Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 108.113 views

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03:05

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Anoniem: 183559 schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:23:
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een programma die mijn gesprekken op kan nemen/opslaan op de TD, is die er?

Ik heb een beetje zitten zoeken maar als ik woorden al "gesprek opnemen" gebruik dan krijg heel veel resultaten over normaal opnemen van een telefoon ;)

alvast bedankt.
Resco Audio Explorer 4.01 kan dat. Heb het zelf ook ooit eens geinstalleerd, maar nooit getest.

XBL: MRE Inc

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Anoniem: 183559 schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:23:
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een programma die mijn gesprekken op kan nemen/opslaan op de TD, is die er?

Ik heb een beetje zitten zoeken maar als ik woorden al "gesprek opnemen" gebruik dan krijg heel veel resultaten over normaal opnemen van een telefoon ;)

alvast bedankt.
Zelf gebruik ik Resco Audio Recorder. Staat op rapidshare

Ik moet eerst f-vijfen.. 8)7

[Voor 3% gewijzigd door 210667 op 14-09-2008 21:15]

Anoniem: 258500

Maar die neemt de "overkant" slecht op (te zacht). Had ergens gelezen dat het uberhaupt niet gaat werken op een WM toestel.

Edit: zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424262

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 14-09-2008 21:41]

• Anoniem: 114042
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hoi,
Ik heb hier een probleem met de GPS.
Of ik nu tomtom of IGO draai, er doet zich iets vreemds voor.
Hij vind de satelieten en is daarna ineens alles kwijt (geen gps ontvanger),
meteen daarna vindt hij de satelieten weer etc. etc.
Een soort van aan/uit aan/uit idee.
Zou dit een defect zijn ?

cor

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Lees de FAQ (eerste GPS-vraag)

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-03 16:51
Ik heb echt een ongelooflijk geheugenlek steeds. Is die nou echt opgelost met die nieuwe update van de HTC-site?

x

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:11

wontcachme

You catch me? No you wont

Jaspur schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:38:
Ik heb echt een ongelooflijk geheugenlek steeds. Is die nou echt opgelost met die nieuwe update van de HTC-site?
Die update is om de geheugen lekken van je telefoon te stoppen, niet die van jouw :+

Maar dat is wel minder met de nieuwe rom volgens mij

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Anoniem: 33810
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
210667 schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:59:
[...]

Na mijn vraag had je in je reply het al kunnen vermelden.. 8)
Ok dan :+

Batterij Info
Serial.noPart no.ROM VersieRadioversieProviderLevensduur Batterij
FRNA 185R00670535H00112 - 00M1.93.404.1 NLD (HTC)1.00.25.05
.
Telfort-NL
.
Idle: -5% per 12u
Load: -40% per 12u
BandS2U2VerlichtingPush MailBgApp1BgApp2
Auto & UMTS(..)+GSM(..)Ja
.
Automatisch AanpassenJa*
.
ActiveSyncSPB GPRS Monitor
BgApp = background app, iets dat altijd runt (vanaf het opstarten bijvoorbeeld)

*binnenkort gaat mn abbo in, en dan komt Push mail ook aan te staan...en zal ik sowieso het toestel vaker gebruiken ivm internet/msn.

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 16-09-2008 00:25]

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-03 16:51
Ik had echt een paar duizend sms berichten met iemand in zo'n chat-conversatie stijl bij berichten, maar nu zijn ze opeens allemaal pleite.. Waar zijn die berichten gebleven?

x

• MRE-Inc

MRE-Inc

rofl....dit meen je toch niet.... http://www.hardreset.eu/index_en.html en http://www.hardreset.eu/h..._reset_soft_reset_en.html

Hoe gek ben je dan. Zou eigenlijk wel handig zijn voor de faq.

Anoniem: 109551

wontcachme schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:47:
[...]

Die update is om de geheugen lekken van je telefoon te stoppen, niet die van jouw :+

Maar dat is wel minder met de nieuwe rom volgens mij
zou knap zijn van htc als je voor jouw geheugenlek een update kunnen maken
;) ;)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 109551 schreef op maandag 15 september 2008 @ 00:26:
[...]

zou knap zijn van htc als je voor jouw geheugenlek een update kunnen maken
;) ;)
Wat er niet is, kan toch ook niet lekken O-) ;)

• Niet online
MRELynx schreef op maandag 15 september 2008 @ 00:22:
rofl....dit meen je toch niet.... http://www.hardreset.eu/index_en.html en http://www.hardreset.eu/h..._reset_soft_reset_en.html

Hoe gek ben je dan. Zou eigenlijk wel handig zijn voor de faq.
Inderdaad, vet hendig toch. Zeker voor de noobjes die niet weten wat een hard/soft reset is of de knopjes niet kunnen vinden :+

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-03 13:50
210667 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:10:
Blijkbaar een conflict applicatie/rom. Het topic op xda is er al vol mee geschreven en de ontwikkelaar heeft vakantie... 8) Maar mag ik vragen waarom je sensorlock nog wilt gebruiken? De reden waarvoor het is gemaakt, is allang overtroffen door de oplossing van DRvDijk.
Wat doet de oplossing van DRvDijk anders dan de "officiele" SensorLock.

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38
Pas locken als er een telefoontje binnenkomt. Daarnaast lock ik niet het hele ding, slechts alleen het touch panel. Maar het werkt matig vind ik zelf, ben aan het zoeken naar een betere oplossing :)

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-11-2019
mr_niceguy schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:57:
[...]

Werkt niet, daarnaast krijg ik met hyves in internet explorer de foutmelding 'De pagina die u zoekt, kan niet worden gevonden als gevolg van een onbekende fout 0x80072f7c.'

Ik had begrepen dat anderen met Opera wel gewoon konden krabbelen en priveberichten lezen, maar bij mij werkt dat niet.

Iemand die hier ook last van heeft gehad en dit op heeft kunnen lossen?
Het lukt mij nog steeds niet om te kunnen krabbelen en priveberichten te lezen :'(

• marco_balk
DRvDijk schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:05:
Pas locken als er een telefoontje binnenkomt. Daarnaast lock ik niet het hele ding, slechts alleen het touch panel. Maar het werkt matig vind ik zelf, ben aan het zoeken naar een betere oplossing :)
Ok, duidelijk. Ik vind het persoonlijk wel prettig dat mijn telefoon altijd gelocked is. Ik merk dat de powerbutton ook in mijn broek weleens ingedrukt wordt.
Heb je trouwens enig idee hoeveel stroom jouw lockmechnisme meer/minder verbruikt ten opzichte van SensorLock?

• bing69
  • Laatst online: 15:15
Hier werkt de eerste versie toch uit de kunst, de tweede versie, zoals ik al eerder schreef, werkt jammer genoeg hier niet. :(

Bing

Anoniem: 258838

kwakkie schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:51:
[...]

Ok, duidelijk. Ik vind het persoonlijk wel prettig dat mijn telefoon altijd gelocked is. Ik merk dat de powerbutton ook in mijn broek weleens ingedrukt wordt.
Heb je trouwens enig idee hoeveel stroom jouw lockmechnisme meer/minder verbruikt ten opzichte van SensorLock?
Gebruik mijn uitbreiding op SensorLock, locken met behulp van de Stylus:

http://forum.xda-develope...p?p=2628119&postcount=320

• DRvDijk
kwakkie schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:51:
[...]

v0.2 gebruikt zeker minder, maar lockt niet zo goed als v0.1. Waarom is mij een raadsel, maar ik beraam me op betere oplossingen :) v0.1 gebruikt naar mijn weten ook minder stroom dan SensorLock, simpelweg omdat ik niet de G-Sensor dingen aanroep.
bing69 schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:20:
[...]

Hier werkt de eerste versie toch uit de kunst, de tweede versie, zoals ik al eerder schreef, werkt jammer genoeg hier niet. :(
Werkt de tweede versie helemáál niet, of soms niet?
Anoniem: 258838 schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:26:
[...]

Gebruik mijn uitbreiding op SensorLock, locken met behulp van de Stylus:

http://forum.xda-develope...p?p=2628119&postcount=320
Ik denk dat we met zn allen de koppen eens bij elkaar moeten steken. SensorLock is goed, mijn ding heeft potentieel.. Samen moeten we toch wel een goede oplossing kunnen vinden?

• marco_balk
Goede oplossing: een telefoon met AI die weet wanneer hij moeten locken/unlocken, zodat wij dat net meer hoeven te doen :+

Maar inderdaad. Iedereen heeft een idee en sommigen de kunde om het te bouwen. Alleen moeten we eerst vaststellen wat het ideale (un)lockmechanisme is.

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10-2022
HertogJanNL schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:40:
Weet iemand een winkel waar je op dit moment een (originele of 1-op-1 kopie) Pouch voor de TD kan kopen? Op eBay lukt het me namelijk niet om iets te kopen (iets met oude account) en verder is PixMania het goedkoopste op dit moment (€15+5,90 verzendkosten), terwijl ik liever minder betaal.
Iemand nog tips?

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 14:12
Zo heb een weekje op rhodos dus leuk naar mijn diamond kunnen kijken maar een t-mobile gr netwerk vinden met dat ding ho maar.
Ik draai op 1.93 met een 05 radio, mijn vriendin met haar sony w880i had 5 strepen ontvangst op het kpn netwerk.
Mijn oude mda3 had een slecht ontvangst maar dit slaat echt alles.

• bing69
DRvDijk schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:33:
[...]

[...]

Werkt de tweede versie helemáál niet, of soms niet?

[...]

Ik denk dat we met zn allen de koppen eens bij elkaar moeten steken. SensorLock is goed, mijn ding heeft potentieel.. Samen moeten we toch wel een goede oplossing kunnen vinden?
De tweede versie werkte na drie telefoontje nog niet. Heb er toen de eerste versie op gezet en die werkte direct en nog... Ben er zeeeer tevreden mee. De perfect oplossing dus sleutel er svp niet te veel meer aan.

Bing

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:37
Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:06:
[...]

Inderdaad raar...mijn TomTom install handleiding ( O-) ) begint zo:

[...]
hehehe, ooh jij hebt mijn handleiding gejat, was em al kwijt :P

• DRvDijk
bing69 schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:27:
[...]

De tweede versie werkte na drie telefoontje nog niet. Heb er toen de eerste versie op gezet en die werkte direct en nog... Ben er zeeeer tevreden mee. De perfect oplossing dus sleutel er svp niet te veel meer aan.
Ik heb nét v0.2.1 erop gezet. Versie 0.2 had een probleempje dat bij de meeste telefoons (sommige niet, waaronder de mijne in eerste instantie :?) alleen het éérste telefoontje gelockt werd. Versie 0.2.1 lockt ook de tweede, derde, ... telefoontje :)

Thread op XDA

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
niet meer van belang

[Voor 93% gewijzigd door Avvd op 15-09-2008 14:16]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:37
Blueone schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:23:
ik wil dit toestel gaan aanschaffen met een abbonements verlenging bij t-mobile. De mda is een stuk goedkoper dan de htc versie daarom had ik de volgende vragen:

-Uit dit topic begrijp ik dat je de mda ook naar de orginele htc firmware/software kan flashen. Is dan alles exact hetzelfde als de diamond? En behoud je hiermee ook je garantie?

-kan je voor de garantie van de mda ook rechtstreeks bij htc terecht (hier heb ik namelijk goede ervaringen mee)

-Past de mda ook gewoon in de brodit auto houder en in de bureauhouders die op ebay te verkrijgen zijn?
gast je hebt gisteren op zondag 14 september 2008 19:37 precies ditzelfde bericht geplaatst.

nu heb je een pure kopie ervan geplaatst binnen 24 uur. (dat mag niet op dit forum kicken binnen 24 uur). nog triester je doet niet eens de moeite om link die in je eerste bericht staat om die mee te kopieren.

aangezien je niet eens zoiets simpels als forum regels kan doorlezen heeft het weinig nut om jou hier antwoord te geven, die zul je waarschijnlijk ook niet lezen.

en ik zal het maar niet hebben over het feit dat alle vragen die je hier stelt al reeds beantwoord zijn.

• marco_balk
Wat denk je te willen bereiken door 3x hetzelfde te posten?

Is niet erg gewenst hier, zeker 2x binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld.

Anoniem: 122682

DaneV schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:42:
Hey,
Weet iemand of het mogelijk is om meerdere agenda items op het startscherm te krijgen? Ik zie nu alleen het eerstvolgende agenda-item te zien maar als ik het klokje ingeklapt laat, zouden er 3 op moeten passen (meer afspraken heb ik doorgaans toch niet op 1 dag)
Heeft er iemand al een passende oplossing hiervoor?

Hans

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 22:56
Weet iemand of het mogelijk is om de ringtone op trillen te zetten maar de music player en videoplayer niet te muten? Standaard is ringtone en systemsound 1 op 1 aan elkaar gekoppeld.

• 210667
  • Niet online
Een beetje zelfkritiek en niet tevreden zijn met wat je ontwikkeld hebt, is natuurlijk te prijzen.. :P Maar wat vindt je zelf nu zo verkeerd aan die 0.1 beta die je gemaakt hebt? Op XDA heb ik aangegeven dat het gewoon goed werkt [althans voor mij] Heb nog niets kunnen ontdekken wat er verkeerd aan is. Misschien dat ik nog geen situaties ben tegengekomen waarin het niet zou werken, maar dan ben ik dus een gelukkig mens.. :*)

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-03 11:10
wat is de beste rom om erop te zetten?

• DRvDijk
210667 schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:29:
[...]

Een beetje zelfkritiek en niet tevreden zijn met wat je ontwikkeld hebt, is natuurlijk te prijzen.. :P Maar wat vindt je zelf nu zo verkeerd aan die 0.1 beta die je gemaakt hebt? Op XDA heb ik aangegeven dat het gewoon goed werkt [althans voor mij] Heb nog niets kunnen ontdekken wat er verkeerd aan is. Misschien dat ik nog geen situaties ben tegengekomen waarin het niet zou werken, maar dan ben ik dus een gelukkig mens.. :*)
Dat-ie intensief threads gebruikt ;) Met v0.2 wou ik dat verhelpen, maar daar ging iets fout. v0.2.1 doet het wel goed, en gebruikt dus een stuk minder intensief threads => minder batterijslurpend :)

O ja, en iets met BlueTooth headsets. En met gemiste oproepen en niet opnieuw blokkeren ;)

[Voor 5% gewijzigd door DRvDijk op 15-09-2008 14:12]

• 210667
  • Niet online
DRvDijk schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:03:
[...]

Dat-ie intensief threads gebruikt ;) Met v0.2 wou ik dat verhelpen, maar daar ging iets fout. v0.2.1 doet het wel goed, en gebruikt dus een stuk minder intensief threads => minder batterijslurpend :)
Mmzz..ok , zal ik die eens proberen. Ik zal mijn bevindingen hier wel dumpen. Van xda wordt ik ook niet vrolijker..wijzer.. >:) Zou de rom er iets mee te maken hebben, dat het bij de één wel goed werkt en bij de ander niet?

Dat energieverbruik lijkt ook wel mee te vallen van 0.1

[Voor 6% gewijzigd door 210667 op 15-09-2008 14:14]

• DRvDijk
210667 schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:11:
[...]

Mmzz..ok , zal ik die eens proberen. Ik zal mijn bevindingen hier wel dumpen. Van xda wordt ik ook niet vrolijker..wijzer.. >:) Zou de rom er iets mee te maken hebben, dat het bij de één wel goed werkt en bij de ander niet?
Mogelijk. Maar 0.2.1 werkt sowieso goed hoop ik hehe ;) Ben ff in het power-verhaaltje aan het kijken.

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
offtopic:
[quote]dangerpaki schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:28:[/quote]

Ik heb ze verwijderd. Een gewone reactie is natuurlijk altijd prettig. Al heb ik de antwoorden niet gevonden terwijl ik ieder pagina door heb gelezen (zou wel aan mij liggen :O )

[Voor 50% gewijzigd door Avvd op 15-09-2008 14:29]

• 210667
  • Niet online
DRvDijk schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:13:
[...]

Mogelijk. Maar 0.2.1 werkt sowieso goed hoop ik hehe ;) Ben ff in het power-verhaaltje aan het kijken.
Eerste indruk. Ook deze doet wat ie moet doen. Ook als ik met mijn bleutooth headset naar Nick&Simon luister.. :+ Als je m nu ook gewoon locked met longendpresskey, dan locked ie ook meteen weer als het gesprek wordt beeindigd. Blijft dus eigenlijk alleen over het energie-verbruik! Nogmaals dat was bij 0.1 volgens mij al te verwaarlozen, met 0.2.1 is vooralsnog niets te zeggen. [of er "uberhaupt al iets over te zeggen is.. 8) ] Maar ik zal het gedrag van je speeltje verder monitoren.. :)

• Niet online
kwakkie schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:37:
Goede oplossing: een telefoon met AI die weet wanneer hij moeten locken/unlocken, zodat wij dat net meer hoeven te doen :+

Maar inderdaad. Iedereen heeft een idee en sommigen de kunde om het te bouwen. Alleen moeten we eerst vaststellen wat het ideale (un)lockmechanisme is.
Is er niet een applicatie die met de G-Sensor kan locken/unlocken...door te schudden zegmaar? Dat zou ideaal zijn :).
Polster schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:20:
Weet iemand of het mogelijk is om de ringtone op trillen te zetten maar de music player en videoplayer niet te muten? Standaard is ringtone en systemsound 1 op 1 aan elkaar gekoppeld.
Instellingen -> Telefoon -> Tabblad Telefoon -> Beltoontype: Trillen

Systeemvolume kan nu zo hoog staan als je zelf wilt.

• bing69
DRvDijk schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:01:
[...]

Ik heb nét v0.2.1 erop gezet. Versie 0.2 had een probleempje dat bij de meeste telefoons (sommige niet, waaronder de mijne in eerste instantie :?) alleen het éérste telefoontje gelockt werd. Versie 0.2.1 lockt ook de tweede, derde, ... telefoontje :)

Thread op XDA
_/-\o_ 3 telefoontjes gehad en het werkt weer als vanouds. Gewoon goed dus!! _/-\o_

Bing

• marco_balk
Anoniem: 33810 schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:43:
Is er niet een applicatie die met de G-Sensor kan locken/unlocken...door te schudden zegmaar? Dat zou ideaal zijn :).
Ja, maar wat als ik ga hardlopen om de trein te halen? Dan schudt de telefoon flink heen en weer.

• Polster
Anoniem: 33810 schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:43:

Instellingen -> Telefoon -> Tabblad Telefoon -> Beltoontype: Trillen

Systeemvolume kan nu zo hoog staan als je zelf wilt.
Maar hoe schakel ik dan weer terug naar ringtone aan? Moet dat dan telkens via die windows menuutjes? Niet echt handig. Ik wil gewoon de htc manager gebruiken.

• DRvDijk
210667 schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:33:
[...]

Eerste indruk. Ook deze doet wat ie moet doen. Ook als ik met mijn bleutooth headset naar Nick&Simon luister.. :+ Als je m nu ook gewoon locked met longendpresskey, dan locked ie ook meteen weer als het gesprek wordt beeindigd. Blijft dus eigenlijk alleen over het energie-verbruik! Nogmaals dat was bij 0.1 volgens mij al te verwaarlozen, met 0.2.1 is vooralsnog niets te zeggen. [of er "uberhaupt al iets over te zeggen is.. 8) ] Maar ik zal het gedrag van je speeltje verder monitoren.. :)
Die long press end key werkt inderdaad. Dat is iets wat de HTC software zelf doet kennelijk.

Hoe zit het dan als je opneemt met je BT ding zónder mijn progje? Is het touchscreen ook aan? Dan zou je per ongeluk het telefoongesprek weer op kunnen hangen als je m in je zak laat. Toch?

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:09:
[...]

Ok dan :+

[td]FRNA 185R006705[/td]
[td]35H00112 - 00M[/td]

Al heb ik het nog niet echt systematisch bijgehouden, dus ik ga mijn Idle/Load percentages nog bijwerken :).

*binnenkort gaat mn abbo in, en dan komt Push mail ook aan te staan...en zal ik sowieso het toestel vaker gebruiken ivm internet/msn.
Had je reply in eerste instantie even over het hoofd gezien.. 8) Maar mijn, zeg maar, zwakkere batterij begint ook met FRNA en het partnummer eindigd ook op 00M.

De batterij welke naar mijn waarneming langer meegaat bij ongeveer hetzelfde verbruik, die begint met 131A, en het partnummer eindigd op 09M. Zegt natuurlijk helemaal niets, maar als jij ook vindt dat je batterij redelijk snel op is, zou het al een eerste indicatie kunnen zijn. Als jou batterij lang genoeg meegaat bij het door jou geschetste gebruik, dan is bij deze dit semi-wetenschappelijke onderzoek beeindigd... 8)7 En ga ik er verder geen aandacht meer aan schenken. Alhoewel ik toch graag zou willen weten of de mensen die ook menen dat hun batterij snel leegloopt, ook even naar hun s/n en partrnummer zouden willen kijken en het dan terloops zouden willen melden.. :>
DRvDijk schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:11:
[...]

Die long press end key werkt inderdaad. Dat is iets wat de HTC software zelf doet kennelijk.

Hoe zit het dan als je opneemt met je BT ding zónder mijn progje? Is het touchscreen ook aan? Dan zou je per ongeluk het telefoongesprek weer op kunnen hangen als je m in je zak laat. Toch?
Het screenscherm komt dan tevoorschijn en blijft gelocked. Ik kan dan op twee manieren antwoorden. Door op de hardwarebutton van de phone te drukken [answerbutton] en uiteraard ook het gesprek weigeren door op de end hardwarekey te drukken. Het toestel locked dan weer na die 40sec[afhankelijk van je energieinstellingen]als ik een gesprek beeindig of weiger.

Als ik met mijn bleutooth headset een gesprek aanneem of weiger, dan heb ik het zelfde effect. Jou brouwsel [ :D ] in combinatie met de optie " lock device" werkt nu goed. Ik moet alleen nog even checken wat er gebeurd als ik bij energiebeheer de on battery power even uitvink. Dat ga ik vanavond even doen, en proberen wat meer situaties te simuleren.

Hoop dat dit je helpt en dat ik het duidelijk heb verwoord..

Oh ja, als ik met de BT headset een call krijg zonder jouw proggie, dan is het scherm meteen unlocked. Dat is toch ook wat we willen voorkomen?

[Voor 34% gewijzigd door 210667 op 15-09-2008 15:29]

• marco_balk
De mijne:

Batterij Info
Serial.noPart no.ROM VersieRadioversieProviderLevensduur Batterij
131A186G04117635H00112 - 09M1.93.404.0 NLD (HTC)1.00.25.05HINormaal gebruik: 2 a 3 dagen

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-03 19:57
Dat lock programma'tje van die gast hier is O+.

echt ideaal :) geen batterij sluperd ding (ivm s2u2) en werkt zoals het moet

Anoniem: 248466

Hallo,

ik zag op de telefoon van mijn man (Nokia) een handige applicatie staan: Advanced Callmanager. Hiermee kun je oa aangeven dat je na 20.00u ' s avonds geen geluid wenst te horen als er iemand belt uit de categorie "werk".

De applicatie van hem is (naar mijn weten) alleen beschikbaar voor Symbian. Weet iemand of er ook zo'n applicatie ontwikkeld is voor WM6? En zoja, waar ik deze dan kan downloaden?

Alvast bedankt!

Gr. Iris

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 248466 schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:01:
Hallo,

ik zag op de telefoon van mijn man (Nokia) een handige applicatie staan: Advanced Callmanager. Hiermee kun je oa aangeven dat je na 20.00u ' s avonds geen geluid wenst te horen als er iemand belt uit de categorie "werk".

De applicatie van hem is (naar mijn weten) alleen beschikbaar voor Symbian. Weet iemand of er ook zo'n applicatie ontwikkeld is voor WM6? En zoja, waar ik deze dan kan downloaden?

Alvast bedankt!

Gr. Iris
Novosec smartfilter lijkt erop.
kwakkie schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:34:
De mijne:

[td]131A186G041176[/td]
[td]35H00112 - 09M[/td]
Kijk, dat lijkt er op..ook een 131A/09M die redelijk lang mee gaat... :) Misschien dat mijn suggestie, dat er bij de eerste toestellen een foute batch batterijen zit, toch bewaarheid.. O-)

[Voor 20% gewijzigd door 210667 op 15-09-2008 18:19]

• Niet online
Nog een vraagje, ik heb tussen mijn scherm en de behuizing (recht boven de camera aan de voorzijde) een ruimte van zeg maar 1-2 mm. Is dit normaal ?

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Anoniem: 114042 schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:22:
Nog een vraagje, ik heb tussen mijn scherm en de behuizing (recht boven de camera aan de voorzijde) een ruimte van zeg maar 1-2 mm. Is dit normaal ?
Sorry (want je hoopt natuurlijk op een ander antwoord, maar): nee.

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-03 00:36
Oh dat heb ik ook!?!

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

Mensen , welk programma kan een .m3u afspelen ? (en dan graag ook automatisch als ik hem open op inet in opera )

wil leuk vanuit thuis naar me tel streamen, maar niks dat hem opent :x

nvm na de core player install werkte het al , coreplayer doet het dus ook :)

[Voor 18% gewijzigd door Def!ance op 15-09-2008 20:21]

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• 210667
  • Niet online
Def!ance schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:11:
Mensen , welk programma kan een .m3u afspelen ? (en dan graag ook automatisch als ik hem open op inet in opera )

wil leuk vanuit thuis naar me tel streamen, maar niks dat hem opent :x
De Google van xda al geprobeerd?

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Serial n°: 104A186A053662 part n°: 35H00113-01M

Batterij gaat zowat een dagje mee met goed gebruik, 2 dagen moet lukken met alleen bellen/smsen (maar daar dient het niet voor eh :P)

• Def!ance

Def!ance

Dit heb ik geprobeerd idd toen ik nog in de trein zat, echter ik ben nog niet zon held in mobiel surfen :+

Maar het is me al gelukt , zie edit

[Voor 4% gewijzigd door Def!ance op 15-09-2008 20:22]

• 210667
  • Niet online
Def!ance schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:21:
[...]

Dit heb ik geprobeerd idd toen ik nog in de trein zat, echter ik ben nog niet zon held in mobiel surfen :+

Maar het is me al gelukt , zie edit
Coreplayer kan inderdaad erg veel aan..maar leek me zo n schot voor de boeg.. ;)
pisart schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:18:

Batterij gaat zowat een dagje mee met goed gebruik, 2 dagen moet lukken met alleen bellen/smsen (maar daar dient het niet voor eh :P)
Nah..1 tot 2 dagen met een 900mwah bij normaal gebruik is best goed..toch.. ;)

• Def!ance

Def!ance

pisart schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:18:

Serial n°:187S004569
part n° :35H00112-04M

Batterij gaat ook ongeveer een dag mee met goed gebruik, idem 2 dagen zonder te spelen, maar ik heb hem om te spelen :D

Wel grappig om me 1TB aan muziek overal on the fly te kunnen luisteren :D

Side Question :

Toen ik de HTC net had had ik ook Sprite op de mobiel, nu na al dat gespeel en geflash heb ik dit niet meer, het staat uiteraard wel nog op me pc.
Iemand enig idee hoe ik het mobile client ding terug erop krijg ?

nee ik heb de cd's niet meer, althans.... ik kan ze niet vinden atm
:o

gevonden....

[Voor 30% gewijzigd door Def!ance op 15-09-2008 20:39]

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27
Def!ance schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:30:
[...]

Serial n°:187S004569
part n° :35H00112-04M

Batterij gaat ook ongeveer een dag mee met goed gebruik, idem 2 dagen zonder te spelen, maar ik heb hem om te spelen :D

Wel grappig om me 1TB aan muziek overal on the fly te kunnen luisteren :D

Side Question :

Toen ik de HTC net had had ik ook Sprite op de mobiel, nu na al dat gespeel en geflash heb ik dit niet meer, het staat uiteraard wel nog op me pc.
Iemand enig idee hoe ik het mobile client ding terug erop krijg ?

nee ik heb de cd's niet meer, althans.... ik kan ze niet vinden atm
:o

gevonden....
Dan moet je Winamp Remote eeens proberen, die streamt al je muziek + al je films naar een mobiel formaat ;). Werkt super!

https://wren.co/join/Devian

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Whoeps ik dit topic een beetje laten verstoffen, ik zal morgen een nieuw deel maken en de FAQ een beetje updaten.

[lui en ongeinteresseerde modus]
Ik ben de standaard 1.93 zat, teveel RAM gebruik. Welke ROM moet ik met alles erop en eraan?
[/lui en ongeinteresseerde modus]

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Neok_ schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:13:
Whoeps ik dit topic een beetje laten verstoffen, ik zal morgen een nieuw deel maken en de FAQ een beetje updaten.

Ik ben de standaard 1.93 zat, teveel RAM gebruik. Welke ROM moet ik met alles erop en eraan?
De nieuwe SwiftBL 6.5 is echt een topper _/-\o_

Heb ze zelf bijna allemaal geprobeerd en deze is het fijnste.

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Dutty V1.8 is geweldig. V2.0 is uit, maar hij wacht op feedback om de kleine bugs te verwijderen, dus ergens in het weekend is hij V2.0 helemaal klaar. Ik raad je die aan.

• Crusader
  • Laatst online: 05-02 11:39

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 114042 schreef op maandag 15 september 2008 @ 18:22:
Geen zorgen, heb ik ook en ziet er normaal uit imho.

Wacht effe... welke ruimte heb je wáár precies?

[Voor 8% gewijzigd door Crusader op 15-09-2008 23:10]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• 210667
  • Niet online
Wat zien iiiiiiikkkk!!!! stof... *O*
Dat is altijd een vraag die moeilijk te beantwoorden is. Er is wel iemand die van een paar roms een benchmark heeft gemaakt. [leuk is trouwens dat de originele HTC WWE 1.93 er niet eens zo slecht vanaf komt] Misschien dat dat helpt? Zelf heb ik al tig roms, waaronder de meest exotische er op gezet en er ook weer afgedonderd en blijf nu even hangen bij die van Swiftblade met de 16Mb pagepool

En ga na het stoffen eens zelf wat roms proberen..luiaard.. :P

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08-2022
ik draai hier de bepe 0.99dx rom maar dan wel gemodificeerd naar mijn mening. Voordeel is dat er geen enkel extra software op de rom staat. Heb er al heel veel geprobeerd maar toch vind ik die van bepe het lekkerst lopen. Binnen 3-tal weken (want hij is aant studeren), komt er een update en ik verwacht een hele snelle rom.

Maar zoals al veel gezegd is, test ze zelf uit!

[Voor 7% gewijzigd door nvidia op 15-09-2008 23:50]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 114910 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:58:
[...]

God en dat was de fijne onnuttige trip naar de Telfort Shop. Ben net even naar de Telfort Shop gegaan, godzijdank zit deze gewoon hier in de stad. Ik heb er eerlijk gezegd weinig aan gehad. Heb ze verteld dat ik het probleem heb dat ik niet meer kan smsen sinds ik heb geupgrade naar de 1.93 rom. Krijg je natuurlijk zo'n standaard antwoord: "tja dan moet u de software versie terug zetten". Dus ik natuurlijk er gelijk tegen in, omdat de 1.93 stabieler is, de tf3d sneller laat lopen en een aantal bugs oplost. Maar ja ik heb er zelf voor gekozen etc etc. Vervolgens probeer hij me naar de HTC door te verwijzen, zal eerlijk gezegd weinig zin hebben, wordt zo'n kastje muur verhaal (ik weet hoe dat gaat, werk zelf bij de grote baas van Telfort zeg maar ;)) . Dus mijn vraag was vervolgens of ik niet een andere abonnements sim kaart kon testen, omdat als ik een prepaid kaart erin duw het probleem niet bestaat. Helaas hebben ze geen test sim kaart, wat ik overigens wel vreemd vind, hoe kan je dan zien of een bepaalde sim wel of niet werkt met een nieuw toestel. Uiteindelijk kreeg ik het advies om een nieuwe sim kaart aan te schaffen a 20 euro, omdat waarschijnlijk mijn sim kaart die al 6/7 jaar oud is waarschijnlijk niet goed werkt met deze rom versie. Ik heb natuurlijk weinig zin om daar 20 euro voor te betalen, ben al zo lang lid bij ze en het lijkt mij niet meer dan logisch dat ze je dan zo af en toe in een nieuwe sim kaart voorzien. Ik kon dan wel een klacht voorleggen via mijn telfort en dan maar hopen dat ik mijn 20 euro terug krijg als ik een klacht heb ingediend. Ik kan al wel vast vertellen, dat dit mijn laatste periode als Telfort abonnee wordt, wat een brakke service zeg :S
Ik had dus met mijn sims probs om 3G/HSDPA netwerk ontvangst te krijgen. De eerste 2 maanden had ik alleen trage GPRS ontvangst. Naar de Telfort shop gegaan. Daar kreeg ik geen aanbod van een nieuwe sim, terwijl ik er eigenlijk wel naar toe wilde. Toen ben ik met die verkoper sim kaartjes gaan swappen, die van hem (Vodafone :+) in mijn TD en die van mij in zijn Nokia. Via zijn sim kon ik wel probleemloos internetten op 3G en HSDPA op de TD. Hij kon met zijn Nokia op mijn sim ook probleemloos internetten. En toen het vreemdste, mijn sim weer terug in de TD en hij connecte direct goed naar 3G/HSDPA. Kon in de shop genieten van YouTube :D.

De Telfortshop medewerker en ik hadden weer iets nieuws geleerd :+

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Niet online
wd200 schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:41:
Dat lock programma'tje van die gast hier is O+.

echt ideaal :) geen batterij sluperd ding (ivm s2u2) en werkt zoals het moet
Bij mij slurpt S2U2 echt helemaal niks.

Net een standby tijd van 16:00 tot 00:30, en hij is van 64% naar 62% gegaan. Dat valt toch wel mee :P.

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08-2022
Anoniem: 33810 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:29:
Bij mij slurpt S2U2 echt helemaal niks.

Net een standby tijd van 16:00 tot 00:30, en hij is van 64% naar 62% gegaan. Dat valt toch wel mee :P.
Met Sensorlock blijft het op 64% staan ;), maar ik moet zeggen dat ik probemen ondervind met de 0.2.3! Hij lockt mn toestel immers niet...

[Voor 13% gewijzigd door nvidia op 16-09-2008 00:46]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 270487 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:45:
Kreeg van de winkel waar ik mijn TD gekocht had het advies om de folie over de "hard keys" los te trekken omdat er een hoekje los was gegaan. Leek aanvankelijk allemaal goed te gaan en geen probleem te zijn (alleen de glossy look was iets minder).
Nu na een paar weken zitten de "hard keys" helemaal onder de krassen!
Heb er niks aparts mee gedaan en ben er zeer zuinig op geweest. Noiot met andere voorwerpen in mijn broekzak etc...
Als je er met je nagel lichtjes overheen gaat, komt er al een kras op!

Zie foto: de flits maakt het wel iets erger dan het is, maar het ziet er in werkelijkheid gewoon niet uit...
Heb contact opgenomen met de persoon die mij dit advies gaf, hopelijk komen ze met een oplossing.

[afbeelding]
D'r was een muts die dacht dat die screenprotector zo'n folietje was dat ik er na aankoop op had laten zitten. Die heeft ook d'r nagel onder die toetsenfolie gepropt :/. Toen een hoekje steeds losser en losser ging zitten en steeds meer ging irriteren heb ik het losse stukje eruit gesneden. Sindsdien geen "last" meer van, al oogt het wel ietsje minder natuurlijk. Gelukkig ziet het er wel beter uit dan wat er bij jou is overgebleven zonder folie :X.

Nog meer mensen last van los gaan zittende folie van de toetsen?

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

BoukeHaarsma schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:17:
[...]

Pas op, dit programma NIET GEBRUIKEN!
Na het gebruiken van dit programma staat je contactenlijst welliswaar in Voornaam, Achternaam-formaat. Synchroniseren met je PC gaat dan echter nooit meer lukken. Ik krijg namelijk telkens in Sync Center (ActiveSync voor Vista) de melding: "1 errors": "ActiveSync heeft een probleem gevonden op de bureaublad.". Ik heb dit alleen met een hard-reset kunnen verhelpen :(.
Gebruik het al een hele tijd met volle tevredenheid! Bij mij nergens errors bij het syncen. En hij word zeer frequent gesynct aangezien ik een bureau standaard heb voor m'n TD.

• DRvDijk
Um. Ik luister geen muziek op mn TD. Ben even aan het testen voor mn Answerkey Disabler progje. Daarom toch even muziek, en een vraagje:

Als je muziek aanzet, en op de uitknop drukt, is het dan normaal dat de muziek uit gaat? Als ik even wacht blijft-ie gewoon minuten lang doorlopen namelijk..

PS: Versie 0.3 van Answerkeys Disabler uitgebracht. XDA threadje :)

[Voor 18% gewijzigd door DRvDijk op 16-09-2008 03:52]

• 210667
  • Niet online
DRvDijk schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 03:22:
...
Als je muziek aanzet, en op de uitknop drukt, is het dan normaal dat de muziek uit gaat? Als ik even wacht blijft-ie gewoon minuten lang doorlopen namelijk..
Als je m uitzet met de aan/uitknop, is het maar goed ook dat de muziek stopt... :+ Als ie gewoon in de slaapstand gaat, dan loopt de muziek gewoon door. Althans hier.
Waarom ie bij jou minuten lang blijft doorlopen..mmz, ik zou het niet weten. Zou het aan die versie 0.3 liggen.. 8)
PS: Versie 0.3 van Answerkeys Disabler uitgebracht. XDA threadje :)
Mijn voorlopige bevindingen staan op XDA.

Trouwens..tijdens het testen vannacht, viel mij op dat er een aantal seconden zit tussen het overgaan van de telefoon en het moment waarop de andere zijde [beller] al meent dat er verbinding is. [De diamond heeft dus een vertraging] Je kan de volgende regkeys wijzigen zodat dat er ook niet meer is. Als je het doet, onthoudt of schrijf even de originele waarde op, zodat als het niet goed gaat je de originele settings weer terug kan zetten.

To delete 3secs ring delay:

HKCU\ControlPanel\Sounds\Dialing
Script=(change to "ap")

HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0
Script=(change to "av0pr")

zonder aanhalingstekens uiteraard.

* 210667 gaat nu lekker dutten. Was hardstikke druk vannacht.. :z

[Voor 33% gewijzigd door 210667 op 16-09-2008 08:51]

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:18
Heb een standaard theme draaien, maar nu is mijn start menu transparant met witte letters.
Iemand een idee hou ik de achtergrond van het startmenu ondoorzichtig kan maken?
Is er ook een manier om die clock niet te laten zien in TF3d?

[Voor 15% gewijzigd door Rhodan op 16-09-2008 07:34]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Niet online
Crusader schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:09:
[...]

Geen zorgen, heb ik ook en ziet er normaal uit imho.

Wacht effe... welke ruimte heb je wáár precies?
Tussen het scherm en de behuizing, vlak boven de camera.
Er zit daar een ruimte van ca. 1 mm, natuurlijk moet daar wat ruimte
zitten maar dit lijkt me een beetje veel.

cor

Anoniem: 273148

Twee weken terug heb ik NoData geinstalleerd op m'n TD. Het leek me wel een handige tool, aangezien ik dus ook niet zat te wachten op dataverkeer in het buitenland. Echter gister dacht ik, "ik ga het eens even testen". Dus al mijn Wlan connecties uit, NoData inschakelen en omswitchen.

Ik heb de volgende keuzes:
- Vodafone Live!
- Vodafone MMS
- Vodafone Push Mail

Dus ik Live en Push mail omgezet naar Disabled, maar toch kon ik nog gewoon op internet en data binnen halen! Weten jullie wat het probleem is?!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:40

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Thanks voor die calldelay tweak!

Werkt perfect ! Zag zelf namelijk idd altijd eerst het scherm aanspringen en daarna kwam de call pas.

Ook nog een vraag voor een collega:
Zijn telefoon synct niet meer sinds vrijdag. Hij heeft soft en hardreset gedaan, maar niks werkt.
Als hij het stekkertje erin steekt, dan komt op het toestel de vraag ActiveSync / Disk Drive en na deze keuze gebeurt er helemaal niks meer. Geen enkele computer reageert op de telefoon, zowel XP als Vista geprobeerd.

Bekend probleem van iemand? KPN wilde de telefoon al opsturen, maar zou 4 weken duren.

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03 21:13
Elke keer als ik een sms verstuur dan type ik de naam in van diegene die ik wil sms-en bij aan.
Hij laat dan zelf de naam onderin zien waar het het meest oplijkt en met spatie vult hij die naam in.
Maar ik ken bijvoorbeeld meerdere dennis-en en heb ze daarom ook met achternaam erin staan. Maar als ik nu Dennis van ofzo invul springt hij na de spatie naar de eerste Dennis.. Heeft iemand hier een oplossing of een trucje voor?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
IC3M4N schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:35:
Elke keer als ik een sms verstuur dan type ik de naam in van diegene die ik wil sms-en bij aan.
Hij laat dan zelf de naam onderin zien waar het het meest oplijkt en met spatie vult hij die naam in.
Maar ik ken bijvoorbeeld meerdere dennis-en en heb ze daarom ook met achternaam erin staan. Maar als ik nu Dennis van ofzo invul springt hij na de spatie naar de eerste Dennis.. Heeft iemand hier een oplossing of een trucje voor?
Ik heb iedereen met voor en achternaam erin staan. Jij hebt vast ook wel een truck om ze te onderscheiden. Hij zoekt namelijk niet zoals bij Nokia alleen op voorletters, maar je kunt ook gewoon de achternaam intypen en dan vind hij die.

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Heeft er iemand al een reactie van Vodafone NL kunnen lospeuteren wat betreft de release van een 1.93 ROM? Mijn e-mails worden in ieder geval massaal genegeerd.
Als het nog lang duurt ga ik namelijk toch maar eens kijken of ik niet beter een WWE ROM van htc er op kan zetten... Dan maar geen garantie.
Ik irriteer me elke dag weer aan de schokkerige, trage interface en alle andere gebreken.

• sandeman
  • Laatst online: 21-11-2022
Anoniem: 273148 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:26:
Dus ik Live en Push mail omgezet naar Disabled, maar toch kon ik nog gewoon op internet en data binnen halen! Weten jullie wat het probleem is?!
Als de verbinding open stond op het moment dat je hem met NoData disabled, blijft hij geloof ik open staan. Je zal dus zelf de verbinding moeten sluiten (bijvoorbeeld door een soft-reset, of met de comm-manager). NoData zorgt er nu voor dat er geen nieuwe verbinding gemaakt wordt.
210667 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 06:26:
Als je m uitzet met de aan/uitknop, is het maar goed ook dat de muziek stopt... :+ Als ie gewoon in de slaapstand gaat, dan loopt de muziek gewoon door. Althans hier.
Waarom ie bij jou minuten lang blijft doorlopen..mmz, ik zou het niet weten. Zou het aan die versie 0.3 liggen.. 8)
Ik neem aan dat DrVanDijk de slaapstand bedoelt. En dan gaat de muziek inderdaad gewoon door. Is ook maar goed, anders zou het een erg slechte mp3-speler zijn met maar heel weinig batterijduur.

• Niet online
nvidia schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 00:46:
[...]

Met Sensorlock blijft het op 64% staan ;), maar ik moet zeggen dat ik probemen ondervind met de 0.2.3! Hij lockt mn toestel immers niet...
Hmm, maar S2U2 ziet er ook nog grappig uit :P. En toont mijn komende afspraken op het lock scherm ;).

Nu weet ik niet wat sensorlock allemaal kan/doet :P.

• marco_balk
SensorLock zie je niet. Dus als je je telefoon uit standby haalt, zie je gewoon je TouchFlo oid.
En dus ook de klok/afspraken.

Anoniem: 273148

sandeman schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:00:
[...]

Als de verbinding open stond op het moment dat je hem met NoData disabled, blijft hij geloof ik open staan. Je zal dus zelf de verbinding moeten sluiten (bijvoorbeeld door een soft-reset, of met de comm-manager). NoData zorgt er nu voor dat er geen nieuwe verbinding gemaakt wordt.
.
Zoals je het nu zegt, klopt het dan toch niet?! Je zegt nu dat NoData er voor zorgt dat er geen nieuwe verbindingen gemaakt worden. Als ik na het disablen Opera start, start ik feitelijk toch een nieuwe verbinding of niet dan? In ieder geval, hoe kan ik anders m'n huidige verbindingen met Vodafone live killen en daarna ook weer opstarten?!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:07
St03mp schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:53:
Heeft er iemand al een reactie van Vodafone NL kunnen lospeuteren wat betreft de release van een 1.93 ROM? Mijn e-mails worden in ieder geval massaal genegeerd.
Als het nog lang duurt ga ik namelijk toch maar eens kijken of ik niet beter een WWE ROM van htc er op kan zetten... Dan maar geen garantie.
Ik irriteer me elke dag weer aan de schokkerige, trage interface en alle andere gebreken.
Same here. Heb al een halve mailbox vol met "binnen 2 dagen nemen we contact met u op".. ja, tuurlijk. Ik begin mij ook aardig te irriteren aan de sloomheid van de 1.37rom. Met name het muziek luisteren is vervelend. Bij een bitrate van 320 heb je standaard elke minuut wel een dikke schok in het afspelen. Belachelijk! Zelfs mijn SEw800i kon dat gewoon afspelen!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Crusader
  • Laatst online: 05-02 11:39

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 114042 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:01:
[...]

Tussen het scherm en de behuizing, vlak boven de camera.
Er zit daar een ruimte van ca. 1 mm, natuurlijk moet daar wat ruimte
zitten maar dit lijkt me een beetje veel.

cor
oowwkee, nee, daar heb ik niet zo veel ruimte, hooguit een halve millimeter.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Anoniem: 136100

Is er een online radio progje voor Windows Mobile? Op mijn N95 had ik altijd Tunin FM, werkte grandioos. Wat gebruiken jullie?

• MRE-Inc

MRE-Inc

• St03mp
cheiron schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:45:
[...]

Same here. Heb al een halve mailbox vol met "binnen 2 dagen nemen we contact met u op".. ja, tuurlijk. Ik begin mij ook aardig te irriteren aan de sloomheid van de 1.37rom. Met name het muziek luisteren is vervelend. Bij een bitrate van 320 heb je standaard elke minuut wel een dikke schok in het afspelen. Belachelijk! Zelfs mijn SEw800i kon dat gewoon afspelen!
Maar dat is dan ook een walkman telefoon ;)

Maar inderdaad, het wordt echt te gek vind ik. Ik voel me echt belazerd door Vodafone, doordat ik ben opgescheept met een oude firmware. Vodafone bespaart een hoop kosten door geen nieuwe firmware uit te brengen, lockt ondertussen wel het toestel, zodat zonder verval van garantie je geen firmware update kunt doen. En ondertussen zit de klant met de gebakken peren...

Misschien is het een goed idee om eens vanuit GoT een centrale klacht bij Vodafone neer te leggen?
Heeft er iemand tijd om de klacht netjes te formuleren, dan kunnen we er misschien een losstaand topic van maken. Of beter misschien nog; even een website'je de lucht in knallen. (ik kan dat wel hosten als het nodig is)

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-03 12:58
St03mp schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:53: [/message]:
cheiron schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:45:
[...]

Ok... Ik begrijp het niet..
Je bent tweaker EN je hebt gekozen voor een van de meest ambiteuze telefoons op het moment die draait op een windows OS..
Als je een beeetje algemeen ontwikkeld was op smartphone/pocketpc gebied dan had je geweten dat dit 9 van de 10 keer zo gaat (N95/Iphone e.d.). Als je wil dat ie out of the box meteen werkt, dan had je een tytn 2 moeten halen.. die is vorige generatie en al helemaal Noobproof.

Ze hadden ook deze telefoon niet uit kunnen brengen en kunnen wachten tot ze hem helemaal hadden geoptimaliseerd (softwarematig).. Maar dat kost (veel) tijd. En aangezien ik dat sneller en beter kan, vind ik dat helemaal niet interessant. En ben ik blij dat ze een telefoon - die nog enige aanpassingen behoeft - snel uitbrengen. Zodat ik, als ik er een heel klein beetje tijd in stop, al gebruik kan maken van die fantastische features.

Gooi er dan een een custom rom op man!! Blijf niet huilen over glitches e.d. doe er wat aan en ga Tweaken. Dit hele forum gaat over niets anders. :9

De resultaten zijn unaniem overweldigend na de (ROM) tweaks zoals hier besproken.

[Voor 30% gewijzigd door Ik ben het! op 16-09-2008 11:30]

Anoniem: 136100

Dat scherm :9~
En ook nog mogelijkheid voor MicroSD. Vind die 4GB intern die ik nu heb toch een beetje karig.

• Ik ben het!
O-)

[Voor 99% gewijzigd door Ik ben het! op 16-09-2008 11:27. Reden: Ging iets mis]

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
In de TS staan een aantal houders.
(a) kan ik deze niet op Ebay vinden. Is er een webshop / winkel waar ze wel te krijgen zijn?
(b) gezien de batterij-duur wil ik graag een grotere batterij. Heeft iemand ervaring met de dikkere backplate & houder? In de TS staat dat ze wellicht niet compatible zijn ... bij een grotere accu ... wellicht betekend soms wel ...

- edit op http://www.winmo.nl/?p=141 lees ik "Er worden standaard drie van deze inserts meegeleverd; een voor de HTC Touch Diamond, een voor de HTC Touch Diamond met dikkere batterij/batterijklep (HTC BP E270) en de HTC Touch Pro."

[Voor 24% gewijzigd door Eusebius op 16-09-2008 11:43]

==
hoi

• St03mp
Ik ben het! schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:20:
[...]

[...]

Ok... Ik begrijp het niet..
Je bent tweaker EN je hebt gekozen voor een van de meest ambiteuze telefoons op het moment die draait op een windows OS..
Als je een beeetje algemeen ontwikkeld was op smartphone/pocketpc gebied dan had je geweten dat dit 9 van de 10 keer zo gaat (N95/Iphone e.d.). Als je wil dat ie out of the box meteen werkt, dan had je een tytn 2 moeten halen.. die is vorige generatie en al helemaal Noobproof.

Ze hadden ook deze telefoon niet uit kunnen brengen en kunnen wachten tot ze hem helemaal hadden geoptimaliseerd (softwarematig).. Maar dat kost (veel) tijd. En aangezien ik dat sneller en beter kan, vind ik dat helemaal niet interessant. En ben ik blij dat ze een telefoon - die nog enige aanpassingen behoeft - snel uitbrengen. Zodat ik, als ik er een heel klein beetje tijd in stop, al gebruik kan maken van die fantastische features.

Gooi er dan een een custom rom op man!! Blijf niet huilen over glitches e.d. doe er wat aan en ga Tweaken. Dit hele forum gaat over niets anders. :9

De resultaten zijn unaniem overweldigend na de (ROM) tweaks zoals hier besproken.
Het gaat bij mij om het punt, dat ik mijn toestel niet fatsoenlijk kan laten draaien zonder de garantie te laten vervallen. (HTC ROM erop dus)
Ik vind het echt geen probleem om iets te tweaken om zo mijn toestel te optimaliseren, maar als ik een nieuw toestel koop, verwacht ik wel dat het een bepaalde out-of-the-box kwaliteit heeft. Ik ben niet bereid om direct mijn garantie op te offeren voor dezelfde kwaliteit te bereiken die HTC zelf wel out-of-the-box levert.
Gezien dit feit (dat HTC zelf wél telefoons levert die out-of-the-box (redelijk) goed presteren), acht ik Vodafone verplicht om mij een toestel te verschaffen met dezelfde kwaliteiten.
Door het leveren van toestellen met de oude firmware zijn ze puur bezig met het geld uitsparen voor de ontwikkeling van een nieuwe firmware, en dit gaat uiteraard ten koste van de klant. En dat accepteer ik niet.

Dit heeft dus imo absoluut niks te maken met het wel of niet willen tweaken van je apparatuur.

Vergelijking: als jij een moederbord koopt met een brakke BIOS erop, en de frabikant zegt dat je je garantie kwijt bent wanneer je er een nieuwe BIOS opzet. Dan ga jij toch gewoon je BIOS flashen, zonder daar verder tegen in te gaan of een mobo met een betere BIOS te eisen?

• Ik ben het!
St03mp schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:47:
[...]

Het gaat bij mij om het punt, dat ik mijn toestel niet fatsoenlijk kan laten draaien zonder de garantie te laten vervallen. (HTC ROM erop dus)
Ik vind het echt geen probleem om iets te tweaken om zo mijn toestel te optimaliseren, maar als ik een nieuw toestel koop, verwacht ik wel dat het een bepaalde out-of-the-box kwaliteit heeft. Ik ben niet bereid om direct mijn garantie op te offeren voor dezelfde kwaliteit te bereiken die HTC zelf wel out-of-the-box levert.
Gezien dit feit (dat HTC zelf wél telefoons levert die out-of-the-box (redelijk) goed presteren), acht ik Vodafone verplicht om mij een toestel te verschaffen met dezelfde kwaliteiten.
Door het leveren van toestellen met de oude firmware zijn ze puur bezig met het geld uitsparen voor de ontwikkeling van een nieuwe firmware, en dit gaat uiteraard ten koste van de klant. En dat accepteer ik niet.

Dit heeft dus imo absoluut niks te maken met het wel of niet willen tweaken van je apparatuur.

Vergelijking: als jij een moederbord koopt met een brakke BIOS erop, en de frabikant zegt dat je je garantie kwijt bent wanneer je er een nieuwe BIOS opzet. Dan ga jij toch gewoon je BIOS flashen, zonder daar verder tegen in te gaan of een mobo met een betere BIOS te eisen?
Helder verwoord punt, waarvoor hulde.
Ik kan nergens vinden dat je garantie vervalt als je de software aanpast. Ik heb zelf ook een Vodaphone branded toestel, maar ben altijd in de veronderstelling geweest dat hetzelfde opgaat als voor PC's. Daar zet je ook naar eigen inzicht software op zonder dat het je garantie vervalt. Ja ok, als je je diamond bricked, dan ben je de lul. Maar dat ben je ook als je geen branded toestel hebt, dus dat is in deze geen argument. Daarbij leert onderstaande post me dat je je toestel bij garantie perikelen voor de zekerheid terug kan flashen.

sandeman in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

• Polster
Zou iemand willen kijken wat de default register waarde is voor onderstaande key in de 1.93 ROM:

Delay device autolock: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight\AutoDeviceLockTimeout

Ik heb het een tijdje geleden veranderd. Sinds kort gaat na opnemen van een call de ene keer het scherm wel op zwart en de andere keer niet. Ik vermoed dat deze wijziging er iets mee te maken heeft.

• marco_balk
Polster schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:29:
Delay device autolock: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight\AutoDeviceLockTimeout
Bij mij: 5

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:40

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ben het! schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:05:
[...]

Ik kan nergens vinden dat je garantie vervalt als je de software aanpast. Ik heb zelf ook een Vodaphone branded toestel, maar ben altijd in de veronderstelling geweest dat hetzelfde opgaat als voor PC's. Daar zet je ook naar eigen inzicht software op zonder dat het je garantie vervalt. Ja ok, als je je diamond bricked, dan ben je de lul. Maar dat ben je ook als je geen branded toestel hebt, dus dat is in deze geen argument. Daarbij leert onderstaande post me dat je je toestel bij garantie perikelen voor de zekerheid terug kan flashen.

Dit is de reden dat ik mijn telefoon niet bij Vodafone gehaald heb. Je zit met zowel de simlock als de software te kijken. Ze hebben mij meerdere malen duidelijk verteld dat bij het flashen en/of simlockvrij maken, accuut de garantie op het toestel vervalt.

Zelf aanmelden bij HTC werkt volgens mij ook niet, omdat Vodafone alle toestellen zelf geregistreerd heeft bij HTC

Anoniem: 270487

IC3M4N schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:35:
Je kunt met de navigatietoetsen naar beneden drukken en zo door meerdere Denissen lopen...

• Polster
@Kwakkie: Ok dank je, had ik het toch nog goed onthouden.

@DrvDijk. Ik heb nu versie 0.3 erop staan en ben nog geen rare dingen tegengekomen. Met versie 0.1 had ik ookal geen probleem maar met de terug-naar-vorige-toestand functie is het helemaal perfect.

Nog een verzoekje dan. Zou je dit ook op inkomende sms kunnen toepassen? Ik heb de wake-up on sms tweak doorgevoerd zodat ik gelijk bericht krijg als er een sms is ookal staat de tel. in sleepmode. Echter nu blijft het scherm wel 40 sec. onlocked in mijn broekzak bij een bericht als ik ben vergeten het scherm te locken met de long-press button.

Misschien een mogelijkheid dat als het scherm op zwart staat het bericht laten binnenkomen met signaal (trillen of geluid) het scherm gelocked houden en daarna weer terug naar zwart.
Als het toestel unlocked is met het scherm aan hoeft het programma niet in te grijpen.

Anoniem: 258838

Net een ander mogelijkheid van locken van toestel op XDA gezet (geinspireerd door SensorLock):

StylusLock
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=426730

Misschien voor een aantal mensen een optie voor de andere software die ongeveer hetzelfde doet.
Deze versie gebruikt geen extra batterij/CPU en is erg simpel te gebruiken, behalve op de fiets dan :(

• St03mp
Ik ben het! schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:05:
[...]

Als ik de FAQ moet geloven zijn jouw beide beweringen niet waar:

JA je verliest je garantie bij het flashen van je ROM
NEE je kunt niet terug flashen naar je 1.37NL vodafone ROM

Het is al meerdere keren voorbij gekomen in deze topic-reeks...
Dus ik blijf bij mijn bovenstaande standpunt.
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee