat lopen, vooral bij het kijken naar de foto's.

• osuijk
leosand schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:35:

Accu gaat langer mee, alleen de indicator geeft aan dat ie bijna leeg is. Is dus niet het geval....Schijnt bug te zijn in meerdere ( ook buitenlandse) ROM's.

Jos84 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:36:
Heb nogmaals maar even een mailtje gestuurd naar Samsung met de vraag van wanneer de TV-out kabel beschikbaar komt in NL. En daarbij of er misschien ook een dockingsysteem zal komen.
ik denk dat ik daar het antwoord al op weet:

bedankt voor uw reactie op het moment zijn deze artikelen nog niet aanwezig omdat het om een nieuw toestel gaat maar deze producten zullen in de toekomst wel verschijnen
we raden u daarom ook aan om de samsung site in de gaten te houden

ben benieuwd hoe ver ik hier van af zit :+

• leosand
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:40:
[...]

ik denk dat ik daar het antwoord al op weet:

bedankt voor uw reactie op het moment zijn deze artikelen nog niet aanwezig omdat het om een nieuw toestel gaat maar deze producten zullen in de toekomst wel verschijnen
we raden u daarom ook aan om de samsung site in de gaten te houden

ben benieuwd hoe ver ik hier van af zit :+
:) ik denk niet heel ver :)
helaas eigenlijk.
ik ben wel toe aan een leuk dockingstation en dat tv out kabeltje.. en meer apps ;)

had hiervoor een drama nokia n76 en daarvoor de qtek9000 nou dan gaat deze heel wat langer mee met de accu dus mij hoor je verder ook (nog) niet klagen :)
happy omnia user

• Jos84
@splendes,

ik denk dat ik je dat niet ga vertellen ;)

Jos84 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:48:
@splendes,

ik denk dat ik je dat niet ga vertellen ;)
nou ja zeg :( doe niet zo flauw ;)

weet iemand btw wanneer die 16 gb kaartjes verschijnen ?
nog steeds rond de kerst of al eerder

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 17-09-2008 12:52 ]

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

mucuracat

YES

Heb hem net...
1 ding ECHT JAMMER>..

Geen miniUSB, maar eigen aansluiting samsung.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Anoniem: 272978

Anoniem: 268916 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:50:
[...]

Ik ben afgelopen zaterdag bij de PhoneHouse geweest. Deze vertelde mij dat ik beter een kaartje van 8gb kon nemen, aangezien 16gb op dit moment te veel vraagt van een toestel, waardoor deze fouten kan gaan vertonen. Vond het een raar verhaal, maar hij leek zeker van zijn zaak...

• leosand
http://www.mymemory.co.uk...ass-4-(Excluding-Adaptor)
vanaf 22 september de 16 gig scandisk versie
:)

[ Voor 8% gewijzigd door leosand op 17-09-2008 13:04 ]

Anoniem: 272978 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:02:
[...]

Ik ben afgelopen zaterdag bij de PhoneHouse geweest. Deze vertelde mij dat ik beter een kaartje van 8gb kon nemen, aangezien 16gb op dit moment te veel vraagt van een toestel, waardoor deze fouten kan gaan vertonen. Vond het een raar verhaal, maar hij leek zeker van zijn zaak...
http://www.mymemory.co.uk...g+i900+Omnia_Memory_Cards

Anoniem: 272978

Danku wel. Weer verkeerd voorgelicht dus....

dan ga ik ook mijn 8gb kaartje weer ruilen.

zou ik niet doen
het duurt nog wel ff eer de 16GB kaartjes in de winkel liggen 22 september zoals een paar post geleden is een streefdatum hou het maar eerder op begin november

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 14:36
Heeft iemand werkende mms instellingen voor vodafone netwerk?
Ik heb de instellingen van de website geprobeerd en toen dat na 'n reboot van het toestel niet werkte de instellingen van de samsung site laten versturen op advies van de klantenservice, maar het werkt in beide gevallen niet :(

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:51
Dankje :) Ziet er zeer goed uit. Beter dan mijn K800i telefoon.

6.8 kWp op zuid en west

• Jos84
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:50:
[...]

nou, als je me verteld wat er mis is met mijn touchplayer, dan laat ik het je wel weten ;)

het volgende namelijk:

In mijn speellijst staan een paar afleveringen van een serie (spin city) staat ook een eigen gemaakt video'tje van me. Wanneer ik dat filmpje afspeel, en daarna weer een serie probeer te starten, dan kan de omnia deze serie niet meer herkennen. Na een kleine reboot wel weer gewoon....what gives!?

Anoniem: 274594

Anoniem: 273927 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:42:
Nou gezellig feest hier... ik heb dus net (vandaag) de i900V update (voor mijn Vodafone i900 omnia) gedraaid van de samsung site en krijg alleen nog het samsung omnia scherm! Dus juiste versie op juiste telefoon werkt ook niet! GV de GV!!!! Any suggestions?
Ja... Terugbrengen naar Vodafone. Heb precies hetzelfde probleem. Ben er vanochtend mee naar een KPN business center gegaan. Maar zij konden er ook niks meer mee. Heb 'm maar naar de Vodafone winkel terug gebracht. Kijken of ze 'm weer aan de praat krijgen. Gaat natuurlijk weer weken duren... :-(

Jos84 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:29:
[...]

nou, als je me verteld wat er mis is met mijn touchplayer, dan laat ik het je wel weten ;)

het volgende namelijk:

In mijn speellijst staan een paar afleveringen van een serie (spin city) staat ook een eigen gemaakt video'tje van me. Wanneer ik dat filmpje afspeel, en daarna weer een serie probeer te starten, dan kan de omnia deze serie niet meer herkennen. Na een kleine reboot wel weer gewoon....what gives!?
in welk bestands formaat staat die serie ? .avi ? .mpeg ?
probeer je eigen gemaakte filmpje anders eens te converteren naar het bestands formaat van je serie
of maak een andere map aan voor je serie en je eigen gemaakte filmpjes

• leosand
vraagje weet iemand ook of je bij wachtwoord invullen eerst een voorbeeld ziet van de letter ook kunt instellen? zoals bijvoorbeeld bij gmail en msn?

Weet iemand toevallig hoe dat programmatje heet dat allemaal taken kan instellen:
- WIFI aan en uit zo laat
- Reset telefoon zo laat
- etc.

Ik dacht dat ik een screenshot ergens voorbij zag komen en heb al gezocht maar kan die niet meer vinden.

bedoel je een reg. editor ?

Hmm nee volgens mij niet.
Ik dacht dat het iets met CT of TC ofzoiets was.

Met dit programma kon je allerlei dingen instellen, zag er handig uit. Ben alleen de naam en locatie kwijt.

staat het niet in de TS ?

Daar was ik hem ook al aan het zoeken, maar helaas.
Ik kan me herinneren dat er screenshots stonden, maar dan weet ik niet zeker of die screenshots wel op Tweakers stonden of alleen de link erheen.

bedoel je een task scheduler ?
http://www.mobilegadgetnews.com/index.php?showtopic=8607

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 17-09-2008 14:13 ]

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 270859 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:08:
[...]

Daar was ik hem ook al aan het zoeken, maar helaas.
Ik kan me herinneren dat er screenshots stonden, maar dan weet ik niet zeker of die screenshots wel op Tweakers stonden of alleen de link erheen.
http://s-k-tools.com/index.html?skschema/m_skschema.html

Hmm zoiets alleen zag dit programma er veel beter uit.
Ja kon instellen hoe laat je WIFI aan moest voor als je thuis kwam enzo en hoe laat de i900 een restart moest maken.

Ik zal wel even verder zoeken.
Nee sorry dit is hem ook niet :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 17-09-2008 14:17 ]

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 14:27
Ik ben opzoek naar een programma welke een originele dvd en andere video bestanden perfect kan converten naar het optimale format en resolutie voor de omnia. Ik weet dat er veel zijn voor de Iphone, Itouch, PSP etc. maar vind nergens één die het optimaal doet voor de omnia en dan met name een dvd converten.

• leosand
iemand ervaring met syncclient installatie op de omnia?

sjors86 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:16:
Ik ben opzoek naar een programma welke een originele dvd en andere video bestanden perfect kan converten naar het optimale format en resolutie voor de omnia. Ik weet dat er veel zijn voor de Iphone, Itouch, PSP etc. maar vind nergens één die het optimaal doet voor de omnia en dan met name een dvd converten.
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

hier moet vast wel wat bij staan
ga niet vragen welke de beste is geen idee namelijk lees eens de reviews als die er zijn

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 14:27
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:39:
[...]

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

hier moet vast wel wat bij staan
ga niet vragen welke de beste is geen idee namelijk lees eens de reviews als die er zijn
Goh dat had ik ook wel bedacht maar mijn vraag hier was één welke al gelijk de juiste config heeft voor een omnia, maar toch bedankt.

ik denk dat je dan een dvd naar divx converter nodig hebt Divx past zich namelijk gelijk aan naar de juiste resolutie

Yes... ik en mn i900 bestaan weer!!!
KPN sux... kon alleen opsturen! Uiteindelijk Vodafone winkel in mokum gevonden en draai nu (niet schrikken) i900 XXHH9 phone en XKHH4 pda !!! Heeft de crash toch een voordeel gehad!

Anoniem: 273927 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:13:
KPN sux... kon alleen opsturen! Uiteindelijk Vodafone winkel in mokum gevonden en draai nu (niet schrikken) i900 XXHH9 phone en XKHH4 pda !!! Heeft de crash toch een voordeel gehad!
Aller nieuwste ROM?
Welke extras?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 17-09-2008 15:39 ]

Hmmm.... is dit http://www.memoryshop.nl/...-ultra-ii-16-gb-sdhc.html nou een sd of een sdhc kaartje? Vind het nogal onduidelijk... :S

Anoniem: 274594

Anoniem: 273927 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:13:
Da's lekker dan. Ik ben ook bij Vodafone geweest en die hebben 'm dus gewoon opgestuurd... Gaat natuurlijk weer even duren voordat ik 'm terug heb.

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 69051 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:21:
Hmmm.... is dit http://www.memoryshop.nl/...-ultra-ii-16-gb-sdhc.html nou een sd of een sdhc kaartje? Vind het nogal onduidelijk... :S
SDHC! Alles boven de 2 of 4GB is SDHC, maar dit is geen Micro dus niet geschikt voor de i900!

[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 17-09-2008 15:26 ]

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Dat is een SDHC kaartje, alleen is het geen micro SD.

Anoniem: 274612

Heb hem net paar uur, maar ben al ruim 2 uur met et uitlijnen bezig?!
Iemand info? Word er gek van, lukt alsmaar niet.

Oeh, bedankt! Had ik bijna iets verkeerds aangeschaft. Thanks :)

zet hem eens uit en aan probeer opnieuw uit te lijnen zorg dat je goed het midden van het kruisje raakt (doe dit met het pennetje) dan zou ie moeten werken

Weet iemand of het toevallig instelbaar is als je de muis niet gebruikt, dat hij niet zichtbaar wordt?
Hij staat nu altijd in beeld en ik wil dit pas als ik hem gebruik.

• CDRK
  • Laatst online: 28-03 08:57
Klein vraag tussendoor over Spb Shell:

Haalt hij 't informatie over het weer van internet vandaan?

(aangezien mijn nieuwe abbo+data pas in nov. aangaat, heb ik geen zin om extra €,- te betalen op mijn oude abbo) :(

Stay Frosty!

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.