Browser: Google Chrome Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 52.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:02
Mijn eerste reply met Chrome, eerste wat mij opvalt is dat Chrome echt snel is!
Ga nu gauw verder browsen om te kijken hoe het verder bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotfather
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
probleem met sites zoals map24.nl, de interactieve kaart werkt niet, ook niet na herinstall van java jre. In IE7 werkt het wel goed. Gaat het hier om het aanpassen van instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Foutloos GoT... Die hoop heb ik allang opgegeven.
Then again, GoT is hemels vergeleken met vele andere fora...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Heeft iemand de inspector al bekeken? Deze browser is de droom van iedere webdesigner. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

temp00 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:02:
WeejeWel> Waarom niet surfwaardig? :S Onderbouw dat eens. Ben ik serieus wel benieuwd naar.

Eerste duidelijke/positieve verschillen die ik merk (ten op zichte van FF):
-Sneller (wow!)
-Mooiere layout
-Lokaal zoeken in een pagina geeft eindelijk DUIDELIJK aan waar jouw gezochte woord zich bevind :)
-Ik heb het gevoel dat ik een heel groot scherm heb :S :) (waarschijnlijk door het ontbreken van een statische status-bar).
-Tabs idd zoals beloofd in een los proces!

...meer volgt :)
- Veel pagina's werken niet (Leeg of geen scrollbars).
- Layout werkt onhandig.
- Bookmarks? Waarom eerst nieuw tab?
- Weinig functionaliteit aan settings.
- Geen skins.
- Geen plugin optie? -> Zo ja dan vervalt mijn interesse compleet.

+ Handige zoekfunctie
+ Snelheid

Kortom: niet surfwaardig.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

De eerste indruk is erg netjes :)
Grappig detail ook dat about:memory onder "stats for nerds" in de taskmanager zit :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotfather
  • Niet online
Gotfather schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:09:
probleem met sites zoals map24.nl, de interactieve kaart werkt niet, ook niet na herinstall van java jre. In IE7 werkt het wel goed. Gaat het hier om het aanpassen van instellingen?
Google Chrome requires Java version 6, update 10. Please note that this is currently a beta version and may be more unstable than some previous version of Java. To download this beta version of Java, visit http://java.sun.com/javase/downloads/ea.jsp

dusss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Phyxion schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:09:
[...]
....
Je slaat de spijker op z'n kop. Ik mis hiernaast ook nog eens een sidebar, voor b.v. je bookmarks of history. Snel is het zeker, maar daar is alles mee gezegd.

p.s.

Chrome met 1 tab = 40MB
Opera met 20 tabs = 90MB

Zo schokkend laag vind ik het geheugenverbruik van Chrome ook weer niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Noork op 02-09-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• learnit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-01 17:16
Als ik naar mijn.postbank.nl ga en inlog flipt Chrome behoorlijk..
Nog iemand die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Barfman schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:50:
[...]

Zo gek was die link niet :9 , formaat klopte iig wel :P
Ding is zelf 7.3MB zegt hij net, incl alle talen. Was ook wel een aparte installatie trouwens... ik heb geen bestand (bewust) gedownload, Fx startte hem zelf. Erg apart, en niet echt mijn voorkeur!

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Laatst online: 18:49
Bevindingen tot nu toe. Snel, dat zeker, maar ik mis toch te veel functionaliteiten die wel in Firefox zitten (of die je in kunt bouwen). En dat is bij mij toch wel een vereisten voor een goede internet ervaring. Hoop dat dit nog gaat veranderen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Het is een eerste release... ik denk dat er de komende tijd redelijk wat bij zal gaan komen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

learnit schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:12:
Werkt prima hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

[...]
- Veel pagina's werken niet (Leeg of geen scrollbars).
- Layout werkt onhandig.
- Bookmarks? Waarom eerst nieuwe tab?
- Weinig functionaliteit aan settings.
- Geen skins.
- Geen plugin optie? -> Zo ja dan vervalt mijn interesse compleet.

+ Handige zoekfunctie
+ Snelheid

- Nog niet tegengekomen maar als dat zo is en de site houd zich wel aan de (W3)-standaarden is dat natuurlijk erg storend.
- Subjectief (al begrijp ik dat het voor jou een gemis is)
- Hoezo eerst nieuwe tab? Druk gewoon op het sterretje. edit: ik begrijp nu wat je bedoelt (middle mouse doet wonderen, probeer het eens ;) )
- Komt nog. Dit heeft volgens mij te maken met die Sandbox-architectuur die Chrome wil aanhouden (zie ook de webcomic).

[ Voor 14% gewijzigd door temp00 op 02-09-2008 21:39 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Voor alle mensen die het 1 en ander op te merken hebben over Chrome:

http://dev.chromium.org/developers/how-tos/getting-started

;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 15:06
Punksmurf schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:06:
Wat gaat er vreemd aan scrollen dan?

Ik mis alleen wel de plugins zoals ik die in Fx heb... Maar zo hoor ik precies nu op de press conference dat ze dat wel van plan zijn.
Niets vreemd, maar wel vervelend. In Firefox ben ik "Yet Another Smooth Scrolling" gewend, nu kan ik niet doorlezen als ik scroll :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springuin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13
En bugs kunnen naar: http://code.google.com/p/chromium/issues/entry (maar degene die ik had was al gereport :( :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Wow, erg snelle browser. Ook gebruikt hij bijna de helft van het geheugen van Firfox als ik opstart en direct naar tweakers.net ga. 28 om 44MB (nou ja, de helft..)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
beantherio schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:09:
Heeft iemand de inspector al bekeken? Deze browser is de droom van iedere webdesigner. _/-\o_
Mwa. Ik prefereer de Firebug plugin in Fx, is toch wel uitgebreider (of ik moet hier nog eens goed kijken).
learnit schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:12:
Gaat prima hier, heb zojuist de deplorabele staat van mijn rekeningen weer kunnen bekijken.
Je hebt wel een paar punten (ik heb zelf nog geen blank blijvende sites gezien, overigens), maar het is wel een beta natuurlijk. De belangrijkste basis ligt er wel.
--Christiaan-- schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:19:
[...]

Niets vreemd, maar wel vervelend. In Firefox ben ik "Yet Another Smooth Scrolling" gewend, nu kan ik niet doorlezen als ik scroll :P.
Ah.. dat heb ik uitstaan... niks zo irritant als smooth scrollen want dat hapert altijd wel :P

[ Voor 16% gewijzigd door Punksmurf op 02-09-2008 21:20 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt supersnel in mijn XP-VM, ook met GMail en zware pagina's van Apple.com. Het had zo Safari in OS X kunnen zijn. Snel een versie beschikbaar maken voor de Mac dus, dan ga ik 'm uitgebreid testen. Ik heb hier zeer hoge verwachtingen van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
beany schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:15:
Het is een eerste release... ik denk dat er de komende tijd redelijk wat bij zal gaan komen.
Vergeleken met de eerste Windows-release van Safari zou ik hem zelfs RTM-waardig willen noemen. Dat is ie natuurlijk nog niet, maar voor een beta vind ik hem tot nu toe heel bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:42
Tot nu toe geen gekke dingen tegen gekomen, diverse sites bekeken waaronder rabobank internetbankieren. Interface ziet er lekker clean uit en draait lekker vlot, gmail en gcalendar zijn een genot om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Iedereen hier vind het verder oke dat alles wat je in de url bar intikt bij Google terecht komt? Is voor mij persoonlijk onacceptabel.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
en zelfs met Chrome is fok niet vooruit te branden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Leuk speeltje maar vooralsnog kan het firefox niet vervangen.

+ Snel, snel en snel
+ Installatie
+ Makkelijk overnemen van informatie van andere browsers
+ Zoekfunctie op een site nog beter dan van Firefox (IE is vooral erg slecht)

- Skin niet erg spannend
- Geen box met searchengines
- Vooralsnog geen plugins
- Java werkt nog niet

Conclusie is dat het leuk is om er bij te hebben. Weer eens wat anders. Vooralsnog helaas wel te beperkt voor mij om firefox te vervangen. Maar voor een eerste browser niet slecht hoewel ik van google toch meer had verwacht. Met name de functionaliteiten vallen mij tegen terwijl dat toch het terrein is waarin google doorgaans uitblinkt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Acid3 test: 61/100

Beter als IE maar zeker niet als FF3 of Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Kwak schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:22:
Met name de functionaliteiten vallen mij tegen terwijl dat toch het terrein is waarin google doorgaans uitblinkt.
Ik ben het enigzins met je eens, maar vergeet niet dat er vergeleken met het overgrote deel van de huidige browsers echt revolutionaire features/wijzigingen onder de motorkap zijn aangebracht! :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ramon schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:22:
Iedereen hier vind het verder oke dat alles wat je in de url bar intikt bij Google terecht komt? Is voor mij persoonlijk onacceptabel.
1) De optie "om Google te helpen om Chrome beter te maken" kun je uitzetten.
2) Als je bedoelt dat je zoektermen bij Google terecht komen: je kunt de default zoekmachine aanpassen.

Als ze na deze dingen aangepast te hebben, nog steeds dingen naar hun servers sturen die we niet zien, dan weten we dat binnen een week, omdat het open source is. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar waarom zou je je browser willen skinnen? Dat ding is puur functioneel, en met deze interface is daar, imho, heel goed op ingespeeld. Wat wil je daar "spannend" aan hebben?

Als ik spanning wil ga ik wel een film kijken of naar het spookhuis :p

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Het wordt uitgegeven onder een BSD licentie. Je mag dus de code aanpassen, en zelf weer verder distribueren. In feite is het mogelijk om een leuke fork te maken van Chrome. Maar Google zelf beheert de code en servers; is het dan niet Google zelf die bepaalt welke code wordt opgenomen en welke niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33

scorpie

Supra Addict

Qunix schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:23:
Acid3 test: 61/100

Beter als IE maar zeker niet als FF3 of Opera.
scorpie in "Browser: Google Chrome"

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
En de javascript console ziet er tof uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
[...]

- Bookmarks? Waarom eerst nieuw tab?
Ik ben het er wel mee eens dat de bookmark-functie wat slimmer kan. Zo'n mooie minimalistische browser en dan moet je toch nog een speciale balk toevoegen om bij je bookmarks te kunnen: da's dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Noork schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:30:
[...]

Het wordt uitgegeven onder een BSD licentie. Je mag dus de code aanpassen, en zelf weer verder distribueren. In feite is het mogelijk om een leuke fork te maken van Chrome. Maar Google zelf beheert de code en servers; is het dan niet Google zelf die bepaalt welke code wordt opgenomen en welke niet?
Daar heb ik geen verstand van, maar waar het om gaat is dat het, omdat het OS is en iedereen de source kan bekijken, binnen een week bekend zal zijn als Google oneerbare privacytruckjes uithaalt... en ik denk dat een week een vrij pessimistische schatting is want er zullen wel een paar fanaten opduiken :).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
PromWarMachine schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:27:
[...]

1) De optie "om Google te helpen om Chrome beter te maken" kun je uitzetten.
2) Als je bedoelt dat je zoektermen bij Google terecht komen: je kunt de default zoekmachine aanpassen.

Als ze na deze dingen aangepast te hebben, nog steeds dingen naar hun servers sturen die we niet zien, dan weten we dat binnen een week, omdat het open source is. :)
En hoeveel mensen gaan dat doen? Ondertussen staan auto-aanvullen standaard wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah kijk, Google heeft nu gewoon gepoogd de user experience te veranderen / verbeteren. De een vindt het daadwerkelijk een verbetering, de ander moet wennen maar geeft het een kans, en de ander vindt het weer ronduit niks. Waarom zou je altijd die bookmarks moeten zien? Ik vind het juist wel prettig dat ik die bookmarks kan zien dmv die ster naast de omnibar. Ik bedoel, als je een bookmark wilt openen, dan kun je dat zo vinden met die ster, en als je een bookmark wilt openen in een nieuwe tab kun je net zo goed meteen een nieuwe tab openen en zo de "volledige" versie van je bookmarks zien.

Ook erg handig is de verdwijnende status bar als je over een url hovert. Ik ga dit wel verder verkennen, vind de snelheid sowieso echt een dik pluspunt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotfather
  • Niet online
als je echt omhoog zit met dergelijke privacy issues kun je via je firewall het beste de internettoegnag voor Chrome blokkeren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar waarom zou je je browser willen skinnen? Dat ding is puur functioneel, en met deze interface is daar, imho, heel goed op ingespeeld. Wat wil je daar "spannend" aan hebben?

Als ik spanning wil ga ik wel een film kijken of naar het spookhuis :p
:)
De browser is voor mij het meest gebruikte software onderdeel. Van mij mag het daarom wel wat mooier. Je zit er tenslotte toch veel naar te kijken. Voor firefox heb ik bijvoorbeeld ifox als skin. Ziet er strak uit en surf rustiger dan deze skin. Maar misschien moet ik er ook wel gewoon aan wennen dat in Chrome de menubalk bovenin mist.
temp00 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:26:
[...]

Ik ben het enigzins met je eens, maar vergeet niet dat er vergeleken met het overgrote deel van de huidige browsers echt revolutionaire features/wijzigingen onder de motorkap zijn aangebracht! :)
Dat is zo en dat merk je vooral goed aan de snelheid van de browser. Maar ik vind deze browser zonder de functionaliteiten gewoon niet echt af. Er mist iets wat voor mij essentieel is voor een goede browser.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Net even geïnstalleerd. Het valt me meteen op dat het echt ontzettend snel werkt.
Ik vind het alleen heel erg jammer dat je niet je favorieten in een vaste balk aan de linker kant kan zetten (net zoals bij FF/IE).

Aangezien ik toch wel heel erg gehecht ben aan mijn favorieten wordt dit toch niet mijn browser voor dagelijks gebruikt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 13:41
Ik vind deze browser erg goed werken. Het mist alleen nog plugins (adblock kinda), ook wel geinig is de about:memory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ramon schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:35:
[...]

En hoeveel mensen gaan dat doen? Ondertussen staan auto-aanvullen standaard wel aan.
Wat is dit nu weer voor argumentatie? Eerst Google onderuit halen dat ze monopolist zijn en weet ik wat, dan komt iemand met tegenargumenten, en dan zeg je weer dat mensen te stom zijn om het aan te passen zelf. Kom eens met echte argumenten. Als Chrome je "gewoon" niet bevalt, dan niet, maar ga dan niet zomaar lopen bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door temp00 op 02-09-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Ik heb chrome nu een tijdje gebruikt, maar ik merk er nou niet echt iets speciaals aan, het is allemaal een stuk compacter. En dat is voor mij in negatieve zin. IE heeft mooie sneltoetsen die ik altijd gebruik, wat ik bij chrome mis. Verder laden de pagina's niet aanzienlijk sneller. (Heb een schone xp installatie, en alles netjes opgeruim, incl register is schoon)

Leuk om te proberen, maar het is niet mijn browser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 15:27
Werkt echt supersnel :). Hopelijk blijft dat zo, ook als het de komende tijd ongetwijfeld nog wat uitgebouwd wordt. En natuurlijk snel een Mac-versie alsjeblieft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
scorpie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:36:
Mjah kijk, Google heeft nu gewoon gepoogd de user experience te veranderen / verbeteren. De een vindt het daadwerkelijk een verbetering, de ander moet wennen maar geeft het een kans, en de ander vindt het weer ronduit niks. Waarom zou je altijd die bookmarks moeten zien? Ik vind het juist wel prettig dat ik die bookmarks kan zien dmv die ster naast de omnibar. Ik bedoel, als je een bookmark wilt openen, dan kun je dat zo vinden met die ster, en als je een bookmark wilt openen in een nieuwe tab kun je net zo goed meteen een nieuwe tab openen en zo de "volledige" versie van je bookmarks zien.
Hoe anderen browsen weet ik natuurlijk niet, maar ik ben gewend in een al actief venster een bookmark te openen. En dan is het natuurlijk niet handig om een nieuw tabje te moeten opnenen.

Ik hoop dat ze in een volgende release gewoon een extra knop toevoegen aan de knoppenbalk. Of je in ieder geval de optie geven om dat zelf te doen (zoals in Firefox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
scorpie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:39:
[...]

Wat is dit nu weer voor argumentatie? Eerst Google onderuit halen dat ze monopolist zijn en weet ik wat, dan komt iemand met tegenargumenten, en dan zeg je weer dat mensen te stom zijn om het aan te passen zelf. Kom eens met echte argumenten. Als Chrome je "gewoon" niet bevalt, dan niet, maar ga dan niet zomaar lopen bashen.
hoho volgens mij heb jij het tegen iemand anders. Enige wat ik heb gezegd is dat ik het niet fijn vind dat ze dingen die ik in de url bar intik naar Google sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Grote positieve punten so far:
• Super snel!
• Resizable invoervelden
• Applicatie-modus
• Heel fijne startpaginamodus
• Incognito functie
• Zalige nieuw tab = nieuw process :9
• Tabs kunnen verplaatsen

Kleine negatieve punten so far:
• Niet kunnen sorteren op memory usage bij task manager
• Het scrollen via een speciaal scroll-ding van je 4e muisknop is rampzalig
• In het rechtermuisknopmenu (bij een willekeurige website) mis ik de refresh optie
• Selecteren van tekst is raar. Hij selecteert ook lege gebieden, zelfs buiten de DIV waar de tekst in staat die je wilt selecteren.
• Er is geen 'Make active' optie in de taskmanager.
• Het logo in de taakbalk doet een beetje 16bits aan, maar dat kan ook aan mij liggen. Het is gewoon niet zo fel als wanneer je het fullsized logo bekijkt op wikipedia bijvoorbeeld.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:30

MAZZA

Barbie is er weer!

Ziet er leuk uit en ik mag dat graag hebben zo'n groot scherm. Alleen scrollt hij bij mij niet omhoog met m'n touchpad. Wel omlaag en dat gaat in 1 snelle beweging naar helemaal onderaan het scherm. Dus geen kleine stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4lwkJm6DJwNTIqChGp7Ae1gB/full.gif
:D

Uploaden werkt ook leuk! :D

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartware
  • Laatst online: 25-03-2023

bartware

@jabber.org

Ik heb op "accept & install" geklikt, button wordt disabled en verder gebeurt er niets.
:? :?
Doe ik iets verkeerd?
(FF3 btw)

Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Kwak schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:37:
:)
De browser is voor mij het meest gebruikte software onderdeel. Van mij mag het daarom wel wat mooier. Je zit er tenslotte toch veel naar te kijken. Voor firefox heb ik bijvoorbeeld ifox als skin. Ziet er strak uit en surf rustiger dan deze skin. Maar misschien moet ik er ook wel gewoon aan wennen dat in Chrome de menubalk bovenin mist.
Ik kijk liever naar de webpagina's zelf ;) Nee maar ik begrijp je punt. Then again... het kan haast niet rustiger dan Chrome's default skin. Ik heb overigens ook wel eens wat zitten spelen met theme's (< Fx 1.5 nog), maar juist dat het er niet standaard uitziet vind ik storend. En al helemaal als je dan dialoogjes krijgt die dan verkloot worden door het theme zodat je de halve tekst niet meer kan lezen... Maar dat zal ondertussen wel verbeterd zijn :).

De menubalk mis ik overigens zelf ook wel hoor... niet dat ik hem vaak gebruik maar je moet nu toch meer zoeken omdat het afwijkt.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indrukken, snelle browser! Alleen de interface mist nog wat touch eerlijk gezegd. Zeker als je je Firefox interface gewoon bent, uitgebreid met de nodige extensies.

Verder is het voor web-developers een echt geschenk, de inspector ziet er super uit :)

Ook al eerste bugje ontdekt >:) ... Firefow
Afbeeldingslocatie: http://hoaxer.be/dump/screenshots/firefow.JPG

edit: net even op facebook getest, de applicatie parking-wars werkt voor geen meter met Google Chrome :/ (maar het zou vreemd zijn moest het aan de developer liggen van de applicatie omdat deze in FF / IE / Safari / Opera perfect werkt)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 21:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Waar zien jullie dat about memory staan ofzo?

Found it: huidige pagina beheren (envelop icoon rechts bovenin) --> ontwikkelaar --> taakbeheer

[ Voor 52% gewijzigd door Janusch op 02-09-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Hotmail lust Chrome trouwens nog niet. Ik word aangeraden om mijn browser te upgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

rechtermuis op de titlebar, dan taakbeheer, en dan linksonder statistieken voor nerds, of gewoon about:memory intikken in de omnibox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

beantherio schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:41:
[...]

Hoe anderen browsen weet ik natuurlijk niet, maar ik ben gewend in een al actief venster een bookmark te openen. En dan is het natuurlijk niet handig om een nieuw tabje te moeten opnenen.
Middle mouse ;)

edit: Middle mouse click bedoel ik. Dus scroll wieltje indrukken :)

[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 02-09-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
arieman007 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:46:
Gewoon in je adresbalk about:memory kloppen ;)
Spuit 91 :P

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 21:48 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
arieman007 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:46:
'About:memory' in de adresbalk van Chrome typen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beantherio schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:47:
Hotmail lust Chrome trouwens nog niet. Ik word aangeraden om mijn browser te upgraden. :)
De UA aanpassen? Of zit dat er nog niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 16:02
Ben nu een tijdje rond aan het browsen en het is zeker een browser met potentie.

Positieve punten:

+ Retesnel!
+ Overzicht van bezochte pagina's maakt het browsen plezieriger
+ Resizable invulvelden

Negatieve punten:

- Geen java support momenteel
- Ik mis toch wel een beetje de "slimme" adresbalk uit FF 3, en dat is voor mij wel een groot gemis want dat vond ik ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Middle mouse knop werkt niet? daar scrollde ik altijd lekker hard mee naar benede in IE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ben ik nou scheel? Waar vind ik die applicatie modus? (Heb helaas de live uitzending maar half gezien)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
Iemand problemen met het afspelen van embedded Flash movies? Zoals die van GeenStijl...
Geluid komt er niet uit, hij doet heel lang over het laden voordat 'ie gaat spelen, en veelal gebeurt er helemaal niks meer na een halve seconde.

Bij FF ook af en toe last van btw, geen geluid en na zo'n 4 seconde stopt de film met afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:48:
[...]

Upgrade your web browser
We recommend that you upgrade your web browser so you can get the most out of Windows Live Hotmail. Upgrading should only take a few minutes. To get started, choose one of the browsers below:
Microsoft Internet Explorer
Mozilla Firefox
Apple Safari
If you don’t want to upgrade right now you can still continue to Windows Live Hotmail, but some parts of it may not work and it may not be displayed properly.

druk op continue, en dan kan je gewoon verder, hotmail werkt verder gewoon goed

[ Voor 6% gewijzigd door Janusch op 02-09-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Al eens geprobeerd om selecties te maken in de tekst? Echt heerlijk leesbaar :)

www.gijsbesselink.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Vormstreber: dat is ironisch bedoeld zeker? Dat gaat echt niet relaxed imho.

Hmmm geen autoscrollfunctie als ik met m'n middelste muisknop op de pagina klik... edit: lol, daar kwamen een hoop mensen tegelijk achter :P

Hoe kunnen jullie invoervelden resizen? Er staat wel zo'n 'grip' rechtsonderin maar ik kan er niks mee... nu doettoet wel... maar alleen groter, niet kleiner.

Trouwens middelklikken op een link opent zoals we gewend zijn van Fx keurig een nieuwe tab... maar in plaats van helemaal rechts, nu náást te tab waar je in browst zodat het allemaal mooi bij elkaar blijft. Handig!!

[ Voor 91% gewijzigd door Punksmurf op 02-09-2008 21:55 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Thunk schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:50:
Bij FF ook af en toe last van btw, geen geluid en na zo'n 4 seconde stopt de film met afspelen.
Upgraden naar Flash 10 (beta) was voor mij de truuk (voor FF, maar in Chrome lijkt het ook allemaal te werken). Ook veel gedoe mee gehad.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

RobIII schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:49:
Ben ik nou scheel? Waar vind ik die applicatie modus? (Heb helaas de live uitzending maar half gezien)
rechtsboven op dat bladzijde icoontje, en dan 4e van boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Minpunten dus tot nu toe?:

Middle mouse
Flash
Java
Favorieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:48:
[...]

Voor zover ik kan zien nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

RobIII schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:49:
Die knop naast de settings-knop.
Dan kies je voor optie "Snelkoppelingen maken"

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:07

TheBorg

Resistance is futile.

+ Rendered idioot snel
+ Geen Teletubby opties
- Wel Teletubby kleuren en window style

Filmpjes op Dumpert werken hier prima met Flash 9.

[ Voor 23% gewijzigd door TheBorg op 02-09-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
scorpie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:52:
[...]

Dat is snelkoppeling maken

Edit: nvm dat zocht hij ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Janusch op 02-09-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hoe ziet about:mozilla eruit onder Chrome?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Google Chrome geeft blijkbaar niet de Google Webhistory weer, maar de sites in de browser history. Hoop dat dat verandert. Eén overzicht (zoals je dat ook via google.com/history kunt zien) zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Denken jullie ook wat ik denk?

Dat dit een heerlijke mobile browser kan worden voor google's mobile besturingssysteem??
Deze is erg vlot, wat bij andere mobile browsers vaak het probleem is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
kenneth schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:55:
Hoe ziet about:mozilla eruit onder Chrome?
Blanko pagina... duh :P
scorpie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:52:
[...]

Oh, zo :D Vette shit! :P

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 21:56 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
arieman007 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:55:
Denken jullie ook wat ik denk?

Dat dit een heerlijke mobile browser kan worden voor google's mobile besturingssysteem??
Deze is erg vlot, wat bij andere mobile browsers vaak het probleem is!
Ze hebben al gezegd dat die al een eigen browser hebben ontwikkeld, maar ook obv webkit.

vv ik heb een Engelse windows (godzijdank), maar ja, landinstellingen staan wel op NL en dan blijf je tegen die meedenkende programma's aanlopen. En dan is dit nog wel oké, maar sommige brol is zo kut vertaald dat je geen idee hebt waar het over gaat.

Valt het jullie ook op dat hij niet álle tabs in een apart proces gooit? Dingen die bij elkaar horen steekt hij soms in één process (bijv 2 tabs van dit topic die nu openstaan ivm het aanklikken van een quote).

[ Voor 214% gewijzigd door Punksmurf op 02-09-2008 21:59 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
Ik vind het vervelend dat ik op mijn NL windows ook alleen de NL versie kan "krijgen".

Om toch maar engels te gebruiken heb ik in de resource folder de GB resources ge-renamed naar nl.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:42
Ik kan niet anders zeggen dat ik het voor een eerste release een heerlijke browser vindt en een prima release. Ik snap er geen kont van dat google dit stil heeft kunnen houden... met dat betreft bravo!

Over de missende features gesproken; natuurlijk mis je wel hier en daar wel iets van of Firefox of IE maar geldt dit niet precies andersom ook? Snelheid uitvoeren javascript, memory gebruik eindelijk inzichtelijk, element inspector? Stop met miepen zou ik zeggen en geniet van dit juweeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Martkrui schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:56:
Ik vind het vervelend dat ik op mijn NL windows ook alleen de NL versie kan "krijgen".

Om toch maar engels te gebruiken heb ik in de resource folder de GB resources ge-renamed naar nl.
www.google.com/chrome -> rechtsboven andere taal selecteren (english), en dan nogmaals downloaden. Wel eerst even uninstallen, anders krijg je (ik net wel althans) een install error 4 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Miki schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:56:
Ik kan niet anders zeggen dat ik het voor een eerste release een heerlijke browser vindt en een prima release. Ik snap er geen kont van dat google dit stil heeft kunnen houden... met dat betreft bravo!

Over de missende features gesproken; natuurlijk mis je wel hier en daar wel iets van of Firefox of IE maar geldt dit niet precies andersom ook? Snelheid uitvoeren javascript, memory gebruik eindelijk inzichtelijk, element inspector? Stop met miepen zou ik zeggen en geniet van dit juweeltje!
Omdat chrome zo compact is, is het waarschijnlijk ook zo snel.

Als je "alles" uit de appl. houd, dan is het veel lichter om te draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg lekker browsertje. Flexibel (en dat met de relatief weinige opties die nu geboden worden) en zonder de nadelen van Safari.

Weet iemand hoe je die vervelende rode kringels onder veel woorden die je tikt weg krijgt (heb ik ook in Safari)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Martkrui schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:56:

In de opties kun je op het 2e tabblad kiezen voor lettertypen en talen; daar kun je weer in het tweede tabblad de taal opgeven.

[ Voor 54% gewijzigd door RobIII op 02-09-2008 22:00 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

Mooi ook hoe je je tabs kan los slepen tot een nieuw browser venster en eventueel weer terug :)
RobIII schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:59:
[...]

In de opties kun je op het 2e tabblad kiezen voor lettertypen en talen; daar kun je weer in het tweede tabblad de taal opgeven.
Nice :)

[ Voor 58% gewijzigd door DinX op 02-09-2008 22:01 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste review:

- Hij is echt snel, ook/met name wat Javascript/AJAX betreft
- Startscherm is echt puik (heeft Opera het ook op deze manier?)
- Inspector is nice, weet nog niet of hij het bij Firebug haalt, op het eerste gezicht zijn ze vergelijkbaar
- Aparte processen is handig
- Duidelijke manier van weergeven waar de focus staat

Minpunten:
- Layout is erg geforceerd en kan niet worden aangepast(?)
- Lettertype van de adresbalk is niet mooi
- Spellingcontrole is onvolledig, verder geen optie om woorden toe te voegen of te negeren

Nu wachten op de eerste officiële benchmarks van de echte nerds, ben ik iets te lui voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Laatst online: 10-09 20:56
scorpie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:57:
[...]

www.google.com/chrome -> rechtsboven andere taal selecteren (english), en dan nogmaals downloaden. Wel eerst even uninstallen, anders krijg je (ik net wel althans) een install error 4 ;p
Ik heb de engelse gedownload :) (of ben ik nu gek ?)

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:59:
Weet iemand hoe je die vervelende rode kringels onder veel woorden die je tikt weg krijgt (heb ik ook in Safari)?
Spellingscontrole? Ik heb alleen nog niet kunnen vinden hoe ik dat in kan stellen hier...

godallemachtig wat gaat dit topic hard :P

[ Voor 61% gewijzigd door Punksmurf op 02-09-2008 22:01 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Harddisk begint nogal te ratelen als Chrome gestart is; wat is 'ie aan het doen, m'n hdd aan het indexeren?

En ik kan me niet herinneren dat er gevraagd werd of ik Google updater wilde installeren, maar dat proces draait nu wel vrolijk mee (en staat ook niet in de lijst met Software bij Windows configuratie).

Misschien moet ik maar eens de kleine lettertjes lezen van de EULA tijdens de installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:54

FTL

Abouts:
about:memory = geheugen info
about:stats = performance statistieken.
about:cache = gecachte items
about:plugins = plugin informatie
about:dns = dns server informatie

Bij stats staat "Shhh! This page is secret!" :D

[ Voor 74% gewijzigd door FTL op 02-09-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Iva_Bigone schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:01:
Harddisk begint nogal te ratelen als Chrome gestart is; wat is 'ie aan het doen, m'n hdd aan het indexeren?
Viel me nét ook op... weird...

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Iemand "past and go" al opgevallen in de url-balk ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
FTL schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:01:

In de laatste staat
"Shhh! This page is secret!" :D
Idd :D. Zelfde idee als die link 'Statistieken voor nerds' _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:00:
- Startscherm is echt puik (heeft Opera het ook op deze manier?)
Heeft Opera i.d.d. ook, en werkt goed, alleen is het erg star, je kan maar 9 mini-windows instellen. Niet zo handig als je een grote monitor hebt.

Op dit soort zaken kan een browser als Chrome heel snel gaan scoren.

Wat mij nog opvalt is dat de positie van de buttons in de addres balk niet instelbaar is. Maar het is bij Chrome niet eens echt irritant, want ze staan eigenlijk gelijk al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:07

TheBorg

Resistance is futile.

FTL schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:01:
Abouts:
about:memory = geheugen info

Zelf gevonden abouts
about:stats = performance statistieken.
about:cache = gecachte items

In de laatste staat
"Shhh! This page is secret!" :D
about:plugins
about:cache

Beetje gokken. :P

-edit-
about:version

-edit-
about:dns

[ Voor 5% gewijzigd door TheBorg op 02-09-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
DinX schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:02:
Nope. Bij dezen :P.

Ik hoop alleen dat de volgorde in die adresbalk nog logischer wordt. Als ik bijvoorbeeld 'cn' intoets, verwacht ik de link naar cnn.com als eerste (staat nu tweede) en niet 'cnn/' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:00:
Minpunten:
- Layout is erg geforceerd en kan niet worden aangepast(?)
- Lettertype van de adresbalk is niet mooi
- Spellingcontrole is onvolledig, verder geen optie om woorden toe te voegen of te negeren

Nu wachten op de eerste officiële benchmarks van de echte nerds, ben ik iets te lui voor :P
SunSpider Javascript benchmarks!

Van een site:
* Firefox 3: 3733 ms
* Safari 4: 3406 ms (aka. WebKit nightly)
* Firefox nightly: 2609 ms (this should be with TraceMonkey enabled, but it’s hard to tell for sure)
* Chrome: 1814 ms

Mijn benchmarks:
FF3 - 2402.4ms
Chrome - 1614.6ms

Het enig wat ik eigenlijk mis is een plugin om mijn bookmarks online op te slaan of minimaal een programma die ze kan backuppen. Tot die tijd nog geen permanente overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
DinX schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:02:
Nee, wel plakken en gaan ;)

Dat staat er bij mij iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Nu nog wachten op een ABP-vervanger en ik ben tevreden :)
arieman007 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:05:
[...]

Nee, wel plakken en gaan ;)

Dat staat er bij mij iig
Was even naar Engels geswitcht.

Je hebt dus "plakken en gaan" als je een url in e clipboard hebt staan en "plakken en zoeken" als het een woord/zin is :)

[ Voor 75% gewijzigd door DinX op 02-09-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13
Hier op Linux, dus nog niet kunnen testen (VM heb ik geen zin in)... maarum, zie: http://www.google.com/chrome/intl/en/features.html

Ben ik nou gek of zijn de filmpjes unavailable? :)

Whoo-ah.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.