Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 149.769 views

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:07:
Moet je een programma als McGuider perse kopen op memory card? En werkt het programma dan alleen als die card erin zit? Lijkt me onhandig als ik een andere card met al mn muziek erin heb zitten? Is het niet ook gewoon te downloaden (legaal) en te installeren?
McGuider werkt bij mij goed op een geheugenkaart en moet ook dan via de kaart gedraait worden zonder doet ie niets.
Met een install op je interne 8GB heb ik geen ervaring mee je hebt maar 1,8Gb nodig voor het navigatie programma dus als je er een 8 GB kaart ingooit heb je nog ruimte zat voor je muziek lijkt mij

McGuider is ook legaal te verkrijgen maar voor niks gaat de zon op.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 12:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:08:
Compoort instellingen staan in de Topicstart deze gelden voor google maps maar ook voor McGuider
Al eens een fix van GPS gehad met Googlemaps ? dus niet alleen de a-gps functie maar dat ie daadwerkelijk je exacte positie heeft gevonden
Doe dit eerst even dan heb je zodra McGuider werkt sneller een fix
en wat betreft je tril functie probeer eens een soft reset
Soft reset meerdere malen geprobeerd, helpt helaas niet.
Ik ga aan de slag met je info, laat het je weten.

Verwijderd

spd skins wil openen zegt not found wat doe ik niet goed heb ze in een map
staan bij my documents

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:14:
[...]

Soft reset meerdere malen geprobeerd, helpt helaas niet.
Ik ga aan de slag met je info, laat het je weten.
geeft ie bij een scherm aanraking wel een trilling of bij een andere functie?
als dit ook niet het geval is ben ik bang dat je trilmotortje defect is

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:16:
[...]

geeft ie bij een scherm aanraking wel een trilling of bij een andere functie?
als dit ook niet het geval is ben ik bang dat je trilmotortje defect is
geeft nergens een trilling, zal het motortje inderdaad zijn

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:50

SolidD

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:15:
spd skins wil openen zegt not found wat doe ik niet goed heb ze in een map
staan bij my documents
de bijbehorende readme lezen en de map met skins in je root neerzetten....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:18:
[...]

geeft nergens een trilling, zal het motortje inderdaad zijn
hoelang heb je hem al ?
minder dan 8 dagen moeten ze hem omruilen als ie onbeschadigt is en anders oplaten sturen voor reparatie

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:20:
[...]

hoelang heb je hem al ?
minder dan 8 dagen moeten ze hem omruilen als ie onbeschadigt is en anders oplaten sturen voor reparatie
heb hem al langer dan 8 dagen, opsturen dan maar.

Verwijderd

haal dan wel ff al je software,foto's, filmpjes,muziek en contact personen van je telefoon want ze resetten hem daar compleet doe je dit niet ben je alles kwijt

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

leosand schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:45:
[...]

eum als je de miljonairs uitvoering neemt krijg je een hoesje erbij met daarin een stylus
verder zit er los een stylus bij met een touwtje dan kun je hem er aan doen. zit dus geen stylus in.
opzich ben je de stylus niet echt nodig zelfs ik met dikke vingers kan nog goed typen op scherm.
verder is de resolutie best te doen als ik een divx erop kijk is hij goed scherp.
tot nu toe is het een aardig ding maar laat me je niet beinvloeden.
mij duurde het wachten op de s.e.x.1 te lang daarom maar de omnia.
en de nieuwe htc zal ook nog wel ff duren toch? omdat ze net 2 nieuwe hebben uitgebracht.
Maar als ik foto's van alle toestellen bekijk. Zie ik geen verschil in de schermresolutie (dat ze bijv van de X1 en HTC HD scherper lijken). Of is dit echt te zien als je bijv RDP gebruikt of aan het surfen bent en video's bekijkt? Als i900 een hogere resolutie had, had ik geen seconde getwijfeld. ;(

Edit: Omnia heeft de snelste processor maar ze nemen z'n kleine resolutie |:( .

[ Voor 3% gewijzigd door BMW_M3 op 18-09-2008 12:40 ]

Signature

Verwijderd

floriske.nl schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:45:
Even ter info: http://www.imarche.net/omnia/history.htm <- nu dus ook ondersteuning voor nederlands en een aantal nieuwe skins toegevoegd
Mooi zo - alleen heeft hij het grappig vertaald: Games heeft hij als Wild vertaald :)

Wel leuk, en zeer mooi. De Kyro Skins, SBP Shell, spbwatcher en McGuider - heerlijk setje op een best lekkere telefoon!

Nu alleen wat meer van die iPhone spelletjes op een WM6 touchy... ach, je kan niet alles hebben.

ps. Was alleen effe klooien met ringtones / alarmpjes /geluiden. Maar wavjes en mp3''s in windows voor de alarmpjes kan ik mee leven. En de ringtones op een storage kaart on (let op je talen) \My Documents\Mijn beltonen werkt zeer goed.

Verwijderd

SolidD schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:20:
[...]

de bijbehorende readme lezen en de map met skins in je root neerzetten....
wat is de root welke map ofzo

read me staat in italiaans ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 12:46 ]

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:30:
[...]

Mooi zo - alleen heeft hij het grappig vertaald: Games heeft hij als Wild vertaald :)......
Als je de Cab file uitpakt zit er ergens een map Localisation tussen, hierin staan de taalbestanden en deze kan je zelf eventueel naar wens aanpassen.

• Witkees
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11-2022
@all: Hulde aan het delen van de informatie en de toelichtingen van iedereen zijn problemen.

Ik heb een vraagje die ik niet (zo snel) terug kan kijken (al 70 pagina's gelezen).

Is er ook een mogelijkheid om uitgebreid mijn contactpersonen in te voeren via een PC. Dat 'gepriegel' met die kleine toetsen e.d. is me wat te omslachtig.
Moet ik bijvoorbeeld eerst alles in 'Outlook' zetten en die dan weer overhevelen of kan het nog gemakkelijker.
De 'MSN optie' is trouwens niet mijn ding.
Hebben we niet een leuk programma-tje hiervoor ?
p.s ik heb al mijn familie namelijk al in een Excel bestand staan

Alvast gegroet :z

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb nu wel iets heel vaags.

Als ik de omnia i900 koppel of losskoppel van activesync dan opent hij telkens bij mij de map met mijn naam.
Degene die in mijn document and settings staat.

De naam die bij installatie van XP ingevoerd moest worden (dus de naam van profiel)

Gebeurt alleen als ik de omnia koppel of losskoppel, voorheen niet gehad.
Sinds kort heb ik dat.

Had ik de naam gewijzigd dan opende hij de map met activcesync die in (c:\programfiles\microsoft activesync) staat.

Iemand idee?

Verwijderd

@witkees... behoorlijk off topic dit... is nml. basic outlook kennis... 8)
vooruit even snel op weg helpen dan... open msoutlook, open contacten, klik bestand... klik importeren/exporteren... selecteer gegevens uit een ander programma... klik volgende...selecteer microsoft excel... en de rest mag je lekker zelf in elkaar priegelen ;)

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Witkees schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:38:
@all: Hulde aan het delen van de informatie en de toelichtingen van iedereen zijn problemen.

Ik heb een vraagje die ik niet (zo snel) terug kan kijken (al 70 pagina's gelezen).

Is er ook een mogelijkheid om uitgebreid mijn contactpersonen in te voeren via een PC. Dat 'gepriegel' met die kleine toetsen e.d. is me wat te omslachtig.
Moet ik bijvoorbeeld eerst alles in 'Outlook' zetten en die dan weer overhevelen of kan het nog gemakkelijker.
De 'MSN optie' is trouwens niet mijn ding.
Hebben we niet een leuk programma-tje hiervoor ?
p.s ik heb al mijn familie namelijk al in een Excel bestand staan

Alvast gegroet :z
Outlook 2003/2002 (van office) gebruiken
In optie (contact) personen toevoegen en dan je omnia i900 koppelen via activesync met pc.
Ben je in 1 keer klaar.

Verwijderd

floriske.nl schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:37:
[...]

Als je de Cab file uitpakt zit er ergens een map Localisation tussen, hierin staan de taalbestanden en deze kan je zelf eventueel naar wens aanpassen.
Hartstikke bedankt. Die ben ik nu net gaan aanpassen. Had ze gevonden en toen zag ik je berichtje. :) Het is allemaal zo makkelijk hier.

Verwijderd

foutje bedankt :D

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 12:46 ]

Verwijderd

Sathumax schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:42:
Ik heb nu wel iets heel vaags.

Als ik de omnia i900 koppel of losskoppel van activesync dan opent hij telkens bij mij de map met mijn naam.
Degene die in mijn document and settings staat.

De naam die bij installatie van XP ingevoerd moest worden (dus de naam van profiel)

Gebeurt alleen als ik de omnia koppel of losskoppel, voorheen niet gehad.
Sinds kort heb ik dat.

Had ik de naam gewijzigd dan opende hij de map met activcesync die in (c:\programfiles\microsoft activesync) staat.

Iemand idee?
heb je al eens geprobeerd om active sync van je pc te gooien en er op nieuw op te zetten misschien helpt dat check tevens welke versie je hebt van active sync misschien heb je een verouderde versie

• Witkees
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:44:
@witkees... behoorlijk off topic dit... is nml. basic outlook kennis... 8)
vooruit even snel op weg helpen dan... open msoutlook, open contacten, klik bestand... klik importeren/exporteren... selecteer gegevens uit een ander programma... klik volgende...selecteer microsoft excel... en de rest mag je lekker zelf in elkaar priegelen ;)
_/-\o_

Dank je wel, helemaal toppie.
Ik had het kunnen weten, maar soms vraag je gewoon stomme dingen 8)7
hahahah

• Witkees
Sathumax schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:44:
[...]

Outlook 2003/2002 (van office) gebruiken
In optie (contact) personen toevoegen en dan je omnia i900 koppelen via activesync met pc.
Ben je in 1 keer klaar.
Eveneens vriendelijk bedankt voor het antwoord, wordt zeer op prijs gesteld _/-\o_

• eawert
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb hem ook bij Vodafone op laten sturen. Heb de HH1 i900V erop proberen te zetten. Nadat de telefoon werd uitgeschakeld, kreeg ik hem niet meer aan de praat. Zal wel 2 weken moeten wachten ben ik bang voor. En ik ga er trouwens niet voor betalen, ik heb de goede versie er op gezet!
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:23:
[...]

Da's lekker dan. Ik ben ook bij Vodafone geweest en die hebben 'm dus gewoon opgestuurd... Gaat natuurlijk weer even duren voordat ik 'm terug heb.

Verwijderd

Zojuist even met Samsung gebeld over problemen met het aankrijgen van de Omnia als deze in stand-by staat. Zij gaven mij aan dat het een bekend probleem is. Advies Samsung : houd de site in de gaten want een dezer dagen wordt er een rom update opgezet!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:16:
Zojuist even met Samsung gebeld over problemen met het aankrijgen van de Omnia als deze in stand-by staat. Zij gaven mij aan dat het een bekend probleem is. Advies Samsung : houd de site in de gaten want een dezer dagen wordt er een rom update opgezet!!
neem dit wel met een korrel zout er staan al updates op de site alleen willen die bij sommige wel eens voor problemen zorgen
dus als er een nieuwe ROM beschikbaar is laat hem dan door een samsung service punt er op zetten

Verwijderd

Na 2 weken heb ik eindelijk mijn toestel ook weer terug. Na 2 dagen heb ik hem terug gebracht naar de vodafone met het verzoek voor de nieuwste rom (H1) Nu heb ik hem vanmiddag terug, met jawel een G5 rom :+
Ach ja als op de samsung de nieuwe rom uitkomt maar weer is kijken wat er mogelijk is.
Even alle pagina's weer doorlezen om hier en daar wat dingen aan te passen _/-\o_

*Welke manier gebruiken jullie hier om het toestel te locken?
aan/uit knop
vergendeling op bureaublad
automatische vergendeling

Is er ook nog een verschil tussen het unlocken van deze manieren?

Verwijderd

ik gebruik persoonlijk eerst de ophangknop lang indrukken daarna de on/off button

btw 2 weken wachten voor een ROM update 8)7 bij de reparatie diensten werken over het algemeen een stel knuppels
offtopic:
heb een partij verhalen over reparatie diensten kan er een boek over schrijven

ga eens kijken bij een Phonehouse als de ROM update voor Vodafone klanten werkt hebben ze in no-time een ROM update voor je

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 13:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:54:
ik heb een branded vodafone toestel (er staat tenminste vodafone op de buitenkant van mijn toestel)
En harde reset doe ik liever niet natuurlijk, ben ik al mijn gegevens kwijt..
En de wisselende 3g dekking had ik eerder ook last van.. blijft nu het wel redelijk constant...
maar kan ik niet gewoon in de instellingen kloten om alles weer goed te laten draaien, want ik zie erg op tegen die harde reset.. Elk nr weer één voor één invoeren
ik heb ook Vodafone. In het begin ook geen contact met live messenger. Het veranderen van de proxy server poort voor http naar 8799 (instellingen - verbinding - verbindingen - mijn proxyserver bewerken - geavanceerd - http en dan de poort wijzigen) heeft bij mij gewerkt. Als dit niet lukt kun je de proxyserver ook uitzetten om te kijken of dit wel effect heeft. Check wel of je browser het blijft doen na wijzigingen en schrijf de zaken die je wijzigt op: het adres van de proxyserver voordat je deze verwijdert en het originele poortnummer voordat je deze verandert. Zodoende kun je de originele settings altijd teruggzetten. good luck!!

Verwijderd

ik krijg die @#$@#$ spbwatcher maar niet aan de praat... iemand ergens een betere how to dan deze?
http://www.spbclub.com/forum/viewtopic.php?p=88586

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:34:
ik krijg die @#$@#$ spbwatcher maar niet aan de praat... iemand ergens een betere how to dan deze?
misschien dat je hier wat aan hebt:
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=33142
http://forum.xda-develope...hread.php?t=377353&page=2
Just run the cab and save to your device. Go to your today screen options and make sure the spb watcher is checked. I would also recommend unchecking all other items on the today screen. Hit ok, and exit out. go to your today screen and hit "spb menu"...hit ok to try and go back to the today screen...it should pop you back to the "Now" screen.

[ Voor 37% gewijzigd door floriske.nl op 18-09-2008 14:48 ]

Verwijderd

nope... althans... nu krijg ik continue de MenuLauncher.exe foutmelding dat ie niet kan worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat... bla bla bla... en kom hier potdikkie ook niet meer uit... andere oplossing dan een harde reset?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:34:
je installeert de cab.

daarna ga je naar mijn apparaat\programmabestanden\spb mobile shell\

kopieer vandaar uit menulauncher.exe naar mijn apparaat\program files\spb mobile shell\

reset dan je omnia en ga dan naar VANDAAG en klik op tapblad items en vink daar alleen spbwatcher aan ..

dan moet ie werken

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:31:
zorg dan wel dat je je A-GPS uit hebt staan anders kost het je klauwen met geld voor je data verbruik
Overigens komt in de nieuwe versie HH5 ROM's (als het goed is) een versie van SPB GPRS monitor.. Lijkt me een welkome aanvulling voor velen :*)

- Samsung Fun Club has a dedicated application
- ABBY Lingvo Tutor is included
- IM+ is included
- SPB GPRS Monitor is included
- Samsung LifeDiary is included
- New today screen widgets (including 3rd party addons)

Verwijderd

Thanks dreamboy... maar nu kan ik helemaal niets meer met m'n omnia... zit vast in de foutmelding...
any suggestions (behalve harde reset?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:53:
Thanks dreamboy... maar nu kan ik helemaal niets meer met m'n omnia... zit vast in de foutmelding...
any suggestions (behalve harde reset?)
een soft reset en voordat je je pin intoetst gewoon op de startknop drukken (waar telefoon staat) linksboven in en dan naar vandaag en de spbwatcher even unchecken

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 09:49

TrekDr0p

QR niet scannen

Zit nu al 2 weken bijna deze 3 delen al te volgen, maar kan helaas nog niet mee praten.
De telefoon is nogsteeds niet available bij de HI shop, dus wacht al sinds 06-09 op me telefoon :)
Misschien krijg ik hem nog deze week, en anders toch zeker volgende week.
Hopenlijk kan ik dan meteen huppa aan de slag, heb alle posts die ik belangrijk vond alvast opgeslagen zodat ik meteen alles goed kan installeren :D en instellen.

Kan niet wachten, weet in iedergeval wel dat het een goede keuze was om voor de i900 te gaan ipv de touchwiz f480 :D

Verwijderd

Na enige tijd met het apparaat gespeeld te hebben begin ik te wennen. Alleen krijg ik plotseling geen GPS verbinding meer met route 66 mobile 8. Alleen als ik even contact maak via enhanced GPS en die dan weer uitzet krijg ik wel satalieten. Wat zou dat kunnen zijn? Soms zie je rode satalieten en dan plotseling groene. Is rood wel aanwezig maar geen verbinding en groen wel verbinding?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 20:43 ]

Verwijderd

dreamboy... du lebensretter! Thanks! :-)

Verwijderd

TrekDr0p schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:57:
Zit nu al 2 weken bijna deze 3 delen al te volgen, maar kan helaas nog niet mee praten.
De telefoon is nogsteeds niet available bij de HI shop, dus wacht al sinds 06-09 op me telefoon :)
Hopenlijk kan ik dan meteen huppa aan de slag, heb alle posts die ik belangrijk vond alvast opgeslagen zodat ik meteen alles goed kan installeren :D en instellen.

Kan niet wachten, weet in iedergeval wel dat het een goede keuze was om voor de i900 te gaan ipv de touchwiz f480 :D
waarom alleen bij een HI shop kijken phonehouse belcompany tfortelecom hebben ook Hi abo's

Verwijderd

Pfff...YES!!! It's working now!

Dus... spb watcher cab installeren op 'mijn apparaat' (NIET mijn opslag)

kopieer vandaar uit menulauncher.exe naar mijn apparaat\program files\spb mobile shell\
(ik moest dit pad zelf aanmaken via de verkenner (mijn apparaat... menu... nieuwe map...etc)

Reset dan je omnia en ga dan naar VANDAAG en klik op tapblad items en vink daar alleen spbwatcher aan ..

dan werkt ie... no more 'Vandaag' scherm...
zooo 2007 :-)

Mission accomplished!

Dreamboy... _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:07:
Pfff...YES!!! It's working now!

Dus... spb watcher cab installeren op 'mijn apparaat' (NIET mijn opslag)

(ik moest dit pad zelf aanmaken via de verkenner (mijn apparaat... menu... nieuwe map...etc)

Reset dan je omnia en ga dan naar VANDAAG en klik op tapblad items en vink daar alleen spbwatcher aan ..

dan werkt ie... no more 'Vandaag' scherm...
zooo 2007 :-)

Mission accomplished!

Dreamboy... _/-\o_
inderdaad die map in program files moet je zelf aanmaken. Het is een beetje lastig maar uiteindelijk werkt het en das het belangrijkste!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 15:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:51:
[...]

Overigens komt in de nieuwe versie HH5 ROM's (als het goed is) een versie van SPB GPRS monitor.. Lijkt me een welkome aanvulling voor velen :*)

- IM+ is included
linkje naar bron zit namelijk te kijken bij op de samsung site maar kom het niet tegen :$

Verwijderd

Net ff de kyro skins erop gezet maar mis iets, de map mijn menu heeft geen icoon meer :? is nu een zwart leeg vakje, ook na het terugzetten naar de originele spb skin blijft het ding weg. Als iemand me kan helpen graag.

edit: ook verbindingsbeheer heeft geen icoon en geopend heet alles "opties tochtband" ??? :+ |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 16:23 ]

Verwijderd

Iemand toevallig al eens spb pocket plus geïnstalleerd? Ik wil eigenlijk alleen spb safe mode installeren, rest heb ik niet nodig. Wordt die optie gegeven als je pocket plus gaat installeren of krijg je meteen de hele rambam op je mobiel?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Damn zit nog te twijfelen tussen de Samsung Omnia en de HTC Touch Pro, kunnen jullie me overtuigen :P?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:13:
[...]

linkje naar bron zit namelijk te kijken bij op de samsung site maar kom het niet tegen :$
Was ook al aan het zoeken.
Graag een link naar informatie over nieuwe ROM :)

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik heb een vraag aan degene die al wat meer ervaring hebben met WM toestellen.

Is het mogelijk om een soort van quick guide te maken voor mensen die nieuw zijn met WM toestellen?
Dit hoeft niet groot te zijn maar waar de meest belangrijke zaken in staan.
Bijv:

Wat wordt bedoeld met iets in de root zetten en waar vind ik dat?
Waar kan ik het beste programma's plaatsen en waar bv. skins en hoe doe je dat?
Zijn er zaken waar je rekening mee moet houden met installeren?

Dat soort vragen die door ervaren mensen makkelijk beantwoord kunnen worden wat voor een leek op dit gebied een hele uitkomst is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:31:
[...]

Was ook al aan het zoeken.
Graag een link naar informatie over nieuwe ROM :)
ik denk dat ie het hier vandaan heeft :

http://www.modaco.com/con...76/russian-rom-i900puhh5/

Verwijderd

Lucky1965 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:33:

de root is direct op het opslag medium, dus niet in een map. Op je pc is bv c:\ de root
Op je sd kaart \opslagkaart
Als naar een map verwezen wordt direct daarin zetten en dus niet een aparte map aanmaken.

Om de boel overzichtelijk te houden gooi ik de meeste progs op het "apparaat" maar dat kan ook in "mijn opslag" of je sd kaart

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 15:54 ]

Verwijderd

weet iemand al iets over de xbox actie/micro sd actie?
ik heb alleen bericht gehad dat ik bij de 1e 600 zit, verder nog niks
iemand anders?

Verwijderd

ik heb ook nog een vraagje:
Als mijn omnia in standby gaat (zwart scherm) neem t hij automatisch op.
Vrij vervelend in je broekzak :P
Als mn toestel vergrendeld is geen problemen, maar in standby elke keer raak.

Weet iemand waar ik dit uit kan zetten?
heb het (nog) niet kunnen vinden....

• VPMercedes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 19:12
Bedankt voor de tips :D

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb nu zomaar een uitroepteken in de balk bovenin staan, druk ik daarop dan krijg ik het volgende berichtje:

"Controleer uw id en wachtwoord of selecteer Verificatietype opnieuw, indien nodig."

Wat betekent dit?

Verwijderd

heb ik ook gehad even soft reset en het is weg

Verwijderd

Als ik bel, krijg een melding "klik op de toets actie om de aanraak toetsen te ontgrendelen"

Zit ik niet op te wachten, iemand al een manier gevonden om deze melding (en de vergrendeling) uit te zetten?

Verwijderd

dit is niet mogelijk aangezien je je toestel tegen je wang houd kan het scherm aan geraakt worden en zal ie onbedoelde acties maken daar is die blokkering voor

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
Ik zit er over te denken om SPB te installeren, maar er zijn een aantal zaken waar ik nog niet zeker van ben.
  1. Is het gratis, iedereen praat er zo over dat het er op lijkt maar heb ergens gelezen dat je wel voor de shell moet betalen?
  2. Blijven al mijn gegevens bewaard als ik het installeer? (contacten, berichten?)
  3. Als het me niet bevalt zet een harde reset hem weer terug?
  4. Kan ik de nederlandse taal update 1.4.1 over de 2.1.2 shell zetten?

• n00bs
  • Laatst online: 14:40

n00bs

Het is weer Zomer!

Overigens heb ik de telefoon niet, maar vraag mij wel of of je de widgets (linker menu) kan aanpassen? kan je elementen verwijderen die je toch niet gebruikt en eventueel nieuwe zaken die je wel vaak gebruikt toevoegen?

Daarnaast vraag ik mij af of je bij deze Samsung net als bij elke Nokia al lang kan: het menu compleet aanpassen. Bepaalde elementen verplaatsen als subonderdeel zodat wanneer je het main menu aanroept je niet moeilijk hoeft te doen met scrollen... zeker gezien Samsung niet de moeite heeft genomen om de stylus in de body te intergreren.

Die nieuwe HTC Touch HD zal ook wel een knaller worden: http://www.youtube.com/wa...http://www.pocketnow.com/

[ Voor 18% gewijzigd door n00bs op 18-09-2008 23:13 ]

Verwijderd

@ noob ga nou geen verwarring zaaien de H4 rom is alleen een taal update verder niets

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

<edit>

[ Voor 99% gewijzigd door n00bs op 18-09-2008 23:13 ]

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
TrekDr0p schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:57:

Ik heb 8e besteld en kreeg dag erna ook te horen dat ik minstens 10 dagen moest wachten (op site stond max 5). Nou lekker zuur is dat weer.

Krijg ook geen response meer hoelang het nog kan duren verder. Dus dan maar als een mak lammetje afwachten :/

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
n00bs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:40:
Laatste firmware H4: http://www.samsungmobile.com/promotion/omnia/sg/sub02_xp.jsp
Overigens heeft die H4 meer updates dan enkel in de startposting staat.
Die link is naar HG4, niet HH4. G4 is ouder dan H1.

[ Voor 22% gewijzigd door DeOS op 18-09-2008 18:58 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
Al deze updates zitten al in de eerste versie, wel mooi nu heb ik ook die nieuwe manier van switchen tussen horizontaal en verticaal, maar het gaat bij hem bijna 2 keer sneller :(

Verwijderd

je doet je naam wel eer aan beetje oude Roms hier posten die op 11 augustus gepost is op youtube
check je bronnen voortaan maar eens goed eer je wat post

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Lucky1965 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:33:
Ik heb een vraag aan degene die al wat meer ervaring hebben met WM toestellen.

Is het mogelijk om een soort van quick guide te maken voor mensen die nieuw zijn met WM toestellen?
Dit hoeft niet groot te zijn maar waar de meest belangrijke zaken in staan.
Bijv:

Dat soort vragen die door ervaren mensen makkelijk beantwoord kunnen worden wat voor een leek op dit gebied een hele uitkomst is.

Verwijderd

sjors86 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:38:
Ik zit er over te denken om SPB te installeren, maar er zijn een aantal zaken waar ik nog niet zeker van ben.
  1. Is het gratis, iedereen praat er zo over dat het er op lijkt maar heb ergens gelezen dat je wel voor de shell moet betalen?
  2. Blijven al mijn gegevens bewaard als ik het installeer? (contacten, berichten?)
  3. Als het me niet bevalt zet een harde reset hem weer terug?
  4. Kan ik de nederlandse taal update 1.4.1 over de 2.1.2 shell zetten?
1 het is niet gratis http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl
2 je gegevens blijven bewaard
3 als het niet bevalt uninstall je het gewoon
4 die taalupdate is voor het skinpack, staat los van spb mobile shell en moet je er apart op zetten, je haalt hier 2 dingen door elkaar denk ik.

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

hoe krijg ik het keypad op de linkerknop onderaan in het home screen??

die was er vroeger namelijk dus, voordat SPB geinstalleerd was...

[ Voor 78% gewijzigd door Silverline op 18-09-2008 19:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:13:
[...]

Tja.. Dat je zelfs maar de moeite neemt om bij Samsung zelf te kijken :+ Als er ergens weinig info vandaan komt ;)

http://www.modaco.com/con...76/russian-rom-i900puhh5/

Ik zit me overigens af te vragen of je bijvoorbeeld ook een nederlandse/engelse MLI over deze rom kunt draaien zodat je je eigen taal krijgt... :9
hoe krijg ik het keypad op de linkerknop onderaan in het home screen??

die was er vroeger namelijk dus, voordat SPB geinstalleerd was...
Hiervoor gebruik ik KeySwop. Hiermee kan je je softkeys naar believen aanpassen:

http://handheld.softpedia...ments/KeySwop-55676.shtml

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 20:04 ]

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:59:
[...]

Hiervoor gebruik ik KeySwop. Hiermee kan je je softkeys naar believen aanpassen:
http://handheld.softpedia...ments/KeySwop-55676.shtml
mooi programma idd!
maar helaas overruled spb die settings geloof ik...

Verwijderd

Als ik een DivX afspeel dan valt het mij soms op dat de schaduwen soms wat vreemd zijn, dit geldt overigens ook voor afbeeldingen. Komt dit door de verschillen in resolutie of door het aantal kleuren? Ik kan het zelf niet helemaal verklaren en heb er nog o,o over gelezen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:27:
ik heb ook nog een vraagje:
Als mijn omnia in standby gaat (zwart scherm) neem t hij automatisch op.
Vrij vervelend in je broekzak :P
Als mn toestel vergrendeld is geen problemen, maar in standby elke keer raak.
AUTO ANSWER probleem is een bekende bug |:( en alleen aanwezig bij Vodafone Omnia's.

Op het engelse Vodafone-forum staat er meer over klik hier

*O* Morgen kan ik mijn T-mobile Omnia ophalen bij het postkantoor *O*
-O- Dankzij een falende TNT :( ligt mijn Omnia nu op een of andere plank.. ze kunnen het niet vinden.. prutsers.. Na het weekend nog maar eens proberen -O-

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 18:02 ]

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:51:
[...]

- IM+ is included
zou me er niet te veel op verheugen. In elk land wordt er nl. weer andere software meegeleverd. Zo bevatte de Nederlandse H1 rom geen DLNA control point software itt de Engelse H1.
Maar staat je natuurlijk vrij de Engelse H5 ROM te installeren.

Verwijderd

Silverline schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:19:
[...]

mooi programma idd!
maar helaas overruled spb die settings geloof ik...
Hoezo.. "Geloof ik?".. Al geprobeerd dan?
zou me er niet te veel op verheugen. In elk land wordt er nl. weer andere software meegeleverd. Zo bevatte de Nederlandse H1 rom geen DLNA control point software itt de Engelse H1.
Maar staat je natuurlijk vrij de Engelse H5 ROM te installeren.
Klopt in de engelse versie zit ook een visite kaartjes lezer.. Ik heb de Engelse H3 er al een paar dagen tot volle tevredenheid op staan.. Overigens kan je de leuke gadgets uit de verschillende rom's halen.. Het is hier niet voor niets tweakers.. Kijk eens naar de ontwikkelingen op XDA, daar ligt het niveau "uitproberen" en ontwikkelen toch wel een slagje anders dan hier.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 22:14 ]

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

ik krijg trouwens regelmatig de melding: "kan doelbestand niet vinden" (oid) als ik de camera button indruk (zowel kort als lang ingedrukt). Enige manier om dat dan te fixen is om bij instellingen >persoonlijk>buttons de knop opnieuw te koppelen aan de camera (hoewel die instelling dan al goed staat!).

Verwijderd

Heeft iemand al toevallig Accelerometer games gevonden?
Zo ja, werken ze goed op de i900?

• passion fruit
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
[mess<age=30758890,noline]tjiftjaf schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:10[/message]:
Als ik een DivX afspeel dan valt het mij soms op dat de schaduwen soms wat vreemd zijn, dit geldt overigens ook voor afbeeldingen. Komt dit door de verschillen in resolutie of door het aantal kleuren? Ik kan het zelf niet helemaal verklaren en heb er nog o,o over gelezen.
Dit heeft met het type scherm te maken en niet met de resolutie. Overgangen naar zwart en donkere grijstinten daar hebben tft schermpjes gewoon moeite mee. Zwart is niet echt zwart.
Ik zou me er niet al te druk over maken. Je kunt DivX op je mobiel afspelen; niet iedereen kan dat zeggen! ;)

<off topic mode> heb gisteren wanted erop gezet en het zag er goed uit; beter dan ik had verwacht. I love my Omnia :9 </off topic mode>

• passion fruit
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09-2024
YahOOO!! Mc Guider doet het; kreeg zelfs indoors binnen 2 minuten al een fix. Ben aangenaam verrast dat de interne GPS toch best gevoelig is.

@Splendes: Thanx voor je hulp man :*)

[ Voor 3% gewijzigd door passion fruit op 18-09-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Laatst online: 26-06-2024
voor mensen die hun Omnia voor reparatie hebben opgestuurd via Vodafonewinkel, hier kun je de status zien van de reparatie:

http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx[/url]

[ Voor 3% gewijzigd door eawert op 19-09-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:41:
ik gebruik persoonlijk eerst de ophangknop lang indrukken daarna de on/off button
? waarom dubbel werk? als je on/off druk en scherm gaat uit, dan wordt het ook gelijk geblokeerd.
Kun je instellen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
passion fruit schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:06:
[...]

Ik heb hier geen last van op mijn Omnia, Bovenin het balkje bij je ontvangst en netwerkinfo zie je alle pictogrammetjes van programma's die open staan. Als daar niks staat dan heeft Magic Button alles al afgesloten. Zit er wel een pictogrammetje dan kun je erop klikken; lang inhouden en dan kiezen voor close. Zorg ervoor dat het vinkje "Keep Alive" niet gezet is.
k had het probleem met Magic button en het niet willen afsluiten alleen maar wanneer ik had gebeld of had gespeeld met contactpersonen. Vond het persoonlijk wel een hele vervelende bug want voor je het week kan je zo iemand bellen, wat voor je contactpersoon en je eigen rekening op den duur niet meer leuk is.
Dan maar hopen op /zoeken naar, een ander alternatief .

Wat me met grote regelmaat opvalt is dat GPSGate V.2.6 maar geel blijft i.p.v groen en zodoende geen of slecht ontvangst zegt te hebben, Dit was buitenshuis ook en kreeg laatst een de halve dag geen verbinding. Maar als er verbinding is dan is dit zeer stabiel.

Vandaag nog Tomtom 7 i.c.m uitgeprobeerd met fietsers route. Dit ging redelijk, maar uiteindelijk stuurde hij me regelmatig doodleuk de grote weg op. Ofterwel conclusie: Tomtom is niet voor fietsers of bromfietsers geschikt, tenzij je graag met je leven wil spelen.

Verder was ik de kabelzooi van mijn Omnia snel zat en heb vandaag i.v.m. overlijden huidig in-ear oordopjes een Jabra BT3030 aangeschaft, zo kan je muziek luisteren en een telefoon aannemen zonder dat het al te veel op valt dat je een microfoon bij je hebt en je Omnia blijft in je broekzak zitten. Tomtom hoorde ik door mijn muziek aanwijzingen geven en werkt perfect.

Al kreeg ik wel te horen van anderen dat ik veraf klonk en zodoende de microfoon iets dichter bij mijn gezicht moest houden.
Na 5 a 7 meter verwijderd te zijn van de Omnia terwijl ik muziek luisterende merkte ik wel dat er af en toe een happeringen waren. Binnen de 5 meter niet.
Het instellen van de Omnia i.c.m Jabra is dood eenvoudig. En wordt duidelijk met plaatjes uitgelegt.

Houd wel rekening mee dat wanneer je bluetooth op je Omnia activeert dat dit iets meer energie zal verbruiken dan normaal.

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
mucuracat schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 00:19:
[...]

? waarom dubbel werk? als je on/off druk en scherm gaat uit, dan wordt het ook gelijk geblokeerd.
Kun je instellen.
waar dan? Bij 'knoppen' zie ik die optie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Op het begin scherm van de omnia heb je links die rits iconen die voor kan halen. Kan je hier ook iconen verwijderen en andere plaatsen ??

Overgens iGo8 geprobeerd gisteren en werkt echt super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 16-09 09:49

TrekDr0p

QR niet scannen

JipJapGoedje schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:49:
[...]

Ik heb 8e besteld en kreeg dag erna ook te horen dat ik minstens 10 dagen moest wachten (op site stond max 5). Nou lekker zuur is dat weer.

Krijg ook geen response meer hoelang het nog kan duren verder. Dus dan maar als een mak lammetje afwachten :/
Gelukkig ben ik niet de enigste :)
We redden het wel, door het topic te blijven volgen redden we ons er wel doorheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net m'n omnia modern black ontvangen 8)

Ik heb wel de stylus en het hoesje ontvangen:o (besteld via gsmweb)

i'll keep you guys updated :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben opzoek naar een autohouder voor de tel. iemand toevallig een goeie link ??
Heb al wel wat universele gezien maar weet niet welke een beetje degelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 23:59:
[...]

Jop, ik heb het constant op de fiets...
ik heb hem sinds gister. super tel tot nu toe,ik liep gewoon tel in me broekzak, en hij hapert al! nu in de bus Omg!alleen maar happer!! hoop dat er oplossing is anders gaat die meteen terug:( btw sspeel hem af met touchplayer.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:32:
Even een vraagje. Op het begin scherm van de omnia heb je links die rits iconen die voor kan halen. Kan je hier ook iconen verwijderen en andere plaatsen ??

Overgens iGo8 geprobeerd gisteren en werkt echt super!!
Je kan helaas niets aanpassen aan de widgets, vandaar ook al de mobile shell gebruikers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister avond eindelijk mail gehad van samsung:

hun antwoord:

Uw klantnummer: 2800841855
Geachteheer/mevrouw *********,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw SGH-I900.
Helaas moeten wij u mededelen dat wij u niet kunnen vertellen wat de
SGH-I90C is. Wij raden u hierom aan contact op te nemen met de dealer
die deze verstrekt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
Hoogachtend,
Ricardo van Dijk
Samsung Electronics Benelux B.V.

gelijk maar een mail terug

Nu vindt ik het vreemd dat ik doorverwezen wordt naar mijn dealer met betrekking tot de i900C terwijl deze versie op uw site staat mocht u niet weten waar:

Ga naar zoekactie en typ i900 dan krijgt u 3 keuzes namelijk:
i900
i900V en i900C

Ik wil graag weten welke versie de i900C is

En als u mijn mailtje heeft gelezen dan had u kunnen zien dat dit niet mijn enige vraag was, ik wilde ook graag weten of als ik op dit moment een update wil uitvoeren en downloaden van de samsung site om dat ik op welke versie dan ook een oudere ROM versie heb draaien zal deze dan werken ?

Ik hoop dat ik deze keer een wat vollediger antwoordt van u mag ontvangen

Met vriendelijke groet,

het is toch van de zotte dat samsung zelf niet eens weet welke versies ze hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:22:
[...]

Je kan helaas niets aanpassen aan de widgets, vandaar ook al de mobile shell gebruikers ;)
Dan zal ik ook maar eens gaan kijken. Is dit makkelijk te instaleren enz. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 23:14
In de Samsung Global Download Center is een nieuwe rom update te downloaden. Namelijk de XXHI2.

Na verder kijken blijkt het hier om een language file te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door neorider op 19-09-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:28:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw SGH-I900.
Helaas moeten wij u mededelen dat wij u niet kunnen vertellen wat de
SGH-I90C is.
Hahaha wat een druiloren.
Leuke mail terug gestuurd splendes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neorider schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:43:
In de Samsung Global Download Center is een nieuwe rom update te downloaden. Namelijk de XXHI2.
Dat zijn alleen taalbestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neorider schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:43:

Na verder kijken blijkt het hier om een language file te gaan.
En wat wil dat zeggen ben nog een beetje een noob met de omnia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Zouden eigennaren wat vragen kunnen beantwoorden:

- Is het mogelijk om het linkersnelmenu aan te passen en voornamelijk elementen te verwijderen?
- Is het mogelijk om net als bij alle Nokia Smartphones het hoofdmenu aan te passen zodat je bv delen in andere items plaatst en hiermee minder icons in het main menu krijgt (scheelt scrollen en zoeken)
- Heeft Samsung nu eindelijk tril en geluid tegelijk? zonder dat je zelf mp3 etc moet editten met speciale software?
- Hoe lang (subjectief) gaat de accu mee?
- Werkt TomTom 7 feilloos op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:48:
[...]

Volgens mij dat je een Taal-update kan doen.
moet je even vragen aan helpdeskmedewerker splendes ;) die weet er meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:48:
[...]

Dat betekend inderdaad niets meer dan een taal bestand. Als je dan een rom hebt die niet nederlands is kan dat middels dit taalbestand aangepast worden.

Uiteraard allemaal op eigen risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: nee misschien in een volgende ROM update
2: nee misschien in een volgende ROM update
3: de samsung heeft trillen en ringtone te gelijkertijd
4: dit hangt volledig af van diverse factoren namelijk: wat doe je ermee internetten, GPS, WiFi, Bluetooth, muziek luisteren, of alleen bellen en smssen.
persoonlijk doe ik 2 en een halve dag met 1 accu
5: nee dit zal alleen werken met een ander programma en is niet geschikt voor fietsers en voetgangers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
BMW_M3 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:20:
[...]

ik heb hem sinds gister. super tel tot nu toe,ik liep gewoon tel in me broekzak, en hij hapert al! nu in de bus Omg!alleen maar happer!! hoop dat er oplossing is anders gaat die meteen terug:( btw sspeel hem af met touchplayer.
mmmmm raar ik heb het gisteren ook uitgeprobeerd geen probs. helemaal veil loos ook met touchplayer
maar wel opmerking, tis niet heel slim gedaan van samsung
eerst aansluiting op tel met dat dingetje wat je er raar naast heb hangen.(afsluitertje)
nog weer een koppeling bij de microfoon.
jammer wel gemiste kans van mij had hij wel iets dikker mogen zijn met normale jack aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
n00bs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:50:
Zouden eigennaren wat vragen kunnen beantwoorden:

- Is het mogelijk om het linkersnelmenu aan te passen en voornamelijk elementen te verwijderen?
- Is het mogelijk om net als bij alle Nokia Smartphones het hoofdmenu aan te passen zodat je bv delen in andere items plaatst en hiermee minder icons in het main menu krijgt (scheelt scrollen en zoeken)
- Heeft Samsung nu eindelijk tril en geluid tegelijk? zonder dat je zelf mp3 etc moet editten met speciale software?
- Hoe lang (subjectief) gaat de accu mee?
- Werkt TomTom 7 feilloos op de telefoon?
- Bedoel je de widgets? Deze zijn niet aan te passen.
Bedoel je de softbutton? Dit is aan te passen dat er iets anders gestart wordt. Eerder besproken hier.
- Het main menu van samsung zelf is niet aan te passen.
Wat te vinden is via Start -> Programma's kan wel ingedeeld worden naar eigen wens. Kan via de file explorer. Even naar Windows -> Start menu browsen en maak maar mappen aan. Zet hier de icoonen in die je wilt.
- Tril en geluid kan inderdaad gelijk. Mits je dit instelt. Gewoon even kijken in de instellingen.
- Verschillend wat je er mee doet. Bij mij is het ruim 2 dagen.
- Is ook al eerder besproken hier. En zat installaties van te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door neorider op 19-09-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:56:
1: nee misschien in een volgende ROM update
2: nee misschien in een volgende ROM update
3: de samsung heeft trillen en ringtone te gelijkertijd
4: dit hangt volledig af van diverse factoren namelijk: wat doe je ermee internetten, GPS, WiFi, Bluetooth, muziek luisteren, of alleen bellen en smssen.
persoonlijk doe ik 2 en een halve dag met 1 accu
5: nee dit zal alleen werken met een ander programma en is niet geschikt voor fietsers en voetgangers
2 en half dag?
netjes
maar kun je aangeven wat je precies doet?
ik haal het namelijk niet maar bel niet veel wel veel sms en internet geen wifi aan
een enorme slurper is ook tomtom
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.