PES 2009 hoe locatie savegames wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Is de locatie waar de savegames worden opgeslagen te wijzigen?

Ik heb PES 2009 geinstalleerd op een laptop van mijn werk, en omdat de C schijf geredirect is oid (ben geen systeembeheerder :) ) kan ik niets opslaan in PES. Tenminste ik denk dat het daar aan ligt. Het spel speelt dus wel, maar saven gaat niet. Ik krijg de melding ingame als ik wil saven: "Cannot acces the hard disk. Re-select hard disk?"

PES6 kan al helemaal niet opgestart worden op deze laptop, omdat hij een profile of option-file (ben het even kwijt) weg wil schrijven, en dat gaat niet, ik denk dat dit hetzelfde probleem is.

Ik heb al in het register zitten zoeken, maar daar nergens een locatie kunnen vinden waar de savegames worden opgeslagen.

Andere spellen geven geen probleem met saven.

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-10 20:14

Freshnezz

Why so serious?

sarinsarin schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:16:
Iemand enig idee hoe en waar je kunt instellen dat je savegames niet opgeslagen moeten worden in je c:\docs&settings?
Op laptop van mij wil dat niet, waarschijnlijk ivm redirects van die locatie. Heb al in het register liggen zoeken maar geen targetfolder oid kunnen vinden.
Wijzigingen die ik doe via settings worden ook niet opgeslagen trouwens.
Je savegames worden in principe in je Mijn Documenten opslagen. Als je die verplaatst naar een andere locatie (anders dan de standaard Docs&Settings), zullen de savegames daar ook naartoe worden gesaved lijkt mij....

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Freshnezz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:55:
Je savegames worden in principe in je Mijn Documenten opslagen. Als je die verplaatst naar een andere locatie (anders dan de standaard Docs&Settings), zullen de savegames daar ook naartoe worden gesaved lijkt mij....
Euhm ja, maar hoe verander ik de locatie waar ze worden opgeslagen?
Want ik kan ze nu dus niet opslaan in het spel, krijg een melding dar harde schijf niet bereikbaar is. Als ik zelf de locatie kan bepalen kan ik hem ergens op de d-schijf neerzetten en heb ik (hopelijk) dit probleem niet.