[Multi] Pro Evolution Soccer 2009 - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.618 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:08:
[...]
Online komen de emoties wat minder direct over en is het vernederen van je medespelers lang niet zo leuk. :P
Ik word online regelmatig flink vernederd en als ik nou het idee had dat het aan mezelf lag.. Verdedigen online vind ik vrijwel onmogelijk. Ik vraag me af of het misschien aan mijn verbinding ligt of dat de lag/vertraging het spel zo goed als onspeelbaar maakt..? Offline kan ik toch vrij goed meekomen en vind ik het gewoon heerlijk spelen, op ps3. En ik speel het spel al sinds de 1e delen op ps1, dus ik kan het toch wel vergelijken. Maar online is 1 grote frustratie door niet te verdedigen rushes van de tegenstanders.

Meer mensen die slechte ervaringen hebben met het online gedeelte en dan vooral het verdedigen?? Ik vraag me namelijk sterk af of het misschien aan mijn skills of verbinding ligt. Ik speel met een 20mbit lijn. Draadloos dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:17:
[...]

Ik word online regelmatig flink vernederd en als ik nou het idee had dat het aan mezelf lag.. Verdedigen online vind ik vrijwel onmogelijk. Ik vraag me af of het misschien aan mijn verbinding ligt of dat de lag/vertraging het spel zo goed als onspeelbaar maakt..? Offline kan ik toch vrij goed meekomen en vind ik het gewoon heerlijk spelen, op ps3. En ik speel het spel al sinds de 1e delen op ps1, dus ik kan het toch wel vergelijken. Maar online is 1 grote frustratie door niet te verdedigen rushes van de tegenstanders.

Meer mensen die slechte ervaringen hebben met het online gedeelte en dan vooral het verdedigen?? Ik vraag me namelijk sterk af of het misschien aan mijn skills of verbinding ligt. Ik speel met een 20mbit lijn. Draadloos dat wel.
Ik zou eerst eens proberen om een draadje te leggen want draadloos kan volgens mij wel een oorzaak zijn van de lag. Nogmaals ik had echt geen problemen met lag toen ik afgelopen zaterdagavond aan t gamen was. ( ik heb ook wired).

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Heb dit weekend ook vrolijk online gepingeld en dat viel me zéér mee. Na de afgelopen 2 jaar zeer gefrustreerd te raken van de online wanprestatie van Konami, lijkt het nu eindelijk goed te gaan. Geniaal samen spelen met 4 personen is heel gaaf. Hoop nu wel dat Konami nog en aantal speltypen, zoals online tournooien gaat toevoegen (of ik moet deze ergens over het hoofd gezien hebben?)

Heb een heerlijk aantal potjes gespeeld, waarbij het belangrijk is te kiezen voor een host/medespelers met een geel of groen bolletje bij hun verbindingsstatus. Dan gaat in principe alles prima...
Wel kom je natuurlijk nog wel wat tuig tegen dat graag de verbinding verbreekt 2 minuten voor tijd, als ze achter staan... maar goed, dat hou je altijd en neem ik wel voor lief.

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:45:
[...]
Ik zou eerst eens proberen om een draadje te leggen want draadloos kan volgens mij wel een oorzaak zijn van de lag. Nogmaals ik had echt geen problemen met lag toen ik afgelopen zaterdagavond aan t gamen was. ( ik heb ook wired).
Mmm, dat draadje leggen kan nog lastig worden.. Als ik bij 'connection status' in m'n ps3 kijk heb ik een draadloze verbinding van 97%, op zich voldoende denk ik.

Ik vond online deze test van Konami, iemand al geprobeerd..?
Ik krijg alleen maar C-tjes, dus zou onvoldoende verbinding hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet als je online wil gamen ook al je poorten op zetten op je IP. ( die moet je vast zetten in de PS3 ), daarna heb je een veel betere verbinding.

Veel van de mensen met problemen moeten dit doen en dan heb nauwelijks last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:31:
je moet als je online wil gamen ook al je poorten op zetten op je IP. ( die moet je vast zetten in de PS3 ), daarna heb je een veel betere verbinding.

Veel van de mensen met problemen moeten dit doen en dan heb nauwelijks last.
Tja, IP is vast, PS3 zit in een DMZ, firewall op de router is uit, enz. Speel ieder online spel op PS3 zonder enig probleem. Begin me toch af te vragen of het toch heel misschien niet aan m'n verbinding ligt. Hebben anderen die speedtest van Konami uit m'n vorige post geprobeerd, en zo ja, welk resultaat halen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:01:
[...]

Tja, IP is vast, PS3 zit in een DMZ, firewall op de router is uit, enz. Speel ieder online spel op PS3 zonder enig probleem. Begin me toch af te vragen of het toch heel misschien niet aan m'n verbinding ligt. Hebben anderen die speedtest van Konami uit m'n vorige post geprobeerd, en zo ja, welk resultaat halen jullie?
AAB (2,3,4 spelers). Dat met een 20/1 mbit verbinding. Volgens de grafiekjes trekt hij de hele lijn niet open, zowel up als down niet. Dus waarom ik niet gewoon overal A heb snap ik niet.

Ik ben toch even klaar met de game (in ieder geval de BaL mode) aangezien hij mn 3e savegame ook corrupt heeft gemaakt. Kan wel laden en een pot spelen, maar na die wedstrijd loopt hij standaard vast. Wedstrijd ervoor laden (voor de zekerheid had ik 3 saves voor 1 speler) helpt ook niet..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat me opvalt bij Legends, is dat het op Top Player eigenlijk veel te makkelijk is. We speelden met 4 beginnende BaL spelers en droogde Arsenal op Top Player met speels gemak af. Of is de moeilijkheidsgraad nog aan te passen bij Legends met die categorie C, B of A :? Anders is er totaal geen uitdaging meer met Legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:01:
[...]

Number of players/Result
4/B
3/B
2/A

Dit vanuit me werk getest waar we met 11 man achter de pc zitten.
Onderstaande resultaten van speedtest.nl
Dan moet het thuis helemaal geen probleem worden met mn 20 mbit verbinding!

(@work)
Download
309.3 KByte/sec
(=2474 kbps)

Upload
50.1 KByte/sec
(=401 kbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TBY

Bedankt voor het checken, maar echt duidelijker wordt t niet voor me..

Mijn resultaten:

Number of players/Result
4/C
3/C
2/C

Speedtest.nl, 20mbit verbinding.

Download
1436,3 KByte/sec
(=11490 kbps)

Upload
101,3 KByte/sec
(=810 kbps)

Zou geen probleem moeten zijn, maar is het blijkbaar wel..?

Edit: blijkt ook geen probleem.. Probleem blijkt m'n browser te zijn 8)7 Google Chrome gaat er nu dus definitief af. In Firefox haal ik bij de Konami speedtest:

2/A
3/A
4/B

Pfff.. Alleen toch jammer dat het dus niet m'n verbinding lijkt te zijn, maar het online niet zo werkt als zou moeten. Ik vind het verschil met offline veel te groot. Misschien met veel oefening gaat dat verdedigen online me ook lukken, maar ik weet niet of het er van komt door de frustratie.. Mensen die geen problemen ervaren spelen alleen tegen andere Nederlanders?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Misschien is het ook wel leuk om in de OP een overzicht van spelers te maken (voor wie dat willen) om toe te voegen als vriendje en online een potje te ballen...?!

Ik speel iig op de PC en ben te vinden als Luchtloper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Yeroen1976

O toch vreemd dat chrome het dan verdraaid. Anyhow ik was van plan dit weekend pro te kopen voor de pc,
Is het nu nog wel een aanrader? Als ik al die reacties hier lees ben ik er niet meer zo zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:16
Iemand zelfde probleem als mij?

Speel op de PC en heb last van "tearing".

Ik kan bij settings "wait for vsync" niet aanvinken omdat deze niet selecteerbaar lichtgrijs is weergegeven :S ?

Speel op resolutie 1680 x 1050 (met resolutie patch), alles high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:40
ds08 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:00:
Iemand zelfde probleem als mij?

Speel op de PC en heb last van "tearing".

Ik kan bij settings "wait for vsync" niet aanvinken omdat deze niet selecteerbaar lichtgrijs is weergegeven :S ?

Speel op resolutie 1680 x 1050 (met resolutie patch), alles high.
Ga naar je driver configuratiescherm van nvidia/ati en zet vsync op force on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:02:
[...]

Mmm, dat draadje leggen kan nog lastig worden.. Als ik bij 'connection status' in m'n ps3 kijk heb ik een draadloze verbinding van 97%, op zich voldoende denk ik.

Ik vond online deze test van Konami, iemand al geprobeerd..?
Ik krijg alleen maar C-tjes, dus zou onvoldoende verbinding hebben?
Beetje offtopic: ik heb (met Firefox) AAA, met PC versie, internetverbinding 6Mbit/s "bedraad".

Heb daarbij gelijk maar even een potje gespeeld online en het ging een stuk beter dan mijn paar potjes in PES 2008, maar in de "tussenstukjes" zoals na een goal of als de bal over de lijn gaat, dan is er wat vertraging en soms zelfs even een versnelling als het spel weer wordt hervat. Af en toe wat stroef heel beetje teleport, wat niet echt het spel bederfte. Bij spelers hadden trouwens een geel bolletje (=gemiddelde verbinding status) wat wellicht nog de kleine probleempjes veroorzaakte.

Verder leuke wedstrijd gehad. Ik had voor Sint Petersburg gekozen en tegenstander koos ook sportief voor een vergelijkbare tegenstander. Ik maakte doordat ik even niet wist welke ik was van de twee in de eerste min een eigen doelpunt. :P Maar daarna ging de wedstrijd aardig evenwichtig op met voor beide kansen. Ik had een paar minuten voor rust een mooie kans, daarna gelijk rebound, maar die werd ook gestopt, maar had nog een rebound en die scoorde ik. Verdediging ging ook wel aardig net als offline is verdedigen wat makkelijker geworden imho. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat we beide niet echt supersnelle dribbelaars hadden.

In de ML heb ik trouwens gezien dat je spelers kan zetten in je Scout list (in vorige deel heette het "List") niet alleen de naam is veranderd ook wordt er info gegeven, als je even wacht. Het loont dus nu ook als je voor een Negotiation Period naar spelers gaat zoeken, je krijgt dan info te zien zoals of de spelers veel speelt of niet, of hij blij is bij zijn club en wat zijn sterke punten zijn. Ook hoe langer je een speler in de SL hebt staan zal er meer info over hem komen. Geen grote vernieuwing, maar wel een handige vind ik.

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:37:
Misschien is het ook wel leuk om in de OP een overzicht van spelers te maken (voor wie dat willen) om toe te voegen als vriendje en online een potje te ballen...?!

Ik speel iig op de PC en ben te vinden als Luchtloper
De opzet voor een overzicht staat er al, of bedoelde je dat juist? Ik zal ik iig zo toevoegen.

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:39:
Anyhow ik was van plan dit weekend pro te kopen voor de pc,
Is het nu nog wel een aanrader? Als ik al die reacties hier lees ben ik er niet meer zo zeker van.
Ik vind het een goed spel, maar er zijn wat wat minpunten. Online loopt nog niet altijd top (niet zozeer mijn mening, maar wat ik in het alegemeen hoor), wellicht dat Konami hier nog aan sleuteld, maar het is al wel speelbaar. Offline heb je de ML die eigenlijk maar weinig is aangepast als ik het zo zie. Je hebt de Become a Legend (BaL) modus dat erg vermakelijk kan zijn, maar vooral in deze modus zijn er nog wat technische mankementen. We nemen echter aan de Konami dit nog oplost. De UEFA Champions League stelt imho eigenlijk niet zoveel voor, het is eigenlijk alleen het officiële jasje eromheen. Er zijn wel mogelijkheden om met je "Legende" in de BaL modus online te gaan heb ik vernomen. Verder heeft Konami al wel een patch aangekondigd wat zij zelfs een update noemen, daar zal dus officiële licenties van een aantal teams worden toegevoegd en extra features. Hoe veel deze update de gameplay nog verbeterd moet uiteraard afgewacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:39:
@ Yeroen1976

O toch vreemd dat chrome het dan verdraaid. Anyhow ik was van plan dit weekend pro te kopen voor de pc,
Ja, vond het zelf ook wel bijzonder..
PES09 vind ik nog steeds een aanrader, maar als je hem alleen voor online koopt zou ik even afwachten of er wat aan verbeterd wordt. Gebaseerd op mijn persoonlijke (ps3)ervaring dan, ik lees hier ook positievere verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regeneration schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:18:
[...]

Ik vind het een goed spel, maar er zijn wat wat minpunten. Online loopt nog niet altijd top (niet zozeer mijn mening, maar wat ik in het alegemeen hoor), wellicht dat Konami hier nog aan sleuteld, maar het is al wel speelbaar. Offline heb je de ML die eigenlijk maar weinig is aangepast als ik het zo zie. Je hebt de Become a Legend (BaL) modus dat erg vermakelijk kan zijn, maar vooral in deze modus zijn er nog wat technische mankementen. We nemen echter aan de Konami dit nog oplost. De UEFA Champions League stelt imho eigenlijk niet zoveel voor, het is eigenlijk alleen het officiële jasje eromheen. Er zijn wel mogelijkheden om met je "Legende" in de BaL modus online te gaan heb ik vernomen. Verder heeft Konami al wel een patch aangekondigd wat zij zelfs een update noemen, daar zal dus officiële licenties van een aantal teams worden toegevoegd en extra features. Hoe veel deze update de gameplay nog verbeterd moet uiteraard afgewacht worden.
Thnx voor je uitleg, maar ik heb het spel al in huis om even te proberen wat ik ga aanschaffen. Het is dus voornamelijk de online sectie waar ik een beetje onzeker ben. Maar denk toch dat ik de gok ga wagen. In de hoop dat de probleempjes opgelost gaan worden waar nu sommige gebruikers last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Regeneration schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:18:
[...]
De opzet voor een overzicht staat er al, of bedoelde je dat juist? Ik zal ik iig zo toevoegen.
:X Niks gezegd, maar dank voor het toevoegen en dan moeten we maar snel een keer een potje ballen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 07:16:
[...]

Jup, 640*460 geprobeerd. Waardeloos dit!
Ik heb nu ook de crash gehad in week 17 en heb nu net als jij een corupte savegame.
Resolutie maakt niets uit.
Heb jij toevallig ook dat het fotootje van je speler in de savegame nog maar half is?
Ondanks dat ik regelmatig backup, dus handmatig een extra save aanmaak en de schade maar 3 wedstrijden is betekend dat toch 1 1/2 uur werk.
Ik moet wel zeggen dat ik autosave nog steeds aan had staan maar ik kon het nergens vinden om het uit te zetten.
Aangezien ik er bij de start van mijn carriere voor koos om het aan te zetten is het dus "greyed out" en volgens mij niet te wijzigen.
Een nieuwe carriere vind ik wel erg zuur.
Nu maar wachten op een fix en daarna weer verder.
Wel jammer want BaL was de reden om toch maar PES aan te schaffen.

klein schoonheidsfoutje gevonden in de TS, "• PES kan in bepaalde gevallen gaan crachen" crachen moet crashen zijn. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
LoneRanger schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:41:
[...]

Ik heb nu ook de crash gehad in week 17 en heb nu net als jij een corupte savegame.
Resolutie maakt niets uit.
Heb jij toevallig ook dat het fotootje van je speler in de savegame nog maar half is?
Ondanks dat ik regelmatig backup, dus handmatig een extra save aanmaak en de schade maar 3 wedstrijden is betekend dat toch 1 1/2 uur werk.
Ik moet wel zeggen dat ik autosave nog steeds aan had staan maar ik kon het nergens vinden om het uit te zetten.
Aangezien ik er bij de start van mijn carriere voor koos om het aan te zetten is het dus "greyed out" en volgens mij niet te wijzigen.
Een nieuwe carriere vind ik wel erg zuur.
Nu maar wachten op een fix en daarna weer verder.
Wel jammer want BaL was de reden om toch maar PES aan te schaffen.

klein schoonheidsfoutje gevonden in de TS, "• PES kan in bepaalde gevallen gaan crachen" crachen moet crashen zijn. :P
Dat met dat halve plaatje had ik ook last van. Bij mij is de helft groen. Ben een nieuwe carriëre gestart maar nogsteeds crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:41:
[...]
offtopic:
Thanks en aangepast. :)

Heb nog een potje gespeeld vandaag en wat me "opeens" opviel is dat de SB spelers niet meer zo agressief naar voren gaan als je geen aanvalspijltjes geeft, maar een beetje achterblijven wat ik positief vind. Ook niet als ze een agression hebben van 75. Dit merkte ik toen ik een een-tweetje wilde doen met de SB en WF, waarbij het de bedoeling was dat de SB over de flank zou rennen, maar halverwege hield hij ermee op en liep weer naar achteren. :) Dit heb ik uiteraard opnieuw geprobeerd door met de attackpijltjes naar voren te zetten en dan zullen ze wel wat vaker mee naar voren komen, maar niet eens zo heel vaak, zeker niet als de SB lage agression heeft. Ik ben hier persoonlijk erg blij mee, want soms wil ik namelijk gewoon dat de SB's achterblijven zoals bij een 1 of 2 doelpunten voorsprong in het laatste kwartier.

Verder kan ik nog steeds zeggen dat het spel qua win / gelijk / verlies ratio én aantal doelpunten beter is dan bij PES 2008. Ik heb al een stuk of 3 of 4 keer gelijk gespeeld terwijl ik in mijn hele PES 2008 carrière iets van 10 keer gelijk heb gespeeld. Ook de geforceerde doelpunten van de tegenstander in het laatste kwartier, die dan ook in dat kwartier "opeens" een stuk beter spelen, heb ik nog niet gehad. :) Een uitslag van 4-0 in het voordeel van mij is al voorgekomen, maar ik speel "pas" op Regular dus het kan nog een stukje moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:26
Voor de mensen met de crashbug:
Become a Legend Saved Game Files Fix
------------------------------------

http://downloads.gamingaccess.com/in...?file_id=32132

HOW IT WORKS
------------

a) Place this tool in your My Documents / Konami / Pro Evolution Soccer 2009 / save folder

b) Enter the name of the Become a Legend corrupted saved file you want to fix in the text box.

c) Click Fix it! and Ready!

TIP
---

Set your game to auto save so if your file get corrupted again you will be able to fix it using this tool.

Feel free to upload it to your websites and other mirrors
Bij sommige mensen lijkt het te werken. bron: http://forums.evo-web.co....php?p=1478504#post1478504

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Das leuk, maar je mag toch hopen dat Konami spoedig zelf met een fix komt (en dus niet wachten tot ergens in november), want de CL mode werkt dus ook niet (bij mij iig, kennelijk ben ik nog steeds de enige die dat geprobeerd heeft :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik ben nu in BaL gestart als een WF alleen nu staat er bij mijn stats alleen een vinkje bij WF dus. Is het mogelijk om later op meerderen plekken te kunnen spelen ? Dus dat er een vinkje komt bij bv WF, AMF,CMF. Ik hoop het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:07:
Vraagje, ik ben nu in BaL gestart als een WF alleen nu staat er bij mijn stats alleen een vinkje bij WF dus. Is het mogelijk om later op meerderen plekken te kunnen spelen ? Dus dat er een vinkje komt bij bv WF, AMF,CMF. Ik hoop het wel :).
Dat vraag ik mijzelf dus ook af. Inderdaad zou het leuk zijn. Je word soms wel op een andere plek neergezet, maar of er vinkjes komen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:37
Maverick schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:56:
Voor de mensen met de crashbug:

[...]

Bij sommige mensen lijkt het te werken. bron: http://forums.evo-web.co....php?p=1478504#post1478504
Ja! Hij laadt tenminste weer. Lekker Konami .. :')

-edit-
Laat maar; crash na mn volgende wedstrijd en de game die het wel deed is screwe up. Volgende wedstrijd 11* Aerts tegen 11* Ekramy :')

Zie op het forum dat de maker van deze fix ook aangeeft dat het probleem groter is dan hij dacht (en hoopte). Grote fuckup door Konami.

[ Voor 31% gewijzigd door cheiron op 20-10-2008 21:35 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:16
Geweldige programmeerwerk Konami :X

raakt mijn BaL save file corrupt, begin ik opnieuw en nu kan ik tijdens het spelen niets met me speler doen, hij paast niet, schiet niet, sprint niet, al 3 x overnieuw begonnen, save file weggegooid. helpt allemaal niets.

zucht.......

dan maar wachten op de patch... misschien helpt opnieuw installeren wel.

iemand anders dit ook gehad? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:02:
Das leuk, maar je mag toch hopen dat Konami spoedig zelf met een fix komt (en dus niet wachten tot ergens in november), want de CL mode werkt dus ook niet (bij mij iig, kennelijk ben ik nog steeds de enige die dat geprobeerd heeft :P).
bij mij is hij net ook gecrashed in de champions league. win je met 1 punt verschil je 2e wedstrijd van chelsea met fc twente looptie vast:S

ik ben van plan morgen het spel te gaan kopen, dus ik hoop dat die crashes alleen in de gedownloade versie zitten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 21:11
Ben ik nou zo 'n stomme klaas of hoe zit dat...

Ben inmiddels bij week 10 van de be a legend mode... Ben nog steeds niet opgeroepen of iets dergelijks. Doe ik iets fout ofzo?? Na de wedstrijd valt het me ook op dat ik geen match experience points krijg maar alleen strenght points... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coeluh schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:50:
[...]

Dat vraag ik mijzelf dus ook af. Inderdaad zou het leuk zijn. Je word soms wel op een andere plek neergezet, maar of er vinkjes komen weet ik niet.
Oke ik ben nu een aantal keer als CF bij Twente ingezet en nu staat er bij me stats ook CF aangevinkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Ik heb een vraagje:
In BaL-mode zie ik altijd dat ik rond de 14 punten groen erbij krijg, maar de match experience is altijd maar een heel klein beetje. Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coeluh schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:50:
[...]

ik ben als am begonnen en in mijn 3e seizoen staat er ook een vinkje bij cm bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:37:
Geweldige programmeerwerk Konami :X

raakt mijn BaL save file corrupt, begin ik opnieuw en nu kan ik tijdens het spelen niets met me speler doen, hij paast niet, schiet niet, sprint niet, al 3 x overnieuw begonnen, save file weggegooid. helpt allemaal niets.

zucht.......

dan maar wachten op de patch... misschien helpt opnieuw installeren wel.

iemand anders dit ook gehad? 8)7
Ja, dan is je optionfile ook verrot. Deze wegflikkeren, PES opstarten, weer even alles opnieuw instellen en dan moet het lukken.
Maar inderdaad, dit is gewoon alpha software, niet te geloven wat een prutsers bij Konami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:54:

Ben inmiddels bij week 10 van de be a legend mode... Ben nog steeds niet opgeroepen of iets dergelijks. Doe ik iets fout ofzo?? Na de wedstrijd valt het me ook op dat ik geen match experience points krijg maar alleen strenght points... Iemand tips?
Ik werd pas in week 15 ofzo opgeroepen ;(
Eigenlijk is het genoeg als je 1 keer een goede oefenwedstrijd speelt, een 7tje halen bijvoorbeeld. Als je steeds maar zesjes haalt gaat het inderdaad niet al te snel. Zorg ervoor dat je simpele passjes geeft die in ieder geval aankomen en probeer ook ballen te veroveren, volgens mij telt dat aardig mee voor je cijfer. (je kan na afloop bij de ratings ook op je naam klikken om te zien hoeveel keer je een pass gegeven hebt, hoeveel schoten etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:43

MartNL

Kurvers schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:54:

Je moet af en toe geel of rood krijgen.
Dan val je meer op voor de trainer! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
MartNL schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:28:
[...]

Je moet af en toe geel of rood krijgen.
Dan val je meer op voor de trainer! :9
Maar hoe zit het met dat match experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Coeluh schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:43:
[...]

Maar hoe zit het met dat match experience?
Dat krijg je voornamelijk in belangrijke wedstrijden voor zover ik weet. Veel minuten maken helpt ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 19:00
Wilde net dit spel bestellen maar wacht nog maar even. Enerzijds op een prijsdaling maar nog het meest op een goeie bugfix. Onder druk van Fifa09 is het te snel op de markt gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:55
GodDamage schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:00:
Wilde net dit spel bestellen maar wacht nog maar even. Enerzijds op een prijsdaling maar nog het meest op een goeie bugfix. Onder druk van Fifa09 is het te snel op de markt gebracht.
Waar baseer je dit precies op? Vorig jaar was dit inderdaad het geval maar PES 2009 is in mijn ogen heel wat beter uitgewerkt/getest voordat het op de markt kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Even over Be a Legend mode:

Op welke positie zijn jullie begonnen? Ik speel op dit moment als SS / CF bij Napoli maar heb niet echt de indruk dat ik al wordt opgemerkt. Als SS / CF loop je sowieso altijd diep en heb je weinig invloed op het verdedigen, ik kom erg weinig aan de bal.

Wanneer ik aan de bal ben duiken er gelijk 3 verdedigers op dus het is ook lastig om het balletje vast te houden of te passen naar medespelers. ( Zeker in een 4-5-1 opstelling die mijn trainer zo leuk vindt )

Ik had gisteren ook problemen om een foto van mezelf te importen naar mijn PS3:
Na het kopieren van de foto's naar een USB stick geeft mijn PS3 aan dat er geen bestanden op staan.
Iemand tips daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Prutzer80 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:46:
Even over Be a Legend mode:

Op welke positie zijn jullie begonnen? Ik speel op dit moment als SS / CF bij Napoli maar heb niet echt de indruk dat ik al wordt opgemerkt. Als SS / CF loop je sowieso altijd diep en heb je weinig invloed op het verdedigen, ik kom erg weinig aan de bal.

Wanneer ik aan de bal ben duiken er gelijk 3 verdedigers op dus het is ook lastig om het balletje vast te houden of te passen naar medespelers. ( Zeker in een 4-5-1 opstelling die mijn trainer zo leuk vindt )
Ben zelf ook SS, maar speel bij NAC dan als CF in een 4-3-3 :)
Mss in jouw geval vaak laten uitzakken om een balletje op te halen en te kaatsen om zo meer ballen te krijgen en via de combi naar voren te komen?
Ik had gisteren ook problemen om een foto van mezelf te importen naar mijn PS3:
Na het kopieren van de foto's naar een USB stick geeft mijn PS3 aan dat er geen bestanden op staan.
Iemand tips daarvoor?
USB formatteren, foto in ander bestandsvorm? Kunnen veel dingen zijn, geen echt idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Er is trouwens een bugfix voor become a legend mode..... maar goed die werkt niet helemaal 100%, mn savegame laadde wel weer na de fix, alleen stond ik met 11x stekelenburg op het veld :S

hij verne*kt dus de opstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Om veel aan de bal te komen kun je denk ik het beste als DMF spelen. Dan kun je zowel verdedigend als aanvallend bij het spel betrokken worden. Alleen is het lastiger om een hoog cijfer te scoren omdat je minder snel in scoringspositie komt. Ik probeer meestal simpel te spelen, balletje breed leggen, zorgen dat je geen balverlies lijd en zoveel mogelijk interceptions proberen te maken. Na 5 oefenpotjes kwam ik bij de selectie. Ik scoor altijd wel minimaal een 6 of 6,5.

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 21-10-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
DMF kan je toch niet kiezen in het begin? Ik ben trouwens AMF en heb 74 stamina en loop dus wel eens mee naar achteren tot mijn eigen penalty gebied, maar ook loop ik geregeld in het penalty gebied van de tegenstander. Ik vind persoonlijk uiteindelijke scores wat vreemd (sinds de scores zijn geïntroduceerd in PES dus niet zozeer in BaL) tot stand komen. Als mijn team goed heeft gespeeld vind ik dan krijgt bijv. alleen de scorende spelers goede cijfers en der rest niet. DMF is daarbij inderdaad moeilijk een goed cijfer te halen. Terwijl ik zelf dan tevreden ben met hun prestatie. Controlerend zijn en de bal rond spelen. Wat ik in de i het algemeen ervaar is dat als je veel (van afstand) schiet relatief hogere cijfers krijgt, ook al levert het geen doelpunt(en) op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:46

PromoX

Flying solo

Regeneration schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:46:
DMF kan je toch niet kiezen in het begin?
Ben gisteren gestart met m'n 3e BaL (heb al een AMF en een LW) en dan kun je gewoon kiezen voor DMF. Vanaf het begin al een stamina van 90 dus ik kan moeiteloos het hele veld overlopen :). Het nadeel is dat de speler niet echt snel is, maar ik zet dan ook vooral in op techniek en kracht.

Wat scores betreft is 7 volgens mij het hoogste geweest tot nu toe. Met wat goede passes en balovernames is een 7 ook niet zo lastig te halen volgens mij. Ik denk dat een DMF dan ook anders beoordeeld wordt als een AMF of (schaduw)spits.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
PromoX schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:06:
[...]

Ben gisteren gestart met m'n 3e BaL (heb al een AMF en een LW) en dan kun je gewoon kiezen voor DMF.
Ik zal me dan wel vergist hebben. Ik had het niet echt nagekeken. :)
Vanaf het begin al een stamina van 90 dus ik kan moeiteloos het hele veld overlopen :). Het nadeel is dat de speler niet echt snel is, maar ik zet dan ook vooral in op techniek en kracht.

Wat scores betreft is 7 volgens mij het hoogste geweest tot nu toe. Met wat goede passes en balovernames is een 7 ook niet zo lastig te halen volgens mij. Ik denk dat een DMF dan ook anders beoordeeld wordt als een AMF of (schaduw)spits.
Een DMF wordt ook meer op verdedigen beoordeeld denk ik, maar mede daarom denk ik dat als je veel schiet als DMF (geldt ook wel voor AMF) weegt het relatief zwaar. Als je dan van een afstandschot hem nog eens mooi strak in de bovenhoek knalt dan is het helemaal mooi. :) Iig dat is mijn ervaring met de scores / ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
"walking...down the avenue" ;)

ook ik ben helemaal verslaafd aan BaL, het deuntje zit helemaal in m'n hoofd 8)7
mijn avontuur tot dusver: heb nu eigenlijk spijt van: dat ik m'n speler te klein (1.65m) heb gemaakt, op top player mode ben gestart.

Ik kreeg daarom aanbiedingen van ADO, Volendam en Willem II. Heb voor ADO gekozen (ben toch stiekem hooligan)
Als beginnende AMF zijnde is het maar moeilijk aan de bak komen, duurde echt 10 partijen voordat ik op de bank kwam. Halverwege ben ik overgestapt naar Willem II, ook daar was het op de bank beginnen en invallen in de 60-70ste minuut. (gaap)
Voor het 2de seizoen kreeg ik een aanbod van Twente :)

Bij transfers moet je ook kijken naar de formatie en de positie waarvoor je gehaald wordt. De mindere clubs spelen vaak met 4-5-1 formatie,
en om dan nummer 10 achter de spits te spelen is gewoon heel lastig als beginneling.

Bij Twente werd ik als SMF/AMF binnengehaald, m'n stats werden uiteraard beter: halverwege kreeg ik zelfs een aanbod van Boca Juniors.
Ik koos ervoor om te blijven en dat werd beloond: ik scoorde m'n eerste doelpunt
en mocht vaak beginnen als CMF of AMF. werd wel vaak gewisseld in de 70ste minuut, maar dat vond ik helemaal erg. Op de bank beginnen wel. Dat 2x speed fastforward hadden ze wel op 3-4x mogen zetten.

Het 2de seizoen zat er ook weer op en kreeg een aanbod van PSG (ja, die franse club, niet die gloeilampmakers)
Ook daar moest ik mij bewijzen, ik moest de concurrentie aangaan met Guily. (ex Arsenal)
Ik kwam op de bank en mocht wel eens invallen als LMF of RMF, maar toen begon het echt leuk te worden:
ik mocht invallen als CF! (in een echte 4-4-2 formatie) ik dacht eerst dat het niet te doen was, mede door mijn lengte..al gauw scoorde ik een goal (filmpje volgt want ik ben op het werk).
Halverwege kreeg ik aanbiedingen van spaanse clubs, maar die had ik afgeslagen, want ik wilde niet meer als AMF of WF spelen. De 2de helft van m'n seizoen bij PSG was gewoon top, hoewel we niet kampioen waren geworden speelde ik bijna alle wedstrijden als spits.

Na een prima seizoen besloot ik nog een seizoen bij PSG te blijven, ik begon de eerste wedstrijd met een goal,
en een assist, maar daarna ging het minder. Na 2 wedstrijden was ik out of form, en werd ik verbannen naar de reserves!
Voel met net een Perez haha. ik moest me weer bewijzen als AMF. Dat duurde weer 3 paar partijen voordat ik
bij de interteam kwam, weer 3 partijen later kwam ik op de bench. Nu begin ik weer op de bank...
Ben nu wel een beetje BaL moe :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Na mn gecrashte Ajax BaL savegame ben ik maar opnieuw begonnen en begon ik bij AZ hehe... wat een ballenteam is dat zeg!

In de winterstop had gelukkig Valencia interesse dus daar speel ik nu.... merkt meteen dat de spelers beter zijn, ze zijn sneller en geven betere passes :)

Wat overigens erg irritant is, is dat je medespelers wel erg snel de bal in het publiek schieten zodra ze een beetje onder druk staan.....

Je cijfer is denk ik afhankelijk van hoe je je rol vervult. Ik had eens twee keer gescoord in een wedstrijd en mijn cijfer was nog steeds 6,5 ofzo. Dus als je als DMF de hele tijd aan het aanvallen bent, zal je cijfer denk ik wel lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Freshnezz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:01:
Je cijfer is denk ik afhankelijk van hoe je je rol vervult.
Uiteraard. :)
Ik had eens twee keer gescoord in een wedstrijd en mijn cijfer was nog steeds 6,5 ofzo. Dus als je als DMF de hele tijd aan het aanvallen bent, zal je cijfer denk ik wel lager zijn.
Dat is wel wat vreemd en ervaar ik zelf ook. Je had geen kaart of veel overtredingen gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 22:16
Eerste seizoen was ik begonnen bij Volendam en daar werd ik als CMF gebruikt ipv AMF. In de Winterstop de overgang gemaakt naar FC Twente, daar heb ik redelijk wat minuutjes kunnen pakken. Ik kreeg een aanbieding om bij FC Twente te blijven of bij Willem II maar natuurlijk bleef ik bij FC Twente. Het begin van het tweede seizoen kom ik na 60 minuten in het veld en scoor ik meteen de winnende goal! De wedstrijd erna geef ik de assist voor de winnende goal. Daarna werd het steeds minder en nu sta ik 2de in rang achter Hersi, want die knalt veel ballen erin.

Grom grom, kan ik bij de Training Hersi niet blesseren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Welk niveau spelen jullie allemaal BAL? ik speel op regular.. zit nu al aan me 3e seizoen.. ben inmiddels 19 en ben begonnen bij Willem II daarna naar NEC.. maar na NEC niet echt een boeiende aanbieding gekregen..(Leukste ploeg die mij wilde hebben was spartak moscow..brrr koud) dus maar in Nijmegen blijven hangen...
kben SS maar speel AMF en ben nu elke seizoen al clubtopscorer..

Kut opstelling heeft NEC ook.. coach vind 4-5-1 leuk.. grrrrrrr 8)7
Hoop in de winterstop toch eens een leuke club te vinden :|

[ Voor 18% gewijzigd door ind0mi op 21-10-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana's?

Ik speel BaL ook op regular en in seizoen 5. Nog even over die scores en de rol van DMF: Ik ben zelf een CMF/DMF en haal voornamelijk constant een 6,5 - 7 door veel meters te maken zonder bal. Een assist of goal betekent meestal +0,5 bij je eindcijfer. Een 8 is mij nog niet gelukt om te halen ondanks 2 goals of assists en ik vermoed dat je daarvoor nog wat meer ballen moet kunnen afpakken.
Bij de cijfers van de aanvallers in mijn team zie ik veel meer variantie: Of ze krijgen een 5 als ze geen bal hebben geraakt, of een 7,5 - 8 wanneer ze er 2 in hebben liggen.

Bij Napoli speelden ze met een heerlijke 3-5-2 opstelling voor een CMF/DMF om het spel te kunnen verdelen. Nu bij Nantes is het niet veel slechter met een 4-3-3 en de punt naar achteren, maar in die vervloekte 4-5-1 formatie wil ik nooit meer spelen. :P

Nu ik trouwens elke match speel valt het me op dat het stamina systeem en de fatigue opbouw misschien een tikkeltje te zwaar is. Met 90 stamina moet ik wel vaak even doseren om niet aan het einde van de wedstrijd eruit gewisseld te moeten worden. Bij de spitsen is het probleem nog veel erger aangezien Nantes nu 8-9 !!! spitsen heeft voor de 3 posities voorin met een hele strakke roulatiesysteem.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-09 09:18
De eerste keer dat ik mee mocht spelen in een wedstrijd werd ik na 45 minuten het veld ingestuurd als AMF. 2 assists op mijn naam en direct een 8 gekregen,....! En ik had mijn eerste Man-of-the-match award..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Je hebt een apart topic hiervoor geopend in SPV. Dan is het ongewenst dat je het hier nog 's vraagt, ook omdat SPV hiervoor bedoeld is. Heb de reacties op dit bericht in dit geval maar even verplaatst naar PES 2009 hoe locatie savegames wijzigen?.

[ Voor 100% gewijzigd door PromoX op 21-10-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:01

rCk

Is dit nu een domme vraag, maar in ieder geval. Hoe krijg je die strengthen punten erbij? Want ik heb ze nog niet gekregen eigenlijk.

Ik ben overigens een SMF op de linker kant. Heb nu een basisplaats bij FC Lorient Bretagne Sud. Hopelijk aan het eind van het seizoen leuke aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

ind0mi schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:02:
Welk niveau spelen jullie allemaal BAL? ik speel op regular.. zit nu al aan me 3e seizoen.. ben inmiddels 19 en ben begonnen bij Willem II daarna naar NEC.. maar na NEC niet echt een boeiende aanbieding gekregen..(Leukste ploeg die mij wilde hebben was spartak moscow..brrr koud) dus maar in Nijmegen blijven hangen...
kben SS maar speel AMF en ben nu elke seizoen al clubtopscorer..

Je kan natuurlijk tijdens de negotiations uit je spel gaan en de savegame opnieuw laden tot je wel een wat leukere club vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:46

PromoX

Flying solo

ind0mi schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:02:
Ik speel op professional en met m'n AMF ook bij NEC begonnen. Na een jaar naar Twente gegaan en die spelen ook 4-5-1 dus wat dat betreft ben ik er niets mee opgeschoten. Ze spelen wel Europees dus dat betekent veel wedstrijden, waardoor er waarschijnlijk ook meer mogelijkheden zijn om de speler verder te ontwikkelen. Met m'n DMF ben ik gestart bij Vitesse die 4-3-3 spelen en dat vind ik toch wat prettiger spelen.

Kun je bij de 'onderhandelingen' met andere teams eigenlijk nog ergens zien welke formatie ze spelen?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Oplossing om geen crashes te krijgen : 1024x768 en geen autosave gebruiken.
Ik weet niet precies wat het hem doet de resolutie of geen autosave maar ik zit gewoon in me 2e seizoen met BaL.

Begon als CF bij Malaga, eerste tien wedstrijden zat ik bij de reserves/bank. Daarna viel ik een paar wedstrijden in. Met een prachtige afstandsschot kreeg ik mijn basisplaats. Mede door het loyaal blijven aan Malaga kreeg ik de rest van het seizoen een basisplaats. Uiteindelijk werd ik de topscorer van het elftal met 10 doelpunten.
Op het einde van het seizoen ben ik verkast naar NAC. Ze spelen 4-3-3, niet echt mijn ding. Hierdoor ben ik vaak wissel :S.

Als CF spelen is wel leuk, maar je moet steeds balletjes afwachten. Stamina is veel te weinig om rond te rennen continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
xminator schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:51:
Oplossing om geen crashes te krijgen : 1024x768 en geen autosave gebruiken.
Ik weet niet precies wat het hem doet de resolutie of geen autosave maar ik zit gewoon in me 2e seizoen met BaL.

Begon als CF bij Malaga, eerste tien wedstrijden zat ik bij de reserves/bank. Daarna viel ik een paar wedstrijden in. Met een prachtige afstandsschot kreeg ik mijn basisplaats. Mede door het loyaal blijven aan Malaga kreeg ik de rest van het seizoen een basisplaats. Uiteindelijk werd ik de topscorer van het elftal met 10 doelpunten.
Op het einde van het seizoen ben ik verkast naar NAC. Ze spelen 4-3-3, niet echt mijn ding. Hierdoor ben ik vaak wissel :S.

Als CF spelen is wel leuk, maar je moet steeds balletjes afwachten. Stamina is veel te weinig om rond te rennen continu.
Jup hiero ook. Heb gister het hele spel en alle saves weg moeten gooien om die control error weg te krijgen. Die control error houd in: Crash op het moment dat je cursor settings ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is het nog steeds de grote vraag, wordt het PES of FIFA.

Hoe speelt PES online? Nog steeds Lag en dat soort tafarelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:26
Hm, zit nu inde winterstop van mijn eerste seizoen. Start bijna altijd in de basis (Sparta) maar word op het eind vaak gewisseld omdat ik dan helemaal uitgeput ben( heb mijn strengthen maar ff aangepast nu). Heb nu meerdere aanbiedingen op zak (als AMF 3x gescoord en 3x man of the match geweest) maar twijfel wat te doen. Ik merk vaak dat ik op mijn teamgenoten scheld omdat ze pasjes niet maken. dus zou graag naar een beter team gaan. Alleen heb ik geen zin om op de bank te geraken. Bij sparta kan ik uitgroeien tot vaste kracht.
Heeft het salaris nog enige invloed btw? Ik kan wel meer gaan verdienen, maar wat heeft dat voor nut in het spel?

Overigens wat wel leuk is, als ik normaal pes speel dan gedraag ik me vaak als commentator (mits ik alleen ben ;) ) Als ik BaL speel dan roep ik ook echt "diep" "paas nou man" en andere verwensingen naar mijn medespelers. Nog meer mensen die dat doen? :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:56
Maverick schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:11:
Hm, zit nu inde winterstop van mijn eerste seizoen. Start bijna altijd in de basis (Sparta) maar word op het eind vaak gewisseld omdat ik dan helemaal uitgeput ben( heb mijn strengthen maar ff aangepast nu). Heb nu meerdere aanbiedingen op zak (als AMF 3x gescoord en 3x man of the match geweest) maar twijfel wat te doen. Ik merk vaak dat ik op mijn teamgenoten scheld omdat ze pasjes niet maken. dus zou graag naar een beter team gaan. Alleen heb ik geen zin om op de bank te geraken. Bij sparta kan ik uitgroeien tot vaste kracht.
Heeft het salaris nog enige invloed btw? Ik kan wel meer gaan verdienen, maar wat heeft dat voor nut in het spel?

Overigens wat wel leuk is, als ik normaal pes speel dan gedraag ik me vaak als commentator (mits ik alleen ben ;) ) Als ik BaL speel dan roep ik ook echt "diep" "paas nou man" en andere verwensingen naar mijn medespelers. Nog meer mensen die dat doen? :P
Tja, ik speel nu bij Feyenoord (of dat in werkelijkheid ook echt beter is, dat terzijde).
Ik merk wel dat er betere passen komen van bijvoorbeeld de Guzman. Daarentegen is Makaay de grootste egotripper waarmee je kan spelen. Als ik compleet vrij sta voor een leeg doel, dan weet hij hem nog naast of over te schieten... Scheelt echt als dan bijvoorbeeld Tomasson in de spits speelt, die heeft (ook niet veel) wat meer oog voor zijn medespelers..

Kan dus niet wachten om bij een echte europese topclub aan de slag te gaan. :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:47:
Voor mij is het nog steeds de grote vraag, wordt het PES of FIFA.

Hoe speelt PES online? Nog steeds Lag en dat soort tafarelen?
Beste wat je eerst kunt zeggen, waarop wil je het spelen?
PC ---> PES for sure..

console --> twijfelgeval, ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Heb een vraag: Wat kan je doen met Sallary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Coeluh schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:57:
Heb een vraag: Wat kan je doen met Sallary?
...je voetbalvrouwtje onderhouden ;)

hehe neej ik vraag mij dat ook af, volgens mij heb je er niks aan..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

En toen was ik mijn Frans League D poppetje ook kwijt door een crash die steeds komt ná ik de wedstrijd afsluit.
Nou ja dan maar door met mijn pas aangemaakte boom in de League D NL. jammer, want ik had enigszins wel een net poppetje al opgebouwd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs pes 2009 gekocht maar wat een drama !
Als eerst ben ik een competitie seizoen begonnen met Inter.
Na 8 wedstrijden kreeg ik een foutmelding. Ik heb pes toen maar afgesloten
en heb het spel opnieuw opgestart. Toen ik de wedstrijd wilde gaan spelen kreeg
ik weer een crash! Toen maar een nieuwe seizoen begonnen met Juventus.
In plaats van auto save heb ik er voor gekozen om handmatig te saven.
Het ging 9 wedstrijden goed net als daarvoor en toen kreeg ik dezelfde crash.

Ik baal hier echt van en heb nu al spijt dat ik er weer ingetrapt ben om pes te kopen.
Ik had beter voor Fifa 09 kunnen gaan denk ik. Echt schandalig dat Konami met zulke
rotzooi komt aanzetten. Hier betaal je dus 40 euro voor!! schandalig.
Ik hoop dat ze heel snel met een patch komen wat dit is onacceptabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ze komen ook snel met een patch. Dacht begin november. Dus nog even weekje +- wachten. Maar als je het spelletje echt leuk vind, dan kan je wel even wachten. Of je speelt met een nieuwe competitie, soms wil tie zelfs dan wel langer doorgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
BaL is het grootste frustrerende onderdeel in een Pes game ooit.

Ik zag een paar posts boven me dat iemand zat te schelden op zijn medespelers... nou... datzelfde heb ik ook... sta gigantisch vrij en vraag om de bal... maar nee... ze moeten weer helemaal teruglopen naar de keeper...

Uit frustratie tot nu toe 3 rode kaarten gehaald in 8 wedstrijden... groeien naar het eerste van de Graafschap zit er voorlopig niet in...

Ik ga het van de week nog een keertje proberen... maar verwacht niet veel goeds...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Freshnezz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:22:
[...]

...je voetbalvrouwtje onderhouden ;)

hehe neej ik vraag mij dat ook af, volgens mij heb je er niks aan..!
Het is een soort van status, niets meer niets minder, wat is je marktwaarde zeg maar.
Niet dat jij erom vroeg maar wat wil je dan, dat je een huis, auto, kleren o.i.d kunt kopen?

Na een oudere savegame weer opgepakt te hebben crashed die 6 wedstrijden later weer. :X
Gelukkig hoef ik ditmaal maar een wedstrijd [hoop ik] over te spelen aangezien ik nu 2 slots als backup gebruik.
Konami maakt er wel een dikke bende van, savegame fuckups zijn niet puur Bal-related.
Voorlopig maar Fifa'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:36:
Ze komen ook snel met een patch. Dacht begin november. Dus nog even weekje +- wachten. Maar als je het spelletje echt leuk vind, dan kan je wel even wachten. Of je speelt met een nieuwe competitie, soms wil tie zelfs dan wel langer doorgaan ;)
Ik ben 2x een een nieuwe competitie begonnen en heb dit 2 keer achter elkaar.
Ik neem aan dat de patch van begin november dit oplost. Wel erg triest dat Konami
dit niet bij het uitbrengen van het spel al voor elkaar heeft. Ook de tranfers hadden ze niet op orde, dat zegt al genoeg vind ik. Als pes 2010 niet dratisch gewijzigd wordt dan ga ik volgend jaar voor Fifa kiezen vrezen vrees ik. In potentie is PES een erg sterke voetbalgame, maar ze halen er te weinig uit vind ik. Dit is al het 2e opeenvolgende jaar dat er problemen met het spel zijn. Voor de editie van 2010 moeten ze naar mening flink aan de bak om er voor te zorgen dat ze niet verder achterop Fifa gaan raken. Dit soort dingen zoals craches
mogen gewoon niet, dat moet gewoon goed zijn toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Ik heb net alle clublogo's handmatig ingevoerd en teamnamen omdat een edit file voor een crash zorgde. Als iemand alle logo's transparant wil hebben in een zipje moet je het ff zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Coeluh schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:58:
Ik heb net alle clublogo's handmatig ingevoerd en teamnamen omdat een edit file voor een crash zorgde. Als iemand alle logo's transparant wil hebben in een zipje moet je het ff zeggen.
Daar hebben ze ook al een patch voor, waar een aantal teams al gefixed zijn, goed voorbeeld: zowat de hele engelse competitie.
link: http://www.pes2009.nl.ae/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana's?

Vooral als je medespelers van een laag niveau zijn irriteer je je idd kapot. Maar volgens mij hangt het een en ander ook af van je teamwork stat of ze de bal naar je toe spelen en de diepte in gaan als je de bal hebt. Verder moet het je na een tijdje toch ook opvallen hoe en wanneer de CPU een bal wel passen en wanneer niet. Ook als je toch vrij lijkt te staan en om de bal vraagt passen ze niet omdat het risico te groot is.

Verder heb ik op wat PES forums gezien dat er mensen zijn die met BaL een specialiteit hebben verdiend, meestal dribbling en scoring. Hoe is nog onduidelijk, maar ik denk dat je in een wedstrijd een x aantal handelingen moet doen en/of dat een aantal wedstrijden nog eens moet herhalen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
rCk schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:37:
[...]

Daar hebben ze ook al een patch voor, waar een aantal teams al gefixed zijn, goed voorbeeld: zowat de hele engelse competitie.
link: http://www.pes2009.nl.ae/
Weet ik, vorige keer ging het alleen mis bij mij toen ik zon patch deed, vandaar handmatig.

BTW: Kent iemand de site Digitala? Daar kan je voor 30 inclusief verzendkosten kopen ongeveer. Maar is dat betrouwbaar? Beter naar mediamarkt voor 35?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ah oke. Nee sorry, ikzelf had het ook niet echt geprobeerd.
@ ^^OnMe.
Dat lijkt me ook mooie toevoeging, dat je door een "ritueel" uit te voeren ergens in gespecialiseerd raakt.

Maar nog steeds weet ik niet hoe ik 'strengthen-punten' kan krijgen, iemand enig idee? Gaat dat aan het eind van elk seizoen ofzoiets of hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
rCk schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:13:
Ah oke. Nee sorry, ikzelf had het ook niet echt geprobeerd.
@ ^^OnMe.
Dat lijkt me ook mooie toevoeging, dat je door een "ritueel" uit te voeren ergens in gespecialiseerd raakt.

Maar nog steeds weet ik niet hoe ik 'strengthen-punten' kan krijgen, iemand enig idee? Gaat dat aan het eind van elk seizoen ofzoiets of hoe zit dat precies?
Hoezo? Je krijgt toch aan het eind van elk potje strengthen punten? Je moet anders een bij player info kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Problem. Ik ben in BaL als WF gestart en kreeg toen ook gewoon match experience points toen ik op die positie speelde. Nu een paar seizoenen verder wordt ik alleen nog maar als CF ingezet, maar ik krijg daarvoor geen match experience. Hoe kan ik zorgen dat ik weer de WF,SMF positie krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Coeluh schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:11:
[...]

Weet ik, vorige keer ging het alleen mis bij mij toen ik zon patch deed, vandaar handmatig.

BTW: Kent iemand de site Digitala? Daar kan je voor 30 inclusief verzendkosten kopen ongeveer. Maar is dat betrouwbaar? Beter naar mediamarkt voor 35?
Eerder dit topic heb ik al gepost dat het bij play.com voor €25 incl. verzendkosten te vinden is (PC versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Wat is dat saai zeg dat "become a legend"

-De char bakt er geen reet van. Kom geen man voorbij. Schiet 9 van de 10 keer mis, valt al om als er een mug tegen hem aanvliegt. En de proces om beter te worden gaat erg traag.

-Zodra de tegenstander aan de bal is kan je met een vinger in je kont gaan kijken hoe ze rond pingelen. vet saai.
-je teamates kunnen net zo goed niet voetballen. Ik weet niet hoe vrij ik moet gaan staan om de bal te krijgen.En als je hem dan eindelijk heb. Verliest die hem ook weer aan een defender of hij schiet die bal extreem hoog of extreem naast.

En ik weet hoe je moet schieten op een goal.

Ben nu bij het 2de seizoen. speel bij Feijenoord. Hoop dat het nog leuker gaat worden of dat ik snel een tranfer krijg naar een buitenlandse club.

[ Voor 10% gewijzigd door ikbengoofy op 22-10-2008 02:04 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

PromoX schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:22:
[...]

Ik speel op professional en met m'n AMF ook bij NEC begonnen. Na een jaar naar Twente gegaan en die spelen ook 4-5-1 dus wat dat betreft ben ik er niets mee opgeschoten. Ze spelen wel Europees dus dat betekent veel wedstrijden, waardoor er waarschijnlijk ook meer mogelijkheden zijn om de speler verder te ontwikkelen. Met m'n DMF ben ik gestart bij Vitesse die 4-3-3 spelen en dat vind ik toch wat prettiger spelen.

Kun je bij de 'onderhandelingen' met andere teams eigenlijk nog ergens zien welke formatie ze spelen?
Volgens mij kan je dat wel zien wanneer je op die club klinkt bij onderhandelingen.. zelfde scherm waar je ook je rugnummer en salaris zit staan..

Ik ben gister EINDELIJK verkozen om voor het NED. elftal te spelen! _/-\o_ de 1e wedstrijd mocht ik meteen de laatste 20 mins invallen voor aisatti :D ! super dope!! wel alle 3 interlands verloren :(
Hierna begonnen ook de onderhandelingen weer.. en hier zat Benfica tussen..dusja hop van NEC naar Benfica! spelen europees en alles, en zit nu met salaris op 860. 8)
ik blijf het zeggen....: VERSLAVEND! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Coeluh schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:24:
[...]

Hoezo? Je krijgt toch aan het eind van elk potje strengthen punten? Je moet anders een bij player info kijken.
Ik heb het over die andere strengthen punten.
Die in je BaL menu zitten. Niet die je aan het eind van je wedstrijd krijgt, want dat zijn de gewone experience points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Top 2e seizoen gedraaid bij Feyenoord:
- landskampioen
- 2e in D1 cup
- WINNAAR UEFA cup (om het maar zo te noemen)

Laatste had ik niet in de hand omdat het op strafschoppen aankwam tegen Juventus. Ik was net 5 minuten voor tijd gewisseld.

Tijdens de zomermaanden ben ik opgeroepen voor het grote oranje tijdens het WK en mocht telkens de 2e helft starten.
De eerste 2 wedstrijden eindigde in een slappe gelijkspel en het moest op de laatste wedstrijd aankomen. Tijdens rust was het nog 0-0 en mocht ik opdraven: ik schoot eerst onderkant lat, vervolgens paal, daarna scoorde ik de 1-0 en gaf de assist op de 2-0. De volgende wedstrijd was Italië en moest weer starten op de bank. Als vrij snel kwamen we 0-1 achter en pas na 75 minuten mocht ik invallen. Helaas niet meer kunnen rechttrekken.

Nu sta ik voor een lastige keuze met een 6 tal aanbiedingen:
- blijven bij Feyenoord (ben slechts 18)
- verkassen naar AC Milan (rol AMF)
- verkassen naar Man Utd (rol SMF)
- daarnaast Torino, Sporting Lissabon en PSV maar deze vallen af.

In principe ga ik graag naar de premierleague, maar SMF staat mij wat minder aan. (ben immers AMF). Daarentegen speelt Man Utd vaak zonder AMF maar 2 x CMF en hebben juist de SMF veel ruimte....
Lastige keuze:
Spelen met Ronaldinho en Kaka of spelen met C.Ronaldo en Rooney.
(salary is nagenoeg hetzelfde: 1090)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
rCk schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:29:
[...]

Die in je BaL menu zitten. Niet die je aan het eind van je wedstrijd krijgt, want dat zijn de gewone experience points.
De groene punten zijn strengthen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coeluh schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:57:
[...]

De groene punten zijn strengthen punten.
hij bedoelt waarschijnlijk ook het "strenghten" menu.. ben zelf net begonnen, 3de competitie wedstrijd voor roda ;) zit nog niet op de bank en roteer een beetje tussen cmf (rechts) amf en ss.. (coach weet ook niet wat ie wil ;))
best grappig alleen jammer dat je teammates niet zien hoe gigantisch vrij je loopt.. mn mannetje best reeel nagemaakt.. 1.93 :D win wel een hoop kopduels en zorg toch wel voor 1 a 2 assists per wedstrijd tot nu toe.. mannetje "traint" nu zn snelheid en zn schot.. ben benieuwd wanneer ik is op de bank mag plaatsnemen :P

top spel! wel wennen vergeleken met 2008..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Hoeveel minuten per helft kiezen jullie steeds met de BaL wedstrijden? Ik heb hem meestal op 5 mins staan per helft.. alleen bij "belangrijke" wedstrijden zet ik hem soms op 10 of 15 mins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
rCk schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:29:
[...]

In "Strengthen" stel je alleen maar in hoe je de verdeling wilt hebben.
Zo kun je Stamina op 4 zetten ten koste van een ander onderdeel, de verdeling is standaard alles op 2 blokjes.
Het resultaat krijg je alleen maar na een wedstrijd. ;)
Dat is zegmaar de standaard bonus.
Veel korte [succesvolle] passen zal een extra bonus aan "short pass"en "teamplay" geven en veel op doel schieten zal bonus geven op "shooting", "shooting technic" en "shooting strenght".
Dat is volgens mij je match experience oftewel het rode in de groei van je stats.
Lijkt mij iig het meest logisch.

@indOmi: standaard 15 min. per helft op regular.
Gaat wel erg lang duren zo dus ik ga terug naar 10min.
5 vind ik te laag.

[ Voor 6% gewijzigd door LoneRanger op 22-10-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
ind0mi schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 09:59:
Hoeveel minuten per helft kiezen jullie steeds met de BaL wedstrijden? Ik heb hem meestal op 5 mins staan per helft.. alleen bij "belangrijke" wedstrijden zet ik hem soms op 10 of 15 mins..
Eerste 2 seizoenen op 5 minuten. (om snel beetje carriere te maken)
Nu het derde seizoen (waarschijnlijk bij Man Utd) wil ik het weer op 10 min zetten... anders gaat het behoorlijk rap....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nog weer even over Be a Legend:

Gisteren ben ik overnieuw begonnen met als voorkeur de AMF positie.
Heb mijn eigen foto geimporteerd als player face. Verder een lengte van 1.99 ingevuld omdat ik dat in real life ook ben. Cool dat dat kan iig.

Ik vind het tot nu toe nog steeds vrij lastig. Ook al loop ik nog zo vrij als een vogel dan krijg ik nog geen bal aangespeeld, lijkt me toch niet de bedoeling dat ik telkens om de bal moet vragen door 2x op R2 te rammen?
Op dit moment wordt ik amper in het spel betrokken en krijg ik nagenoeg geen ene bal. Ook niet als ik met L1 me laat assisteren door de goede positie op het veld in te nemen.

De gemiddelde rating die ik na een oefenpotje krijg is 5.5 ~ 6, veel te laag dus om een beetje op te vallen.
Na tig oefenpotjes op een trainingsveld zonder publiek begin ik het ook wel een beetje zat te worden, qua stats groei je natuurlijk wel maar dat gaat zo retetraag! Na een avondje BaL heb ik op dit moment niet het idee dat ik ook maar enige progressie heb geboekt :+ Verder wordt ik vaak in een 4-5-1 als AMF gepropt, vrij irritant want ik krijg dan alleen maar de bal als ik me rond de middencirkel aanbied, het is dan heel lastig om de enige spits te bereiken...

Iemand nog wat tips hiervoor?

Ik speel trouwens nu bij FC Sochaux, ik lees bij andere posts dat er een heleboel bij Nederlandse clubs belanden. Hoe kan je dit voor elkaar krijgen? Aan het begin kan ik uit maar 4 divisies kiezen en deze bevatten geen Nederlandse clubs...

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-10-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:19
Spelen jullie in BaL op Top player?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Prutzer80 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:40:

Ik speel trouwens nu bij FC Sochaux, ik lees bij andere posts dat er een heleboel bij Nederlandse clubs belanden. Hoe kan je dit voor elkaar krijgen? Aan het begin kan ik uit maar 4 divisies kiezen en deze bevatten geen Nederlandse clubs...
Je kan sowieso je eigen competitie samenstellen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:28
wat ik vervelend vond aan BaL is dat als je de automove functie uitzet, en je dus zelf gaat bepalen waar je loopt, je veel minder snel wordt aangespeeld dan wanneer je je door de computer laat leiden. Nu zal iedereen wel reageren: dan kan je gewoon niet goed positie kiezen, maar dat is echt onzin. Heb geprobeerd precies dezelfde (soms) rare dingen toen als de CPU en toen kreeg ik de bal ook niet. Blijkbaar moet je precies zo spelen zoals de AI dat wil. En dat vind ik dus klote, want de AI is bagger.

[ Voor 10% gewijzigd door Sluuz op 22-10-2008 10:56 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Freshnezz schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:50:
[...]

Je kan sowieso je eigen competitie samenstellen...!
Hoe? Ik kan alleen maar ploegen vervangen aan het begin. Deze kan ik alleen uit de overige divisies halen ( Division A t/m D )

Ik ga het nu overigens niet nog een keer aanpassen, heb bewust voor Sochaux gekozen omdat die ook niet al te sterk zijn zodat ik me goed in de basis kan spelen.

Zou alleen nog makkelijker zijn om in een ploeg als Sparta, Heracles of Volendam te komen omdat die nog slechter zijn als Sochaux ( kuch, kuch )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Je kan zowel teams 'ruilen' met andere league's, als vervangen door teams die niet voorkomen in de overige competities..! Das volgens mij altijd al zo geweest in PES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rond de middenstip hangen, r2 smashen (zoals je zelf al zei) en veel korte passes doen (goed voor je ratings)
af en toe op goal schieten kan ook geen kwaad.. voor de rest ben ik het ook nog aan het uitvissen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ok, na wat geklooid te hebben met een savegame die vast gaat lopen is me wat opgevallen.
Na de wedstrijd krijg je geen match experience, wel de gewone [groene] groei, daarna de autosave en dan de crash.
Niet dat dat persé de reden is maar het is/kan wel een indicatie zijn dat je spel gaat vastlopen.
Net is het gelukt om voorbij die crash te komen door de resolutie op 1024x768 te zetten.
Ik kreeg gewoon weer match experience, autosave engeen crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 22:24
Heb het spel net gespeeld, als eerste BaL natuurlijk maar wat vallen die graphics in BaL mij behoorlijk tegen. Geheel anders dan bij exhibition. De kartels zijn te tellen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die ook crashes mee hebben gemaakt tijdens het spelen van
een seizoen (leguage). En zijn er mogelijkheden om dit tegen te gaan of is he gewoon een
bug in het spel en is wachten op een patch. Bij mij is 2x een seizoen gechrast, allebei na
exact 8 wedstrijden ging het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:18:
Zijn er meer mensen die ook crashes mee hebben gemaakt tijdens het spelen van
een seizoen (leguage). En zijn er mogelijkheden om dit tegen te gaan of is he gewoon een
bug in het spel en is wachten op een patch. Bij mij is 2x een seizoen gechrast, allebei na
exact 8 wedstrijden ging het mis.
heb je uberhaupt dit topic of elk willekeurig ander topic over pes gelezen? Die bug is welbekend en wordt hopelijk opgelost bij de volgende patch..

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:22:
[...]

heb je uberhaupt dit topic of elk willekeurig ander topic over pes gelezen? Die bug is welbekend en wordt hopelijk opgelost bij de volgende patch..
Ik had wel gelezen dat er een bug was, maar ik las vooral dat er veel problemen waren bij Be a Legend.
Komt er gewoon op neer dat Konami er weer een schijt zooi van heeft gemaakt.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.