Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 13:06
Worrum schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:26:
Weet iemand of landscape mode werkt in de hyperdragon roms met manilla 2d, ik lees overal dat dat nog niet echt supported is. Dit is eigenlijk nog de enige reden waarom ik nog de stock t-mobile rom heb, ben bang dat die custom roms het e.e.a verneuken :P
Landscape werkt niet altijd even geweldig, maar dan is het alleen de home-screen die er niet uit ziet. Daarnaast kan je altijd teruggaan naar de stock t-mobile wm6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 15:00
Big Daddy schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:16:
[...]

Landscape werkt niet altijd even geweldig, maar dan is het alleen de home-screen die er niet uit ziet. Daarnaast kan je altijd teruggaan naar de stock t-mobile wm6.1
Ik zie dat bij de touch pro, ook met manilla2D gewoon een totaal ander menu laat zien als je m in landscapemode zet, is dat hier ook t geval? :P (zo ja, zou ik t geen probleem vinden)
Afbeeldingslocatie: http://www.phonemag.com/blog/wp-content/gallery/htc-touch-pro/htc-touch-pro-side-closed-open-qwerty-keyboard.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Worrum op 11-01-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Worrum schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:26:
Weet iemand of landscape mode werkt in de hyperdragon roms met manilla 2d, ik lees overal dat dat nog niet echt supported is. Dit is eigenlijk nog de enige reden waarom ik nog de stock t-mobile rom heb, ben bang dat die custom roms het e.e.a verneuken :P
Om antwoord op je vraag te geven: geen idee

Om antwoord op je propositie te geven: de standaard roms verneuken eerder het e.e.a :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
beste mensen,

ik heb afgelopen 2 dagen mij telefoon als internet bron gebruikt voor mijn pc.
Nu is mijn telefoon erg traag, ik heb al een keer gereset enzo, alleen is die nog steeds traag, Er draaien geen programmas die ik niet gebruik....

Misschien iemand een ideee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:56
Hard reset al geprobeerd? En anders zou ik er een andere ROM opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:54
Jieve schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:44:
beste mensen,

Nu is mijn telefoon erg traag, ik heb al een keer gereset enzo, alleen is die nog steeds traag, Er draaien geen programmas die ik niet gebruik....

Wat is concreet traag?

- Programma's zelf lopen sloom?
- Responsitiviteit laat te wensen over?

Doe anders eens wat benches.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Jieve schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:44:
beste mensen,

Als het om de "surf" snelheid gaat, wellicht ben je over de "FUP" hoeveelheid heen en hebben ze je snelheid voor de rest van de maand teruggezet?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:54
Heeft iemand de laatste Rom update nog geinstaleerd, heb namelijk nog mijn eerste update erop met WM6.1.
Een paar weken erna kwamen ze met weer een update van 67Mb en deze 2 stonden een tijd lang samen online.
Nu heeft T mobile deze verwijderd en vervangen door een update van ruim 69Mb.
Maar zoals gewoonlijk zetten ze geen versie erbij.

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Big Daddy schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:30:
[...]

De HTC variant is simlockvrij, en unbranded :). Vandaar het prijsverschil.

pm maar ff als je interesse hebt in een MDA Vario 3 ;)
Ik heb een MDA 3, wel branded, maar simlockvrij. Niet gek voor een gratis toestel bij een jaarabonnement. Maar met 3 providers is de noodzaak om te wisselen niet echt groot.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:42

dlenstra

....

Heb gister voor die van mij een reparatieticket aangemaakt bij het callcentre van HTC. Mijn toetsenbord reageerde al een tijdje wat minder en nu is de A er helemaal mee gestopt. Ik moet zeggen goede service. Netjes in het Nederlands te woord gestaan. Kreeg zelfs de vraag hoe snel ik em weer terug wou hebben, zo snel mogelijk natuurlijk, hij staat nu gepland binnen 10 dagen weer terug te zijn. Vanmiddag komt UPS em ophalen, ook geregeld door HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:49
Ik hoor graag hoe het afloopt. Mijn keyboard is ook al een heel tijdje slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Wat moet je eigenlijk nog hebben voor garantie? Ik heb hem gehardspl'd, geen bon meer oid. Wel geregistreerd bij HTC.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Laatst online: 10-09 00:01
dlenstra schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:48:
Heb gister voor die van mij een reparatieticket aangemaakt bij het callcentre van HTC. Mijn toetsenbord reageerde al een tijdje wat minder en nu is de A er helemaal mee gestopt. Ik moet zeggen goede service. Netjes in het Nederlands te woord gestaan. Kreeg zelfs de vraag hoe snel ik em weer terug wou hebben, zo snel mogelijk natuurlijk, hij staat nu gepland binnen 10 dagen weer terug te zijn. Vanmiddag komt UPS em ophalen, ook geregeld door HTC.
Hoe lang heb je hem al in je bezit? Maw klopt het dat je 2 jaar garantie hebt?
Ik heb namelijk last van het volgende:
- plotseling een wit scherm (soms is het met een standby weer weg, soms is het niet weg te krijgen)
- of er verschijnen allemaal strepen op het scherm, totdat het scherm uiteindelijk zwart wordt...

Heeft iemand anders hier ook last van gehad? zijn er mensen geweest die dit hebben laten repareren?

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Laatst online: 18-09 15:00
Ik zit met een eigenaardig probleempje, nu ik met mn nieuwe abonnement gewoon onbeperkt internet heb, en dit dus ook zo ingesteld heb, wil TomTom7 bij het aanzetten van de GPS ook verbinding maken naar het internet... rara hoe kan dat?

edit: na een beetje gekloot kwam ik erachter dat gps assist aan stond, dit uitzetten heeft geholpen 8)7 :P

[ Voor 19% gewijzigd door Worrum op 14-01-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

wiljums schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:48:
[...]

- plotseling een wit scherm (soms is het met een standby weer weg, soms is het niet weg te krijgen)
- of er verschijnen allemaal strepen op het scherm, totdat het scherm uiteindelijk zwart wordt...

Heeft iemand anders hier ook last van gehad? zijn er mensen geweest die dit hebben laten repareren?
zoiets heb ik wel eens gehad met mijn wizzard, toen hij die kuren had was hij binnen 2/3 maand helemaal overleden, dan zit er een breuk in het platte kabeltje die loopt van je moederbordje naar het lcd schermpje.
vervaning voor mijn wizzard was erg prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:06
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn TyTN 2 in combinatie met mijn JVC KD-BT1 autoradio (welke als carkit fungeert d.m.v. ingebouwde bluetooth); voorheen werkte het pairen en telefoneren echt perfect. Tegenwoordig geeft de autoradio echter meteen de melding 'calling unknown', wanneer hij gepaired is met mijn telefoon. De telefoon zelf vertoont op dat moment echter geen enkele bel-activiteit.

Ik heb de firmware van de telefoon is in de tussentijd niet ge-updated, ik heb geen bluetooth-applicaties geïnstalleerd of wat dan ook, kortom de situatie is nog altijd zoals voor een paar maanden. Zijn er meer mensen bekend met dit probleem en/of met de oplossing er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

MsG schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:32:
Wat moet je eigenlijk nog hebben voor garantie? Ik heb hem gehardspl'd, geen bon meer oid. Wel geregistreerd bij HTC.
Je hebt 2 jaar garantie mits je de bon nog hebt. Ik had em ook geregistreerd bij HTC, maar werd niet eens naar gevraagd, misschien dat ze dat intern nakijken mbv imei. Verder had ik em ook gehardspl'd, maar dat heb ik voordat ik em terugstuurde ongedaan gemaakt, orginele ROM geflashed en de SPL ook terug naar orgineel, op XDA is daar meer over te vinden.
wiljums schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:48:
[...]

Ik heb mijn TyTN II nu ongeveer 1,5 jaar iets minder, gekocht bij GSMweb, waar je volgens hun voorwaarden maar 1 jaar garantie hebt. Een vriend van mij werkt bij the phonehouse en andviseerde mij de reparatie niet via GSMweb te laten lopen ivm slechte reputatie op dat gebied. Ik heb dus HTC gevraagd en die zeiden dat als ik de bon nog had, ik recht had op 2 jaar garantie.

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet over mijn toestel

[ Voor 0% gewijzigd door dlenstra op 15-01-2009 15:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
dlenstra schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:06:
[...]

Je hebt 2 jaar garantie mits je de bon nog hebt. Ik had em ook geregistreerd bij HTC, maar werd niet eens naar gevraagd, misschien dat ze dat intern nakijken mbv imei. Verder had ik em ook gehardspl'd, maar dat heb ik voordat ik em terugstuurde ongedaan gemaakt, orginele ROM geflashed en de SPL ook terug naar orgineel, op XDA is daar meer over te vinden.
bon heb je niet nodig!
ik voor mijn tytn2 een P3300 waar het balletje het niet meer deed, nou opgestuurd en ik hoefte de bon niet eens mee te sturen, ook gewoon netjes opgehaald en een week later terug gebracht. toen bleek dat na een paar weken het balletje het weer niet deed, weer gebeld weer opgehaald, en ik had op het blaadje met de klacht erbij geschreven of ze toevallig nog frontjes hadden voor de telefoon aangezien hij al een beetje beschadigd was, nou een 10 dagen later kreeg ik een bijna zo goed als nieuwe telefoon van ze terug!!

top service dus van HTC.
2 jaar garantie geen bon nodig wat wil je nog meer!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
dlenstra schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:06:
[...]

Op mijn factuur staat HTC TYTN II Dutch Retail - NL
betekent dit dat er ook een Nederlandstalige rom op met staan als je hem inlevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

wiljums schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:36:
[...]

Op mijn factuur staat HTC TYTN II Dutch Retail - NL
betekent dit dat er ook een Nederlandstalige rom op met staan als je hem inlevert?
Ik denk dat je telefoon dan met een NL Rom geleverd is en in dat geval zul je em ook weer met een NL rom moeten terugsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Hoe kan je zonder factuur ergens zien wat je tytn II origineel hoorde te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

MsG schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:10:
Hoe kan je zonder factuur ergens zien wat je tytn II origineel hoorde te zijn?
Ik zou zeggen dat je Rom taal over het algemeen gelijk is aan de taal van de doos en de handleiding. Anders zou ik het zo ook niet weten, misschien iets op de sticker waar ook je S/N op staat aan de binnenkant van de telefoon achter de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een jaar lang MDA Vario III van T-mobile.

Enige mod eraan is dat TomTom 6 erop gezet is. Sinds kort liep de TomTom regelmatig vast. Nu wanneer je het scherm uitschakelt via het powerknop (niet het toetsel uitschakelt), dan keert-ie niet terug wanneer je 'm wilt aanzetten. En hij blijft steeds hangen, en gaat niet uit wanneer je 'm wilt uitschakelen. Nu is het erg geworden, en is het continu en doet niet normaal meer .

Meerdere keren accu eruit, SIM-klep openen etc. en opnieuw starten hielpen niet. Ook een reset via het verborgen knopje binnen hielp ook niet. Wat moet ik nu doen :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitleg van XDA developers voor n00bs, om een andere ROM op te zetten, daar snap ik ook niet veel van. Met name of ik niet of wel ROM moet gaan flashen in combinatie met SPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via het systeem > op instellingen terugzetten klik, dan krijg ik de melding dat hij 'ctlpnl' niet kan vinden. Enig zoeken met Google bood ook geen soelaas :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Je kan het ook anders doen: http://www.pdashop.nl/vragen/27901/4346

Precies hetzelfde voor de TyTN II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:16:
Uitleg van XDA developers voor n00bs, om een andere ROM op te zetten, daar snap ik ook niet veel van. Met name of ik niet of wel ROM moet gaan flashen in combinatie met SPL.
Daar mogen we je niet mee helpen. Ik kan wel zeggen dat de SPL zorgt dat je een aan bepaald soort (landcode oid) bent gebonden. Daar zul je dus eerst wat aan moeten doen. Meer kunnen we hier niet zeggen, de rest zul je op XDA moeten kunnen vinden, lees het op je gemak door, desnoods een paar keer en volg het allemaal heel letterlijk en precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:16:
Dan heb je niet goed gelezen:
Always Hard SPL is het motto. Wat op XDA staat voldoet om te flashen, ook als n00b. Je dient alleen wel goed te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 12:09

jurma

simply connecting...

Heb nu al bijna een jaar me TyTN II, maar nu is het plotseling zo dat me telefoon gesprekken de ene keer na 2 minuten verbreken, maar het kan ook pas na 20 minuten of langer zijn :S. Dit is bij elk telefoongesprek, stop ik de simkaart in mijn oude sporttelefoon (Nokia 1600) geen enkel probleem (gisteren gewoon met iemand 2.5 uur aan de telefoon gezeten, ligt dus niet aan T-Mobile). Iemand dit een keer eerder meegemaakt?

Denk dat ie voor de derde keer maar opgestuurd moet worden om te repareren :(

[ Voor 9% gewijzigd door jurma op 17-01-2009 13:09 ]

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Doe eens een hardreset of een andere rom. is het dan nog zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

MsG schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:33:
Doe eens een hardreset of een andere rom. is het dan nog zo?
Hardreset natuurlijk ook al geprobeerd, was ik even vergeten te melden. Maar na me hardreset met nog helemaal niks gesynchroniseerd of wat dan ook ben ik gebeld en na 1 minuut viel de verbinding al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
En andere Radio versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
jurma schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:
Heb nu al bijna een jaar me TyTN II, maar nu is het plotseling zo dat me telefoon gesprekken de ene keer na 2 minuten verbreken, maar het kan ook pas na 20 minuten of langer zijn :S. Dit is bij elk telefoongesprek, stop ik de simkaart in mijn oude sporttelefoon (Nokia 1600) geen enkel probleem (gisteren gewoon met iemand 2.5 uur aan de telefoon gezeten, ligt dus niet aan T-Mobile). Iemand dit een keer eerder meegemaakt?

Denk dat ie voor de derde keer maar opgestuurd moet worden om te repareren :(
Niet per ongeluk met je wang het touchscreen aan het bedienen? Probeert het eens op handsfree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Zijn er hier al mensen die manilla op hun tytn2 hebben draaien, of android. Ben in beide geinteresseerd, maar wil wel een stabiele build, heb geen zin om met een telefoon vol bugs rond te lopen. Ik kan via xda-developers echter maar slecht uitvinden hoe het nu zit. De topics zijn vaak lang en onduidelijk en gaat het over van alles en nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
DarkShadow schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:09:
Zijn er hier al mensen die manilla op hun tytn2 hebben draaien, of android. Ben in beide geinteresseerd, maar wil wel een stabiele build, heb geen zin om met een telefoon vol bugs rond te lopen. Ik kan via xda-developers echter maar slecht uitvinden hoe het nu zit. De topics zijn vaak lang en onduidelijk en gaat het over van alles en nog wat.
Android: Nee.
Manilla 3D: Nee
Manilla 2D: Ja

De huidige Manilla 2D is stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. Dit geldt niet voor Manilla 3D, deze voorkomt dat de telefoon niet in stand by gaat. Of eigenlijk ligt de oorzaak bij de drivers, maar dat terzijde. Manilla 2D draait op mijn -G- DK.10 rom stabiel en soepel. Je kan alles wat bedoeld is ermee te kunnen doen. En met de Manilla 2D customizer kun je M2D helemaal naar je hand zetten. Of hij op een standard rom soepel draait betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

My-life schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:41:
[...]
Niet per ongeluk met je wang het touchscreen aan het bedienen? Probeert het eens op handsfree.
Ja daar had ik ook aan zitten denken dat het aan me wang zou kunnen liggen, maar dat is niet zo. Waarom zou het een jaar goed gaan en nu opeens niet? Daarnaast is het ook zo als ik in de auto zit en met de carkit aan het bellen ben.

Heb gekeken hoelang ik nog garantie heb en dat is nog 1 maand, dus ga hem wel gewoon opsturen voor reparatie nu het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
EnsconcE schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:57:
[...]

Android: Nee.
Manilla 3D: Nee
Manilla 2D: Ja

De huidige Manilla 2D is stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. Dit geldt niet voor Manilla 3D, deze voorkomt dat de telefoon niet in stand by gaat. Of eigenlijk ligt de oorzaak bij de drivers, maar dat terzijde. Manilla 2D draait op mijn -G- DK.10 rom stabiel en soepel. Je kan alles wat bedoeld is ermee te kunnen doen. En met de Manilla 2D customizer kun je M2D helemaal naar je hand zetten. Of hij op een standard rom soepel draait betwijfel ik.
Ok, dan download ik wel een rom met manilla 2d geintegreerd. Maar ik hoop meer dat android stabiel gaat draaien, als ik de review lees van de g1 bevalt het me allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
jurma schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:01:
[...]
Ja daar had ik ook aan zitten denken dat het aan me wang zou kunnen liggen, maar dat is niet zo. Waarom zou het een jaar goed gaan en nu opeens niet? Daarnaast is het ook zo als ik in de auto zit en met de carkit aan het bellen ben.

Heb gekeken hoelang ik nog garantie heb en dat is nog 1 maand, dus ga hem wel gewoon opsturen voor reparatie nu het nog kan.
Misschien gaat je telefoon niet meer in stand-bye tijdens het bellen en eerder wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

weet iemand of er al bekend is wanneer er een opvolger van de TyTN2 gaat komen. Ben me nl. aan het oriënteren op dit toestel of de opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 13:31
vmb schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:47:
weet iemand of er al bekend is wanneer er een opvolger van de TyTN2 gaat komen. Ben me nl. aan het oriënteren op dit toestel of de opvolger.
Het hangt er vanaf wat je als opvolger definieert. Je zou de touch pro als een opvolger kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
DarkShadow schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:13:
[...]

Ok, dan download ik wel een rom met manilla 2d geintegreerd. Maar ik hoop meer dat android stabiel gaat draaien, als ik de review lees van de g1 bevalt het me allemaal wel.
http://it029000.massey.ac.nz/vogue/

Mijn mening is dat Android weliswaar mogelijkheden biedt, maar het is nog niet het platform wat WM of Symbian is. Applicaties moeten nog gemaakt worden net als dat er een community geschapen moet worden, dat laatste is meer een kwestie van tijd dan een vraag of het gaat gebeuren. Dat Android Linux is helpt ook mee aan het creeeren van een community.
Voordat Android stabiel is, denk ik dat de G1 goed en wel op de markt moet zijn. Pas dan komen er problemen van Android aan bod die er nu nog niet zijn.

Het is dan ook een kwestie van tijd voordat je een stabiele versie gaat krijgen, voor nu zul je het moeten doen met een werkbare maar dan ook alleen maar een werkbare versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 18:41
Hoi MsG,

Had jij nog nog die handleiding om de tytn in en uit elkaar te halen? Want dan zou ik 'm graag van je willen als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Het is me nog slechts een maal gelukt om android te booten, meestal loopt hij gewoon vast. Ik werk dan ook met een standaard vodafone rom dus gek is het opzich niet.

Het is opzich niet erg als android enkel nog werkbaar is, zolang je het kan booten vanuit windows mobile heb je altijd iets om op terug te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

My-life schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:57:
[...]
Misschien gaat je telefoon niet meer in stand-bye tijdens het bellen en eerder wel?
Hij gaat wel in standby en in me actieve houder in de auto heeft hij het ook en dan gaat het via de carkit. Dus daarom vind ik het ook zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
fitness82 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:28:
Hoi MsG,

Had jij nog nog die handleiding om de tytn in en uit elkaar te halen? Want dan zou ik 'm graag van je willen als dat kan.
Mail maar ff dan stuur ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Hallo,

ik heb sinds enige tijd het volgende probleem met mijn tytn2. Ik heb een aantal .cab files op mijn apparaat staan die ik wil installeren. Echter elke installatie mislukt; melding; installatie van "programma" is mislukt. Terwijl deze cab files wel goed zijn, niet corrupt. Ik heb ze namelijk al eerder gebruikt voor een installatie. Ook nieuwe cab files geven allemaal deze zelfde melding. Kortom ik kan niks installern. Ik heb het apparaat al een aantal keren gereset. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

[ Voor 8% gewijzigd door saxion op 19-01-2009 18:58 ]

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Als je ze op je device installeert of op een geheugen kaartje, geven ze beide keren hetzelfde aan? Wat zegt hij precies. Alleen dat? Of nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
MsG schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:07:
Als je ze op je device installeert of op een geheugen kaartje, geven ze beide keren hetzelfde aan? Wat zegt hij precies. Alleen dat? Of nog meer?
Maakt inderdaad niet uit of het de cab file op het device of op de memery kaart zet. De melding is: Installatie van prssreader-1.4.4.cab is mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
MsG schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:22:
[...]

Mail maar ff dan stuur ik hem
Waar kan ik je mail adres vinden dan? Staat namelijk niet in je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Gek bij mij wel hoor. Kijk je wel goed? (MsG (profiel))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
Gevonden, mail is verstuurd.

bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand die uitzendinggemist heeft geprobeerd? (ga naar m.omroep.nl/gemist via je telefoon en download de app - gebruik hiervoor explorer anders wordt je toestel niet herkend)

Bij mij staat er alleen "gereedmaken om af te spelen" en dan niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
Hey Msg,

Ik heb de service manual al gevonden, toch bedankt nog. Als nog iemand 'm nodig heeft, hij staat hierbij:

http://www.mikechannon.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
de mijne is opgehaald ter reparatie van het "scherm" (af en toe helemaal wit of verticale strepen die uiteindelijk het hele scherm vulde).

na vragen gaf de telefonist aan dat dit vaker voorkwam en waarschijnlijk aan de kabel lag tussen telefoon en scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
MsG schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:52:
[...]

Een beetje overdreven imo. Videodrivers is jammer, maar met een custom rom is dat ook weer opgelost. Voorderest is het gewoon Windows Mobile. En die headset, tja dat is gewoon een headset van een willekeurige fabriek met een HTC stickertje. heb je net pech mee denk ik.
Misschien overdreven, maar veel mensen kunnen zelf geen andere ROM flashen en zitten dus vast aan een langzaam toestel. En HTC brengt doodleuk een nieuw toestel uit met dezelfde hardware, maar andere software en zegt dat dat een "nieuw" toestel is. Daar gaat het mij om. Het is mij gelukt om een ROM erop te zetten die ietsje sneller is (maar nog steeds niet snel genoeg. Het was in ieder geval leuk tijdverdrijf), maar niet iedereen kan dat. En dat zou eigenlijk ook niet nodig moeten zijn.
Die headset was een slechte uit de batch denk ik. Heb toch maar een simpele gehaald.
Maar mijn volgende toestel wordt in ieder geval geen HTC. Het is meer de manier waarop ze met hun klanten zijn omgegaan.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Xyphoid schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 01:05:
[...]

En HTC brengt doodleuk een nieuw toestel uit met dezelfde hardware, maar andere software en zegt dat dat een "nieuw" toestel is.

[...]
Welk toestel is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Xyphoid schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 01:05:
[...]

Misschien overdreven, maar veel mensen kunnen zelf geen andere ROM flashen en zitten dus vast aan een langzaam toestel. En HTC brengt doodleuk een nieuw toestel uit met dezelfde hardware, maar andere software en zegt dat dat een "nieuw" toestel is. Daar gaat het mij om. Het is mij gelukt om een ROM erop te zetten die ietsje sneller is (maar nog steeds niet snel genoeg. Het was in ieder geval leuk tijdverdrijf), maar niet iedereen kan dat. En dat zou eigenlijk ook niet nodig moeten zijn.
Die headset was een slechte uit de batch denk ik. Heb toch maar een simpele gehaald.
Maar mijn volgende toestel wordt in ieder geval geen HTC. Het is meer de manier waarop ze met hun klanten zijn omgegaan.
Om welke rom gaat het.. momenteel is de AtheneOS en de Garmin DK10 een van de snelste roms beschikbaar voor de TyTN 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
De Touch Dual bijvoorbeeld (ik bedoelde eigenlijk geen nieuw toestel, maar "ander" toestel.
Mijn MDA II die ik voor mijn MDA III had was qua beeld vele malen sneller dan de MDA III. Het (De??) touchscreen reageerde veel sneller en video's afspelen ging vloeiender.
En als het echt geen probleem zou zijn, zoals MsG zegt, dan vind ik het vreemd dat er zoveel mensen over klagen en dat er zelfs beloningen van duizenden dollars worden beloofd aan degene die een goede videodriver voor de Tytn II kan schrijven.

[ Voor 65% gewijzigd door Xyphoid op 26-01-2009 13:52 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Chutney schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:39:
[...]

Om welke rom gaat het.. momenteel is de AtheneOS en de Garmin DK10 een van de snelste roms beschikbaar voor de TyTN 2.
Ik had Dutty's ROM geprobeerd. Die was iets sneller dan de officiele ROM, maar daar zat allemaal spul bij die ik toch niet gebruikte. Heb nu een eigen ROM gemaakt van een officiele basis ROM. Moet alleen ff uitzoeken hoe ik ervoor zorg dat het beeldscherm het een beetje normaal doet, zodat ik normaal menuutjes kan openen en video's kan afspelen.
Ik zal eens die Athene en Garmin checken....Thnx voor de suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
PdaCorner is mijn favoriet. Wel zonder dat overhypte slome Manilla uiteraard :).

Voor mensen die nog een beetje willen pielen met Android: http://wiki.xda-developer...gename=RunAndroidOnKaiser
How to get Android up and running on the Kaiser

Note: Radio and ROM version no longer matter (not verified.) And formatting the Storage card to FAT32 seems to work better.

* Get the latest files from here (under Files, the link Latest Version): http://it029000.massey.ac.nz/vogue/
* Extract these files to the root of your SD card
* Edit default.txt to look like the following:

set RAMSIZE 0x07000000
set RAMADDR 0x10000000
set FBDURINGBOOT 0
set MTYPE 1553
set KERNEL zImage
set initrd "\Storage Card\initrd.gz"
set cmdline "pm.sleep_mode=4 board-htcvogue.panel_type=0 msm_sdcc.msmsdcc_fmax=20000000 no_console_suspend"
boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

Mijn TyTN is weer terug, eigenlijk was ie er zaterdag al, maar toen was ik niet thuis. De reparatie heeft hiermee dus inclusief verzending iets emer dan een week geduurd. Erg netjes vind ik. Meteen t doosje opengemaakt (Overigens een hergebruikt doosje, niet die van mij) en mn telefoon aangedaan. Alles doet het weer prima, Toetsen werken weer normaal, Kan uit de reparatiebon niet helemaal opmaken of er een nieuw toetsenbord inzit of dat er vuil op de contactjes zat em ze dat alleen hebben schoon gemaakt.

Ik ben in ieder geval tevreden over de service die HTC / Eurotwice heeft geleverd. Erg snel en de klacht is verholpen. Alles binnen de garantie.

Vanavond weer een custom ROM er op flashen en hij is weer helemaal klaar voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Hoe zit het eigenlijk met zoiets? Kan je daarna een helemaal bekraste andere tytn II krijgen? En raakt hij meer beschadigd na zo'n garantiebeurt? Ben altijd bang bij zoiets dat er een stelletje reperateurs wat ruw zit te doen met dat ding en uitschieten met schroevendraaiers enzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Goed om te horen dlenstra. Wel jammer dat er niet op de reparatie bon staat wat er gebeurt is. Dat is natuurlijk wel interessant en het is voor HTC ook goed om hun klanten goed en volledig te informeren.

@MsG
Volgens mij krijg je gewoon je eigen toestel terug en zullen ze er ook voorzichtig mee omgaan. Natuurlijk houd je altijd het risico dat er iets fout gaat, maar ik mag aannemen dat HTC dit dan ook weer netjes oplost. Feit blijft dat het vervelend zou zijn.

Ik ga het binnenkort ook maar eens wagen. Weigerende toetsen zijn echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een 6.5 rom geprobeerd... direct weer terug naar 6.1 rom

Enige verschil is de nieuwe crappy Pocket IE en weer een hoger versienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
dlenstra schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:10:
Mijn TyTN is weer terug, eigenlijk was ie er zaterdag al, maar toen was ik niet thuis. De reparatie heeft hiermee dus inclusief verzending iets emer dan een week geduurd. Erg netjes vind ik. Meteen t doosje opengemaakt (Overigens een hergebruikt doosje, niet die van mij) en mn telefoon aangedaan. Alles doet het weer prima, Toetsen werken weer normaal, Kan uit de reparatiebon niet helemaal opmaken of er een nieuw toetsenbord inzit of dat er vuil op de contactjes zat em ze dat alleen hebben schoon gemaakt.

Ik ben in ieder geval tevreden over de service die HTC / Eurotwice heeft geleverd. Erg snel en de klacht is verholpen. Alles binnen de garantie.

Vanavond weer een custom ROM er op flashen en hij is weer helemaal klaar voor gebruik.
Die van mij is ook weer onderweg naar huis.
Het enige probleem is dat ze bij HTC/Eurotwice de probleemomschrijving hebben veranderd in: Software hang-up, display freezes up and non of the keys are working.
Terwijl dit helemaal niet het geval was!! Mijn scherm werd af en toe wit, maar touchscreen deed het dan nog wel. Dit heeft HTC-telefonist in eerste instantie dus ook genoteerd. Ben benieuwd wat ze nu hebben gedaan.. Ik heb m met een schone WM6.1 install opgestuurd (toen deed het probleem zich nog voor), dus wat kan er mis zijn met de software???
Volgens google zijn er meer mensen met hetzelfde probleem (white screen) en niet alleen met een tytnII. Schijnt aan de kabel tussen scherm en telefoon te liggen, dus waarom ze dat dan niet gewoon repareren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra

dlenstra

....

My-life schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:54:
Goed om te horen dlenstra. Wel jammer dat er niet op de reparatie bon staat wat er gebeurt is. Dat is natuurlijk wel interessant en het is voor HTC ook goed om hun klanten goed en volledig te informeren.

@MsG
Volgens mij krijg je gewoon je eigen toestel terug en zullen ze er ook voorzichtig mee omgaan. Natuurlijk houd je altijd het risico dat er iets fout gaat, maar ik mag aannemen dat HTC dit dan ook weer netjes oplost. Feit blijft dat het vervelend zou zijn.

Ik ga het binnenkort ook maar eens wagen. Weigerende toetsen zijn echt irritant.
Op de bon staat wel het een en ander wat er mee is gedaan, maar ik kon er zo 1 2 3 niet uit opmaken of ze er een nieuw keyboard in hadden gezet of de oude weer terug gezet. Ik heb zo net de TyTN nog even goed bekeken met wat feller licht en ik weet nu vrijwel zeker dat het keyboard en het vlakje om het keyboard heen vervangen zijn. Deze zijn nameljk geheel zonder gebruikskrasjes van nagels oid. Verder is de telefoon helemaal hetzelfde als toen ik em opstuurde, zelfde gebruikssporen aan de buitenkant en geen nieuwe beschadigingen te zien. Op de achterkant onder de klep zie je 1 void stickertje dat doorgeprikt is (linker schroefje) en een nieuwe op een ander schroefje (rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een upgrade gedaan naar 6.1 en wat niet goed gaat is dat wanneer ik een oproep krijg, het venstertje daarvan deels achter de onderste balk verdwijnt (waar op dat moment 'opnemen' en 'weigeren' oid staat). Het venstertje moet dus eigenlijk zo'n 15 pixels hoger verschijnen. Heeft iemand dit ook gehad en opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, 8 weken geleden zag ik opeens een zwart vlekje op mijn beeldscherm van m`n tytn 2. Ik was dus direct naar Media Markt terug gegaan om deze dus na te laten kijken.

Nou goed, ze hadden eerst gezegd dat het tot 6 weken zou gaan duren. Na 8 weken niks gehoord te hebben op eigen initiatief er naaartoe gegaan. Kreeg ik te horen dat het m`n eigen schuld was. En hoe ze dat konden bewijzen? Alleen met een foto van hetzelfde vlekje en daarachter het tri-color scherm. :')
Ze kunnen dus niet op een degelijke manier tonen dat ik dat vlekje had veroorzaakt.
Of ik dus nog van plan was het voor 450 euro te laten repareren of ongewijzigd terug laten sturen voor 30 euro.

Voor diegene die het niet van spanning kunnen houden, ik heb de laatste gekozen -O-

Toch maar dan weer kijken voor een andere telefoon. Ik had de telefoon eigenlijk nu ongeveer een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Welke tool gebruiken jullie op je data/grps verkeer te blokkeren? Ik heb namelijk die uitzending gemist tool geinstalleerd, en kijk regelmatig voor het slapen gaan nog even het nieuws via de wireless verbinding hier. Maar ik ben altijd bang dat hij die wireless verbinding verliest oid en dat hij dan ineens via gprs oid gaat downloaden.

Ik wil gewoon hebben dat die rommel geblokkeerd word zodat ik (ook als ik in het buitenland ben) niet ineens een torenhoge rekening krijg omdat hij ineens leuk allemaal zooi aan het downloaden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 00:16:
Welke tool gebruiken jullie op je data/grps verkeer te blokkeren? Ik heb namelijk die uitzending gemist tool geinstalleerd, en kijk regelmatig voor het slapen gaan nog even het nieuws via de wireless verbinding hier. Maar ik ben altijd bang dat hij die wireless verbinding verliest oid en dat hij dan ineens via gprs oid gaat downloaden.

Ik wil gewoon hebben dat die rommel geblokkeerd word zodat ik (ook als ik in het buitenland ben) niet ineens een torenhoge rekening krijg omdat hij ineens leuk allemaal zooi aan het downloaden was.
NoData van Madaco doet het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:56
Kaiser Tweak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Oke bedankt, mijn tweede vraag is.
Hoe kan ik in vredesnaam mijn contacten syncen met office2007?
Ik heb office al een keer opnieuw geinstalleerd en alle partnerships wegegooit maar hij blijft steeds zeggen als ik wil syncen:

Als u verder gaat kunt u alleen bestanden, mappen en andere items die niet tot outlook behoren synchroniseren.

Als u e-mail, de agenda, contactpersonen, taken en notities wilt synchroniseren met deze computer, doet u het volgende: Sluit het apparaat af, installeer en start Outlook, sluit het apparaat opnieuw aan en voltooi de wizard Synchronisatie instellen.

? Wat is er aan de hand, is mijn office niet goed oid? of kan wm6.1 niet overweg met office 2007? Ik heb een vrij nieuwe rom Hyperdragon DH_III_OPAL WWE

edit1:
hmmm na nog wat rotzooien heb ik office 2007 erafgegooit office2003 erafgegooit opnieuw opstarten office2007 opnieuw installeren(geen resultaat) office2007 er weer af gegooit opnieuw opstarten, office2003 geinstalleerd en als is outlook nu opstart krijg ik de mededeling:
kan microsoft office niet starten. mapi32.dll is beschadigt of de versie is verkeerd. Mogelijk komt dit doordat u andere software voor e-mailcommunicatie hebt geinstalleerd. Installeer Outlook opnieuw.

(dit zei hij ook al als ik outlook2003 wou opstarten toen ik nog 2007 en 2003 geinstalleerd had.
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen:
Start Windows Verkenner.
Zoek en open de volgende map op uw computer:
C:\Program Files\Common Files\System\Msmapi\1033
Klik met de rechtermuisknop op het bestand MSMapi32.dll en klik op Naam wijzigen.

Opmerking Dit bestand (Msmapi32.dll) is niet het bestand (Mapi32.dll) dat in het foutbericht wordt vermeld.
Wijzig de naam van het bestand in Msmapi32.oud en druk op Enter.
Start Outlook 2003.

Opmerking Wanneer u nu Outlook 2003 start, herstelt het programma zichzelf.
Naar boven
Dit werkt niet.
bron: support microsoft

edit2: Oke ik heb even gezocht op mapi32.dll er werden 3 gevonden
1 in mijn system map
1 in C:\Program Files\Common Files\System\MSMAPI\1043
1 in C:\Program Files\Common Files\System\MSMAPI\1033
Deze heb ik allemaal mapi32.oud genoemt, toen Outlook opgestart welke meteen automatisch iets ging bijwerken (ik denk een nieuw mapi32.dll bestand aanmaken) en nu werkt het weer
8)
1 probleem opgelost dus :o

Edit 3:
whoea, pc opnieuw opstarten en hij wou synchroniseren. gelukkig mijn contacten weer terug.
het probleem is dus opgelost ik is blij :D

[ Voor 58% gewijzigd door kaasaanfiets op 29-01-2009 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
MsG schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:20:
Hoe zit het eigenlijk met zoiets? Kan je daarna een helemaal bekraste andere tytn II krijgen? En raakt hij meer beschadigd na zo'n garantiebeurt? Ben altijd bang bij zoiets dat er een stelletje reperateurs wat ruw zit te doen met dat ding en uitschieten met schroevendraaiers enzo :P.
Ow ja hoor dat gebeurd wel.. dat is bij mij namelijk gebeurd :o

Ik ben zeer zuinig op mijn TyTN II, netjes aan de screenprotector enzo. Het probleem dat ik had was dat de toesten op het toestenbord bleven hangen of niet meer reageerde bij het typen. Dit had ik mooi omschreven en zelfs een filmpje bijgesloten @ CD, toen het pakketje naar Eurotwice in .be ging.

Voor mijn eigen veiligheid, maak ik altijd foto's van iets voor ik het ter reparatie stuur. Zo ook van mijn TyTN en ook foto's van de verpakking waarin het toestel verzonden is. Zo doende hoop je geen gezeik te krijgen.

Na 2 weken kreeg ik het toestel terug, mooi gerepareerd binnen de garantie. Werkzaamheden waren niet duidelijk, dus per mail navraag gedaan en kreeg ik te horen dat er een nieuw toestenbord unit in geplaatst is. Dat was ook te zien, in de goede zin.

Nadat ik het toestel aan een grondige controle had onderworpen, zag ik dat er een HAP uit de behuizing was boven het scrollwieltje (dun stukje plastic daarzo). Daarnaast bleek mijn batterycover niet fatsoenlijk meer aan te sluiten, zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/Totaal_overzicht.jpg
Let niet op de vingervlekken

Het enige wat Eurotwice kon zeggen was stuur het toestel (weer) op en daarna gaan wij bekijken wat wij er mee aan moeten.. toen was ik genoodzaakt het toestel weer te versturen. Een week later kreeg ik te horen dat men geconstateerd had dat IK het toestel zelf had laten vallen, waardoor deze schade ontstaan is.

Toen schoot ik echt uit mijn slof tegen de helpdesk medewerker van Eurotwice, en had ik haar ook duidelijk gemaakt dat ik met haar manager of de hoofd van de repair afdeling wilde spreken. Zo gezegd zo gedaan.. en ik kreeg een telefoontje van de hoofd repaircenter (als in.. prioriteitscase).

Mijn verhaal gedaan en verteld dat ik ook foto's had van het toestel zoals hoe ik toestel naar jullie voor de eerste reparatie verstuurd had. Men zou er naar gaan kijken wat er gedaan kon worden. De schade a 120 euro was kostenloos oplost wat mij achteraf niet meer dan redelijk lijkt.

Je voelt je dan wel even goed in je hempie gezet.. als zo'n troela jou verteld dat jij met je toestel hebt lopen smijten en dus zelf de schade veroorzaakt hebt! Dit was een duidelijk gevalletje van even met de schroevendraaier uitschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Ik heb helaas een kras op mijn brando screenprotector. Nu vraag ik me af, is er een grote kans dat deze nu ook echt op het scherm zelf zit? Viel me even tegen, van 1 keer perongeluk de sleutels in de verkeerde zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

MsG schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:22:
Ik heb helaas een kras op mijn brando screenprotector. Nu vraag ik me af, is er een grote kans dat deze nu ook echt op het scherm zelf zit? Viel me even tegen, van 1 keer perongeluk de sleutels in de verkeerde zak.
Uhhh, doe een nieuwe screenprotector en je weet het.... :? :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
  • Laatst online: 19-06 14:54
Hallo,

Ik ben in het bezit van een MDA Vario 3, ben er erg blij mee alleen is er 1ding waar ik helemaal gek van wordt.
Als ik namelijk mijn Wifi aan heb staan en ik surf op het internet en chat op msn dan is er niks aan de hand, maar als ik me msn bijvoorbeeld even op afwezig zet en ff een kwartier weg ga dan gaat mijn mda vario op standby. Het probleem is dat als hij uit de standby komt dat hij dan automatisch verbinding maakt via gprs, en de wifi wordt gestopt als hij op standby staat, wordt er helemaal gek van want bij mijn eerst MDA Vario was dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Als het goed is kun je dat oplossen met KaiserTweak. Daarin kun je instellen dat je Wifi actief blijft als je telefoon in stand-by gaat.

[ Voor 44% gewijzigd door My-life op 31-01-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Sowieso kan je GPRS blokkeren met het progje NoData, maar inderdaad dat hij wifi uitzet bij standby is soms wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
Hallo,

ik heb mijn tynt2 nu ongeveer 1.5 en ik had nog de officiele HTC software met 6.0
Sinds een aantal dagen maak ik gebruik van de t-mobile software 6.1 met hard SPL_3.31-1 en radio KAIS_1.70.18.02.

Echter ik heb maar 1 x GPS kunnen gebruiken mbv Tomtom. Nadat ik een soft-reset heb uitgevoerd kan TOMTOM niks meer vinden. Tomtom geeft de melding slecht GPS signaal en ik heb uren hem uren laten zoeken. Ik heb al van alles geprobeerd maar kan geen oplossing vinden hiervoor. Ik heb ook handmatig de GPS poort (com 4 4800 baud) toegewezen, geen resultaat. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Als ik een hard reset uitvoer, doet de GPS het een keer, totdat ik een soft-reset heb uitgevoerd. Dan werkt het niet meer....vreemd...
Het programma GPSTEST vindt ook geen GPS apparaat. Kortom de GPS doet het eenmalig tot het moment dat ik een soft-reset uitvoer...

[ Voor 18% gewijzigd door saxion op 31-01-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn HTC Tytn sinds vorig jaar februari en had daar ActiveSync op geinstalleerd. In oktober kocht ik een laptop waarop Vista is geinstalleerd. Zodra ik mijn HTC aansluit zie ik alleen een zandloper & het groene scherm van WMDC met de tekst "Please wait while Windows Mobile Device Center loads..." of zoiets dergelijks. Ik kan activesync niet van mijn HTC afhalen want hij komt onder aad/remove programs niet voor. IK raak erg gefrustreerd omdat ik niets kan overzetten van mijn laptop naar mijn HTC. Kan iemand mij helpen??? Ik heb dit probleem nu 3 dagen geoogled en geen antwoord gevonden op mijn vraag. Althans, geen antwoord waarbij ik mijn bestanden (die op mijn HTC staan) kan behouden.:confused::confused::confused: help...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
Bedankt,

Maar het is helaas niet gelukt die Tweak wil zich niet installeren op me MDA hij doet het niet.
Zijn er andere oplossingen? dat Wifi de hele tijd aan gaat is erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
saxion schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 17:19:
Hallo,

ik heb mijn tynt2 nu ongeveer 1.5 en ik had nog de officiele HTC software met 6.0
Sinds een aantal dagen maak ik gebruik van de t-mobile software 6.1 met hard SPL_3.31-1 en radio KAIS_1.70.18.02.

Echter ik heb maar 1 x GPS kunnen gebruiken mbv Tomtom. Nadat ik een soft-reset heb uitgevoerd kan TOMTOM niks meer vinden. Tomtom geeft de melding slecht GPS signaal en ik heb uren hem uren laten zoeken. Ik heb al van alles geprobeerd maar kan geen oplossing vinden hiervoor. Ik heb ook handmatig de GPS poort (com 4 4800 baud) toegewezen, geen resultaat. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Als ik een hard reset uitvoer, doet de GPS het een keer, totdat ik een soft-reset heb uitgevoerd. Dan werkt het niet meer....vreemd...
Het programma GPSTEST vindt ook geen GPS apparaat. Kortom de GPS doet het eenmalig tot het moment dat ik een soft-reset uitvoer...
Probeer eens een andere radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
MsG schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:25:
[...]

Probeer eens een andere radio.
Heb ik ook geprobeerd maar hetzelfde resultaat helaas...
Heeft iemand een werkend configuratie voor mij (radio, harspl en rom)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
Nord1n schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:15:
Het is helaas niet gelukt die Tweak wil zich niet installeren op me MDA hij doet het niet.
Zijn er andere oplossingen? dat Wifi de hele tijd aan gaat is erg irritant.
Waarom doet 'ie het niet? Wanneer precies? Krijg je foutmeldingen?

Je kant het ook handmatig aanpassen in het register. Het gaat om deze drie:
code:
1
2
3
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Suspend\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}\Default
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Resuming\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}\Default
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Unattended\{98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006}\Default

Zet deze op 4 om Wifi uit te laten gaan wanneer je telefoon op standby gaat, of op 1 om het aan te houden.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
Hoe doe ik dat, en wat moet ik precies aanpassen? ik weet nu hoe dat gaat met in het register komen en aanpassen kan je het me alsjeblieft uitleggen.

Ben een beetje gaan zoeken op het internet en heb het programma Total Commander gedownload, ik kom dan in het register en in die mappen en als ik het goed heb gezien dan zijn de codes hetzelfde als die jij poste, ik snap het niet echt en heb die Wifi echt nodig hij moet aanblijven als hij op stand-by gaat, ik hoop dat je me kan helpen.

[ Voor 53% gewijzigd door Nord1n op 02-02-2009 02:21 . Reden: Wat meer vertellen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Coach4All schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:03:
[...]

Uhhh, doe een nieuwe screenprotector en je weet het.... :? :X
Die krengen zijn 10 euro :| :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
MsG schreef op maandag 02 februari 2009 @ 02:13:
[...]

Die krengen zijn 10 euro :| :).
Mocht je jouw TyTN doorverkopen, levert een screenprotector dat iig weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Er zijn ook wel goedkopere folies: http://www.schutzfolien24...TN-II-2/HTC-TyTN-II-2.htm

Bij die 6stuks verpakking krijg je echter snel luchtbubbels bij het opplakken. Die verdwijnen op den duur wel, maar dat kan een paar weken duren.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Ik heb al eerder 6 euro gewaste aan die goedkope neptroep :), daar begin ik niet meer aan.

Welke roms gebruiken jullie eigenlijk allemaal? En gebruiken jullie manilla of niet? ik vind het veel te traag en zo fancy hoeft het van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik heb de laatste tijd erg veel last van dat de tijd op mn TYTN2 veranderd uit het niets. Zoals vanochtend, mijn wekker gaat netjes om 8:00, vervolgens kijk ik een uur later en dan staat de tijd opeens 0:18 ofzo, hoe dit kan weet ik niet.Maar komt wel erg vaak voor. Ook was de datum aangepast, terwijl ik deze niet aangepast heb.

Misschien iemand idee hoe ik dit oplossen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Jieve schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:26:
Misschien iemand idee hoe ik dit oplossen kan?
Misschien staat "tijdzone en klok automatisch veranderen" aangevinkt onder "tijdzones" bij instellingen -> telefoon?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Atomsk schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:39:
[...]

Misschien staat "tijdzone en klok automatisch veranderen" aangevinkt onder "tijdzones" bij instellingen -> telefoon?
Dit stond idd aan, maar wat houdt dit in en voor wat gebruik je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
MsG schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:14:
Ik heb al eerder 6 euro gewaste aan die goedkope neptroep :), daar begin ik niet meer aan.

Welke roms gebruiken jullie eigenlijk allemaal? En gebruiken jullie manilla of niet? ik vind het veel te traag en zo fancy hoeft het van mij niet.
Op dit moment draai ik 17 January 2009 [Garmin.DK.10.Final] i.c.m. de door -G- bijgeleverde M2D. En niet gekookte M2D draait wel minder soepel dan een gekookte en daarom ga ik binnenkort ook over op een ander. Op dit moment wacht ik nog even de iolite resultaten af, maar misschien is het ook verstandig te wachten tot WM 6.5.

Mijn mening is dat de ROM soepel en snel draait en M2D niet traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
WM 6.5 zal wel niet officieel voor de TyTN 2 komen of weet iemand anders meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Jieve schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:19:
[...]

Dit stond idd aan, maar wat houdt dit in en voor wat gebruik je dit?
Dan wordt info van de zendmasten gebruikt om de klok aan te passen. Misschien zit er een zendmast bij jou in de buurt met verkeerde tijdsaanduiding of zoiets.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
saxion schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:40:
[...]

Heb ik ook geprobeerd maar hetzelfde resultaat helaas...
Heeft iemand een werkend configuratie voor mij (radio, harspl en rom)?
Hallo, ik heb vandaag mijn apparaat een hard reset gegeven.
Nu heb ik eenmalig GPS ontvangst gehad. Nadat ik een soft reset heb uitgevoerd werkt het niet meer.
Ik krijg in TOMTOM geen enkel grijs balkje/sateliet te zien. HTC GPS tool geeft ook geen enkele sateliet weer..

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Heb je bij gps settings de gps hardwarepoort wel op geen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
MsG schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:37:
Heb je bij gps settings de gps hardwarepoort wel op geen staan?
ja hoor, die staat gewoon op Geen.
GPS communicatiepoort staat op com4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
My-life schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:18:
WM 6.5 zal wel niet officieel voor de TyTN 2 komen of weet iemand anders meer?
Denk het niet nee, maar ik ken dan ook bijna niemand die zich met een HTC beperkt tot originele roms :).

Ikzelf gebruik PDACornerUltimate, die vind ik erg snel en zit vol met goed spul imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik gebruik vooralsnog altijd de originele roms O-) en zo zijn er ook echt wel meer.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste