bij instellingen -> invoer -> woordaanvulling.Anoniem: 270487 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:25:
[...]
Is het verder mogelijk om het aanvullen uit te zetten? Dan bedoel ik niet de T9, maar meer het voorstellen van woorden van 9 letters als ik pas 3 letters heb getypt. Dus als ik bv. 5 letters heb getypt, dat ie dan alleen sugesties geeft van 5-letter woorden.
heeft iemand dit al werkend gekregen
bij mij lukt dit niet ik kan alleen mijn quickgps updaten met WIFI
----------------------OPLOSSING----------------------------
dit is een oplossing voor mensen die op hun touch diamond willen internetten via hun laptop of PC en dit niet voor elkaar krijgen. heb zelf last gehad hiervan en eindelijk de oplossing gevonden op het web.
dit is met name handig als je quickGPS instelt dat ie elke keer automatisch update als je via activesync staat verbonden. of om je weather up te daten als je geen internetbundel hebt...
ok open regedit en ga naar de volgende map:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows CE Services
rechtsklik en maak een nieuwe DWORD value in de map genaamd "AllowLSP". en stel deze in op "0" (nul). als deze al bestaat verander hem dan in nul.
connect nu je HTC TD, mogelijk krijg je de eerste keer een error. haal hem dan los en connect hem weer en je kan op je TD internetten via je internetverbinding van je PC.
bij mij lukt dit niet ik kan alleen mijn quickgps updaten met WIFI
dit is een oplossing voor mensen die op hun touch diamond willen internetten via hun laptop of PC en dit niet voor elkaar krijgen. heb zelf last gehad hiervan en eindelijk de oplossing gevonden op het web.
dit is met name handig als je quickGPS instelt dat ie elke keer automatisch update als je via activesync staat verbonden. of om je weather up te daten als je geen internetbundel hebt...
rechtsklik en maak een nieuwe DWORD value in de map genaamd "AllowLSP". en stel deze in op "0" (nul). als deze al bestaat verander hem dan in nul.
connect nu je HTC TD, mogelijk krijg je de eerste keer een error. haal hem dan los en connect hem weer en je kan op je TD internetten via je internetverbinding van je PC.
Die van mij had er gisteren voor het eerst last van. Toevallig afgelopen week ook al 2 keer gehad dat ie na een telefoontje, of zomaar, deed alsof er een telefoontje binnen kwam kwa knipperende lampjes onder de knoppen onderin. Op het display zelf niets (meer) te zien.brrrt schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:37:
De TD van mijn vriendin heeft soms, als ze een smsje ontvangt, dat het toestel niet wilt stoppen met trillen. Alsof 'ie in de trilstand blijft hangen.
Ik heb hier gelezen dat meer mensen dit probleem wel eens gehad hebben, maar nog geen oplossing hiervoor. Heeft iemand er misschien al wat op gevonden?
Anoniem: 270487
Hmm, geeft geen verschil bij mij... heb daarna tjidens sms op het pijltje naast het toetsenbord icoontje geklikt en touchinvoerinstellingen. Daar woordaanvulling in T9 modus uitgezet en nu doet ie wat ik wil!mercje schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:07:
[...]
bij instellingen -> invoer -> woordaanvulling.
Zelfs "hey" kent ie nu...
Nog een dingetje waar ik me aan erger: als ik een komma wil, druk ik dus op de "1". Dan komt er
. ? ! , - ' @ : / ;
te staan. Die zijn te klein om even met je vinger aan te tikken dus gebruik ik de navigatietoets om naar rechts te gaan. Maar ik heb echt supervaak dat ik dan per ongeluk de "back" toets indruk (terwijl ik redelijk dicht bij de ronde toets in het midden druk). Dan vraagt ie of ik het bericht wil annuleren en op wil slaan naar concepten enzo... Wordt ik een beetje moe van.
Voor de liefhebber: Voor de kerst komt een nieuwe htc telefoon. Dit is hem: http://www.modaco.com/con...oducing-the-htc-touch-hd/
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hij geeft meer suggesties als er in beeld kunnen (past simpelweg niet op de regel). Als je naar rechts gaat met je navigatietoets zul je zien dat er nog meer suggesties in staan. Jouw komma staat daar ook gewoon tussen.gebruikershaes schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:07:
Heeft er iemand een oplossing voor het toevoegen van komma's in sms?
Voorbeeld: Ik typ een lang woord als genoeg en wil daar een komma achter hebben. Ik druk op ',' en krijg bovenin opties 'genoeg.' en 'genoeg?', maar geen 'genoeg,'. Ik moet dan eerst spatie doen om het woord te deselecteren, vervolgens backspace en dan weer een komma invoeren. Zwaar irritant!
Ah zo ik zat al te zoeken naar die toets. Heb vrijwel alle geprobeerd behalve dus dat pijltje. TnxAnoniem: 270487 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:25:
[...]
Hij geeft meer suggesties als er in beeld kunnen (past simpelweg niet op de regel). Als je naar rechts gaat met je navigatietoets zul je zien dat er nog meer suggesties in staan. Jouw komma staat daar ook gewoon tussen.
Toevallig ook op dat forum SensorLock gevonden;wontcachme schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:22:
Voor de liefhebber: Voor de kerst komt een nieuwe htc telefoon. Dit is hem: http://www.modaco.com/con...oducing-the-htc-touch-hd/
http://sourceforge.net/projects/sensorlock/
http://www.youtube.com/watch?v=rw_bztlQuZw
Best nifty
Geïnstalleerd en werkt prima. Zou me tof lijken als ik het programma zou kunnen aanpassen. Ik stop het toestel altijd op z'n kop in m'n broekzak, ook bij bijv het afluisteren van mp3's/radio. Als ik de lock zou kunnen activeren als ie op z'n kop ligt/staat, dan zou het helemaal perfect zijn.
Dit progsel is met name handig bij bijv TomTom waarbij het scherm + touch gedeelte altijd actief blijft. Nu kan ik hem met een gerust hard in m'n broekzak stoppen en alsnog ongestoord aanwijzingen ontvangen, zonder dat hij van de navigeer optie afgehaald word.
Ziet er idd handig uit. Alleen jammer met dat omdraaien bij het bellen, aangezien ik vaak wordt gebeld in de bus is dat dus wat onhandig als ik sta.jules schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:23:
[...]
Toevallig ook op dat forum SensorLock gevonden;
http://sourceforge.net/projects/sensorlock/
http://www.youtube.com/watch?v=rw_bztlQuZw
Best nifty
Geïnstalleerd en werkt prima. Zou me tof lijken als ik het programma zou kunnen aanpassen. Ik stop het toestel altijd op z'n kop in m'n broekzak, ook bij bijv het afluisteren van mp3's/radio. Als ik de lock zou kunnen activeren als ie op z'n kop ligt/staat, dan zou het helemaal perfect zijn.
Dit progsel is met name handig bij bijv TomTom waarbij het scherm + touch gedeelte altijd actief blijft. Nu kan ik hem met een gerust hard in m'n broekzak stoppen en alsnog ongestoord aanwijzingen ontvangen, zonder dat hij van de navigeer optie afgehaald word.
Werkt de knop bovenop trouwens tijdens de lock? En de volume knop?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb vandaag mijn 1800 mAh accu van eBay ontvangen met een soorgelijke cover als de originele.
De cover glimt niet zo als de originele, heeft geen zilver driehoekje om de camera en tevens sluit deze niet helemaal perfect. Is maar een kleine speling en valt mee te leven.
Accu was voor 80% opgeladen toen ik hem kreeg.
Zending was snel gebeurt (8 dagen volgens mij), vanuit Hong Kong
Of het geld waard is? Dat moet nog blijken. Om de cover geef ik niet zoveel, het gaat mij om de accu zelf. Na een aantal dagen kan ik pas oordelen.
De cover glimt niet zo als de originele, heeft geen zilver driehoekje om de camera en tevens sluit deze niet helemaal perfect. Is maar een kleine speling en valt mee te leven.
Accu was voor 80% opgeladen toen ik hem kreeg.
Zending was snel gebeurt (8 dagen volgens mij), vanuit Hong Kong
Of het geld waard is? Dat moet nog blijken. Om de cover geef ik niet zoveel, het gaat mij om de accu zelf. Na een aantal dagen kan ik pas oordelen.
[ Voor 16% gewijzigd door vr6-only op 10-09-2008 21:54 ]
It ain't stupid if it works!
Toch maar eens een vraag hier stellen, ik heb nu een tijdje de MDA compact IV en was een beetje bezig met nodata en WIFI, wifi krijg ik aan de praat maar naar mijn weten gaat het over de G3 conectie wat mij dus flink wat geld gaat kosten. Nu heb ik wel nodata erop staan maar zie ik maar 2 dingen die ik kan disablen, namelijk:
T-mobile internet - disabled
T-mobile MMS - enabled
Dit lijkt mij te kloppen, maar zijn er ook tools om te controleren of er niets over de G3 verbinding gaat
nog een klein vraagt, boven in de taakbalk staat af en toe een blokje met een H of een G, wat houdt dat in, heb het nergens kunnen vinden
T-mobile MMS - enabled
Dit lijkt mij te kloppen, maar zijn er ook tools om te controleren of er niets over de G3 verbinding gaat
nog een klein vraagt, boven in de taakbalk staat af en toe een blokje met een H of een G, wat houdt dat in, heb het nergens kunnen vinden
[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 10-09-2008 22:03 ]
waar kan je het icoontje van de klok in de "titel balk" veranderen van analoog naar digitaal hij staat bij mij ineens in analoog vet onhandig.
[ Voor 3% gewijzigd door wd200 op 10-09-2008 22:06 ]
Met deze instellingen zou je geen data bij je provider moeten gebruiken. Dit is natuurlijk simpel te checken: zet je wifi uit en probeer iets met internet te doen. Dit zou niet moeten lukken.Napo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:02:
Toch maar eens een vraag hier stellen, ik heb nu een tijdje de MDA compact IV en was een beetje bezig met nodata en WIFI, wifi krijg ik aan de praat maar naar mijn weten gaat het over de G3 conectie wat mij dus flink wat geld gaat kosten. Nu heb ik wel nodata erop staan maar zie ik maar 2 dingen die ik kan disablen, namelijk:
T-mobile MMS - enabled
Verder betekenen de H en de G naast de verbindingsstreepjes dat je een HSDPA of GPRS telefoonverbinding hebt. Pas als de H of de G (of 3G of E) boven je verbindingsstreepjes staan heb je een dataconnectie open en kan je datakosten gaan krijgen. Je moet dan natuurlijk ook nog echt data versturen om kosten te maken.
Anoniem: 273705
Heb vandaag mijn TD teruggebracht naar MM Maastricht. Heb na even aandringen en wat geduld gewoon mijn geld teruggekregen.
Een vriend van me had me zijn TD uitgeleend en daarmee dus naar de dienst-na-verkoop. Zijn display is prima van kwaliteit, het mijne was brol. Het ziet er naar uit dat HTC ten minste een deel van zijn TDs uitrust met een goedkoper EN inferieur display. Heb met mijn eigen ogen het verschil gezien bij een uitgeschakelde TD. De ene pikzwart, de andere grijzig/paarsig. Het is nu zo dat op dat slechter scherm je nooit echt zwart of echt wit te zien krijgt, altijd respectievelijk grijzig of gelig. De andere kleuren zijn ook eerder uitgewassen van aard. Het contrast lig met andere woorden een stuk lager.
Het is niet mijn eerste toestel van HTC, mijn TC wacht nog altijd op een update die al lang aangekondigd, maar nooit waargemaakt is. En dan nu om de winstmarges nog wat op te trekken, werken met goedkope onderdelen van inferieure kwaliteit. Vind ik niet netjes van ze. Was die TD maar niet zo mooi, ben er de afgelopen vijf dagen echt verliefd op geworden... Wat moet ik nu kopen?
Een vriend van me had me zijn TD uitgeleend en daarmee dus naar de dienst-na-verkoop. Zijn display is prima van kwaliteit, het mijne was brol. Het ziet er naar uit dat HTC ten minste een deel van zijn TDs uitrust met een goedkoper EN inferieur display. Heb met mijn eigen ogen het verschil gezien bij een uitgeschakelde TD. De ene pikzwart, de andere grijzig/paarsig. Het is nu zo dat op dat slechter scherm je nooit echt zwart of echt wit te zien krijgt, altijd respectievelijk grijzig of gelig. De andere kleuren zijn ook eerder uitgewassen van aard. Het contrast lig met andere woorden een stuk lager.
Het is niet mijn eerste toestel van HTC, mijn TC wacht nog altijd op een update die al lang aangekondigd, maar nooit waargemaakt is. En dan nu om de winstmarges nog wat op te trekken, werken met goedkope onderdelen van inferieure kwaliteit. Vind ik niet netjes van ze. Was die TD maar niet zo mooi, ben er de afgelopen vijf dagen echt verliefd op geworden... Wat moet ik nu kopen?
Anoniem: 136100
Lol, misschien moet ik dat idd wat gaan minderenFloris-K schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:44:
[...]
Is dit natuurlijk de ultieme kans om dat terug te dringen, want 20 smsjes per dag is niet echt gezond
Thnx, die ga ik ff proberen!Don3k schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:34:
[...]
Lukt mij prima met de PocketCM toetsenbord. Deze is net wat groter. http://www.pocketcm.com/screenshot.php?v=3
Zie je die gele vlekken meteen of pas na een paar dagen/weken? Ik hem de mijne nu een maandje en heb tot nu toe nog geen last van gele vlekken.
Misschien had je gewoon een uit die "slechte" batch? Want er zijn zat mensen (zoals ik) die een normaal scherm hebben. Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe kopen, daar testen en kijken of het scherm goed is. Zo niet: de volgende testen, zo wel: Speel zeAnoniem: 273705 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:43:
Heb vandaag mijn TD teruggebracht naar MM Maastricht. Heb na even aandringen en wat geduld gewoon mijn geld teruggekregen.
Crapper de Crap. Voorlopig geen nieuwe versie's van S2U2 meer en andere software van A_C. Blijkbaar zijn er mensen die zijn werk verkopen als onderdeel of geheel product voor geld. Hij gaat geen nieuwe software maken totdat die bedrijven ermee stoppen en voorlopig hebben die geweigerd te stoppen
[ Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 11-09-2008 00:36 ]
Tijd lang zitten worstelen met audio afspelen op het toestel. Vanuit de TF3D skin is er maar één mogelijkheid om het geluid harder zachter te zetten, nl via de volume knoppen aan de zijkant. Een groot nadeel is dat je hierbij ook meteen het volume van de ringtone instelt. In mijn optiek zeer ongewenst!
Nu liep ik net tegen het probleem aan dat de TF3D player geen mp3's kon vinden
. Uiteindelijk maar via de verkenner een mp3'tje aangevinkt waardoor mediaplayer hem begon af te spelen. De HTC RC E100 headset kan deze mediaplayer ook perfect aansturen. Sterker nog, de volume knoppen sturen het volume in het programma zelf aan. Dat wil zeggen dat de volume knoppen aan de zijkant van het toestel nog steeds als "Master Volume" gezien kunnen worden, en dat MediaPlayer daar weer onder valt. Extra voordeeltje; MediaPlayer doet dit ook nog eens in kleinere stappen (van 5%). Nu nog een manier zien te vinden dat MP automagisch opstart bij bijv het indrukken van de play knop op de headset.
Het geheugengebruik kan bij mij erg snel oplopen. Direct na de softreset gebruikt hij een 53% met TF3D aan. Zonder TF3D is dit een 43% ongeveer. Helaas word dit snel 60% en binnen 20 minuten tot enkele uren draait hij vervolgens tussen de 70-80% of zelfs nog wat hoger. Uiteraard sluit ik programma's af als ik ze niet meer nodig heb, maar zelfs dit baat niet. Het geheugengebruik blijft hoog staan, bijv op een 83% terwijl er geen programma meer actief is.
Heb mijn TD zo ingesteld dat ie na een paar minuten gelockt word middels een code. Werkt op zich prima, zo starte hij bij mij vanaf het begin al op. Probleem is echter als ik buiten in de volle zon sta. Bij het tonen van de knoppen brand de backlite verre van voluit. De knoppen zijn verre van leesbaar, soms is het zelfs gokwerk om de juiste combi in te toetsen. Is er wellicht een registery hack bekend om dit probleem op te lossen?
Nu liep ik net tegen het probleem aan dat de TF3D player geen mp3's kon vinden
Het geheugengebruik kan bij mij erg snel oplopen. Direct na de softreset gebruikt hij een 53% met TF3D aan. Zonder TF3D is dit een 43% ongeveer. Helaas word dit snel 60% en binnen 20 minuten tot enkele uren draait hij vervolgens tussen de 70-80% of zelfs nog wat hoger. Uiteraard sluit ik programma's af als ik ze niet meer nodig heb, maar zelfs dit baat niet. Het geheugengebruik blijft hoog staan, bijv op een 83% terwijl er geen programma meer actief is.
Geen enkele knop werkt er dan meer. Is op zich weer het andere uiterste. Zelfs de powerbutton is uitgeschakeld. Wat me wel mee valt is dat de knoppen van headset HTC RC E100 het wel gewoon doen. Neem aan dat het opnemen ook via de headset probleemloos verloopt. Gebruik je in de bus een headset? Dan voorzie ik iig geen problemen, mits je je gesprekken via je headset aanneemt en wegdruktwontcachme schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:45:
[...]
Ziet er idd handig uit. Alleen jammer met dat omdraaien bij het bellen, aangezien ik vaak wordt gebeld in de bus is dat dus wat onhandig als ik sta.
Werkt de knop bovenop trouwens tijdens de lock? En de volume knop?
Heb mijn TD zo ingesteld dat ie na een paar minuten gelockt word middels een code. Werkt op zich prima, zo starte hij bij mij vanaf het begin al op. Probleem is echter als ik buiten in de volle zon sta. Bij het tonen van de knoppen brand de backlite verre van voluit. De knoppen zijn verre van leesbaar, soms is het zelfs gokwerk om de juiste combi in te toetsen. Is er wellicht een registery hack bekend om dit probleem op te lossen?
[ Voor 9% gewijzigd door jules op 11-09-2008 02:28 ]
Anoniem: 273705
Ben toch aan het twijfelen voor een Samsung Omnia. Betere batterij, meer opslag, groter scherm. Maar wel lagere resolutie, minder kleuren, duurder. Uit mijn afgelopen ervaring met een brakke TD weet ik dat de batterij niet fantastich is. Een vriend van me heeft alles uitgeschakeld staan op zijn TD behalve telefoon en doet ongeveer vier dagen met redelijk wat gebel. Maar heb je daarvoor een smartphone gekocht?
Dus ik ga ofwel opnieuw voor TD ofwel voor een Omnia. Ik denk dat ik de Omnia eens wat van naderbij ga bekijken. TD vs Omnia: een strijd die in review toch dikwijls eerder overhelt naar een overwinning van de Samsung, ik veronderstel dat de krakkemikkige eerste ROM van TD der voor iets in tussenzit. Echt iets voor HTC om zo een toestellen naar reviewers op te sturen. De situatie in werkelijkheid - nieuwe ROMs voor de TDs - zal wel wat meer in evenwicht zijn, met elk toestel wel zo zijn pros en cons.
Zo vraag ik mij bijvoorbeeld af: stylus kan niet in de Omnia opgeborgen worden, echter, wanneer je voorbij de vingervriendelijke shell bent geraakt tot in het hart van WM 6.1, wat dan? Miniscule knopjes, slidertjes, radiobuttons,... Voor mij uiterst moeilijk te bedienen zonder stylus, zelfs al heb ik geen dikke vingers.
TD of Omnia, wie wint? (voor mij)
Dus ik ga ofwel opnieuw voor TD ofwel voor een Omnia. Ik denk dat ik de Omnia eens wat van naderbij ga bekijken. TD vs Omnia: een strijd die in review toch dikwijls eerder overhelt naar een overwinning van de Samsung, ik veronderstel dat de krakkemikkige eerste ROM van TD der voor iets in tussenzit. Echt iets voor HTC om zo een toestellen naar reviewers op te sturen. De situatie in werkelijkheid - nieuwe ROMs voor de TDs - zal wel wat meer in evenwicht zijn, met elk toestel wel zo zijn pros en cons.
Zo vraag ik mij bijvoorbeeld af: stylus kan niet in de Omnia opgeborgen worden, echter, wanneer je voorbij de vingervriendelijke shell bent geraakt tot in het hart van WM 6.1, wat dan? Miniscule knopjes, slidertjes, radiobuttons,... Voor mij uiterst moeilijk te bedienen zonder stylus, zelfs al heb ik geen dikke vingers.
TD of Omnia, wie wint? (voor mij)
Ik heb sinds gisteravond S2U2 v1.22 draaien. Heeft deze ook last van een batteryleak?
Kan iemand mij vertellen waarom ik zowel met Opera als met Internet Explorer niet kan krabbelen en de priveberichten niet kan lezen? Niet in normale weergave en niet in mobiele weergave.
Krijg dan dat wachticoontje in de vorm van een ster in beeld en gaat niet verder, en wat betreft krabbelen, ik krijg het hele krabbel invoerveld niet in beeld..
Krijg dan dat wachticoontje in de vorm van een ster in beeld en gaat niet verder, en wat betreft krabbelen, ik krijg het hele krabbel invoerveld niet in beeld..
kheb zelfde probleem.. maar wanneer je de mobile versie van hyves opent heb je dit probleem niet..mr_niceguy schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:16:
Kan iemand mij vertellen waarom ik zowel met Opera als met Internet Explorer niet kan krabbelen en de priveberichten niet kan lezen? Niet in normale weergave en niet in mobiele weergave.
Geprobeerd en helaas kan ik dan nog steeds gaan zitten browsen, raar.sandeman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:09:
[...]
Met deze instellingen zou je geen data bij je provider moeten gebruiken. Dit is natuurlijk simpel te checken: zet je wifi uit en probeer iets met internet te doen. Dit zou niet moeten lukken.
Bedankt voor het uitleggen van die symbolen
Hoe open ik dan de mobiele hyves? Bedoel je daarmee die optie in Opera: Mobiele weergave?ind0mi schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:18:
[...]
kheb zelfde probleem.. maar wanneer je de mobile versie van hyves opent heb je dit probleem niet..
Ik kan niet meer op vodafone live ? :x
alle andere sites zijn gewoon bereikbaar, ook subdomeinen onder vodafone.com (zoals office.)
Maar alleen live.vodafone.com kan ik niet op, ik heb een beetje rondgezocht, en nu lees ik dat dit kan liggen aan de rom ?
ik heb echter de vodafone rom niet eraf, ik draai alleen SPL + Antenne, kan dit dit veroorzaken ?
(Ik wil namelijk TV kijken en ik begrijp dat die via vodafone live page moet ? )
alle andere sites zijn gewoon bereikbaar, ook subdomeinen onder vodafone.com (zoals office.)
Maar alleen live.vodafone.com kan ik niet op, ik heb een beetje rondgezocht, en nu lees ik dat dit kan liggen aan de rom ?
ik heb echter de vodafone rom niet eraf, ik draai alleen SPL + Antenne, kan dit dit veroorzaken ?
(Ik wil namelijk TV kijken en ik begrijp dat die via vodafone live page moet ? )
KPN - Vodafone Ziggo Partner
google hyves mobile in internet explorer.mr_niceguy schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:26:
[...]
Hoe open ik dan de mobiele hyves? Bedoel je daarmee die optie in Opera: Mobiele weergave?
heb je bij je USB settings in je telefoon aanstaan dat de geavanceerde netwerk functionaliteit gebuikt moet worden? die kun je vinden onder instellingen > verbindingen > usb aan pc. even het vakje aanvinken. en probeer eens een restart van je telefoon en PC misschien dat dat helpt. anders even controleren of de waarde nog correct in je register staat.1475paul schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:44:
[...]
ik heb dit gedaan maar dit werkt niet?
de komma knop langer ingedrukt houden, dan werkt het. alle tekens en letter die bovenin een toets staan daar moet je je toets langer voor ingedrukt houden en dan krijg je zegebruikershaes schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:07:
Heeft er iemand een oplossing voor het toevoegen van komma's in sms?
Voorbeeld: Ik typ een lang woord als genoeg en wil daar een komma achter hebben. Ik druk op ',' en krijg bovenin opties 'genoeg.' en 'genoeg?', maar geen 'genoeg,'. Ik moet dan eerst spatie doen om het woord te deselecteren, vervolgens backspace en dan weer een komma invoeren. Zwaar irritant!
Heb je je proxy uitgezet?CrankyGamerOG schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:27:
Ik kan niet meer op vodafone live ? :x
Dit is een Vodafone probleem: met proxy wel VF.live maar geen Youtube, MSN en meer, zonder proxy het omgekeerde.
idd, de proxy stond uit, nu doet ie het weer, thnxsandeman schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:52:
[...]
Heb je je proxy uitgezet?
Dit is een Vodafone probleem: met proxy wel VF.live maar geen Youtube, MSN en meer, zonder proxy het omgekeerde.
erg raar dit.....
Oei Oei Oei!!wontcachme schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:22:
Vooral deze foto is erg mooi!

http://www.xbmcfreak.nl/
Anoniem: 114910
Ik wil graag mijn Diamond weer terugzetten van de 1.93 naar de 1.37 rom. Wordt eerlijk gezegd niet echt wijzer van de posts uit de TS. Moet ik nou wel of niet een Hard SPL installeren of niet? En waar kan ik de offieciele 1.37 vandaan halen?
Hebben jullie ervaringen met een goedkope extra batterij van hetzelfde formaat als in de TD zit, de 900mAh volgens mij ? Ik zie wel op Ebay een aantal aanbiedingen, maar is zo'n batterij dan wel te vertrouwen .... ?[b][message=30713843,noline]jules schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:32[b]
En voor de prijs van de originele (€ 50,-) met overigens "maar" een 1350 mAh vind ik deze wel erg interessant. Als in, voor af en toe gebruik als ik het niet met m'n huidige 2 900 mAh accu's red. Anyway, voor die € 20,- (incl verzendkosten) is ie inmiddels onderweg.
Heb ik ook enorm last van gehad en daarom het programma er ook weer afgeknikkerd.Vlooi schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:52:
Ik heb sinds gisteravond S2U2 v1.22 draaien. Heeft deze ook last van een batteryleak?
- Met S2U2: 's ochtends van de lader = 's avonds 1900uur aan de lader
- Zonder S2U2: 's ochtends van de lader = de volgende dag 's middags rond 1500uur weer aan de lader.
Scheelt nogal.
Ja, het verschil met/zonder S2U2 is zeker te merken.
Ik gebruik dan nu ook SensorLock. Ik moet zeggen, dat draaien is even wennen, maar ik draai nu volop!
En ik vind het wel stoer staan: even draaien met je phone om 'm te (un)locken.
En met die laatste versie kan je je telefoontjes gewoon met de hardwareknoppen opnemen, hoef je dus niet eerst te draaien. Super gewoon.
Ik gebruik dan nu ook SensorLock. Ik moet zeggen, dat draaien is even wennen, maar ik draai nu volop!
En met die laatste versie kan je je telefoontjes gewoon met de hardwareknoppen opnemen, hoef je dus niet eerst te draaien. Super gewoon.
Ok, zal het eens in de gaten houden. Op zich een leuk progje dat S2U2, maar ja als de batt het niet lang volhoud...kwakkie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:14:
Het batteryleak zou gedicht moeten zijn in deze versie. Dit is ook wat gebruikers op XDA dev melden.Vlooi schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:52:
Ja, ikke!mattrob schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:58:
[...]
Hebben jullie ervaringen met een goedkope extra batterij van hetzelfde formaat als in de TD zit, de 900mAh volgens mij ? Ik zie wel op Ebay een aantal aanbiedingen, maar is zo'n batterij dan wel te vertrouwen .... ?
Op eBay kun je een setje vinden met:
2x 900 mAh batterijen
1x oplader via USB (heeft een USA connector voor stopcontacten)
1x USB kabel
1x screenprotector (is best wel goed)
Ik gebruikte de batterijen tot gisterenavond nog met alle plezier. Ze gingen even lang als de origineel en geen branden hiero.
Echter heb ik sinds gisteren de 1800 mAh
It ain't stupid if it works!
Het zou een welkome aanvulling zijn om settings van dit progsel te kunnen tweaken. Kom er nu zelfs achter dat ie zichzelf lockt zonder dat ik hem gedraait heb. Moet hem eerst unlocken (draaien) alvorens ik er wat mee kan doen. In mijn geval is dat vervolgens een code intoetsen. Word dan allemaal wel erg omslachtig. En dat alleen vanwege GPS track progsels en TomTom....kwakkie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:14:
Ik heb net even gekeken om de TD en vind het nog niet echt schokkend.sandeman schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:52:
[...]
Het batteryleak zou gedicht moeten zijn in deze versie. Dit is ook wat gebruikers op XDA dev melden.
Vanmorgen om 8.30 uur van de lader af. Nog niet veel gedaan met de telefoon, maar heb nu nog steeds 93% over (12.30 uur). Valt me dus niet tegen.
Wel jammer dat die schuine blokjes niet zijn doorgetrokken.Erhnam schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:43:
[...]
Oei Oei Oei!!
Vooral deze foto is erg mooi!
[afbeelding]
Nu lijkt het net een opgerekte TF3D van de TD
Anoniem: 203771
Hoe is sensorlock met de batterij dan? Veel beter dan S2U2, verbruikt het bijna niets?kwakkie schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:14:
Anoniem: 258500
Sensorlock is naar mijn mening nog te onstabiel. Heb al 2x een HR moeten uitvoeren omdat hij na een softreset bleef trillen. Batterijduur is stukken beter dan met S2A2 maar die is tenminste stabiel tgo SL.
Heb ik ook gehad, oplossing is niet gebruik te maken van SDConfig maar gewoon te installeren.Anoniem: 258500 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:56:
Sensorlock is naar mijn mening nog te onstabiel. Heb al 2x een HR moeten uitvoeren omdat hij na een softreset bleef trillen. Batterijduur is stukken beter dan met S2A2 maar die is tenminste stabiel tgo SL.
Ik heb vandaag nog iets leuks gevonden en heb me dan onmiddelijk ingeschreven om hun beta te testen wanneer hij vrijgegeven wordt: Swype
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Mede GoT'ers hebben het verbruik gemeten en het is te verwaarlozen. (Correct me if I'm wrong)Anoniem: 203771 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:47:
Hoe is sensorlock met de batterij dan? Veel beter dan S2U2, verbruikt het bijna niets?
S2U2 is een grootverbruiker vergeleken met SensorLock.
maar hoe weet jij dat dit door sensorlock komt dan ?Anoniem: 258500 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:56:
dit heb je namelijk niet aangetoond?
bij mij doet sensorlock het P-E-R-F-E-C-T , al 5 dagen
ik denk dat er iets anders in je tel mis zit.
Me 2. Mooie manier om te typen, hoop echt dat het wat gaat worden!nvidia schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:01:
[...]
Heb ik ook gehad, oplossing is niet gebruik te maken van SDConfig maar gewoon te installeren.
Ik heb vandaag nog iets leuks gevonden en heb me dan onmiddelijk ingeschreven om hun beta te testen wanneer hij vrijgegeven wordt: Swype
iemand hier ook het probleem dat het batterij icoontje foetsie is ?
het viel me eigenlijk gister al op, maar nu word het storend dat ik niet op me main scherm kan zien wat de battery status is, het lijkt wel of die balk gewoon te vol is oid ? iemand die dit weet ?
of kun je het battery icon ergens in/uitschakelen ?
het viel me eigenlijk gister al op, maar nu word het storend dat ik niet op me main scherm kan zien wat de battery status is, het lijkt wel of die balk gewoon te vol is oid ? iemand die dit weet ?
of kun je het battery icon ergens in/uitschakelen ?
[ Voor 9% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-09-2008 14:29 ]
WAT BEDOEL JE MET DE WAARDE NOG CORRECT IN JE REGISTER
IL BEN EN BEEJE EEN LEEK
KUN JE ZEGGEN HOE IK DIT MOET DOEN,
DANK U
heb je bij je USB settings in je telefoon aanstaan dat de geavanceerde netwerk functionaliteit gebuikt moet worden? die kun je vinden onder instellingen > verbindingen > usb aan pc. even het vakje aanvinken. en probeer eens een restart van je telefoon en PC misschien dat dat helpt. anders even controleren of de waarde nog correct in je register staat.
IL BEN EN BEEJE EEN LEEK
DANK U
heb je bij je USB settings in je telefoon aanstaan dat de geavanceerde netwerk functionaliteit gebuikt moet worden? die kun je vinden onder instellingen > verbindingen > usb aan pc. even het vakje aanvinken. en probeer eens een restart van je telefoon en PC misschien dat dat helpt. anders even controleren of de waarde nog correct in je register staat.
Anoniem: 258838
Ik heb aan versie 0.2.3 van sensorlock Stylus support toegevoegd.
http://forum.xda-develope...p?p=2628119&postcount=320
De TD unlocked wanneer de Stylus uit de TD genomen wordt, en locked weer wanneer deze weer teruggestopt wordt (indien deze eerder gelocked was door gesture).
Ook heb ik de vibratie vervangen door beeps.
Ik 2 versies gemaakt, eentje waar de hardware buttons ook gelocked zijn en de andere alleen de TouchPanel.
Hiermee wordt Sensorlock weer wat gebruiksvriendelijker. Alle credits voor surfsmurf.
http://forum.xda-develope...p?p=2628119&postcount=320
De TD unlocked wanneer de Stylus uit de TD genomen wordt, en locked weer wanneer deze weer teruggestopt wordt (indien deze eerder gelocked was door gesture).
Ook heb ik de vibratie vervangen door beeps.
Ik 2 versies gemaakt, eentje waar de hardware buttons ook gelocked zijn en de andere alleen de TouchPanel.
Hiermee wordt Sensorlock weer wat gebruiksvriendelijker. Alle credits voor surfsmurf.
dude ten eerste zet je capslock uit. wordt niet gewaardeerd hier.1475paul schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:20:
WAT BEDOEL JE MET DE WAARDE NOG CORRECT IN JE REGISTER
IL BEN EN BEEJE EEN LEEK
DANK U
ten tweede, als je de oorspronkelijke uitleg hebt gevolgd betekent dit dat je regedit hebt opgestart en daar naar de goeie map bent gegaan zoals beschreven en daar een dword hebt aangemaakt.
dus wat ik bedoel met of die waarde nog wel correct staat is dat je weer regedit opstart en weer dezelfde key opzoekt die gemaakt hebt en kijkt of de waarde die je daarvoor had ingevoerd of die daar nog staat en misschien neit weer veranderd is door een ander programma op je computer.
overigens wil je gebruik maken van internet via je computer dan moet je bij het aansluiten van je telefoon wel kiezen voor active sync. en niet voor disc drive
Het was toch al zo dat het panel bij 0.2.3 unlockte als je een inkomende oproep had? Heb het nog niet getest maar dat dacht ik te lezen. Vind het irritant als ik eerst telefoon moet rond draaien voordat ik kan opnemen.Anoniem: 258838 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:13:
Ik heb aan versie 0.2.3 van sensorlock Stylus support toegevoegd.
snip
Same here, geen headset en de pouch is een simpel tasje.PaPi36 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:29:
Vorige week mn Compact IV gekregen. Wat een prima toestel. In de startinfo van deze topic staat echter dat er in het pakket een bluetooth headset bij zou ziitten. Nou niet in het pakket wat ik van TMobile heb gekregen.
Kan iemand bevestigen dat er een bluetooth headset bij hoort te zitten??
Thanx
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Nee, de TouchPanel bleef locked, de hardware buttons waren unlocked.Shinji schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:22:
[...]
Het was toch al zo dat het panel bij 0.2.3 unlockte als je een inkomende oproep had? Heb het nog niet getest maar dat dacht ik te lezen. Vind het irritant als ik eerst telefoon moet rond draaien voordat ik kan opnemen.
Ik wilde ook de hardware buttons gelocked hebben (die kunnen ook geduwd worden, tijdens het uit de broekzak/Pouch halen), en het draaien van de telefoon is dan niet handig.
Gewoon de stylus eruit halen, en de TouchPanel en hardware buttons zijn geunlocked.
Daarna kun je de telefoon gewoon aannemen op de manier zoals je wenst.
Ik heb 2 versies neergezet, ook een voor diegene die de hardware buttons nooit gelocked wil hebben.
De Stylus optie is dan toch ook handig (unlocked van TouchPanel).
Na een HR heb ik alleen sensorlock geinstalleerd (en de geheugenkaart verwijderd)...wederom een vastloper dus.CrankyGamerOG schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:18:
[...]
maar hoe weet jij dat dit door sensorlock komt dan ?
dit heb je namelijk niet aangetoond?
bij mij doet sensorlock het P-E-R-F-E-C-T , al 5 dagen
ik denk dat er iets anders in je tel mis zit.
iemand een ideewd200 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:06:
waar kan je het icoontje van de klok in de "titel balk" veranderen van analoog naar digitaal hij staat bij mij ineens in analoog vet onhandig.
erg vreemd, want hier doet ie het echt goed......Anoniem: 258500 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:59:
[...]
Na een HR heb ik alleen sensorlock geinstalleerd (en de geheugenkaart verwijderd)...wederom een vastloper dus.
ben wel blij met de aanpassingen van hierboven aan sensorlock
@ devver, heb je een linkje naar je kopje koffie donatie gebeuren ?
Waarom heb je daar uberhaupt een klok? Maar bij andere wm toestellen was het met de stylus even de klok ingedrukt houden.
Anoniem: 157137
Ik zat net op ebay te kijken. Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan dat met nog 3 dagen te gaan dat je al HTC touch diamonds kunt kopen voor 60 euro. De verkoper heeft een 100% betrouwbaarheid. 623 mensen hebben deze betrouwdbaarheid aan hem toegekend. De verkoper is al lid sinds 1999.\
Heeft iemand hier ervaring mee? Mobieltjes voor spotgoedkope prijzen via ebay kopen?
Heeft iemand hier ervaring mee? Mobieltjes voor spotgoedkope prijzen via ebay kopen?
Misschien dan toch een verschil in de Touch Diamond en de Touch Pro?Anoniem: 258500 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:59:
[...]
Na een HR heb ik alleen sensorlock geinstalleerd (en de geheugenkaart verwijderd)...wederom een vastloper dus.
Tenminste, ik neem aan dat je de Pro hebt aangezien ik in mijn Diamond geen geheugenkaart heb die ik kan verwijderen.
lol idd scherpe opmerking, ik heb ook een Diamond.Shinji schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:25:
[...]
Misschien dan toch een verschil in de Touch Diamond en de Touch Pro?
Tenminste, ik neem aan dat je de Pro hebt aangezien ik in mijn Diamond geen geheugenkaart heb die ik kan verwijderen.
Rick kun je het niet ook nog 1 x maken met trillen ipv beeps ? of een hint geven hoe die verandering van jou terug te draaien is... ?
Ik vond de tril wel nice namelijk
[ Voor 29% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-09-2008 18:32 ]
Ik heb ze allebei (een Pro en een MDA compact IV).Shinji schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:25:
[...]
Misschien dan toch een verschil in de Touch Diamond en de Touch Pro?
omdat die de laatste uren gaan stijgen zo werkt bieden.Anoniem: 157137 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:08:
Ik zat net op ebay te kijken. Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan dat met nog 3 dagen te gaan dat je al HTC touch diamonds kunt kopen voor 60 euro. De verkoper heeft een 100% betrouwbaarheid. 623 mensen hebben deze betrouwdbaarheid aan hem toegekend. De verkoper is al lid sinds 1999.\
zo laat mogelijk bieden om hem een zo laag mogelijk bedrag te hebben
niet in het hoofdscherm maar in andere schermen bv in programma's of berichten (dus achter de TF3D interface)Polster schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:06:
[...]
Waarom heb je daar uberhaupt een klok? Maar bij andere wm toestellen was het met de stylus even de klok ingedrukt houden.
vroeger stond daar een digitale klok en nu analoog en vet irritant.
door op de klok te klikken komt er geen instelling waar ik dat aan kan passen
niet aanklikken maar even vast houden. dus langer met je stylus erop houden.wd200 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:12:
[...]
n vet irritant.
door op de klok te klikken komt er geen instelling w
aar ik dat aan kan passen
Heb je al naar miin versie gekeken, die trilt niet meer en heeft Stylus support.Anoniem: 258500 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:56:
Ik weet niet of je programmeerervaring hebt.CrankyGamerOG schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:30:
Rick kun je het niet ook nog 1 x maken met trillen ipv beeps ? of een hint geven hoe die verandering van jou terug te draaien is... ?
Ik vond de tril wel nice namelijk
In sensorlock.vcproj vibrator.cpp en vibrator.h toevoegen en in sensorlock.cpp in methode Beeps de call naar Beep vervangen door de call naar vibrator.Play().
Wanneer je naar de verschillen kijkt, moet dit niet zo moeilijk zijn.
Ik ben aan het denken om de Beep te vervangen door een lock icoontje op het scherm.
Ben nieuw in Windows Mobile programmeren. Iemand een stukje code om dit te doen?
Daarnaast denk ik erover de GSENSOR code eruit te slopen, en het uit/in doen van de stylus binnen korte tijd het togglen tussen locken/unlocken. Het voordeel is dat het dan nog minder CPU tijd kost en de TD niet per ongeluk locked/unlocked. De code die ik toegevoegd, polled namelijk niet meer, maar is event driven.
mijn heldSamStar schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:16:
[...]
niet aanklikken maar even vast houden. dus langer met je stylus erop houden.
Ga hem binnenkort ff proberen. Heb eerst ff geen zin om weer de boel opnieuw in te stellenAnoniem: 258838 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:22:
[...]
Heb je al naar miin versie gekeken, die trilt niet meer en heeft Stylus support.

Uhm, omdat er in 3 dagen vast nog wel mensen hoger gaan bieden...? DuhAnoniem: 157137 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:08:
Je hebt pas een koop als de veiling is afgelopen...
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 270487 op 11-09-2008 20:24 ]
Anoniem: 33810
Hoe je moet 'rechtsklikken' voor het contextmenu staat ook gewoon in de FAQ
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 11-09-2008 20:42 ]
klopt voor rechts klikken maar zoiets had ik niet verwacht voor de klok.Anoniem: 33810 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:41:
[...]
Hoe je moet 'rechtsklikken' voor het contextmenu staat ook gewoon in de FAQ.
Ik houd het toch liever bij de oude sensor lock, dan maar zonder stylus support.
Helaas crashed jouw versie continue
Hmmm. ik heb tot nu toe geen problemen. Welke ROM gebruik jij. Ik heb de orginele 1.93 Dutch ROM.CrankyGamerOG schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:25:
[...]
Ik houd het toch liever bij de oude sensor lock, dan maar zonder stylus support.
Helaas crashed jouw versie continue
Treed het altijd op, of onder bepaalde omstandigheden?
Gebruik je de versie met of zonder locken van Hardware keys?
Ik gebruik de versie die zowel het TouchPanel als Hardware keys locked.
Ik heb de originele rom van vodafone, met spl en antenna.Anoniem: 258838 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:46:
[...]
Hmmm. ik heb tot nu toe geen problemen. Welke ROM gebruik jij. Ik heb de orginele 1.93 Dutch ROM.
Treed het altijd op, of onder bepaalde omstandigheden?
Gebruik je de versie met of zonder locken van Hardware keys?
Ik gebruik de versie die zowel het TouchPanel als Hardware keys locked.
Het was de versie met locken van de hardware keys.
Het trad altijd op, niet aan een specifieke actie gebonden, nu met originele sensor lock geen probleem meer.
Het duurde ongeveer een minuut of 3/4 (en dat schat ik maar) totdat het crashed.
effe wat oude koeien uit de sloot halen..
zijn er nog mensen die problemen hebben met wifi ontvangst? Ik heb namelijk nog steeds het probleem dat de verbinding wegvalt tijdens het browsen terwijl de laptop die ik er langs heb staan wel gewoon vol bereik heeft.
Tijdje terug aardig wat klachter hierover gezien, nu is het al een tijdje stil.
NL rom 1.93 btw
zijn er nog mensen die problemen hebben met wifi ontvangst? Ik heb namelijk nog steeds het probleem dat de verbinding wegvalt tijdens het browsen terwijl de laptop die ik er langs heb staan wel gewoon vol bereik heeft.
Tijdje terug aardig wat klachter hierover gezien, nu is het al een tijdje stil.
NL rom 1.93 btw
Ga het laatste kwartier/halfuur maar eens stevig F5-en, dan zie je wel wat er gebeurdAnoniem: 157137 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:08:
Hallo,
ik heb de laatste tijd toch wat meer problemen met mijn diamant....
Ik heb hier al wat suggesties gevonden om dit op te lossen, maar geen van allen lijken te werken.
Hoe kan ik de TD als ik thuis (of ergens waar ik wifi heb) ALLEEN gebruik laten maken van wifi?
De zendmasten van Vodafone staan hier zover weg, dat ik binnen maar 1 a 2 streepjes ontvangst heb, met de bijbehorende trage internetverbinding....
Als ik nu mijn mail ophaal, of gewoon op internet ga met de TD zie ik vaak dat hij toch de gsm verbinding gebruikt, en niet mijn draadloze netwerk!!
Iemand suggereerde al de instellingen van je internet niet op 'prive' maar op 'werk' te zetten.
Geen resultaat.
Tevens kun je instellen: verbindingen-geavanceerd-netwerken selecteren-netwerkbeheer:
'Programma's die automatisch verb maken met internet moeten gebruik van:'
en dan kun je kiezen uit vodafone gprs, mijn werk netwerk enz.
en
'Programma's die automatisch verbinding maken met een particulier netwerk moeten gebruik maken van:'
en weer dezelfde keuzeopties.
Ik heb ze eens beiden op "werk" gezet, en mijn verbinding zoals hier genoemd werd, geconfigureerd als "werk"
Nu leek t internet wel snel te gaan, maar mijn weer, email en dat spul allemaal kon geen verbinding/updates meer verkrijgen.
Iemand een oplossing????
Thanx!
ik heb de laatste tijd toch wat meer problemen met mijn diamant....
Ik heb hier al wat suggesties gevonden om dit op te lossen, maar geen van allen lijken te werken.
Hoe kan ik de TD als ik thuis (of ergens waar ik wifi heb) ALLEEN gebruik laten maken van wifi?
De zendmasten van Vodafone staan hier zover weg, dat ik binnen maar 1 a 2 streepjes ontvangst heb, met de bijbehorende trage internetverbinding....
Als ik nu mijn mail ophaal, of gewoon op internet ga met de TD zie ik vaak dat hij toch de gsm verbinding gebruikt, en niet mijn draadloze netwerk!!
Iemand suggereerde al de instellingen van je internet niet op 'prive' maar op 'werk' te zetten.
Geen resultaat.
Tevens kun je instellen: verbindingen-geavanceerd-netwerken selecteren-netwerkbeheer:
'Programma's die automatisch verb maken met internet moeten gebruik van:'
en dan kun je kiezen uit vodafone gprs, mijn werk netwerk enz.
en
'Programma's die automatisch verbinding maken met een particulier netwerk moeten gebruik maken van:'
en weer dezelfde keuzeopties.
Ik heb ze eens beiden op "werk" gezet, en mijn verbinding zoals hier genoemd werd, geconfigureerd als "werk"
Nu leek t internet wel snel te gaan, maar mijn weer, email en dat spul allemaal kon geen verbinding/updates meer verkrijgen.
Iemand een oplossing????
Thanx!
Ik heb sinds gister de Diamond, nu heb ik een hele suffe vraag, ik heb een microSD kaartje erbij gekocht, maar ik kan niet vinden waar ik hem moet plaatsen
Zonde van je geld. Een Diamond heeft geen slot voor een microSD kaart.
LOL net gevonden op de HTC site:
Where can I find the storage card slot?
There is no storage card slot on the Touch Diamond. You can use the built-in 4GB internal storage to store your files.
Die verkoper
There is no storage card slot on the Touch Diamond. You can use the built-in 4GB internal storage to store your files.
Die verkoper
Anoniem: 178894
@ Erik Ven
Zie FAQ NoData
Zie FAQ NoData
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 178894 op 12-09-2008 10:38 ]
Idd, misschien was die pannenkoek in de war met de Touch Pro, daar kan ie namelijk wel in.
raptorix schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:35:
LOL net gevonden op de HTC site:
Die verkoper
raptorix schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:33:
Ik heb sinds gister de Diamond, nu heb ik een hele suffe vraag, ik heb een microSD kaartje erbij gekocht, maar ik kan niet vinden waar ik hem moet plaatsen
Werkt niet, daarnaast krijg ik met hyves in internet explorer de foutmelding 'De pagina die u zoekt, kan niet worden gevonden als gevolg van een onbekende fout 0x80072f7c.'ind0mi schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:42:
[...]
google hyves mobile in internet explorer.
Ik had begrepen dat anderen met Opera wel gewoon konden krabbelen en priveberichten lezen, maar bij mij werkt dat niet.
Iemand die hier ook last van heeft gehad en dit op heeft kunnen lossen?
Ik heb sinds enkele dagen een TD (vodafone branded), maar ik heb problemen met het downloaden van de sprite backup tool op de HTC site. Ik kan hierover niks vinden in de FAQ.
Wat heb ik gedaan:
Geregistreerd bij de HTC-e club, en daarbij meteen de S/N van mijn TD ingevuld
Op download pagina van de sprite backup tool de S/N ook ingevuld
Vervolgens krijg ik de melding: "Sorry, this software download is not suitable for your device."
Komt dit omdat ik een vodafone branded versie heb met custom software?
Wat heb ik gedaan:
Vervolgens krijg ik de melding: "Sorry, this software download is not suitable for your device."
Heb je Sprite ook niet op een CD-rom staan, die geleverd werd bij je TD?
idd, ik heb sprite gewoon op cd gekregen bij me vodafone branded.LeonM schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:58:
Ik heb sinds enkele dagen een TD (vodafone branded), maar ik heb problemen met het downloaden van de sprite backup tool op de HTC site. Ik kan hierover niks vinden in de FAQ.
Wat heb ik gedaan:
Dus ff iets beter kijken dan je neus lang is

het kan zijn dat je de cd's nog niet hebt gezien, de cd's zitten onder de deksel
[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-09-2008 11:01 ]
de downloads van de HTC e-club is alleen voor mensen met een HTC branded toestel. Vandaar dat een vodafone branded versie niet geschikt is daarvoor.LeonM schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:58:
Wat heb ik gedaan:
Omdat je een Vodafone versie is in principe de leverancier van het toestel Vodafone. Dus eventuele software en updates zal je dan ook van Vodafone moeten krijgen.
What a fine day for Science! | Specs
Anoniem: 214109
Hoi
kan iemand mij hiermee helpen toevallig dat zou SuPeR zijn
http://forum.xda-develope...php?p=2630937#post2630937
alvast bedankt!!!
alvast bedankt!!!
Ik weet de oplossing: schaf een Samsung F480 aan.
Ik heb de laatste paar keren dat wanneer ik gebeld ben. M'n toestel vastloopt.
Voorbeeld:
Ik wordt gebeld. Hang op.
Ik wil bellen of agende checken etc. Werkt er vervolgens niks meer. Softreset dmv uitzetten met aan/uit-knop werkt ook niet.
Wat wel werkt is de batterij eruit halen en weer indoen. Maarja, dat schiet natuurlijk niet op.
Wat ik tegenwoordig ook al een paar keer zie.
Wanneer ik m'n TD aan m'n pc gekoppeld heb staat er af en toe in het scherm; "Stroom wordt uitgeschakeld. Wilt u doorgaan?"
Iemand een idee vanwaar deze problemen komen?
Ik heb hier al gezocht maar niks gevonden. Misschien iets over het hoofd gezien!
Ik heb trouwens de nieuwste firmware erop staan.
Voorbeeld:
Ik wordt gebeld. Hang op.
Ik wil bellen of agende checken etc. Werkt er vervolgens niks meer. Softreset dmv uitzetten met aan/uit-knop werkt ook niet.
Wat wel werkt is de batterij eruit halen en weer indoen. Maarja, dat schiet natuurlijk niet op.
Wat ik tegenwoordig ook al een paar keer zie.
Wanneer ik m'n TD aan m'n pc gekoppeld heb staat er af en toe in het scherm; "Stroom wordt uitgeschakeld. Wilt u doorgaan?"
Iemand een idee vanwaar deze problemen komen?
Ik heb hier al gezocht maar niks gevonden. Misschien iets over het hoofd gezien!
Ik heb trouwens de nieuwste firmware erop staan.
Ik zou eens eerst beginnen met terug naar school gaan om je engels wat op te krikken, want je breezer english is echt wel zo passe......Anoniem: 214109 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:06:
Hoi
alvast bedankt!!!
Daarbij zou het voor jezelf wellicht lonen om je eens te verdiepen in hoe de telefoon werkt, dan zou je zelf je menu kunnen brouwen.
Veel informatie hier waar ik veel aan heb gehad, maar ik had toch ene simpel, wellicht reeds beantwoord, vraagje:
Ik heb een mobiel abbo bij vodafone...als ik soms aan het browsen ben krijg ik boven bij het verbindingsicoontje een 3G (dat is goed neem ik aan), soms dan ineens een H (HSPDA neem ik aan ook goed) maar soms een G..en dat is toch weer GPRS? Betaal ik dan normale gprs kosten of interpreteer ik de icoontjes verkeerd?
Ik heb een mobiel abbo bij vodafone...als ik soms aan het browsen ben krijg ik boven bij het verbindingsicoontje een 3G (dat is goed neem ik aan), soms dan ineens een H (HSPDA neem ik aan ook goed) maar soms een G..en dat is toch weer GPRS? Betaal ik dan normale gprs kosten of interpreteer ik de icoontjes verkeerd?
Hij geeft toch ook aan dat ze engels niet zo goed is....CrankyGamerOG schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:22:
[...]
Ik zou eens eerst beginnen met terug naar school gaan om je engels wat op te krikken, want je breezer english is echt wel zo passe......
Daarbij zou het voor jezelf wellicht lonen om je eens te verdiepen in hoe de telefoon werkt, dan zou je zelf je menu kunnen brouwen.
Nope, all-in.RUFFNECK schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:34:
Veel informatie hier waar ik veel aan heb gehad, maar ik had toch ene simpel, wellicht reeds beantwoord, vraagje:
Nodata heb ik al sinds het begin geinstalleerd.... Ik volg dit forum al vanaf deeltje 1 ha
Dit is geen goede oplossing hiervoor.
Iemand nog ideeen??
Anoniem: 94989
hey, ik ben ook trotse bezitter van een mda compact ofterwel een diamond 
ik vroeg me af of de screen protector voor de htc diamond hetzelfde is als voor de mda compact (tmobile branded)?
zie op ebay alleen de 3700 staan
ik vroeg me af of de screen protector voor de htc diamond hetzelfde is als voor de mda compact (tmobile branded)?
zie op ebay alleen de 3700 staan
Daar zou ik niet zomaar van uit gaan. De MDA en officiele TD verschillen enigszins qua formaat. Ook qua scherm. (MDA heeft ronde hoeken, als ik het goed begrepen heb).
Dit topic is gesloten.