Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
Heeft vodafone al een nieuwe rom uitgebracht? Ik zit zelf namelijk met de vodafone versie en wacht er al weer een tijdje op.

nevermind, startpost niet goed gelezen. Ik zou graag de nieuwe manilla interface erop willen proberen, ben benieuwt...

[ Voor 34% gewijzigd door DarkShadow op 14-09-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon herstart de laatste tijd regelmatig zonder enige aanleiding, soms zeer vaak achter elkaar. :( Ik heb de telefoon nu 9 maanden en hij heeft het al die tijd prima gedaan. Toen deze kuren voor het eerst kwamen heb ik de nieuwste versie van Windows erop gezet. Hij heeft het toen weer een week prima gedaan, maar nu ben ik weer terug bij af. heeft iemand een idee wat er aan de hand is? en wat ik kan doen? ik kijk liever eerst zelf voor ik hem weer een maand kwijt ben door hem weg te wegbrengen.
ty
M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:35
Hebt het eerste min punt gevonden van de update naar 6.1...Tomtom7 vind vaak nog maar 1-2 satellieten en kan daardoor moeilijk zijn weg bepalen.
Bij de oudere versie had hij met gemak een stuk of 5..
Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Von Henkel schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:31:
Hebt het eerste min punt gevonden van de update naar 6.1...Tomtom7 vind vaak nog maar 1-2 satellieten en kan daardoor moeilijk zijn weg bepalen.
Bij de oudere versie had hij met gemak een stuk of 5..
Heeft iemand anders hier ook last van?
Dat is niet per definitie WM6.1 die daar de oorzaak van is, in 99 van de 100 gevallen is het de radio rom die ervoor zorgt dat GPS niet goed werkt. Welke radio heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:35
Mijn radio is de orginele van T-mobile en dat is 1.70.18.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Misschiend dat je hier even wil kijken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=393182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

csjah schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 16:09:
[...]

waarschijnlijk bedoeld hij dat ie niet synced met outlook op de pc. Alleen de webfunctie kun je gebruiken met de gratis versie. Oftewel je kunt alleen syncen tussen exchange server en bijv je tel maar niet tussen exchangeserver en pc met outlook
Dat bedoel ik inderdaad. Heb contact gehad met mail2web over de betaalde versie, maar alleen met een business abbo van €14,95 per maand is het mogelijk te syncen met je Outlook. Dat vind ik persoonlijk wat te duur. Iemand een ander idee om over the air (internet) je agenda en contactpersonen te syncen met je Outlook.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:36
Heel irritant dit. Als je een sms wilt beantwoorden, gaat dat in balkje onderaan. Als de zin een regel lager verder gaat zie je dit dus niet meer.. Kan dit niet anders? Ik moet nu het bericht in concepten opslaan en dan verder afmaken als normale sms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-04 15:14
Eastman schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:47:
[...]

Stel gewoon een mail forward in, bij je huidige email ipv dat je Mail2web je mailtjes laat ophalen. Dan krijg je ze wel direct op je telefoon.
Je hebt gelijk. Inmiddels had ik dat al ontdekt. Maar toch bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 14:59
Heeft iemand enig idee hoe je het inputveld bij een threadedsms-reply kan vergroten.. er passen net 2 regels in en als je meer tiept, dan moet je terugscrollen... Ik heb in het register geen sleutel kunnen vinden die dit bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

musiqman schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:27:
Heel irritant dit. Als je een sms wilt beantwoorden, gaat dat in balkje onderaan. Als de zin een regel lager verder gaat zie je dit dus niet meer.. Kan dit niet anders? Ik moet nu het bericht in concepten opslaan en dan verder afmaken als normale sms..
Bedoel je dat je af wilt van threaded SMS? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
met MAIL2WEB heb ik heel erg veel SPAM gekregen... dus ik kom daar nooit meer.
mijn gewone email openen met mail2web met het invullen van mijn inlog + ww.
ik verstuurde ook opeens erg veel spam... die ik vervolgend allemaal boos terug kreeg...

dus pas een beetje op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
Als je met threaded sms een nieuwe sms wilt maken (dus niet reageren op een sms) dan vult de TyTN de naam niet meer aan. Kan dit via het register weer aangezet worden? Of werkt dat gewoon niet meer bij threaded sms?

Mmm weet niet of het een glitch is, maar net ff het volgende gedaan:
To enable the new recipient address suggestions feature in the SMS application, go to HKLM\System\Inbox\RecipientAutoComplete and set/change the following DWORD:

MaxSuggestions=4 (for example)
Daarna herstart en het werkt. Echter niet met bijvoorbeeld maar max 4 suggesties, dus weet niet of deze setting nou wel nut had...

[ Voor 49% gewijzigd door Zeezicht op 15-09-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
BtM909 schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:43:
[...]

Wat ik bedoel staat daar toch :p

Dat threated sms werkt zonder dit probleem prima. maar er blijft dat probleem waar kennelijk meer mensen last van hebben.

ik hoop dat er een oplossing voor is/gevonden word. daar het zeer vervelend is.

Is threated trouwens uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 16:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BtM909 schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:43:
[...]

Ik zie bij dat threaded sms nu geen tijden terug maar alleen datums.

Stel ik sms om 02:00 op een bepaalde datum dan zie ik de tijd niet meer terug. dit was met normale smsjes wel toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of je leest de knipoog. Bedenkt: hey zo heet die optie. Even google of dat uit te zetten is. Search in dit topic en vind een oplossing ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
ik weet wel dat het threated sms het, ik wil aleen af van die bug. Niet van de hele optie.

Het is gewoon een bug. Je moet ook met threated sms ook gewoon kunnen typen lijkt me...

Maar als ik wel van TS af wil dan kan ik de file SMSInboxThreading.exe. niet vinden op mn bakkie :S

[ Voor 22% gewijzigd door musiqman op 16-09-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
snap precies wat je bedoelt(!!), als je wilt reageren en je gaat naar regeltje 2 in je antwoord sms dan is het vakje te klein en kun je alleen die eerste regel zien.
ik doe altijd on-screen toetsenbord aan en weer uit. dan doet ie het weer gewoon is idd heel rare bugg iemand een beter oplossing??

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
DarkShadow schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:22:
Heeft vodafone al een nieuwe rom uitgebracht? Ik zit zelf namelijk met de vodafone versie en wacht er al weer een tijdje op.

nevermind, startpost niet goed gelezen. Ik zou graag de nieuwe manilla interface erop willen proberen, ben benieuwt...
Ik heb 2D manilla sinds gisteren erop staan.... De TouchFlo werkt heel erg soepel, beetje richting iPhone soepel.
Maar iets instellen is onmogelijk. Ik heb programma's in de snelkoppelingen gezet en deze zijn niet meer te veranderen. Erg vervelend.
De googlemaps en internet tabs krijg ik ook niet werkend, ook niet met de bijbehorende .cab files.
Maargoed, het ook wil ook wat zeg ik dan maar :)

• EnsconcE
Er is een hoop te veranderen, het kost alleen wat moeite. Op xda lopen een paar mooie topics over Manilla, waaronder 1 die Manilla als developer edition gepubliceerd heeft. Ik heb er nog niet mee geknoeid en ik verwacht ook niet dat het makkelijk is. Maar er is wel het een en ander mogelijk.

Manilla is naar mijn mening beter dan de standaard HTC Home.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Arghh bij mij doet van het navigatie toetsje "naar beneden" het niet meer op m'n MDA Vario3. Ik kan nu alleen nog naar beneden scrollen met het scrollwieltje of door het scherm aan te raken. Niet fijn :(

Hij klikt nog wel gewoon als ik er op druk. Iemand tips? (iets anders dan: ga terug naar T-Mobile? :+)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• EnsconcE
Apie! schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:00:
Arghh bij mij doet van het navigatie toetsje "naar beneden" het niet meer op m'n MDA Vario3. Ik kan nu alleen nog naar beneden scrollen met het scrollwieltje of door het scherm aan te raken. Niet fijn :(

Hij klikt nog wel gewoon als ik er op druk. Iemand tips? (iets anders dan: ga terug naar T-Mobile? :+)
  • Zelf uitzoeken wat het probleem is
  • Schoonmaken
  • Kapot onderdeel vervangen
  • Laten reparen binnen de garantie
  • Laten reparen door iemand die handig is
  • Een andere telefoon aanschaffen
  • Stoppen met het gebruik van je mobiel
  • Negeren
:+

[ Voor 4% gewijzigd door EnsconcE op 17-09-2008 15:42 ]

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb al geprobeerd:
• Zelf uitzoeken wat het probleem is (daar is dit onderdeel van)
• Schoonmaken
• op "naar boven" klikken en tegelijkertijd proberen onder het knopje te blazen
• op "naar boven" klikken en tegelijkertijd proberen onder het knopje te zuigen
• Stoppen met het gebruik van m'n mobiel

Allemaal geprobeerd, maar helaas geen positief resultaat :/

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind dat threaded sms toch wel wazig.

Vandaag bijvoorbeeld 4 smsjes ontvangen, dan heb ik gewoon 4 tijden erbij staan (15:02 etc)

maar morgen zijn dat alleen maar de datums nog (9/17)

Als ik het threaded sms uitzet ben ik dat dan ook kwijt ? (zie ik dan bij smsjes van gisteren naast de datum ook de tijd terug)

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 01:12:
Mijn telefoon herstart de laatste tijd regelmatig zonder enige aanleiding, soms zeer vaak achter elkaar. :( Ik heb de telefoon nu 9 maanden en hij heeft het al die tijd prima gedaan. Toen deze kuren voor het eerst kwamen heb ik de nieuwste versie van Windows erop gezet. Hij heeft het toen weer een week prima gedaan, maar nu ben ik weer terug bij af. heeft iemand een idee wat er aan de hand is? en wat ik kan doen? ik kijk liever eerst zelf voor ik hem weer een maand kwijt ben door hem weg te wegbrengen.
ty
M
slechtcontact met je accu?
stoot je telefoon eens? en dan kijken of ie uitgaat.
kheb dit wel eens met een andere telefoon gehad... ook erg irritant
het heeft even geduurd eer ik er achter was...

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:24
Hoelang gaat de batterij van de Tytn 2 mee bij intensief gebruik denk aan
- hele dag BT aan
- 2 uurtjes internet met hsdpa
- 20 smsjes
- 5 min bellen
- 20x agenda item invoeren.

aanleiding post diamond topic
kan iemand de batterij duur van de diamond vergelijken met die van de tytn 2 ?
de batterij van de diamond is zo rampzalig dat ik aan het overwegen ben hem weg te doen maar dan wil ik wel een toestel waar de batterij duur beter van is.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:34
LeeJon schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:47:
[...]

Ik heb 2D manilla sinds gisteren erop staan.... De TouchFlo werkt heel erg soepel, beetje richting iPhone soepel.
Maar iets instellen is onmogelijk. Ik heb programma's in de snelkoppelingen gezet en deze zijn niet meer te veranderen. Erg vervelend.
De googlemaps en internet tabs krijg ik ook niet werkend, ook niet met de bijbehorende .cab files.
Maargoed, het ook wil ook wat zeg ik dan maar :)
Gisteren heb ik hem ook geprobeerd. Alleen de CAB geïnstalleerd en verder niets. Het werkt idd behoorlijk snel. Vooral het foto's bekijken ziet er gaaf uit.
Als ze het een een beetje bug-free krijgen ga ik het wel permanent gebruiken.

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 21:34
2 uurtjes hsdpa? ligt er aan wat je doet, maar vaak haal ik dat niet eens :')

• EnsconcE
wd200 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:50:
Hoelang gaat de batterij van de Tytn 2 mee bij intensief gebruik denk aan
- hele dag BT aan
- 2 uurtjes internet met hsdpa
- 20 smsjes
- 5 min bellen
- 20x agenda item invoeren.

aanleiding post diamond topic

[...]
Dat is ook afhankelijk van de ROM en Radio die gebruikt wordt. Maar de TyTN heeft de neiging batterijen op te eten.

Verwijderd

Heeft iemand last van dezelfde bug als ik? Sindsdat ik ben overgegaan van de WM 6.0 naar de 6.1 van T-Mobile syncet mijn Vario 3 niet meer met de Exchange Server (2007 SP1, alle updates).

De volgende melding krijg ik op de telefoon:

=-= Build 19212 =-=
=-= No XIP Information Available =-=

=-=-[myserver.com]-=-=

=-=- [05/09/2008 08:10:0210.000] -=-=
=-=-=-= Client Request =-=-=-=
OPTIONS Microsoft-Server-ActiveSync?ef8TBBAUdCmok+hWq06iAzTjbEePAANQUEM=
=-=-=-= Begin AirSync Request Info =-=-=-=
User: DOMAIN\USERNAME
AirSync Version: 12.1
DeviceId: XXXXXXXXXXXXXXXX
Device Type: PPC
=-=-=-= End AirSync Request Info =-=-=-=

-=-=-=- Start of Body -=-=-=-

=-=- [05/09/2008 08:10:0220.000] -=-=
=-=-=-= Server Response =-=-=-
HTTP/1.1 200 OK
Cache-Control: private
Allow: OPTIONS,POST
Content-Length: 0
Server: Microsoft-IIS/7.0
X-AspNet-Version: 2.0.50727
MS-Server-ActiveSync: 8.1
MS-ASProtocolVersions: 1.0,2.0,2.1,2.5,12.0,12.1
MS-ASProtocolCommands:
Sync,SendMail,SmartForward,SmartReply,GetAttachment,GetHierarchy,CreateCollection,DeleteCollection,MoveCollection,FolderSync,FolderCreate,FolderDelete,FolderUpdate,MoveItems,GetItemEstimate,MeetingResponse,Search,Settings,Ping,ItemOperations,Provision,ResolveRecipients,ValidateCert
Public: OPTIONS,POST
X-Powered-By: ASP.NET
Date: Fri, 05 Sep 2008 06:05:15 GMT

=-=-[myserver.com]-=-=

=-=- [05/09/2008 08:10:0221.000] -=-=
=-=-=-= Client Request =-=-=-=
POST Microsoft-Server-ActiveSync?eQkTBBAUdCmok+hWq06iAzTjbEePBAAAAAADUFBD
Content-Type: application/vnd.ms-sync
=-=-=-= Begin AirSync Request Info =-=-=-=
User: DOMAIN\USERNAME
AirSync Version: 12.1
AirSync Command: FolderSync
Language: nl
DeviceId: XXXXXXXXXXXXXXXX
Policy Key: 0
Device Type: PPC
=-=-=-= End AirSync Request Info =-=-=-=

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><FolderSync
xmlns="FolderHierarchy:"><SyncKey>0</SyncKey></FolderSync>

=-=- [05/09/2008 08:10:0221.000] -=-=
=-=-=-= Server Response =-=-=-
HTTP/1.1 501 Not Implemented
Cache-Control: private
Transfer-Encoding: chunked
Content-Type: text/html
Server: Microsoft-IIS/7.0
X-AspNet-Version: 2.0.50727
X-Powered-By: ASP.NET
Date: Fri, 05 Sep 2008 06:05:15 GMT

Het probleem heb ik ook met een oude Artemis met dezelfde Windows Mobile 6.1 update.

Verwijderd

best jongens van het forum,

ik weet dat op deze telefoon geen radio zit. maar ik heb wel een headset met attente. kan ik niet gewoon een radio programma installeren en daarna muziek luisteren. en daar kan ik dat programma vinden.

( ik heb thuis de diamond en tynn 2 ) beide Usb aansluiting

daarnaast kan je op die daimond inzoomen met je camera, als de HTC TynT II rom: HyperDragon III Pro + Manila2D + YouTube er op zet kan ik dan ook inzoomen of niet.

heel erg bedankt alvast

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 17:39 ]

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:21:
best jongens van het forum,

ik weet dat op deze telefoon geen radio zit. maar ik heb wel een headset met attente. kan ik niet gewoon een radio programma installeren en daarna muziek luisteren. en daar kan ik dat programma vinden.

( ik heb thuis de diamond en tynn 2 ) beide Usb aansluiting

daarnaast kan je op die daimond inzoomen met je camera, als de HTC TynT II rom: HyperDragon III Pro + Manila2D + YouTube er op zet kan ik dan ook inzoomen of niet.

heel erg bedankt alvast
Vraag 1: Heb je al gezocht? Probeer het zoekwoord stream eens.

Vraag 2: Wij zijn geen vraagbaak voor roms, er kan info gegeven worden maar met jouw vraag kan je het beste terecht bij de bron. Daarbij wil ik wel opmerken dat er zeer waarschijnlijk gebruik gemaakt wordt van het programma HTC camera. Deze heeft functionaliteit of niet. Uitzoeken dus ;)

Verwijderd

EnsconcE schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:50:
[...]

Vraag 1: Heb je al gezocht? Probeer het zoekwoord stream eens.

Vraag 2: Wij zijn geen vraagbaak voor roms, er kan info gegeven worden maar met jouw vraag kan je het beste terecht bij de bron. Daarbij wil ik wel opmerken dat er zeer waarschijnlijk gebruik gemaakt wordt van het programma HTC camera. Deze heeft functionaliteit of niet. Uitzoeken dus ;)
vraag 1, hiermee ben al een tijdje bezig, maar ik denk dat U mijn niet helemaal berijpt, ik heb geen internet abonnement op mijn htc dus radio streamen valt af,

ik bedoel: thuis heb ik een headset met fm attente en mini usb aansluiting. alleen ik heb een programma nodig die Fm attente pakt, ik denk dat het moet werken,

nogmaals heel erg bedankt voor het meedenken

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
Ik denk het niet. Immers: de hardware voor het ontvangen van een radioprogramma bestaat uit meer dan alleen een antenne en een CPU. Ik DENK dat er domweg geen mogelijkheid is voor radioontvangst, omdat er geen FMtuner in zit, en deze kun je DENK ik niet simuleren met een programmaatje. De hardware is er domweg niet mee uitgerust.

Met een auto kun je ook niet varen, ook al zet je er een zeil op. Er ontbreken immers nog meer essentiele onderdelen om te kunnen varen.

[ Voor 8% gewijzigd door teake op 18-09-2008 19:00 ]

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is het ook mogelijk om een map op de sd kaart te synchroniseren?
Ik wil namelijk een een synchronisatiemapje op mijn bureaublad waar ik mp3tjes in kan gooien zodat hij ze meteen synct met mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:15:
[...]

vraag 1, hiermee ben al een tijdje bezig, maar ik denk dat U mijn niet helemaal berijpt, ...
Ik begrijp je vraag wel, je hebt het alleen niet goed uitgelegd ;).

Taeke zegt het overigens wel treffend, met alleen een antenne ben je er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

koekoek2003nl schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:30:
Ik wil namelijk een een synchronisatiemapje op mijn bureaublad waar ik mp3tjes in kan gooien zodat hij ze meteen synct met mijn mobiel.
Custom mapje aangeven bij ActiveSync zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:30

Coach4All

I'm a Coach 4 All

koekoek2003nl schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:30:
In Windows Media Player aangeven dat je niet met het toestel maar met de opslagkaart wilt syncen?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:16

GNML

applebuyguide.com

heb netjes wm61 rom er op gekregen door jullie hulp!
heb nu echter een probleem met de kerio mailserver en het syncen...
als ik ssl aan heb krijg ik deze fout 0x80070057 en met ssl aan ook..
krijg echter het certificaat ook niet netjes geinstalleerd.. als ik hem installeer via verkenner komt die niet in de lijst van certificaten iemand een idee?

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Topic Start een beetje misleiden wat betreft het probleem met de video drivers. Alle nieuwe roms die je bijvoorbeeld op het xda forum kan vinden hebben uitstekende video drivers. Waarbij zaken als throttle launcher, touchflo 3d en manilla 2d uitstekend werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Ik heb de nieuwe ROM van T-Mobile (Windows Mobile 6.1) geinstalleerd en vind helaas wat bugjes. Een van de meest storende vind ik dat als er een sms binnenkomt hier geen enkele melding van wordt gedaan.

Ik heb bij "Geluiden en Meldingen" ingesteld dat er bij "Berichten: nieuw tekstber." alles aangevinkt behalve "herhalen". Het geluidje doet het ook gewoon als je op de play knop drukt.
Maar er gebeurt dus niets als er een sms binnenkomt behalve dan dat het wel in het hoofdscherm wordt weergegeven. Geen geluid, geen trillen, geen lampje dat oranje knippert.

Heeft iemand anders deze ervaring ook? Is het op te lossen?

Ik heb al van alles geprobeerd via de Advanced Config tool maar helaas, niets helpt. :'(

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Videodriver-ervaringen met WM6.1 (T-Mobile update) zijn goed :)

TomTom, omschakeling Portrait naar Landscape en v.v. verloopt nu heel wat minder schokkerig dan eerst. Ook PIE geeft goede beelden bij het internetten. Gebruik voor film CorePlayer of SmartMovie die beide heel acceptabele beelden geven. Kortom de videodrivers zijn voor mij in deze configuratie geen issue meer. :*)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:34
Leuk bericht JeeVee, ware het niet dat er ook in de ROM van T-Mobile geen speciale drivers voor de GPU aanwezig zijn. Wat je merkt zijn dus puur software tweaks en die werken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

Hmm begin er nu aan te denken om t ding maar terug te sturen naar T-mob als zijnde defect. Onder de vorige ROMversie: traag als stroop, soms niet op kunnen nemen agv traagheid, soms gesprek spontaan beëindigen, onbetrouwbare internetverbinding, en onbetrouwbare sync. Nu na de update, onbetrouwbare synch, en onleesbare menuteksten. Toestel is wel meer responsive, maar daar heb je weinig aan als je t scherm niet kan lezen...

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s3mt3x schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:09:
Hmm begin er nu aan te denken om t ding maar terug te sturen naar T-mob als zijnde defect. Onder de vorige ROMversie: traag als stroop, soms niet op kunnen nemen agv traagheid, soms gesprek spontaan beëindigen, onbetrouwbare internetverbinding, en onbetrouwbare sync. Nu na de update, onbetrouwbare synch, en onleesbare menuteksten. Toestel is wel meer responsive, maar daar heb je weinig aan als je t scherm niet kan lezen...
internet je veel? virus??
laat ik het zo zeggen, als mijn PC zo zou doen zoals jij beschrijft, zou ik meteen denken aan virus of spyware

edit: ja ja, een pc past moeilijk in je broekzak. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:25:
Ik vind de Topic Start een beetje misleiden wat betreft het probleem met de video drivers. Alle nieuwe roms die je bijvoorbeeld op het xda forum kan vinden hebben uitstekende video drivers. Waarbij zaken als throttle launcher, touchflo 3d en manilla 2d uitstekend werken.
Iets met niet officiele roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

marrik schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:56:
Ik heb de nieuwe ROM van T-Mobile (Windows Mobile 6.1) geinstalleerd en vind helaas wat bugjes. Een van de meest storende vind ik dat als er een sms binnenkomt hier geen enkele melding van wordt gedaan.
Moet je even een quicksearch doen in deze topic. Ik heb dit probleem + oplossing niet al te lang geleden hier nog voorbij zien komen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Ken. schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:16:
[...]

Moet je even een quicksearch doen in deze topic. Ik heb dit probleem + oplossing niet al te lang geleden hier nog voorbij zien komen namelijk.
Thanks! _/-\o_ Dit was 'm:
TommyCP schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:10:
Dat is als je in HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\ de "SMSAvailable" sleutel aanpast, daarvan is inderdaad bekend dat hij notificaties uitschakelt. De methode uit mijn vorige post doet dit niet.

Maar als het zonder registeraanpassingen kan, is het natuurlijk beter. :)
Jammer dat deze op de een of andere manier uit was gezet na het flashen...

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ken. schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:33:
[...]

Custom mapje aangeven bij ActiveSync zou moeten werken.
Waar kan ik dat vinden dan? die optie heb ik namelijk nog niet gevonden, en wmp gebruik ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
koekoek2003nl schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:20:
[...]

Waar kan ik dat vinden dan? die optie heb ik namelijk nog niet gevonden, en wmp gebruik ik niet...
Die synchronisatie van bestanden kun je gewoon vinden bij de items voor synchronisatie (agenda, conttacts, enz). Alleen werkt deze optie niet naar behoren.
De bestanden komen, zowel op de tytn als de pc, in de my documents folder terecht, ook al selecteer je een andere map. Synchroniseren van een map faat niet. Heb het geprobeerd.

Het resultaat was dat ik op mijn pc de map met de inhoud zoals op de tytn. Deze werd gesynchroniseerd met my documents op de tytn.
Het gebvolg is dat ik de map met zijn inhoud op zowel de sd kaart als het interne geheugen had. De map op de SD kaart werd verder gewoon genegeerd bij synchronisatie.

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Beste tweakers,
Kan iemand mij wat meer vertellen over de kwaliteit van het afspelen van mp3 bestanden. Is dat bijvoorbeeld vergelijkbaar met een Ipod of is de kwaliteit matig. Uiteraard hangt dit ook af van de gebruikte headset, maar hopelijk kunnen jullie mij even informeren. ALvast bedankt.

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
Is in de begin topics al redelijk vaak over geschreven. TyTnII is een prima afspeelapparaat, maar heeft voor goed geluid wel een mooie koptelefoon nodig, met een verloopstukje van mini-USB naar mini-jack. Verder kun je de geluidsweergave met diverse applicaties inregelen. De standaard player kent geen mooie equalizer bijvoorbeeld. Maar daar zijn plenty applicaties voor te vinden als het goed is.

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:25
koekoek2003nl schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:20:
[...]

Ik sync custom bestanden en mappen met Easy Sync.

http://easy-sync.info/

Werkt ideaal.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 14:59
Probeer voor de grap eens Pointui, geweldige vervanging voor je normale home interface, met geweldige graphics. Ook nog eens helemaal gratis :) http://www.pointui.com/Home.aspx

*edit* iets handigere link

[ Voor 10% gewijzigd door Worrum op 21-09-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of achterkantjes voor de tytn II los te koop zijn? Mijn foto's zijn enorm wazig en dat blijkt te komen door een ernstig bekrast "ruitje", zonder achterkantje zijn de fotos scherp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
^ Je kan het beste even bellen of mailen met HTC Nederland. Zo'n covertje hoeft niet veel te kosten, dus blijf vooral weg van de vele, nogal dure online shops.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:57
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:37:
weet iemand of achterkantjes voor de tytn II los te koop zijn? Mijn foto's zijn enorm wazig en dat blijkt te komen door een ernstig bekrast "ruitje", zonder achterkantje zijn de fotos scherp...
Wil je laten weten wat de uitkomst is als je belt met HTC Nederland? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:57
http://cnn.cn/shop/p4550-tytn-kaiser-c-277_447.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oesie schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:01:
[...]

Wil je laten weten wat de uitkomst is als je belt met HTC Nederland? :)
dat was geen succes. Kreeg een zeer slecht nederlands sprekende man aan de lijn die 5 minuten lang alles ging registreren (telefoon, mail, imei) en me vervolgens naar de site verwees waar ik ze voor slechts €30 kan aanschaffen. :/
Ik probeer het wel even op die link hierboven, voor $10. Waarvoor dank.

bedenk me trouwens dat ik ook een verzekering heb afgesloten, die ook maar eens checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:00:

bedenk me trouwens dat ik ook een verzekering heb afgesloten, die ook maar eens checken
Wss heb je dan €50 eigen risico ofzo :X

Afgelopen week is me TyTN II gecrashed op een of andere onverklaarbare reden |:(
Heb de mogelijkheid maar meteen aangepakt om er een custom rom op te zetten.
Heb nu de L26_KaiserDiamond_V9 (3.55.502.1 WWE) erop staan met Radio 1.58.25.17. Kon het altijd proberen dacht ik.
Voorheen ging me accu bij normaal gebruik (beetje bellen, sms, internet) maar één dag mee. Op dit moment heb ik me TyTN zaterdagochtend voor het laatst opgeladen en de accu staat nu op 23% :9~
Verder reageerd de telefoon ook veel sneller op je menu keuzes en ook van Portrait naar Landscape duurt nu nog maar een fractie van wat hij voorheen deed.

Aardig tevreden dus met deze set-up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 18:11
Nog beter...ik heb de dremel gepakt en het transparante ruitje er uit gevreesd. Sindsdien zijn de foto's duuzend keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Laatst online: 07-07 22:44
LeeJon schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:50:
[...]

Wss heb je dan €50 eigen risico ofzo :X

Afgelopen week is me TyTN II gecrashed op een of andere onverklaarbare reden |:(
Heb de mogelijkheid maar meteen aangepakt om er een custom rom op te zetten.
Heb nu de L26_KaiserDiamond_V9 (3.55.502.1 WWE) erop staan met Radio 1.58.25.17. Kon het altijd proberen dacht ik.
Voorheen ging me accu bij normaal gebruik (beetje bellen, sms, internet) maar één dag mee. Op dit moment heb ik me TyTN zaterdagochtend voor het laatst opgeladen en de accu staat nu op 23% :9~
Verder reageerd de telefoon ook veel sneller op je menu keuzes en ook van Portrait naar Landscape duurt nu nog maar een fractie van wat hij voorheen deed.

Aardig tevreden dus met deze set-up :)
Kan je die rom ook op de nederlandse versie van de tytn ll zetten? Ik zit er ook aan te denken om mijn rom te vervangen, maar ik ben bang dat ik mijn telefoon stuk maak omdat ik een nederlandse rom heb. Dat alles engels wordt boeit mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
swiebert schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:50:
[...]

Nog beter...ik heb de dremel gepakt en het transparante ruitje er uit gevreesd. Sindsdien zijn de foto's duuzend keer beter.
en over een maand een beschadigde camera... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
henkstr schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:34:
[...]

en over een maand een beschadigde camera... 8)7
No way Jose...Lensje ligt knap lager dan de deksel.Hooguit iets meer stof maar het deksel is sowieso niet stofdicht. Waarom zou ik me daar dan druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swiebert schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:50:
[...]

da's me ook al opgevallen..maar eruit gevreesd? Je kunt hem er zo uit duwen, zit vast met een beetje lijm..
Overigens kon ik hem na het eurit duwen weer aardig oppoetsen, maar misschien laat ik hem er ook uit. Wel lelijk gezicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:28:
[...]

Kan je die rom ook op de nederlandse versie van de tytn ll zetten? Ik zit er ook aan te denken om mijn rom te vervangen, maar ik ben bang dat ik mijn telefoon stuk maak omdat ik een nederlandse rom heb. Dat alles engels wordt boeit mij niet :)
Natuurlijk kan dat. De huidige taalversie hoeft niets te zeggen over een toekomende taalversie (door een andere ROM). Mocht je Nederlands veel prettiger vinden dan moet je gewoon een Nederlandse ROM zoeken.

Verwijderd

Maniac schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:27:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad. Heb contact gehad met mail2web over de betaalde versie, maar alleen met een business abbo van €14,95 per maand is het mogelijk te syncen met je Outlook. Dat vind ik persoonlijk wat te duur. Iemand een ander idee om over the air (internet) je agenda en contactpersonen te syncen met je Outlook.
Je moet www.funambol.com eens proberen... Is van een vriend van me in de uk...

Good luck!
BJ

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
offtopic:
Off topic.. maare...

frezen
met de frees bewerken (afschaven of uitboren)

vrezen
vrees gevoelen (voor –)
synoniem: duchten, ontzien

Maar misschien heb ik het fout en is er een techniek om je TyTN2 zo bang te maken dat het raampje er uitspringt. :P

_██_
(ಠ_ృ)

• csjah
Kent iemand een prog zoals PocketTime? Ik zoek iets waarmee ik mijn gewerkte uren kan invullen en zo mijn week bijhouden...
PocketTime is alleen voor oudere PPC's

• Mystikal
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Weet iemand ook hoe de achterkant eraf moet? Er zit namelijk nogal wat stof voor de camera lens. Ik zag geen schroefjes of whatsoever namelijk? Iemand al ervaring hiermee?

Basement Bios ---- Exo-S

• csjah
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 00:08:
[...]

Je moet www.funambol.com eens proberen... Is van een vriend van me in de uk...

Good luck!
BJ
volgens mij is dit voor leken, zoals ik, te moeilijk. Of heb ik dat mis. Het lijkt me een goed programma. Is dit te vergelijken met microsoft exchange?

• swiebert
Atomsk schreef op woensdag 24 september 2008 @ 00:54:
offtopic:
Off topic.. maare...

frezen
met de frees bewerken (afschaven of uitboren)

vrezen
vrees gevoelen (voor –)
synoniem: duchten, ontzien

Maar misschien heb ik het fout en is er een techniek om je TyTN2 zo bang te maken dat het raampje er uitspringt. :P
Dank...ik vreesde al voor een spelvaut

• leonvw
ronaldlokers schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:28:
[...]

Ja hoor, mijn TyTNII is ook een nederlandse en draait nu perect op de L26 rom :)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mystikal schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:49:
Weet iemand ook hoe de achterkant eraf moet? Er zit namelijk nogal wat stof voor de camera lens. Ik zag geen schroefjes of whatsoever namelijk? Iemand al ervaring hiermee?
Euh, gewoon een beetje drukken en dan het klepje naar boven schuiven.

• csjah
Hoe heb jij je batterij erin gekregen??

• EnsconcE
RTFM!

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Zijn er hier meer mensen die last hebben van snel leeglopende batterijen?

Ik heb hier 2 toestellen icm een zakelijk Orange abbonement.
Enkel een toestel loopt zeer snel leeg. Hooguit 2 uur e-mailen. Het andere toestel kan veel langer dan 2 uur werken op exact dezelfde accu en hetzelfde werk.

Beide telefoons zijn gerest, maar toch blijft het verschil.
Een week geleden de accu's omgewisseld. Het toestel waarvan de batterij snel leeg liep, heeft weer een langere accuduur. Het andere toestel daarin tegen niet.....
Sinds vandaag weer hetzelde probleem met de goede accu. 1 week is dit prima gegaan, maar het wordt met de dag erger.

Zodra de accu op 50% is vliegt de accu duur omlaag. Toestel een uurtje op standby -> 15%
Op dit moment dus 2 accu's die zeer snel leeglopen :(

Meer mensen die hetzelfde probleem hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Laatst online: 18-08 10:44
laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
AMDathlonxp schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:39:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van snel leeglopende batterijen?

Ik heb hier 2 toestellen icm een zakelijk Orange abbonement.
Enkel een toestel loopt zeer snel leeg. Hooguit 2 uur e-mailen. Het andere toestel kan veel langer dan 2 uur werken op exact dezelfde accu en hetzelfde werk.

Beide telefoons zijn gerest, maar toch blijft het verschil.
Een week geleden de accu's omgewisseld. Het toestel waarvan de batterij snel leeg liep, heeft weer een langere accuduur. Het andere toestel daarin tegen niet.....
Sinds vandaag weer hetzelde probleem met de goede accu. 1 week is dit prima gegaan, maar het wordt met de dag erger.

Zodra de accu op 50% is vliegt de accu duur omlaag. Toestel een uurtje op standby -> 15%
Op dit moment dus 2 accu's die zeer snel leeglopen :(

Meer mensen die hetzelfde probleem hebben? :)
Begrijp ik uit jouw verhaal goed dat 1 batterij sneller leeggaat dan de ander of ligt het aan het toestel?

Als het aan het toestel ligt, ik neem aan de het alle twee Kaiser's zijn, dan is het zeer waarschijnlijk een softwarematig probleem. Kijk naar de ROM versies en trek ze gelijk. Zijn ze gelijk, dan moet je kijken naar de geinstalleerde software.

Ligt het aan de accu: accu's kunnen kapot gaan. Als je nog garantie hebt kun je het daar op gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 09:05
Ik had laatst een post geplaats over mijn documenten probleem dat die leeg is.

Nu ben ik een poosje aan het testen en doen geweest en om de zoveel tijd zegt mijn TyTn2 dat mijn kaart leeg is, dan moet ik mijn kaart eruit halen en er weer in stoppen en dan doet hij het weer prima voor een paar minuten/uur en dan is het weer mis.
Zou het probleem dan bij mijn kaart liggen of mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
PostalDude schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:53:
Ik had laatst een post geplaats over mijn documenten probleem dat die leeg is.

Nu ben ik een poosje aan het testen en doen geweest en om de zoveel tijd zegt mijn TyTn2 dat mijn kaart leeg is, dan moet ik mijn kaart eruit halen en er weer in stoppen en dan doet hij het weer prima voor een paar minuten/uur en dan is het weer mis.
Zou het probleem dan bij mijn kaart liggen of mijn telefoon?
Heb je al een andere kaart geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Laatst online: 18:57
Ik heb sinds een paar weken WM6.1 geinstalleerd en loop tegen het volgende aan:

in WM6, wanneer de telefoon op standby stond ein ik een email ontving ging de telefoon aan en werd er een popup getoond met de eerste regel. In WM6.1 heb ik dat niet meer. Ik krijg wel een geluidsmelding, het lampje knippert en als ik de telefoon zelf aanzet zie ook een melding maar hij springt niet meer aan. De optie "Bericht in scherm weergeven" aan of uitzetten helpt niet. met sms etc gaat dit allemaal wel goed.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Kan je ergens aanpassen dat dat virtuele toetsenbord niet getoond wordt als je hem 'open' hebt en je dus het toetsenbord voor je neus hebt. Ik moet in Pocket IE steeds dat toetsenbord weer uitzetten. Eentje is meer dan genoeg.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csjah
kan iemand mij vertellen hoe ik de 2 funtieknoppen links en rechts onderaan kan wijzigen? Ik wil graag het commando 'wifi on/off' toewijzen. Kan dat uberhaupt? waarschijnlijk met een progje, maar je kan het ook met et register doen. Ik weet alleen niet waar ik in het register moet zoeken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
LeeJon schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:08:
[...]

Ja hoor, mijn TyTNII is ook een nederlandse en draait nu perect op de L26 rom :)
Mooi, ik heb daarstraks de "HyperDragon lll" rom erop gezet waar ook een nieuwe touchflo interface in zit. Hij draait tot nu toe perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een manier gevonden om de ingebouwde front-camera als webcam te gebruiken in Live Messenger???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

csjah schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 18:20:
kan iemand mij vertellen hoe ik de 2 funtieknoppen links en rechts onderaan kan wijzigen? Ik wil graag het commando 'wifi on/off' toewijzen. Kan dat uberhaupt? waarschijnlijk met een progje, maar je kan het ook met et register doen. Ik weet alleen niet waar ik in het register moet zoeken. Iemand een idee?
AE Button Plus is je vriend :)

Verwijderd

Ik vind dit toestel echt erg goed moet ik zeggen, ik heb er al erg veel over gelezen en ben er achter dat een Touch Pro sneller is maar een minder werkpaard voor de zakelijke markt.

Er zal vast wel over een maand of 6 een Tytn III uitkomen met betere resolutie enz, ik vraag me alleen af of je in dit geval beter een Touch Pro zou kunnen nemen qua specs (accu is een ander verhaal) of lekker de Tytn II aan kunt schaffen ?

Je zit namelijk snel met een 2 jarig abbo dus een beetje vooruit denken is niet gek ;)

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Volgende keer even wat meer initiatief, ok? Google op " soft keys registry" geeft bij de 3e link het volgende resultaat:

http://www.mydigitallife....ile-today-or-home-screen/

• csjah
Ken. schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 22:29:
[...]

AE Button Plus is je vriend :)
werkt dat goed onder 6.1? ik heb ergens gelezen dat ie niet compatible is daarmee...
Maar ik zal eens proberen. bedankt voor de tip ;)

• csjah
DaSaN schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 10:00:
[...]

Volgende keer even wat meer initiatief, ok? Google op " soft keys registry" geeft bij de 3e link het volgende resultaat:

http://www.mydigitallife....ile-today-or-home-screen/
Dat is leuk, dat initiatief, alleen ik kon ff niet op de naam " soft keys registry" komen... Ik zoek altijd eerst op google, maar kwam er nu even niet uit. Heb verschillende sites bekeken, maar lukte gewoonweg niet, vandaar dat ik daarna mn vraag hier stelde... Daar is een forum voor, om mekaar te helpen. Niet om iemand de les te lezen...
Maar toch bedankt voor de tip ;)

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 11:04
Sinds ik de Vodafone Windows mobile 6.1 Professional ROM heb geladen doet mijn HTC Weer het niet meer op GPRS/UMTS.

via Wifi doet hij het wel, maar draadloos via vodafone dus niet!

Wie heeft dit probleem nog meer, en wie weet de oplossing?

American Express vraagbaak

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ronaldlokers schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 19:32:
[...]

Mooi, ik heb daarstraks de "HyperDragon lll" rom erop gezet waar ook een nieuwe touchflo interface in zit. Hij draait tot nu toe perfect :)
Hmm dat nieuwe touchflo zit ik ook al een tijdje naar de kijken, is dat manila2d ?
Ik heb even snel deze rom bekeken op xda, het ziet er wel retemooi uit, ik denk dat dit ook mijn volgende rom word.

Is hij wel een beetje snel? welke rom had je hiervoor en is deze sneller?

• ronaldlokers
koekoek2003nl schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:47:
[...]

Hmm dat nieuwe touchflo zit ik ook al een tijdje naar de kijken, is dat manila2d ?
Ik heb even snel deze rom bekeken op xda, het ziet er wel retemooi uit, ik denk dat dit ook mijn volgende rom word.

Is hij wel een beetje snel? welke rom had je hiervoor en is deze sneller?
Ja dat is Manila2d, en wat is dat retestrak zeg :D! Manila2d is trouwens ook los te installeren, moet je maar even zoeken op xda-developers.

Eerst moest ik van SPB softwarehouse allerlei programma's installeren om zo'n beetje de zelfde functionaliteit te krijgen. Alleen dan was het geen eenheid natuurlijk en veel klikken |:(

Nu met dat Manila2d erop werkt heel veel gelijk vanaf een mooie interface als je je scherm activeerd. Het enige wat ik nog mis is een RSS reader, dat zou het verhaaltje compleet maken.

Wat de snelheid betreft, ik had hiervoor de standaard HTC rom (nederlands) en hierop stond veel van SPB wat hem best wel traag maakte. Nu heb ik deze programma's niet meer nodig (alleen hun games nog maar ;)) en het voelt daardoor ook een stuk sneller aan. Maar ik durf niet te zeggen of het door de rom komt of omdat mijn telefoon eerst vol losse programma's stond.

• Mystikal
  • Laatst online: 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Ken. schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:14:
[...]

Euh, gewoon een beetje drukken en dan het klepje naar boven schuiven.
Bedankt voor de WEL serieuze reactie... Ik ga cleanen :)

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Vraagje; ik heb sinds kort een irritant probleem. Als ik wil bellen met het toetsenblok,dus nummer kiezen en dan op het belicoontje tik ,dan gaat hij standaard op videobellen.Wat dus niet lukt en er een pop-up verschijnt met de mededeling dat videogesprek mislukt is en of dat ik een andere optie wil.En dan kan ik wel normaal bellen.
Is er ergens een insteling die ik over het hoofd zie want ik kan het nergens vinden. :/

• csjah
Mystikal schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:34:
[...]

Bedankt voor de WEL serieuze reactie... Ik ga cleanen :)
Ooh, je vraag was WEL serieus...

[ Voor 4% gewijzigd door csjah op 27-09-2008 20:51 ]

• csjah
Nu nog een vraagje hierover. De normale 'softkey' lukt me wel. Maar nu wil ik graag de 'softkeys' van Manilla 2d wijzigen... Weet iemand hoe dat moet? Kan dat met 'manilla 2d customizer'?
BVD

Edit: nee kan niet met 'manilla 2d customizer' dus... Wordt nog aan gewerkt volgens mij. Eerst ff googelen naar een andere oplossing ;)

[ Voor 10% gewijzigd door csjah op 27-09-2008 21:17 ]

• EnsconcE
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 01:55:
Ik vind dit toestel echt erg goed moet ik zeggen, ik heb er al erg veel over gelezen en ben er achter dat een Touch Pro sneller is maar een minder werkpaard voor de zakelijke markt.

Er zal vast wel over een maand of 6 een Tytn III uitkomen met betere resolutie enz, ik vraag me alleen af of je in dit geval beter een Touch Pro zou kunnen nemen qua specs (accu is een ander verhaal) of lekker de Tytn II aan kunt schaffen ?

Je zit namelijk snel met een 2 jarig abbo dus een beetje vooruit denken is niet gek ;)
Tja wat verwacht je van een PPC? Ik heb geen ervaring met een Touch Pro, maar voor zover ik weet is deze qua specs gewoon beter. Je kan denk ik beter je verwachtingen van een PPC neerzetten en vragen om een bevestiging, zowel in het Touch Pro topic als hier. Dan kan je een beter afweging maken dunkt me.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste