HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 110.082 views

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ga ik eens proberen als ik ze daar zet of het dan werkt maar dan nog gaat het volgens mij niet werken omdat je de map er niet hebt...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Thanx man. Was zelf ook al bezig, maar ik heb die png van jou gebruikt en aangepast.

Tis nu deze geworden. Straks nog effe resizen en in de icon set toevoegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/Pics/HTC/CalendarMRE279-256x256.png

XBL: MRE Inc

Anoniem: 114042

Wie wil mij helpen ?
Onder aan het scherm staan de verschillende icoontjes voor bv. home/people/messages/mail etc. etc. Nu ben ik niet geinteresseerd in alle icoontjes en wil eigenlijk maar een stuk of 4 gebruiken. Is het mogelijk het aantal icoontjes aan te passen OF een andere volgorde in aan te brengen ???

Alvast bedankt.
cor

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:56
nvidia schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:13:
[...]

Ga ik eens proberen als ik ze daar zet of het dan werkt maar dan nog gaat het volgens mij niet werken omdat je de map er niet hebt...
je moet gewoon op de root van je geheugen een map voices aanmaken, dan werkt het wel. (heb net TomTom er zelf op geinstalleerd ;))

Iemand nog een suggestie voor mijn probleem met dat Winamp Remote/ Hyves alleen maar normale sites laten zien ipv mobiele versies? Met Opera@Touch Cruise gaat het wel goed.

https://wren.co/join/Devian

• nvidia
Devian schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:29:
je moet gewoon op de root van je geheugen een map voices aanmaken, dan werkt het wel. (heb net TomTom er zelf op geinstalleerd ;))

Iemand nog een suggestie voor mijn probleem met dat Winamp Remote/ Hyves alleen maar normale sites laten zien ipv mobiele versies? Met Opera@Touch Cruise gaat het wel goed.
Ja oké ik snap wat ik bedoel maar je ziet het totale beeld niet. Na iedere flash start SDConfig op. Nu wat doet die, die verplaatst deze naar een bepaalde map. Nu het enige probleem is dat ik niet weet hoe je met SDConfig een map "voices" ergens op mijn TD kan aanmaken, gevolgd met de command om de files naar daar te zetten. Moest iemand dit weten dan be ik al een hoop verder...

Trouwens iemand die ook weet waar het probleem ligt wanneer je je TD soft-reset en waarbij SensorLock geïnstalleerd staat? Bij het resetten blijft hij maar steeds vibreren (wss handig als je vrouw bent 8) ) maar ik ben er niks mee... Misschien kan Rik hier iets mee?

[ Voor 14% gewijzigd door nvidia op 13-09-2008 15:37 ]

Anoniem: 33810

Anoniem: 114042 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:29:
Wie wil mij helpen ?
Onder aan het scherm staan de verschillende icoontjes voor bv. home/people/messages/mail etc. etc. Nu ben ik niet geinteresseerd in alle icoontjes en wil eigenlijk maar een stuk of 4 gebruiken. Is het mogelijk het aantal icoontjes aan te passen OF een andere volgorde in aan te brengen ???

Alvast bedankt.
cor
Diamond TF3D Config versie 0.6.7 hier downloaden :).

Kan icoontjes verwijderen én de volgorde aanpassen :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 13-09-2008 15:44 ]

210667

Anoniem: 114361 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:20:
ok bedankt,
ik heb deze 3 programma's bij opstarten:
Autoshortcut 30B
HTCstartup 28B
poutlook 14B

misschien ligt het aan p?outlook?
ik gebruik niet eens outlook....
kheb wel een contactenlist van 200 personen (khad livemail geconnect met contacten)
Dat lijkt me niet echt het probleem wat in je startup staat. Zou het kunnen zijn dat je programma's op je device hebt geïnstalleerd i.p.v. op je 4Gb? Anders zou je eens een harde reset kunnen doen en kijken hoe het dan zit met je geheugen. Bij een schone flash/install zou je niet meer dan aan die 50% moeten zitten. Of eens kijken of het inderdaad met die contacten te maken heeft. Livemail verwijderen en niet je contacten ophalen. Het zijn weer een paar opties om te proberen.

Anoniem: 114361

ja ik had al eens een harde reset gedaan, want leek mij heel onlogisch dat hij altijd op 70% staat. Nu kijk ik er weer eens na en hij staat al een stuk lager, namelijk op 60. Heb enig foto's verwijderd. Kan het zijn dat ik de foto's automatisch plaats bij de interne geheugen (dus niet die 4gb).

kan btw niets sturen met bluetooth, wel ontvangen (en snel ook!)

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Of de site van htc staat ook een rom update met TMN customers erbij.

Wat houd TMN customers in?

Anoniem: 214109

Anoniem: 270487 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:45:
Kreeg van de winkel waar ik mijn TD gekocht had het advies om de folie over de "hard keys" los te trekken omdat er een hoekje los was gegaan. Leek aanvankelijk allemaal goed te gaan en geen probleem te zijn (alleen de glossy look was iets minder).
Nu na een paar weken zitten de "hard keys" helemaal onder de krassen!
Heb er niks aparts mee gedaan en ben er zeer zuinig op geweest. Noiot met andere voorwerpen in mijn broekzak etc...
Als je er met je nagel lichtjes overheen gaat, komt er al een kras op!

Zie foto: de flits maakt het wel iets erger dan het is, maar het ziet er in werkelijkheid gewoon niet uit...
Heb contact opgenomen met de persoon die mij dit advies gaf, hopelijk komen ze met een oplossing.

[afbeelding]
misschien iets om verdere krassen tege tegaan..

http://cgi.ebay.nl/20x-DI...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

is wel handy ;)

210667

nvidia schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:34:
[...]
[...]

Trouwens iemand die ook weet waar het probleem ligt wanneer je je TD soft-reset en waarbij SensorLock geïnstalleerd staat? Bij het resetten blijft hij maar steeds vibreren (wss handig als je vrouw bent 8) ) maar ik ben er niks mee... Misschien kan Rik hier iets mee?
Blijkbaar een conflict applicatie/rom. Het topic op xda is er al vol mee geschreven en de ontwikkelaar heeft vakantie... 8) Maar mag ik vragen waarom je sensorlock nog wilt gebruiken? De reden waarvoor het is gemaakt, is allang overtroffen door de oplossing van DRvDijk.
Blueone schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:04:
Of de site van htc staat ook een rom update met TMN customers erbij.

Wat houd TMN customers in?
TMN is een Portugese telecomaanbieder.

[ Voor 16% gewijzigd door 210667 op 13-09-2008 17:13 ]

Anoniem: 258838

nvidia schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:34:
[...]

De vibrator code doet niets speciaals. Het enige is natuurlijk dat alles gelocked is, wanneer er een softreset gedaan wordt. Blijkbaar heeft dat het genoemde effect tot gevolg. Ik zelf heb het niet meegemaakt. Ook met mijn aanpassingen van Beeps, komt het blijkbaar voor dat na een softreset deze blijft beepen, maar dan kun je sensorlock gewoon disablen:
http://forum.xda-develope...p?p=2631156&postcount=337

210667

Anoniem: 114361 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:00:
ja ik had al eens een harde reset gedaan, want leek mij heel onlogisch dat hij altijd op 70% staat. Nu kijk ik er weer eens na en hij staat al een stuk lager, namelijk op 60. Heb enig foto's verwijderd. Kan het zijn dat ik de foto's automatisch plaats bij de interne geheugen (dus niet die 4gb).

kan btw niets sturen met bluetooth, wel ontvangen (en snel ook!)
Zou echt niet weten waar die foto's worden opgeslagen. Ik vermoed naar aanleiding van je verhaal op je device i.p.v je 4Gb. Misschien is dat te ondervangen door livemail te installeren op je 4Gb.

Heb je 'uitstralen' aanstaan in je settings/connections? Dat voor je bluetooth?
Nog even ter aanvulling. Als je via bleutooth bestanden ontvangt, worden deze volgens mij ook opgeslagen op je device en niet je 4Gb. Daar is een oplossing voor via een cab.

En zorg dat je bij settings/system/taskmanager/buttons ==> end programs by tapping "x" hebt aangevinkt. Programma's zullen dan direct sluiten en niet op de achtergrond mee blijven draaien.

[ Voor 19% gewijzigd door 210667 op 13-09-2008 17:49 ]

210667 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 16:56:
[...]

Dat lijkt me niet echt het probleem wat in je startup staat. Zou het kunnen zijn dat je programma's op je device hebt geïnstalleerd i.p.v. op je 4Gb? Anders zou je eens een harde reset kunnen doen en kijken hoe het dan zit met je geheugen. Bij een schone flash/install zou je niet meer dan aan die 50% moeten zitten. Of eens kijken of het inderdaad met die contacten te maken heeft. Livemail verwijderen en niet je contacten ophalen. Het zijn weer een paar opties om te proberen.
Psst, Device data memory en Device RAM zijn 2 losse stukjes geheugen. Meer programma's op je device installeren betekend niet dat je geheugengebruik omhoog gaat ;).

210667

Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:52:
[...]

Psst, Device data memory en Device RAM zijn 2 losse stukjes geheugen. Meer programma's op je device installeren betekend niet dat je geheugengebruik omhoog gaat ;).
Heb je in principe gelijk in. Maar ik twijfel er toch aan, gezien het feit dat ik toch wel verschil merk als ik applicaties installeer op mijn 4Gb of op de storage. Theoretisch zal het wel kloppen..maar ja..soms is het in de praktijk toch altijd net iets anders.. :P En niet geschoten is altijd mis. 8)

210667 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:00:
[...]

Heb je in principe gelijk in. Maar ik twijfel er toch aan, gezien het feit dat ik toch wel verschil merk als ik applicaties installeer op mijn 4Gb of op de storage. Theoretisch zal het wel kloppen..maar ja..soms is het in de praktijk toch altijd net iets anders.. :P En niet geschoten is altijd mis. 8)
Hmm, zou ie het programma geheugen als swap gebruiken misschien :?

• nvidia
Anoniem: 258838 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:31:
[...]

De vibrator code doet niets speciaals. Het enige is natuurlijk dat alles gelocked is, wanneer er een softreset gedaan wordt. Blijkbaar heeft dat het genoemde effect tot gevolg. Ik zelf heb het niet meegemaakt. Ook met mijn aanpassingen van Beeps, komt het blijkbaar voor dat na een softreset deze blijft beepen, maar dan kun je sensorlock gewoon disablen:
http://forum.xda-develope...p?p=2631156&postcount=337
Ik gebruik inderdaad jouw stukje software, maar nog steeds blijft ie vibreren. Kan je echt niks meer doen ...

210667

Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:04:
[...]

Hmm, zou ie het programma geheugen als swap gebruiken misschien :?
Dat denk ik wel..

Is it possible to enable the virtual memory (with a swap file on SD Card) on Windows Mobile 6 as Windows for PC

Applications use RAM in two ways. There is code that runs, and there is data that is created while it is running. On a NOR device, the code can run directly from the ROM and not be loaded into RAM first. This process is called XIP (eXecute In Place). NAND devices can't XIP, so their code is loaded into RAM and executed from there. If you don't have a Page Pool, this code is loaded into normal RAM. The Page Pool is a mechanism to limit how much code is loaded into normal RAM. With a Page Pool, we can unload code that hasn't been used in a while and reload it later if we need to. We can't do that without a Page Pool.

[ Voor 48% gewijzigd door 210667 op 13-09-2008 18:13 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo Kalender icoontje is aangepast. Slindenau bedankt voor het transparant maken. Was me zelf niet zo snel gelukt...

Voor wie er gebruik van maakt, kan ik ook eventueel je eigen datum en dag invullen. Heb zelf uiteraard mn eigen geboortedatum erin gezet 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mengelsm/Pics/HTC/Kalender.png

[ Voor 28% gewijzigd door MRE-Inc op 13-09-2008 18:34 ]

• nvidia
Kleine update voor SDConfig.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\nls]
"LegacyLocaleMode"=dword:1
"DefaultLCID"=dword:813
"SystemLCID"=dword:409

Dit zorgt ervoor dat de regional settings op Dutch (Belgium) komen te staan na installatie (flash). Indien je kies voor Dutch (Netherlands), dan geef je DefaultLCID als dword:413 mee!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-06 07:38
wat een ramp toestel zover (diamond pro) , ik wil dit ding gewoon in engelse taal krijgen voor een klant van mij wat een toestand, nu weet ik weer dat ik zo blij ben overgestapt te zijn van windows naar mac, niks werkt, niks is logisch, zelfs een telefoon die op nederlandse taal is ingesteld moet je een halve raket geleerde zijn om dit voor elkaar te krijgen!!
wel eens een iphone of symbian telefoon in je hand gehad?

rom updaten, etc, in xp lukt het niet, in vista niet, wat moet ik in godsnaam doen om dit gewoon in engelse taal te krijgen?? 8)7 :(

[ Voor 7% gewijzigd door fukutoshin op 13-09-2008 19:50 ]

fukutoshin schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:48:
[...]

rom updaten, etc, in xp lukt het niet, in vista niet, wat moet ik in godsnaam doen om dit gewoon in engelse taal te krijgen?? 8)7 :(
Hard reset proberen?
210667 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:10:
[...]

Dat denk ik wel..

Is it possible to enable the virtual memory (with a swap file on SD Card) on Windows Mobile 6 as Windows for PC

[...]
Hmmm gaaf, toch maar eens wat programmatjes van het RAM naar het FLASH gooien dan...want ik heb nu niet zo heel veel meer vrij (hoewel ik niks te klagen heb over de snelheid van mn toestel trouwens).

Of bedoelen ze hiermee dat het swap (eventueel) op het 4GB interne geheugen van de TD zou zitten?
Welk batterij icoontje is dat :)?

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 13-09-2008 19:55 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

fukutoshin schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:48:
wat een ramp toestel zover (diamond pro) , ik wil dit ding gewoon in engelse taal krijgen voor een klant van mij wat een toestand, nu weet ik weer dat ik zo blij ben overgestapt te zijn van windows naar mac, niks werkt, niks is logisch, zelfs een telefoon die op nederlandse taal is ingesteld moet je een halve raket geleerde zijn om dit voor elkaar te krijgen!!
wel eens een iphone of symbian telefoon in je hand gehad?

Wrong topic

Maar is de telefoon gekocht engels of nederlands? Is het nederlands dan kun je zonder de garantie te verbreken niet engels maken. En what the hell heeft je overstap van windows naar mac ermee te maken? Als je daar zo blij mee bent waarom geen iphone? En het is geen ramptoestel, maar windows kom je gewoon niet uit.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424926

[ Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 13-09-2008 20:03 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Ah beter...ik heb nu ArielBattery2...maar die is niet echt optimaal :).

• MRE-Inc

MRE-Inc

Iemand die weet hoe je die extra optie krijgt om Internet te delen wanneer je je diamond met usb kabel op de laptop verbindt ?

Zie ook dit plaatje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416874

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-06 07:38
[quote]wontcachme schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:01:
[...]

Wrong topic

Maar is de telefoon gekocht engels of nederlands? Is het nederlands dan kun je zonder de garantie te verbreken niet engels maken. En what the hell heeft je overstap van windows naar mac ermee te maken? Als je daar zo blij mee bent waarom geen iphone? En het is geen ramptoestel, maar windows kom je gewoon niet uit.

gewoon een nederlands toestel, sim lock vrij, ik wil hem gewoon in het engels hebben, waarom is dit zo moeilijk?? verder heeft het niks met mac of symbian te maken, maar weet ik als gebruiker hoe simpel dit soort dingen horen en moeten te zijn. :*)

MRELynx schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:23:
Iemand die weet hoe je die extra optie krijgt om Internet te delen wanneer je je diamond met usb kabel op de laptop verbindt ?

Zie ook dit plaatje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416874
Uhm, die ROM installeren...of je vraagt het de maker van de rom ;).

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:34:
[...]

Uhm, die ROM installeren...of je vraagt het de maker van de rom ;).
Ja maar neem niet aan dat hij dat zelf gemaakt heeft. Dus er zal ergens wel een cabje zijn ofzo die de huidige vervangt. Staat niet in de faq iig. Zal eens contact met hem opnemen.....

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
fukutoshin schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:34:
[...]
oon een nederlands toestel, sim lock vrij, ik wil hem gewoon in het engels hebben, waarom is dit zo moeilijk?? verder heeft het niks met mac of symbian te maken, maar weet ik als gebruiker hoe simpel dit soort dingen horen en moeten te zijn. :*)
Net zoals in gewone windows (XP, Vista) is het niet mogelijk om van taal te wisselen. De enige optie is dus inderdaad een andere ROM er op flashen. Zie hiervoor XDA developpers.
En dan verlies je je garantie echt niet hoor. Het is trouwens voor garantiegevallen ook mogelijk om terug te flashen naar je originele ROM.

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:10
Met Vista Ultimate kun je van taal wisselen :P

Tevens heb ik een tijdje terug wat vragen gesteld en helaas geen reacties hierop gezien. Wellicht dat ik ze nu weer onder de aandacht heb zo :p
EdwinB schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 23:27:
Heeft er iemand ervaring met het pakketje Bluemusic ? (http://www.teksoftco.com/index.php?section=bluemusic). Het stemgeluid van TomTom 7 is namelijk wat zacht tijdens het rijden en het leek me wel handig om de stemmen dan via mn carkit te laten afspelen (ck is aangesloten op speakers van mn radio).

Of heeft iemand een andere tip voor het TomTom geluid te verbeteren/versterken?

Een ander probleem wat ik heb is dat ik veel videostreams niet kan openen vanaf bijvoorbeeld www.streams4pda.com. Windows Mediaplayer lijkt de stream te willen openen, maar komt dan met een foutmelding dat het item niet afgespeeld kan worden. Heb ik hier een ander programma voor nodig ofzo?

[ Voor 122% gewijzigd door EdwinB op 13-09-2008 20:50 ]

210667

MRELynx schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:37:
[...]

Ja maar neem niet aan dat hij dat zelf gemaakt heeft. Dus er zal ergens wel een cabje zijn ofzo die de huidige vervangt. Staat niet in de faq iig. Zal eens contact met hem opnemen.....
Swiftblade gebruikt m nu ook, en heeft m als een cab staan. SPC-enlarged start+USBconnect.cab

Zie ook deze post

[ Voor 9% gewijzigd door 210667 op 13-09-2008 21:30 ]

Anoniem: 114361

Ik vroeg me af of er een programma bestaat waardoor je makkelijker een plaatje of muziek per bluetooth kan verzenden.

Nu moet ik eerst naar verkenner gaan en alles opzoeken, terwijl bij de "domme" telefoontjes dit veel simpeler is. Namelijk: foto selecteren, verzenden: keuze sms, mms, email of bleutooth.
Bij de HTC Diamond zie ik die laatste optie er niet bij staan.

210667 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:59:
[...]

Swiftblade gebruikt m nu ook, en heeft m als een cab staan. SPC-enlarged start+USBconnect.cab
Gaaf, bedankt :D.

Kan ik mijn Telfort oneindig internet abbotje even lekker misbruiken als ie over een week ingaat :).

Niet dat ik ooit in een situatie zit waar ik op mn laptop geen internet heb...maar goed :P.
(als ik ooit weer met de trein naar school moet zou dat hendig zijn...maar ik ga altijd met de motor ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 13-09-2008 21:14 ]

210667

Anoniem: 114361 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:12:
Ik vroeg me af of er een programma bestaat waardoor je makkelijker een plaatje of muziek per bluetooth kan verzenden.

Nu moet ik eerst naar verkenner gaan en alles opzoeken, terwijl bij de "domme" telefoontjes dit veel simpeler is. Namelijk: foto selecteren, verzenden: keuze sms, mms, email of bleutooth.
Bij de HTC Diamond zie ik die laatste optie er niet bij staan.
Bestand wat je wilt verzenden ingedrukt houden met je stylus en dan kiezen voor de optie 'send to' ==> bleutooth recipient of één van de andere opties. Op die manier kan je zelfs hele mappen versturen. Een kind kan de was doen

[ Voor 3% gewijzigd door 210667 op 13-09-2008 21:38 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

210667 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:59:
[...]

Zie ook deze post
Thanx man. Ontwikkelaar van de Skippy Centraal rom had ik een pb gestuurd en hij heeft het er zelf ingebakken. Ga deze effe installeren....

Anoniem: 248725

kan de weer icoon ook automatisch geupdate worden?
ik moet hem telkens handmatig refreshen.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:28
Ik zoek nog een goede vervanger voor de wekker. De ingebouwde vind ik nogal onhandig als ik net wakker ben. Ik zoek dus iets wat meer lijkt op een traditionele wekker (met snooze enzo). Ik kwam SPB Time tegen, maar bestaat er niet iets moois wat ook gratis is?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

posttoast schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 23:42:
Ik zoek nog een goede vervanger voor de wekker. De ingebouwde vind ik nogal onhandig als ik net wakker ben. Ik zoek dus iets wat meer lijkt op een traditionele wekker (met snooze enzo). Ik kwam SPB Time tegen, maar bestaat er niet iets moois wat ook gratis is?
Serials KUCH ws ;)
MRELynx schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:39:
[...]

Thanx man. Ontwikkelaar van de Skippy Centraal rom had ik een pb gestuurd en hij heeft het er zelf ingebakken. Ga deze effe installeren....
Ik heb em nu ook...maar ik heb een keertje op "dont ask again" geklikt daar...dus hoe krijg ik dat keuzelijstje nu weer terug :')?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik heb nog even een vraagje over Opera Mini...dit is een browser in Java.
Werkt opzich heerlijk...maar een probleem; het opstarten gaat in 3 stappen: Java opstarten, Opera Mini aanklikken en dan ben je er pas.

Nu dacht ik dus: dat kan vast sneller. En jawel:
"Opera Mini.lnk" met als snelkoppeling: "\Windows\jbed.exe" -run "Opera Mini"

Probleem: Java zegt nu: kan het MIDlet suite Opera Mini niet vinden ;(
Terwijl als ik java opstart er keurig in mijn lijstje staat: Opera Mini :?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 14-09-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 00:52:
[...]

Serials KUCH ws ;)

[...]

Ik heb em nu ook...maar ik heb een keertje op "dont ask again" geklikt daar...dus hoe krijg ik dat keuzelijstje nu weer terug :')?
n00b ;)

Start - instellingen / tabblad verbindingen en dan op het icoontje USB aan PC klikken. Daar onderaan het vinkje aanzetten bij Vragen naar verbindingstype alsik verbinding maak

Maar zie jij wel de tekst bij de 3e optie staan bij die USB2PC ? Als jij die Swiftblade versie gedownload hebt en op een NL rom zet, dan krijg je wel de 3e optie erbij, maar staat er geen tekst bij. Komt doordat het NL mui niet in die package van Swiftblade zit. Ben nog op zoek naar de nederlandse HTCUSBToPCPopUp.exe.0413.mui. Dus als iemand die heeft en ergens kan uploaden ? Moet wel de versie uit de Skippy Centraal ROM zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MRELynx schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:19:
[...]

n00b ;)

Start - instellingen / tabblad verbindingen en dan op het icoontje USB aan PC klikken. Daar onderaan het vinkje aanzetten bij Vragen naar verbindingstype alsik verbinding maak

Maar zie jij wel de tekst bij de 3e optie staan bij die USB2PC ? Als jij die Swiftblade versie gedownload hebt en op een NL rom zet, dan krijg je wel de 3e optie erbij, maar staat er geen tekst bij. Komt doordat het NL mui niet in die package van Swiftblade zit. Ben nog op zoek naar de nederlandse HTCUSBToPCPopUp.exe.0413.mui. Dus als iemand die heeft en ergens kan uploaden ? Moet wel de versie uit de Skippy Centraal ROM zijn.....
Whehe, ja sorry :$

Ik kon me nog vaag herinneren dat ik die instelling ooit langs heb zien komen, maar ik kon em nu echt niet meer vinden :).

En bij mij staat er ook geen tekst nee :(

Maar hij doet het al wel ;). Heb het even getest door mn laptop van het internet te gooien en via de telefoon (3G) proberen te internetten...en jahoor ik kreeg weer een "Verbonden met internet" tekentje :).

Alleen was toen mn beltegoed op :'). En mn abbo gaat volgende week pas in dus :P.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 14-09-2008 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:06
Mijn eerste post hier in dit topic. :) Heb sinds kort ook een HTC Touch Diamond, maar begin me nu echt te ergeren aan die onlangs geopende programma's in m'n start menu. Ik heb TouchFlo 3D aanstaan, maar ik heb nergens kunnen vinden waar je dit eventueel kan uitschakelen.

Heb hier op GoT en google al gezocht, maar helaas zonder resultaat. Weet iemand hier een oplossing voor, of is dit gewoon niet mogelijk om die programma's daaruit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

ik heb hier een cabje gevonden die op de nederlandse diamond de handschriftherkenning zou moeten activeren.
Waar en hoe moet ik dit cabje installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-06 19:09

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Weet iemand hier of de juicy rom alleen exclusief voor die telia diamonds zijn, of kan juicy op alle diamonds ?

want verrek die juicy rom is SNEL ..... !!!!!

http://www.thetouchblog.com/page4/page13/page13.html

Ding reageert echt wel sneller dan de mijne :x

blergh
Anoniem: 180282 schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:12:
ik heb hier een cabje gevonden die op de nederlandse diamond de handschriftherkenning zou moeten activeren.
cabje op je tel mikken , en uitvoeren ? :X

[ Voor 38% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-09-2008 11:02 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrankyGamerOG schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:41:
[...]

cabje op je tel mikken , en uitvoeren ? :X
Nouja, ik kan me voorstellen als je nog nooit een WM telefoon hebt gehad, dat je niet weet hoe dat gaat.

http://pocketpccentral.ne...ials/install_cab_file.htm

^ Dat soort sites bestaan niet voor niets ;).
Anoniem: 180282 schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:12:
Net zoals je elk ander cabje moet installeren, op je telefoon door em daar aan te tikken :P.

Zit er geen handleiding bij hoe dat handschriftherkenning verder werkt?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 14-09-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:38
Blueone schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:18:
ik wil dit toestel gaan aanschaffen met een abbonements verlenging bij t-mobile. De mda is een stuk goedkoper dan de htc versie daarom had ik de volgende vragen:

-Uit dit topic begrijp ik dat je de mda ook naar de orginele htc firmware/software kan flashen. Is dan alles exact hetzelfde als de diamond? En behoud je hiermee ook je garantie?

-kan je voor de garantie van de mda ook rechtstreeks bij htc terecht (hier heb ik namelijk goede ervaringen mee)

-Past de mda ook gewoon in de brodit auto houder?
je kan ook even kijken op de website van debitel daar waren de orginele htc een tijd heel erg goedkoop omdat je 50% korting krijgt daar op je abonnementskosten. en je zit lekker strak op het KPN netwerk met goed bereik.
heb de mijne daar, die was echt wel goedkoper dan een mda compact versie
raar bij mij is het zo wel geluk, gewoon in de tomtom map een map voices gemaakt en daar alles ingedonderd deed het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dangerpaki schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:04:
[...]

raar bij mij is het zo wel geluk, gewoon in de tomtom map een map voices gemaakt en daar alles ingedonderd deed het prima
Inderdaad raar...mijn TomTom install handleiding ( O-) ) begint zo:
1) Install TomTom Navigator 7 with the TTN_7.*.cab provided
2) Copy the folders RASTER and VOICES to the root of the storage card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Humm, nu net SwiftBL ROM erop gegooid, maar bij mij is hij echt wel slomer als in het demo filmpje.....
Iemand die swift draait en WEL zo als het filmpje zn TF3d reageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

MRELynx schreef op zondag 14 september 2008 @ 01:19:
[...]

...nederlandse HTCUSBToPCPopUp.exe.0413.mui. Dus als iemand die heeft en ergens kan uploaden ? Moet wel de versie uit de Skippy Centraal ROM zijn.....
Misschien een optie om de nbh van Skippys rom te extraheren, en daar die cab uit te halen.? Ik roep maar wat hoor.. :) Lijkt me trouwens ook een erg omslachtige manier. Die cab, zal best wel ergens rondzweven. Mocht jij m gevonden hebben graag een linkje. Heb m nodig voor mijn touch. Kom ik die cab tegen, dan zal ik hier uiteraard ook een linkje plaatsen.
CrankyGamerOG schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:20:
Humm, nu net SwiftBL ROM erop gegooid, maar bij mij is hij echt wel slomer als in het demo filmpje.....
Iemand die swift draait en WEL zo als het filmpje zn TF3d reageerd?
Het filmpje is gebaseerd op zijn 5.0 rom. Uiteraard weet ik niet of dat de full of de lite-versie is. Maar zoals je waarschijnlijk weet draai ik op dit moment de full 6.5 met de 16Mb pagepool, en die is goed snel in vergelijking met roms van andere bakkers, maar niet zo snel als in het filmpje te zien is. Verder zou je eens nadat je geflashed hebt een harde reset kunnen doen en daarna een paar softresets. Swiftblade zelf zegt hierover dat, dat in principe niet nodig is, maar andere koks zeggen dat je dat wel moet doen. Probeer dat eens en kijk of dat nog verschil uit gaat maken.

EDIT:
Misschien dat deze link je kan helpen bij het kiezen van een rom.. ;)

Vraagje mijnerzijds.. ;) Iemand enig idee wat "today timeout" betekent in je settings\today\theme tab ? Heb het nu al een tijdje uitgevinkt staan, en ik heb geen flauw idee of ik daar goed aan doe, aangezien ik geen verschil merk bij het aan of uit zetten.

[ Voor 45% gewijzigd door 210667 op 14-09-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

210667 schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:37:
[...]

Misschien een optie om de nbh van Skippys rom te extraheren, en daar die cab uit te halen.? Ik roep maar wat hoor.. :) Lijkt me trouwens ook een erg omslachtige manier. Die cab, zal best wel ergens rondzweven. Mocht jij m gevonden hebben graag een linkje. Heb m nodig voor mijn touch. Kom ik die cab tegen, dan zal ik hier uiteraard ook een linkje plaatsen.
Thanx voor de suggestie, maar daar ben ik gister al een paar uur zoet meegeweest. Eerst onder Vista business...Kreeg ik een foutmelding, daarna op een vm in XP kreeg ik ook een foutmelding. Die ROM is protected. Elke keer als je de foutmelding wegklikt bij het extracten van de ROM begint hij opnieuw. Mijn schijfruimte van mn D partitie was nog nooit zo snel vol. Binnen een paar tellen ruim 30 GB volgeschreven.

Dat cabje waar jij het over hebt, zwerft rond op mijn HDD :P Heb zelf maar de startmenu opties van de Swiftblade versie eruit gesloopt en de .ini wat aangepast en daar maar weer een cab file van gemaakt. Hij werkt wel, alleen het je dus geen tekst bij de 3e optie staan om van je TD een internet sharing phone te maken.

Linkje naar de cab die ik gemaakt heb.

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 14-09-2008 12:06 . Reden: Linkje voor Heppieboeddah toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

210667 schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:37:
[...]

[...]

Het filmpje is gebaseerd op zijn 5.0 rom. Uiteraard weet ik niet of dat de full of de lite-versie is. Maar zoals je waarschijnlijk weet draai ik op dit moment de full 6.5 met de 16Mb pagepool, en die is goed snel in vergelijking met roms van andere bakkers, maar niet zo snel als in het filmpje te zien is. Verder zou je eens nadat je geflashed hebt een harde reset kunnen doen en daarna een paar softresets. Swiftblade zelf zegt hierover dat, dat in principe niet nodig is, maar andere koks zeggen dat je dat wel moet doen. Probeer dat eens en kijk of dat nog verschil uit gaat maken.
Begrijp me niet verkeerd, hij is absoluut sneller...(enorm)
maar de tf3d is niet zo fluide als in het filmpje ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
badflower schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:54:
voor wie zich ook irriteerd dat contacten getoond worden op "last name", "first name".
met dit progje (installeer op je phone) kun je het fixen. Werkt perfect.
Pas op, dit programma NIET GEBRUIKEN!
Na het gebruiken van dit programma staat je contactenlijst welliswaar in Voornaam, Achternaam-formaat. Synchroniseren met je PC gaat dan echter nooit meer lukken. Ik krijg namelijk telkens in Sync Center (ActiveSync voor Vista) de melding: "1 errors": "ActiveSync heeft een probleem gevonden op de bureaublad.". Ik heb dit alleen met een hard-reset kunnen verhelpen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Dosed schreef op zondag 14 september 2008 @ 09:34:
Mijn eerste post hier in dit topic. :) Heb sinds kort ook een HTC Touch Diamond, maar begin me nu echt te ergeren aan die onlangs geopende programma's in m'n start menu. Ik heb TouchFlo 3D aanstaan, maar ik heb nergens kunnen vinden waar je dit eventueel kan uitschakelen.

Heb hier op GoT en google al gezocht, maar helaas zonder resultaat. Weet iemand hier een oplossing voor, of is dit gewoon niet mogelijk om die programma's daaruit te halen?
Ik zou het topic (vooral de faq) eens doornemen. Het is zeker al langsgekomen hoe je het uitzet:

Start < Settings < Today < Items < TouchFLO 3D uitvinken.... Duurt even maar niks doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

BoukeHaarsma schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:17:
[...]

Pas op, dit programma NIET GEBRUIKEN!
Na het gebruiken van dit programma staat je contactenlijst welliswaar in Voornaam, Achternaam-formaat. Synchroniseren met je PC gaat dan echter nooit meer lukken. Ik krijg namelijk telkens in Sync Center (ActiveSync voor Vista) de melding: "1 errors": "ActiveSync heeft een probleem gevonden op de bureaublad.". Ik heb dit alleen met een hard-reset kunnen verhelpen :(.
Werkt hier perfect hoor. Op alle roms tot nu toen en in xp of vista

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik heb ondertussen nog een leuke powertweak zodat het toestel wat langer mee gaat:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings]
"CacheTime"=dword:3C

Dit is enkel geschikt voor users die geen Push-mail gebruiken. 3C = 60 (standaardwaarde is 600).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

CrankyGamerOG schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:55:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, hij is absoluut sneller...(enorm)
maar de tf3d is niet zo fluide als in het filmpje ....
Hehe..het was ook niet als aanval bedoeld.. ;) Maar ik denk dat dat komt omdat die 5.0 toch anders in elkaar geflanst is dat de laatste versies. En het is natuurlijk maar een promo-filmpje, plus dat het zou kunnen dat youtube het filmpje te snel afspeelt.. :+
MRELynx schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:46:
[...]

... Hij werkt wel, alleen het je dus geen tekst bij de 3e optie staan om van je TD een internet sharing phone te maken.

...
Bij mij is die optie dus wel zichtbaar op mijn toestel [WWE-rom.. ;) ] Ik zoek dus ook die versie van Skippy voor mijn nederlandse interface..
nvidia schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:21:
Ik heb ondertussen nog een leuke powertweak zodat het toestel wat langer mee gaat:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings]
"CacheTime"=dword:3C

Dit is enkel geschikt voor users die geen Push-mail gebruiken. 3C = 60 (standaardwaarde is 600).
Het toestel of de batterij..hihihihi.. En wat doet het precies? Dat is mij niet geheel duidelijk.

* 210667 is geen pushmail gebruiker.
nvidia schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:19:
[...]

Ik zou het topic (vooral de faq) eens doornemen. Het is zeker al langsgekomen hoe je het uitzet:

Start < Settings < Today < Items < TouchFLO 3D uitvinken.... Duurt even maar niks doen!
Volgens mij bedoeld hij niet hoe je Touchflo3D moet uitzetten, maar hoe je kan voorkomen dat in je startmenu er een lijst komt met laatst geopende programma's.

[ Voor 37% gewijzigd door 210667 op 14-09-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

210667 schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:28:
Bij mij is die optie dus wel zichtbaar op mijn toestel [WWE-rom.. ;) ] Ik zoek dus ook die versie van Skippy voor mijn nederlandse interface..
Enige opite is om de Skippy Centraal versie op je Diamond te zetten en dan die mui file eruit te halen. Is het mogelijk om rom op een virtuele telefoon te zetten ? Er zijn wel emulators, maar weet niet of je dan ook je rom kunt flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Niet online
wontcachme schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:19:
[...]

Werkt hier perfect hoor. Op alle roms tot nu toen en in xp of vista
Vreemd, ik heb het nu 2x geprobeerd en beide keren > diezelfde fout. Ik draai 1.93NL ROM en heb iets van 180 contactpersonen in m'n lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 09:51
Merk de laatste tijd dat de Weather afbeelding via TF3D niet direct geladen wordt. Wil ik de afbeelding kunnen zien moet ik eerst kiezen voor updaten. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989

hey mensen, de diamond nu enkele dagen in gebruik en een paar vraagjes:

1) hoe verwijder ik al mijn contacten in een keer? ik heb de contacten dubbel gekopieerd en wil ze dus ff allemaal wissen maar in de contacten kan ik slechts 1 voor 1 verwijderen en das een hels karwei.
2)ik wil hotmail inladen bij mijn mailaccounts maar als ik de gebruikeersnaam en wachtwoord invoer zegt die dat ik naar windows live moet gaan :S
3) hoe verwijder ik mailaccounts, wil mijn gmail er weer uit hebben maar kan niet verwijderen.
4) hoe voeg ik mijn contacten toe aan mijn mensen(favouriten) zodat ik lekker door de contactlijst kan flippen met de foto's?
5)is er een alternatief programma voor mail (of outlook voor de mobile6)
6) vervalt mijn garantie compleet als ik mijn mda compact flash naar de gewone htc software of kan ik bij htc altijd nog aankloppen voor de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
nvidia schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:19:
[...]

Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest. Maar als je het startmenu oproept heb je agenda/berichten etc (dit kan je zelf instellen inderdaad) daaronder staan onlangs geopende programma's, en daaronder weer staat programma's/instellingen. Die onlangs geopende programma's wil ik daar dus uithebben.

TouchFlo 3D uitschakelen heeft daar niets mee te maken.
[b][message=30733187,noline]
Volgens mij bedoeld hij niet hoe je Touchflo3D moet uitzetten, maar hoe je kan voorkomen dat in je startmenu er een lijst komt met laatst geopende programma's.
exact

[ Voor 16% gewijzigd door Dosed op 14-09-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Kan je dit niet aanpassen in:

Start < Settings < Menus < en daar alles uitvinken?

Wat mijn tweak betreft, de TD als TD Pro disconnecten pas na 600 seconden.

Dit betekent niet dat de gegevensverbinding zal uitzetten (zoals gezien in de verbindingsmanager) maar nutteloos tot opnieuw nodig zal zijn. Telkens als u om het even welke programma's gebruikend het gegevensnetwerk eindigt zal de telefoon nog een actieve verbinding voor 10 min hebben (tenzij u de telefoon afsluit). Nu wordt dit teruggedrongen tot 1 minuut!

[ Voor 72% gewijzigd door nvidia op 14-09-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Laatst online: 02-06 16:02

megaleo

Special member

* KICK*
megaleo schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:10:
Ik heb de laatste paar keren dat wanneer ik gebeld ben. M'n toestel vastloopt.
Voorbeeld:
Ik wordt gebeld. Hang op.
Ik wil bellen of agende checken etc. Werkt er vervolgens niks meer. Softreset dmv uitzetten met aan/uit-knop werkt ook niet.
Wat wel werkt is de batterij eruit halen en weer indoen. Maarja, dat schiet natuurlijk niet op.

Wat ik tegenwoordig ook al een paar keer zie.
Wanneer ik m'n TD aan m'n pc gekoppeld heb staat er af en toe in het scherm; "Stroom wordt uitgeschakeld. Wilt u doorgaan?"

Iemand een idee vanwaar deze problemen komen?
Ik heb hier al gezocht maar niks gevonden. Misschien iets over het hoofd gezien!

Ik heb trouwens de nieuwste firmware erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Welke rom gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
nvidia schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:02:
Kan je dit niet aanpassen in:

Start < Settings < Menus < en daar alles uitvinken?
Nee dit werkt niet, had ik ook al geprobeerd. Maar de onlangs geopende programma's blijven er tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Dosed schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:57:
[...]

Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest. Maar als je het startmenu oproept heb je agenda/berichten etc (dit kan je zelf instellen inderdaad) daaronder staan onlangs geopende programma's, en daaronder weer staat programma's/instellingen. Die onlangs geopende programma's wil ik daar dus uithebben.
Ik begrijp dat je helemaal geen "recente programma's" in je start menu wilt hebben. Daar is wel een fix voor, weet alleen niet meer waar ik die gevonden heb. Ga daar nog wel eens achteraan.. ;)

Tijdelijk zou je ClearTemp kunnen gebruiken. Is een handige utility die die lijst wist en nog meer tijdelijke bestanden. Even een shortcut naar je startmenu en gebruiken wanneer je het nodig hebt.

Afbeeldingslocatie: http://mobile-sg.com/software/ppc/ClearTemp/SS_ClearTemp.gif
nvidia schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:02:

Wat mijn tweak betreft, de TD als TD Pro disconnecten pas na 600 seconden.

Dit betekent niet dat de gegevensverbinding zal uitzetten (zoals gezien in de verbindingsmanager) maar nutteloos tot opnieuw nodig zal zijn. Telkens als u om het even welke programma's gebruikend het gegevensnetwerk eindigt zal de telefoon nog een actieve verbinding voor 10 min hebben (tenzij u de telefoon afsluit). Nu wordt dit teruggedrongen tot 1 minuut!
Ok nu snap ik het denk ik.. 8) Je bedoeld dus het automatisch verbreken van dataverkeer na een bepaalde tijd. Ik heb daar Diamond Tweak 5.0 voor gebruikt. Zit daar onder één van de vele opties Thanks anyway voor de tip.. :)

[ Voor 34% gewijzigd door 210667 op 14-09-2008 13:36 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ok voor het Internet Sharen heb ik die MUI file van het Engels naar het Nederlands kunnen vertalen echter nu is het onmogelijk om HTCUSBToPCPopUp.exe.0413.mui te installeren omdat dat bestand al bestaat en is een SYSTEM en ROM file. Iemand een oplossing omdat bestand te hernoemen ? Met total commander lukt het iig niet....

Grrrr.....Moet je het wel omzetten naar WinCE ipv Win32 8)7 Gaat dus niet werken met de tools die ik heb |:(

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 14-09-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-12-2023
Hoi,

Ik heb ongeveer zo'n 1,5 maand geleden een rom geïnstalleerd en heb hier en daar wat vervelende bugs ontdekt. Ik vroeg mij af wat op dit moment een goede snelle stabiele rom is om te draaien (link is niet nodig want dat mag uiteraard niet). De keuze is nogal groot en ik heb niet zoveel zin om weer van alles uit te proberen.

Thanks,

Chiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
MRELynx schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 18:23:
Zo Kalender icoontje is aangepast. Slindenau bedankt voor het transparant maken. Was me zelf niet zo snel gelukt...

Voor wie er gebruik van maakt, kan ik ook eventueel je eigen datum en dag invullen. Heb zelf uiteraard mn eigen geboortedatum erin gezet 8)

[afbeelding]
Ben ik nou zo scheel, of kan ik echt nergens vinden waar je zo'n calendar tab toe kan voegen? Ziet er best wel gelikt uit, mooi gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hier kun je vinden hoe je een kalender tab moet toevoegen. Erg simpel http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=423647

DRvDijk: jij hebt die disable answerkey ook gemaakt he, kun jij ook mui files aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
Thanx voor de link :) Ja, ik heb dat progsel gebrowen. Maar wat .mui bestanden zijn ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
210667 schreef op zondag 14 september 2008 @ 13:25:
[...]

Ik begrijp dat je helemaal geen "recente programma's" in je start menu wilt hebben. Daar is wel een fix voor, weet alleen niet meer waar ik die gevonden heb. Ga daar nog wel eens achteraan.. ;)

Tijdelijk zou je ClearTemp kunnen gebruiken. Is een handige utility die die lijst wist en nog meer tijdelijke bestanden. Even een shortcut naar je startmenu en gebruiken wanneer je het nodig hebt.

[afbeelding]
Zojuist die CleanTemp maar erop gezet, en ingesteld dat die iedere keer als die aangaat alles opschoond. 't liefst zie ik het nog helemaal weg, maar dit is iig al een verbeteren. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94989 schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:46:

1) hoe verwijder ik al mijn contacten in een keer? ik heb de contacten dubbel gekopieerd en wil ze dus ff allemaal wissen maar in de contacten kan ik slechts 1 voor 1 verwijderen en das een hels karwei.
2)ik wil hotmail inladen bij mijn mailaccounts maar als ik de gebruikeersnaam en wachtwoord invoer zegt die dat ik naar windows live moet gaan :S
3) hoe verwijder ik mailaccounts, wil mijn gmail er weer uit hebben maar kan niet verwijderen.
4) hoe voeg ik mijn contacten toe aan mijn mensen(favouriten) zodat ik lekker door de contactlijst kan flippen met de foto's?
6) vervalt mijn garantie compleet als ik mijn mda compact flash naar de gewone htc software of kan ik bij htc altijd nog aankloppen voor de garantie?
1. Voor zover ik weet kan dit niet, 1 voor 1 is the way to go.
4. TF3D -> Personen -> Favoriet toevoegen (vierkantje met + erin)....
5. Google eens op "Pocket PC" + "mail" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Heb nu mijn diamond een 1/2 dagen, en ben er erg tevreden mee :) alles werkt lekker snel. Alleen is mij opgevallen dat ik vaak moet opladen, volgens mij komt dat gewoon door mij(msn/irc/teeter) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thr- schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:44:
Heb nu mijn diamond een 1/2 dagen, en ben er erg tevreden mee :) alles werkt lekker snel. Alleen is mij opgevallen dat ik vaak moet opladen, volgens mij komt dat gewoon door mij(msn/irc/teeter) :p
Bij mij hangt ie elke nacht aan de lader :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
thr- schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:44:
Komt gewoon omdat de batterij nog niet op zn volle sterkte is + jullie gebruiken roms die veel van een batterij vragen + jullie gebruiken geen tweaks om batterij te sparen... Dus ik raad jullie aan de faq eens door te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvidia schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:51:
[...]

Komt gewoon omdat de batterij nog niet op zn volle sterkte is + jullie gebruiken roms die veel van een batterij vragen + jullie gebruiken geen tweaks om batterij te sparen... Dus ik raad jullie aan de faq eens door te nemen...
Daar gaat het niet echt om, zelfs met allerlei tweaks op de officiele ROM gaat je batterij in 1 dag leeg...afhankelijk van hoe intensief je je TD gebruikt. Ja standby tijd zonder er iets mee te doen is een hele week, maar dan kan je net zo goed een nokia 3310 kopen als je em alleen maar in standby laat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:57:
Daar gaat het niet echt om, zelfs met allerlei tweaks op de officiele ROM gaat je batterij in 1 dag leeg...afhankelijk van hoe intensief je je TD gebruikt. Ja standby tijd zonder er iets mee te doen is een hele week, maar dan kan je net zo goed een nokia 3310 kopen als je em alleen maar in standby laat :).
Ja de officiële roms moet je ook niet nemen natuurlijk. Je moet roms nemen die op xda staan en daar dan verder op bouwen en personaliseren! Maar je hebt natuurlijk wel een punt dat e anders een eenvoudig toestel kan nemen maar anderzijds, een leek koopt dergelijke toestel niet... En indien dit wel zo is is het dom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvidia schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:17:
[...]

Ja de officiële roms moet je ook niet nemen natuurlijk. Je moet roms nemen die op xda staan en daar dan verder op bouwen en personaliseren! Maar je hebt natuurlijk wel een punt dat e anders een eenvoudig toestel kan nemen maar anderzijds, een leek koopt dergelijke toestel niet... En indien dit wel zo is is het dom!
Tsja, ik ben zeer tevreden met de standaard ROM...en ik gebruik mn toestel inderdaad vrij intensief waardoor ie aan het eind van de dag op 20% battery left staat ofzo...

Als ik em dag niet gebruik staat ie aan het eind van de dag op 75% ongeveer.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 14-09-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:20:
Tsja, ik ben zeer tevreden met de standaard ROM...en ik gebruik mn toestel inderdaad vrij intensief waardoor ie aan het eind van de dag op 20% battery left staat ofzo...

Als ik em dag niet gebruik staat ie aan het eind van de dag op 75% ongeveer.
Dit heb ik zeker niet bij het niet gebruiken. Ik verlies amper 1 blokje per dag bij niet gebruiken maar ik moe wel toegeven dat mijn TD fors getweaked is. Zijn ongeveer een 125-tal tweaks en ik ben er heel blij mee zoals hij nu is. Nu moet de basic-rom enkel nog wat sneller worden maar dat komt nog wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 16:57:
[...]

Hihihi Tja die batterijen toch.. *O* In een wat recentere post heb ik daar eens een opmerking over gemaakt maar helaas geen response gekregen. Had vermeld dat er verschillende series in omloop zijn. Daarom heb ik op de gok eens een nieuwe officiele batterij bijbesteld. Deze laatste had een ander s/n en een ander partnummer. Wat blijkt nu, bij ongeveer hetzelfde gebruik,- beetje interneteen, wat muziek luisteren etc..-, blijkt dus dat de batterij die ik heb bijbesteld significant langer mee te gaan ten opzichte van de originele. Mijn vraag was toen of medetweakers eens wilden checken welk serienummer en vooral welk partnummer [te vinden rechtsonder aan het einde] zij hadden, om eens te vergelijken. Het zou zomaar kunnen dat er naast een slechte batch panels, ook een slechte batch batterijen is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:27:
[...]

Hihihi Tja die batterijen toch.. *O* In een wat recentere post heb ik daar eens een opmerking over gemaakt maar helaas geen response gekregen. Had vermeld dat er verschillende series in omloop zijn. Daarom heb ik op de gok eens een nieuwe officiele batterij bijbesteld. Deze laatste had een ander s/n en een ander partnummer. Wat blijkt nu, bij ongeveer hetzelfde gebruik,- beetje interneteen, wat muziek luisteren etc..-, blijkt dus dat de batterij die ik heb bijbesteld significant langer mee te gaan ten opzichte van de originele. Mijn vraag was toen of medetweakers eens wilden checken welk serienummer en vooral welk partnummer [te vinden rechtsonder aan het einde] zij hadden, om eens te vergelijken. Het zou zomaar kunnen dat er naast een slechte batch panels, ook een slechte batch batterijen is?!
Als we (jij :P?) daar een mooie site of topic voor wilt openen dan wil ik dat best even voor je opzoeken. Want s/n en partnummers in dit topic gooien is niet echt overzichtelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:38:
Als we (jij :P?) daar een mooie site of topic voor wilt openen dan wil ik dat best even voor je opzoeken. Want s/n en partnummers in dit topic gooien is niet echt overzichtelijk ;).
Je kan ze ook PM/DM-en he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, maar ik neem aan dat het doel is een publiek overzicht van goede en slechte series batterijen. En dat is het snelst te bereiken in een eigen topic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:44:
[...]

Klopt, maar ik neem aan dat het doel is een publiek overzicht van goede en slechte series batterijen. En dat is het snelst te bereiken in een eigen topic :).
Misschien wel maar op den duur heb je dan al 3 delen dat over de TD gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, de vraag is; maakt dat uit? Zolang elk deel een specifiek probleem/aspect van de TD behandelt is dat alleen maar overzichtelijker dan alles in 1 topic ( van 1000+ posts :') ) gooien. Imo.\

Wat we ook kunnen doen is vragen aan het "TD problemen topic" of daar naast problemen met de belkwaliteit ook 'problemen' over de batterij in kunnen worden gepost.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 14-09-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 33810 schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:38:
[...]

Na mijn vraag had je in je reply het al kunnen vermelden.. 8) Het hoef ook niet in een apart topic of reply in dit topic! Maar gewoon terloops even vermelden als je toch aan het posten bent. Ik kan dan gewoon inventariseren en dan gewoon eens checken of er inderdaad een bepaalde serie of partnummers een slechte batch zijn. Uiteindelijk is er over de diamond niet echt veel meer te schrijven dan er al gedaan is. :P

Maar goed dan maar weer een andere vraag herhalen waarop ook niet echt response is gekomen.. O-) Iemand enig idee wat dat "today timeout" voor effect heeft. settings\today\items

[ Voor 11% gewijzigd door 210667 op 14-09-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128656

In dit plaatje is de balk van de Touchflo in kleur, hoe krijg je dit voor elkaar? Kwestie van nieuwste updates erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 15:57
DRvDijk schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:54:
Thanx voor de link :) Ja, ik heb dat progsel gebrowen. Maar wat .mui bestanden zijn ... :?
Heb vanmiddaf je programma geupgrade naar .2, echter krijg deze op mijn originele 1.93 rom niet aan de gang. Terig naar .1 en alles werkt weer.....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 128656 schreef op zondag 14 september 2008 @ 17:59:
In dit plaatje is de balk van de Touchflo in kleur, hoe krijg je dit voor elkaar? Kwestie van nieuwste updates erop zetten?
Nee hoor. Kijk hier maar even. Hoe je het moet doen staat er duidelijk omschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Mensen hier die SwiftBL hebben draaien :
Doet bij jullie de GPS het nog ?
Onder de originele rom deed deze het vrij goed (+-2m accuraat).
Nu kan ik geeneens meer sats vinden...

ja, heb quickgps gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

1. Ga naar Sim-beheer -> Menu -> Contact Personen verwijderen -> Aanvinken welke je weg wil hebben of Menu -> Alles aanvinken
3. Mail -> Menu -> Accounts -> Accounts -> Account selecteren -> Menu -> Verwijderen
4. Wel heel basic hoor: Mensen -> Blader naar de eerste of laatste (wat Favoriet toevoegen is) en er op drukken. Of anders Mensen -> Menu -> Favoriet toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

CrankyGamerOG schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:23:

ja, heb quickgps gedaan
Ja hoor. Deed het hier meteen. HTC-GPS-tool kan je ook nog gebruiken en dan een coldstart laten doen. Als je net geflashed hebt is een harde reset na het flashen ook een optie. En verder uiteraard het bekende verhaal met gps. De eerste keer geduld, geduld en geduld hebben.

...
Windowslive installeren?

* 210667 gaat eens met het bord op schoot zitten.. :+

[ Voor 23% gewijzigd door 210667 op 14-09-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
CrankyGamerOG schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:23:

ja, heb quickgps gedaan
ja draai ik hier en gps doet het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

DRvDijk schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:54:
MUI is Multilingual User Interface. Taalpakketten dus. Kijk maar eens naar onderstaande 2 posts en daarin staat screenshots van de 2 verschillende ROMS. Bij het plaatje Verbinden met PC is een 3e optie toegevoegd om je Diamond als modem te gebruiken wanneer deze aan je pc hangt. Nou heb ik de 4 installatie bestanden wel die daar voor nodig zijn, maar degene die er voor zorgt dat de tekst bij komt te staan is in het Engels. Dat is het HTCUSBToPCPopUp.exe.0409.mui bestand. De Nederlandse versie is HTCUSBToPCPopUp.exe.0413.mui Maar in de NL versie heeft dus niet de tekst: Gebruik telefoon als modem erin staan. Vroeg me af als ik die 2 bestanden aanlever of je bij de NL versie de tekst er ook bij kunt zetten.

Bestandjes staan op http://www.xs4all.nl/~mengelsm/HTC/

Zijn 4 bestandjes en het gaat in princiepe om de MUI bestanden. Ik weet niet of die 2 dll bestanden ook nog verschillend zijn. Volgens mij wel namelijk. Maar die Nederlandse MUI moet netzo worden als de Engelse, maar dan vertaald. Heb zelf wel met een programmaatje zitten kijken en het vertalen is niet zo'n probleem, maar ik kan ze niet opslaan naar WinCE formaat. Dus als je je geroepen voelt O-)

Zo ja: _/-\o_

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=411707

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik wil dit toestel gaan aanschaffen met een abbonements verlenging bij t-mobile. De mda is een stuk goedkoper dan de htc versie daarom had ik de volgende vragen:

-Uit dit topic begrijp ik dat je de mda ook naar de orginele htc firmware/software kan flashen. Is dan alles exact hetzelfde als de diamond? En behoud je hiermee ook je garantie?

-kan je voor de garantie van de mda ook rechtstreeks bij htc terecht (hier heb ik namelijk goede ervaringen mee)

-Past de mda ook gewoon in de brodit auto houder en in de bureauhouders die op ebay te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

210667 schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:28:
[...]

. De eerste keer geduld, geduld en geduld hebben.

[...]
Ik denk dat een uur toch ruim voldoende moet zijn ? hij kan nu met de SwiftBL rom echt gewoon geen contact krijgen oid lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

CrankyGamerOG schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:54:
[...]

Ik denk dat een uur toch ruim voldoende moet zijn ? hij kan nu met de SwiftBL rom echt gewoon geen contact krijgen oid lijkt het.
Flash m eens opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183559

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een programma die mijn gesprekken op kan nemen/opslaan op de TD, is die er?

Ik heb een beetje zitten zoeken maar als ik woorden al "gesprek opnemen" gebruik dan krijg heel veel resultaten over normaal opnemen van een telefoon ;)

alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.