Nog een paar dingen die ze zouden moeten toevoegen .....
Als je een kernwoord intypt van een link waar je geweest bent dan laat hij ofwel links zien die daar mee beginnen of wel links waar het kern woord in voorkomt. Dat onderscheidt kan een pc niet automatisch maken. Dus waarom niet als je op je muis wiel klikt dat hij dan alleen nog links laat zien die beginnen met het kernwoord.
Ook kan in in firefox naar dit topic gaan door het woord chrome in te typen.
Dat staan nergens in de links maar haalt firefox uit de pagina zelf.
Bij Chrome gaat dit ook maar Chrome laat in de adresbalk alleen maar de links zien en niet de namen van de links.
Dat maakt de juist link op GoT kiezen een beetje lastig omdat onze links decodeert zijn als nummers.
Maar goed we zullen vlug genoeg weten hoe snel Google andere functie geïntegreerd krijgt en ook hoe snel ander distrubitors (en dan hoop ik vooral mensen die nu met firefox bezig zijn) ook voor Chrome gaan coden ....
éen ding is duidelijk ... zonder Firefox was er nu ook geen Chrome geweest wat een de meeste code die chrome gebruikt komt uit firefox of is er door geinspireerd.
Daarom moet er naast Chrome en Firefox ook maar snel een symbiose browser komen.
Ik denk aan een browser die als hij merkt dat één van zijn processen crashed dit snel afsluit en de ander browser gebruikt om hem als nog te openen. Beide browsers zijn dan in het geheugen aan wezig maar natuurlijk worden taken of wel door de ene of wel door de andere afgehandeld en niet door alle twee.
Hoe verder de structuren van beide browsers daarna uit elkaar komen te liggen hoe beter.
Met andere woorden ... ze moeten elkaar aanvullen zonder dat één van de twee overbodig word ....
Let the race begin !
Mozilla Firefox vs Chrome Google
EDIT:
Mozilla Firefox wint met 1 op 4 !
http://www.googlefight.co...refox&word2=Google+Chrome
Nog andere functies ???
Ja zeker .... integreer run in de adresbalk.
Als ik notepad in typ wil ik daar ook notepad.exe zien staan die ik dan kan openen. Of zelfs kan openen als tab !!!!!!
Kom op developers .... maak van onze browser een tweede bestuuringsysteem !!!! Alleen dan lekkere cleane interface en intelligent gedrag
[
Voor 8% gewijzigd door
Kain_niaK op 03-09-2008 03:42
]