Het grote Volvo topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 46 Laatste
Acties:
  • 166.533 views

Onderwerpen

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
mcdronkz schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:57:
Toen de verkoop, dat was helemaal mooi. Voor een euro of 400 op marktplaats gezet. Kwam stuk voor stuk tokkies op af, die afhaakten omdat ik de overschrijvingskosten niet wou betalen :D. Ja echt, ik sta er nou nog van te kijken. Na een half jaar ben ik er toch nog vanaf gekomen voor 300 euro ofzo.
Die zijn toch maar 12 euro oid? Had je beter kunnen betalen dan... :)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/volvo/foto.jpg

8)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is die voorste nou een 850? (confused door de velgen.)

Die voorste lijkt wel verdacht veel op een 850. :+

[ Voor 36% gewijzigd door DopdeDouwer op 08-10-2009 11:55 ]

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Da's de '96er van een maat van me. Ding is echt een stuk beter geisoleerd, vooral achter de deurpanelen bijv. Is goed te merken want op de snelweg is 'ie een stuk stiller vanbinnen.
Da's een 2.3LPT trouwens, de mijne 2.3N/A ;)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-12 16:29
Vandread:
En en en?
Afspraak verplaatst naar vanmiddag :)
Dus zal vanavond wel wat ervaringen plaatsen.
Vandread:
Geeft zo'n automaat trouwens veel vermogens verlies?
Dat weet ik niet, maar doordat je zelf niet het moment van koppelen bepaalt kun daar wat verliezen.

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
cornelixnootje1 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:01:
[...]

Die zijn toch maar 12 euro oid? Had je beter kunnen betalen dan... :)
Ik heb zo m'n principes, en het is een ongeschreven regel dat de koper gewoon de overschrijving betaald. Hij wil die auto kopen of niet, toch? :)

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
mcdronkz schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:06:
[...]

Ik heb zo m'n principes, en het is een ongeschreven regel dat de koper gewoon de overschrijving betaald. Hij wil die auto kopen of niet, toch? :)
Ongeschreven regels die me geld kosten (in jouw geval 100-12=88euro) schaf ik snel af.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nette wagens. :)
cornelixnootje1 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:51:
[...]

Mensen zeggen vaak "minimaal 2 liter" oid. Maar hoe relevant is dat t.o.v. bijvoorbeeld pk/weight ratio?

Ik zie af en toe een Lincoln hier met een 5 liter motor, maar snel zijn ze zeker niet.
Ach, een 440 is bv 109 pk en 1030 kilo oid, 10 sec naar de honderd en lekker vlot, 1.8 is toch een stuk tammer, zelfde bij de s/v40, daar word het vanaf de 2 liter ook pas leuk. 1.8 is 11 sec naar de honderd en dat houd ook niet over. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Maar koppel hebben ze wel, en dat heb ik toch liever dan veel pk's in een licht karretje.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52

Krentenbol

Prutz0r

cornelixnootje1 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:57:
Ongeschreven regels die me geld kosten (in jouw geval 100-12=88euro) schaf ik snel af.
Yep, ik zou het ook wel weten. Principes zijn leuk, maar ze moeten me geen geld kosten :Y)
willem169 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:47:
Dus zal vanavond wel wat ervaringen plaatsen.
En en en? :+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Timmert schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:53:
Maar koppel hebben ze wel, en dat heb ik toch liever dan veel pk's in een licht karretje.
Haha dat is waar, maar goed, een leuke s/v40 of 850 eventueel met een lekkere bak koppel daar ben ik meer over te spreken. :P

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-12 14:39
JohanH schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:21:
[...]

Haha dat is waar, maar goed, een leuke s/v40 of 850 eventueel met een lekkere bak koppel daar ben ik meer over te spreken. :P
Ben van een alfa 145 1.4TS naar een S40 2.0 16V gegaan, dat koppel is echt :9~

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:47
Ik heb trouwens besloten mijn volvo 740 toch niet weg te doen. Sowieso was er weinig interesse, heb een paar keer een bod van €600 gehad, maar daarnaast lijkt het me niet verkeerd om hem voor de zomervakantie van volgend jaar achter de hand te houden. Hij rijdt me nog te lekker om hem voor zo'n schijntje weer weg te doen en dus gaat ie bij m'n pa de schuur in en dan zien we volgend jaar voor de zomer wel weer. Kan ik er in de tussentijd wat onderhoud aan plegen, tijd genoeg ;)

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 17:31

Dentheman

Zie signature

Je was de hond wezen uitlaten op het strand? :+

Zie ondertitel

• DopdeDouwer
  • Niet online
Ik denk dat je tot morgen (weekend) moeten wachten. Dat is het nadeel van 's avonds kijken; je kan de auto toch niet overschrijven.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dr_Frickin_Evil schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:51:
Ik heb trouwens besloten mijn volvo 740 toch niet weg te doen. Sowieso was er weinig interesse, heb een paar keer een bod van €600 gehad, maar daarnaast lijkt het me niet verkeerd om hem voor de zomervakantie van volgend jaar achter de hand te houden. Hij rijdt me nog te lekker om hem voor zo'n schijntje weer weg te doen en dus gaat ie bij m'n pa de schuur in en dan zien we volgend jaar voor de zomer wel weer. Kan ik er in de tussentijd wat onderhoud aan plegen, tijd genoeg ;)
Heel verstandig, zo'n auto weg doen levert dik spijt op. :P

Volvotips.com

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

d:)b

Verwijderd

Mooi man d:)b Genoeg tijd om de distributie te vervangen iig :P

Kwam ik net tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i28.photobucket.com/albums/c231/icerockt/JDM%20Yo/p3-10.jpg

:D :D

Verwijderd

DIng staat wel MEGA negatief achter, caster lijkt ook Negatief te staan :|

Wel mooi onder je eland :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 18:30 ]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat lijkt me idd niet echt rijdbaar, stoer is het wel. :P

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Er zijn nooit zoveel velgen die mooi onder (de meeste) Volvo's staan, maar dit is best aardig.
Vermoedelijk heeft 't ding airride en komt 'ie wel weer normaal te staan op niveau.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijn zus heeft haar Ford Fiesta uit 1996 weggedaan en een 460 2.0 teruggekocht. Dus die is eerder aan de volvo dan ik :P Gekocht van marktplaats in deventer. Tis alleen jammer dat ie niet meer erop staat zodat ik een foto kan laten zien. Volgens de specificaties issie rood metallic, maar tis toch echt bordeaux rood en niet de knal rode versie. Half leer/half stof bekleding op de stoelen, iets van 168.000 op de teller, alle rekeningen zijn erbij geleverd en hij was dealer onderhouden. Wel roest bij de wielkasten links, maar bij het reservewiel niks gezien.

Ben iig blij dat ik in zo'n eentje tijdens de kerst naar mijn pa/ma in Zweden ga en niet in die fiesta. Dat was echt een koekblik, heb er een keer een ritje op de snelweg mogen meemaken, dan toch liever een 440. Wat ik wel grappig vond is dat er stond op de factuur dat ie een 240 inruilde en deze 440 dus kocht in 1997 :+ Was van de eerste eigenaar dus die heeft er 12 jaar in rondgereden.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Toch even een filmpje posten hier:

Echt een super geluid!

Zou zelf eerder voor een Ferita uitlaat systeem tzt gaan sparen, komt de roffel mooi naar voren zonder echt te hard te zijn. :)

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:03
JohanH schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:44:
[video]
Echt een super geluid!

Zou zelf eerder voor een Ferita uitlaat systeem tzt gaan sparen, komt de roffel mooi naar voren zonder echt te hard te zijn. :)
Gaaf, hoeveel pk zit die nou? En wat is nou standaard turbo druk?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Geen idee wat de standaard druk is, eens opzoeken. Deze zal waarschijnlijk rond de 300 pk zitten verwacht ik zo. :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Onze 740 is wat nukkig. Ik heb de 2.3GL (131pk) met 4 traps automaat en 170k op de klok.

Hij doet het prima, en rijd heerlijk. Ook stationair geen problemen. Als je echter een 3 of 4 relatief korte ritjes maakt heeft de 740 problemen met starten. Als je dan niet oppast verzuip je het ding. Is hij dan toch eenmaal gestart (en trap je 2x op het gas), dan is er weer niets aan de hand, en rijd hij prima.

Waar zou ik naar moeten kijken? Of gewoon even langs de dealer?

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

PWM schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 20:05:
Onze 740 is wat nukkig. Ik heb de 2.3GL (131pk) met 4 traps automaat en 170k op de klok.

Hij doet het prima, en rijd heerlijk. Ook stationair geen problemen. Als je echter een 3 of 4 relatief korte ritjes maakt heeft de 740 problemen met starten. Als je dan niet oppast verzuip je het ding. Is hij dan toch eenmaal gestart (en trap je 2x op het gas), dan is er weer niets aan de hand, en rijd hij prima.

Waar zou ik naar moeten kijken? Of gewoon even langs de dealer?
Klinkt als het standaardprobleem dat veel injecties vroeg of laat gaat krijgen: een kapot relais van de brandstofpomp. :P Ik had het in m'n 940 destijds ook, en de problemen die ik had komen 100% overeen wat jij hebt. :P
JohanH schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:44:
[video]
Echt een super geluid!

Voor Ferrita moet je bij ons zijn: we zijn namelijk de Nederlandse importeur van dat spul. :P Dus de andere zaken in NL waar ze verkrijgbaar zijn nemen 't van ons af. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bart-Willem op 12-10-2009 22:03 ]

Volvotips.com

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Er zijn geloof ik nog veel dingen die ik niet ken van jouw B-W. :D

Eerst eens die 850 halen en ervan genieten, rest komt later. 8)

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Dus er staat hier nog een 145 op het pad. Een sloper, dat wel. Hij is echt rot :X Maar de achterklep is goed, hij heeft een strak dashboard (met lintteller :D ) LPG onderbouwtank. Die tank gaat in de andere 145, want die heeft nu een losse tank in de kofferbak :X Ook de hemel van de nieuwe sloper (:+) is gaaf. Als met al geen slechte koop :)

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-12 17:01

Dark Angel

Corvette LS Power

Bart-Willem schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:01:
[...]

Klinkt als het standaardprobleem dat veel injecties vroeg of laat gaat krijgen: een kapot relais van de brandstofpomp. :P Ik had het in m'n 940 destijds ook, en de problemen die ik had komen 100% overeen wat jij hebt. :P

[...]

Voor Ferrita moet je bij ons zijn: we zijn namelijk de Nederlandse importeur van dat spul. :P Dus de andere zaken in NL waar ze verkrijgbaar zijn nemen 't van ons af. :)
Ik dacht altijd dat ET de importeur was van Ferrita?

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dark Angel schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:08:
[...]

Ik dacht altijd dat ET de importeur was van Ferrita?
Nou, bij mijn weten bestellen we al zolang Ferrita bestaat alles bij hen en loopt eigenlijk in principe alles via ons. :P

ET is trouwens ook gewoon klant bij ons. Maar of zij alle Ferrita-stuff bij ons halen weet ik niet (meen me te herrinneren van wel).

Volvotips.com

• PWM
  • Niet online
Mijn vriendin rijd elke ochtend in de 740 naar haar werk. Vaak is dat erg vroeg (ze begint om 7) en dan wil in de winter de strooiwagen nog wel eens ons straatje nog niet gehaald hebben.

Ik wil daarom ook winterbanden onder haar auto. Ik ken overigens de voor en ook de nadelen van winterbanden goed, daar hoeven we geen discussie over :)

Nu wil het geval dat onder de 740 banden liggen met de maat (hou je vast): 185/65TR14.

In deze maat is alleen rommel te vinden op het gebied van winterbanden. De echte goede banden komen er in vanaf maat 15 inch.

Wat is de maximale maat van de banden die onder een 740 kan? Moet dat ergens in de boekjes staan, of staat het ergens online?

EDIT:

Ik zie overigens tot mijn verrassing dat er in de maat 185/60 TR14 wel banden zijn. Zouden die er gewoon om heen kunnen? Zijn dus iets minder hoge banden, ik weet niet of dat problemen oplevert.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 16-10-2009 15:31 ]

• DopdeDouwer
  • Niet online
Er zijn ook stalen velgen van 15 inch op de 740 geweest.
Die kan je voor een prikkie op marktplaatskopen denk ik. Vervolgens kan je daar leuke banden omheen leggen. Voorwinterbanden is 185 denk ik een prima breedte, dan kom je op een wang hoogte van 55 (toerentechnisch handig) of 50 (flitskasttechnisch handig).--> 185/55R15.

Ik heb deze maat met banden en velgen in de berging liggen als je wil passen...(betreft de 740 velgen met zomerbanden in die maat).

Hier kan je zelf de omtrek etc eens op je gemak vergelijken:
http://www.jennyxxx.de/index.htm (wees niet bang gezien de linktitel, is discreet)

[ Voor 16% gewijzigd door DopdeDouwer op 16-10-2009 15:40 ]

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
DopdeDouwer schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:34:
[...]
Hier kan je zelf de omtrek etc eens op je gemak vergelijken:
http://www.jennyxxx.de/index.htm (wees niet bang gezien de linktitel, is discreet)
En nog eentje in het Engels: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

:)

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Onder een 740/940 hoort eigenlijk 195/60/15 als je 15-inch velgen hebt, als je 14-inch hebt is dit iets van 185/65/14. In de praktijk komt meestal 195/65/15 voor omdat dit later op de 940 zo gehandhaafd werd (net zoals je op 240's vaak ook 185/80/14 tegenkomt ipv de standaard 185/70/14 om de bekende toerental-redenen zoals hierboven wordt genoemd). :)

Overigens passen alle velgen van de 900-serie ook (behalve de latere 960/S90 want die heeft weer een andere ET-waarde).

Oja: m'n 240 turbo is terug! Met nieuwe turbo! 8)

Volvotips.com

• PWM
  • Niet online

En als ik nu de standaard 185/65TR14 zomerbanden laat vervangen door 185/60TR14 winterbanden? Dat lijkt me wel te doen?

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 17-10-2009 11:28 ]

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat moet geen problemen opleveren hoor. :) Kan je niet een set extra stalen velgen scoren anders en er 2 setjes van maken? :P

Volvotips.com

• PWM
  • Niet online
Bart-Willem schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:28:
Dat moet geen problemen opleveren hoor. :) Kan je niet een set extra stalen velgen scoren anders en er 2 setjes van maken? :P
Denk dat 2 setjes wel handig is. Dan neem ik gewoon de 15 inch:

Dunlop SP WINTER SPORT 3D 195/65 R15 inclusief stalen velg voor 105,-

Kan ik tenminste ook zelf wisselen :)

EDIT:

Even de banden bekeken onder de 740, en ik zat er naast. Er liggen 185/65/15's onder. Pff, weer een andere maat
Bart-Willem schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:01:
[...]

Is dat een dure grap? Of moet ik gewoon even langs een Volvo dealer rijden om dat in 5 minuten te laten fixen?

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 17-10-2009 14:50 ]

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zo'n relais is iets van 2 tientjes ofzo, en kan je prima zelf vervangen: asbak eruit, vervolgens afdekplaatje bij de aansteker eruit, die 2 schroefjes eruit en dan kun je het opbergvakje boven de asbak er zo uit trekken. Dan kan je zo bij de relais'tjes en vervang je hem. :)

Verder heb ik m'n 240 Turbo gewassen (is al heel lang niet meer gebeurd volgens mij, want er kwam ineens een heel andere auto naar voren) en met de nieuwe turbo rijdt 'ie echt geweldig! _/-\o_ Leve ET! :P

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/23hr2me.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/1z5mbzc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/30begrp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/33etmkj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/63r2f9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/rh2939.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2zovsw3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/jb2phz.jpg

Ook zoiets leips: die tellers in Californië moesten in die tijd tot max 85mph om milieu-redenen (het idee erachter was dat je dan niet te hard ging rijden en ze hadden onderzocht dat men rustiger reed als de 55mph behoorlijk naar rechts zou staan: psychologisch zou men dan rustiger willen gaan rijden :') ). Ook in Porsches uit die tijd zie je dat soort dingen dus. 8)7

Verder heb ik die achterlijke sneeuwmatten eruit gehaald. Ik vind die dingen niet handig en niet mooi (sowieso: donkerblauwe sneeuwmatten in een beige interieur :? ). Kennelijk een veelgevraagde accessoire en deze zien er nog als nieuw uit dus die zet ik eens te koop ofzo. :P

Volvotips.com

• S_Chief
  • Niet online
Maak dan maar ook meteen je dashboard schoon (stof voor de tellers). :+ Mooie kleur trouwens! :)

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

SChief schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:06:
Maak dan maar ook meteen je dashboard schoon (stof voor de tellers). :+ Mooie kleur trouwens! :)
Dat was een foto van de advertentie. :P Het dashboard en interieur zijn al een stuk opgeruimder maar ligt ondertussen weer onder bladeren vanwege dat %*&^*&*(@%-herfstweer hier. :P

Volvotips.com

• ppFreddy
  • Laatst online: 03:45

ppFreddy

gewoon Frederik

Mooi exemplaar BW!

Ik heb daarnet m'n V50 gewassen, lekker anderhalf uurtje rustig bezig gehouden met de velgen enzo proper te krijgen.
Daarnet een kort ritje moeten doen, zit de halve rechterkant alweer onder de modder :X Het voordeel van op "de boerebuiten" te wonen zeker?

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Bart-Willem schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:00:
Zo'n relais is iets van 2 tientjes ofzo, en kan je prima zelf vervangen: asbak eruit, vervolgens afdekplaatje bij de aansteker eruit, die 2 schroefjes eruit en dan kun je het opbergvakje boven de asbak er zo uit trekken. Dan kan je zo bij de relais'tjes en vervang je hem. :)

Verder heb ik m'n 240 Turbo gewassen (is al heel lang niet meer gebeurd volgens mij, want er kwam ineens een heel andere auto naar voren) en met de nieuwe turbo rijdt 'ie echt geweldig! _/-\o_ Leve ET! :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook zoiets leips: die tellers in Californië moesten in die tijd tot max 85mph om milieu-redenen (het idee erachter was dat je dan niet te hard ging rijden en ze hadden onderzocht dat men rustiger reed als de 55mph behoorlijk naar rechts zou staan: psychologisch zou men dan rustiger willen gaan rijden :') ). Ook in Porsches uit die tijd zie je dat soort dingen dus. 8)7

Verder heb ik die achterlijke sneeuwmatten eruit gehaald. Ik vind die dingen niet handig en niet mooi (sowieso: donkerblauwe sneeuwmatten in een beige interieur :? ). Kennelijk een veelgevraagde accessoire en deze zien er nog als nieuw uit dus die zet ik eens te koop ofzo. :P
Net ding, nu lekker cruisen ermee! d:)b

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

Wow, gaaf ding zeg die Turbo! Fantastische neus, mooie verschijning :)

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat een geweldig ding man BW, heerlijk die voorkant.
In LA parkeerde ik steeds in een achterafstraatje waar ook iemand een 240 en 740 had staan met deze koplampen. Samen met de lichtblauwe California platen een heel gaaf gezicht 8)

Gister bij een vriend wezen kijken die een Amazon Combi aan het verbouwen is naar een 2 deurs, geinspireerd op deze, heel vet ook.

Afbeeldingslocatie: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200610/1967-volvo-amazon_460x0w.jpg

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zo'n 740 USA-front is ook tof ja! 8) Alleen dat is nóg zeldzamer dan die van een 240. :P

Volvotips.com

Verwijderd

Die dingen gingen echt voor zieke prijzen weg bij de volvo700vereniging ja :o Vette bak trouwens B-W, zoals gewoonlijk!

Vorig jaar op de VKB :9
Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e215/panhandle-pete/vkb/_MG_6880.jpg

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vette bak die 740! 8)

En wat zijn belachelijke prijzen dan? :P

Volvotips.com

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Haha die komt uit mijn photobucket, hoe kom je daar nou weer aan ? :+
Vind de velgen niet cool onder dat ding trouwens, mistlampen ook niet. Verder wel vrij clean inderdaad.

Verwijderd

Lol ik had die foto al een keer eerder gepost, toen ik 'm net weer vond zat ik al te denken wie die foto's toch gemaakt had.. :+ Polarissen ofzo zou 'm wel afmaken, maar goed, ik vind het al cool zat dat een man op leeftijd zo'n ding rijdt :D

B-W: Ik kan me nog wel herinneren dat het om 250/300+ ging, en dan niet eens compleet. Aangezien dat zo'n beetje de huidige straatwaarde van een 740 is, is dat toch wel behoorlijk flink :P

• DopdeDouwer
  • Niet online
De achterkant van die 740 was volgens mij alleen totaal over de top.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die 740 heb ik ook wel eens bij een Volvo Forum meeting gezien, zal vanavond eens kijken of ik er nog wat meer foto's van heb.. Volgens mij wel :)

• Mx. Alba
  • Laatst online: 22-12 13:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gisteren zapte ik over de Ludolfs heen, die waren een race aan het houden tussen een nieuwe C30 en een klassieke P1800 _o_

http://de.sevenload.com/s...udolfs-Staffel-3-Folge-14

[ Voor 28% gewijzigd door Mx. Alba op 19-10-2009 10:41 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hoe makkelijk kan je geld verdienen? :D

1: men koopt een auto op een forum voor max 2000 Euro (ik geloof dat de auto uiteindelijk voor 1500 verkocht is). Zie: http://volvolvo.nl/index....mf&Itemid=30&topic=4941.0
2. Men doet NIETS aan de auto en wacht even een half jaartje. Eventueel een motorwissel met een 2ehands blok wat bij een doorsnee garage max 1000 Euro incl 2ehands blok kost. Zelf doen scheelt dik veel geld. :P
3. Men doet verder niets aan de auto (dus ook niets aan de defecte ruitenwissers, deuk en dat soort kul) en zet er zomaar 2000 Euro bovenop: http://link.marktplaats.nl/287065488

Wat een figuren heb je er af en toe ook tussen zitten. :') Nou is winst maken niet erg, maar dit is wel heel erg makkelijk. :/

Volvotips.com

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Bart-Willem schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:36:
Hoe makkelijk kan je geld verdienen? :D

1: men koopt een auto op een forum voor max 2000 Euro (ik geloof dat de auto uiteindelijk voor 1500 verkocht is). Zie: http://volvolvo.nl/index....mf&Itemid=30&topic=4941.0
2. Men doet NIETS aan de auto en wacht even een half jaartje. Eventueel een motorwissel met een 2ehands blok wat bij een doorsnee garage max 1000 Euro incl 2ehands blok kost. Zelf doen scheelt dik veel geld. :P
3. Men doet verder niets aan de auto (dus ook niets aan de defecte ruitenwissers, deuk en dat soort kul) en zet er zomaar 2000 Euro bovenop: http://link.marktplaats.nl/287065488

Wat een figuren heb je er af en toe ook tussen zitten. :') Nou is winst maken niet erg, maar dit is wel heel erg makkelijk. :/
Die auto is in eerste instantie gewoon voor te weinig weggedaan. EDIT: vierkante koplampen zijn sowieso zeldzaam, dus dat doet al wat. Verder belastingvrij en op LPG, dan weet je het zo.
Je turbo is trouwens wel mooi, man! Als je er nog nette spiegels op zou zetten zou hij nóg mooier worden (als je ze nodig hebt, hier liggen er nog wel een aantal, dacht ik :+ )
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:19:
Die dingen gingen echt voor zieke prijzen weg bij de volvo700vereniging ja :o Vette bak trouwens B-W, zoals gewoonlijk!

Vorig jaar op de VKB :9
[afbeelding]
zOMG, ben jij ook bij die Volvo-forum meeting geweest bij het luchtvaartmuseum? Herinner jij je een zwarte 240 estate met Amerikaans front, veel chroom en Virgo's? Daar stonden wij naast :+ Die zwarte estate is een 'bekende' van ons, hij verkocht ook shirtjes van Volvolvo.
8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Krentenbol op 19-10-2009 12:45 ]

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Die vierkante lampen zijn niet aan te komen, dus worden ze vaak omgebouwd naar ronde (vind ik nog mooier ook trouwens). Zeldzamer betekent niet altijd duurder he. :P En gezien die schade, wat roest etc was 'ie ook niet veel meer waard dan die 2000. Nu er niets aan gedaan is (de schade zit er nog steeds, alleen een ander blok erin: zaken zoals nieuwe dynamo, schokbrekers etc waren bij de verkoop al gedaan) dus dat vind ik maar vreemd. :P

En die zwarte auto ken ik ook, liggen trouwens Wolfracing-velgjes onder. :P Da's de auto van G (kan je ook enorm mee lachen trouwens), is vaste klant bij ons. :P Die auto komt alleen van Wim's Classic af en had eerst een nieuw model achterkant (en meer van dat soort details die duidelijk van een jongere af komen), dus ik twijfel een beetje over de legaliteit van de auto. :+ Ik heb het idee dat 't een samengestelde is: dus de basis is wel van een oude, maar er zit een hoop nieuw spul op. Maar het is wel een mooie wagen verder! :)

Edit: de spiegels spuit ik gewoon over. Volvo had destijds de grap bedacht om spiegels met een soort hard vinyl/kunststof te bekleden ipv te spuiten. :P Dat droogt natuurlijk op den duur uit en bij een wasbeurtje spuit je met een hogedrukpistool zo die troep eraf. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Bart-Willem op 19-10-2009 13:35 ]

Volvotips.com

• DopdeDouwer
  • Niet online
Bart-Willem schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:01:
En die zwarte auto ken ik ook, liggen trouwens Wolfracing-velgjes onder. :P Da's de auto van G (kan je ook enorm mee lachen trouwens), is vaste klant bij ons. :P Die auto komt alleen van Wim's Classic af en had eerst een nieuw model achterkant (en meer van dat soort details die duidelijk van een jongere af komen), dus ik twijfel een beetje over de legaliteit van de auto. :+ Ik heb het idee dat 't een samengestelde is: dus de basis is wel van een oude, maar er zit een hoop nieuw spul op. Maar het is wel een mooie wagen verder! :)
Die 245 is intussen weer origineel, tijdens de renovatie-actie bleek hij gewoon origineel te zijn m.u.v. de achterlichten. Het gerenoveerde plaatwerk is nu wel afkomstig van een moderne auto.

Grr... nog steeds geen sleutelplek in de buurt kunnen vinden.

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ja, dat is de Zwarte Flirt ;) Hij heeft van achteren ooit in elkaar gezeten en er is toen een andere achterkant op gezet (dit dacht iemand tenminste, er schijnt een heel markante knik in de C(?)-stijl te zitten. Die zou je altijd krijgen als je van achteren getikt wordt). G heeft hem ook al meerdere keren laten controleren op zijn legaliteit, maar er is nooit iets gevonden wat de legaliteit zou betwijfelen.
Ik loop achter :o
En achteraf wist ik dat 'ie gerestaureerd was :+

[ Voor 10% gewijzigd door Krentenbol op 19-10-2009 13:46 ]

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Maar een bepaald nummer klopte toch niet in de auto? :+ Tenminste: gezien de andere achterkant zal het nummer achterin ook wel afwijken. :P

[ Voor 43% gewijzigd door Bart-Willem op 19-10-2009 17:31 ]

Volvotips.com

• Youk
  • Laatst online: 21-12 19:16

Youk

Volvo For Life

Zijn er hier nog mensen van plan om dit weekend naar de beurs te gaan? Ik denk eraan om zondag eens te gaan kijken.

Volvo Classic Club Belgium

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik sta er beide dagen. :)

Volvotips.com

• Youk

Youk

Volvo For Life

Zal dus normaal gezien zondag worden dat ik een kijkje kom nemen. Zullen we elkaar misschien wel even spreken hé :)

Ben eens benieuwd, eerste keer een Volvo klassieker beurs. Vrijdag eerst nog wat sleutelen aan de 144. Kom misschien nog wel een aantal dingen tegen die ik nodig heb, ideale moment dus.

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Heb jij trouwens nog een spiegel nodig op die 144 van je? Wij hebben er nog een shitload liggen :+

• Youk

Youk

Volvo For Life

Yep, zou er nog eentje willen voor de rechter deur (passagierskant dus). Ben jij ook zondag op de beurs toevallig? Kunnen we misschien zaken doen :) Laat eventueel maar iets weten via DM.

• DopdeDouwer
  • Niet online
Mochten jullie na de deal met Youk nog steeds een shitload overhebben heb ik ook nog wel interesse in een spiegel die iets minder lam is. (bij 130+ verdraait hij).

[ Voor 4% gewijzigd door DopdeDouwer op 21-10-2009 09:47 ]

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-12 10:18

Whizzer

Flappie!

Gisteren de V50 in ontvangst genomen... Zal nog wel wat foto's schieten. Toch wel lekker, dat D5 motortje. :) Snelheid raden op basis van het motorgeluid is niet verstandig als je dat eerst met een Skoda Octavia wel deed. Staat de wijzer toch een héél stuk verder naar rechts. ;)

Maar wat een verschrikkelijk klein kofferbakje zit er in dat ding zeg, "allememaggies"! In die oude oostbloktanker kon ik 3 lijken bijna gestrekt vervoeren (niet echt geprobeerd overigens :+ ), hier past net een krat bier in (in principe voldoende). Boodschappen kunnen voortaan beter met de 206 van m'n vrouw gedaan worden zie ik wel.

Nu nog even het TMC gedeelte van de navigatie werkend krijgen, die wil nog niet echt.

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Whizzer schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:40:
Gisteren de V50 in ontvangst genomen... Zal nog wel wat foto's schieten. Toch wel lekker, dat D5 motortje. :) Snelheid raden op basis van het motorgeluid is niet verstandig als je dat eerst met een Skoda Octavia wel deed. Staat de wijzer toch een héél stuk verder naar rechts. ;)

Maar wat een verschrikkelijk klein kofferbakje zit er in dat ding zeg, "allememaggies"! In die oude oostbloktanker kon ik 3 lijken bijna gestrekt vervoeren (niet echt geprobeerd overigens :+ ), hier past net een krat bier in (in principe voldoende). Boodschappen kunnen voortaan beter met de 206 van m'n vrouw gedaan worden zie ik wel.

Nu nog even het TMC gedeelte van de navigatie werkend krijgen, die wil nog niet echt.
De V40/V50 vond ik om die reden ook altijd tegenvallen. deS60 kan die 3 lijken ook makkelijk achterin kwijt, enige probleem is ze er makkelijk in krijgen omdat de opnening wat krap/onhandig is vergeleken met een station wagon...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Whizzer

Whizzer

Flappie!

Is het mogelijk om dat "mooie" informatiescherm met daarin (iedere keer) de keuze tussen geavanceerde en normale mode van het (RTI?) navigatie systeem achterwege te laten wanneer het start? Ik ben een tweaker, dus natuurlijk moet het geavanceerd zijn! ;) En die waarschuwing is me inmiddels ook wel bekend...

Het is zo onhandig dat het eerst even duurt voor het schermpje omhoog klapt en vervolgens deze melding komt. In de tussentijd ben ik namelijk al aan het rijden en het eerste stuk is continue sturen, dus dan kan ik niet bij de juiste knop op het stuur of de afstandbediening.

• Ghostrider
  • Laatst online: 22-12 19:06

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Zonet met de tgb op de snelweg gereden ivm een verhuizing, hij zit dan ook tot het dak vol.De GPS gaf tussen de 85 en 89km/h aan met forse tegenwind. Kon vrachtwagens dus redelijk bijhouden. Zat nog wel meer in maar dat komt het verbruik niet ten goede. Zonet geparkeert maar op de koppelingsaftap zit nogsteeds geen moertje; normaal komt er een drupje uit maar nu toch wel zoveel dat een AH foldertje vrij doorweekt werd :X weet iemand welke maat dit meestal is? (peil is nog ok)

parkeerwachter dacht nog dat het een russisch voertuig was

Asus Zenbook i7 256gb

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Is vaak een Amerikaanse maat, ik denk een 7/16.
Je hebt van die speciale ringsleuteltjes voor remnippels met een sleuf erin, zodat je ze om de leiding kan krijgen. www.opapimtools.com verkoopt ze iig.

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/24xgvhx.jpg
Hier een plaatje, boven de carterplug zegmaar

Asus Zenbook i7 256gb

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:52:
[...]

De V40/V50 vond ik om die reden ook altijd tegenvallen. deS60 kan die 3 lijken ook makkelijk achterin kwijt, enige probleem is ze er makkelijk in krijgen omdat de opnening wat krap/onhandig is vergeleken met een station wagon...
Nadeel van de S60 is dat je qua leefruimte voor de passagiers flink inlevert. Volgens mij is een V50 juist weer groter dan een S60. Beiden wel eens in (mee)gereden en in de S60 zijn de dikke stoelen heerlijk om op te zitten, maar als je vervolgens als bijrijder óf je hoofd niet kwijt kunt óf je benen en daardoor achterin moet gaan zitten...
De V50 moet het zeker niet hebben van z'n kofferruimte zoals Whizzer al zegt, al zal hij ongeveer vergelijkbaar zijn met mijn Leon en voor mij voldoet dat prima. Vergeleken met een Octavia is het een achteruitgang, maar daar krijg je wel 80 pk voor terug en een heerlijk verslavende 5-cilinder sound :9

• Whizzer

Whizzer

Flappie!

Nou... Ruimte achterin is ook minimaal hoor... Ene J0YR1D3R gaat niet blij worden als ie achterin moet zitten. ;). Ach, er staat altijd nog een Chevy G20 (inmiddels zonder gepiep) waar >10 lijken gestrekt in kunnen. En met de wintersport moet er dan maar wat meer in de dakkoffer.

Het roffeltje is idd wel lekker. :P Maar die V8 is ook niet zo slecht en het geluidje in de V4 van de motor mag er ook wel wezen. Hmmmmm, het lijkt haast wel alsof ik de voertuigen daarop kies...

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ghostrider schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:57:
Zonet met de tgb op de snelweg gereden ivm een verhuizing, hij zit dan ook tot het dak vol.De GPS gaf tussen de 85 en 89km/h aan met forse tegenwind. Kon vrachtwagens dus redelijk bijhouden. Zat nog wel meer in maar dat komt het verbruik niet ten goede. Zonet geparkeert maar op de koppelingsaftap zit nogsteeds geen moertje; normaal komt er een drupje uit maar nu toch wel zoveel dat een AH foldertje vrij doorweekt werd :X weet iemand welke maat dit meestal is? (peil is nog ok)

parkeerwachter dacht nog dat het een russisch voertuig was
Grote kans dat het een Engelse maat is (dat is bij de Amazon, 1800 en 140/164 ook vaak zo). En dan zit je niet alleen met de maat, maar ook met de afwijkende schroefdraad. :+

Volvotips.com

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 17:08
Bij mij past er een metrische dop/sleutel op.
Ik heb er namelijk wel een boutje in zitten.

edit: mooie plaat trouwens onder je carter 8)

[ Voor 25% gewijzigd door MewBie op 22-10-2009 20:24 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MewBie schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:22:
Bij mij past er een metrische dop/sleutel op.
Ik heb er namelijk wel een boutje in zitten.

edit: mooie plaat trouwens onder je carter 8)
Als je morgen toch voor je apk gaat, zou je dan even willen kijken of daar 1 hebben liggen ;)

Asus Zenbook i7 256gb

• MewBie
Ghostrider schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:28:
[...]

Als je morgen toch voor je apk gaat, zou je dan even willen kijken of daar 1 hebben liggen ;)
Dopje 11 past er op, 10 is te klein.
Veel succes met zoeken :P

*beeeeep*

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Vanwege net zulk soort maten bij de mini heb ik een set in metric en een set in engelse maten... wel handig om te hebben :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• DopdeDouwer
  • Niet online
MewBie schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:50:
[...]

Dopje 11 past er op, 10 is te klein.
Veel succes met zoeken :P
Dan is het volgens mij 1/2 inch.

• MewBie
DopdeDouwer schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:02:
[...]

Dan is het volgens mij 1/2 inch.
Het was inderdaad een 1/2" dop, had ook een 1/4" dop kunnen pakken. :+

een 1/2" dop gaat trouwens eerder richting 13mm (1" = 25,4mm) dus een dop 11 zou niet op zo'n bouten moeten passen.

[ Voor 20% gewijzigd door MewBie op 22-10-2009 22:09 ]

*beeeeep*

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wie gaan er nou allemaal naar de beurs? :P

Volvotips.com

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik wil wel maar ga ik niet trekken denk ik, vorig weekend weinig geslapen, straks stappen en om 9u thuis zijn ws, en morgen weer zoiets.. Zondag uitslapen dus :7

Verwijderd

9 uur thuis... je gaat kruipend naar huis? :+
Ik ben er zondag wel denk ik!

edit - Met welke Volvo kom jij BW? De Amazon? :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 21:35 ]

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Euh nee met een Zweedse V70 uit 2003. :P

Volvotips.com

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-12 11:52
Ik ga ook naar de beurs. De afgelopen jaren met de 480, dit jaar met de C70.

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 21:06

B-lennium

Volvo 164 1975!

Ghostrider schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:12:
[afbeelding]
Hier een plaatje, boven de carterplug zegmaar
daar hoort toch geen olie uit te komen? kan alleen als je krukaskering of je ingaande as versnellingsbak kering lek is denk ik

ik ben er zaterdag, ff inkopen doen voor mn zwarte autootje :P ik zal er zijn in een grijze (metallic) 164E

[ Voor 5% gewijzigd door B-lennium op 24-10-2009 01:01 ]

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• kraats
  • Laatst online: 07:46

kraats

Ik rol

Bart-Willem schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:04:
Wie gaan er nou allemaal naar de beurs? :P
Is nog wel ff de planning. Met de 245, denk ik. Of de 960 als we met het hele gezin gaan :)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Heel druk was het niet op de beurs. En mán wat hebben we een slechte plaats gekregen dit jaar. :') Normaal gesproken hebben we elk jaar dezelfde stand vlakbij de ingang en viel die altijd wel op. Nu hebben we door een akkefietje met een bestuurslid echt een enorme flutplaats ergens in een verloren hoek tussen Duitsers met overpriced vijfdehands rommel. :/ Dat bestuurslid heeft namelijk een eigen bedrijf en staat ook op de beurs. Nu is dat natuurlijk verre van erg (we doen vaak zaken met hem) maar hij schreef ons in als zakelijk gebruiker en hemzelf en wat andere bedrijven als particulieren (particulieren staan er voor een appel en een ei, iets van een paar Euro per dag, en wij zijn honderden Euro's aan standgeld kwijt per dag en we hebben al járen dezelfde plek). Behalve dat 'ie het slechte voorbeeld geeft, vond 'ie onze verbolgenheid over het particuliere/zakelijke standgeld niet leuk en besloot ons te "straffen" met een hopeloze plek waar geen hond komt. :/ Die grapjas gaat namelijk ook over de indeling van de hal.

Ik had sowieso het idee dat er overal verrekte weinig verkocht werd en hoor ook collega-bedrijven erover klagen. Of dat aan de recessie, het slechte weer of de veels te dure Duitse standhouders (waardoor iedereen een vooroordeel krijgt over de andere stands) ligt weet ik niet. :P

En iedereen hier die een Amazon, 140, 164 of 240 rijdt moet morgen maar eens kijken naar de white wall-setjes die we hebben! 8) We staan ergens middenin de hal, ergens tussen de tweedehands rommel. :P Als je vlakbij die Duett-ambulance en zilveren 262C bent ga je daar tegenover dat gangpad in en dan zie je ons vanzelf wel. :+

Volvotips.com

• Youk

Youk

Volvo For Life

Ok, tot morgen dan maar :)

Verwijderd

Zo, net terug. Ging heen in een Saab, en terug in een 850 GLT :+ (iemand van de volvo850club had 2 850's daar staan, en had nog een bestuurder nodig om er eentje terug te rijden, en ik woon ook een dorp verderop, dus dat kwam goed uit).
Was wel weer leuk! Waren pas laat daar, dus konden gratis naar binnen. BW ook nog gezien, maar je was druk in gesprek :P

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

En Youk, nog langs geweest voor een spiegel?
En Dop: mijn pa zei dat je spiegelprobleem opgelost kan worden door het schroefje strakker aan te draaien :)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Iemand enig idee hoe ik aan een S60 T5 of 2.5T einddemper kom? Of die van een D5, maar dan wel het laatste model met het verchroomde eindstukje.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:14:
Zo, net terug. Ging heen in een Saab, en terug in een 850 GLT :+ (iemand van de volvo850club had 2 850's daar staan, en had nog een bestuurder nodig om er eentje terug te rijden, en ik woon ook een dorp verderop, dus dat kwam goed uit).
Was wel weer leuk! Waren pas laat daar, dus konden gratis naar binnen. BW ook nog gezien, maar je was druk in gesprek :P
Wie wat waar? :+ Ik heb je niet voorbij zien hobbelen? :P

Kraats en Youk heb ik wel gezien en gesproken. :P Was trouwens verder niet druk vandaag! :o En ik heb zelf nog meuk gekocht die ik nodig had: een slotje voor een dashboardkastje (maar dan incl dashboardkastje) samen met een handrem/gordelbehuizing in de middenconsole voor samen maar 15 Euro. :P Verder: beige hoofdkussentjes voor de voorstoel (ook al spotgoedkoop) en wat meuk zoals schaalmodelletjes van een 740 en Amazon (iets van 4-5 stuks voor totaal 35 of 40 Euro ofzo) en een echt 164-horloge voor maar 7,50. :+ En als toppunt: een Scoobidoo voor op de hoedenplank! :Y 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Bart-Willem op 25-10-2009 20:25 ]

Volvotips.com

• Youk

Youk

Volvo For Life

@Pinda: als die persoon een rode jas aan had en er nog iemand bij stond met een donkere trui aan, dan was ik dat, was al ver tegen het einde van de beurs aan, ben daarna richting thuis vertrokken.

@Tking: nee, niet meer langs gekomen, nogal lang op de beurs geweest en dan nog andere plannen hebben in combi met een rit van 1:30 uur is niet altijd even handig. Maar heb ondertussen nog een aantal dingen gevonden die ik nog nodig zal hebben, dus ik ga dat eerst eens netjes oplijsten. Maar dat gaat er wel nog eens van komen. Het zou kunnen zijn dat we ondertussen tussen alle onderdelen nog een tweede spiegel hadden liggen, dus ik wil het liefst eerst zeker zijn. Ik laat zeker nog iets horen

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Tking, hadden jullie ook een stand dan? :P

Volvotips.com

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Nee, op de terugweg zou Youk langs ons rijden :+

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hadden jullie kofferbak-verkoop dan ofzo? :P En zelf nog naar binnen geweest?

Kraats was makkelijk te herkennen aan z'n Tweakers-polo! 8) :D

Volvotips.com

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 21:06

B-lennium

Volvo 164 1975!

zaterdag was het lekker weer.... niet dus!
ik heb buiten dus weinig gezien.

ik heb remblokjes gekocht, verder nog een oliedruk sensor en zonekleppen!

ik vond eigenlijk dat er voor de 164 weer weinig was, Nordicar had leuke dingen, maar voor de amazone natuurlijk!
vorig jaar hadden ze nog goede aanbiedingen met schokdempers of remmen, nu was het allemaal wat magertjes!

misschien ben ik wat verwend, mn buurman heeft eigenlijk het grootste assortiment 164 spullen :P

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Voor een 164 heb ik inderdaad verdacht weinig zien liggen. :P Voor een Amazon en PV was er genoeg te krijgen maar dat namen mensen eigenlijk niet mee (er waren zelfs kramen die maar 6 tientjes omzet hadden omdat die alleen maar Amazon-spul hadden). De kramen met 240-, 940- en 850-spul verkochten het meest. :P Nordicar verkocht vandaag zo goed als niets zeiden ze, terwijl volgens Estate Services het niet aan te slepen was bij ze. :P

Zo zie je maar: een klassiekerbeurs is eigenlijk geen klassiekerbeurs meer. :+

Volvotips.com

• kraats
  • Laatst online: 07:46

kraats

Ik rol

Bart-Willem schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:01:
Kraats was makkelijk te herkennen aan z'n Tweakers-polo! 8) :D
Die had ik natuurlijk ook expres aangedaan :) Ik hou van duidelijkheid :P Enneh.. jammer dat ik niet meer bij je hoefde te kopen ;)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Pagina: 1 ... 27 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.