edit: morgen even wat checken en dan plaats ik het bericht waarschijnlijk terug
[ Voor 92% gewijzigd door jelle. op 22-05-2009 23:22 ]
[ Voor 92% gewijzigd door jelle. op 22-05-2009 23:22 ]
Ik reis elke dag van Hoorn naar Amsterdam en gebruik Vodafone blox. echt geweldige snelheid!!Gutteguttegut schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:13:
[...]
Dan is Hi/KPN wel vrij stabiel (Hoorn-Amsterdam), heel af en toe even geen verbinding maar kan toch altijd wel streamen/surfen.
Ik hoop alleen dat Vodafone op dit traject beter (lees sneller) is want die 128kbit is gewoon niet meer van deze tijd.
Jamesbond007uk
[ Voor 6% gewijzigd door haakjesluiten op 25-05-2009 15:50 ]
Verwijderd
Ik ben al aan het aftellengertitombo schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 15:05:
[...]Ik reis elke dag van Hoorn naar Amsterdam en gebruik Vodafone blox. echt geweldige snelheid!!
Aanrader. Zelf met een laptop is het zeer snel.
Succes
Alleen in België!Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:38:
Sinds kort is hier ook een nieuwe GSM-operator, Moblie Vikings. Hiermee surf je gewoon elke maand gratis op internet met je gsm ( 1 GB ). Je moet wel elke maand voor minstens 15 euro herladen ( Paypal, of internetbankieren ).
Voor meer info kan je op de site kijken: http://mobilevikings.com/
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Inderdaad, maar ik vond het nuttig om dit hier ook te vermelden, aangezien er waarschijnlijk ook Belgen zijn die hier meelezenGutteguttegut schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:30:
[...]
Ik ben al aan het aftellen
[...]
Alleen in België!
Verwijderd
Binnenkort is de HTC Magic ook beschikbaar met de Smartphone Internet Blox (met VoIP) voor € 14,95 p/mnd.”superericje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:14:
ik keek net naar de nieuwe HTC magic bij de Vodafone online shop en zag daar het volgende staan...
Binnenkort is de HTC Magic ook beschikbaar met de Smartphone Internet BloX voor € 14,50 p/mnd. KLIKKERDEKLIK
Wie weer er meer van?!?!?
Verwijderd
Jeh right, dit leuke SMSje kreeg ik dus laatst van VFquote: VodafoneBeste klant, U gebruikt Zorgeloos Internet blox als PC modem. Dit is niet toegestaan volgens alg. voorwaarden. Als u hiermee doorgaat, wordt uw blox afgesloten.
Verwijderd
Ik wil juist weg bij VF, internet op laptop maakt niet uit, het gaat hier om inet op mijn foon :-) .DaMarcus schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:14:
Schaf een 3G-modem aan via eBay bijv. en ook een prepaid simkaart van VF waar je 10,- beltegoed op hebt. Activeer Internet Blox et voila
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
Dan zou ik als ik jou was voor T-mobile gaan , is echt onbeperkt en je kan TV kijken.TimmieVelthuis schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:20:
Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen en heb gekozen voor de Touch Pro 2 van HTC.
Nu is mijn vraag welk mobiel internet abbonement het meest geschikt is voor mijn situatie.
Wonende in Groningen en regelmatig onderweg in het hoge noorden wil ik graag goed bereik hebben.
Ik twijfel tussen T-mobile WebnWalk (plus) en Hi Eindeloos online. Wat zijn jullie ervaringen/tips in deze regio qua stabiliteit en snelheid? TV kijken is geen must maar is leuk voor erbij.
Zou iemand mij hier over kunnen informeren!?
Alvast bedankt!
Hi/KPN is te traag voor tv kijken, ik heb nog nooit probelemen gehad met de FUP (maarja...het is ook niet snel).TimmieVelthuis schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:20:
Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen en heb gekozen voor de Touch Pro 2 van HTC.
Nu is mijn vraag welk mobiel internet abbonement het meest geschikt is voor mijn situatie.
Wonende in Groningen en regelmatig onderweg in het hoge noorden wil ik graag goed bereik hebben.
Ik twijfel tussen T-mobile WebnWalk (plus) en Hi Eindeloos online. Wat zijn jullie ervaringen/tips in deze regio qua stabiliteit en snelheid? TV kijken is geen must maar is leuk voor erbij.
Alvast bedankt!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik kan ook prima leven zonder TV. Het gaat mij meer om de stabiliteit en snelheid van mobiel internet van deze twee providers. Of iemand hier ervaring mee heeft en welke men mij aanraadtGutteguttegut schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:53:
[...]
Hi/KPN is te traag voor tv kijken, ik heb nog nooit probelemen gehad met de FUP (maarja...het is ook niet snel).
T-mobile, je wilt echt niet bij het nazi regime van Hi vast komen te zitten. Hi is traag, zeikt als je iets doet wat niet mag en levert geen goede service.TimmieVelthuis schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:20:
Alvast bedankt!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Hoe is je dit gelukt? Met een 3g modem of door tethering?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:04:
[...]
Jeh right, dit leuke SMSje kreeg ik dus laatst van VF. Impulsreactie: overstappen
.
/me betaald nu veel te veel per maand imho
/me wil zijn kosten gaan verlagen
Ik ben op zoek naar een mobiel internet abbotje van onder de 10 euro, snelheid doesn't matter maar ten minste 128 kbit/s down is prima en 384 kbit/s down zou nice zijn. 10 euro is me eigenlijk al veel te duur.
Iemand met ideeën? /me is nog niets van interesse tegen gekomen.
Oja enne datalimieten zijn not done, FUPs zijn prima.
Is het annuleren gelukt of heb je hier nog gedoe van gekregen? Beetje zelfde probleem en had niet in de gaten dat Hi Eindeloos zo traag is, vind ik btje jammer met een smartphoneInitial G schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 12:49:
[...]
Ik was terug gegaan naar de winkel en heb mijn abbo omgezet naar Vodafone met blox. Was wel lastig, want de verkopers waren niet op de hoogte van de geboden downloadsnelheden van de verschillende providers. Een bezoekje aan bellen.com bracht opheldering, maar zelfs toen kwam nog het argument dat je wel een hoge bandbreedte had bij die trage downloadsnelheid van Hi![]()
Uiteindelijk gingen ze overstag, en bleek dat je Hi 8 dagen na aanvragen nog kunt annuleren, eventuele annuleringskosten zouden uitblijven.
Nu dus vodafone. Ik was met vergelijkbaar abbo ook nog wat goedkoper uit, mede omdat vodafone geen aansluitkosten rekent icm 2-jarig contract.
Ik kom juist van T-Mobile en zit nu bij Hi....juist omdat het bereik van T-Mobile echt slecht is bijna geen 3G dekking hier in Friesland...ja alleen in de grote steden. Ging ik ergens op vakantie in Nederland buiten de grote steden weinig of geen bereik. Nu zit ik bij Hi en heb ik overal bereik en vaak ook 3G en dit is toch al gauw 3x zo snel als het oude GPRS internetten van T-Mobile.Tsurany schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:02:
[...]
T-mobile, je wilt echt niet bij het nazi regime van Hi vast komen te zitten. Hi is traag, zeikt als je iets doet wat niet mag en levert geen goede service.
T-mobile heeft goede snelheden, gaat niet zeiken als je hem aan je laptop hangt en voor 5 euro meer heb je nog een sneller abonnement met geen data limiet. Zeker icm een netbook is dat heerlijk, gewoon internet delen via bluetooth.
Verwijderd
Misschien een beetje off-topic. Maar Crazyanz weet jij hoe ik dit doe? het omzeilen van de proxy-server. Kun je een linkie geven naar een guide oid.Crazyanz schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:48:
ik merk dat internet een stuk sneller is nu ik geen gebruik meer maak van de proxy server van tmobile die er zogenaamd voor zorgt dat het serven sneller gaat
Pin me er niet op vast, want dit gerucht is er laatst ook al geweest, maar men schijnt bij KPN toch echt nog steeds van plan te zijn om de snelheid te verhogen, maar niet op de korte termijn.\Als je genoegen neemt met de voorwaarden van Hi, een iets mindere snelheid, maar wel zeker wilt zijn van een goede dekking, dan is Hi prima.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
Dan moet je zeker géén T-mobile nemen! Ene moment super snel andere moment weer geen bereik ik word er echt gek van...TimmieVelthuis schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:06:
[...]
Ik kan ook prima leven zonder TV. Het gaat mij meer om de stabiliteit en snelheid van mobiel internet van deze twee providers. Of iemand hier ervaring mee heeft en welke men mij aanraadt
PS5
Ik heb dit gehoord van een vriend van mij die werkt bij een telecomketen en die ook regelmatig bij presentaties en dergelijke aanwezig is van de diverse telecomproviders. Ik weet dat dit een vage bron is, dus vandaar dat ik mij af vroeg of meer mensen iets dergelijks hebben meegekregen.Glashelder schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:24:
Uiteindelijk zullen ze wel moeten natuurlijk. Als ze bij wijze van spreken in 2012 nog op 128kbit zitten dan houden ze geen klant meer over.
Maar via welk circuit heb je dat vernomen?
Verwijderd
Het gaat om een Vodafone stick, met een SIM van Vodafone zelf.objectief2 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:09:
Ja hoor dat werkt prima. Er is slecht 1 voorwaarde en dat is dat je HSDPA-toestel (stick, modem etc) unlocked is. Anders past er alleen een sim van 1 merk in!Hou er ook rekening mee dat het officieel niet is toegestaan om op deze manier te internetten op laptop/pc, maar daar is wel meer over te lezen in andere topics ook!
Naar verwachting 1 juli, maar vraag me af of ze dat gaan halen (KPN overigens, niet Hi).Jassy schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:57:
Ben ik de enige die dit gehoord heeft, of is dit bij meer 'oren' bekend?
Getverr, en wanneer volgt Hi?jelle. schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:24:
[...]
Naar verwachting 1 juli, maar vraag me af of ze dat gaan halen (KPN overigens, niet Hi).
En nee vraag me verder niet naar details
Laatst was er iemand die zogenaamd bij Hi werkte, zou 1 april gebeuren ofzoiets. Ook niks van gemerkt. Zou leuk zijn als het echt zo is, maar zou er niet op gaan hopen.Jassy schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:30:
[...]
Ik heb dit gehoord van een vriend van mij die werkt bij een telecomketen en die ook regelmatig bij presentaties en dergelijke aanwezig is van de diverse telecomproviders. Ik weet dat dit een vage bron is, dus vandaar dat ik mij af vroeg of meer mensen iets dergelijks hebben meegekregen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tsja waarom zouden ze dat abbo nou zo genoemd hebbenRaymond schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:42:
Ik zou al lang blij zijn als ik nu eindelijk streaming radio stations via KPN surf&mail zou kunnen luisteren. (dus een verhoging naar 192kbit zou voor mij al voldoende zijn, ook al is dat nog steeds bar weinig)
Verwijderd
Jup, zoals ik al eens eerder aanhaalde kun je de Mobiel Internet op je laptop-abonnementen tegenwoordig ook in combinatie met voice abonnementen afsluiten. Dus bijvoorbeeld die van €20 euro (in plaats van €9,95 voor Surf & Mail Totaal): 400 MB datalimiet en snelheid van 7,2 Mb/s down en 1,4 Mb/s up.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:14:
je kan ipv surf en mail ook een laptop abo nemen als databundel.
krijg je dan alleen zonder dongel geloof ik, is wel super snel maar prijzig denk k....
oja, en t is dat wel handig dat je een umts toestel hebt
Nouja, van die datum en snelheidsverhoging was ook echt even sprake, uiteindelijk niet doorgegaan. Maar nogmaals: het is naar verwachting.Tsurany schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:46:
Laatst was er iemand die zogenaamd bij Hi werkte, zou 1 april gebeuren ofzoiets. Ook niks van gemerkt. Zou leuk zijn als het echt zo is, maar zou er niet op gaan hopen.
Bij T-mobile is het 36.50 Euro voor 1 GB met 3.6 mbit/s. Dat vind ik nog wel meevallen.Tsurany schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:56:
Internet op je laptop is imo veel te duur, je betaald ziek veel voor op zich aardige snelheid maar een enorm laag datalimiet.
Net zo duur uit?! Heb je onder een steen gelegen ofzo?
[ Voor 11% gewijzigd door Glashelder op 17-06-2009 11:20 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Je bedoelt dus een laptop-abonnement op je mobiel laten werken? Ik zie niet hoe dit in zijn werk gaat op de site. Bij het bestellen van een laptop-internet abo word je namelijk altijd geforceerd een dongle erbij te nemen, en er wordt met geen woord gerept over combinatie met voice.jelle. schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 00:55:
[...]
Jup, zoals ik al eens eerder aanhaalde kun je de Mobiel Internet op je laptop-abonnementen tegenwoordig ook in combinatie met voice abonnementen afsluiten. Dus bijvoorbeeld die van €20 euro (in plaats van €9,95 voor Surf & Mail Totaal): 400 MB datalimiet en snelheid van 7,2 Mb/s down en 1,4 Mb/s up.
Het staat verder ook niet op de website uitgelegd. Geloof ook niet dat je dat via de website kunt regelen.... maar mocht je hem in de winkel afsluiten (of telefonisch) dan kun je de verkoper vragen om een van die abonnementen te selecteren bij het data-abonnement.skndd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:54:
Je bedoelt dus een laptop-abonnement op je mobiel laten werken? Ik zie niet hoe dit in zijn werk gaat op de site. Bij het bestellen van een laptop-internet abo word je namelijk altijd geforceerd een dongle erbij te nemen, en er wordt met geen woord gerept over combinatie met voice.
Ik ben namelijk wel geïnteresseerd in de dekking van KPN in combinatie met een hogere snelheid dan bijv. Vodafone en T-Mobile voor mijn telefoon. Moet ik dan zelf contact op nemen met KPN of doe ik iets fout op de webshop?
Dat is dan wel exclusief de kosten van het draadje waar het over heen loopt. Als je dat er bij rekent kom je op een hoger bedrag uit dan die 20 a 30 Euro.Glashelder schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:19:
Net zo duur uit?! Heb je onder een steen gelegen ofzo?![]()
Via ADSL betaal je voor 20mbit 20 euro en via UPC krijg je voor 30 euro 30mbit! En geen 1GB limiet (echt een absurde limiet als het je enige internetverbinding is..).
Mijn moeder heeft 2 jaar lang gebruik gemaakt van T-Mobile op haar N73 maar het bereik in Brunssum laat te wensen over, tikt met moeite de UMTS aan. Meestal zat de daarom ook met GPRS snelheden te internetten.Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:16:
Ik woon in zuid limburg. Welke providor voor internet op je telefoon is beter.
Grapjas, je wilt HD films streamen over 128kbit verbinding? Zelfs al had je 1mbit dan nog zou je geen HD kunnen streamen.JBS schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:20:
Kunnen mensen met Hi Eindeloos Online bevestigen dat het streamen van youtube HD filmpjes soepel gaat?
Dat is toch niet de zaak van de gebruiker. Bij de meeste providers hoef je die lijnkosten niet eens te betalen (athans toen ik voor het laatst een ADSL abo afslootKoW schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:19:
[...]
Dat is dan wel exclusief de kosten van het draadje waar het over heen loopt. Als je dat er bij rekent kom je op een hoger bedrag uit dan die 20 a 30 Euro.
VDROOS
Klopt, bij Online kost het je bijv 20 euro incl. alles. Maar dit wordt een beetje off-topic.Glashelder schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:03:
[...]
Bij de meeste providers hoef je die lijnkosten niet eens te betalen (athans toen ik voor het laatst een ADSL abo afsloot).
Verwijderd
Ach joh maak je daar maar niet druk over. Ze zullen nooit klagen. Enige wat ze doen is klagen als je je PC als telefoonmodem gebruikt (eigen ervaringbuzzert_nl schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:09:
weet iemand hoeveel 10x meer data dan het gemiddelde is bij vodafone? met Zorgeloos Internet Blox. en zou ik daar over heen gaan als ik de hele dag op youtube zit?
alvast bedankt
Hier ben ik ook benieuwd naar. Wilde al overstappen van T-mobile naar Telfort, maar las nu dat exchange push-mail dus eigenlijk niet mag? Dat is minder namelijk.vdroos schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:43:
Wat is jullie ervaring met Telfort surf en mail?
- Haal je de snelheid van 768/384?
- Zijn er mensen die op de vingers getikt zijn omdat ze toch exchange push-mail gebruiken?
- Hoe is het netwerk en de uptime van het mobiele internet?
Als je vervolgens kijkt wat deze abonnementen kosten dan schrik je je rot over de prijzen! Een fair use abonnement kost gewoon 80 euro per maand.VOIP op je mobiele telefoon
Wil je naast internet op je mobiel gebruik maken van VOIP (Voice over IP) via een mobiel toestel, dan kun je kiezen uit verschillende Mobiel Internet abonnementen. Deze ‘Zeker’ en ‘Snel’ mobiel internet data abonnementen kunnen in combinatie met Flexibel spraak abonnementen worden gekocht. Lees meer over de mobiel internet abonnementen.
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 19-06-2009 14:47 ]
Pas 2xTheVMaster schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:46:
Hmm...ik weet niet of het al een keer is genoemd, maar ik zat net even te zoeken op de KPN website en kwam onderstaand tegen :
• Ja, die snelheid haal jevdroos schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:43:
- Zijn er mensen die op de vingers getikt zijn omdat ze toch exchange push-mail gebruiken?
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Het zit hem in de protocollen denk ik. Ik bedoel als je je pop3 mail van thuis elk half uur laat controleren of je doet dit via pushmail. Geen verschil toch? Mijn huismailtjes zijn groter dan die van mn werk (meestal meldingen etc, maar wel handig om ze te ontvangen als ik onderweg ben). Of ze willen het juist om te voorkomen dat men het zakelijk gaat gebruiken. In mijn woonplaats is geen HSDPA, ik zit dus al jaren via gprs verbonden. Om batterijen te besparen heb ik mijn gsm daar ook op vastgezet. Soms als ik een dag in een grote plaats ben dan activeer ik HSDPA, dan begin ik toch wel een beetje te glimlachen. Telfot/KPN heeft hier een mast vlakbij staan en HSDPA is ook hier mogelijk.Hooglander1 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:58:
[...]
• Ja, die snelheid haal je
• Neuj, niet dat ik weet, ik sync elk half uur en dat gaat ook prima, scheelt ook een hoop batterijtijd.
• Netwerk is top, vrijwel overal HSDPA dekking en de uptime is prima tegenwoordig. Soms wat downtime, maar het laatste jaar vrijwel nooit meer.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Op m'n werk hebben ze een exchange server maar die heeft geen beveiligde verbinding. Waarom? Geen idee. Ik sync alleen mn contacten en mail. Ik ga de gok wagen denk ik en een jaartje naar Telfort, bevalt het niet dan kan ik altijd nog weer kijken wat ik doe. Tot nu toe beviel T-mobile me ook wel, maar goed geen HSDPA hier.Glashelder schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:39:
Exchange synchronisatie is wel iets meer dan alleen een beetje mail.. Wat te denken van je agenda, contactpersonen en notities? Dat doet POP3 niet..
Maargoed ik heb nog nooit wat van KPN gehoord betreffende Exchange. Ze kunnen ook onmogelijk zien dat je met Exchange synchroniseert want een goed ingestelde server synchroniseert alleen met een beveiligde verbinding. Dan kunnen ze alleen zien dat je om het half uur verbinding maakt met een bepaald IP op poort 443.
Nou, dat bewijs is waterdicht
Hoe zien ze dat dan? En hoe vaak gebruikte je dat dan?Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:08:
[...]
Ach joh maak je daar maar niet druk over. Ze zullen nooit klagen. Enige wat ze doen is klagen als je je PC als telefoonmodem gebruikt (eigen ervaring). Ik stookte bij VF wel is 4-5 GB/maand zonder klachten
.
jelle. schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:56:
[...]
Pas 2xjelle. in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?" en jelle. in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?"
En euh, ze zijn er ook gewoon met 20 euro hoor ipv 80.
Bij die data-abonnementen is VOIP juist wel toegestaan hoorTheVMaster schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:27:
Jaa..maar dan zit je met een datalimiet
Ach....zouden ze echt merken dat je VOIP gebruikt?
Nee...serieus?!jelle. schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:35:
[...]
Bij die data-abonnementen is VOIP juist wel toegestaan hoor
Verwijderd
Bij mij moet hij om de 5 seconden bufferen, ook bij normale filmpjes.JBS schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:20:
Kunnen mensen met Hi Eindeloos Online bevestigen dat het streamen van youtube HD filmpjes soepel gaat?
Ik heb bij de Mediamarkt zitten spelen met youtube filmpjes en dat werkte prima (Rabo Mobiel, zelfde snelheid als Hi). Ook iemand met KPN Surf&Mail heeft geen problemen met youtube streamen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:01:
[...]
Bij mij moet hij om de 5 seconden bufferen, ook bij normale filmpjes.
Bij mij niet eigenlijk. Alleen in het begin lang bufferen en daarna heel soms nog. Overigens wel met vol 3G bereik anders lukt het niet. Getest op iphone.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:01:
[...]
Bij mij moet hij om de 5 seconden bufferen, ook bij normale filmpjes.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
- Ja, sterker nog, ik zit er vaker boven dan onder.vdroos schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:43:
Vanaf 200 MB werd er soms ook al een brief gestuurd, maar de limiet ligt elke maand weer ergens anders. Heb er zelf inderdaad ook al een tijd niks meer van vernomen.Hooglander1 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:41:
Er is wel wat gezeik geweest met datalimieten, maar daar hoor je nu niemand meer over. En dat was ook pas vanaf 400 MB/maand. Iets wat ik nog nooit gehaald heb.
KPN BedrijfsBundel biedt data uit dezelfde bundel als bellen/smsen (en ook buitenland). Dat gaat echter vanaf €22,50 excl BTW.fespen schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:31:
zijn er ook providers waar je de kosten van internet uit de standaard kosten kunt betalen.
zo heb ik bij Orange: 12 euro betaal ik voor 250min. ik heb een internetbundel van 6 euro waardoor ik nog 125min over heb.
Orange stopt er mee dus ik zoek iets anders goedkoops met internet. meeste wat ik nu vind is 5/10/15 euro exclusief internet (+-10euro)
Ik heb hier een paar keer gebruik van gemaakt maar tijdens korte periodes en ik heb niet veel dataverkeer gegenereerd. Daar heb ik verder niks over gehoord, maar je moet er heel erg mee oppassen. Als je 20 programma's hebt die (vaak op de achtergrond) allemaal op updates gaan checken zodra je je telefoon aan je laptop hangt gaat je verbruik flink omhoog natuurlijk.Dragao Cell schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:23:
Weet iemand trouwens of Telfort streng op let wanneer je je Surf en Mail aan een laptop hangt/tethering?
[ Voor 14% gewijzigd door haakjesluiten op 25-06-2009 17:49 ]
Hoe kan dat nouCrazyanz schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:48:
ik heb net een halfe dag in de tuin zitten inetten via WnW plus op me telefoon via speedtest,net haal ik down trouwens 2,6Mbps en Up 0,6 Mbps en in de rand stad heb ik eigenlijk altijd 3,5G
Verwijderd
FAIL.Crazyanz schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:48:
ik heb net een halfe dag in de tuin zitten inetten via WnW plus op me telefoon via speedtest,net haal ik down trouwens 2,6Mbps en Up 0,6 Mbps en in de rand stad heb ik eigenlijk altijd 3,5G
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 14:57 ]
Zal wel een kwestie zijn van de T-Mobile speedmanager (proxy), dat de speedtests verkeerde en te hoge snelheden aangeven.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:56:
[...]
FAIL.
Wnw+ gaat tot 1 Mb/s.
edit: spuit 11.
Per 1 juli gaan naar het schijnt de snelheden omhoog en komt dat als nieuw abbo. Standaard eindeloos online is dan 384 down. Zelfde als t-mobile.vistu schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:29:
Iemand ooit gehoord van "Eindeloos Online XtraSnel" van Hi! ? Op gsmweb.nl (http://www.gsmweb.nl/forms/kpn041.htm) zie ik namelijk nog een andere variant van eindeloos online staan, met een snelheid van 1 mbps. Dat zou voor mij de enige reden zijn om niet weg te gaan bij Hi!
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Die 384 kb/s down op standaard Eindeloos Online / Surf & Mail Totaal is nog niet 100% zeker voor 1 juli. Er komt dan inderdaad wel voor zowel de KPN als Hi data-abonnementen een "extra snel" databundel met 1 Mb/s down voor €14,95.Snippertje schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:34:
Per 1 juli gaan naar het schijnt de snelheden omhoog en komt dat als nieuw abbo. Standaard eindeloos online is dan 384 down. Zelfde als t-mobile.
Nee het wordt wel 384 kb/s, maar het is meer de vraag of ze dat met ingang van 1 juli redden. Die "extra snel"-abonnementen zijn wel zeker. Het betreft overigens een introductie van 'nieuwe' KPN Surf & Mail / Hi ... Online abonnementen met die snelheid.Jassy schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:59:
In hoeverre is daarin geen zekerheid Jelle? Kan het nog meer/minder worden?
[ Voor 7% gewijzigd door jelle. op 28-06-2009 18:26 ]
Nouja het is 10x zo snel dan de huidige snelheid. Dus daar merk je heel erg veel van ja.Kohnee schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:14:
Is het voor die 5 euro per maand het waard om die snellere te nemen? Of merk je hier niet super veel van?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq