Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic [Deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 90.493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvAert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-03-2024
Beste,

Sinds enkele weken heb ik deze allesspeler in mijn bezit. In eerste instantie ben ik begonnen om mijn foto's en filmpjes te bekijken met deze speler. Wat mij tot nog toe stoort zijn de volgende zaken:

- Regelmatig krijg ik bij het browsen naar mijn foto directories de melding: Geen fotobestanden gevonden. Hetzelfde gebeurd ook bij de video bestandjes. Als ik de speler herstart of terug ga naar 'home' en het opnieuw probeer lukt het soms vervolgens wel. Soms moet je het een paar keer proberen... Wat zou er hier fout gaan??
- Regelmatig (als laptop of vaste pc niet aan staat) vindt de mediaspeler mijn netwerk harde schijf niet. Dit is een IOmega Network Drive 500GB. Volgens topic op forum Aroundmyroom zou dit liggen aan het feit dat pc of laptop fungeert als Master Browser. Als deze uit staan is er geen Master Browser. Dus zou ik op netwerk harde schijf SSH domain moeten installeren als zijnde Master Browser. Goed... Dit is me nog niet gelukt, dus alle tips hierbij zijn welkom. Ben wat dat betreft ook nog maar een leek hoor, dus... ;-)

Bovenstaande zaken zijn vervelend, zeker als je mensen je alleskunnende mediaspeler laat zien en het bij zoiets simpels al weer fout gaat.

Groeten Edgar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255075

tollo71 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 07:45:
[...]

Bij mij werkte het absoluut niet meteen "out-of-the-box". Het CFULLHMDA profiel in de Logitech database klopte voor geen meter. Ik heb alle knoppen vanaf de orginele afstandsbediening moeten inleren (maand of 6 geleden).
Is het profiel inmiddels ge-updated dan?
Hier werkte het 2 weken geleden wel gewoon prima :) (het gaat over de One)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
EvAert schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:43:
Beste,

Sinds enkele weken heb ik deze allesspeler in mijn bezit. In eerste instantie ben ik begonnen om mijn foto's en filmpjes te bekijken met deze speler. Wat mij tot nog toe stoort zijn de volgende zaken:

- Regelmatig krijg ik bij het browsen naar mijn foto directories de melding: Geen fotobestanden gevonden. Hetzelfde gebeurd ook bij de video bestandjes. Als ik de speler herstart of terug ga naar 'home' en het opnieuw probeer lukt het soms vervolgens wel. Soms moet je het een paar keer proberen... Wat zou er hier fout gaan??
- Regelmatig (als laptop of vaste pc niet aan staat) vindt de mediaspeler mijn netwerk harde schijf niet. Dit is een IOmega Network Drive 500GB. Volgens topic op forum Aroundmyroom zou dit liggen aan het feit dat pc of laptop fungeert als Master Browser. Als deze uit staan is er geen Master Browser. Dus zou ik op netwerk harde schijf SSH domain moeten installeren als zijnde Master Browser. Goed... Dit is me nog niet gelukt, dus alle tips hierbij zijn welkom. Ben wat dat betreft ook nog maar een leek hoor, dus... ;-)

Bovenstaande zaken zijn vervelend, zeker als je mensen je alleskunnende mediaspeler laat zien en het bij zoiets simpels al weer fout gaat.

Groeten Edgar
Dat met die Iomega is een Iomega probleem, dat had ik zelf ook zodra ik gebruik maakte van Username/Password settinge en/of ik hem in een andere werkgroep had hangen dan detecteerde hij hem helemaal niet

Dus misschien is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:31
Ik heb het volgende probleem vanaf de laatste update:
Als ik de FULLHDMA aanzet wordt hij niet herkend in het netwerk (100mb). Het maakt niet uit of DHCP is ingeschakeld of dat ik handmatig de instellingen doe. Ook is het Mac-adres dan niet zichtbaar onder "versie". zet ik hem dan van handmatig naar automatisch (DHCP) of andersom en herstart de FULLHDMA dan werkt het ineens wel. Iemand enig idee of moet hij terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikhond
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-12-2022
Hallo Hotzenwalder en zeroday,

Kan ik bevestigen, op de drie versies firmware (1.09...1.12....en 1.13.02.09.21) alle hetzelfde probleem.
Ik denk niet dat het aan mijn receiver ligt zoals ik de post op aroundmyroom. Mijn onkyo vreet tot nu toe alles tot samplerates van 96KHz. In die thread was er met de PCM instelling geen probleem, en hier blijft hij stotteren.

Zoals ook uit de topic op www.networkedmediatank.com blijkt had de PCH hier eerder ook last van.
Thread: http://www.networkedmedia...1991&pid=102167#pid102167

Blijkbaar was/is het de combinatie van VC-1 video stream met ac3 in een mkv container.

Zeroday, het is makkelijk te simuleren door de tool (link in post van Hotzenwalder) los te laten op bijvoorbeeld de serie "The Mentalist" die gepost is door Bld- ( ftd 843031)
Dit is een WMV met WMA 6 kanaals audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 21:37
Tot op heden hapte mijn surroundset ook al 8 jaar lang alles wat ik hem voerde dus ik neig naar de CFULLDMA als oorzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
@ iedereen hier.

De derde thread draait en staat hier -> Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic [Deel 3]

Gelieve hier verder te gaan en deze op slot te zetten (lieve mod).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft iemand hier met de nieuwste (laatste) beta v01.13.02 ook problemen om meer info te laten zien door 2x op display te drukken?

In het menu krijg ik dan een stop tekentje en tijdens de film laat hij gewoon de tijd en film naam zien, druk ik nog een keer verdwijnt dat vakje weer...Dacht dat dit nieuwe feature was

-Zet het wel in andere topic neer-

[ Voor 5% gewijzigd door SaURoN op 28-12-2008 12:01 . Reden: foutje ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.