[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 97.219 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Gehoord dat @home in Tilburg e.o. heel de middag heeft plat gelegen.
Denk dat we dan nu zijn over gegaan naar Ziggo.

Thuis maar even mijn snelheid checken na al die ervaringen hier ;)
Zou 16mbit moeten zijn, maar zal wel niet lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribibu
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 16:40
Klaus_1250 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:54:
:confused: Bedoelen mensen nu dat de Z2-abbo's naar 8mbps is gegaan, of dat ze nu 8mbps hebben met een Alles-in-1 Plus?

[...]

Dan heb je dus geen harde reset gedaan. Mensen zetten niet voor de lol een willekeurig getal ergens neer.
Misschien lag het daar aan, wie zal het zeggen.
(Je bedoelt trouwens waarschijnlijk iets anders dan je schrijft, 30 is namelijk in dit geval dan geen willekeurig getal...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
Oke ik zit een beetje met het probleem dat ik niet direct weet hoe of wat hier thuis nu alles kost en wat daarbij in zit.

Hebben voorheen internet(4000/1000) & telefonie van @home gehad en dan nog een los TV abo erbij.

Nu zie ik natuurlijk zo'n leuk alles in 1 pakket voor 50 euro met sneller internet en meer? zenders.

Alleen ik kan de kosten etc van @home nergens direct meer terugvinden. Is dit duidelijk een geval van je hebt het alles in 1 pakket alleen dan niet in 1 en dus betaal je meer of zitten er nog wat addertjes onder het gras?

Heb voor de grap de losse dingen opgeteld en dan kom ik (uiteraard) op meer uit: Internet(30), telefonie(10), TV(16) is 56.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
@La_Fusion: zie een paar pagina's terug. Maar alles in 1 is iets goedkoper, meer internet snelheid en per maand opzeggen. Echt addertje onder het gras is er niet, alleen dat je nu voor alles bij 1 bedrijf afhankelijk bent. Alleen vervelend als er storing is en je niet met de vaste telefoon kan bellen (bij mobiel bellen naar de helpdesk loop je tegen wat extra kosten aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaus_1250 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:07:
@La_Fusion: zie een paar pagina's terug. Maar alles in 1 is iets goedkoper, meer internet snelheid en per maand opzeggen. Echt addertje onder het gras is er niet, alleen dat je nu voor alles bij 1 bedrijf afhankelijk bent. Alleen vervelend als er storing is en je niet met de vaste telefoon kan bellen (bij mobiel bellen naar de helpdesk loop je tegen wat extra kosten aan).
Plus de gesprekskosten van uw mobiele telefoon; hoor je dan zeggen. Dat klopt, maar veel mensen hebben zoveel minuten in hun bundel en het gaat van die minuten af en je betaald de lokale gesprekstarieven die je met een vaste phone ook betaald, dus per saldo kost het je hooguit wat van je belminuten waarvoor je al betaald hebt, dus of jij nu je tante belt of Ziggo, de belminuten lopen gelijkmatig af en Ziggo is een betaald nummer, dus het kost je in die zin niets extra's dan belminuten en het lokale tarief. Niets om wakker van te liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
Maar wat ik me dan wel weer afvraag hoe het zit met de verschillende kosten van het bellen. Zit er verschil in kosten voor de belminuten bij het alles in 1 pakket en het losse internet + telefonie en televisie abo?

Dat bellen naar de helpdesk heb ik, in ong 5 jaar?, nog slechts 1x hoeven doen dus dat is sowieso niet om wakker te liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie prepaid belt kan wel duur uit zijn, sommige providers rekenen wel 1,30 per minuut!
Hierdoor ben je dus 1,32 per minuut kwijt, waardoor je het beltegoed van 10 euro al kwijt bent voor je iemand aan de lijn hebt gekregen.
Beter is het dan om Thuishelp te gebruiken, als je internet nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
St@m schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:49:
[...]

Geen informatie gekregen, wel zelf een oplossing gevonden na wat geprobeer.
Verander je smtp server eens in smtp.ziggo.nl
Dat zou moeten werken, heeft iig mijn en mijn ouders probleem opgelost.

Zie ook St@m in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3"
Die had ik inderdaad al geprobeerd maar werkt helaas niet. :'(

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

noes schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:08:
[...]

1. Watvoor router heb je? Heb je ook al zonder getest?

2. Mocht zonder router wel alles in orde zijn: check je router ;)
3. Mocht zonder router zelfde problemen aanhouden (af en toe kort wegvallende verbinding) controleer dan je PDF (dat splitterkastje op je aansluitpunt) en coax kabels. Zorg er sowieso voor dat je PDF verbonden is aan het AOP (daar waar de coax je woning binnenkomt).

4. Waarschijnlijk ligt het niet aan je modem. Die gaan bijna alleen stuk bij piekspanning. Of bij een ontmoeting met een hard voorwerp, maar dan valt het een beetje buiten ziggo garantie he ;)

5. WAN mac id aanpassen zou alleen helpen bij een IP conflict (andere gebruiker op zelfde CMTS met zelfde mac), maar die komen zelden voor.

Succes iig
1. Draytek 2200SE plus (firmware 2.5.5)
2. Zonder router valt tie ook willekeurig weg...
3. Hoe ga ik m'n PDF checken? Behalve een debug sessie met een hamer
4. Ik voorzie dat mijn modem inderdaad een debug sessie krijgt met een hamer oid.
5. Het is geen IP conflict wat de router aangeeft, maar een MAC conflict. Zodra ik de WAN MAC aanpas krijg ik helemaal geen verbinding meer :X

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
5. Het is geen IP conflict wat de router aangeeft, maar een MAC conflict. Zodra ik de WAN MAC aanpas krijg ik helemaal geen verbinding meer :X
Hoe geeft ie precies aan dat het een MAC conflict is? Welke modem heb je trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je modem een ander mac adres ziet dan moet het modem eerst gereset worden wil het modem ook een ip adres geven aan het nieuwe apparaat wat aan het modem hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Klaus_1250 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:32:
[...]

Hoe geeft ie precies aan dat het een MAC conflict is? Welke modem heb je trouwens?
Router geeft dat op de WAN interface :)
Heb zojuist gebeld, dinsdag komt er een monteur, gelukkig ben ik het weekend niet veel thuis, hoef ik me er ook niet aan te ergeren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Maar wat ik dus vroeg is wat die PRECIES aangeeft. De melding MAC conflict is nogal vaag (zeker zonder MAC-adres) en eigenlijk ook erg erg erg onwaarschijnlijk, vandaar dat ik graag de details (copy-paste) zou zien :-) Zeker gezien het feit dat er meer mensen zijn die plotseling problemen met hun router hebben gekregen.

Monteur kan natuurlijk ook, maar volgens mij ondersteunen die geen Draytek routers en zijn ze ook niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Klaus_1250 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:38:
Maar wat ik dus vroeg is wat die PRECIES aangeeft. De melding MAC conflict is nogal vaag (zeker zonder MAC-adres) en eigenlijk ook erg erg erg onwaarschijnlijk, vandaar dat ik graag de details (copy-paste) zou zien :-) Zeker gezien het feit dat er meer mensen zijn die plotseling problemen met hun router hebben gekregen.

Monteur kan natuurlijk ook, maar volgens mij ondersteunen die geen Draytek routers en zijn ze ook niet gratis.
Mja gaat nogal lastig aangezien ik op m'n werk zit...
Ik heb een screenshot van dit issue, kan 'm vanavond wel posten.
Heb tevens een nieuwe router besteld just to be sure. (Draytek 2910)
Monteur hoeft alleen maar m'n modem om te wisselen, met mijn router heeft hij niets verloren.
Welke meuk ondersteunen ze eigenlijk wel? standaard Sitecom etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Volgens mij alleen hun eigen routers (Netgears), maar zeker weten doe ik het niet (iig niet nu het Ziggo is geworden). Volgens mij had @home Netgear routers waar ook een aparte firmware opstond waarop ze zelf konden inloggen, maar dat heb ik maar 1 keer in een topic voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Kan iemand bevestigen welk pakket die upgrade van 4mbit naar 8mbit krijgt?
Is dat het Alles-In-1 pakket of het Z2 pakket?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
quartex schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:21:
Kan iemand bevestigen welk pakket die upgrade van 4mbit naar 8mbit krijgt?
Is dat het Alles-In-1 pakket of het Z2 pakket?
all-in-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

shit.. =]

enig vooruitzicht of andere pakketten ook omhoog gaan?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afscheid van Ziggo aka @home

In 2002 ging ik online bij @home en kreeg ik breedband zoals het toen nog heette en dat was 2600 kbps destijds voor € 49,95. Ik heb dus 6 jaar bij @home gezeten en eigenlijk relatief weinig problemen gehad en daar ben ik dan ook eerlijk in. Als mijn downtime in die 6 jaar 3 dagen is geweest is het veel.

Echter heb ik ook maar parttime werk en geen vet salaris en 12 * € 49,95 is wel € 599,40 op jaarbasis. later nam ik de middelste abbo met telefonie voor €34,95 per maand en ik bel niet veel, maar kwam vlug op €45 uit.
Nu is € 540 niet veel geld op jaarbasis voor vele hier, maar besef dat als ik het 2 jaar uitspaar ik wel een gloednieuwe laptop daarvoor in de plaats heb. Nu betaal ik aan T-PIT+ de eerste 12 maanden €8,19 en dan 12 maanden € 16,38 en over 2 jaar is dat € 294,84 over 2 jaar.
Ik download echt heel zelden iets en ik ben op dat gebied een brave burger, wil ik iets downloaden dan let niets me om mijn USB stick mee te nemen om op het werk te downloaden op gigantische snelheid. Thuis zit ik louter op wat fora en surf ik wat of ik remote iets, maar daar heb je geen 8 mbit lijn voor nodig.

Dus over 2 jaar spaar ik uit: (2x540)€ 1080 - € 294,84 = € 785,16 + € 48 euro aan stroomkosten want op de adapter van het modem staat 12 v 1000mA en dat is wat het modem opneemt (zonder verliezen meegerekend)

Kan heel mierenneukerig overkomen, maar zo bedoel ik het echt niet. Ik wil alleen maar laten zien hoeveel downloaden eigenlijk kost en maar klagen van dat we weinig geld hebben. Ik kom prima rond, maar let wel op deze dingen.

Als het ware welliswaar wat langzamer internet, maar wel om de 2,5 jaar een nieuwe laptop kunnen kopen :) (eigenlijk gratis)

Of ben ik nu zo'n optimist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la_fusion schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:31:
Maar wat ik me dan wel weer afvraag hoe het zit met de verschillende kosten van het bellen. Zit er verschil in kosten voor de belminuten bij het alles in 1 pakket en het losse internet + telefonie en televisie abo?

Dat bellen naar de helpdesk heb ik, in ong 5 jaar?, nog slechts 1x hoeven doen dus dat is sowieso niet om wakker te liggen :)
Zodra je verbinding krijgt gaan je belminuten aflopen op seconden. Het maakt niet uit wie je belt, maar normale netnummers kosten je geen extra geld zoals je Tante in Almere of waar ook (in Nederland dan)
Dat kost je belminuten en als je wilt weten wat een minuut bellen je kost deel jij je maandbedrag door het aantal belminuten en kost het zoveel cent (hier 7,5 cpm * 100 belminuten = € 7,50). Bel je naar 0800 nummers dan zijn daar ongeacht hoe je belt extra kosten aan verbonden en Ziggo haalt een vies truukje uit om een lokaal netnummer bij de kosten op te tellen. Bel je een sekslijn voor 5 minuten dan kost je dat 5 minuten beltegoed en 5 minuten hun tarief van vlug € 1 per minuut, dus 5 euro.

Een netnummer is ook een mobiel nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 13-09 09:14
deCube schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:09:
[...]

Die had ik inderdaad al geprobeerd maar werkt helaas niet. :'(
Inmiddels werkt de SMTP weer via smtp.cablewanadoo.nl. :D

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij afvraag, ze hebben het er wel over dat je orange email adres gemigreerd wordt en tot mei 2010 blijft forwarden naar je ziggo email. Maar wat doen ze met het 'oude' wanadoo adres, wordt dat dan ook nog geforward naar je orange (en je orange dan weer naar je ziggo)? Daar staat nl. niets over op http://www.ziggo.nl/orange/.

Hoop zelf dat ze eindelijk dat ongefilterde wanadoo email verkeer eens uitzetten..Heb al eens gebeld of ze dat konden doen, maar dat kon niet vanwege technische beperkingen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:10
Floris-K schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 20:25:
Gehoord dat @home in Tilburg e.o. heel de middag heeft plat gelegen.
Denk dat we dan nu zijn over gegaan naar Ziggo.

Thuis maar even mijn snelheid checken na al die ervaringen hier ;)
Zou 16mbit moeten zijn, maar zal wel niet lol
Brievenbus in de gaten gehouden? Dan had je een mooie brief van ziggo gezien waarin stond dat ze 1-2 en 3 oktober groot onderhoud aan het netwerk gingen plegen..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:10
Ik ben Ziggo zat :)
2 weken geleden geprobeerd over te stappen op Alles-in-1. Ik zou binnen 1 week een brief krijgen met bevestiging en na 2 weken een extra decoder.

Tot nu toe niks gehoord. Gisteren gebeld met de verkoop (dat is immers gratis :P ) Die konden me niet helpen en moest de gewone, betaalde helpdesk maar bellen. Die gebeld, krijg ik een in-gesprektoon.
Nog een keer geprobeerd. Wordt me even medegedeeld dat het heel druk is. Ik kan de volgende dag wel even terug bellen.

Vandaag weer gebeld. Zijn ze bezig met het administratieve systeem dus kunnen ze me vandaag niet helpen!

Ik snap er echt niks van! Ze blijven maar reclame maken voor alles-in-1 en de huidige gebruikers kunnen ze niet even overzetten? Hobby club daaro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

zou het onderhoud aan de systemen al afgerond zijn?, k haal echt nog maar iets van 1.3MB/sec itt de normale 1.8 / 1.9MB/sec. nouja. komt wel weer goed denk ik dan.. m'n latency naar een nederlandse servers is gelukkig nog wel onder de 10ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:15

Eranum

geek!

Na 4 weken wachten, 2 kwijtgeraakte aanmeldingen, monteur die niet kwam opdagen, callcenter wat aangeeft dat er geen monteur komt, en de volgende dag doodleuk een monteur die aanbelt, is het eindelijk gelukt om all-in-one plus te krijgen.

Alleen het volgende nog, de monteur had ook het digitale tv pakket bij zich, modem smartcard, etc. Vanochtend kwam TNT langs om nog een digitaal start pakket te overhandigen. Dus zit nu met 2 tuners (1x humax, 1x samsung) en 2 smartcard's te kijken. Mag je deze set gewoon houden, of moet die terug gestuurd worden?

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Administratief foutje bij Ziggo, dus als ze erachter komen denk ik dat ze alsnog een rekening ervoor sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eranum schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:57:
Dus zit nu met 2 tuners (1x humax, 1x samsung) en 2 smartcard's te kijken. Mag je deze set gewoon houden, of moet die terug gestuurd worden?
Je kan de 2de set houden maar dan ga je ook 2 keer betalen voor DTV, dus dat betekent ook dat als je thema paketten hebt dat je die dus ook 2 keer betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ouders hebben een Alles-in-1 pakket van Ziggo. Ik heb een nieuwe tv gekocht en wil daar natuurlijk digitale tv op bekijken. Daarom heb ik een startpakket (alleen smartcard) aangeschaft. Ik dacht dat je tot 5 smartcards kon aansluiten per standaard abonnement en dat je voor extra kanaal per smartcard moest betalen. Bij het invullen van de antwoordkaart lijkt dit anders te zien en lijkt het er op dat ik gewoon 14,95 moet betalen om te mogen kijken naar extra zenders? Kan iemand dit bevestigen of, liever, ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
:confused: Bij een extra smartcard krijg je het standaard/basis abbo. Wil je extra zenders/thema paketten/etc dan moet je daarvoor extra betalen. Standaard abbo gaat per huishouden, alles extra per smartcard. Als je de smartcard die je nu hebt gekocht gewoon activeert, betaal je niks extra's per maand. Wil je extra dingen, dan betaal je daar per maand extra voor, gewoon hetzelfde tarief als voor de andere smartcard.

Misschien handig om het activatie-formulier op ziggo.nl te gebruiken, das misschien duidelijker.

[ Voor 44% gewijzigd door Klaus_1250 op 04-10-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijne
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:57
Eergisteren nog even gebeld met de helpdesk om na te vragen hoe het ging met de overzetting van mijn in eind augustus bestelde all-in-one-extra pakket.
Bleek dat er nog een administratieve fout in het systeem zat (inet/dtv abbo op andere naam dan houder kabel abbo), hierdoor is de overzetting niet doorgegaan.
Wel zo lekker dat ze dat niet melden of gezien hebben tijdens de aanvraag.
De medewerker was wel zo vriendelijk om alles nu op 1 naam te zetten en om de aanvraag door te laten zetten zodra de administratie de wijziging doorgevoerd heeft.
Op mijn vraag of ik nou op de nieuwe smartcard die meegeleverd wordt ook het digitaal totaal pakket moest zetten kreeg ik te horen dat binnenkort de gehele dtv abbos per huishouden gaan gelden, dus niet per kaart. Of ik nog even wou wachten met extra diensten op de 2e kaart te zetten, ik zou anders namelijk dubbel betalen.

Kortom, vriendelijke medewerker zonder "grasmaaier aansmeren bij aankoop van graszaad" mentaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 21:59
Hoe kom je er eigenlijk achter jouw gebied is omgezet?
Want zolang de downloadsnelheid niet omhoog gaat ga je ervanuit dat dat nog niet is gebeurd maar je kan natuurlijk ook fout in hun systeem staan.
(postcodegebied 8000, Zwolle)

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Regio Den Bosch is ook over, ik heb echter wel een vraag. Via Home had ik Mbit, Ziggo heeft me op een abbo gezet van 4Mbit. Snelheid is nog wel zoals het bij Home was, maar kan ik nu een snelheid verlaging verwachten?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al jaren een losse tv en internet abo bij Casema. Vorige week heb ik doorgegeven om alles om te zetten naar de alles in 1 extra abo. Binnen 1 week was alles geregeld, zonder 1 probleem.

Alhoewel... Tijdens de installatie van mijn nieuwe digitale decoder kon dat ding de zenders niet vinden. Na 10 keer de tabel met de frequenties en netwerknrs. gekontroleerd te hebben besloot ik maar te bellen met de helpdesk.
Wat blijkt, die hele tabel klopt van geen meter! Het is een oude tabel van Casema die per ongeluk in de handleiding van Ziggo is gekomen 8)7 8)7 8)7
Nadat ik van de helpdesk de jiste waarden had doorgekregen werkt nu alles naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Laatst online: 15:30

Sr_Ogel

Klop klop klop

omitz schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 01:23:
Hoe kom je er eigenlijk achter jouw gebied is omgezet?
Want zolang de downloadsnelheid niet omhoog gaat ga je ervanuit dat dat nog niet is gebeurd maar je kan natuurlijk ook fout in hun systeem staan.
(postcodegebied 8000, Zwolle)
Omgeving zwolle is reeds omgezet. woon zelf in 's-heerenbroek 8275 (ligt tegen zwolle aan, 'nog wel') alles zoals het hoort. Mijn oom uit zwolle 8042 (westenholte) heeft ook de verhoging binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 09:56:
Ik heb al jaren een losse tv en internet abo bij Casema. Vorige week heb ik doorgegeven om alles om te zetten naar de alles in 1 extra abo. Binnen 1 week was alles geregeld, zonder 1 probleem.

Alhoewel... Tijdens de installatie van mijn nieuwe digitale decoder kon dat ding de zenders niet vinden. Na 10 keer de tabel met de frequenties en netwerknrs. gekontroleerd te hebben besloot ik maar te bellen met de helpdesk.
Wat blijkt, die hele tabel klopt van geen meter! Het is een oude tabel van Casema die per ongeluk in de handleiding van Ziggo is gekomen 8)7 8)7 8)7
Nadat ik van de helpdesk de jiste waarden had doorgekregen werkt nu alles naar behoren.
Had ik ook heb het ook paar keer via mail naar hun toegestuurd dat het er fout instaat. Kreeg 1x belletje erover terug maar hun beweren dat het er goe dinstaat dus het zal wel. Mijn Humax werkt gewoon fout dus denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

Voor de 2e keer hebben ze het abonnementsgeld eerst netjes van de rekening gehaald, en vervolgens weer teruggestort wegens "administratieve redenen". Nu dus blijkbaar zo erg dat ze het nodig vonden om gelijk het internet eraf te halen, we hebben geen internet meer.. (krijg die activatie pagina). Meer mensen hier last van?

Het is dat we geen telefoonlijntje in huis hadden anders had ik allang het hele ziggo gebeuren het huis uit geflikkerd en ADSL genomen.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

ben ik nou echt de enige met snelheids problemen? haalde voorheen altijd keurig 1,8MB en nu lang niet meer. Zakt soms af naar de 700kB/sec en dan weer 1,3mB/sec.

zit in utrecht, misschien dat anderen daar ook last van hebben? dan weet ik in iedergeval of ik het moet melden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb echt een bizar probleem, aantal weken geleden via de website een digitale tv tuner besteld. Geen bevestiging per post ontvangen dus deze bestelling geannuleerd via de helpdesk. Vervolgens zelf in de winkel een tuner gehaald. Geactiveerd en alles. Nu tot mijn grote verbazing kwam ik afgelopen zaterdag thuis en zag dat er een tuner bezorgd was, een maand later. De bestelling was dus duidelijk niet geannuleerd. Uiteraard ga ik vanavond bellen, maar kan ik bewijzen dat zij fout zijn geweest door mijn bestelling blijkbaar niet te annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
@shoombak: Hoeft niet, je kan hem gewoon terugsturen, bewijs van annulering is niet eens nodig. Alleen kost het je porto en moet je Ziggo even bellen. Als ze netjes zijn laten ze hem ophalen door TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Klaus_1250 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:06:
@shoombak: Hoeft niet, je kan hem gewoon terugsturen, bewijs van annulering is niet eens nodig. Alleen kost het je porto en moet je Ziggo even bellen. Als ze netjes zijn laten ze hem ophalen door TNT.
en de leuke brief die erbij zat dat ze het geld gaan incasseren? Kan ik daar nog iets aan doen, jammer dat ik nu niet kan bellen, want het stoort me enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Die brief is standaard, is gewoon een factuur. Iets aan doen... waarschijnlijk word het geld wel geïncasseerd en krijg je het later weer terug, hangt er een beetje van af hoe chaotisch de administratie is bij Ziggo. Maar, je staat in je recht om de box te retouneren en van de koop af te zien, nog los van het feit dat je de koop al had geannuleerd. Probleem zit hem dus niet zozeer in wat je wel en niet kan en wat je rechten zijn, maar hoe goed Ziggo dit administratief afhandelt. Maar dat maakt het er niet minder vervelend op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

AndereKoekoek

Ping! Pong?

shoombak schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:53:
Ik heb echt een bizar probleem, aantal weken geleden via de website een digitale tv tuner besteld. Geen bevestiging per post ontvangen dus deze bestelling geannuleerd via de helpdesk. Vervolgens zelf in de winkel een tuner gehaald. Geactiveerd en alles. Nu tot mijn grote verbazing kwam ik afgelopen zaterdag thuis en zag dat er een tuner bezorgd was, een maand later. De bestelling was dus duidelijk niet geannuleerd. Uiteraard ga ik vanavond bellen, maar kan ik bewijzen dat zij fout zijn geweest door mijn bestelling blijkbaar niet te annuleren?
je hebt sowieso te maken met de wet van het kopen op afstand.
Je kan indien niet naar wens altijd de goederen binnen 7 dagen retourneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grizzler
  • Laatst online: 10-04 21:08
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:03:
Wat ik mij afvraag, ze hebben het er wel over dat je orange email adres gemigreerd wordt en tot mei 2010 blijft forwarden naar je ziggo email. Maar wat doen ze met het 'oude' wanadoo adres, wordt dat dan ook nog geforward naar je orange (en je orange dan weer naar je ziggo)? Daar staat nl. niets over op http://www.ziggo.nl/orange/.
Er valt niets te forwarden van wanadoo naar orange. Deze domeinnamen komen allemaal bij dezelfde server uit (doe maar eens een nslookup op pop.wanadoo.nl, pop.cablewanadoo.nl, pop.orange.nl en pop.online.nl).
Zolang het domein wanadoo.nl blijft bestaan, zal dat wel niet veranderen.
Hoop zelf dat ze eindelijk dat ongefilterde wanadoo email verkeer eens uitzetten..Heb al eens gebeld of ze dat konden doen, maar dat kon niet vanwege technische beperkingen.. :?
Als je weet dat alles dat gericht is aan adres@wanadoo.nl, adres@orange.nl of adres@online.nl in dezelfde 'bak' terecht komt, kan je je misschien voorstellen waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• james1234
  • Laatst online: 17-05 16:17
Zo, vorige week mijn losse paketten laten omzetten naar het alles in een pakket en vandaag al de verhoogde snelheid van 8mb. (voorheen 1.6mb)

Dus zo kan het ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 22:07
omFg ik, ik weet dat het topic hier niet is om te flamen...maar ik heb op 3 JUNI van dit jaar mijn Ziggo alles in een extra pakket besteld, als bestaande @home klant...

vandaag kreeg ik een brief...1 NOVEMBER zou ik eindelijk alles krijgen en er gebruik van kunnen maken...

hoe triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grizzler
StraightOn.NL schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:45:
omFg ik, ik weet dat het topic hier niet is om te flamen...maar ik heb op 3 JUNI van dit jaar mijn Ziggo alles in een extra pakket besteld, als bestaande @home klant...

vandaag kreeg ik een brief...1 NOVEMBER zou ik eindelijk alles krijgen en er gebruik van kunnen maken...

hoe triest
Tja, alle @home-klanten die zich sinds het begin van het migratieproject (medio mei) hebben aangemeld, hebben kennelijk 'in de wacht' gestaan. Daarover heb ik onlangs iets gelezen in een thread op het Ziggo-forum (was een mededeling van iemand van Ziggo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:07:
[...]

Je kan de 2de set houden maar dan ga je ook 2 keer betalen voor DTV, dus dat betekent ook dat als je thema paketten hebt dat je die dus ook 2 keer betaalt.
Als je geen recht hebt op 2 ontvangers: ééntje terugsturen en een mailtje sturen dat ie dubbel ontvangen is en teruggestuurd is. Voor oud-casema abbonees is t gratis, antwoordnummer :) En voor de smartcard abbo's word je alleen gerekend welke abbo's je besteld hebt, dit doe je per smartcard. Dus als je meerdere decoders hebt, kan je gewoon een aanvullend pakket bestellen op 1 kaart en betaal je ook maar 1x. Wil je het echter op al je kaarten, dan ga je vaker betalen idd. Dit doen ze omdat er geen mogelijkheid is te controleren waar een kaartje gebruikt wordt. Anders zou één persoon voor het hele blok de DTV kunnen regelen ;) Je kan natuurlijk wel (als je meerdere decoders hebt) je kaartjes omwisselen, zodat je het aanvullend pakket hebt daar waar je op dat moment tv kijkt. Dit kan evt ook bij vrienden zijn als je daar iets wil zien wat op jouw aanvullend pakket wordt geleverd. Houd er wel rekening mee dat na het verwisselen van je kaartje er meestal 1 minuut ff een melding staat E30 - even geduld, of E19 - preview periode verlopen. Verdwijnt vanzelf na een paar minuten, laat de decoder gewoon aan.

Doe je dit niet wordt ie in rekening gebracht, 128€. Btje zonde dus.
===============================
chromeeh schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:13:
[...]

1. Draytek 2200SE plus (firmware 2.5.5)
2. Zonder router valt tie ook willekeurig weg...
3. Hoe ga ik m'n PDF checken? Behalve een debug sessie met een hamer
4. Ik voorzie dat mijn modem inderdaad een debug sessie krijgt met een hamer oid.
1: ok, ik ben niet op de hoogte van problemen van dit model icm DHCP internet.
2: dan lijkt het me idd een signaalprobleem.
3: opnieuw monteren, doet vaak wonderen (losmaken, connectoren+kabels aanschroeven, wederom bevestigen. etc)
4: hmm, dan brengen ze 60 euro in rekening (zou je dit zelf doen). Ook defecte modems worden netjes opgehaald. Mochten er rare dingen zijn worden ze getest.
5: MAC conflict? Als je een Motorola Surfboard hebt, kan er maar 1 mac adres in het geheugen worden geladen. Dus na een MAC verandering moet je ff je modem resetten.

Maar als ik t goed las had je al een monteur afgesproken? Dan verwacht ik dat t wel goed komt :)
==============
backupdevice schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 09:35:
Regio Den Bosch is ook over, ik heb echter wel een vraag. Via Home had ik Mbit, Ziggo heeft me op een abbo gezet van 4Mbit. Snelheid is nog wel zoals het bij Home was, maar kan ik nu een snelheid verlaging verwachten?
Nee, als je geen wijziging in je pakket hebt doorgevoerd kan het ófwel goedkoper en iets trager zijn, ófwel even duur en iets sneller/gelijk. Alle harmonisaties tussen de abbo's tussen @home/casema/multikabel zijn al voor de fusie doorgevoerd, ik verwacht dus geen wijziging bij je.

==========

@shoombak: wet van colportage: binnen 8 dagen na ontvangst van een bestelling mag je deze ongedaan maken. FF bellen en dan terugsturen naar antwoordnr. Wordt niet opgehaald, maar antwoordnr's zijn gratis.

[ Voor 73% gewijzigd door noes op 06-10-2008 20:53 . Reden: nog wat extra dingetjes beantwoord.. ]

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Er is op dit moment een Casema popstoring, wellicht dat gebruikers uit andere gebieden hier ook last van hebben.

Hoe je dit kan uitvinden:
Telnet starten (Start -> uitvoeren -> "telnet")
Microsoft Telnet> o pop.casema.nl 110

+OK POP Service Ready
user ********
+OK password required for user dluijten
pass ********
-ERR [SYS/TEMP] Service Temporarily Unavailable

user n pass heb ik ff weggehaald, maar je snapt dat daar je username en pass moeten staan. De melding ERR [SYS/TEMP=] Service Temporarily Unavailable wordt door veel mail/pop3 clients als inlogfout gezien en wordt er opnieuw naar gebruikersgegevens gevraagd. (oa. outlook doet dit). Vul geen nieuw ww/gebruikersnaam in anders moet je met je gegevens weer op de ziggo site aan de slag voor nieuwe pass (mocht je m niet meer cker weten).

FF geduld hebben, wordt vanzelf gefixxed.

Excuse me for the typo's: been drinking beer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn189
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-07 15:06
Ik heb ook sinds gisterochtend een storing op mijn mail... wordt er niet goed van zo langzamerhand... Had net wat belangrijke mailtjes verwacht... hoop dat die nog doorkomen.... Het is dat XS4ALL geen TV aanbied maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Floris-K schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:55:
[...]

je hebt sowieso te maken met de wet van het kopen op afstand.
Je kan indien niet naar wens altijd de goederen binnen 7 dagen retourneren
Ik heb gisteren gesproken met de helpdesk, en ik kan mijn pakket kostenloos opsturen naar Ziggo, het bewijs van verzending moet naar een ander adres gestuurd worden om zo mijn geld terug te krijgen. Uiteindelijk loopt het goed af, al moest ik wel op mijn strepen staan om de helpdeskknul zo ver te krijgen. "Normaal doen we dit nooit meneer" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Volgens mij is er thuis na werkzaamheden een ander IP aan mij toegekend. Nou checkt mn router dat niet elke minuut en die denkt dus dat hij nog dezelfde lease heeft. Kan er thuis dus niet op. :)
Ligt dat aan mijn router of had @homeZiggo ook op een andere manier het verlopen van de lease door kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn189
  • Laatst online: 17-07 15:06
Inmideels komt er wel wat mail binnen bij mij... maar nog steeds niet de belangrijke mail van gisteren... Ik hoop voor ziggo dat die mail nog aanwezig is ergins... grrr... >:)

Wat ik ook wel appart vind is dat ik iedere keer uit de wachtrij word gegooid als ik ziggo bel... heb nog nooit sinds de overgang van casema naar ziggo een medewerker kunnen spreken...

[ Voor 34% gewijzigd door martijn189 op 07-10-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Ascathon schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:42:
Volgens mij is er thuis na werkzaamheden een ander IP aan mij toegekend. Nou checkt mn router dat niet elke minuut en die denkt dus dat hij nog dezelfde lease heeft. Kan er thuis dus niet op. :)
Ligt dat aan mijn router of had @homeZiggo ook op een andere manier het verlopen van de lease door kunnen geven.
Verlopen van een lease wordt door je router opgepakt, onderdeel van het DHCP. Echter na werkzaamheden worden alle modems in de wijk reset (nodig om deze weer online te helpen) en je router moet dan ook ff van de prik af. Je kan natuurlijk een keep-alive oid instellen op bijv. DD-WRT's etc, maar zo vaak zijn er geen werkzaamheden dat dit nodig is.

En Martijn: probeer thuishelp. Gratis en zonder wachtrij chatten met een medewerker. Best handig. Oh en je mail is echt nog wel aanwezig, je kan ze alleen ff niet ophalen

[ Voor 3% gewijzigd door noes op 07-10-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zijn er meer mensen met problemen met de ziggo newsgroepen? Ik haal hier op z'n max 10 KB/s per connectie. Terwijl ik toch een 8 Mbit verbinding heb en dit voorheen goed werkte. :S
Of zou ik aan m'n 50GB limiet zitten, heb geen waarschuwingsmail hierover gehad.

Het lag aan m'n eigen netwerk. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Satch op 07-10-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:59
Zijn er mensen uit de omgeving Maastricht (meerssen hier), die NIET een All-in-1 abbonement hebben maar gewoon een Z1/2/3(i) en een nieuw ip hebben? (nog altijd de normale 84.30.X.X hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik ben niet iemand die Ziggo basht, normaal juist verdedigt, maar wat een raar gedoe op hun website. Je wil een nieuw @ziggo.nl e-mailadres maken, moet je persé 2 cijfers en een leesteken erin hebben (leuk, een komma in je wachtwoord) . Afijn, dat doe je allemaal netjes, probeer je alles netjes in Thunderbird te zetten, staat er nergens wat voor mailserver je moet hebben. Dus maar mail.ziggo.nl gebruikt als inkomend, en mail.home.nl stond nog als uitgaande server. Uitgaande mail werd verzonden, maar inkomende mail kwam niet aan.
Ik heb uiteindelijk van alles geprobeerd, de server mail.home.nl, mail.ziggo.nl, email.ziggo.nl, de gebruikersnaam met en zonder @ziggo.nl erachter, en niks van allen zorgt ervoor dat wat testmailtjes binnenkomen. Echt heel erg raar geregeld daar, want via de webmail van Ziggo kan ik wel zien dat de mailtjes gewoon overkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door MacorgaZ op 07-10-2008 18:13 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Niet online

noes

gek op benzine.

MacorgaZ schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:08:
Ik ben niet iemand die Ziggo basht, normaal juist verdedigt, maar wat een raar gedoe op hun website. Je wil een nieuw @ziggo.nl e-mailadres maken, moet je persé 2 cijfers en een leesteken erin hebben (leuk, een komma in je wachtwoord) . Afijn, dat doe je allemaal netjes, probeer je alles netjes in Thunderbird te zetten, staat er nergens wat voor mailserver je moet hebben. Dus maar mail.ziggo.nl gebruikt als inkomend, en mail.home.nl stond nog als uitgaande server. Uitgaande mail werd verzonden, maar inkomende mail kwam niet aan.
Ik heb uiteindelijk van alles geprobeerd, de server mail.home.nl, mail.ziggo.nl, email.ziggo.nl, de gebruikersnaam met en zonder @ziggo.nl erachter, en niks van allen zorgt ervoor dat wat testmailtjes binnenkomen. Echt heel erg raar geregeld daar, want via de webmail van Ziggo kan ik wel zien dat de mailtjes gewoon overkomen.
Probeer es POP.ZIGGO.NL? Dat is de enige uit t rijtje waat ik een POP reply op krijg als ik m telnet op poort 110.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
noes schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:55:
[...]

Probeer es POP.ZIGGO.NL? Dat is de enige uit t rijtje waat ik een POP reply op krijg als ik m telnet op poort 110.

succes
Held! Het werkt :D. Het was redelijk voor de hand liggend, maar dat zoiets niet gewoon op de site van Ziggo zelf staat is belachelijk.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Nieuw modem gekregen gisteren, nieuwe router er tussen gehangen (Draytek 2910) en de verbinding blijft nog steeds wegvallen :/
De monteur komt vanmiddag weer terug...

Het rare is dat ik gister een firewall check wou doen via grc.com en dat er een heel ander CO nummer stond ipv van m'n eigen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
chromeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:06:
Nieuw modem gekregen gisteren, nieuwe router er tussen gehangen (Draytek 2910) en de verbinding blijft nog steeds wegvallen :/
De monteur komt vanmiddag weer terug...

Het rare is dat ik gister een firewall check wou doen via grc.com en dat er een heel ander CO nummer stond ipv van m'n eigen :?
Dat laatste is vrij normaal. Gebeurd wel eens als je met nieuwe hardware prutst of als er werkzaamheden zijn geweest. Heb ik sinds gister ook. En ooit eerder gehad, toen bij weer een volgende herstart weer mn oude nummer terug zodra dat weer vrij was.

Er is sowieso toch niks meer gekoppeld aan dat nummer.

[ Voor 4% gewijzigd door Ascathon op 08-10-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ascathon schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:17:
[...]

Dat laatste is vrij normaal. Gebeurd wel eens als je met nieuwe hardware prutst of als er werkzaamheden zijn geweest. Heb ik sinds gister ook. En ooit eerder gehad, toen bij weer een volgende herstart weer mn oude nummer terug zodra dat weer vrij was.

Er is sowieso toch niks meer gekoppeld aan dat nummer.
Ach ja, ze gaan de lijn doormeten vanmiddag 8)7
We gaan het zien, tussen 12.00 en 18.00 komt tie weer langs. Hoop voor hem niet dat hij rond 17.55, dan kon hij nog wel eens een lange avond hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik heb dus al een maand een probleem dat de verbinding structureel wegvalt.
modem en router resetten is de oplossing voor enkele uren tot een dag. maar daarna is het weer precies hetzelfde.

tijdje geleden contact gehad met Ziggo's oh zo bekwame helpdesk en daarvan moest ik eerst maar mijn router controleren. maar ik vertelde de beste man al dat ik met twee routers hetzelfde probleem heb, waarvan er 1 altijd perfect heeft gedraaid, de ander is nieuw.

Nu probeer ik ze dus weer te bellen om te vertellen dat dit allemaal niks oplost. en wordt ik al 2 dagen opgehangen na het kiezen voor storingen in het telefonisch menu.

Dit kan toch gewoon niet meer? ik ben echt razend gewoon.
zijn er andere wegen dan mijn ibiza het hoofdkantoor binnen rijden met 180? :D geintje ofc.
maar ik ben wel echt kwaad, en weet niet hoe ik de mensen van Ziggo nog kan bereiken.

[ Voor 11% gewijzigd door pt0x op 08-10-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

pt0x schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:15:
Ik heb dus al een maand een probleem dat de verbinding structureel wegvalt.
modem en router resetten is de oplossing voor enkele uren tot een dag. maar daarna is het weer precies hetzelfde.

tijdje geleden contact gehad met Ziggo's oh zo bekwame helpdesk en daarvan moest ik eerst maar mijn router controleren. maar ik vertelde de beste man al dat ik met twee routers hetzelfde probleem heb, waarvan er 1 altijd perfect heeft gedraaid, de ander is nieuw.

Nu probeer ik ze dus weer te bellen om te vertellen dat dit allemaal niks oplost. en wordt ik al 2 dagen opgehangen na het kiezen voor storingen in het telefonisch menu.

Dit kan toch gewoon niet meer? ik ben echt razend gewoon.
zijn er andere wegen dan mijn ibiza het hoofdkantoor binnen rijden met 180? :D geintje ofc.
maar ik ben wel echt kwaad
Begint bij jou het modem ook vrolijk opnieuw op te starten zodra de verbinding wegvalt?
Want ik heb uit ellende een nieuwe router aangeschaft om uit te sluiten dat het daar aan ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

chromeeh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:23:
[...]

Begint bij jou het modem ook vrolijk opnieuw op te starten zodra de verbinding wegvalt?
Want ik heb uit ellende een nieuwe router aangeschaft om uit te sluiten dat het daar aan ligt....
Bij mij doet de modem helemaal niks meer lijkt. Wat er op mijn routers af te lezen is, is dat de router geen ip adres meer van de modem krijgt. heel vreemd want zonder herstart van beide heeft het daarvoor dan gewoon gewerkt!

Ik heb er niet naast gezeten voor een dag maar het kan natuurlijk zijn dat de modem inderdaad reboot en daarna problemen geeft. enkel, alle ledjes branden wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Paprika schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:03:
Zijn er mensen uit de omgeving Maastricht (meerssen hier), die NIET een All-in-1 abbonement hebben maar gewoon een Z1/2/3(i) en een nieuw ip hebben? (nog altijd de normale 84.30.X.X hier)
Ok.... Ik kwam net thuis en had dus geen internet. Modem en router maar eens uitgetrokken (wie weet :') )

Een nieuw ip 94.214.X.X :Y) , maar...

inetnum: 94.208.0.0 - 94.215.255.255
netname: NL-CASEMA-20080722
org: ORG-NC5-RIPE
descr: Casema B.V.
country: NL
admin-c: CRC9-RIPE
tech-c: CRC9-RIPE
status: ALLOCATED PA
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-lower: CASEMA-MNT
mnt-domains: CASEMA-MNT
mnt-routes: CASEMA-MNT

Hoe kom ik nu weer bij Casema vanuit @home o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:51
Paprika schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:22:
[...]

Ok.... Ik kwam net thuis en had dus geen internet. Modem en router maar eens uitgetrokken (wie weet :') )

Een nieuw ip 94.214.X.X :Y) , maar...

Hoe kom ik nu weer bij Casema vanuit @home o.O
Misschien omdat het Ziggo is geworden en @Home, Casema en Multikabel hetzelfde bedrijf is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dan nog vind ik casema een aparte whois. Worden de oude Casema ranges wel nog gebruikt en de oude @Home ranges niet meer? Zal Ripe leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Jwel, gister nieuw IP en nog steeds venlo head-end @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grizzler
Paprika schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:42:
Dan nog vind ik casema een aparte whois. Worden de oude Casema ranges wel nog gebruikt en de oude @Home ranges niet meer? Zal Ripe leuk vinden.
Die 94-range is geen oude Casema-range, maar een nieuwe. Hij is pas begin september dit jaar in gebruik genomen en dat heeft ondanks dat-ie medio vorig jaar al aan Casema is toegewezen nog de nodige 'leuke' effecten opgeleverd i.v.m. niet aangepaste bogonlijsten.
Ziggo gebruikt de ranges blijkbaar aardig 'door elkaar heen'. Zo gelden voor de voormalige Orange-klanten (Casema-gebied) inmiddels nameservers uit het @home-gebied en kom je Casema-servers tegen in delen van het land waar men nooit iets met Casema te maken heeft gehad.
Geen idee of de tenaamstelling van die ranges op korte termijn (of ooit) wordt aangepast. Mij maakt het niet uit, zolang het maar werkt. En de IPv4-range is over een paar jaar sowieso vol... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Mensen hebben meer mensen last van een haperende internet en telefonie verbinding via Ziggo? Ik woon in de regio Amersfoort en heb al ruim 2 maanden last van het feit dat ik na 2 a 3 minuten bellen klachten van de andere kant krijg dat ik stotter/haper en slecht verstaanbaar ben. Sinds een week of 3 heb ik er ook last van dat mijn internet verbinding soms even 1 of 2 minuten compleet wegvalt en daarna weer prima werkt. Dit is vooral vervelend tijdens het gamen natuurlijk. Op z'n zachtst gezegd irritant.

Nu kan ik natuurlijk de klantenservice contacten (die trouwens voor mijn regio geen storingen opgeven) maar via de mail heb ik al 5 keer geprobeerd. 4 keer geen reactie en de vijfde keer kreeg ik te horen dat ik maar moest bellen. Als ik bel krijg ik te horen dat er meer dan 30 minuten wachttijd is en dat ik beter later terug kan bellen. Maar dit hoor ik zo ondertussen al weken dagelijks. Ik heb al een keer geprobeerd te blijven hangen maar dit heb ik natuurlijk na een goede 45 minuten ook maar opgegeven. (vreemd, want toen ik een nieuw abo wilde aanvragen werd ik binnen 1 minuut geholpen :?)

Wat raden jullie aan? Hoe kom ik het snelst in contact met die gasten om m'n beklag te doen of liever nog gewoon geholpen te worden aan een betere verbinding? Dit kost mij zo onderhand best veel geld want ik bel elke keer maar gewoon mobiel omdat de vaste lijn tóch niet werkt. Om van problemen met m'n werk en school door de haperende internet verbinding nog maar niet te spreken.

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 16:33
Volgens mij nog niet langsgekomen:

Ziggo: HD Recorder en TV On Demand
http://www.hifi.nl/nieuws...rder_en_TV_On_Demand.html

De decoder is ontwikkeld door Cisco, een merk dat vooral bekendheid geniet onder computergebruikers (Linksys) en moet 399 euro gaan kosten. De koper dient om gebruik te kunnen maken van de nieuwe interactieve diensten van Ziggo wel een smartcard aan te schaffen, die voorzien is van een starterspakket. Als actie zal Ziggo tijdelijk een gratis montage door een monteur aan haar nieuwe klanten bieden.

De decoder is voorzien van de nieuwste technieken, heeft een Hdmi- en componentaansluiting en een 160 Gigabyte harde schijf. Ook zitten er drie tuners in de decoder, waarvan één voor data. De bijgeleverde afstandsbediening kan ook televisie bedienen. Dit biedt de gebruiker de mogelijkheid om tot 80 uur op te nemen vanaf digitale televisie of tot 20 uur in HD kwaliteit. Tevens is de decoder voorzien van één usb- en twee ethernetaansluitingen, die vooralsnog niet ondersteund worden.

Deze decoder zal in eerste instantie in zes winkels binnen het oude Casema verzorgingsgebied te koop zijn; vanaf deze week al bij De Harense Smid in Amersfoort en Bussum en bij MediaMarkt in Rijswijk, Den Haag en Utrecht. Later zal waarschijnlijk ook één BCC filiaal de Cisco 8455DVB decodergaan verkopen.

Ziggo heeft de decoder op proef al via haar eigen website verkocht en hoopt na deze pilot in januari 2009 in haar hele dekkingsgebied deze interactieve service aan te kunnen bieden. Er zullen naast het bestaande digitale zenderaanbod drie varianten Interactieve Televisie worden aangeboden. Tot december is er de keuze tussen Programma Gemist (4,95 euro per maand en tot december gratis) met de publieke omroepen en een selectie van enkele programma’s van commerciële zenders, en TV-theek (9,95 euro p/m en ook tot december gratis). Die laatste service biedt de gebruiker onbeperkt oudere films en series, en diverse jongere films en recente series als CSI, Lost, Desperate Housewives etcetera. Na 1 december brengt Ziggo ook Films On Demand, zodat Ziggo gebruikers de gang naar de videotheek niet meer hoeven te maken maar vanuit de luie fauteuil een film kunnen uitkiezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.hifi.nl/gfx/Cisco-8455.jpg

Klinkt goed! Beetje aan de dure kant alleen en alle extra diensten kosten vrij veel geld.

[ Voor 68% gewijzigd door Mijulio op 08-10-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

BezurK schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:24:
Wat raden jullie aan? Hoe kom ik het snelst in contact met die gasten om m'n beklag te doen of liever nog gewoon geholpen te worden aan een betere verbinding? Dit kost mij zo onderhand best veel geld want ik bel elke keer maar gewoon mobiel omdat de vaste lijn tóch niet werkt. Om van problemen met m'n werk en school door de haperende internet verbinding nog maar niet te spreken.
Tja ik zit ondertussen al ruim op 2 uur mobiel bellen (6 gesprekken).
Modem wat dinsdag geplaatst is stond helemaal niet aangemeld / zichtbaar in het systeem 8)7
Gisteren monteur weer langs geweest, weer nieuw modem geplaatst, geverifieerd dat deze wel in het systeem stond.
Werkte allemaal best leuk voor ca. 2 uur, poef verbinding weg, modem begon weer te herstarten, even later weer.
Wederom gebeld, na een bult "ja ja ja dit hoort niet geblaat", afijn 'technische dienst' gaat er naar kijken.
Ze hebben eindelijk door dat het probleem niet bij mij ligt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Laat je terugbellen via de Ziggo site. Werkt ook wel eens.. als je zo'n retard krijgt die je niet door kan verbinden is het wel zuur maar het valt te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:24
Ik ben van plan om binnenkort een Ziggo alles in één pakket te nemen met digitale televisie.
Maar welke ontvanger kan ik het beste nemen de Installatiepakket Digitale Televisie of Installatiepakket Digitale Televisie HD. Is het echt merkbaar op een hdready 32" lcd scherm of is het te verwaarlozen en kan ik beter de goedkoopste versie nemen?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:07

Ankh

|true

Ik heb zelf de Humax standaard DTV tuner en die werkt goed moet ik zeggen. Tsa als je HDTV wilt hebben heb je die andere nodig :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Hari-Bo schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:54:
Ik ben van plan om binnenkort een Ziggo alles in één pakket te nemen met digitale televisie.
Maar welke ontvanger kan ik het beste nemen de Installatiepakket Digitale Televisie of Installatiepakket Digitale Televisie HD. Is het echt merkbaar op een hdready 32" lcd scherm of is het te verwaarlozen en kan ik beter de goedkoopste versie nemen?
Bij de normale kanalen maakt het niks uit natuurlijk want die worden door de decoder vrolijk ge-upscaled. Als je per sé HD kanalen wilt kijken is het HD pakket nuttig, anders zou ik gewoon het standaard pakket nemen en met een goede SCART kabel (zodat je RGB over SCART kan gebruiken) aan je HD ready tv hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Hmm ik heb nu meer dan 2 weken geleden alles proefgedraaid met de digitale ontvanger en kaart die ik ontvangen heb bij omzetting van @home naar ziggo, maar ik heb nu nog steeds alle zenders. Ik zie dit niet terug in het overzicht.

Een tv kaart via het pakket all in one die je toegezonden wordt is toch voorgeactiveerd met de standaard zenders? Heb ik nu gewoon geluk of gaat alles alsnog op zwart?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Lekkere Kwal schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:00:
[...]
Bij de normale kanalen maakt het niks uit natuurlijk want die worden door de decoder vrolijk ge-upscaled. Als je per sé HD kanalen wilt kijken is het HD pakket nuttig, anders zou ik gewoon het standaard pakket nemen en met een goede SCART kabel (zodat je RGB over SCART kan gebruiken) aan je HD ready tv hangen.
Dan kies ik voor de Installatiepakket Digitale Televisie (immers toch een zuinige Hollander ;)), maar welke poorten zitten erop? Is het alleen mogelijk om via Scart (analoog signaal) naar je pc te gaan of is bijv DVI ook mogelijk? Want ik wil zo weinig mogelijk kwaliteit verlies.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:51
Hari-Bo schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

Dan kies ik voor de Installatiepakket Digitale Televisie (immers toch een zuinige Hollander ;)), maar welke poorten zitten erop? Is het alleen mogelijk om via Scart (analoog signaal) naar je pc te gaan of is bijv DVI ook mogelijk? Want ik wil zo weinig mogelijk kwaliteit verlies.
Alleen scart, als je HDMI wilt zul je HD-decoder moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

iCy schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:15:
Een tv kaart via het pakket all in one die je toegezonden wordt is toch voorgeactiveerd met de standaard zenders? Heb ik nu gewoon geluk of gaat alles alsnog op zwart?
Je mag een tijdje (aantal weken) ruiken aan alle zenders, om je lekker te maken of zo. Is in elk geval een commerciële stap. Over een tijdje gaat alles behalve wat standaard is echt op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

shoombak schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:42:
Laat je terugbellen via de Ziggo site. Werkt ook wel eens.. als je zo'n retard krijgt die je niet door kan verbinden is het wel zuur maar het valt te proberen.
Waar staat deze optie... :?
Want ik heb Vodafone ondertussen wel genoeg gesponsord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Paul_K schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:59:
[...]

Je mag een tijdje (aantal weken) ruiken aan alle zenders, om je lekker te maken of zo. Is in elk geval een commerciële stap. Over een tijdje gaat alles behalve wat standaard is echt op zwart.
Technisch is het ook handig. Het werkt namelijk voor iedereen vanaf het moment dat je de smartcard in de decoder stopt. Je hoeft niet te wachten op een activiatie-puls. En de markt vraagt nu eenmaal om dingen die snel, meteen en eenvoudig werken. En mensen krijgen een goed beeld van wat er allemaal op de kabel te krijgen is. Los daarvan is het natuurlijk ook handig om mensen over de streep te trekken voor bepaalde zenders en abbo's, maar daar kiezen ze zelf voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Paul_K schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:59:
[...]

Geld dat ook als je al een abbonement met digitale tv daarvoor hebt. En deze tijd is officieel 2 weken, tenminste was in de @home tijd zo met me eerste digitale kaart.

Heb dus 2 digitale ontvangers

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 09-10-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Hari-Bo schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

DVI sowieso niet want dat is bedoeld voor computer-uitvoer, HDMI zou het dan zijn inderdaad en dat is inderdaad alleen op de HD decoder beschikbaar. Maar als je naar je pc wilt, hoe wil je het dan gaan capturen? Heb je ook daadwerkelijk een digitale input? Of heb je een scherm zowel voor je pc als tv? Dan is RGB via SCART ook prima hoor, mits je een goede SCART kabel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Lekkere Kwal schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:48:
[...]
DVI sowieso niet want dat is bedoeld voor computer-uitvoer, HDMI zou het dan zijn inderdaad en dat is inderdaad alleen op de HD decoder beschikbaar. Maar als je naar je pc wilt, hoe wil je het dan gaan capturen? Heb je ook daadwerkelijk een digitale input? Of heb je een scherm zowel voor je pc als tv? Dan is RGB via SCART ook prima hoor, mits je een goede SCART kabel gebruikt.
Ik ga deze niet in combinatie met mijn pc gebruiken, maar mijn lcd tv heeft ook VGA/DVI en de hele meuk erop zitten, vandaar dat ik DVI opnoemde. Maar ik verkies digitaal (HDMI) signaal boven analoog (SCART) dus dan ga ik maar wel voor de HD versie van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
chromeeh schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:08:
[...]

Waar staat deze optie... :?
Want ik heb Vodafone ondertussen wel genoeg gesponsord :(
http://www.ziggo.nl/producten/

onder bel mij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:00

Amiet01

Master_A

Ben nu ook van plan om een Ziggo alles in één pakket aan te schaffen. Op dit moment hebben wij al digitale televisie van Ziggo, dus een nieuwe gratis decoder heeft bij ons geen nut. Kan je dit ook om laten zetten in een korting op je abbo? Ik wil namelijk pas een nieuwe HD-decoder kopen als de nieuwe HD PVR van Samsung uit is (ik weet niet wanneer?).

Ik zit nu bij Alice ADSL en ben er erg ontevreden over, omdat de snelheid veel te laag is terwijl ik weet dat mijn lijn meer aankan (lang verhaal). Ik heb helemaal geen ervaring met kabelinternet, en weet nog dat kabel vroeger altijd last had van een minder stabiele verbinding wanneer het druk was in de wijk. Is dit nog het geval? Zijn er wel goeie reacties van Ziggo of kom ik in een nog grotere zootje terecht als ik switch van abbo?

Weet iemand trouwens ook of je met Ziggo-telefonie gebruik kan maken van die dump 0900-nummers (om goedkoop te bellen naar het buitenland)? Ik neem ook aan dat je je KPN telefoon abbo kunt opzeggen als je een alles in één pakket hebt. Klopt het ook dat er bij de 64,95 de kosten voor Radio en Televisie al zit inbegrepen (15,90 euro)?

Ik hoop dat jullie me met mijn vragen kunnen helpen, voordat ik een Ziggo abbo neem.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Tv en Radio a 15,90 zit erbij. Kabel is een stuk stabieler als vroeger, het hangt nog wel een beetje van de wijk/plaats af. Maar over het algemeen gewoon goed en het word ook nog steeds beter, alhoewel er met de fusie-perikelen nog wel wat geprutst word her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:00

Amiet01

Master_A

En krijgen deze abbo's ook binnenkort de upgrade naar Eurodocsis 3.0? Dat zou namelijk geweldig zijn als het begin 2009 wordt verhoogd. Woon trouwens in Den Haag. Dat zal wel een goed netwerk zijn daar toch? Ik krijg op mijn digitale ontvanger 70% binnen.

Heeft het kijken naar HD-kanalen op de tv trouwens geen invloed op de internetsnelheid? Dit aangezien HD-kanalen best veel bandbreedte vragen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Upgrade naar Docsis 3 is alleen nodig voor zeer snelle verbinding, voor het huidige aanbod is Docsis 2 voldoende. Misschien dat er een 4de All-in-One bijkomt, of een losse optie voor de All-in-One's voor deze snelle verbindingen. Maar als je ziet wat een Docsis 3 modem nog kost, dan gaan ze die niet zomaar uitdelen. Ik denk dat Ziggo met de huidige actie (gratis nieuwe modem, gratis dig. tv tuner, gratis monteur) sowieso weinig tot geen geld gaat overhouden volgend jaar.

Verder staat het HD-kanalen / internet-snelheid los van elkaar. Internet heeft zijn eigen frequenties en bandbreedte op de kabel. Digitale TV staat daar los van. En de kabel is nog niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Amiet01 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:19:
Heeft het kijken naar HD-kanalen op de tv trouwens geen invloed op de internetsnelheid? Dit aangezien HD-kanalen best veel bandbreedte vragen.
Die kanalen staan altijd 'aan', er naar kijken heeft dus geen invloed op bandbreedte (plus inderdaad de uitleg hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 15:45

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb nog steeds mijn rekening voor Oktober niet mogen ontvangen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Janoz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:27:
Ik heb nog steeds mijn rekening voor Oktober niet mogen ontvangen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik ook niet en ik ben zeer benieuwd of ik extra moet betalen voor me 2e kaart aangezien de preview periode al voorbij is en ik nog steeds alle zenders heb op me 2e kaartje van Ziggo, gekregen bij ziggo all in one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Weet iemand hoe lang het duurt voor je omgezet bent naar all-in-one? Heb daar vorige week maandag voor gebeld, en het zou geregeld worden. Maar alle producten van me staan nog steeds los gespecificeerd, en ik haal de 16Mb ook nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 08:49
Nadat vorige week de ziggo monteur had geconstateerd dat de tv kabel in de muur niet goed was.
Is er vandaag een langs geweest die de stoep even heeft opengegooid en er een nieuw stukje kabel aan heeft gezet.
Ik heb nu dus eindelijk weer internet, nu alleen even afwachten of de nr portering van kpn naar ziggo ook goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Janoz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:27:
Als het bij mij zo door gaat ga ik die rekning niet betalen mocht ik 'm ontvangen.
Na gisteren weer gebeld te hebben zou mijn melding nu prio 'hoog' krijgen. Heb medegedeeld dat de prio naar 'had gisteren opgelost moeten zijn' van toepassing is.
De 'technische dienst' moet het uitzoeken... Hebben ze 1 techneut daar :?

In ieder geval druk opzoek naar een andere provider. Dit gaat nergens meer over.
In de afgelopen 8 jaar nagenoeg geen problemen gehad. 1 defect modem en 1 keer een ander klein issue welke met enkele dagen (geen weken |:( ) opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
UltraSub schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:36:
Weet iemand hoe lang het duurt voor je omgezet bent naar all-in-one? Heb daar vorige week maandag voor gebeld, en het zou geregeld worden. Maar alle producten van me staan nog steeds los gespecificeerd, en ik haal de 16Mb ook nog niet...
Max 2 weken ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag eindelijk mij decoder binnen gekregen met een kaart.
Alles aangesloten en wat denk je.........decoder is niet goed.
Ik heb een Humax ir fox c en daar kunnen 3 lampjes branden.
Als hij stand by is dan brand hij appart.
Als hij op tv staat dan brand hij appart.
Als hij op radio staat dan brand hij appart.

Bij mij branden ze standaard alle 3.
Als ik mijn Samsung LCD TV op DTV zet dan geeft hij aan " Geen signaal"

Das weer lekker dan.
Ik moet nu dus weer c.a. 1 uur aan de telefoon hangen om een andere decoder te krijgen.
Of is er een andere oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:17:
Ik heb vandaag eindelijk mij decoder binnen gekregen met een kaart.
Alles aangesloten en wat denk je.........decoder is niet goed.
Ik heb een Humax ir fox c en daar kunnen 3 lampjes branden.
Als hij stand by is dan brand hij appart.
Als hij op tv staat dan brand hij appart.
Als hij op radio staat dan brand hij appart.

Bij mij branden ze standaard alle 3.
Als ik mijn Samsung LCD TV op DTV zet dan geeft hij aan " Geen signaal"

Das weer lekker dan.
Ik moet nu dus weer c.a. 1 uur aan de telefoon hangen om een andere decoder te krijgen.
Of is er een andere oplossing ?
Je weet zeker dat de kabel goed is waarmee hij is aangesloten? De coax/antenne kabel bedoel ik daarmee. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het aub netjes. Afreageren op de ISP vanwege je eigen specifieke problemen is not done.
Dit heeft geen discussiewaarde en lokt louter boze reacties uit.

Inhoudelijke reacties/ervaringen zien we natuurlijk graag.