Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Relisys schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:41:
En ik heb m'n Tytn 2.... Wel een vodafone branded V1615, maar nog als nieuw! Inmiddels simlock eraf en een custom rom erop. Alleen vraag ik me af of het mogelijk is om los enkel een radio rom erop te zetten, en of iemand advies kan geven wat dan een goede rom is?

Daarnaast vraag ik me af of jullie programma's vanaf het toestel zelf draaien of vanaf een geheugenkaart?
Vraag 1: Ja, dat is mogelijk. Eerst hard spl als je dat nog niet gedaan hebt, daarna een radio rom erop. Deze zijn te vinden op XDA.

Vraag 2: Ik draai 1.71.09.01, welke me erg goed bevalt. Ik kan alleen niet zeggen of het de beste is.

Vraag 3: Vanaf het toestel, maar ik kan je daaromtrend geen goede redenering geven. Het is een gevoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 06:53
Ik heb momenteel de radio rom 1.58.16.27 en merk dat de GPS hier erg slecht mee werkt...
Is het mogelijk om de 1.71.09.01 te gebruiken bij een rom van Dutty's?

Of kan ik beter een rom nemen waar radio rom 1.71.09.01 standaard inzit? Bij dutty's heb ik namelijk het probleem dat de comm manager af en toe spontaan opent... meer mensen die dit hebben?

Edit: inmiddels de 1.71.09.01 op de rom van Dutty's, maar ook hierbij krijg ik geen fix met de GPS. Iemand die een goede rom met radio rom heeft?

[ Voor 54% gewijzigd door Relisys op 18-03-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
Ook merkte ik dat de Tytn mijn ontvangen smsjes in conversaties zet....Kan iemand mij uitleggen hoe dit uitgeschakeld kan worden? En waar worden de smsjes opgeslagen?

Ook wil ik graag weten hoe je andere beltonen kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:54

Gaitman

The Real One

Relisys schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 02:12:
Ook merkte ik dat de Tytn mijn ontvangen smsjes in conversaties zet....Kan iemand mij uitleggen hoe dit uitgeschakeld kan worden? En waar worden de smsjes opgeslagen?
BtM909 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:52:
[...]

Je wilt helemaal niet die registry setting aanmaken, aangezien het ook functionaliteit vernaggeld (je krijgt geen notificaties meer van nieuwe SMSjes) ;)

Wat je beter kan doen is op zoek naar de volgende file C:\Windows\SMSInboxThreading

Maak een kopie en hernoem de kopie naar SMSInboxThreading.exe. Vanaf nu kan je met deze exe netjes bepalen wat voor view je wilt hebben ;)
[afbeelding]
of
Ook wil ik graag weten hoe je andere beltonen kan instellen?
Gooi wat tonen in je Windows/rings folder en dan kun je die kiezen bij je beltonen

[ Voor 9% gewijzigd door Gaitman op 19-03-2009 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Atomsk schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:18:
M'n TyTN2 valt de laatste tijd spontaan uit. Accu is gewoon vol, of voldoende opgeladen, maar het gebeurt steeds vaker dat de HTC 's ochtends uit staat. Niet in flight mode, maar echt uit. Voorheen ook wel eens last van spontane resets bij het uit standby halen, maar dat is nu erger geworden blijkbaar.

Toestel is nu zo'n 1½ jaar oud. Is HTC dan nog een beetje coulant mbt garantie/reparatie?
Eerst maar eens bellen naar de klantenservice. :P
stoot je telefoon is ergens tegen aan,
als ie dan ook uit gaan, dan zijn de contactjes waar je accu tegen zit een beetje uitgelubberd.
zelf doe ik een klein papiertje bij de accu, zodat ie wat beter klem zit.

dit is overigens met meerdere en andere toestellen ook het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:54

Gaitman

The Real One

ijsbeer910 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:01:
[...]

stoot je telefoon is ergens tegen aan,
als ie dan ook uit gaan, dan zijn de contactjes waar je accu tegen zit een beetje uitgelubberd.
zelf doe ik een klein papiertje bij de accu, zodat ie wat beter klem zit.

dit is overigens met meerdere en andere toestellen ook het geval
Misschien is het ook mogelijk om de contactjes heel voorzichtig iets te "buigen" voor beter contact. Ik heb op dit moment mijn Tytn2 niet bij de hand. Dus ik zou zo niet kunnen zeggen of het uberhaupt mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
Gaitman, bedankt voor je reactie. Het is allemaal gelukt nu!

Echter zit ik nog steeds met het probleem van ontvangst met GPS en WIFI. Heb momenteel de Dutty's WM6.1 5.2.19209 rom draaien. Iemand een idee welke radio rom hier het beste bij kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Gaitman schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:37:
[...]

Misschien is het ook mogelijk om de contactjes heel voorzichtig iets te "buigen" voor beter contact. Ik heb op dit moment mijn Tytn2 niet bij de hand. Dus ik zou zo niet kunnen zeggen of het uberhaupt mogelijk is.
Heb het eens getest, maar schudden of stoten heeft geen effect. Het uitvallen gebeurde trouwens meestal wanneer de tytn2 bewegingsloos op een tafel lag. Dan kan er natuurlijk nog steeds ergens kortsluiting zijn ofzo, maar is het blijkbaar niet van beweging afhankelijk.

update: het wordt alleen maar erger. Even geleden stond de HTC weer uit en bij het inschakelen bleken alle instellingen verdwenen en ging het toestel in een harde-reset loop voor een aantal keer. Nu nog wil hij elke keer de provider instellen wat eindigt in een databasefout, waarna er weer wordt gevraagd om te resetten.. :|

Er wordt niet opgenomen bij HTC :( 0207965399 is het goede nr toch?

[ Voor 24% gewijzigd door Atomsk op 20-03-2009 11:58 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DajoR
  • Laatst online: 12-09 22:45
Dag mede-Tweakers,

Sinds 1,5 week ben ik in het bezit van een nieuwe TYTN II, ik heb echter een groot probleem ontdekt.

Ik gebruik een 8GB Micro-SD kaartje, daarop staat voor ongeveer 5GB aan muziek. Ik heb op mijn vorige toestel (HTC Touch) dit ook gebruikt en dat ging prima. Op dit toestel echter heb ik het probleem dat hij opeens alle muziek behalve een stuk of 30 liedjes onzichtbaar zijn geworden, een betere benaming heb ik niet. Opeens kon hij die nummers niet meer vinden in Mediaplayer en ook niet in verkenner. Als ik het kaartje in mijn pc stop zie ik dat ze niet helemaal weg zijn want het geheugen is gewoon nog in gebruik.

Het vreemde is dat hij dit niet deed toen ik hem net had... Ik heb nu al 3 keer opnieuw de muziek erop gezet en steeds heb ik weer hetzelfde, zelfs als ik het apparaat niet eens heb gebruikt... :?

Andere data wordt niet verwijderd (denk aan TomTom maps), verder heb ik alle muziek in 1 map staan. Op mijn oude toestel had ik nergens last van...

Ik heb mijn geheugenkaart helemaal geformatteerd (snelformatteren kon hij niet) en toen alles er opnieuw op gezet, ook dit hielp niet. Ik heb Windows Mobile 6.0 en het toestel is Orange branded.

Iemand enig idee? Ik weet het even niet meer... :|

Dajo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:42
DajoR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:31:
Dag mede-Tweakers,

Sinds 1,5 week ben ik in het bezit van een nieuwe TYTN II, ik heb echter een groot probleem ontdekt.

Ik gebruik een 8GB Micro-SD kaartje, daarop staat voor ongeveer 5GB aan muziek. Ik heb op mijn vorige toestel (HTC Touch) dit ook gebruikt en dat ging prima. Op dit toestel echter heb ik het probleem dat hij opeens alle muziek behalve een stuk of 30 liedjes onzichtbaar zijn geworden, een betere benaming heb ik niet. Opeens kon hij die nummers niet meer vinden in Mediaplayer en ook niet in verkenner. Als ik het kaartje in mijn pc stop zie ik dat ze niet helemaal weg zijn want het geheugen is gewoon nog in gebruik.

Het vreemde is dat hij dit niet deed toen ik hem net had... Ik heb nu al 3 keer opnieuw de muziek erop gezet en steeds heb ik weer hetzelfde, zelfs als ik het apparaat niet eens heb gebruikt... :?

Andere data wordt niet verwijderd (denk aan TomTom maps), verder heb ik alle muziek in 1 map staan. Op mijn oude toestel had ik nergens last van...

Ik heb mijn geheugenkaart helemaal geformatteerd (snelformatteren kon hij niet) en toen alles er opnieuw op gezet, ook dit hielp niet. Ik heb Windows Mobile 6.0 en het toestel is Orange branded.

Iemand enig idee? Ik weet het even niet meer... :|

Dajo.
Ik heb het enige tijd geleden gehad met al mn foto's en filmpjes. De rest was onbeschadigd.
Je kunt via Google diverse programma's vinden om bestanden van een corrupte SD kaart te halen...

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DajoR
  • Laatst online: 12-09 22:45
Hm, interessant. Ik ben dus niet de enige!

Ik heb uiteindelijk dus de kaart moeten formatteren, dat was de makkelijkste manier om alles eraf te krijgen. Maarja dit is natuurlijk geen doen.

@Bigfoot78: uiteindelijk is het dus weer over gegaan?

Dajo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Laatst online: 13:42
DajoR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:39:
Hm, interessant. Ik ben dus niet de enige!

Ik heb uiteindelijk dus de kaart moeten formatteren, dat was de makkelijkste manier om alles eraf te krijgen. Maarja dit is natuurlijk geen doen.

@Bigfoot87: uiteindelijk is het dus weer over gegaan?

Dajo.
Nee, ik heb de bestanden er af kunnen halen maar de data op de kaart bleef corrupt.
Een format is inderdaad de enige optie.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:01
hyperdragon is eigenlijk niet meer te krijgen enzo...

maar wilde eens een alternatieve gaan proberen, met een easy interface, goeie dialer en goeie snelheid. Ik vind de Hyperdragon schuifbalk prima werken, maar werkt nog niet helemaal naar me zin.

Wat is de beste rom die zorgt voor beste besturing zonder stylus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:19
Bigfoot87 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:00:
[...]

Nee, ik heb de bestanden er af kunnen halen maar de data op de kaart bleef corrupt.
Een format is inderdaad de enige optie.
Ook ik was 2 weken terug na anderhalf jaar ineens al mijn foto's kwijt.
Met muziek werk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
ik loop nu tegen het probleem aan dat ik geen geluid meer heb bij het ontvangen van een sms met Dutty's WM6.1 5.2.19209 rom. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Profiel staat gewoon op normaal en geluid voor ontvangen van een sms heb ik gekozen.

En is er wellicht ook een rom bekend waar eigenlijk geen bugs meer in zitten bij dagelijks gebruik? Ook merk ik aan Dutty's rom dat deze na 4 a 5 dagen het liefst een soft reset wil om echt vlot te blijven. Is dit bij alle roms, of is dit een uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feni
  • Laatst online: 11:26
trekker22 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:57:

maar wilde eens een alternatieve gaan proberen, met een easy interface, goeie dialer en goeie snelheid. Ik vind de Hyperdragon schuifbalk prima werken, maar werkt nog niet helemaal naar me zin.

Ik ben erg tevreden met Hyperdragon IV IOLITE met Manilla 2D, nu hij offline is gehaald ivm klachten van Microsoft is hij nog wel te vinden op een aantal torrent trackers her en der. Een andere fijne ROM is PDACorner. Kwestie van flashen en uitproberen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
M'n TyTN 2 vandaag terug uit reparatie bij Eurotwice. Jammer dat ze er niet bij vermelden wat er precies aan gedaan is. Stond alleen bij dat er geen fouten geconstateerd zijn, op wat toetsen die het niet doen na. Qwerty keypad is dus vervangen, maar ik heb geen idee of ze voor de rest nog wat vervangen hebben. Dat je een storing die zo'n 1x per week voorkomt niet in een uurtje detecteert, is niet zo vreemd. :|

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

Feni schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:22:
[...]

Ik ben erg tevreden met Hyperdragon IV IOLITE met Manilla 2D, nu hij offline is gehaald ivm klachten van Microsoft is hij nog wel te vinden op een aantal torrent trackers her en der. Een andere fijne ROM is PDACorner. Kwestie van flashen en uitproberen dus. ;)
Ik heb 2 maanden geleden ook PDA UltimateCorner genomen en ben erg tevreden over de resultaten. Betere interface, sneller, betere accuduur. Eigenlijk alleen maar positief. Alleen geen mogelijkheid meer voor TodayAgenda wat ik altijd gebruikte. Na veel zoeken dat ook opgelost met een 2nd todayscreen wat erg prettig werkt. Al met al zeer tevreden nu. (oja, ik was ook nieuwe met het hele flashen van radioroms en gewone roms, maar de aanwijzingen gevolgd en dat ging prima! Ik heb hem nu al ruim 1,5 jaar.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat de optie VISIBLE van Bluetooth altijd op AAN staat?

Nu is het zo dat als ik bluetooth uit zet en weer aan....ik ook deze optie weer moet aanvinken....erg irritant al zeg ik zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:54
Mensen, ik zeg dit topic gedag, want ben weer overgehopt naar een Touch Pro. De TyTN2 heeft me veel geboden en het blijft een leuk apparaatje. Maar ik kon deze goede deal niet laten staan.

Helaas ga ik er wel achteruit qua knoppen, wat je toch wel merkt en ook het 'tilten' van het scherm ga ik missen :), wat ik eerst zelfs afkraakte als feature, bleek het reuze handig te zijn.
trekker22 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:57:

Persoonlijk vond ik de PDACornerUltimate-series erg snel, maar ik weet niet of het nog beter te bedienen is zonder stylus dan andere roms. Het heeft namelijk gewoon Manilla aan boord, en ook dingen als LargeTitleBar.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:37:
Mensen, ik zeg dit topic gedag, want ben weer overgehopt naar een Touch Pro. De TyTN2 heeft me veel geboden en het blijft een leuk apparaatje. Maar ik kon deze goede deal niet laten staan.

Helaas ga ik er wel achteruit qua knoppen, wat je toch wel merkt en ook het 'tilten' van het scherm ga ik missen :), wat ik eerst zelfs afkraakte als feature, bleek het reuze handig te zijn.

[...]

Persoonlijk vond ik de PDACornerUltimate-series erg snel, maar ik weet niet of het nog beter te bedienen is zonder stylus dan andere roms. Het heeft namelijk gewoon Manilla aan boord, en ook dingen als LargeTitleBar.
heb ik ook gedaan, die overstap en snel weer terug naar Tytn II, minder mooi scherm maar veel meer toestelkwaliteit! Nu een Tytn II met WM 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:05:
[...]

heb ik ook gedaan, die overstap en snel weer terug naar Tytn II, minder mooi scherm maar veel meer toestelkwaliteit! Nu een Tytn II met WM 6.1
Wil je het es uitleggen? Ben wel benieuwd :). Enige wat me nu frustreert is de links en rechts toets.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:28:
[...]

Wil je het es uitleggen? Ben wel benieuwd :). Enige wat me nu frustreert is de links en rechts toets.
de knoppen op de tytn icm het draaiwiel zijn veel fijner. Het scherm is voor touchbediening veel fijner, het is een heel anders soort scherm, ik houd niet van die harde schermen zoals de Pro en de HD hebben. Dat voelt veel slechter aan met de penbediening. En over het geluid: slecht bij de Pro tov de Tytn. Samengevat, die pro beviel me helemaal niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:01
ik ga dinsdag richting costa rica en eigenlijk nooit spellen op me TyTN 2 gehad, behalve heel veel patience..

zijn er nog games die echt goed draaien en de moeite waard zijn?
race/puzzle/bejeweled???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Je kunt de tynth II ook wat opvrolijken met wat zomerse vinyl covers...
Zie: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=140305740106

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Werken de 16GB SDHC kaartjes eigenlijk ook in de TYTN II?
Ik heb nu de 8GB versie, uitbreiden naar 16 lijkt me wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
trekker22 schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:50:
ik ga dinsdag richting costa rica en eigenlijk nooit spellen op me TyTN 2 gehad, behalve heel veel patience..

zijn er nog games die echt goed draaien en de moeite waard zijn?
race/puzzle/bejeweled???
- Bejeweled2
- Girders
- Assassin's Creed
- Asphalt Urban GT 3 & 4
- Age of Empires 1
- Atomic Cannon
- Kevtris
- Pocket Uno
- Pocketsand
- MiniDogfight
- Worms A Space Oddity
- Leo's Flight Simulator
- Open Transport Tycoon Deluxe
- Guitar Hero Mobile

:) genoeg keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelDell
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05-2024
Sinds een dag of 2 kan ik op mijn Tytn II geen berichten meer zien. Geen email, geen sms'jes, helemaal niets. Ik kan ze ook niet maken en als ik op "berichten" klik gebeurt er niets. Het lijkt wel of de hele applicatie is verdwenen. Kent iemand dit probleem? Ik heb WM6 5.2.1620 (build 18125.0.4.2). Rom versie 1.56.404.6.

Tis Top in Tukkerland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
En heb je ook al een soft reset geprobeerd? Dat wil soms nog wel eens helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
En in het ergste geval een HardReset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushwick
  • Laatst online: 16-08 18:10
Hallo allemaal - Ik heb sinds vorig jaar de TyTn2 .Alles werkte prima tot vorige week.Zodra ik hem aan zet dan zie ik het "smart mobility"logo + rechts onder de rode kleurkalibraties ?(R G D) dan trilt men een keer en dan begint het opnieuw.Nou had ik vaker probleempjes, op te lossen door middel van een soft of hard reset.
Maar het vervelende nu is dat de hard reset het ook niet meer doet.

Phew okee thuis aan de stroom gehangen en de harde reset pakt (Na 10 keer)
wou dit even laten weten voor mensen die dit probleem ook ervaren.
Mijn telefoon bleef dus rebooten achter elkaar zonder windows in te laden...........vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Flash je rom eens opnieuw. Je bent wel alles kwijt though, behalve alles van je kaartje.

Sowieso raar dat je het af en toe al kreeg, dat gebeurt niet zomaar als alles goed is. Herflashen lijkt me dan het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:02
Als het niet weg is met een hard reset ben ik bang dat een flash niet veel zal helpen of de ROM kan nooit goed geweest zijn.
Wat voor een ROM staat erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Roms leiden niet ineens tot een instabiele Tytn. Ik zou gewoon met de klantenservice van HTC bellen wanneer de instabiliteit te erg wordt en harde resets ook niet meer werken. Dan kan het alleen nog maar een hardwareprobleem zijn.

Na reparatie doet mijn tytn2 het weer prima. Wel met een originele Rom naar de reparatiedienst sturen en niet één of andere "custom" rom, want dan krijg je je foon gelijk weer terug.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushwick
  • Laatst online: 16-08 18:10
Ja hij blijkt nu weer te werken.Harde reset uitgevoerd terwijl "hij" aan de stroom hing.Het leek wel een blaster-virus op mijn telefoon :) aan,uit aan,uit.....
Rom : gewoon de standaard, uit de winkel.
Ben dus alles wel kwijt maar hij doet het weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
Al mensen ervaring met SPB Mobile Shell 3.0? Het lijkt mij erg handig/makkelijk werken en ziet er ook nog eens super uit.... Ben benieuwd of er al ervaringen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 12:56
Versie 3 van SPB Mobile Shell is toch nog niet te verkrijgen of vergis ik mij? Want op de site spreekt men nog altijd van versie 2, maar ik ben inderdaad ook benieuwd naar de ervaringen. De eerste filmpjes hierover zagen er alvast veel belovend uit.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Er is al wel een uitgelekte beta beschikbaar. Ik was altijd al grote fan van de 2.x serie en ik vindt 3.x een absolute verbetering. Het ziet er wat gelikter uit en werkt uitstekend. Het grote verschil zit hem in de instellingen, je hebt veel meer mogelijkheden met betrekking tot plaatsing van items (widgets en contactpersonen) dan in 2.x. Daarnaast loopt ie erg soepel. Wat mij betreft weer een topproduct van SPB, voor zover ik 't nu heb kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
weet iemand waar je een schem kan kopen voor dit model? Ik heb enkele sites gevonden, maar die leveren enkel naar amerika en canada... Zou het eigenlijk nog de moeite zijn circa 100 euro te geven voor deze gsm met een kapot scherm? Hangt natuurlijk af van de prijs van een vervangscherm maar kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 18-09 16:53
Relisys schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 01:03:
Al mensen ervaring met SPB Mobile Shell 3.0? Het lijkt mij erg handig/makkelijk werken en ziet er ook nog eens super uit.... Ben benieuwd of er al ervaringen zijn...
SPB Mobile Shell 3.0 werkt uitstekend. volledig in het nederlands.
Skins/achtergronden zijn prima naar eigen voorkeur aan te passen :*)
Agenda is goed overzichtelijk geworden, ik zou zeggen testen maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
crazyheinz schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:21:
weet iemand waar je een schem kan kopen voor dit model? Ik heb enkele sites gevonden, maar die leveren enkel naar amerika en canada... Zou het eigenlijk nog de moeite zijn circa 100 euro te geven voor deze gsm met een kapot scherm? Hangt natuurlijk af van de prijs van een vervangscherm maar kom.
Nee, want voor 110 euro oid heb je al een tweedehands werkende TyTN 2. Echter was het scherm toch wel goedkoper dan 100? Ik zag ze altijd voor andere types rond de 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Laatst online: 22-01 16:22
MsG schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:51:
[...]

Nee, want voor 110 euro oid heb je al een tweedehands werkende TyTN 2. Echter was het scherm toch wel goedkoper dan 100? Ik zag ze altijd voor andere types rond de 40.
Bedankt voor het antwoord. Op kapaza.be vragen ze dus echt wel veel te veel geld voor hun gerief :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

crazyheinz schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:21:
Staat er nu één op Marktplaats.nl van een verkoper uit Amsterdam.
http://link.marktplaats.nl/246104043

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 18-09 16:58

EgoPro

Time is an illusion.

Gisteren via marktplaats nog een Kaiser op de kop getikt, wachten op de PalmPre duurt me te lang. het is wel een heel mooi toestelletje tot nu toe behoorlijk tevreden, ben noatuurlijk nog wel aan het tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

EgoPro schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:09:
Gisteren via marktplaats nog een Kaiser op de kop getikt, wachten op de PalmPre duurt me te lang. het is wel een heel mooi toestelletje tot nu toe behoorlijk tevreden, ben noatuurlijk nog wel aan het tweaken.
Gooi er PDA Corner Ultimate op en je hebt een prima toestel met goede accu duur en veel functionaliteit. Het was na 1,5 jaar in bezit te zijn van een Kaiser ook mijn eerste flash en die is me zeer goed bevallen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Je bedoelt dat PDA Corner Ultimate de enige andere firmware is die je gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

My-life schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:29:
Je bedoelt dat PDA Corner Ultimate de enige andere firmware is die je gebruikt hebt?
Ja :P, maar heb wel een en ander doorgenomen. Maar ik heb moeite met het analyseren van je reply. cynisch of niet ;)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Cynisch is niet het goede woord, maar je antwoord bepaald wel mede wat de waarde is van je advies ;) .

[ Voor 23% gewijzigd door My-life op 23-04-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 18-09 16:58

EgoPro

Time is an illusion.

Ik draai nu de orginele firmware en heb de trial van SPB geinstalleerd ben eignelijk wel tevreden ik wacht nog maar even met updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 15:00
Heeft iemand wel eens gehad dat de ontvanger van de sms 2 verschillende delen van een bericht krijgt? Eentje veel ouder, met een stukje van de nieuwe.. Erg frustrerend is het, en het is totaal random. 9/10keer is t wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu echt toe aan de Touch Pro 2! Stap gisteren uit de auto, valt mn gsm, en sindsdien doet het touchscreen het niet meer :? ?? Zooo irritant! Wou wachten met mn Vodafone Verzekering te gebruiken tot het uitkomen van de Touch Pro 2 maar denk dat het eerder nodig is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn TyTn zou ik graag het bestandje willen vinden die je contacten automatisch op voornaam zet ipv achternaam. Volgens mij was het een contact.cab bestandje, kan hem alleen nergens meer vinden :(

weet iemand zo 1,2,3 waar deze te vinden is?

thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
My-life schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:29:
Cynisch is niet het goede woord, maar je antwoord bepaald wel mede wat de waarde is van je advies ;) .
Het is anders wel degelijk een rom die echt voor snelheid gaat ipv logge features voor telefoons met meer capaciteit. Die Dragonrom die iedereen altijd gebruikte heeft amper iets aan boord en vond ik relatief traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:25:
Voor mijn TyTn zou ik graag het bestandje willen vinden die je contacten automatisch op voornaam zet ipv achternaam. Volgens mij was het een contact.cab bestandje, kan hem alleen nergens meer vinden :(

weet iemand zo 1,2,3 waar deze te vinden is?

thanks alvast
Yes, hiero: http://www.shubaroo.com/index.php?module=contact

Nadeel is dat jem iedere keer na het toevoegen van een contact moet uitvoeren. Vaak ben ik op zoek geweest naar een voornaam terwijl deze nog gesorteerd was op zijn of haar achternaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:28
Ik zoek eigenlijk een programma waarin ik nummers kan zetten die met mijn telefoon niet te bellen mogen zijn. Ik heb wel het programma 'call firewall' gevonden maar deze filtert alleen de inkomende oproepen. Weet iemand of er een programma is waarmee ik uitgaande oproepen naar bepaalde nummers kan blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag voor de mensen die het toestel HTC Tytn II P4550 ook in hun bezit hebben.
Ik heb de eerdere berichten hier niet gelezen, dus het kan zijn dat deze vraag al langs is geweest.
Ik heb sinds 1maand de HTC Tytn II P4550 in bezit. Sindsdien gaat mijn accu iets meer dan een halve dag mee, daarna valt ie gewoon uit. Ik heb niks aan staan op mijn toestel, geen internet, bluetooth of iets in die richting. Ik begrijp zelf niet waar het aan ligt. Ligt het aan de accu of aan iets anders? Iemand die me hiermee kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Gooi er eens een taskmanager tegenaan. Ook moet je oppassen met het aan hebben van je scherm. Bluetooth en internet vallen qua accugebruik mee tenzij ze de hele tijd data oversturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 18:50

Renate1970

Lef is Leven

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:45:
Ik heb een vraag voor de mensen die het toestel HTC Tytn II P4550 ook in hun bezit hebben.
Ik heb de eerdere berichten hier niet gelezen, dus het kan zijn dat deze vraag al langs is geweest.
Ik heb sinds 1maand de HTC Tytn II P4550 in bezit. Sindsdien gaat mijn accu iets meer dan een halve dag mee, daarna valt ie gewoon uit. Ik heb niks aan staan op mijn toestel, geen internet, bluetooth of iets in die richting. Ik begrijp zelf niet waar het aan ligt. Ligt het aan de accu of aan iets anders? Iemand die me hiermee kan helpen? :)
Dat is inderdaad wel heel weinig met de tytn 2 doe ik eigenlijk ruim 1 dag, in zit hij erg veel op internet bij mij.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Het kan ook zijn dat je in een gebied of gebouw zit waar weinig dekking is.
Dan switcht die continu tussen GPRS en UMTS.
Ga naar je telefoonopties, band, en zet deze vast op GPRS.
Kijk dan eens hoelang hij het vol houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:45:
Lijkt me dat je de telefoon 2ehands gekocht hebt. Als deze van 'n poweruser geweest is en zo'n ca 2 jaar oud, ga er dan maar van uit dat de accu z'n beste tijd gehad heeft. Ken je iemand anders die ook 'n TYTN2 heeft? Dan even enkele dagen accu wisselen om te zien of dat 't probleem is, en zo ja, dan een nieuwe accu bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falconz schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:40:
[...]

Lijkt me dat je de telefoon 2ehands gekocht hebt. Als deze van 'n poweruser geweest is en zo'n ca 2 jaar oud, ga er dan maar van uit dat de accu z'n beste tijd gehad heeft. Ken je iemand anders die ook 'n TYTN2 heeft? Dan even enkele dagen accu wisselen om te zien of dat 't probleem is, en zo ja, dan een nieuwe accu bestellen!
ze zijn nog gewoon nieuw te koop hoor, standaard met WM 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:49:
ze zijn nog gewoon nieuw te koop hoor, standaard met WM 6.1
Als het een nieuwe is, moet ie gewoon terug naar de winkel en garantie claimen, want zo kort is niet normaal.
Dus lijkt het mij ook een 2e handsje van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schemert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-08 13:38
Ik heb een probleem met mijn Tytn2. Hij doet alles goed, behalve bellen.
Als hij met de carkit verbonden is geweest, Parrot, dan is hij vaak daarna het geluid kwijt.
Ook crasht hij wel eens.
Hij draait Wm6.1 en heb verschillende radio's uitgeprobeerd.

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
schemert schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:23:
Als hij met de carkit verbonden is geweest, Parrot, dan is hij vaak daarna het geluid kwijt.
Ook crasht hij wel eens.

Herkent iemand dit?
Tja, ik heb ook wel eens een crashend OS gehad. Of een geluid dat ie kwijt is. Een softe, dan wel harde, reset wil het probleem wel eens oplossen. Daarbij kan ik je ook een custom rom adviseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
schemert schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:23:
Ook crasht hij wel eens.

Herkent iemand dit?
Welk geluid ben je kwijt? Ik heb ook weleens het probleem dat het volume van de speaker (voor de beltoon bijvoorbeeld) op 0 gaat staan en ik weet dat ik daar niet de enige in ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik zie vaker mensen die constant verbinding hebben met mobiel internet, als ik internet wil gaan gebruiken moet hij eerst verbinden. Ik meen mij te herinneren dat ik toen ik de telefoon net had een instelling heb veranderd waardoor ik dus niet constant verbinding had met internet. Nu wil ik graag terug, maar ik kan nergens vinden waar ik dat ook alweer veranderd heb, als ik het überhaupt veranderd heb. Is het mogelijk om constant verbinding met het internet te hebben?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik pas dat altijd aan met KaiserTweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 15:42
Ik heb mijn Vario III gekocht (tweedehands) met een Custom ROM, maar ik wil nu even terug naar de T-Mobile ROM omdat mij dat (toen ik nog een Wizard had) best wel goed bevalt. Nu is de Vario III-flashwereld nieuw voor mij. Ik lees iets over HardSPL 3.29... Nu ik wil updaten met de T-Mobile ROM, zie ik dit staan: 3.29.707 to 3.31.xxx

Is dit wel goed, en kan ik later nog terug, of??

hmzz, heb perongeluk op Volgende gedrukt en hij is nu aan het flashen, maar goed... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Volgens mij moet je eerst de HardSPL verwijderen alvorens je een originele rom terugflashed, maar dat weet ik niet zeker. Ik snap alleen niet waarom je dan een T-Mobile branded rom met rotzooi verkiest boven de originele HTC non-branded rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ach, ik ben het een beetje beu om een ROM te hebben met bugs, ik wil gewoon mijn telefoon goed kunnen gebruiken, en de troep neem ik dan maar voor lief :) Als ik ooit een 6.1/6.5 ROM tegenkomt die mij wel goed bevalt zal ik die natuurlijk flashen, maar degene die ik tot nog toe tegenkwam hadden allemaal bugjes...

[ Voor 34% gewijzigd door maarud op 23-05-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Het maakt niet uit of je nu terug gaat naar een T-Mobile ROM. Als je ooit nog een custom ROM wilt flashen, dan hoef je de HardSPL niet meer te flashen, dat is in dit geval dan al gebeurd :)
Dus daar hoef je je niet druk om te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 22:23

Luke!

#Treinbaas
Mijn TyTN 2 weigert consequent mail met een vast tijdsinterval binnen te halen. Alle accounts die ik op de PDA toevoeg heb ik ingesteld op een interval van vijf minuten. De mails worden echter pas binnengehaald zodra ik actief iets met het toestel doe, bv. van de toetsenbordvergrendeling halen of naar een willekeurige inbox ga. Enig idee waarin ik dit moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
cryonic90 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:19:
Het maakt niet uit of je nu terug gaat naar een T-Mobile ROM. Als je ooit nog een custom ROM wilt flashen, dan hoef je de HardSPL niet meer te flashen, dat is in dit geval dan al gebeurd :)
Dus daar hoef je je niet druk om te maken
Ik heb direct maar weer de T-Mobile eraf gehaald, wat een troep :P Er zit nu een originele HTC rom op, de allernieuwste. Lekker snel ook, en bugvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Luccus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:18:
Mijn TyTN 2 weigert consequent mail met een vast tijdsinterval binnen te halen. Alle accounts die ik op de PDA toevoeg heb ik ingesteld op een interval van vijf minuten. De mails worden echter pas binnengehaald zodra ik actief iets met het toestel doe, bv. van de toetsenbordvergrendeling halen of naar een willekeurige inbox ga.
Gebruik je toevallig Winterface?
Daar had ik dezelfde problemen mee.
Zodra ik deze uitzette ging het goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb hetzelfde en geen idee wat Winterface is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 22:23

Luke!

#Treinbaas
With My-life. Winterface zegt me niks.
Vaak wordt mail pas binnengehaald op het moment dat ik actief iets met het toestel doe. Haal ik 'm van de ontgrendeling af: direct melding van nieuwe mail. Soms dus ook spontaan, maar dan meestal minimaal een kwartier nadat de mail is aangekomen op het account (en afgeleverd op een andere pc die het bericht niet van de server verwijdert).

Is die intervaltijd in het register naar één minuut te krijgen - zo ja: hoe?

[ Voor 9% gewijzigd door Luke! op 26-05-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:09

jurma

simply connecting...

Mijn TyTN II is nu voor de 5de keer kapot :(, ben er klaar mee ondanks ik het een toestel vind wat alles kan wordt het nu een beetje te gek. Mijn werk is nu aan het uitzoeken bij HTC om een ander model te krijgen zonder betaling wat dan ook.

Tijdelijk nu een Nokia E71 en moet zeggen die bevalt me ook wel, alleen helaas geen touchscreen.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
My-life schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:40:
Ik heb hetzelfde en geen idee wat Winterface is.
Luccus schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:49:
With My-life. Winterface zegt me niks.
Winterface is een GUI. Een simpele Google search geeft je een prima impressie: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
jurma schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:15:
Mijn TyTN II is nu voor de 5de keer kapot :(, ben er klaar mee ondanks ik het een toestel vind wat alles kan wordt het nu een beetje te gek. Mijn werk is nu aan het uitzoeken bij HTC om een ander model te krijgen zonder betaling wat dan ook.
Als een toestel binnen de garantieperiode 3x voor hetzelfde euvel wordt gerepareerd, dient men het toestel te vervangen.
Maar ja, wel door een zelfde model.
Dus ik ben bang dat het een verloren zaak is om bij HTC een ander model geregeld te krijgen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

ronh schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:54:
[...]

Als een toestel binnen de garantieperiode 3x voor hetzelfde euvel wordt gerepareerd, dient men het toestel te vervangen.
Maar ja, wel door een zelfde model.
Dus ik ben bang dat het een verloren zaak is om bij HTC een ander model geregeld te krijgen. :|
Mjah misschien wel maar ik werk bij een telefoonzaak en die gaan het nu zo proberen om toch iets anders geregeld te krijgen. Maar het zijn iedere keer andere klachten. 2x usb poort kapot, 2x verbinding met T-mobile die wegvalt na 5 minuten, 1x helemaal niet op het netwerk komen. T-Mobile niet, KPN niet, Vodafone niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Toch heb je dan met jouw apparaat pech.
Er zijn miljoenen TyTNII gebruikers die fatsoenlijk werken met dit apparaat.
Ik gebruik de mijn ook dagelijks zonder enig probleem (zakelijk)

Dus het lijkt mij dat HTC het al netjes doen als ze de TyTNII ruilen voor een nieuwere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schemert
My-life schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:16:
[...]
Welk geluid ben je kwijt? Ik heb ook weleens het probleem dat het volume van de speaker (voor de beltoon bijvoorbeeld) op 0 gaat staan en ik weet dat ik daar niet de enige in ben.
Al het geluid is dan weg.
Hij hangt aan mijn carkit, ik verlaat de auto en dan is hij vaak het geluid kwijt.
Of hij hangt aan de carkit en iemand belt, dan kan ik niet opnemen en blijft de telefoon in belstand hangen.
Restarten van OS helpt wel natuurlijk, maar schiet niet op.
Ik heb verschillende custom ROMS en radio's geprobeerd,maar mag niet helpen.
Denk dat ik WM 6.0 weer eens terug ga zetten. Met die versie was ook de fix van Tomtom 10 keer sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
En staan de 'volume schuifjes' dan nog wel omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schemert
Yep, ik kan doen wat ik wil met het schuifje, geen geluid.
Vermoed dat de bluetooth software niet zo lekker inelkaar zit waardoor er iets Lost raakt in de communicaite met de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Hij probeert het geluid waarschijnlijk nog steeds naar de carkit te sturen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schemert
Heb nu maar weer WM 6.0 erop gezet.
Draait nu 2 dagen, nog geen fouten gehad. Hij is ook sneller, merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen reclame.. maar het is zo'n waanzinnig goede prijs:

Batterij (1350mAh) voor de Kaiser voor $5.16 inclusief verzenden: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23973

Overigens staan alle andere HTC modellen ook op deze site. Zelf heb ik al hele goede ervaring met deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
schemert schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:51:
Yep, ik kan doen wat ik wil met het schuifje, geen geluid.
Vermoed dat de bluetooth software niet zo lekker inelkaar zit waardoor er iets Lost raakt in de communicaite met de carkit.
Toch heb ik nog nooit zo'n probleem gehad met de TyTNII icm met een Parrot CK3100.
Zodra de carkit uitging, ging het gesprek automatisch terug naar de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 14:39

HenkS

Da_king alias HenkS

Hallo,

Ik wil gmail als Imap instellen, echter als ik een account toevoeg pakt ie automatisch popmail.

Nu ben ik aan het zoeken en zoeken, en vond ik op google dat ik Imap via programs -> messaging kan instellen, echter als ik naar programs ga , dan zie ik geen programma genaamd 'messaging'

nu las ik hier dat dit een bug is en hoe je dit kan herstellen:
http://www.htcwiki.com/th...+get+to+Messaging+anymore
Okay, I've finally found an answer for this problem. There is a bug with storing attachments to e-mails on the storage card. To fix the problem, go to the Storage Card in file explorer, and delete the folder with "inbox" in the name. (Mine was called InboxXXXXXXX, where the X's were a string of numbers.) As soon as you delete that folder, your access to messaging will be restored, but you need to immediately turn off the option to store attachments to the storage card. So, go to the main messaging screen, click on Menu/Options, and go to the Storage tab. Uncheck the "When available, use this storage card to store attachments" option. Then do a soft reset, and everything should be fine again.
echter (ja ik ben er niet heel goed in) vind ik de storage card niet in de file explorer, kan iemand mij vertellen hoe ik daar kom via de verkenner? want ik kan deze dus echt niet vinden :(

uiteindelijk ook eens een harde-reset gedaan, maar dan vind ik nog geen 'messaging' programma onder programma's.

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Gebruik je een micro-sd kaart? Waarschijnlijk wel ;) In de verkenner zal deze daar staan als storage car bij een engelstalige ROM, en als opslagkaart bij een nederlandse ROM. Misschien dat je daarmee iets verder komt.
En waarom gmail instellen als IMAP? Dit is tegenwoordig ook gewoon als POP3 in te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

zal s kijken,

ik wil liever imap dan pop mail :) want nu werkt het als popmail
en ik kan het gewoon nog niet vinden, zie niks van opslagkaart (is de Nederlandse versie inderdaad)

[ Voor 38% gewijzigd door HenkS op 04-06-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
HenkS schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:10:
Hallo,

Ik wil gmail als Imap instellen, echter als ik een account toevoeg pakt ie automatisch popmail.
Bij Gmail settings staat een link naar de configuratie instructies bij IMAP. Wanneer je daar op klikt en het juiste os selecteert, wijst de rest zich vanzelf.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

ronh schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:45:
Toch heb je dan met jouw apparaat pech.
Er zijn miljoenen TyTNII gebruikers die fatsoenlijk werken met dit apparaat.
Ik gebruik de mijn ook dagelijks zonder enig probleem (zakelijk)

Dus het lijkt mij dat HTC het al netjes doen als ze de TyTNII ruilen voor een nieuwere.
Heb zeker pech en begrijp echt niet waardoor het komt, ga altijd netjes met het apparaat om. Heb nu tijdelijk van het werk een Nokia E71 en moet zeggen dit toestel is ook wel fijn, enige minpunt is geen touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Atomsk schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:07:
[...]

Bij Gmail settings staat een link naar de configuratie instructies bij IMAP. Wanneer je daar op klikt en het juiste os selecteert, wijst de rest zich vanzelf.
Dat is het hem nu net, dat doe ik, en op de 2e regel van die instructies staat:

Open het menu Start en selecteer Programs > Messaging > New E-mail Account.

echter als ik naar programma's ga (nederlands) dan is er geen 'messaging' of iets wat erop lijkt waarmee ik dit kan doen. In mijn eerder gegeven link hierboven blijkt het dus ook een bug te zijn dat 'messaging' kan verdwijnen uit programma's.

En daar is een oplossing voor alleen kom ik daar niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Laatst online: 17-09 20:14

CHeff

Allemaal gekkigheid

Messaging staat bij mij onder het Start menu en niet in Programs... Zal wel iets van Berichten zijn in NL.

De bug waarnaar je verwijst betreft het niet meer kunnen openen van Messaging, niet het verdwijnen daarvan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Bij de Nederlandse versie van die Gmail helppagina hebben ze het inderdaad ook over "messaging". Beetje slordig van Google. Het gaat echter gewoon om het programma waarmee je (nieuwe) e-mail accounts configureert.

Ze hebben bovendien de tip die in de Engelse helppagina wel staat voor WM6.1 er niet bijgezet. Om de automatische pop3 configuratie te omzeilen moet je, wanneer je e-mailadres gevraagd wordt, niet naam@gmail.com invullen, maar iets als x@g.g

Dan kun je gewoon imap instellen. Na aanmaken van het account nog wel even het e-mailadres aanpassen natuurlijk.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:05:
[...]

Inmiddels via een zeer lucratieve route (Touch Pro, Xperia, TyTNII) weer terug naar deze telefoon voorlopig :). Bouwkwaliteit is inderdaad wel beter dan de Touch Pro. Wat me wel verbaasd. Bij de Touch Pro kreeg ik veel meer satellieten tegelijk. Soms wel 10 of 11. Bij de TyTN II zijn dat er wel een stuk minder. Klopt het dat de TyTN II fysiek minder satellieten tegelijk kan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schemert
ronh schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:26:
[...]

Toch heb ik nog nooit zo'n probleem gehad met de TyTNII icm met een Parrot CK3100.
Zodra de carkit uitging, ging het gesprek automatisch terug naar de telefoon.
sind hij weer met WM 6.0 draait, heb ik geen problemen meer gehad.
Ook de GPS fix is weer snel, met 6.1 duurde het 5-xx minuten
met 6.0 max paar minuten.

Lijkt me dat het apparaatje niet krachtig genoeg is voor WM 6.1, of, WM6.1 bevat een hoop extra spul wat zoveel vertraagd dat de Tytn bij bellen niet snel genoeg kan reageren.

Tja, WM 6.0 dus maar weer.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste