Ik moet wel zeggen dat deze thread volgen wel gevaarlijk is. In het begin vond ik de aurea ook geweldig, maar als je leest over problemen ga je er na zoeken of jij ze ook hebt. En als je ze dan eenmaal ziet, ja dan is het hek van de dam, dan blijf je ze zien....
Nu is het wel, zo als al eerder gezegd is, dat je een hoop betaald omdat het design/ambilight en geen 'massa' tv is. Je gaat het niet in elke woonkamer tegenkomen (hoop je

). Met andere woorden je betaald veel voor het unieke/design en niet voor het top scherm.... Je hebt ook schermen (Bravia) van 3500 euro, maar dan betaald je voor het scherm en niet voor de lichtjes

....
Mijne gaat zo wie zo niet terug, de flikkeringen zie ik vooral bij SD bij film kijken, via de popcorn hour of bij de Wii is het mij nog niet echt opgevallen. En daarin tegen komen ze niet continue voor, gister had ik weer een avond waarbij ik ze niet tot nauwelijks gezien heb, zo weird... De hoekjes is niet netjes maar irriteren mij niet erg, tenzij ik erop ga letten.
Heb wel contact met philips over de flikkeringen, als ik kan aangeven onder welke omstandigheden het voorkomt dan gaan ze in Brussel het naspelen en hopelijk oplossen. Nu is het probleem dat het niet altijd consitent is, dus als iemand een filmpje, plaatje of iets dergelijks heeft welke zo goed als zeker trillend/flikkerend beeld veroorzaakt hoor ik het graag... Met de hoekjes gaan ze niks doen, aangezien ik al vanuit meerdere bronnen heb gehoord dat dit binnen de fout tollerantie van philips valt. Maar als genoeg mensen zeuren weet je het nooit.
Wel raad ik aan iedereen met deze problemen te bellen en aan te geven dat je de problemen hebt en dat je weet dat meer mensen deze problemen hebben, misschien gebeurt en dan eindelijk wat.
Weekend maar pielen of ik de flikkeringen kan reproduceren als ik het wil