[LCD TV] Philips de 2008 / 2009 modellen (deel 5) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 195.708 views

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-04 22:27
Als het een stekkerdoos met verlicht schakelaartje is, verbruikt die meer stroom dan de tv op standby.

[ Voor 5% gewijzigd door Raymond op 19-02-2009 12:40 ]

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
De stekkerdoos heeft geen lampje nee :) Overigens hebben we wel stekkerdozen met van die lampjes maar die zijn alleen aan als de stekkerdoos aan is, dus dat lijkt me ook geen stroom te verbruiken als die knop uit staat.

Wellicht gebruikt de led in een stekkerdoos net zoveel als de led in een tv, maar waarschijnlijk niet meer dan wat TV + receiver + subwoofer + Wii + ipod oplader gebruiken met die apparaten in standby. De PS3 is het enige apparaat dat volgens mij echt uit gaat als je hem uitzet. Maar alles hangt in die ene stekkerdoos dus het gaat allemaal uit.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Vorige week de Denon AVR-2809 Black binnen gehad.
Deze speciaal aangeschaft omdat deze HD sound heeft maar vooral 200ms delay.
Dat laatste zou je dus nodig hebben om de Digital Natural Motion te overbruggen in de delay.

Nu netjes alles aangesloten en de delay op 200ms gezet:
Tv aan en het geluid over de 5.1 set.... Nog nooit zo veel vertraging gehad!
Dus eerst kijken of Natural HD en 100Hz wel in waren geschakeld en dat was zo.
Dus in theorie zou ik een delay van 200ms moeten hebben (en mijn oude Sony receiver gaf inderdaad ook delay).
Dus ik de delay weer teruggezet op 0ms en nu loopt alles wel synchroon...

Het heeft niet te maken met auto-lip-sync, want dat geldt alleen voor HDMI en mijn tv is met digitale coax verbonden met de Denon voor het geluid.
En alle beeldverbeteraars staan dus ook aan.... iemand een idee hoe het kan dat ik mijn Denon niet op 200ms delay hoef te zetten om toch geen vertraging te hebben :S

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:34

Exirion

Gadgetfetisjist

FeaR1986 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 17:00:
Het heeft niet te maken met auto-lip-sync, want dat geldt alleen voor HDMI en mijn tv is met digitale coax verbonden met de Denon voor het geluid.
Fout. De digitale audiouitgang van de TV stuurt precies hetzelfde signaal uit als de HDMI. Ook daar heb je dus automatische lipsync correctie, waardoor je voor normaal TV kijken helemaal geen receiver met delayfunctie nodig hebt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Exirion schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 17:15:
[...]Fout. De digitale audiouitgang van de TV stuurt precies hetzelfde signaal uit als de HDMI. Ook daar heb je dus automatische lipsync correctie, waardoor je voor normaal TV kijken helemaal geen receiver met delayfunctie nodig hebt.
Typisch... dacht dat je ook speciaal HDMI 1.3a nodig had om van auto-lip-sync te kunnen genieten.
Maar als ik je nu eens vertel dat die functie dus niet aan staat 8)7

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

^ alleen als je het geluid vanaf je bron direct op je reciever laat afspelen.. dus niet als het via de tv loopt, dan is alles in sync (maar alleen stereo, geen DTS e.d.)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Anoniem: 78656

Topicstarter
@FeaR1986

Je zou eens moeten proberen om je bron (blu-ray speler) via HDMI op je receiver aan te sluiten en die vervolgens via HDMI op de tv zonder dat je nog een spdif tussen tv en receiver hebt.
Evt. (zie handleiding denon) moet je dan nog auto-lip sync actieveren in je receiver maar als de tv er over beschikt (nog altijd niet 100% duidelijk) zou je ook nu precies goed lopend geluid moeten hebben en ook echt surround. Via spdif downmixed de tv namelijk naar stereo.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Maar ik heb mijn Sony receiver (waar ik wel degelijk delay mee had met DNM aan) eigenlijk alleen verruild voor een Denon, dus verder qua aansluitingen niet veel veranderd.

Zo loopt mijn dvd-speler dus nog steeds via scart naar mijn tv en het geluid via coaxiaal digitaal naar de receiver. Op mijn oude Sony was er dan delay (maakte niet uit of het mono geluid was of DTS 5.1). Maar met de Denon heb ik dus 0,0 delay terwijl de delay-functie uit staat.
Vind het dus gewoon raar.... Sony = delay, Denon = perfect zonder delay aan

Maar eigenlijk maar beter dat alles gewoon werkt.

Maar ontopic over de Philips tv.
Hebben meer mensen "last" van dat hun ambilight naar groen neigt?
Als ik echt donkere beelden heb dan dimt de ambi-light.
Maar als het beeld sem-donker is dan wordt mijn ambilight groen...

In Saw is het nog wel te verklaren aangezien de muren daar een groene waas hebben.
Maar zat net Miami Ink te kijken en daar stond iemand voor een redelijk donder scherm en toen werd mijn ambilight ook groen.... niet echt de kleur die ik zou kiezen...

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 19-02-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:03

Trebbors

Failure is no option!

De ambilight weken komen er weer aan!

Korting:
op de 42pfl9603 200 euro
op de 42pfl9703 300 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5674

Als het beeld volledig donker is dan is bij mij de ambilight links onder gedimd groen. De anderen zijn dan gedimd wit.
FeaR1986 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:41:
Als ik echt donkere beelden heb dan dimt de ambi-light.
Maar als het beeld sem-donker is dan wordt mijn ambilight groen...

In Saw is het nog wel te verklaren aangezien de muren daar een groene waas hebben.
Maar zat net Miami Ink te kijken en daar stond iemand voor een redelijk donder scherm en toen werd mijn ambilight ook groen.... niet echt de kleur die ik zou kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-02 10:34
WooX

Vandaag gebeld door E-care voor een vervanging van de speakers. Ik heb aangegeven aan de beste medewerker wat hier op het forum is besproken m.b.t de WooX technologie. Hij is dit gaan navragen en wat blijkt: Het is inderdaad deze techniek die is verwerkt in de speakers!! Dus voor iedereen, het is bevestigd dat het normaal is dat de binnenste coners niet mee vibreren! Alleen was ik weer verbaasd over de skills van de telefoon medewerker die totaal geen weet heeft van de apparatuur die hij behandeld. Dit zal dan waarschijnlijk al een flinke duit hebben gekost aan vervangingen terwijl er niks aan de hand was! Nu is het alleen nog wachten op het scherm....

@ FeaR1986: Dit is mij ook opgevallen bij sommige films. Het zwart lijkt dan een beetje groen en het ambilight word dan ook helemaal groen. Weet verder niet wat dit is en hoe het komt. Maar het is zeer zelden dat dit voorkomt en dus voor mij niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Orangeno schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:56:
@ FeaR1986: Dit is mij ook opgevallen bij sommige films. Het zwart lijkt dan een beetje groen en het ambilight word dan ook helemaal groen. Weet verder niet wat dit is en hoe het komt. Maar het is zeer zelden dat dit voorkomt en dus voor mij niet storend.
Je kunt bij de ambilight instellen hoe 'heftig' hij is. Als je dit helemaal opendraait dan zal de TV zelfs bij een klein beetje kleur dit oppikken en daar de ambilight vol mee kleuren. Als er dan dus ook maar een sprankje groen (of rood, of blauw) in het beeld zit, zul je dit direct zien. Als je echt een kleurloos beeld hebt en toch een kleur ambilight, dan kan het zijn dat de leds een beetje afwijking vertonen. Ik weet dat dit bij de vorige series nog wel voorkwam, maar heb er bij de nieuwere nog niet veel over horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb meermaals in diverse winkels het ambilight van de nieuwere modellen bekeken en moet zeggen dat de afwijkingen kleiner geworden zijn. Ze zijn er echter nog steeds, zowel bij de 96, 97, 98 als bij de 9903 waar het uiteraard nog het makkelijkst op valt.
Daar ze echter opsplitsingen gemaakt hebben per zijde is het voor de meesten ook lastiger om "snel" te zien, dan wel storend te zijn. Zo vaak komt een volledig wit beeld, waarbij ambilight ook volledig wit hoort te zijn, immers niet voor, en dan blijft het zeker ook niet lang genoeg staan om alles goed te vergelijken.
De excessen zoals die oa bij mijn Aurea v1 waren heb ik nog niet bij de nieuwere gezien, maar dat verschil was ook gewoon te extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalloonTerm
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05-2020
Trebbors schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:27:
Heeft iemand hier iets meer informatie over? Kon er online of in de winkels hier niets over vinden nog. Van plan om over een maandje ongeveer (bonus in maart :9 ) een nieuwe tv (9703) te kopen, dus dat zou erg goed uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-06-2024
http://www.philips.nl/acties

tot €500 retour of 12 maanden gratis naar de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

FeaR1986 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:41:
Mijn muur is groen.. dus kan het niet echt controleren maar ik moet zeggen dat zelfs met een groene muur ambilight er toch heel goed uitkomt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nieuwe modellen !!!

http://www.digitalnewsroom.philips.com/products/

Foto's op rij :

http://www.digitalnewsroom.philips.com/photography/

[ Voor 33% gewijzigd door bulsing op 21-02-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
beetje afwijkende maten in die serie, in vergelijking met voorgaande.
Wel weer indrukwekkende specs. Gelukkig weer een bruikbare netwerkaansluiting erop. En verder lijkt het erop dat ze alle features die ze dit jaar op verschillende tv's hebben geïntroduceerd in dit model hebben gestouwd: Led backlight, local dimming.
200hz en een nieuwe natural motion engine belooft ook veel goeds.

Ik ben benieuwd, op papier zijn dit toch wel bijzonder goeie tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Hehe, mooie press release van de 9704:
Each pixel of the incoming picture is enhanced to better match the surrounding pixels, delivering a more natural and lifelike picture.
Oftewel: we blurren gewoon alles ;)

Interessant dat ze inderdaad de 'andere' set maten gaan voeren (40, 46 inch) - aangenomen dat dat niet markt-specifiek is. Kennelijk veranderen ze van panel-leverancier. (edit: ze linken dan wel weer naar een plaatje van een 47PFL9704, dus misschien weten ze het nog niet :))

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 21-02-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalloonTerm
  • Laatst online: 12-05-2020
specs van die nieuwe series zijn inderdaad indrukwekkend, maar ben zelf niet echt een fan van de nieuwe rand om de TV (al is het een vooruitgang tov de 9803).

21X9 is natuurlijk wel een leuk film toestel... maar vraag me af hoe de kijkervaring is voor gewone (4/3 16/9) uitzendingen. Natuurlijk zal de prijs ook niet misselijk zijn.

ik denk dat mijn hoop voorlopig is dat de "oude" series nu wat leuke aanbiedingen krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

BalloonTerm schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:13:
21X9 is natuurlijk wel een leuk film toestel... maar vraag me af hoe de kijkervaring is voor gewone (4/3 16/9) uitzendingen. Natuurlijk zal de prijs ook niet misselijk zijn.
Er wordt een prijs van 4000 euro genoemd en voor een niche-produkt vind ik dat eigenlijk erg meevallen. Het gaat om een 56" panel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 22:51
kan je ambilight eigenlijk uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Striker2k2 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:53:
kan je ambilight eigenlijk uitzetten?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de modellen die de huidige 3000,5000 en 7000 gaan vervangen. Is daar al info over?
Ik vind de rand van de nieuwe 9000 modellen erg lelijk (grijs/zwarte strepen). De 21x9 is leuk, maar lijkt me inderdaad voor alle niet-film media minder geschikt. Ik zou dan ook eerder een beamer kopen voor het weergeven van films (en de rest op een normale TV) dan dit 21x9 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik vind de nieuwe rand juist een stuk mooier. Ik heb het niet zo op glimmend zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind die nieuwe rand ook ontzettend mooi! Het lijkt erop dat ze:
- frame van de 42PES0001 hebben genomen
- dat zwarte vervangen door geborsteld aluminium
- om er toch zwart in te houden een vreemde zwarte rand eronder (:?)
Dat laatste snap ik echt niet; anders had ik het echt mooi gevonden. Dat onderste stuk breekt het design. Ach, hoef ik gelukkig geen spijt te krijgen van onze 42PES0001 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
Als je de specs zo doorkijkt, krijgen de nieuwe modellen ook een DVB-C tuner mee, wat interessant is voor de kabel abonnees, alleen kan ik zo niet vinden of ze een CI of een CI+ slot krijgen. Weet iemand dat wel?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:14
Anoniem: 114186 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 21:48:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de modellen die de huidige 3000,5000 en 7000 gaan vervangen. Is daar al info over?
Ik vind de rand van de nieuwe 9000 modellen erg lelijk (grijs/zwarte strepen). De 21x9 is leuk, maar lijkt me inderdaad voor alle niet-film media minder geschikt. Ik zou dan ook eerder een beamer kopen voor het weergeven van films (en de rest op een normale TV) dan dit 21x9 toestel.
Ja ik ben ook zeker geinteresseerd in de 7000 serie. ben echt benieuwd wat de opvolger van de 7403 / 7423 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285895

Gugger schreef op zondag 22 februari 2009 @ 16:25:
Als je de specs zo doorkijkt, krijgen de nieuwe modellen ook een DVB-C tuner mee,...
DVB-C tuner zou misschien mogelijk zijn, maar ik denk dat er weer net zoals bij de voorgaande modellen een D en een H versie komt. Dit zou dus betekenen dat deze LCD wel in frankrijk en scandinavische landen uitkomt en niet in Nederland.

Misschien dan toch maar weer via het internet-circuit proberen aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb zojuist een nieuw topic geopend waar over de huidige en de komende modellen verder gepraat kan worden, daar we nu al ruim over de 1100 heen zijn.

De openingspost is nu nog een kopie van deze maar daar zal ik de komende tijd wel verandering in aan brengen.

[LCD TV] Philips de recente modellen (deel 6)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 78656 op 23-02-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Lisadr schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:07:
[...]

Dat is de NTSC versie van de 7603 en is ruim 50 euro duurder.
ondertussen niet meer, en wat kan je met de 7613 minder of met de 7603?

want die 7613 staat wel erg goedkoop (990€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296843

Anoniem: 291580 in "[LCD TV] Philips de 2008 / 2009 modellen..."
[quote]Anoniem: 291580 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:01:
hallo
ik ben karin en ben nieuw hier.
ik heb een probleem met mijn philips tv type 42PFL9703D/10e ,de tv is vorig jaar september gekocht en sinds een paar weken doet hij raar als ik de tv aanzet.
ik krijg dan wel geluid maar geen beeld ,dat blijft zwart,ook als ik van zender verander blijft hij zwart ,als ik hem weer uit zet en dan opnieuw aanzet is er weer beeld.

@bosco,
wij hebben tot nu 2x hetzelfde probleem (en oplossing met aan/uit) met dezelfde tv in dezelfde tijd gekocht, iedere keer als wij naar een film op onze Sony dvd-recorder gekeken hebben, die verbonden is via scart, en dan de tv uitzetten en de volgende avond weer aanzetten; echter nog nooit met onze Sony dvd speler die verbonden is via component; en ook niet met onze Popcorn Hour A110 via hdmi; het lijkt ons dus te liggen aan de scart - aansluiting; maar het is niet naar believen reproduceerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WM1
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-04 19:31

WM1

ArChie schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:52:
[...]

Nu maar hopen dat je niet bij elke overgang van zomer naar wintertijd en vice versa de boel opnieuw moet instellen. Het zou toch een stuk handiger zijn als Philips gewoon de DVB-C functionaliteit ook voor het land Nederland activeert zodat er gewoon van de TOT en TDT pakketjes gebruik kan worden gemaakt.
Electronische Programma Gids van 32PFL9603H/10

Er bestaat een workaround voor het gelijk krijgen van de tijd van de klok van de televisie en de EPG na de overgang van de zomer- naar de wintertijd.

Workaround:
1. Zenders herinstalleren onder 'Nederland' (je krijgt dan alleen de analoge zenders)
2. Tijd goed instellen, dus klok op Automatisch en Wintertijd
3. Zenders herinstalleren onder Denemarken
4. EPG updaten

Nu, na de overgang van de winter- naar de zomertijd, treedt het probleem weer op. De tijd van de EPG staat nu niet één uur voor maar één uur achter ten opzichte van de klok. Het gevolg is dat een programma dat bijvoorbeeld in werkelijkheid om 20.29 uur is gestart, in de EPG om 19.29 uur staat.

Het vreemde is dat de bovenstaand beschreven workaround nu niet werkt na de overgang van de winter- naar de zomertijd. Dit terwijl zowel klok als de EPG van de televisie, toen ik deze vorig jaar (ten tijde van de zomertijd) na aankoop voor de eerste keer volledig installeerde, goed stonden.

Kort samengevat:
1. 'Auto klok modus' op 'Automatisch': De EPG loopt loopt goed en de klok loopt één uur voor.
2. 'Auto klok modus' op 'Handmatig' en 'Zomertijd' op 'Zomertijd': De EPG loopt goed en de klok loopt één uur voor.
3. 'Auto klok modus' op 'Handmatig' en 'Zomertijd' op 'Wintertijd': De EPG loopt één uur achter en de klok loopt goed.

Ter informatie:
- Land ingesteld op Denemarken i.v.m. DVB-C (voor zover bekend dezelfde tijdzone als Nederland)
- Firmware van TV: 000.093.000.000 (05-03-2009)
- Firmware van Alphacrypt: 3.16
- Kabelaar: Ziggo (voormalig @Home)

Weet iemand wellicht hoe de televisie geheel kan worden gereset (dus niet terug naar 'Fabrieksinstellingen', dan worden alleen de instellingen van het beeld, geluid en Ambilight hersteld) waardoor de televisie volledig opnieuw moet worden geïnstalleerd? Wellicht gaat het dan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291978

Trebbors schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:27:

Korting:
op de 42pfl9603 200 euro
op de 42pfl9703 300 euro
ja waarom denk je misschien omdat de 2009 modellen binnekort uitkomen :)

maar hoeveel kost een 42'' ambilight nu dan?? geen 9000 serie maar een PFL7633???? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Hmm.. moet een nieuwe tv op onze slaapkamer. Dacht eerst aan een 37PFL7603. Maar wat wordt nou zijn opvolger dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:28

RoyK

Illustrator

potjandorie.. ik wil weer een tv gaan kopen, gaan ze weer meer nieuwe modellen strooien hehe..

ik heb een 47" op het oog, met ambilight spectra 3 kanaals. Hij kost nu rond de 2100 euro

Wat zouden jullie doen? Wachten tot de nieuwe modellen uit komen? (ivm zakken prijs) Komt er nog een actie aan van Philips?

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 03-04-2009 14:58 ]

Volg me op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosTM
  • Laatst online: 11:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosTM
  • Laatst online: 11:54
Ziggo maakt de keuze toch weer iets ingewikkelder.

Nu is officieel Interactieve Televisie geintroduceerd.
Dit betekent dat je weer een ander kastje (decoder) nodig hebt, als je van deze betaalde dienst gebruik wilt maken:
http://www.hdtvnieuws.nl/...tieve-televisie-20090403/

(Voor alle duidelijkheid: de nieuwe CI+ CAM's die binnenkort gaan op de nieuwe modellen komen, ondersteunen geen Interactieve Televisie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297722

Dag,

Iemand enig idee met hoeveel de gemiddelde prijs van de oude 7400 serie ongeveer zal dalen bij de intro van het nieuwe model? Ben een tijdje op zoek naar een goede deal voor de 42 inch van de 7403. Maw, heeft het nut om nog ff 2 weken te wachten?

Groet,

Chuest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Ik heb afgelopen zaterdag een 42PFL7403D op de kop getikt bij de Mediamarkt voor het schamele bedrag van 729 euro (afdingen 8) ), alleen heb ik een vraagje over de instellingen...

Ik zie zo nu en dan een soort "doorzichtige waas" rondom personen (film en TV) en dieren (Planet Earth). Ik irriteer me er best aan. Iemand enig idee hoe dit weg te krijgen?

Als ik een originele Blu Ray afspeel heb ik er eigenlijk geen last van. Bij gedownloade 720p AVCHD's of MKV's wel. 1080P AVCHD's of MKV's minder...

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is al een nieuw deel: [LCD TV] Philips de recente modellen (deel 6)

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 19-05-2009 21:27 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.