Toon posts:

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 95.238 views

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 18:11

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

* Janoz heeft ook probs met de news server lijkt het. Niet dat ik veel download, maar van mijn laatste download, die nog maar een paar dagen oud was, is eigenlijk zo goed als alles vanaf mijn xs4all backup news server gehaald (account van mijn ouders. Helaas wel maar max 45k/s omdat het van buiten het xs4all netwerk wordt benaderd)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Anoniem: 32279

Gezien de vele vragen over snelheidsverhogingen:

UPC heeft door hoe je met klanten omgaat in tegenstelling tot Ziggo (en anderen). Zie dit:
Snelheidsverhogingen UPC?

Eerst verhogen, daarna de klant op de hoogte brengen _/-\o_
Helaas heeft daar niemand hier wat aan, maar zodra de kabelmarkt opgengegooid wordt...

Komt Ziggo hier ook mee? :
nieuws: UPC introduceert volgende maand 60Mbps-abonnement

[Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 15-09-2008 15:32]

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:22

Hari-Bo

F5 addict

Janoz schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:27:
* Janoz heeft ook probs met de news server lijkt het. Niet dat ik veel download, maar van mijn laatste download, die nog maar een paar dagen oud was, is eigenlijk zo goed als alles vanaf mijn xs4all backup news server gehaald (account van mijn ouders. Helaas wel maar max 45k/s omdat het van buiten het xs4all netwerk wordt benaderd)
Zoals eerder in het topic heb ik hier ook last van, en nog steeds geen verbeteringen.
Ik heb nu een klacht gemeld bij Ziggo, eens kijken waarom de snelheid+retentietijd bagger geworden is. En binnenkort ga ik verhuizen en als dit niet verbeterd ga ik zeker kijken naar mogelijkheden van een andere provider.

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:11
redyak schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:37:
All,

Vroeger had ik als Casema en nu heb ik 2 jaar ADSL, ik zit er weer over te denken om terug te gaan naar Ziggo omdat ik te ver van de centrale zit om 20mbit tehalen, ik kom aan de 7 max.
Nu heb ik de allenieuwste draytek Router 2820vn en die wil ik graag blijven gebruiken. Met zowel de VOIP mogelijkheden als mede het hosten van games. Is die modem nu een router of modem. Of te wel krijg ik problemen met portforwarding ?
Alle info welkom, alvast bedankt.
Modem is een modem, die bridged. Dus je router eraan hangen, wan-zijde router op dhcp verkrijgen en je router krijgt het publieke IP-adres toebedeeld.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
Anoniem: 32279 schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:30:
Gezien de vele vragen over snelheidsverhogingen:

UPC heeft door hoe je met klanten omgaat in tegenstelling tot Ziggo (en anderen). Zie dit:
Snelheidsverhogingen UPC?

Eerst verhogen, daarna de klant op de hoogte brengen _/-\o_
Helaas heeft daar niemand hier wat aan, maar zodra de kabelmarkt opgengegooid wordt...

Komt Ziggo hier ook mee? :
nieuws: UPC introduceert volgende maand 60Mbps-abonnement
Aan de hand van onderstaande reactie begrijp ik dat ze er wel mee bezig zijn!
Rctworld schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:34:
Ik heb alweer een tijdje Alles-in-1 Extra van Ziggo en toen ik net de nieuwe snelheden kreeg zat ik op zo'n 15,5mbit maar een paar dagen geleden haalde ik ineens 17,5mbit down en 3,5mbit up, toevallig moest ik gisteren weer even bellen(dit maal voor iets technischs, de laatste tijd was het vooral administratief wat niet klopte). De man van de technische dienst kon echter zien dat ik een snelheid had van 18mbit terwijl het mij toch lijkt dat ie gecapt is, hij zei echter ook dat men al hard bezig is met de migratie naar EuroDocsis 3.0 en dat we ook op afzienbare termijn een grote snelheidsverhoging zullen krijgen. In hoeverre dit klopt weet ik niet, anderen die hier iets over gehoord heeft?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 20:52

Robinski

A.K.A. RHarmsen

madmaus schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:55:
[...]

Aan de hand van onderstaande reactie begrijp ik dat ze er wel mee bezig zijn!

[...]
Zoals ik ook al in de reacties op het nieuws bericht had gesugereerd, op de Cisco pagina van een Docsis 3.0 modem staat bij ISPs een voor mij bekende provider en wel Ziggo.

Dus zou mooi zijn natuurlijk

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Anoniem: 118518

Ziggo is niet zo snel.
Zal nog wel even duuren voordat wij docsis 3.0 krijgen.
Want ik weet nog heel goed dat toen alles ziggo werd , dat zo een bobo op tv zei dat de snelheid op de helft van dit jaar verhoogt zal worden naar 30 of 40 mbit.
We zitten nu al in sept en er is helemaal niks gebeurd.
Ziggo is niet zo snel
Ze zijn wel heel snel met geld van je rekening halen.
Zoals bij mij voor hd tv, terwijl ik dat nooit aangevraagt heb. :(

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-06 20:39
Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo.

Naar Mijn @Home
Zucht :O

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:18
Anoniem: 118518 schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:08:
Ziggo is niet zo snel
:z Nu met *gratis* 8)7 snelheidsverhoging tot 100mbit je rekening leeghalen

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zwaar irritant :(
Elke keer als ik mijn computer opstart valt de internetverbinding weg na een minuutje (heb Vista). Als ik dan in het network&sharing center kijk dan ziet het er zo uit:

THIS COMPUTER ----- ! ----- (zo'n huisje icon, heb het GATEWAY genoemd) ----- X ----- INTERNET

Als ik dan op diagnose/repair druk dan is hij even bezig en zegt vervolgens dat ik mijn IP automatically moet ophalen, de modemkabel effe losgooien/aansluiten of de modem resetten. Welke optie ik ook kies, internet komt weer terug daarna (meestal kies ik IP opnieuw ophalen, dat gaat het snelst). Vervolgens valt hij na een (paar) uur dan weer weg zodat ik het geintje opnieuw moet herhalen. Iemand enig idee wat de oorzaak is?

Dit dus.

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:56
!GN!T!ON schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:01:
vandaag aan genomen bij ziggo helpdesk voor 20 of 24 uur in de week *O*

:P
Welkom Collega :P
Rakkerzero schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:12:
[...]

Cool, hopelijk heb jij wel meer verstand van zaken dan de gemiddelde helpdesker die ik daar aan de lijn krijg :P
Ook al weet hij meer, hij krijgt gewoon een training en moet zich ook aan de procedures houden, ook wat het betreft het oplossen van problemen. En er zitten er genoeg met een ICT achtergrond op de technische helpdesk.
Soms helpt het je wel om het probleem om te lossen hoor, maar vaak is modem reset wel wat helpt ;)

[Voor 58% gewijzigd door StephanL op 15-09-2008 20:28]

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 16:25
StephanL schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:14:
[...]

Welkom Collega :P

[...]

Ook al weet hij meer, hij krijgt gewoon een training en moet zich ook aan de procedures houden, ook wat het betreft het oplossen van problemen. Er zitten er genoeg met een ICT achtergrond op de technische helpdesk.
oh god there multiplying..... :D

• Paprika
[b][message=307
Ook al weet hij meer, hij krijgt gewoon een training en moet zich ook aan de procedures houden, ook wat het betreft het oplossen van problemen
Probleem: Ziggo doet niet wat er beloofd word
Training: Negeer alle negatieve feedback.

*Tilt* ;(

Anoniem: 121871

Janoz schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:10:
*/me steekt hand op.*

Ook ik zou alles in 1 moeten hebben maar nog steeds @home. Mij is trouwens nooit een decoder in rekening gebracht. 2x die kosten lijken mij dan ook niet te kloppen.
Na een paar telefoontjes vandaag weer iets wijzer geworden. Vreemde was wel dat de ene helft van de factuur klantenservice niets kon doen, ik moest maar een e.mail sturen. :?
Terwijl 's avonds een andere afdeling me doorverbond met een afdeling die kon regelen dat de extra 79 euro gecrediteerd werd op mijn volgende afrekening. :)
Maar alles gaat pas goed lopen als wij @home klanten compleet zijn overgezet naar Ziggo.
Zolang blijf je apart betalen voor je internet/telefoon/tv ook al heb je alles in 1 aangevraagd.
Gaat voor mij dus op 10 oktober gebeuren :z

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-06 00:07
Anoniem: 88453 schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:17:
[...]

enwelke foutmelding krijg je dan?
ik krijg de foutmelding " geen signaal of iets dergelijks " elk andere zender doet het behalve zender is de plus turks pakket (ligtv en turkmax)

tikfouten? tjah..m..

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 23:09

Ankh

|true

Ik vraag me af hoelang het kan duren tot je een activatiebrief + gegevens moet ontvangen...
Tot op heden nog niets gehad tot vervelens toe.. gelukkig heb ik telfort nog even, maar zo schiet het ook niet op natuurlijk :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 15:59

The Third Man

The Third Jellyfish

fatihbatur schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:54:
[...]

ik krijg de foutmelding " geen signaal of iets dergelijks " elk andere zender doet het behalve zender is de plus turks pakket (ligtv en turkmax)
Niet gewoon slecht signaal door goedkoop kabeltje of plastic stekkers? Heb je ook de kanalenlijst geupdate en harde reset (decoder los van stroom en tv-kabel, smartcard eruit, decoder aan met alleen stroom, dan tv-kabel toevoegen, dan smartcard)?

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

• forzabesiktas
Ik heb geen goedkoop kabel of goedkope stekkers, maar enige wat ik heb is, dat beneden bij ons (meterkast) gaat er een kabel naar boven toe( via een stekker is erop aangesloten) daarna boven zit de modem, en via de modem (via een stekker) gaat het weer naar de zolder, en daarna bereikt het de decoder pas.
maar elk ander zender doet het gewoon goed :) dus ik snap niet waarom dit niet. (tevens heb ik nog de gratis 2 maanden, misschien dat dat de oorzaak is)

tikfouten? tjah..m..

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zeg, was was er gister met Ned1 aan de hand? Kreeg rode/groene vlekken/blalken/blokken/whatever over het beeld heen :?

Analoge tv btw, en rest van de zenders had nergens last van...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

&^*()^&*()^&)(*

Nou, het gaat los. Tot nu toe ging alles nog redelijk (als in geen vreemde kosten in rekening gebracht, alleen vreemde post en geen omzetting), maar de rekening van deze maand is ineens veel te hoog. Blijkt dat ze 3x tv totaal in rekening gebracht te hebben terwijl ik die decoder nog niet eens aangesloten heb, pas een maand terug ontvangen en mij al lang voor totaal op de tweede aansluiting afgemeld had.....

Net proberen te bellen maar die verbinding werd verbroken..............

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

fatihbatur schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:37:
Ik heb geen goedkoop kabel of goedkope stekkers, maar enige wat ik heb is, dat beneden bij ons (meterkast) gaat er een kabel naar boven toe( via een stekker is erop aangesloten) daarna boven zit de modem, en via de modem (via een stekker) gaat het weer naar de zolder, en daarna bereikt het de decoder pas.
maar elk ander zender doet het gewoon goed :) dus ik snap niet waarom dit niet. (tevens heb ik nog de gratis 2 maanden, misschien dat dat de oorzaak is)
Dat laatste in ieder geval niet, want dan krijg je 'deze zender zit niet in uw pakket' of 'preview periode verlopen' of iets dergelijks. De reden waarom de rest het ok doet is waarschijnlijk dat die Turkse zenders op een andere transsportstroom zitten en dat die net niet sterk genoeg is of gestoord wordt. Voor de zekerheid zou je het even moeten testen direct naast het modem bijvoorbeeld.

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

En alsof dat nog niet genoeg is blijkt na een telefoontje met de helpdesk dat die lui daar zelf ook niet eens in het systeem kunnen komen....

Wel heb ik een adres ontvutseld waarnaar ik een rekening kan sturen mbt de gemaakte telefoonkosten:

Ziggo BV
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Maar eens even in kaart gaan brengen hoeveel ik van hun ga krijgen...

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Janoz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:50:
Wel heb ik een adres ontvutseld waarnaar ik een rekening kan sturen mbt de gemaakte telefoonkosten:

Ziggo BV
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Nou knap speurwerk, staat ook op www.ziggo.nl -> Klantenservice -> Contact 8)7

• forzabesiktas
Lekkere Kwal schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:44:
[...]
Dat laatste in ieder geval niet, want dan krijg je 'deze zender zit niet in uw pakket' of 'preview periode verlopen' of iets dergelijks. De reden waarom de rest het ok doet is waarschijnlijk dat die Turkse zenders op een andere transsportstroom zitten en dat die net niet sterk genoeg is of gestoord wordt. Voor de zekerheid zou je het even moeten testen direct naast het modem bijvoorbeeld.
ik ga vanavond even decoder beneden aansluiten en kijken of het probleem dan verholpen wordt, want ik moet het boven op de zolder kunnen kijken anders heb ik er niet zoveel aan. maar goed thanks for je reactie :D _/-\o_

tikfouten? tjah..m..

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 09:02

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik tracht mijn factuur te controleren, maar [Exception in:/secure/layout/mainLayout.jsp] null
helaas, via mijn ziggo kan ik ook niet inloggen...wat een puinhoop

• Dutchmega
  • Niet online
Ziggo is ook weer lief bezig hier. Het blijkt dat we al 10 maanden lang geen factuur meer ontvangen (door een probleem aan hun kant) en nu zijn we helemaal afgesloten... Enige manier schijnt een brief te schrijven?

• Worran
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
ziggo factuur werkt voor de 2 maand hier niet meer het enige wat ik te zien krijg is dit

[Exception in:/secure/layout/mainLayout.jsp] null

niks dus

always under construction

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 13:38
Anoniem: 118518 schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:08:
Ziggo is niet zo snel.
Zal nog wel even duuren voordat wij docsis 3.0 krijgen.
Want ik weet nog heel goed dat toen alles ziggo werd , dat zo een bobo op tv zei dat de snelheid op de helft van dit jaar verhoogt zal worden naar 30 of 40 mbit.
We zitten nu al in sept en er is helemaal niks gebeurd.
Ziggo is niet zo snel
AFAIK is Ziggo het netwerk aan het upgraden. Vorige week was er iig groot onderhoud hier in Roosendaal en de uit begeleidende brief is op te maken dat het om de grote upgrade ging (modernisering kabelnetwerk, lekker vaag).
Als ik inlog op de modem en kijk wat er veranderd is, lijkt het erop dat de CMTS is vervangen/geupgrade. Upstream Power Level is nog maar 42, Baseline Privacy is ingeschakeld, geen fouten/errors meer in het modem-log. En Ziggo heeft al een tijd geleden aangekondig dat ze dit jaar Docsis 3 gaan implementeren.
Dutchmega schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:28:
Ziggo is ook weer lief bezig hier. Het blijkt dat we al 10 maanden lang geen factuur meer ontvangen (door een probleem aan hun kant) en nu zijn we helemaal afgesloten... Enige manier schijnt een brief te schrijven?
Aangetekende brief en als het kan een fax (net zo goed als een aangetekende brief, alleen wat sneller en minder kans dat ie op een grote hoop beland). Let er wel op dat Ziggo ineens een rekening voor 10 maanden+ kan sturen.

[Voor 20% gewijzigd door Klaus_1250 op 16-09-2008 15:13]

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Lekkere Kwal schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:54:
[...]
Nou knap speurwerk, staat ook op www.ziggo.nl -> Klantenservice -> Contact 8)7
Eigenlijk was het ook een schamelijke terugvind post omdat ik het hier op mijn werk in notepad had staan en geen zin had om het naar huis te mailen oid, gecombineerd met een beetje stoom uit de oren vanwege foute voorlichting en 39,66 extra kosten op een rekening en mijn vele eerdere telefoontjes met 'mensen van de helpdesk, gaat dit eigenlijk wel goed?' met als toppunt dat ze zelf niet eens in hun eigen administratie kunnen komen.........

Gelukkig heb ik mijn vrouw alvast gemaand om voor haar mail maar langzaam over te stappen op haar gmail accountje zodat we die @home meuk langzaam uit kunnen faseren (en dat terwijl ik al sinds 99 een tevreden klant was)..

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 14:26
Nou eindelijk...na ruim 3,5 maand wachten is eindelijk mijn abonnementswijziging doorgevoerd bij Ziggo...ik kan nog steeds geen gebruik maken van hun website (klantgegevens e.d.) maar dat vind ik nog niet zo heel erg...

Wat ik wel erg vind is dat het dus zo lang heeft geduurd voordat mijn Ziggo-Alles-in-1-Extra pakket werd geleverd (als bestaande klant van @home) bovendien de bijkomende storingen die ik de afgelopen weken heb gehad waren ook niet mis...

Alleen de afgelopen 14 dagen heb ik al 5 dagen geen internet gehad...het mooiste is dan nog wel als je naar de storingslijn/technische dienst belt 0900-0740...

Eerst postcode invoeren, dan menukeuze 1...problemen met tv/internet/telefoon...dan menukeuze 3...problemen met internet / krijg geen verbinding.

Word je doorverbonden...moet je wederom je postcode invoeren (waarom nogmaals?!) krijg je te horen dat je er geen storingen bekend zijn voor jou regio...kom je wederom in het menu terecht waarin je onder optie 3 moet aangeven dat je storing hebt...waarna je in de wacht wordt gezet voor de helpdesk.

Meestal krijg je te horen: Op het moment is het zo druk dat wij u niet te woord kunnen staan op de dit moment, belt u aub op een ander tijdstip terug. Voor informatie en meldingen kunt u ook op onze website www.ziggo.nl kijken (nadat ik dus 2 of 3x heb aangegeven dat ik geen gebruik kan maken van internet...WTF man) en dan word de verbinding gewoon verbroken...echt zeer zeer triest

15minuten en 3 pogingen later heb je gelijk iemand aan de lijn die zegt dat het probleem niet aan hun ligt en dat ik mijn kabels moet controleren...zucht...maarja soms (ik heb meerdere keren contact gehad de afgelopen 3,5 maand) krijg je wel iemand aan de lijn die weet waar hij het over heeft en de storing gewoon doorgeeft...

Maar waar ik mij dus gruwelijk aan erger is dat de lijn gewoon verbroken wordt als het (te) druk is...en dat ze hun eigen keuze menu niet eens fatsoenlijk op orde hebben...

Als hun eigen systeem niet eens werkt, echt dat is 1 middagje goed programmeren...hoe kunnen ze dan überhaupt internet verzorgen voor 1,5 miljoen mensen....

kuch zucht en nogmaals kuch...

de geleverde snelheden zijn trouwens wel positief te noemen

http://www.speedtest.net/result/324271575.png

maar dat is dan ook het enige...ik hoop nu ik eindelijk voorzien ben van mijn Ziggo abonnement dat het allemaal wat beter word... 8)7

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-06 17:59
al mensen in de regio 7812 de snelheidverhoging gehad? ik zit nog steeds op 4 ipv 8 mbit terwijl het toch echt in augustus afgerond zou zijn (althans dat is mij verteld)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 22:29
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden gebeld om Alles-in-1 Plus aan te vragen. Dat was niet leverbaar in ons gebied (@Home, Cogas Kabel).

Ik heb nu geprobeerd via breedbandshop.nl aan te vragen. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren :)

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
Ziggo loopt minstens half jaar achter op UPC

16 september 2008 - Door Jannemiek Starkenburg

Kabelbedrijf UPC kondigde gisteren twee nieuwe abonnementsvormen aan die een alternatief moeten bieden voor glasvezel. Concurrent Ziggo neemt de pet af voor UPC: "Ze hebben goed werk gedaan en zijn goed voorbereid. Wat dat betreft zijn zij een stap verder."

Ziggo is bezig, maar test Docsis 3.0 momenteel alleen nog onder de werknemers in een groep van rond de honderd man. "In tegenstelling tot wat UPC heeft gedaan, het regionaal uitrollen, willen wij het grootschalig uitrollen. Dat willen we doen aan het eind van het eerste kwartaal in 2009", aldus een woordvoerder van het kabelbedrijf.

Voor ze de overstap maken naar Docsis 3.0 wil Ziggo ook zeker zijn dat de juiste modem op voorraad is. "die zijn nu nog mondjesmaat beschikbaar." UPC neemt deze modem af van Cisco en verwacht met de distributie hiervan geen problemen te krijgen.

Snelheidsverhoging

Als pleister op de wonde komt Ziggo voor de klanten in hun regio dit jaar wel met een nieuw abonnement op basis van Docsis 2.0: "We willen de snelheden verhogen naar 40 Mbps." Voor nu laat Ziggo het daar ook bij. Er zijn andere prioriteiten: "We zitten nog midden in de fusie."

Volgens Ziggo maakt UPC zo'n vaart met de uitrol in Amsterdam ‘omdat ze daar flink bezig zijn met het glasvezelnetwerk': "Wij hebben ook de glasvezelnetwerken die links en rechts opduiken, maar wij steken er anders op in."

Concurrentieslag

Volgens de woordvoerder van de kabelmaatschappij wordt er teveel gefocussed op snelheden en de concurrentie op dat gebied: "Ondanks alles wat je leest, dat je steeds meer bandbreedte nodig hebt, is er een beperkt aantal mensen dat gebruik maakt van die hoge snelheden. Mensen komen ook al een heel eind met minder."

De woordvoerder vraagt zich hardop af of snelheid of mobiliteit straks de doorslaggevende factor is: "Glasvezel blijft een zware concurrent, maar ik denk dat op het gebied van mobiliteit juist de concurrentieslag gaat plaatsvinden. De gebruiker wil overal met redelijke snelheden online zijn. Er wordt teveel gekeken naar bandbreedte en glas en de concurrentie op dat veld."

Wimax

Kabelbedrijf Ziggo experimenteert met Wimax om buiten het dekkingsgebied van zijn kabelnetwerk toch televisie, internet en telefonie te kunnen verkopen. "De gebruiker wil uiteindelijk alles doen op een plek waar het hem uitkomt. Niet alleen internetten, maar ook televisie kijken."

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Ik ben als @home klant (postcode gebied 6045) gisteren over gezet naar ziggo. Helaas is er voor z3i nog geen speedupgrade (heb het tenminste niet gemerkt). Ook heb ik zelf (z3i) nog steeds geen andere iprange zoals andere mensen op het forum wel al meldden (94 range meen ik). Een kennis heeft met zijn alles in 1 pakket wel de nieuwe snelheid gekregen.

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 3x 2TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Reverb G2, Virtuoso XT headset

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nogmaals een herhaling..

Elke keer als ik mijn computer opstart valt de internetverbinding weg na een minuutje (heb Vista). Als ik dan in het network&sharing center kijk dan ziet het er zo uit:

THIS COMPUTER ----- ! ----- (zo'n huisje icon, heb het GATEWAY genoemd) ----- X ----- INTERNET

Als ik dan op diagnose/repair druk dan is hij even bezig en zegt vervolgens dat ik mijn IP automatically moet ophalen, de modemkabel effe losgooien/aansluiten of de modem resetten. Welke optie ik ook kies, internet komt weer terug daarna (meestal kies ik IP opnieuw ophalen, dat gaat het snelst). Vervolgens valt hij na een (paar) uur dan weer weg zodat ik het geintje opnieuw moet herhalen.

Iemand enig idee wat de oorzaak is/kan zijn voor ik mijn spaartegoed spendeer aan de Ziggo helpdesk?

Dit dus.

• sander817

sander817

6595 ook niks, ik ga er ook niet echt vanuit dat dat op korte termijn ook gaat gebeuren
dan heeft UPC het toch beter voor elkaar.

Jammer dat de kabel nog niet open was, dan ging het vast stukken sneller

• sander817

sander817

FunkyTrip schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:13:

Iemand enig idee wat de oorzaak is/kan zijn voor ik mijn spaartegoed spendeer aan de Ziggo helpdesk?
prbeer er eens een router tussen te zetten, als je die hebt

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:38

-ET-

Phone Home

Om nog even terug te komen op een post van mij in het vorige topic -ET- in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2"

Zaterdag avond teruggekomen van vakantie. En ja hoor nog steeds geen DTV. zondag maar weer gebelt. Ticket stond wel open. Maar was niets :? mee gedaan. Dus kregen we weer te horen dat het nog wel even zou duren. Maar de helpdesk dame zou er achteraan gaan. En we zouden maandag's teruggebelt worden.

's avond moest ik even wat stekkers omsteken waardoor de decoder even zonder stroom kwam te staan. En waarempel we hadden DTV. Kennelijk hebben ze toch ergens het 'vinkje' gevonden om de boel aan te zetten. overigens zijn we maandag niet meer teruggebelt. Maar dat boeit niet zo.

* -ET- heeft weer DTV

• vmsw
  • Laatst online: 02-12-2022
Vaak het probleem dat de Ziggo modems geen nieuw ip geven aan een nieuwe lanadapter (of zoiets, andere computer in ieder geval). Ik neem aan dat je niet de lankabels tussen (meerdere) computers wisselt?
Om de een of andere reden lijkt hij dus standaard geen ip aan je computer te geven, en dat is dus het probleem. Als je al SP1 en een goede netwerkdriver hebt, raad ik je aan een router (met dus dhcp) ertussen te zetten...

• Paprika
Eindelijk werkt ziggo.nl nu ook hier. }:O

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

vmsw schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:23:
[...]

Vaak het probleem dat de Ziggo modems geen nieuw ip geven aan een nieuwe lanadapter (of zoiets, andere computer in ieder geval). Ik neem aan dat je niet de lankabels tussen (meerdere) computers wisselt?
Om de een of andere reden lijkt hij dus standaard geen ip aan je computer te geven, en dat is dus het probleem. Als je al SP1 en een goede netwerkdriver hebt, raad ik je aan een router (met dus dhcp) ertussen te zetten...
Ik gebruik dus maar 1 pc. Vind het eigenlijk niet nodig om daar dan een router tussen te zetten. Dat moet gewoon goed gaan. Kortom, toch maar Ziggo bellen dan dat ze het gewoon 'motte fixxe'

Dit dus.

Vraagje over eredivisie, ik zie dit via mijn telebankieren:

KN: ARNL-******* (nummer weggehaald)
ABONNEMENT @HOME: OKT 2008
KLANT:*** /REF:*** (nummers weggehaald)
3.18 BTW INCLUSIEF
KIJK VOOR INFO OP WWW.HOME.NL

Ik Kan helaas niet online bekijken wat deze factuur is (heb geen inlognaam...). Is dit het abonnementsgeld van september EN oktober? Het is namelelijk een bedag van 19,90 ?

Ik denk dat meer mensen dit vandaag afgeschreven zien staan, dus als iemand kan zien voor welke maanden dit bedrag is?

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-09-2008 13:07]

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Net via 010 8902 541 rechstreeks met de factuur informatie mbt digitale televisie kunnen bellen, maar ze kunnen net als gisteren nog steeds niet in hun eigen facturatie systeem komen..

Wat een drama, ik kan er niks anders van maken. Ik denk dat ik straks maar eens even de automatische incasso ga storneren...

Ziggo belooft sneller kabelinternet
Uitgegeven: 17 september 2008 12:30
Laatst gewijzigd: 17 september 2008 12:58

AMSTERDAM - Kabelbedrijf Ziggo gaat haar klanten sneller internet aanbieden. Dat zegt Ziggo-woordvoerder Gradus Vos tegenover Webwereld.

Ziggo reageert hiermee op het nieuws van maandag toen concurrent UPC aankondigde hun internetsnelheden te verhogen. UPC wil hiermee de strijd aan met het snelle glasvezelinternet, wat momenteel onder meer door KPN wordt ontwikkeld.

Het zal echter nog wel even duren voor de Ziggo-gebruikers iets merken van de opwaardering. Volgens Vos zullen de snelle abonnementen op zijn vroegst in het voorjaar van 2009 beschikbaar komen.

Verwacht wordt dat de snelheid van de verbinding tussen de 100 en 120 Mbps zal liggen.

Bron: nu.nl

Laat nu net mijn telfort jaarcontract 1 februari aflopen :9

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-09-2008 13:05]

Anoniem: 118498

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:05:
Ziggo belooft sneller kabelinternet
Uitgegeven: 17 september 2008 12:30
Laatst gewijzigd: 17 september 2008 12:58

AMSTERDAM - Kabelbedrijf Ziggo gaat haar klanten sneller internet aanbieden. Dat zegt Ziggo-woordvoerder Gradus Vos tegenover Webwereld.

Ziggo reageert hiermee op het nieuws van maandag toen concurrent UPC aankondigde hun internetsnelheden te verhogen. UPC wil hiermee de strijd aan met het snelle glasvezelinternet, wat momenteel onder meer door KPN wordt ontwikkeld.

Het zal echter nog wel even duren voor de Ziggo-gebruikers iets merken van de opwaardering. Volgens Vos zullen de snelle abonnementen op zijn vroegst in het voorjaar van 2009 beschikbaar komen.

Verwacht wordt dat de snelheid van de verbinding tussen de 100 en 120 Mbps zal liggen.

Bron: nu.nl

Laat nu net mijn telfort jaarcontract 1 februari aflopen :9
tja, beetje ala feyenoord, meer woorden dan daden.
Het is gewoon puur als reactie op het bericht van UPC, omdat ze in combinatie met alle huidige ellende nu helemaal bang zijn dat het grote deel zal overstappen naar het ontzettend snelle abonnement.
Middels dit bericht hopen ze mensen lekker te maken, zodat ze nog geduld hebben met overstappen.
Daarbij beloven ze een snelheid tussen de 100 en 120 Mbps. Gezien 130 de maximaal theoretisch behaaldbare snelheid is voor de nieuwe standaard, is het dus erg overdreven om er vanuit te gaan dat het in de praktijk ook haalbaar zal zijn.
Daarnaast zullen er weer smoesjes komen van ja... dat ligt ook aan de afstand van de wijkcentrale tot uw woning. Kortom, we zullen onszelf al erg gelukkig mogen prijzen als we daadwerkelijk 50 a 60 Mbps binnen kunnen halen. Maar ondanks dat ik al 11 jaar tevreden was met @home, is het eigenlijk sinds de overname van ziggo veranderd in }:O

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:06
De kabelmarkt is toch een gesloten markt? Ziggo gebruikers kunnen dus niet overstappen naar UPC. De enige concurrent is ADSL en schijnbaar maakt Ziggo zich daar niet zo'n zorgen over als je kijkt naar wat je krijgt voor je geld bij een ADSL abonnement en een Ziggo abonnement.

Hello, World!

• Klaus_1250
Gezien 130 de maximaal theoretisch behaaldbare snelheid is voor de nieuwe standaard, is het dus erg overdreven om er vanuit te gaan dat het in de praktijk ook haalbaar zal zijn.
De maxinale haalbare snelheid is veel hoger. Het hangt allemaal af van hoeveel kanalen je gebruikt. 1 kanaal is max ~50Mbps. De huidige generatie Cisco-modems die word gebruikt ondersteunt 3 kanalen wat over de 130Mbps levert (3x50 - overhead/verlies). En Docsis 3 kun je nog meer kanalen gebruiken, mits er ruimte is voor extra downstream kanalen op de COAX. (Docsis 2.0b doet btw ook aan channelbonding als ik het goed heb). Linksys (ook Cisco) levert modems die 8 kanalen kunnen gebruiken. Motorola lever modems die 4 kanalen kunnen gebruiken, over de 200Mbps gaan en kunnen afstemmen op frequenties tot 1Ghz (waardoor het spectrum tussen de 860 en 1Ghz vrijkomt, waar je 20 downstream-kanalen kwijt kan).

Het theoretisch platfond is dus nog lang niet bereikt, en de 130Mpbs is geen theoretische beperking en ook geen praktische. Het is gewoon de maximale downloadsnelheid van de modems die worden uitgeleverd. Met andere modems / chipset die nu al op de markt zijn, zijn snelheden tot 350Mbps mogelijk.

Hoewel de kabel redelijk vol is, zijn er nog genoeg vrije frequenties over om dit soort snelheden mogelijk te maken. Als ik even hier naar de kabel-indeling kijk zijn er zo nog 10 downstream-frequenties beschikbaar (nieuwere CMTS-apparatuur kan er tot 24 uitmikken, dat word wat lastiger in te plannen: of men moet analoge zenders gaan schrappen of men moet kanalen boven de 860Mhz gaan gebruiken).

[Voor 54% gewijzigd door Klaus_1250 op 17-09-2008 14:22]

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 118498 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:23:
Daarnaast zullen er weer smoesjes komen van ja... dat ligt ook aan de afstand van de wijkcentrale tot uw woning.
:/

Volgens mij zullen ze dat smoesje niet gebruiken hoor. Het is kabel, weet je nog.

• vmsw
  • Laatst online: 02-12-2022
FunkyTrip schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:24:
[...]

Ik gebruik dus maar 1 pc. Vind het eigenlijk niet nodig om daar dan een router tussen te zetten. Dat moet gewoon goed gaan. Kortom, toch maar Ziggo bellen dan dat ze het gewoon 'motte fixxe'
Mee eens, echter is het soms zo dat het 'zoveel moeite kost' dat het rendabel is een routertje voor paar euro te kopen, die soms nog handiger is dan het modem zelf.
Maar ik begrijp het, ik zou zelf ook eerst proberen op te lossen d.m.v. Ziggo (of er zelf gewoon tijdelijk een ander modem tussenhangen om te testen). Controleer in ieder geval even of je netwerkkaart nieuwste drivers heeft, dan kunnen ze het daar niet op afschuiven ;)

• mr.babek
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

_vipeax : heb jij nu een ander iprange gekregen dan een paar dagen geleden toen het nog geen ziggo maar @home was?

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 3x 2TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Reverb G2, Virtuoso XT headset

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:35
Ik had laatst een download van 2,5Mb (de beloofde 20.000kbps!) met Ziggo Z3i (casema, utrecht centrum). Sneller hoef ik overigens niet. Alleen mijn upload mag wel omhoog (2.000kbps).

[Voor 15% gewijzigd door kjiratsiekoedel op 17-09-2008 16:16]

• Paprika
mr.babek schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:00:
_vipeax : heb jij nu een ander iprange gekregen dan een paar dagen geleden toen het nog geen ziggo maar @home was?
My IP address: 84.30.X.X
IP Location: Meerssen in ip address flag Netherlands

Ze zijn erg leuk in beloftes, maar de werkelijkheid is gewoon crap.... :X

We zouden toch in de zomer al een upgrade naar 40-60mbps krijgen en nu wordt het dus 2009... -O-

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Paprika schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:13:
Ze zijn erg leuk in beloftes, maar de werkelijkheid is gewoon crap.... :X

We zouden toch in de zomer al een upgrade naar 40-60mbps krijgen en nu wordt het dus 2009... -O-
Mee eens.
Ik neem aan dat ze nu hard aan hun bereikbaarheid werken en eerst de storingen verminderen voordat ze snelheidsverhogingen doorvoeren.

Speel ook Airplane Manager en Repeat

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 15:10
Onbekend schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:23:
[...]

Mee eens.
Ik neem aan dat ze nu hard aan hun bereikbaarheid werken en eerst de storingen verminderen voordat ze snelheidsverhogingen doorvoeren.
Ik begin zo ondertussen echt de schijt te krijgen van ziggo, veel beloven maar doen ho maar.. Zul je straks ook zien dat ze nieuwe abbo's neerzetten net als UPC ipv de huidige abbo's aan te passen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Anoniem: 4629
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Weet iemand wat de DNS-servers en DHCP-server van Ziggo is in het @home gebied iig? Noord-Brabant.

Ik moet een PC aan het internet krijgen, maar ik wil niet de bijgeleverde CD gebruiken met al zijn crap-software en branded browser en zo.

Er zou op de CD info staan hoe een Mac te installeren. Ik denk: ha daar staan dan vast wel gewoon de adressen in en alles wat ik nodig heb om de Windows-bak online te krijgen. Maar ik kan het niet vinden op de CD.

[Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 17-09-2008 20:01]

• mr.babek
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Ik zit inderdaad ook al sinds juli te wachten op de hogere snelheden (vooral de upstream) en elke keer is het weer uitstel. Steeds weer hetzelfde. Nu hebben de all in one zelfs een hogere upload terwijl ik 70 euro per maand voor inet alleen lap. Ik vind het behoorlijk waardeloos. :X

• Paprika
Anoniem: 4629 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:58:
Weet iemand wat de DNS-servers en DHCP-server van Ziggo is in het @home gebied iig? Noord-Brabant.

Ik moet een PC aan het internet krijgen, maar ik wil niet de bijgeleverde CD gebruiken met al zijn crap-software en branded browser en zo.

Er zou op de CD info staan hoe een Mac te installeren. Ik denk: ha daar staan dan vast wel gewoon de adressen in en alles wat ik nodig heb om de Windows-bak online te krijgen. Maar ik kan het niet vinden op de CD.
IP Address: 84.30.142.XXX
Subnet Mask: 255.255.254.0
Default Gateway: 84.30.142.1
DNS 1: 213.51.144.37
DNS 2: 213.51.129.37

Limburg, Meerssen, paar kilometer van Maastricht

[Voor 3% gewijzigd door Paprika op 17-09-2008 20:18]

Anoniem: 88453

Nogmaals een herhaling..

Als ik dan op diagnose/repair druk dan is hij even bezig en zegt vervolgens dat ik mijn IP automatically moet ophalen, de modemkabel effe losgooien/aansluiten of de modem resetten. Welke optie ik ook kies, internet komt weer terug daarna (meestal kies ik IP opnieuw ophalen, dat gaat het snelst). Vervolgens valt hij na een (paar) uur dan weer weg zodat ik het geintje opnieuw moet herhalen.

Windows moet een ip-adres aanvragen en vasthouden.
Ziggo hoeft alleen maar een ip-adres toe te wijzen, als er om wordt gevraagd.
Met andere woorden, dit is een software probleem en geen probleem bij Ziggo.
Je kunt je dus de moeite van het bellen besparen.
Staat bij services, je DHCP client wel op automatisch?
Gebruik je een onboard netwerkkaart?

Anoniem: 4629 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:58:

Je hebt ook geen cd of gegevens nodig.
Gewoon DHCP en DNS op automatisch zetten.
Voor een Apple stel je dat als volgt in:

Klik het Apple Icoon
Systeemvoorkeuren
Kies Netwerk
Kies locatie
Geef locatie naam
Kies netwerkkaart
Kies DHCP
Pas instellingen toe
IP-adres verschijnt

• Mijne
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 11:45
Van Webwereld:

Gradus Vos, woordvoerder van Ziggo, laat tegenover Webwereld weten: "Wij zijn ook bezig met EuroDocsis 3.0. Het grootste gedeelte van ons netwerk is er al klaar voor." Ziggogebruikers zullen nog wel even geduld moeten hebben, want volgens Vos zal Ziggo pas op zijn vroegst aan het eind van het eerste kwartaal van 2009 kabelabonnementen bieden waarbij de downloadgrens van 100 Mbps wordt gehaald. Vos laat ook weten: "We willen het liefst niet nog meer producten erbij zetten, maar het huidige aanbod verbeteren".
100 of 120 Mbps

Vos kan nog niet zeggen naar welke snelheid Ziggoklanten mogen uitkijken, maar waarschijnlijk zal de snelheid tussen de 100 en 120 Mbps komen te liggen. Hij merkt op dat Ziggo later dit jaar de maximale downloadsnelheid voor zijn abonnementen zal verhogen naar 40 Mbps.
Andere prioriteiten

Ziggo kan de snelheid van zijn breedbanddienst niet eerder verhogen, verklaart Vos, omdat de firma de fusie van @Home, Casema en Multikabel nog moet afronden. Bovendien laat hij weten dat de EuroDocsis 3.0 modems die nodig zijn voor het halen van de hoge downloadsnelheden momenteel nog maar in beperkte mate voorradig zijn.
Enthousiasme

Desondanks is Vos enthousiast over de snelheidsverhogingen voor de kabel. "Het is duidelijk dat coax nog niet aan zijn einde is". Hij wijst bovendien op het feit dat er al kabelmodems zijn getest die een snelheid van 1 Gbps kunnen halen, dus wat Vos betreft "kunnen we nog wel even vooruit."

• Niet online
Het is geen Apple. Ik wil gewoon de gegevens hebben. Het is een Windows PC.

Ik wil ook niet de computernaam wijzigen. Dus dat wordt nog wat :+

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 17-09-2008 22:00]

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 11:48
Hallo.

even een vraag.
Ik heb Ziggo all in 1 extra bestelt. Ik heb nu adsl waar ik vanaf wil.

Nu zit ik met 1 ding.

Ik heb een telefoonkabel vanaf beneden naar zolder lopen. Die kabel zit op het moment in mijn linksys modemrouter wat prima werkt. Nu komt dat motorola modem in huis waar internet, telefonie en de digitale tv(?) op aangesloten moeten worden. Ik wil die de nieuwe router op zolder gaan zetten. Moet ik dan een UTP kabel doortrekken naar zolder (waar ik geen zin in heb) trekken of is er een simpelere mogelijkheid?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Niet online
Draadloos. Als het werkt. Anders moet er toch echt een UTP-kabel naar boven.

• ikbengoofy
  • Laatst online: 27-04 11:48
Ik kan dus niet het modem op zolder zetten en daarnaast de router. Ik heb 4 telefoons dus kan boven de telefoon aansluiten eventueel.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Niet online
Dat kan wel maar dan moet je je ISRA-punt verleggen (mag je niet doen) of het bijgeleverde verdeelkastje beneden monteren en dan een hele lange coaxkabel trekken ipv de bijgeleverde 'data-coax'-kabel. Of je dan nog een goede verbinding heb weet ik niet. Ook dat lijkt me namelijk niet de bedoeling.

• Onbekend
  • Nu online
Als je telefoonlijn niet meer wordt gebruikt dan is het mogelijk om aan de telefoonkabel RJ45 stekkertjes aan te knijpen.
Zie de FAQ:
FAQ - Network Troubleshooting

[Voor 14% gewijzigd door Onbekend op 17-09-2008 23:04]

• Niet online
Is een telefoonlijn ook twisted dan?

Ik heb er aan gedacht om te noemen maar het lijkt me veel beter om gewoon een UTP-kabel te trekken.

[Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 17-09-2008 23:07]

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-06 23:31
Janoz schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:15:
Net via 010 8902 541 rechstreeks met de factuur informatie mbt digitale televisie kunnen bellen, maar ze kunnen net als gisteren nog steeds niet in hun eigen facturatie systeem komen..

Wat een drama, ik kan er niks anders van maken. Ik denk dat ik straks maar eens even de automatische incasso ga storneren...
dit kan kloppen, alle klanten worden/zijn overgezet naar een nieuwe centraal systeem, ik kan me voorstellen dat er daarom wat tijdelijk wat probleempjes kunnen zijn

• Onbekend
  • Nu online
Je hebt gelijk. Sommige telefoonkabels zijn twisted en sommige niet. Als hij niet getwist is een nieuwe catkabel trekken een betere oplossing.

Draadloos wil ook nog weleens lastig wezen als je door vloeren (met gewapend beton e.d.) heen moet zenden.

• Paprika
Tja, het is wel leuk dat ze dit nu zeggen,
Hij merkt op dat Ziggo later dit jaar de maximale downloadsnelheid voor zijn abonnementen zal verhogen naar 40 Mbps.
Meneer Vos belooft veel. ;(, maar....
Kabelreus Zesko rolt vanaf juli de kabelinternetstandaard Eurodocsis 3.0 uit over zijn netwerk. Daarmee zijn veel hogere up- en downloadsnelheden mogelijk. Zesko's duurste internetabonnement wordt deze zomer sneller, zo heeft het bedrijf kenbaar gemaakt tegenover ZDNet.

Zesko is op dit moment aan het testen met Eurodocsis 3.0, bevestigt woordvoerder Gradus Vos. Eerst moet het netwerk van fusiepartner @Home nog geschikt worden gemaakt. Die klus zal eind juni gereed zijn.

Vanaf juli wordt binnen Zesko dan geleidelijk overgeschakeld op Eurodocsis 3.0. "In de loop van de tweede helft van het jaar gaan we ook de snelheden verhogen, beginnend bij ons snelste internetabonnement", aldus Vos. Hij wil met het oog op de concurrentie niet vertellen hoevéél sneller dat abonnement dan zal worden.

Multikabel, @Home en Casema presenteren zich pas in mei als één internetaanbieder. Hun werknaam Zesko verandert dan in Ziggo. Momenteel biedt Multikabel het snelste internetabonnement van de drie, met een downloadsnelheid tot 22 Mbps.

Modem
Om snelheden van boven de 30 Mbps te kunnen halen, hebben klanten een nieuwe modem nodig, zegt Vos. "De productie van 3.0-gecertificeerde modems moet nog op gang komen, maar wij zullen in juli voldoende modems in voorraad hebben om aan de vraag te voldoen."

In theorie zijn met Eurodocsis 3.0 snelheden van ruim 200 Mbps of hoger mogelijk via de coaxkabel. Maar de praktijk is een ander verhaal. Kabelaar UPC was al heel blij met de internetsnelheid van 120 Mbps, die in september vorig jaar in Amsterdam werd gehaald bij tests met Eurodocsis 3.0.
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=79959

[Voor 12% gewijzigd door Paprika op 17-09-2008 23:29]

ikbengoofy schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:17:
Hallo.

even een vraag.
Ik heb Ziggo all in 1 extra bestelt. Ik heb nu adsl waar ik vanaf wil.

Nu zit ik met 1 ding.

Ik heb een telefoonkabel vanaf beneden naar zolder lopen. Die kabel zit op het moment in mijn linksys modemrouter wat prima werkt. Nu komt dat motorola modem in huis waar internet, telefonie en de digitale tv(?) op aangesloten moeten worden. Ik wil die de nieuwe router op zolder gaan zetten. Moet ik dan een UTP kabel doortrekken naar zolder (waar ik geen zin in heb) trekken of is er een simpelere mogelijkheid?
Het modem moet echt bij de hoofdaansluiting staan, anders krijg je problemen met het signaal.
Je kunt prima werken met een draadloze router, mits deze van het N type is.
Ik woon zelf in een flat met 10 etages en heb meer dat 15 draadloze netwerken binnen bereik van andere bewoners De betonen muren en vloeren hoeven dus geen probleem te zijn.
Een tweede optie is de aanschaf van een home-adapter, zodat je verbinding kunt maken via het stopcontact.

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 88453 op 18-09-2008 07:43]

Anoniem: 92012

Apart. Kom uit het oude Multikabel-gebied (Hoofddorp) en had alleen internet bij Multikabel (het huidige Z2 abo). Heb daarbij al het Motorola SBV5120E modem gekregen, in bruikleen. Sinds 2 weken heb ik ook telefonie Z1 erbij, hiervoor zou ik een nieuw modem krijgen. Als ik de startpost bekijk wordt mijn huidige modem uitgegeven voor internet en telefonie samen. Er is overigens ook niks gezegd over het inleveren van mijn huidige modem dat ik al in bruikleen heb uit de Multikabel periode.

Ik vond het al raar dat ik een nieuwe zou krijgen, aangezien dit modem dus ook al telefoonaansluitingen heeft. Nu ik in het configuratiescherm van het modem ben ingelogd zijn andere pagina's dan de startpagina niet te openen, tot zeer traag te openen. Is dit normaal?

Mijn nieuwe modem is al, vorige week, bezorgd bij de 'buren' door TNT. Deze 'buren' ken ik niet en wonen een verdieping onder mij. Na 5x aanbellen op verschillende tijdstippen en een briefje door de bus te hebben gedaan: nog steeds geen antwoord. Daarom vroeg ik mij af of het misschien mogelijk om telefonie op die modem in te schakelen is?

Edit: Hebben er nog meer mensen last gehad van een email-storing in het oude Multikabelgebied? Het werkt nu ondertussen wel weer goed, maar ik mis een email die ik gehad zou moeten hebben...de bevestiging van de klacht bij TNT post over bovenstaand probleem :/

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 92012 op 18-09-2008 11:12]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:39
Nogmaals een herhaling..

Apart, ik heb dus preciés hetzelfde. En ja, exact sinds Casema in Ziggo is veranderd. Dat het ligt aan je eigen computer/software-instellingen is mogelijk, vind dat alleen wel erg toevallig dan. Ook moet ik nu elke keer na het aanzetten van de computer deze procedure doorlopen, vroeger was dat dus niet zo. Snap werkelijk niet waar dat nu weer "opeens" aan ligt.

Nickname does not reflect reality

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:06
geef mij maar gewoon een open poort 21 inplaats van 40Mbit download dan ben ik all tevreden genoeg.

haal nu altijd mn max snelheden en heb nog niets te zeuren alleen dat mn poort 21 word geblokkeerd vind ik gewoon _not_ done.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 20:38
angel00008 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:17:
geef mij maar gewoon een open poort 21 inplaats van 40Mbit download dan ben ik all tevreden genoeg.

haal nu altijd mn max snelheden en heb nog niets te zeuren alleen dat mn poort 21 word geblokkeerd vind ik gewoon _not_ done.
Poort 21 wordt hier niet geblokkeerd hoor? Alleen 25 volgens mij..

• Paprika
Mijn poort 21 werkt ook gewoon hoor....

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:06
uitgaan gaat prima gaat mij om binnenkomend..

dus je eigen mailserver opzetten gaat niet bij ziggo.

er zijn een paar mensen van multikabel die dit nog wel kunnen vanwege een regeling die zijn bij multikabel zelf hadden maar bij ziggo word poort 21 gewoon intern geblokkeerd en alleen ziggo mail mag erdoor.

edit :

en om het nog erger te maken heeft ziggo zelfs bij mij poort 80 en 443 geblokkeerd voor iedereen met ziggo maar zodra je hierbuiten zit werkt het prima.. raar maar waar..

(voor de mensen die ziggo hebben ga maar eens naar mijn homepage of de link in mn sig die zou het niet moeten doen maar zit je buiten het ziggo netwerkt werkt het prima)

[Voor 36% gewijzigd door AjDuLion op 18-09-2008 11:36]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
@angel00008: Mail gaat over poort 25, poort 21 is FTP en werkt bij mij prima (naar binnen en buiten).

Anoniem: 92012

angel00008 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:33:
.....
edit :

en om het nog erger te maken heeft ziggo zelfs bij mij poort 80 en 443 geblokkeerd voor iedereen met ziggo maar zodra je hierbuiten zit werkt het prima.. raar maar waar..

(voor de mensen die ziggo hebben ga maar eens naar mijn homepage of de link in mn sig die zou het niet moeten doen maar zit je buiten het ziggo netwerkt werkt het prima)
Hier voormalig Multikabel Ziggo abonnee. Geen enkel probleem met de genoemde links.

• Ankh

Ankh

|true

Hier ook geen probleem, vanaf ziggo (MK) zakelijk en thuis Ziggo (MK gedeelte) geen probleem

die killboard link er achter werkt alleen niet, de rest wel :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

angel00008 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:33:
Hier Ziggo/@home, die link uit je sig doet niet maar homepage in profiel wel...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Klaus_1250
Anoniem: 92012 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:10:
Mijn nieuwe modem is al, vorige week, bezorgd bij de 'buren' door TNT. Deze 'buren' ken ik niet en wonen een verdieping onder mij. Na 5x aanbellen op verschillende tijdstippen en een briefje door de bus te hebben gedaan: nog steeds geen antwoord. Daarom vroeg ik mij af of het misschien mogelijk om telefonie op die modem in te schakelen is?
Offtopic, maar van het zomer bij TNT gewerkt. En van Ziggo mag je geen enkel product bij de buren afleveren, alles is alleen huisadres. Zelfs UTP-kabeltjes mogen niet bij de buren. E.g. als dat dus een probleem is, Ziggo ff bellen en dan moeten die het maar met TNT uitvechten.

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-05 10:34
Ziggo ligt er in de omgeving Purmerend/Zaanstad uit.

Is de kans hoog dat ik na zo'n storing een ander IP adres toegewezen krijg?

Instagram

• Ankh

Ankh

|true

Klaus_1250 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:08:
[...]

Offtopic, maar van het zomer bij TNT gewerkt. En van Ziggo mag je geen enkel product bij de buren afleveren, alles is alleen huisadres. Zelfs UTP-kabeltjes mogen niet bij de buren. E.g. als dat dus een probleem is, Ziggo ff bellen en dan moeten die het maar met TNT uitvechten.
bij mij lag mijn alles-in-1 pakket ook mooi bij de buren. Ik vind het niet erg, kan goed met me buren opschieten :) Wel raar dan

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-04 14:07
hier nu wel de upload omhoog van 1,2 naar 2mbit maar download zit nog op 11-12mbit raar...

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 15:10
Mr Double B schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:04:
hier nu wel de upload omhoog van 1,2 naar 2mbit maar download zit nog op 11-12mbit raar...
Welke postcode? 94xx nog steeds niks..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• weekend warrior
  • Laatst online: 09-06 17:59
na een modem reset zit ik op 6/1,5 mbit. er is dus wel iets veranderd, al zou het 8/1,5 moeten zijn.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:19

St@m

@ Your Service

Mijn broek is zojuist afgezakt.. er is 3,95 euro van mijn rekening afgeschreven 8)7 ik neem niet eens een dienst af..
Mijn vriendin waar ik bij inwoon wel (op papier woon ik nog bij paps en mams), digitale tv (maar dat is gratis) en internet van 2 tientjes..
Ik heb wel een keer gebeld met Ziggo toen de TV niet werkte, ze hebben toen mijn gegevens genoteerd..
Nouja, ik heb het bedrag netjes laten terugboeken.. ze hebben niet eens een machtiging van mij.
Wil je bellen, klantenservice is open van 8 tot 10.. kies je voor facturen, dan zijn ze gesloten.
Wat een stelletje prutsers daar zeg.

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• Yemoke
  • Laatst online: 27-11-2022
Heey te gek! Hier ook na een modem reset 8mbit van alles in 1 plus, althans bijna dan ;)

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 13:23
Ik heb hier ook (oud @home gebruiker) de nieuwe snelheid.

1925 kb/s dit is gemeten met meerdere 100 MB bestanden.

Ik heb alles in 1 extra.

[Voor 10% gewijzigd door knorde op 19-09-2008 00:14]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• St@m

St@m

@ Your Service

St@m schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:37:
Mijn broek is zojuist afgezakt.. er is 3,95 euro van mijn rekening afgeschreven 8)7 ik neem niet eens een dienst af..
Mijn vriendin waar ik bij inwoon wel (op papier woon ik nog bij paps en mams), digitale tv (maar dat is gratis) en internet van 2 tientjes..
Ik heb wel een keer gebeld met Ziggo toen de TV niet werkte, ze hebben toen mijn gegevens genoteerd..
Nouja, ik heb het bedrag netjes laten terugboeken.. ze hebben niet eens een machtiging van mij.
Wil je bellen, klantenservice is open van 8 tot 10.. kies je voor facturen, dan zijn ze gesloten.
Wat een stelletje prutsers daar zeg.
Nou, geld staat inmiddels weer op mijn rekening (dmv stonering), net dus even 28 minuten aan de lijn gehangen.
Hoe ik in het systeem kwam was voor hun onduidelijk.
Ik heb gevraagd, heeft u een handtekening van mij, heeft u een bandje waarop ik aangeef dat ik een dienst wil afnemen.. nee, nee was het antwoord..
Wat geeft jullie dan het recht om geld van mijn rekening af te schrijven?
Nou... we hebben uw rekeningnummer.. dus dan zal u wel een dienst hebben afgenomen..
8)7 Ik dacht het niet.
Ik moest alles maar opzeggen wat op mijn naam stond. Ik zeg, ik zeg niets op, want dan geef ik indirect toe dat ik een abbo heb. Dat heb ik niet, en ik woon ook niet op opgegeven adres.
Ik blijf wel stoneren.
Dan gingen ze een incasso bureau sturen 8)7 veel succes, ik heb geen contract.

Nog maar een keer gebeld even later, ik wilde wel even weten hoe het zat met de opzegging van mijn vriendin (zie voor meer info vorige topic) Vorige maand opgezegd.. niets van binnen natuurlijk bij ze.. Vanavond maar even de mail kijken van mijn vriendin (@home mail die ze nooit gebruikt) of er misschien een mail is binnen gekomen die de opzegging bevestigd.. en anders gaat er een aangetekende brief de deur uit..
Echt waar wat een drama :'( ik snap niet waarom ze hun administratie niet gewoon op orde kunnen hebben, wat is daar nou zo moelijk aan.
Ik zal niet weer beginnen over het aannemen van capabele mensen, maar Ziggo is een ster in het uitzoeken van (sorry dat ik het zeg) 'allochtone' medewerkers, die net genoeg Nederlands spreken om een brood in de supermarkt te kopen.

Ik heb al voor mezelf besloten dat ik het wel op mijn manier ga spelen. Als ik of mijn vrienin vanaf 31 oktober nog rekeningen binnenkrijg (per die datum is alles opgezegd), dan ga ik alles stoneren. Rekening nummer wordt toch opgezegd, en we verhuizen, dan heb ik er voorlopig geen last van..
Ik heb het geprobeerd om het via hun regeltjes te doen, maar als ik alles 4x moet indienen, ik steeds tegen een muur aanloop.. dan hou ik er mee op.

Net al gekeken in de mail van mijn vriendin.. gelukkig, een mail bevestiging van de opzegging.
Wel met de mededeling dat deze nog niet verwerkt is vanwege administratieve problemen.. goh verrassend. Nou dat interesseert me niet, ze regelen het maar. Ik betaal niets meer vanaf de 31e volgende maand.

[Voor 13% gewijzigd door St@m op 19-09-2008 09:06]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

St@m schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:36:
[...]
Ik zal niet weer beginnen over het aannemen van capabele mensen, maar Ziggo is een ster in het uitzoeken van (sorry dat ik het zeg) 'allochtone' medewerkers, die net genoeg Nederlands spreken om een brood in de supermarkt te kopen.
Er is daar geen spellingscontrole of iets dergelijks, ja je kan die draaien binnen hun e-mailomgeving maar die is even slecht als die in Word 6.0. Gevolg is dat ook de iets minder taalkundige werknemers vrolijk mailen met tig spelfouten en scheve zinsconstructies. Er is daar ook vrijwel geen toezicht op, bij een klacht daarover gaat er een standaard 'sorry wij doen ons uiterste best...'-mailtje terug.

Door de grote doorloop van IT-krachten zijn ze allang blij dat ze genoeg werknemers hebben, of die nou goed kunnen spellen of niet.

• MrNGm
  • Laatst online: 02-03 20:34
Anoniem: 266093 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:20:
Ik had de modem vanochtend gereboot omdat ie niet reageerde en ik heb nu ineens het IP-adres: 94.209.12X.XX.
Same here. Ik wilde gisteren inloggen op m'n server thuis, via een dyndns adres, wilde die niet connecten. Pas in de middag wist ik waarom. Heb ik jaaaren een 82.157.x.x adres gehad, waarvan er ongeveer 2 keer is geswitcht op de laatste x (daar zat nogal een aardige tijd tussen moet ik zeggen) komen ze ineens met een nieuwe range, terwijl ze dat niet even melden ofzo. Jammer hoor.

Gelukkig komt XMS in de loop van het jaar hier binnendruppelen :D

• St@m

St@m

@ Your Service

Lekkere Kwal schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:01:
[...]
Er is daar geen spellingscontrole of iets dergelijks, ja je kan die draaien binnen hun e-mailomgeving maar die is even slecht als die in Word 6.0. Gevolg is dat ook de iets minder taalkundige werknemers vrolijk mailen met tig spelfouten en scheve zinsconstructies. Er is daar ook vrijwel geen toezicht op, bij een klacht daarover gaat er een standaard 'sorry wij doen ons uiterste best...'-mailtje terug.

Door de grote doorloop van IT-krachten zijn ze allang blij dat ze genoeg werknemers hebben, of die nou goed kunnen spellen of niet.
Nouja, het spellen dan vind ik nog tot daar aan toe, maar medewerkers die je in gebroken Nederlands te woord staan.. niet begrijpen waar je het over hebt enz. Dat veroorzaakt bij mij ergernis.
Bij een sollicitatie gesprek kun je dat soort dingen toch zeker afvangen. Je weet dat zo'n persoon aan de telefoon moet..

Anoniem: 172453

Even tussen door:

Ik heb maar eens in mijn modem log gekeken naar aanleiding van het met de dag groter wordende aantal pakcketloses.
En tot mijn verbazing stond/staat het log vol met errors.
Komt dit door ziggo zelf of is het modem niet meer inorde?

http://www.stephanvandenberg.nl/modem/modemlog.txt

• Klaus_1250
Ziet er niet heel bijzonder uit. Zo zag mijn log er ook uit tot voor kort. Enigste wat opvalt is "powerLevel 55" (das aan de hoge kant) en "DCC-REQ Dynamic Channel Change Request" (nog nooit gezien).

edit:
Wat zijn de signaal-waardes van de modem? Als ik zo even verder kijk, zijn er toch wel een paar vreemde zaken en het lijkt alsof er af en toe communicatie-problemen zijn met de modem.

[Voor 24% gewijzigd door Klaus_1250 op 19-09-2008 17:00]

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:04
Heeft niemand het opgemerkt dat er mogelijk sites worden geblokkeerd door Ziggo? :( (Sinds de nieuwe IP & DNS)

Je kent vast wel dat grote forum met 750.000 gebruikers waar heel veel bestanden worden gedeeld.
Die site doet het opeens niet meer (net zoals soortgelijke fora), kijk maar op:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/

(Onder proxy's werken de sites natuurlijk wel ;) )

Anoniem: 172453

Ik heb even een screenshot gemaakt van mijn signaal pagina.

• Klaus_1250
Dat ziet er normaal uit, alleen die upstream frequentie 23001289 Hz is apart?

[Voor 6% gewijzigd door Klaus_1250 op 19-09-2008 21:27]

• grizzler
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-04 20:05
henkiskaal schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:15:
Heeft niemand het opgemerkt dat er mogelijk sites worden geblokkeerd door Ziggo? :( (Sinds de nieuwe IP & DNS)

Je kent vast wel dat grote forum met 750.000 gebruikers waar heel veel bestanden worden gedeeld.
Die site doet het opeens niet meer (net zoals soortgelijke fora), kijk maar op:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/

(Onder proxy's werken de sites natuurlijk wel ;) )
Is een bekend probleem (zie de storingenpagina van Ziggo).
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het aub netjes. Afreageren op de ISP vanwege je eigen specifieke problemen is not done.
Dit heeft geen discussiewaarde en lokt louter boze reacties uit.

Inhoudelijke reacties/ervaringen zien we natuurlijk graag.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee