Browser: Google Chrome Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 52.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
scorpie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:57:
[...]

www.google.com/chrome -> rechtsboven andere taal selecteren (english), en dan nogmaals downloaden. Wel eerst even uninstallen, anders krijg je (ik net wel althans) een install error 4 ;p
Of je stelt hem in op Engels.. zojuist gevonden. Options/Minor tweaks/Change font and language settings (die twee hebben ook zoveel met elkaar te maken?!) en tabje Languages. Nou ja, maar dan de NL versie van die items ;).

Spellingscontrole kan je dus niet on-the-fly wijzigen, daarvoor moet je de héle browser opnieuw afsluiten :( erg onpraktisch. Ik wissel vaak tussen Nederlands en Engels en nu zit je dus bij één van beide (of meer) talen met een hoop rode kringellijntjes.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Kijk eens op buienradar.nl,

die cijfers van vooruitzicht zijn wel raar groot :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punksmurf schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:06:
Spellingscontrole kan je dus niet on-the-fly wijzigen, daarvoor moet je de héle browser opnieuw afsluiten :(
Maar kan je hem ook gewoon uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:54

FTL

TheBorg schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:04:
[...]

about:plugins
about:cache

Beetje gokken. :P

-edit-
about:version

-edit-
about:dns
inderdaad, zoek alleen de 'hidden config' nog. Zoals about:config bij firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:04:
Heeft Opera i.d.d. ook, en werkt goed, alleen is het erg star, je kan maar 9 mini-windows instellen. Niet zo handig als je een grote monitor hebt.
Dit is ook in Opera aan te passen. Zij het dat het niet via de GUI kan: Helpful Tip: Add More Speed Dials in Opera 9.
DinX schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:02:
Iemand "past and go" al opgevallen in de url-balk ? :)
Nou omdat jij het zegt ;) Het blijkt maar weer dat ze niet alleen van Firefox hebben overgenomen maar ook veel van Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:54

FTL

...

[ Voor 98% gewijzigd door FTL op 02-09-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:00:
Minpunten:

- Lettertype van de adresbalk is niet mooi
Wat wel leuk is dat het domein gehighlight wordt. Maakt het op zich wel een stuk duidelijker.

Lettertype kan je overigens (neem ik aan) gewoon aanpassen bij "change fonts".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Aangezien de meeste mensen handelingen bevestigen met linkermuis, betwijfel ik of mensen het kennen/gebruiken, maar het viel mij op dat ik geen rechtermuis kan gebruiken om handelingen in context-menu's in de browser zelf te starten/bevestigen :(. Als ik bijv. rechtermuis op de adresbar (omnibar) doe, kan ik niet nogmaals met rechtermuis op bijv. 'Alles selecteren' klikken. Terwijl dit in context-menu's van het OS of andere browsers wel kan. Ik heb het mijzelf aangeleerd op die manier omdat ik het net even efficiënter/makkelijker vind dan eerst 'rechts' en dan 'links' :).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:07:
[...]

Maar kan je hem ook gewoon uitzetten?
Nee, ook niet :/

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
EV-SSL wordt ook ondersteund :D *O*

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Lol, iemand de "GoogleUpdate.exe" opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:16
Hm, ik heb het weer verwijderd. Zolang ik in een browser niet de preferences pagina kan openen zonder dat de browser crasht, hou ik het voor gezien. Verder vind ik het scrollen ergelijk, schokkerig, niet lekker vloeiend, dus ik kan niet doorlezen. Ook scrollen met indrukken van middelste muisknop en bewegen van de muis werkt niet. Buiten dat vind ik de stijl lelijk (dat blauw), openen de tabs direct naast de pagina (wat ik als laatst open, heeft het minste prioriteit, dus moet het achteraan), werkt java niet (behalve beta 10), gebruikt het kreng per proces 40 MB geheugen (mijn geheugen gebruik daalde van 1700MB naar 1200 na het afsluiten van gchrome) en mis ik adblock (maar dat komt nog wel).

Jammer!

edit: @ hierboven, die heb ik ook al gezien, ik wilde net gaan kijken wat dat nou weer voor troep was. :P

[ Voor 7% gewijzigd door MoiZie op 02-09-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook lekker is is dat bijna het hele scherm vrij is. De statusbar verschijnt alleen als er iets gebeurt. Dit zal bij andere browsers ook wel kunnen maar bij Chrome gebeurt het gelijk op een goede en elegante manier. Hier is duidelijk over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:27
Beetje jammer dat de Google Toolbar nog niet is te installeren onder Chrome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

hmmmm......net ff geinstalleerd en loop al gelijk tegen het eerste probleem aan.

Kan vanuit metaframe pagina van het werk geen applicaties opstarten :(
Voor de rest bevalt ie wel :)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:05:
[...]
Het enig wat ik eigenlijk mis is een plugin om mijn bookmarks online op te slaan of minimaal een programma die ze kan backuppen. Tot die tijd nog geen permanente overstap.
Die mis ik inderdaad ook. Ik gebruik voor Firefox de GMarks plug-in zodat ik mijn bookmarks op meerdere computers hetzelfde kan hebben.

Ik kan dus in Firefox gebruik maken van Google Bookmarks, maar in de Google browser (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelSadza
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Super super, super snel :)
Interface werkt ook lekker duidelijk.

Ook gelijk een ooit geschreven ontzettend inefficiënte AJAX app geprobeerd waarmee je door files kan browsen (die in FF normaal vastloopt bij een map met 100 afbeeldingen ofzo).
In Chrome blijft ie gewoon werken, ook dat ene proces loopt niet vast, wel gebruikte hij op een gegeven moment 25% CPU (1 van de 4 cores in m'n bak), maar de rest kon rustig doorlopen zonder problemen.

'T feit dat Chrome daarbij gewoon soepel bleef lopen zegt voor mij in ieder geval al een hele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:13:
Wat ook lekker is is dat bijna het hele scherm vrij is. De statusbar verschijnt alleen als er iets gebeurt.
De statusbar verschijnt bij mij helemaal niet. En ik leef zo een beetje op de statusbar aangezien ik nogal eens op slome sites kom en de statusbar voor mij teken is of de site reageert of niet.

Het doet mij een beetje aan als surfen voor dummies. Out of the box sexy en snel maar (nog) weinig inhoud.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ondanks dat ik vnl. Linux draai toch even geboot naar windows om dit te proberen ;) Werkt op zich wel goed en redelijk snel (niet veel sneller dan FF3), maar het is zo op het eerste gezicht ook weer niet dé browser waar ik altijd al naar op zoek was....

Hij crasht bij mij trouwens ook altijd als ik naar de opties ga. Hele browser gaat dan plat, dus niks dat alleen dat bepaalde deel wegvalt en de rest blijft werken. Ik probeer het met windows XP x64. Meer mensen hier last van? Want ik neem aan dat je in die opties ook nog het een en ander kan customizen waar ik nu nog niet tevreden over ben (bijv. de skin).

Verder ook nog wat cosmetische bugjes in de interface. Bijv. als ik hier op GoT tekst selecteer dan wordt alles ernaast ook geselecteerd. En soms blijft in de scrollbalk iets achter wat er niet hoort. En rechtsonder in het tekstvak waarin ik nu dit bericht type zit een raar hoekje rechtsonder zonder functie.

[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 02-09-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoiZie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:12:
Hm, ik heb het weer verwijderd. Zolang ik in een browser niet de preferences pagina kan openen zonder dat de browser crasht, hou ik het voor gezien.
Het mooie van dit soort ontwikkelingen is natuurlijk dat het zo massaal gebruikt gaat worden (en dat Google zoveel developers heeft zitten) dat dit soort "grote" zaken binnen een paar dagen opgelost is. Dan kan je hem weer opnieuw installeren.

Microsoft gaat het op browsergebied m.i. i.i.g. moeilijk krijgen de komende tijd. ook Opera is erg goed bezig met 9.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FTL schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:07:
[...]

inderdaad, zoek alleen de 'hidden config' nog. Zoals about:config bij firefox
Heb al een eerste bug gevonden die de browser doet crashen ... about:% en hij loopt vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

graceful schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:12:
Lol, iemand de "GoogleUpdate.exe" opgevallen?
Die krijg je toch ook al als je Google Earth installeert tegenwoordig ? Hij installeert dan eerst GoogleUpdater die dan op zijn beurt de verschillende Google programma's kan installeren.

Of is die GoogleUpdate.exe iets anders ?

[ Voor 5% gewijzigd door DinX op 02-09-2008 22:18 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:17:
Hij crasht bij mij trouwens ook altijd als ik naar de opties ga. Hele browser gaat dan plat, dus niks dat alleen dat bepaalde deel wegvalt en de rest blijft werken. Ik probeer het met windows XP x64. Meer mensen hier last van?
Ik draai hem ook in XP x64 en na een uur browsen nog geen een vastloper gehad. Ik dacht juist dat ie het zo goed deed omdat ik XP x64 draai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:17:
[...]

Heb al een eerste bug gevonden die de browser doet crashen ... about:% en hij loopt vast :)
:D So much voor aparte processes. *BWAM* alles weg :D :+ (zodra je de % typt overigens al, niet na enteren)

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 22:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:16
Palomar schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:17:
Hij crasht bij mij trouwens ook altijd als ik naar de opties ga. Hele browser gaat dan plat, dus niks dat alleen dat bepaalde deel wegvalt en de rest blijft werken. Ik probeer het met windows XP x64. Meer mensen hier last van? Want ik neem aan dat je in die opties ook nog het een en ander kan customizen waar ik nu nog niet tevreden over ben (bijv. de skin).

Verder ook nog wat cosmetische bugjes in de interface. Bijv. als ik hier op GoT tekst selecteer dan wordt alles ernaast ook geselecteerd. En soms blijft in de scrollbalk iets achter wat er niet hoort. En rechtsonder in het tekstvak waarin ik nu dit bericht type zit een raar hoekje rechtsonder zonder functie.
Opvallend! Ik gebruik ook windows XP x64! Zou het crashen daarmee samenhangen?

Die bugjes van interface met selecteren heb ik trouwens ook.

@ Grizzlybear hierboven, heb je geen vastloper als je naar opties gaat?

[ Voor 18% gewijzigd door MoiZie op 02-09-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:10:
[...]

Wat wel leuk is dat het domein gehighlight wordt. Maakt het op zich wel een stuk duidelijker.

Hoe bedoel je dit? Bij mij wordt er niets gehighlight.

Bij change fonts kan je default fonts voor websites (sites die geen fonts hebben gespecificeerd) wijzigen, maar niet de font van de adresbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:19:
[...]

Ik draai hem ook in XP x64 en na een uur browsen nog geen een vastloper gehad. Ik dacht juist dat ie het zo goed deed omdat ik XP x64 draai :)
Maar ook al de opties geprobeerd? ;) (sleuteltje rechtsboven). Dan crasht ie met een hippe melding 'ojee, de browser is gecrasht'.... Ook weer apart dat die melding en de browser Nederlandstalig is, want ik had expliciet English geselecteerd op de downloadpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53
Holy shit die browser is snel. Enige jammere is dat 'ie custom-made windows gebruikt, ik vermoed met de default Vista look want het ziet er onder XP in ieder geval niet uit.

Maar snel is 'ie wel!

Overigens, dat multithreading het crashen van de browser zou kunnen voorkomen is natuurlijk onzin zoals iedereen die weet hoe threads werken je zal kunnen vertellen. Waar het wel voor helpt, is het voorkomen dat je hele browser "freezed" terwijl een of andere achtergrond-tab iets aan het doen is.

Het schijnt dat de IE8-beta daadwerkelijk meerdere *processen* (dus niet threads) gebruikt, voor elke tab. En dan kan je het laten crashen van de hele browser wel voorkomen inderdaad.

Edit: of doet Chrome dat soms ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:22:
[...]

Bij change fonts kan je default fonts voor websites (sites die geen fonts hebben gespecificeerd) wijzigen, maar niet de font van de adresbalk.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2246RZ5FKMOniy8TepJ1DOsC/full.gif

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:22:
[...]

Domein wordt vet weergegeven als je op een van de subpagina's op die site zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wilke schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:23:
Overigens, dat multithreading het crashen van de browser zou kunnen voorkomen is natuurlijk onzin zoals iedereen die weet hoe threads werken je zal kunnen vertellen
Chrome gebruikt ook meerdere *processen* ;)
Het schijnt dat de IE8-beta daadwerkelijk meerdere *processen* (dus niet threads) gebruikt, voor elke tab. En dan kan je het laten crashen van de hele browser wel voorkomen inderdaad.
Al eens in je taskmanager gekeken? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/googlebooks/chrome/images/5.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 22:26 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat nu nog niet mijn standaard browser worden, maar potentie heeft het zeker. Na grondige bèta tests en met werkende plugins zou dit bij mij FF3 wel eens kunnen vervangen.

Pluspuntjes:
-Snelheid en geheugen :D
-Interface vind ik persoonlijk erg mooi :)
-Ruimte voor de pagina's :D

Minpuntjes:
-De plugins zijn er nog niet :'(
-Een venster met 1 tab afsluiten sluit Chrome af, omdat het proces weg is. Bij mij staat het zo ingesteld dat dan de pagina geleegd wordt en ik heb nu al vier keer de browser per ongeluk afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Overigens, dat multithreading het crashen van de browser zou kunnen voorkomen is natuurlijk onzin zoals iedereen die weet hoe threads werken je zal kunnen vertellen. Waar het wel voor helpt, is het voorkomen dat je hele browser "freezed" terwijl een of andere achtergrond-tab iets aan het doen is.
Dat weet ik (en die anderen ws.) ook wel, maar in dat stripverhaaltje met uitleg zat een heel verhaal dat het allemaal zo stabiel is met allemaal aparte sandboxes, processen en threads. En dan druk ik op 1 knopje en *BAM* alles weg. Vind ik komisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Holy shit die browser is snel. Enige jammere is dat 'ie custom-made windows gebruikt, ik vermoed met de default Vista look want het ziet er onder XP in ieder geval niet uit.

Maar snel is 'ie wel!

Edit: of doet Chrome dat soms ook?
Pfff tsjonge jonge zeg. Juist Chrome gebruikt processen en niet threads.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
RobIII schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:24:
[...]

Chrome gebruikt ook meerdere *processen* ;)

[...]

Al eens in je taskmanager gekeken? ;)
Euh ja net dus...inderdaad :D wel aardig dat je zo het geheugengebruik per window een beetje kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:43
Wat ik meteen mis in de browser, is een mooi huisje, waarmee ik in 1 keer klikken op mijn startpagina terugkeer. Ik kan wel een nieuw tabblad openen, maar rechtstreeks terug naar de startpagina kan ik zo snel niet vinden :(

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

frumper schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:26:
Wat ik meteen mis in de browser, is een mooi huisje, waarmee ik in 1 keer klikken op mijn startpagina terugkeer. Ik kan wel een nieuw tabblad openen, maar rechtstreeks terug naar de startpagina kan ik zo snel niet vinden :(
Kijk eens in je opties :)

(Heb het ook maar net gevonden hoor :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wilke schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:25:
[...]

Euh ja net dus...inderdaad :D wel aardig dat je zo het geheugengebruik per window een beetje kunt zien.
about:memory in je adresbalk kloppen ;) (of shift-esc)

edit: en zie ook:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4lwkJm6DJwNTIqChGp7Ae1gB/full.gif

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 22:29 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel niemand in geïnteresseerd zijn maar hier mijn eerste indruk:

Installatie > Langdradig..... (Zal wel door data import FF komen, history *kuch*)
Gebruik: logisch maar mis mijn adblockplus enorm. Net als scriptblocker en andere adons voor FF.
Ook CTRL/TAB functie om tussen tabbladen te switchen is een HUGE gemis.....
Niet goed getest.... soz

Ik weet niet of ik zal wennen aan de layout of functies en blijf voorlopig op FF

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
frumper schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:26:
Kun je gewoon aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrollen met m'n mousepad is niet je van het, dat tempo ligt veuls te hoog. Verder valt op dat er nauwelijks toffe dingen te tweaken zijn bij de instellingen. En what's more, niet alle Lightbox scripting doen het okay (slechts driekwart van het scherm faded).

Maar mán, wat een snel ding zeg, :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:27:

Werkt hier gewoon :?

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:10:
[...]

offtopic, maar hier een extensie waar je dat met firefox voor elkaar kan krijgen: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4014

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:27:
Que? Dat werkt bij mij gewoon. Zelfs Ctrl+1, 2, 3, etc werkt om tussen tabs te switchen. In FF heb ik daar een plugin voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemez
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10-2022
werkt op het eerste gezicht prima... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoiZie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:21:
@ Grizzlybear hierboven, heb je geen vastloper als je naar opties gaat?
Absoluut niet! Al tig x gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
Gebruikt GoT soms veel javascript? Het ding is hier echt donders snel, terwijl het op veel andere sites niet zoveel uitmaakt (bv. op slashdot of nu.nl, om maar wat te noemen). In dat geval: wow, dat een beetje javascript performance zoveel uitmaakt tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Palomar schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:25:
[...]

Dat weet ik (en die anderen ws.) ook wel, maar in dat stripverhaaltje met uitleg zat een heel verhaal dat het allemaal zo stabiel is met allemaal aparte sandboxes, processen en threads. En dan druk ik op 1 knopje en *BAM* alles weg. Vind ik komisch :P
Ja dan gaat het 'browser' proces, dat dus ook de andere processen aanstuurt, op z'n plaat en trekt alles mee. Niet dat die op z'n plaat hoort te gaan natuurlijk ;). Het voordeel zit hem erin dat wanneer 1 tab (of plugin) plat gaat, níet de hele browser meegaat maar enkel die tab.

Hij groepeert ook sommige tabs bij elkaar in 1 proces. Het lijkt te zijn dat wanneer je een link klikt dat hij soms bij de linkende pagina in een proces gestopt wordt. Vreemd gedrag imho, maar nog altijd een vooruitgang.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:06
Mijn eerste indruk is goed. De browser is supersnel en opent tot nu toe alle pagina's goed. Zoals mijnpostbank.nl. Deze kan Opera niet goed openen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:51
Werkt wel aardig, maar mijn scroll functie is kapot..!

In explorer en firefox kan ik mn scrollwieltje indrukken, en dan kun je vet hard scrollen zonder dat je het scroll wieltje hoeft te gebruiken.

Maar dat is kapot nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CTRL/TAB werkt idd. My bad, soz (bericht aangepast)

Maar toch.... ik zweer bij ABP (icm: SB voor ubersafe browsing) voor FF en dat overtreft Chrome (nog) niet.
[offtopicmodus: OK, ik weet het, zonder ads geen internet. Maar zonder anarchie ook niet...][offtopicmodus]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de 100e die het zegt maar, fok... wat SNEL :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:29:
[...]

offtopic, maar hier een extensie waar je dat met firefox voor elkaar kan krijgen: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4014
Dat zal, alleen denk je dat ik voor elk probleempje naar een add-on ga zoeken? Zo kan je als je een x een nieuwe install doet elke add-on weer opnieuw installeren (of is daar ook een add-on voor). En dat voor al je browsers.

Ik heb i.i.g. bijna nog nooit zo lang onder 1 browser gewerkt als vanavond (met Chrome dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:28:
Scrollen met m'n mousepad is niet je van het, dat tempo ligt veuls te hoog.
Bij mij gaat dit gewoon conform de Windows mouse settings hoor. Kijk daar anders eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:17:
Hmm, %, het teken dat je in C gebruikt voor string formatting. Zou dit remotely exploitable zijn? * Wilke zet er op in van wel.
Beta software, heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps! Triple cut-off in de statusbalk bij lange urls:

Afbeeldingslocatie: http://xs231.xs.to/xs231/08362/speurders-cut-off520.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IvpjI0LoltcqaNJFq8ZgFXZ0/full.gif

Even gemeten aan de hand van mijn avatar; hou er rekening mee dat de meting over 30 dagen is (dus het percentage ligt stukken hoger) maar dat ik wel veel in dit topic zit (scheelt ook weer :P )

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 22:40 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperRembo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:36
Ik had net een fijne BSOD gevolgd door een boot disk failure na een poging tot uninstall... :(

| Toen / Nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemez
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10-2022
about:memory

"Statistieken voor nerds" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
Okay, eerste minpuntje: je kunt meteen GoogleUpdater.exe verwijderen uit de autoruns. Ik *HAAT* software die ongevraagd dingen toevoegt aan autorun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:38:
[...]

Bij mij gaat dit gewoon conform de Windows mouse settings hoor. Kijk daar anders eens...
Dan scrollt -ie in FF en TC weer retetraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

damn, installed en wat rete snel!!!

Maar...Grootste minpunt tot nu toe, is dat het inzoomen ouderwets gaat. FF3 heeft een veel mooiere oplossing.

En wat bedoelen ze dat je een audioplayer kan slepen naar nieuwe pagina ofzo?

En waarom gaat het scrollen zo raar?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Minpuntje is toch wel dat hij niet werkt onder Windows 2000. Juist een snellere browser met efficient geheugenbeheer lijkt me fijn op mijn oude banksurflaptopje...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
Opperhoof schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:35:
Werkt wel aardig, maar mijn scroll functie is kapot..!

In explorer en firefox kan ik mn scrollwieltje indrukken, en dan kun je vet hard scrollen zonder dat je het scroll wieltje hoeft te gebruiken.

Maar dat is kapot nu :(
Ja deze mis ik ook. Maak er veel gebruik van op grote pagina's, zoals ook op GOT. Druk de muiswiel in en geef de muis een zwieper om weer bovenaan de pagina te komen.
Nu moet ik hiervoor of langzaam scrollen of de home toets indrukken.

Maar ach, het is een eerste beta. Uiteraard is nog niet alles volledig functioneel.Chrome wordt nu in het wild los te laten om juist feedback te krijgen over onhebbelijkheden en zaken die missen.

Maar voor een eerste beta doet hij het best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:19
Werkt perfect en ik kom ook gewoon in de instellingen enzo. Ik vind het alleen vaag dat als ik in de task manager een process afsluit gelijk poef alles weg is.

Ik mis wel dat ik me tabs onderin kan zetten wat ik al jaren met opera heb. Ook is het vaag dat een laatste tab afsluiten heel chrome afsluit, vooral gezien er een apart browser process is. En hoe zet ik die verdomde spelchecker uit :C ?

En waarom nou geen imports uit opera? Omweg is natuurlijk om eerst alles uit opera in IE of FF te importen maar dat hoort niet nodig te zijn. Wel leuk dat de stats for nerds ook weergeeft hoeveel ram andere webbrowsers gebruiken :p

De nieuwe tab page had wat mij betreft het speed dial systeem van opera mogen gebruiken, dit meest geladen systeem is het niet echt voor mij. Gezien me meest geladen pagina's niet de pagina's zijn waar ik het liefst naartoe wil in het begin.

Het is wel poepers snel, echt abnormaal :p

Edit: ik zit btw op windows server 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Wow gebruik het nu ook en idd zwaar snel is dit ding! Netjes hoor denk dat ik dit ga verkiezen boven FF (en al helemaal boven IE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De "Recente bladwijzers" op een 'lege tab' worden (ook na verwijderen van de betreffende bladwijzer) niet bijgewerkt...
doctormetal schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:46:
[...]

Ja deze mis ik ook. Maak er veel gebruik van op grote pagina's, zoals ook op GOT. Druk de muiswiel in en geef de muis een zwieper om weer bovenaan de pagina te komen.
Of je drukt op "end" op je tobo ;)

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 22:47 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

je kan wel erg weinig dingen instellen.
Waar kan je bijvoorbeeld je werkbalk configureren? Of waar kan je een HOME knop plaatsen?

ik kan hem nu niet echt naar mijn wens maken...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• learnit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-01 17:16
Bij mij is het proces van chrome zelf vaak erg cpu belastend volgens het windows taakbeheer.. Erg storend, het hapert soms flink... en dan zie ik dus cpu load op 30% staan..
Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:30:
[...]

Que? Dat werkt bij mij gewoon. Zelfs Ctrl+1, 2, 3, etc werkt om tussen tabs te switchen. In FF heb ik daar een plugin voor...
Plugin? Dat werkt zo bij mij in FF.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:47:
je kan wel erg weinig dingen instellen.
Waar kan je bijvoorbeeld je werkbalk configureren? Of waar kan je een HOME knop plaatsen?
Dit kan nu i.d.d. nog niet maar bedenk je dat het ding pas een paar uur uit is. Over een week zal dit gewoon mogelijk zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33

scorpie

Supra Addict

:Z scorpie in "Browser: Google Chrome" :+

Zullen we zo bezig blijven? :P

Ben trouwens benieuwd hoelang ze erover zullen doen om em voor os x en linux te releasen. M'n main rig is nu namelijk os x, dus ik wil het vaker gaan gebruiken maar moet nog even wachten.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Sommige mensen vergeten blijkbaar dat het een bèta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
DNA_Saint schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:47:
Of waar kan je een HOME knop plaatsen?
Home knop zit gewoon op het eerste tabblad in de opties. Vinkje aanzetten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HgX2veqioRSmCdMmerDdnz2g/full.gif

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 22:52 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchpad werkt wel omlaag maar niet omhoog. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobIII schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:50:
Home knop zit gewoon op het eerste tabblad in de opties. Vinkje aanzetten.
Ik had het over werkbalk configureren. Je kan nu nog niet de plaats van de buttons kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed getimed van Google zo vlak na de IE8 Beta 2 Public release. Want IE8 beta 2 is namelijk dikke stront. Net zo zwaar als heel Windows XP zelf.
Consuming twice as much RAM as Firefox and saturating the CPU with nearly six times as many execution threads, Microsoft's latest beta release of Internet Explorer 8 is in fact more demanding on your PC than Windows XP itself, research firm Devil Mountain Software found in performance tests. According to the firm, which operates a community-based testing network, IE8 Beta 2 consumed 380MB of RAM and spawned 171 concurrent threads during a multi-tab browsing test of popular Web destinations. InfoWorld's Randall Kennedy speculates that Microsoft may be designing IE8 for the multicore future. But until your machine sports four or eight discrete processing cores, IE8 will remain 'porcine,' Devil Mountain's Craig Barth says."
bron: http://tech.slashdot.org/tech/08/09/02/1418252.shtml

Ik vind de nieuwe Google browser in ieder geval heerlijk. Hij is simpel en ik denk daarvoor juist bedoeld. Niet voor Tweakers met allerlei plugins e.d. Dat is niet de doelgroep van Google met deze browser. Hij is goed genoeg (en lekker snel en klein) voor je moeder, je oma, je vriendin enz. Daar issie perfect voor, beter dan IE7 !! Ik denk dat veel mensen dat hier uit het oog verliezen. Een browser is niet per se slecht omdat ie toevallig niet aan jouw behoeftes voldoet. Of had je soms verwacht dat Google een hele geavanceerde browser ging maken die tot in detail tweakbaar is? haha, dat is toch niet de doelgroep om marktaandeel van IE af te snoepen..!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 20:34
Wow zeer snel hoor, ik hoef op een of andere manier ook niet te wennen. Maar ik kan niet zonder me add-block en me dev bar+firebug. Ook heb ik wat hang problemen nadat ik een tab afsluit met daar in een flash geintergreerd stukje.
Heb ook 64bitt maar geen problemen met naar opties gaan.

*Trouwens ook gaaf dat je je content van een nieuwe post kan verbreden :D

[ Voor 11% gewijzigd door xzaz op 02-09-2008 22:54 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:51:
[...]

Ik had het over werkbalk configureren. Je kan nu nog niet de plaats van de buttons kiezen.
Ik quotte de verkeerde :P Topic gaat, net als chrome, HARD :P

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

DinX schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:50:
Sommige mensen vergeten blijkbaar dat het een bèta is.
Bij Google heeft bèta een andere betekenis ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

volgens mij willen ze juist ook tweakers als doelgroep hebben. Als je kijkt naar de ontwikkelaars tab.
En naar dat de community aan de browser mee mag werken.

en touchpad scroll omhoog is een bug :)

[ Voor 11% gewijzigd door DNA_Saint op 02-09-2008 22:54 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Marzman schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:53:
[...]

Bij Google heeft bèta een andere betekenis ;)
Ook weer waar :p

Nog een dingetje. De cursor gaat in een textbox niet achteraan staan maar voor het eerste teken. Vrij lastig bij quoten hier op GoT :)

[ Voor 27% gewijzigd door DinX op 02-09-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:51:
Goed getimed van Google zo vlak na de IE8 Beta 2 Public release. Want IE8 beta 2 is namelijk dikke stront. Net zo zwaar als heel Windows XP zelf.

[...]

bron: http://tech.slashdot.org/tech/08/09/02/1418252.shtml

Ik vind de nieuwe Google browser in ieder geval heerlijk. Hij is simpel en ik denk daarvoor juist bedoeld. Niet voor Tweakers met allerlei plugins e.d. Dat is niet de doelgroep van Google met deze browser. Hij is goed genoeg (en lekker snel en klein) voor je moeder, je oma, je vriendin enz. Daar issie perfect voor, beter dan IE7 !! Ik denk dat veel mensen dat hier uit het oog verliezen. Een browser is niet per se slecht omdat ie toevallig niet aan jouw behoeftes voldoet. Of had je soms verwacht dat Google een hele geavanceerde browser ging maken die tot in detail tweakbaar is? haha, dat is toch niet de doelgroep om marktaandeel van IE af te snoepen..!
Wat maakt het uit hoeveel threads IE8 gebruikt? Meer is ja beter. Zit iedereen eerst jaren te zeiken over dat er meer multithreaded applicaties moeten komen. Zijn ze er, is het weer niet goed.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperRembo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:36
Waarom installeert dat ding in "C:\Documents and Settings\<username>\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\ en niet in Program Files:?

| Toen / Nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:53:
volgens mij willen ze juist ook tweakers als doelgroep hebben. Als je kijkt naar de ontwikkelaars tab.
En naar dat de community aan de browser mee mag werken.

en touchpad scroll omhoog is een bug :)
Klopt helemaal !! Maar dat gaat Google dus niet zelf allemaal maken..Die brengen gewoon een "simpele" browser op de markt die niet te complex is en puur door iedere dummy te gebruiken is. Extra features etc. laten ze aan de community over om te ontwikkelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa_Piet840
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08 19:17
hebben anderen ook problemen met uitzendinggemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SuperRembo schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:56:
Waarom installeert dat ding in "C:\Documents and Settings\<username>\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\ en niet in Program Files:?
Zo kunnen ook mensen met beperkte rechten de browser installeren.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

xzaz schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:52:
Wow zeer snel hoor, ik hoef op een of andere manier ook niet te wennen. Maar ik kan niet zonder me add-block en me dev bar+firebug. Ook heb ik wat hang problemen nadat ik een tab afsluit met daar in een flash geintergreerd stukje.
Heb ook 64bitt maar geen problemen met naar opties gaan.

*Trouwens ook gaaf dat je je content van een nieuwe post kan verbreden :D
content nieuwe post verbreden? Bedoel je de multiline text box die je kan verbreden?
Marzman schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:58:
[...]
Zo kunnen ook mensen met beperkte rechten de browser installeren.
ja, maar hoort natuurlijk niet...imho

[ Voor 16% gewijzigd door bonzz.netninja op 02-09-2008 22:59 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
bonzz.netninja schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:58:
[...]

content nieuwe post verbreden? Bedoel je de multiline text box die je kan verbreden?
Ja. Of is dat een nieuwe ontwikkeling binnen GoT?

*IE7 heeft het niet en FF3 heeft het niet.

[ Voor 8% gewijzigd door xzaz op 02-09-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Hele mooie browser.

Wat ik ook mooi vind is die strip die ze erbij hebben verspreid. Had ik die niet gezien, dan had ik gedacht... "De zoveelste browser". Maar nu was mijn interesse gewekt om het toch even te installeren! Toppie browser. Lekker overzichtelijk en snel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Daar valt over te twisten ;) Op deze manier bereiken ze natuurlijk veel meer mensen die anders de browser niet zouden kunnen installeren en dus snel(ler) een groter marktaandeel en world domination :P ;)

Overigens, behalve dat ik firebug en mijn webdev toolbar mis, bevalt 'ie prima. Enige vaagheid is dat 'ie soms echt flink gaat staan ratelen op mijn HD :?

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 23:02 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

raar dat deze videos het niet doen:
http://tools.google.com/chrome/intl/nl/features.html

*edit*
lama, engelse versie werkt wel:
http://tools.google.com/chrome/intl/en/features.html

[ Voor 35% gewijzigd door DNA_Saint op 02-09-2008 23:02 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RobIII schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:01:
[...]

Daar valt over te twisten ;) Op deze manier bereiken ze natuurlijk veel meer mensen die anders de browser niet zouden kunnen installeren en dus snel(ler) een groter marktaandeel en world domination :P ;)
Dat was ook mijn gedachte :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
SuperRembo schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:56:
Dat was me ook al opgevallen. Dit betekent dus dat hij per gebruiker en dus niet system wide geïnstalleerd wordt. Nu moet je heb voor elke gebruiker apart installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23

ThunderNet

Flits!

[...]

Overigens, behalve dat ik firebug en mijn webdev toolbar mis, bevalt 'ie prima. Enige vaagheid is dat 'ie soms echt flink gaat staan ratelen op mijn HD :?
Mjah er is een reden dat ze het anders niet zomaar mogen installeren. :P Maarjah... laten we lekker allemaal applicaties maken die buiten de guidelines vallen, maakt het ook zo fijn met backuppen enzo :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Iemand last van flitsen bij YouTube? Soms lijkt het alsof die de embeded video even niet kan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

[...]

Da's waar. Maar dat lijkt me nou geen reden om opeens af te wijken van een bepaalde standaard in inrichting op een windows machine........
Tenminste, zo is de logica toch in windows? Alle applicaties in die program files?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
[...]

Had ik ook al last van. Gebeurde niet meer na deinstallatie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
bonzz.netninja schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:04:
[...]

Da's waar. Maar dat lijkt me nou geen reden om opeens af te wijken van een bepaalde standaard in inrichting op een windows machine........
Tenminste, zo is de logica toch in windows? Alle applicaties in die program files?
Ik ben ook voor de Guidelines hoor ;) Maar vanuit Google's perspectief begrijp ik het wel. Overigens doen vele .Net ClickOnce applicaties van MS zélf dit ook ;)

Over mij

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.