Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Moet nog ff ergens een nieuwe batterij zien te halen, maar ik twijfel of het daar aan ligt, heb nog een andere getest, maar die is ook al een paar jaar oud. 's ochtends open gemaakt van 20 meter ver binnen één keer en op het werk kreeg ik hem niet meer dicht. Sindsdien doet hij niks meer.
Benieuwd wat dat dan is.
Verder zit de radio er inmiddels een week in en die bevalt steeds beter. Erg makkelijke bediening door de grote draaiknop en 3 regels op het display is ook heerlijk. Vooral bladeren door MP3tjes gaat erg makkelijk zo. Je ziet eerst alle mapnamen op het scherm, waar je doorheen scrollt met de draaiknop en een druk op de knop geeft dan de mp3tjes of submappen in die map. Dus met normale mapjes aanmaken heb ik al een 4,5GB aan mp3 mooi geordend en nog 11GB over op de USB stick, eindelijk van CDtjes branden af
Geluid is trouwens ook prima, de originele radio klonk misschien net wat "warmer", maar deze heeft zo ontzettend veel instellingen dat ik denk dat zelfde geluid te kunnen halen. Moet er nog wat mee spelen.
Bluetoooth werkt ook goed, alleen nog de microfoon netjes wegwerken.
Aansluiten ging trouwens perfect met die versterker kabel uit de UK. Voelt ook erg degelijk aan dat ding.
Qua uiterlijk vind ik hem ook best netjes, in elk geval de mooiste 2DIN zonder TFT scherm die ik gezien heb en het stoort me niet echt dat hij zwart is, past natuurlijk niet 100% bij de rest van de auto, maar ik heb er geen last van.
Verder nog een mooie stand neergezet op nieuwjaarsdag op de terugweg van een feestje.
Valt me trouwens nog mee hou hij eruit ziet na 2 maanden niet wassen in winterweer.