[Multi] Pro Evolution Soccer 2009 - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.618 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor die bug (naar mijn weten de oplossing, heb er zelf geen last van ps3 ftw)
resolutie op 1024x768 zetten en auto save UIT zetten.. dat zou moeten werken..
het hele topic lezen.. ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-09 09:18
LoneRanger schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

In "Strengthen" stel je alleen maar in hoe je de verdeling wilt hebben.
Zo kun je Stamina op 4 zetten ten koste van een ander onderdeel, de verdeling is standaard alles op 2 blokjes.
Het resultaat krijg je alleen maar na een wedstrijd. ;)
Dat is zegmaar de standaard bonus.
Veel korte [succesvolle] passen zal een extra bonus aan "short pass"en "teamplay" geven en veel op doel schieten zal bonus geven op "shooting", "shooting technic" en "shooting strenght".
Dat is volgens mij je match experience oftewel het rode in de groei van je stats.
Lijkt mij iig het meest logisch.
In totaal zijn er 12 strenghten punten. Er kunnen dus niet meer strenghten punten verdient worden???
Zodat je bijvoorbeeld 15 punten hebt om te verdelen..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:58:
voor die bug (naar mijn weten de oplossing, heb er zelf geen last van ps3 ftw)
resolutie op 1024x768 zetten en auto save UIT zetten.. dat zou moeten werken..
het hele topic lezen.. ftw
Ik laat het spel een weekje liggen denk ik. Ik wacht op de patch die dit probleem
gaat oplossen en dat je geweoon lekker op 1290x1024 kun gaan spelen zonder
crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HenkDeBatser schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:59:
[...]

In totaal zijn er 12 strenghten punten. Er kunnen dus niet meer strenghten punten verdient worden???
Zodat je bijvoorbeeld 15 punten hebt om te verdelen..??
Nope, maximaal 12 en maximaal 6 per onderdeel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:11:
[...]
Ik laat het spel een weekje liggen denk ik. Ik wacht op de patch die dit probleem
gaat oplossen en dat je geweoon lekker op 1290x1024 kun gaan spelen zonder
crashes.
Doe dat, want hier gefrustreerd gaan lopen zijn help jou niet en irriteert anderen...

Heb er zelf geen last van, maar kan het zo zijn dat de crash te maken heeft met het eventuel geïnstalleerd hebben van die high-res. patch? Aangezien ik nu het voorbeeld voorbij zie komen dat terugschroeven naar originele waarden werkt...?

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nope, high-res patch heeft geen invloed, ik heb hem namelijk niet.

Net Real in de pan gehakt met 1-0. :*)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xaneuxNgYOuyGZkvodQseGmJ/full.jpg

Was pas m'n 3e wedstrijd voor Numancia geloof ik.
Ik was eigenlijk van plan om een hele tijd bij dezelfde club te blijven maar U.D. Almeria speelt een verdedigende 4-5-1 waar Numancia een aanvallende 4-4-2 speelt.
Sinds mijn komst hebben we nu 9 punten uit 3 wedstrijden.
Niet dat dat aan mij ligt want zoveel wedstrijd minuten heb ik nog niet gekregen maar ik heb het gevoel dat dat gaat veranderen met die MoM award en een 8 als raiting.
Leuke club, veel combinatie voetbal.

Ik speel op regular en auto-move staat natuurlijk uit, dacht eerst dat dat met transfers te maken had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:35:
Problem. Ik ben in BaL als WF gestart en kreeg toen ook gewoon match experience points toen ik op die positie speelde. Nu een paar seizoenen verder wordt ik alleen nog maar als CF ingezet, maar ik krijg daarvoor geen match experience. Hoe kan ik zorgen dat ik weer de WF,SMF positie krijg ?
Dan weet ik nu gelijk waarom ik als SS geen match experience krijg, ik word altijd als CF opgesteld, jammer dat dus blijkbaar inhoud dat je echt op je positie moet spelen voor ervaring (oftewel, had dus beter een CF aan kunnen maken).

@ Bovenbuurman: Ik dacht dat auto move te maken had met het selecteren voor een wedstrijd (dat je je alsware opgeeft) zal het vanaaf eens proberen zonder, want vind het erg irritant dat ik naar de eerste paal loop als ik naar de 2de paal wil gaan (dacht dat het door het draaien van het scherm kwam).

[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 22-10-2008 14:49 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Auto-move is gewoon dat wanneer je L1 indrukt, de AI je speler overneemt en zelf gaat lopen. Zodra je L1 loslaat of elke andere knop indrukt, krijg je zelf weer automatisch controle. Handig wanneer je niet aan de bal bent maar niet zeker weet hoe je moet lopen (met name verdedigend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 06:48

^^0nMe

Got Babana's?

Wat ik nu zie mbt match experience: Ik speel in de Franse league en krijg nu alleen match experience wanneer ik tegen de grote clubs en in de derby's speel. Europees en in het nationale elftal krijg ik wel elke match extra exp points. Het heeft op een gegeven moment dus wel nut om hogerop te spelen omdat je geen extra match exp kan krijgen meer tegen kleine clubs. ;) En het heeft volgens mij dus niks te maken met de positie waarop je speelt en je natuurlijke positie.

Desondanks blijf ik voorlopig nog even bij Nantes hangen en kijken hoever ik kom in de CL en de WK kwalificatie.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
Waar ik me wel aan erger is het volgende:

Je loopt ontzettend vrij en je vraagt om een bal. De bal word niet gegeven en je loop daarna ook niet meer vrij. Je teammates lopen dan als een zombie en raken de bal zo kwijt. Op een een of andere manier werkt die pass request niet altijd zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook nog iemand die al online heeft gespeeld ?
Ik kan online komen maar als ik dan een room probeer in te komen krijg ik steeds een foutmelding. Port staat in mijn modem geforward en ook heb ik deze toegevoegd aan de windows firewall.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:32
Coeluh schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:47:

Je loopt ontzettend vrij en je vraagt om een bal. De bal word niet gegeven en je loop daarna ook niet meer vrij. Je teammates lopen dan als een zombie en raken de bal zo kwijt. Op een een of andere manier werkt die pass request niet altijd zoals je wilt.
Ik heb ook nog nooit een lange crosspass van een medespeler gehad. Het lijkt alsof je de bal alleen krijgt als je een beetje in de buurt bent. Jammer wel.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
^^0nMe schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:03:
Wat ik nu zie mbt match experience: Ik speel in de Franse league en krijg nu alleen match experience wanneer ik tegen de grote clubs en in de derby's speel. Europees en in het nationale elftal krijg ik wel elke match extra exp points. Het heeft op een gegeven moment dus wel nut om hogerop te spelen omdat je geen extra match exp kan krijgen meer tegen kleine clubs. ;) En het heeft volgens mij dus niks te maken met de positie waarop je speelt en je natuurlijke positie.

Desondanks blijf ik voorlopig nog even bij Nantes hangen en kijken hoever ik kom in de CL en de WK kwalificatie.
Ik speel in Spanje en krijg toch elke wedstrijd match-experience op een enkele uitzonderingen na.
Geen idee of het met de rating [5] of de tijdsduur, ruim een kwartier, te maken heeft in mijn geval.
Coeluh schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:47:

Mwah, pass-request gebruik ik zelden, gewoon vrij lopen en/of goed positioneren en dan krijg je de bal toch wel.
Ik heb juist het idee dat requesten de boel in de war stuurt.
Alleen bij vrije trappen en ingooien wil ik het nog wel eens gebruiken.
Echt, ik krijg ballen genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:01:
Is er ook nog iemand die al online heeft gespeeld ?
Ik kan online komen maar als ik dan een room probeer in te komen krijg ik steeds een foutmelding. Port staat in mijn modem geforward en ook heb ik deze toegevoegd aan de windows firewall.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn ?
Volgens mij heeft Konami gewoon problemen op het moment, ik kan er namelijk ook niet op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
LoneRanger schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:15:
[...]

Ik speel in Spanje en krijg toch elke wedstrijd match-experience op een enkele uitzonderingen na.
Geen idee of het met de rating \[5] of de tijdsduur, ruim een kwartier, te maken heeft in mijn geval.

[...]

Mwah, pass-request gebruik ik zelden, gewoon vrij lopen en/of goed positioneren en dan krijg je de bal toch wel.
Ik heb juist het idee dat requesten de boel in de war stuurt.
Alleen bij vrije trappen en ingooien wil ik het nog wel eens gebruiken.
Echt, ik krijg ballen genoeg. :)
Ja je krijgt ze ook wel maar een cross van de ene naar de andere kant kunnen ze echt niet. En als ze een man voor zich hebben draaien ze zich altijd om en maken ze bijna nooit een actie. (speel nu bij roda als wingfielder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet op de server komen ? Ik kan wel op een server komen maar vervolgens niet in een room.
En d'r zijn momenteel genoeg mensen, vooral op de duitse server, aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41
PES 2009, Become a Legend is zo mooi gedaan _O_ echt heel netjes.

Ben net begonnen als een schaduw spits en kreeg een contract aangeboden van NEC, FC Utrecht en nog een team. Ben voor NEC gegaan en daar gaat het tot nog toe goed :) Op de training maak ik indruk en in de wedstrijden ben ik twee keer goed ingevallen. Eerste keer niet tot scoren gekomen en geen assist, maar wel 2 doelkansen op de keeper geschoten die er in de rebound in werden geschoten waardoor we nog met 3-1 wonnen ook. Tweede wedstrijd ging een stuk beter, na rust stond ik al binnen de lijnen en scoorde ik 2 keer en gaf ik een assist, echt heerlijk goed gedaan van KONAMI dit _O_

Ohw, en een screentje nadat ik mijn eerste goal scoorde O+
Afbeeldingslocatie: http://xs232.xs.to/xs232/08433/1stgoal511.jpg.xs.jpg

En na 9 wedstrijden mijn eerste basisplek! :D
Afbeeldingslocatie: http://xs232.xs.to/xs232/08433/basis946.jpg.xs.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 22-10-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Let even op de topcwarning: Voor technische dingen is er Spielerij - Problemen & Vragen. Dat je daar een uitgebreidere post neer moet zetten betekend natuurlijk niet dat je hier een kort berichtje kunt plaatsen en daarmee weg komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
in het begin vond ik BaL nog niet echt tof. Vooral door de onkunde van de speler had ik het heel snel gehad. Na enig doorzetten is het nu eindelijk gaan lopen en ben je echt een aanwinst in het veld.

Ik speel op regular (volgend seizoen maar eens switchen) ben als (L)WF begonnen bij Vitesse, heb daar na 3 potjes mijn debuut gemaakt. Sindsdien paar keer op de bank en na 7 wedstrijden was ik vaste waarde op RWF. Halverwege de eerste seizoenshelft naar roda gegaan. Na 4 potjes bank 11 in de basis gestaan (RWF). Wat ik merkte is dat je als aanvaller relatief weinig ballen krijgt en dat scoren wat lastig is in het begin (slechte stats). Nu het tweede seizoen bij twente gestart als AMF met een salaris van 540. Door het 4-5-1 systeem ideaal, want je hebt alle ruimte rond nkufo. Na 2 goede invalbeurten al vaste waarde. begin verslaafd te raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Is het mogelijk om de moeilijkheidsgraag aan te passen in BaL? Kan dat alleen aan het eind van het seizoen oid, want standaard is het greyed out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 19:41
En hij kan niet meer geladen worden :'( Was net zo leuk bezig bij NEC krijg ik iedere keer als ik hem laad meteen de melding dat PES 2009 wordt afgesloten ;( Dan maar opnieuw beginnen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 20:59

ZieMaar!

Moderator General Chat
Net even op de Konami site gekeken, maar als 't goed is, komt vandaag de patch uit.
22.10.2008
New patch coming for "Pro Evolution Soccer 2009" PC version

We have discovered a problem within the PC version of "Pro Evolution Soccer 2009", which affected the stability of various modes in game. The problem has been analyzed and are confirming that a patch will be released on Thursday the 23rd of October 2008.

In the meanwhile we suggest that players who may be affected switch their resolutions to 1280*720 or lower in order to circumvent any sort of instability.

We would like to offer our most sincere apologies to all who have been affected by this, and wish all players lots of fun with PES 2009!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen de tijd ik PES binnen heb is het zo'n beetje een budget titel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand hier of het ook uitmaakt of je op Top Player of op Amateur niveau speelt in Be a Legend qua experience points etc. Groeit je speler net zo snel in Amateur mode als in Top Player?
Aangezien ik momenteel Top Player speel, en dit niet altijd even makkelijk is :S

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om op de Xbox360 je eigen foto in te laden van een jpg bijvoorbeeld? Ik heb geen live vision en als ik load kies zie ik een lege lijst, die moet ergens staan zou je denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Vetttt gisteren gewoon een hattrick gemaakt toen ik mocht spelen voor het Ned. elftal! :D . Ik mocht gewoon in de basis starten! V. Nistelrooij moest bankzitten HAHAH..! nog 3 wedstrijden en dan kan er weer onderhandeld worden.. ben benieuwd of deze doelpunten "grote" clubs hebben wakker gemaakt! ;)
Ben benfica nu al zat.. met hun 4-5-1 opstelling! grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch is online!!

http://uk.gs.konami-europ...A5B6722DA85835153574DB369

(banner rechts op de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Please be informed that by implementing the patch, the save file you created in
advance for ""Become a Legend"", ""Champions League"", ""League / Cup"" and ""Master League"" modes may
become unusable.

:')

-edit-
De patch loopt vast hier.. nondeju

[ Voor 4% gewijzigd door cheiron op 23-10-2008 10:14 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:09:
[...]

advance for ""Become a Legend"", ""Champions League"", ""League / Cup"" and ""Master League"" modes may
become unusable.

haha te grappig, probleem was oa crashes save games die fucked gingen.. nieuwe patch.. U save game gaat fucked! Signed- Konami :P

ben ik blij dat ik er echt geen last van heb op mn ps3 :) :) _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:09:
[...]

become unusable.

-edit-
De patch loopt vast hier.. nondeju
wat een geleuter zeg. stap je over op pes omdat fifa vergald is krijg je dit soort onzin.
vind het te gek voor woorden! Gelukkig heb ik gewacht op deze patch en dus geen be a legend gestart na de aanschaf O-)

ik hoop niet dat de patch van het zelfde niveau is als het engels bij konami:
"the game can be played in higher resolutions than the one previosly without the same
problems."

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die zelf een afbeelding op de Xbox360 heeft in kunnen laden zonder Live Vision?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:38:
[...]

wat een geleuter zeg. stap je over op pes omdat fifa vergald is krijg je dit soort onzin.
vind het te gek voor woorden! Gelukkig heb ik gewacht op deze patch en dus geen be a legend gestart na de aanschaf O-)

ik hoop niet dat de patch van het zelfde niveau is als het engels bij konami:
"the game can be played in higher resolutions than the one previosly without the same
problems."
Please be made aware that sometimes, during installation, the process may appear to have stalled with the window status shown as “not responding” for a few minutes.

However, we would like to ask you to wait for the installation to resume rather than to retry or abort as the installation is in progress even when the above symptoms occur.

We would like to thank you in advance for your patience and understanding.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de patch ook niet installeren omdat de installer gelijk vast loopt :S

Edit: Nevermind, het lijkt alsof de installer vast loopt, maar na een paar minuten wachten schiet ie vanzelf door.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:15:
Je moet echt iets van 5 minuten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 22:16
Ik hoor hier iedereen met problemen met pes, maar ik heb hier nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe speelt PES 2009 online op de PS3? Veel lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:15:

Edit: Nevermind, het lijkt alsof de installer vast loopt, maar na een paar minuten wachten schiet ie vanzelf door.
Kennelijk de post boven je eigen post niet gelezen. :N

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zijn er ook spelers bij hun juiste clubs gezet enz. of is dit echt puur een bugfix patch?
(Heb de patch nog niet zelf uitgeprobeerd.)

Edit: dank voor het melden trouwens. Ik heb de patch toegevoegd aan de TS. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Regeneration op 23-10-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Yep, de patch bevat alleen een bugfix.
Implementing this update will fix the following problems:

* Problems that affected the game in various game modes when played in a resolution higher than 1280*720.
Once implemented, the game can be played in higher resolutions than the one previosly without the same
problems.
edit: Was enigzins ook wel te verwachten dat Konami met een vervroegde patch zou aankomen. Gezien de mate van de bug, konden ze het toch niet maken om mensen 3 a 4 weken te laten wachten op de aangekondigde patch.
Overigens heb ik het idee dat PES nu met de patch iets vlotter loopt, of verbeeld ik me dat? Anderen die dit kunnen bevestigen?

[ Voor 34% gewijzigd door Xadeon op 23-10-2008 19:47 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xadeon schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:09:
[...]

Kennelijk de post boven je eigen post niet gelezen. :N
Ja dus ? Iedereen ziet wel eens wat over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Xadeon schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:41:
Yep, de patch bevat alleen een bugfix.

[...]

edit: Was enigzins ook wel te verwachten dat Konami met een vervroegde patch zou aankomen. Gezien de mate van de bug, konden ze het toch niet maken om mensen 3 a 4 weken te laten wachten op de aangekondigde patch.
Overigens heb ik het idee dat PES nu met de patch iets vlotter loopt, of verbeeld ik me dat? Anderen die dit kunnen bevestigen?
Dat kan ik niet maar ik heb nu alweer een crash. Ik gebruik wel een gemodde settings file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:46:
[...]
Ja dus ? Iedereen ziet wel eens wat over het hoofd.
offtopic:
Kom op zeg, dat je een post hebt gemist a la, maar het stond notabene in de laatste post.
Coeluh schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:23:
[...]

Dat kan ik niet maar ik heb nu alweer een crash. Ik gebruik wel een gemodde settings file.
Misschien dan even de originele settings.exe gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:55
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:59:
Hoe speelt PES 2009 online op de PS3? Veel lag?
Ik heb tot nu toe nog maar 2 potjes online gespeeld.

In vergelijking met PES 2008 op de PS3 is het in ieder geval een enorme verbetering. Laatste potje heb ik zelfs gespeeld tegen iemand met een slecht verbinding ( rood balletje bovenin het scherm ) en dat ging ook wel redelijk.

Het teleporteren van de bal heb ik tot nu toe niet meegemaakt, er zitten wel een paar kleine glitches in maar daar erger ik me niet al te veel aan. Wat ik verder alleen lichtelijk irritant vindt zijn de laadtijden als de bal uit of achter gaat, en het registreren voor online is ook een gedoe waar je toch ff voor moet gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Xadeon schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:03:
[...]

offtopic:
Kom op zeg, dat je een post hebt gemist a la, maar het stond notabene in de laatste post.

[...]

Misschien dan even de originele settings.exe gebruiken?
Dan kan ik niet 1680x1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18
Heb zelf PES op de 360 en ben er wel content mee, echter valt mij iets op.

Als ik Master League speel en ik krijg een vrije trap tegen of de tegenstander (AI) krijgt een doeltrap zijn er soms framedrop tijdens voor een fractie van een seconde. (het lijkt dan net of er problemen zijn met deinterlacen) terwijl de Xbox gewoon op 720P staat ingesteld.

Anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 20:04
Grrrr... ben nu een seizoen in de ML en de AI irriteert me al mateloos. Je speelt een hele wedstrijd goed en bent volledig in control, en de AI krijgt één kans en kickt hem erin. Gisteren een wedstrijd 2-1 verloren omdat de AI twee corners kreeg en ze er allebei infrommelde. Dergelijke onbalans ben ik nooit tegengekomen in PES.

Ik overweeg alweer om er opnieuw een jaartje PES6 aan vast te plakken. Qua features is er eigenlijk niets veranderd, en het spel speelt gewoon lastiger dan PES6 voor mij. Behalve dat de graphics beter zijn zie ik weinig toegevoegde waarde aan dit deel. Be a Legend heb ik een paar potjes gespeeld maar kan me niet echt charmeren, ik bouw liever aan een team in de ML.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nu ben ik het helemaal zat. Patch geinstalleerd, weer 10 van die oersaaie oefenpartijen en de eerste keer dat ik in de line-up zit; corrupte savegame... niet meer te herstellen. Ik ben er klaar mee. Terug naar pes08

[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 24-10-2008 12:16 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
cheiron schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:15:
Nu ben ik het helemaal zat. Patch geinstalleerd, weer 10 van die oersaaie oefenpartijen en de eerste keer dat ik in de line-up zit; corrupte savegame... niet meer te herstellen. Ik ben er klaar mee. Terug naar pes08
Bij Bal, ML of andere league of cup? En had je die je voor de patch gestart? Dan zou het hier aan kunnen liggen:
IMPORTANT NOTICE: Please be informed that by implementing the patch, the save file you created in
become unusable.
Neemt niet weg dat het flink vervelend kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Regeneration schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:10:
[...]

Bij Bal, ML of andere league of cup? En had je die je voor de patch gestart? Dan zou het hier aan kunnen liggen:

[...]

Neemt niet weg dat het flink vervelend kan zijn...
Na de patch, compleet nieuwe game (voor de 4e keer nu die saaie oefenwedstrijden met het tweede...). En ik heb echt geen zin om voor de 5e keer weer die oefenwedstrijden te gaan spelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coeluh schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:37:
[...]

Dan kan ik niet 1680x1050
Gebruik Kitserver. Kan je je eigen resolutie en aspect ratio kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:23:
Grrrr... ben nu een seizoen in de ML en de AI irriteert me al mateloos. Je speelt een hele wedstrijd goed en bent volledig in control, en de AI krijgt één kans en kickt hem erin. Gisteren een wedstrijd 2-1 verloren omdat de AI twee corners kreeg en ze er allebei infrommelde. Dergelijke onbalans ben ik nooit tegengekomen in PES.

Ik overweeg alweer om er opnieuw een jaartje PES6 aan vast te plakken. Qua features is er eigenlijk niets veranderd, en het spel speelt gewoon lastiger dan PES6 voor mij. Behalve dat de graphics beter zijn zie ik weinig toegevoegde waarde aan dit deel. Be a Legend heb ik een paar potjes gespeeld maar kan me niet echt charmeren, ik bouw liever aan een team in de ML.
Tsja, dit komt me inderdaad wel een beetje bekend voor. Toch vind ik het wel realistisch, dat tegenstanders met een hoop pisgeluk winnen. Als het te vaak voorkomt zal het inderdaad wel voor de nodige irritaties zorgen 8) Vroeger kon ik daar zelfs dusdanig pissig van worden dat de controllers door de kamer vlogen!
Tegenwoordig ben ik er wat rustiger onder.

Ik moet er zelf trouwens niet aan denken om terug te stappen naar PES6, hij speelt natuurlijk wel erg fijn maar de graphics zijn slechter als tegenwoordig natuurlijk. Ik speel alleen de nieuwste versie, de overige edities mogen ze bij me op komen halen voor een tientje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Pes09 option file voor PS3 bijna uit

http://www.winningelevenb...update-released-tomorrow/

Weer een crash, met kitserver nu. Dus nogsteeds niet helemaal. Na een aantal potjes stopt ie ermee. Heb het gevoel dat je elke keer moet saven.

[ Voor 40% gewijzigd door Coeluh op 24-10-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39
cheiron schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:15:
same here. patch geinstalleerd en BaL gestart, ook option file weggegooid.

hele avond gespendeerd aan het in de formatie krijgen van me speler (totaal 10 wedstrijden), geeft ie bij de 11de weer een crash naar desktop.

Bij het loaden zie je weer een halve gezicht.

Ik probeer het over enkele maanden wel weer. ;( Precies wanneer het verslavend werd.

Dit had ik van Konami echt niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha word ik kampioen in de master league met ajax, staat Zenit in de kleedkamer te juichen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu in mijn tweede seizoen met BaL als CF.. Speel bij Club Brugge (rest allemaal NL clubs + kopenhagen) en sta nu eigenlijk altijd in de basis. Best wel verslavend zo!

Enige wat me tegenstaat is dat als je bij een club speelt, die club opeens zwaar slecht gaat spelen. Ik heb nu al een seizoen of 5 gespeeld totaal, en ook als ik de matches skip lijkt het wel alsof "mijn" club altijd gelijk speelt of verliest -> beetje raar.

Maar goed, het blijft leuk Legend :). Heb mijn training op vol Technique (kicking) staan, wil die eerst naar 80-85 krijgen. Vind dat tot nu toe wel erg goed werken, het scheelt zoveel die paar extra puntjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Even een beginnersvraagje; als ik tegen een vriend wil spelen moet ik nu steeds een room openen en een pw erop zetten en die room doorgeven via msn oid. Hoe kan ik hem gewoon uitnodigen voor een game in het live menu van je dashboard? Ik zie daar de optie "inviti for game" staan maar die blijft ten alle tijden lichtgrijs, en niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 20:04
Lekker, corrupte savegame in de ML na twee seizoenen :(

Wat een (*%744*& spel, nog slechter dan 2008 wat mij betreft. Er zal wel weer geen fix voor zijn.

De groeten Konami, ik ga het onmogelijke doen en me dit jaar richten op FIFA. De demo daarvan speelde zo slecht nog niet...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat er nog steeds problemen zijn. Ik heb het spel laten liggen en wacht
op de grotere update die Konami begin november uitbrengt. Ik hoop toch echt
dat alle problemen bij iedereen dan zijn opgelost. Ik vraag me af hoe dit kan komen, je
test toch eerst het spel voordat je het op de markt brengt lijkt mij. Als Konami zo door
gaat speelt iedereen voglend jaar Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit! Topscoorder D1 en Best Player D1 Cup!

Crashed mn savegame en met de patch doet hij het ook niet!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:37:
Ik lees dat er nog steeds problemen zijn. Ik heb het spel laten liggen en wacht
op de grotere update die Konami begin november uitbrengt. Ik hoop toch echt
dat alle problemen bij iedereen dan zijn opgelost. Ik vraag me af hoe dit kan komen, je
test toch eerst het spel voordat je het op de markt brengt lijkt mij. Als Konami zo door
gaat speelt iedereen voglend jaar Fifa.
Helaas is het met wel meer games tegenwoordig zo gesteld. Elke keer weer doe je je best om het spel meteen na de release in huis te hebben, maar daarna kan je nog even wachten op enkele patches. Maargoed, je kan wel een vriend uitnodigen om tegen je te komen spelen ofzo, dat werkt wel gewoon prima alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Ik heb nu iets lelijks:

Mijn poppetje begint soms half moe aan een wedstrijd. Waar ligt dat aan? Ik start in de basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11

rCk

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:40:
Shit! Topscoorder D1 en Best Player D1 Cup!

Crashed mn savegame en met de patch doet hij het ook niet!:(
De patch fixed het namelijk ook niet hoor. Alleen naderhand fixed het pas. Dus de games worden niet gefixed, enkel de game zelf wordt als het goed is gefixed waardoor er geen crash is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
rCk schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:02:
[...]

De patch fixed het namelijk ook niet hoor. Alleen naderhand fixed het pas. Dus de games worden niet gefixed, enkel de game zelf wordt als het goed is gefixed waardoor er geen crash is.
Er is een patch die corrupte savegames kan fixen, ik denk dat hij die bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Coeluh schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:02:
Ik heb nu iets lelijks:

Mijn poppetje begint soms half moe aan een wedstrijd. Waar ligt dat aan? Ik start in de basis
Is toch altijd al zo geweest in PES dat je steeds minder fit aan de volgende wedstrijd begint.
Je kan dan eventueel een hoge uithouding hebben maar als je conditie stats niet hoog zijn dan heb je vrij vaak een wedstrijdje rust nodig.
Of bedoel je dat niet?

Ondanks die patch blijf ik gewoon op 1152x720 en 16:9 spelen.
Ziet er prima uit en geen crash meer gehad een dik seizoen lang in BaL. :)
Wel jammer dat die CL niet in BaL zit want dat had wel veel bijgedragen aan de beleving.

Inmiddels speel ik bij Genoa en ben ik nu eerste keus voor Divaio en Viguroa en nog wat anderen.
We spelen 3-4-3 met 1 CF en 2 SS'en.
Toch altijd even m'n vuist de lucht in als ik heb gescoord, lang niet meer gehad bij PES. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
LoneRanger schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:48:
[...]

Is toch altijd al zo geweest in PES dat je steeds minder fit aan de volgende wedstrijd begint.
Je kan dan eventueel een hoge uithouding hebben maar als je conditie stats niet hoog zijn dan heb je vrij vaak een wedstrijdje rust nodig.
Of bedoel je dat niet?

Ondanks die patch blijf ik gewoon op 1152x720 en 16:9 spelen.
Ziet er prima uit en geen crash meer gehad een dik seizoen lang in BaL. :)
Wel jammer dat die CL niet in BaL zit want dat had wel veel bijgedragen aan de beleving.

Inmiddels speel ik bij Genoa en ben ik nu eerste keus voor Divaio en Viguroa en nog wat anderen.
We spelen 3-4-3 met 1 CF en 2 SS'en.
Toch altijd even m'n vuist de lucht in als ik heb gescoord, lang niet meer gehad bij PES. :P
Nou mijn mede spelers zijn wel allemaal fit, dus dat vind ik zo flauw dat ik de enige ben die moe is. Acculmated fatigue ofzoiets hete dat. Maar dat is alleen voor jouw poppetje. *knip*

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 25-10-2008 21:11 . Reden: dergelijke woorden zijn echt niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Coeluh schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:02:
[...]

Nou mijn mede spelers zijn wel allemaal fit, dus dat vind ik zo flauw dat ik de enige ben die moe is. Acculmated fatigue ofzoiets hete dat. Maar dat is alleen voor jouw poppetje, en dat vind ik jammer.
Nope, is ook voor de AI, dat was het altijd al in de ML en dat is in BaL ook zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:21
Nja fatigue is nog steeds belabberd vind ik. Ik heb nu iets van 84 stamina en als ik dan tegen een heel slechte team speel hebben de meeste nog steeds meer vermogen om te lopen dan ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
xminator schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:20:
Nja fatigue is nog steeds belabberd vind ik. Ik heb nu iets van 84 stamina en als ik dan tegen een heel slechte team speel hebben de meeste nog steeds meer vermogen om te lopen dan ik :/
Wat betekend dat blauwe balkje (grijze achtergrond, vult zich met blauw/paars) onder de stamina balk bij formation check?

[ Voor 6% gewijzigd door Coeluh op 25-10-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
xminator schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:20:
Coeluh schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:22:
[...]

Wat betekend dat blauwe balkje (grijze achtergrond, vult zich met blauw/paars) onder de stamina balk bij formation check?
@ xminator doelt je op het vermoeid worden tijdens een wedstrijd? Dat licht aan meerdere factoren. Zo is de stamina een factor, hoe mee hoe langere je uithoudingsvermogen, maar mentality speelt verder een rol in hoe snel je uithoudingsvermogen dropt in een wedstrijd én hoeveel slechter je gaat spelen zeg maar. Met een stamina van bijvoorbeeld 90 en een mentality van 65 zou je sneller moe worden kunnen worden en uiteindelijk na x aantal minuten zeg 70 min veel slechter gaan spelen dan iemand met een stamina van 80 en een mentaly van 75. Hoe dit precies verhoud weet ik niet, maar het heeft er weldegelijk wat mee te maken.

Verder is er condition. Hoe hoger deze is hoe minder snel je in stamina dropt bij de "accumulated fatigue" (@ Coeluh dat is dus die balk onder je stamina balk). Voor een volgende wedstrijd zal er dus iets van je stamina zijn verminderd. Hoe beter je condition hoe minder hard dit gaat. Ook is het zo dat "oudere" (voor mijn gevoel voor 30 jaar of oudere) spelers hier meer last van hebben, die zullen na 1 wedstrijd al een flinke hap uit hun stamina zijn gehaald bij de volgende wedstrijd (uiteraard nog steeds gerelateerd aan de stats van de speler). In sommige opzichten vind ik de vermoeidheid in het algemeen soms wat vergezocht (sommige spelers in het echt spelen nagenoeg alle wedstrijden in het seizoen bijvoorbeeld), maar ik kan er wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Dat is volgens mij accumulated fatigue, zodra je een wedstrijd niet speelt is die weer helemaal leeg.
Verder heb je stamina, de hoger de langer het duurt voordat je groene balkje leegloopt.
Daarnaast heb je nog de stat condition, de hoger des te minder het accumulated fatigue zal zijn.[het blauwe balkje]
Althans, ik neem aan dat het zoiets is hoewel ze condition dan beter recovery kunnen noemen.
Condition is niet trainbaar vandaar dat ik denk dat het een soort herstel vermogen is die van nature bij de een hoger is dan de ander. :)

@bovenbuurman, ik dacht altijd dat mentality te maken had met vormwisselingen.
Als je een hoge mentaliteit hebt hou je je vorm makkelijker vast dan wanneer je een lage mentaliteit hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door LoneRanger op 25-10-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

LoneRanger schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:51:
Als je een hoge mentaliteit hebt hou je je vorm makkelijker vast dan wanneer je een lage mentaliteit hebt.
Dat wat Regeneration zegt klopt wel met wat er in de PES 5 guide staat. Er staat echter ook bij dat het enkel voor de spelers geldt die door de CPU bestuurd worden. Ik heb geen recentere guide liggen dus misschien dat ze dit wel aangepast hebben in een nieuwere versie.

@hieronder: Ik bedoel inderdaad 'mentality'. De functie ervan zal wel uitgebreid zijn in nieuwere versies :).

[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 25-10-2008 23:55 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
LoneRanger schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:51:
Je bedoeld de zogeneaamde "vorm van de dag"-pijljte? De mentality regelt naar mijn weten niet de "vorm van de dag", dat regelt de condition. Hoge condition heb je dus minder invloed van de accumulated fatigue en ben je vaker een betere "vorm van de dag". Een hoge mentality drop je dus minder snel je stamina en houdt je wel je vorm / kwaliteiten beter vast gedurende een wedstrijd.
PromoX schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:22:
[...]

Dat wat Regeneration zegt klopt wel met wat er in de PES 5 guide staat. Er staat echter ook bij dat het enkel voor de spelers geldt die door de CPU bestuurd worden. Ik heb geen recentere guide liggen dus misschien dat ze dit wel aangepast hebben in een nieuwere versie.
Je bedoeld hier de mentality? Voor zover ik snel even kan opzoeken en uit mijn hoofd weet (van PES 6 en PES 2008 guide) is dat mentality voor alle spelers geld, ook voor de speler die jij aan het besturen bent. Uiteraard zijn op sommige dingen heb je dan meer invloed, maar nog steeds zal een speler met een lage mentality die redelijk vermoeid is slechter gaan spelen dan een speler met een vergelijkbare vermoeidheid en een hogere mentality. Maar ik heb het gevoel dat je het over iets (totaal) anders hebt. :p Zeg het gerust als dat het geval is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 09:25
Ik snap niet waarom ik nooit match experience points krijg in BaL. Ik speel met Willem II en sta altijd in de basis maar of ik nou goed of slecht speel. Ik krijg nooit match experience points erbij. Enig idee hoe dat kan? Ik sta overigens wel altijd op mijn eigen echte positie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Regeneration schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:50:
[...]

[...]

@ xminator doelt je op het vermoeid worden tijdens een wedstrijd? Dat licht aan meerdere factoren. Zo is de stamina een factor, hoe mee hoe langere je uithoudingsvermogen, maar mentality speelt verder een rol in hoe snel je uithoudingsvermogen dropt in een wedstrijd én hoeveel slechter je gaat spelen zeg maar. Met een stamina van bijvoorbeeld 90 en een mentality van 65 zou je sneller moe worden kunnen worden en uiteindelijk na x aantal minuten zeg 70 min veel slechter gaan spelen dan iemand met een stamina van 80 en een mentaly van 75. Hoe dit precies verhoud weet ik niet, maar het heeft er weldegelijk wat mee te maken.

-...-
Ik heb het over dat groene balkje tijdens een wedstrijd. Stel ik heb geen wedstrijd gespeeld, en ik ga er eentje spelen. Hij begint dan vol bij mij, maar hij loopt ook als 1e leeg. Veel sneller dan bijv. mijn team genoten en of tegenstanders. Terwijl ik een stamina van 87 en mentality van 82 heb. Niemand van mijn team heeft het beter qua stamina/mentality 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
xminator schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

Ik heb het over dat groene balkje tijdens een wedstrijd. Stel ik heb geen wedstrijd gespeeld, en ik ga er eentje spelen. Hij begint dan vol bij mij, maar hij loopt ook als 1e leeg. Veel sneller dan bijv. mijn team genoten en of tegenstanders. Terwijl ik een stamina van 87 en mentality van 82 heb. Niemand van mijn team heeft het beter qua stamina/mentality 8)7
Dat is dan wel wat vreemd. Loop je dan (extreem) veel? Dat is natuurlijk ook nog een factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Brik schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:07:
Ik snap niet waarom ik nooit match experience points krijg in BaL. Ik speel met Willem II en sta altijd in de basis maar of ik nou goed of slecht speel. Ik krijg nooit match experience points erbij. Enig idee hoe dat kan? Ik sta overigens wel altijd op mijn eigen echte positie!
Zoiets heb ik ook. Ik snap niet waar dit vanaf hangt. Misschien dat je een beter team moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Regeneration schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:05:
[...]

Dat is dan wel wat vreemd. Loop je dan (extreem) veel? Dat is natuurlijk ook nog een factor.
Nee niet echt, ik ben een CF. Sta steeds voor aan :).
Alhoewel in het begin toen ik een veel lagere stamina had was het nog erger. Nu kan ik tenminste af en toe nog een hele wedstrijd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik kan vrij makkelijk een wedstrijd uitspelen met stamina 81 en mentality 75.
Mee verdedigen doe ik nooit en verder is het doseren. :P

Wbt match experience, die krijg je volgens mij alleen bij een rating van 6.5 of meer.
Wel grappig, in het begin zat ik 4 wedstrijden op de bank zonder invalbeurt maar ik kreeg wel match-experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Nog over het moe worden en moe beginnen: Je teammates beginnen ook soms een beetje moe, maar de tegenstander nooit. Dat is flauw!

Kutje. Ik heb nogsteeds last van crashes.

[ Voor 14% gewijzigd door Coeluh op 26-10-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artaaa
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-12-2020
Brik schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:07:
Uit de nieuwe Piggyback guide:
... There is a second way in which your player's stats can improve, but it's not something you should count on. Match Experience Points are relatively uncommon - they are usually awarded only after important fixtures, such as the knockout stages of the European Championship and Masters Cup. They make a fairly nominal contribution to your player's overall development, but every last point helps over the course of your career.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/10py2aw.png
Ik heb een stompje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11

rCk

@ hierboven;
LOL geweldig!

Ik ga na Farcry 2 ook maar weer eens met PES2009 beginnen. Nu is FC even leuker :)
Mensen al ervaringen met patch waarbij het nog wel gewoon blijft werken of is het nog steeds gewoon zo erg?

[ Voor 88% gewijzigd door rCk op 26-10-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coeluh schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:15:
[...]

Er is een patch die corrupte savegames kan fixen, ik denk dat hij die bedoeld.
Waar kan ik die vinden dan?

Is het overigens mogelijk om een Corrupte PC savegame te laden naar een PS3 versie en dan verder spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

Is het overigens mogelijk om een Corrupte PC savegame te laden naar een PS3 versie en dan verder spelen?
Interressant. Deze zocht ik ook. Ik heb problemenen met het starten van een saved game. Als ik deze wil laden loopt PES vast. Met de volgende berichtgeving in de Eventvwr:

Faulting application pes2009.exe, version 1.0.0.0, time stamp 0x48b91ef2, faulting module pes2009.exe, version 1.0.0.0, time stamp 0x48b91ef2, exception code 0xc0000005, fault offset 0x00ab48af, process id 0xd4, application start time 0x01c9377768cf45e0.

New game starten werkt wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Vage boel, ik ben met 14 treffers club topscorer, 8 keer MoM en 25+ basisplaatsen maar een nieuw contract bieden ze me niet aan. :(
Nou heb ik wel andere aanbiedingen maar Genoa is een leuke club en ik wil niet elk seizoen een nieuwe club. :P
Ik denk dat het dan maar Napoli word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Ik heb zo nu en dan een crash. Als ik m daarna opstart doet ie t weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Heren, die savegame fix werkt niet en als je gewoon op 1152x720 speelt is er geen enkel probleem.
Dat is al een tijdje bekend en het hoort niet in dit topic.
Speel gewoon met die reso totdat alles is opgelost. :)

@Coeluh: hoe kom je erbij dat AF niet telt bij de AI, ik kan dat niet zien iig.
Overigens kun je gewoon een match skippen als je teveel AF hebt en gewoon in de basis staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
LoneRanger schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:58:
Heren, die savegame fix werkt niet en als je gewoon op 1152x720 speelt is er geen enkel probleem.
Dat is al een tijdje bekend en het hoort niet in dit topic.
Speel gewoon met die reso totdat alles is opgelost. :)

@Coeluh: hoe kom je erbij dat AF niet telt bij de AI, ik kan dat niet zien iig.
Overigens kun je gewoon een match skippen als je teveel AF hebt en gewoon in de basis staat. ;)
Ik zie in de stamina gauges die ik enabled heb in OSD, ze zijn allemaal vol en die van ons een beetje leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger me dood aan het 11 Goalkeeper probleem in BaL.Ik save me game wel elke wedstrijd alleen als de bug dan weer opduikt, moet ik de wedstrijd opnieuw spelen of skippen. Wordt dit probleem met de officiële patch ook opgelost ? Aangezien ik niet voor niets het risico wil lopen om mijn savegame te beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:20:
Ik erger me dood aan het 11 Goalkeeper probleem in BaL.Ik save me game wel elke wedstrijd alleen als de bug dan weer opduikt, moet ik de wedstrijd opnieuw spelen of skippen. Wordt dit probleem met de officiële patch ook opgelost ? Aangezien ik niet voor niets het risico wil lopen om mijn savegame te beschadigen.
Niet downloaden die patch, die maakt je savegame corrupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 20:59

ZieMaar!

Moderator General Chat
rCk schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:09:
@ hierboven;
LOL geweldig!

Ik ga na Farcry 2 ook maar weer eens met PES2009 beginnen. Nu is FC even leuker :)
Mensen al ervaringen met patch waarbij het nog wel gewoon blijft werken of is het nog steeds gewoon zo erg?
Ik heb, sinds de Konami patch, geen enkel probleem meer. In Bal begonnen bij Atalanta Bergamo, snel een transfer naar Fiorentina verdiend en daar net geen kampioen geworden maar wel de cup gewonnen. Vervolgens ben ik zo stom geweest om naar AZ te gaan. Ik werd daar een eenzame spits in een 4-5-1 met zelden een kans. Vlak voor de transferperiode begon ik toch wat doelpunten mee te pikken en nu sta ik naast Thierry Henry bij PSV in de spits. Onze vriend Ribery speelt bij Vitesse en Robben bij Sporting Portugal.

Ik dacht dat transfer frequency alleen voor mijn eigen tranfser zou gelden, maar blijkbaar niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:44:
[...]
Niet downloaden die patch, die maakt je savegame corrupt
Heb de patch geïnstalleerd en heb nergens last van, savegame werkt nog prima. Heeft waarschijnlijk toch ergens te maken met de resolutiepatch die je daarvoor gebruikte ja of nee...

Ik draai de game nml in de hoogste resolutie die PES zelf aanbiedt en heb nog geen enkel probleem gehad

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Heeft iemand die al geprobeerd? Ben wel benieuwd. Ik zit op werk dus ik kan het nu niet checken.
Trouwens tot nu toe echt heel erg verrast over de online mode. Ik speel het nu echt met plezier, het is echt serieus veel beter dan in PES2008.
:*)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat ik de playmaker ability heb gekregen voor mij BaL speler (een AMF die ook CMF, SS en CF kan spelen) :o ! AL heb ik geen idee waar ik dit precies aan te danken heb. Iemand anders nog leuke abilities verkregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
P.E.No.1 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:58:
[...]

Heeft iemand die al geprobeerd? Ben wel benieuwd. Ik zit op werk dus ik kan het nu niet checken.
Trouwens tot nu toe echt heel erg verrast over de online mode. Ik speel het nu echt met plezier, het is echt serieus veel beter dan in PES2008.
:*)
Ik heb hem inmiddels geinstalleerd. Deze OF bevat alle correcte kits en logo's van de Engelse en Spaanse clubs. Heb het ff gechecked en het ziet er allemaal heel goed uit.
De transfers zijn nog niet geupdate, volgens Konami brengen ze binnenkort een update waarin alle transfers worden geupdate. Zou dus dubbel werk zijn om de transfers ook in deze OF te proppen.

Enige nadeel aan de OF is dat je alle ~95 bestanden stuk voor stuk naar je PS3 HD moet kopieren. Beetje vaag dat je niet de mogelijkheid hebt om meerdere bestanden te kopieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan iemand mijn vraag even beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:31:
Ik zie net dat ik de playmaker ability heb gekregen voor mij BaL speler (een AMF die ook CMF, SS en CF kan spelen) :o ! AL heb ik geen idee waar ik dit precies aan te danken heb. Iemand anders nog leuke abilities verkregen ?
Ja ik heb 2 ability's gekregen reaction en positioning. Maar ik weet ook niet precies hoe en waarom :S.

Wat ik wel een beetje mis bij BaL is een gebeuren er omheen, dat er random dingen kunnen gebeuren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:22:
[...]
Kan iemand mijn vraag even beantwoorden?
[...]
Coeluh bedoeld gewoon de Konami PC Patch 1.10 neem ik aan? Die patch kan je iig vinden in de topic start (TS), maar die had je zelf toch ook wel kunnen vinden? :)
Je bedoeld of je je vorderingen die je met de PC versie van PES 2009 hebt gemaakt of je die kan omzetten naar de PS3? Heb geen idee of dit kan, maar dat lijkt me ook niet echt een feature waar veel aandacht aan geschonken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Valt het jullie ook op dat corners zo ongelovelijk makkelijk erin gaan? Ik scoor 2 van de 3 corners die ik krijg raak. Bal vlak voor de goal langs, ongeveer een metertje voor de goal zegmaar, en een van je spelers knalt hem er altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39

Christiano007

Ich bin der champion

Ik blijf het enorm kut vinden om te verdedigen. Als de tegenstander gaat slalommen is die persoon áltijd sneller met kappen en draaien dan dat ik dat doe met mijn verdediger, of ik nu sprint of niet. Hierdoor verlies ik gewoon enorm veel potjes terwijl ik vaak gewoon beter ben, maar het scoren niet mee heb. Met PES6 kon je tegen de speler aan beuken, dat lijkt nu gewoon weg te zijn.

Wie..O...Wie.... kan mij de kunst van het 1 op 1 verdedigen uitleggen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.