Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 21:15:
[...]

maar voor zover ik weet is deze qua specs gewoon beter.
Hij is punt 1 al trager, maar waar is hij volgens jou beter in dan ?

OK, Accu, heb je een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 00:08:
[...]

Je moet www.funambol.com eens proberen... Is van een vriend van me in de uk...

Good luck!
BJ
Voor zover ik weet heb je dan nog steeds een syncml server nodig, of leveren hun die tegenwoordig ook erbij? Een syncml server is overigens niets meer dan (bijv.) een php script dat met XML communiceert.

Ik gebruik trouwens Group-Office(.com) Professional om mijn contacten, agenda en taken te synchroniseren. Maar dat is veel te duur als je alleen maar Outlook met je telefoon wil synchroniseren, de huidige versie kost namelijk 400 euro ex. btw. Voor mij begint dit ook te veel te worden, dus ik blijf nu hangen bij een oudere versie totdat ik iets beters gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 00:23:
[...]

Hij is punt 1 al trager, maar waar is hij volgens jou beter in dan ?

OK, Accu, heb je een punt.
Het onderstaande goed door jezelf te vinden. Als je mijn post goed had gelezen had je ontdekt dat ik niet zozeer de positieve of de negatieve kanten aandroeg. Mijn vraag aan jou is: Geef aan wat je verwacht van een PPC en vraag om bevesteging in dit topic en het topic van de Touch Pro. Doe je dat, dan krijg je veel beter vergelijkingsmateriaal dan door willekeurig te vragen "wat zijn de redenen om dit toestel en niet het andere toestel te kopen". Als dat aan mij vraagt krijg je eerder een "wij van wc eend" antwoord dan een objectief antwoord.

Kijk en vergelijk
http://www.elite-electron...cs/htc-touch-pro-unlocked
http://www.elite-electron...n-ii-p4550-unlocked?pop=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:32:
[...]

Het onderstaande goed door jezelf te vinden. Als je mijn post goed had gelezen had je ontdekt dat ik niet zozeer de positieve of de negatieve kanten aandroeg. Mijn vraag aan jou is: Geef aan wat je verwacht van een PPC en vraag om bevesteging in dit topic en het topic van de Touch Pro. Doe je dat, dan krijg je veel beter vergelijkingsmateriaal dan door willekeurig te vragen "wat zijn de redenen om dit toestel en niet het andere toestel te kopen". Als dat aan mij vraagt krijg je eerder een "wij van wc eend" antwoord dan een objectief antwoord.

Kijk en vergelijk
http://www.elite-electron...cs/htc-touch-pro-unlocked
http://www.elite-electron...n-ii-p4550-unlocked?pop=0
Ik kan toch prima de nadelen van een Touch Pro vragen tov een Tytn II ?

Ik zie zelf alleen maar voordelen, ik vergelijk gewoon de toestellen en zie voordelen aan de Touch. Om zonder vooroordelen aan informatie te komen stel ik de open vraag welke nadelen er dan aan een Pro zitten tov een Tytn 2.

Jij hebt hier dus al een duidelijke mening over, je wil hem alleen niet geven blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:23:
[...]

Ik zie zelf alleen maar voordelen, ik vergelijk gewoon de toestellen en zie voordelen aan de Touch. Om zonder vooroordelen aan informatie te komen stel ik de open vraag welke nadelen er dan aan een Pro zitten tov een Tytn 2.

Jij hebt hier dus al een duidelijke mening over, je wil hem alleen niet geven blijkbaar.
Dude, je leest echt niet he. Ik zeg je dat ik GEEN ervaring heb met een touch pro. Om expliciet te zijn: ik heb geen mening over een touch pro, die heb ik wel over een tytn. Wat ik zeg is dat het moeilijk uit de losse pols te zeggen is wat ik vind van het toestel, dat geldt vermoedelijk ook voor medetweakers omdat ik de enige ben die op jouw post reageert.
Ik heb wel een mening over de tytn, maar of ik daarmee jouw informatie behoefte stil is de vraag. Daarom stel ik je voor om jouw verwachtingen te beantwoorden aan de hand van de ervaringen die ik heb met de tytn. Doe je dat ook in het Touch Pro forum, dan heb je mooi vergelijkings materiaal.

Nogmaals, ik weet NIKS over de touch pro te vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32
Ik heb last van een vervelend probleem, elke keer als ik met mijn oor tegen de foon zit om te luisteren blijkt na het gesprek van alles gestart te zijn enzo, is het mogelijk de toetsen alleen te blokkeren tijdens het bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:23:
[...]

Ik heb wel ervaring met beide toestellen. Ik heb sinds een maand een Touch Pro, maar gebruik nu tijdelijk een Tytn2... De Touch Pro is een erg mooi toestel, qua uiterlijk mooier dan de Tytn2 en ook qua beeldkwaliteit. De TF3D interface vind ik erg fijn werken (al is het wel ff wennen), maar heeft wel wat tweaks (of een custom ROM) nodig om het écht vlot te laten werken.

Ik merk al wel dat de Tytn2 langer doet met z'n accu, maar aangezien ik minimaal 1 keer per dag wel de gelegenheid heb om de telefoon op te laden (thuis, in de auto, op het werk), vind ik het geen probleem.

Het enige probleem wat ik met de telefoon heb is de GPS ontvangst. Maar daarvoor is hij vandaag terug naar HTC gegaan. Het krijgen van een fix gaat vrij snel, maar tijdens het rijden loopt de navigatiesoftware (tomtom, mcguider, Igo, maakt niet uit) constant minimaal 50 meter achter. Dit schijnt bij meer toestellen voor te komen, maar met name toestellen uit de eerste batch. Een maat van me heeft sinds dit weekend een TP (MDA Vario IV, de T-Mobile variant) en zijn GPS werkt wel perfect, net zo goed als op de Tytn2.

Hoewel de Tytn2 een erg mooi toestel is, zal ik toch blij zijn als mijn TP weer terug is! Als je moet kiezen tussen beide toestellen, zou ik dus voor de TP gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor je goede informatie.

Ik merk dat de Tytn II wat beter is in zaken als foto's maken bijvoorbeeld, niet zo zeer de kwaliteit maar wel het gebruiksgemak hiervan.

In de TP moet je via een heel menu waar de Tytn II gewoon een fotoknop heeft.

De Tytn II is iets robuuster vind ik zelf, je zou er wat meer mee kunnen smijten als het ware. De TP is vrij vragiel ben ik bang, echter mist de Tytn II zijn FM tuner en flitser, en de TP is ook nog sneller dus dat zijn wel zaken waarom je voor de TP zou kunnen kiezen.

Over de batterij heb ik hetzelfde als jij hebt. Echter lijkt de batterij volgens de site van HTC toch hetzelfde te zijn qua capaciteit.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

De fotokwaliteit van de TP is wel stukken beter dan de Tytn2 vind ik. Ik maak niet zovaak foto's, dus dat je ff op het toestel naar het juiste tabje moet gaan en daar op de fotoknop moet klikken is voor mij dan ook niet zo'n probleem.

Qua robuustheid vind ik de TP ook niet onder doen voor de Tytn2 om eerlijk te zijn, maar goed, ik ben sowieso altijd vrij voorzichtig met toestellen. Wel schijnen er mensen last te hebben van lak die eraf gaat aan de zijkant van de TP.

De TP is dan wel weer een stukje kleiner dan de Tytn2, wat ik wel een voordeel vind, omdat je hem dan makkelijker in je broekzak steekt. Nadeel is weer wel dat het scherm iets kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kwaliteit van de foto's zal ongetwijfeld beter zijn, daar zal je mij niet over horen. Dat menu is dan inderdaad maar zo.

Is het scherm echt zoveel kleiner ? Je ziet het nauwelijks en krijgt er VGA voor terug toch ?

Het kantelen van het scherm gaat niet bij de TP omdat er een extra rij met toetsen aanwezig is. Opzich vind ik dat kantelen van de Tytn2 wel fijn omdat het makkelijk is met het in evenwicht houden van het toestel als je veel moet typen en je hem in je hand hebt. Ok, duidelijk een persoonlijk iets, maar ervaar jij dit hetzelfde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Het scherm is kleiner, maar doordat de rand om het scherm ook kleiner is en de resolutie hoger is, is het niet zo storend. Ik merk het eigenlijk vooral tijdens navigeren, dan is het fijn om een iets groter scherm te hebben.

Ik heb de Tytn2 pas in gebruik genomen nadat ik de TP al had, dus ik was het kantelen niet gewend en miste het dus niet. De Tytn2 kantel ik dan ook zelden, hier heb ik geen voorkeur in eigenlijk. Het toetsenbord van de TP vind ik wel lekkerder werken, vooral vanwege de extra rij toetsen. Dat heb ik dan liever dan het kantelende scherm.

Voor mij persoonlijk heeft de Tytn2 weinig voordelen t.o.v. de TP. Als m'n TP terug is en het GPS probleem is verholpen, gaat de Tytn2 ook gewoon weer de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

csjah schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:50:
[...]

Ooh, je vraag was WEL serieus...
Hoezo? Dacht jij dat jij in de HK zat?? :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 15:14
Mystikal schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:58:
[...]

Hoezo? Dacht jij dat jij in de HK zat?? :P
wat is HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Laatst online: 14:58
Ik zoek eigenlijk een verloopje om van de url van de tytn naar een oortelefoon aansluiting te gaan. nu hebben ze deze wel bij b.v. pdashop maar daar kost het maar liefst 17€ ik vroeg me af of mensen hier al goedkopere oplossing hebben gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:11
clonedonkey schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:54:
Ik zoek eigenlijk een verloopje om van de url van de tytn naar een oortelefoon aansluiting te gaan. nu hebben ze deze wel bij b.v. pdashop maar daar kost het maar liefst 17€ ik vroeg me af of mensen hier al goedkopere oplossing hebben gevonden ?
Ebay heeft ze ook....heb er net 1 besteld zoek eens op kaiser, mda vario etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Laatst online: 14-08 17:18
Of bij Brando: 1 2 3 4

Echt een fractie van de prijs en slechts $3 shipping costs per order :)

stond ook al in de TS trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 29-09-2008 21:38 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:34
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:08:
Het kantelen van het scherm gaat niet bij de TP omdat er een extra rij met toetsen aanwezig is. Opzich vind ik dat kantelen van de Tytn2 wel fijn omdat het makkelijk is met het in evenwicht houden van het toestel als je veel moet typen en je hem in je hand hebt. Ok, duidelijk een persoonlijk iets, maar ervaar jij dit hetzelfde ?
Ben ik met je eens.. ik heb zelf vaak m'n wijsvingers vaak in de opening tussen het scherm en de telefoon liggen, zodat je een goede houvast hebt.. ook qua lichtinval vind ik het persoonlijk net iets fijner werken met een stukje gekanteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
ronaldlokers schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:32:
[...]

Mooi, ik heb daarstraks de "HyperDragon lll" rom erop gezet waar ook een nieuwe touchflo interface in zit. Hij draait tot nu toe perfect :)
En? Draait hij nog steeds goed?
Ik had voordat ik L26 erop gezet heb ook Manilla2D geinstalleerd. Dat is eigenlijk het punt waarop ik besloot een harde reset te doen. Heel de telefoon crashte op de extra software die ervoor nodig was.

Wat doet de Hyperdragon III rom met je snelheid etc? En accuduur?
Ik doe nu gemiddeld 3 dagen met me volle accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijntjethf schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:58:
[...]

Ben ik met je eens.. ik heb zelf vaak m'n wijsvingers vaak in de opening tussen het scherm en de telefoon liggen, zodat je een goede houvast hebt.. ook qua lichtinval vind ik het persoonlijk net iets fijner werken met een stukje gekanteld :)
Ik kan me hier helemaal in vinden, ik cind het alleen zo vreselijk jammer dat er bijvoorbeeld geen flitser in het toestel zit en tevens een fm tuner.

Daarbij komt dat ik de Tytn2 toch echt steviger vind aanvoelen dan een Touch Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Laatst online: 15-09 21:34
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:36:
[...]

Ik kan me hier helemaal in vinden, ik cind het alleen zo vreselijk jammer dat er bijvoorbeeld geen flitser in het toestel zit en tevens een fm tuner.
Zijn inderdaad de dingen die ik er ook aan mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:36:
[...]

FM en flitser mis ik niet echt. Wel vind ik het jammer dat er zo weinig dingen verbeterd zijn sinds mijn vorige telefoon (Qtek S200). Ok hij is een stuk sneller en er zit GPS op, maar voor de rest vind ik het wat tegenvallen. Die camera had wel ietsje beter gekund. Mijn 4 jaar oude GSM maakt betere plaatjes. Het hoeft niet perfect maar die 'jaren 80 kiekjes' die hij nu maakt zijn gewoon te slecht.
Daarnaast moet ik mezelf erg aanleren om het fysieke toetsenbord te gebruiken, terwijl dat juist de reden was voor dit toestel te gaan. Tot nu toe baal ik een beetje dat ik niet voor de Diamond gegaan ben, maar zodra ik het toetsenbord vaker gebruik zal dit wel omslaan.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb even een korte vraag: ik heb sinds deze week de nieuwe rom-update erop staan. Dit is gebeurd door HTC zelf tegelijkertijd met een reparatie aan de usb-poort. Wat me opvalt is dat ik in mijn sms/mms account nu geen mappen meer kan beheren, waar ik dat voorheen wel kon. Kan iemand mij vertellen of dit een bug is of dat ik wellicht iets over het hoofd zie.

Alvast bedankt voor de reactie en het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand vodafone tv op z'n toestel? Volgens de site van vodafone moet je naar live.vodafone.com gaan om daar het zenderoverzicht te zien, maar ik krijg onder de tap Muziek & Video alleen onderstaande te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.ucpzone.com/temp/Screen003.jpg

Het lijkt alsof de site niet volledig laadt, kopje erotiek en dan niets..?

Ik heb gebeld met de vodafone klantenservice maar die wisten niet meer dan te vertellen dan dat op de site staat. Ze kon daar ook niets aktiveren en verwees me ndaar de vodafone winkel.

Overigens kan ik de vodafone live site met opera niet benaderen, alleen met IE.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorig weekend, mijn pda laten vallen. 8)7 sinds dat moment werkt mijn sd kaart niet meer. nu vind ik "kapot" een te simpel antwoord. want op het moment dat ik mijn sd kaartje eruit en erin doet, zie ik wel dat mijn telefoon daarop reageert. maar ik kan nergens op mijn telefoon of tijdens de synchronisatie mijn sd kaart lezen.
heeft iemand hier ervaring mee en nog liever een oplossing, want ik geloof niet helemaal dat mijn telefoon kapot is omdat hij wel reageerd bij het verwijderen van de sd kaart
help :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:16:
ik heb vorig weekend, mijn pda laten vallen. 8)7 sinds dat moment werkt mijn sd kaart niet meer. nu vind ik "kapot" een te simpel antwoord. want op het moment dat ik mijn sd kaartje eruit en erin doet, zie ik wel dat mijn telefoon daarop reageert. maar ik kan nergens op mijn telefoon of tijdens de synchronisatie mijn sd kaart lezen.
heeft iemand hier ervaring mee en nog liever een oplossing, want ik geloof niet helemaal dat mijn telefoon kapot is omdat hij wel reageerd bij het verwijderen van de sd kaart
help :o
Probeer je SD kaart even in je computer uit en kijk of hij dan te benaderen is. Is hij te benaderen dan ligt het waarschijnlijk niet aan de kaart.
Stop een andere SD kaart in je foon.. Doet die het ligt het niet aan je foon..

Kwestie van testen en je krijgt je antwoord.
Doen ze het allebei dan kaart formateren en nogmaals proberen in je telefoon te stoppen. (eerst backuppen via je pc natuurlijk ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hewhoyawns
  • Laatst online: 20-09-2020
heeft iemand vodafone tv op z'n toestel? Volgens de site van vodafone moet je naar live.vodafone.com gaan om daar het zenderoverzicht te zien, maar ik krijg onder de tap Muziek & Video alleen onderstaande te zien:
Je kan rechtstreeks naar http://mobile.vodafone.nl/livetv , hier zie je de volledige lijst met tv kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb sinds eergister een heel raar probleem, mijn Tytn 2 reageert heel langzaam, als ik bijvoorbeeld naar mijn contacten wil gaan, duurt dit gewoon 20 a 30 sec voor dat ik er ben. In die 20 a 30 sec kan ik dan ook helemaal niets meer met mijn telefoon.

Ik heb mijn tytn2 al meerdere gereset via het reset knopje onderaan de telefoon, alleen heeft dit niet geholpen.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:27

dlenstra

....

hewhoyawns schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:07:
[...]

Je kan rechtstreeks naar http://mobile.vodafone.nl/livetv , hier zie je de volledige lijst met tv kanalen.
Ik kan in zn geheel vodafone live niet benaderen. Zowel met IE als met Opera. Hebben jullie iets speciaals gedaan, of zou het liggen aan het feit dat ik de proxy heb uitgeschakeld om mijn Live mail en messenger te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
dlenstra schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Ik kan in zn geheel vodafone live niet benaderen. Zowel met IE als met Opera. Hebben jullie iets speciaals gedaan, of zou het liggen aan het feit dat ik de proxy heb uitgeschakeld om mijn Live mail en messenger te laten werken?
Die kan je inderdaad alleen via de proxy bereiken :( en dat werkt ook niet altijd even goed... zo werkte het bij mij met de officieële HTC rom niet, maar met een custom rom weer wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:38
Weg vallende telefoongesprekken, voicemailberichten krijgen dat ik gebeld ben terwijl ik geen gemiste oproepen heb en het toestel gewoon voor mij ligt en gewoon geheel niet bereikbaar ben (bellers krijgen niet eens mijn voicemail te horen). Kortom, ook mijn Tytn II staat ingeboekt om opgehaald te worden.

De HTC klantenondersteuning vond dat ik eerst maar eens een upgrade naar 6.1 moest doen. 1x raden: probleem bestaat nog steeds .... |:(

Netwerkontvangst is gewoon slecht met de Tytn II terwijl mn oude simpele Siemens gewoon volledige ontvangst heeft (Vodafone). Nu maar hopen dat de ruime twee weken reparatietijd nagekomen wordt. Tijdelijk maar weer een papieren agenda gebruiken :(

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
Jieve schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:30:
Ik heb sinds eergister een heel raar probleem, mijn Tytn 2 reageert heel langzaam, als ik bijvoorbeeld naar mijn contacten wil gaan, duurt dit gewoon 20 a 30 sec voor dat ik er ben. In die 20 a 30 sec kan ik dan ook helemaal niets meer met mijn telefoon.

Ik heb mijn tytn2 al meerdere gereset via het reset knopje onderaan de telefoon, alleen heeft dit niet geholpen.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Toevallig de network plugin geinstalleerd om je computernetwerk te benaderen? Bij het openen van je gegevens wordt er ook gezocht op het netwerk. Als dit netwerk niet bereikbaar is blijft je Tytn hangen. Welke applicatie dan ook doet er vervolgens lang over om op te starten. De networkplugin uitzetten was bij mij de oplossing!

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Laatst online: 02-08 17:48
sandergar schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:07:
[...]

Toevallig de network plugin geinstalleerd om je computernetwerk te benaderen? Bij het openen van je gegevens wordt er ook gezocht op het netwerk. Als dit netwerk niet bereikbaar is blijft je Tytn hangen. Welke applicatie dan ook doet er vervolgens lang over om op te starten. De networkplugin uitzetten was bij mij de oplossing!
Nee, dat niet..

Ik heb inmiddels een hardreset gedaan en alle problemen zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Van de browser Skyfire is nu een download beschikbaar via de site.

Je moet wel een amerikaans nummer invoeren maar dat kun je willekeurig verzinnen, want het bestand kun je via je email downloaden.

Skyfire is een browser die écht hetzelfde kan als een desktop browser: youtube maar ook uitzendinggemist kun je er mee kijken.

Al met al nu al mijn favourite browser voor m'n HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nu nog een Amerikaans tel. nummer vinden, maakt het uit welk tel. nummer?

edit: maar wat ingevuld, krijg geen email/link/bevestiging...
edit2: met eigen domeinnaamemailadres wel, Hotmail wordt dus blijkbaar geblokkeerd...

[ Voor 61% gewijzigd door Raven op 05-10-2008 19:19 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
edit: laat maar.. beveiliging met cookies enzo.. :$

[ Voor 79% gewijzigd door Atomsk op 05-10-2008 20:35 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar zie ik alleen "Welcome to Skyfire" en Skyfire logo.

Heb 'm overigens geinstalleerd, maar verder dan "preparing to load" komt ie niet...
Na reboot Skyfire geeft ie aan dat emailadres+PW ongeldig zijn :/

edit: nog een keer geinstalleerd en nu gaat het goed :)
Eens kijken hoe ie bevalt...

Woei! YouTube werkt gelijk zonder problemen _/-\o_
offtopic:
Via WLAN aan het testen btw, benieuwd hoe YT via UMTS/HSDPA werkt...

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 05-10-2008 20:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 18:18
Weet iemand hoe ik op het toetsenbord het toetsje boven de R en T uit kan zetten, tijdens het SMS-en heb ik namelijk al regelmatig gehad dat ik deze toets per ongeluk raakte en daardoor een half SMSje verzond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zou ik ook wel willen weten. Is mij ook te vaak gebeurd :X

En Skyfire is best soepel ! Helaas is de navigatie zo brak als wat vergeleken met Opera Mini ;(
Een combo van die twee zou echt ideaal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bezit al een hele tijd een tytn II, sinds kort heb ik een nieuwe baan en zit ik veel op de weg. ik gebruik mijn htc dan ook als navigatie, Ik heb een originele HTC houder met lader voor de auto. Nu wil ik een HTC BH M200 bluetooth headset aanschaffen om goed te kunnen bellen tijdens het rijden.

Mijn vraag is nu, als ik tomtom aan heb staan tijdens het rijden en ik krijg een inkomend gesprek. springt dan tomtom naar de achtergrond toe?

Dit wil ik namelijk voorkomen, ik wil dat ik via voicedail kan bellen en kan opnemen, maar tomtom moet op de voorzijde blijven.

wie weet raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:29:
Mijn vraag is nu, als ik tomtom aan heb staan tijdens het rijden en ik krijg een inkomend gesprek. springt dan tomtom naar de achtergrond toe?
Doorgaans wordt de belsoftware naar voren gehaald zodat de navigatiesoftware niet meer zichtbaar is. Ik gebruik Miomap die dan ook helemaal inactief wordt; zelfs het gesproken deel staat uit (de GPS-ontvanger zelf blijft wel actief). De oplossing: alles minimaliseren en de navigatiesoftware weer activeren (vergelijkbaar met Alt+Tab in Windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atjong schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:49:
[...]

Doorgaans wordt de belsoftware naar voren gehaald zodat de navigatiesoftware niet meer zichtbaar is. Ik gebruik Miomap die dan ook helemaal inactief wordt; zelfs het gesproken deel staat uit (de GPS-ontvanger zelf blijft wel actief). De oplossing: alles minimaliseren en de navigatiesoftware weer activeren (vergelijkbaar met Alt+Tab in Windows).
Dus ookal gebruik ik een BT headset ik krijg de inkomende oproep toch te zien op mijn htc, mm jammer.
zijn er applicaties waar je dit kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ken. schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:33:
Zou ik ook wel willen weten. Is mij ook te vaak gebeurd :X

En Skyfire is best soepel ! Helaas is de navigatie zo brak als wat vergeleken met Opera Mini ;(
Een combo van die twee zou echt ideaal zijn..
Mij ook...

Skyfire werkt wel goed jah, alleen de bediening/navigatie is even wennen...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
joostman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 02:59:
Weet iemand hoe ik op het toetsenbord het toetsje boven de R en T uit kan zetten, tijdens het SMS-en heb ik namelijk al regelmatig gehad dat ik deze toets per ongeluk raakte en daardoor een half SMSje verzond....
Niet getest, maar kan veel: http://ae.inc.ru/aebplus.php

laat het weten of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

AE Button Plus is alleen voor je hardwarematige knoppen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, Skyfire werkt blijkbaar nog niet geheel goed op de TyTn II.

Als ik WLAN aan heb staan doet ie, start ik Skyfire terwijl WLAN uitstaat, kan ie geen verbinding krijgen met internet máár de TyTn II maakt geen verbinding met Orange World...
Start ik PIE op om de internetverbinding in stand te brengen, kan Skyfire alsnog niet het internet op :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele tijd geleden gebruikte ik mijn TYTNII om onderweg met mijn laptop op Internet te komen. Ik heb een Internet bundel. Nu wil ik ditzelfde proberen met mijn ASUS EEE PC (XP) maar ik weet werkelijk niet meer hoe ik dat destijds gedaan heb (wordt oud). Via USB heeft mijn voorkeur. Gedeeld Internet aangeven op de telefoon is niet genoeg... iemand een goede tip? Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:16:
Een hele tijd geleden gebruikte ik mijn TYTNII om onderweg met mijn laptop op Internet te komen. Ik heb een Internet bundel. Nu wil ik ditzelfde proberen met mijn ASUS EEE PC (XP) maar ik weet werkelijk niet meer hoe ik dat destijds gedaan heb (wordt oud). Via USB heeft mijn voorkeur. Gedeeld Internet aangeven op de telefoon is niet genoeg... iemand een goede tip? Thanks!!
Zou voldoende moeten zijn... ik hang ook gewoon de telefoon eraan, ActiveSync start dan. En dan op de telefoon zeggen dat je de internet verbinding deelt. Dan is het ff wachten totdat de verbinding op de telefoon naar internet gemaakt is, en kan ik gewoon internetten. Geen andere instellingen gedaan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:26
Ik ben sinds een dag overgestapt van een HTC P4350 / Herald naar een HTC Kaiser / TyTN II Vodafone Editie.

Meteen maar even Dragon 3 ofzo geflashed. Wat draaien jullie? Je merkt wel dat hij een heel stuk trager wordt met dat fancy touchflo menu. Wat zijn jullie ervaringen ermee?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Ik heb trouwens 2 krasjes op mijn scherm. Nou zie ik wil replacement cases, maar zit daar nou ook een glasplaatje bij/in? Je toucht bij deze telefoon toch niet rechtstreeks de LCD zelf? Of helaas wel?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skyfire komt bij mij niet verder dan "acquiring data connection" / "check flight mode" (om beurten weergegeven)

Met Opera mini heb ik op hetzelfde moment gewoon verbinding..

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@ eRR_
Ik heb exact het zelfde. Maar met WLAN doet ie prima :?

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 09-10-2008 20:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Zijn er hier meer die het 'SMTP i.c.m. IMAP' probleem hebben?
zie ook http://www.tracyandmatt.c...ore=1&c=1&tb=1&pb=1#c8758

Ik kan dus met WM6.1 (ik gebruik de officiele T-mobile WM 6.1 ROM) geen mail meer versturen via GMAIL (met standaard mail programma).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na vele reviews lezen van headsets kom ik er echt niet meer uit de een vind jabra versies uitstekend de ander weer prut, zo ook betreffende de HTC headsets.

welke headset gebruiken jullie voor je HTC TYTN II?

Het betreft hier bluetooth mono bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Raven schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:36:
@ eRR_
Ik heb exact het zelfde. Maar met WLAN doet ie prima :?
SkyFire werkt hier prima. Heb je wel de versie via de officiële site gedownload ?
Met telefoonnummer en alles bedoel ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jah. Maar zoals ik al zei, met WLAN is er niks aan de hand.

Skyfire connect gewoon niet via Orange World, foon geeft niet eens melding van dat er verbinding met internet wordt gemaakt (door Skyfire), laat ik PIE/OperaMini verbinding maken dan kan Skyfire alsnog niet het internet op...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
ik ben m'n pennetjes kwijt ,, ze vallen er blijkbaar makkelijk eriut

heb eens gekeken wat pdashop ervoor vraagt € 32 voor 3 stuks ,, best duur
zijn er alternatieven ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, ook de vodafone verbinding wordt niet aangesproken. Denk dat dat kom omdat skyfire nog alleen in de US te krijgen is. Met wifi werkt ie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Laatst online: 21:59
Ik zie nu net hier dat jullie wel gelukt is Skyfire te downloaden, en aan de praat te krijgen. Mag ik vragen hoe jullie dat hebben gedaan??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ga naar http://www.skyfire.com/register

Vul je naam, email, type foon OS (WM6 dus) en een denkbeeldig Amerikaans tel. nr. in, dus zoiets als 1-800-555-1234.
Hou er rekening mee dat een Hotmail-emailadres niet werkt, althans bij mij niet.

Dan krijg je een email met de link naar de .cab. Die download je naar pc, of rechtstreeks naar de TyTn II.
Voor installeren WLAN aanzetten (als die al niet aan staat), Skyfire installeren en starten, het ingevoerde emailadres + PW (verzoek tot aanmaken kom je wel tegen bij registreren) invoeren, even wachten en klaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 10-10-2008 21:46 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Laatst online: 21:59
Raven schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:44:

Vul je naam, email, type foon OS (WM6 dus) en een denkbeeldig Amerikaans tel. nr. in, dus zoiets als 1-800-555-1234.
Hou er rekening mee dat een Hotmail-emailadres niet werkt, althans bij mij niet.

Dan krijg je een email met de link naar de .cab. Die download je naar pc, of rechtstreeks naar de TyTn II.
Voor installeren WLAN aanzetten (als die al niet aan staat), Skyfire installeren en starten, het ingevoerde emailadres + PW (verzoek tot aanmaken kom je wel tegen bij registreren) invoeren, even wachten en klaar :)
Bedankt! Moet je dan niks doen met het smsje dat ze je sturen? (op dat neppe telefoonnummer, en zal dit programma ook werken op de HTC Touch?)
Hij werkt echt goed!!! Heel erg bedankt!! :o _/-\o_ _/-\o_ Eindelijk lekker browsen zonder geheugentekorten! En ook nog Youtube! 8) Super bedankt! :o

[ Voor 8% gewijzigd door Cybot12999 op 10-10-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Heeft iemand de 3D drivers al geprobeerd? Ik heb ze er net opgezet.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Welke 3d drivers bedoel je exact? er zijn meerdere in de omloop. Ik heb nu dragon rom en ik zie dat mijn landscape/portrait switch nagenoeg instantly is zonder verknipt beeld. Lijkt er dus op dat daar ook drivers ingebakken zitten. Wat is eigenlijk het verdere voordeel ermee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
Heb inmiddels bij een belwinkel originele HTC pennetjes gevonden.
En deze zijn niet glad en chroom kleurig maar geanodiseerd.
Dus zitten wat stroever erin, anders een plakband randje erom heen.

Maar het mooiste is nog slecht € 14,95 :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Slechts? Op eBay heb je die pennetjes voor luttele euro's :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
MsG schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:18:
Slechts? Op eBay heb je die pennetjes voor luttele euro's :).
ik koop eigenlijk nooit op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik draai sinds een dag nu de HyperDragon III + Manila2D rom, en ik moet zeggen dat manila2d ziet er echt retestrak uit...
De rom werkt heerlijk snel, en de "drivers" zitten er ook bij ingebakken.
Hiervoor had ik de Dutty l26 V9 rom, maar dit is toch wel een wereld van verschil eigelijk.

Nu nog hopen dat er ook een 3d versie van dat manila komt...

Ben alleen nog op zoek naar wat leuke tools en spelletjes, op mijn oude mobiel had ik altijd bluezard en "bluetooth" sniper. Maar die zijn tegenwoordig een beetje moeilijk te verkrijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door kaasaanfiets op 11-10-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
Age of Empires II
Transport Tycoon
Simcity 2000
Battle Tanks
Warcraft II

[ Voor 9% gewijzigd door MsG op 11-10-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
koekoek2003nl schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:20:
Ik draai sinds een dag nu de HyperDragon III + Manila2D rom, en ik moet zeggen dat manila2d ziet er echt retestrak uit...
Hiervoor had ik de Dutty l26 V9 rom, maar dit is toch wel een wereld van verschil eigelijk.

Ben alleen nog op zoek naar wat leuke tools en spelletjes, op mijn oude mobiel had ik altijd bluezard en "bluetooth" sniper. Maar die zijn tegenwoordig een beetje moeilijk te verkrijgen.
Wat is het verschil tussen de 2d en 3d versie? Ik kan me hierbij niet echt voorstellen wat er 3d aan kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ronaldlokers schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:55:
[...]

Wat is het verschil tussen de 2d en 3d versie? Ik kan me hierbij niet echt voorstellen wat er 3d aan kan zijn?
Bij de diamond is het 3d, hier zijn het gewoon 2d graphics
http://www.youtube.com/watch?v=H5fetcaQIaA
Bijvoorbeeld bij 44 en 53 seconden.
zie ook hier

Manila 2d ziet er wat dat betreft anders uit.
http://www.youtube.com/watch?v=vGACjp0Adcg

Ze zijn er al wel mee bezig zie ik :) ziet er goed uit...
http://www.youtube.com/watch?v=2qcDFjoMMrU
Op 50sec is een leuke hebbespeeltje :)

[ Voor 11% gewijzigd door kaasaanfiets op 11-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
Raven schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:44:

werkt het ook onder WM 6.0?
of moet ik eerst upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:04
Hallo,

Eerstmal hartelijk welkom allemaal en bedankt voor dit gaafe topic. Ik ben sinds 3 dagen ook trotse eigenaar van de TYTN II en hij bevalt werkelijk prima. Door de hele deel 8 doorgenomen te hebben is het inmiddels gelukt de threading SMS uit te zetten en de herhaaltijd voor de keyboard aan te passen. Echter blijft bij mij een vraag. De toestenboard verlichting gaat uit naar een aantal seconden en vervolgens krijg ik deze niet meer aan. Is daar een tweak voor of is er een weetje hoe je de toetsenboard verlichting dan weer aan krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Die is gelukkig vrij eenvoudig: Links bovenop het toestenbord vlak zit een lichtsensor. Dek die af met je vinger, terwijl je een andere toets indrukt. Et voila: er zij licht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

smeijers schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:35:
[...]

werkt het ook onder WM 6.0?
of moet ik eerst upgraden?
Wat moet je onderaan dat registratieformulier invullen ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is voor veel mensen nog een reden om een Tytn II te verkiezen boven een Touch Pro ?

Ik zou zelf alleen zeggen dat de Tytn wat minder fragiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
koekoek2003nl schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:20:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=430718
Deze die je bedoelt? draait hier alvast strakjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ja dat ja, dank u ga er meteen even mee aan de slag.
Its CPU & resource intensive. Its got high system specs, higher than most pre-kaiser era phone can handle easily, takes an age to install or uninstall and will slow most phones down to a crawl. It also is a huge battery drain and due to the power bugs its almost impossible to even charge the phone while its enabled.
uuuuh.... ah toch lekker proberen :+

Ik heb het nu draaien, maar het is niet echt heel snel ofzo :S
De music tab werkt ook niet helemaal 100% en het scrollen van de foto's gaat een beetje traag.
Maar kan wel zeggen dat ik het heb :+

Kan iemand mij uitleggen hoe hij/zei Warcraft2 en Quake2 aan de praat hebben gekregen? ik krijg het niet voor elkaar namelijk...

[ Voor 60% gewijzigd door kaasaanfiets op 13-10-2008 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:25
MsG schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:40:
Transport Tycoon
Simcity 2000
Battle Tanks
Warcraft II
... waar haal ik die vandaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj.verhulst schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:30:
ik ben m'n pennetjes kwijt ,, ze vallen er blijkbaar makkelijk eriut

heb eens gekeken wat pdashop ervoor vraagt € 32 voor 3 stuks ,, best duur
zijn er alternatieven ?
Heb er bij Bol.com 11,90 voor betaald incl. verzendkosten.
Drie orginele HTC-pennetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
spacecrap schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

... waar haal ik die vandaan???
The usual places :), zijn wel te vinden. Niet allemaal legaal, dus zoek zelf maar ff.

Age of Empires 1 is ook wel tof though.

[ Voor 8% gewijzigd door MsG op 13-10-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
koekoek2003nl schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:03:
[...]

Ja dat ja, dank u ga er meteen even mee aan de slag.

[...]

uuuuh.... ah toch lekker proberen :+

Ik heb het nu draaien, maar het is niet echt heel snel ofzo :S
De music tab werkt ook niet helemaal 100% en het scrollen van de foto's gaat een beetje traag.
Maar kan wel zeggen dat ik het heb :+

Kan iemand mij uitleggen hoe hij/zei Warcraft2 en Quake2 aan de praat hebben gekregen? ik krijg het niet voor elkaar namelijk...
Hier draait hij ook maar het is in principe nog dikke prut (in mijn geval dan). Witte foto's, scherm kan niet meer uit en crasht geregeld. Genoeg om bij te dragen aan het project (wat misschien ook weer niet positief is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

EnsconcE schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:23:
[...]

Hier draait hij ook maar het is in principe nog dikke prut (in mijn geval dan). Witte foto's, scherm kan niet meer uit en crasht geregeld. Genoeg om bij te dragen aan het project (wat misschien ook weer niet positief is ;) )
Ja idd, ik had geen witte foto's maar het scherm kon iid niet meer uit, daarom heb ik het er weer afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
sandergar schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:03:
Weg vallende telefoongesprekken, voicemailberichten krijgen dat ik gebeld ben terwijl ik geen gemiste oproepen heb en het toestel gewoon voor mij ligt en gewoon geheel niet bereikbaar ben (bellers krijgen niet eens mijn voicemail te horen). Kortom, ook mijn Tytn II staat ingeboekt om opgehaald te worden.

De HTC klantenondersteuning vond dat ik eerst maar eens een upgrade naar 6.1 moest doen. 1x raden: probleem bestaat nog steeds .... |:(

Netwerkontvangst is gewoon slecht met de Tytn II terwijl mn oude simpele Siemens gewoon volledige ontvangst heeft (Vodafone). Nu maar hopen dat de ruime twee weken reparatietijd nagekomen wordt. Tijdelijk maar weer een papieren agenda gebruiken :(
Repair tracking vermeld het volgende:
Status: Closed  
Service Type: Repair  
Service Model: C1-Repair Only 
Problem Type: Others 
Failure Description: No fault found 

Krijg mn toestel dus ongerepareerd retour :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 18:11
sandergar schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:38:
[...]

Repair tracking vermeld het volgende:
Status: Closed  
Service Type: Repair  
Service Model: C1-Repair Only 
Problem Type: Others 
Failure Description: No fault found 

Krijg mn toestel dus ongerepareerd retour :( |:(
Klinkt als de problemen die met de eerste radioroms van de KAiser te maken hadden. Op XDA bestaat een radiorom thread met daarin alternatieven voor de radio. Stom dat ze bij HTC dat dan niet (ff) doen. Kijk anders een hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:34
Sander zegt zelf:
sandergar schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:03:
[...]
[...]
Aangezien er een nieuwe radio ROM in de updates van HTC zelf zit heeft hij dus ook de radio ROM al geupdate volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:44:
Wat is voor veel mensen nog een reden om een Tytn II te verkiezen boven een Touch Pro ?

Ik zou zelf alleen zeggen dat de Tytn wat minder fragiel is.
Prijs was bij mij de doorslag. Gratis een Tytn II of betalen voor een Touch Pro bij een jaarcontract (over een jaar wil ik toch weer een nieuwe).

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoun schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:52:
[...]

Prijs was bij mij de doorslag. Gratis een Tytn II of betalen voor een Touch Pro bij een jaarcontract (over een jaar wil ik toch weer een nieuwe).
Dat is opzich gek want een Touch Pro is toch zeker gratis bij veel abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

Dat is opzich gek want een Touch Pro is toch zeker gratis bij veel abonnementen.
Maar hij wil een éénjarig contrac en dan mag je dokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeeJon schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:47:
[...]

Maar hij wil een éénjarig contrac en dan mag je dokken :)
Ja das wel weer waar natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 08-09 23:12
K kan nergens iets over m'n probleem vinden , dus vraag ik het maar hier.

Ik kan sinds orange is overgegaan naar online geen mail meer verzenden via gprs.
Mail ontvangen doet hij keurig maar verzenden ho maar. :X

Geprobeerd: uitgaande mailserver verandert van smtp.orange naar online.nl
geavanceerde instellingen SSL aangevinkt

Niets van dit alles hielp.
Nu heb ik geen internetabbo meer maar dat mag volgens mij niets uitmaken, ontvangen van mail gaat immers nog steeds goed. :|

Iemand een suggestie of nog beter een oplossing? _/-\o_

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
scorpio schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:27:

Ik kan sinds orange is overgegaan naar online geen mail meer verzenden via gprs.

Nu heb ik geen internetabbo meer maar dat mag volgens mij niets uitmaken, ontvangen van mail gaat immers nog steeds goed. :|

Als je IMAP gebruikt in WM6.1 heb je last van dezelfde bug als ik last van heb (zie mijn laatste post in deze topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 08-09 23:12
Zijn we dan mooi klaar mee.
K hoop dat er een oplossing voor komt . geen zin om de oude er weer op te gooien.
thnks btw voor je reply 8)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb in mijn belgische htc een 6.1 NL rom gezet maar de toetsen op het toetsenbord doen het niet zoals het zeg maar hoort

want omdat het toetsenbord een belgische is zitten de q en de a verkeerd om

ik bedoel dus niet het touchscreen gedeelte maar het toetsenbord zeg maar

weet iemand hoe ik dit kan aanpassen in de ttyn2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Heeft er ook iemand een oplossing voor de vaak haperende USB verbinding/Active Sync? Ik zet de telefoon op mijn werk in een cradle, maar heb héél vaak geen goede verbinding met active sync. Ander kabeltje? Maakt geen verschil. Nieuwe telefoon? Scheelt, maar nog steeds niet foutloos.
Wat is er aan de hand? Wat is er aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
NOG wat geks: als ik de telefoon met het aan/uit knopje aan de zijkant uitzet, springt hij binnen een seconde of 3 weer aan. TENZIJ... ik hem snel even open en dicht schuif. Dan blijft hij wel uit. (Slidewake staat uit met kaisertweak).

Met slide wake aangezet springt hij natuurlijk meteen aan bij het open schuiven. (getest).
De gewone sleep-periode van 2 minuten werkt wel, dan gaat de telefoon gewoon standby.
Uitzetten door knopje vast te houden werkt ook gewoon.
Maar hij springt dus binnen een seconde of 3 uit standby...

HELLUPIE!.....(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat komt geloof ik omdat er ongelezen berichten zijn o.i.d. Klopt dat?
Dat van die happerende ActiveSync heb ik op me werk ook welleens. De telefoon wordt dan niet goed gedetecteerd en verbind niet met ActiveSync. Na een reboot werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
My-life schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:10:
Dat komt geloof ik omdat er ongelezen berichten zijn o.i.d. Klopt dat?
Dat van die happerende ActiveSync heb ik op me werk ook welleens. De telefoon wordt dan niet goed gedetecteerd en verbind niet met ActiveSync. Na een reboot werkt het weer.
Er staat nog geen enkel bericht in deze telefoon. Vanmorgen net hard-reset gedaan (via menu, geheugen wissen). Daarna nog geen sms of mail gehad. Ook in outlook webacces staan geen ongelezen berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
OK, ik had het een keer hier voorbij zien komen.
Ik had het zelf ook welleens als ik TomTom had gebruikt en ik zette hem uit. Dan zat hij in de auto houder en viel het op. Misschien gebeurt het anders ook welleens, maar ik heb er nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
scorpio schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:27:

Je moet de uitgaande mailserver van je provider gebruiken. Online accounts kunnen alleen via een Online internet verbinding verstuurd worden. Heb hetzelfde op dit moment met Planet Internet en UPC internet. Wij gaan over naar UPC maar hebben tijdelijk ook nog Planet internet (Ja datum verkeerd doorgegeven 8)7 ) Maar ik maak nog steeds gebruik van mijn planet mail, maar deze kan ik niet versturen via mail.planet.nl als ik gebruik maak van mijn UPC internet verbinding. Heb de server veranderd in smtp.upcmail.nl en kan weer mailen. Sommige providers werken zo. Als je bijvoorbeeld gmail ofzo gebruikt heb je hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Magicjjk schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:31:
[...]

Je moet de uitgaande mailserver van je provider gebruiken. Online accounts kunnen alleen via een Online internet verbinding verstuurd worden. Heb hetzelfde op dit moment met Planet Internet en UPC internet. Wij gaan over naar UPC maar hebben tijdelijk ook nog Planet internet (Ja datum verkeerd doorgegeven 8)7 ) Maar ik maak nog steeds gebruik van mijn planet mail, maar deze kan ik niet versturen via mail.planet.nl als ik gebruik maak van mijn UPC internet verbinding. Heb de server veranderd in smtp.upcmail.nl en kan weer mailen. Sommige providers werken zo. Als je bijvoorbeeld gmail ofzo gebruikt heb je hier geen last van.
Klopt! Heb ik met mijn eigen server ook. Aangezien ik Hi gebruik op de TyTNII moet ik dus bij de SMTP mail.hiway.nl invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Ik draai nu sinds gistermiddag op de Hyperdragon III rom van 13 oktober. Werkt echt weer geweldig! Manilla doet zijn werk meer dan goed en hij werkt lekker snel. Van portrait naar landscape heeft ook haast geen tot geen vertraging meer.

De ervaring tot nu toe is dus erg goed, ben benieuwd voor hoelang :+
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste