HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 110.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104397

DRvDijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:55:
[...]

Kun je eens wat fotos posten?
Zal ik vanavond doen.

ben benieuwd waarom je foto's wilt.weet je hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 17:58
DRvDijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:20:
[...]

[...]

Gaat het locken en unlocken nog steeds door middel van draaien?

[...]
Inderdaad alleen als ie gelockt is en ik gebruik gsen om hem uit te zetten (verticaal) dan unlockt ie ook weer .... :'(

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-06 16:39
Sjee,

Ik denk dat ik er een paar ga bestellen van hier. Mijn HTC pouch is na twee maanden al kapot. Op de kanten laten reepjes leer al los. Dit leer is overigens erg dun en er zit karton onder. Ik heb de verkoper al gevraagd dit op te lossen, maar die zoekt het uit bij HTC. Wel slecht van een hoesje van 20 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:15
St03mp schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:12:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat het gebruik van tomtom meer stroom trekt, dan dat er opgeladen wordt. Maw: je TD houdt het niet bij met opladen en gebruikt dus eigenlijk gewoon de accu van de auto.

Ook wordt dat ding bloedheet tijdens het opladen en/of tomtom gebruik. Waarschijnlijk zal ie daardoor vastgelopen zijn, met als gevolg dat je hem thuis ook niet meer opgeladen kreeg.

Hoe hij weer ontwaakt na het aansluiten op je pc weet ik ook niet... :)
Heb gisteren 1000 km gereden aan 1 stuk met de diamond in de actieve brodithouder en tomtom heel de tijd aan. accu was aan het begin bijna leeg en na ca. 2 uur weer helemaal vol. (schermverlichting op maximaal en bluetooth gekoppeld met de parrot, waarbij ook muziek gestreamd werd).

M.a.w. met een beetje knappe lader is het geen enkel probleem om je diamond te laden terwijl je rijdt. Weet niet hoe het met andere laders zit. maar tomtom trekt niet genoeg stroom om het je brodit moeilijk te maken.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Kan dit ook niet te maken hebben met je ROM-versie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
St03mp schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:10:
Kan dit ook niet te maken hebben met je ROM-versie misschien?
Geen idee, maar lijkt met niet dat het zo een groot verschil maakt. Draai zelf surface diamond met radio .05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

peugeot206gt schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:27:
[...]

Geen idee, maar lijkt met niet dat het zo een groot verschil maakt. Draai zelf surface diamond met radio .05
ik snap nog steeds geen hol van die roms, ik heb wel SPL + radio erop ,maar wat ik met die 100 verschillende versie roms moet, geen idee ......

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 16:51
CrankyGamerOG schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:40:
[...]

ik snap nog steeds geen hol van die roms, ik heb wel SPL + radio erop ,maar wat ik met die 100 verschillende versie roms moet, geen idee ......
zo moeilijk is het toch niet...uitzoeken welke je wil hebben en flashen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25

Crusader

Arc Nature

CrankyGamerOG schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:40:
[...]

Zie het als één grote snoepautomaat, je hoeft ze niet allemaal te eten, je pakt gewoon het snoepje dat jij het lekkerst vindt.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Crusader schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:34:
[...]

Zie het als één grote snoepautomaat, je hoeft ze niet allemaal te eten, je pakt gewoon het snoepje dat jij het lekkerst vindt.
Inderdaad, helemaal mee eens. Waar je wel op moet letten (iig. aan te raden) dat je ROM met de 1.93 versie pakt als basis, daarna ga je gewoon kijken wat er veranderd is. Alle ROM topics op XDA laten zien wat er wel en niet inzit. Wat betreft de SPL, zorg dat je een hard SPL draait, draai zelf olinex dev. SPL. Radio verzorgt alleen de communicatie van de zenders (bluetooth, wifi, GSM etc). Welke je neemt kan van invloed zijn op je batterij/ontvangst prestaties. Ik draai de .05 radio ipv. de standaard .03 die ik had. En deze bevalt me prima. (op vakantie 8 dagen 0 keer moeten laden in standby met af en toe een sms sturen)

Oja... als je er eenmaal uitbent, dan kan je gaan tweaken om het nog fijner te krijgen! Heerlijk dat WM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DRvDijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:55:
[...]

Kun je eens wat fotos posten?
klikbaar
Afbeeldingslocatie: http://s246.photobucket.com/albums/gg120/Mark-NL/MDA/th_IMG_6189.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s246.photobucket.com/albums/gg120/Mark-NL/MDA/th_IMG_6191.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 19:31
Ik heb mijn HTC laten vallen (dom dom dom). Hij gleed uit mijn hand. De achterste cover is zo te bestellen. Maar hoe zit het met de voorkant? Verf is stukje eraf en wil wel graag in orginele staat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258838

bing69 schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:03:
Heb net sensorlock 0.2.3. geinstalleerd en die doet precies wat ik wil. Softkeys blokkeren en met de hardkeys gesprek opnemen. Samen met gsen (alleen met de verticale flip tst uitzetten) werkt het prima samen.
Ik vind juist dat ook de hardware keys gelocked moeten zijn, aangezien deze ook gedrukt kunnen worden wanneer je hem uit de broekzak/Pouch haalt.
Voorgaande versies van sensorlock hadden dit.
Ik heb een versie gepost (0.2.3b) met een aantal verbeteringen:
http://forum.xda-develope...p?p=2617748&postcount=269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 20:02
Ik heb SensorLock ook geinstalleerd, (vanaf hier) maar bij mij werken de hardwarekeys sowieso niet als ie gelockt is. Dat is precies wat ik niet wil. Doe ik iets verkeerd?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Welke Rom zit er eigenlijk op die Pro?
Je ziet hier direct de agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 19:08
Jij hebt geen MDA Compact IV, maar een MDA Vario IV, a.k.a. HTC Touch Pro (T7272). Daar loopt hier een draadje over :) Dit topic gaat over de simpele variant ;)

offtopic:
Ik weet er niet meer van, maar door de plaatjes kan ik wel zeggen dat het niet op de MDA Compact IV gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:06
jeej, mn Sena Ultra Slim case is binnen. Wat een lekker zacht hoesje zeg! Mocht er interesse zijn kan ik wel een fotootje maken. Past perfect!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771

cheiron schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:46:
jeej, mn Sena Ultra Slim case is binnen. Wat een lekker zacht hoesje zeg! Mocht er interesse zijn kan ik wel een fotootje maken. Past perfect!
graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
sensor lock geprobeerd ik vind het maar onhandig.

s2u2 was ideaal alleen jammer dat het zoveel van het alle kleine batterij slurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
posttoast schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:53:
Ik heb SensorLock ook geinstalleerd, (vanaf hier) maar bij mij werken de hardwarekeys sowieso niet als ie gelockt is. Dat is precies wat ik niet wil. Doe ik iets verkeerd?
Wazig, nu werkt het opeens wel. Ik ben tevreden :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb sinds enige tijd ee HTC P3700 maar ik wil er graag mee op msn.
Kan dat zonder dat ik al die mail adressen in me contactlijst krijg?
Want bij mijn eten M700 kreeg ik dus zodra ik me een keer had aangemeld al die adressen tussen me contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Peter_italia schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:09:
Ik heb sinds enige tijd ee HTC P3700 maar ik wil er graag mee op msn.
Kan dat zonder dat ik al die mail adressen in me contactlijst krijg?
Want bij mijn eten M700 kreeg ik dus zodra ik me een keer had aangemeld al die adressen tussen me contacten.
Omdat ik het NU aan het installeren ben maar even wat picas hoe je de installatieinstructies door moet.
Let met name op stappen 8 en 9!!!

1. Zoek de installatie .CAB van Windows Live op, en start deze:
Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/4971/screen01iy7.png

2. Installeer op het externe geheugen:
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/8122/screen02mv8.png

3. Mooi, geinstalleerd:
Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/6756/screen03ly6.png

4. Zoek Messenger op in Start > Programs
Afbeeldingslocatie: http://img370.imageshack.us/img370/2352/screen04um3.png

5. Druk op Sign in
Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/7758/screen05wg4.png

6. Accepteer de licentieovereenkomst
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/2123/screen06cf1.png

7. Vul je MSN gegevens in
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/8223/screen07jy5.png

8. Vink beide vakjes uit en klik op Next
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/892/screen08lx9.png

9. Vink alle vakjes uit en klik op Next
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/5254/screen09bf9.png

10. Klik op done zodra het synchroniseren klaar is.
Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/2875/screen10ax5.png

11. Happy MSN-ning!
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/8374/screen11hd5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dude, heb je niets beters te doen ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Okasha schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:40:
Eng he, iemand die behulpzaam is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 18:51
hey jongens (en vast wel een meid ergens)

ik heb een probleem, en dat is dat als ik naar mijn vriendin die ook net een nieuwe telefoon heeft een sms stuur dat langer is dan een bericht. het smsje niet aankomt. ik heb nu nog vodafone en zij heeft hi. ik hen de htc touch diamond en zij de lg viewty. nou had ik deze vraag ook bij het viewty forum gepost omdat ik denk dat het aan haar telefoon ligt maar daar kreeg ik geen antwoord. ik weet niet of het haar of mijn telefoon is omdat we rond dezelfde tijd een nieuwe telefoon kregen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thijsbloks schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:53:

ik heb een probleem, en dat is dat als ik naar mijn vriendin die ook net een nieuwe telefoon heeft een sms stuur dat langer is dan een bericht. het smsje niet aankomt. ik heb nu nog vodafone en zij heeft hi. ik hen de htc touch diamond en zij de lg viewty. nou had ik deze vraag ook bij het viewty forum gepost omdat ik denk dat het aan haar telefoon ligt maar daar kreeg ik geen antwoord. ik weet niet of het haar of mijn telefoon is omdat we rond dezelfde tijd een nieuwe telefoon kregen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Stuur eens een smsje welke langer dan 1 bericht is naar iemand anders en kijk of die goed aankomt. Lukt dat, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de viewty :) Ik had laatst iets soortgelijks, als ik naar een vriendin van me smste kreeg zij altijd het smsje fout aan, verder ontving iedereen mijn smsjes goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattijn1980 schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:54:
[...]

Welke Rom zit er eigenlijk op die Pro?
Je ziet hier direct de agenda?
Standaard T-mobile Rom (1.69 volgens mij). Heb Touchflo uitstaan en gebruik SPB mobile shell...veel praktischer (en net zo mooi vind ik)
DRvDijk
...geen vario
:$ oei...da's wel een erg grote misser...maar goed, de software is zelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
DRvDijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:38:
[...]

Omdat ik het NU aan het installeren ben maar even wat picas hoe je de installatieinstructies door moet.
Let met name op stappen 8 en 9!!!

snip
Hoe maak je die screenshot's eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Okasha schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:40:
Nope 8)7
Anoniem: 136100 schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:43:
[...]

Eng he, iemand die behulpzaam is :')
Ik wordt bang van mezelf.. Moet ik iets van mij oid? Um... naja.. dusch :p
thijsbloks schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:53:

Probeer eens SIM-kaartjes om te draaien?
Anoniem: 104397 schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:10:
[...]

:$ oei...da's wel een erg grote misser...maar goed, de software is zelfde ;)
Stiekem toch niet hoop ik, ik hoef niet de software voor dat uitschuif toetsenbord ;) Anyway, voor jou toestel is er ook een Hard SPL beschikbaar zie ik na even zoeken in dat andere forum op XDA ;)
Shinji schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:30:
[...]

Hoe maak je die screenshot's eigenlijk?
http://www.mymobiler.com/

[ Voor 41% gewijzigd door DRvDijk op 08-09-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273705

Ik vind de kleuren enorm bleek uitvallen op mijn touch diamond. Ik leg hem naast touch cruise en open op beide bubble breaker. Resultaat is dat de kleuren op touch diamond gevoelig meer pastel uitvallen.

Is er een manier om wat meer saturatie te brengen op mijn touch diamond scherm? Zijn zo een instellingen wel aan te passen in Windows Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273148

Ik heb m'n TD bij Vodafone besteld, en het toestel was uiterst goed voor geinstalleerd. Tom Tom e.d. zat er allemaal al op. Maar nu kon ik maar 1 simpele kaart downloaden. Weet iemand waar ik volledige kaarten kan kopen voor m'n TomTom op de TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Via de site van TomTom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 17:22
Anoniem: 273705 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 02:50:
Ik vind de kleuren enorm bleek uitvallen op mijn touch diamond. Ik leg hem naast touch cruise en open op beide bubble breaker. Resultaat is dat de kleuren op touch diamond gevoelig meer pastel uitvallen.

Is er een manier om wat meer saturatie te brengen op mijn touch diamond scherm? Zijn zo een instellingen wel aan te passen in Windows Mobile?
Ik heb het zelfde probleem en het lijkt erop dat in de latere units een goedkoper lcd scherm zit. Zie dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=411487

Bovendien heb ik ook nog gele vlekken zoals de foto hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/8909/dsc02423rv5.jpg
Niet mijn telefoon maar het probleem is hetzelfde in iets mindere mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273148

Hmmm, wellicht, ik heb me suf gezocht, kon genoeg vinden over mobiele navigatie, behalve de kaarten zelf!

Edit; Nogmaals goed rondgeken en gevonden! Excuus!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 273148 op 09-09-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 15:55
Anoniem: 104397 schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:10:
[...]

Standaard T-mobile Rom (1.69 volgens mij). Heb Touchflo uitstaan en gebruik SPB mobile shell...veel praktischer (en net zo mooi vind ik)
En hoe is de batterij levensduur met die Mobile Shell? Werkt dat beter/langer?

En contact tabbladen kan je toevoegen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:40

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Polster schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:21:
[...]

Ik heb het zelfde probleem en het lijkt erop dat in de latere units een goedkoper lcd scherm zit. Zie dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=411487

Bovendien heb ik ook nog gele vlekken zoals de foto hieronder:

[afbeelding]
Niet mijn telefoon maar het probleem is hetzelfde in iets mindere mate.
Ik heb ook het probleem van die gele vlek en lees hier en daar dat het een lek is van de toetsverlichting. Echter op het moment dat mijn toetsverlichting UIT staat, is die gele vlek nog aanwezig. Volgens mij is het gewoon een schoonheidsfoutje en heeft het verder geen gevolgen.

Gene zin om door zo'n vlekje mijn telefoon 2 maanden kwijt te zijn en alles opnieuw te moeten installeren etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Nee het is geen backlight bleeding want dan zou het alleen langs de randen zitten. Sommige mensen hebben de vlekken ook in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109

op aardig wat site`s staat tog echt dat de HTC Touch Diamond een Micro-SD slot heeft.

duss moet ik dat ding in ut luidsprekertje stoppen of wa :P haha

maar voor de goede orde dit ding heeft tog geen sd slot ofwel..
zijn er verschillende versies dan bedoelk dus heeft de diamond ut niet maar de MDA Compact IV wel of hoe zit ut nouw..

---

heb gister trouwens nog iets uitgevonden weet niet of dit al bekend was maar wil je ff snel je schermpje uitlijnen druk dan op je [enter key] en op de volume knop omhoog..

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 214109 op 09-09-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 214109 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:25:
op aardig wat site`s staat tog echt dat de HTC Touch Diamond een Micro-SD slot heeft.

duss moet ik dat ding in ut luidsprekertje stoppen of wa :P haha

maar voor de goede orde dit ding heeft tog geen sd slot ofwel..
zijn er verschillende versies dan bedoelk dus heeft de diamond ut niet maar de MDA Compact IV wel of hoe zit ut nouw..
Nee, hij heeft geen SD-slot. De Touch Pro wel.
offtopic:
Praat eens normaal Nederlands man. Dit is niet het Breezer-forum.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136399

Anoniem: 136399 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:19:
Ik heb sinds een week dat wanneer mijn TD een half uurtje in de stand-by heeft gestaan ik een pin moet invoeren om de telefoon te ontgrendelen. Ik wil dit graag weer uitzetten en dan zou moeten kunnen bij Start > Instellingen > Vergrendeling, maar daar staat vervolgens het vakje 'gefreezed'! Ik kan het daardoor niet uitvinken. Weet iemand een andere manier, mijn telefoon is hier nogal traag door!
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189897

wanneer ik tijdens het type van een smsje een nummer of een ander symbol kies springt hij automatisch naar een volgende regel.
is dit een probleem wat meer mensen hebben of hebben gehad en heeft iemand hier een oplossing voor

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Zodra ik mail (pop3) binnenkrijg hoor ik geen geluid. Pas als ik het toestel aanzet (uit stand-by) gaat het geluid af. Dit had ik in het begin volgens mij ook met sms. Dit heb ik toen aangepast door een register-key te editten (zie topicstart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 14:02

BramT

Rule #1

Anoniem: 136399 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:33:
Ik heb sinds een week dat wanneer mijn TD een half uurtje in de stand-by heeft gestaan ik een pin moet invoeren om de telefoon te ontgrendelen. Ik wil dit graag weer uitzetten en dan zou moeten kunnen bij Start > Instellingen > Vergrendeling, maar daar staat vervolgens het vakje 'gefreezed'! Ik kan het daardoor niet uitvinken. Weet iemand een andere manier, mijn telefoon is hier nogal traag door!
:? Pin invoeren is meestal alleen nodig bij het aanzetten/activeren van je GSM netwerk. Als je toestel standby gaat zet hij toch niet ook het gsm gebeuren uit?

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 14:02

BramT

Rule #1

Eventjes over de taal van de TD. Ik zie hier wel hoe de taal van de TF3D gewijzigd kan worden, maar ik heb graag het gehele ding in het engels (dus inclusief windows mobile).

Op m'n i600 kon ik nog de taal gewoon instellen (windows mobile 6.0). Settings -> Regional settings -> Language.

Op de TD vind ik alleen maar de 'locale' terug helaas.

Moet ik nu helemaal een engelse ROM er op gaan zetten? If so, op de member-pagina van de HTC krijg ik alleen de NLD-versie te zien. Hoe kom ik aan een officiele engelse? (Uh, er even vanuit gegaan dat het legaal is ;))

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Je kan de taal niet wijzigen. Als je Engels wilt zul je de Engelstalige ROM van XDA moeten plukken en die in je telefoon flashen. Via een officiële weg is het niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

Hallo diamond gebruikers.

Op dit moment kan ik een nieuwe mobiel uitzoeken en ik weet al zeker dat het een htc word alleen ik twijfel tussen de diamond en de pro.

voor zover de verschillen is dat de pro een led flitser heeft en een uitschuifbaar qwerty toetsenbord en een wat grotere accu.

ik ben vandaag dus bij de t-mobile shop geweest en kwam eigenlijk voor de diamond, die tijdelijk uitverkocht was. ze hadden nog een pro liggen en die heb ik ff bekeken.
dat qwerty toetsenbord is wel heel fijn alleen word hij weer een stuk dikker.

ik twijfel nu dus heel erg tussen deze 2 toestellen ook aangezien dat toetsenbord ook betekend dat ik een 2 jarig contract moet nemen en hogere maandlasten heb.
de diamond krijg ik al gratis bij een 1 jarig contract waarna ik na die periode dus een sim only zou nemen.

mijn vraag is eigenlijk of dat toetsenbord extreem veel meerwaarde heeft om daarvoor te gaan of dat de diamond ook een qwerty toetsenbord op het touch screen heeft en zo ja, is dat bedienbaar of druk je ook vaak de verkeerde letters in die naast de gewenste letter zitten.

ik ga geen ellenlange emails tikken dagelijks maar zo nu en dan een emailtje of ff iets in de agenda typen en dergelijk wil ik wel eens doen.

de accuduur is ook niet zo'n issue aangezien ik gewoon via ebay 1 of 2 reserve accus koop en geen flitser is ook niet heel erg aangezien ik een goede digi cam heb met flitser voor de donkere foto's :P

oh ja, ik las op internet dat het een probleem was om tomtom op de diamond te krijgen, is dat echt zo of is dat inmiddels ook al weer opgelost?

en zijn er al mensen die zeggen dat de diamond erg tegenvalt of extreem veel spijt hebben dat ze de pro niet hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

oh ja, nog een echte hollander vraag:

ik neem er een internet abbo bij maar zijn er websites waarmee je gratis veel smsjes kunt versturen via internet? zou namelijk veel schelen op de kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BramT schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:21:
[...]

:? Pin invoeren is meestal alleen nodig bij het aanzetten/activeren van je GSM netwerk. Als je toestel standby gaat zet hij toch niet ook het gsm gebeuren uit?
Neej het is ook een andere pin invoer dan bij het aanzetten! Dit is een pin voor de toetsenblokkering. Kan dit ook te maken hebben met het instellen van een exchange server? Nadat ik dit heb ingesteld is het gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Anoniem: 94989 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:43:
Hallo diamond gebruikers.

Op dit moment kan ik een nieuwe mobiel uitzoeken en ik weet al zeker dat het een htc word alleen ik twijfel tussen de diamond en de pro.

voor zover de verschillen is dat de pro een led flitser heeft en een uitschuifbaar qwerty toetsenbord en een wat grotere accu.

ik ben vandaag dus bij de t-mobile shop geweest en kwam eigenlijk voor de diamond, die tijdelijk uitverkocht was. ze hadden nog een pro liggen en die heb ik ff bekeken.
dat qwerty toetsenbord is wel heel fijn alleen word hij weer een stuk dikker.

ik twijfel nu dus heel erg tussen deze 2 toestellen ook aangezien dat toetsenbord ook betekend dat ik een 2 jarig contract moet nemen en hogere maandlasten heb.
de diamond krijg ik al gratis bij een 1 jarig contract waarna ik na die periode dus een sim only zou nemen.

mijn vraag is eigenlijk of dat toetsenbord extreem veel meerwaarde heeft om daarvoor te gaan of dat de diamond ook een qwerty toetsenbord op het touch screen heeft en zo ja, is dat bedienbaar of druk je ook vaak de verkeerde letters in die naast de gewenste letter zitten.

ik ga geen ellenlange emails tikken dagelijks maar zo nu en dan een emailtje of ff iets in de agenda typen en dergelijk wil ik wel eens doen.

de accuduur is ook niet zo'n issue aangezien ik gewoon via ebay 1 of 2 reserve accus koop en geen flitser is ook niet heel erg aangezien ik een goede digi cam heb met flitser voor de donkere foto's :P

oh ja, ik las op internet dat het een probleem was om tomtom op de diamond te krijgen, is dat echt zo of is dat inmiddels ook al weer opgelost?

en zijn er al mensen die zeggen dat de diamond erg tegenvalt of extreem veel spijt hebben dat ze de pro niet hebben gekocht?
toon volledige bericht
Anoniem: 94989 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:45:

ik neem er een internet abbo bij maar zijn er websites waarmee je gratis veel smsjes kunt versturen via internet? zou namelijk veel schelen op de kosten ;)
offtopic:
Edit-knopje zit rechts in je post

Ik zou zeggen, ga lekker voor de Diamond, als accu geen probleem is en je niet verwacht dat toetsenbord veel te gebruiken. Kan alleen maar stuk zeg ik altijd maar, plus natuurlijk het verschil in kosten wat in jou geval kennelijk aanzienlijk is. Gewoon even wachten zou ik zeggen ;)

Gratis SMS? Niet zo heel veel dacht ik, ik mag bij Vodafone 1 of 2 gratis per dag sturen. Niet gratis maar wel goedkoop: voipbuster ofzo :)

TomTom draait hier prima.
Anoniem: 136399 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:02:
[...]

Neej het is ook een andere pin invoer dan bij het aanzetten! Dit is een pin voor de toetsenblokkering. Kan dit ook te maken hebben met het instellen van een exchange server? Nadat ik dit heb ingesteld is het gekomen!
Dit kan zéker aan de Exchange server liggen, kwam ik net na wat googelen achter :) Wat interessante links:
http://www.google.com/sea...&rlz=1B3GGGL_enNL285NL286
http://pdaphonehome.com/f...-password-lock-fixed.html
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=317107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:45:

Heb een bundel van 1000 smsjes bij TMobile. Slechts 9,95 per maand. Vond ik niet echt duur. Vodafone heeft dit ook, en misschien nog wel meer providers. Of anders voipbuster of iets dergelijks i.c.m. de betamax sms client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Top met de laatste link kun je inderdaad het veld weer unfreezen en het daardoor uitzetten :) Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 16:11
Anoniem: 189897 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:44:
wanneer ik tijdens het type van een smsje een nummer of een ander symbol kies springt hij automatisch naar een volgende regel.
is dit een probleem wat meer mensen hebben of hebben gehad en heeft iemand hier een oplossing voor

alvast bedankt
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb het namelijk ook. Is niet altijd even fijn.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog steeds een heel vreemd bugje met het woordenboek van de TD. Ieder woord voeg ik probleemloos toe, zodat ik het de volgende keer weer kan gebruiken. Hij vertikt het alleen om het woordje 'hey' toe te voegen. Gek genoeg is dit het enige woord (wat ik overigens erg vaak gebruik) die hij niet toe wil voegen. Vreemd. hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Diamond AT schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:52:
Zodra ik mail (pop3) binnenkrijg hoor ik geen geluid. Pas als ik het toestel aanzet (uit stand-by) gaat het geluid af. Dit had ik in het begin volgens mij ook met sms. Dit heb ik toen aangepast door een register-key te editten (zie topicstart).
Iemand ditzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Kicken binnen 24 uur is not done :( Daarnaast is hier best veel discussie over geweest, even zoeken dus zou ik zeggen.

Ik ben bezig mn eigen lock-programmatje te maken. Ik ga proberen de touch panel van de TD te blocken op het moment dat er een telefoontje binnen komt. Ik ben nu zover dat hij een venstertje laat zien met het telefoonnummer van de beller bij een binnenkomend gesprek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
DRvDijk schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:03:
[...]

Kicken binnen 24 uur is not done :( Daarnaast is hier best veel discussie over geweest, even zoeken dus zou ik zeggen.

Ik ben bezig mn eigen lock-programmatje te maken. Ik ga proberen de touch panel van de TD te blocken op het moment dat er een telefoontje binnen komt. Ik ben nu zover dat hij een venstertje laat zien met het telefoonnummer van de beller bij een binnenkomend gesprek :D
Mijn fout. Alleen kan ik nergens terugvinden waar het al besproken is. Dit gaat volgens mij over het probleem bij ontvangst van SMS. Dit heb ik verholpen door de register tweak die in de TS staat. Mijn probleem is dat ik geen geluid krijg bij binnenkomst van nieuwe e-mail. Pas als ik hem van stand-by haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 15:55
Anoniem: 189897 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:44:

alvast bedankt
Ik heb hetzelfde probleem! Graag ook een fix :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In verband met display van touch diamond:
er bestaan dus blijkbaar twee types:
- witte achtergrond, hoger contrast, helderheid en definitie
- gelige achtergrond, lager contast, helderheid en definitie

Deze post gaat dus niet over gele vlekken en andere abnormaliteiten, het gaat wel degelijk over TD's die een normaal en correct werkend display hebben. Dit kleurverschil wordt veroorzaakt door displays van verschillende fabricanten, volgens HTC zijn deze twee displays conform de norm.

Ik bezit helaas zo een gelige versie en zou toch graag de temperatuur wat aanpassen. Ik zit maar te zoeken, maar vind maar geen toepassing om dat klaar te spelen. Iemand help?

Duidelijk verschil (bron: Mobile Italia)

Afbeeldingslocatie: http://www.windowsmobileitaly.com/images/stories/news/hardware/Diamond_2display-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prewien
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10-2024
Anoniem: 273705 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:59:

Deze post gaat dus niet over gele vlekken en andere abnormaliteiten, het gaat wel degelijk over TD's die een normaal en correct werkend display hebben. Dit kleurverschil wordt veroorzaakt door displays van verschillende fabricanten, volgens HTC zijn deze twee displays conform de norm.

Ik bezit helaas zo een gelige versie en zou toch graag de temperatuur wat aanpassen. Ik zit maar te zoeken, maar vind maar geen toepassing om dat klaar te spelen. Iemand help?

[afbeelding]
gelukkig heb ik een mooi schermpje :)

Heb de MDA compact 4, geflashed met een NL rom van SkippyCentraal :)
iemand ervarig met deze rom en de surface nld rom? Zoja, welke werkt t beste (voor jou, en waarom?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 273705 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:59:

[afbeelding]
Het topic op xda en op mobileforum even doorgelezen. Blijkt dat er dus een batch bij zit waarvan de panels niet goed zijn. Als je er problemen mee hebt, zou ik m terug brengen/sturen naar de fabrikant.
DRvDijk schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:03:
[...]

Schiet eens een beetje op.. *O* Het blijft maar behelpen met al die andere oplossingen.. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door 210667 op 09-09-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178894

Iemand die een programma kent dat zonsopgang/ ondergang in het weer gedeelte kan weergeven? Bij voorkeur gekoppeld aan interne GPS. Zonsopgang/ ondergang programma's zijn als freeware te vinden (Chome 2.0); maar niet gekoppeld aan GPS; je moet eigen stad steeds invoeren. Op xda wel wat gezien (zonder GPS). Tamelijk ingewikkeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

To Heppieboedah et others die zich aangesproken voelen:

Weblink van het XDA-topic ivm gelig scherm staat in dit topic vermeld, maar mobileforum-link vind ik niet terug. Zou je dat even willen posten?

Geloof je werkelijk dat ik mijn TD kan binnenbrengen omdat het schermpje wat geel uitslaat? Ik vind het wel vervelend, maar ik speel even advocaat van de duivel... Ze kunnen waarschijnlijk zeggen dat er eigenlijk niets aan het toestel scheelt. 1 hot pixeltje, een wat licht gelig schermpje, ja, die zullen zeggen, mijnheer daar scheelt nix mee. Misschien hebben ze wel gelijk. Ik vraag mij dus af of mijn TD tot de zogenaamde "foute batch" behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114361

ik heb ook zo gelige scherm, niet erg mooi maar ka er nog mee leven.
Maar waar ik niet mee kan leven is dat ik geen muziek op kan zetten!

ik doe dit:
aansluiten op pc
kiezen voor de snelle diskdrive (dan kom hij op de 4gb)
kies content waar het mapje MUZIEK al in staat.
Stop er mp3 muziek in.
disconnect.
ga naar tabblad muziek.
Zie nog steeds alleen die 2 demo's (die ik ook niet kan verwijderen).

Idem met video als ik deze in de video map stop (gewoon divx 700 mb om te testen)
Videovoorbeeld kan ik weer wel verwijderen.

Memory blijft ALTIJD minimaal 71% terwijl een andere HTC Diamond altijd op 50% staat
Batterij in 1 dag van vol tot 2 streepjes.

Heb ik gewoon een kapot toetsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:07

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 114361 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:22:
ik heb ook zo gelige scherm, niet erg mooi maar ka er nog mee leven.
Maar waar ik niet mee kan leven is dat ik geen muziek op kan zetten!

ik doe dit:
aansluiten op pc
kiezen voor de snelle diskdrive (dan kom hij op de 4gb)
kies content waar het mapje MUZIEK al in staat.
Stop er mp3 muziek in.
disconnect.
ga naar tabblad muziek.
Zie nog steeds alleen die 2 demo's (die ik ook niet kan verwijderen).

Idem met video als ik deze in de video map stop (gewoon divx 700 mb om te testen)
Videovoorbeeld kan ik weer wel verwijderen.

Memory blijft ALTIJD minimaal 71% terwijl een andere HTC Diamond altijd op 50% staat
Batterij in 1 dag van vol tot 2 streepjes.

Heb ik gewoon een kapot toetsel?
toon volledige bericht
Kijk eens in de faq. Daar staat precies wat je moet doen om de muziek zichtbaar te krijgen. Is zelfs door mij getypt. De video kan je ook niet aspelen met touch flo. Daar heb je coreplayer voor nodig.

Welke rom heb je? en is je telefoon branded?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114361

ik heb de nieuwste rom (1.93.en nog meer getallen) en heb GEEN branded, maar gewoon een echte HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Anoniem: 114361 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:41:
ik heb de nieuwste rom (1.93.en nog meer getallen) en heb GEEN branded, maar gewoon een echte HTC.
Kijk eens hier: wontcachme in "HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)"

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 273705 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:49:
To Heppieboedah et others die zich aangesproken voelen:

Weblink van het XDA-topic ivm gelig scherm staat in dit topic vermeld, maar mobileforum-link vind ik niet terug. Zou je dat even willen posten?

Geloof je werkelijk dat ik mijn TD kan binnenbrengen omdat het schermpje wat geel uitslaat? Ik vind het wel vervelend, maar ik speel even advocaat van de duivel... Ze kunnen waarschijnlijk zeggen dat er eigenlijk niets aan het toestel scheelt. 1 hot pixeltje, een wat licht gelig schermpje, ja, die zullen zeggen, mijnheer daar scheelt nix mee. Misschien hebben ze wel gelijk. Ik vraag mij dus af of mijn TD tot de zogenaamde "foute batch" behoort.
Ach, ik voel mij niet echt aangesproken, want ik heb zeg maar het "goede" panel. Maar je zou het eens bij de leverancier kunnen proberen. Desnoods neem je die fotos even mee en laat het ze zien.

Die "hotpixel" zit die toevallig boven in het scherm, in het midden?
Toch wel raar, dat je die truuk elke keer moet uithalen. Maar het werkt en dat is het belangrijkste.. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door 210667 op 09-09-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

210667 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:50:
[...]
Toch wel raar, dat je die truuk elke keer moet uithalen. Maar het werkt en dat is het belangrijkste.. 8)
Vind ik ook. Vind het nog een gemis dat je niet gewoon een map kan aanwijzen en die laten afspelen. Veel makkelijker dan dit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 07:33
De TD van mijn vriendin heeft soms, als ze een smsje ontvangt, dat het toestel niet wilt stoppen met trillen. Alsof 'ie in de trilstand blijft hangen.
Ik heb hier gelezen dat meer mensen dit probleem wel eens gehad hebben, maar nog geen oplossing hiervoor. Heeft iemand er misschien al wat op gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
[...]

Ach, ik voel mij niet echt aangesproken, want ik heb zeg maar het "goede" panel. Maar je zou het eens bij de leverancier kunnen proberen. Desnoods neem je die fotos even mee en laat het ze zien.

Nee het is geen hot pixel (gsen ;-)) maar meer een geel wolkje. Het is dus niet mooi egaal wit maar met gele vlekken. Plus dat de kleuren wat minder uitgesproken zijn.
Ik stoor me er nog niet heel erg aan en heb geen zin in het hele RMA gedoe. Maar aan de andere kant misschien toch maar een keer HTC bellen, toch een duur apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij bent helderziend? Is dat een frequente of wat? En met het risico een heleboel bashers op mij af te krijgen: bestaat daar dan een remedie voor?
Ik ga mijn TD in elk geval morgen eens vergelijken met een eerste reeks TD en zien hoe het met het schermpje zit (opnieuw ivm contrast-probleempje zie enkele posts terug). Als ik vind dat er echt een kwaliteitsprobleem is met mijn TD, zal ik zeker eens langsgaan bij dienst-na-verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Witte pixel boven in het midden betekend dat Gsen actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
*weg*

We zitten hier niet op een puber-forum. :Y)

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 10-09-2008 07:03 ]

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 14:11
brrrt schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:37:
De TD van mijn vriendin heeft soms, als ze een smsje ontvangt, dat het toestel niet wilt stoppen met trillen. Alsof 'ie in de trilstand blijft hangen.
Ik heb hier gelezen dat meer mensen dit probleem wel eens gehad hebben, maar nog geen oplossing hiervoor. Heeft iemand er misschien al wat op gevonden? :)
Dat heb ik nu ook al twee keer meegemaakt, erg irritant. Doe het toestel dan uit en inschakelen. Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft of binnenkort een nieuwe firmware uitkomt die dit oplost

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Na al die problemen met mn TD.. (niet kunnen registeren op netwerk+ uitvallen) heb ik hem gisteren opgestuurd naar gsmweb repair. heeft iemand hier al ervaring mee? hoelang ben je dan ongeveer je toestel kwijt?

Anoniem: 160490

Ja ik heb hier ook al een keer over gepost. Ik ben zelfs terug gegaan naar 1.37 maar dat maakt niets uit.

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

iemand hier gsen in gebruik samen met senslock ?

soms heb ik het idee dat die 2 programma's erlkaar in de weg zitten.......

Anoniem: 238576

CrankyGamerOG schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:57:

Wekt bij mij prima. Maar gebruik gsen alleen om TD uit te zetten niet om scherm te roteren

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Anoniem: 238576 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:06:
[...]

Wekt bij mij prima. Maar gebruik gsen alleen om TD uit te zetten niet om scherm te roteren
ik gebruik het voor msn (gsen) en te locken (senslock)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Op mijn desktop (Vista Business x64) gebruik ik Windows Media Player 11 (WMP) om muziek (MP3's) af te spelen, maar ook om muziek naar de Touch Diamond (TD) te syncen. De TD is vaak aangesloten via een bureau cradle. Helaas krijg ik de laatste tijd erg veel "te weinig opslagruimte" meldingen van zowel het "hoofdgeheugen" als het "interne geheugen". De ene sync is de andere niet. Anyhow, ik word er zo onderhand erg moe van. Daarnaast lukt het me ook niet meer om in WMP aan te geven welke bestanden ik nu wel of niet naar de TD wil overzetten.

Kan iemand mij hierin wat op weg helpen?

ps, in "configuratiescherm" -> "Automatisch afspelen" staat er bij de TD al "geen actie ondernemen"
Kan in Windows Mobile Apparaatcentrum ook geen opties vinden om WMP niet meer te laten syncen.

[ Voor 16% gewijzigd door jules op 10-09-2008 12:07 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 17:58
CrankyGamerOG schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:57:

Yep klopt, heb ik hier ook. Heb het uitzetten met Gsen helemaal uitgezet. Gebruik hem alleen nog maar om een paar app. te roteren. En dat gaat goed.

Bing

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Weet niet of het al ter sprake is gekomen, maar sinds 3 september is er een nieuwe rom te downloaden;
Touch Diamond ROM update for TMN customers
http://www.htc.com/europe...?p_id=133&cat=2&dl_id=102

Alleen geen idee wat ze bedoelen met TMN customers. Jullie enig idee?
Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:17:
Ik heb nog steeds een heel vreemd bugje met het woordenboek van de TD. Ieder woord voeg ik probleemloos toe, zodat ik het de volgende keer weer kan gebruiken. Hij vertikt het alleen om het woordje 'hey' toe te voegen. Gek genoeg is dit het enige woord (wat ik overigens erg vaak gebruik) die hij niet toe wil voegen. Vreemd. hebben meer mensen dit?
Ik voeg soms ook namen toe, bijv ferdi krijg ik steevast ferdinant te zien, ook al voeg ik het 20x toe als nieuw woord :(

• Bizzarro
  • Laatst online: 22-06 14:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik heb hem zojuist binnengekregen. Eerst maar even wat foto's.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/diamond/1.JPG
De verpakking

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/diamond/2.JPG
Uitgepakt

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/diamond/3.JPG
Origineel en nieuwe

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/diamond/4.JPG
Ander perspectief

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/diamond/5.JPG
De batterij zelf

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/diamond/6.JPG
Originele cover: 1,2cm

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/diamond/7.JPG
Vervang cover: 1,9cm (komt door de hoek van de foto dat hij 1,7cm lijkt).

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/diamond/8.JPG
Op de diamond.

Eerste indruk: lelijk/goedkoop plastic, zonder goede pasvorm, en mijn god wat is ie dik...

Dit is, wat mij betreft, geen vervanger voor dagelijks gebruik. Ik zou deze batterij erop knallen/meenemen zodra ik voor langere tijd weg moet, of die dag veel ga doen met de telefoon (navigeren, chatten, surfen enz..).

Later (misschien) meer, over batterijduur enz. Tot nu toe nog niet echt enthousiast. :/

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Damn, bijna 60% dikker en dan ook nog lelijk plastic...
Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij onderdelen van andere bedrijven en dit bevestigd mijn gevoel weer...

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Het mag er wellicht lelijker uitzien, het lijkt me er nog altijd beter uit zien dan deze;

Afbeeldingslocatie: http://www.koenkoen.nl/pics/htc-td/thumb_acc_bat_1.jpg

En voor de prijs van de originele (€ 50,-) met overigens "maar" een 1350 mAh vind ik deze wel erg interessant. Als in, voor af en toe gebruik als ik het niet met m'n huidige 2 900 mAh accu's red. Anyway, voor die € 20,- (incl verzendkosten) is ie inmiddels onderweg.

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

@Bizarro

Damn wat maakt die accu het toestel lelijk! ik was zelf ook aant twijfelen om die batterij aan te schaffen.. maar dit heeft mn twijfel helemaal weggenomen.!
Ik wacht gewoon op een eventuele officieële HTC accu..

• MRE-Inc
  • Laatst online: 22-06 16:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heb dit ook, maar dan bij het woord neger. Negers staat wel in het woorden boek, maar neger wil hij maar niet onthouden....

Heb het ook met hey getest en dat werkt ook niet bij mij. Heb het maar vervangen door hé :(

XBL: MRE Inc

Anoniem: 270487

Precies hetzelfde probleem hier met het woordje “hey” en ook met de naam “hanne”. Die herkent ie ook niet al voeg ik hem 20x toe...
Net even wat andere woorden beginnend met een “h” toegevoegd en die doen het wel gewoon.

Is het verder mogelijk om het aanvullen uit te zetten? Dan bedoel ik niet de T9, maar meer het voorstellen van woorden van 9 letters als ik pas 3 letters heb getypt. Dus als ik bv. 5 letters heb getypt, dat ie dan alleen sugesties geeft van 5-letter woorden.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja dat zou wel heel mooi zijn.. soms dan maak ik een typfout en ga terug in het woord.
Haal een letter weg en doe dan spatie.. zet hij het woord er 2x in :/

Moet echt nog even wennen aan deze stijl smsen.. Al wel blij dat die 4linses.cab goed zijn werkt doet :*)

Ik typ gewoon met dat qwerty toetsenbordje van HTC (niet die standaard WM qwerty), en die werkt heerlijk vind ik. Even wennen aan de kleinere toetsjes, maar eenmaal door vlieg je door je smsjes en mailtjes heen.

MRELynx schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:04:
[...]

Heb dit ook, maar dan bij het woord neger. Negers staat wel in het woorden boek, maar neger wil hij maar niet onthouden....

Heb het ook met hey getest en dat werkt ook niet bij mij. Heb het maar vervangen door hé :(
Ben dus niet de enige die er mee worstelt. Vind het merkwaardig, aangezien andere woorden probleemloos worden toegevoegd.

Anoniem: 203771 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:14:
Ik typ gewoon met dat qwerty toetsenbordje van HTC (niet die standaard WM qwerty), en die werkt heerlijk vind ik. Even wennen aan de kleinere toetsjes, maar eenmaal door vlieg je door je smsjes en mailtjes heen.
Maar krijg jij je duim dan netjes op de toets? Als ik hem op qwerty zet dan druk ik 2 tot 3 letters in één keer in. Smsen/mailen blijft een beetje lastig op dit toestel vind ik (had ik kunnen weten natuurlijk met touchscreen). Brengt me wel aan het twijfelen want stuur toch vlot 500 tot 600 smsjes per maand.

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
dangerpaki schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:46:
[...]

ok thanks ga dat zeker doen. volgens mij was dat inderdaad de tweak waar ik naar op zoek was.

heb gesteren na uren bezig te zijn de invisible shield erop gehad. nou is dat aanbrengen zelf niet zo problematisch, maar wat het zo lastig maakt is dat die cheapo's de stickers bijna elke keer iets te klein hebben gemaakt. dus ja je moet elke keer behoorlijk trekken om het goed passend te krijgen. nou hebben ze in hun instructie video makkelijk praten. maar probeer maar eens aan een 5mm uitstekend stukje sticker te trekken om het goed passend te krijgen. en dan vervolgens ervoor zorgen dat dat hoekje ook nog eens blijft plakken en niet weer losschiet.

heb handschoenen aangehad en alles netjes gedaan zonder stof in de buurt (in de badkamer) zie nu wel allemaal druppeltjes eronder en misschien wat stof. even kijken hoe dat afloopt als die druppels eruit zijn. ben benieuwd. maar al met al erg veel moeite en zit er toch wel aan te denken om het te verwijderen als het niet beter wordt. ik zou het dus niemand aanraden, ook ik dacht ooh dat lukt me wel goed. maar het is een drama.

[...]

heb hem nu al ruim 36 uur van de lader af, met name wat smsjes gestuurd, wat gebeld en af en toe even wifi aangehad. verder natuurlijk wel wat gespeeld want heb dat ding pas. heb nu nog 1/3e van de batterij over. vind het in principe netjes

[...]

bij mij deed ie het vanochtend gewoon via ActiveSync

wat me trouwens ook opvalt is dat als ik in mijn uitgebreide sms inbox kijk, dat ik dan in mijn inbox berichten zie staan die ik zelf naar anderen verstuurd heb. die horen gewoon in de verzsonden berichten te staan. wel raar... iemand anders dit ook????

----------------------OPLOSSING----------------------------
dit is een oplossing voor mensen die op hun touch diamond willen internetten via hun laptop of PC en dit niet voor elkaar krijgen. heb zelf last gehad hiervan en eindelijk de oplossing gevonden op het web.
dit is met name handig als je quickGPS instelt dat ie elke keer automatisch update als je via activesync staat verbonden. of om je weather up te daten als je geen internetbundel hebt...

ok open regedit en ga naar de volgende map:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows CE Services

rechtsklik en maak een nieuwe DWORD value in de map genaamd "AllowLSP". en stel deze in op "0" (nul). als deze al bestaat verander hem dan in nul.

connect nu je HTC TD, mogelijk krijg je de eerste keer een error. haal hem dan los en connect hem weer en je kan op je TD internetten via je internetverbinding van je PC.
--------------------------------------------------------------------------
toon volledige bericht
ik heb dit gedaan maar dit werkt niet?
----------------------OPLOSSING----------------------------
dit is een oplossing voor mensen die op hun touch diamond willen internetten via hun laptop of PC en dit niet voor elkaar krijgen. heb zelf last gehad hiervan en eindelijk de oplossing gevonden op het web.
dit is met name handig als je quickGPS instelt dat ie elke keer automatisch update als je via activesync staat verbonden. of om je weather up te daten als je geen internetbundel hebt...

ok open regedit en ga naar de volgende map:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows CE Services

rechtsklik en maak een nieuwe DWORD value in de map genaamd "AllowLSP". en stel deze in op "0" (nul). als deze al bestaat verander hem dan in nul.

connect nu je HTC TD, mogelijk krijg je de eerste keer een error. haal hem dan los en connect hem weer en je kan op je TD internetten via je internetverbinding van je PC.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Anoniem: 136100 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:46:
[...]
want stuur toch vlot 500 tot 600 smsjes per maand.
Is dit natuurlijk de ultieme kans om dat terug te dringen, want 20 smsjes per dag is niet echt gezond ;)

• pascalheister
  • Laatst online: 11-05 15:04
Bizzarro schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:20:
[...]

Ik heb hem zojuist binnengekregen. Eerst maar even wat foto's.

Eerste indruk: lelijk/goedkoop plastic, zonder goede pasvorm, en mijn god wat is ie dik...

Dit is, wat mij betreft, geen vervanger voor dagelijks gebruik. Ik zou deze batterij erop knallen/meenemen zodra ik voor langere tijd weg moet, of die dag veel ga doen met de telefoon (navigeren, chatten, surfen enz..).

Later (misschien) meer, over batterijduur enz. Tot nu toe nog niet echt enthousiast. :/
Die van mij is ook onderweg, valt toch wel dikker uit wat ik dacht.
Maar voor dat bedrag heb ik er nog niet zo'n spijt van, komt bij een weekendje weg of zoiets dergelijks wel van pas, navigeren in de auto wordt lastiger i.v.m. de dikte en de houder.

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 19:31
[...]
Brengt me wel aan het twijfelen want stuur toch vlot 500 tot 600 smsjes per maand.
Lukt mij prima met de PocketCM toetsenbord. Deze is net wat groter. http://www.pocketcm.com/screenshot.php?v=3

[...]

Maar krijg jij je duim dan netjes op de toets? Als ik hem op qwerty zet dan druk ik 2 tot 3 letters in één keer in. Smsen/mailen blijft een beetje lastig op dit toestel vind ik (had ik kunnen weten natuurlijk met touchscreen). Brengt me wel aan het twijfelen want stuur toch vlot 500 tot 600 smsjes per maand.
Pak daarvoor altijd even het pennetje, dan vlieg je er echt doorheen. Pennetje is zo gepakt en na het typen schuif je hem weer terug. Ik gebruik dat pennetje sowieso vaak, lekker precies en geeft niet zo snel vlekken :)

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:23
Heeft er iemand een oplossing voor het toevoegen van komma's in sms?

Voorbeeld: Ik typ een lang woord als genoeg en wil daar een komma achter hebben. Ik druk op ',' en krijg bovenin opties 'genoeg.' en 'genoeg?', maar geen 'genoeg,'. Ik moet dan eerst spatie doen om het woord te deselecteren, vervolgens backspace en dan weer een komma invoeren. Zwaar irritant!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
gebruikershaes schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:07:
Voorbeeld: Ik typ een lang woord als genoeg en wil daar een komma achter hebben. Ik druk op ',' en krijg bovenin opties 'genoeg.' en 'genoeg?', maar geen 'genoeg,'. Ik moet dan eerst spatie doen om het woord te deselecteren, vervolgens backspace en dan weer een komma invoeren. Zwaar irritant!
Gebruik enter (centrale knop of touchscreen) om het woord te deselecteren (eigenlijk selecteren).
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.