Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:39
Toch draai ik WM6.1 zonder problemen sinds de officiële release ervan voor de TyTN 2.
Mijn GPS fix duurt zeker geen 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:21

HenkS

Da_king alias HenkS

Atomsk schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:08:
Bij de Nederlandse versie van die Gmail helppagina hebben ze het inderdaad ook over "messaging". Beetje slordig van Google. Het gaat echter gewoon om het programma waarmee je (nieuwe) e-mail accounts configureert.

Ze hebben bovendien de tip die in de Engelse helppagina wel staat voor WM6.1 er niet bijgezet. Om de automatische pop3 configuratie te omzeilen moet je, wanneer je e-mailadres gevraagd wordt, niet naam@gmail.com invullen, maar iets als x@g.g

Dan kun je gewoon imap instellen. Na aanmaken van het account nog wel even het e-mailadres aanpassen natuurlijk.
tnx, werkt perfect nu. Ik vind imap veel fijner, want als ik mijn gmail op mijn laptop gebruik, zijn die berichten tenminste ook gelezen als ik ze op mijn PDA open, met POP mail was dat niet zo handig vond ik zelf

maar werkt perfect, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Gisteren de nieuwe beta van Opera Mobile geinstalleerd, maar zodra ik hem start loopt de hele telefoon vast. Ik gebruik de laatste officiele ROM.
Iemand anders deze versie nog geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:36
My-life schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:30:
Gisteren de nieuwe beta van Opera Mobile geinstalleerd, maar zodra ik hem start loopt de hele telefoon vast. Ik gebruik de laatste officiele ROM.
some problem :) er maar weer afgehaald dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-04 15:17
Momenteel proef aan het draaien met WM6.5, draait best goed nog en ziet er allemaal wel leuk uit.. Probleem is alleen dat hij nu niet meer wil syncen met mijn macbook via missing sync..

Vanavond even proberen met activesync op windows, hopen dat dat wel werkt want zo zonder contacten is toch niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-04 09:43
My-life schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:30:
Hmm, heb hem hier anders probleemloos draaien. Gaat een stuk vloeiender dan de vorige beta (9.5b2).
Dit is met de officiële 6.1 ROM (Nederlands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 20:31
tijntjethf schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:25:
Momenteel proef aan het draaien met WM6.5, draait best goed nog en ziet er allemaal wel leuk uit.. Probleem is alleen dat hij nu niet meer wil syncen met mijn macbook via missing sync..

Vanavond even proberen met activesync op windows, hopen dat dat wel werkt want zo zonder contacten is toch niks.
Heb wm 6.5 ook geprobeerd, maar moet zeggen dat het bij mij allemaal nog erg traag was in verhouding met bijvoorbeeld de wm 6.1 van Solace (v3.1)! Ben dan ook weer terug overgestapt en wacht totdat er snellere versies komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-04 20:29

Metro2002

Memento mori

Weet iemand of ik bij de wifi instelling kan kiezen voor een 10 digit HEX WEP wachtwoord? Mijn TyTn II wil namlelijk niet connecten zodra hij op WEP ingesteld is, lijkt wel alsof hij het wachtwoord alleen in ascii doorstuurt en de router ondersteund alleen hex. Zodra ik de router op WPA - PSK instel werkt het wel.

(en nee ik kan geen WPA permanent gebruiken ivm linux doos die dat niet leuk vind :X )

[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 24-06-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

"Berichten kunnen niet worden gedownload naar uw mobiele apparaat. Controleer uw verbinding en de instellingen van uw e-mailaccount. Probeer vervolgens opnieuw berichten te downloaden."

Deze melding bezorgt me al weken grijze haren. Heb veel geprobeerd. Account tig x verwijderd en toegevoegd.
Ik heb een e-mailaccount van versatel (tele2) en heb een abo bij Tmobile. Of ik nou via WIFI of via T-mobile probeer om mijn e-mail binnen te halen: constant bovenstaande melding!
Iemand die een goede oplossing heeft?
Mijn tytn draait op de officiële 6.1 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 16:04
Proxyserver uitvinken bij de verbindingsinstellingen?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Atomsk schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:44:
Proxyserver uitvinken bij de verbindingsinstellingen?
Daar stond al geen vinkje. Heb ook al hard reset gedaan, maar mag allemaal niet baten. Internetten gaat wel goed zowel via WIFI als via T-mobile.

Update: het werkt weer. Heb hard reset gedaan. Daarna bij de verbindingsinstellingen bewust een foute gebruikersnaam ingevoerd. Later weer de juiste gebruikersnaam ingevoerd en nu doet ie 't. Vreemd maar waar. Heb in een opwelling SPB mobile shell gekocht. Is mooi....

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 216663 op 25-06-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 28-04 20:27

EgoPro

Time is an illusion.

Ik speel al een tijdje met de gedachten om van ROM te wisselen, ik zoek een zeer stabiel ROM wat draaien jullie momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-04 09:27
Momenteel draai ik de laatste versie van Josh's WM6.5, welke te vinden is op XDA. Deze draait stabiel en heb hiermee nog geen slechte ervaringen gehad.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 15:54

Mystikal

It never hurts to help!

PDA Ultimate Corner versie 17 (of iets met 17). Halfjaartje oud nu en bevalt me goed.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Yupz maar eens Josh's WM6.5 erop gezet, ziet er wel stoer uit en werkt aardig snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Net mijn screenprotector gesloopt :( . Had hem op m'n bureau liggen en toen ik hem pakte zat er een haal in. Waarschijnlijk iets scherps op gelegd dus.
Ik heb de protector er nog niet afgehaald, maar hoop uiteraard dat hij zijn werk goed heeft gedaan.
Bij www.screenprotector.nl hebben ze de 'Anti Glair' van Brando niet meer. Welke screenprotectors gebruiken jullie en heeft iemand nog een advies voor een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:37
Kuch Het Algemene Screen-Protectors Topic Kuch :P. Waarom bestel je die protector niet op eBay? Ik kocht altijd hier: http://cgi.ebay.nl/Brando....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1399|293%3A1|294%3A50

of http://cgi.ebay.nl/Brando....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1399|293%3A1|294%3A50

Maar bij Brando zelf kan ook prima.

Echter kan je ook een Ultra Clear proberen, die is wat dunner.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Moeilijke vraag: (althans, ik kan nergens een antwoord vinden..)

HOE zet je de missed call notification uit ?
Elke keer als ik een oproep heb gemist terwijl mijn telefoon op de trilstand staat gaat dat geluid vrolijk af. Handig in de bioscoop en andere plekken waar dat niet handig is :X Ik heb die optie ooit wel gezien op een rare plek, maar kan 'm nu nergens meer vinden.

NB. Ik bedoel niet de optie in sounds & notifications, want dat is een andere event die gelíjk nadat je een oproep hebt gemist komt. Deze komt na ongeveer een halve minuut en stopt pas tot je het hebt weggeklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-04 13:18
Ik mag er dus van uit gaan dat sommigen gewoon pech hebben met het instellen van de combinatie WiFi en standby. Heb KaiserTweak, PocketToolman en de regkeys geprobeerd. Deze staan allen goed ingesteld maar no juice. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Hmm..

Vanavond m'n telefoon een tijdje op een tafel neergelegd met gpstest aan het lopen omdat m'n navigatiesoftware geen fix meer krijgt..

Ding helemaal vergeten, uur of 4 later dacht ik er weer aan, toen stond hij nog wel aan maar het rode lampje (accu bijna leeg) brande. Nu is de batterij echter vor 75% vol en het lampje blijft branden :?

Heb ik nou een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Het lampje reageert bij mij ook weleens slecht. Bijvoorbeeld als hij oranje gaat branden wanneer er een ongelezen e-mail is, maar hij niet meer groen wordt als het mailtje wel gelezen is.
Ik let er niet altijd op. Een soft reboot zal vast helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Nou, een soft reboot fixt het dus niet.. het lampje flikkert ook een beetje trouwens, niet knipperen maar de ene keer wat feller dan de andere keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 05:13
Na wikken en wegen, toch maar een nieuw display besteld (49 eurie) nadat m'n tytn een beetje lullig was gevallen in een tas,
het vervangen viel alles mee, en de kleine torquejes kreeg ik er gemakkelijk uit met een kleine kruiskop :)
weer een blije user, was in de tussen tijd even teruggevallen op de SPVM600, veeel sneller, maar minder opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb een probleem ik wou via mijn autoradio die usb heeft mijn tytn2 opladen maar dat ging niet goed hij maakte steeds automatisch verbinding achter elkaar. en toen heb ik per ongeluk een vinkje aangevinkt

En nu als ik hem aan mijn pc hang wil hij een data connectie maken met gprs ofzo terwijl ik gewoon wil syncen met active sync.

Hoe kan ik dat weer uitzetten?

normaal gesproken als ik een usb connectie maak dan krijg ik een popup met wat ik wil doen. Die wil ik graag weer terug hebben.

Kan iemand me daarbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-04 07:44
Als je naar start -> instellingen gaat en dan naar het tabblad verbindingen, dan kun je daar een optie USBtoPC vinden. Daar kun je die instelling weer veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Vorige week dinsdag heb ik mijn telefoon aangemeld bij HTC voor reparatie. Het toetsenbord reageerde al tijden, meer als een half jaar, erg slecht. De laatste tijd viel ook af en toe het GSM/GPRS bereik weg.
Twee dagen later werd hij opgehaald. Vandaag ontving ik een e-mail dat het toestel weer terug word gestuurd.
Per e-mail heb ik gevraagt wat eraan gebeur was en ik kreeg de volgende lijst terug:
De volgende reparaties zijn uitgevoerd op uw HTC toestel:

1- Replace mainboard (Het vervangen van het hele motherboard vanwege netwerk problemen)
2- Replace slider hinge (Het vervangen van het schuifmateriaal)
3- Replace housing (Het vervangen van de behuizing vanwege defecte toetsen)
4- Replace keypad (Het vervangen van het toetsenboard vanwege defecte toetsen)
5- Replace FPC KB board (Het vervangen van het FPC KB board vanwege defecte toesten)
Klinkt alsof ze beter een nieuw toestel hadden terug kunnen geven. Iemand die precies weet wat dit voor een onderdelen zijn? Mainboard lijkt me duidelijk, 'FPC KB board' is volgens mij het toetsenbord en de 'houding' zal de behuizing zijn. Hopelijk is de hele behuizing vervangen :P .

Tot nu toe in ieder geval prima service van HTC, hopelijk is het toestel weer als nieuw 8) .

[ Voor 9% gewijzigd door My-life op 30-07-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Wat had jij eigenlijk nodig voor de garantie claiming?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
De bon, wat zou je anders nog nodig kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Serialnr (of IMEI meen ik) kan ook. Bij mij is er niet naar een bon gevraagd.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

Atomsk schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 00:59:
Serialnr (of IMEI meen ik) kan ook. Bij mij is er niet naar een bon gevraagd.
Ze checken aan de hand van IMEI alle gegevens en garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb uiteraard ook het serienummer door gegeven. De IMEI werd niet gevraagd.

Een kopie van de bon moest ik meesturen.

[ Voor 22% gewijzigd door My-life op 31-07-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb ooit een keer een ex klasgenoot gehad met een htc en die had een speciaal tooltje die hij gebruikte om zijn mobiel met een autoradio te koppelen via de usb uitgang en ingang aan de voorkant van mijn radio.

Dan kon hij via zijn mobiel kiezen wat hij wou afspelen en dat werkte. ik weet alleen niet meer welk tooltje dat was. kent iemand dat hier, of weet iemand hoe je een tytn2 op kan laden via de autoradio?
Vroeger kreeg ik het wel voor elkaar zonder iets te hoeven doen met mijn wizzard. maar de tytn2 wil een data connectie maken of synchroniseren en dan flipt mijn radio en mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

koekoek2003nl schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:09:
Ik heb ooit een keer een ex klasgenoot gehad met een htc en die had een speciaal tooltje die hij gebruikte om zijn mobiel met een autoradio te koppelen via de usb uitgang en ingang aan de voorkant van mijn radio.

Dan kon hij via zijn mobiel kiezen wat hij wou afspelen en dat werkte. ik weet alleen niet meer welk tooltje dat was. kent iemand dat hier, of weet iemand hoe je een tytn2 op kan laden via de autoradio?
Vroeger kreeg ik het wel voor elkaar zonder iets te hoeven doen met mijn wizzard. maar de tytn2 wil een data connectie maken of synchroniseren en dan flipt mijn radio en mijn mobiel.
Gewoon zoeken op applicatie die je Storage Card als USB Disk toont als je USB verbinding maakt. Dan ziet je autoradio je HTC gewoon als USB Stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 32767 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:29:
[...]

Gewoon zoeken op applicatie die je Storage Card als USB Disk toont als je USB verbinding maakt. Dan ziet je autoradio je HTC gewoon als USB Stick.
Probleem is dat die er eigenlijk niet zijn voor de Tytn II (niet gratis in ieder geval.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMulTiE schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:35:
[...]

Probleem is dat die er eigenlijk niet zijn voor de Tytn II (niet gratis in ieder geval.)
http://tinyurl.com/r93tgf

En dan de derde site (freeware pocketpc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:49
alleen werkt WM5torage niet op de Kaiser (deze heeft de drivers niet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:11
Excuses voor de bump, maar ik heb de vorige delen doorzocht, en ik kon geen post vinden over dit probleem:

Af en toe (niet sterk reproduceerbaar) weigert mijn TyTN II (met WM 6.1) op te hangen na een gesprek. Zowel hardware als softwarebuttons kunnen de verbinding dan niet verbreken. Volgens mij kan ik verder bijna alles wel doen, maar de enige manier om de verbinding te beeindingen is de telefoon uit te zetten.

Iemand hier ervaring mee? Liever nog, een oplossing?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-05 13:44
Ook gehad. Radio ROM updaten naar nieuwere versie heeft het bij mij verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Na trouwe dienst van m'n tytn2-tje
de touch pro 2 gekregen, ook erg tof ding, alleen de video is net zo goed als de tytn2, scheelt wel als je de tocuh flo uitzet. das dan wel weer een beetje jammer.

verder een hele fijne en snellere opvolger van de tytn2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Wat bedoel je met de video is niet zo goed? Het afspelen ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Tja het blijft dezelfde CPU-reeks waarvan geen drivers gekocht zijn. Alle TyTN's TyTN II's, Touch Diamonds Touch Pro's Touch Pro2's hebben schokkerige youtubefilmpjes en trage beeldopbouw.

• ijsbeer910
My-life schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:11:
Wat bedoel je met de video is niet zo goed? Het afspelen ervan?
met coreplayer had ik nu weer een betere ervaring.
het scheelt ook wel wat je op de achtergrond hebt draaien
misschien met WM6.5 dat het weer beter word?
ik heb dan ook wel een vracht aan programma's geinstalleerd staan en de touchflo aan staan.

• ijsbeer910
MsG schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:20:
Tja het blijft dezelfde CPU-reeks waarvan geen drivers gekocht zijn. Alle TyTN's TyTN II's, Touch Diamonds Touch Pro's Touch Pro2's hebben schokkerige youtubefilmpjes en trage beeldopbouw.
ik dacht zelf dat de drivers nu wel goed waren, althans gehoopt,
ik dacht toch wel dat de pro2 een parade paardje was. er zitten een hoop leuke toeters enbellen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:47
Van dat schokkerige heb ik geen last.
Probeer eens een filmpje te kijken via je eigen draadloos netwerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Von Henkel schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:51:
Van dat schokkerige heb ik geen last.
Probeer eens een filmpje te kijken via je eigen draadloos netwerk ;)
dat was via een wifi :S
kheb nu wat programma's uit gegooid, data counter en s2u2
dat scheelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dit bericht typ ik op m'n TyTN II op Android. Werkt wel leuk, maar is niet geschikt voor permanent gebruik. Data via GPRS werkt nog niet bij mij, via wifi dus wel.
Wel lekker snel.
Echt een OS wat geschikt kan zijn voor telefoons, beter als WM denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
GPRS zou ook gewoon moeten werken, ik gebruik het ook af en toe op mijn telefoon, daar werkt GPRS wel. Als het de eerste keer is dat je Android boot, dan werkt het inderdaad niet. De 2e keer zou het dan wel moeten werken.
Anders zou je de APN instellingen binnen android nog even moeten controleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Na je eenvoudige tip heeft GPRS een keer gewerkt volgens mij. Nu lukt het me niet meer. De ANP instellingen, van Vodafone, had ik wel in 'default.txt' gezet.

Maar ik kan geen goed werkende Android vinden. Het bellen werkt niet eens. Als ik opneem hoor ik niets en de andere kant ook niet. Ophangen gaat ook niet, de applicatie hangt gelijk.

Wat ik lees is dat de build in deze post stabiel zou zijn. Ik heb hem geprobeerd samen met de kernels op deze site, maar krijg er niets bruikbaars uit.

Dat de camera niet goed werkt enz. maakt me niet uit, maar bellen en internetten moet wel werken voor ik het kan uitproberen.

Wat draai jij?

[ Voor 8% gewijzigd door My-life op 10-10-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Op dit moment gebruik ik de rogersmod van deze site. Samen met de laatste basefiles die je daar kunt vinden.
En ook de laatste zImage van deze site. Hiermee kun je ook (gedeeltelijk) de camera gebruiken.

Wat ook nog een tip is (weet niet of dit nog steeds zo is, maar ik doe het nog wel): Bel zelf eerst 1 keer, bijvoorbeeld naar je voicemail, daarna moet je ook gewoon gebeld kunnen worden.

Zorg wel dat je een 1.7xx.xx of 1.65.xx radio gebruikt, anders werkt het ook niet.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt :)

edit: Dit is trouwens de cmdline die ik gebruik in mijn default.txt (T-Mobile):
set cmdline "ppp.nostart=0 board-htckaiser.panel_type=2 ppp.apn=internet pm.sleep_mode=1 mddi.width=320 mddi.height=480 no_console_suspend board-kaiser-keypad.atttilt=0"

Nu heb ik er ook nog steeds de apn gegevens in staan, maar volgens mij worden bij de laatste builds deze gegevens automatisch ingevuld bij het opstarten van android.

[ Voor 25% gewijzigd door cryonic90 op 10-10-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb de originele Nederlandse HTC ROM op m'n Kaiser, radioversie 1.65.17.56, dus dat moet goed zijn toch?

Draait die rogersmod niet op Android 1.6 en is die niet minder stabiel als 1.5?

Ik zal zelf eens eerst uitbellen en het dan nog eens proberen. Bedankt voor je tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik kan nu wel bellen en heb na veel prutsen ook het 3G logo in beeld, maar het werkt nog niet echt.
Het houd je wel van de straat dat Android ;) .

Edit:
Hoe weet je trouwens wel panel_type je moet gebruiken? Is dat 2 voor alle Kaisers?

[ Voor 24% gewijzigd door My-life op 11-10-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Wat je ook nog kunt proberen als je geen data hebt is dat je de modem applicatie start en 2x op disconnect drukken. Hiermee wordt het modem gereset en kan het best zijn dat hij (als je dan weer op connect drukt) dan wel een dataverbinding kan maken.

En het panel_type is gewoon een gok geweest van mij ;) Het kan bij iedere kaiser weer anders zijn namelijk. Is maar net welk panel gebruikt is in jouw kaiser. En je merkt het gauw genoeg als het niet de goede is. Dan krijg je namelijk allemaal rare kleuren en dingen op het scherm.

En het houdt je zeker van de straat, maar dat is ook het leuke natuurlijk :) Lekker een beetje prutsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik had hem werkend door de vodafone dingen uit de default.txt te halen en in Android handmatig de APN toe te voegen. Werkte heel erg goed. Snelheid ook top.

Nu ben ik rogers ROM erop aan het zetten aangezien die ook in het Nederlands is.

Edit: Werkt in een keer :) .

[ Voor 6% gewijzigd door My-life op 12-10-2009 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-05 08:43

MM99

That is the way I am!

Iemand al WM 6.5 opgezet? of WM 7 zelfs? Is daar eigenlijk al iets van uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
WM6.5 al een tijdje in gebruik zelfs. Niet de build die nu op telefoons uitkomen, maar al nieuwere, met de startknop onderin dus.
Ben er wel tevreden over, werkt allemaal wel lekker eigenlijk. WM7 gaat voorlopig nog niks van komen, zijn in ieder geval nog geen builds van voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:
WM6.5 al een tijdje in gebruik zelfs. Niet de build die nu op telefoons uitkomen, maar al nieuwere, met de startknop onderin dus.
Ben er wel tevreden over, werkt allemaal wel lekker eigenlijk. WM7 gaat voorlopig nog niks van komen, zijn in ieder geval nog geen builds van voor zover ik weet.
Hoe kan je aan WM 6.5 komen? of moet je daarvoor de illigale snelweg oprijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Een officiële update voor de kaiser zal er niet komen. Dus legaal is het waarschijnlijk niet.
Maar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

thank you..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-05 07:55
ik heb een htc tytn 2 met de stock rom en wil hier graag manilla opzetten, ik heb via google deze website gevonden: http://www.htcwiki.com/page/Manila+2D+and+M2D+Themes
daar staat een stappenplan om het erop te zetten, maar als je op de download link klikt kom je in een forum waar ik de download niet kan vinden. op internet heb ik dus naar andere downloads gezocht, maar er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. weten jullie misschien een goede download? of raden jullie mij een andere manier aan om manilla erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik zou zeggen: Kijk hier eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:53:
Een officiële update voor de kaiser zal er niet komen. Dus legaal is het waarschijnlijk niet.
Maar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.
Ik vraag me af of het illegaal is. Het is geen nieuwe versie (van 6.1 naar 6.5) dus het valt onder dezelfde licentie lijkt me.
De software is niet door HTC gemaakt (voor de TyTN 2), maar dan hoeft het toch niet lijk illegaal te zijn?

Ik draai nu een tijdje Android en dat bevalt prima. De Kaiser soms zelfs beter als op WM.
Ik zoek alleen nog een ROM zonder toevoegingen in het Nederlands. Tip's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022

SLipEdd

hoi

Sinds een tijdje terug heeft mijn Kaiser het volgende probleem:

Als ik het toetsenbord openslide, gaat vervolgens het bereik compleet weg of geeft hij aan dat er geen sim-kaart in zit. Als ik 'm weer terugklap, vliegtuigmodus aan en uit doe, doet hij het soms weer.
Is dit een bekend probleem wat (gemakkelijk) op te lossen is?

Wat ik al heb geprobeerd:
  • contactpuntjes gereinigd (ziet er allemaal perfect uit)
  • 3 verschillende simkaarten geprobeerd, zelfde problemen
  • plaatje iets aangedrukt, zodat de sim-kaart wat steviger zit
  • reset naar fabrieksinstellingen
help :)

edwindijkstra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Even "fixallproblems.cab" installeren.. ;)

Maar (serieus) meer een hardwareprobleem lijkt me. Wanneer er nog garantie op zit, zou ik contact opnemen met de klantenservice van HTC.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35978

Ik heb mijn TYTN2 kort na aanschaf voorzien van WM6.1. Echter mijn GPS werkt niet en ik meen dat het onder WM6.0 wel werkte. Ik wil nu dus even terug naar WM6.0 om de GPS nog eens te checken alvorens het ding op te sturen. Ik kan echter nergens vinden hoe ik terug kan naar WM6.0. Heb gezocht op de site van HTC, gebruiksaanwijzing nagevlooid, op de CD's gekeken (heb het toestel 2e hands en geen originele CD) maar kan er niks over vinden. Hoe kan ik terug naar WM6.0??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Hier een NL rom van vodafone, en Hier een WWE rom van HTC zelf :)
Succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx! Is dit trouwens wel legaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Het zijn gewoon officiele roms hoor :), daar zijn licentiegelden voor afgedragen. Bovendien heeft de TyTN II officieel een update naar WM 6.1 gehad geloof ik, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Misschien een stomme vraag maar zal mijn tytn2 met t-mobile gewoon werken in de vs? Of moet ik hier eerst nog iets voor doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-04 13:18
Networks Quad band GSM 850, 900, 1800, 1900
* 850 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the south and south-east of Brazil))
* 900 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia (ex Japan and S. Korea))
* 1800 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia)
* 1900 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the north, north-east and centre-west of Brazil))
Hoe het zit met de provider die je in de VS toegewezen krijgt, das misschien meer een vraag aan je NL provider.

[ Voor 10% gewijzigd door Ascathon op 31-10-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Oke thanks werkt dus gelukkig gewoon :) Maakt mij verder niet uit welke provider ik toegewezen krijg. Alleen misschien weten mensen hier met ervaring welke je krijgt met T-mobile hier in NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326571

Ik heb een probleem met mijn internet op mijn HTC Tytn 2.(windows mobile 6.1) --> provider Tringg 3G
Email is wel te synchroniseren, mijn weer-applicatie doet het ook.. Maar als ik internet explorer open dan geeft hij na een tijdje de foutmelding:

De pagina kan niet worden weergegeven of gedownload omdat de verbinding is verbroken. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw.

Heb mijn telefoon al een aantal keer opnieuw geïnstalleerd (ge-reset) maar ik krijg hem niet aan de praat. Al twee keer gesproken met de technische dienst van mijn provider, maar ze vragen me steeds opnieuw de verbinding te checken, maar alle instellingen staan zoals ze horen.

Bij KPN Hi had ik dit probleem niet, wifi werkt ook gewoon..De technische dienst vertelde me dat er meer Tringg 3G abonnees zijn met een HTC Tytn 2... en dat zij geen problemen ervaren. Misschien zit er een HTC Tytn 2/windows mobile gebruiker op dit forum die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik neem aan dat je je internetinstellingen voor Tringg moet aanpassen.
Probeer dit eens: https://www.tringg.nl/instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326571

Lukt helaas niet.. mijn imei-nummer is overigens 17 cijfers.. deze kan ik ook niet invoeren. Laat ik het eerste cijfer eraf, dan kan ik wel instellingen versturen.. maar dan accepteert mijn telefoon het niet. Snap er niets van :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 326571 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:16:
Lukt helaas niet.. mijn imei-nummer is overigens 17 cijfers.. deze kan ik ook niet invoeren. Laat ik het eerste cijfer eraf, dan kan ik wel instellingen versturen.. maar dan accepteert mijn telefoon het niet. Snap er niets van :-(
Hhhm, vreemd. Mijn eigen IMEI-code bestaat overigens ook uit 17 cijfers.
Ik heb zelf geen Tringg dus ik ben bang dat ik je verder ook niet kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shandar04
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:46
Is er iemand die een zo goed als compleet probleemloze rom van WM6.5 heeft gevonden?
Ik heb zelf wat onderzoek gedaan maar ik kan geen goede indruk van de ervaring van mensen
met de roms.

Als iemand er 1 aan zou kunnen raden waar hij goede ervaringen mee heeft zou ik dat erg waarderen!

Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus. Tesla model 3 Performance (2024).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ik gebruik al een hele tijd TPCElite (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=519715) ik ben er zeer tevreden over, de interface is meer gericht op 1 hand bediening en touchscreen bediening.

Ik heb nog geen problemen ondervonden.

[ Voor 9% gewijzigd door EgoPro op 14-11-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-05 15:41
Mattie B schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:59:
[...]

thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberen ;)
Ik heb het geprobeerd!
NIET DOEN WERKT NIET!

kan mijn hele systeem weer opnieuw instellen !@#$% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205176

Als je tytn 2 problemen heeft met sim kaart en wegvallen van bereik bij het uit sliden van je toetsenboard dan is er een grote kans dat de flatcable die je kunt zien tussen het toetsenbord het scherm, op het punt staat het te begeven.
Heb zelf de boel opengeschroeft want had zelf het probleem dat simkaart en dus ook de connectie met de provider niet meer werkte.
In dat geval een flink probleem wat die flatcable is niet appart te vervangen. De printplaatjes met electronica in het frontje van je scherm zitten namelijk volledig vast aan deze flatcable. Dit houd in dan dit in zn geheel vervangen moet worden. Heb deze onderdelen niet op internet kunnen vinden :(
Heb nu maar een oude defecte tytn2 via marktplaatst besteld. En ga nu de onderdelen daar uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205176

Het defect in de flatcable (de zwarte platte flexible verbinding) is ontstaan doordat het schuifmechanisme te ver doorschoof. Hierdoor is er teveel trekspanning op de flatcable onstaan, met als resultaat een scheurtje in de flatcable.

Vandaag nov 23 heb ik mijn tytn 2 gelukkig weten te maken. Wat electronica vervangen en doet het weer prima.

Heb hier nu wel nog extra onderdelen over. Zoals een moederbordtje, toetsenbordtje en batterij. Zijn er nog mensen die wat willen over kopen?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 205176 op 23-11-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
EgoPro schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:15:
Ik gebruik al een hele tijd TPCElite (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=519715) ik ben er zeer tevreden over, de interface is meer gericht op 1 hand bediening en touchscreen bediening.

Ik heb nog geen problemen ondervonden.
aangezien mannilla op de tytn 2 mij nog niet gelukt is en ik ook niet echt meer durf te proberen(zoals my_fiero al aangaf, heb ik al een paar keer moeten resetten) wil ik ook de TPCElite rom op de tytn 2 zetten. ik heb de guides al doorgelezen heb gelukkig ook al wat ervaring met andere toestellen. maar in het topic van TPC Elite staat dat je deze volgorde moet aanhouden:
Process for Flashing new rom.
Flash Stock Rom
Flash SPL
Flash Radio
Flash TPC Rom.

In het kaiser/Tytn 2 flashen voor noobs topics staat nergens dat je de stock rom erop moet flashen. Ik heb nu nog de stock rom eropstaan dus ik denk dat ik deze er niet op hoef te flashen? ,en de rest van de volgorde verschilt ook met het algemene flash topic, want daar flashen ze de radio pas na de TPC rom :/
ik weet nu niet meer welke volgorde ik moet gebruiken, weten jullie misschien nog hoe jullie het hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Flash SPL
Flash Radio
Flash TPC Rom.

In die volgorde moet het lukken de eerste keer, even deze erbij houden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=433835
kan bijna niet mis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
okay bedankt ;) ik denk dat het flashen nu wel gaat lukken. dan heb ik nog 1 nieuw vraagje; Welke rom moet ik nu downloaden van de TPC rom?
deze die onderaan de fipo staat: TPC V11 MEGA Edition loaded with manilla, moto home, and TPCHome
of deze die bovenaan de pagina staat: Download TPC 28002 Titanium Ultimate

ik zou graag manilla willen dus dan lijkt me de V11 mega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Mattie B schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:39:
okay bedankt ;) ik denk dat het flashen nu wel gaat lukken. dan heb ik nog 1 nieuw vraagje; Welke rom moet ik nu downloaden van de TPC rom?
deze die onderaan de fipo staat: TPC V11 MEGA Edition loaded with manilla, moto home, and TPCHome
of deze die bovenaan de pagina staat: Download TPC 28002 Titanium Ultimate

ik zou graag manilla willen dus dan lijkt me de V11 mega?
Je moet helemaal niets. Installeer gewoon een ROM, kijk of het bevalt en zo niet, dan flash je een andere. Meestal staat er wel screenshots bij.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Gewoon proberen het stelt niet zoveel voor. Kijk wat je het meest bevalt

Ik draai momenteel:
TPC 28002 Titanium Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Sinds gisteren heb ik een probleem met de TyTn II. WM6 problemen:
toestel gaat niet meer uit standby. Het scherm blijft branden en het toestel reageert niet op de aan/uitknop. Wel als ik hem lang ingedrukt houd, dan kan ik hem nog wel uitzetten. maar blijft dan hangen. Wanneer ik het toestel opnieuw opstart, is de schermverlichting gedimd (laagste stand).
Het scherm draait niet meer uit zichzelf
De beeldscherm prestaties zijn gedaald geen vloeiend beeld meer.
Kan het toestel alleen uitzetten d.m.v batterij verwijderen of een softreset.

Iemand een idee wat er mis is? Heb geen nieuwe apps geinstalleerd pas geleden.

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
heel erg bedankt allemaal, het is gelukt en er staat nu TPC V11 op de tytn 2 :*)
ik ga hem deze week ff goed uitvogelen en kijken of hij een beetje stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:49
Had het schermpje even schoongemaakt en plots reageerd het touch-gedeelte niet meer (de LCD nog wel). Resetten hielp niet. Dus dan maar helemaal uitelkaar. Schermpje zat volgens mij niet helemaal goed meer vast, want toen ik alles goed vastklikte (de connectors) deed ie het perfect.... Gelukkig maar ;)

Meteen even alle stof en troep weggehaald nu je er zo makkelijk bij kan :P

• Mattie B
de windows 6.5 TPC rom viel erg tegen, want het toestel ging vaak soft en hard resetten ook stonden er wel erg veel programma's op. dus ik heb de windows 6.1 rom van shizu erop gezet en deze werkt tot nu toe erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
GuitarJJ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:16:
Sinds gisteren heb ik een probleem met de TyTn II. WM6 problemen:
toestel gaat niet meer uit standby. Het scherm blijft branden en het toestel reageert niet op de aan/uitknop. Wel als ik hem lang ingedrukt houd, dan kan ik hem nog wel uitzetten. maar blijft dan hangen. Wanneer ik het toestel opnieuw opstart, is de schermverlichting gedimd (laagste stand).
Het scherm draait niet meer uit zichzelf
De beeldscherm prestaties zijn gedaald geen vloeiend beeld meer.
Kan het toestel alleen uitzetten d.m.v batterij verwijderen of een softreset.

Iemand een idee wat er mis is? Heb geen nieuwe apps geinstalleerd pas geleden.
Ik heb mijn geheugenkaartje eruit gehaald en nog eens een softreset gedaan, alles werkt opeens weer normaal.

Nu ik toch alles al gebackuped heb wil ik een nieuwe rom installeren van xda (TPCElite v11) maar heb nog nooit geflashed. Iemand een goede nederlandse handleiding? Bedankt! :)

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 139% gewijzigd door Anoniem: 35978 op 27-08-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333705

Ik heb een probleem met mijn tytn II sinds vanmiddag.
Als de schuif dicht zit, is mijn beeldscherm naar links gedraaid. Als ik mijn schuif (toetsenbord) openschuif, draait ie naar rechts (hoe het hoort met een open schuif). doe ik hem weer dicht, dan draait ie 180 graden terug naar links. Ik krijg hem dus niet meer recht! Ik heb er niets bijzonders mee gedaan...
Ik heb hem al een soft reset gegeven. Ik wil liever geen harde reset geven want dan ben ik alles kwijt....

Help!!!

• ros1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2020
Hallo tweakers,

Sinds een week heb ik voor de gein een tytn II op marktplaats gekocht. Het is mijn eerste windowsmobile.
Ik heb een aantal probleempjes:
1. De software die is bijgeleverd werkt niet op mijn laptop(vista).
Hierdoor lukt het niet om een upgrade te doen naar 6.1.
2. Ben haastig op zoek naar leuke software, mooie games en het liefst gratis natuurlijk.

Ben eigelijk net aan het orienteren mischien kan iemand een paar leuke links sturen?

ros1978 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:44:
Hallo tweakers,

Sinds een week heb ik voor de gein een tytn II op marktplaats gekocht. Het is mijn eerste windowsmobile.
Ik heb een aantal probleempjes:
1. De software die is bijgeleverd werkt niet op mijn laptop(vista).
Hierdoor lukt het niet om een upgrade te doen naar 6.1.
2. Ben haastig op zoek naar leuke software, mooie games en het liefst gratis natuurlijk.

Ben eigelijk net aan het orienteren mischien kan iemand een paar leuke links sturen?
1. http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspx
2. http://www.freewarepocketpc.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ros1978
thanx philip!! ben gelijk geholpen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 333705 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:51:
Ik heb een probleem met mijn tytn II sinds vanmiddag.
Als de schuif dicht zit, is mijn beeldscherm naar links gedraaid. Als ik mijn schuif (toetsenbord) openschuif, draait ie naar rechts (hoe het hoort met een open schuif). doe ik hem weer dicht, dan draait ie 180 graden terug naar links. Ik krijg hem dus niet meer recht! Ik heb er niets bijzonders mee gedaan...
Ik heb hem al een soft reset gegeven. Ik wil liever geen harde reset geven want dan ben ik alles kwijt....

Help!!!
In je settings gewoon even van landscape mode afhalen :P
Lekkere tweaker ben jij ;) (start -> settings -> system tab -> screen -> hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ros1978
heeft iemand ervaring met windows 6.5 op de tytn II en zo ja waar kan ik de upgrade vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Even 1 pagina terug lezen daar kan je lezen dat de 6.5 NIET officieel uitgebracht gaat worden maar dat er op XDA-developers genoeg 6.5 roms te vinden zijn. Ik draai "TPC stock like rom wm 6.5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:07
Gisteravond een harde reset gegeven aan de TyTn II. Eerst PPCPimBackup gedraaid voor een backup, en nadat de reset compleet was, weer geheel teruggezet.
't Is wel te merken; de TyTN II loopt nu een stuk lekkerder.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 18:22
Ik heb een apart probleem, op het moment dat ik mijn Brodit autolader/houder gebruik brand het ledje op de aansteker aansluiting, op de HTC geeft die aan dat hij laadt, maar hij trekt met het gebruik van TomTom toch de accu leeg 8)7
Heeft iemand ideeen hoe dat kan?

[ Voor 6% gewijzigd door mdcobra op 05-01-2010 10:44 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste