Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 326571 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:16:
Lukt helaas niet.. mijn imei-nummer is overigens 17 cijfers.. deze kan ik ook niet invoeren. Laat ik het eerste cijfer eraf, dan kan ik wel instellingen versturen.. maar dan accepteert mijn telefoon het niet. Snap er niets van :-(
Hhhm, vreemd. Mijn eigen IMEI-code bestaat overigens ook uit 17 cijfers.
Ik heb zelf geen Tringg dus ik ben bang dat ik je verder ook niet kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shandar04
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:33
Is er iemand die een zo goed als compleet probleemloze rom van WM6.5 heeft gevonden?
Ik heb zelf wat onderzoek gedaan maar ik kan geen goede indruk van de ervaring van mensen
met de roms.

Als iemand er 1 aan zou kunnen raden waar hij goede ervaringen mee heeft zou ik dat erg waarderen!

Drive-in rijtjeshuis 1970 170m2, 87m2 VV, 4 T22 radiatoren, HR+ glas, volledig na geïsoleerd, 5550WP (15 panelen), Quatt Hybrid 6kw. 4/4 Zonneplan PV, energie, laadpaal, 20 kWh Nexus. Tesla model 3 Performance (2024).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

Ik gebruik al een hele tijd TPCElite (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=519715) ik ben er zeer tevreden over, de interface is meer gericht op 1 hand bediening en touchscreen bediening.

Ik heb nog geen problemen ondervonden.

[ Voor 9% gewijzigd door EgoPro op 14-11-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-04 07:08
Mattie B schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:59:
[...]

thnx! omdat de stock rom win6.1 is zal ik de patched versie uitproberen ;)
Ik heb het geprobeerd!
NIET DOEN WERKT NIET!

kan mijn hele systeem weer opnieuw instellen !@#$% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205176

Als je tytn 2 problemen heeft met sim kaart en wegvallen van bereik bij het uit sliden van je toetsenboard dan is er een grote kans dat de flatcable die je kunt zien tussen het toetsenbord het scherm, op het punt staat het te begeven.
Heb zelf de boel opengeschroeft want had zelf het probleem dat simkaart en dus ook de connectie met de provider niet meer werkte.
In dat geval een flink probleem wat die flatcable is niet appart te vervangen. De printplaatjes met electronica in het frontje van je scherm zitten namelijk volledig vast aan deze flatcable. Dit houd in dan dit in zn geheel vervangen moet worden. Heb deze onderdelen niet op internet kunnen vinden :(
Heb nu maar een oude defecte tytn2 via marktplaatst besteld. En ga nu de onderdelen daar uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205176

Het defect in de flatcable (de zwarte platte flexible verbinding) is ontstaan doordat het schuifmechanisme te ver doorschoof. Hierdoor is er teveel trekspanning op de flatcable onstaan, met als resultaat een scheurtje in de flatcable.

Vandaag nov 23 heb ik mijn tytn 2 gelukkig weten te maken. Wat electronica vervangen en doet het weer prima.

Heb hier nu wel nog extra onderdelen over. Zoals een moederbordtje, toetsenbordtje en batterij. Zijn er nog mensen die wat willen over kopen?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 205176 op 23-11-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:32
EgoPro schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:15:
Ik gebruik al een hele tijd TPCElite (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=519715) ik ben er zeer tevreden over, de interface is meer gericht op 1 hand bediening en touchscreen bediening.

Ik heb nog geen problemen ondervonden.
aangezien mannilla op de tytn 2 mij nog niet gelukt is en ik ook niet echt meer durf te proberen(zoals my_fiero al aangaf, heb ik al een paar keer moeten resetten) wil ik ook de TPCElite rom op de tytn 2 zetten. ik heb de guides al doorgelezen heb gelukkig ook al wat ervaring met andere toestellen. maar in het topic van TPC Elite staat dat je deze volgorde moet aanhouden:
Process for Flashing new rom.
Flash Stock Rom
Flash SPL
Flash Radio
Flash TPC Rom.

In het kaiser/Tytn 2 flashen voor noobs topics staat nergens dat je de stock rom erop moet flashen. Ik heb nu nog de stock rom eropstaan dus ik denk dat ik deze er niet op hoef te flashen? ,en de rest van de volgorde verschilt ook met het algemene flash topic, want daar flashen ze de radio pas na de TPC rom :/
ik weet nu niet meer welke volgorde ik moet gebruiken, weten jullie misschien nog hoe jullie het hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Flash SPL
Flash Radio
Flash TPC Rom.

In die volgorde moet het lukken de eerste keer, even deze erbij houden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=433835
kan bijna niet mis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
okay bedankt ;) ik denk dat het flashen nu wel gaat lukken. dan heb ik nog 1 nieuw vraagje; Welke rom moet ik nu downloaden van de TPC rom?
deze die onderaan de fipo staat: TPC V11 MEGA Edition loaded with manilla, moto home, and TPCHome
of deze die bovenaan de pagina staat: Download TPC 28002 Titanium Ultimate

ik zou graag manilla willen dus dan lijkt me de V11 mega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-04 16:22
Mattie B schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:39:
okay bedankt ;) ik denk dat het flashen nu wel gaat lukken. dan heb ik nog 1 nieuw vraagje; Welke rom moet ik nu downloaden van de TPC rom?
deze die onderaan de fipo staat: TPC V11 MEGA Edition loaded with manilla, moto home, and TPCHome
of deze die bovenaan de pagina staat: Download TPC 28002 Titanium Ultimate

ik zou graag manilla willen dus dan lijkt me de V11 mega?
Je moet helemaal niets. Installeer gewoon een ROM, kijk of het bevalt en zo niet, dan flash je een andere. Meestal staat er wel screenshots bij.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Gewoon proberen het stelt niet zoveel voor. Kijk wat je het meest bevalt

Ik draai momenteel:
TPC 28002 Titanium Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Sinds gisteren heb ik een probleem met de TyTn II. WM6 problemen:
toestel gaat niet meer uit standby. Het scherm blijft branden en het toestel reageert niet op de aan/uitknop. Wel als ik hem lang ingedrukt houd, dan kan ik hem nog wel uitzetten. maar blijft dan hangen. Wanneer ik het toestel opnieuw opstart, is de schermverlichting gedimd (laagste stand).
Het scherm draait niet meer uit zichzelf
De beeldscherm prestaties zijn gedaald geen vloeiend beeld meer.
Kan het toestel alleen uitzetten d.m.v batterij verwijderen of een softreset.

Iemand een idee wat er mis is? Heb geen nieuwe apps geinstalleerd pas geleden.

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie B
heel erg bedankt allemaal, het is gelukt en er staat nu TPC V11 op de tytn 2 :*)
ik ga hem deze week ff goed uitvogelen en kijken of hij een beetje stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00
Had het schermpje even schoongemaakt en plots reageerd het touch-gedeelte niet meer (de LCD nog wel). Resetten hielp niet. Dus dan maar helemaal uitelkaar. Schermpje zat volgens mij niet helemaal goed meer vast, want toen ik alles goed vastklikte (de connectors) deed ie het perfect.... Gelukkig maar ;)

Meteen even alle stof en troep weggehaald nu je er zo makkelijk bij kan :P

• Mattie B
de windows 6.5 TPC rom viel erg tegen, want het toestel ging vaak soft en hard resetten ook stonden er wel erg veel programma's op. dus ik heb de windows 6.1 rom van shizu erop gezet en deze werkt tot nu toe erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
GuitarJJ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:16:
Sinds gisteren heb ik een probleem met de TyTn II. WM6 problemen:
toestel gaat niet meer uit standby. Het scherm blijft branden en het toestel reageert niet op de aan/uitknop. Wel als ik hem lang ingedrukt houd, dan kan ik hem nog wel uitzetten. maar blijft dan hangen. Wanneer ik het toestel opnieuw opstart, is de schermverlichting gedimd (laagste stand).
Het scherm draait niet meer uit zichzelf
De beeldscherm prestaties zijn gedaald geen vloeiend beeld meer.
Kan het toestel alleen uitzetten d.m.v batterij verwijderen of een softreset.

Iemand een idee wat er mis is? Heb geen nieuwe apps geinstalleerd pas geleden.
Ik heb mijn geheugenkaartje eruit gehaald en nog eens een softreset gedaan, alles werkt opeens weer normaal.

Nu ik toch alles al gebackuped heb wil ik een nieuwe rom installeren van xda (TPCElite v11) maar heb nog nooit geflashed. Iemand een goede nederlandse handleiding? Bedankt! :)

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35978

.

[ Voor 139% gewijzigd door Anoniem: 35978 op 27-08-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333705

Ik heb een probleem met mijn tytn II sinds vanmiddag.
Als de schuif dicht zit, is mijn beeldscherm naar links gedraaid. Als ik mijn schuif (toetsenbord) openschuif, draait ie naar rechts (hoe het hoort met een open schuif). doe ik hem weer dicht, dan draait ie 180 graden terug naar links. Ik krijg hem dus niet meer recht! Ik heb er niets bijzonders mee gedaan...
Ik heb hem al een soft reset gegeven. Ik wil liever geen harde reset geven want dan ben ik alles kwijt....

Help!!!

• ros1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2020
Hallo tweakers,

Sinds een week heb ik voor de gein een tytn II op marktplaats gekocht. Het is mijn eerste windowsmobile.
Ik heb een aantal probleempjes:
1. De software die is bijgeleverd werkt niet op mijn laptop(vista).
Hierdoor lukt het niet om een upgrade te doen naar 6.1.
2. Ben haastig op zoek naar leuke software, mooie games en het liefst gratis natuurlijk.

Ben eigelijk net aan het orienteren mischien kan iemand een paar leuke links sturen?

Anoniem: 32767

ros1978 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:44:
Hallo tweakers,

Sinds een week heb ik voor de gein een tytn II op marktplaats gekocht. Het is mijn eerste windowsmobile.
Ik heb een aantal probleempjes:
1. De software die is bijgeleverd werkt niet op mijn laptop(vista).
Hierdoor lukt het niet om een upgrade te doen naar 6.1.
2. Ben haastig op zoek naar leuke software, mooie games en het liefst gratis natuurlijk.

Ben eigelijk net aan het orienteren mischien kan iemand een paar leuke links sturen?
1. http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspx
2. http://www.freewarepocketpc.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ros1978
thanx philip!! ben gelijk geholpen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:49

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 333705 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:51:
Ik heb een probleem met mijn tytn II sinds vanmiddag.
Als de schuif dicht zit, is mijn beeldscherm naar links gedraaid. Als ik mijn schuif (toetsenbord) openschuif, draait ie naar rechts (hoe het hoort met een open schuif). doe ik hem weer dicht, dan draait ie 180 graden terug naar links. Ik krijg hem dus niet meer recht! Ik heb er niets bijzonders mee gedaan...
Ik heb hem al een soft reset gegeven. Ik wil liever geen harde reset geven want dan ben ik alles kwijt....

Help!!!
In je settings gewoon even van landscape mode afhalen :P
Lekkere tweaker ben jij ;) (start -> settings -> system tab -> screen -> hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ros1978
heeft iemand ervaring met windows 6.5 op de tytn II en zo ja waar kan ik de upgrade vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Even 1 pagina terug lezen daar kan je lezen dat de 6.5 NIET officieel uitgebracht gaat worden maar dat er op XDA-developers genoeg 6.5 roms te vinden zijn. Ik draai "TPC stock like rom wm 6.5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:45
Gisteravond een harde reset gegeven aan de TyTn II. Eerst PPCPimBackup gedraaid voor een backup, en nadat de reset compleet was, weer geheel teruggezet.
't Is wel te merken; de TyTN II loopt nu een stuk lekkerder.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:08
Ik heb een apart probleem, op het moment dat ik mijn Brodit autolader/houder gebruik brand het ledje op de aansteker aansluiting, op de HTC geeft die aan dat hij laadt, maar hij trekt met het gebruik van TomTom toch de accu leeg 8)7
Heeft iemand ideeen hoe dat kan?

[ Voor 6% gewijzigd door mdcobra op 05-01-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 17:28
Misschien is je accu dusdanig versleten dat hij niet genoeg 'stroom' kan vasthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
My-life schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:36:
Misschien is je accu dusdanig versleten dat hij niet genoeg 'stroom' kan vasthouden?
Dat was een interessante, blijkbaar niet, want ik heb nu gewoon tomtom lopen terwijl hij aan de pc hangt en nu is die wel in staat om op te laden. Ik ga morgen nog wel even verder kijken of ik er nog chocola van kan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dan moet de lader haast wel stuk zijn, op het LED-tje na dan ;-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthyn1990
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
Hieronder zie je een foto van mijn TyTN II. Is nu het LCD scherm defect? Of is er meer aan de hand? Ik heb hem niet laten vallen of iets dergelijks. Ik haalde hem net uit mijn broekzak en ineens was het scherm zo:

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/1412/img2788k.jpg

Ik heb nog wel garantie, maar als ze denken dat ik hem heb laten vallen moet ik natuurlijk betalen voor een reparatie. En een nieuw schermpje erin zetten is wel te doen, kost 30 euro. Maar dan moet het natuurlijk wel het scherm zijn dat defect is.

Dus hebben jullie tips? Zelf doen of opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:50
Als je hem langer dan 6 maanden hebt ligt de bewijslast bij jou. Je moet dus bewijzen dat dit NIET door drukschade van jezelf komt. Het lijkt me dat dat daar dan ook van komt, onbewust, maar zoiets komt niet spontaan zonder enige vorm van teveel druk meestal. Dan kan je beter preventief zelf een schermpje kopen lijkt me dan opsturen om vervolgens te moeten betalen voor de onderzoekskosten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
MsG schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:14:
Als je hem langer dan 6 maanden hebt ligt de bewijslast bij jou.
Hoe bedoel je dit? Als je bijvoorbeeld 2 jaar garantie hebt ligt de bewijslast gedurende dit twee jaar toch bij de verkoper?

Ik zou inderdaad ook zelf het scherm proberen te vervangen. Het lijkt me duidelijk genoeg dat het daaraan ligt. De aansturing van het scherm ziet er nog goed uit als je kijkt naar het stukje wat nog wel goed beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:02

Coach4All

I'm a Coach 4 All

mdcobra schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:43:
Ik heb een apart probleem, op het moment dat ik mijn Brodit autolader/houder gebruik brand het ledje op de aansteker aansluiting, op de HTC geeft die aan dat hij laadt, maar hij trekt met het gebruik van TomTom toch de accu leeg 8)7
Heeft iemand ideeen hoe dat kan?
Je weet zeker dat de lader (nog) genoeg stroom geeft? Dus 1A ipv 0.4A zoals het gros van de goedkope laders?

[ Voor 3% gewijzigd door Coach4All op 08-01-2010 12:04 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-04 16:22
Alleen originele HTC laders kunnen 1A leveren, omdat die signaleren naar de tytn2 dat er meer ampères beschikbaar zijn. Andere laders worden als USB poorten gezien en die worden maar voor 500mA belast.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
My-life schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:26:
[...]

Hoe bedoel je dit? Als je bijvoorbeeld 2 jaar garantie hebt ligt de bewijslast gedurende dit twee jaar toch bij de verkoper?

Ik zou inderdaad ook zelf het scherm proberen te vervangen. Het lijkt me duidelijk genoeg dat het daaraan ligt. De aansturing van het scherm ziet er nog goed uit als je kijkt naar het stukje wat nog wel goed beeld geeft.
Nee hoor. Je hebt wel 2 jaar garantie, maar de eerste 6 maanden moet de winkel bewijzen dat het niet al een defect vanaf het begin was. Daarna moet jij bewijzen dat dat zo is. Ook wel logisch, anders kom je wel heel makkelijk weg binnen 2 jaar met elk dingetje wat per ongeluk zelf veroorzaakt is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
Coach4All schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:04:
[...]

Je weet zeker dat de lader (nog) genoeg stroom geeft? Dus 1A ipv 0.4A zoals het gros van de goedkope laders?
Volgens mij levert die "gewoon" 500mA, het is deze: Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/968752.jpg.

Ook al laadt dit wat traag, moet dit nog wel genoeg zijn, aangezien die aan de USB poort ook gewoon kan laden met tomtom aan.
Ik heb dus ook het vermoeden dat de lader niet helemaal lekker is. Ik heb bij http://www.dealextreme.com/ al een cheap-ass lader besteld die ik dan eerst wel even test en als die dan werkt wel vervang.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
MsG schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 01:29:
[...]

Nee hoor. Je hebt wel 2 jaar garantie, maar de eerste 6 maanden moet de winkel bewijzen dat het niet al een defect vanaf het begin was. Daarna moet jij bewijzen dat dat zo is. Ook wel logisch, anders kom je wel heel makkelijk weg binnen 2 jaar met elk dingetje wat per ongeluk zelf veroorzaakt is.
Heb je daar een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Ik kan even geen officiëlere bron vinden in een document, als je googled op 6 maanden krijg je wel heel veel.

Hier zie je het ook staan: http://www.kieskeurig.nl/garantie
Bewijslast
Als een nieuw product binnen een half jaar een gebrek vertoont, mag u ervan uitgaan dat dat gebrek er al was toen u het product kocht. Als de verkoper het hier niet mee eens is, ligt de bewijslast bij hem. Hij moet aan kunnen tonen dat het gebrek niet aanwezig was toen u het product kocht.
Wanneer hij dit bewijs niet kan leveren, dan moet hij het gebrek kosteloos repareren of u een nieuw exemplaar geven. De wettelijke garantie is dan van toepassing.
Het is ook niet zo gek, het is in dit geval obvious dat zo'n scherm door iets is gekomen, en niet vanaf het begin aan al zo was. Als deze bewijslast er voor de koper niet zou zijn zouden ze na een half jaar alsnog met allerlei dingen kunnen aankomen die ze zelf hebben veroorzaakt. Terwijl binnen een half jaar meestal de fouten wel aan bod komen die als defect in het product zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik probeer al een tijdje een verbinding te maken vanaf mijn laptop naar mijn tytn2 via bluetooth.
Ik wil dan hetzelfde als een activesync verbinding maar dan dus via bluetooth.

Nu heb ik voor mijn toshiba laptop een bluetooth stack gedownload maar dit werkt eigelijk helemaal niet zoals ik wil, ik kan ook geen bestanden versturen naar mijn telefoon, en hij maakt een vreemde dial up connectie aan waardoor mijn wireless verbinding van mijn laptop helemaal in de stress raakt.

Hoe kan ik nou gemakkelijk een bluetooth connectie maken en bestandjes heen en weer versturen?

ik draai windows 7 en heb een wm6.5 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 05:13
iemand nog een nieuwe TYTn2 nodig?

€60 €30 meen ik
een soort van executie uitverkoop.

[ Voor 6% gewijzigd door ijsbeer910 op 23-01-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

mdcobra schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Volgens mij levert die "gewoon" 500mA, het is deze: [afbeelding].

Ook al laadt dit wat traag, moet dit nog wel genoeg zijn, aangezien die aan de USB poort ook gewoon kan laden met tomtom aan.
Ik heb dus ook het vermoeden dat de lader niet helemaal lekker is. Ik heb bij http://www.dealextreme.com/ al een cheap-ass lader besteld die ik dan eerst wel even test en als die dan werkt wel vervang.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval _/-\o_
Bij 500mA brandt het icoontje van laden wel, maar is er door de continu consumptie van GPS en scherm netto een afname van de batterijduur...
(Als in meer verbruik dan bijladen, zonder GPS/telefonie en met scherm uit laad hij nog net wel op 500mA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04 13:55
Ik zoek een programmaatje die voetbal uitslagen bijhoudt, en notificaties verstuurt als er een stand veranderd. Bestaat er een gratis tooltje hiervoor?

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ijsbeer910 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:42:
iemand nog een nieuwe TYTn2 nodig?

€60 €30 meen ik
een soort van executie uitverkoop.
Hoe bedoel je? waar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

Dat wil ik ook wel weten :) voor 30 euro wil ik er wel 1 hebben natuurlijk. :)

Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

ik ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
http://www.bva-auctions.com/auction/category/1651/79258

wel ff goed opletten hoe of wat,!
ik heb er zelf geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verkoop via bva gaat wel goed. let wel op dat er btw + veilingkosten bij komen, maar die kosten zie je wel als je gaat bieden. Zelf al meerdere dingen bij gekocht. Ook opletten dat je het dus zelf moet ophalen tussen gestelde tijden, daarbuiten krijg je verhoging van de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Bovendien lees ik:
Het minimumbedrag is nog niet behaald.
Bedragen zijn exclusief BTW en veilingkosten
Ik denk dat de uiteindelijke prijs dan nog wel een stuk hoger uitkomt, ook met de kosten die er aan verbonden zitten verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
ook nog?
hoe kan je dan met bieden onder dat bedrag beginnen :S
MsG schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:39:
Bovendien lees ik:

[...]

Ik denk dat de uiteindelijke prijs dan nog wel een stuk hoger uitkomt, ook met de kosten die er aan verbonden zitten verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Omdat, wanneer het minimum bedrag niet word gehaald, de aanbieder achter kan beslissen om hem toch voor het hoogste geboden bedrag te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Volgens mij ook om het psychologische principe van bieden niet verloren te laten gaan. Als ze starten op 80 euro bied niemand, omdat het dan al geen koopje meer is. Terwijl een startprijs van 5 euro aanzet tot bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Aangezien het al een verzamel veiling is, is de kans aanwezig dat ze ook een te laag bedrag meenemen als serieus bedrag en dat je het dan alsnog kan komen ophalen. (verzamelveiling: er is al eerder veiling geweest, hier werd niet alles opgekocht of er werd niet op geboden, nu hebben ze restanten van andere veilingen in 1 zaal gelegd en bieden maar weer).

Overigens, nog niet gehaald, kan ook betekenen dat er uberhaupt nog niet geboden is, en dat het minimum 30 euro is (waarbij eerste bod op 35 excl komt te liggen).
Je moet gewoon goed in de gaten hebben welke kosten er bij komen en het tijdstip/locatie van ophalen te bereiken is voor jou op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hmm ik heb wel een aantal zeer interessante dingetjes gezien. Helaas zijn die tytens voor mij te ver weg (hoewel je het ook kan laten versturen op eigen kosten)
Een extra tytn is wel ideaal als goedkoop autoalarmpje met een track en trace programmatje erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
Coach4All schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 16:27:
[...]

Bij 500mA brandt het icoontje van laden wel, maar is er door de continu consumptie van GPS en scherm netto een afname van de batterijduur...
(Als in meer verbruik dan bijladen, zonder GPS/telefonie en met scherm uit laad hij nog net wel op 500mA)
Nee, zo erg veel verbruikt die nu ook weer niet, ik heb net de lader vervangen en deze werkt wel goed, ik kan gewoon bijladen tot 100% zelfs al is alles aan. Blijkbaar was de lader toch defect.

Maar bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 18:30
Ik heb in dit topic gelezen en via Google gezocht naar een nieuwe "Dialer" voor mij HTC Tytn II en dat wil niet echt lukken. Ik vind er een hele hoop maar degene die ik graag zou gebruiken werken vaak niet (de installatie lukt niet volledig) en er zit ook een hoop rommel tussen.

Daarom vraag ik me af welke dialer jullie gebruiken en waarvan dus zeker is dat hij goed werkt en bevalt. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04 20:37
Ik gebruik de htc dialer op mijn tytnII. Deze is wel te vinden op XDA. Is geloof ik te vinden als de HTC Mega dialer ;)
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
Bedankt voor de tip.

In deze thread (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=547959) staan ook prachtige dialers maar de installatie lukt niet altijd. Lukt het wel dan heb ik wel een andere dialer, maar eentje die totaal niet lijkt op wat er daar op de screenshots wordt aangeboden. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
De beste methode is volgens mij (tenminste zo heeft het bij mij altijd gewerkt) om met een task manager het proces cprog.exe te sluiten en vervolgens de dialer te installeren. Vervolgens een soft-reset en dan zou hij moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
En wanneer je de link volgt die ik je gaf zie je een zogeheten "Iolite Phone Canvas", zou die ook moeten werken?
Dat krijg ik dus niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-04 20:13
AT-Sheriff schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:48:
Bedankt voor de tip.

In deze thread (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=547959) staan ook prachtige dialers maar de installatie lukt niet altijd. Lukt het wel dan heb ik wel een andere dialer, maar eentje die totaal niet lijkt op wat er daar op de screenshots wordt aangeboden. Iemand daar ervaring mee?
Ook geprobeerd qua interesse. Jij bedoeld vast de standaard dialer van WM6.1. Die krijg ik nu, niet die mooie eerste van die pagina.

Dat heet: ik heb voor versie 4 gekozen.

---

Iemand enig idee of twee programma's tegelijk gebruik kunnen maken vd GPS ontvanger, of staat dit los van dit type telefoon?

[ Voor 70% gewijzigd door Ascathon op 19-02-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
Precies, dat bedoel ik. Ik installeer een nieuwe dialer, de installatie lukt (alleen de 1e keer, daarna errors) maar hij toont gewoon de originele skin. Vreemd verhaal... Wel erg jammer want ze zien er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Windows Mobile 6.5.1 naar mn Tytn II geflashed. Stelde niks voor op zich. Moet wel opmerken dat het lijkt dat het OS toch gemaakt is voor schermen met een iets hogere resolutie. Moet er vast nog aan wennen. Scrollen werkt tenminste wel logischer voor touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zit ernstig te twijfelen of ik een nieuwe telefoon ga uit kiezen of mijn Vario 3 een tweede leven ga geven. Een sim only abonnement is toch aardig wat goedkoper.

Betekend wel dat mijn telefoon een update nodig heeft. Klepje aan de achterkant is niet al te stevig meer en de accu is erg snel leeg. Nu is er een optie die ik wel zie zitten en dat is een 3000ma accu van Mugen waarmee de telefoon niet dikker wordt (accu loopt door in achter klep). Voordeel boven een nieuwe phone is dan gelijk dat mijn accu tijd een stuk beter is.

Heeft iemand ervaring met deze accu?
Ding is wel prijzig.

Oud nieuwsbericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226410

Hoi,

Ik heb een beetje een raar / wisselvallig probleem met mijn tytn ii.
Als ik een smsje wil versturen blijft hij soms geheel willekeurig 'hangen'. Dan werkt mijn toetsenbord niet meer. Smsen lukt dat niet meer. Ik kan dan wel nog via het touchscreen naar Start menu en naar andere programma's. Om weer te kunnen smsen moet ik een soft reset uitvoeren. Ik heb al via de HTC site de sms - bluetooth hotfix geinstalleerd. Maar dit heeft niet mogen baten.

Heeft iemand dit probleem al eerder gehad of weet misschien iemand hoe ik dit kan fixen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352810

Hallo mensen,

ik heb vandaag, nadat hij een jaar onder het stof heeft gelegen, mijn oude HTC tytn II weer gevonden. Wat ik echter vergeten was is dat hij niet echt meer werkte. Telkens als ik hem aanzette bleef hij hangen op het T-Mobile scherm en deed hij niks meer. Nu heb ik vanmorgen echter met HTC gebeld en heb wat handige tips van ze gekregen. Hierdoor heb ik nu een MDA Vario III upgrade gekregen (sorry als dit niet is hoe het heet, ik heb hier bijster weinig verstand van). De man aan de telefoon zei dat ik mijn telefoon aan moest zetten en dan Power + Foto knop inhouden, dat heb ik gedaan, en nu heb ik een rood-groen-blauw-wit scherm. Ik denk dat jullie dit wel kennen want ik heb er eerder over gelezen. Onderin staat ''serial''.

Ik had te horen gekregen dat ik dan via Windows Mobile Device Center een verbinding moest maken met mijn telefoon en dan kon ik de nieuwe update erop zetten. Het enige probleem is deze verbinding. Hoe ik ook piel, mijn computer weigert die telefoon te zien. Ik weet wel zeker dat de usb verbinding goed is, want ik kan mijn batterij eruit halen en dan blijft de telefoon gewoon aan.

Kan iemand me hierbij helpen?

Mvg Jorrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256409

al geprobeerd zonder windows mobile device center?
soms dan zoek dat programma zelf naar een verbonden apperaat!
anders dat eerst even proberen!
wel logisch dat windows mobile device center hem niet vindt want windows mobile staat niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Je hebt geen betere uitleg gekregen over de Firmware-upgrade?

(Staat vast ook wel ergens in dit of voorgaande topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352810

Nee helaas niet, ik mocht al blij zijn dat ik uberhaupt geholpen was, de man die me hielp klonk niet erg gemotiveerd. Hij zei dat het een kwestie was van syncen, de update downloaden v/d T-mobile site en gewoon aanzetten. Maar ik moet dan eerst die verbinding tot stand krijgen.

EDIT: aerandir121, zou je een manier weten voor mij om het zonder dat programma die ROM Update te kunnen installeren op mijn gsm?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 352810 op 29-03-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256409

hmmm... voor jouw blijft dan alleen de sd card methode over.
linkje:
http://www.etenblog.com/2...sh-your-rom-from-sd-card/
ik denk dat een beetje tweaker hier wel uit kan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Anoniem: 352810 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:31:
Hallo mensen,

ik heb vandaag, nadat hij een jaar onder het stof heeft gelegen, mijn oude HTC tytn II weer gevonden. Wat ik echter vergeten was is dat hij niet echt meer werkte. Telkens als ik hem aanzette bleef hij hangen op het T-Mobile scherm en deed hij niks meer. Nu heb ik vanmorgen echter met HTC gebeld en heb wat handige tips van ze gekregen. Hierdoor heb ik nu een MDA Vario III upgrade gekregen (sorry als dit niet is hoe het heet, ik heb hier bijster weinig verstand van). De man aan de telefoon zei dat ik mijn telefoon aan moest zetten en dan Power + Foto knop inhouden, dat heb ik gedaan, en nu heb ik een rood-groen-blauw-wit scherm. Ik denk dat jullie dit wel kennen want ik heb er eerder over gelezen. Onderin staat ''serial''.

Ik had te horen gekregen dat ik dan via Windows Mobile Device Center een verbinding moest maken met mijn telefoon en dan kon ik de nieuwe update erop zetten. Het enige probleem is deze verbinding. Hoe ik ook piel, mijn computer weigert die telefoon te zien. Ik weet wel zeker dat de usb verbinding goed is, want ik kan mijn batterij eruit halen en dan blijft de telefoon gewoon aan.

Kan iemand me hierbij helpen?

Mvg Jorrik
Ja ik heb dit ook gehad een paar dagen geleden, gewoon even firmware flashen vanaf SD-card

Flash SPL by SD Card
1. Place the selected spl (*****.nbh) file on the root of an SD card.
2. Rename it to kaisimg.nbh
3. Place a copy of the KAISDIAG.nbh file on the root also. Found HERE
4. Press the CAMERA button & insert the sylus until the tricolor appears then let go & follow the instructions.

Te lezen op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=519715

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb uit het niets ineens de volgende melding:

"The SIM card is missing"

Nou klinkt dat normaliter als een sim-kaart die niet goed contact maakt. Heb die simkaart al schoongemaakt, extra papiertje erbij "geplet" en het kleine beetje speling gebruikt om de sim net ff anders in te laten zetten.

Heeft iemand nog andere tips? Google helpt me helaas ook niet verder dan bovenstaande tips. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Aan gedacht dat ie stuk is? :P Gezien het dingetje onder het scherm zit en dat het scherm weer aan slijtage onderhevig is door het uitschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ascathon schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:06:
Aan gedacht dat ie stuk is? :P Gezien het dingetje onder het scherm zit en dat het scherm weer aan slijtage onderhevig is door het uitschuiven.
Uiteraard, maar wil wel graag alle mogelijkheden uitbuiten voordat ik lukraak een nieuw toestel aanschaf ;)

Lees namelijk dat het veelvuldig voorkomt

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 06-04-2010 11:35 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
BtM909 schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:42:
Ik heb uit het niets ineens de volgende melding:

"The SIM card is missing"

Nou klinkt dat normaliter als een sim-kaart die niet goed contact maakt. Heb die simkaart al schoongemaakt, extra papiertje erbij "geplet" en het kleine beetje speling gebruikt om de sim net ff anders in te laten zetten.

Heeft iemand nog andere tips? Google helpt me helaas ook niet verder dan bovenstaande tips. :)
Volgens mij is de enige manier dan nog om te kijken of je het toestel uit elkaar kan halen en kijken of er geen flatcables of contactjes kapot zijn, beschadigd zijn.
Er zijn op internet wel handleidingen te vinden over hoe je het toestel uit elkaar kan halen. Heb ik ook al een aantal keren gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, mijn TyTn II kan sinds november niet meer verbinding maken met HSDPA en valt terug op 3G.
T-Mobile beweert dat het aan mijn toestel ligt, HTC verwijst naar de instelling om HSDPA in/uit te schakelen (die staat uiteraard ingeschakeld) en geeft sindsdien geen antwoord meer.

Iemand nog ideeën wat ik kan proberen om te kijken waar de oorzaak ligt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Heb je het op meerdere plekken waar je eerst HSDPA had geprobeerd? Het kan natuurlijk zijn dat er in de buurt van een zendmast iets veranderd is waardoor het signaal slechter word.

Een hard-reset is zo'n makkelijk antwoord, maar je weet dan wel of het aan je instellingen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik heb vannavond net Vodafone internet blox aangezet op mijn Tytn2. Maar ik vraag me af of het wel goed ingesteld staat. Ben altijd bang dat ik toch via gprs loop te klungelen en dat ik over een maand een rekening van een paar 100 euro heb.
Heb wel de instructies van de vodafone stie gevolgt en de data connectie aangezet bij verbindingen. Hopelijk komt het goed. Morgen komt mijn Desire dus daar lekker verder mee prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Je krijgt toch een SMS als je een blox aanzet?
Volgens mij is het direct actief als je het aanzet, maar duurt het tot het einde van de maand als je het weer uitzet. Boeven :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

My-life schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:16:
Heb je het op meerdere plekken waar je eerst HSDPA had geprobeerd? Het kan natuurlijk zijn dat er in de buurt van een zendmast iets veranderd is waardoor het signaal slechter word.

Een hard-reset is zo'n makkelijk antwoord, maar je weet dan wel of het aan je instellingen lag.
Maakt niet uit waar ik ben, dus ja, meerdere locaties.

I know. Maar tenzij jij een WM6 tegenhanger van Norton Ghost etc weet, ga ik dat niet doen.
Wil wel nog even een andere simkaart proberen, kijken of dat iets uitmaakt. (Moet mams d'r telefoon wel even afstaan ;) )

edit: Met de Orange simkaart van mijn moeder verandert de 3G in een H na het opzetten van een internetverbinding, dus toch de simkaart?
Maar ik kan me herinneren dat er zonder het opzetten van een internetverbinding al een Htje stond... O well, weet nu iig waar ik het moet zoeken.

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 04-05-2010 19:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141415

Ik heb vandaag naast mijn sim unlock code, ook mijn product unluck code gekregen van T-Mobile.
Sim lock had ik er ooit eens vanaf gehaald, maar wat kan ik met de product unluck code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 21:00
Raven schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:45:
[...]

I know. Maar tenzij jij een WM6 tegenhanger van Norton Ghost etc weet, ga ik dat niet doen.
Wil wel nog even een andere simkaart proberen, kijken of dat iets uitmaakt. (Moet mams d'r telefoon wel even afstaan ;) )
Niet echt een kopie van alles, maar wel van de belangrijkste dingen (smsjes, contacten, agenda); PIMbackup. Gebruik ik vaak als ik een nieuwe ROM wil hebben.

Het enige wat ie niet kopieert zijn je programma's en instellingen, da's het nadeel. Maar goed, smsjes en contacten zijn voor mij het belangrijkste, die kan je niet opnieuw downloaden van internet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dank voor de tip, maar in de edit kun je zien dat dat (zeer waarschijnlijk) niet meer nodig is ;)
Alleen T-Mobile heeft nog niet de moeite genomen om te reageren....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

T-Mobile heeft gereageerd, als ik een vervangende (en hopelijk goedwerkende) simkaart wil, draai ik op voor de kosten, ook als ie daadwerkelijk defect blijkt te zijn.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bingstar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-01-2022
Raven schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:12:
T-Mobile heeft gereageerd, als ik een vervangende (en hopelijk goedwerkende) simkaart wil, draai ik op voor de kosten, ook als ie daadwerkelijk defect blijkt te zijn.
Hey Raven,

Ik heb ook meer dan 1,5 jaar problemen met mijn HSDPA problemen via de t-mobile netwerk. Toen viel ineens mijn gsm en internet verbinding uit. Ik had toen ook hard-reset gedaan, maar dat loste mijn probleem niet op. Daarom naar de T-mobile shop geweest en kreeg daar te horen dat het aan mijn band instellingen lag. Dus mijn netwerk verandert in GSM ipv. Auto en mijn GSM/UMTS-band verandert in GSM (900+1800)+UMTS(2100) ipv. Auto. Probleem was opgelost, want mijn gsm en internet deed het weer. Alleen ik had toen geen H of 3G meer, maar een G. Daarna nog een keer naar de T-mobile shop gegaan, want ik wilde wel een snellere internet. Kreeg daar te horen dat het aan mijn toestel lag, dus ik moest het opsturen naar HTC om het te laten onderzoeken/repareren. Dat vond ik teveel werk en lang duren dus ik dacht alles doet het nog steeds dus laat ik maar zo houden. Maar nu zie ik dat jij ook problemen heb met HSDPA verbinding via T-mobile dus ik zou graag van je willen horen of dit echt aan onze SIM-kaart kan liggen. Alvast bedankt en succes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Laatst online: 18:45

Renate1970

Lef is Leven

Hier na een onderbreking de tytn 2 maar weer uit de kast gehaald, vraag me niet waarom maar kan gewoon niet zonder hem :)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Kheb m'n tytn2 aan een vriend gegeven,
hij was alleen een nokia gewend, hij vind het helemaal gaaf!
hij is er ook helemaal tevreden over, vraagt geen gekke dingen ervan, dus is ook niet traag etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

ijsbeer910 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:25:
Kheb m'n tytn2 aan een vriend gegeven,
hij was alleen een nokia gewend, hij vind het helemaal gaaf!
hij is er ook helemaal tevreden over, vraagt geen gekke dingen ervan, dus is ook niet traag etc..
Wat wil je met deze gigantische kick bewerkstelligen? En je post voegt imo ook niets toe.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Waarschijnlijk wil hij zijn TyTN tijdperk officieel afsluiten ;) .

Ik heb de mijne van de zomer voorzien van WM 6.5 en een verse TomTom. Hij deed prima zijn werk op vakantie :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Laatst online: 20-04 19:14
de mijne heeft sinds kort een probleem.

er staat een originele rom op,
dan word ik gebeld of ik wil een sms sturen of gewoon even op internet geeft deze zich spontaan een hard reset??
hoe kan dit dan? iemand toevallig ervaring mee?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

My-life schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:51:
Waarschijnlijk wil hij zijn TyTN tijdperk officieel afsluiten ;) .

Ik heb de mijne van de zomer voorzien van WM 6.5 en een verse TomTom. Hij deed prima zijn werk op vakantie :*) .
Hier hetzelfde. Ook een verse TOMTOM. Past prima in de alround houder voor telefoons, en dan is er goed mee te rijden in Europa :)

Enige jammere is, er zit geen simkaart meer in en daar blijft hij over zeuren. Uitzetten van telefoon functionaliteit kan helaas niet, omdat de telefoonchip ook de gps-chip is, en je daardoor dus geen tomtom meer kunt gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door Get!em op 08-10-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Mystikal schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:12:
[...]

Wat wil je met deze gigantische kick bewerkstelligen? En je post voegt imo ook niets toe.
de joue wel dan?
bedoel alleen dat het toestel veelal afgekraakt word en er toch nog iemand blij mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

ijsbeer910 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:04:
[...]

de joue wel dan?
bedoel alleen dat het toestel veelal afgekraakt word en er toch nog iemand blij mee is.
.
Duidelijk verhaal nu. Ik ben er zelf ook al bijna 3 jaar tevreden mee. Gebruik hem nog elke dag. Het is niet de snelste, maar ik heb er destijds een rom opgezet van ultimate corner en die voldoet prima. Tomtom draait ook (soms wat traag in de stad, maar goed te doen.)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-03 01:26

SECURITEH

Man of legend.

Ben ook nog een tevreden eigenaar en gebruiker van en gebruik nu al 2 jaar de standaard ROM (6.1) met de Manilla interface en dit bevalt mij prima voor het dagelijks gebruik. :)
Ik zit er wel serieus over te denken om eens te gaan spelen met een van de Android ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
SECURITEH schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 02:47:
Ben ook nog een tevreden eigenaar en gebruiker van en gebruik nu al 2 jaar de standaard ROM (6.1) met de Manilla interface en dit bevalt mij prima voor het dagelijks gebruik. :)
Ik zit er wel serieus over te denken om eens te gaan spelen met een van de Android ports.
Ik raad het je af. Mijn ervaring is dat je na een minuut al begint te stressen. Het is zo tergend langzaam... (althans die van androidonhtc.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Laatst online: 20-04 08:36
Ascathon schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:11:
[...]

Ik raad het je af. Mijn ervaring is dat je na een minuut al begint te stressen. Het is zo tergend langzaam... (althans die van androidonhtc.com)
Ik gebruik Android gedurende een halfjaar op mijn TYTN II en ben er nog altijd zeer tevreden over. Het kan natuurlijk wel eens gebeuren dat het systeem crasht. Dit is iets wat je, vind ik, erbij moet nemen daar ons toestel nooit gemaakt werd voor Android...

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze telefoon een harde reset kan geven? De methode waarbij de 2 (werkende ;) ) softkeys ingehouden moeten worden + resetknop indrukken met stylus doet niks behalve soft reset.

edit: Never mind. Moest eerst reset indrukken en dan pas (gelijk daarna) de 2 softkeys, niet andersom...

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 27-01-2011 20:00 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Volgens mij is dat toch wel de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zie edit ;)

Harde reset ging wel snel trouwens :o

[ Voor 65% gewijzigd door Raven op 27-01-2011 20:00 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-02 13:18
Is het ook mogelijk om Windows Mobile 6.5 op een TytnII te zetten?
Heb online een paar (voor mij) onduidelijke WI's gezien, maar als iemand een goede kent, dan houd ik me aanbevolen.

Gevonden... Werkt als een tierelier.

[ Voor 11% gewijzigd door Bart© op 19-04-2011 12:46 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste