"walking...down the avenue"
ook ik ben helemaal verslaafd aan BaL, het deuntje zit helemaal in m'n hoofd
mijn avontuur tot dusver: heb nu eigenlijk spijt van: dat ik m'n speler te klein (1.65m) heb gemaakt, op top player mode ben gestart.
Ik kreeg daarom aanbiedingen van ADO, Volendam en Willem II. Heb voor ADO gekozen (ben toch stiekem hooligan)
Als beginnende AMF zijnde is het maar moeilijk aan de bak komen, duurde echt 10 partijen voordat ik op de bank kwam. Halverwege ben ik overgestapt naar Willem II, ook daar was het op de bank beginnen en invallen in de 60-70ste minuut. (gaap)
Voor het 2de seizoen kreeg ik een aanbod van Twente
Bij transfers moet je ook kijken naar de formatie en de positie waarvoor je gehaald wordt. De mindere clubs spelen vaak met 4-5-1 formatie,
en om dan nummer 10 achter de spits te spelen is gewoon heel lastig als beginneling.
Bij Twente werd ik als SMF/AMF binnengehaald, m'n stats werden uiteraard beter: halverwege kreeg ik zelfs een aanbod van Boca Juniors.
Ik koos ervoor om te blijven en dat werd beloond: ik scoorde m'n eerste doelpunt
en mocht vaak beginnen als CMF of AMF. werd wel vaak gewisseld in de 70ste minuut, maar dat vond ik helemaal erg. Op de bank beginnen wel. Dat 2x speed fastforward hadden ze wel op 3-4x mogen zetten.
Het 2de seizoen zat er ook weer op en kreeg een aanbod van PSG (ja, die franse club, niet die gloeilampmakers)
Ook daar moest ik mij bewijzen, ik moest de concurrentie aangaan met Guily. (ex Arsenal)
Ik kwam op de bank en mocht wel eens invallen als LMF of RMF, maar toen begon het echt leuk te worden:
ik mocht invallen als CF! (in een echte 4-4-2 formatie) ik dacht eerst dat het niet te doen was, mede door mijn lengte..al gauw scoorde ik een goal (filmpje volgt want ik ben op het werk).
Halverwege kreeg ik aanbiedingen van spaanse clubs, maar die had ik afgeslagen, want ik wilde niet meer als AMF of WF spelen. De 2de helft van m'n seizoen bij PSG was gewoon top, hoewel we niet kampioen waren geworden speelde ik bijna alle wedstrijden als spits.
Na een prima seizoen besloot ik nog een seizoen bij PSG te blijven, ik begon de eerste wedstrijd met een goal,
en een assist, maar daarna ging het minder. Na 2 wedstrijden was ik out of form, en werd ik verbannen naar de reserves!
Voel met net een Perez haha. ik moest me weer bewijzen als AMF. Dat duurde weer 3 paar partijen voordat ik
bij de interteam kwam, weer 3 partijen later kwam ik op de bench. Nu begin ik weer op de bank...
Ben nu wel een beetje BaL moe