Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 149.712 views

Anoniem: 268916

sjors86 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:17:
Heb de telefoon nu twee weken en mag niet klagen ben zeer tevreden, echter de informatie verstrekking van samsung vindt ik echt alles dan voldoende. Zojuist even op de site van hun gekeken naar updates maar heb geen idee hoe wat en waar.

Ook heb ik alle pagina's hier gelezen en kom hier ook mensen tegen met 5 verschillende versies die claimen de laatste te hebben.

Misschien een optie om de eerste pagina een extra stuk te geven met bekende versies en naar welke je deze kunt updaten zonder je tel te killen.

Misschien dat iemand mij dat nu nog kan vertellen of er al een volwaardige nederlandse update is voor de:

PDA: i900XKHH1/XKHH1
Telefoon: i900XXHH1

met nadruk op nederlandse versie?
idd van de helpdesk van samsung wordt je niet echt snel veel wijzer zaait eerder meer verwarring
volgens vele hier is de site www.samsungmobile.nl de site om in de gaten te houden qua updates
dus ga daar eens kijken

Anoniem: 270541

Medio 2009 dat is een eeuw in mobieltjesland. Dus ik verwacht van niet, waarschijnlijk is er dan allang een nieuwe Omnia.

Om precies te zijn over 7 weken ; bron GSM-helpdesk :

Door Tim Wijkman - Een anonieme tipgever wist vandaag aan GSM Helpdesk Nederland te melden dat de Samsung M8800 Bresson al over zeven weken in de winkels ligt, namelijk in week 46. Dat de Samsung Bresson eraan zat te komen werd gisteren al bekend, ook de datum waarop de Samsung Bresson aangekondigd zal worden wisten we gisteren al te bemachtigen. Vandaag kunnen we echter melden dat de dag waarop de candybar in de winkels zal liggen veel eerder is dan we hadden gedacht: namelijk op 10 november.

De Samsung M8800 Bresson zal het tweede toestel in het Samsung portfolio worden dat beschikt over een zeer uitgebreide acht megapixel camera. De Samsung Bresson is echter wel anders dan voorgaande megapixel mobieltjes van de Koreaanse fabrikant, het wordt namelijk een heus touchscreen toestel met complete multimedia ervaring á la Samsung Omnia. De volgende mogelijkheden zullen volgens de geruchten aanwezig zijn: full HD TV op het 3.2 inch touchscreen met 16 miljoen kleuren, UMTS en HSDPA ondersteuning en een GPS ontvanger.

Eerst wordt het nu wachten op de officiële aankondiging van de Samsung M8800 Bresson op 25 september aanstaande, daarna wordt het op 10 november rennen naar de winkels om als eerste het toestel in de broekzak te kunnen steken.

Anoniem: 201908

Het zou zeker mooi zijn, aangezijn mijn abonnement die ik nu heb op 12 november word be-eindigd :D

het verschil met de Omnia en de M8800 is dat de Omnia op WM 6.1 draait en de M8800 op Symbian dus er is wel degelijk een verschil en ik vind dan ook niet dat je kan praten over een opvolger

Anoniem: 8504

Adion schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:12:
[...]

Ik heb even zitten kijken op de Android site, en het ziet er niet naar uit dat het OS open source is.
Het is dus een closed source OS, dat wel open is voor developers dankzij een gratis SDK.
Dat klinkt voor mij exact zoals Windows Mobile, waar ook iedereen toepassingen voor kan ontwikkelen, maar waarbij het eigenlijke OS closed source is.
Noem eens één onderdeel wat closed source is dan? Daarbij kun je zelf mee ontwikkelen aan de kernel (kan dat met windows mobile?) en is de SDK open source (anders dan Visual Studio!)

http://git.android.com/
http://code.google.com/p/android/downloads/list

Een architectuur plaatje met de gebruikte (Open Source) componenten. GPL houdt in dat iedere wijziging die op een OSS component wordt aangebracht terug moet naar de community.
http://code.google.com/an...s/system-architecture.jpg

Eind 2008 wordt dan ook het hele Android OS in de OSS wereld gegooid:

Rechts onderin:
http://www.android.com/

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 24-09-2008 13:43 ]

Anoniem: 201908

Anoniem: 268916 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:28:
het verschil met de Omnia en de M8800 is dat de Omnia op WM 6.1 draait en de M8800 op Symbian dus er is wel degelijk een verschil en ik vind dan ook niet dat je kan praten over een opvolger
dat vind ik ook zeker een nadeel.. Dus het word nog goed bedenken wat ik wil, maar ik ga zeer waarschijnlijk gewoon voor de omnia :)

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Denk dat het geen symbian is. Ze praten over full touch screen en 16M kleuren. Zou dus wel degelijk een broer van Omnia kunnen zijn met die 8 meg camera.
De eerste symbian touchscreen toestellen worden volgend jaar verwacht.

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/8044

[ Voor 29% gewijzigd door Lucky1965 op 24-09-2008 13:57 ]

Anoniem: 270859

Zooo dan ben ik weer even 50 euros lichter binnen 15 min.
Even een 8GB SDHC Ultra aangeschaft.
Vanavond maar even erin zetten en uitproberen.

Lucky1965 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:50:
Denk dat het geen symbian is. Ze praten over full touch screen en 16M kleuren. Zou dus wel degelijk een broer van Omnia kunnen zijn met die 8 meg camera.
De eerste symbian touchscreen toestellen worden volgend jaar verwacht.
je linkt er zelf al naar toe en je zegt nog steeds het tegendeel

WM kan geen 16 miljoen kleuren aan dus wel Symbian
ff googlen en je weet het

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 24-09-2008 13:58 ]

• Lucky1965
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:57:
[...]

je linkt er zelf al naar toe en je zegt nog steeds het tegendeel

WM kan geen 16 miljoen kleuren aan dus wel Symbian
ff googlen en je weet het
Ik begrijp wat je bedoeld maar in een ander artikel van dezelfde site staat:

Niets lijkt echter minder waar want de afgelopen uren bereiken ons de eerste geruchten over de komst, medio Oktober, van mogelijk nog een nieuw topmodel van Samsung, de M8800 Bresson.

Volgens het Engelse Phones4u zou dit een full touchscreen toestel worden met 8 megapixel camera. Er zijn nog geen plaatjes van de M8800 Bresson maar als deze geruchten kloppen dan zullen die ook niet lang meer op zich laten wachten.

Dat is dus nog dit jaar terwijl volgens de berichten over een symbian touchscreen toestel pas volgend jaar uitkomen of het is een spelletje wat samsung met nokia speelt en het toestel al klaar heeft.

ja en wat wil je zeggen ?

symbian is een groot verschil hoor met WM

WM kan je compleet tweaken Symbian niet

ze zullen maybe qua uiterlijk op elkaar gaan lijken maar qua software is er een groot verschil dus van een broertje kan je toch echt niet spreken eerder over een neefje om in die termen te blijven

• Dr.Dokter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48
Als ik mijn Omnia met alleen WiFi aan zonder voeding laat liggen schakelt op een gegeven moment het scherm uit en vervolgens krijg ik de Omnia niet meer aan op een normale manier. Pas als ik de batterij er uit heb gehaald kan ik em weer aanzetten.

Hebben anderen hier ook last van?

Anoniem: 273623

Heeft iemand de rom update HH4 van de samsung site geprobeerd?

ik draai nu nog de HH1 is het de moeite waard te upgrade?

• Lucky1965
Anoniem: 273623 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:17:

Ik heb hem 2 dagen geleden gedaan. Updates zijn er niet voor niets, het is een verbetering.
Verder merk je er niet zoveel van maar je ram geheugen gaat wel omhoog.

Lucky1965 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:21:
[...]

Ik heb hem 2 dagen geleden gedaan. Updates zijn er niet voor niets, het is een verbetering.
heb jij hem gewoon via de samsungmobile site gehaald ?
heb je er nog iets voor moeten veranderen aan je telefoon of als je gewoon de bijgeleverde manual volgt is er niets aan de hand ?

• Dr.Dokter
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:26:
[...]

heb je er nog iets voor moeten veranderen aan je telefoon of als je gewoon de bijgeleverde manual volgt is er niets aan de hand ?
En nog belangrijker; is het een Vodaphone branded Omnia?

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 15:08

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

is HH4 niet alleen een taal update :X :?

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-07 22:01
Yannick schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:36:
[...]

windows live messenger

[...]

bij mij niet. als ik nl. via de "ophang" knop terug ga naar de homescreen denkt mortscript dat ik tomtom heb afgesloten en sluit het gpsgate af.

[...]

waarom denk je dat?
ik dank u vriendelijk

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

[...]

Ik heb zelf HH1, maar op de site lijkt het alsof het alleen een taalupdate betreft. Weet je zeker dat HH4 nieuwer is?

[...]

Als dat zo is doe ik die update ook wel even!
Mijn RAM is ook ineens heel laag.

• Lucky1965
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:26:
[...]

Ja heb ik van die site gehaald.

Er staan 2 bestanden die je moet downloaden.
Als eerste moet je i900XKHH1 Windows Vista Update/XP Update. Dit is afhankelijk wat je op de pc draait.
Daarna download je die grote bestand. i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand.

Maak uit voorzorg wel een backup voor je begint.

Lucky1965 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:34:
[...]

Als eerste moet je i900XKHH1 Windows Vista Update/XP Update. Dit is afhankelijk wat je op de pc draait.
Daarna download je die grote bestand. i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand.

kan je een back via active sync maken of hoe werkt dat
(gebruik zelf nooit active sync :o )

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:10
Weet iemand hoe je kan instellen dat een panorama foto bestaat uit max 4 foto's? Ik MOET nu 8 foto's maken terwijl ik dit niet altijd wil. Een panaroma van 3 of 4 is voor mij vaak ook al voldoende.

Lucky1965 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:34:
[...]

Ja dat vraag ik mij ook af hoe ik een backup kan maken van mijn i900?

En als het mis gaat hoe ik deze dan ook terug kan zetten.

• Lucky1965
@ Splendes

Ik hoefde nog geen backup te maken. Had er niet veel opstaan en alle contacten heb ik in outlook gemaakt. Via activesync heb je ze na de update er zo weer opstaan.

Er is wel een programmatje zoals Pimbackup, is freeware en kun je als .exe op mijn opslag plaatsen op de grote schijf. alles wat daar staat blijft er ook staan na de update.

[ Voor 33% gewijzigd door Lucky1965 op 24-09-2008 14:46 ]

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

(jarig!)
Anoniem: 268916 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:39:
[...]
kan je een back via active sync maken of hoe werkt dat
(gebruik zelf nooit active sync :o )
wat wil je allemaal backuppen?
programma's en configuratie van het toestel en de programma's zul je handmatig weer opnieuw moeten doen. Favorieten, contacten en e-mail kun je syncen met oultook. SMS berichten en nog wat andere dingen kun je backupen via PIMbackup (gratis). Content van je my documents zou je even via activesync kunnen kopieren naar je PC of gewoon kopieren naar je "Mijn Opslag", die wordt niet overschreven bij een update (tenzij je aangeeft dat ie dat wel moet doen...!).

Daarnaast heb je nog wat commerciele tools waarmee je kunt backupen. Sprite backup en spb backup bv. Sprite werkt wel aardig maar spb backup vind ik niks (kun je niks in configureren).

Lucky1965 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:44:
@ Splendes

Ik hoefde nog geen backup te maken. Had er niet veel opstaan en alle contacten heb ik in outlook gemaakt. Via activesync heb je ze na de update er zo weer opstaan.

Er is wel een programmatje zoals Pimbackup, is freeware en kun je als .exe op mijn opslag plaatsen op de grote schijf. alles wat daar staat blijft er ook staan na de update.
Ik werk ook niet zoveel met die ActivSync, maar zal dit wel even bekijken.

Is de Update zoiets als een verse start? (Alle geinstalleerde spullen kwijt?)
Verstandig dus om alles naar je PC te kopieren.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 24-09-2008 14:50 ]

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-07 22:01
bsmpower schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:40:
Weet iemand hoe je kan instellen dat een panorama foto bestaat uit max 4 foto's? Ik MOET nu 8 foto's maken terwijl ik dit niet altijd wil. Een panaroma van 3 of 4 is voor mij vaak ook al voldoende.
dat kan je zelf instellen, als je 4 foto's wilt maken druk je na de 4de gewoon het camera knopje in

dan stopt de panorama :)

Anoniem: 274712

---knip---

Madam hierboven was iets sneller met antwoorden :)

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 274712 op 24-09-2008 14:55 ]

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:04

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe is de camera kwaliteit van de Omnia? Zijn foto's in het donker (kroeg, club) ook duidelijk?

Normaal vind ik de foto's best ok, alleen in het schemer en donker is het allemaal minder tot slecht. De flits overbelicht eigenlijk altijd - maar ik verwacht ook niet anders van een telefoon, op het moment. Buiten, met licht - prachtig voor zijn klasse.

Anoniem: 249250 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:30:
Bij instellingen voor geluiden en meldingen, kun je bij binnenkomend gesprek kiezen tussen bellen, trillen, belvolume verhogen etc.
Als ik kies voor belvolume verhogen begint ie (bij binnenkomend gesprek) inderdaad zachtjes te bellen en dan steeds harder.
Als ik kies voor bellen, zou ik verwachten dat ie direct op het volume begint wat ik heb ingesteld. Echter, de eerste beltoon is zacht en daarna wel het goede volume.
Lijkt me niet te horen?
Heeft iemand ooit een antwoord gegeven hierop? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en vind het eigenlijk best lastig... ik wil meteen KEIHARD :)

Hey Lucky,

Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst van de Samsung site downloaden om te updaten naar HH4: http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=SW

- i900XKHH1 Windows XP Update (Win 98/2K/XP) 1.7 MB
- i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand (Win 98/2K/XP/Vista) 120.5 MB

Bij die van 120 MB staat Multilanguage en bij die HH4 van 5 MB staat update.
Maar waarom zou je eigenlijk eerst die HH1 update moeten draaien?

Anoniem: 257764

Lucky1965 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:09:
[...]

T-Mobile en Vodafoon hebben zo hun eigen idee van software die op de telefoon komt. Dat kan dus afwijken van de 'vrije' telefoons die niet die logo's dragen.
Google maps is trouwens wel te downloaden.
Ik heb zelf de samsung i900 via gsmweb besteld met een T-Mobile abbonement, maar is gewoon unbranded. Staat ook geen T-mobile op het toestel, was simlock vrij en software matig niks van T-mobile zelf.

Alles werkt top!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 257764 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:21:
[...]

Ik heb zelf de samsung i900 via gsmweb besteld met een T-Mobile abbonement, maar is gewoon unbranded. Staat ook geen T-mobile op het toestel, was simlock vrij en software matig niks van T-mobile zelf.

Alles werkt top!
Dat kan kloppen inderdaad, branded telefoons krijg je namelijk vaak alleen als je in de Webshop of Winkel van de betreffende provider je abonnement aanschaft/verlengt.

• Dr.Dokter
floriske.nl schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:23:
[...]

Dat kan kloppen inderdaad, branded telefoons krijg je namelijk vaak alleen als je in de Webshop of Winkel van de betreffende provider je abonnement aanschaft/verlengt.
Had ik dat maar eerder geweten. Nu zit ik met zo'n stom Vodaphone logo op de de foon en een vodaphone opstartscherm :(

andere ROM er opzetten en dan ben je er van af alleen niet van het logo maar wel de vodafone software crap

• Adion
  • Laatst online: 19:56
Anoniem: 8504 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:40:
[...]
Noem eens één onderdeel wat closed source is dan? Daarbij kun je zelf mee ontwikkelen aan de kernel (kan dat met windows mobile?) en is de SDK open source (anders dan Visual Studio!)
[...]
Sorry, daar was ik niet direct op uitgekomen. Dat maakt het idd wel interessant.
Als ik het dus goed begrijp zou de community Android ook compatibel kunnen maken met de Samsung Omnia, ongeveer zoals RockBox dit nu doet voor veel media players.

Maar voorlopig ben ik best wel tevreden met de Omnia met Windows Mobile. Ik heb net gevonden dat je ook met de gratis Express Edities van Visual Studio programma's kan maken voor windows mobile (wel met wat puzzelen), dus daar ga ik zeker nog mee aan de slag.
Onder andere de SPB Mobile Shell maakt het mij toch wel duidelijk dat met de dingen waar je als programmeur wel aan kan er toch nog veel verbetering/customizatie mogelijk is voor windows mobile.
Op het eerste zicht ziet het er toch ook al beter uit dan het programmeren voor Nokia/Symbian (met dat hele sign gedoe) of voor de iPhone (waar je programma ook moet goedgekeurd zijn, en waar programma's niet eens op de achtergrond kunnen draaien)

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Anoniem: 8504

Adion schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:20:
[...]

Sorry, daar was ik niet direct op uitgekomen. Dat maakt het idd wel interessant.
Als ik het dus goed begrijp zou de community Android ook compatibel kunnen maken met de Samsung Omnia, ongeveer zoals RockBox dit nu doet voor veel media players.

Maar voorlopig ben ik best wel tevreden met de Omnia met Windows Mobile. Ik heb net gevonden dat je ook met de gratis Express Edities van Visual Studio programma's kan maken voor windows mobile (wel met wat puzzelen), dus daar ga ik zeker nog mee aan de slag.
Onder andere de SPB Mobile Shell maakt het mij toch wel duidelijk dat met de dingen waar je als programmeur wel aan kan er toch nog veel verbetering/customizatie mogelijk is voor windows mobile.
Op het eerste zicht ziet het er toch ook al beter uit dan het programmeren voor Nokia/Symbian (met dat hele sign gedoe) of voor de iPhone (waar je programma ook moet goedgekeurd zijn, en waar programma's niet eens op de achtergrond kunnen draaien)
Hmm... Ik ben zeer geintereseerd in een howto hoe je met de Express editie voor Windows Mobile kan programmeren. Ik heb exact dezelfde gedachtengang, namelijk dat je best hele mooie dingen zelf moet kunnen maken voor de omnia. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de zeer soepele werking van PointUI en Thumbcal. Dat soort applicaties laat zien dat er veel meer in het vat zit dan dat er nu wordt uitgehaald!

Ik ben zelf rustig aan bezig om me te verdiepen in C# met de gedachte om later snellere stukken wellicht in C++ te doen.

Misschien is het een idee om een windows mobile programmeer tips en tricks tread te starten? Kunnen we source code uitwisselen en vondsten op het net delen.. Meer animo hiervoor?

Anoniem: 14889

Anoniem: 14889 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:26:
Gisteren GPSproxy geinstalleerd en er ook weer vanaf gegooid en GPS Splitter geinstalleerd. Nu krijg ik steeds de melding:

Meldingsfout
Kan \programmabestanden\GPSproxy\SetEvent.exe niet uitvoeren

Melding komt steeds terug in het todayscreen. Heb GPSproxy via Software verwijderen verwijderd...

Hoe kom ik van deze melding af?
Toevoeging: de melding komt zonder enige logica. Dacht eerst dat de melding alleen kwam bij het opstarten van een programma maar hij komt ook willekeurig.

Moet elke keer op ok klikken wil ik er vanaf komen.

Iemand anders ervaring mee? Andere mensen die GPSproxy geinstalleerd hebben (en verwijderd hebben) hier last van?

• Lucky1965
Anoniem: 270859 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:14:
Hey Lucky,

Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst van de Samsung site downloaden om te updaten naar HH4: http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=SW

- i900XKHH1 Windows XP Update (Win 98/2K/XP) 1.7 MB
- i900XKHH4 Multilanguage file / taal bestand (Win 98/2K/XP/Vista) 120.5 MB

Bij die van 120 MB staat Multilanguage en bij die HH4 van 5 MB staat update.
Maar waarom zou je eigenlijk eerst die HH1 update moeten draaien?
Het staat op die site dat je eerst die kleine update moet doen, daarna die taal update.

Lucky1965 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:43:
[...]

Het staat op die site dat je eerst die kleine update moet doen, daarna die taal update.
Nou ja jij hebt de update al gedaan, dus zal het maar zo doen als jij zegt.
En hopen dat mijn RAM wat hoger wordt.

Anoniem: 273764

zijn er al nieuwe updates en hoe kun je zien welke firmware je hebt ofso... en die kun je dus vernieuwen zonder risico? ofso./. kan iemand het me effe uitleggen.. snap der neit veel vn maa volg het forum wel

Anoniem: 273764 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:55:
zijn er al nieuwe updates en hoe kun je zien welke firmware je hebt ofso... en die kun je dus vernieuwen zonder risico? ofso./. kan iemand het me effe uitleggen.. snap der neit veel vn maa volg het forum wel
als je het forum had gevolgd had je de vraag ook niet hoeven stellen
heb je zelf al gezocht ?
gewoon normaal nederlands typen wordt wel gewaardeerd breezerstijl doe je maar op de TMF site

voor je versie ga je naar instellingen----systeem -----versie

een ROM update is niet zonder risico als je niet weet waar je mee bezig bent kan je makkelijk je telefoon verklooien

ofzo

Anoniem: 219685

Even een vraag aan de mensen die de Invisible Shield hebben gekocht, ik heb deze vandaag binnen gekregen. Allemaal prima, behalve dat er geen shield aanwezig is voor de camera lens. Is dat bij jullie ook of zijn ze dit vergeten?

tnx;) dus er is nog geen nieuwe update...enne tmf ja? doe toevallig 6 vwo dus met normaal abn praten heb ik absoluut geen moeite, tenzij ik gewoon geen zin heb om alles op de juiste manier te typen. Als je je eraan stoort, tja jouwn probleem

gedraag je dan als zo, je andere stijl siert je niet
en er zijn wel updates maar dan is de vraag of je het wel wilt

zie www.samsungmobile.nl voor de laatste updates

lol miss beetje overbodig.. maar wel heel knap vn je dt iemand kan beoordelen op zijn typgedrag.. kewl:) maar ontopic...

tnx;)

Niet, echter willen we wel dat iedereen gewoon normaal Nederlands schrijft zodat we elkaar kunnen begrijpen. Dus met leestekens, hoofdletters en nette zinnen ;)

[ Voor 40% gewijzigd door DaannO op 24-09-2008 18:09 ]

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-07 17:14

mucuracat

YES

Mijn t-mobile branded had al versie HH4. Dus weet niet wat ik 'gemist' heb.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• mucuracat

mucuracat

YES

Dr.Dokter schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:32:
[...]

Had ik dat maar eerder geweten. Nu zit ik met zo'n stom Vodaphone logo op de de foon en een vodaphone opstartscherm :(
Maar branded zijn ze goedkoper..

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• mucuracat

mucuracat

YES

Foxy schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:26:
Gisteren GPSproxy geinstalleerd en er ook weer vanaf gegooid en GPS Splitter geinstalleerd. Nu krijg ik steeds de melding:

Meldingsfout

Melding komt steeds terug in het todayscreen. Heb GPSproxy via Software verwijderen verwijderd...

Anoniem: 14889 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:30:
[...]

Toevoeging: de melding komt zonder enige logica. Dacht eerst dat de melding alleen kwam bij het opstarten van een programma maar hij komt ook willekeurig.

Iemand anders ervaring mee? Andere mensen die GPSproxy geinstalleerd hebben (en verwijderd hebben) hier last van?
heb ik ook.

Nou ik zit die handleiding van die HH4 update door te lezen en dit iid een Taalupdate.
Welke is dan de ROM update?

• Lucky1965
Anoniem: 270859 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:02:
Nou ik zit die handleiding van die HH4 update door te lezen en dit iid een Taalupdate.
Welke is dan de ROM update?
De HH4 update is momenteel de enigste orginele update die er is voor nederlandse toestellen _/-\o_

Lucky1965 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:29:
[...]

De HH4 update is momenteel de enigste orginele update die er is voor nederlandse toestellen _/-\o_
Ohh ok dus dit is niet een update met nieuwe Widgets, Bugfixes, etc.?

• Lucky1965
Anoniem: 270859 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:30:
[...]

Ohh ok dus dit is niet een update met nieuwe Widgets, Bugfixes, etc.?
Nope. Volgens Samsung is die wel op komst en zal dan ook op de samsung mobile site worden geplaatst.

Ok dank je voor de info
Ik dacht dat dit namelijk al de opvolger van de HH1 was.
We zien wel wanneer de echt ROM update komt.

• Lucky1965
Anoniem: 270859 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:53:
Ok dank je voor de info
Ik dacht dat dit namelijk al de opvolger van de HH1 was.
We zien wel wanneer de echt ROM update komt.
De HH4 is niks meer dan een taal update. Als je die installeerd kun je een keuze maken in welke taal je het toestel wilt hebben, frans, engels of nederlands. Enige pluspunt is de uitbreiding van je ram geheugen en ik heb de indruk dat de ontvangst iets beter is geworden.

• Adion
  • Laatst online: 19:56
Anoniem: 8504 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:28:
[...]
Hmm... Ik ben zeer geintereseerd in een howto hoe je met de Express editie voor Windows Mobile kan programmeren. Ik heb exact dezelfde gedachtengang, namelijk dat je best hele mooie dingen zelf moet kunnen maken voor de omnia. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de zeer soepele werking van PointUI en Thumbcal. Dat soort applicaties laat zien dat er veel meer in het vat zit dan dat er nu wordt uitgehaald!

Ik ben zelf rustig aan bezig om me te verdiepen in C# met de gedachte om later snellere stukken wellicht in C++ te doen.

Misschien is het een idee om een windows mobile programmeer tips en tricks tread te starten? Kunnen we source code uitwisselen en vondsten op het net delen.. Meer animo hiervoor?
Windows Mobile ontwikkeling zonder Visual Studio?

Ik ben er nog niet veel mee bezig geweest, maar het lijkt erop dat via c# ook alle dll's te gebruiken zijn die nodig zijn voor sensors, email, sms, ... dus misschien is c++ niet absoluut noodzakelijk, maar het snelheidsverschil zal je dan best eerst eens testen.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Anoniem: 249250

Anoniem: 249250 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:30:
Bij instellingen voor geluiden en meldingen, kun je bij binnenkomend gesprek kiezen tussen bellen, trillen, belvolume verhogen etc.
Als ik kies voor belvolume verhogen begint ie (bij binnenkomend gesprek) inderdaad zachtjes te bellen en dan steeds harder.
Als ik kies voor bellen, zou ik verwachten dat ie direct op het volume begint wat ik heb ingesteld. Echter, de eerste beltoon is zacht en daarna wel het goede volume.
Lijkt me niet te horen?
Anoniem: 274712 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:14:
[...]
Heeft iemand ooit een antwoord gegeven hierop? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, en vind het eigenlijk best lastig... ik wil meteen KEIHARD :)
Mij is het nog steeds niet gelukt om het goed te krijgen.

Anoniem: 274773

Zijn er eigenlijk al beschermhoesjes uit in Belgie of nederland?
Ik zou me graag zo snel mogelijk 1tje aanschaffen..

Anoniem: 275125

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:52:
[...]

je hebt ook de keuze om je att. in je opslag van 8GB te gooien scheelt je weer ruimte
Simsalabim : In de folder van Windows/Messaging staat je hotmailreut en attachments.

Die gedelete en huppakee weer 10 mb vrij van die ca. 100Mb _/-\o_

trouwens IGO8 mag ik niet kiezen waar hij installeert, krijg geen keuze. jammer van die 8Mb, die ben ik dan kwijt .... Ik wist niet dat Mb's heilig waren kijkend naar werkgeheugen... Dan hadden ze de mails an sich ook wel mogen zetten op 'mijn opslag' van 8Gb, vind ik.

Anyway blijf happy user :) op die k$%&*video framerate.

Prettige avond verder.

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Met welke speler spelen jullie videos af? Ik heb 1 .avi file als ik die met Touchplayer of Windows Media Speler afspeel happert die. Speel ik hem af met TCPMP gaat gewoon goed. Speel ik andere .avi file happert die met TCPMP (0.72RC1) player maar weer niet met Touchplayer/ WMS.

Ik wil hem best in TCPMP afspelen, maar dan wil ik dat die alle filmpjes zonder happeringen afspeelt.

Signature

Anoniem: 190455

BMW_M3 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:11:
Met welke speler spelen jullie videos af? Ik heb 1 .avi file als ik die met Touchplayer of Windows Media Speler afspeel happert die. Speel ik hem af met TCPMP gaat gewoon goed. Speel ik andere .avi file happert die met TCPMP (0.72RC1) player maar weer niet met Touchplayer/ WMS.

Ik wil hem best in TCPMP afspelen, maar dan wil ik dat die alle filmpjes zonder happeringen afspeelt.
Jah ik heb ook dat het per player en per filmpje verschilt waar het het beter doet :p maarjah.. ik stoor me er niet zo aan.

Anoniem: 122082

Iemand een idee hoe je spamfilters op je e-mail zet?

Anoniem: 219685

Kicken binnen 24 uur mag je voortaan gewoon netjes laten!

[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 24-09-2008 22:55 ]

Anoniem: 275370

Hoi, hoop dat iemand me kan en wil helpen... ik heb alle drie de delen over Samsung Omnia doorzocht maar vind niet het antwoord op mijn vragen...

Ik heb bij PDASHOP.nl de Omnia Miljonairs pack gekocht met een abo van Tmobile erbij. De Omnia is volgens mij dus niet branded (er staat ook niets op van Tmobile).

Een paar dingen werken niet helemaal goed;

1) geen geluid bij binnenkomend sms. In instellingen staat vinkje voor programma's aan. Diverse voorgeinstalleerde sounds geprobeerd maar helaas, niets helpt. Geen trillen, geen geluid. Volume knoppen aan zijkant ook geprobeerd maar mocht ook niet baten.

2) tijdens bellen word toetsblok geblokkeerd. Opzich wel logisch maar zeker als je door een telefoon computer menu heen moet met "toets 1 voor... toets 325 voor..." (jullie weten wel wat ik bedoel) is dit een crime. Iemand ideeen hoe je hier iets aan kan doen (mooiste zou zijn om de interval wat ruimer te krijgen zodat je iets meer tijd hebt om iets in te toetsen) ?

3) Probleem van "not enough memory .,.. camera" heb ik ook. Komt volgens mij met name doordat windows programma's niet echt afsluit. Weet iemand een manier om dit te omzeilen (dus dat programma's wel echt sluiten)?

4) De enige geluiden die ik op mijn bluetooth headset krijg (zowel m'n Nokia set als de bijgeleverde Samsung set) zijn die van telefoongesprekken. De gesproken instructies van Route66 bijvoorbeeld niet. Tijdens rijden en radio aan is dat echt erg vervelend. Route66 heb ik geupdate met de laatste versie dus denk dat het daar niet aan ligt... (?)

5) Ik heb veel berichten omtrent de rom updates gezien. Eerlijk gezegd snap ik er geen snars van. De versie die ik heb is de (pda) XKHH1 of is het (telefoon) XXHH1 ? Toestel (windows) is nederlandstalig.

Ik hoef niet zo nodig een nieuwe rom update opzich, als iets werkt dan werkt het maar ik vroeg me af of het een aantal van de bovengenoemde fouten oplost. Maar, waar vind ik nou de juiste download plek en versie etc.... ????? Heb al wat sites gezien maar daar kom ik niet erg uit. Dus als iemand iets zinnigs weet... mucho thank you

Nou, ik hoop dat er iemand is die me kan helpen. Heb hier al veel goroes gezien en ik heb echt m'n best gedaan om eerst zelf naar antwoorden te zoeken... Bedankt vast!

als ik zo kijk naar andere shields van ze zie ik dat er daar ook geen camera covers voor zijn. volgens mij willen ze deze gewoon vrij houden.

• Yannick

Yannick

Bub MC

(jarig!)
Anoniem: 275370 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:27:
[...]
1) geen geluid bij binnenkomend sms. In instellingen staat vinkje voor programma's aan. Diverse voorgeinstalleerde sounds geprobeerd maar helaas, niets helpt. Geen trillen, geen geluid. Volume knoppen aan zijkant ook geprobeerd maar mocht ook niet baten.

2) tijdens bellen word toetsblok geblokkeerd. Opzich wel logisch maar zeker als je door een telefoon computer menu heen moet met "toets 1 voor... toets 325 voor..." (jullie weten wel wat ik bedoel) is dit een crime. Iemand ideeen hoe je hier iets aan kan doen (mooiste zou zijn om de interval wat ruimer te krijgen zodat je iets meer tijd hebt om iets in te toetsen) ?

3) Probleem van "not enough memory .,.. camera" heb ik ook. Komt volgens mij met name doordat windows programma's niet echt afsluit. Weet iemand een manier om dit te omzeilen (dus dat programma's wel echt sluiten)?

4) De enige geluiden die ik op mijn bluetooth headset krijg (zowel m'n Nokia set als de bijgeleverde Samsung set) zijn die van telefoongesprekken. De gesproken instructies van Route66 bijvoorbeeld niet. Tijdens rijden en radio aan is dat echt erg vervelend. Route66 heb ik geupdate met de laatste versie dus denk dat het daar niet aan ligt... (?)

5) Ik heb veel berichten omtrent de rom updates gezien. Eerlijk gezegd snap ik er geen snars van. De versie die ik heb is de (pda) XKHH1 of is het (telefoon) XXHH1 ? Toestel (windows) is nederlandstalig.[...]
1. geen idee hoe dat komt. nog niet eerder gehoord. Wat gebeurt er als je in het geluiden en meldingen scherm bij nieuw tekstbericht op het play knopje drukt, hoor je dan je geselecteerde ringtone wel?
2. nee weet ik geen truckje voor. Weet wel dat phoneAlarm standaard die feature disabled als je naar je voicemail belt omdat je daar ook vaak je password moet intypen. misschien ff de developer daarvan vragen of je dat ook voor alle gesprekken kunt doen
3. dat is op te lossen met een ROM update. programma's afsluiten helpt soms maar ook niet altijd. tooltjes daarvoor zijn bv. wktask en x-button zo uit m'n hoofd
4. dit is een known bug, nog niet opgelost in nieuwere ROMs
5. je hebt op zich de nieuwste Nederlandse ROM. Als je het allemaal niet zo snapt kun je beter ff wachten tot samsung met een officiele upate komt op de nederlandse site, da's het makkelijkst.

zelf nog een vraag:
ben ik de enige de S2U2 regelmatig twee keer moet sliden om te unlocken? Na 1x sliden unlocked ie wel maar na 1 of 2 seconde lockt ie weer. Dit doet ie alleen als ik bij het aanzetten via de powerbutton direct erna hem slide. als ik even wacht hoef ik het niet 2x te doen.

Anoniem: 136766

Yannick schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:32:
[...]

ben ik de enige de S2U2 regelmatig twee keer moet sliden om te unlocken? Na 1x sliden unlocked ie wel maar na 1 of 2 seconde lockt ie weer. Dit doet ie alleen als ik bij het aanzetten via de powerbutton direct erna hem slide. als ik even wacht hoef ik het niet 2x te doen.
Nee heb ik ook last van, soms lock ik de phone en waneer ik dan weer unlock hoef ik helemaal niet te sliden. Met andere woorden hij lockt hem dan later of helemaal niet. Denk dat ik het er maar af haal.

Als je 2 seconden wacht met sliden dan werkt het wel gelijk trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 136766 op 24-09-2008 23:40 ]

Waar ik zelf last van heb is dat ik op de thuis pagina van kyro spb skin soms niet op de snelkoppelingen kan drukken, ze reageren dan helemaal niet of je ziet alleen dat ik ze aanraak

• Yannick

Yannick

Bub MC

(jarig!)
Anoniem: 136766 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:43:
Waar ik zelf last van heb is dat ik op de thuis pagina van kyro spb skin soms niet op de snelkoppelingen kan drukken, ze reageren dan helemaal niet of je ziet alleen dat ik ze aanraak
ik was ook niet zo tevreden met die kyro skins. heb nu weer default skin van spb, die is:
  • sneller (geen graphics te laden)
  • geen verspringende hotspots (bv. voor SMS ofzo moet je dan net iets hoger drukken dan op het scherm zichtbaar)
  • 2 rijen recently used programs in program view ipv 1
  • groter icoon om profielen te switchen

Yannick schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:50:
[...]

ik was ook niet zo tevreden met die kyro skins. heb nu weer default skin van spb, die is:
  • sneller (geen graphics te laden)
  • geen verspringende hotspots (bv. voor SMS ofzo moet je dan net iets hoger drukken dan op het scherm zichtbaar)
  • 2 rijen recently used programs in program view ipv 1
  • groter icoon om profielen te switchen
ja dat heb ik ook eens gedaan terug switchen maar toen was ik me mijn menu icon kwijt, geen idee hoe ik dat ding terug krijg :?

• Yannick

Yannick

Bub MC

(jarig!)
kun je die niet gewoon handmatig toevoegen in advanced config? Of waarschijnlijk staat ie daar nog alleen moet je hem wat meer naar boven verplaatsen omdat de standaard skin maar 6 icons toont bij programs ipv 9 van kyro.

Nee als ik dat doe heb ik een blank ertussen staan, mijn menu werkt wel als ik het aanraak maar er staat domweg geen icoon meer

In de kyro skin heb ik hem trouwens ook niet meer

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 136766 op 24-09-2008 23:59 ]

• Yannick

Yannick

Bub MC

(jarig!)
Anoniem: 136766 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:58:
Nee als ik dat doe heb ik een blank ertussen staan, mijn menu werkt wel als ik het aanraak maar er staat domweg geen icoon meer

In de kyro skin heb ik hem trouwens ook niet meer
hmm, ff opnieuw installeren dan maar...

• Coolz3ro
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-04 10:45
Foxy schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:26:

Meldingsfout

Anoniem: 14889 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:30:

Ik had het zelfde probleem, opgelost met het programma: CheckNotification ;) via volgende site te downloaden http://www.malsingmaps.co...ums&file=viewtopic&t=4477

[ Voor 68% gewijzigd door Coolz3ro op 25-09-2008 01:21 ]

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Waarom zweert iedereen toch bij die SPB??

Ikzelf vind Wisbar Advance 3 stukken fijner: tenminste een échte Taskbar met echt startmenu....

• white_panther
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

kan het kloppen dat gpsgate een hoop cpu of geheugen vreet, als gpsgate opstart wordt m'n telefoon heel erg traag

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
white_panther schreef op donderdag 25 september 2008 @ 03:11:
kan het kloppen dat gpsgate een hoop cpu of geheugen vreet, als gpsgate opstart wordt m'n telefoon heel erg traag
Klopt, als je tomtom niet gebruikt kan je het beter uitzetten.. Scheelt een halve dag batterij ofzo
Silverline schreef op donderdag 25 september 2008 @ 02:00:
Waarom zweert iedereen toch bij die SPB??

Ikzelf vind Wisbar Advance 3 stukken fijner: tenminste een échte Taskbar met echt startmenu....
Nogal niet een verschil met SPB...

Zojuist SPB online geinstalleerd... Dus kan nu beetje skynews, eurosport en een zooi crap channels kijken... En rss feeder en radio.... Allemaal ook wel extra geinige dingetjes....

[ Voor 26% gewijzigd door neggix op 25-09-2008 03:22 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl heeft sinds gisteren dan ook eindelijk zijn omnia binnen :*)

Eerste indruk is erg goed ondanks dat ik er nog niet heel veel tijd mee heb gespendeerd.

Ik stoor me eigenlijk (tot nu toe dan ;)) maar aan 2 dingen:

-De usb aansluiting aan de zijkant ipv de onderkant. Als je met je telefoon aan het klooien bent terwijl hij aan de lader hangt zit dit ding soms irritant in de weg.

-de invoervelden bij sms en e-mail, zelfs als je je toetsenbord wegdrukt blijven deze veel te klein terwijl er voldoende schermruimte is om meer van de ingevoerde tekst weer te geven :S

Verder tot nu toe: Toptoestel _/-\o_

1 dezer dagen SPB mobile shell met de customizable skin pack maar eens installeren samen met s2u2, Nodata en nog een paar andere tools inclusief de registertweak om je gprs verbinding automatisch uit te laten schakelen na bepaalde tijd.

Overigens heb ik gisteren in alle gauwigheid Activesync 4.5 geïnstalleerd, maar kreeg deze zo snel niet verbonden met het toestel, maar dat zal wel aan mijn gelegen hebben omdat ik teveel haast had ;)

[ Voor 27% gewijzigd door floriske.nl op 25-09-2008 08:51 ]

Ik heb die S2U2 er ook maar afgegooid.
Ik had ook vaak last van dubbele unlocks en naar mijn gevoel ging mijn battery ook sneller leeg.

Misschien weer even proberen met nieuwe versie van S2U of na ROMupdate
floriske.nl schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:47:
* floriske.nl heeft sinds gisteren dan ook eindelijk zijn omnia binnen :*)

Eerste indruk is erg goed ondanks dat ik er nog niet heel veel tijd mee heb gespendeerd.

Ik stoor me eigenlijk (tot nu toe dan ;)) maar aan 2 dingen:

-De usb aansluiting aan de zijkant ipv de onderkant. Als je met je telefoon aan het klooien bent terwijl hij aan de lader hangt zit dit ding soms irritant in de weg.

-de invoervelden bij sms en e-mail, zelfs als je je toetsenbord wegdrukt blijven deze veel te klein terwijl er voldoende schermruimte is om meer van de ingevoerde tekst weer te geven :S

Verder tot nu toe: Toptoestel _/-\o_
Ik ben het met beide punten eens.
Maar dat SMS bericht moeten ze echt snel wat aan gaan doen.

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 25-09-2008 08:49 ]

• Dr.Dokter
Ben je zo dom geweest om een Vodaphone Omnia te upgraden en komt ie nu niet verder dan het openingsscherm ('Samsung omnia' in beeld)? Dan heb je een 'bricked' telefoontje. De redding is alhier!!
http://www.modaco.com/con...-do-when-things-go-wrong/

Dr.Dokter schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:21:
Ben je zo dom geweest om een Vodaphone Omnia te upgraden en komt ie nu niet verder dan het openingsscherm ('Samsung omnia' in beeld)? Dan heb je een 'bricked' telefoontje. De redding is alhier!!
Hopelijk hoef ik hier nooit op te kijken, maar wel handige link!

EDIT:

heeft iemand al een tv kabel gekocht ?
De kabel voor de G600 is namelijk ook geschikt

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 25-09-2008 12:11 . Reden: omdat het vorige niet mocht ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Daar is dit niet het topic voor ;)

Anoniem: 273465

Nog even over de camera. In deel 2 werd het al gevraagd, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden.

Kan je de camera instellingen: Contrast, verzadiging en scherpte opslaan, want dit doet je camera echt veel goeds, maar springt elke keer weer op 0!

De rest van de camera instellingen wordt wel opgeslagen.

Mensen.. heeft iemand hier ook last van?

Als ik gebeld word als ik fiets of zit, als ik mijn telefoon uit m'n broekzak haal draait de scherm en kan ik een seconde ofzo niet opnemen (Tijden het draaien).. best klote. Is dit op een bepaalde manier op te lossen? (denk het niet, maar ik denk ik probeer het maar even :p )

Trouwens, wat zijn goede instellingen voor de camera?

Anoniem: 273465

Ik zet scherpte contrast en verzadiging allemaal op +2 of +3. Maar hij blijft niet staan, dus ik moet elke foto weer opnieuw instellen :(

@ Yannick, Bedankt voor je reactie... zie 1) als ik op play sound knopje druk hoor ik het geluid wel... stom he...

En wat de andere puntjes betreft... Tja, als iemand nog ideeen heeft dan hoor ik ze graag.
Bedankt.

Anoniem: 253024

Anoniem: 190455 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:16:
Mensen.. heeft iemand hier ook last van?

Als ik gebeld word als ik fiets of zit, als ik mijn telefoon uit m'n broekzak haal draait de scherm en kan ik een seconde ofzo niet opnemen (Tijden het draaien).. best klote. Is dit op een bepaalde manier op te lossen? (denk het niet, maar ik denk ik probeer het maar even :p )

Wat dacht je van de functie uitschakelen? Of de telefoon niet draaien? ;-)

Anoniem: 190455 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:16:

dat moet ieder voor zich bepalen denk ik als je je alleen snapshots wil maken kan je alles op default laten wil je iets anders mag je het helemaal zelf invullen

'k Ben niet zo'n kenner van stroomsterkte enzo maar weet iemand of ik de carcharger die ik heb gekocht voor de Omnia ook kan aansluiten op die cradle?

Anoniem: 253024 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:38:
[...]

Wat dacht je van de functie uitschakelen? Of de telefoon niet draaien? ;-)
jah nee.. want ik vind het leuk om de telefoon te draaien. :p

nee ik dacht misschien kan je ergens een bepaalde instelling stellen ofzo. en ik wou gewoon weten of er meerdere mensen zijn met dezelfde "probleem".

over de camera, de verzadiging, contrast, scherpte allemaal op 3 zetten is inderdaan een stuk mooier :o .. even kijken of je het idd op een manier kan opslaan

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54
Dr.Dokter schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:21:
Het zou leuk zijn als mensen eens verder lezen dan de laatste pagina('s). Die link is namelijk al een paar keer voorbij gekomen.
Anoniem: 190455 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:47:
[...]
jah nee.. want ik vind het leuk om de telefoon te draaien. :p

nee ik dacht misschien kan je ergens een bepaalde instelling stellen ofzo. en ik wou gewoon weten of er meerdere mensen zijn met dezelfde "probleem".
Je kunt eens wat spelen met de gevoeligheid van het draaien. Op die manier kun je er voor zorgen dat het toestel minder gevoelig reageerd op de stand van het toestel.
Anoniem: 275370 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:46:
'k Ben niet zo'n kenner van stroomsterkte enzo maar weet iemand of ik de carcharger die ik heb gekocht voor de Omnia ook kan aansluiten op die cradle?
Over welke cradle heb je het? Als die cradle ook aangesloten kan worden met de netstroom adapter dan gaat het ook wel werken met autolader.

[ Voor 44% gewijzigd door DeOS op 25-09-2008 12:56 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Anoniem: 273465 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:13:
Nog even over de camera. In deel 2 werd het al gevraagd, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden.

Kan je de camera instellingen: Contrast, verzadiging en scherpte opslaan, want dit doet je camera echt veel goeds, maar springt elke keer weer op 0!

De rest van de camera instellingen wordt wel opgeslagen.
Ik kijk nu in de registry, maar ik zie nergens een instelling van 1 van die 3 instellingen. vandaar dat het niet wordt opgeslagen.

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11-2023

Zillion01

Obey your screen!

iSync (voor mijn Macbook pro) werkt niet met dit toestel, althans ik kreeg het niet voor elkaar en hier is een bericht er over op Apple. Bummer dus, in een iPhone had ik echt geen zin. Ik heb nog Samsung gebeld, maar de bedoeling is dat je met een PC synct (qua adresboek en kalender, bluetooth bestanden werkt wel). De juffrouw zou wel een notitie maken na mijn opmerking dat dit toch een iPHone killer was... Dan maar even via mijn PC syncen. :)

Anoniem: 190455 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:02:
[...]

Ik kijk nu in de registry, maar ik zie nergens een instelling van 1 van die 3 instellingen. vandaar dat het niet wordt opgeslagen.
Kun je hier geen Registry Key voor aanmaken?

DeOS schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:51:
[...]

Over welke cradle heb je het? Als die cradle ook aangesloten kan worden met de netstroom adapter dan gaat het ook wel werken met autolader.
Bij miljonairs pack zit naast de headset WEP350 ook een cradle waarmee je de headset via netstroom kunt opladen. Dus, als ik je antwoord lees dan is dat een ja :) groet

Anoniem: 272860

Feli, maar niet hier aub ;)

[ Voor 85% gewijzigd door DaannO op 25-09-2008 15:09 ]

Anoniem: 270859 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:38:
[...]

Kun je hier geen Registry Key voor aanmaken?
daar heb ik geen verstand van :p

oproep:
misschien is er iemand hier die wel verstand ervan heeft :D

:p
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.