Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:09:
[...]
Ok dan
[td]FRNA 185R006705[/td]
[td]35H00112 - 00M[/td]
Al heb ik het nog niet echt systematisch bijgehouden, dus ik ga mijn Idle/Load percentages nog bijwerken

.
*binnenkort gaat mn abbo in, en dan komt Push mail ook aan te staan...en zal ik sowieso het toestel vaker gebruiken ivm internet/msn.
Had je reply in eerste instantie even over het hoofd gezien..

Maar mijn, zeg maar, zwakkere batterij begint ook met FRNA en het partnummer eindigd ook op 00M.
De batterij welke naar mijn waarneming langer meegaat bij ongeveer hetzelfde verbruik, die begint met 131A, en het partnummer eindigd op 09M. Zegt natuurlijk helemaal niets, maar als jij ook vindt dat je batterij redelijk snel op is, zou het al een eerste indicatie kunnen zijn. Als jou batterij lang genoeg meegaat bij het door jou geschetste gebruik, dan is bij deze dit semi-wetenschappelijke onderzoek beeindigd...

En ga ik er verder geen aandacht meer aan schenken. Alhoewel ik toch graag zou willen weten of de mensen die ook menen dat hun batterij snel leegloopt, ook even naar hun s/n en partrnummer zouden willen kijken en het dan terloops zouden willen melden..

DRvDijk schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:11:
[...]
Die long press end key werkt inderdaad. Dat is iets wat de HTC software zelf doet kennelijk.
Hoe zit het dan als je opneemt met je BT ding zónder mijn progje? Is het touchscreen ook aan? Dan zou je per ongeluk het telefoongesprek weer op kunnen hangen als je m in je zak laat. Toch?
Het screenscherm komt dan tevoorschijn en blijft gelocked. Ik kan dan op twee manieren antwoorden. Door op de hardwarebutton van de phone te drukken [answerbutton] en uiteraard ook het gesprek weigeren door op de end hardwarekey te drukken. Het toestel locked dan weer na die 40sec[afhankelijk van je energieinstellingen]als ik een gesprek beeindig of weiger.
Als ik met mijn bleutooth headset een gesprek aanneem of weiger, dan heb ik het zelfde effect. Jou brouwsel [

] in combinatie met de optie " lock device" werkt nu goed. Ik moet alleen nog even checken wat er gebeurd als ik bij energiebeheer de on battery power even uitvink. Dat ga ik vanavond even doen, en proberen wat meer situaties te simuleren.
Hoop dat dit je helpt en dat ik het duidelijk heb verwoord..
Oh ja, als ik met de BT headset een call krijg zonder jouw proggie, dan is het scherm meteen unlocked. Dat is toch
ook wat we willen voorkomen?
[Voor 34% gewijzigd door 210667 op 15-09-2008 15:29]