GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Tuurlijk is het scripting.Postius schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:46:
[...]
Gewoon toch een gevolg van scripting lijkt me?.....Als dit soort dingen er niet in zouden zitten zou het geen PES meer zijn denk ik.
Na mijn hosanna post echt geen bal meer geraakt 7 wedstrijden lang.
Poppetje reageerd traag, ballen gaan ouderwets huizenhoog over etc.
Het kan natuurlijk ook dat ik uit vorm ben.
Om dat te testen heb ik een extra savegame aangemaakt en op het moment dat ik weer
makkelijk scoor zal ik die weer eens laden.
Opvallend [goed] trouwens dat wanneer je vrij veel scoort en/of assists aflevert je vaak rood/oranje vorm aanhoud.
Die periode dat ik dat niet deed was het van groen naar blauw naar groen naar paars naar blauw naar groen etc etc.
Wel grappig dat ik desondanks steeds een 6.5 wist te scoren.
Only fools are enslaved by time and space.
Jmmr genoeg nog steeds geen update gezien
Aangezien we weer over de 1000 post zijn heb ik een nieuwe topic aangemaakt
:
[Multi] Pro Evolution Soccer 2009 - Deel 3
Graag daar dus verder. Een TR heb ik aangemaakt dus een mod zal binnenkort dit topic wel dicht gooien.
[Multi] Pro Evolution Soccer 2009 - Deel 3
Graag daar dus verder. Een TR heb ik aangemaakt dus een mod zal binnenkort dit topic wel dicht gooien.
offtopic:
Verder heb ik een foutje gemaakt in de titel
van het nieuwe deel, daar heb ik ook een TR van gemaakt daar komt een mod dus zo wel naar kijken. Graag daar geen opmerkingen over maken. 
Verder heb ik een foutje gemaakt in de titel

Jullie kunnen dus verder in Deel 3, wat leuk uitkomt want ik heb dit spel toevallig vandaag gekocht voor ocharme 25€ in Mediamarkt (voor PS2
)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis! Hiervoor kun je terecht in SPV.