Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:18
Ik heb nog wat vraagjes. Hebben jullie Album art bij de muziek? Ik kom er achter dat Winamp dit niet meesynct. Iemand tips hoe ik dit alsnog krijg? het liefst gewoon met Winamp en automatisch.

Duurt een fix met tomtom bij jullie ook best lang soms? meestal doe ik het eerst met GPS test en daarna tomtom starten, maar als ik rechtstreeks TomTom doe duurt het best lang.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
MsG schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:53:
Ik heb nog wat vraagjes. Hebben jullie Album art bij de muziek? Ik kom er achter dat Winamp dit niet meesynct. Iemand tips hoe ik dit alsnog krijg? het liefst gewoon met Winamp en automatisch.

Duurt een fix met tomtom bij jullie ook best lang soms? meestal doe ik het eerst met GPS test en daarna tomtom starten, maar als ik rechtstreeks TomTom doe duurt het best lang.
Voeg de art toe aan de id3-tag van de mp3's zelf, ipv als een losse jpg in de map. dat werkt gegarandeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Ja ok maar ik wil het graag los houden als bestand :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar er wordt per provider (mits ze daar het contract mee hebben bij HTC/taiwan) een specifieke radio geschreven welke juist geoptimaliseerd is voor het des betreffende netwerk. Je zou dus op een Tmobile netwerk met die radio mogen verwachten dat je maximale performance haalt. Daarbij kan het zijn dat de nadruk misschien niet op de GPS / Camera model (welke ook aangestuurd worden door de radio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Chutney schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 01:41:
[...]

Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar er wordt per provider (mits ze daar het contract mee hebben bij HTC/taiwan) een specifieke radio geschreven welke juist geoptimaliseerd is voor het des betreffende netwerk. Je zou dus op een Tmobile netwerk met die radio mogen verwachten dat je maximale performance haalt. Daarbij kan het zijn dat de nadruk misschien niet op de GPS / Camera model (welke ook aangestuurd worden door de radio).
Ik zeg niet dat het GSM/GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA netwerk niet goed ondersteund wordt, ook wil ik niet beweren dat het voorgaande niet goed ondersteund wordt door ROM. Wat ik wel wil beweren is inderdaad dat de GPS niet altijd even goed ondersteund wordt. Wat ik eigenlijk ook wou zeggen was dat je batterij niet altijd goed ondersteund wordt ;). Een optimale ROM bestaat niet, maar ik moet je gelijk geven, ik was wat kort door de bocht :$ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m`n toestel bij Media Markt langsgebracht voor reparatie, jammer genoeg geen vervangend toestel meegekregen.
Dus m`n LG Prada maar weer uit de kast getrokken, en vrijdag krijg ik toch een Nokia N95 binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
In het register van mijn Tytn II heb ik bij de sleutel SMSAvailable in HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\ de DWord-waarde veranderd van 1 naar 0. Reden hiervan is, dat ik geen melding wil krijgen van nieuwe sms door popupvensters e.d..

Sinds ik die registersleutel gewijzigd heb, werkt de threaded sms niet. Als ik check in het register bij de sleutel SMSInboxThreadingDisabled in HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM, dan staat de DWord-waarde op 0, wat impliceert dat threaded sms aan zou moeten staan.

Wie weet waar het fout gaat en hoe kan ik ervoor zorgen dat én ik geen meldingen van nieuwe sms krijg én gewoon gebruik kan blijven maken van threaded sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:55:
[...]

Misschien dat je jouw verhaal wil structureren? Op deze wijze is het moeilijk jouw verhaal te begrijpen en jou van hulp te voorzien. Het is namelijk onduidelijk wat je probleem is. Als het goed gaat krijg je op je TyTN || een *.cab (iets in de trend van googlemaps.cab), die moet je uitvoeren om gebruik te kunnen maken van Google Maps.

Gebruik dit plaatje [afbeelding] om een bericht te quoten.

[...]

Geschikt != Optimaal
Ok..
Ik denk dat ik dat google spul er maar geheel weer vanaf haall..
heb al genoeg sores met mijn TyTNC||..

vaak heb ik geen verbinding met hspd, wifi en weet ik wat, fix voor tomtom duurt ook bij mij erg lang, wordt er een beetje moe van..
is het mogelijk ergens dat ding met een programma te checken of eea goed ingesteld staat?
en
is er ergens een update te vinden voor het krijgen van een snelere fix, (ik moet trouwens een nmea gps selecteren en niet de ingebouwde, waarom is dat?) en welke instellingen en port moet/ kan ik gebruiken voor de gps (+baudrate?)

vast bedankt voor de hulp!
Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:50:
[...]

is er ergens een update te vinden voor het krijgen van een snelere fix, (ik moet trouwens een nmea gps
Heb vandaag weer eens mijn Radio en OSRom geupdate.

Draai nu de B16b icm. 1.70.19.09 als Radio. Deze rom is clean en gebasseerd op de nieuwe 3.34 Rom uit Hong Kong.

Ding is rete snel, stabiel en gesprekskwaliteit lijkt zwaar verbeterd. Zeer helder geluid met deze Radio op het KPN netwerk. Daarnaast werkt GPS, cold start nu binnen 30 seconden en hot start binnen 10.

Voorheen met de radio 1.65.17.56, had ik een extreem trage GPS Lock, duurde zeker 2 tot 5 minuten. Wat dit toch voor een wereld van verschil kan zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Ik draai de PDAcornerultimate. Vond ik wel clean en veel tweaks. Toch merk ik, met alle nieuwere htc's die ik in mn handen heb gehad, dat ze qua respons van menu's, knoppen, e.d. de HTC Wizard met custom rom niet inhalen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MsG schreef op zondag 07 december 2008 @ 04:31:
Ik draai de PDAcornerultimate. Vond ik wel clean en veel tweaks. Toch merk ik, met alle nieuwere htc's die ik in mn handen heb gehad, dat ze qua respons van menu's, knoppen, e.d. de HTC Wizard met custom rom niet inhalen :S
Tot je op die nieuwere/snellere HTC óók een custom ROM zet natuurlijk.
Datzelfde heb ik ook met mijn nLited-XP in vergelijking met nieuwere Vista PC's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Dat heb ik op dit moment hoor, maar de bediening zelf lijkt veel sneller op de wizard. Bij alle nieuwere HTC's, de kaiser inclu gaat scrollen veel minder snel e.d., de wizard lijkt echt een supersnelle. Misschien komt het omdat ik er geen geheugenkaart in had en hij precies fresh was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MsG schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:21:
Ja ok maar ik wil het graag los houden als bestand :).
Dan doe je toch gewoon 'en-en' ipv 'of-of' :P
Ik heb het ook op die manier: cover art in de ID3 tag en los in de folder voor de WinAmp media library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op zondag 07 december 2008 @ 02:15:
[...]

Heb vandaag weer eens mijn Radio en OSRom geupdate.

Draai nu de B16b icm. 1.70.19.09 als Radio. Deze rom is clean en gebasseerd op de nieuwe 3.34 Rom uit Hong Kong.

Ding is rete snel, stabiel en gesprekskwaliteit lijkt zwaar verbeterd. Zeer helder geluid met deze Radio op het KPN netwerk. Daarnaast werkt GPS, cold start nu binnen 30 seconden en hot start binnen 10.

Voorheen met de radio 1.65.17.56, had ik een extreem trage GPS Lock, duurde zeker 2 tot 5 minuten. Wat dit toch voor een wereld van verschil kan zorgen :)
en waar kan ik dit evt downloaden en gaat dit gewoon via de windows synchr?
of zijn daar weer speciale regels voor geschreven die "ik" nergens weet te vinden?

bedankt!

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 19:32:
[...]

en waar kan ik dit evt downloaden en gaat dit gewoon via de windows synchr?
of zijn daar weer speciale regels voor geschreven die "ik" nergens weet te vinden?

bedankt!

Patrick
Ik zocht gewoon op "B16b Athenis v3.0" en toen kwam ik op XDA terecht. Battery life is ook verbeterd merk ik, heb het toestel net pas weer aan de lader gehangen. Toch redelijk intensief gebruikt (spelen met de rom xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Garmin heeft inmiddels ook zijn Lite en Naked roms online gezet ;-)... dat is ook een feest die rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Weet iemand hoe je eigenlijk kan checken hoe goed je batterij zelf nog is? Ik heb m'n toestel tweedehands gekocht namelijk. En iemand toevallig bekend met Eduroam en de Hanze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op maandag 08 december 2008 @ 00:16:
[...]

Ik zocht gewoon op "B16b Athenis v3.0" en toen kwam ik op XDA terecht. Battery life is ook verbeterd merk ik, heb het toestel net pas weer aan de lader gehangen. Toch redelijk intensief gebruikt (spelen met de rom xD)
OK...
dit is gelijk aan chinees voor mij...
iemand in de buurt van zaanstad (Amsterdam mag ook) die mij hierin behulpzaam wil/ kan zijn...

Ik wil mijn TYTNC|| graag voor mijn werk gebruiken, navigatie en bluetooth.. etc..
Ik zou het zeer waarderen

doe even een PB!

Thanks..

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Chutney schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:29:
Garmin heeft inmiddels ook zijn Lite en Naked roms online gezet ;-)... dat is ook een feest die rom!
Ghaarmin ke rom :P

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
MsG schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:07:
Weet iemand hoe je eigenlijk kan checken hoe goed je batterij zelf nog is? Ik heb m'n toestel tweedehands gekocht namelijk. En iemand toevallig bekend met Eduroam en de Hanze?
Eduroam wel.. Hanze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Nou ja ik krijg er hetzelfde probleem mee, ik mag die PEAP settings niet configureren omdat ik het certificaat niet heb, maar die had ik ooit wel eens maar toen was het geen personal certificaat :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
MsG schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 01:04:
Nou ja ik krijg er hetzelfde probleem mee, ik mag die PEAP settings niet configureren omdat ik het certificaat niet heb, maar die had ik ooit wel eens maar toen was het geen personal certificaat :S.
Dat certificaat kun je als het goed is gewoon downloaden van de website bij de instelling waar je zit die een Eduroam netwerk heeft draaien. Ik heb dat certificaat gewoon op de Kaiser geinstalleerd, 1x je logins ingeven en gaan! Je hebt gewoon constant connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Chutney schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:43:
[...]

Dat certificaat kun je als het goed is gewoon downloaden van de website bij de instelling waar je zit die een Eduroam netwerk heeft draaien. Ik heb dat certificaat gewoon op de Kaiser geinstalleerd, 1x je logins ingeven en gaan! Je hebt gewoon constant connectie.
Kan jij het certificaat mailen als je zou willen? Ik heb gister een hele poos gezocht maar kon hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
MsG schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:25:
[...]

Kan jij het certificaat mailen als je zou willen? Ik heb gister een hele poos gezocht maar kon hem nergens vinden.
De nieuwste versie van de site.. .van de fabrikant (open source)
http://www.securew2.com/r...reW2_EAP_Suite_112_CE.zip

Of de versie die aangeboden wordt door Eduroam locatie:
http://www.eur.nl/fileadm.../SecureW2_PPC2003_312.exe

+ handleiding:
http://www.eur.nl/fileadmin/ASSETS/erna/webauthmob5.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Zodra ik ook maar iets met PEAP wil instellen zeurt hij over een cerfiticaat die inmiddels niet meer gebruikt wordt en niet te vinden is. Jouw handleiding is voor een heel ander netwerk, namelijk eduroam-guest, wat hier niet zit. Welke instellingen heb jij gedaan in Securew2 want het werkt hier helaas voor geen meter :(.

Ik heb het al :). Heb die hele securew2 onzin niet nodig. Je moet die PEAP options gewoon niet aanklikken, gewoon ok doen, nadat je PEAP hebt aangevinkt, dan connecten en dan krijg je zo'n eenmalige Pop-up voor naam en pass. Dat de helpdesk hiervoor een apart mobile netwerk launcht... :'). Ik ga het ze wel even melden dat het gelukt is, dan wordt er mss wel een handleiding gemaakt.

[ Voor 38% gewijzigd door MsG op 10-12-2008 15:06 ]

• MsG
Weet iemand wat voor exact mini usb kabeltje je nodig hebt voor de TyTN II? Ik ben iemand een kabeltje verschuldigd, want die ik gaf werkte niet.

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 13:42
MsG schreef op donderdag 11 december 2008 @ 13:48:
Weet iemand wat voor exact mini usb kabeltje je nodig hebt voor de TyTN II? Ik ben iemand een kabeltje verschuldigd, want die ik gaf werkte niet.
Met dit kabeltje zou het gewoon moeten werken.
Afbeeldingslocatie: http://greatcables.net/categorylarge/27329.jpg

Ik gebruik er meerdere, zowel in mn auto en op mn werk als thuis.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

• MsG
Meuh ik ben niet onnozel :P. Het gaat mij om de hoeveelheid aders je nodig hebt. Sommige van die kabels met deze fysieke aansluiting *schijnen* niet te werken. In de zin van, hij laad er wel mee op, maar syncen kan er niet mee. Ik wil beide kunnen.
offtopic:
nofi hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door MsG op 11-12-2008 15:43 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lijkt me vrij onlogisch eigenlijk. Met elke generieke mini USB kabel die ik tot nu toe heb gebruikt kon ik zowel laden als syncen. Denk dat je het 'probleem' eerder bij degene aan wie je het kabeltje verschuldigd bent moet zoeken :P

• MsG
Hmm dan is het kabeltje stuk ofzo :S. Maar ik ben volgens google lang niet de enige met werkende kabels die echter niet werken met de tytn II. Je hebt verschillende hoeveelheid aders per kabel.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan heb ik misschien wel elke keer mazzel gehad. Dat is natuurlijk ook nog mogelijk :)

• Chutney
Ken. schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:57:
Dan heb ik misschien wel elke keer mazzel gehad. Dat is natuurlijk ook nog mogelijk :)
Hier ook dan elke keer weer mazzel.. heb nl verschillende kabels van digicams tot andere telefoons en de originele. Nooit probz eigenlijk.

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
Ik ben overgestapt van xp naar vista.
Op vista mocht ik geen active sync meer installeren maar alleen nog maar device central.
Nu heb ik dat gedaan en kan ik wel bestanden syncen maar mijn outlook niet meer :S.
ik heb office 2007 en de tytnII.
De foutmelding:

Kan met de huidige verbindingsinstellingen geen verbinding maken. Controleer uw verbindingsinstellingen onder Start > Instellingen > Verbindingen.

Daar kan ik alleen maar gprs instellingen vinden en niks over verbinden met pc.

Iemand ervaring met deze foutmelding?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
MsG schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:17:
Hmm dan is het kabeltje stuk ofzo :S. Maar ik ben volgens google lang niet de enige met werkende kabels die echter niet werken met de tytn II. Je hebt verschillende hoeveelheid aders per kabel.
Die op dealextreme moet je niet hebben in ieder geval. :( Voor de rest zou ieder kabeltje dat werkt met een mp3speler of camera het ook moeten doen.

_██_
(ಠ_ృ)

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:06

crashtestdummy

Ajoeto member

Ken. schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:57:
Klopt volgens mij niet.
Een USB-poort heeft 4 'aansluitingen':
1 VCC Red +5V
2 D− White Data −
3 D+ Green Data +
4 GND Black Ground

Pin 1 en 4 zijn altijd nodig om datatransfer mogelijk te maken.
Pin 2 en 3 zorgen voor data upload of download.

Als de kabel wel werkt met een ander device (bijvoorbeeld een fotocamera), dan moet hij ook werken met de TyTnII. Elke willekeurige USB<->miniUSB kabel die ik tot nu toe gebruikt hebt (1x thuis, 1x auto, 1x werk, 1x laptop) werkt gewoon.

Ik denk eerder dat je moet controleren of op de TyTn in activesync -> verbindingen het vinkje wel aanstaat voor "Alle PC's synchroniseren via deze verbinding: USB".

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 15:53

itarix

404 soul not found

Mirwits schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:05:
Ik ben overgestapt van xp naar vista.
Op vista mocht ik geen active sync meer installeren maar alleen nog maar device central.
Nu heb ik dat gedaan en kan ik wel bestanden syncen maar mijn outlook niet meer :S.
ik heb office 2007 en de tytnII.
De foutmelding:

Kan met de huidige verbindingsinstellingen geen verbinding maken. Controleer uw verbindingsinstellingen onder Start > Instellingen > Verbindingen.

Daar kan ik alleen maar gprs instellingen vinden en niks over verbinden met pc.

Iemand ervaring met deze foutmelding?
Device center was niet helemaal af toen Vista uitkwam. Maar gelukkig zit er toch een device center in :+ ....
Wat ik zou proberen is eerst de nieuwe versie installeren:
http://www.microsoft.com/...ronize/device-center.mspx
en dan kijken of het wil werken.

Anders kan je ook nog advanced network functionality uitzetten door naar settings-->connections-->usb to PC te gaan en daar het vinkje weg te halen (op je telefoon natuurlijk)
En dan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 08:41
Ik heb inmiddels de coreplayer v 1.3 geinstalleerd. Alleen lijkt het erop dat deze windows media streams niet meer afspeelt. Is dat juist of zit er ergens een instelling die ik over het hoofd zie.... (de 1.25 versie werkt probleemloos)

[ Voor 8% gewijzigd door swiebert op 13-12-2008 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Laatst online: 14:27
Hey,

Ik kan deze telefoon nu kopen voor 250 euro, de normale HTC versie. De telefoon is nog in nieuw staat, alles werkt naar behoren, de telefoon is een half jaar oud. Zit nog 1,5 jaar garantie op.

Voor hoeveel zou ik deze telefoon over een half jaartje kunnen verkopen, ben erg erg voorzichtig mee dus schade zal die niet oplopen?

En een onbeperkt internet abbo wat kost dat, 10eu in de maand toch? Ik heb nu een Vodafone Sim Only 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Je kan zelf zulke dingen wel zoeken lijkt me. Verder de verkoop, tja ik heb mn glazen bol thuis laten liggen maar als ik ze nu al zie voor 150-175 denk ik misschien 100-125? Puur gokwerk.

Hoe lang gaat jullie batterij mee? Als ik een beetje wifi dingen doe is hij al gauw een kwart leeg. Ik heb hem echter nooit nieuw gekocht dus weet niet of dit normaal is. Mijn P4350 ging toch net even wat langer mee heb ik het idee.

[ Voor 38% gewijzigd door MsG op 14-12-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
MsG schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:19:
Je kan zelf zulke dingen wel zoeken lijkt me. Verder de verkoop, tja ik heb mn glazen bol thuis laten liggen maar als ik ze nu al zie voor 150-175 denk ik misschien 100-125? Puur gokwerk.

Hoe lang gaat jullie batterij mee? Als ik een beetje wifi dingen doe is hij al gauw een kwart leeg. Ik heb hem echter nooit nieuw gekocht dus weet niet of dit normaal is. Mijn P4350 ging toch net even wat langer mee heb ik het idee.
Ligt aan je radio.. ik heb sindskort een nieuwe Radio geflasht op m'n TyTN.. had er even kort mee getest, uurtje navigeren was 20% van de batterij. Als ik dit met de shipped radio gedaan had.. dan was m'n batterij al zeker over de 50% leeg.

Ik laad mijn TyTN om de 2 dagen op nu, bij toch wel intensief gebruik (wifi/sms/bellen/gps en wat gamen af en toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
MsG schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:19:
100 tot 175 euro voor dit toestel van 1 jaar oud? Ze kosten nog 550 in de pricewatch, dan vind ik het wel erg hard gaan...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Card Nox schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:43:
[...]

100 tot 175 euro voor dit toestel van 1 jaar oud? Ze kosten nog 550 in de pricewatch, dan vind ik het wel erg hard gaan...:(
Tja je kan ook in de praktijk eens kijken, dan zie ik toch echt zulke prijzen. Ik koop niet voor niets tweedehands altijd de betere mobieltjes van telefoonhoppers met een abbo :). maar als je echt een gloednieuwe hebt zonder krassen is 225 ofzo nog wel ok, want die van 175 enzo zijn natuurlijk wel wat meer gebruikt.

Ik draai nu radio: 1.65.24.36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:23
Card Nox schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:43:
[...]

Er zijn er denk ik ook weinig die er echt 550 euro voor neertellen. En meeste mensen willen toch weer een nieuwe telefoon als hun abbo afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Het punt waar ik momenteel mee rondloop is dat ik liever een volledige touchscreen telefoon heb die er specifiek op is gemaakt om bediend te worden met de vingers. Dus niet zoals deze WM6.1 telefoon. Dus ik dacht deze even te kopen als speeltje voor tussen door totdat de Nokia 5800 (en concurrenten) meer mainstream zijn geworden en de prijzen wat milder zijn.

Er vanuit gaande dat de telefoon over een half jaar nog 400eu zou kosten en dan 50% vd nieuwprijs te vragen dacht ik dus aan 200eu. Dan kan ik de telefoon dus een paar maanden gebruiken en er slechts 50eu op achteruit gaan.

Nou ja, ik denk er nog wel even over na. Mocht het ding een week lang testen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Laatst online: 19-09 13:42
Card Nox schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:38:
Het punt waar ik momenteel mee rondloop is dat ik liever een volledige touchscreen telefoon heb die er specifiek op is gemaakt om bediend te worden met de vingers. Dus niet zoals deze WM6.1 telefoon. Dus ik dacht deze even te kopen als speeltje voor tussen door totdat de Nokia 5800 (en concurrenten) meer mainstream zijn geworden en de prijzen wat milder zijn.

Er vanuit gaande dat de telefoon over een half jaar nog 400eu zou kosten en dan 50% vd nieuwprijs te vragen dacht ik dus aan 200eu. Dan kan ik de telefoon dus een paar maanden gebruiken en er slechts 50eu op achteruit gaan.

Nou ja, ik denk er nog wel even over na. Mocht het ding een week lang testen dus :P
Er zijn ROM's die er voor zorgen dat je bijna alle functies kunt bereiken via Touch-flo.

Dit is bijvoorbeeld de mijne:

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/244/tytniiek9.jpg

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Denk dat ik het apparaat maar gewoon koop. Bevalt het me niet dan doe ik hem dan wel gewoon weg.

Zojuist even met TomTom liggen spelen, werkt erg goed, ontvangst is top en erg precies!

Ik ga me eens verdiepen in het hele ROM gebeuren aangezien dat woord hier in elke zin valt en ik geen flauw benul heb van wat het is >:)

*GAAP* kwart over 6 *GAAP*

[ Voor 4% gewijzigd door Card Nox op 15-12-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Card Nox schreef op maandag 15 december 2008 @ 00:38:

Ach opzich zijn WM toestellen best te bedienen met de vingers. Soms met scrollen wel iets meer je nagel. Custom roms zijn ook handig. 400 ga je nu al lang niet meer redden, een touch pro is al 350 ofzo als je een beetje goed zoekt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Waar haal je die prijzen vanaf? Als ik zoek (PW, vergelijk etc) kom ik voor de Touch Pro nog altijd op 560uit.

Als een Touch Pro nieuw 100euro meer kost is dat wellicht interessanter voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
:) marktplaats., want waarom duur in een winkel nieuw in doos 560 kopen als je op marktplaats ook genoeg nieuw in doos met bon hebt. Je gaat er in mijn ogen iets te stellig van uit dat een telefoon die in een winkel voor een X prijs verkocht aangeboden wordt ook voor die prijs GEkocht wordt :). Ik denk dat de meesten het toch wat te hoog vinden. Kijk gewoon eens rond op MP naar een Touch Pro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
itarix schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 23:09:
[...]

Device center was niet helemaal af toen Vista uitkwam. Maar gelukkig zit er toch een device center in :+ ....
Wat ik zou proberen is eerst de nieuwe versie installeren:
http://www.microsoft.com/...ronize/device-center.mspx
en dan kijken of het wil werken.

Anders kan je ook nog advanced network functionality uitzetten door naar settings-->connections-->usb to PC te gaan en daar het vinkje weg te halen (op je telefoon natuurlijk)
En dan proberen.
Dank voor je hulp.
Maar helaas, ik heb de laatste versie en ik heb het vinkje weggehaald.
Hij maakt dan connectie (al lijkt het langer te duren dan eerst) maar kan dan nog steeds geen outlook syncen. Het vreemde is dat ik bestanden etc. wel kan syncen maar zodra ik outlook probeer te syncen gaat het fout :(.
Iemand een idee? en kan ik ergens anders nog instellen aanpassen?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
MsG schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:30:
:) marktplaats., want waarom duur in een winkel nieuw in doos 560 kopen als je op marktplaats ook genoeg nieuw in doos met bon hebt.
Ahh, dat verklaard het een en ander, net ook even eBay afgespeurd, maar dat werkt zoveel met biedingen dat je er weinig nuttigs over kunt zeggen.

Ik neem aan dat het toestel ook met Jabra headset over weg kan..??

Mooi toestel dicht in de buurt voor 175eu gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
even voor de zoekers onder ons.

ik heb vorig week een MDA VARIO 4 a.k.a Touch Pro, voor 150 euro gekocht voor mijn vriendin, toestel was maandje oud nieuwstaat. :) toch best een goeie deal he!!
trouwens mijn eigen touch pro kostte 275 euro, en die was toen ik hem kocht 14 dagen oud! bonnetje alles origineel erbij datum bon was 4 november 2008 hahaha als je maar gewoon goed zoekt en beetje geluk heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Die eerste klinkt me toch iets teveel van de vrachtwagen gevallen. Zo goedkoop kan namelijk bijna niet :). Bedoel je geen Touch Diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik wil ook wel een Touch Pro voor mijn vriendin kopen @ 150 euro :P
Linkje graag ? Op Marktplaats zie ik ze alleen vanaf 300 staan en een advertentie voor 150, calimende dat het een Touch Pro is, terwijl het plaatje erbij gewoon een oude Touch is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Ja die zag ik ook al :), heb hem al gereport.

Verwijderd

iemand al de nieuwe skyfire geprobeerd? Helaas pikt ie nog steeds geen nederlandse carriers op dus voorlopig alleen met WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een htc tynt 2 met i-go 2008 erop geinstalleerd
als je het programma opstart gaat het goed tot en met als je ergens heen wilt
dan ziet hij de interne gps niet
wie weet raad

gr v

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 10-03-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Topic samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Voor informatie over ROMS is http://forum.xda-developers.com/ een hele goeie site.
Heb paar dagen geleden voor het eerst gelezen hoe je ROMS moet flashen en gister al mijn eigen ROM erop gezet.

Ben nog steeds boos op HTC vanwege de video drivers :( . De Tytn II is voor mij echt een perfect apparaat. Je kan er veel mee tweaken en alles wat ik nodig heb zit erop (bellen, sms, mail, agenda, ebook, surfen, films kijken). Maar mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk geen HTC. Dus dat is alweer 1 klant minder. En het enige wat ze hoeven te doen, is wat tijd en geld steken in de video driver. Als ze dat doen, dan houden ze veel klanten, maar krijgen ze waarschijnlijk ook veel klanten erbij. Zelfs dit jaar zijn er nog mensen die de Tytn II kopen.

Had ook problemen met de officiële HTC headset (E-100). Die werkte na een week niet meer. De standaard headset die je erbij kreeg, werkte nog wel. Kan zijn dat ik net een kapotte headset uit de batch had gekregen natuurlijk |:(

Maar goed, heb je er nog geen een, dan kun je hem lekker in de winkel laten liggen.....

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:29
Iemand hier die weet of er ondertussen een makkelijkere manier is om van de Radio-ROM-from-hell af te komen? (versie 1.65.17.10).
De procedure die nu op het XDA-forum staat is nogal bewerkelijk.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Xyphoid schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:23:
Voor informatie over ROMS is http://forum.xda-developers.com/ een hele goeie site.
Heb paar dagen geleden voor het eerst gelezen hoe je ROMS moet flashen en gister al mijn eigen ROM erop gezet.

Ben nog steeds boos op HTC vanwege de video drivers :( . De Tytn II is voor mij echt een perfect apparaat. Je kan er veel mee tweaken en alles wat ik nodig heb zit erop (bellen, sms, mail, agenda, ebook, surfen, films kijken). Maar mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk geen HTC. Dus dat is alweer 1 klant minder. En het enige wat ze hoeven te doen, is wat tijd en geld steken in de video driver. Als ze dat doen, dan houden ze veel klanten, maar krijgen ze waarschijnlijk ook veel klanten erbij. Zelfs dit jaar zijn er nog mensen die de Tytn II kopen.

Had ook problemen met de officiële HTC headset (E-100). Die werkte na een week niet meer. De standaard headset die je erbij kreeg, werkte nog wel. Kan zijn dat ik net een kapotte headset uit de batch had gekregen natuurlijk |:(

Maar goed, heb je er nog geen een, dan kun je hem lekker in de winkel laten liggen.....
Een beetje overdreven imo. Videodrivers is jammer, maar met een custom rom is dat ook weer opgelost. Voorderest is het gewoon Windows Mobile. En die headset, tja dat is gewoon een headset van een willekeurige fabriek met een HTC stickertje. heb je net pech mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Sinds donderdag een probleem met mijn MDA Vario 3. In mijn verbindingsicoon staat dat ik ontvangst heb (T-mobile) alleen wanneer ik probeer te bellen hoor ik alleen maar een piepje en staat er 'einde gesprek' in het display. Ook wanneer iemand mij probeert te bellen krijgt die gelijk mijn voicemail, net of de telefoon uit staat. Af en toe kan ik dan opeens wel bellen of gebeld worden, en ontvang ik dan ook een lading 'gemiste oproepen' smsjes. Ik ben er zo goed als zeker van dat het niet aan het netwerk of de simkaart ligt, want op de momenten dat ik dit probleem heb doen andere telefoons met T-mobile het wel en ik heb de kaart nu in een oud telefoontje zitten en daar werkt alles perfect in. Ook lijkt het niet aan een overbelasting van het net te liggen, want 's ochtends om 4 uur heb ik hetzelfde probleem.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Harde reset heeft helaas niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Wat als je netwerk even op automatisch zet of juist op handmatig, of even de telefoonfunctie uit zet in comm. manager en dan weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:06
LordLynx schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 15:23:
Sinds donderdag een probleem met mijn MDA Vario 3. In mijn verbindingsicoon staat dat ik ontvangst heb (T-mobile) alleen wanneer ik probeer te bellen hoor ik alleen maar een piepje en staat er 'einde gesprek' in het display. Ook wanneer iemand mij probeert te bellen krijgt die gelijk mijn voicemail, net of de telefoon uit staat. Af en toe kan ik dan opeens wel bellen of gebeld worden, en ontvang ik dan ook een lading 'gemiste oproepen' smsjes. Ik ben er zo goed als zeker van dat het niet aan het netwerk of de simkaart ligt, want op de momenten dat ik dit probleem heb doen andere telefoons met T-mobile het wel en ik heb de kaart nu in een oud telefoontje zitten en daar werkt alles perfect in. Ook lijkt het niet aan een overbelasting van het net te liggen, want 's ochtends om 4 uur heb ik hetzelfde probleem.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Harde reset heeft helaas niet geholpen.
Hier het zelfde probleem met Vodafone netwerk. KPN heeft dit probleem ook gehad maar al sinds een jaar opgelost. Netwerk Vodafone en T-Mobile zijn verouderd. Door je dataverkeer wordt je gesprek verkeer onderdrukt. Hierdoor kan je niet bellen of gebeld worden, worden gesprekken verbroken, enz. Inderdaad heeft een normale telefoon gewoon goed bereik. Ook ik heb weer 2 telefoons in gebruik (duo sim). Mocht mn Tytn weer problemen geven dan kan ik altijd nog mn oude telefoon gebuiken.

Wil je van het probleem af zijn moet je je verbindings instellingen aanpassen. Je netwerk type (op tab band) staat waarschijnlijk nu op Auto. Zet deze op GSM en je probleem zou verholpen zijn zeggen zowel HTC als Vodafone. Nadeel: geen UMTS snelheid meer, alleen nog maar GSM.

Mijn Tytn is reeds voorzien van een nieuw moederbord zonder enig resultaat ...

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
En kan dit plotseling gebeuren? Ik gebruik deze combi namelijk al een jaar, niks veranderd verder, en nu opeens werkt het niet meer? Daarnaast gebruik ik eigenlijk ook geen data standaard en doet mijn internetverbinding het ook niet wanneer de telefoonfuncties het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alteaxl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-07 01:12
LordLynx schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:46:
En kan dit plotseling gebeuren? Ik gebruik deze combi namelijk al een jaar, niks veranderd verder, en nu opeens werkt het niet meer? Daarnaast gebruik ik eigenlijk ook geen data standaard en doet mijn internetverbinding het ook niet wanneer de telefoonfuncties het niet doen.
Ik heb dus het zelfde probleem met mijn HTC TyTN 2 die al 14 maanden zonder probleem met HSPDA op het T-mobile netwerk heeft gewerkt.
Sinds eerste week december ook problemen met het aanmelden op netwerk.
Kan geen verbinding maken met het netwerk en als dat wel lukt geen gesprekken kunnen ontvangen of bellen.
Toestel ter reparatie gestuurd naar eurotwice en na 1,5 week retour ontvangen met de vermelding geen fout gevonden.
Het toestel afgelopen vrijdag weer in gebruik genomen en maakte vlot contact met het netwerk maar dezelfde avond al weer problemen met het ontvangen van een SMS.
De volgende dag wel vlot contact met het netwerk maar geen oproepen kunnen ontvangen en vertraagde SMS en met de melding oproepen gemist.
De tweede dag na reparatie geen HSPDA verbinding meer mogelijk en terug gegaan naar een GSM verbinding die zeker met internet erg traag is.
Ik snap niet wat er aan de hand is aangezien mijn zoon op het zelfde netwerk en locatie met een HTC Touchpro geen problemen heeft met T-Mobile HSPDA.
Ik ga morgen maar eens met de servicedesk van HTC bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
ik heb sinds ik rom 6.1 heb het volgende
als ik sms krijg van mensen die ook in het adresboek staan
daar gaat ie een soort chatbox ervan maken ,, kan dat niet uit ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:29

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
LordLynx schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:46:
Ik ben nummer 3 met hetzelfde probleem, sinds een week problemen met het beantwoorden van een gesprek. Gesprek valt na het opnemen weg, en daarna geen bereik meer op het netwerk. Dit gebeurt op de thuislocatie waar ik nooit problemen had.
De afgelopen tijd niets verandert aan de telefoon, behalve tomtom installeren, en die draait nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind t best jammer dat deze telefoon niet aangeeft als degene die jij belt op dat moment in gesprek is.. Op nokia's en dergelijke kan je dat namelijk zien en dat is handig zodat je later terugbelt.. Bij de TyTNII blijf je net zolang hangen omdat je denkt dat diegene laat reageerd, terwijl die best geirriteerd zou kunnen raken door dat gepiep van de dubbelgesprek .. Best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Halil Yüksel schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:35:
Ik vind t best jammer dat deze telefoon niet aangeeft als degene die jij belt op dat moment in gesprek is.. Op nokia's en dergelijke kan je dat namelijk zien en dat is handig zodat je later terugbelt.. Bij de TyTNII blijf je net zolang hangen omdat je denkt dat diegene laat reageerd, terwijl die best geirriteerd zou kunnen raken door dat gepiep van de dubbelgesprek .. Best jammer.
Ik zie gewoon staan.. Busy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
MsG schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 13:46:
Die eerste klinkt me toch iets teveel van de vrachtwagen gevallen. Zo goedkoop kan namelijk bijna niet :). Bedoel je geen Touch Diamond?
uhm beide telefoons zijn met bon :D en het is niet de touch diamond. ik weet het verschil wel ;)

mijn vriendin vond de MDA Vario 4 niet mooi, dankzij die lelijke achterkant :s
dus heb ik hem verkocht voor 275 euro hahaha dikke winst (A)
dus net een Touch Diamond gehaald voor haar voor 175 euro nieuw in doos!! wel een vodafone versie maarja is bijna het zelfde alleen de tekst is anders op de telefoon zelf! en ook bij deze een bon nahja pakbon van levering van het toestel bij hun thuis!

zoals ik al eerder zei, goed zoeken en vooral blijven bieden!
----------------------------------------------------------------------------------------
*weg* dit is zeker niet de bedoeling

[ Voor 35% gewijzigd door pven op 02-01-2009 18:26 ]

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:46

SgtStrider

Fractal Switchover!

Chutney schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:50:
[...]

Ik zie gewoon staan.. Busy ?
Klopt, ik ook. Lijkt me een lokaal probleempje van de gebruiker hierboven.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Verwijderd

Hmm, ik gebruik de Windows Mobile Dialer interface, misschien daardoor..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn tyntII is gisteren "gecrashed" , hij werd erg traag, schermpje deed nog wel oplichten maar niet meer reageren op "commando's"

Touchflo/cube rommel uitgezet, dat scheelde, echter schermpje deed het niet.

Win6.1 van vodafone geinstalleerd.... nu moet ik schermpje aan tikken om de installatie voort te zetten, helaas pindakaas, 0,0 reactie als ik op het schermpje tik..

heb de bescherm folie eraf gehaald en tja.. nog steeds niks.

Leuk, net 1 maand uit de garantie :X

Iemand die al aan de hand gehad ?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Misschien is het enkel het touchscreen zelf? Die zijn maar 5 euro ofzo. Ik heb eventueel nog wel een openmaak handleiding voor je. Probeer anders garantie te claimen. Na de garantie moet de klant immers kunnen verwachten dat hij niet meteen ineens kapot is. De bewijslast ligt dan wel bij jou en dat kan lastig zijn.

Edit: werken knopcommando's nog wel?

[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 30-12-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Alles werkt verder nog.

Enkel even de simkaart eruit gehaald en terug in gedaan en die ziet ie nu ook al niet meer :X

Mooi dat het touchscreen zo goedkoop is, dat zou schelen, maar ik ga maar eens naar de vodafone winkel en kijken wat men zelf aanbied.

Zou wel zuur zijn..

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Het hele scherm is echter wel duur. Maar bij de HTC zit een dun laagje er over wat de touchscreen zelf is.

De simkaart kan je oplossen door een papiertje om de bovenkant te doen. Ik heb het probleem wel vaker gezien bij bepaalde simkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Sim kaart werkt weer, zal wat vuil zijn geweest ofzo. Was er nog nooit uitgeweest.

Scherm doet het prima echter de touch functie niet. Ga ze morgen maar even bellen.

Thanks MsG zover :) Word gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Capo schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 19:43:
Sim kaart werkt weer, zal wat vuil zijn geweest ofzo. Was er nog nooit uitgeweest.

Scherm doet het prima echter de touch functie niet. Ga ze morgen maar even bellen.

Thanks MsG zover :) Word gewaardeerd.
Het is met garantie overigens niet de bedoeling dat hij er 1 dag uit is en vervolgens kapot gaat. Een maand is ook kort en daarom kan jij je garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Heb gebeld en heb schijnbaar 2 jaar garantie.

Echter sinds gisterenavond doet het scherm het in 1x weer.. opnieuw gealigned en prima werken weer.. erg vaag. Los contact ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Hmm, als ik jou was zou ik even zorgen dat hij weer even stuk is en dan sturen. Beter nu kapot dan over een paar maand na de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi!

Weet iemand wellicht of er software bestaat waarmee je snel in je windows mobile 6 startscherm kunt zien hoeveel je nog kunt bellen voor een betreffende maand/ SMSen ?En met een eventuele auto lock functie als je op je limiet zit?

Tevens moet het kunnen om via winmobile 6 uitgaande oproepen te blokkeren. Echter als ik dit onder telefooninstellingen wil wijzigen kan ik maar een code van 4 tekens intoetsen terwijl de standaard blokkeringscode 12345 is.. (provider: vodafone)

Thanks!

R4ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Capo schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:25:
Heb gebeld en heb schijnbaar 2 jaar garantie.

Echter sinds gisterenavond doet het scherm het in 1x weer.. opnieuw gealigned en prima werken weer.. erg vaag. Los contact ofzo :S
Kan ook gewoon de registry zijn die overhoop lag, dat het na de screen alignment weer in orde is.

Er zijn weer nieuwe Garmin roms uit.. en een nieuwe AthineOS 3.2... voor de clean rom liefhebbers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Nou heb ook andere rom geinstalleerd en toen deed ie het nog niet etc. Dus redelijk vaag. Hij ging van beetje werken naar volledig dood.

Nog wat spelen om hem terug stuk te maken en op garantie te sturen denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Oke dan zal het inderdaad aan de hardware liggen denk ik. Succes er mee in elk geval ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Laatst online: 18-09 18:41
Heeft iemand toevallig nog een handleiding hoe ik de Tytn II uit en in elkaar moet schroeven? Heb namelijk een nieuwe cover besteld dus dan zou een handleiding het wel iets makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
mail of PM me maar ff, ik heb hem wel op mn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tytn II forum doorzocht en zag het probleem vaker gepost worden, maar nog niet echt een oplossing.

Als ik de tytn aan de pc hang met usb dan reageerd de pc totaal niet en active sync dus ook niet.
Hij laad wel op, maar verder niets.

Heb al meerdere dingen geprobeerd, verschilende kabeltjes ook
Maar het kabeltje waarmee de HTC touch HD wel werkt met active sync werkt de tytn dus niet
Ook heb ik andere pc en laptop geprobeerd maar tevergeefs.
Kan het dan toch zijn dat het aan de tytn zelf ligt
Of is het toch echt een instelling die ik over het hoofd zie?

alvast bedankt

sylvana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 05:59:
Ik heb tytn II forum doorzocht en zag het probleem vaker gepost worden, maar nog niet echt een oplossing.

Als ik de tytn aan de pc hang met usb dan reageerd de pc totaal niet en active sync dus ook niet.
Hij laad wel op, maar verder niets.
Heb momenteel hetzelfde probleem. Voorheen werkte het altijd wel, dus ik vermoed een softwareprobleem. Een normale reset helpt niet, dus ik hoop dat een harde reset wel verbetering brengt, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Probeer geavanceerde netwerkfunctionaliteit eens aan of juist uit te vinken in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:33:
Probeer geavanceerde netwerkfunctionaliteit eens aan of juist uit te vinken in de telefoon.
Heb ik ook al uitegevinkt werkte ook niet.
Harde reset werkt ook helaas niet.
Word nu toch wel vervelend.
Kan wel syncen via BT alleen voor sommige dingen heb je echt dat kabeltje nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:25:
[...]

Heb ik ook al uitegevinkt werkte ook niet.
Harde reset werkt ook helaas niet.
Word nu toch wel vervelend.
Kan wel syncen via BT alleen voor sommige dingen heb je echt dat kabeltje nodig
Had zelf een tijdje terug een miniUSBkabel van DealExtreme waarmee ik niet kon synchen (andere usbapparaten werden ook niet herkend ermee). Alleen opladen werkte. Blijkbaar waren niet alle pins doorverbonden.

Aangezien je verschillende kabels hebt geprobeerd denk ik dat het aan de usbconnector op je tytn zelf ligt en dat daar een pin van kapot is. Hardwaredefect dus.

Bij mij doet synchen het weer na een harde reset, maar dat verwachte ik al aangezien het eerst via BT ook niks deed.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:58:
[...]
Aangezien je verschillende kabels hebt geprobeerd denk ik dat het aan de usbconnector op je tytn zelf ligt en dat daar een pin van kapot is. Hardwaredefect dus.
bedankt voor je antwoord.
Enig idee of dit te maken is? Of is dat erg prijzig.
Zou erg zonde zijn als die het daarom niet meer goed doet.
Wil hem namelijk verkopen en ga hem niet defect verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Wat voor activesync teken krijg je? Dat grijze rondje? Probeer eens een beetje te wrikken. Mijn kabeltje werkte eerst ook niet en werd warm, later werkte hij wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Laatst online: 18-09 18:41
MsG schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 01:10:
mail of PM me maar ff, ik heb hem wel op mn pc.
Hey MsG,

Ik heb je een pm met met mail adres gestuurd voor die handleiding. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:55:
[...]

bedankt voor je antwoord.
Enig idee of dit te maken is? Of is dat erg prijzig.
Zou erg zonde zijn als die het daarom niet meer goed doet.
Wil hem namelijk verkopen en ga hem niet defect verkopen!
Hey Syllichick,

kijk eens op: http://www.pdatechcenter.nl/hotsync_connector.html.
Ben er zelf geweest voor een kapotte aan/uit knop van mijn Qtek. Goede service. Niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
De T-mobile variant heeft een leuke prijs wat nog te doen is.. maar kan iemand me uitleggen waarom de HTC variant 150 duurder is?

Edit: nvm.. de T-mobile variant is niet meer leverbaar.. hij stond voor 299 op een webshop.. *zucht* waarom zijn die dingen ook zo duur.. je kan er complete laptops voor kopen van dat geld.

[ Voor 42% gewijzigd door maniak op 09-01-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 13:06
maniak schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:35:
De T-mobile variant heeft een leuke prijs wat nog te doen is.. maar kan iemand me uitleggen waarom de HTC variant 150 duurder is?
De HTC variant is simlockvrij, en unbranded :). Vandaar het prijsverschil.

pm maar ff als je interesse hebt in een MDA Vario 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 15:00
Weet iemand of landscape mode werkt in de hyperdragon roms met manilla 2d, ik lees overal dat dat nog niet echt supported is. Dit is eigenlijk nog de enige reden waarom ik nog de stock t-mobile rom heb, ben bang dat die custom roms het e.e.a verneuken :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste