Anoniem: 274945 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:49:
iemand al msn en messenger live draaiende gekregen met een t-mobile abonnement?
ik heb een unbranded toestel ,en een t-mobile abo met web en walk,ik kan gewoon niet inloggen ,dan blijft ie hangen,ik heb alle 3 de topics gelezen,en er zijn er maar weinig die volgens mij op msn kunnen komen met hun toestel,alles werkt voor de rest pefect,emailen enz.
Mijn toestel is simlock vrij, en ben ook abonnee bij T-mobile..
Echter moet ik je wel bekennen dat ik wat opstart probleempjes had met messenger in het begin.
Wilde me niet verder aanmelden en gaf toen een foutmelding aan.
Wat ik toen gedaan heb is:
Telefoon herstart en paar nieuwe pogingen gedaan en lukte toen wel, echter houdt er wel rekening mee dat je account aanmaken/aanmelden op je omnia erg lang
kan duren, sommige gevallen wel 5 minuten.
Succes
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie heeft de volgende hier onderstaande batterij probleem?
Mijn Omnia met de volgende gegevens,
PDA: I900XKHH1/XKHH1
TELEFOON: i900XXHH1
Heeft een vervelende batterij bug.
Wanneer de lader in de telefoon zit, dan wordt het netstroom icoontje niet altijd goed weergegeven. Dan denkt de telefoon dat hij nog steeds op de batterij moet "leven". Andersom heb ik ook last van, dus wanneer de lader uit de telefoon is dan geeft deze continu aan dat dat hij nog steeds opgeladen wordt/ verbonden is met net adapter. Telefoon herstarten wil wel eens helpen maar tot de volgende oplaadbeurt.
Over de accu gesproken, ben erg ontevreden over de Omnia + accu, 7 uur gaat hij maar mee, en wat ik doe is dan: max 6 minuutjes bellen, muziek luisteren via bluetooth. Verder niets. Denk je een alles in 1 apparaat te hebben dan moet je alsnog de lader mee nemen, schiet niet echt op. (heb mijn ipod voor reserve nog mee)
Een telefoon moet minimaal 9 uur meegaan vind ik, heb hem nodig voor mijn werk.
Ik weet wel dat de Omnia binnenkort bij mij de deur uit gaat voor een ouderwets toetsenbord telefoon en een langere accuduur
[
Voor 39% gewijzigd door
aliberto op 25-09-2008 20:37
]
Kennis begint met informatie vergaren.