Kan toch geen Rom Update meer doen, wat een irritant gebeuren... op XP maar proberen dan he..trekker22 schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:16:
[...]
Via google groups een methode gevonden om me oude relatie met de telefoon op Vista te verwijderen, echter nu als ik op usb aansluit, wordt de telefoon ook niet gevonden.
dus weer niks te syncen
EDIT
maakt niet op welke usb poort ik um aansluit, op de pc gebeurd niks en de telefoon laadt alleen op. Zit het probleem dan bij Vista of bij de telefoon.
hmmm even op een oude xp machine aansluiten
EDIT2 het ligt aan de telefoon dus, op XP machine herkend die ook niks op de usb poort
EDIT3 nou breekt me klomp:
1. hard reset gedaan, op vista nog geen verbetering, alleen laden geen enkele notie van een usb apparaat
2. ActiveSync 4.5 op oude xp machine gezet, aansluiten, XP detecteerd geen enkel usb apparaat
zou me usb poort op me tytn ii stuk zijn...???
EDIT probeerde een rom update, ziet die wel dat main battery onder de 50% zat, dus lijkt toch nog te werken. Nu geeft Windows Mobile Centrum aan "Verbinden" en daarna "fout" Zonder verdere melding wat er fout is.
maar ik laad me batterij op en dan een gehele rom update.
Verwijderd
Iemand een idee of de verlichting van de knoppen o.a. voor telefoon aannemen/stoppen te regelen is? Ik wil namelijk dat deze knoppen permanent verlicht zijn als de stroom erop staat. Het is met name handig om een telefoontje aan te nemen als je in de auto zit en de phone zit in de carkit.
Heb geen idee, maar ik neem aan dat dat via het register te regelen moet zijn... ik ben ook geïnteresseerd. =)Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:49:
Iemand een idee of de verlichting van de knoppen o.a. voor telefoon aannemen/stoppen te regelen is? Ik wil namelijk dat deze knoppen permanent verlicht zijn als de stroom erop staat. Het is met name handig om een telefoontje aan te nemen als je in de auto zit en de phone zit in de carkit.
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
als ik jou was zou ik het op XDA vragen moet wel iemand zijn die dat kan programmereVerwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:49:
voor de mense die een snelle rom willen, probeer de roms van Mbarvian! kheb nou Solace V2 beta en draait zwaar rlxt
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Mocht je erachter komen, please tell us!Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:49:
Mn Tytn is terug met een nieuw moederbord. Probleem bestaat nog steeds. Ben soms nog steeds niet bereikbaar en telefoontjes vallen nog steeds weg.sandergar schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:39:
[...]
De dame die ik sprak was van mening dat mijn probleem te verhelpen was met een nieuw moederbord. Meteen dus maar gebruik gemaakt van het aanbod om mijn Tytn wederom te laten ophalen. Hopelijk snappen ze in Belgie nu wel wat het probleem is en hoe het opgelost dient te worden...
Nog een leuke:
Het reparatiecentrum gebruikt TNT om de telefoons te retourneren (heenreis gaat per UPS). Volgens de track and trace service zou mijn telefoon op vrijdag bij mij zijn afgeleverd. Ik maandags bellen daar ik niets ontvangen had. Zegt de dame dat er voor getekend is. Ze laat me de handtekening zien (via een bepaalde website). Dus niet mijn handtekening. Kortom, iemand heeft mijn handtekening vervalst op vrijdag. Later wordt mijn telefoon alsnog afgeleverd door een TNT sub-contractor. Zonder ervoor te tekenen krijg ik mn telefoon retour. Lekkere service van TNT. Elke persoon die de portiek deur van mijn flatgebouw had open gedaan had mijn telefoon kunnen aannemen zonder dat ik dit had gemerkt....
En blijkbaar heeft de sub-contractor mijn handtekening vervalst om maar op tijd mijn pakket afgemeld te hebben bij TNT. Reactie TNT: vervelend meneer, had niet mogen gebeuren ....
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
offtopic:
De handtekeningen worden bij postbedrijven niet gebruikt als verificatie middel. Tenminste zoiets werd bij Radar (of Kassa) gezegt toen ze hierover een item hadden. Waar ze wel voor waren was een beetje onduidelijk.
De handtekeningen worden bij postbedrijven niet gebruikt als verificatie middel. Tenminste zoiets werd bij Radar (of Kassa) gezegt toen ze hierover een item hadden. Waar ze wel voor waren was een beetje onduidelijk.
@Rohit, heb jij je TyTN eerst cid unlocked voor je deze rom er op gegooid hebt? Ik vraag me namelijk af of het nodig is om je toestel te laten CID unlocken alvorens je HARDSPL upgrade en een andere rom er op plaatst. Ik heb nl. de WWE versie van de TYTN en wil weer een customrom based op de nieuwste WWE versie dr op gooien.rohit schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:05:
[...]
als ik jou was zou ik het op XDA vragen moet wel iemand zijn die dat kan programmere
voor de mense die een snelle rom willen, probeer de roms van Mbarvian! kheb nou Solace V2 beta en draait zwaar rlxtalleen hij is gestopt met roms maken dus het blijft bij deze beta, voor jullie zou ik Solace 1.5 erop zetten die staat nog wel ergens op XDA
heb je al een custom rom ? dan hoeft dat nie heChutney schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:40:
[...]
@Rohit, heb jij je TyTN eerst cid unlocked voor je deze rom er op gegooid hebt? Ik vraag me namelijk af of het nodig is om je toestel te laten CID unlocken alvorens je HARDSPL upgrade en een andere rom er op plaatst. Ik heb nl. de WWE versie van de TYTN en wil weer een customrom based op de nieuwste WWE versie dr op gooien.
als je 1 keer spl heb gedaan dan kan je altijd flashen. je hoeft niet elke keer hardspl te doen
je moet gewoon versie 3.29 installeren.
en CID unlocken is zelfde als HARDSPL die unlocked hem
en ik raad Solace V2 toch een klein beetje af, had tomtom vandaag aan een 3 kwartier en heb een half uur gebeld batterij was leeg
zo mijn tytn 2 gaat binnekort weer uit de deur hoop ik, het is toch niks voor mij
Klopt het dat er maar 51 items in je verwijderde items kunnen staan?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Kwam het programmaatje WM Wifi Router tegen en werkt echt super. Het zorgt ervoor dat je TyTn 2 een wifi acces point wordt voor bijvoorbeeld je laptop. Altijd dus je eigen mobiele netwerkje bij de hand ! Werk echt super, ik wilde het jullie niet onthouden. Kijk voor meer info even op http://global.wmwifirouter.com/consumer/
Ik heb de laatste tijd steeds meer moeite met het gebruiken van het toetsenbord. Ik moet best hard drukken. Als ik de toetsen alleen laat 'klikken' werken ze veelal niet.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb mijn TyTN nou ruim twee een jaar. Hij ziet er nog uit als nieuw, maar het toetsenbord wordt steeds slechter.
Ik heb mijn TyTN nou ruim twee een jaar. Hij ziet er nog uit als nieuw, maar het toetsenbord wordt steeds slechter.
Yep dat had ik ook met mijn TyTN.. die is zo doende terug gegaan voor reparatie en heb een geheel nieuwe tobo unit er in gekregen. Nu werkt het weer als voorheen en weer mooi gave toetsjes! Je hebt je Kaiser al 2 jaar??.. het toestel is pas 1 jaar op de markt?My-life schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:43:
Ik heb de laatste tijd steeds meer moeite met het gebruiken van het toetsenbord. Ik moet best hard drukken. Als ik de toetsen alleen laat 'klikken' werken ze veelal niet.
Ik heb mijn TyTN nou ruim twee jaar. Hij ziet er nog uit als nieuw, maar het toetsenbord wordt steeds slechter.
Sorry, inderdaad een jaar. Ik denk dat ik met de twee jaar garantie in m'n hoofd zat.
Ik denk dat ik de mijne ook maar eens ga opsturen dan.
De opdruk is bij mij trouwens helemaal niet versleten.
Geweldig programmaTexelcabrio schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 08:53:
Kwam het programmaatje WM Wifi Router tegen en werkt echt super. Het zorgt ervoor dat je TyTn 2 een wifi acces point wordt voor bijvoorbeeld je laptop. Altijd dus je eigen mobiele netwerkje bij de hand ! Werk echt super, ik wilde het jullie niet onthouden. Kijk voor meer info even op http://global.wmwifirouter.com/consumer/
Je moet specifiek kunnen aangeven welke knoppen gaar zijn.. en desnoods een flimpje maken en op cdtje in de doos er bij doenMy-life schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:34:
Sorry, inderdaad een jaar. Ik denk dat ik met de twee jaar garantie in m'n hoofd zat.
Ik heb dat gedaan om de discussie te voorkomen.. van meneer hij doet ut nog...
Dat van welke toetsen niet goed werken is inderdaad een goede tip, maar een filmpje maken gaat me te ver.
Ik erger me er soms behoorlijk aan dat de service tegenwoordig overal idd zo slecht is dat je die mensen inderdaad als zwakzinnigen moet behandelen, maar dat is weer een andere discussie.
Ik erger me er soms behoorlijk aan dat de service tegenwoordig overal idd zo slecht is dat je die mensen inderdaad als zwakzinnigen moet behandelen, maar dat is weer een andere discussie.
Ach ja.. na 3x je toestel voor steeds nieuwe issue's heen en weer gezonden te krijgen, weet je inmiddels wel wat het niveau is daar ;-)
Nog een tip.. maak vooraf dat jij je toestel inpakt en opstuurt... foto's van de HUIDIGE staat van je mobiel. Ik doe dat altijd.. just in case! Kreeg ik dus bij de 2de terugzending van Eurotwice... de doos terug.. blijkt de behuizing beschadigd te zijn.. net of ze met een schroevendraaier uitgeschoten zijn. Na een "onderzoek" bij Eurotwice konden ze me vertellen dat ik dat ZELF gedaan zou hebben
Dus ik overhandig de foto's van mijn toestel voordat ik hem verstuurd had
.. en toen werd opeens een geheel nieuwe behuizing zonder problemen geplaatst.. lijers ook.
Het uitgebreid uitleggen van m'n klachten doe ik vaak zodat ik me de belkosten van het uitleggen van m'n klachten zou besparen.. want jou zelf terug bellen vanuit belgie naar NL.. doen ze zelden!
Nog een tip.. maak vooraf dat jij je toestel inpakt en opstuurt... foto's van de HUIDIGE staat van je mobiel. Ik doe dat altijd.. just in case! Kreeg ik dus bij de 2de terugzending van Eurotwice... de doos terug.. blijkt de behuizing beschadigd te zijn.. net of ze met een schroevendraaier uitgeschoten zijn. Na een "onderzoek" bij Eurotwice konden ze me vertellen dat ik dat ZELF gedaan zou hebben
Dus ik overhandig de foto's van mijn toestel voordat ik hem verstuurd had
Het uitgebreid uitleggen van m'n klachten doe ik vaak zodat ik me de belkosten van het uitleggen van m'n klachten zou besparen.. want jou zelf terug bellen vanuit belgie naar NL.. doen ze zelden!
Ik heb de TyTNII zakelijk, met een service contract van KPN: dus 6 euro per maand ofzoiets, maar dan wordt hij wél gewoon gerepareerd, of vervangen... Klinkt goed.
Maar ik heb de eerste TyTNII een jaar lang gehad zonder problemen, tot de USB poort begon te haperen, en later uitviel. Inmiddels ben ik bij toestel 3, volgende week komt nummer 4. Allemaal "refurbished", en dus niet nieuw. En allemaal met problemen. De huidige is vrijwel geheel goed, op het booten na. Uitzetten betekent heel vaak dat hij niet voorbij het bootloader scherm komt. Alleen aan een USB kabel aangesloten krijg ik hem dan weer aan de praat. En de USB? Ach... hoofdtelefoon die ik dagelijks gebruik via dat kabeltje... die doet het dus ook niet. Ik begin te denken om de eventuele bekeuring maar op rekening van de KPN te verhalen.
Als dit 4e toestel straks OOOK niet goed is ga ik voor de Sony Xperia X1. (Heb ook gespeeld met de Touch-pro, maar die vindt ik minder prettig dan m'n TyTNII.)
Maar ik heb de eerste TyTNII een jaar lang gehad zonder problemen, tot de USB poort begon te haperen, en later uitviel. Inmiddels ben ik bij toestel 3, volgende week komt nummer 4. Allemaal "refurbished", en dus niet nieuw. En allemaal met problemen. De huidige is vrijwel geheel goed, op het booten na. Uitzetten betekent heel vaak dat hij niet voorbij het bootloader scherm komt. Alleen aan een USB kabel aangesloten krijg ik hem dan weer aan de praat. En de USB? Ach... hoofdtelefoon die ik dagelijks gebruik via dat kabeltje... die doet het dus ook niet. Ik begin te denken om de eventuele bekeuring maar op rekening van de KPN te verhalen.
Als dit 4e toestel straks OOOK niet goed is ga ik voor de Sony Xperia X1. (Heb ook gespeeld met de Touch-pro, maar die vindt ik minder prettig dan m'n TyTNII.)
Verwijderd
Ik heb een groot gedeelte van dit deel van het topic doorgespit... Maar geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden:
Vorig jaar was het onmogelijk om op een fijne manier filmpjes te kijken op de Tytn II, dit zou door drivers aangepast worden zodat het wel kon.
Is het nu mogelijk om goed filmpjes op te nemen/ films af te spelen op het apparaat?
Vorig jaar was het onmogelijk om op een fijne manier filmpjes te kijken op de Tytn II, dit zou door drivers aangepast worden zodat het wel kon.
Is het nu mogelijk om goed filmpjes op te nemen/ films af te spelen op het apparaat?
Hoe kom je daar nou bij ? Ik heb de TyTN al meer dan een jaar en sinds dag één heb ik prima films kunnen kijken. Niks onmogelijk aan verder.
En filmpjes opnemen gaat redelijk. De kwaliteit van de camera is gewoon niet geweldig, maar daar is 'ie ook niet voor bedoeld verder. Je moet het zien als een leuk extra'tje. Overdag is het op zich nog best netjes, maar 's avonds hoef je het nieteens te proberen.
En filmpjes opnemen gaat redelijk. De kwaliteit van de camera is gewoon niet geweldig, maar daar is 'ie ook niet voor bedoeld verder. Je moet het zien als een leuk extra'tje. Overdag is het op zich nog best netjes, maar 's avonds hoef je het nieteens te proberen.
Verwijderd
Nou, hierom:
http://www.pocketinfo.nl/...lachten-over-drivers.html
Twijfelde tussen een N95 8GB en deze foon.. Toch maar Nokia genomen, nu ben ik erop uitgekeken wil ik een 2e handse Tytn II kopen (het liefst ruilen).
http://www.pocketinfo.nl/...lachten-over-drivers.html
Twijfelde tussen een N95 8GB en deze foon.. Toch maar Nokia genomen, nu ben ik erop uitgekeken wil ik een 2e handse Tytn II kopen (het liefst ruilen).
Jup, alleen jammer dat ie er sinds kort geld voor vraagt.Texelcabrio schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 08:53:
Coreplayer 1.25 met TyTN Overlay support installeren en dan kun je perfect je xvidsjes in de trein bekijken ;-)Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:05:
Ik heb een groot gedeelte van dit deel van het topic doorgespit... Maar geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden:
installeer gewoon de 3d drivers van Htcclass
http://www.htcclassaction.org/
kan je perfect video kijken
http://www.htcclassaction.org/
kan je perfect video kijken
Ik had op xda een cabje gevonden om het keyboard van de Diamond op mijn TyTN ll te krijgen, maar die werkte niet. Na veel geprobeerd te hebben kon ik het eindelijk verwijderen met SKTools. Daarna moest ik rebooten en sinds dat moment krijg ik na elke reboot de melding dat startkey.exe niet gevonden kan worden en opnieuw geïnstalleerd dient te worden
Ik kan er nergens iets over vinden ... weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
EDIT: Opgelost! Startkey blijkt bij het Diamond keyboardje te horen en stond nog in de windows opstartfolder. Na verwijdering ervan geen probleem meer
Ik kan er nergens iets over vinden ... weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
EDIT: Opgelost! Startkey blijkt bij het Diamond keyboardje te horen en stond nog in de windows opstartfolder. Na verwijdering ervan geen probleem meer
[ Voor 16% gewijzigd door dazzling op 19-11-2008 22:40 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!
Ik heb sinds een tijdje het probleem dat wanneer ik de telefoon van mode verwissel, dus van normaal naar breedbeeld, heb ik een aantal onzichtbare opties (bij alle programma's die een menu hebben) of er verschijnt enkel een streepje ("-"), en inputboxen (textboxen) de waarde niet zichtbaar weergeeft. Als ik vanaf de breedbeeld mode weer terugschakel is er niets aan de hand. Ik kan dus als ik een SMS'je wil typen, en het toetsenbord uitklap (en het scherm naar breedbeeld schakelt), niet kan lezen wat ik getypt heb. Ik ben noodgedwongen om alles via het onscreen keyboard te doen via de standaard mode. (of blind typen, maar functioneel is het niet...)
Is er iemand die een soortgelijk probleem heeft of een oplossing weet?
Is er iemand die een soortgelijk probleem heeft of een oplossing weet?
Heb je het ook als je pas uitklapt als je eerst in ingeklapte modus in het sms typ menu zit? Ik herken het probleem wel van mijn HTC P4350, maar ik weet niet exact wat je bedoeld.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
jammer genoeg neem ik afscheid van deze topic 
heb mijn Tytn 2 gister verkocht en vandaag een Touch Pro gehaald
het was een korte duur(2 maande) maar heb der veel plezier mee gehad
nu toe aan een nieuwe aflevering
veel succes met jullie tytn's!!
Mag ik vragen wat je voor je tytn gevangen hebt?.. ik bedoel nu met de komst van de diamonds is onze tytn niet de hoofdprijs meer waardrohit schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 00:07:
Dit is een bekend probleem; heb je met KaiserTweak of misschien direct in het register een aantal zaken aangepast? Als ik het me goed herinner heeft dit met ClearType te maken, maar om het zeker te weten zou ik het topic even doorzoeken.Kyoshi schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:21:
Ik heb sinds een tijdje het probleem dat wanneer ik de telefoon van mode verwissel, dus van normaal naar breedbeeld, heb ik een aantal onzichtbare opties (bij alle programma's die een menu hebben) of er verschijnt enkel een streepje ("-"), en inputboxen (textboxen) de waarde niet zichtbaar weergeeft. [...]
Zacht plasticVerwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 00:23:
Is het scherm trouwens met zacht plastic afgewerkt? Of van glas net als de iPhone?
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Ik vind die rand juist heerlijk vergeleken de Cruise welke een vlak scherm heeft. Je komt zo precies in de hoek terecht om je programma te beeindigen bijvoorbeeld. Scrollbars gebruik ik nooit omdat touchflo dat beter kan.Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:16:
[...]
Zacht plastic. Nadeeltje is dat het scherm iets verzonken is en het daarom wat lastig kan zijn om met de vinger helemaal aan de rand te komen (voor bijvoorbeeld scrollbars).
[ Voor 5% gewijzigd door Chutney op 21-11-2008 10:20 ]
Net kreeg ik de melding 'U heeft 120 ongelezen berichten' net nadat ik de laatste twee ontvangen e-mail verwijderde. Nou ben ik wel heel populair, maar zo erg
.
Toen ik op weergeven oid drukte ging hij naar de verwijderde items.
Heel appart, maar zo blijft het wel spannend naar meer als een jaar gebruik
.
Toen ik op weergeven oid drukte ging hij naar de verwijderde items.
Heel appart, maar zo blijft het wel spannend naar meer als een jaar gebruik
Ik ben inmiddels weer terug naar de TyTN-II, ik heb hetzelfde gedaan. Helaas veel spijt gehad, vooral met SPB aan is de TP veel trager dan de TyTN-II, met dezelfde applicaties geinstalleerd op de nieuwste clean roms.rohit schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 00:07:
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Dat is het inderdaad, hartstikke bedankt. Ik heb ClearType (voor landscape) uitgeschakeld in KaiserTweak en na een softe reset werkt het weer.Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:16:
[...]
Dit is een bekend probleem; heb je met KaiserTweak of misschien direct in het register een aantal zaken aangepast? Als ik het me goed herinner heeft dit met ClearType te maken, maar om het zeker te weten zou ik het topic even doorzoeken.
Misschien handig om in de startpost op te nemen?
Ik zag net dat T-Mobile een nieuwere ROM voor de Vario III online heeft gezet:
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/software-updates/mda/mda-vario-iii-upgrade.aspx
Heeft iemand deze al geprobeerd? Wellicht is het een T-Mobile versie van de nieuwe (voor alsnog niet officieel uitgebrachte?) TyTN II ROM van HTC.
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/software-updates/mda/mda-vario-iii-upgrade.aspx
Heeft iemand deze al geprobeerd? Wellicht is het een T-Mobile versie van de nieuwe (voor alsnog niet officieel uitgebrachte?) TyTN II ROM van HTC.
>>>insert witty remark here<<<
Ze zijn niet duidelijk wat releasenotes betreft.TommyCP schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:33:
Ik zag net dat T-Mobile een nieuwere ROM voor de Vario III online heeft gezet:
Ik heb de WM6.1ROM (Officiele t-mobile) van een tijdje geleden erop gezet en nu is er weer een WM6.1 update?
Wat is nou het verschil?
Je gaat van x.xxx.x.1 naar x.xxx.x.3ZakHooi schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:58:
[...]
Ze zijn niet duidelijk wat releasenotes betreft.
Ik heb de WM6.1ROM (Officiele t-mobile) van een tijdje geleden erop gezet en nu is er weer een WM6.1 update?
Wat is nou het verschil?
Voor de rest nog geen verschillen gevonden.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ik denk een nieuwere radio ROM, een nieuwere SPL en nieuwere build van WM6.1. Maar ik heb dit nog niet kunnen verifiëren, want ik zit op het moment achter een PC zonder ActiveSync. Ik heb hem dus nog niet kunnen flashen.ZakHooi schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:58:
[...]
Ze zijn niet duidelijk wat releasenotes betreft.
Wat is nou het verschil?
Ben bezig, de eerste reboot net gehad....
---
Rom 3.31.114.3 NLD
Rom datum 09/01/08
Radioversie 1.70.18.02
Protocolversie 25.83.40.02H
---
Rom 3.31.114.3 NLD
Rom datum 09/01/08
Radioversie 1.70.18.02
[ Voor 55% gewijzigd door Coach4All op 21-11-2008 13:43 ]
Hmm... dezelfde radio- en protocolversie als voorheen dus, alleen de ROM is nieuwer (van x.xxx.x.1 naar x.xxx.x.3 zoals je al aangaf).Coach4All schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:08:
Ben bezig, de eerste reboot net gehad....
---
Rom 3.31.114.3 NLD
Rom datum 09/01/08
Radioversie 1.70.18.02
Welk buildnummer heeft Windows Mobile? Bij de vorige ROM was het buildnummer 19212.1.0.3.
[ Voor 5% gewijzigd door TommyCP op 21-11-2008 14:28 ]
19212.1.0.3.......TommyCP schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:03:
[...]
Hmm... dezelfde radio- en protocolversie als voorheen dus, alleen de ROM is nieuwer (van x.xxx.x.1 naar x.xxx.x.3 zoals je al aangaf).
Welk buildnummer heeft Windows Mobile? Bij de vorige ROM was het buildnummer 19212.1.0.3.
Niets nieuws dus? Jammer, ik had gehoopt op een T-Mobile ROM gebaseerd op de nieuwste HTC ROM.

Verwijderd
Thx, hoe zit het met de speling? In dit topic is daar niks over gezegd.Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:16:
[...]
Dit is een bekend probleem; heb je met KaiserTweak of misschien direct in het register een aantal zaken aangepast? Als ik het me goed herinner heeft dit met ClearType te maken, maar om het zeker te weten zou ik het topic even doorzoeken.
[...]
Zacht plastic. Nadeeltje is dat het scherm iets verzonken is en het daarom wat lastig kan zijn om met de vinger helemaal aan de rand te komen (voor bijvoorbeeld scrollbars).
Heb je speling in het schuifmechanisme (ook al is het een klein beetje)?
Ik heb geen last van speling. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik hem sinds mei heb en hem niet regelmatig open doe, denk aan een 4 a 5 maal per week. Het schuifmechanisme voelt solide aan.Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:10:
[...]
Thx, hoe zit het met de speling? In dit topic is daar niks over gezegd.
Heb je speling in het schuifmechanisme (ook al is het een klein beetje)?
Aanvullend is het zo dat ik het toetsenbord eigenlijk overbodig vind. Het onscreen toetsenbord dat ik gebruik is deze omdat die in portrait finger friendly is. Het biedt hetzelfde als het het hardware toetsenbord. Het enige voordeel van de TyTN II vind ik eigenlijk dat je hem makkelijk neer kan zetten wanneer ie uitgeschoven is.
Dat was mijn eerste indruk ook toen ik met de Touch Pro van een collega speelde: leuk eye-candy, maar echt veel trager dan een standaard TyTnII.SgtStrider schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:40:
[...]
Ik ben inmiddels weer terug naar de TyTN-II, ik heb hetzelfde gedaan. Helaas veel spijt gehad, vooral met SPB aan is de TP veel trager dan de TyTN-II, met dezelfde applicaties geinstalleerd op de nieuwste clean roms.
Ik ben benieuwd of de Sony Xperia X1 ook zo traag is.....
Tja dit is voor mij toch echt geen reden om te upgraden en weer alles opnieuw te installeren.TommyCP schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:03:
[...]
Hmm... dezelfde radio- en protocolversie als voorheen dus, alleen de ROM is nieuwer (van x.xxx.x.1 naar x.xxx.x.3 zoals je al aangaf).
Met de informatie die bekend is ben ik nog niet overtuigd van de toegevoegde waarde om te upgraden.
De nieuws release is niet altijd per definitie beter.
Klopt het dat de nieuwste originele HTC Dutch rom deze is? : _HTC TyTN II_RUU_Kaiser_HTC_NLD_3.29.404.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship.exe
Bestaat er ook iets dat helemaal er voor zorgt dat hij NOOIT (tenzij je dus expliciet iets instelt) verbinding maakt met GPRS/HSDPA/3G/etc ? Ik ken namelijk iemand met een prepaid simkaart waarbij de internetinstellingen helemaal goed staan en niet wijzigbaar zijn. Dus zodra hij zijn wificonnectie verliest gaat die simkaart dus over op een betaald protocol.
Bestaat er ook iets dat helemaal er voor zorgt dat hij NOOIT (tenzij je dus expliciet iets instelt) verbinding maakt met GPRS/HSDPA/3G/etc ? Ik ken namelijk iemand met een prepaid simkaart waarbij de internetinstellingen helemaal goed staan en niet wijzigbaar zijn. Dus zodra hij zijn wificonnectie verliest gaat die simkaart dus over op een betaald protocol.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Ik wil graag de toon van SMS berichten wijzigen in een eigen toontje. In de lijst van de TYTN ii staan alleen hele slechte tonen.
Beltonen kun je wel zelf wijzigen via de music player.
Heeft iemand een idee hoe ik voor sms berichten eigen music kan pakke?
Beltonen kun je wel zelf wijzigen via de music player.
Heeft iemand een idee hoe ik voor sms berichten eigen music kan pakke?
Ze mogen ook gewoon in de \my documents of \mijn documenten map komen te staan, daar pakt hij ze ook wel weg
...of in de root van je geheugenkaartje
*warez*
[ Voor 96% gewijzigd door pven op 25-11-2008 08:26 ]
SgtStrider schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:40:
[...]
Ik ben inmiddels weer terug naar de TyTN-II, ik heb hetzelfde gedaan. Helaas veel spijt gehad, vooral met SPB aan is de TP veel trager dan de TyTN-II, met dezelfde applicaties geinstalleerd op de nieuwste clean roms.
nou echt niet he! mijne is veel sneller als mijn tytn 2teake schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:34:
[...]
Dat was mijn eerste indruk ook toen ik met de Touch Pro van een collega speelde: leuk eye-candy, maar echt veel trager dan een standaard TyTnII.
Ik ben benieuwd of de Sony Xperia X1 ook zo traag is.....
misschien moet je toch wat aan die instellingen gaan doen dan bij jullie
owja de camera is Schitterend tegenover de tytn2
nou ik heb der 225 euro voor gekregenChutney schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 00:57:
[...]
Mag ik vragen wat je voor je tytn gevangen hebt?.. ik bedoel nu met de komst van de diamonds is onze tytn niet de hoofdprijs meer waard
Ik merk dat mijn scherm aanspringt op het moment dat ik een email/sms krijg of een reminder voor een afspraak. Volgens mij is dit wel in te stellen dat het scherm niet aangaat, maar ik kan 't nergens terugvinden. Iemand hier?
Over haarscherp beeld gesproken.... wij gebruiken hier op de zaak sinds vorige week de HTC Touch HD... dat is pas ziek scherp beeld!rohit schreef op maandag 24 november 2008 @ 02:40:
nou ik heb der 225 euro voor gekregenen dat ding had ook nog es 1.5 jaar garantie en bon alles aanwezig
maargoed hijs weg eindelijk! kleine tip voor jou, en geloof mij maar. ik zou hem verkopen, en koop een touch pro
het is echt een fijn ding! echt als je dat scherm ziet denk je WAUW echt haarscherp beeld! groot verschil met de tytn 2
Ook ik ben hier weg.... net via de zaak een nieuwe Touch-pro gekregen. De Sony Ericsson X1 had een onbekende levertijd, en de Touch-pro lag op voorraad.
Verwijderd
Mede dankzij deze post wil ik even een mededeling maken
Aangezien marktplaats weinig goede kwaliteit Tytn's II zijn met garantie/bon.
Ik post dit hier omdat er veel mensen gaan overstappen op de nieuwere broeders (Touch pro/ HD etc etc).
rudolf _ rotterdam @ hotmail . com
Aangezien marktplaats weinig goede kwaliteit Tytn's II zijn met garantie/bon.
Ik ben op zoek naar een Tytn II in goede staat met bon (dus garantie)rohit schreef op maandag 24 november 2008 @ 02:40:
KNIP
nou ik heb der 225 euro voor gekregenen dat ding had ook nog es 1.5 jaar garantie en bon alles aanwezig
maargoed hijs weg eindelijk! kleine tip voor jou, en geloof mij maar. ik zou hem verkopen, en koop een touch pro
het is echt een fijn ding! echt als je dat scherm ziet denk je WAUW echt haarscherp beeld! groot verschil met de tytn 2
Ik post dit hier omdat er veel mensen gaan overstappen op de nieuwere broeders (Touch pro/ HD etc etc).
rudolf _ rotterdam @ hotmail . com
Als je goed zoekt op marktplaats heb je zo een goede hoor. Ik heb eentje met geen enkele kras op het display voor 175 gekocht laatst.
[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 24-11-2008 22:48 ]
Bij reminders en mailtjes kan dat wel, maar bij SMSjes blijft 'ie helaas aan springen.SMulTiE schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:04:
Ik merk dat mijn scherm aanspringt op het moment dat ik een email/sms krijg of een reminder voor een afspraak. Volgens mij is dit wel in te stellen dat het scherm niet aangaat, maar ik kan 't nergens terugvinden. Iemand hier?
Een oplossing daarvoor is het gebruik van S2U2 zodat er in ieder geval niets per ongeluk met je TyTN gebeurt in je zak, zoals bellen naar mensen ofzo.
Aj, da's mooi balen. Kon me eigenlijk niet herinneren dat dat bij mijn Vario I ook zo was. Zal wel S2U2 eens proberen.Ken. schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:12:
[...]
Bij reminders en mailtjes kan dat wel, maar bij SMSjes blijft 'ie helaas aan springen.
Een oplossing daarvoor is het gebruik van S2U2 zodat er in ieder geval niets per ongeluk met je TyTN gebeurt in je zak, zoals bellen naar mensen ofzo.
Op www.cliffords.nu kun je het programmaatje XperiaTweak downloaden. In eerste instantie is dit proggie bedoeld voor de Sony Ericsson Xperia, maar de meeste tweaks zijn simpele registerdingetjes, die hoogstwaarschijnlijk ook werken op andere WM toestellen.SMulTiE schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:26:
[...]
Aj, da's mooi balen. Kon me eigenlijk niet herinneren dat dat bij mijn Vario I ook zo was. Zal wel S2U2 eens proberen.
Een van de tweaks is een setting waarbij je scherm / toestel op standby blijft wanneer er een nieuwe sms binnenkomt.
Als iemand die tweak los heeft hoor ik het graag.DaSaN schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:13:
[...]
Een van de tweaks is een setting waarbij je scherm / toestel op standby blijft wanneer er een nieuwe sms binnenkomt.
Ik heb een probleempje.
Ik heb een nieuwe behuizing gekocht voor mijn TyTN2. Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald.
Maar nu heb ik een probleem, ik weet niet weer hoe hij in elkaar moet.
Is er iemand die een handleiding heeft, of mij kan helpen. Alvast super bedankt.
Ik heb een nieuwe behuizing gekocht voor mijn TyTN2. Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald.
Maar nu heb ik een probleem, ik weet niet weer hoe hij in elkaar moet.
Is er iemand die een handleiding heeft, of mij kan helpen. Alvast super bedankt.
mail me maar ff ik heb wel een PDF.
Vind het wel erg dom moet ik eerlijk toegeven.
Vind het wel erg dom moet ik eerlijk toegeven.
Advanced Config schijnt in de nieuwste versie ook een tweak te hebben waarmee je dit kunt regelen.My-life schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:39:
[...]
Als iemand die tweak los heeft hoor ik het graag.
Ik heb de mijne echter geupdate, maar afgezien van wat nieuwe functies stond die er niet bij.
Ik kwam wel deze nog tegen:
En dan moet je die registry key dus even handmatig aanmaken.I have downloaded the AC, but for some strange reason the wake on sms feature is not visible...strange!
However, by doing some more research I found this:
HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL
Find the DisableSMSWakeUpEvent
Change value to 0
Soft Reset
Works!
Heb 'm bij mij al toegevoegd, maar heb 'm nog niet goed kunnen testen.
Heeft iemand trouwens nog een idee of orange nog met een WM6.1 update komt?
Ik verwacht het niet eigenlijk, maar je kan altijd blijven hopen...
Ik verwacht het niet eigenlijk, maar je kan altijd blijven hopen...
Lijkt me sterk, dat kost hun alleen maar geld. Waarom flash je geen andere rom er op?
Ik vermoed dat dit een update is met die fix voor de smtp server. Daar was een patch voor, maar die moest dus wel even in een rom. (al zouden ze dat ook moeten kunnen via windows-update...)ZakHooi schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:41:
[...]
Tja dit is voor mij toch echt geen reden om te upgraden en weer alles opnieuw te installeren.
Met de informatie die bekend is ben ik nog niet overtuigd van de toegevoegde waarde om te upgraden.
De nieuws release is niet altijd per definitie beter.
Ik heb nog steeds de originele T-mobile rom, van toen ik mijn toestel kocht in december 2007. Ik zit er nu over te denken om hem te flashen, maar een ding kan ik eigenlijk nergens terugvinden? Ik heb een vodafone abbo, moet ik dan mijn toestel wederom opnieuw unlocken of?
Basement Bios ---- Exo-S
Dat zou inderdaad goed kunnen, maar dat had ik al met die workaround opgelost.Gerard v.d. Horst schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:31:
[...]
Ik vermoed dat dit een update is met die fix voor de smtp server. Daar was een patch voor, maar die moest dus wel even in een rom. (al zouden ze dat ook moeten kunnen via windows-update...)
Ik hou het nog maar voorlopig bij mijn huidige ROM
Je moet hem in ieder geval super cid maken. Mocht je nog twijfelen, dan kun je altijd het zekere voor het onzekere nemenMystikal schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 09:41:
Ik heb nog steeds de originele T-mobile rom, van toen ik mijn toestel kocht in december 2007. Ik zit er nu over te denken om hem te flashen, maar een ding kan ik eigenlijk nergens terugvinden? Ik heb een vodafone abbo, moet ik dan mijn toestel wederom opnieuw unlocken of?
Verwijderd
google ,Maps op tytncii..
hoe gaat dat in z'n werk, ik krijg jet allemaal wel op de kaiser, maar verder??
weet ook niet of ik op het juiste topic zit, maar UUU..
help...
thanks,
Patrick
hoe gaat dat in z'n werk, ik krijg jet allemaal wel op de kaiser, maar verder??
weet ook niet of ik op het juiste topic zit, maar UUU..
help...
thanks,
Patrick
Ik nomineer je voor meest onduidelijke post of all time. Wees eens wat duidelijker zeg, wat bedoel je. Je hebt het op de kaiser maar dan?
Verwijderd
De Tytnc2/ V1615 (vodafone..), heet toch kaiser...??? :o\
Pfff..
hoe dan ook, bedankt voor de nominatie..
Ik heb via de syncr google maps op het toestel gezet, maar hoe krijg ik het aan de praat?
staanverscheidene mappen op, en nu?
beetje complex allemmaal... of mis ik gewoon iets?
hoe dan ook bedankt voor enige hulp!
Patrick
Pfff..
Ik heb via de syncr google maps op het toestel gezet, maar hoe krijg ik het aan de praat?
Patrick
Mappen? Kaarten?
Google maps download alle kaartinformatie rechtstreeks van internet. Heb je wel een data-abonnement voor nodig uiteraard.
Hier al eens gekeken? http://www.google.nl/mobile/gmm/index.html
Google maps download alle kaartinformatie rechtstreeks van internet. Heb je wel een data-abonnement voor nodig uiteraard.
Hier al eens gekeken? http://www.google.nl/mobile/gmm/index.html
_██_
(ಠ_ృ)
gewoon .cab file aanklikken op je phone en dan installeert ie het en dan staat google maps in je menuVerwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:07:
Pfff..
Patrick
Weet iemand al hoe het zit met de bekende video drivers?
htcclassaction al bezocht maar wordt er niet echt wijzer van..
htcclassaction al bezocht maar wordt er niet echt wijzer van..
Er zijn genoeg roms waar videodrivers in zitten. Kijk maar eens op XDA
Daar heb ik ook al gekeken maar kwam er niet echt uit..
Jij een tip voor een snelle rom waar deze zich in bevinden?
Jij een tip voor een snelle rom waar deze zich in bevinden?
Staat altijd gewoon in het rijtje van features. Ik mag helaas niet linken naar een custom rom, maar als ik in een topic over een rom bij features "video drivers" of "3D drivers" zie staan dan zie jij het ook
. Je kan er ook gewoon vanuit gaan, de meeste nieuwe roms hebben ze wel.
Ok nee dan komt het goed.
Deze werken dan ook behoorlijk of valt het nog tegen?
Deze werken dan ook behoorlijk of valt het nog tegen?
Het resulteerde bij mij in instant beeld nadat ik uitklapte, ipv dat verknipte beeld wat je even krijgt op een officiele rom.
Ik heb t net zelf ook ondervonden super.
Ben al ruim twee uur bezig om het antwoord te vinden op de volgende vraag.
Hoe krijg ik mijn nokia N73 smsjes op mijn Tytn2?
Ben al ruim twee uur bezig om het antwoord te vinden op de volgende vraag.
Hoe krijg ik mijn nokia N73 smsjes op mijn Tytn2?
Hmm, ik krijg de GPS van mijn Vario3 totaal niet meer aan de praat.
Ik heb hem sinds kort terug van een reparatie bij Solid Vision (het scherm was kapot en is vervangen), en daar hebben ze er ook een nieuwe ROM in geflashed (WM6.1 ROM 3.31.114.3, radio 1.70.18.02). Ik gebruikte hiervoor nog de originele WM6.0 ROM waarmee de telefoon eind 2007 geleverd werd. De ROM die ze erin hebben geschoten is nieuwer dan de laatste versie die op de t-mobile site is te vinden (da's 3.27.4.900).
Nu weet ik dat de eerste fix een tijd kan duren, maar zelfs na een uur op de vensterbank voor het raam (waar hij vroeger altijd binnen een minuut een fix had) nog niks. Ik heb er zelfs 25 minuten mee buiten staan koukleumen zonder resultaat. Uiteraard steeds met up-to-date QuickGPS data.
Als ik de HTC GPS tool erbij pak zie ik dat deze NMEA regels continu worden herhaald (ook na een uur verandert daar niks in):
Ik heb de NMEA codes hier opgezocht: de 0 in de $GPGGA regel betekent invalid fix, de V in $GPRMC betekent "navigation receiver warning", en de 1 in $GPGSA betekent "fix not available").
De HTC GPS tool biedt ook de mogelijkheid om een hot/warm/cold start te doen, en om de data in de GPS ontvanger te clearen - geen van allen helpt.
GPSTest blijft ook hangen op GPS Starting up (fix level D1, ofwel geen fix), en TomTom blijft dus ook hangen op Waiting for valid GPS signal (ook een uur de tijd gegeven).
Nu zelfs na zo'n lange tijd en met verschillende programma's geen fix te krijgen is vermoed ik dat het toch aan de ROM ligt die ze er bij Solid Vision in hebben geflashed. Mijn vraag: zijn er meer mensen die die ROM (3.31.114.3, radio 1.70.18.02) hebben, en werkt het bij die mensen wel? Anders ga ik maar de ROM van de t-mobile site (3.27.4.900) erin zetten.
Ik heb hem sinds kort terug van een reparatie bij Solid Vision (het scherm was kapot en is vervangen), en daar hebben ze er ook een nieuwe ROM in geflashed (WM6.1 ROM 3.31.114.3, radio 1.70.18.02). Ik gebruikte hiervoor nog de originele WM6.0 ROM waarmee de telefoon eind 2007 geleverd werd. De ROM die ze erin hebben geschoten is nieuwer dan de laatste versie die op de t-mobile site is te vinden (da's 3.27.4.900).
Nu weet ik dat de eerste fix een tijd kan duren, maar zelfs na een uur op de vensterbank voor het raam (waar hij vroeger altijd binnen een minuut een fix had) nog niks. Ik heb er zelfs 25 minuten mee buiten staan koukleumen zonder resultaat. Uiteraard steeds met up-to-date QuickGPS data.
Als ik de HTC GPS tool erbij pak zie ik dat deze NMEA regels continu worden herhaald (ook na een uur verandert daar niks in):
code:
1
2
3
4
5
| $GPGSV,1,1,00*79 $GPGGA,,,,,,0,,,,,,,,*66 $GPRMC,,V,,,,,,,,,,N*53 $GPGSA,A,1,,,,,,,,,,,,,,,,*32 $GPVTG,,T,,M,,N,,K*4E |
Ik heb de NMEA codes hier opgezocht: de 0 in de $GPGGA regel betekent invalid fix, de V in $GPRMC betekent "navigation receiver warning", en de 1 in $GPGSA betekent "fix not available").
De HTC GPS tool biedt ook de mogelijkheid om een hot/warm/cold start te doen, en om de data in de GPS ontvanger te clearen - geen van allen helpt.
GPSTest blijft ook hangen op GPS Starting up (fix level D1, ofwel geen fix), en TomTom blijft dus ook hangen op Waiting for valid GPS signal (ook een uur de tijd gegeven).
Nu zelfs na zo'n lange tijd en met verschillende programma's geen fix te krijgen is vermoed ik dat het toch aan de ROM ligt die ze er bij Solid Vision in hebben geflashed. Mijn vraag: zijn er meer mensen die die ROM (3.31.114.3, radio 1.70.18.02) hebben, en werkt het bij die mensen wel? Anders ga ik maar de ROM van de t-mobile site (3.27.4.900) erin zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door johnwoo op 02-12-2008 16:28 ]
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Als je GPS niet werkt is je radio daar eerder een oorzaak van. De radio regelt namelijk jouw GPS. Je kan via XDA ook alleen de Radio vervangen.
Verwijderd
quote:
patrickzz schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:07:
Pfff..
Patrick
gewoon .cab file aanklikken op je phone en dan installeert ie het en dan staat google maps in je menu
er staat geen .cab file in mijn Tytnc2...
en nu?
heb de inhoud van de website gedownload en gekopieerd naar mijn ,tytnc2...
??
Pfff..
Patrick
gewoon .cab file aanklikken op je phone en dan installeert ie het en dan staat google maps in je menu
en nu?
??
Die radio die hij opgeeft is gewoon geschikt voor de TyTN II, hij is zelf uitgegeven door T-Mobile ook. Alsnog zou hij inderdaad een andere radio kunnen proberen.EnsconcE schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:36:
Als je GPS niet werkt is je radio daar eerder een oorzaak van. De radio regelt namelijk jouw GPS. Je kan via XDA ook alleen de Radio vervangen.
http://wiki.xda-developer....php?pagename=Kaiser_ROMs
Misschien dat je jouw verhaal wil structureren? Op deze wijze is het moeilijk jouw verhaal te begrijpen en jou van hulp te voorzien. Het is namelijk onduidelijk wat je probleem is. Als het goed gaat krijg je op je TyTN || een *.cab (iets in de trend van googlemaps.cab), die moet je uitvoeren om gebruik te kunnen maken van Google Maps.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:19:
quote:
Pfff..
Patrick
en nu?
??
Gebruik dit plaatje

Geschikt != OptimaalChutney schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:54:
[...]
Die radio die hij opgeeft is gewoon geschikt voor de TyTN II, hij is zelf uitgegeven door T-Mobile ook. Alsnog zou hij inderdaad een andere radio kunnen proberen.
http://wiki.xda-developer....php?pagename=Kaiser_ROMs
[ Voor 13% gewijzigd door EnsconcE op 03-12-2008 13:55 ]
Verwijderd
Ok wellicht dat dit duidelijker wordt..EnsconcE schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:55:
[...]
Misschien dat je jouw verhaal wil structureren? Op deze wijze is het moeilijk jouw verhaal te begrijpen en jou van hulp te voorzien. Het is namelijk onduidelijk wat je probleem is. Als het goed gaat krijg je op je TyTN || een *.cab (iets in de trend van googlemaps.cab), die moet je uitvoeren om gebruik te kunnen maken van Google Maps.
Gebruik dit plaatje [afbeelding] om een bericht te quoten.
[...]
Geschikt != Optimaal
Ik heb dus google maps gedownload, maar heb geen cabs file ergens staan (op mijn tytnc) waar zou deze moeten staan? of waar te vinden?
heb ik wellicht iets fout gedaan met download? lijkt me sterk..
vast bedankt!
Patrick
True, maar deze radio lijkt me geen van beide
Ik heb inmiddels maar een andere ROM geprobeerd van de t-mobile site, maar beide versies die daarop staan gebruiken dezelfde radio ROM en er is dan ook niks verbeterd. Ik zit nu te twijfelen of ik hem maar gewoon terugstuur (nadeel: dan moet ik hem weer ruim een week missen) of dat ik zelf ga pielen met een andere (radio) ROM.
Ik weet niet of hier mensen zijn die ervaring hebben met de TyTN II's hardware? Zou het kunnen zijn dat het niet aan de (radio) ROM ligt maar aan de hardware, dus dat ze bij het repareren van het scherm iets verkeerd terug in elkaar hebben gezet? Of is de GPS integraal onderdeel van de chipset en kan die dus niet los geweest zijn?
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Specifieke kennis heb ik niet, maar het lijkt me altijd mogelijk dat jouw GPS module stuk is. Om dat uit te sluiten zou ik voor een andere radio kiezen. Het kan eenvoudig zelf gedaan worden en T-Mobile lijkt daar ook niet moeilijk over te doen (dit is namelijk al eerder in dit of een vorig topic naar voren gekomen). Als je dat risico niet wil lopen moet je hem terugsturen.johnwoo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:10:
[...]
True, maar deze radio lijkt me geen van beide
Ik heb inmiddels maar een andere ROM geprobeerd van de t-mobile site, maar beide versies die daarop staan gebruiken dezelfde radio ROM en er is dan ook niks verbeterd. Ik zit nu te twijfelen of ik hem maar gewoon terugstuur (nadeel: dan moet ik hem weer ruim een week missen) of dat ik zelf ga pielen met een andere (radio) ROM.
Ik weet niet of hier mensen zijn die ervaring hebben met de TyTN II's hardware? Zou het kunnen zijn dat het niet aan de (radio) ROM ligt maar aan de hardware, dus dat ze bij het repareren van het scherm iets verkeerd terug in elkaar hebben gezet? Of is de GPS integraal onderdeel van de chipset en kan die dus niet los geweest zijn?
Uitsluiten doen we met de TyTN vaak door een andere rom of radio wanneer het niet aan de software ligt
Misschien dat je hier info kan vinden over de GPS.
Verwijderd
Vandaag een vlekje op m`n scherm gevonden, links onder in de hoek.
Deze user had daar ook last van: SierdW in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..."
Alleen ik heb verder nog wel beeld.
Ik heb hem voor 100% zeker weten niet laten vallen. Dus naar HTC gebeld, die zeiden dat het misschien onder de garantie valt. Stuur ik hem op is het 50% kans dat ik voor onderzoek zou moeten betalen.
Dus mijn vraag is, zou dit onder de garantie vallen?
Edit: misschien handig om erbij te zeggen, er zit hardSPL op, een andere rom en manilla2d
Deze user had daar ook last van: SierdW in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..."
Ik heb hem voor 100% zeker weten niet laten vallen. Dus naar HTC gebeld, die zeiden dat het misschien onder de garantie valt. Stuur ik hem op is het 50% kans dat ik voor onderzoek zou moeten betalen.
Edit: misschien handig om erbij te zeggen, er zit hardSPL op, een andere rom en manilla2d
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 12:06 ]
Manilla 2d is geen applicatie die de garantie kan verbreken. hardSPL en een andere ROM wel. Maar het schijnt dat daar niet moeilijk over gedaan wordt.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:05:
Vandaag een vlekje op m`n scherm gevonden, links onder in de hoek.
Edit: al opgelost
[ Voor 97% gewijzigd door Lennart_1337 op 04-12-2008 19:24 ]