Toon posts:

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 95.230 views

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 08:38
na vanmorgen niet boven de 2kB/sec uitgekomen te zijn, lijkt het nu weer aardig te lopen bij mij.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
--2008-10-22 11:52:53--  http://speedtest.bbned.nl/download/file32mb.bin
Resolving speedtest.bbned.nl... 62.177.145.10
Connecting to speedtest.bbned.nl|62.177.145.10|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 33554432 (32M) [application/octet-stream]
Saving to: `file32mb.bin.6'

100%[======================================>] 33,554,432  1.78M/s   in 18s

2008-10-22 11:53:11 (1.80 MB/s) - `file32mb.bin.6' saved [33554432/33554432]

dit is overigens ook de normale snelheid.

Overigens haalde ik met nieuwsgroepen wel gewoon m'n 1.80MB/sec itt wat ik haalde van deze site of andere sites.

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 08:00

Gertjan

mmmm, beer...

TFHfony schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 07:52:
[...]
Inderdaad. Het is weer waardeloos vanochtend.
Zit jij toevallig in Utrecht of omstreken? Ik zit in Utrecht, en Ziggo hier is dramatisch slecht vanochtend. Maar ik vermoed dat het te maken heeft met http://www.nu.nl/news/180...en_blackberryverkeer.html, want ik heb vooral problemen met inloggen op ons bedrijfsnetwerk in Amsterdam.

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online

Amiet01

Master_A

Zijn er mensen die in de regio Den Haag erg veel last hebben van storingen? Ik overweeg naar Ziggo te gaan, maar als ik zoveel verhalen hoor + klachten bij Radar.....

Overigens zit ik nu bij Alice en die is geen haar beter met wat ik hier soms lees.

Master_A

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 23:21

flessuh

Set sail for fail!

ik zit hier in regio zuid-west Friesland, en het is hier ook een drama, gister 5 minuten internet, dan een half uur geen.

ik zit vaak op Teamspeak, en hier kun je heel leuk je verbindingsinfo opvragen.
de laatste tijd zit ik tussen de 20-40% packet loss als het boven de 40% uit komt disconnect teamspeak me simpelweg.

ik vind het wel vaag dat dit nu al een week zo is, en het lijkt steeds erger te worden hier

https://www.dutchsolarboat.com

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:38
Anoniem: 30879 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:08:
Mijn Internet viel weleens uit. Tevens geen signaal op de BBC's + een belgische zender. Enige remedie was alles uit, antennekabels los en weer aansluiten. Na een bezoek van een Ziggo monteur bleek het contactdoosje van de signaalkabel verouderd te zijn (zgnd. reigerdoos). Hij heeft deze vervangen en sindsdien geen tv storingen meer (+- 2 weken geleden.
Een reigerdoos? Kan ie ook vliegen dan? ;) Een rijgdoos heet zo'n ding, omdat je die steeds door kunt lussen...

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 00:54
op de Ziggo site wordt wel aangegeven dat er een storing is (regio Utrecht):

Groepsstoring
van dinsdag 21 oktober 19.49 uur tot (nog niet bekend)
Op het moment zijn er problemen met diverse zenders van RTL.
Dit komt doordat KPN glasvezel schade heeft bij Utrecht.

De verwachting is dat dit in de loop van de dag verholpen is. Onze excuses voor het ongemak.

Groepsstoring
van woensdag 22 oktober 10.16 uur tot (nog niet bekend)
Op dit moment is er in uw regio een storing met het Internet. Ondanks dat er 4 groene lampjes op uw modem branden is het op dit moment niet tot nauwelijks mogelijk om een verbinding te maken met het Internet. Ziggo is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing. We verwachten dat deze storing in de loop van de middag is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

T809

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
"Onze excuses voor het ongemak."

Begin er echt wel een beetje moe van te worden.
Ben niet zo naief om te denken dat het gras bij de buren groener is maar ik ben er nu toch echt wel een keer klaar mee...

43% of all statistics are worthless.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:46
Vandaar dat mijn internet vanochtend ook zooo ontzettend traag was.. Regio Utrecht..
Sinsd het ziggo is geworden vind ik de kwaliteit toch wel verminderd..

Voorheen zat ik bij wanadoo/orange enzovoorts en de laatste 3 jaar eigenlijk geen problemen en geen downtime gehad..

Nu met ziggo komen dit soort praktijken toch wel vaker voor.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 00:54
ik heb inmiddels geen problemen meer.

T809

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-05 10:58
dubbel...dankzij ziggo lol...pagina wordt niet geladen en door te resfreshen post je dubbel :9

[Voor 84% gewijzigd door StraightOn.NL op 22-10-2008 12:59]

• StraightOn.NL
treative schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:42:
ik heb inmiddels geen problemen meer.
Nu is het hier zo ver...midden/zuid limburg...maximaal 3kb/s down yeaaaah...zucht

Zo enorm k*t als je in je tentamenweek zit en alles wat je wilt opzoeken duurt 20 minuten :(

Ik zit zo net eens de storingspagina voor mijn postcode te bekijken en dat ziet er wel heeeeel erg triest uit eigenlijk :S

11, 13, 15, 20, 21 oktober: Groepsstoring

En vannacht zijn er werkzaamheden gepland geweest...en nu dus weer storing oid, maar de site vermeld nog niets

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 23:21

flessuh

Set sail for fail!

nou, een nieuw record...
echt iets voor ziggo om trots op te zijn

http://img89.imageshack.us/my.php?image=kutziggoxf4.jpg

dit is toch niet normaal, al bijna een week een verbinding waar 56k nog heilig bij is...

toch wel vaag dat er volgens ziggo geen storing is in onze regio

[Voor 12% gewijzigd door flessuh op 22-10-2008 13:01]

https://www.dutchsolarboat.com

• Sa1
sjorremans schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:38:
Vandaar dat mijn internet vanochtend ook zooo ontzettend traag was.. Regio Utrecht..
Sinsd het ziggo is geworden vind ik de kwaliteit toch wel verminderd..

Voorheen zat ik bij wanadoo/orange enzovoorts en de laatste 3 jaar eigenlijk geen problemen en geen downtime gehad..

Nu met ziggo komen dit soort praktijken toch wel vaker voor.
joh.. wel de schuld leggen waar hij ligt.. als er een kabel doorgegraven wordt tbv één of andere dam.. dan kan daar ziggo verdomd weinig aan doen... tis allemaal heel vervelend, maar we moeten wel realistisch blijven. Zelf had ik vanmorgen ook problemen... en die zijn nu weer weg..

geloof best dat ziggo wat steken laat vallen, maar vergeet niet dat hier iedereen komt klagen als er iets mis is. Als er dan een hoop geklaag bij elkaar staat, dan is het ineens slecht.

• StraightOn.NL
Oke het wordt nu nog vreemder...

Wat bekend was is dat Ziggo problemen heeft met de IP leasing naar sommige typen routers, zoals de WRT54GS. Je lease wordt opeens niet meer verlengt en daardoor valt je verbinding weg of komt terrecht op 3 tot 5KB/s (opzich is dat al vreemd want je zou verwachten dat je helemaal geen verbinding meer hebt, maar soms is dat dus niet het geval)

Een nieuwe MAC cloning op de router en een hard-reset van zowel het modem als de router biedt vaak geen relaas evenals DHCP release / renew. De verbinding blijft even zwak...

Haal ik nu de router er tussen uit en sluit mijn laptop direct aan op het modem (waarna ik het modem nog moet resetten) dan heb ik weer een "normale" verbinding.

Daarna zet ik de router weer ertussen, waarna ik het modem reset en wederom een MAC cloning en DHCP release op de router uitvoer...waarna alles weer werkt.

Welke conclusie ik hieruit moet trekken weet ik nog niet...maar het ligt dus niet alleen aan de IP leasing, anders zou het modem na een reset en nieuwe MAC cloning / DHCP release / renew de router toch gewoon weer moeten voorzien van een verbinding?

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:10
Kreeg net te horen dat mijn @orange.nl account vervalt (dus met alle mailtjes erin) omdat ik een alles-in-1 pakket heb van Ziggo.

Kunnen ze dat zomaar doen, mn account verwijderen?

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05 19:35
Amiet01 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:05:
Zijn er mensen die in de regio Den Haag erg veel last hebben van storingen? Ik overweeg naar Ziggo te gaan, maar als ik zoveel verhalen hoor + klachten bij Radar.....

Overigens zit ik nu bij Alice en die is geen haar beter met wat ik hier soms lees.
Ach, je moet het wel een beetje in perspectief zien. Als de berichten leest over bijv. Alice en Telfort zijn de berichten niet veel beter en kan je beter al helemaal niet aan internet beginnen. Aan een kant logisch, mensen zullen sneller hier iets schrijven als iets niet goed werkt dan ergens de loftrompet over steken. Dus ja, natuurlijk gaan er dingen mis die niet mis horen te gaan, maar lees de berichten in alle forums wel met enige scepsis.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Plisson schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:36:
Kreeg net te horen dat mijn @orange.nl account vervalt (dus met alle mailtjes erin) omdat ik een alles-in-1 pakket heb van Ziggo.

Kunnen ze dat zomaar doen, mn account verwijderen?
Huh, maar je hebt orange (tegenwoordig online) adsl, en dat heb je opgezegd of zo omdat je ziggo alles in een hebt aangevraagd?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Plisson
MaximusTG schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:49:
[...]

Huh, maar je hebt orange (tegenwoordig online) adsl, en dat heb je opgezegd of zo omdat je ziggo alles in een hebt aangevraagd?
Ik volg het zelf ook niet meer :S

Was eerst klant bij wanadoo/orange/ziggo voor internet. Televisie had ik via Casema en telefonie via KPN. Sinds juni heb ik een alles-in-1 pakket genomen bij Ziggo. Mijn @orange.nl email bleef bestaan dus ik dacht dat ik die moest blijven gebruiken.

Door die email veranderingen dacht ik dat mijn email zou worden overgezet naar @ziggo.nl. Net contact met ze opgenomen en ze zeiden dat ik geen orange/online klant meer ben dus dat mijn @orange.nl email komt te vervangen. Ze willen/kunnen mn @orange.nl email-adres ook niet omzetten naar een @ziggo.nl

Klopt het wel wat hun zeggen?

• Sa1
Plisson schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:03:
[...]

Ik volg het zelf ook niet meer :S

Was eerst klant bij wanadoo/orange/ziggo voor internet. Televisie had ik via Casema en telefonie via KPN. Sinds juni heb ik een alles-in-1 pakket genomen bij Ziggo. Mijn @orange.nl email bleef bestaan dus ik dacht dat ik die moest blijven gebruiken.

Door die email veranderingen dacht ik dat mijn email zou worden overgezet naar @ziggo.nl. Net contact met ze opgenomen en ze zeiden dat ik geen orange/online klant meer ben dus dat mijn @orange.nl email komt te vervangen. Ze willen/kunnen mn @orange.nl email-adres ook niet omzetten naar een @ziggo.nl

Klopt het wel wat hun zeggen?
wat volg je niet meer? je hebt een all-in-one pakket, houdt in dat je alles via ziggo hebt. Wat is daar niet aan te snappen? @orange.nl is van de aanbieder Orange / Online / Wanadoo, daar ben je geen lid meer want je bent nu ziggo (orange cable was van casema of @home ofzo). Ziggo geeft je een @ziggo.nl mail adres. ze kunnen niet jouw mail overzetten nee, maar je hebt gewoon een primair adres en je kunt zelf van alles aanmaken geloof ik via mijn ziggo.

Je hebt dus nu gewoon ziggo, geen KPN en / of Orange / Wanadoo...

• ReneDx
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Sinds vanmorgen (8/9 uur) alles down hier. Meldingen van groepsstoringen worden steeds meer op de Ziggo storing & onderhoud pagina.
Groepsstoring
van woensdag 22 oktober 12.51 uur tot woensdag 22 oktober 20.51 uur
Er is een Storing op alle diensten in uw gebied
Laatste tijd heel veel connecties die verloren gaan (packet-lost) en storingen die ik niet meer bij kan houden (zoveel zijn het er). Dit moment de T-Mobile stick erbij gehaald maar zelfs die bied meer uptime garantie dan Ziggo op dit moment kan leveren. Helaas, een slechte zaak.

Zat vroeger bij Casema (enige die hier levert/leverde) en daar ging het ook soms mis, maar dan sprak je over een keer per half jaar. En de meeste daarvan waren dan geplande onderhoud werkzaamheden. Dus had totaal niks te klagen, maar sinds ze de naam Ziggo dragen.. god zoveel IP-adressen gehad met als hostnames; xxx.cable.casema.nl, xxx.cable.wanadoo.nl, xxx.cable.ziggo.nl, xxx.cable.home.nl(huh?) en nog wel enkelen die ik vergeten ben. Laatst router het MAC adres laten clonen en sinds dien pas weer echt stabiel internet een .ziggo.nl IP en de snelheden die ik hoorde te hebben. (..mochten ze mij ook wel even vertellen)

Helaas was dat pas 2 dagen geleden dat ik dat ontdekte, en heb ik er dus totaal geen plezier aan kunnen belezen. Want zoals sommige wel weten zijn ze niet bepaald veel online geweest qua internet.

Nou snap ik niet hoe het nou kan dat er zoveel problemen plots opsteken? Soms vraag ik me echt af wat die mensen doen daar dat het zo vaak plat ligt.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Bij mij thuis momenteel zelfs "preview periode verlopen" melding op tv.

Zijn lekker bezig bij Ziggo... Toch knap om een goed werkend systeem te migreren naar een systeem vol storingen. Was tot nu toe wel tevreden.

• Plisson
Sa1 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:25:
[...]
wat volg je niet meer? je hebt een all-in-one pakket, houdt in dat je alles via ziggo hebt. Wat is daar niet aan te snappen? @orange.nl is van de aanbieder Orange / Online / Wanadoo, daar ben je geen lid meer want je bent nu ziggo (orange cable was van casema of @home ofzo). Ziggo geeft je een @ziggo.nl mail adres. ze kunnen niet jouw mail overzetten nee, maar je hebt gewoon een primair adres en je kunt zelf van alles aanmaken geloof ik via mijn ziggo.

Je hebt dus nu gewoon ziggo, geen KPN en / of Orange / Wanadoo...
Waar waarom heb ik dan nog steeds een @orange.nl email terwijl ik een klant ben van Ziggo? Moest ik dan niet een @ziggo.nl email krijgen toen ik klant van Ziggo werd? Ik kan wel op mijn ziggo komen maar als ik een email wil aanmaken moet ik inloggen met een emailadres die ik dus niet heb..

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ah, je hebt waarschijnlijk dus een all-in-one pakket aangevraagd, waarbij Ziggo je oude aanbieders opzegt? Dus dan heeft ziggo voor jou je telefonie bij KPN opgezegd, en het internet bij Orange/Online. Nu heb je meestal nog een opzegtermijn, dus vandaar dat je orange account nog werkt. Daar kan orange/online niks aan doen natuurlijk. Je zal zelf je mail moeten 'redden'. Stel je orange account in Windows Mail/Outlook Express/Outlook/insert-je-favo-emailprogramma en haal de mails van hun server. Dan staan ze iig nog in je eigen emailbox op je pc. Vervolgens stuur je alle mensen die je kent in je adresboek een mailtje met je gewijzigde adres.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-03 10:10
MaximusTG schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:20:
Ah, je hebt waarschijnlijk dus een all-in-one pakket aangevraagd, waarbij Ziggo je oude aanbieders opzegt?
...
Bij mij hetzelfde scenario. Ik had @wanadoo.nl, door migratie na migratie uiteindelijk geleverd door orange.
maar Orange laat servicen door Ziggo, dus alles-in-een gekozen (want voordeliger). Bij migratie-datum, @wanadoo.nl foetsie, zonder bericht vooraf. klantenservice gebeld: jammer, maar helaas, @wanadoo.nl was helaas afgesloten, en niet meer bereikbaabeschikbaar (want opgezegd).
Tot zover een verhaal van slechte communicatie en service.
Maar nu komt het: Die helpdesker ging voor mij een nieuw mail-adres aanmaken: @casema.nl !!!
Briljant! Dus nu zit ik bij Ziggo met alles-in-een, met een @casema mail account.

Schiet mij maar lek...

-

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:47
jongentje schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:59:

Zijn lekker bezig bij Ziggo... Toch knap om een goed werkend systeem te migreren naar een systeem vol storingen. Was tot nu toe wel tevreden.
E19 op alle zenders bijhalve NL1? zo ja terk de stroom eens uit je decoder terwijl hij aanstaat. dit lost hier thuis vaak het probleem wel op. anders is het mogelijk dat gewoon letterlijk je preview periode is verlopen en dat je nu gewoon je pakket krijgt.

• Anoniem: 267931
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
http://www.speedtest.net/result/343096350.png

ik heb niks te klagen dus ;)
snelheid is naar behoren :)
niet precies wat ze beloven maar dat kan ook komen doordat ik de test draadloos met me laptop heb gedaan.

• ReneDx
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Anoniem: 267931 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:53:
[afbeelding]

ik heb niks te klagen dus ;)
snelheid is naar behoren :)
niet precies wat ze beloven maar dat kan ook komen doordat ik de test draadloos met me laptop heb gedaan.
Een dubbele B.V. :+ Zijn ze zeker tweemaal zo erg besloten? 8)7

Anyway, alles lijkt hier ook weer naar behoren te werken. Als het werkt; schiet de snelheid ook boven de limieten. Dus dat betreft niks meer te klagen, enkel dan dat ze wel erg vaak een storing hebben. Wat dat betreft wel zonde is.

• goldenoldie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
Anoniem: 278116 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 09:09:
misschien een topic waard

Wat is wel een goede provider ;)
Da's inderdaad een goeie... Ik ben in dit topic terecht gekomen omdat ik problemen heb met XS4all Only. Ik vraag me af of er nog wel een provider bestaat waarbij je probleemloos kan internetten. Bij Ziggo moet ik schijnbaar ook niet zijn... Probleem is natuurlijk wel dat in de meeste topics over providers vaak alleen de mensen met problemen posten...

• Anoniem: 274613
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
J van E schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:57:
[...]

Da's inderdaad een goeie... Ik ben in dit topic terecht gekomen omdat ik problemen heb met XS4all Only. Ik vraag me af of er nog wel een provider bestaat waarbij je probleemloos kan internetten. Bij Ziggo moet ik schijnbaar ook niet zijn... Probleem is natuurlijk wel dat in de meeste topics over providers vaak alleen de mensen met problemen posten...
nou dan...

Ik ben al 4 jaar een tevereden @home/ziggo gebruiker.

in 4 jaar tijd heb ik in totaal 1 maand niet op internet gekund
(en nou kom niet aan met dat is veel, dat is het niet!)

Groot wit motorola modem en een SMC routerstje van €45,- en loopt perfect.
Ik heb Ziggo Z2 omdat de andere gewoon te duur zijn.

Ik download met 520KB/S (nieuwsgroepen)
Ik upload met 120KB/S (nieuwsgroepen)

Verder is in 4 jaar tijd maar 1x het ip-adres veranderd. Gelukkig heb ik mijn servertje toch alleen maar om mee te spelen.
Ook e-mail werkt hier prima over poort 25 trouwens...

Maar het is ook erg woonplaatsafhankelijk, in de ene buurt is ziggo beter dan de andere

Toch maar een test gedaan:
http://www.speedtest.net/result/343178516.png

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 274613 op 22-10-2008 20:16]

• Amiet01
  • Nu online

Amiet01

Master_A

Welke plaats woon je dan?

Master_A

• Anoniem: 274613
  • Niet online
In hulsberg, Zuid-limburg

Anoniem: 58690

J van E schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:57:
[...]

Ondanks alle problemen die ik lees, ga ik toch naar Ziggo, puur omdat het goedkoper is en vele malen sneller dan mijn KPN-Planet abbo.
Sinds het op KPN zit is het dramatisch met de snelheid.
Een vriend van mij is daardoor al een tijdje terug overgestapt en ondanks wat storingen is de snelheid en telefonie goed als het werkt.
Dus ja, als ik dan moest kiezen, dan toch maar Ziggo, want surfen is tussen 18:00 en 20:00 een drama soms en via Ziggo hier in de omgeving geen probleem.
Nou moet ik ook wel zeggen dat het net hier vrij recent helemaal vernieuwd is waar mijn vader ook aan mee deed, dus dat helpt ook aardig, de storingen die dus optreden zijn meestal vanuit het Ziggo netwerk en niet het kabelnetwerk.

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 09:06
Bij Ziggo (of het oude @Home gebied) kan het nogal verschillend zijn. Bij de een kan het geweldig goed zijn, terwijl het bij de overburen (en diens buren) een drama is.

Zelf overigens jaren tevreden gebruiker geweest. In 2006 overgestapt naar ADSL (sneller voor minder geld), maar denk er sterk over om weer terug te gaan.

BMW 535D

• Anoniem: 204528
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
http://www.speedtest.net/result/343255550.png

Breedbant uiteraard (Ziggo = toch breedband en geen ADSL?)

• goldenoldie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
Anoniem: 204528 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:29:
[afbeelding]

Breedbant uiteraard (Ziggo = toch breedband en geen ADSL?)
Ziggo = kabel, kan je beter zeggen. ADSL is (of kan ook) breedband zijn: dat heeft te maken met de hoeveelheid data die kan verstouwen en niet met het medium (zoals kabel).

• Anoniem: 52038
  • Niet online
ze gaan de snelheden van ziggo omhoog gooien. www.zdnet.nl
voor mij hoeft dat neit echt. laat ze er eerst maar eens voor zorgen dat alles werkt. op dit moment ben ik echt zwaar ontevreden met ziggo en denk er ook echt aan om over te stappen naar een andere provider

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:37
en wederom vanmorgen ligt hier in breda internet weer op zijn gat, geen melding op ziggo site..

marc68

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 18:04
jongentje schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:59:

Even bellen met Ziggo, waarschijnlijk is je test-periode verlopen en moet je het om laten zetten naar het basic-pakket. Hier had ik hetzelfde probleem :) .

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:56
Anoniem: 52038 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:34:
ze gaan de snelheden van ziggo omhoog gooien. www.zdnet.nl
voor mij hoeft dat neit echt. laat ze er eerst maar eens voor zorgen dat alles werkt. op dit moment ben ik echt zwaar ontevreden met ziggo en denk er ook echt aan om over te stappen naar een andere provider
nieuws: Ziggo plant verhoging downloadsnelheden
Door Dimitri Reijerman, dinsdag 21 oktober 2008 15:13
Wat gebaseerd is op deze forum post:
Oud 21 oktober 2008, 08:01
http://ziggo-gebruikers.n...php?p=122453&postcount=50
Die trouwens wel bevestigd is.

Anyway,
lekker snel! ;)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:43
marc68 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:51:
en wederom vanmorgen ligt hier in breda internet weer op zijn gat, geen melding op ziggo site..
Vreemd. Hier werkt het wel. (tuinzigt)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
Tjongejonge, wat een crap service daar bij Ziggo.

Ik wil een alles in 1 pakket bestellen, dus geef op de website mijn tel.nr, bellen ze me terug, 10 minuten bezig met allerlei vragen beantwoorden. Zeg ik: en ik had dus graag het HD pakket. "Sorry meneer dat kunnen wij niet bestellen, dan moet u bij de klantenservice zijn".

Doorverbinden ho maar, dus ik moet een 0900 nummer bellen, en sta vervolgens op een donderdagmorgen om 9.30 's ochtends gewoon 10 minuten in de wacht.... *zucht*

dus maar opgehangen... toch te gek dat ik 1) een 0900 nummer moet bellen om te bestellen en 2) dan eerst nog een half uur in de wacht moet hangen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 21:57
Paar dagen lag het hier in de stad plat/super onstabiel bij de meeste gebruikers (bij iedere Ziggo gebruiker die ik ken). Gorinchem (0183)

tikfouten? tjah..m..

• Janoz
  • Laatst online: 14:48

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

hmm... Nieuw factuur systeem. Deze maand krijg ik E10 terug. Erg vreemd. Ik verwacht een ander bedrag terug en ik neem aan dat ik telefoon, televisie en internet ook ooit eens moet gaan betalen.....

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Ascathon
  • Laatst online: 24-05 14:25
Phusebox schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:43:

dus maar opgehangen... toch te gek dat ik 1) een 0900 nummer moet bellen om te bestellen en 2) dan eerst nog een half uur in de wacht moet hangen
Is gewoon een nummer tegen lokaal tarief. Dus niet schrikken van de 0900-prefix.

• Phusebox
Ascathon schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:57:
[...]
Is gewoon een nummer tegen lokaal tarief. Dus niet schrikken van de 0900-prefix.
maar valt niet binnen mijn belbundel dus kost me wel gewoon veel geld

en weer 10 minuten wachtrij gehad, inmiddels dus al een euro of 5 lichter

[Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 23-10-2008 10:20]

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

*zucht*... Dit is toch wel het toppunt. Ik bel net met de helpdesk over mijn factuur en krijg daar volgens mij iemand aan de lijn die met het verkeerde been uit bed gestapt is. Meneer stelt een vraag en wanneer ik antwoord wil geven begint hij te klagen over dat ik hem onderbreek |:(... Hij heeft een verhaal dat de gegevens nog overgezet moeten worden en data mijn verhaal niet klopt (Ik doe mijn verhaal zodat ik dat naast de bij hun bekende gegevens neer kan leggen zodat we vervolgens eens kunnen kijken wat er precies mis is. Nogal logisch dat mijn verhaal niet overeen komt met de gegevens aangezien er blijkbaar dingen niet juist lopen en daarom bel ik dan ook). Vervolgens heb ik het over het importeren van de gegevens in het nieuwe systeem en dan begint meneer boos te doen omdat ik hem will downplayen door mijn taalgebruik (ik had overzetten ipv importeren moeten gebruiken).....

Vraag ik vervolgens om zijn naam dan zegt hij alleen 'dat heb ik aan het begin van het gesprek al gemeld'....

En ik belde eigenlijk alleen maar met de vraag waarom er enkel een credit nota van E10 beschikbaar was terwijl ik een credit van 8,96 verwacht bij een rekening van internet, telefonie en televisie.

[Voor 9% gewijzigd door Janoz op 23-10-2008 10:25]

• jongetje
  • Nu online
SoaDmaggot schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:00:
[...]

Even bellen met Ziggo, waarschijnlijk is je test-periode verlopen en moet je het om laten zetten naar het basic-pakket. Hier had ik hetzelfde probleem :) .
Ik heb al sinds juni tv-totaalpakket dus lijkt me beetje vreemd dat na klein half jaar mijn test-periode is verlopen als ik er 10euro per maand voor betaal.

Ondertussen werkt alles wel gewoon weer. Komt volgens mij ook door die Samsung HD-ontvanger.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Die snelheidsverhogingen zijn een beetje vreemd, want bij het aflsuiten van onze Z3 alles in 1, werd er geadverteerd met 16mbit, dus met dit totaal pakket werd het iets goedkoper en zouden we van 12 naar 16 mbit gaan. Nu blijkt ineens dat ze de snelheid van 12 naar 15 verhogen.. Beetje vreemd allemaal :/

Z3 is natuurlijk alleen internet en geen alles in 1.
Alles in 1 extra is gewoon 16mbit.. nou maar duimen dat die ook naar 20mbit gaat.
Enige wat dan nog wel jammer is, is dat wij alles in 1 hebben en op 12mbit zitten, maar die is wel erg constant en altijd online.

Verder overigens tevreden hoor.. Snelheid is goed constant en de facturen verlopen normaal.
Tijdje preview periode afgelopen melding gehad, maar signaal bleek te zwak en de versterker werkte averechts op het digitale signaal. Uiteindelijk dus toch gewoon een gebruikersfout, want ik wist niet dat er speciale versterkers nodig waren voor het versterken van een digitaal signaal.

[Voor 17% gewijzigd door AndereKoekoek op 23-10-2008 11:51]

• Ynnoz
Ascathon schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:57:
[...]
En je kan je ook terug laten bellen...

• Phusebox
Ynnoz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:13:
[...]

En je kan je ook terug laten bellen...
NIET dus, want die mensen die je terugbellen kunnen geen HD pakketten bestellen... zucht

Nu heb ik al vandaag 5x geprobeerd, maar ik kan niet eens iets bestellen bij die toko. Eens kijken of die opzeggingsbrief wel aankomt... :/

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:38
Anoniem: 274613 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:14:
Ik ben al 4 jaar een tevereden @home/ziggo gebruiker. in 4 jaar tijd heb ik in totaal 1 maand niet op internet gekund (en nou kom niet aan met dat is veel, dat is het niet!)
Dat is niet veel zeg jij? Man, in wat voor tijd leef je? Jij hebt het over een downtime van 2 procent, oftewel bijna 1 dag per maand geen verbinding. Zou je daar genoegen mee nemen als je een nieuw abbo afsluit en men zegt dat je bijvoorbeeld elke 22e van de maand geen internet hebt? Ik chargeer een beetje hoor, maar in 4 jaar tijd 1 maand geen internet is voor velen van ons niet acceptabel denk ik...

• ninasky11
  • Laatst online: 17-05 00:50
heel wazig

ik heb internet Z3 maar volgens mij horen deze snelheden niet bij mijn abbo lol

http://www.speedtest.net/result/343600998.png

http://www.speedtest.net/result/343593865.png

• Miggy87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-05 11:57
ninasky11 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:29:
heel wazig

ik heb internet Z3 maar volgens mij horen deze snelheden niet bij mijn abbo lol

[afbeelding]

[afbeelding]
je hebt dant ziggo z3i lijkt mij

http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i

• ninasky11
ik heb toch echt Z3, komt dat niet door de verhoging?

• Phusebox
And the story continues:

N alles opgeteld 60 minuten in de wachtstand te hebben gehangen eindelijk iemand aan de lijn. Zodra ik zei dat ik een Humax HD decoder wilde en geen samsung, werd het een probleem, dan moest ik maar naar de winkel gaan.

6 Winkels later is er 1 winkel die de Humax HD decoder kan leveren, maar die zegt niets te weten van de aanbieding dat hij maar 99 euro kost bij een alles in 1 pakket, bovendien zeggen ze dat ik niet kan overstappen van alle losse producten naar alles in 1.

Kortom, Ziggo is weer een klant kwijt en ik ga op zoek naar een ADSL provider... stelletje....

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 15:22
En de verbinding lag hier (Maastricht) er net alweer uit. Kon geen DNS vinden, aldus m'n Mac :{. Meer mensen last van regelmatig wegvallende verbindingen?

Anoniem: 220263

SoaDmaggot schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:00:
[...]

Hoeft nier per sé, ik heb (in het Casema tijdperk dan) dat minstens 10 keer gehad, om de zoveel tijd ging het naar E19 preview periode verlopen terwijl de abbo al maanden/jaren geleden was gesloten en de zenders altijd vast waren en geen veranderingen waren doorgegeven. Elke keer moest ik dus bellen, 10 min. wachten, daarna 10 min. lang de standaardprocedures herhalen die ik na de 3de keer uit mijn hoofd wist, en natuurlijk nadat ik had verteld dat ik die al had geprobeerd voor het bellen. Uiteindelijk na 20-30 minuten is het signaal elke keer hersteld, wat dus misschien een paar minuten duurt voor hun, waarna het wel werkt.

Hoop niet dat dit het begin is van hetzelfde verhaal voor jou.

Overigens is Ziggo misschien service-wijs op dit moment erg slecht, mijn Internet/Telefoon/Televisie is er tot nu toe behalve de landelijke/algemene storingen en bovenstaand verhaal nooit uitgeweest. We zitten al 5-6 jaar bij Casema/Ziggo.

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Janoz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:23:

En ik belde eigenlijk alleen maar met de vraag waarom er enkel een credit nota van E10 beschikbaar was terwijl ik een credit van 8,96 verwacht bij een rekening van internet, telefonie en televisie.
Lees ik nu net thuis dat die E10 blijkbaar komt omdat sinds 16 mei geen kosten meer worden berekend voor een 2e smartcard. Vreemd dat die knuppel @helpdesk dat blijkbaar niet wist....

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 19:51
Ik heb nooit problemen met Ziggo, ook niet toen het @home was. Heb toch al minstens 5 jaar stabiele verbinding, er is wel één ding. Namelijk dit:
http://www.speedtest.net/result/343719241.png

Ik betaal gewoon 19.95 voor Z1, jammer dat ze de upload niet ook opgeschroefd hebben. Overigens heb ik dit al meer dan een maand en behaal ik de download snelheid ook echt met downloads.

:) :+

• ninasky11
ja echt wazig, ik heb nog nooit zulke snelheden met @home gehaald, zal wel iets aan de hand zijn denk ik

dit heb ik sinds vandaag, en zoals hierboven al gezegd haal ik deze snelheden ook echt

http://www.speedtest.net/result/343773512.png

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-05 07:08
http://www.speedtest.net/result/323173919.png

Lekker rap, maar op het moment is het niet erg stabiel.

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 17:08
Kan zijn dat er iets fout is gegaan bij Ziggo, maar Speedtest.net is GEEN goede site om je snelheid te meten. Die meet je pieksnelheid (bestand is te klein) en de pieksnelheid die je bij @home en nu Ziggo kan halen is altijd hoger geweest als de snelheid die ze opgeven (dat is de max constante snelheid).

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja echter als ik via speedtest.nl een test doe, dan zit ik steeds volgens het tellertje op 1400kb/s en dan sluit hij uiteindelijk op 800kb/s. Dat lijkt me dan ook niet helemaal te kloppen of wel?

• Phusebox
Iemand nog tips om toch aan een Humax HD decoder te komen met een alles-in-1 pakket?

De winkels hier weten niks van de actie voor 99 euro, en willen dus niet leveren, en ziggo kan me geen humax beloven, geven me 50% kans, maar kan er niet onderuit als ze me dus een samsung sturen...

• Amiet01
  • Nu online

Amiet01

Master_A

Tegen mij zei de dame van de terugbel functie dat ik het moest doorgeven aan de klantenservice. Die zouden het dan in het systeem zetten.

Master_A

• Phusebox
Amiet01 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:42:
Tegen mij zei de dame van de terugbel functie dat ik het moest doorgeven aan de klantenservice. Die zouden het dan in het systeem zetten.
Ja inderdaad, zouden het als voorkeur vermelden. Maar als ze geen Humax hebben liggen, of de inpakker heeft geen zin krijg je gewoon een Samsung werd tegen mij gezegd. En die kon je niet terugsturen of omruilen.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:05

Ankh

|true

Klaus_1250 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:26:
Kan zijn dat er iets fout is gegaan bij Ziggo, maar Speedtest.net is GEEN goede site om je snelheid te meten. Die meet je pieksnelheid (bestand is te klein) en de pieksnelheid die je bij @home en nu Ziggo kan halen is altijd hoger geweest als de snelheid die ze opgeven (dat is de max constante snelheid).
de pakketen zijn opzich groot genoeg :) alleen een website die op flash gebouwd is, kan niet alleen vertraagd worden door de download snelheid :)

http://www.speedtest.net/result/344080320.png

bij mij is juist de snelheid lager... maar goed volgens mij is mijn router een beetje aan het kutten ;-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:23

Hari-Bo

F5 addict

Phusebox schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:59:
Iemand nog tips om toch aan een Humax HD decoder te komen met een alles-in-1 pakket?

De winkels hier weten niks van de actie voor 99 euro, en willen dus niet leveren, en ziggo kan me geen humax beloven, geven me 50% kans, maar kan er niet onderuit als ze me dus een samsung sturen...
Ik heb ook een alles-in-een pakket genomen met een HD digitale ontvanger voor 99,-
Kan ik deze beter niet nemen dan ipv de analoge versie?

• Phusebox
Hari-Bo schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:36:
[...]

Ik heb ook een alles-in-een pakket genomen met een HD digitale ontvanger voor 99,-
Kan ik deze beter niet nemen dan ipv de analoge versie?
Jawel, maar ik wil om verschillende reden niet de Samsung:

1) te groot lomp
2) naar mijn mening minder beeld dan de Humax
3) ooit een samsung gehad, na 4 reparaties geen zin meer om hem weer op te sturen dus maar getrasht

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-05 20:52
Ik vind het ook onzin dat je niet zelf mag kiezen welke ontvanger je wil. Ben hier ook al tijden naar het uitkijken maar ben bang dat het geen zin heeft. Ik wil ook een humax.

Edit:
Even een vraagje.

Mijn vriendin heeft sinds kort digitale tv met een humax SD decoder. Zij heeft een plasma tv full hd.

Mijn ouders, waar ik nog woon hebben een crt tv maar nog geen digitale tv. Wel internet en telefonie van @home/ziggo

Nu wil ik mijn ouders over laten stappen op het alles in 1 pakket en dan kan ik voor 99 euro een HD-decoder bestellen.

Kan ik deze decoder dan bij mijn vriendin neerzetten en mijn ouders de humax SD decoder geven? Uiteraard houden mijn ouders dan de eigen smartcard. Volgens mij moet het gewoon kunnen maar weet het niet zeker.

[Voor 66% gewijzigd door wiene op 24-10-2008 14:22]

• jongetje
  • Nu online
wiene schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:37:

Edit:
Even een vraagje.

Kan ik deze decoder dan bij mijn vriendin neerzetten en mijn ouders de humax SD decoder geven? Uiteraard houden mijn ouders dan de eigen smartcard. Volgens mij moet het gewoon kunnen maar weet het niet zeker.
Ja.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb je al onderzocht of een CRT digitale tv kan ontvangen?
Weet niet hoe het precies zit, maar kan me herinneren dat er dan een adapter tussen zou moeten?

• Anoniem: 4629
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Floris-K schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:29:
Heb je al onderzocht of een CRT digitale tv kan ontvangen?
Weet niet hoe het precies zit, maar kan me herinneren dat er dan een adapter tussen zou moeten?
Het kan. Ik heb het hier staan. Zolang er maar een SCART ingang op zit.

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nu sinds eind juli digitale TV van Ziggo en 'k moet zeggen dat ik er best tevreden over ben! :)

Ik lees in een paar berichten hierboven dat in de vorige update er problemen waren met o.a. de klok die niet zou meelopen of langzaam ververst. Dit probleem heb ik nu ook sinds een paar weken, maar dan met de nieuwste firmware ! (Ik ga ervan uit dat ik de nieuwste heb aangezien de 'software update' optie is uitgegrijst).

Ben ik hier soms de enige met dit probleem ? Ik zit in regio Amstelveen

Ik gebruik de Humax IR-FOX
(Bij de instellingen kun je kiezen voor RGB/CVBS.. iemand ideetje wat de beste instelling is? Ik zie zelf weinig verschil.)
Anoniem: 4629 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:33:
[...]
Het kan. Ik heb het hier staan. Zolang er maar een SCART ingang op zit.
Op CRT werkt prima, zelfs op m'n oude Philips van +- 15 jaar oud..

(mijn hd-recorder in combinatie met die gratis periode Film 1.1 is me goed bevallen :9 ;) )

[Voor 23% gewijzigd door YoG op 24-10-2008 14:58]

spek pc, spek hifi, last.fm

• UltraSub
  • Laatst online: 10:24
Godver... Ga ik over van 3 verschillende diensten bij Ziggo, naar alles in een extra, krijg ik net de factuur, houden ze me wéér een maand vooruit in! Ik snap er geen biet meer van :(
Nou moet ik weer gaan bellen naar een 0900 nummer, terwijl zij er een zootje van maken (de overgang naar alles-in-een verliep ook al alles behalve vlekkeloos)

• Phusebox
Zucht; ben ik weer met een update:

- wil dus alles-in-1 met Humax HD decoder
- Ziggo verkoop kan geen HD pakketten verkopen
- ZIggo klantenservice kan niet beloven welke decoder je krijgt
- Ziggo klantenservice stuurt me naar de winkel
- Vervolgens is er geen enkele winkel te vinden die OF een alles-in-1 pakket met HD decoder heeft OF uberhaupt weet hoe deze te verkopen OF wel heeft en kan verkopen maar niet tegen de prijs die Ziggo noemt

Zo heb ik inmiddels aan benzine wel bijna een kwart HD decoder verreden op zoek naar dit pakket.

Ben geweest bij; lokale winkels, It's, ElectroWorld, Harense Smid, Mediamarkt, Dixons, Dynabye, T4Telecom en Maxwell.

In totaal heb ik 14 winkels bezocht... toch te gek voor woorden.

grrrrrrAAARGHHH, nu hang ik alweer een half uur in de wacht.... IK WIL IETS KOPEN, HALLOOOOO!!
Sorry raak hier echt helemaal gefrustreerd van.

Niemand die weet hoe ik in godsnaam aan een installatiepakket met HD ontvanger kom?

[Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 24-10-2008 17:39]

• Ynnoz
http://www.speedtest.net/result/344261516.png

http://www.speedtest.net/result/344263895.png

Ben tevreden (alles-in-één pakket)

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-05 16:41
Vandaag nieuw factuur binnen via mail.
Even online checken en ja hoor gaan we weer...blijk ik weer Eredivisie Live heb terwijl ik dit niet besteld heb.
Is de 2e keer al.
Hoe is het mogelijk dat ze je ongevraagd ergens 'lid' van maken?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 10:12

The Third Man

The Third Jellyfish

Tadream schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:43:
Vandaag nieuw factuur binnen via mail.
Even online checken en ja hoor gaan we weer...blijk ik weer Eredivisie Live heb terwijl ik dit niet besteld heb.
Is de 2e keer al.
Hoe is het mogelijk dat ze je ongevraagd ergens 'lid' van maken?
Zo moeilijk is het niet, kwestie van het verkeerde vinkje ergens zetten. Ik zou er even achteraan bellen dat je het nooit hebt aangevraagd. Briefje/e-mail schiet niet op denk ik.

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

• Paprika
Zucht,

ze zijn vandaag hier aan het werk geweest aan het internet (heb ze zelf gezien), dit zou te maken hebben met nieuwe snelheden (heb met ze gepraat),

ja het heeft zeker geholpen;
http://www.speedtest.net/result/344400374.png
Niet eens de minimale snelheid van Z3i.

UPC, kom aub in Limburg. ;(

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag factuur ontvangen van Ziggo via het nieuwe systeem, maar er zitten een paar foutjes in:

Ik had (onderstaande is voor de maand oktober, nog via @home systemen):

TV - € 15,95 (zoals altijd, via aparte factuur)
Internet 4000 - € 29,95
Telefoon - € 9,95
Combinatiekorting - € 5,00
Bundelkorting - € 0,85

Totaal - € 49,95

Per 11 oktober is mijn pakket (eindelijk) omgezet naar Alles in 1 plus en nu mag ik van 11-10 tot 01-11 nog een naheffing betalen voor het plus pakket (uiteindelijk zelfde prijs als wat ik had, alleen sneller internet) van € 33,84. Dit klopt dus helaas niet.

Daarnaast is het zo dat ze de on-net gesprekskosten alsnog doorberekenen, terwijl er op hun productpage duidelijk het volgende staat(net nog gechecked):

gratis bellen met alle andere 800.000 abonnees van Telefonie van Ziggo

Het gaat bij het bellen maar om € 2,71, maar het gaat uiteraard om het princiepe.

Als je gaat kijken bij het product Telefonie, en dan met name bij de tarieven dan zie je dat ze daar voor on-net verkeer wel geld rekenen.

Ik weet niet wat nu correct is, maar we gaan maar eens een mailtje richten aan de klantenservice.

[Voor 19% gewijzigd door fredkroket op 24-10-2008 23:29. Reden: Aanvulling]

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:07

B4tman_DH

To the Bat.....

www.sluitallesaan.nl :P
Phusebox schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:20:
Zucht; ben ik weer met een update:

- wil dus alles-in-1 met Humax HD decoder
- Ziggo verkoop kan geen HD pakketten verkopen
- ZIggo klantenservice kan niet beloven welke decoder je krijgt
- Ziggo klantenservice stuurt me naar de winkel
- Vervolgens is er geen enkele winkel te vinden die OF een alles-in-1 pakket met HD decoder heeft OF uberhaupt weet hoe deze te verkopen OF wel heeft en kan verkopen maar niet tegen de prijs die Ziggo noemt

Zo heb ik inmiddels aan benzine wel bijna een kwart HD decoder verreden op zoek naar dit pakket.

Ben geweest bij; lokale winkels, It's, ElectroWorld, Harense Smid, Mediamarkt, Dixons, Dynabye, T4Telecom en Maxwell.

In totaal heb ik 14 winkels bezocht... toch te gek voor woorden.

grrrrrrAAARGHHH, nu hang ik alweer een half uur in de wacht.... IK WIL IETS KOPEN, HALLOOOOO!!
Sorry raak hier echt helemaal gefrustreerd van.

Niemand die weet hoe ik in godsnaam aan een installatiepakket met HD ontvanger kom?

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:44
Paprika schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:08:
[...]

ja het heeft zeker geholpen;
[afbeelding]

Ik geloof niet dat je heel veel reden tot klagen hebt:

Omgeving Utrecht, sinds een paar dagen alles-in-1 plus pakket

[Voor 4% gewijzigd door SlaadjeBla op 24-10-2008 23:35]

iRacing Profiel

• Paprika
SlaadjeBla schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:34:
[...]

Ik geloof niet dat je heel veel reden tot klagen hebt:
[afbeelding]

Omgeving Utrecht, sinds een paar dagen alles-in-1 plus pakket
Dat had ik laatst. Toen kreeg ik te horen dat ik om te beginnen mijn PC maar eens moest formateren (staat vast nog ergens in dit topic). Ik heb toen de Coax kabel even eruit gedraait en toen weer terug in het modem (gewoon stroom eruit hielp niet), toen ging ie weer normaal.

• Phusebox
ja maar daar verkopen ze geen alles-in-1 pakket

Iemand hier die bij ziggo een alles-in-1 pakket besteld heeft met HD decoder en de Humax gekregen heeft?

[Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 25-10-2008 01:36]

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 14:34

EquiNox

Speed plz.

Mijn Alles-in-1 Plus pakket is 17 oktober ingegaan (Overstap @Home), tot op heden nog geen installatiepakket mogen ontvangen.

Mijn vertrouwen daalt zienderogen.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-05 09:45
EquiNox schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:04:
Mijn Alles-in-1 Plus pakket is 17 oktober ingegaan (Overstap @Home), tot op heden nog geen installatiepakket mogen ontvangen.

Mijn vertrouwen daalt zienderogen.
Dit heb ik ook in dit topic nagevraagt maar nog geen antwoord.

Ik ben ook ex-@homer en ben inmiddels wel Ziggo'er en heb ook volgens hun nu ook een Alles-in-1 pakket.
Maar ook ik heb er, naast de standaard brief waar in de specificaties van @home en Ziggo vermeld staan, verder nog niets van vernomen.

Het nieuwe klantnummer heb ik inmiddels via de telefoon gekregen en kan daarmee ook inloggen op Ziggo.nl.

Een installatiepakket van Ziggo ga ik ook niet krijgen denk ik zo. (wat ik op zich ook wel terecht vind want ik heb immers alles al)

• EquiNox
  • Laatst online: 03-05 14:34

EquiNox

Speed plz.

Het installatie pakket wordt kort voor, op, of kort na de officiele opleveringsdatum verzonden. Dwz dat je het eigenlijk wel binnen 3 werkdagen na ingang contract mag verwachten.

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-05 12:10
WAT een drama. De laatste paar dagen problemen met de telefoon. In het begin was het zo dat ik wel kon bellen en gebeld worden, echter kon ik diegene aan de andere kant niet horen. Zij konden mij wel horen. Gebeld naar Ziggo. Er waren inderdaad problemen met de modems in ons gebied. Volgende dage de modem gereset. Hierna deed de telefoon het weer. Volgende dag deed de telefoon het opnieuw niet meer. Weer een modemreset et voila, de telefoon deed het weer. Nu doet hij het WEER niet.

Ik ben zo langzamerhand zo strontziek van Ziggo. Een paar maand geleden zaten we al 5 week zonder telefoon en internet. Klachtbrief met schadevergoeding meermaals verstuurd, en die gasten hebben het gore lef om niet eens een reactie te sturen. Het is een schandaal!

Anoniem: 58690

Ynnoz schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:36:
http://www.speedtest.net/result/344261516.png
http://www.speedtest.net/result/344263895.png

Ben tevreden (alles-in-één pakket)
Nou dan mag je toch weer ontvreden worden, want als deze test klopt dan stond je modem even vol open, dit zou namelijk 30MB/sec geweest zijn, terwijl alles in 1 extra 16000 is, dus 1,95MB/sec!
Paprika schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:08:
[...]

http://www.speedtest.net/result/344400374.png

Oh, Z3i is nu nog 20000 kb/s, dus als je dit haalt mag je niet klagen denk ik en UPC is ook niet alles hoor.

Anoniem: 258288

In tegenstelling tot veel mensen met veel problemen heb ik eigenlijk vrijwel nooit problemen met Ziggo.
Tot nu toe 1 keer dat TV/Telefoon eruit lag wegens groot onderhoud.

Internet eigenlijk nooit problemen mee. ( Z3 )

Snelheid ook geen problemen mee.

http://www.speedtest.net/result/344878791.png

• Plisson
Even een update over mijn 'probleem' :P

Vorige posts met antwoorden:
Plisson in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3"
StephanL in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3"
MaximusTG in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3"
MaximusTG in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3"

Had al mijn mailtjes dus via Windows Mail kunnen importeren en gelijk ook een @ziggo.nl email aangemaakt met een medewerker.

Vandaag wou ik even kijken wie ik allemaal moet mailen over mijn nieuwe email. Dus ik open Windows Mail en wat gebeurt er, ik krijg nieuwe mailtjes binnen.

Eerst zat ik te kijken of het niet van mn nieuwe @ziggo.nl adres was, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Het was van mijn oude @orange.nl adres, die is omgezet naar een @ziggo.nl adres.

Nu weet ik niet of er iets fout is gegaan bij hun of dat ik gewoon geluk heb maar mijn @orange.nl adres is gelukkig omgezet naar een @ziggo.nl adres. Dat na allemaal gezeik en ruzie met medewerkers van Ziggo.nl

Mijn 'nieuwe' adres is nu primair en mijn 'oude' secundair. Weet iemand of ze dat kunnen veranderen? Wil mijn oude email (die ik bij orange had) als primaire adres gebruiken en mn 'nieuwe' gewoon verwijderen.

• grizzler
  • Laatst online: 21-04 20:05
Plisson schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:57:
Mijn 'nieuwe' adres is nu primair en mijn 'oude' secundair. Weet iemand of ze dat kunnen veranderen? Wil mijn oude email (die ik bij orange had) als primaire adres gebruiken en mn 'nieuwe' gewoon verwijderen.
Zou ik niet doen. Die e-mailadressen van Online/Orange/Wanadoo worden op den duur onbruikbaar (volgens een Ziggomedewerker op een van de Ziggo-gebruikersforums: rond mei 2010). Tot dan wordt mail die bij Online binnenkomt op je oude adres door de servers van Ziggo opgehaald en in je Ziggomailbox gezet. Vandaar dat je er via pop.ziggo.nl bij kunt.

• UltraSub
  • Laatst online: 10:24
Hmmm... Ziggo Z3 (12Mb) altijd superstrak de max. Nu naar Alles-In-Een Extra (16Mb) en overdag zeker niet constant de max. Blijkbaar toch de limiet bereikt op dit moment hier.

• Anoniem: 4629
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Morgen in Kassa (of was het nou Radar) lopen ze een dag mee met Ziggo.

• Ascathon
  • Laatst online: 24-05 14:25
Anoniem: 4629 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:35:
Radar was het ja. Ben wel benieuwd.
Ook een beetje aan het denken of ik een alles-in-1 pakket ga nemen. Want 10mbit is anders best wel lekker ipv 5 (nu nog 4 dan). Eerst ff afwachten of ze ook mn VoIP lijn van KPN dochter Slim Bellen kunnen opzeggen en nummer overzetten.

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 17:08
Slim Bellen (InteretPlus Bellen onder een andere naam) kan je per maand opzeggen als je je jaarcontract het uitgediend (wat waarsciuhijnlijk is aangezien ze het al een tijd niet meer word aangeboden). Zelf twee weken terug voor gebeld voordat ik Alles-in-1 aanvroeg. Alleen is die aanvraag blijkbaar kwijtgeraakt :-/

@Ultrasub: inloggen op je modem en je downstream kanaal/frequentie wisselen kan helpen. Als je een DVB-C kaart hebt kan je er op afstemmen en zien hoeveel bitrate er op een bepaalde frequentie word gebruikt.

[Voor 25% gewijzigd door Klaus_1250 op 27-10-2008 02:57]

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:37
Anoniem: 4629 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:35:
Ze komen o.a. langs in Den Haag, op de helpdesk. Hebben ook een paar gesprekken meegeluisterd zodat ze weten ongeveer hoe het er aan de telefoon aan toe gaat.

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-12-2022
Met helpdesk kom ik niet verder dan dat het te druk is om mij te helpen en dat ik maar een andere keer moet terug bellen. Zo gaat het al vanaf zaterdag avond.

Gaat over digitale tv die na twee maanden nu preview periode verlopen aangeeft. Dan maar mailen, maar is zeer slecht dat het zo 3 dagen achter elkaar doorgaat.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gistermiddag sport1 aangevraagd maar geen enkele verandering bij mijn producten op de mijnziggo pagina, is dit normaal? Ik ben maar met de helpdesk aan het bellen want ik vind dit wel een beetje vaag.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het aub netjes. Afreageren op de ISP vanwege je eigen specifieke problemen is not done.
Dit heeft geen discussiewaarde en lokt louter boze reacties uit.

Inhoudelijke reacties/ervaringen zien we natuurlijk graag.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee