Polster schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:03:
@DrvDijk. Ik heb nu versie 0.3 erop staan en ben nog geen rare dingen tegengekomen. Met versie 0.1 had ik ookal geen probleem maar met de terug-naar-vorige-toestand functie is het helemaal perfect.
Nog een verzoekje dan. Zou je dit ook op inkomende sms kunnen toepassen? Ik heb de wake-up on sms tweak doorgevoerd zodat ik gelijk bericht krijg als er een sms is ookal staat de tel. in sleepmode. Echter nu blijft het scherm wel 40 sec. onlocked in mijn broekzak bij een bericht als ik ben vergeten het scherm te locken met de long-press button.
Misschien een mogelijkheid dat als het scherm op zwart staat het bericht laten binnenkomen met signaal (trillen of geluid) het scherm gelocked houden en daarna weer terug naar zwart.
Als het toestel unlocked is met het scherm aan hoeft het programma niet in te grijpen.
Waarom heb je die wake-up on sms tweak gebruikt?
Ik heb bij Touch Flo 3D, Settings, Sound, Advanced
Dan tab Notifications, daar in het menuutje Messaging: New text message
Daar heb ik Play Sound, Flash ligt en vibrate aangeduid staan. Je kan ook Display message on screen aanzetten waardoor er een bericht onderaan staat zodra je je scherm op zet.
Ik zie niet in welke extra melding ik zou kunnen krijgen door mijn scherm op te laten springen, aangezien ik dat niet zie wanneer hij in mijn broekzak zit?
Stijn