Als je geen recht hebt op 2 ontvangers: ééntje terugsturen en een mailtje sturen dat ie dubbel ontvangen is en teruggestuurd is. Voor oud-casema abbonees is t gratis, antwoordnummer

En voor de smartcard abbo's word je alleen gerekend welke abbo's je besteld hebt, dit doe je per smartcard. Dus als je meerdere decoders hebt, kan je gewoon een aanvullend pakket bestellen op 1 kaart en betaal je ook maar 1x. Wil je het echter op al je kaarten, dan ga je vaker betalen idd. Dit doen ze omdat er geen mogelijkheid is te controleren waar een kaartje gebruikt wordt. Anders zou één persoon voor het hele blok de DTV kunnen regelen

Je kan natuurlijk wel (als je meerdere decoders hebt) je kaartjes omwisselen, zodat je het aanvullend pakket hebt daar waar je op dat moment tv kijkt. Dit kan evt ook bij vrienden zijn als je daar iets wil zien wat op jouw aanvullend pakket wordt geleverd. Houd er wel rekening mee dat na het verwisselen van je kaartje er meestal 1 minuut ff een melding staat E30 - even geduld, of E19 - preview periode verlopen. Verdwijnt vanzelf na een paar minuten, laat de decoder gewoon aan.
Doe je dit niet wordt ie in rekening gebracht, 128€. Btje zonde dus.
===============================
chromeeh schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:13:
[...]
1. Draytek 2200SE plus (firmware 2.5.5)
2. Zonder router valt tie ook willekeurig weg...
3. Hoe ga ik m'n PDF checken? Behalve een debug sessie met een hamer
4. Ik voorzie dat mijn modem inderdaad een debug sessie krijgt met een hamer oid.
5. Het is geen IP conflict wat de router aangeeft, maar een MAC conflict. Zodra ik de WAN MAC aanpas krijg ik helemaal geen verbinding meer

1: ok, ik ben niet op de hoogte van problemen van dit model icm DHCP internet.
2: dan lijkt het me idd een signaalprobleem.
3: opnieuw monteren, doet vaak wonderen (losmaken, connectoren+kabels aanschroeven, wederom bevestigen. etc)
4: hmm, dan brengen ze 60 euro in rekening (zou je dit zelf doen). Ook defecte modems worden netjes opgehaald. Mochten er rare dingen zijn worden ze getest.
5: MAC conflict? Als je een Motorola Surfboard hebt, kan er maar 1 mac adres in het geheugen worden geladen. Dus na een MAC verandering moet je ff je modem resetten.
Maar als ik t goed las had je al een monteur afgesproken? Dan verwacht ik dat t wel goed komt

==============
backupdevice schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 09:35:
Regio Den Bosch is ook over, ik heb echter wel een vraag. Via Home had ik Mbit, Ziggo heeft me op een abbo gezet van 4Mbit. Snelheid is nog wel zoals het bij Home was, maar kan ik nu een snelheid verlaging verwachten?
Nee, als je geen wijziging in je pakket hebt doorgevoerd kan het ófwel goedkoper en iets trager zijn, ófwel even duur en iets sneller/gelijk. Alle harmonisaties tussen de abbo's tussen @home/casema/multikabel zijn al voor de fusie doorgevoerd, ik verwacht dus geen wijziging bij je.
==========
@shoombak: wet van colportage: binnen 8 dagen na ontvangst van een bestelling mag je deze ongedaan maken. FF bellen en dan terugsturen naar antwoordnr. Wordt niet opgehaald, maar antwoordnr's zijn gratis.
[
Voor 73% gewijzigd door
noes op 06-10-2008 20:53
. Reden: nog wat extra dingetjes beantwoord.. ]