HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 110.163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-06 20:45
Anoniem: 178894 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:41:
Nog niemand een progje dat GPS data kan linken met zonsopkomt gegevens etc? :'( :'(
ja dat zou ook handig zijn, ben ik eigenlijk ook een beetje naar op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

raptorix schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:36:
[...]

Hij geeft toch ook aan dat ze engels niet zo goed is....
Ja, maar dat neemt niet weg dat je geen moeite hoeft te doen?
Je ziet duidelijk dat die post erop geramt is zonder ff 3sec stil te staan bij spelling en eventuele correcte woordspelingen. En slechte spelling is geen excuus imho, elke browser/tekstverwerker kan spellingscontrole doen imho ?

Het iets niet geleerd hebben of kunnen geeft je geen vrijbrief om dan maar op die manier te posten, je kan ook denken, hey ik ga eens uitzoeken hoe ik die woorden WEL goed type.

Voorbeeld : Mij is nooit verteld dat ik niet door rood mag lopen, maar toch ben ik strafbaar als ik het doe.....

Maar goed dat is een compleet andere discussie.

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-09-2008 12:18 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:06:
[...]

Ja, maar dat neemt niet weg dat je geen moeite hoeft te doen?
Je ziet duidelijk dat die post erop geramt is zonder ff 3sec stil te staan bij spelling en eventuele correcte woordspelingen. En slechte spelling is geen excuus imho, elke browser/tekstverwerker kan spellingscontrole doen imho ?

Het iets niet geleerd hebben of kunnen geeft je geen vrijbrief om dan maar op die manier te posten, je kan ook denken, hey ik ga eens uitzoeken hoe ik die woorden WEL goed type.

Voorbeeld : Mij is nooit verteld dat ik niet door rood mag lopen, maar toch ben ik strafbaar als ik het doe.....

Maar goed dat is een compleet andere discussie.
Sjonge jonge zeg, jij bent lekker bezig.. maar bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

dangerpaki schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:59:
[...]

ja dat zou ook handig zijn, ben ik eigenlijk ook een beetje naar op zoek
Ik ben op dit moment hiermee bezig, dus als jullie even 2 daagjes (weekend) vol houden dan zal ik het wel af hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

nog een vraagje.

in de handleiding staat dat automatisch roteren alleen beschikbaar is als ik web&walk heb.
dat nieuwe contract gaat pas december in maar wiol die functie nu dus wel gebruiken.

iemand een idee hoe ik dat zelf kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Als we toch gaan mierenneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 94989 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:39:
nog een vraagje.

in de handleiding staat dat automatisch roteren alleen beschikbaar is als ik web&walk heb.
dat nieuwe contract gaat pas december in maar wiol die functie nu dus wel gebruiken.

iemand een idee hoe ik dat zelf kan instellen?
Auto-roteren is niet afhankelijk van je contract, maar van de applicatie. Het zou dus nu ook al mogelijk moeten zijn. Zie hier voor meer info. Ik neem aan dat, dat is wat je bedoeld.

[ Voor 0% gewijzigd door 210667 op 12-09-2008 12:49 . Reden: spelvauten..lol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

210667 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:42:
[...]

Als we toch gaan mierenneuken.
:Y :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Laten we ontopic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:12

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 94989 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:42:
hey, ik ben ook trotse bezitter van een mda compact ofterwel een diamond :D

ik vroeg me af of de screen protector voor de htc diamond hetzelfde is als voor de mda compact (tmobile branded)?
zie op ebay alleen de 3700 staan
Die vraag heb ik in een eerder deel ook gesteld, het antwoord is nee.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 19:08
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425650

Answerkeys Disabler

Zelf gemaakt, gebaseerd op SensorLock. Lockt de touch panel als er een telefoontje binnenkomt. Is nog zeker beta, bij mij werkt het. Hopelijk is het bruikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

DRvDijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:40:

Answerkeys Disabler

Zelf gemaakt, gebaseerd op SensorLock. Lockt de touch panel als er een telefoontje binnenkomt. Is nog zeker beta, bij mij werkt het. Hopelijk is het bruikbaar :)
Bij deze ga ik even fungeren als beta-tester...Vraagje, wat wordt er wezenlijk veranderd en is het te de-installeren zonder een harde-reset te moeten doen.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heej

als je een zip file heb met een cab file daarin, kun je de zip dan verwijderen na het installeren van de cab...

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 214109 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:05:
Heej

als je een zip file heb met een cab file daarin, kun je de zip dan verwijderen na het installeren van de cab...

thnx
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm, ik wou skype mobile installen op mijn diamond maar ik krijg de foutmelding dat hij niet compatable is.

heeft tmobile dit uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
210667 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:03:
[...]

Bij deze ga ik even fungeren als beta-tester...Vraagje, wat wordt er wezenlijk veranderd en is het te de-installeren zonder een harde-reset te moeten doen.. 8)
Je toestel wordt gelocked op het moment dat er een telefoontje binnenkomt. Dat wil zeggen, het touch screen wordt uitgezet (backlight niet, alleen touch screen), zoals SensorLock dat ook doet. De verandering is dus dat je hem niet expliciet hoeft te locken :)

Ja, is goed te deinstalleren. De .cab zet een .exe in je program files, en een shortcut in \Windows\StartUp, en in je Program Files start menu. Met de link in het start menu kun je het progje aanzetten (geen response van het programmatje) en door er nog een keer op te klikken weer uitzetten (wordt gevraagd of je m uit wil zetten).
Sowieso kun je hem deinstalleren via Start>Instellingen>..... . Het deinstalleren duurt alleen een stukje langer als het programma nog actief is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114910

Pfft ik heb het voor elkaar gekregen om mijn rom weer terug te flashen naar 1.37 en nu kan ik wel weer sms versturen. Maar ja die interface is traag in 1.37 en mijn telefoon loopt ook vast als ik msn gebruikt heb. Ik ga HTC maar eens mailen. Want ik gebruik liever de snellere en stabieler 1.93, maar ja als ik niet kan smsen heb ik daar weinig aan. als ik een antwoord heb van HTC horen jullie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 114910 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:43:
Pfft ik heb het voor elkaar gekregen om mijn rom weer terug te flashen naar 1.37 en nu kan ik wel weer sms versturen. Maar ja die interface is traag in 1.37 en mijn telefoon loopt ook vast als ik msn gebruikt heb. Ik ga HTC maar eens mailen. Want ik gebruik liever de snellere en stabieler 1.93, maar ja als ik niet kan smsen heb ik daar weinig aan. als ik een antwoord heb van HTC horen jullie het.
Is het niet veel handiger om even langs de telfort-shop te lopen/rijden? Er zijn er genoeg,en misschien kunnen zij het probleem voor je oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
hello mensen op XDA zie ik dat iemand zelf de eerste custom tab voor manilla/tflo3d heeft gemaakt. zijn er hier mensen op het forum die daarmee bezig zijn? zou namelijk graag een eigen tab willen maken. als iemand me daar een beetje op weg zou kunnen helpen zou ik het erg op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:14
Ben echt zwaar teleurgesteld in mijn TD nu na bijna 3 maanden gebruik... ding is retetraag (1.37) en ik weiger om er een rom op te zetten die mijn garantie verkloot. Ding moet gewoon out of the box werken.

Verder was me flash ondersteuning belooft in de browser... hmm en wat verstaan ze daaronder? dat ie geen enkele site met flash laad? want dat is bij mij dus het geval.

Halve tijd werkt de TF3D interface niet als ik een gesprek binnen krijg, dan zie ik gewoon onderin zo'n melding schermpje staan.

Sms-en is gaar en traag.

Beltoon inladen als de telefoon overgaat duurt een eeuwigheid.

Trilfunctie blijft regelmatig hangen bij binnenkomen sms of oproep, niets werkt behalve accu eruit.

Telefoon hangt sowieso om de x tijd, moet hem 1x in de 3 dagen opnieuw opstarten.

Nee lekker zo'n smartphone, doe mij maar weer een domme telefoon die wel werkt. Bah deze gaat hier asap de deur uit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:08

wontcachme

You catch me? No you wont

Phusebox schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:13:
Ben echt zwaar teleurgesteld in mijn TD nu na bijna 3 maanden gebruik... ding is retetraag (1.37) en ik weiger om er een rom op te zetten die mijn garantie verkloot. Ding moet gewoon out of the box werken.

Verder was me flash ondersteuning belooft in de browser... hmm en wat verstaan zei daaronder? dat ie geen enkele site met flash laad? want dat is bij mij dus het geval.

Halve tijd werkt de TF3D interface niet als ik een gesprek binnen krijg, dan zie ik gewoon onderin zo'n melding schermpje staan.

Sms-en is gaar en traag.

Beltoon inladen als de telefoon overgaat duurt een eeuwigheid.

Trilfunctie blijft regelmatig hangen bij binnenkomen sms of oproep, niets werkt behalve accu eruit.

Telefoon hangt sowieso om de x tijd, moet hem 1x in de 3 dagen opnieuw opstarten.

Nee lekker zo'n smartphone, doe mij maar weer een domme telefoon die wel werkt. Bah deze gaat hier asap de deur uit.
Is het een branded of een echte htc? Want met een echte htc verkloot je je garantie niet aangezien de update van hun is. Al eens een hard-reset geprobeerd

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Als je zo teleurgesteld ben in die telefoon, wat voor risico loop je als je 'm gaat flashen?
Het kan er alleen maar beter op worden...
Zeker als je 'm toch de deur uit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:56:
[...]

Is het niet veel handiger om even langs de telfort-shop te lopen/rijden? Er zijn er genoeg,en misschien kunnen zij het probleem voor je oplossen.
Ik denk dat ik dat morgen maar even ga doen dan. Moet ik hem wel weer even terug flashen naar 1.93. Eens even kijken of het misschien een sim compabiliteitsprobleem is. Ik laat wel even weten of ze me een oplossing geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wontcachme schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:17:
[...]

Is het een branded of een echte htc? Want met een echte htc verkloot je je garantie niet aangezien de update van hun is. Al eens een hard-reset geprobeerd
Unbranded, en die 1.93 is ook niet alles voor zover ik lees.
Hard reset geprobeerd ja, en heb geen zin om tig keer alles opnieuw in te stellen en te installeren want al die backup progs die ik heb geprobeerd werken ook voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Phusebox schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:21:
[...]

Unbranded, en die 1.93 is ook niet alles voor zover ik lees.
Hard reset geprobeerd ja, en heb geen zin om tig keer alles opnieuw in te stellen en te installeren want al die backup progs die ik heb geprobeerd werken ook voor geen meter.
1.93 werkt hier zeker beters dan de 1.37. Niet alle problemen zijn er mee opgelost maar wel een groot deel en vooral sneller. En backup progs gebruik ik nagenoeg niet omdat daar vaak problemen mee zijn. ff snel herinstalleren en syncen is makkelijker dan weer problemen hebben met de backup

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wontcachme schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:24:
[...]

1.93 werkt hier zeker beters dan de 1.37. Niet alle problemen zijn er mee opgelost maar wel een groot deel en vooral sneller. En backup progs gebruik ik nagenoeg niet omdat daar vaak problemen mee zijn. ff snel herinstalleren en syncen is makkelijker dan weer problemen hebben met de backup
Flashen, alles opnieuw instellen en installeren kost me toch al gauw een paar uur... wordt ik niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 114910 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:20:
[...]

Ik denk dat ik dat morgen maar even ga doen dan. Moet ik hem wel weer even terug flashen naar 1.93. Eens even kijken of het misschien een sim compabiliteitsprobleem is. Ik laat wel even weten of ze me een oplossing geven.
Zou in ieder geval de 1.93 er schoon opzetten. Kunnen ze niet zeuren dat je eerst even de laatste update erop moet gaan zetten. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Phusebox schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:26:
[...]

Flashen, alles opnieuw instellen en installeren kost me toch al gauw een paar uur... wordt ik niet vrolijk van.
Paar uur :o Holy crap, wat the hell staat er allemaal op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:13:
Verder was me flash ondersteuning belooft in de browser... hmm en wat verstaan zei daaronder? dat ie geen enkele site met flash laad? want dat is bij mij dus het geval.
Door wie is dat beloofd dan...
Want in Opera zelf is (nog) geen flash ondersteuning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
TripleQ schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:30:
[...]

Door wie is dat beloofd dan...
Want in Opera zelf is (nog) geen flash ondersteuning...
Ik heb flash hier draaiend in Opera hoor :) My_Flash3_1 gevonden, en icm Opera built 1938 werkt youtube iig. Dumpert is me ook 1 keer gelukt.

[ Voor 16% gewijzigd door DRvDijk op 12-09-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Laatst online: 29-06 23:53
Wanneer ik een telefoontje krijg, en ik leg de telefoon op de kop, gebeurt er niets.
Hoe stel ik in dat hij dan moet weigeren?

Edit: Volgens Diamond Tweak staat deze function gewoon enabled.
Geen idee waarom het dan toch niet werkt.

[ Voor 30% gewijzigd door dyna18 op 12-09-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DRvDijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:49:
[...]

Ik heb flash hier draaiend in Opera hoor :) My_Flash3_1 gevonden, en icm Opera built 1938 werkt youtube iig. Dumpert is me ook 1 keer gelukt.
Ja klopt... Heb ik sinds gisteren ook,
maar volgens mij zijn dat gelekte beta's of iets dergelijks...geen officele versies.
Dus ik durf te betwijfelen of HTC / <provider> flash ondersteuning in de browser beloofd heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-06 18:40

BioHazard

*\o/*

Answerkeys Disabler

Geweldig, jij bent de koning! :+ Zoals ik op XDA al zei. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
BioHazard schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:47:
[...]

Geweldig, jij bent de koning! :+ Zoals ik op XDA al zei. :P
Ghe lol :) Erg leuk al die reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

je oude telefoon verkopen, een nieuwe kopen en die weer instellen ben je nog langer mee bezig.
ik vind het raar dat je het toestel afkraakt en in eerste instantie over onofficiele roms hebt die je garantie zouden verkloten maar niet eens de laatste officiele rom hebt geprobeerd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 15:58
DRvDijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:24:
[...]

Je toestel wordt gelocked op het moment dat er een telefoontje binnenkomt. Dat wil zeggen, het touch screen wordt uitgezet (backlight niet, alleen touch screen), zoals SensorLock dat ook doet. De verandering is dus dat je hem niet expliciet hoeft te locken :)

Ja, is goed te deinstalleren. De .cab zet een .exe in je program files, en een shortcut in \Windows\StartUp, en in je Program Files start menu. Met de link in het start menu kun je het progje aanzetten (geen response van het programmatje) en door er nog een keer op te klikken weer uitzetten (wordt gevraagd of je m uit wil zetten).
Sowieso kun je hem deinstalleren via Start>Instellingen>..... . Het deinstalleren duurt alleen een stukje langer als het programma nog actief is ;)
Hier nog een Beta tester, de eerste twee telefoontje gingen in ieder geval uit de kunst!!!! Precies zoals het zou moeten werken. Dat niemand (jij gelukkig wel) daar op kwam. Ook Gsen kan ik weer gebruiken om de diamond uit te schakelen. Geweldig!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248466

Hallo,

kan iemand mij een goede link geven van gratis spellen voor op mijn Touch?

Ik zoek bijvoorbeeld monopoly...

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey mensen, heb er succesvol de nieuwste tomtom op gezet maar het valt me op dat als tomtom draait de telefoon erg heet word, vooral aan de onderkant.

is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:48
Anoniem: 94989 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:33:
hey mensen, heb er succesvol de nieuwste tomtom op gezet maar het valt me op dat als tomtom draait de telefoon erg heet word, vooral aan de onderkant.

is dat normaal?
Is bij mij ook, hij moet dan veel 'denken' en dat gaat gepaard met een warme telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Weet iemand een winkel waar je op dit moment een (originele of 1-op-1 kopie) Pouch voor de TD kan kopen? Op eBay lukt het me namelijk niet om iets te kopen (iets met oude account) en verder is PixMania het goedkoopste op dit moment (€15+5,90 verzendkosten), terwijl ik liever minder betaal.

@DRvDijk: geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

DRvDijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:24:
[...]

Dit is bijna de ultieme oplossing.. 8) Heb even wat mogelijke situaties uitgetest en kom tot de conclusie dat je er eigenlijk al bent. Een drietal opmerkingen;

1; Als je tijdens het overgaan van de telefoon op de up/downbuttons drukt dan stopt het geluid [kan ook wel een voordeel zijn, toestel blijft namelijk locked]

2; Als je de telefoon gewoon laat uitrinkelen, dan wordt ie unlocked als hij al gelocked was. [Hoop dat ik het begrijpelijk formuleer. Hij zou eigenlijk locked moeten blijven als ik de oproep niet beantwoord]

3; Ik mis de letter 'a' in het start-menu bij "answerkeys".. *O* toch wel een blunder hoor.. >:)

Verder mijn complimenten voor dit mooie stukje denk- en ontwikkelwerk. En maak er nu geen gedrocht van zoals S2U2 [resources en energieverbruik moet ik nog even in de gaten houden.]
DRvDijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:49:
[...]

Vreemd, uiteraard heb ik er ook al mee zitten spelen, en ik krijg het niet aan de praat.. :'( Flash naar me device, opera build 1938 staat er op, maar het scherm blijft wit. Neem aan dat je ook de 6.2 full van swiftblade op je foon hebt.? Anders hoor ik graag nog wat details over hoe je het aan de praat hebt gekregen.

[ Voor 14% gewijzigd door 210667 op 12-09-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 23:03
[...]

Blijkbaar is dergelijk stukje technologie te moeilijk voor je. Er worden duizenden verkocht je zal bij de minderheid horen. Succes met je nokia 3310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Hey, Slide 2 Unlock is blijbkaar door een legal issue overal offline gehaald...en ik heb versie 1.17 nog wel kunnen vinden mbv vriend google, maar de nieuwste versie (1.219) kan ik nergens meer vinden.

Heeft iemand deze toevallig nog ergens staan :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
210667 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:55:
[...]

Dit is bijna de ultieme oplossing.. 8) Heb even wat mogelijke situaties uitgetest en kom tot de conclusie dat je er eigenlijk al bent. Een drietal opmerkingen;

1; Als je tijdens het overgaan van de telefoon op de up/downbuttons drukt dan stopt het geluid [kan ook wel een voordeel zijn, toestel blijft namelijk locked]

2; Als je de telefoon gewoon laat uitrinkelen, dan wordt ie unlocked als hij al gelocked was. [Hoop dat ik het begrijpelijk formuleer. Hij zou eigenlijk locked moeten blijven als ik de oproep niet beantwoord]

3; Ik mis de letter 'a' in het start-menu bij "answerkeys".. *O* toch wel een blunder hoor.. >:)

Verder mijn complimenten voor dit mooie stukje denk- en ontwikkelwerk. En maak er nu geen gedrocht van zoals S2U2 [resources en energieverbruik moet ik nog even in de gaten houden.]

[...]

Vreemd, uiteraard heb ik er ook al mee zitten spelen, en ik krijg het niet aan de praat.. :'( Flash naar me device, opera build 1938 staat er op, maar het scherm blijft wit. Neem aan dat je ook de 6.2 full van swiftblade op je foon hebt.? Anders hoor ik graag nog wat details over hoe je het aan de praat hebt gekregen.
Thanx :) Ik was niet van plan er meer functionaliteit in te bouwen, behalve een mogelijk antwoord op vraag 2.

1: Je kan de volume controls niet los locken van de rest van de toetsen. Dus tsja, Afbeeldingslocatie: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:Cqwwvq-2PU6p6M:http://hunch.se/stuff/bug-feature.jpg ligt aan de rechter kant hier maar ;)
2: Je bedoelt dat als hij uit staat, hij dan niet direct weer uit gaat maar minimaal 40 seconde aan blijft staan? Daar ben ik een oplossing voor aan het zoeken (en ook al aan het vinden ;)). Of bedoel je een andere lock mechanisme?
3: Was me al opgevallen, ik draai een build die die fout niet meer heeft ;) Bij een volgende release zal dit anders zijn :p

Over flash: Jup, ik heb nog ongeveer 5 minuten 6.2 van SB erop staan, na 5 minuten gaat dit naar de splinternieuwe 6.5 :)
Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:57:
Hey, Slide 2 Unlock is blijbkaar door een legal issue overal offline gehaald...en ik heb versie 1.17 nog wel kunnen vinden mbv vriend google, maar de nieuwste versie (1.219) kan ik nergens meer vinden.

Heeft iemand deze toevallig nog ergens staan :)?
Auch, niet best... Mijn oplossing al gezien? :P http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425650
In de thread van S2U2 op XDA werken de links nog gewoon? Waar heb je de info van een legal issue vandaan?

[ Voor 13% gewijzigd door DRvDijk op 12-09-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269722

Answerkeys Disabler

Met belangstelling volg ik de topics op dit forum. Er wordt veel geschreven over het onbedoeld voortijdig opnemen of wegdrukken van binnenkomende telefoongesprekken. Er is nog een andere oplossing, waarover ik tot dusver nog niets heb gelezen, nl. het volledig uitschakelen van de HTC Diamond telefooninterface en het inschakelen van de standaard Windows-Mobile interface. Ik vind de WM-interface niet alleen veel mooier, deze neemt ook nog eens veel minder geheugencapaciteit in beslag. Het onbedoeld opnemen of wegdrukken is bij de WM-interface bijna uitgesloten.
Ik gebruik deze oplossing al geruime tijd en bevalt mij uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DRvDijk schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:58:
In de thread van S2U2 op XDA werken de links nog gewoon? Waar heb je de info van een legal issue vandaan?
In de algemen hack en nogwat topic op xda heeft AC gezegt dat hij niet verder gaat met maken omdat zijn programma door een aantal website's verkocht wordt als hun software terwijl het compleet gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

[...]

Thanx :) Ik was niet van plan er meer functionaliteit in te bouwen, behalve een mogelijk antwoord op vraag 2.

1: [afbeelding]
Dat zijn geen bugs meer , dat zijn Tjernobyl-kevers.. :*)
2: Je bedoelt dat als hij uit staat, hij dan niet direct weer uit gaat maar minimaal 40 seconde aan blijft staan? Daar ben ik een oplossing voor aan het zoeken (en ook al aan het vinden ;)). Of bedoel je een andere lock mechanisme?
Dat is precies wat ik bedoel.
Over flash: Jup, ik heb nog ongeveer 5 minuten 6.2 van SB erop staan, na 5 minuten gaat dit naar de splinternieuwe 6.5 :)
Ok..dan moet ik ook maar weer.. 8) Toch eens kijken of er niet teveel veranderd is en ik gewoon een backup van 6.2 kan terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand van jullie

het pad naar Programma`s
en het pad naar instellingen
en het pad naar de spelletjes
en het pad naar de TF3D player
en het pad naar het TF3D weer

binnen in windows mobile 6.1

ik krijg deze niet gevonden :S

zou het super vinden als iemand ze ff wil posten

Big Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:04
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ DRvDijk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Werkt goed tot nu toe. Doet wat het moet doen zonder rare fratsen en gedoe.
Claim your price
Het zou mooi zijn als je het return-to-previous-state werkend kan krijgen, maar zelfs zonder dat is het de beste oplossing.

@Heppiebouddah: Als mijn telefoon gelockt is en ik wordt gebeld zonder dat ik opneem dan blijft mijn telefoon gelockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Vandaag een HTC Diamond opgehaald, en heb een of ander gele backlight bleeding wat erg irritant is. Morgen meteen omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
erikven1978 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:23:
Hallo,

ik heb de laatste tijd toch wat meer problemen met mijn diamant....

Ik heb hier al wat suggesties gevonden om dit op te lossen, maar geen van allen lijken te werken.

Hoe kan ik de TD als ik thuis (of ergens waar ik wifi heb) ALLEEN gebruik laten maken van wifi?
De zendmasten van Vodafone staan hier zover weg, dat ik binnen maar 1 a 2 streepjes ontvangst heb, met de bijbehorende trage internetverbinding....

Als ik nu mijn mail ophaal, of gewoon op internet ga met de TD zie ik vaak dat hij toch de gsm verbinding gebruikt, en niet mijn draadloze netwerk!!

Thanx!
Heb je de oplossing hier al geprobeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Polster op 12-09-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
thr- schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:35:
Vandaag een HTC Diamond opgehaald, en heb een of ander gele backlight bleeding wat erg irritant is. Morgen meteen omruilen :)
Laat weten hoe het afloopt en of je een betere versie krijgt. Heb zelf ook het probleem en het schijnt een hele batch te zijn waarvan het LCD scherm door een andere producent is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Auch, niet best... Mijn oplossing al gezien? :P http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=425650
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=314703

Daar staat:
Hey guys, (posted on 4 July)

As you may already notice that this app is recently unwelcome here, this is probably the last update.

Admin, don't panic, I'll not post any files here. Besides, the update I provided will not contain any copyright graphic files that Apple claims to have. I was wondering how you or they know this app contains the iPhone code?!

Why this patch exists? Because some nice guys provided me some great info about WeatherPanel & PocketWeather. Now, SLIDE can show weather data from these apps too. And there is some minor bug fixing as well (includes getting data from SPBWeather).

Please follow the readme file for this update & enjoy!

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 12-09-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:39:
Weet iemand van jullie

het pad naar Programma`s /Windows/Startmenu/Programma's
en het pad naar instellingen /Windows/Startmenu/Instellingen
en het pad naar de spelletjes /Windows/Startmenu/Programma's/Spelletjes (of ergens daar in de buurt een map spelletjes)
en het pad naar de TF3D player ?
en het pad naar het TF3D weer ?

binnen in windows mobile 6.1

ik krijg deze niet gevonden :S

zou het super vinden als iemand ze ff wil posten

Big Thnx
Die "instellingen" is alleen een vreemde eend, dat is nl. een leeg mapje. Dus wat ie dan echt opstart weet ik ook niet ;).

Die laatste 2 weet ik ook niet zo 123.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 12-09-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 14:14
*weg*

Kicken binnen 24 uur wordt hier niet gewaardeerd.

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 12-09-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Polster schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:34:

@Heppiebouddah: Als mijn telefoon gelockt is en ik wordt gebeld zonder dat ik opneem dan blijft mijn telefoon gelockt.
Je bracht me aan het twijfelen, net weer even getest, maar als ik dus niets doe, dan unlocked ie nadat de verbinding is verbroken.?!

Zou je willen vertellen welke rom je hebt en hoe je energie-instellingen staan? Indien mogelijk die van alle drie de tabbladen. Dan kan ik die ook even instellen om te kijken of het daarmee te maken heeft.

Tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kent iemand van jullie dit scherm trouwens?

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/HTC_TD/Screen27.png
(indien WiFi aan staat: naam verbonden AP vermeld)

Ik zat wat in de /Windows map te zoeken, en kwam opeens deze .exe tegen: wrlsmgr.exe (Wireless Manager).
Is een soort afgeslankte versie van de Comm manager, waarmee je dus WiFi, BT en je Telefoon snel aan/uit of in 1x alle 3 aan/uit kan zetten :).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 12-09-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Grappig... Nee, nooit gezien.
Alles uit is dan hetzelfde als een soort van "Flight"-profiel, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakkie schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:33:
Grappig... Nee, nooit gezien.
Alles uit is dan hetzelfde als een soort van "Flight"-profiel, neem ik aan?
Alles uit is inderdaad "Vliegtuigmodus" (Flight in engels?) uit de Comm Manager.
(Ik neem hierbij even aan dat het uitzetten van de Telefoon ook alle openstaande GSM/3G verbindingen sluit)

Het nut van 'alles aan' heb ik nog niet kunnen vinden, het komt sowieso al nooit voor dat alles uit staat, en dat ik daarna opeens zowel WiFi als BT nodig heb :P.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 12-09-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
Toen heette het nog Slide 2 Unlock. Later is dit veranderd naar S2U2 en dat ging wel door. Tot eergisteren dan toen A_C ontdekte dat iemand zijn freeware verkoopt alsof het van hemzelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Lol :)

Klik hier voor de thread die niet al een jaar outdated is ;)

Of zie ik dat helemaal verkeerd? Ik heb in ieder geval vandaag S2U2 v1.22 gedownload, ook al heb ik die nu niet meer nodig (voor de TD die ik hopelijk zsm krijg...)!

[EDIT]
Meh, doublepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sandeman schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:36:
[...]

Toen heette het nog Slide 2 Unlock. Later is dit veranderd naar S2U2 en dat ging wel door. Tot eergisteren dan toen A_C ontdekte dat iemand zijn freeware verkoopt alsof het van hemzelf is.
Aha, weer wat geleerd :+

En bedankt voor de link... S2U 1.22 werkt werkelijk perfect (alleen jammer dat ze de iPhone GUI na proberen te maken...stelletje lamers :') ).

Ik had eerst 1.13 of 1.17 erop staan...die was echt zo traag als maar kon (na aanzetten device uit standby soms gewoon 2-3 seconde een wit scherm voordat het Slide-2-Unlock scherm pas kwam :( ).

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 12-09-2008 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:13

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Anoniem: 269722 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:10:
[...]

Met belangstelling volg ik de topics op dit forum. Er wordt veel geschreven over het onbedoeld voortijdig opnemen of wegdrukken van binnenkomende telefoongesprekken. Er is nog een andere oplossing, waarover ik tot dusver nog niets heb gelezen, nl. het volledig uitschakelen van de HTC Diamond telefooninterface en het inschakelen van de standaard Windows-Mobile interface. Ik vind de WM-interface niet alleen veel mooier, deze neemt ook nog eens veel minder geheugencapaciteit in beslag. Het onbedoeld opnemen of wegdrukken is bij de WM-interface bijna uitgesloten.
Ik gebruik deze oplossing al geruime tijd en bevalt mij uitstekend.
Hmm ook eens proberen dan....Wat voor verschil zit er dan in tussen de std telefooninterface en die van HTC mbt het wegdrukken van gesprekken ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:24:
Kent iemand van jullie dit scherm trouwens?

[afbeelding]
(indien WiFi aan staat: naam verbonden AP vermeld)

Ik zat wat in de /Windows map te zoeken, en kwam opeens deze .exe tegen: wrlsmgr.exe (Wireless Manager).
Is een soort afgeslankte versie van de Comm manager, waarmee je dus WiFi, BT en je Telefoon snel aan/uit of in 1x alle 3 aan/uit kan zetten :).
Lijkt verdacht veel op de Iphone of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:21:
[...]

Lijkt verdacht veel op de Iphone of niet soms?
Weet ik niet, ik heb geen iPhone en eerlijk gezegd ook geen idee hoe hun "Comm manager" er uit ziet :).

Maar verder is het een standaard applicatie meegeleverd door HTC denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:44:
Maar verder is het een standaard applicatie meegeleverd door HTC denk ik :).
Als ik een beetje Google lijkt het erop dat het een WM applicatie is (die al bestond in WM5).
Ik denk dat de CommManager van HTC deze applicatie aanspreekt met wat parameters. Want waarom het wiel opnieuw uitvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Nou denk dat het meer een windows ding is. Ik had vrijwel een identieke comm.manager op mijn HP ipaq 514 van een jaar of 2 oud.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb net live messenger op mijn compact IV gezet, maar ik kan niet inloggen.
De melding is:
"There's a connectivity problem. Make sure you're in a area with good reception and try again"

De verbinding is prima, streaming video werkt, youtube werkt, opera werkt, alleen MSN niet. Iemand een idee wat dat kan zijn?

Het is de versie uit dit bericht: DRvDijk in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

kwakkie schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:58:
[...]

Als ik een beetje Google lijkt het erop dat het een WM applicatie is (die al bestond in WM5).
Ik denk dat de CommManager van HTC deze applicatie aanspreekt met wat parameters. Want waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Oh ok, ik zat nog te twijfelen tussen WM en HTC inderdaad...omdat het verdacht goed past in TF3D black...maar hij staat in /Windows ;).
Gisae schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:07:
Ik heb net live messenger op mijn compact IV gezet, maar ik kan niet inloggen.
De melding is:
"There's a connectivity problem. Make sure you're in a area with good reception and try again"

De verbinding is prima, streaming video werkt, youtube werkt, opera werkt, alleen MSN niet. Iemand een idee wat dat kan zijn?

Het is de versie uit dit bericht: DRvDijk in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."
Is je verbinding via de Vodafone proxy of direct?

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 13-09-2008 00:13 ]

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:11:
Is je verbinding via de Vodafone proxy of direct?
Ik heb t-mobile. De verbinding is zoals het apparaat uit de doos komt. Maar wifi, activesync, bluetooth, gprs e.d. maakt niet uit, de melding blijft.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Anoniem: 269722

MRELynx schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:53:
[...]

Hmm ook eens proberen dan....Wat voor verschil zit er dan in tussen de std telefooninterface en die van HTC mbt het wegdrukken van gesprekken ?
Het verschil zit 'm in de grootte van de softkeys. In de HTC-interface zijn deze erg groot waardoor de kans op onbedoelde activering groot is. In de WM-interface zijn dit slechts de gebruikelijke kleine softkeys.

• Polster
210667 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:58:
[...]

Je bracht me aan het twijfelen, net weer even getest, maar als ik dus niets doe, dan unlocked ie nadat de verbinding is verbroken.?!

Zou je willen vertellen welke rom je hebt en hoe je energie-instellingen staan? Indien mogelijk die van alle drie de tabbladen. Dan kan ik die ook even instellen om te kijken of het daarmee te maken heeft.

Tia
En jij bracht mij aan het twijfelen maar mijn tel. blijft toch echt locked.

Ik draai de officiele 1.93 ROM
Ik lock mijn tel door CALL END ingedrukt te houden.
Daarna POWER knop indrukken om scherm op zwart te zetten.
Als ik niet opneem blijft mijn scherm gelocked. Scherm blijft wel aan volgens mijn instellingen (30 sec.).

Energie instellingen:
Tab Accu, niks relevants
Tab verlichting, Bij accu stroom: Max, Bij externe stroom, default 30%
Verlichting automatisch aanpassen: Aan
Verlichting dimmen bij geblokkeerd toestel: aan
Tab Geavanceerd:
30sec
1min

1min
30min

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Rick
Het crashen lag/ligt niet aan jouw sensorlock

het spul blijft nu crashen , ook gsen :x

(ik heb dus een hard reset gedaan en me tel opnieuw ingericht en sindsdien heeft die dit probleem)

ps

ik heb dus weather database editor, echter elke keer als ik een theme installeer, kan de editor niks meer editen ? de lijst is leeg .....

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28
Hej,

Ik heb me Diamond ook binnen (wahoe, gratis bij een 12.5eur abbo), echter identificeert opera zich niet als mobiele browser? Of komt dit door de hogere resolutie? Hoe is dit aan te passen?

https://wren.co/join/Devian

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:36
Devian schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:24:
Hej,

Ik heb me Diamond ook binnen (wahoe, gratis bij een 12.5eur abbo), echter identificeert opera zich niet als mobiele browser? Of komt dit door de hogere resolutie? Hoe is dit aan te passen?
In de opties kun je aangeven of hij zich als mobiele browser moet gedragen.

Flickr PSN ID= cheironnl

210667 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:56:
[...]

God en dat was de fijne onnuttige trip naar de Telfort Shop. Ben net even naar de Telfort Shop gegaan, godzijdank zit deze gewoon hier in de stad. Ik heb er eerlijk gezegd weinig aan gehad. Heb ze verteld dat ik het probleem heb dat ik niet meer kan smsen sinds ik heb geupgrade naar de 1.93 rom. Krijg je natuurlijk zo'n standaard antwoord: "tja dan moet u de software versie terug zetten". Dus ik natuurlijk er gelijk tegen in, omdat de 1.93 stabieler is, de tf3d sneller laat lopen en een aantal bugs oplost. Maar ja ik heb er zelf voor gekozen etc etc. Vervolgens probeer hij me naar de HTC door te verwijzen, zal eerlijk gezegd weinig zin hebben, wordt zo'n kastje muur verhaal (ik weet hoe dat gaat, werk zelf bij de grote baas van Telfort zeg maar ;)) . Dus mijn vraag was vervolgens of ik niet een andere abonnements sim kaart kon testen, omdat als ik een prepaid kaart erin duw het probleem niet bestaat. Helaas hebben ze geen test sim kaart, wat ik overigens wel vreemd vind, hoe kan je dan zien of een bepaalde sim wel of niet werkt met een nieuw toestel. Uiteindelijk kreeg ik het advies om een nieuwe sim kaart aan te schaffen a 20 euro, omdat waarschijnlijk mijn sim kaart die al 6/7 jaar oud is waarschijnlijk niet goed werkt met deze rom versie. Ik heb natuurlijk weinig zin om daar 20 euro voor te betalen, ben al zo lang lid bij ze en het lijkt mij niet meer dan logisch dat ze je dan zo af en toe in een nieuwe sim kaart voorzien. Ik kon dan wel een klacht voorleggen via mijn telfort en dan maar hopen dat ik mijn 20 euro terug krijg als ik een klacht heb ingediend. Ik kan al wel vast vertellen, dat dit mijn laatste periode als Telfort abonnee wordt, wat een brakke service zeg :S

210667

Polster schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 02:19:
[...]

En jij bracht mij aan het twijfelen maar mijn tel. blijft toch echt locked.

Ik lock mijn tel door CALL END ingedrukt te houden.
[...]
Ah..dat is het verschil dus, ik lock mijn telefoon niet! Kom er dus nu dank zij jou achter dat het stukje software van DRvDijk in combinatie met het handmatig locken van de telefoon precies dat doet wat ik wil. Dan ben ik dus nu klaar met het optimaliseren van mijn speeltje en ga m na maanden intensief gekloot eens gebruiken waarvoor hij bestemd is.. :+
Anoniem: 114910 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:58:
[...]

[...]...simkaart die al 6/7 jaar oud is waarschijnlijk niet goed werkt met deze rom versie.
De service is inderdaad te triest voor woorden.. :X Maar het probleem zou dus in de verouderde sim-kaart kunnen zitten. Met mijn oude sim-kaarten [vodafone en KPN] had ik in het begin ook enige problemen met instellingen en verbindingen. Nadat ik deze had vervangen door een u-sim waren die opgelost. Je zou eens kunnen kijken op je sim-kaart of daar u-sim op staat. Zo niet, dan denk ik dat je probleem is opgelost als je er een u-sim in plaatst. Gezien ook omdat je aangeeft dat je pre-paid het wel doet [ en dat is een recente sim denk ik?]. Ik zou het even controleren als ik jou was, en als dat het is toch maar een u-simkaart nemen en daarna een antrax-brief naar het hoofdkwartier van Telfort sturen.

Laat nog even weten wat je bevindingen zijn. Dit soort dingen maken me altijd nieuwsgierig.

[ Voor 45% gewijzigd door 210667 op 13-09-2008 11:41 ]

Anoniem: 114361

1. Blijft jullie Diamond ook altijd op 71% staat, ook als je geen programma's draait? Bij de mijne en die van mijn zusje staat hij altijd op 71% minimaal, maar bij een goede kennis draait hij op 51% en deze heeft nog meer programma's dan dat ik erop heb (ik heb alleen tomtom7 en total commander erop staan op de 4GB)

2. Mijn Diamond maakt nogal snel connectie met internet. als ik alleen op youtube druk een andere site begint hij gelijk cnnectie te maken. Hoe zet ik dit uit (aangezien ik geen Zorgeloos internetabbo kan nemen).

210667 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:09:
Nadat ik deze had vervangen door een u-sim waren die opgelost. Je zou eens kunnen kijken op je sim-kaart of daar u-sim op staat. Zo niet, dan denk ik dat je probleem is opgelost als je er een u-sim in plaatst. Gezien ook omdat je aangeeft dat je pre-paid het wel doet. Ik zou het even controleren als ik jou was, en als dat het is toch maar een u-simkaart nemen en daarna een antrax-brief naar het hoofdkwartier van Telfort sturen.

Laat nog even weten wat je bevindingen zijn. Dit soort dingen maken me altijd nieuwsgierig.
Ik zie er inderdaad geen usim op staan. Maar volgens mij bestaan die ook niet zo lang. Kan overigens via Mijn Telfort een nieuwe sim bestellen, maar daar staat niet bij of het een usim kaart is of niet. Zal bijna toch niet anders of de nieuwe kaarten zijn allemaal usim. Die bombrief komt er zeker. Ik hou jullie op de hoogte. Misschien wel een optie om er iets in de TS over te vermelden?

210667

Anoniem: 114361 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:21:
1. Blijft jullie Diamond ook altijd op 71% staat, ook als je geen programma's draait? Bij de mijne en die van mijn zusje staat hij altijd op 71% minimaal, maar bij een goede kennis draait hij op 51% en deze heeft nog meer programma's dan dat ik erop heb (ik heb alleen tomtom7 en total commander erop staan op de 4GB)
71% na het opstarten is wel erg veel. Je zou eens in je \windows\startup dir kunnen kijken welke programma's automatisch opstarten. Verder is het installeren van Taskmanager v3.1 een optie. Daar kan je mee bekijken welke processen er actief zijn. Normaliter moet een schone rom op zo n 50% zitten na een install.
2. Mijn Diamond maakt nogal snel connectie met internet. als ik alleen op youtube druk een andere site begint hij gelijk connectie te maken. Hoe zet ik dit uit (aangezien ik geen Zorgeloos internetabbo kan nemen).
Het enige wat ik hier op kan verzinnen is geen applicaties openen waarvan je weet dat ze dataverkeer gebruiken.. 8)
Anoniem: 114910 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:31:
[...]

Ik zie er inderdaad geen usim op staan. Maar volgens mij bestaan die ook niet zo lang. Kan overigens via Mijn Telfort een nieuwe sim bestellen, maar daar staat niet bij of het een usim kaart is of niet. Zal bijna toch niet anders of de nieuwe kaarten zijn allemaal usim. Die bombrief komt er zeker. Ik hou jullie op de hoogte. Misschien wel een optie om er iets in de TS over te vermelden?
Naar mijn weten, zijn alle nieuwe sim-kaarten tegenwoordig u-sim. Anders er specifiek naar vragen.

[ Voor 20% gewijzigd door 210667 op 13-09-2008 11:43 ]

Devian schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 09:24:
Hej,

Opera - Contextmenu knopje rechtsonder - Instellingen - Weergave - Mobiele weergave aanvinken.

Anoniem: 258838

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 08:51:
Rick
Het crashen lag/ligt niet aan jouw sensorlock

het spul blijft nu crashen , ook gsen :x

(ik heb dus een hard reset gedaan en me tel opnieuw ingericht en sindsdien heeft die dit probleem)

[...]
Het lijkt dus met de GSENSOR te maken te hebben. Heb je na een hardreset misschien ook een backup teruggezet? Zo niet, zou het wel eens aan de hardware kunnen liggen 8)7

Ikzelf heb een versie gemaakt zonder GSENOR support, met de Stylus snel uit/in doen toggle je tussen locked en unlocked. Deze versie hoeft dus ook de GSENSOR niet meer te pollen, dus gebruikt zo goed als geen CPU/resources (event gedreven). Is goed voor het batterij verbruik en gebruikt maar 1K geheugen :Y

Ben het een en ander aan het oppoetsen.
Ik ben op zoek geweest in de Microsoft voorbeelden, hoe ik een icon kan toevoegen aan de bovenste regel, waar ook de batterijstatus getoond wordt. Kon dit echter niet zo snel vinden hoe. Iemand een link naar wat voorbeeldcode? Andere mogelijkheid is de lock status in de 'Tray' laten zien, daar heb ik wel code van gevonden. Ikzelf heb niet de TouchFlo3D, dus is een alternatief. Ik weet niet of de 'Tray' ook getoond wordt in TouchFlo3D :?

Volgende stap zal zijn om via dit mechanisme, ook via dit icoon handmatig te locken, in plaats van via stylus uit/in. En configuratie toevoegen (wel/niet Beeps, Vibrator, automatisch scherm uit bij locken). Ook wil ik dan toevoegen dat je via dat scherm een softreset kunt doen of locken met meteen scherm uit.

Wat voor mij een must is dat alles gelocked wordt, inclusief de HARDWARE buttons. Waarschijnlijk zal ik dit ook configureerbaar maken.

Aangezien ik nieuw ben met Windows Mobile moet ik het hebben van voorbeelden van anderen, daarna lukt het me meestal wel om de essentiele code op te nemen in mijn programma ;)

Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:54:
[...]

Die "instellingen" is alleen een vreemde eend, dat is nl. een leeg mapje. Dus wat ie dan echt opstart weet ik ook niet ;).

Die laatste 2 weet ik ook niet zo 123.
Heb nog even wat lopen zoeken: de settings lijken te zitten in:

/Windows/HTCSettings.dll

Alleen hoe je van die DLL een mooi instellingen menuutje krijgt is mij ook een vraag. Ik zal even via rundll32 proberen :).

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gek die sms problemen met Telfort icm een Diamond en een waarschijnlijk oude Sim. Ik heb er nog een sim van Dutchtone in zitten die ik in december 2000 kreeg en heb totaal geen problemen met wat dan ook.....

210667

MRELynx schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:08:
Gek die sms problemen met Telfort icm een Diamond en een waarschijnlijk oude Sim. Ik heb er nog een sim van Dutchtone in zitten die ik in december 2000 kreeg en heb totaal geen problemen met wat dan ook.....
Dutchtone was zijn tijd ver vooruit..kijk maar..gna gna gna.. *O*

* 210667 is nog steeds blij met je tab-icoontjes.. ;)

• MRE-Inc

MRE-Inc

210667 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:15:
[...]

Dutchtone was zijn tijd ver vooruit..kijk maar..gna gna gna.. *O*

* MRE-Inc is nog steeds blij met je tab-icoontjes.. ;)
Haha....nou ik ben eind oktober ook weg bij ze. Stap over naar KPN.

Leuk te horen dat de icoontjes nog steeds naar wens zijn. Heb inmiddels de kalender tab toegevoegd aan mijn TFL3D en ben daar een icoontje voor aan het maken. Ben alleen een complete n00b als het aankomt op Photoshoppen. Ik wil graag dit icoontje gebruiken, maar krijg die niet mooi transparant. Er zit een zwarte achtergrond op en die wil ik weg hebben. Iemand die zich geroepen voelt O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/Pics/HTC/Calender3.bmp

Wil ook graag de tekst aanpassen, maar ik weet niet welk lettertype het is. Volgens mij iets van Helvetica, maar die zijn allemaal commerciël te downloaden :( Wil de tekst graag aanpassen naar Nederlands en gewoon mijn eigen verjaardag erop zetten. Dus de 18 vervangen door 27 en de dag als WOE ofzo. September klopt al, alhoewel ik dat ook in het NL wil hebben, dus gewoon september. Daarna zal ik die verwerken in de icon set voor de Diamond. Kan voor die dat willen ook wel een andere datum erin zetten.

• Polster
Anoniem: 114910 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:31:
[...]

Telfort heeft volgens mij geen usims. Mijn telfort sim heb ik al geloof ik sinds 2000/2001 en ik heb geen probleem icm ROM 1.93.

• Devian
Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:40:
[...]

Opera - Contextmenu knopje rechtsonder - Instellingen - Weergave - Mobiele weergave aanvinken.
Dat heb ik gedaan, toch word bij bvb Winamp Remote nog steeds de normale website geladen ipv de mobiele versie, Hyves ook...

MRELynx schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:48:
[...]
Er zit een zwarte achtergrond op en die wil ik weg hebben. Iemand die zich geroepen voelt O-)

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/Calender3.gif
(gif)

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/Calender3-1.png
(png)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 13-09-2008 13:49 ]

71% na het opstarten is wel erg veel. Je zou eens in je \windows\startup dir kunnen kijken welke programma's automatisch opstarten. Verder is het installeren van Taskmanager v3.1 een optie. Daar kan je mee bekijken welke processen er actief zijn. Normaliter moet een schone rom op zo n 50% zitten na een install.
hoe kom ik in windows\startup dir????
sorry dit is mijn eerste WM telefoon.

Polster schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:02:
[...]

Telfort heeft volgens mij geen usims. Mijn telfort sim heb ik al geloof ik sinds 2000/2001 en ik heb geen probleem icm ROM 1.93.
Ik blijf het ook heel vreemd vinden. 1.37 geen enkel probleem. 1.93 dus niet kunnen smsen. Heb em al eens terug gezet naar 1.37 en weer naar 1.93, maar dan blijft het probleem zich voordoen. Maar hopen dat een andere sim het oplost. Vond ergens op het xda forum dat een andere telfort user het probleem had opgelost met een andere sim, vandaar. Overigens is mijn sim ook uit 2001. Dus heel raar..

Anoniem: 114361 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:51:
[...]

Start - Programma's - Verkenner

Ga naar map: Mijn Apparaat -> Windows -> Opstarten

(of Engelse varianten indien je een engels toestel hebt)

210667

Anoniem: 114361 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:51:
[...]

Ik heb een engelse rom dus bij mij is het 'start\programs\file explorer', bij jou zal het wel 'start\programma's\verkenner' zijn. In file-explorer naar je windowsdir en daar naar startup[opstarten/]

oeps.. O+

[ Voor 2% gewijzigd door 210667 op 13-09-2008 14:00 . Reden: dubbel ]

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Niet meer van belang

[ Voor 94% gewijzigd door Avvd op 15-09-2008 14:28 ]

ok bedankt,
ik heb deze 3 programma's bij opstarten:
Autoshortcut 30B
HTCstartup 28B
poutlook 14B

misschien ligt het aan p?outlook?
ik gebruik niet eens outlook....
kheb wel een contactenlist van 200 personen (khad livemail geconnect met contacten)

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-06 06:18
hoe kan de diamond in een paar simpele stappen de taal veranderen in het engels? (mac user 8-)
ik begrijp dat ik de rom moet updaten, kan dit ook met een apple ? of moet ik toch mijn oude xp machine opstarten?

Laat maar, hier moet ik zijn geloof ik http://fanste.nl/wordpress/?p=1301

[ Voor 15% gewijzigd door fukutoshin op 13-09-2008 14:28 ]

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
2de diamond opgehaald, en nog steeds gele backlight bleeding. Het is wel wat minder, maar nog steeds best irritant. :s

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Iemand die toevallig weet hoe ik dit probleem kan oplossen met SDConfig

Ik heb enkele stemmen voor TomTom en deze moeten in Navigator op Interne geheugen.

Nu de directory is: Intern geheugen -> Navigator -> voices

het enige probleem is dat de map voices niet bestaat en aangemaakt zou moeten worden want zols het nu is wil het niet lukken. Iemand die me hierbij kan helpen?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Devian
nvidia schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:04:
Iemand die toevallig weet hoe ik dit probleem kan oplossen met SDConfig

Ik heb enkele stemmen voor TomTom en deze moeten in Navigator op Interne geheugen.

Nu de directory is: Intern geheugen -> Navigator -> voices

het enige probleem is dat de map voices niet bestaat en aangemaakt zou moeten worden want zols het nu is wil het niet lukken. Iemand die me hierbij kan helpen?
root\voices

Weet iemand van jullie waar ik mn MP3tje moet Dumpen om deze te zien/ in-te-stellen is bij mijn windows wekker/alarm :S
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.