Hierbij foto's van mijn collectie auto's.
Nieuw is de 240 GL D6 (uit 1979, met zescilinder dieselblok van VW) met automaat, leren bekleding, stuurbekrachtiging, schuifdakje enz enz. Een leuk ding welke nog goed rijdt ook!

Complete onderhoudshistorie zit erbij en ik ben de derde eigenaar. Het beestje is enkele jaren geleden volledig opnieuw gespoten.
Woensdag heb ik 'm opgehaald, en woensdagavond heeft een of andere aap voor de zoveelste keer hier een auto beschadigd, in dit geval m'n 240 dus!

Er zit een kras op van ca 2-3 meter over de linkerkant, getrokken met een sleutel of ander scherp voorwerp. Hier in de buurt worden enorm veel auto's beschadigd (ik denk dat de teller nu op 20-25 auto's in een half jaar tijd staat). Enige tijd geleden hadden ze zoiets met m'n 850 ook proberen te doen: 3 Marrokaantjes hingen rond m'n 850 en bleken de tankdop open gesloopt te hebben.

Het zou me niets verbazen als die figuren (die te voet waren, dus uit de buurt wellicht) meer te maken hebben met de vele beschadigingen.
Voor de rest rijdt het voortreffelijk.
M'n twee 740's heb ik hier ook nog niet neergezet. De zilveren (2.3 GL handgeschakeld benzine uit 1986) wordt morgen opgehaald (woensdagavond heeft men getracht de spiegel eraf te trappen maar dat is gelukkig niet gelukt, anders had ik dankzij die rot apen ook nog een verkoop door de neus geboord zien worden) en de donkergrijze (2.3 GL met automaat en halflederen bekleding en LPG) heb ik vandaag werkend gekregen nadat 'ie zo'n twee maanden stil heeft gestaan met een volledig defecte stroomverdeler (die ook nog eens achterop de nokkenas gemonteerd zit, erg maf). Na wat hobby'en startte hij na 1x! En dat met 2 maanden stil staan, goede accu dus!
Maar goed: foto's dus.
De 740 die momenteel nog in Den Bosch staat (foto is daar dus genomen).
En dan heeft m'n vriendin ook nog een 740. Volvo's genoeg hier dus!
[
Voor 3% gewijzigd door
Bart-Willem op 16-01-2009 17:39
]