Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 108.114 views

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
St03mp schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:11:
NEE je kunt niet terug flashen naar je 1.37NL vodafone ROM
De experts bij XDA zijn het niet me je eens

Zie antwoord 4 hier:
http://wiki.xda-developer...gename=Diamond_UpgradeFAQ

En hier uitleg hoe:
http://forum.xda-develope...hp?p=2324837&postcount=20

En als je je originele ROM niet ergens online kan downloaden is het verstandig deze zelf te dumpen voordat je er een nieuwe over heen zet:
http://forum.xda-develope...php?p=2460483#post2460483

• sandeman
Anoniem: 273148 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:17:
[...]
Zoals je het nu zegt, klopt het dan toch niet?! Je zegt nu dat NoData er voor zorgt dat er geen nieuwe verbindingen gemaakt worden. Als ik na het disablen Opera start, start ik feitelijk toch een nieuwe verbinding of niet dan? In ieder geval, hoe kan ik anders m'n huidige verbindingen met Vodafone live killen en daarna ook weer opstarten?!
Zolang je nog een G/3G/H boven (niet naast) je verbindingsstreepjes hebt staan is de dataverbinding nog open, zelfs wanneer je geen data verstuurd. Ik heb het dus niet over een bepaalde connectie van een programma, maar of 'de modem aan staat' zeg maar.

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03 13:38
Anoniem: 258838 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:07:
Net een ander mogelijkheid van locken van toestel op XDA gezet (geinspireerd door SensorLock):

StylusLock
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426730

Misschien voor een aantal mensen een optie voor de andere software die ongeveer hetzelfde doet.
Deze versie gebruikt geen extra batterij/CPU en is erg simpel te gebruiken, behalve op de fiets dan :(
:+
Polster schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:03:
@DrvDijk. Ik heb nu versie 0.3 erop staan en ben nog geen rare dingen tegengekomen. Met versie 0.1 had ik ookal geen probleem maar met de terug-naar-vorige-toestand functie is het helemaal perfect.

Nog een verzoekje dan. Zou je dit ook op inkomende sms kunnen toepassen? Ik heb de wake-up on sms tweak doorgevoerd zodat ik gelijk bericht krijg als er een sms is ookal staat de tel. in sleepmode. Echter nu blijft het scherm wel 40 sec. onlocked in mijn broekzak bij een bericht als ik ben vergeten het scherm te locken met de long-press button.

Misschien een mogelijkheid dat als het scherm op zwart staat het bericht laten binnenkomen met signaal (trillen of geluid) het scherm gelocked houden en daarna weer terug naar zwart.
Als het toestel unlocked is met het scherm aan hoeft het programma niet in te grijpen.
Inkomende SMSjes vang ik niet af / kan ik niet afvangen.. Zou wel handig zijn :)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
sandeman schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:38:
[...]
En als je je originele ROM niet ergens online kan downloaden is het verstandig deze zelf te dumpen voordat je er een nieuwe over heen zet:
Zelf ben ik vrij nieuw met mda's. Deze link is echter wel handig.

Maar ik had een paar vragen, die mss n00bish zijn ;)
* hoe connect ik met de TD? Is de USB kabel genoeg of moet een speciale kabel hebben?
* als ik de ROM backup, heb ik dan in feite het hele besturingssysteem? Of is er naast de ROM en 4gbopslag en SIM nog een plekje waar data wordt bewaard?

==
hoi

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DRvDijk schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:49:
[...]

:+

[...]

Inkomende SMSjes vang ik niet af / kan ik niet afvangen.. Zou wel handig zijn :)
Ik weet dat het met de standaard SDK van Windows mobile (dotnet) wel gewoon af te vangen is...
Werkt met events..

[edit]
even opgezocht...

Je moet de volgende classe dan gebruiken.
Microsoft.WindowsMobile.PocketOutlook.MessageInterception;

[Voor 16% gewijzigd door TripleQ op 16-09-2008 15:06]

• DRvDijk
TripleQ schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:04:
[...]

Ik weet dat het met de standaard SDK van Windows mobile (dotnet) wel gewoon af te vangen is...
Werkt met events..

[edit]
even opgezocht...

Je moet de volgende classe dan gebruiken.
Microsoft.WindowsMobile.PocketOutlook.MessageInterception;
Hmm, interessant.. Alleen is mijn progsel in Visual C++ geschreven.. Ik weet niet hoe ik bij die klassen moet komen ;)

Anoniem: 270487

Ik zag op mijn laatste rekening heel veel dubbele smsjes staan (naar hetzelfde nummer, om dezelfde tijd). Rekening is hierdoor veel hoger dan normaal. Het vreemde is dat hij dit niet bij alle smsjes doet maar bij ruwweg 30% van de smsjes. Lijkt niet echt logica in te zitten.
Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn? Beetje zonde om teveel te betalen voor een toch al dure service.
Ik heb trouwens Orange en de 1.93 ROM

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-03 13:50
DRvDijk schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:16:
[...]

Hmm, interessant.. Alleen is mijn progsel in Visual C++ geschreven.. Ik weet niet hoe ik bij die klassen moet komen ;)
Je kan de SDK gewoon downloaden en dan de juiste namespace als reference aan je project toevoegen. Dan heb je ook gewoon de toegang tot die classes. De taal (C++, C#, VB.NET) maakt dat niet uit.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Anoniem: 270487 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:19:
Ik zag op mijn laatste rekening heel veel dubbele smsjes staan (naar hetzelfde nummer, om dezelfde tijd). Rekening is hierdoor veel hoger dan normaal. Het vreemde is dat hij dit niet bij alle smsjes doet maar bij ruwweg 30% van de smsjes. Lijkt niet echt logica in te zitten.
Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn? Beetje zonde om teveel te betalen voor een toch al dure service.
Ik heb trouwens Orange en de 1.93 ROM
Als je meer dan 160 karakters in een sms tikt, dan worden er ook meer afgerekend.
Onderaan de sms kun je zien hoeveel karakters jouw sms heeft.

0-160 = 1 sms
160-320= 2smsjes

etc etc etc
Dit is overigens iets wat ze na al jaaaaaaaren in de telefoons hebben zitten.
Bij andere telefoons krijgen je alleen wel vaak een melding dat het 2,3,4 smsjes groot is.

[Voor 42% gewijzigd door AndereKoekoek op 16-09-2008 15:30]

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
sandeman schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:38:
[...]

De experts bij XDA zijn het niet me je eens

Zie antwoord 4 hier:
http://wiki.xda-developer...gename=Diamond_UpgradeFAQ

En hier uitleg hoe:
http://forum.xda-develope...hp?p=2324837&postcount=20

Hmmm, dat zal ik nog eens aandachtig gaan bestuderen dan... :)

Feit blijft natuurlijk wel dat ik m'n garantie kwijt raak...

Anoniem: 273148

sandeman schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:40:
[...]

Zolang je nog een G/3G/H boven (niet naast) je verbindingsstreepjes hebt staan is de dataverbinding nog open, zelfs wanneer je geen data verstuurd. Ik heb het dus niet over een bepaalde connectie van een programma, maar of 'de modem aan staat' zeg maar.
Oke, dan kort gezegd mijn vraag:

Hoe zorg ik ervoor dat als ik in het buitenland zit, 100% geen data verkeer genereer?!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-03 13:50
Floris-K schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:29:
Bij andere telefoons krijgen je alleen wel vaak een melding dat het 2,3,4 smsjes groot is.
Wanneer ik over de 160 karakters ga, zie ik netjes in mijn scherm (bij het aantal karakters) dat het nu meerdere sms'jes zijn...

• sandeman
Anoniem: 273148 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:32:
[...]
Oke, dan kort gezegd mijn vraag:

Hoe zorg ik ervoor dat als ik in het buitenland zit, 100% geen data verkeer genereer?!
Zet alle opties in NoData op disabled en soft-reset je toestel. Als het goed is kan je nu geen dataverbinding meer krijgen (test het maar in NL). Eventueel kan je MMS wel aan laten, maar het zou kunnen dat een vaag programma deze verbinding probeert te gebruiken (ik weet niet zeker of dat kan).
St03mp schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:32:
[...]
Feit blijft natuurlijk wel dat ik m'n garantie kwijt raak...
Weet je dat zeker of is dat alleen maar een dreigement van een verkoper/helpdesker die het zekere voor het onzekere wil nemen. Vaak zijn de officiële regels en de praktijk ook niet hetzelfde. En verder is er nog de wet: als jouw scherm ineens uitvalt of je batterij ontploft heb je wettelijk gewoon recht op garantie, wat voor vage voorwaarden Vodafone ook stelt. OK, als je een software-probleem hebt, dan hebben ze gelijk, maar als je je ROM flasht, dan kun je dat waarschijnlijk zelf ook oplossen.
En nog iets: wanneer je dus weer terugflasht naar de originele ROM (en SPL) kan Vodafone nooit bewijzen dat het toestel zijn garantie kwijt is.

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:15
In de 3d touch flo kun je mooi de 25 laatste sms-jes lezen.
Kun je dit ook instellen dat je daar alle sms-jes kan lezen??

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

• DRvDijk
kwakkie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:28:
[...]

Je kan de SDK gewoon downloaden en dan de juiste namespace als reference aan je project toevoegen. Dan heb je ook gewoon de toegang tot die classes. De taal (C++, C#, VB.NET) maakt dat niet uit.
Dan snap ik Visual Studio gewoon nog niet.. Wat moet ik #include -en om bij die library te kunnen?

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-03 09:02
Ik heb via XDA een theme ingeladen. Nu zie ik in de screenshots een ander lettertype dan default. Alleen laad ie bij mij het gewone lettertype zien...
Moet ik een lettertype ook apart inladen?

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

kwakkie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:36:
[...]

Wanneer ik over de 160 karakters ga, zie ik netjes in mijn scherm (bij het aantal karakters) dat het nu meerdere sms'jes zijn...
Klopt, maar dan moet je eerst je toetsenbord wegklikken en naar beneden scrollen.
Iets wat in mijn eigen erg onhandig werkt. Op mijn stokoude W810i kwam er een klein popupje een paar secs die aangaf: SMS 2 of SMS 3

Kun je er nog wat spaties uithalen enz om je kosten te drukken :)

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:24
DRvDijk schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:07:
[...]

Dan snap ik Visual Studio gewoon nog niet.. Wat moet ik #include -en om bij die library te kunnen?
Betekend dit dat er aan gewerkt wordt? _/-\o_

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DRvDijk schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:07:
[...]

Ik zal vanavond ook eens gaan vogelen met die combinatie...nooit gedaan eigenlijk!

Anoniem: 270487

Floris-K schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:29:
[...]

Als je meer dan 160 karakters in een sms tikt, dan worden er ook meer afgerekend.
Onderaan de sms kun je zien hoeveel karakters jouw sms heeft.

0-160 = 1 sms
160-320= 2smsjes

etc etc etc
Dit is overigens iets wat ze na al jaaaaaaaren in de telefoons hebben zitten.
Ach tuurlijk. Stom van me, helemaal niet aan gedacht ;)
Weet nu ook waarom het me nooit opvalt dat ik over de 160 karakters heen zit... bij mijn orignele ROM stond het aantal karakters in de titelbalk, maar sinds de upgrade naar de 1.93 ROM zie ik nergens meer hoeveel ik al heb getypt. Alleen bij een reply komt het aantal karakters linksbovenin te staan, bij een nieuwe sms niet. Beetje vreemd...

Anoniem: 136100

IC3M4N schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:03:
In de 3d touch flo kun je mooi de 25 laatste sms-jes lezen.
Kun je dit ook instellen dat je daar alle sms-jes kan lezen??
Kan wel met een reg edit. Maar je kunt ook in het sms menu linksonderin op 'meer' drukken, dan zie je ze ook allemaal.

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08-2022
Ik heb een aantal wijzigingen + toevoegingen in mijn post opgenomen zodat jullie kunnen zien hoe mijn SDConfig er momenteel uitziet!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Floris-K schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:08:
[...]

Klopt, maar dan moet je eerst je toetsenbord wegklikken en naar beneden scrollen.
Iets wat in mijn eigen erg onhandig werkt. Op mijn stokoude W810i kwam er een klein popupje een paar secs die aangaf: SMS 2 of SMS 3

Kun je er nog wat spaties uithalen enz om je kosten te drukken :)
Ik zie gewoon bij het tikken van een sms linksbovenin naaste het gekleurde windows vlaggetje een tellertje meelopen.

[quote]Floris-K schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:08:
[...]

[Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 136100 op 16-09-2008 17:25. Reden: dubbelpost]

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
sandeman schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:00:
[...]
En nog iets: wanneer je dus weer terugflasht naar de originele ROM (en SPL) kan Vodafone nooit bewijzen dat het toestel zijn garantie kwijt is.
Je kon de rom toch niet terug flashen naar de orginele vodafone software?

• sandeman
Blueone schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:27:
[...]
Je kon de rom toch niet terug flashen naar de orginele vodafone software?
Kijk eens een paar berichten terug:
sandeman in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:24:
[...]

Ik zie gewoon bij het tikken van een sms linksbovenin naaste het gekleurde windows vlaggetje een tellertje meelopen.
Antwoord wordt hier al gegeven door Zjoske.,
Ik zit op 1.93 en ken de oudere roms ook niet :/

Zou wel handig zijn als ze het weer terug zetten

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Dosed schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:24:
[...]

Zojuist die CleanTemp maar erop gezet, en ingesteld dat die iedere keer als die aangaat alles opschoond. 't liefst zie ik het nog helemaal weg, maar dit is iig al een verbeteren. Bedankt! :)
@Dosed

Ik had nog beloofd even verder te kijken naar die 'recent programs' list. [zie het hele bericht hier] Met de onderstaande oplossing zal je geen 'recent programs' list meer in je startmenu zien

To enable the Recent Programs (meaning you want to see them) in the start menu list, do the following steps:

Go to Start Menu->Settings->System Tab->Click "TouchFLO" icon->uncheck the box "Enable large Start Menu->OK->Done

You should see the Recent Programs list in your start up menu now. If you don't want to see it, check the box instead...

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-03 15:59
effe over die stylus... wat een slap ding is het eigenlijk. Heb het idee dat ie elk moment af kan gaan breken daar waar het plastic met het metaal (of wat het ook is) met elkaar verbonden wordt.

Anoniem: 214109

http://tele-online.dk/Graphics/Products/17618d.jpg

Chek deze Nieuwe TD in het Ice White

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 214109 op 16-09-2008 19:44]

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-03 15:59
vind em in het zwart mooier denk ik. Zou de witte even in het echt moeten zien.

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:24

vr6-only

Blub Blub

De 1800 mAh accu is geweldig.

Bij mij gaat die met gemak 3 dagen mee en dat met volop gebruik maken van mijn TD.

Ik zit echter met een probleem. Wanneer ik de 1800 mAh accu gebruik, dan heb ik geen GPS ontvangst. Dit heb ik ooit ergens gelezen, maar ik kon het zo niet terug vinden.

Anderen die ook dezelfde 1800 mAh accu van eBay hebben besteld (met de platte achterkant) en hetzelfde probleem ervaren?

It ain't stupid if it works!

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
vr6-only schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:42:

Bij mij gaat die met gemak 3 dagen mee en dat met volop gebruik maken van mijn TD.

Ik zit echter met een probleem. Wanneer ik de 1800 mAh accu gebruik, dan heb ik geen GPS ontvangst. Dit heb ik ooit ergens gelezen, maar ik kon het zo niet terug vinden.

Anderen die ook dezelfde 1800 mAh accu van eBay hebben besteld (met de platte achterkant) en hetzelfde probleem ervaren?
Zonder gps, gaat mijn 900mAh ook 3 dagen mee. Je moet keuzes maken hè..of gps of accuduur.. 8)

Maar probeer eens een fix te krijgen met de batterij in het toestel, echter zonder de backcover erop. Als dat dan wel lukt dan schermt waarschijnlijk je backcover te veel af.?!

[Voor 12% gewijzigd door 210667 op 16-09-2008 20:49]

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:09
he vraagje tussendoor.
is er al iets bekend over een rom updat van vodafone 1.93 ?
heb al gezocht in dit topic niks over gezien dus vandaar ;)

• Anoniem: 33810
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Rpol schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:36:
effe over die stylus... wat een slap ding is het eigenlijk. Heb het idee dat ie elk moment af kan gaan breken daar waar het plastic met het metaal (of wat het ook is) met elkaar verbonden wordt.
Vind ik niet. De behuizing (achterkant) is echter wel slap, daar is al een miniscuul hoekje van afgebroken door de stylus :P.

Edit: hmmm, heb nog even gekeken wat je precies bedoelt...dat plastic deel van de stylus is inderdaad wel erg slapjes verbonden...maarja, ik pak em dan ook altijd aan het ijzeren deel vast wanneer ik em gebruik.

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 16-09-2008 21:47]

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
rinusnl schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:50:
he vraagje tussendoor.
is er al iets bekend over een rom updat van vodafone 1.93 ?
heb al gezocht in dit topic niks over gezien dus vandaar ;)
Die zelfde vraag heb ik vandaag nog in dit topic gesteld, een pagina terug. :)

En het antwoord is nee.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:40

wontcachme

You catch me? No you wont

Dit is vaker bij niet originele batterijen. Dan is er geen fix meer te bereiken

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Kiekeboe100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03 20:49
Polster schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:03:
@DrvDijk. Ik heb nu versie 0.3 erop staan en ben nog geen rare dingen tegengekomen. Met versie 0.1 had ik ookal geen probleem maar met de terug-naar-vorige-toestand functie is het helemaal perfect.

Nog een verzoekje dan. Zou je dit ook op inkomende sms kunnen toepassen? Ik heb de wake-up on sms tweak doorgevoerd zodat ik gelijk bericht krijg als er een sms is ookal staat de tel. in sleepmode. Echter nu blijft het scherm wel 40 sec. onlocked in mijn broekzak bij een bericht als ik ben vergeten het scherm te locken met de long-press button.

Misschien een mogelijkheid dat als het scherm op zwart staat het bericht laten binnenkomen met signaal (trillen of geluid) het scherm gelocked houden en daarna weer terug naar zwart.
Als het toestel unlocked is met het scherm aan hoeft het programma niet in te grijpen.
Waarom heb je die wake-up on sms tweak gebruikt?
Ik heb bij Touch Flo 3D, Settings, Sound, Advanced
Dan tab Notifications, daar in het menuutje Messaging: New text message
Daar heb ik Play Sound, Flash ligt en vibrate aangeduid staan. Je kan ook Display message on screen aanzetten waardoor er een bericht onderaan staat zodra je je scherm op zet.

Ik zie niet in welke extra melding ik zou kunnen krijgen door mijn scherm op te laten springen, aangezien ik dat niet zie wanneer hij in mijn broekzak zit?

Stijn

• Grollootje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11-2022

Dit "probleem" heb ik ook met de 1800 batterij.
Als ik echter in de auto mijn Diamond aan de oplader heb dan doet Tommie het perfect.
Daar gaat het om dus ik ben helemaal tevreden met deze batterij. 8)

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Juist daarom heb ik daar nu een ? staan. Eerst werd verkondigd dat het absoluut niet kon, maar ik begrijp nu dus dat je de orginele rom wel kan terug zetten als je daar zelf een dump van hebt gemaakt maar dat je de gemodificeerde sdl niet meer kan terug zetten.

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:22
iemand trouwens al ervaring met deze 900 mAh batterij van DX? Ze hebben ook een 1800 versie maar die vind ik lelijk:P

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Misschien ten overvloede, maar ik heb deze week mijn T-Mobile MDA Compact IV binnengekregen en deze was niet voorzien van een SIM-lock, zoals inderdaad in de topicstart staat :)

Wel stond er die afschuwelijke (in de zin van de kleuren, en misschien nog wel belangrijker het gebrek aan performance) T-Mobile ROM op maar daar is snel de officiele HTC ROM op gekomen.

edit:
@Crusader: zie deel 8 :)

[Voor 4% gewijzigd door spone op 17-09-2008 00:44]

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
En we gaan hier verder :)

[Voor 44% gewijzigd door Neok_ op 17-09-2008 00:31]

• Crusader
  • Laatst online: 05-02 11:39

Crusader

Arc Nature

spone schreef op woensdag 17 september 2008 @ 00:00:
Misschien ten overvloede, maar ik heb deze week mijn T-Mobile MDA Compact IV binnengekregen en deze was niet voorzien van een SIM-lock, zoals inderdaad in de topicstart staat :)

Wel stond er die afschuwelijke (in de zin van de kleuren, en misschien nog wel belangrijker het gebrek aan performance) T-Mobile ROM op maar daar is snel de officiele HTC ROM op gekomen.
Hoe zit het dan met de werking van die omgekeerde hard-buttons? Komen de toetsen met de officiële ROM nog steeds overheen met de functie die op de toetsen staat?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee