Heb je GPS aanstaan en hoeveel satellieten vindt ie?Anoniem: 275429 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:46:
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem: Als ik google maps gebruik en tik op mijn locatie met gps aan, dan geeft hij mijn locatie binnen zoveel meter echter dit is duitsland? Niet mijn woonplaats is er iemand die weet wat ik eraan kan doen?
alvast bedankt
Mvrg Tim
Ja, ga er maar vanuit van wel. Data in het buitenland valt buiten de bundel.Khallouki schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:51:
ik heb nu web'n walk standard, hoe zit dat in het buitenland? zitten er extra kosten aan verbonden?
Anoniem: 268916
buitenland + data verbruik = pijn in de portomonneeKhallouki schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:51:
ik heb nu web'n walk standard, hoe zit dat in het buitenland? zitten er extra kosten aan verbonden?
Anoniem: 275429
Nee ik woon in Nederland in huizen vlakbij almere mijn gprs staat gewoon aan het vreemde is dat gister hij wel ineens naar mijn 'echte locatie' ging en nu weer ergens duitsland aangeeft...Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:51:
woon je vlakbij duitsland ? staat je gprs aan ?
je hebt dat namelijk nodig om te kunnen bepalen waar je bent

das idd vreemd en als je zogenaamd in duitsland staat en je zet je gps aan vind ie je dan wel in Huizen ?Anoniem: 275429 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:57:
[...]
Nee ik woon in Nederland in huizen vlakbij almere mijn gprs staat gewoon aan het vreemde is dat gister hij wel ineens naar mijn 'echte locatie' ging en nu weer ergens duitsland aangeeft...
Niet te geloven eerst zegt hij dat er een data verbinding vereist is met een fout code, druk ik opnieuw en nu vind hij wel mijn exacte locatie echt vreemd hoor.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:58:
[...]
das idd vreemd en als je zogenaamd in duitsland staat en je zet je gps aan vind ie je dan wel in Huizen ?
waarschijnlijk een verbindings foutje shit happens nu hopen dat het niet te vaak gebeurd
welke ROM versie heb je ?
Had jij ook Vodafone?Dr.Dokter schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:52:
[...]
Je kunt ook dit eerst proberen:
http://www.modaco.com/con...-do-when-things-go-wrong/
Heeft mijn foon weer werkend gekregen.
Deed hij ook echt niets meer? Ook niet connecten via Active sync?
Ook een format gedaan bij het resetten?
Is hier dan ook een taalbestand voor?
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Hmm vreugde was van korte duur hij is nu weer teruggesprongen naar duitsland..Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:10:
waarschijnlijk een verbindings foutje shit happens nu hopen dat het niet te vaak gebeurd
rom versie vind ik dat bij info?
hoofdmenu----instellingen---- systeem----versieAnoniem: 275429 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:14:
[...]
Hmm vreugde was van korte duur hij is nu weer teruggesprongen naar duitsland..
rom versie vind ik dat bij info?
pda: i900xkhg5/arhg5Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:17:
[...]
hoofdmenu----instellingen---- systeem----versie
telefoon: i900buhg5
ja hoor daar hebben we weer een branded vodafone toestel updaten naar H1 is een oplossing
voor hoe een wat met updaten spit de pagina's hier maar even door
1. Yup. Branded.jpvaneijk schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:11:
[...]
1.Had jij ook Vodafone?
2.Deed hij ook echt niets meer? Ook niet connecten via Active sync?
3.Ook een format gedaan bij het resetten?
4.Is hier dan ook een taalbestand voor?
2. Alleen het opstartscherm met 'Samsung Omnia'.
3.Weet ik niet meer.
4.Mijn Omnia is nu in het Engels. Het is me niet gelukt om de taalupdate te gebruiken. Phone is nu HH1 en PDA is HG5.
De pagina's had ik al doorgespit en de update heb ik al uitgevoerd....Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:22:
ja hoor daar hebben we weer een branded vodafone toestel updaten naar H1 is een oplossing
Anoniem: 270859
Moet je nou eerst een taalbestand erop knallen voordat je kan updaten?Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:08:
[...]
ligt idd aan jou
http://downloadcenter.sam...anual_-_Dutch_English.pdf
ff klikken en je kan de manual zien
Die handleiding wordt ik geen wijs uit.
de update is dan niet gelukt anders zou er natuurlijk een andere versie moeten staan het is toch wel die update van de samsung/mobile site of heb ik het mis?Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:22:
lees eens je eigen gesprek met de andere users door dan weet je dat je er al een antwoord op hebt gekregenAnoniem: 270859 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:25:
[...]
Moet je nou eerst een taalbestand erop knallen voordat je kan updaten?
Die handleiding wordt ik geen wijs uit.
ja dat zou het wel moeten zijnAnoniem: 275429 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:25:
[...]
de update is dan niet gelukt anders zou er natuurlijk een andere versie moeten staan het is toch wel die update van de samsung/mobile site of heb ik het mis?
Ach ja laat maar zitten, zon duidelijk antwoord heb ik er niet op gehad.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:35:
[...]
lees eens je eigen gesprek met de andere users door dan weet je dat je er al een antwoord op hebt gekregen
Ik zoek het zelf wel uit als het zover is, want nu krijg ik alleen te horen lees de Taal Manual door.
ik had afgelopen weekend hetzelfde probleem als wat jij beschreef, en met de oplossing op die site is mijnes ook weer levend. Dus die handleiding werkt wel.jpvaneijk schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:11:
[...]
Had jij ook Vodafone?
Deed hij ook echt niets meer? Ook niet connecten via Active sync?
Wel heb ik nu een Engelse Windows Mobile, maar (gelukkig) is al die Vodafone-shit (logo's etc) er nu af.
Dat weet ik niet.Is hier dan ook een taalbestand voor?
Ik heb Tomtom navigator 7 er op zitten en deze werkt i.c.m mijn jabra BT3030 bluetooth stereo headset (dus 2 oordopjes). Ik rij zelf scooter en ik volgde de insctructies in de plattelands wegen goed op, echter in de buurt van een stad werd het mij te gevaarlijk, stuurde me mooi meerdere malen de autoweg op. Tomtom stond ingesteld op fietsers route.bancker schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:47:
Heeft iemand inmiddels met succes de gesproken route instructies van TomTom of IGO op de bluetooth headset kunnen beluisteren?
Ik wil de headset in mijn motorhelm gaan gebruiken zodat ik de omnia gewoon in mijn binnenzak kan houden met het scherm uit.
p.s. zijn er trouwens mensen die mij het voordeel kunnen uitleggen van een STEREO headset voor 1 oor?
Voor de duidelijkheid mijn gsm zat ook gewoon in mijn broekzak en ondervond geen problemen met storingen van het geluid. Mocht je bluetooth helmset niet werken, is de jabra BT3030 geen optie voor je, i.c.m. in ear oordopjes(dus stereo), zo ondervindt je geen grote druk op je oren tijdens het dragen van een helm. Beetje tweaken met je helm voor het bevestigen van de ontvanger en veel plezier heb je. Tevens kan je gewoon je eigen oordopjes er op zetten naar wens.
Stereo is dat geluid uit 2 speakertjes/oordopjes moet komen. Anders is het mono. Ik weet niet waar je deze informatie vandaan heb, maar is in iedergeval niet correct.
Kennis begint met informatie vergaren.
zal het nog 1 x uitleggen: als je wilt upgraden van de H1 naar de H4 dan dien je het volgende te doen:Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:36:
[...]
Ach ja laat maar zitten, zon duidelijk antwoord heb ik er niet op gehad.
Ik zoek het zelf wel uit als het zover is, want nu krijg ik alleen te horen lees de Taal Manual door.
1
eerst download en install je de H4 update (5.3MB groot)
zodra je hier mee klaar bent en het is gelukt ga je naar stap 2
2
nu kun je de update H4 downloaden deze is 120.4 MB groot
installeer hem op de juiste wijze (uitleg kun je ook op de downloadsite vinden)
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 26-09-2008 15:12 ]
dat ie je de auto weg opsturd is idd vreemd je kan volgens mij ook in tomtom istellen dat ie snelwegen ed moet mijden dus dan zou het wel goed moeten gaanaliberto schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:03:
[...]
Ik heb Tomtom navigator 7 er op zitten en deze werkt i.c.m mijn jabra BT3030 bluetooth stereo headset (dus 2 oordopjes). Ik rij zelf scooter en ik volgde de insctructies in de plattelands wegen goed op, echter in de buurt van een stad werd het mij te gevaarlijk, stuurde me mooi meerdere malen de autoweg op. Tomtom stond ingesteld op fietsers route.
Voor de duidelijkheid mijn gsm zat ook gewoon in mijn broekzak en ondervond geen problemen met storingen van het geluid. Mocht je bluetooth helmset niet werken, is de jabra BT3030 geen optie voor je, i.c.m. in ear oordopjes(dus stereo), zo ondervindt je geen grote druk op je oren tijdens het dragen van een helm. Beetje tweaken met je helm voor het bevestigen van de ontvanger en veel plezier heb je. Tevens kan je gewoon je eigen oordopjes er op zetten naar wens.
Stereo is dat geluid uit 2 speakertjes/oordopjes moet komen. Anders is het mono. Ik weet niet waar je deze informatie vandaan heb, maar is in iedergeval niet correct.
ik zal het nogmaals duidelijk proberen te maken:aliberto schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:03:
[...]
....
De Headset wordt "Stereo" genoemd omdat het linker- en rechter audio kanaal samengevoegd worden tot 1 kanaal.
Zie het maar als een mono hoofdtelefoon aansluiten op een stereo uitgang, dan wordt alleen het linkerkanaal weergegeven en gaat het rechterkanaal verloren, tenzij je er een omvormer van stereo naar mono tussen zet (doet niet veel meer dan de 2 signalen aan elkaar knopen met een paar diodes er tussen).
De headset speaker is dus mono, maar het volledige stereo signaal wordt samengevoegd weergegeven.
Wat is niet goed aan interne gps? Alleen tomtom weet er geen raad mee zonder te 'knoeien'Anoniem: 269610 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:57:
Over een harde reset heb ik nog niet veel gelezen. Volgens mij blijven er toch bestanden op staan. Op mijn opslag stond nog steeds mijn muziek. Is er een betere oplossing om echt terug te gaan naar de fabrieksinstellingen?
Al met al ben ik toch niet tevreden, zeker niet over de interne gps. Inmiddels wel een externe erbij genomen. Maar alles toch gaat in de verkoop.Al het kan zet ik meer op mijn gallery
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Bij sommige gebruikers (zoals ik) vindt ie geen satellieten.mucuracat schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:33:
[...]
Wat is niet goed aan interne gps? Alleen tomtom weet er geen raad mee zonder te 'knoeien'
En dat is driemaal het scherm op zwart. Jemig wat irritant... ik was zo in mijn nop met dit toestel. Moet ik dit r()tding nu een hardereset geven?Lucky1965 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:32:
[...]
Is geloof ik een bekend probleem. Zijn er meer die er last van hebben. Denk dat een nieuwe romupdate het verhelpt, hoop ik althans. Tot die tijd zal zo nu en dan een softreset nodig zijn.
ik heb maar hard reset gedaan...En alles wat ik geprobeerd heb en leuk vond weer geistalleerd en de rest niet.Anoniem: 14889 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:18:
[...]
Programma geinstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, maar nog steeds de melding van GPSProyxy.
Kan het misschien met een aanpassing in het register opgelost worden? Ik heb daar geen verstand van.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Vertel.. met welke programma of wanneer niet? Binnen ook geen probleem.Dr.Dokter schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:34:
[...]
Bij sommige gebruikers (zoals ik) vindt ie geen satellieten.
Het probleem is met alle software hetzelfde (IGO8, google maps en een Satelliet finder freeware progje). Hij vindt de GPS wel maar de GPS vindt geen satellieten. Verschillende com-poorten geprobeerd.mucuracat schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:40:
[...]
Vertel.. met welke programma of wanneer niet? Binnen ook geen probleem.
Geen hardreset maar een soft reset. Met de stylus in het gaatje prikken naast de power knop bovenaan.HeyJIJdaar schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:34:
[...]
En dat is driemaal het scherm op zwart. Jemig wat irritant... ik was zo in mijn nop met dit toestel. Moet ik dit r()tding nu een hardereset geven?
Had ik in het begin ook met gpsproxy. Daarna Port splitter gebruikt, TomTom paar keer aangezet en uitgezet en elke keer kreeg ik steeds meer. Eerst 1 satteliet grijs, daarna 4 sat's grijs en de vierde keer kreeg ik wel een blauwe. Gewoon ff buiten blijven, want binnen geeft ie bij mij ook niet aan (In de auto geeft ie het ook goed aan bij mij)Dr.Dokter schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:46:
[...]
Het probleem is met alle software hetzelfde (IGO8, google maps en een Satelliet finder freeware progje). Hij vindt de GPS wel maar de GPS vindt geen satellieten. Verschillende com-poorten geprobeerd.
Hier ook geen problemen met batterij... Heb gps/wifi/3g uitstaan, wifi af en toe per dag, bellen af en toe en gebruik em best veel, maar gaat toch zeker 2 dagen mee.... Gewoon goed alles afsluiten met Taakbeheer elke keer...
[ Voor 14% gewijzigd door neggix op 26-09-2008 15:57 ]
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Dat heb ik vandaag al tweemaal gedaan. Het beeldscherm wordt niet wakker uit de slaapmodus.Lucky1965 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:47:
[...]
Geen hardreset maar een soft reset. Met de stylus in het gaatje prikken naast de power knop bovenaan.
Ik heb trouwens een simlockvrije Omnia.
Com 7 voor softwareDr.Dokter schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:46:
[...]
Het probleem is met alle software hetzelfde (IGO8, google maps en een Satelliet finder freeware progje). Hij vindt de GPS wel maar de GPS vindt geen satellieten. Verschillende com-poorten geprobeerd.
Com 9 voor hardware
baudrate 4800
dan moet ie het doen
(is maar iets van 10x hier voorbij gekomen)
Anoniem: 273921
Batterij duur:
SPB shell + skin + Email checken hotmail bij ontvangen/verzenden Exchange (vrijwel constant) Gmail ook ontvangen/verzenden + S2U2 -->
7u gaat de wekker, oplader uit de telefoon..
Telefoontje plegen, middag nog telefoontje, 1 a 2 sites checken, 15 smsjes, geen muziek oid.
Conclusie batterij: half 6 in de auto bijna leeg, 1 gesprek nog en bij thuiskomst zo goed als leeg.
Vandaag daarentegen SPB + skin geen GPRS aan géén S2U2, veel gesprekken gevoerd, veel gesmst
Conclusie batterij:
90% accu te gaan. is denk ik 80% als ik thuis ben.
GPS
50 % accu en GPS aan (McGuider) batterij gewoon gebruik leeg ongeveer 45 minuten (dodelijk)
bij accu vol zou je denk ik 1.5u met GPS kunnen rijden.
Daag!
SPB shell + skin + Email checken hotmail bij ontvangen/verzenden Exchange (vrijwel constant) Gmail ook ontvangen/verzenden + S2U2 -->
Telefoontje plegen, middag nog telefoontje, 1 a 2 sites checken, 15 smsjes, geen muziek oid.
Conclusie batterij: half 6 in de auto bijna leeg, 1 gesprek nog en bij thuiskomst zo goed als leeg.
Vandaag daarentegen SPB + skin geen GPRS aan géén S2U2, veel gesprekken gevoerd, veel gesmst
Conclusie batterij:
GPS
50 % accu en GPS aan (McGuider) batterij gewoon gebruik leeg ongeveer 45 minuten (dodelijk)
Daag!
Doe je ook update via Enhanced GPS (gprs satteliet gegevens ophalen)?Dr.Dokter schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:46:
[...]
Eerste fix kan zo 3 a 4 minuten duren en das lang als je moet wachten. Lukt niet? Tel terug brengen zou ik zeggen.
Heb tomtom met gpsproxy en ook met gpsgate geinstalleerd. Gewoon fix.
Verder Sygic en IGO8 opgezet. Gewoon fix.
Ook geen probleem met googlemaps.
Dit alles voor en na een hard reset geprobeerd. Alles werkt.
GPS instellingen zijn:
GPS-programma port. = COM3
GPS-hardware port = COM9
en Baudrate op 4800.
En Gps automatisch beheren is aangevinkt.
Alles gewoon default.
Nou ik was net even een film aan het kijken, duurde nog ongeveer 20 min.
Nadat ik de film afsloot kreeg ik de melding: SMS kan niet ontvangen worden door zeer weinig Opslaggeheugen.
Toen ik bij Geheugen keek bleek mijn hele 95MB verbruikt te zijn.
Hoe kan dit? Komt dit alleen door de film kijken?
Nadat ik de film afsloot kreeg ik de melding: SMS kan niet ontvangen worden door zeer weinig Opslaggeheugen.
Toen ik bij Geheugen keek bleek mijn hele 95MB verbruikt te zijn.
Hoe kan dit? Komt dit alleen door de film kijken?
ja, behoorlijke. Zie t-mobile.nlKhallouki schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:51:
gesproken instructies lukt alleen met een A2DP BT headset oftewel stereo bluetooth. Zorg er wel voor dat je eerst je headset paired voordat je tomtom opstart. Dat is dan ook gelijk het voordeel van een stereo headset. De enkelzijdige kunnen geen pda geluid weergeven alleen gespreksgeluid.bancker schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:47:
Heeft iemand inmiddels met succes de gesproken route instructies van TomTom of IGO op de bluetooth headset kunnen beluisteren?
Ik wil de headset in mijn motorhelm gaan gebruiken zodat ik de omnia gewoon in mijn binnenzak kan houden met het scherm uit.
p.s. zijn er trouwens mensen die mij het voordeel kunnen uitleggen van een STEREO headset voor 1 oor?
ik zou je mappen eens door spitten van je Ram geheugen dus My Documents kijken welke crap je daar allemaal hebt staan en dan dingen gaan deleten film kijken op de omnia moet je doen via de 8GB interne of geheugenkaart
het kan niet zo zijn dat een film je geheugen zou aantasten ook al staat ie op je 8GB intern of kaart
het kan niet zo zijn dat een film je geheugen zou aantasten ook al staat ie op je 8GB intern of kaart
De films die ik kijk staan op mijn Geheugenkaart.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:30:
ik zou je mappen eens door spitten van je Ram geheugen dus My Documents kijken welke crap je daar allemaal hebt staan en dan dingen gaan deleten film kijken op de omnia moet je doen via de 8GB interne of geheugenkaart
Mijn Opslag staat 1 foto op.
Op My Documents staan alleen de Samsung Wallpapers voor de rest niks.
geen ringtones opgeslagen ?
email's verwijderd ? bijlage's verwijderd ?
rare software er op gezet ?
Anoniem: 225696
google maps, opties, gps aanzettenDr.Dokter schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:46:
[...]
Ik heb gisteren een Hard Reset uitgevoerd, omdat ik mijn nieuwe geheugenkaart erin deed.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:36:
geen ringtones opgeslagen ?
Toen heb ik op de Geheugenkaart 3 films gezet en voor de rest niks.
Geen Ringtones
Geen Emails
Geen rare software
edit: als ik zoek naar bestanden groter dan 64 KB vind hij alleen de wallpapers en de videos, maar de videos en een paar McGuider bestanden staan op mijn Geheugenkaart.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 26-09-2008 16:48 ]
SPD? zegt me niets.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:51:
geen spd op je telefoon ?
Ik heb iig geen rare dingen erop gezet
- Mijn ApparaatAnoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:59:
alle mappen van my documents doorlopen? staat nergens iets wat geheugen vreet?
-- MyDocuments
--- DCIM: Leeg
--- Mijn afbeeldingen: 9 Wallpapers van 450 K per stuk
--- Mijn Beltonen: Leeg
--- Mijn Muziek: Leeg
--- Mijn Videos: Leeg
--- Persoonlijk: Leeg
--- RSS Reader: Leeg
--- Sjablonen: Leeg
--- Zakelijk: Leeg
Dat vind ik raar. Ik heb hem nu een week en hem behoorlijk heftig uitgeprobeerd. Ik heb hem nu 1x opnieuw opgeladen en ben er met Wifi, Bluetooth en GPS aan twee keer naar Utrecht door de spits gegaan (ong 1.5 uur navigeren). Na de navigatie was de batterij misschien 1 streepje minder. Hij is nu zelfs nog half vol. Ik doe niet zo vaak mail checken als jij maar het verschil in duur is toch wel heel groot.Anoniem: 273921 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:10:
Batterij duur:
Conclusie batterij:
GPS
Daag!
Ik heb de standaard settings verder gewoon nog, McGuider voor navigatie.
Splendes, goed dat je het nog keer uitlegt maar op de samsung site staat alleen hh4 manual en hh4 taal update.Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:08:
[...]
zal het nog 1 x uitleggen: als je wilt upgraden van de H1 naar de H4 dan dien je het volgende te doen:
1
eerst download en install je de H4 update (5.3MB groot)
zodra je hier mee klaar bent en het is gelukt ga je naar stap 2
2
nu kun je de update H4 downloaden deze is 120.4 MB groot
installeer hem op de juiste wijze (uitleg kun je ook op de downloadsite vinden)
Ik zie nergens een kleine 5mb hh4 update....
Alvast bedankt!!
Harde Reset Telefoongeheugen of bedoel je Restart Telefoon?Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:06:
doe is een reset en check je memory eens
Anoniem: 273228
Voor de belgische gebruikers
Toetsenbord in AZERTY zetten
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\XT9\Sip\KdbFiles]
"19FF"="Samsung_i900.Keyboard.Regional.Azerty.English.Landscape.kdb"
"09FF"="Samsung_i900.Keyboard.Regional.Azerty.English.Portrait.kdb"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\XT9\Sip\LayoutFiles]
"19FF"="Samsung_i900.Keyboard.French.Landscape.xml"
"09FF"="Samsung_i900.Keyboard.French.Portrait.xml"
Ik heb dit met het volgend tooltje gedaan
http://freewareppc.com/utilities/ceregeditor.shtml
eerst natuurlijk een backup genomen van men registry
En het werkt PERFECT, zelfs zonder softreset
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\XT9\Sip\KdbFiles]
"19FF"="Samsung_i900.Keyboard.Regional.Azerty.English.Landscape.kdb"
"09FF"="Samsung_i900.Keyboard.Regional.Azerty.English.Portrait.kdb"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\XT9\Sip\LayoutFiles]
"19FF"="Samsung_i900.Keyboard.French.Landscape.xml"
"09FF"="Samsung_i900.Keyboard.French.Portrait.xml"
Ik heb dit met het volgend tooltje gedaan
http://freewareppc.com/utilities/ceregeditor.shtml
eerst natuurlijk een backup genomen van men registry
En het werkt PERFECT, zelfs zonder softreset
soft reset door middel van knopje naast on/off buttonAnoniem: 270859 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:12:
[...]
Harde Reset Telefoongeheugen of bedoel je Restart Telefoon?
www.samsungmobile.nl gekeken ?Remco Tr schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:07:
[...]
Splendes, goed dat je het nog keer uitlegt maar op de samsung site staat alleen hh4 manual en hh4 taal update.
Ik zie nergens een kleine 5mb hh4 update....![]()
Alvast bedankt!!
Geen effect!Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:24:
soft reset door middel van knopje naast on/off button
Nog steeds melding SMS wordt niet ontvangen tenzij er meer geheugen bla bla
En daarna Er is zeer weinig opslaggeheugen blabla
staat in je my documents ook verborgen bestanden lezen aan ? maybe ligt het daar aanAnoniem: 270859 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:27:
[...]
Geen effect!
Nog steeds melding SMS wordt niet ontvangen tenzij er meer geheugen bla bla
En daarna Er is zeer weinig opslaggeheugen blabla
eerst deze : http://downloadcenter.sam...ntent/&ModelName=SGH-i900Remco Tr schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:28:
[...]
ja staat alleen update/lanuage manual en multi language file... mischien is hij eraf gehaald??
daarna deze :
http://nl.samsungmobile.com/mli/i900XKHH4.MLI
succes
excuses ik bedoel natuurlijk de H1 update
voor vista
http://downloadcenter.sam...ntent/&ModelName=SGH-i900
voor XP
en daarna pas
voor vista
voor XP
en daarna pas
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 26-09-2008 17:41 ]
Waar zet ik dit aan? verborgen bestand weergevenAnoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:29:
[...]
staat in je my documents ook verborgen bestanden lezen aan ? maybe ligt het daar aan
Nu is alleen de Sjablonen map een beetje gevuld en de rest nog steeds leegAnoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:51:
naar verkenner ---- menu------alle bestanden weergeven
dan is er wat anders aan de hand maar wat geen idee maybe weet iemand anders wat het kan zijn
Dan voer ik denk ik ff een harde reset op het telefoongeheugen uit, want wil eigenlijk wel ff het SMSje lezenAnoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:03:
dan is er wat anders aan de hand maar wat geen idee maybe weet iemand anders wat het kan zijn
Ik heb een 2 gb sdhc kaart erin zitten en wil deze vervangen voor een 8 gb sdhc. Kan ik dit zonder meer doen (twijfelde omdat ik me herinnerde dit hierboven gelezen te hebben maar dat kan op een ander probleem geslagen hebben...).Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:38:
[...]
Ik heb gisteren een Hard Reset uitgevoerd, omdat ik mijn nieuwe geheugenkaart erin deed.
Anoniem: 274945
je kan gewoon een 8gb micro sdhc kaart gebruiken,heb ik er ook in zitten voor 32 euro,moet wel een micro zijn,geen gewone sdhc,gaat niet passen.
*warez*
[ Voor 136% gewijzigd door pven op 26-09-2008 20:07 ]
Na 3 weken kan ik concluderen dat mijn Omnia en bluetooth geen vrienden zijn! In de auto zou ik via een parrot moeten kunnen bellen. Echter zo gauw ik de bluetooth functie activeer reageert het scherm niet meer, of heel vertraagd. Als ik gebeld wordt moet ik dus opnemen via de parrot, en nummers kiezen moet ook via de parrot. Alle instellingen gecontroleerd maar ik kan niets vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ik heb wel SPB mobile shell geinstalleerd maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt. Kent iemand dit probleem?
Anoniem: 122082
Held!Anoniem: 273228 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:15:
Voor de belgische gebruikers
Mag ik wel een link zetten naar een andere site?mucuracat schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:45:
[mbr]*warez*[/]
okAnoniem: 268916 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:17:
nee dit mag (helaas) ook niet
Anoniem: 269610
Ik weet niet wat er mis is. Het duurt gewoon vreselijk lang. Ik heb nu de externe nokia gps LD-3W en dat was even zoeken. Na verbinding gemaakt te hebben via bluetooth stond er bij de bt apparaten de nokia met tussen haakjes com2. Daarna op de omnia de ene poort ook op 2 gezet en de hardware op 7. Nu alles prima in orde.mucuracat schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:33:
[...]
Wat is niet goed aan interne gps? Alleen tomtom weet er geen raad mee zonder te 'knoeien'
Heeft iemand ervaring met route mobile 8? het opstarten gaat tergend langzaam. Zeker ruim een halve minuut blijft het logo staan
Vraagje:
Ik heb GPSGate en TomTom7 draaien. Ik wil het mortscript gebruiken om beide programma's op te starten en te stoppen. Ik krijg steeds de volgende melding als ik het script aanklik:
There is no application associated with "TomTom7". Run the application first, then open this file from within the application.
#---------------------------------------------
#
# Tomtom & GpsGate launcher for Samsung Omnia
#
# run GPS Gate
if (ProcExists("GpsGateCE.exe") = 0)
Run("\Program Files\GpsGate 2.0\GpsGateCE.EXE")
# Message("GpsGateCE launched")
else
# Message("GpsGateCE already launched")
endif
# run TomTom
if (ProcExists("TomTom Navigator.exe") = 0)
# Message("Tomtom launch")
Run("\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe")
else
# Message("Tomtom show")
Show("TomTom Navigator")
endif
# wait for tomtom launched
sleep 5000
# loop/wait for TomTom exit
while (WndExists ("TomTom Navigator"))
sleep(1000)
endwhile
#Message("Tomtom exited")
sleep 1000
# kill GpsGate
if (ProcExists("GpsGateCE.exe"))
# kill("GpsGateCE.EXE")
# close("GpsGateCE")
# close("Franson GpsGate")
# close("GpsGate")
sleep 500
SendUp
sleep 200
SendCR
# Message("GpsGateCE killed")
else
# Message("GpsGateCE not running")
endif
Ik heb GPSGate en TomTom7 draaien. Ik wil het mortscript gebruiken om beide programma's op te starten en te stoppen. Ik krijg steeds de volgende melding als ik het script aanklik:
There is no application associated with "TomTom7". Run the application first, then open this file from within the application.
- "TomTom7" is de naam van het (.mscr) mortscript en staat in de map: \My Storage
- Navigator staat in de Omia hier: \My Storage\Program Files\Navigator
- GPSGate staat in de Omnia hier: \My Storage\Program Files\GpsGate 2.0
#
# Tomtom & GpsGate launcher for Samsung Omnia
#
# run GPS Gate
if (ProcExists("GpsGateCE.exe") = 0)
# Message("GpsGateCE launched")
else
# Message("GpsGateCE already launched")
endif
# run TomTom
if (ProcExists("TomTom Navigator.exe") = 0)
# Message("Tomtom launch")
else
# Message("Tomtom show")
Show("TomTom Navigator")
endif
# wait for tomtom launched
sleep 5000
# loop/wait for TomTom exit
while (WndExists ("TomTom Navigator"))
sleep(1000)
endwhile
#Message("Tomtom exited")
sleep 1000
# kill GpsGate
if (ProcExists("GpsGateCE.exe"))
# kill("GpsGateCE.EXE")
# close("GpsGateCE")
# close("Franson GpsGate")
# close("GpsGate")
sleep 500
SendUp
sleep 200
SendCR
# Message("GpsGateCE killed")
else
# Message("GpsGateCE not running")
endif
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Kijk waar je applicaties staan en wat er in script staat. Verander je script.jpvaneijk schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 22:39:Run("\Program Files\GpsGate 2.0\GpsGateCE.EXE")
- "TomTom7" is de naam van het (.mscr) mortscript en staat in de map: \My Storage
- Navigator staat in de Omia hier: \My Storage\Program Files\Navigator
- GPSGate staat in de Omnia hier: \My Storage\Program Files\GpsGate 2.0
[/small]
Run("\My Storage\Program Files\GpsGate 2.0\GpsGateCE.EXE")
Run("\My Storage\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe")
same here, unbranded ook t-mobile blijft ook hangen het heeft het wel gedaan... heb daarna opnieuw geinstalleerd maar loopt gewoon vast en kan geen verbinding krijgen met provider heb het ook via wifi geprobeerd ook geen resultaat, gmail doet het perfect maar hotmailAnoniem: 274945 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:49:
iemand al msn en messenger live draaiende gekregen met een t-mobile abonnement?
ik heb een unbranded toestel ,en een t-mobile abo met web en walk,ik kan gewoon niet inloggen ,dan blijft ie hangen,ik heb alle 3 de topics gelezen,en er zijn er maar weinig die volgens mij op msn kunnen komen met hun toestel,alles werkt voor de rest pefect,emailen enz.

Graag verder in Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Dit topic is gesloten.