Ik ben het helemaal mee eens dat een bepaald product goed moet werken. Echter wat is goed? wat voor de een goed is, is voor de ander voldoende en voor iemand anders weer onvoldoende.
Daarnaast het product kan met bepaalde dingen geen rekening houden. Bijv. een programma of andersoortige service op je systeem / netwerk die bijv. de snelheid van je netwerk kan beinvloeden. Als jij dan vind dat dit toch de schuld is van dit apparaat, dan kan ik daar weinig aan doen.
Een van de dingen die het product goed, beter, best kan later functioneren is de firmware upgrade mogelijkheid
heb je dat al geprobeert?
Omwisselen met een risico dat ik er een terug krijg die bijvoorbeeld wel goed streamt maar bijvoorbeeld enorm heet word? No go... daarnaast kan een winkel niet alles even voor me testen... ik wil gewoon die zekerheid, enkel conceptronic kan het voor me testen denk ik. Ik snap overigens niet dat conceptronic alle cfullhdma's terugneemt, alles 1 voor 1 naloopt, en de goede verkoopbaar stelt.... een product breng je toch niet op deze manier opde markt ?

Als ik je nu vertel dat alle producten voordat ze de doos in gaan getest zijn op de wijze waarop het goed werkt, wat dan? jij verteld alleen maar dat na 20 minuten er iets gebeurd wat niet goed is .. niet meer niet minder. Dan kan ik (of iemand anders) niet ruiken wat de reden is.
Daarnaast ben je ook nog eens niet scheutig met informatie. Zo weet ik niet met welke firmware je werkt. En of het probleem elke keer reproduceerbaar is.
Want wellicht is jouw probleem al gereproduceerd en opgelost in een nieuwe firmware, die je vrij ter beschikking wordt gesteld. Zo is er een publieke firmware beschikbaar en beta firmware bestanden ..
En dan komen we bij het volgende: je kan wel verwachten dat ALLES werkt en alles ineens goed doet en dat zou ik ook graag zien, maar vertel mij maar eens wie dat wel voor elkaar krijgt.
Vele fabrikanten komen met driver updates, firmware updates, etc. etc.
Actieve koeling is niet nodig, aangezien de mijnes vrij koeltjes blijft, je kan het nog niet eens echt lauw noemen eigenlijk, daarnaast hoor ik niet een probleem op te lossen aangezien een product toch hoort te werken?
Nee, jij hoeft niet het probleem op te lossen, maar je zou wellicht wel wat meer info kunnen geven zodat er gekeken kan worden of het reproduceerbaar is ja dan te nee. Om zo naar een oplossing toe te werken.
Misschien dat de firmware upgrade naar 1.09.49.06 jouw probleem kan oplossen.
Deze is via de internet upgrade in de CFULLHDMA toe te passen.
Advies: na de upgrade en reboot en het weer zichtbaar zijn van het menu even de stroom eraf en er weer op
Daarna de films weer kijken
Wat is er gedaan vanaf versie 1.09.44 naar 1.09.49
Fixing an MKV pre-buffering function side-effect (buffering)
Fixing DVD crash issue, DVD with DVD Shrink 3.2 ripped and remove audio track will cause device to crash
Fixing NFS/MKV trick mode failed
Fixing some m2ts not to playback issue
Fixing iMedia URL edit crash issue from PC
Je hoeft het niet te testen / te gebruiken maar het mag wel.