Toon posts:

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 95.232 views

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Vrijdag even met de Servicedesk gebeld van Ziggo. Ik heb namelijk 4 weken geleden gebeld voor ziggo alles in 1 Extra. Ik had al digitale TV Totaal.

Wel mooi een brief gekregen dat ik per 18 Oktober aangesloten zou worden en een aantal dagen ervoor het pakket zou ontvangen.

Echter vrijdag nog altijd geen pakket. Ik dus de Servicedesk bellen met de vraag hoe het met mijn bestelling zat. Na een wachttijd van !!1 uur en 50 minuten!! , werd mij medegedeeld dat mijn bestelling in Fase 4 zat. Er zijn blijkbaar 6 fases. Ze kon mij echter niet vertellen wat dit inhoud en hoelang het nog gaat duren.

Weet iemand wat de fases van Ziggo betekenen?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 10:12

The Third Man

The Third Jellyfish

Dat zijn verschillende etappes in het traject, dus dat er per product in Alles-in-1 bij alle betreffende afdelingen dit wordt verwerkt/ingevoerd. Waarom het soms blijft hangen is niet voor een helpdesker te zien, maar moet via escalatie worden uitgezocht. In principe is een vertraging van 1-2 weken geen reden om tot escalatie over te gaan, dus ik zou nog even wachten.

Wel zou ik een klacht indienen over de telefonische wachttijd want dat is natuurlijk niet acceptabel. Klagen kan via het Contactformulier.

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Lekkere Kwal schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:03:

Wel zou ik een klacht indienen over de telefonische wachttijd want dat is natuurlijk niet acceptabel. Klagen kan via het Contactformulier.
Als ik op versturen klik, kan de pagina niet worden weergegeven! Das pas mooi!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 14:48

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Nog steeds geen informatie over de factuur van Oktober. Het enige wat ik er heb staan is een creditatie van een tientje terwijl dit niet in het totaal bedrag terug komt.

Ik moet maar eens even op zoek naar de verjaartermijn van de verstuurde facturen :). Kan ik ze daar eens mee om de oren slaan :P.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 11:38
Mijn ervaring is dat je BETER kunt reageren met dat formulier. Met bellen kwam ik er met mijn vraag over een faktuur niet door. Heb toen dat formulier gebruikt en binnen 48 uur een antwoord ontvangen. (Nu maar hopen dat de gedane toezegging ook uitgevoerd wordt....)

• Anoniem: 209435
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Gisteren veel problemen met internet gehad.

2 weken geleden op vrijdag begon het drama.
Me internet vloog eruit. Me modem had maar 2 lampjes aan.. Dat was Power en Receive. Maar Receive stond te knipperen.
Dus ik heb de stekker eruit getrekken en eropnieuw ingedaan.
Het duurde 5 minuten en het internet was weer toppie.
Maar sinds dien gebeurd dit elke dag.
Gisteren gebeurde het de heledag door.. ik kon nog geen 5 minuten op internet of ik lag er alweer uit.
Baal er verschikkelijk van dat het allemaal zo stroef verloopt.
Gisteren dan toch maar ziggo gebeld en heb een telefoon nummer gehad waar bij je bijna NIET in de wacht staat.. Gisteren 5x gebelt (Tsja.. ze konden me niet helpen als ik internet had.. En me internet kwam om het kwartier ongeveer terug en dan duurde het 5 min en was het weer weg).
Dus uiteindelijk het nummer: 08000740 gebeld en het ging super.
Nieuw modem aangevraagd en aankomernde dinsdag (Morgen dus) komt er een monteur met een modem ^^.

Maar ziggo doet het opzich niet zo heel slecht. Ik hoor veel internet problemen met de oude modems van casema enzo. Maar je kan een nieuw modem aanvragen en dan zouden de problemen weg moeten wezen vor internet (Athans.. veel vrienden van mij hebben ook ziggo.. en die hadden dit probleem enige tijd geleden al en toen na het vervangen van het modem was alles weer goed.)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-05 12:03
Janoz schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:58:
Nog steeds geen informatie over de factuur van Oktober. Het enige wat ik er heb staan is een creditatie van een tientje terwijl dit niet in het totaal bedrag terug komt.

Ik moet maar eens even op zoek naar de verjaartermijn van de verstuurde facturen :). Kan ik ze daar eens mee om de oren slaan :P.
Ik heb geen mail gekregen maar ik zag net op mijnziggo dat me factuur klaar stond, maar onder de ziggo sectie.

Misschien is dit voor jou hetzelfde?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 16:21

MrDry

Desperados!

Mij ervaringen met Ziggo zijn tot nu toe prima.

Ik zit in het oude multikabel gebied. Heb een aantal jaren een Powerbundel gehad en nu Z1 dacht ik. (is automatisch overgegaan).

Vorige week een 2e smartcard via MP gekocht en via de website van Ziggo geactiveerd. Opeens toch het beeld op zwart. Ziggo gebeld. Binnen een paar minuten een aardige dame aan de telefoon die met vertelde dat het systeem de activatie niet geaccepteerd had. Ze zou het gelijk in orde maken en ik zou een dag later weer digitaal kunnen kijken. Mn smartcard was overigens de zelfde avond al weer werkend. Prima geregeld dus.

Quod licet lovi, non licet bovi

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

iCy schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:39:
[...]

Ik heb geen mail gekregen maar ik zag net op mijnziggo dat me factuur klaar stond, maar onder de ziggo sectie.

Misschien is dit voor jou hetzelfde?
Onder de mijnziggo versie staat alleen dat er E10 gecrediteerd is. Dit is het bedrag van de extra smartcard waarvoor je tegenwoordig niet hoeft te betalen. Vanochtend heb ik nog gekeken en toen stond er verder niks. Ik zal gelijk weer even kijken.

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-05 20:52
Ik heb zitten kijken naar die multimedia decoder maar het schijnt dat dat ding nog trager zapt als een samsung SD decoder.

Waarom komt er niet gewoon een einde aan dat irdeto? Het is toch belachelijk dat je niet ZELF kunt kiezen welke decoder je koopt, en wat ik wil is er gewoonweg niet te koop bij Ziggo zelf.

Ik wil een fatsoenlijke HD decoder die ook HD kan opnemen op een harddisk en dan ook nog eens met 2 HD tuners. Het is toch te gek dat dit in NL nog niet mogelijk is dan via de satelliet.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 08:39

DeMoN

Pastafari

Ik hoorde geruchten dat _iedereen_ over gaat op digitale TV?
Iemand die hier iets van weet? Ze schijnen langs de deuren geweest te zijn in mijn flat, maar ik ben overdag amper thuis. Lijkt me sterk.. maar misschien dat iemand hier hier ook iets van weet.. ?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:57

mace

Sapere Aude

DeMoN schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:28:
Ik hoorde geruchten dat _iedereen_ over gaat op digitale TV?
Iemand die hier iets van weet? Ze schijnen langs de deuren geweest te zijn in mijn flat, maar ik ben overdag amper thuis. Lijkt me sterk.. maar misschien dat iemand hier hier ook iets van weet.. ?
Bullshit. Gewoon een truukje om je over te laten stappen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

mace schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:29:
[...]

Dat verwachtte ik ook al, agressieve marketing dus.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 17:08
@DeMon; verbaast me niks, ze bellen ook mensen op. Het praatje dat ze dan houden is ook erg opdringerig; e.g. je betaald te veel nu en Ziggo kan het allemaal beter en goedkoper dan KPN etc. Persoonlijk vond ik dat niet zo netjes.

Anoniem: 88197

Volgens de KS had ik een slecht signaal. Een coaxkabel is heel fragiel, ik moest dat vergelijken met een kras op een auto: dat gaat ook roesten. Met een coaxkabel net zo.
Na veel gepruts had ze een kabelpakket verzonden met het nieuwe systeem waar ze voor het eerst mee werkte (handig, cursussen???).
Natuurlijk niets ontvangen.

Het klopt wel dat ik de modem los achter het bed heb liggen, maar ik heb er niet aan lopen trekken of zo. Nu heb ik de modem naast het bed neer gezet en ik heb geen enkel probleem meer (ff afkloppen).

Sinds 16 mei 2008 zijn extra smartcards gratis, daar kreeg ik een brief van. Ik heb nl 20 euro extra betaald voor 2 extra smartcards: 1 van mijn oude decoder en 1 van een door mij teveel ontvangen decoder toen ik overstapte op het alles-in-1-pakket... Bestond op 16 mei Ziggo al???

Krijg nog steeds geld van ze. Zal ooit wel goed komen. Mailen naar ze heeft in ieder geval geen enkele zin. Dat van die Smartcards heb ik al 3x doorgemaild, dat ze de andere 2 mogen deactiveren.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Klaus_1250 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:02:
@DeMon; verbaast me niks, ze bellen ook mensen op. Het praatje dat ze dan houden is ook erg opdringerig; e.g. je betaald te veel nu en Ziggo kan het allemaal beter en goedkoper dan KPN etc. Persoonlijk vond ik dat niet zo netjes.
Jup. Ach is in principe met zoveel de laatste tijd. Zo was er ook iemand van Oxxio aan de deur (energie maatschappij). Ze wilde me ALLEEN een info pakket sturen. Ik ok gezegd... paar dagen later een brief in de brievenbus dat ik nu bij Oxxio zat. Gelukkig kon ik nog binnen 7 dagen telefonisch opzeggen door jezelf te beroepen op een bepaalde wet waar je als consument altijd recht op hebt (bedenktijd).

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:54

Ankh

|true

mace schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:29:
[...]

nou ja,

bullshit is een groot woord.
De plannen liggen er, net zoals in Amerika. De analoge TV zal afgeschaft gaan worden. In Amerika zal dit rond 2009~2010 geregeld zijn (wat ik begrijp van mijn oom). De eerste stappen zijn in nederland dan ook al gezet. (Digitale tv via digitenne, ned 1,2,3 etc).

Ze rekken het tijdsbestek misschien wat op. Maar als je zo iemand over de streep kan trekken ;)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
Sinds het Ziggo geworden is het een al crap.. voorheen heb ik werkelijk waar geen problemen gehad met wanadoo/orange..

Enige waar ik nu last van heb ik is een instabiele/langzame internet verbinding met veel dns problemen.. de dns problemen zijn dan nog op te lossen doormiddel van opendns te gebruiken maar eruit vliegende internet verbindingen en traag ladende site's is schijt irritant.

Als dit nou eenmalig zou zijn oke maar het komt de laatste tijd belachelijk veel voor..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:54

Ankh

|true

En eventueel al eens gebeld hierover? Moet zeggen dat de TD afdeling tenminste je wilt helpen. :)
Jammer genoeg zijn ze nu dicht, want ik heb ook wat problemen. Sommige sites kan ik niet opkomen of laden tering traag. De dns werkt gewoon (wedden dat dit als eerste wordt gevraagd :') dus dat is het niet. Lijkt wel of een backbone er uit ligt bij het MK netwerk :)
NM, krijg net geen 1 sec later smsje van collega AMS-iX knooppunt ligt plat. Goed niets gezegd over het netwerk :)

[Voor 14% gewijzigd door Ankh op 27-10-2008 22:12]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Climax69
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2020
Climax69 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:03Wat ik mij afvraag, ze hebben het er wel over dat je orange email adres gemigreerd wordt en tot mei 2010 blijft forwarden naar je ziggo email. Maar wat doen ze met het 'oude' wanadoo adres, wordt dat dan ook nog geforward naar je orange (en je orange dan weer naar je ziggo)? Daar staat nl. niets over op http://www.ziggo.nl/orange/.
grizzler schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:45:
Er valt niets te forwarden van wanadoo naar orange. Deze domeinnamen komen allemaal bij dezelfde server uit (doe maar eens een nslookup op pop.wanadoo.nl, pop.cablewanadoo.nl, pop.orange.nl en pop.online.nl).
Zolang het domein wanadoo.nl blijft bestaan, zal dat wel niet veranderen.
Climax69 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:03 Hoop zelf dat ze eindelijk dat ongefilterde wanadoo email verkeer eens uitzetten..Heb al eens gebeld of ze dat konden doen, maar dat kon niet vanwege technische beperkingen.. :?
grizzler schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:45:
Als je weet dat alles dat gericht is aan adres@wanadoo.nl, adres@orange.nl of adres@online.nl in dezelfde 'bak' terecht komt, kan je je misschien voorstellen waarom...
Een ding is zeker, momenteel heb ik in ieder geval een stuk minder spam! Een pluim voor Ziggo ;)

• Anoniem: 209435
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
gisteren middag nieuwe modem gehad van ziggo ^^.
Alles werkt weer super.
Me internet is sneller als hiervoor en ook stabiel.

Ik had nog een oude wetste witte modem.. 1 van de eerste modems.
Heb nu een zwarte en werkt prima tot nog toe ^^

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb de afgelopen paar dagen nu al een paar keer proberen te bellen op verschillende tijdstippen, maar telkens krijg ik de melding dat het te druk is en dat de wachttijd onacceptabel lang is en dat ik beter op een ander tijdstip terug kan bellen.

Tja, dan betaal ik voor oktober maar gewoon eens helemaal niks :D.

• Worran
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
nou na 2 weken geen internet te hebben gehad , ben ik er weer , het verkeerde mac adres stond in het systeem bij ziggo , zegt die aardige medewerkers , ja sorry meneer wij kunnen zelf niks meer oplossen , wij moeten alles doorsturen naar een interne afdeling , wat vervolgens 2 weken, 3 uur bellen , en een hoop ergernis , heeft gekost , terwijl als de helpdesk , of servicedesk , zelf nog wat zouden kunnen doen , dan was het alla minuut opelost , zeer goede bedrijfsvoering , die 3 weken deadline halen ze nooit te never niet :')

always under construction

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 08:11
Na 2 maanden is mijn preview van alle zenders afgelopen :(.
Wel raar, ze zeiden dat je maar 2 weken kreeg. Of het komt doordat ik een oude box had gekocht.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 10:12

The Third Man

The Third Jellyfish

xminator schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:53:
Na 2 maanden is mijn preview van alle zenders afgelopen :(.
Wel raar, ze zeiden dat je maar 2 weken kreeg. Of het komt doordat ik een oude box had gekocht.
Had je echt alle, dus ook Film1 en Sport1 etc.? Dan heb je gewoon dik geluk gehad :) Welke zenders/pakketten heb je overigens aangegeven bij je registratie?

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:42

AndereKoekoek

Ping! Pong?

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4

Nieuwe topicje voor Ziggo ervaringen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 12:04

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb ivm telefonie een nieuw modem gekregen, aangesloten, alle lampjes branden, maar ik kom niet op de activatie pagina. Netwerk staat op dhcp, zonder firewall/viirusscanner, wat doe ik fout?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 17:15

IEF

Why so serious?

Deze was per abuis nog open..

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5

Hier verder.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het aub netjes. Afreageren op de ISP vanwege je eigen specifieke problemen is not done.
Dit heeft geen discussiewaarde en lokt louter boze reacties uit.

Inhoudelijke reacties/ervaringen zien we natuurlijk graag.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee