Toch draai ik WM6.1 zonder problemen sinds de officiële release ervan voor de TyTN 2.
Mijn GPS fix duurt zeker geen 5 minuten.
Mijn GPS fix duurt zeker geen 5 minuten.
tnx, werkt perfect nu. Ik vind imap veel fijner, want als ik mijn gmail op mijn laptop gebruik, zijn die berichten tenminste ook gelezen als ik ze op mijn PDA open, met POP mail was dat niet zo handig vond ik zelfAtomsk schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:08:
Bij de Nederlandse versie van die Gmail helppagina hebben ze het inderdaad ook over "messaging". Beetje slordig van Google. Het gaat echter gewoon om het programma waarmee je (nieuwe) e-mail accounts configureert.
Ze hebben bovendien de tip die in de Engelse helppagina wel staat voor WM6.1 er niet bijgezet. Om de automatische pop3 configuratie te omzeilen moet je, wanneer je e-mailadres gevraagd wordt, niet naam@gmail.com invullen, maar iets als x@g.g
Dan kun je gewoon imap instellen. Na aanmaken van het account nog wel even het e-mailadres aanpassen natuurlijk.
some problemMy-life schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:30:
Gisteren de nieuwe beta van Opera Mobile geinstalleerd, maar zodra ik hem start loopt de hele telefoon vast. Ik gebruik de laatste officiele ROM.
Iemand anders deze versie nog geprobeerd?
Hmm, heb hem hier anders probleemloos draaien. Gaat een stuk vloeiender dan de vorige beta (9.5b2).My-life schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:30:
Gisteren de nieuwe beta van Opera Mobile geinstalleerd, maar zodra ik hem start loopt de hele telefoon vast. Ik gebruik de laatste officiele ROM.
Iemand anders deze versie nog geprobeerd?
Heb wm 6.5 ook geprobeerd, maar moet zeggen dat het bij mij allemaal nog erg traag was in verhouding met bijvoorbeeld de wm 6.1 van Solace (v3.1)! Ben dan ook weer terug overgestapt en wacht totdat er snellere versies komen...tijntjethf schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:25:
Momenteel proef aan het draaien met WM6.5, draait best goed nog en ziet er allemaal wel leuk uit.. Probleem is alleen dat hij nu niet meer wil syncen met mijn macbook via missing sync..
Vanavond even proberen met activesync op windows, hopen dat dat wel werkt want zo zonder contacten is toch niks.
[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 24-06-2009 16:16 ]
Anoniem: 216663
_██_
(ಠ_ృ)
Anoniem: 216663
Daar stond al geen vinkje. Heb ook al hard reset gedaan, maar mag allemaal niet baten. Internetten gaat wel goed zowel via WIFI als via T-mobile.Atomsk schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:44:
Proxyserver uitvinken bij de verbindingsinstellingen?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 216663 op 25-06-2009 23:09 ]
Pieter
Basement Bios ---- Exo-S
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Klinkt alsof ze beter een nieuw toestel hadden terug kunnen geven. Iemand die precies weet wat dit voor een onderdelen zijn? Mainboard lijkt me duidelijk, 'FPC KB board' is volgens mij het toetsenbord en de 'houding' zal de behuizing zijn. Hopelijk is de hele behuizing vervangenDe volgende reparaties zijn uitgevoerd op uw HTC toestel:
1- Replace mainboard (Het vervangen van het hele motherboard vanwege netwerk problemen)
2- Replace slider hinge (Het vervangen van het schuifmateriaal)
3- Replace housing (Het vervangen van de behuizing vanwege defecte toetsen)
4- Replace keypad (Het vervangen van het toetsenboard vanwege defecte toetsen)
5- Replace FPC KB board (Het vervangen van het FPC KB board vanwege defecte toesten)
[ Voor 9% gewijzigd door My-life op 30-07-2009 23:47 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
_██_
(ಠ_ృ)
Anoniem: 149075
Ze checken aan de hand van IMEI alle gegevens en garantie.Atomsk schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 00:59:
Serialnr (of IMEI meen ik) kan ook. Bij mij is er niet naar een bon gevraagd.
[ Voor 22% gewijzigd door My-life op 31-07-2009 09:36 ]
Anoniem: 32767
Gewoon zoeken op applicatie die je Storage Card als USB Disk toont als je USB verbinding maakt. Dan ziet je autoradio je HTC gewoon als USB Stick.koekoek2003nl schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:09:
Ik heb ooit een keer een ex klasgenoot gehad met een htc en die had een speciaal tooltje die hij gebruikte om zijn mobiel met een autoradio te koppelen via de usb uitgang en ingang aan de voorkant van mijn radio.
Dan kon hij via zijn mobiel kiezen wat hij wou afspelen en dat werkte. ik weet alleen niet meer welk tooltje dat was. kent iemand dat hier, of weet iemand hoe je een tytn2 op kan laden via de autoradio?
Vroeger kreeg ik het wel voor elkaar zonder iets te hoeven doen met mijn wizzard. maar de tytn2 wil een data connectie maken of synchroniseren en dan flipt mijn radio en mijn mobiel.
Probleem is dat die er eigenlijk niet zijn voor de Tytn II (niet gratis in ieder geval.)Anoniem: 32767 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:29:
[...]
Gewoon zoeken op applicatie die je Storage Card als USB Disk toont als je USB verbinding maakt. Dan ziet je autoradio je HTC gewoon als USB Stick.
http://tinyurl.com/r93tgfSMulTiE schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:35:
[...]
Probleem is dat die er eigenlijk niet zijn voor de Tytn II (niet gratis in ieder geval.)
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
met coreplayer had ik nu weer een betere ervaring.My-life schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:11:
Wat bedoel je met de video is niet zo goed? Het afspelen ervan?
ik dacht zelf dat de drivers nu wel goed waren, althans gehoopt,MsG schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:20:
Tja het blijft dezelfde CPU-reeks waarvan geen drivers gekocht zijn. Alle TyTN's TyTN II's, Touch Diamonds Touch Pro's Touch Pro2's hebben schokkerige youtubefilmpjes en trage beeldopbouw.
dat was via een wifiVon Henkel schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:51:
Van dat schokkerige heb ik geen last.
Probeer eens een filmpje te kijken via je eigen draadloos netwerk
[ Voor 8% gewijzigd door My-life op 10-10-2009 16:21 ]
[ Voor 25% gewijzigd door cryonic90 op 10-10-2009 17:02 ]
[ Voor 24% gewijzigd door My-life op 11-10-2009 16:12 ]
[ Voor 6% gewijzigd door My-life op 12-10-2009 12:08 ]
Hoe kan je aan WM 6.5 komen? of moet je daarvoor de illigale snelweg oprijden?cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:
WM6.5 al een tijdje in gebruik zelfs. Niet de build die nu op telefoons uitkomen, maar al nieuwere, met de startknop onderin dus.
Ben er wel tevreden over, werkt allemaal wel lekker eigenlijk. WM7 gaat voorlopig nog niks van komen, zijn in ieder geval nog geen builds van voor zover ik weet.
Ik vraag me af of het illegaal is. Het is geen nieuwe versie (van 6.1 naar 6.5) dus het valt onder dezelfde licentie lijkt me.cryonic90 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:53:
Een officiële update voor de kaiser zal er niet komen. Dus legaal is het waarschijnlijk niet.
Maar neem eens een kijkje op xda-developers. Daar staat een heleboel informatie en ook ROMs die je daar kunt downloaden.
thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberen
_██_
(ಠ_ృ)
Anoniem: 35978
Networks Quad band GSM 850, 900, 1800, 1900
Hoe het zit met de provider die je in de VS toegewezen krijgt, das misschien meer een vraag aan je NL provider.* 850 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the south and south-east of Brazil))
* 900 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia (ex Japan and S. Korea))
* 1800 MHz (Africa/Europe/Brazil/Australia/Asia)
* 1900 MHz (U.S./Canada/Latin America/Brazil (Only the carrier Vivo in the north, north-east and centre-west of Brazil))
[ Voor 10% gewijzigd door Ascathon op 31-10-2009 16:30 ]
Anoniem: 326571
Anoniem: 326571
Hhhm, vreemd. Mijn eigen IMEI-code bestaat overigens ook uit 17 cijfers.Anoniem: 326571 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:16:
Lukt helaas niet.. mijn imei-nummer is overigens 17 cijfers.. deze kan ik ook niet invoeren. Laat ik het eerste cijfer eraf, dan kan ik wel instellingen versturen.. maar dan accepteert mijn telefoon het niet. Snap er niets van
Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus. Tesla model 3 Performance (2024).
[ Voor 9% gewijzigd door EgoPro op 14-11-2009 11:15 ]
Ik heb het geprobeerd!Mattie B schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:59:
[...]
thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberen
Anoniem: 205176
Anoniem: 205176
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 205176 op 23-11-2009 21:45 ]
aangezien mannilla op de tytn 2 mij nog niet gelukt is en ik ook niet echt meer durf te proberen(zoals my_fiero al aangaf, heb ik al een paar keer moeten resetten) wil ik ook de TPCElite rom op de tytn 2 zetten. ik heb de guides al doorgelezen heb gelukkig ook al wat ervaring met andere toestellen. maar in het topic van TPC Elite staat dat je deze volgorde moet aanhouden:EgoPro schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:15:
Ik gebruik al een hele tijd TPCElite (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=519715) ik ben er zeer tevreden over, de interface is meer gericht op 1 hand bediening en touchscreen bediening.
Ik heb nog geen problemen ondervonden.
Je moet helemaal niets. Installeer gewoon een ROM, kijk of het bevalt en zo niet, dan flash je een andere. Meestal staat er wel screenshots bij.Mattie B schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:39:
okay bedanktik denk dat het flashen nu wel gaat lukken. dan heb ik nog 1 nieuw vraagje; Welke rom moet ik nu downloaden van de TPC rom?
deze die onderaan de fipo staat: TPC V11 MEGA Edition loaded with manilla, moto home, and TPCHome
of deze die bovenaan de pagina staat: Download TPC 28002 Titanium Ultimate
ik zou graag manilla willen dus dan lijkt me de V11 mega?
_██_
(ಠ_ృ)
https://www.booksformanagers.nl
Ik heb mijn geheugenkaartje eruit gehaald en nog eens een softreset gedaan, alles werkt opeens weer normaal.GuitarJJ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:16:
Sinds gisteren heb ik een probleem met de TyTn II. WM6 problemen:
toestel gaat niet meer uit standby. Het scherm blijft branden en het toestel reageert niet op de aan/uitknop. Wel als ik hem lang ingedrukt houd, dan kan ik hem nog wel uitzetten. maar blijft dan hangen. Wanneer ik het toestel opnieuw opstart, is de schermverlichting gedimd (laagste stand).
Het scherm draait niet meer uit zichzelf
De beeldscherm prestaties zijn gedaald geen vloeiend beeld meer.
Kan het toestel alleen uitzetten d.m.v batterij verwijderen of een softreset.
Iemand een idee wat er mis is? Heb geen nieuwe apps geinstalleerd pas geleden.
https://www.booksformanagers.nl
Anoniem: 333705
1. http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspxros1978 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:44:
Hallo tweakers,
Sinds een week heb ik voor de gein een tytn II op marktplaats gekocht. Het is mijn eerste windowsmobile.
Ik heb een aantal probleempjes:
1. De software die is bijgeleverd werkt niet op mijn laptop(vista).
Hierdoor lukt het niet om een upgrade te doen naar 6.1.
2. Ben haastig op zoek naar leuke software, mooie games en het liefst gratis natuurlijk.
Ben eigelijk net aan het orienteren mischien kan iemand een paar leuke links sturen?
In je settings gewoon even van landscape mode afhalenAnoniem: 333705 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:51:
Ik heb een probleem met mijn tytn II sinds vanmiddag.
Als de schuif dicht zit, is mijn beeldscherm naar links gedraaid. Als ik mijn schuif (toetsenbord) openschuif, draait ie naar rechts (hoe het hoort met een open schuif). doe ik hem weer dicht, dan draait ie 180 graden terug naar links. Ik krijg hem dus niet meer recht! Ik heb er niets bijzonders mee gedaan...
Ik heb hem al een soft reset gegeven. Ik wil liever geen harde reset geven want dan ben ik alles kwijt....
Help!!!
http://specs.tweak.to/5253
[ Voor 6% gewijzigd door mdcobra op 05-01-2010 10:44 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq